desleyog schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:46:
[...]
Dat was het niet haha.. Tijdens het afrekenen gooide de site mij eruit. 3/4 minuten later kon ik weer op de site, en gaf die gelijk aan er is iets mis gegaan met de betaling. Vraag is: heeft het zin om nu nog af te rekenen, of gaat dat een mail worden van: dat er geen voorraad is & het geld storten we terug…
Oh, dus jij borduurde voort op je bericht van 16:54?
Want rond 17:40 was hij dus ineens weer beschikbaar, en de site was ook nog snel, dus ik vermoed dat ze dan eerst even kijken wel bestellingen zijn gelukt/ mislukt, en dan het verschil nog weer op de website zetten??
Anyway, ik kon hem dus (zonder vertraging) in mijn winkelwagen doen, alleen bij afronden bestelling sprong ik terug naar de winkelwagen pagina, en stond er een kruisje en rode tekst bij de playstation. Dus eigenlijk heel helder wat er gebeurde, ik was op tijd bij winkelwagen en niet op tijd bij doorklikken naar betalen. Dus ik neem aan dat dat ook voor jou geldt?
Edit: Ik moet natuurlijk eigenlijk niet hierover communiceren, maar ik ben ook een beetje nerveus om te bestellen want is voor redelijk vage kennis. Maar rond 18:04 is hij dus weer even van uitverkocht naar 'nog 1 beschikbaar' geswitched (en in de periode ervoor heb ik de pagina veel gerefreshed, dus er veranderde echt wat). Maar weer was ik op tijd met winkelwagen en niet op tijd met volgende stap. Maar als de nedgame site niet druk is werkt het dus wel goed, de pagina's lijken correcte voorraadstatus aan te geven.
[
Voor 19% gewijzigd door
SanderBos op 15-06-2021 18:09
]