Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
Reem0nN schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:16:
[...]

Doe niet zo flauw door alleen je doos te laten zien, je houdt het wel erg spannend zo, trek die doos uit elkaar, en laat wat zien. >:)
Sorry, dat is zelfbescherming met nog een dag thuiswerken voor de boeg 😉

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vandevijverke
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 07-12-2021
RozeDwergbanaan schreef op zondag 13 juni 2021 @ 23:03:
[...]

Shit. Nu zie ik het ook. Belooft niet veel goeds.
Net 2de mail gekregen over de console, FIEUWWW _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchKel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:04
Ik word hier wel een beetje jaloers van _/-\o_ . Ik greep er namelijk net naast omdat ik in een meeting zat toen.

Don't drive faster than your guardian angel can fly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08 20:26
DutchKel schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:15:
Ik word hier wel een beetje jaloers van _/-\o_ . Ik greep er namelijk net naast omdat ik in een meeting zat toen.
Ik heb nog een reservering bij Bol staan, mocht ik daar ooit nog eens bericht van krijgen zal ik kijken of hier nog interesse/behoefte is.

Alle Tweakers aan de PS5!

psn: jagermeistertim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-09 22:44
DutchKel schreef op maandag 14 juni 2021 @ 12:15:
Exact hetzelfde hier. Doet bijna pijn om te zien (van jaloezie ;))

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 14:41
Van al die R&C bundels komen de kriebels toch wel, nu maar hopen dat BCC me eruit pikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4acesNL
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Ik mocht mijn PS5 disk edition omzetten naar een met RC bundle bij GM. Ben benieuwd hoe snel dat nu zal gaan. 7 maanden geleden sinds ik de order had geplaatst. :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-09 09:58
Simone96 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 11:16:
De PS5 is binnen, vriend van me komt hem vanavond ophalen. Die is helemaal hyped.
En ik heb eindelijk een PS5 buddy, dan kan hij me komen helpen in Demon's Souls

[Afbeelding]
Oh het zijn inmiddels echt bundels en niet meer losse PS5 en er los een game bij gekieperd. Mooie vooruitgang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Zonder enige aankondiging stond er ineens een UPS meneer voor de deur :?

Doos toch beschadigd, ben ik niet gewend van Amazon :(
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-MSK8UALTjwt8upBOkqEYucelrU=/800x/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/8i6rK00b0RZ83Oa5e8thIcc8.gif?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jarverp
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22-09-2021
4acesNL schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:38:
Ik mocht mijn PS5 disk edition omzetten naar een met RC bundle bij GM. Ben benieuwd hoe snel dat nu zal gaan. 7 maanden geleden sinds ik de order had geplaatst. :D :D :D
Zit hier ook in volle spanning te wachten wanneer die binnen zal komen :D Was vrijdag even langs gegaan en ze verwachtte hier dat die uiterlijk donderdag er zal zijn, maar konden niks beloven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefquina
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-09 02:43
4acesNL schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:38:
Hier ook mijn bestelling mogen omzetten naar de R&C bundel. Ik ben daar vandaag over gebeld door de lokale GM. Ze gaven bij mij aan dat ik de bundel binnen 2 weken kan verwachten. Mijn bestelling was van 19 november voor degene die ook nog aan het wachten zijn op de GM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

helaas van BCC:

Helaas... jij bent niet ingeloot voor de PlayStation 5. We begrijpen de teleurstelling, maar we hebben duizenden inschrijvingen ontvangen en kunnen jammer genoeg niet iedereen voorzien van een PlayStation 5.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mxmemx
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 14:41
* knip * laten we daar niet over beginnen, zie topicwaarschuwing

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 14-06-2021 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01-2022
Jup, hier ook een helaas van BCC. Ik zou nu toch bijna voor het eerst sinds de PS1 een xbox gaan kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
Hier ook helaas niet ingeloot bij BCC, jammer voor mijn zwager, dan maar de volgende drop afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malignant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 13:12
Ben hier weer aan het jagen, voor mijn neefje deze keer.

Krijg net een melding dat Mediamarkt.BE weer een drop heeft op dit moment.
Maar gezien het debacle van MM NL heb ik hier eigenlijk weinig vertrouwen in.
Wacht wel op Amazon denk ik, dan hoef ik hopelijk ook geen bundel aan te schaffen.

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17:27
Mediamarkt.be kwam langs maar op mijn mobiel lukt het niet zo 123 om te bestellen.
Mede ook omdat ik NL niet als afleveradres kon opgeven.

Poging gedaan op mijn laptop maar de voorraad was alweer weg.

Is dit uberhaupt mogelijk bij de MM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
b.o.n.s schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:06:
Mediamarkt.be kwam langs maar op mijn mobiel lukt het niet zo 123 om te bestellen.
Mede ook omdat ik NL niet als afleveradres kon opgeven.

Poging gedaan op mijn laptop maar de voorraad was alweer weg.

Is dit uberhaupt mogelijk bij de MM?
Doe geen moeite voor MM BE, ze leveren uitsluitend enkel in Belgie, en als je garantie wilt claimen geven ze ook nog is geen service, omdat het aangekocht is via MM BE en niet NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-09 17:30
Reem0nN schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:09:
[...]

Doe geen moeite voor MM BE, ze leveren uitsluitend enkel in Belgie, en als je garantie wilt claimen geven ze ook nog is geen service, omdat het aangekocht is via MM BE en niet NL.
Garantie heb je MediaMarkt BE niet voor nodig, kan direct via Sony.

Mocht je met een afhaalpunt/adres in België kunnen iedereen zou ik daar niet voor afhaken in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Usercool
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-06-2022
Pfff, binnen de minuut in het mandje gedaan maar eenmaal bij betalen was alles al weg - weeral

[ Voor 5% gewijzigd door Usercool op 14-06-2021 15:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
reeging schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:29:
[...]

Garantie heb je MediaMarkt BE niet voor nodig, kan direct via Sony.

Mocht je met een afhaalpunt/adres in België kunnen iedereen zou ik daar niet voor afhaken in ieder geval :)
Na mij weten verwijst Sony je eerst naar de fabrikant waar je heb het gekocht toch?
Ene kant moet je dat ook wel liever willen, want Sony zelf geeft 1 jaar fabrieksgarantie, en Mediamarkt bijvoorbeeld 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
Usercool schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:30:
Pfff, binnen de minuut in het mandje gedaan maar eenmaal bij betalen was alles al weg - weeral
Heb ik al een paar keer gehad (amazon). Gezien de reacties hier in het forum houd ik wel hoop dat het wél mogelijk moet zijn O-)
Reem0nN schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:33:
[...]

Na mij weten verwijst Sony je eerst naar de fabrikant waar je heb het gekocht toch?
Ene kant moet je dat ook wel liever willen, want Sony zelf geeft 1 jaar fabrieksgarantie, en Mediamarkt bijvoorbeeld 2 jaar.
Toch is dit ook wel de reden dat ik een beetje huiverig ben voor een "tweedehands" en het daarom eigenlijk alleen bij retailers zelf probeer.

Canon 80D | Sigma 17-50 mm F2.8 EX DC OS HSM | Canon EF-S 55-250mm F4-5.6 IS STM | Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS II

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
duke99 schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:36:
[...]

Heb ik al een paar keer gehad (amazon). Gezien de reacties hier in het forum houd ik wel hoop dat het wél mogelijk moet zijn O-)

[...]

Toch is dit ook wel de reden dat ik een beetje huiverig ben voor een "tweedehands" en het daarom eigenlijk alleen bij retailers zelf probeer.
Wettelijk gezien zit het garantie op het product en is het overdraagbaar, toch zijn er veel webshops die inderdaad degene willen spreken wie het product bij hun heeft gekocht.
Amazon heeft bijvoorbeeld een cadeau functie, waardoor je eigenlijk zonder de eerste eigenaar, de garantie en bon overdraagt, en eventueel zelfs zou kunnen retourneren of garantie claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reem0nN schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:33:
[...]

Ik snap nog steeds niet waar dit vandaan komt, in Nederland heb je standaard 2 jaar garantie op je product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:49:
[...]
Ik snap nog steeds niet waar dit vandaan komt, in Nederland heb je standaard 2 jaar garantie op je product.
Blijkbaar zien grote bedrijven zoals een Sony of een Apple dat niet zo, wellicht omdat het internationale bedrijven zijn, en ze laks hebben aan de europese garantie wetgeving regel van 2 jaar? Don't know, maar toch hoor je veel bedrijven die erop inspelen, zodat je stukje extra garantie uitbreiding bij een product aanschaft.
Belachelijk, maar waar!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchKel
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:49:
[...]
Dat is heel simpel, jij hebt geen deal gemaakt met Sony. Dus dat Sony je 1 jaar fabrieksgarantie geeft is zelfs al coulance. Officieel moet je (althans in Nederland) bij de winkel zijn waar het product gekocht is. Die is verplicht je de garantie te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchKel schreef op maandag 14 juni 2021 @ 15:52:
[...]

Dat is heel simpel, jij hebt geen deal gemaakt met Sony. Dus dat Sony je 1 jaar fabrieksgarantie geeft is zelfs al coulance. Officieel moet je (althans in Nederland) bij de winkel zijn waar het product gekocht is. Die is verplicht je de garantie te geven.
1 jaar uit coulance? :+

Ik heb het maar even uitgezocht en het hangt er vanaf :)

Duur van wettelijke garantie

De duur van de wettelijke garantie mag de verkoper of fabrikant niet zelf kiezen. Want dat volgt uit de wet. Veel consumenten denken dat zij volgens de wet standaard recht hebben op 2 jaar garantie. Dit komt uit Europese regels. Maar in Nederland staat geen vaste wettelijke garantietermijn in de wet.
Hoelang hebt u dan wettelijke garantie? Zo lang als u mag verwachten dat uw product meegaat. In onze wet staat namelijk dat een product moet bieden wat u ervan mag verwachten. Dat is per product anders. En dat kan korter of langer zijn dan 2 jaar. Het hangt af van alle eigenschappen van uw eigen product. Gaat uw product eerder kapot dan u mocht verwachten? En hebt u het normaal gebruikt? Dan hebt u volgens de wet recht op reparatie of vervanging.

Bron: Conzuwijzer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchKel
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2021 @ 17:00:
[...]

1 jaar uit coulance? :+

Ik heb het maar even uitgezocht en het hangt er vanaf :)

Duur van wettelijke garantie
Lang verhaal
Ik lees nog steeds niet waarom een fabrikant die niks met een consument te maken heeft garantie moet geven.

De fabrikant dient alleen de wettelijke garantie te geven als deze de verkoper is. Sommige fabrikanten zoals Apple verkopen ook zelf producten. Dan is de fabrikant dus de verkoper.

Voor de fabrikant die het naar een winkel verscheept is het B2B en daarbij mogen de garantieafspraken zelf geregeld worden. Vaak is dat dus 1 jaar fabrieksgarantie en in het 2e en volgende jaren dient de winkel er dus zelf voor een deugdelijk product te zorgen als er iets mee mis is. Dat vinden ze vaak niet leuk en daarom doen sommige winkels dan ook erg moeilijk.

Maar punt blijft dus als de fabrikant niet de verkoper is mag deze dus alle garantieafhandelingen weigeren.

Edit: en verder is dit behoorlijk off-topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frisohoekstra
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13:39
Al een tijdje in lurking-mode hier, afgelopen woensdag via Amazon ES een bundel kunnen bestellen. Zaterdag (!) stond DHL al voor de deur, maar ik was niet thuis.

Heb m net uit de pakketautomaat getrokken.. de Amazon doos was open.. kleine hartaanval.. maar de PS5 zat er nog ongeschonden in.

Thanks voor het (pre-)order plezier allemaal, en voor wie nog zoekt -- happy hunting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DutchKel schreef op maandag 14 juni 2021 @ 17:22:
[...]

Ik lees nog steeds niet waarom een fabrikant die niks met een consument te maken heeft garantie moet geven.
De fabrikant haal je er zelf steeds bij in je verhaal, consument koopt product en heeft gewoon 2 jaar garantie. Uitzonderingen zijn soms 3 maanden voor een accu of een controller bij Sony.

Maar inderdaad off-topic

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reeging
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2021 @ 18:17:
[...]
De fabrikant haal je er zelf steeds bij in je verhaal, consument koopt product en heeft gewoon 2 jaar garantie. Uitzonderingen zijn soms 3 maanden voor een accu of een controller bij Sony.

Maar inderdaad off-topic
Het is niet off-topic omdat het ging om het wel/niet te bestellen in het buitenland.

Dat gezegd hebbende vraagt Sony om het serie nummer en lossen ze het op. Dat is volgens mij waar het uiteindelijk om gaat :)

Anyhoe, ik ben blij met mijn Spaanse PS5 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22-09 17:51
Xtr3me4me schreef op maandag 14 juni 2021 @ 14:07:
helaas van BCC:

Helaas... jij bent niet ingeloot voor de PlayStation 5. We begrijpen de teleurstelling, maar we hebben duizenden inschrijvingen ontvangen en kunnen jammer genoeg niet iedereen voorzien van een PlayStation 5.
Hier ook, is er hier ook iemand waarbij het wel via de BCC loting gelukt is?

Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AmaranthHeart
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-07-2021
knorde schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:44:
[...]

blij om te zeggen dat ik heb! hulp en wachten op hun bevestiging hoor

​Gefeliciteerd! Jij bent één van de gelukkigen die een PlayStation 5 mag gaan kopen, de PlayStation 5 Digitale versie! Er volgt binnen 3 werkdagen een mail met een betaallink.

BELANGRIJK: de betaallink is slechts 24 uur geldig, dus zorg ervoor dat je de betaling voldoet binnen 24 uur. Je wilt de PlayStation 5 nu toch niet meer mislopen? 😉

Mogelijk belandt de e-mail in jouw spam/ongewenste e-mail. Houd deze dus ook in de gaten.

Alvast veel game plezier!

Met vriendelijke groet,
Het BCC team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulB92
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 08-09-2024
frisohoekstra schreef op maandag 14 juni 2021 @ 18:04:
Al een tijdje in lurking-mode hier, afgelopen woensdag via Amazon ES een bundel kunnen bestellen. Zaterdag (!) stond DHL al voor de deur, maar ik was niet thuis.

Heb m net uit de pakketautomaat getrokken.. de Amazon doos was open.. kleine hartaanval.. maar de PS5 zat er nog ongeschonden in.

Thanks voor het (pre-)order plezier allemaal, en voor wie nog zoekt -- happy hunting!
Chill voor jou, maar mijne is volgens mij kwijtgeraakt door DHL. Ook via Amazon ES en zou zaterdag bezorgd worden, toen vandaag en nu na bellen weet niemand echt waarom hij eigenlijk nog niet bezorgd is. Amazon gaat er nu achteraan maar ben eigenlijk bang dat ie opeens niet meer bezorgd gaat worden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2021 @ 18:17:
[...]

Maar inderdaad off-topic
Maar dat is zijn punt juist, je koop in Nederland niet bij Sony maar bij een reseller.
Dus je hebt garantie (2 jaar is geen harde grens in Nederland) via de winkel waar je het product aanschaft, niet via Sony.

Wat Sony doet (of andere fabrikanten) is uit coulance, een coulance die fabrieksgarantie heet.
Die mag gewoon 1 jaar zijn, de periode daarna gaat dan weer via de winkel van aanschaf. In dat eerste jaar overigens ook mocht je dat wensen, een winkel mag je niet doorverwijzen naar (in dit geval) Sony.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 14-06-2021 23:00 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
AmaranthHeart schreef op maandag 14 juni 2021 @ 22:05:
[...]

blij om te zeggen dat ik heb! hulp en wachten op hun bevestiging hoor

​Gefeliciteerd! Jij bent één van de gelukkigen die een PlayStation 5 mag gaan kopen, de PlayStation 5 Digitale versie! Er volgt binnen 3 werkdagen een mail met een betaallink.

BELANGRIJK: de betaallink is slechts 24 uur geldig, dus zorg ervoor dat je de betaling voldoet binnen 24 uur. Je wilt de PlayStation 5 nu toch niet meer mislopen? 😉

Mogelijk belandt de e-mail in jouw spam/ongewenste e-mail. Houd deze dus ook in de gaten.

Alvast veel game plezier!

Met vriendelijke groet,
Het BCC team
Super dat je één van de gelukkigen bent, alvast veel plezier gewenst ermee!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
knorde schreef op maandag 14 juni 2021 @ 21:44:
[...]

Ik ben ook 1 van de gelukkige :)

In de tussentijd blijf ik zoeken naar een disk versie omdat dit mijn voorkeur heeft. Maar tot die tijd lekker spelen op de DE versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morion
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-09 10:34
Verwijderd schreef op maandag 14 juni 2021 @ 13:43:
[...]

Zonder enige aankondiging stond er ineens een UPS meneer voor de deur :?

Doos toch beschadigd, ben ik niet gewend van Amazon :(
[Afbeelding]
Ook bij mij gistermiddag (1 dag eerder dan gepland) al voor de deur, gelukkig was ik de hele dag thuis :) Staat inmiddels alle PS4 spullen over te pompen, maar oh wat voelt die 5 relaxed aan in alle opzichten :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Morion schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 10:18:
[...]

Ook bij mij gistermiddag (1 dag eerder dan gepland) al voor de deur, gelukkig was ik de hele dag thuis :) Staat inmiddels alle PS4 spullen over te pompen, maar oh wat voelt die 5 relaxed aan in alle opzichten :)
Ik kom van de STILLE Pro af en dacht ook... Ach veel verschil zal er wel niet inzitten qua gameplay.

Maar na een minuutje of 5...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ENPA7vnn6KDzeZt_b2yynoyMYJI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):gifsicle():strip_exif()/f/image/ukWWsnJagBLXiLrbNw9w33sT.gif?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
Schimanski81 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 08:55:
[...]

Ik ben ook 1 van de gelukkige :)

In de tussentijd blijf ik zoeken naar een disk versie omdat dit mijn voorkeur heeft. Maar tot die tijd lekker spelen op de DE versie.
Het is je gegund, veel plezier ermee!

Ik zoek zelf juist de DE versie, ik blijf gewoon proberen.
Tot die tijd vermaak ik me nog prima met de PS4 gelukkig haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reeging
https://nl.pepper.com/aan...5-disc-met-3-games-200597

Blijkbaar staan ze soms gewoon in de winkel te wachten :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Palmarenko1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08 17:11
Mediamarkt Wilrijk (Belgie). Bundel van 649€Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YYzaKqAH1vKCAMA8BqXIAPyNIC8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/00cktl9tZpllyA3k6Y1zcQuo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 80% gewijzigd door Palmarenko1 op 15-06-2021 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:05
Zo zo mooi, ritje naar België die eentje nodig hebben.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:27
Palmarenko1 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 14:27:
Mediamarkt Wilrijk (Belgie). Bundel van 649€[Afbeelding]
Toch ook wel humor, dat er dus gewoon mensen een winkel inlopen en niets wetend van de schaarste gewoon bam zo'n doos oppakken en afrekenen.

Wel jammer van al dat lint waar ze bij de Mediamarkt zo verslaafd aan zijn, doos meteen al beschadigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SanderBos schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 14:38:
[...]

Toch ook wel humor, dat er dus gewoon mensen een winkel inlopen en niets wetend van de schaarste gewoon bam zo'n doos oppakken en afrekenen.
Is er nu wel echt schaarste of doet men dit bewust... 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:31

lasharor

7 december 2004

Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 14:43:
[...]
Is er nu wel echt schaarste of doet men dit bewust... 🤔
Ik geef het nog max 2 maanden in NL en BE.

Je ziet ook dat het aanbod op V&A steeds groter is en de prijzen daarom dus omlaag gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palmarenko1
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 27-08 17:11
[...]

Wel jammer van al dat lint waar ze bij de Mediamarkt zo verslaafd aan zijn, doos meteen al beschadigd.
Zo is het bij mij dus gegaan. Ging ff een kleine diepvries kopen en ik besloot nog wat rond te wandelen. Zag ze juist een pallet uitladen en ik dacht bij mezelf, dit kan er nog wel bij. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikie61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-08 15:47
[...]

Is bij Game Mania ook zo

RTX 50xx FE tracker: https://t.me/bscfoundersedition

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:46
Het mooiste is nog wel: Je gaat toch niet teveel betalen?

Blijkbaar wel: Returnal/Ratchet & Clank Dark Rift €65,00 en PS5 DualSense Controller €65,00 en dan heb ik ruim gerekend, dus gewoon minimaal €20,00 teveel betalen. ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Jumpman op 15-06-2021 15:02 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
lasharor schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 14:45:
[...]

Ik geef het nog max 2 maanden in NL en BE.

Je ziet ook dat het aanbod op V&A steeds groter is en de prijzen daarom dus omlaag gaan.
Toch als ik even een snelle blik werp op de V&A zie ik dat ze zo'n 30-50% meer vragen dan retail. Als iemand een paar tientjes voor de moeite wil hebben snap ik dat. Voor nu zijn het nog steeds scalp prijzen.
Hopelijk heb je gelijk en gaan de prijzen/voorraden snel naar 'normaal'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-08 13:15
Vind het ritje wel waard, maar is voor mij toch wel meer dan 2 uur rijden. Is er veel voorraad of is het weg voordat ik er ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RozeDwergbanaan
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 18:16
naturalcool schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:11:
[...]

Vind het ritje wel waard, maar is voor mij toch wel meer dan 2 uur rijden. Is er veel voorraad of is het weg voordat ik er ben?
Bellen en eentje laten vasthouden een optie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knorde
En dan te bedenken wat we hier in Nederland allemaal proberen om deze console te bemachtigen.
Zie je daar zo'n grote voorraad staan haha!

Hier kunnen we in Nederland voorlopig alleen nog maar van dromen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• snellie123
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 12-08 19:02
Zie net de nieuwe bundel van nedgame verschijnen voor 799! lijkt me niks minder dan misbruik maken van het tekort om te tegen de volle prijs accessoires te verkopen onder het mom van scalpers weren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
snellie123 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:30:
Zie net de nieuwe bundel van nedgame verschijnen voor 799! lijkt me niks minder dan misbruik maken van het tekort om te tegen de volle prijs accessoires te verkopen onder het mom van scalpers weren...
Ik zag hem ook, maar 800 euro wordt me iets teveel (kan ik net zo goed een scalper betalen).
Jammer want deze kreeg ik wel in mijn winkelmand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Helaas is de frontend van Nedgame down. Teveel lui in 1 klap erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 21:18
De website van Nedgame ging wel heel snel plat, de eerste pagina laden ging al fout. :X

EDIT: Voor degenen die het interesseerden, onderstaand was de bundel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mEkXfPy7BfuSHDgsRKXhSWZB4Xs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wSCpskqQ73LJhlUOfsQu5Ktf.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 72% gewijzigd door Crazy4ever op 15-06-2021 16:37 ]

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jinks26
  • Laatst online: 11-08 21:43
knorde schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:32:
[...]

Ik zag hem ook, maar 800 euro wordt me iets teveel (kan ik net zo goed een scalper betalen).
Jammer want deze kreeg ik wel in mijn winkelmand.
Het is wel een bundelprijs met extra controller en 3 games.
Dus ergens is het wel een redelijke prijs ookal is deze hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeanXeL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08 11:35
Ugh, en is net vandaag natuurlijk de vriendin met de auto weg voor een late shift. Daar geraken we vandaag dus niet. Wel goed om te zien dat er exemplaren in de winkels op de rekken verschijnen.

En Nedgames.nl, serieus, al de tweede keer dat ze in Telegram binnenkomen, dat ik het meteen zie, hem in de winkelmand krijg en tegen dat ik kan doorklikken naar de betaalpagina.... crasht de hele website vanwege het teveel aan bezoekers. Jongens jongens jongens toch, wat een gedoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knorde
jinks26 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:36:
[...]

Het is wel een bundelprijs met extra controller en 3 games.
Dus ergens is het wel een redelijke prijs ookal is deze hoog.
Het zal het ook wel zeker waard zijn maar als je de betreffende games niet speelt is het zonde.
De 2de controller is dan wel weer leuk maar 3 games die je niet gaat spelen is weggegooid geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jinks26
knorde schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:37:
[...]

Het zal het ook wel zeker waard zijn maar als je de betreffende games niet speelt is het zonde.
De 2de controller is dan wel weer leuk maar 3 games die je niet gaat spelen is weggegooid geld.
Het ging zo snel, ik weet zelfs niet welke games hier eigenlijk bij zitten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jinks26 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:38:
[...]

Scroll even naar boven ⬆️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
[...]

- Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition (boxed versie)
- Demon's Souls Remake (boxed versie)
- Ratchet & Clank Rift Apart (boxed versie)

[ Voor 19% gewijzigd door knorde op 15-06-2021 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
[...]

https://www.nedgame.nl/pl...ersion-bundel/4884246507/

Playstation 5 Disc Edition + Sony DualSense Wireless Controller Wit
- 1 Sony DualSense Wireless Controller Zwart
- Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition (boxed versie)
- Demon's Souls Remake (boxed versie)
- Ratchet & Clank Rift Apart (boxed versie)

Eerste keer in mijn leven dat ik een product pagina kon opvragen (ik lurk alleen in dit forum voor ex-collega, maar ik denk niet dat ik hem hiermee ga vermoeien, de site reageert nauwelijks dus zal zo wel weg zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeanXeL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08 11:35
[...]

Demon's Soul, Ratchet & Clank: Rift Apart, Spider-Man: Miles Morales (en lijkt de complete edition te zijn, dus met de remaster van Spider-Man?).

Voor mij toch wel drie topgames die ik allemaal zou willen hebben, maar geen geluk... ennnn de front van Nedgames is terug en het is allemaal uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knorde
DeanXeL schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:43:
[...]

Demon's Soul, Ratchet & Clank: Rift Apart, Spider-Man: Miles Morales (en lijkt de complete edition te zijn, dus met de remaster van Spider-Man?).

Voor mij toch wel drie topgames die ik allemaal zou willen hebben, maar geen geluk... ennnn de front van Nedgames is terug en het is allemaal uitverkocht.
Ja blijkbaar toch genoeg interesse want alles is alweer weg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stinky
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-01-2022
Net op Nedgame bleef de site eindelijk stabiel alleen ging het aantal in de winkelmand vanzelf terug naar 0. Hij staat inmiddels ook niet meer op de site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy4ever
Overigens denk ik toch dat het mij was gelukt, bevestiging gekregen per mail als op de website, nu even de afwachten of ik ook een PostNL/DHL linkje krijg. :9~

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5Jq8zORfxU0E0MR8wjZTtwq73LQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8EOvUxivmeeHReoMsGIrV036.png?f=user_large

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EpicDnS
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 04-11-2024
Crazy4ever schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:32:
De website van Nedgame ging wel heel snel plat, de eerste pagina laden ging al fout. :X

EDIT: Voor degenen die het interesseerden, onderstaand was de bundel

[Afbeelding]
Net met alle geluk van de wereld (hopelijk) eentje kunnen bemachtigen, na de afgelopen periode regelmatig mis te grijpen. Weet iemand hoe het verder werkt met Nedgame? Heb een automatische bevestiging, sturen zij ook een verzendbevestiging e.d. uit?

Succes alvast bij de volgende drop!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• duke99
Ik kwam er wel doorheen alleen na de betaling lag de website er al uit.
Zie nu wel op de statuspagina van mijn bestelling dat het gelukt is. Nu nog even wachten op de bevestigingsmail.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
Ik heb ook kunnen betalen op Nedgame. Ben benieuwd of ik er ook daadwerkelijk doorheen ben gekomen. Heb wel een mail gehad met "Bedankt voor uw bestelling"

Nu hopen op dat DHL/PostNL mailtje :9~

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desleyog
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-08 01:48
Net ook proberen te bestellen, maar tijdens het afrekenen de site plat! Nu is het zo dat als ik de site weer open, de PS5 nog in het winkelmandje zit, en de site aangeeft dat er iets mis is gegaan met betalen. Heeft het nog zin om nu nog af te rekenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 20:58
Stinky schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:45:
Net op Nedgame bleef de site eindelijk stabiel alleen ging het aantal in de winkelmand vanzelf terug naar 0. Hij staat inmiddels ook niet meer op de site.
Ja had ik ook. Volgens mij was die toen al uitverkocht en bleef die site erop hangen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jinks26
Ollievssn schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:53:
Ik heb ook kunnen betalen op Nedgame. Ben benieuwd of ik er ook daadwerkelijk doorheen ben gekomen. Heb wel een mail gehad met "Bedankt voor uw bestelling"

Nu hopen op dat DHL/PostNL mailtje :9~
Mijn order is ook erdoor geraakt. Hopelijk krijg ik geen mail dat er geen ps5 genoeg zijn ofzo |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Hier ook bij Nedgame kunnen bestellen. Wel twee orderbevestigingen binnen, waarvan er eentje betaald is. Ben benieuwd of ze er zoveel hebben... Hoopte dat ik de enige was die het gelukt was ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Heb voor me zwager ook kunnen bestellen bij nedgame. Mail bevestiging ook gehad. 800 euries damn, maar ja niet mijn geld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xtr3me4me schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:14:
Heb voor me zwager ook kunnen bestellen bij nedgame. Mail bevestiging ook gehad. 800 euries damn, maar ja niet mijn geld :P
Staan de games apart vermeld op de bon? Wellicht kunnen die retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy4ever
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:19:
[...]

Staan de games apart vermeld op de bon? Wellicht kunnen die retour.
Product wordt verkocht onder "PlayStation 5 Disc Version Bundel", geen losse spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duke99
Xtr3me4me schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:14:
Zeker. Ik wilde alle drie de spellen wel en ook een extra controller maar was eigenlijk niet van plan om ze allemaal tegelijkertijd aan te schaffen. :)
Wilde in eerste instantie eigenlijk PS5 + Ratchet & Clank en die is toch niet co-op dus extra controller was nog niet nodig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• desleyog
desleyog schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 16:54:
Net ook proberen te bestellen, maar tijdens het afrekenen de site plat! Nu is het zo dat als ik de site weer open, de PS5 nog in het winkelmandje zit, en de site aangeeft dat er iets mis is gegaan met betalen. Heeft het nog zin om nu nog af te rekenen?
Iemand enig idee? Ik kan nog bestellen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:56
Ik zag in telegram ook de voorraad van Nedgame opduiken, maar om gelijk 800 euro op te hoesten vind ik te ver gaan. Winkels lijken nu wel misbruik te maken van de tekorten door onder het mom van "scalper pesten" dure bundels aan te bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
desleyog schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:37:
[...]

Iemand enig idee? Ik kan nog bestellen…
Hij was er inderdaad weer even, bedankt voor de tip, maar ik was te laat tijdens invullen bestelformulier ging de status weer naar uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desleyog
SanderBos schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:42:
[...]

Hij was er inderdaad weer even, bedankt voor de tip, maar ik was te laat tijdens invullen bestelformulier ging de status weer naar uitverkocht.
Dat was het niet haha.. Tijdens het afrekenen gooide de site mij eruit. 3/4 minuten later kon ik weer op de site, en gaf die gelijk aan er is iets mis gegaan met de betaling. Vraag is: heeft het zin om nu nog af te rekenen, of gaat dat een mail worden van: dat er geen voorraad is & het geld storten we terug…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
desleyog schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:46:
[...]

Dat was het niet haha.. Tijdens het afrekenen gooide de site mij eruit. 3/4 minuten later kon ik weer op de site, en gaf die gelijk aan er is iets mis gegaan met de betaling. Vraag is: heeft het zin om nu nog af te rekenen, of gaat dat een mail worden van: dat er geen voorraad is & het geld storten we terug…
Oh, dus jij borduurde voort op je bericht van 16:54?

Want rond 17:40 was hij dus ineens weer beschikbaar, en de site was ook nog snel, dus ik vermoed dat ze dan eerst even kijken wel bestellingen zijn gelukt/ mislukt, en dan het verschil nog weer op de website zetten??

Anyway, ik kon hem dus (zonder vertraging) in mijn winkelwagen doen, alleen bij afronden bestelling sprong ik terug naar de winkelwagen pagina, en stond er een kruisje en rode tekst bij de playstation. Dus eigenlijk heel helder wat er gebeurde, ik was op tijd bij winkelwagen en niet op tijd bij doorklikken naar betalen. Dus ik neem aan dat dat ook voor jou geldt?

Edit: Ik moet natuurlijk eigenlijk niet hierover communiceren, maar ik ben ook een beetje nerveus om te bestellen want is voor redelijk vage kennis. Maar rond 18:04 is hij dus weer even van uitverkocht naar 'nog 1 beschikbaar' geswitched (en in de periode ervoor heb ik de pagina veel gerefreshed, dus er veranderde echt wat). Maar weer was ik op tijd met winkelwagen en niet op tijd met volgende stap. Maar als de nedgame site niet druk is werkt het dus wel goed, de pagina's lijken correcte voorraadstatus aan te geven.

[ Voor 19% gewijzigd door SanderBos op 15-06-2021 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaybrown
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11:42
Voor de Bruggelingen onder ons; er staan nog 4 disc versies in de mediamarkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naturalcool
Ik heb net de laatste gemist. Waren nog enkelen aan het afrekenen, maar ik heb helaas niks in MM Wilrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 08:10
bRuud83 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:38:
Ik zag in telegram ook de voorraad van Nedgame opduiken, maar om gelijk 800 euro op te hoesten vind ik te ver gaan. Winkels lijken nu wel misbruik te maken van de tekorten door onder het mom van "scalper pesten" dure bundels aan te bieden.
Ja laat ze dan ieder geval 3 games naar keuze doen. Zit je met games die je misschien niks vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
Wow enigste land in EU volgens mij die ze gewoon op voorraad hebben. Wordt is tijd dat het hier ook is gaat gebeuren. Bijna jaar uit haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanderBos
Dyna20 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:45:
[...]

Wow enigste land in EU volgens mij die ze gewoon op voorraad hebben. Wordt is tijd dat het hier ook is gaat gebeuren. Bijna jaar uit haha
Maar ik kan me goed voorstellen dat de fysieke winkels ook naar hun hoofdkantoor roepen van hallo wij willen ze ook verkopen. Het is uiteindelijk ook gewoon omzet voor die individuele winkels (hoewel waarschijnlijk zelfs 100 playstation bundels niet zo'n grote impact hebben op een MediaMarkt filiaal omzet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-09 20:58
naturalcool schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:43:
Ik heb net de laatste gemist. Waren nog enkelen aan het afrekenen, maar ik heb helaas niks in MM Wilrijk.
Verzenden die ook naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyna20
SanderBos schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:51:
[...]

Maar ik kan me goed voorstellen dat de fysieke winkels ook naar hun hoofdkantoor roepen van hallo wij willen ze ook verkopen. Het is uiteindelijk ook gewoon omzet voor die individuele winkels (hoewel waarschijnlijk zelfs 100 playstation bundels niet zo'n grote impact hebben op een MediaMarkt filiaal omzet).
Dat is zeker waar. En dan zijn er ook al een paar meldingen geweest in de telegram app dat ze online stonden daar. Echter was kopen niet mogelijk voor mij, kan niet laten verzenden naar NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bRuud83
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:56
Dyna20 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:44:
[...]

Ja laat ze dan ieder geval 3 games naar keuze doen. Zit je met games die je misschien niks vind.
Ja of alleen met een extra controller plus game ben ik ook tevreden. Ik hoopte dat deze week veel Ratchet & Clank bundel drops zouden plaatsvinden, maar het blijft angstvallig stil bij de Nederlandse winkels tot nu toe .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ollievssn
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-08 12:00
jinks26 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 17:00:
[...]

Mijn order is ook erdoor geraakt. Hopelijk krijg ik geen mail dat er geen ps5 genoeg zijn ofzo |:(
Als ik af kan gaan op mijn 3080 geluk dan krijg ik denk ik wel zo'n mailtje ;w

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy4ever
Nabrander van een annulering/bot cancel, genoeg op voorraad voor vanmiddag gok ik zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naturalcool
jaaoie17 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 18:51:
[...]

Verzenden die ook naar NL.
Nee daarom ben ik er ook helemaal naar toe gereden. Was 2 uur heen, en 2 uur terug, dus ik baalde echt enorm toe ik de laatste mensen nog zag weglopen met een ps5 in hun handen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
Crazy4ever schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:43:
Nabrander van een annulering/bot cancel, genoeg op voorraad voor vanmiddag gok ik zo?
Aangezien ze meerdere keren online zijn gekomen, verwacht ik dat het goedkomt. Hopelijk krijgen we straks nog een verzendbevestiging!
naturalcool schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 20:47:
[...]

Nee daarom ben ik er ook helemaal naar toe gereden. Was 2 uur heen, en 2 uur terug, dus ik baalde echt enorm toe ik de laatste mensen nog zag weglopen met een ps5 in hun handen.
Pff, dat is extra zuur! Wilden ze er geen apart houden? In België is vaker voorraad. Ten tijde van de Wii was die overal in NL al tijden uitverkocht. Toen was ik een weekendje weg in een dorp in België, stond er een hele stapel in de lokale, mini buurtsuper. Ik kon het niet geloven, haha. Hopelijk heb je volgende keer meer geluk!

[ Voor 49% gewijzigd door Skating_vince op 15-06-2021 21:01 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• duke99
Voor hen die niet zeker weten of het gelukt is bij Nedgame, ik krijg net een track & trace code binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jinks26
duke99 schreef op dinsdag 15 juni 2021 @ 21:07:
Voor hen die niet zeker weten of het gelukt is bij Nedgame, ik krijg net een track & trace code binnen.
Mijn t&t code is ook binnen. Er staat dat morgen al geleverd zal worden met postnl.
Moet het nu wel de enige dag in de week zijn dat ik niet van thuis ging werken :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy4ever
Yes! Ook ik een T&T code ontvangen! Dank allen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Skating_vince
  • Niet online
Hier ook de T&T binnen! Gefeliciteerd allen en geniet ervan!
Pagina: 1 ... 474 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord