Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denwilly
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48
Zowel mijn vriendin als ik hebben vanmorgen een disk versie kunnen bestellen op amazon.nl.
Op haar bestelling staat al een levertermijn van nu vrijdag.
Bij mij staat er nog ongekend. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-01-2024
Ik ben ook een van diegene die vanochtend bij Amazone.nl een PS5 besteld heeft en betaald. Toch bizar nog steeds dat je gewoon het betaal proces in komt en betaald het gevoel krijgt dat je er hebt en dan dood leuk te horen krijgt "We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte leverdatum voor dit item hebben".
Ik dacht echt dat als je in Ideal betaal proces zit je er wel een hebt en dat Amazone dit wel beter op orde had dan MediaMarkt. Helaas geldt ook dit niet voor Amazone.

Je bent niet zeker ervan wanneer je zelfs afrekent. Vind dat persoonlijk wel slecht geregeld als je het mij vraagt. Want je laat klanten wel steeds een smak geld over maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 11:35
Ik ook bij Amazon, helaas nog zonder datum. Zal ook eens de klantenservice vragen, kijken wat ze bij mij zeggen. Coolblue een negatief mailtje, dus ik laat de order staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Outlaw
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Triel schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:12:
Ik ben ook een van diegene die vanochtend bij Amazone.nl een PS5 besteld heeft en betaald. Toch bizar nog steeds dat je gewoon het betaal proces in komt en betaald het gevoel krijgt dat je er hebt en dan dood leuk te horen krijgt "We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte leverdatum voor dit item hebben".
Ik dacht echt dat als je in Ideal betaal proces zit je er wel een hebt en dat Amazone dit wel beter op orde had dan MediaMarkt. Helaas geldt ook dit niet voor Amazone.

Je bent niet zeker ervan wanneer je zelfs afrekent. Vind dat persoonlijk wel slecht geregeld als je het mij vraagt. Want je laat klanten wel steeds een smak geld over maken.
Media Markt all over again..

Nederlandse PS5 clan / 30+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_vl
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 25-10-2021
Hey, ik heb een pre order voor de disc versie van de ps5 bij de Game mania in Alphen aan den Rijn, geplaats op 31-10-2020, ik vroeg mij af of ik al binnenkort mijn playstation kan verwachten ik wacht inmiddels al bijna 4 maanden sinds de release :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Triel schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:12:

Voor dat je betaald stond het er al, dus ben bang dat je erover heen hebt gekeken. Ik ben namelijk toen gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Oh dat heb ik dan echt kei hard gemist als dat er al stond... tja je wilt zo snel mogelijk afrekenen haha. Maar goed het in je winkelwagentje hebben telt dus ook niet als een reservering. Dat is wel duidelijk dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
denwilly schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:11:
Zowel mijn vriendin als ik hebben vanmorgen een disk versie kunnen bestellen op amazon.nl.
Op haar bestelling staat al een levertermijn van nu vrijdag.
Bij mij staat er nog ongekend. :-(
Staat dat in je mail van je order of op je account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• denwilly
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 10-09 09:48
[m]engineer schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:16:
[...]

Staat dat in je mail van je order of op je account?
Beide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:16
Triel schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:16:
Oh dat heb ik dan echt kei hard gemist als dat er al stond... tja je wilt zo snel mogelijk afrekenen haha. Maar goed het in je winkelwagentje hebben telt dus ook niet als een reservering. Dat is wel duidelijk dan.
Bij Amazon reserveren ze wel je bestelling, want ik klikte meteen op kopen, en zat nog rustig in het betaalproces, zelfs afgebroken en later weer betaald, omdat ik met mijn neefje moest bellen of die de PS5 nog wilde hebben.

Ik heb gewoon alsnog als leverdatum aanstaande vrijdag staan, dus ze reserveren wel degelijk.
Vermoed gewoon dat je dan toch echt te traag was met in je winkelwagen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
Amazon klantenservice zegt dat er beperkte voorraad was, maar ik in de komende dagen alsnog een levertijd kan krijgen. Afwachten dus, maar geen garanties dat ik hem ook echt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijz86
  • Laatst online: 12-05-2021
Ik krijg net een aparte email van amazon met volgende uitleg :

Gefeliciteerd dat je een zeer gewilde PS5 hebt weten te bestellen!

Ik snap volkomen dat je op dit moment met de vraag zit wanneer je hem kan verwachten, er is namelijk nog geen verwachte leverdatum aan je bestelling gekoppeld. Mijn excuses voor de zorgen die dit bij je kan veroorzaken. Omdat ik snap hoe graag je deze bestelling wil ontvangen ga ik dit tot op de bodem uitzoeken voor je.

Omdat de bestelling zo recent is geplaatst wil ik je vragen nog even geduld te hebben.

We informeren je per e-mail zodra we een verwachte bezorgdatum hebben.

Je vindt het huidige besteloverzicht van wanneer we je items naar je kunnen verzenden, door op onze website (www.amazon.nl) naar ‘Je account’ te gaan.
Als een wachtperiode te lang is voor je, kun je openstaande bestellingen daar ook annuleren.

Mijn excuses voor de vertraging en bedankt voor je begrip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:57
Ik heb mijn amazon.de bestelling geannuleerd ivm geen leverdatum. Vorige keer stond er meteen een datum dus verwacht er niet veel van en heb er zelf al een dus kijk wel weer bij de volgende drop voor mijn collega. 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
Thijz86 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:23:

Same here, dus dat betekent gewoon afwachten tot er ergens voorraad vrijkomt en dan krijg je m vanzelf. Coolblue is voorlopig uitgespeeld, dus m'n beste kans gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Thijz86 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:23:

Ik snap volkomen dat je op dit moment met de vraag zit wanneer je hem kan verwachten, er is namelijk nog geen verwachte leverdatum aan je bestelling gekoppeld. Mijn excuses voor de zorgen die dit bij je kan veroorzaken. Omdat ik snap hoe graag je deze bestelling wil ontvangen ga ik dit tot op de bodem uitzoeken voor je.

Omdat de bestelling zo recent is geplaatst wil ik je vragen nog even geduld te hebben.

We informeren je per e-mail zodra we een verwachte bezorgdatum hebben.

Je vindt het huidige besteloverzicht van wanneer we je items naar je kunnen verzenden, door op onze website (www.amazon.nl) naar ‘Je account’ te gaan.
Als een wachtperiode te lang is voor je, kun je openstaande bestellingen daar ook annuleren.

Mijn excuses voor de vertraging en bedankt voor je begrip
Was dat naar aanleiding van een gestelde vraag of heb je bovenstaande mail 'zomaar' gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijz86
  • Laatst online: 12-05-2021
InterCC schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:28:
[...]

Was dat naar aanleiding van een gestelde vraag of heb je bovenstaande mail 'zomaar' gekregen?
Ik had met hen gechat wel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• maxxie85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 11:19
DM89 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:23:
Ik heb mijn amazon.de bestelling geannuleerd ivm geen leverdatum. Vorige keer stond er meteen een datum dus verwacht er niet veel van en heb er zelf al een dus kijk wel weer bij de volgende drop voor mijn collega. 😅
Dat is niet slim van je. Ik had ook een tijd geen leverdatum bij de drop van amazon.de vorige week. Nog voor 1800 uur vandaag wordt hij bij mij bezorgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yucko
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-09 18:42

Yucko

One clown to rule them all !

zolang Amazon hem niet zelf annuleert laat ik hem lekker staan.
Kan altijd nog mocht ik via een andere weg een PS5 scoren.

 iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB -  iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB -  AirPods Pro 3 -  Watch 5 Space Gray LTE -  TV 4K 128GB -  TV 4 64GB -  Wireless CarPlay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06:57
maxxie85 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:32:
[...]

Dat is niet slim van je. Ik had ook een tijd geen leverdatum bij de drop van amazon.de vorige week. Nog voor 1800 uur vandaag wordt hij bij mij bezorgt.
Bij de drop van amazon.de vorige week had ik direct een leverdatum en is 2 dagen later geleverd 😋

Ik wacht wel weer op de volgende drop, als je er zelf een hebt is het allemaal niet meer zo spannend 😅

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Reem0nN schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:19:
[...]

Bij Amazon reserveren ze wel je bestelling, want ik klikte meteen op kopen, en zat nog rustig in het betaalproces, zelfs afgebroken en later weer betaald, omdat ik met mijn neefje moest bellen of die de PS5 nog wilde hebben.

Ik heb gewoon alsnog als leverdatum aanstaande vrijdag staan, dus ze reserveren wel degelijk.
Vermoed gewoon dat je dan toch echt te traag was met in je winkelwagen krijgen.
Dat had ik ook wel verwacht, overigens.

Om een vergelijk te geven: de site waar ik vaak wijn bestel haalt dingen uit hun voorraad zodra je dingen in je winkelmandje zet. Mijn vriendin had laatst wat in een mandje maar ik heb het account, ik kon die flessen echter niet in mijn mandje stoppen omdat toen de voorraad op was. Dus over hogere orde logistiek hebben we het hier niet.

Als een wijnwinkel, waar meestal toch geen duizenden mensen tegelijk dezelfde fles willen kopen, dat al heeft zou je dat bij een amazon zeker verwachten. Nou gebruiken veel mensen een winkelmand als wishlist dus wellicht doet amazon dit pas nadat je op bestellen klikt maar toch.

Ik heb overigens ook geen leverdatum nog, terwijl ik wel na de bliep direct met mijn telefoon aan de slag ging, dus zat met een paar seconden op de ideal pagina. Maargoed, met mij nog duizenden mensen vermoed ik. Wellicht annuleren ze nog maar ik zou verwachten dat amazon ergens de komende weken nog wel wat voorraad krijgt waardoor ze wel kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09:48
Geen zorgen, ik had die bij mijn DE bestelling ook. Binnen 3 dagen had ik een datum en uiteindelijk werd hij nog eerder geleverd ook. Geduld mensen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 02-02 18:32
Als ik de verhalen lees heb ik dus vanochtend (na weken ploegen) eindelijk eens geluk gehad. Want alhoewel ik er direct bij was, dat waren er meerdere!

Vooralsnog leverdatum vrijdag a.s. maar goed, ik geloof het pas als de pakketbezorger voor de deur staat!

:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Ik annuleer de bestelling dan nog maar even niet en hopelijk dan toch een keer geluk dat een dezer dagen toch nog een positief bericht vanuit Amazone komt. We gaan het zien.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Laatst online: 02-10 16:25
Nog geen mailtje van Coolblue ontvangen, denk dat ik weer niets heb.. Benieuwd wanneer ze weer met een volgende batch komen.

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
jaspermeul schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:03:
[...]

Leverdatum erbij -> Pakketje komt dan of eerder
Geen leverdatum -> Je hebt nog geen PS5 toegewezen gekregen. Zodra ze weer voorraad hebben krijg je die asap. Dat kan zelfs komen van wat normaal voor een ander amazon land was. Ik verwacht zelf dat het niet meer dan een week duurt voordat je je pakketje hebt.

Dat laatste zien we wel vaker de laatste tijd. Per ongeluk toch iets meer verkocht wat ze dan gaan picken zodra er ergens in Europa weer stock is.
Ben benieuwd of dat het is. Maar we zien het wel, de order is iig geplaatst _/-\o_

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 03-06 16:09
Robbert_vl schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:13:
Hey, ik heb een pre order voor de disc versie van de ps5 bij de Game mania in Alphen aan den Rijn, geplaats op 31-10-2020, ik vroeg mij af of ik al binnenkort mijn playstation kan verwachten ik wacht inmiddels al bijna 4 maanden sinds de release :|
Techtastic schrijft dat Gamemania bezig met uitleveren van pre-orders van halverwege september. Voor zover ik gezien heb laatste tijd is hun informatie behoorlijk accuraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Heeft iemand zijj geld al terug van afgelopen vrijdag/zaterdag van de MediaMarkt?

In de mail staat binnen 3 werkdagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikGLD
  • Laatst online: 04-07-2022
Robbert_vl schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:13:
Ik wacht nog (25-09) dus gaat nog wel even duren met dit tempo 😅😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Aggressor schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:11:
Heeft iemand zijj geld al terug van afgelopen vrijdag/zaterdag van de MediaMarkt?

Ik heb het nog niet terug op mijn CC staan in ieder geval.

On a more postive note, wel via amazon.fr een bestelling kunnen plaatsen vanmorgen, levering zou 26 of 27 maart moeten gaan zijn

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Net de mail van Coolblue ontvangen. Helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:31
Jheroun schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:41:
[...]

Om een vergelijk te geven: de site waar ik vaak wijn bestel haalt dingen uit hun voorraad zodra je dingen in je winkelmandje zet. Mijn vriendin had laatst wat in een mandje maar ik heb het account, ik kon die flessen echter niet in mijn mandje stoppen omdat toen de voorraad op was. Dus over hogere orde logistiek hebben we het hier niet.

Als een wijnwinkel, waar meestal toch geen duizenden mensen tegelijk dezelfde fles willen kopen, dat al heeft zou je dat bij een amazon zeker verwachten. Nou gebruiken veel mensen een winkelmand als wishlist dus wellicht doet amazon dit pas nadat je op bestellen klikt maar toch.
Amazon reserveert ook wel, maar het verschil tussen jouw wijnboer en Amazon is dat de wijnboer omgeving 1 server is die aan zichzelf vraagt: heb ik nog voorraad? Nee? Cool, en dat tussen 2 personen. Bij Amazon zijn er zo'n 50 tal servers (misschien nog wel meer bij een drop) die bij een centrale omgeving komen polsen om voorraad. Er zitten op dat momenten tienduizenden Europeanen (misschien wel XXX.XXX in aantallen) een poging te wagen om een bestelling te plaatsen. Dat er dan een mismatch ontstaat is helemaal niet zo gek.

Ik vind het ook wel grappig dat er dan meteen wordt gedaan alsof dit gelijk staat aan MediaMarkt. Die situatie is totaal niet vergelijkbaar. Maar goed, misschien ben ik wel bevoordeeld, want ik ben juist super blij met het gemak en de vele "succesvolle" orders bij Amazon voor een PS5. Geen enkele Nederlandse winkel komt ook maar een beetje in de buurt bij de kansen die je hebt bij Amazon voor zij die een PS5 hopen te bemachtigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_vl
Nou dat gaat nog wel even duren ik had wel al mensen gehoord die rond 25 September werden gebeld door vestigingen rondom NL, ik vind het absurd lang duren Mediamarkt heeft alles al uitgeleverd en game mania laat ons gewoon 4 maanden wachten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbert_vl
ErikGLD schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:13:
[...]

Ik wacht nog (25-09) dus gaat nog wel even duren met dit tempo 😅😅
Bizar dit, ik hou wel rekening mee dat ik hem binnen 3 maanden niet binnen heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UnitedJunk
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-09 17:02
jordyyyys schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:19:
Same. Dit was tevens ook de laatste draw ;w

CardMapr.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-03-2021
Robbert_vl schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:47:
Nou dat gaat nog wel even duren ik had wel al mensen gehoord die rond 25 September werden gebeld door vestigingen rondom NL, ik vind het absurd lang duren Mediamarkt heeft alles al uitgeleverd en game mania laat ons gewoon 4 maanden wachten....
GM heeft op zich het niet slecht gedaan voor zo’n elle lange pre order lijst al tot dan weg te werken. Ze hebben zich gewoon in de voet geschoten door zo snel pre orders aan te nemen met als gevolg dat ze er veel te veel uit te leveren hebben. September kan niet lang meer duren heb de mijne bijna een maand en zat op 8/8.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robbert_vl
Joris8580 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:51:
[...]

GM heeft op zich het niet slecht gedaan voor zo’n elle lange pre order lijst al tot dan weg te werken. Ze hebben zich gewoon in de voet geschoten door zo snel pre orders aan te nemen met als gevolg dat ze er veel te veel uit te leveren hebben. September kan niet lang meer duren heb de mijne bijna een maand en zat op 8/8.
Ik weet niet om hoeveel pre orders het gaat maar ja ik zit eind oktober dus ja als het een maand duurt denk je dus dat ik hem wel in mei zou hebben? Ik ga ondertussen gewoon een twede kopen want elke andere webshop heeft wel genoeg om te droppen .....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Joris8580 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:51:
[...]

Yeh ik had in juni/juli gereserveerd en kreeg um 16 feb, dus ze zijn aardig bezig met wegwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jgsr
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:32
WiFiKabelNodig schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:30:
[...]

ES? Die verzonden sowieso niet naar NL dacht ik
ES verstuurde zeker wel naar NL.. ik heb al een ps5 via ES. Maar vanmorgen lukte het niet, zelfde bij FR dus wellicht dat inmiddels ze niet meer naar NL verzenden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 17:30
Phase schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:15:
[...]

On a more postive note, wel via amazon.fr een bestelling kunnen plaatsen vanmorgen, levering zou 26 of 27 maart moeten gaan zijn
Creditcard kan 14 dagen duren, alleen iDeal doen ze meestal als ze zin hebben (nooit dus) in 3 dagen.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
jgsr schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:05:
[...]

ES verstuurde zeker wel naar NL.. ik heb al een ps5 via ES. Maar vanmorgen lukte het niet, zelfde bij FR dus wellicht dat inmiddels ze niet meer naar NL verzenden...
FR werkte prima. ES was een foutje. Ze hadden alleen een controller op voorraad ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QyRoZ
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-05 23:37

QyRoZ

Just Q it!

Nope. Mediamarkt kennende ga ik er van uit dat dit nog heel lang kan duren. Dat hele bedrijf is zo'n enorme teringzooi. De webcare medewerkers spreken elkaar (en zichzelf) ook continue tegen. Het zou bijna grappig zijn als het niet om mijn geld zou gaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
QyRoZ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:16:
[...]

Nope. Mediamarkt kennende ga ik er van uit dat dit nog heel lang kan duren. Dat hele bedrijf is zo'n enorme teringzooi. De webcare medewerkers spreken elkaar (en zichzelf) ook continue tegen. Het zou bijna grappig zijn als het niet om mijn geld zou gaan.
Morgen neem ik ff contact op
Mijn ervaringen met MediaMarkt zijn ook niet heel positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boelmeister
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-08-2024

Die 3 werkdagen zijn ook nog niet voorbij.. Was afgelopen vrijdag. Nu zou je vrijdag kunnen meetellen en dan zou het vandaag zijn....
maar ik ga er alvast van uit dat ik vanaf maandag moet tellen oftewel als het er morgen niet opstaat ga ik donderdag maar is een belletje plegen.
Kunnen natuurlijk met zen alle 10.000 (als het er niet meer zijn) bellen maar daar schieten we toch niet mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Laatst online: 02-10 22:17

Dan hebben ze nog tot morgen toch?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Laatst online: 02-10 22:17
jordyyyys schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:19:
Welk tijdstip was jou mail? Ik heb er een gehad, dat was vanochtend. Vorige x kreeg ik 4 afwijzingen (Voelde net als Tinder :D _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
shadowkid053 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:27:
[...]

Welk tijdstip was jou mail? Ik heb er een gehad, dat was vanochtend. Vorige x kreeg ik 4 afwijzingen (Voelde net als Tinder :D _/-\o_ )
Om 15:16 heb ik de mail van Coolblue ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtrdg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:45
Helaas niet ingeloot bij CB.

Ik heb vandaag echter wel een mail van MM gekregen over het vervolg van de verwachte voorraad/levering 29maart-5april/week13. Zodra de levering onderweg is krijg ik een TT link. Fingers crossed. Heb namelijk al zwarte zijkanten besteld op aliexpress :9

[ Voor 11% gewijzigd door wtrdg op 23-03-2021 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M3lvinG
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-09 13:14
Phase schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:15:
[...]

Is dat de tweedehands PS5 die voorbij kwam? Zo ja, dan is er een aanzienlijke kans dat het de PS5 is die eigenlijk in mijn kast had moeten staan maar door fouten bij DHL terug naar Frankrijk was gestuurd. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
wtrdg schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 16:56:
Helaas niet ingeloot bij CB.

Ik heb vandaag echter wel een mail van MM gekregen over het vervolg van de verwachte voorraad/levering 29maart-5april/week13. Zodra de levering onderweg is krijg ik een TT link. Fingers crossed. Heb namelijk al zwarte zijkanten besteld op aliexpress :9
Bij jou hadden ze niet perongeluk je order geannuleerd?

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wtrdg
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-09 16:45
Verderf schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:39:
[...]

Bij jou hadden ze niet perongeluk je order geannuleerd?
Nee, na de bestelling mail gekregen over de eerst volgende verwachte voorraad op de 29e en levering daarvan uiterlijk 5 april.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
M3lvinG schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 17:44:
[...]

Is dat de tweedehands PS5 die voorbij kwam? Zo ja, dan is er een aanzienlijke kans dat het de PS5 is die eigenlijk in mijn kast had moeten staan maar door fouten bij DHL terug naar Frankrijk was gestuurd. :(
Amazon FR had gewoon een redelijke drop weer vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
wtrdg schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 18:51:
[...]

Nee, na de bestelling mail gekregen over de eerst volgende verwachte voorraad op de 29e en levering daarvan uiterlijk 5 april.
Check! dan moet ik nog even rustig afwachten, ik heb ook de 5 april mail gehad maar ook de mail dat ze per ongeluk mijn order geannuleerd hadden en ik deze week een mail krijg wanneer ik hem in een lokale mediamarkt kan ophalen.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HDimac
  • Laatst online: 23-01-2024

HDimac

Inderdaad.

Verderf schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 19:00:
[...]

Check! dan moet ik nog even rustig afwachten, ik heb ook de 5 april mail gehad maar ook de mail dat ze per ongeluk mijn order geannuleerd hadden en ik deze week een mail krijg wanneer ik hem in een lokale mediamarkt kan ophalen.
Deze mail wacht ik ook nog af

Gebukt is genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-10 21:24

DarkSide

theres no place like ::1

Vandaag de Amazon.Fr drop gemist
Maar wel de Amazon.nl binnen weten te vissen.

Benieuwd wanneer hij geleverd wordt.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Krijg zojuist mijn geld van de Mediamarkt terug via Paypal, dat ging nog redelijk vlot dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jordan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 08:18
Verderf schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:10:
Krijg zojuist mijn geld van de Mediamarkt terug via Paypal, dat ging nog redelijk vlot dan.
Heb jij het volledige bedrag terug? Ik heb 5 euro minder teruggekregen dan ik heb betaald. Heeft te maken met het feit dat de eerste combi uitverkocht was en ik de set met controller en headset zou krijgen ipv de combi met Docking en verlengkabel enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
Jordan schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 20:20:
[...]

Heb jij het volledige bedrag terug? Ik heb 5 euro minder teruggekregen dan ik heb betaald. Heeft te maken met het feit dat de eerste combi uitverkocht was en ik de set met controller en headset zou krijgen ipv de combi met Docking en verlengkabel enz.
Mijn order hadden ze perongeluk geannuleerd en nooit omgezet dus ik heb precies een refund gehad van wat ik betaald had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Robbert_vl schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 15:55:
[...]

Ik weet niet om hoeveel pre orders het gaat maar ja ik zit eind oktober dus ja als het een maand duurt denk je dus dat ik hem wel in mei zou hebben? Ik ga ondertussen gewoon een twede kopen want elke andere webshop heeft wel genoeg om te droppen .....
Zoals al gezegd is geweest... ik vind dat ze zeker niet slecht bezig zijn voor zichzelf in de voet te hebben geschoten. Hadden de pre orders veel te vroeg open gegooid eig vanaf het gerucht dat hij zou komen al denk ik... dus schiet wel aardig op daar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:16
Ik krijg net een mail van amazon.nl dat mijn bestelling van vandaag (digitale versie) verzonden is :)
Ik had ook een disk versie besteld maar nog geen mail hiervan gekregen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
Joris8580 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:30:
[...]

Zoals al gezegd is geweest... ik vind dat ze zeker niet slecht bezig zijn voor zichzelf in de voet te hebben geschoten. Hadden de pre orders veel te vroeg open gegooid eig vanaf het gerucht dat hij zou komen al denk ik... dus schiet wel aardig op daar.
Hmwah hebben zich toch niet echt in de voet geschoten toch? Alles wat ze binnen krijgen gaat meteen de deur uit, zonder platliggende website en "te veel verkopen" onzin zoals bij vrijwel elke andere retailer. En ze hebben de 50e voorschotten van de pre-orders ook al binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Phentaq schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:54:
Ik krijg net een mail van amazon.nl dat mijn bestelling van vandaag (digitale versie) verzonden is :)
Welke levertermijn hebben we het over?
Gewoon 1 dag, morgen in huis?

Ook nog niks van de disc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:16
pelidee schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:58:
[...]

Welke levertermijn hebben we het over?
Gewoon 1 dag, morgen in huis?

Ook nog niks van de disc.
Er staat vrijdag 26 maart als verwachte bezorgdatum, maar amazon kennende verwacht ik het eerlijk gezegd donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Phentaq schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:00:
[...]

Er staat vrijdag 26 maart als verwachte bezorgdatum, maar amazon kennende verwacht ik het eerlijk gezegd donderdag.
Ja klopt, alleen als die verzonden is heb je ook een Vervoerder en T en T. Kan me voorstellen als deze is verzonden vanuit NL dat het ook zomaar morgen kan zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
pelidee schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 22:08:
[...]

Ja klopt, alleen als die verzonden is heb je ook een Vervoerder en T en T. Kan me voorstellen als deze is verzonden vanuit NL dat het ook zomaar morgen kan zijn.
Zal waarschijnlijk een distributiecentrum in Duitsland worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Ik heb ook maar de telegram bot van psx-sense gejoined. Die coolblue bonnen gaan wel ergens anders aan op want het word toch wel tijd voor een nieuwe PS.

Zijn er handelingen die ik kan doen om mijn kans op een console te vergroten zoals inloggen op de verschillende amazon sites etc? En zijn er dingen die ik echt niet over het hoofd kan zien?

Bij voorbaat dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phentaq schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:54:
Afhankelijk van of je veel digitaal of met een schijfje speelt, vinden wij *; persoonlijk de digital PlayStation 5 toch veel mooier zonder die vreemde bult of uitstulping,

Theoretisch 100 euro over voor nog een extra controller en lader :9

Gekozen voor rechtop, waar die ook voor is gemaakt. <3

En o, wat was ik sceptisch in het begin :F sorry :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 02-02 18:32
MM heeft hier ook terug gestort. Betaling was met iDeal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marnixio
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-05 21:07
Mediamarkt heeft het geld weer teruggestort! (ING bank)

PSN : Marnixio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HDimac
  • Laatst online: 23-01-2024

HDimac

Inderdaad.

MM heeft ook op creditcard weer teruggestort!

Gebukt is genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
iekue schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 21:54:
[...]

Hmwah hebben zich toch niet echt in de voet geschoten toch? Alles wat ze binnen krijgen gaat meteen de deur uit, zonder platliggende website en "te veel verkopen" onzin zoals bij vrijwel elke andere retailer. En ze hebben de 50e voorschotten van de pre-orders ook al binnen.
Het is hoe je het bekijkt... ze hebben gewoon te veel pre orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 14:43
jordyyyys schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 23:40:
Ik heb ook maar de telegram bot van psx-sense gejoined. Die coolblue bonnen gaan wel ergens anders aan op want het word toch wel tijd voor een nieuwe PS.

Zijn er handelingen die ik kan doen om mijn kans op een console te vergroten zoals inloggen op de verschillende amazon sites etc? En zijn er dingen die ik echt niet over het hoofd kan zien?

Bij voorbaat dank!
Zorg dat je creditcard toegevoegd is. En als je te zien krijgt dat er geen voorraad is, gewoon op opnieuw website laden. Ik sluit de pagina dan wel altijd eerst even.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
kw_nl schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:52:
[...]

Zorg dat je creditcard toegevoegd is. En als je te zien krijgt dat er geen voorraad is, gewoon op opnieuw website laden. Ik sluit de pagina dan wel altijd eerst even.
En als je geen credit card hebt, ben je dan al bij voorbaat aangewezen op Nederlandse webshops? Ik heb overigens wel PayPal.

[ Voor 3% gewijzigd door jordyyyys op 24-03-2021 08:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
jordyyyys schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:02:
[...]

En als je geen credit card hebt, ben je dan al bij voorbaat aangewezen op Nederlandse webshops? Ik heb overigens wel PayPal.
Het niet hebben van een creditcard zorgt er inderdaad wel voor dat je pool aan mogelijke Playstations van zeg 20.000 daalt naar 5000. Je bent nu beperkt tot Intertoys, Mediamarkt, Nedgame, Bol, Coolblue en Amazon NL en DE. Laat het nou net zo zijn dat de kans op succes het grootst is bij Amazon en daar is het geen loterij, maar puur timing gebaseerd. Iedereen die snel is kan binnen een week succes hebben na het joinen van de bot kanalen, maar de Nederlandse webshops liggen er helaas direct uit, dus zelfs een website als de Intertoys wordt op die manier een loterij :+.

[ Voor 27% gewijzigd door Paprika op 24-03-2021 08:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-10 14:43
jordyyyys schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:02:
[...]

Dan kan het alleen bij de Duitse en Nederlandse Amazon...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsB97
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 03-09 15:36
Het is gisteren gelukt om een disc versie te kopen via Amazon NL. Ik heb alleen nog geen bezorgdatum ontvangen, hebben hier meer mensen last van? Zal wel een annulering worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02:04
NielsB97 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:57:
Het is gisteren gelukt om een disc versie te kopen via Amazon NL. Ik heb alleen nog geen bezorgdatum ontvangen, hebben hier meer mensen last van? Zal wel een annulering worden?
Lees even terug zou ik zeggen. Hebben veel mensen en dat ding komt vanzelf wel, geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederic318is
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-10-2021
Hoe groot is de kans dat amazon.de nog eens dropt deze week? Na vorige week toch een redelijk drop te hebben gehad?

Maar als ik me niet vergis had amazon.nl vorige week ook gedropt en deze week dus ook al..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
jaspermeul schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:00:
[...]

Lees even terug zou ik zeggen. Hebben veel mensen en dat ding komt vanzelf wel, geduld hebben.
Jullie wachten allemaal op mij. Ik moet hem nog betalen :p Dan gaat pas de hele batch eruit. Heb nog 4 dagen volgens mij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
Ik laat mijn order mooi in amazone nederland actief staan, neem aan mochten ze een dezer dagen nog een drop krijgen ergens in Europa, aangezien het Amazone Europe is wat erachter zit, ze eerst kijken wie er allemaal nog een besteld en betaald heeft maar nog niet geleverd.... althans dat hoop ik wel dat ze het zo doen... cross mij fingers...

zijn er hier lui met ervaring hierin, dat ze de ps5 wel besteld hadden bij amazone maar nog geen levertijd en dat het dan toch goedkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:56
NielsB97 schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:57:
ik heb het ook was vrij laat met bestellen maar komt wel goed hoor..binnen een paar dagen krijg je wel een datum zal wel wat langer duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Malignant
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17-09 13:12
Paprika schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:09:
[...]
Laat het nou net zo zijn dat de kans op succes het grootst is bij Amazon en daar is het geen loterij, maar puur timing gebaseerd. Iedereen die snel is kan binnen een week succes hebben na het joinen van de bot kanalen, maar de Nederlandse webshops liggen er helaas direct uit, dus zelfs een website als de Intertoys wordt op die manier een loterij :+.
Dit kan ik enkel bevestigen. Vorige week de bot gejoined op telegram met de gedachte dat het dan voor Mei wel als verjaardagskado zou moeten kunnen.

Zondag bot gejoined, begin van de week een amazon DE drop, en sinds vrijdag staat er een PS5 hier.
Denk wel dat ik een uitzondering ben op deze manier, maar het is gewoon vingers bij de knoppen houden constant.

LG OLED 55C7 - Denon AVR X6300H - 2x Focal 816W - Focal 800CC - 2x Focal 800SR - 4x Focal IC105 - SVS SB-2000 - MB Next - Playstation 5 - Oppo UDP-203 - Rega RP1 + Elys 2 - BlueSound

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triel
@Michel242186 wat stond er bij jou want ik was ook iets te laat en kreeg de melding bij mijn bezorggegevens:
Nog niet verzonden
We sturen je een email als het item beschikbaar is.

Dat kan dus best lang duren haha of hebben jullie dezelfde melding ?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
Malignant schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:28:
[...]

Dit kan ik enkel bevestigen. Vorige week de bot gejoined op telegram met de gedachte dat het dan voor Mei wel als verjaardagskado zou moeten kunnen.

Zondag bot gejoined, begin van de week een amazon DE drop, en sinds vrijdag staat er een PS5 hier.
Denk wel dat ik een uitzondering ben op deze manier, maar het is gewoon vingers bij de knoppen houden constant.
Nee hoor. Hier idem. En dat terwijl ik maand geleden nog uberhaupt geen intentie had om een ps5 te kopen. En als er eenmaal een ps5 staat moest ineens ook de 12 jaar oude plasma eruit voor een LG CX. Zo blijf je bezig :p

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Malignant schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:28:
[...]

Nee hoor, ik heb precies hetzelfde verhaal. Ben al vaste klant bij amazon, dus dat maakte het bestelproces wel super easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boelmeister
MediaMarkt geld (619,99) net ontvangen op mijn rekening (ABN AMRO). Had dus ook betaald met Ideal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 09:48
HDimac schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 07:23:
MM heeft ook op creditcard weer teruggestort!
Mijne is nog niet teruggestort maar ik wacht het vandaag nog even af aangezien het er bij velen vandaag op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 08:32
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer Bol weer een drop gaat doen. Is toch alweer ff geleden.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Paprika schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 08:09:
[...]

Het niet hebben van een creditcard zorgt er inderdaad wel voor dat je pool aan mogelijke Playstations van zeg 20.000 daalt naar 5000. Je bent nu beperkt tot Intertoys, Mediamarkt, Nedgame, Bol, Coolblue en Amazon NL en DE. Laat het nou net zo zijn dat de kans op succes het grootst is bij Amazon en daar is het geen loterij, maar puur timing gebaseerd. Iedereen die snel is kan binnen een week succes hebben na het joinen van de bot kanalen, maar de Nederlandse webshops liggen er helaas direct uit, dus zelfs een website als de Intertoys wordt op die manier een loterij :+.
Ik heb in iedergeval mijn browser open staan voor alle Nederlandse webshops, en de NL en DE amazon.
Hopen op een drop vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 22:39
johoo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:18:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wanneer Bol weer een drop gaat doen. Is toch alweer ff geleden.
Bol spaart op.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Nog weinig actie bij Wehkamp als ik zo alle forums, twitter mag geloven.
Heb jij @Elias2020 nog contact opgenomen toevallig? @MelvinW Is er op die 26 stuks van gisteren nog wat veranderd? Gekke is dat ik hem op mijn wensenlijst op de webpagina nog 'op voorraad' zie, maar je hem dan niet je mandje in kan krijgen. Dit is wel bekend bij Wehkamp, maar stond er al tijden op uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 10:29
morgen, iemand toevallig nog een actieve link naar de telegram group, zit er zelf wel in maar kan nergens vinden hoe ik iemand die lank kan geven. gisteren wel gelukt om een disk versie bij amazon te bemachtigen. Deze is nu verzonden maar is bij DHL nog niet zichtbaar

[ Voor 29% gewijzigd door jarsiv op 24-03-2021 10:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 01-10 23:41

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

pelidee schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:40:
Nog weinig actie bij Wehkamp als ik zo alle forums, twitter mag geloven.
Heb jij @Elias2020 nog contact opgenomen toevallig? @MelvinW Is er op die 26 stuks van gisteren nog wat veranderd? Gekke is dat ik hem op mijn wensenlijst op de webpagina nog 'op voorraad' zie, maar je hem dan niet je mandje in kan krijgen. Dit is wel bekend bij Wehkamp, maar stond er al tijden op uitverkocht.
Heb ik! Ze leveren eind van de week uit en hebben niet genoeg binnen gekregen om iedereen die de status 'wachten op goedkeuring' heeft te voorzien. Fingers crossed dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boelmeister
jarsiv schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:43:
morgen, iemand toevallig nog een actieve link naar de telegram group, zit er zelf wel in maar kan nergens vinden hoe ik iemand die lank kan geven. gisteren wel gelukt om een disk versie bij amazon te bemachtigen. Deze is nu verzonden maar is bij DHL nog niet zichtbaar
Telegram group info chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 02-10 10:29
Dank je

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rutger M
  • Laatst online: 02-10 13:06
LordLynx schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 10:13:
[...]

Mijne is nog niet teruggestort maar ik wacht het vandaag nog even af aangezien het er bij velen vandaag op staat.
Ik ben benieuwd wat het mij oplevert, bestelling geplaatst bij MM. Vervolgens bericht dat ik buiten de boot ben gevallen, bestelling geannuleerd, mailtje dat annulering onterecht was, ik mijn geld terug krijg maar wel in aanmerking kom voor afhalen bij MM in de buurt.

Gisteren bij Amazon.nl een disk versie kunnen bestellen, nog geen reservering op mijn CC.

Voor beide maar afwachten wat er gaat gebeuren, ik hoop dat ik en een goede vriend binnenkort ook trotse eigenaar kunnen spelen :)

PSN: Tripp0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 08:32
Rutger M schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:23:
[...]

Ik ben benieuwd wat het mij oplevert, bestelling geplaatst bij MM. Vervolgens bericht dat ik buiten de boot ben gevallen, bestelling geannuleerd, mailtje dat annulering onterecht was, ik mijn geld terug krijg maar wel in aanmerking kom voor afhalen bij MM in de buurt.

Gisteren bij Amazon.nl een disk versie kunnen bestellen, nog geen reservering op mijn CC.

Voor beide maar afwachten wat er gaat gebeuren, ik hoop dat ik en een goede vriend binnenkort ook trotse eigenaar kunnen spelen :)
helemaal geen reservering of een reservering voor 0 euro?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger M
johoo schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 11:38:
[...]

helemaal geen reservering of een reservering voor 0 euro?
Helemaal geen reservering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 22:49
Triel schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:29:
@Michel242186 wat stond er bij jou want ik was ook iets te laat en kreeg de melding bij mijn bezorggegevens:
Nog niet verzonden

Gewoon laten staan en afwachten, ik had vorige maand precies zo'n geval bij amazon.fr. kreeg na een week of 2 opeens een leverdatum en is gisteren afgeleverd. Je krijgt die mail vanzelf. Kan alleen ff duren, maar ze annuleren het niet (in mijn ervaring)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjoerd374
  • Laatst online: 21-01 21:23
Zoals andere hier op dit topic, gisteren een Disk versie kunnen bestellen om Amazon NL. Geen bezorgdatum aan gekoppeld. Even contact klantenservice gehad. Ze gaven aan dat er binnen 48 uur duidelijkheid komt over de leverdatum en dat de bestelling prima is doorgekomen. Ik zie dit dus meer als een Preorder, hij zal wel ooit komen. Maar kan prima zijn dat het een maandje duurt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutger M
Triel schreef op woensdag 24 maart 2021 @ 09:29:
Nog niet verzonden

Ik heb dezelfde melding, gewoon geduldig afwachten begrijp ik. :>

Pagina: 1 ... 447 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord