Haha ik vind het allemaal prima hoor maar viel me gewoon op. Heb wel het idee dat de markt ook steeds meer voldaan is qua aanbod dus dat is goed voor de scalper prijzen.Paprika schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:29:
[...]
Inmiddels appen mensen mij voor zwagers, neven, huisgenoten, verjaardagen.
[Afbeelding]
Nou, voor het eerst door een bestelproces heen gekomen, bij amazon.nl. Gelukkig kon ik meteen naar Ideal doorklikken maar kennelijk stond bestelproces aan een rekening die niet genoeg saldo had dus moest even overboeken.
Wel een bevestigingsmail, maar geen leverdatum nog. Hopelijk heeft die minuut vertraging door het overboeken me niet de bestelling gekost, we gaan het zien
Wel een bevestigingsmail, maar geen leverdatum nog. Hopelijk heeft die minuut vertraging door het overboeken me niet de bestelling gekost, we gaan het zien
Klopt. Dit zijn allemaal mensen die geen botkanaal willen volgen, dus die maken alsnog geen kans, maar als je een botkanaal volgt dan heb je ze nu toch wel snel in huis met de huidige hoeveelheden. Wel willen ze allemaal Discs en krijg ik ze niet overgehaald een Digital te overwegen.rs5racer schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:31:
[...]
Haha ik vind het allemaal prima hoor maar viel me gewoon op. Heb wel het idee dat de markt ook steeds meer voldaan is qua aanbod dus dat is goed voor de scalper prijzen.
[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 23-03-2021 11:34 ]
De prijzen zijn allang niet meer zo hoog als eerst. 125 euro meer is de max meestal.rs5racer schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:31:
[...]
Haha ik vind het allemaal prima hoor maar viel me gewoon op. Heb wel het idee dat de markt ook steeds meer voldaan is qua aanbod dus dat is goed voor de scalper prijzen.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Iemand toevallig een werkende link voor de GM telegram bot? De link eerder in dit topic is verlopen.
Hier ook een disk kunnen bestellen bij Amazon NL.. ik maak me alleen zorgen dat ik geen verzenddatum heb. Die heb ik tot op heden altijd gezien.
Nou poging zoveel.. hopelijk nu wel geluk, maar met die melding geloof ik er niet meer zo in.
Eerst al Amazon.FR bestelling nooit aangekomen.
Daarna MediaMarkt fiasco en nu Amazon.nl die aangeeft nog geen leverdatum bekend..
Eerst al Amazon.FR bestelling nooit aangekomen.
Daarna MediaMarkt fiasco en nu Amazon.nl die aangeeft nog geen leverdatum bekend..
zal mij benieuwen, ik ben door betaalproces heengekomen en heb bevestigingsemail binnen.
Datum van levering zoals enkelen al eerder gezegd nog niet bekend.
Heeft Amazon het bestelproces beter voor elkaar dan MediaMarkt die 5x zoveel mensen een bestelling laat plaatsen als dat er voorraad is?
Datum van levering zoals enkelen al eerder gezegd nog niet bekend.
Heeft Amazon het bestelproces beter voor elkaar dan MediaMarkt die 5x zoveel mensen een bestelling laat plaatsen als dat er voorraad is?
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Bedankt tweakers, dit forum en de telegram bot. Heel lang hier gelezen en geprobeerd. Toen ook maar aangemeld bij de telegram groep en vandaag gelukt. Mooi dat bij Amazon al mijn gegevens al bekend waren dus kon zo door klikken.
Leverdatum staat op as vrijdag. Zou mooi zijn.
Vertel het zoon pas als die werkelijk hier binnen is. (Is voor hem). Bedankt. En succes met de jacht.
Leverdatum staat op as vrijdag. Zou mooi zijn.
Vertel het zoon pas als die werkelijk hier binnen is. (Is voor hem). Bedankt. En succes met de jacht.
Amazon doet dat beter, maar ze hebben wel maar een hele kleine drop gedaan voor Nederland.Yucko schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:35:
Kan met dit tempo ook geen maanden meer duren denk ik? Merk dat dit forum ook steeds rustiger wordt bij drops. Vond het zelf ook wel zeer makkelijk toen ik me had aangemeld bij een bot.Paprika schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:33:
[...]
Klopt. Dit zijn allemaal mensen die geen botkanaal willen volgen, dus die maken alsnog geen kans, maar als je een botkanaal volgt dan heb je ze nu toch wel snel in huis met de huidige hoeveelheden. Wel willen ze allemaal Discs en krijg ik ze niet overgehaald een Digital te overwegen.
Nou, beter? Veel mensen hebben kunnen betalen en gaan hem ook niet krijgen denk ik, zo ook ik haha. Geen datum = geen levering or am I wrong?Paprika schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:36:
[...]
Amazon doet dat beter, maar ze hebben wel maar een hele kleine drop gedaan voor Nederland.
Yes, disc bij amazon. levering staat op vrijdag
Gezien het aantal mense dat hier op het forum alleen al hebben kunnen bestellen, heb ik juist het idee dat het een redelijk omvangrijke was. Nu ik kan natuurlijk volledig mis zijn.Paprika schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:36:
[...]
Amazon doet dat beter, maar ze hebben wel maar een hele kleine drop gedaan voor Nederland.
(ik heb er ook eentje kunnen bestellen)
Ik zit in dat zelfde vervelende schuitje.WiFiKabelNodig schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:37:
[...]
Nou, beter? Veel mensen hebben kunnen betalen en gaan hem ook niet krijgen denk ik, zo ook ik haha. Geen datum = geen levering or am I wrong?

Hier staat hij op vrijdag 26 maart verwachte leverdatumUTADDICT schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:28:
Ook net een bestelling gedaan bij Amazon NL, wel nog geen duidelijkheid over een leverdatum. Is dat gek? Bij anderen blijkbaar wel?
Ik heb nu een betaling gedaan en een bevestigingsmail binnen.
Heb hier voorheen zoveel mensen gezien die nu precies hebben wat ik heb: het hele riedeltje lijkt compleet maar geen leverdatum.
Volgens mij is dat bij 90% goed gekomen.
Maar ik ben nu toch wel behoorlijk zenuwachtig.
Heb hier voorheen zoveel mensen gezien die nu precies hebben wat ik heb: het hele riedeltje lijkt compleet maar geen leverdatum.
Je kunt het vaak zien aan de votes in Telegram. Digital is maar 3% van de votes zelfs.D-rez schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:38:
[...]
Gezien het aantal mense dat hier op het forum alleen al hebben kunnen bestellen, heb ik juist het idee dat het een redelijk omvangrijke was. Nu ik kan natuurlijk volledig mis zijn.
(ik heb er ook eentje kunnen bestellen)
Je hebt een order, dat is al meer dan veel anderen12th schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:39:
Ik heb nu een betaling gedaan en een bevestigingsmail binnen.
Dat is een Ikea keukenblad waar ik een bureau van heb gemaakt. Frame eronder gemaakt met muurmontage voor het zwevende effect. Voor de kabeldoorvoer heb ik een gat in het blad gezaagd en op Amazon die doorvoer gekocht.Fjeze schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:22:
[...]
Beetje offtopic, maar wat is dat voor een blad/kastje met die marmer look? Ziet er wel tof uit!
Hier wel een bevestigingsmail maar ook nog geen bezorgdatum helaas. Staat 'bezorgdatum in afwachting' nog.
Ik gebruik de "PS5 Stock bot" van PSX-Sense. Ik weet niet of ik de URL hier gewoon mag delen, maar daarmee is de groep zeker te vinden.ErikGLD schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:33:
Iemand toevallig een werkende link voor de GM telegram bot? De link eerder in dit topic is verlopen.
Op de een of andere manier 2 Disks bij NL kunnen bestellen, nog geen reservering op de CC. Ben benieuwd of dit blijf staan haha. Ze zijn voor vrienden btw dus please no hate
Geen idee maar ik ga ze later vandaag sowieso even mailen, ik zie namelijk opeens 2 bestellingen staan voor een PS5 Disc, beide zonder datum lol. Zal aan hun vragen hoe dat kan of werkt. Moet er sws eentje annuleren nmlInterCC schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:38:
[...]
Ik zit in dat zelfde vervelende schuitje.Wel kunnen bestellen, maar geen leverdatum. Heb jij enig idee hoe lang het duurt voordat de afwijzing komt?
Waar ze niet aan zitten kan alleen nog maar een levering opleveren ("niets" heb je al). Als ze er wel aan gaan zitten gaat er in het beste scenario niets veranderen (ze gaan hem niet opeens leveren/toekennen) en in het slechtste geval annuleren ze hem. Je kunt er alleen maar slechter van worden door de klantenservice te contacteren.WiFiKabelNodig schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:42:
[...]
Geen idee maar ik ga ze later vandaag sowieso even mailen, ik zie namelijk opeens 2 bestellingen staan voor een PS5 Disc, beide zonder datum lol. Zal aan hun vragen hoe dat kan of werkt. Moet er sws eentje annuleren nml
[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 23-03-2021 11:44 ]
Ik heb ook kunnen bestellen bij Amazon NL maar inderdaad nog geen leverdatum
Ben alleen een stuk minder blij met 2 afschrijvingen.. is toch 1000 euro weg voor producten waarvan ik niet weet of ze er zijn of uberhaupt komen....Paprika schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:43:
[...]
Waar ze niet aan zitten kan alleen nog maar een levering opleveren ("niets" heb je al). Als ze er wel aan gaan zitten gaat er in het beste scenario niets veranderen (ze gaan hem niet opeens leveren/toekennen) en in het slechtste geval annuleren ze hem. Je kunt er alleen maar slechter van worden door de klantenservice te contacteren.

Indien je bij Amazon NL ook al betaald hebt en het is van je rekening wordt het dan bij anulatie ook terug gestort?
Terugbetalen gaat snel en Amazon valt niet zomaar om.WiFiKabelNodig schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:45:
[...]
Ben alleen een stuk minder blij met 2 afschrijvingen.. is toch 1000 euro weg voor producten waarvan ik niet weet of ze er zijn of uberhaupt komen....Hoelang doet Amazon gemiddeld over terugbetalingen?
Uiteraard.Thijz86 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:46:
Indien je bij Amazon NL ook al betaald hebt en het is van je rekening wordt het dan bij anulatie ook terug gestort?
[ Voor 23% gewijzigd door Paprika op 23-03-2021 11:46 ]
Ook 1 kunnen bemachtigen via Amazon NL
. Hij is echter nu wel van de site afgehaald. Benieuwd wat er gaat gebeuren.
Nee ze houden alles... Zo is Bezos rijk gewordenThijz86 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:46:
In m'n vriendengroep heeft iemand een Digital van 400 euro vorige week vrijdag nog verkocht voor 600 euro.kw_nl schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:33:
[...]
De prijzen zijn allang niet meer zo hoog als eerst. 125 euro meer is de max meestal.
Het is maar wat de gek er voor geeft, ik ben blij met mijn Disc voor 500 en mijn oude PS4-spellen die nu in 4K60 gratis te spelen zijn
Bambu Lab P1S Combo
Zojuist even gechat met Amazon, zij zeggen het volgende:
"It is quite possible that some people have received the delivery date. Sometimes, it can take time to updatethe order with the dispatch and delivery date. However, as the item is not in stock, it is possible that while you were placing an order it was sold out which is the reason why you were able to place the order"
Daarom acht ik de kans klein dat degene zonder leverdatum hem ook daadwerkelijk deze week nog krijgen. Maar wil niet te pessimistisch klinken
"It is quite possible that some people have received the delivery date. Sometimes, it can take time to updatethe order with the dispatch and delivery date. However, as the item is not in stock, it is possible that while you were placing an order it was sold out which is the reason why you were able to place the order"
Daarom acht ik de kans klein dat degene zonder leverdatum hem ook daadwerkelijk deze week nog krijgen. Maar wil niet te pessimistisch klinken
En hier in de buurt staan Disc varianten er al op voor 620 euro hahahaMacorgaZ schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:46:
[...]
In m'n vriendengroep heeft iemand een Digital van 400 euro vorige week vrijdag nog verkocht voor 600 euro.
Het is maar wat de gek er voor geeft, ik ben blij met mijn Disc voor 500 en mijn oude PS4-spellen die nu in 4K60 gratis te spelen zijn
Een vriend van me is het gelukt 3 disc versies te kopen bij Amazon.nl. Ik dacht dat 1 per account het maximale was?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
1 is ook het maximale, hij kan er vanuit gaan dat er minimaal 2 geannuleerd worden.miicker schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:51:
Een vriend van me is het gelukt 3 disc versies te kopen bij Amazon.nl. Ik dacht dat 1 per account het maximale was?
Bij de Mediamark via iDeal betaald en die order werd daarna doodleuk geannuleerd. Dat geld moet ik nog teruggestort krijgenM3lvinG schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:47:

Bij Amazon niet dezelfde fout gemaakt en de CC gebruikt die reeds aan mijn account gekoppeld was. Ik zie vooralsnog geen reservering in de Rabo-app dus vrees het ergste

Maar goed, ik zie wel. Anders komt er vast nog een kans voorbij binnenkort.
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Volgende week is ook goed ;-)M3lvinG schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:47:
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
In een en dezelfde bestelling? Een voor de woonkamer, slaapkamer en kelder ofzo?miicker schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:51:
Je merkt duidelijk dat er meer voorraad beschikbaar komt. Van de MM online heb ik nog geen geld retour. En die bundel via Eindhoven laat ook nog op zich wachten.
Ben benieuwd wanneer Mediamarkt het geld terug gaat storten na de geannuleerde bestelling eind vorige week. Net via Amazon de bestelling kunnen doen en als leverdatum aankomende vrijdag gehad. Alsnog afwachten of deze order door gaat.
Als je betaling mislukt dan geven ze bij de klantenservice aan dat je het kunt vergeten en dat de voorraad op is, oftewel "pech PS5 weg". Als je het dan een half uur later probeert kun je hem afronden en hangt de oorspronkelijke datum er gewoon weer aan. Ik zou de klantenservice sowieso niet al te serieus nemen. De afgelopen 6 maanden is al tientallen keren gebleken, via berichten van andere Tweakers, dat ze alles behalve consistent zijn in hun berichtgeving.M3lvinG schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:47:
Die status heb ik hier ook.Yucko schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:52:
[...]
Bij de Mediamark via iDeal betaald en die order werd daarna doodleuk geannuleerd. Dat geld moet ik nog teruggestort krijgen
Bij Amazon niet dezelfde fout gemaakt en de CC gebruikt die reeds aan mijn account gekoppeld was. Ik zie vooralsnog geen reservering in de Rabo-app dus vrees het ergste![]()
Maar goed, ik zie wel. Anders komt er vast nog een kans voorbij binnenkort.
Geen reservering, delivery date pending
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Vandaag, uiterlijk morgen zou je het geld moeten hebben.technoaddict schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:53:
Ben benieuwd wanneer Mediamarkt het geld terug gaat storten na de geannuleerde bestelling eind vorige week. Net via Amazon de bestelling kunnen doen en als leverdatum aankomende vrijdag gehad. Alsnog afwachten of deze order door gaat.
Nederlandse PS5 clan / 30+
Ik weet niet of het 1 bestelling was of 3 losse, ik verwacht drie losse.Joosie200 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:53:
[...]
In een en dezelfde bestelling? Een voor de woonkamer, slaapkamer en kelder ofzo?
[...]
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Gelukt een bestelling te plaatsen bij Amazon. Helaas te weinig saldo. Bestelling wel geplaatst en in de mail staat verwachte bezorg datum voor aanstaande vrijdag. Op mijn account staat echter: 'Bestelling ontvangen, We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorg datum hebben'. Hier dus geen verwachte datum.
Betaling later in orde gemaakt via ideal. De betaling staat nu in mijn bank app als reservering.
Hebben meer mensen dit?
Betaling later in orde gemaakt via ideal. De betaling staat nu in mijn bank app als reservering.
Hebben meer mensen dit?
Hier ook een Amazon betstelling, voldaan met iDeal, zonder bezorgdatum.
Fingers crossed
Fingers crossed
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Ik heb er ook een kunnen bestellen, maar ook nog zonder bezorgdatum.
[ Voor 17% gewijzigd door SToRM666 op 23-03-2021 12:19 ]
PSN id: NL_SToRM
Coolblue is al mailtjes aan het verzenden..
Beste gamer,
Zoals beloofd in de vorige mail hebben we opnieuw een willekeurige selectie gemaakt uit de inschrijvingen. Helaas zat jouw naam hier niet bij.
We vinden het jammer om je teleur te stellen. Daarom hebben we wat voordelen voor je op een rijtje gezet
Nederlandse PS5 clan / 30+
Daar gaan we! Krijg je eerst een mail of bellen ze je eerst als je gekozen bent?
The Outlaw schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:22:
[...]
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Ook op Amazon besteld via CC. Alles is rond en status staat yet to be dispatched. Ik ben benieuwd.
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Dat zijn goede voortekenen, hopen dat we nu in deze batch wel zitten.Elias2020 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:19:
Wehkamp staat niet meer op uitverkocht in mijn wenslijst. Dus wie weet!
Heb nog steeds een wacht op goedkeuring status.
@MelvinW , kan/wil jij uitlezen of er inderdaad voorraad is?
p.s. bij mij in de app staat er nog steeds uitverkocht.
[ Voor 7% gewijzigd door pelidee op 23-03-2021 12:26 ]
Ik dacht dat ik te laat was bij amazon disk. Maar was op tijd en had kennelijk mastercard gedaan maar dat was niet gelukt. Nu wil ik ideaal selecteren maar krijg ik storing/error. Ben benieuwd
Ook nog een bestelling bij amazon.nl erdoor gekregen, echter nog datum onbekend en ook geen geld van mijn creditcard af of gereserveerd......
Hier ook, wel bevestiging maar nog geen datum bekend. Bij .fr en .es vanmorgen geen succes, bij .nl na aantal keer toch er doorheen.LordLynx schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:27:
Ook nog een bestelling bij amazon.nl erdoor gekregen, echter nog datum onbekend en ook geen geld van mijn creditcard af of gereserveerd......
Twee kunnen bestellen bij amazon.nl. meteen betaald via ideal. Echter bij de bestelling staat.. We sturen je een email als het item beschikbaar is. Hmm afwachten dan maar.
Bij 1 van de twee staat een verzenddatum van 26 maart
Bij 1 van de twee staat een verzenddatum van 26 maart
[ Voor 14% gewijzigd door KontI op 23-03-2021 12:34 ]
ES? Die verzonden sowieso niet naar NL dacht ikjgsr schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:28:
[...]
Hier ook, wel bevestiging maar nog geen datum bekend. Bij .fr en .es vanmorgen geen succes, bij .nl na aantal keer toch er doorheen.
Nog even goed naar mijn mailtje gekeken van Amazon! Verwachte leverdatum is 26 april😬😬
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
ES had niet eens een drop, ook niet voor SpanjaardenWiFiKabelNodig schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:30:
[...]
ES? Die verzonden sowieso niet naar NL dacht ik
ES verstuurd gewoon naar Nederland.WiFiKabelNodig schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:30:
[...]
ES? Die verzonden sowieso niet naar NL dacht ik
Hier Amazon.NL Disk versie zojuist besteld. Reservering op CC is gelukt, bezorgdatum vrijdag. Ik moet ook wel zeggen dat ik achter mn PC zat toen de melding op Telegram binnenkwam, en ik was volgens mij binnen een halve nanoseconde erbij. Direct de link gebruikt om toe te voegen aan winkelwagen, scheelt weer een klik.
En nu maar afwachten...
Oja, en morgen MediaMarkt stalken als ik het geld nog niet terug heb. Die geannuleerde bestellingen worden zo verkapte spaarpotjes..
En nu maar afwachten...
Oja, en morgen MediaMarkt stalken als ik het geld nog niet terug heb. Die geannuleerde bestellingen worden zo verkapte spaarpotjes..
26 PS5 discs ingeboekt zie ik, hopelijk kunnen ze daar openstaande orders mee wegwerken.Elias2020 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:19:
Wehkamp staat niet meer op uitverkocht in mijn wenslijst. Dus wie weet!
Heb nog steeds een wacht op goedkeuring status.
@MelvinW , kan/wil jij uitlezen of er inderdaad voorraad is?
Valt me op dat je de stand dr nog niet onder hebt zitten. Mss handig om te doen? Hoort met stand namelijkMr.Whitewolf88 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:17:
[Afbeelding]
Nou hij staat eindelijk ook bij mij op een mooi plekje! Succes allen die nog aan het "jagen" zijn
Zojuist mijn 'Helaas, jij bent niet ingeloot' mail ontvangen van Coolblue.
Ze kunnen verder helaas nog niets zeggen over hoe ze de eerstvolgende Playstation-voorraad gaan verkopen.
Ze kunnen verder helaas nog niets zeggen over hoe ze de eerstvolgende Playstation-voorraad gaan verkopen.
Ik was er ook meteen bij op amazon.nl, maar vooralsnog staat de leverdatum op onbekend.
... en in mijn haast is de Prime verschoven van .de naar .nl.
... en in mijn haast is de Prime verschoven van .de naar .nl.
Staat ook zonder de stand super stabiel hoor, dus vind het net wat mooier zoiekue schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:47:
[...]
Valt me op dat je de stand dr nog niet onder hebt zitten. Mss handig om te doen? Hoort met stand namelijk.
Same, maar zonder leverdatum. De Demon's Souls heb ik wel te pakken voor vrijdagVerwijderd schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:58:
Snel besteld op amazon nl vanuit België, hier staat leverdatum op vrijdag 25 maart.
Op Amazon.nl de disc versie: Aankomst vrijdag
Nu mijn geld nog terug van MM voor die door hun geannuleerde bundel. Creditcard kan tot 8 dagen duren
Nu mijn geld nog terug van MM voor die door hun geannuleerde bundel. Creditcard kan tot 8 dagen duren

[ Voor 54% gewijzigd door Muyz op 23-03-2021 13:12 ]
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Ik had net contact opgenomen met de klantenservice van Amazon NL. Als je nu nog geen datum hebt, was je te laat en sta je op pre order! (Net zoals ik)
Mensen die besteld hebben zonder datum hebben denk ik ook nog geen volle reservering op CC lijkt mij.CarraraGT schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:02:
Ik had net contact opgenomen met de klantenservice van Amazon NL. Als je nu nog geen datum hebt, was je te laat en sta je op pre order! (Net zoals ik)
Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)
Kan je de pre order dan nog weigeren , ook al is deze al betaald en hierna geld terugeisen ?
Uiteraard, je kunt je bestelling gewoon annuleren.Thijz86 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:08:
Kan je de pre order dan nog weigeren , ook al is deze al betaald en hierna geld terugeisen ?
Lijkt me wel. Je betaalt in de basis niet voor een preorder. Dat blijkt pas later.Thijz86 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:08:
Zal voor de zekerheid nog maar even wachtenTim14ww schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:10:
[...]
Uiteraard, je kunt je bestelling gewoon annuleren.
Iemand al bericht gehad dat je wel bij de selectie zit?The Outlaw schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:22:
[...]
Ben ik ook benieuwd naar heb nog geen email gehadjordyyyys schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:23:
Daar gaan we! Krijg je eerst een mail of bellen ze je eerst als je gekozen bent?
[...]
In de telegram groep zie ik iemand die contact had met Amazon en dit te horen kreeg:
"De bezorg datums is in twee groepen verdeeld, op dit moment is er een drukte over ps5, de eerste groep heeft een bezorg datum op 26 maart vrijdag, u zult een email krijgen over de bezorg datum binnen 3 werkdagen, mocht u niets krijgen kunt u even vrijdag met ons contacteren.
U betaling is wel netjes goed gekeurd, bedankt voor uw begrip."
"De bezorg datums is in twee groepen verdeeld, op dit moment is er een drukte over ps5, de eerste groep heeft een bezorg datum op 26 maart vrijdag, u zult een email krijgen over de bezorg datum binnen 3 werkdagen, mocht u niets krijgen kunt u even vrijdag met ons contacteren.
Ik heb email van amazon.nl gekregen om betaling te veranderen dit heb ik 2x gedaan nu staat m'n bestelling aantal op 3x lol
Hoe kun je Amazon bereiken , enkel telefonisch?iRbn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:18:
In de telegram groep zie ik iemand die contact had met Amazon en dit te horen kreeg:
Pfff dus alleen voor openstaande orders, heb nog een zooi Cadeaubonnen van de Wehkamp liggenMelvinW schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 12:47:
[...]
26 PS5 discs ingeboekt zie ik, hopelijk kunnen ze daar openstaande orders mee wegwerken.
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Hoe werkt het eigenlijk bij Coolblue, word je uitgeloot voor de bundel die je gekozen hebt of kan je na de loting nog kiezne?
je wordt uitgeloot voor de bundeljordyyyys schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:26:
Hoe werkt het eigenlijk bij Coolblue, word je uitgeloot voor de bundel die je gekozen hebt of kan je na de loting nog kiezne?
Je kan ook chatten met ze. Ik heb ook bericht gehad dat ze in meerdere groepen versturen. Dus afwachten maar.Thijz86 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:21:
[...]
Hoe kun je Amazon bereiken , enkel telefonisch?
Ik heb ook even gechat, daar was de conclusie dat ze er geen zicht op hebben. Er komt mogelijks snel een verzenddatum, maar dat kan evengoed pas over enkele weken...wrdmarco schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:40:
[...]
Je kan ook chatten met ze. Ik heb ook bericht gehad dat ze in meerdere groepen versturen. Dus afwachten maar.
Een vriend van mij heeft vanmorgen ook bij Amazon besteld met dezelfde melding dat de bezorgtijd onbekend is.
Hij heeft inmiddels contact met klantenservice en krijgt het volgende;
Hij heeft inmiddels contact met klantenservice en krijgt het volgende;
hantal | Klantenservice
Het is geen pre-order en je staat niet per see op een lijst te wachten. Als je wenst, kun je de bestelling annuleren
Chantal | Klantenservice
Het is geen pre-order, maar wanneer er voor jou een geschatte leverdatum bekend is, is voor ons helaas niet inzichtelijk
Chantal | Klantenservice
Zoals ik eerder heb aangegeven sta je niet op een lijst te wachten, en is het in feite heel kort gezegd, wie het snelst is kan deze verwachten
Gelukkig heb ik via Amazon.nl de PS5 kunnen bestellen (en met a.s. vrijdag als leverdatumBeste gamer,
Zoals beloofd in de vorige mail hebben we opnieuw een willekeurige selectie gemaakt uit de inschrijvingen. Helaas zat jouw naam hier niet bij.
We vinden het jammer om je teleur te stellen. Daarom hebben we wat voordelen voor je op een rijtje gezet. Zo heb je..
- Meer ruimte in je tv-meubel (en dus minder ruzie met je vriend/vriendin).
- Meer tijd met je oude geliefde: de PlayStation 4.
- Meer geld in je spaarvarken.
- Nóg meer uren om je vingergymnastiek op orde te krijgen.
Goed om te weten
Dit was de laatste selectie uit de inschrijvingen van deze loting. Op dit moment kunnen we nog niets zeggen over hoe we de eerstvolgende PlayStation-voorraad gaan verkopen. Houd onze update-pagina in de gaten.
Bij mij staat in de mail aanstaande vrijdag, in mijn account dat ik een update krijg. We gaan het mee maken
Begint ronduit genant te worden. Nee Amazon geen bedreiging voor Bol of CB maar ondertussen tilt Bezos zijn vinger op en krijgt ie 20x de stock van NL haha.PenguinEmperor schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:44:
[...]
Gelukkig heb ik via Amazon.nl de PS5 kunnen bestellen (en met a.s. vrijdag als leverdatum). De geforceerd aandoende humor van Coolblue is wel een beetje cringey.
Beste gamer,
We vinden het jammer om je teleur te stellen. Daarom hebben we wat voordelen voor je op een rijtje gezet. Zo heb je..
Goed om te weten
Dit was de laatste selectie uit de inschrijvingen van deze loting. Op dit moment kunnen we nog niets zeggen over hoe we de eerstvolgende PlayStation-voorraad gaan verkopen. Houd onze update-pagina in de gaten.
Bellen of koekjes brengen naar onze klantenservice of winkels heeft geen zin. Zij hebben echt geen PlayStations meer en kunnen ook geen bestelling voor je plaatsen.
Met een glimlach,
De gaming specialist van Coolblue
Als ik het zo lees moet ik blij zijn dat ik niet uitgeloot ben en heeft dit alleen maar voordelen
Goed om te weten
Bellen of koekjes brengen naar onze klantenservice of winkels heeft geen zin. Zij hebben echt geen PlayStations meer en kunnen ook geen bestelling voor je plaatsen.
Met een glimlach,
De gaming specialist van Coolblue
Als ik het zo lees moet ik blij zijn dat ik niet uitgeloot ben en heeft dit alleen maar voordelen
[ Voor 5% gewijzigd door knorde op 23-03-2021 13:52 ]
Even gezellig kletsen? Check Alltalk.nl
Net ook met Amazon gechat. Als je geen datum hebt , dan wilt dit gewoon zeggen dat je telaat bent en ze delen mee dat ze ervoor zorgen dat je zo spoedig mogelijk een datum zal krijgen.
Wanneer kunnen ze uiteraard niet zeggen
Wanneer kunnen ze uiteraard niet zeggen
pfff, ik haal pas een PS5 als die gewoon in de winkel ligt. Had zo een vermoeden dat dit in maart zou zijn.
Maar het zal wel als een cadeautje onder kerstboom worden.
Maar het zal wel als een cadeautje onder kerstboom worden.
Is er al iemand met een mail dat die een console kan bestellen van CB of zijn er tot nu toe alleen afwijzingen?
Toch ook niet gek, hier staat al sinds 16 februari de order open. Nog steds wacht op goedkeuring, mogelijk zitten ik en meerder nog geen eens bij de 26 stuks die ze nu hebben. Verwacht voorlopig geen losse verkoop van de WehkampGreatsword schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:24:
[...]
Pfff dus alleen voor openstaande orders, heb nog een zooi Cadeaubonnen van de Wehkamp liggen
Hier ook een afwijzing. Statistisch gezien is het ook bijna 1 op 400 dat er deze lichting een PS5 te 'winnen' viel.jordyyyys schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 13:55:
Is er al iemand met een mail dat die een console kan bestellen van CB of zijn er tot nu toe alleen afwijzingen?
Erg veel tegenstrijdige berichten m.b.t. de orders bij Amazon.nl.. Helaas..
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
Inderdaad. Als ik tegen vrijdag niets heb gehoord , dan annuleer ik hemRenoD87 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:00:
Leverdatum erbij -> Pakketje komt dan of eerderRenoD87 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:00:
Geen leverdatum -> Je hebt nog geen PS5 toegewezen gekregen. Zodra ze weer voorraad hebben krijg je die asap. Dat kan zelfs komen van wat normaal voor een ander amazon land was. Ik verwacht zelf dat het niet meer dan een week duurt voordat je je pakketje hebt.
Dat laatste zien we wel vaker de laatste tijd. Per ongeluk toch iets meer verkocht wat ze dan gaan picken zodra er ergens in Europa weer stock is.
Ik zit ook op duidelijkheid te wachten, maar zit wel in het kamp van mensen zonder leverdatum, dus weinig hoop. Wel erg fijn van Amazon dat ze geen gebruik van de schaarste maken door extra spul aan te smeren, maar gewoon de kale PS5 te bestellen is.RenoD87 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 14:00:
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |