Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 29-04 11:17
Mr.Whitewolf88 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:00:
[...]

Die van mij staat ook voor woensdag gepland maar hou zelf de DHL link in de gaten, denk dat die er wel eerder gaat zijn :)
Eindelijk vertrokken uit Schönefeld. :)
Ben benieuwd hoelang het nu nog duurt. Verwachte levertijd staat vooralsnog op woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12:21
zoarakrzs schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:41:
[...]

Eindelijk vertrokken uit Schönefeld. :)
Ben benieuwd hoelang het nu nog duurt. Verwachte levertijd staat vooralsnog op woensdag.
Krijg net een berichtje van DHL, bij mij staan ze vanavond al voor de deur :D
Maar nog even geduld, die van jou komt er ook eindelijk aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
Mr.Whitewolf88 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:46:
[...]

Krijg net een berichtje van DHL, bij mij staan ze vanavond al voor de deur :D
Maar nog even geduld, die van jou komt er ook eindelijk aan!
Damn, nice! Geniet er alvast van zou ik zeggen. Ik hoop dat ik het ook snel mag verwachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10 15:40
[m]engineer schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:18:
Ik zag op de Twitter van CB voorbij komen dat vandaag ook als dag voor de loting genoemd werd. Dus wie weet gaan er vandaag weer 800 PlayStations gedropt worden. (Mocht je net als ik voor de vorige loting ingeschreven hebben gestaan.)

:9~
23e toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• b.o.n.s
  • Registratie: September 2009
  • Nu online
Mijn order bij Amazon.de die ook nog actief was na de laatste drop is ook aangeboden bij DHL.
Levering staat voor vanavond, ben er benieuwd!

Ik kan dit goed gebruiken na het debacle van MM afgelopen vrijdag (betaald, bevestigd, gecancelled).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxie85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:06
Mijn Amazon.de bestelling is ook geüpdate.
Echter in tegenstelling tot andere wordt die van mij met PostNL geleverd en komt die uit Dormagen. Levering verwacht aanstaande donderdag.

Als dat zo is had ik die 7 euro voor premium verzending beter in mijn zak kunnen houden. Desalniettemin blij dat die ook geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Nu online
maxxie85 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:17:
Echter in tegenstelling tot andere wordt die van mij met PostNL geleverd en komt die uit Dormagen. Levering verwacht aanstaande donderdag.

Als dat zo is had ik die 7 euro voor premium verzending beter in mijn zak kunnen houden. Desalniettemin blij dat die ook geleverd wordt.
Had de mijne zonder premium vrijdag al..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 02-10 22:28
Verderf schreef op maandag 22 maart 2021 @ 10:40:
[...]

Behalve dan dat ze orders niet chronologisch hebben uitgeleverd.
Hence “blamage”, het ging mij om het aantal beschikbare units deze week, hopelijk dus ook voor andere leveranciers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 00:01
Ik vond het de vorige keer al vreemd dat ik geen reactie kreeg op de loting bij Coolblue.

Kortgezegd, aparte spelregels.
Je krijgt geen enkele bevestiging, maar ook geen bevestiging dat je wordt uitgeschreven. (Zal vast ergens in de voorwaarden staan, die niet te vinden was). 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PjTr4gL2b0YlyFolfLV_di_FTBw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vNKQfYbj7JlUrpsa7pjWtDtI.png?f=user_large

edit:
Morgen is dus de loting bij Coolblue.

[ Voor 4% gewijzigd door Pjetor op 22-03-2021 11:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Pjetor schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:56:
Ik vond het de vorige keer al vreemd dat ik geen reactie kreeg op de loting bij Coolblue.

Kortgezegd, aparte spelregels.
Je krijgt geen enkele bevestiging, maar ook geen bevestiging dat je wordt uitgeschreven. (Zal vast ergens in de voorwaarden staan, die niet te vinden was). 8)7

[Afbeelding]

edit:
Morgen is dus de loting bij Coolblue.
Is gewoon aangekonding hoor door Coolblue, je kon 1x deelnemen. Deed je het vaker werd je geschrapt.
Ook is het bekend gemaakt dat je geen mail van inschrijving krijgt, alleen een bevestiging in de app.

En in mijn ogen ook volledig logisch dat ze niet elke 'valssper' nog even een mailtje sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barriie
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-09 15:47
pelidee schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:05:
[...]

Is gewoon aangekonding hoor door Coolblue, je kon 1x deelnemen. Deed je het vaker werd je geschrapt.
Ook is het bekend gemaakt dat je geen mail van inschrijving krijgt, alleen een bevestiging in de app.

En in mijn ogen ook volledig logisch dat ze niet elke 'valssper' nog even een mailtje sturen.
Is inschrijven via de website (hou me op de hoogte knop) hetzelfde als inschrijven via de app? Of gooi je jezelf er dan uit? Heb het nu alleen via de website gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaerie
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-07 18:14
barriie schreef op maandag 22 maart 2021 @ 12:08:
[...]

Is inschrijven via de website (hou me op de hoogte knop) hetzelfde als inschrijven via de app? Of gooi je jezelf er dan uit? Heb het nu alleen via de website gedaan.
Je kan je alleen voor de loterij inschrijven via de app (en dat kan nu helemaal niet, de loterij werkt met de inschrijvingen van twee weken terug). De knop op de website is alleen voor updates via de mail over voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetor
[...]

Ja, ik snap dat ze dubbele inschrijvingen e.d. schrappen en niet iedere valspeler een bericht sturen. Je kon een keer meedoen, maar dat je twee keer inschrijft ook gelijk weer wordt uitgeschreven/wordt geschrapt blijf ik apart vinden. Daar hadden ze duidelijker in kunnen/mogen zijn.

Je kunt het systeem ook inregelen dat een account met een mailadres gewoon 1x meedoet). Ik wacht wel weer op de volgende drop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dus zo hengelt CB potentiële/nieuwe klanten binnen ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tammesp
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10 18:09

Tammesp

Next is now

Vorige week woensdag bij Amazon.de besteld, dankzij de Telegram groep(bedankt!) Door problemen bij de betaling kon ik pas donderdag met Ideal betalen. Dus dat gedaan, en vandaag bezorgd bij een DHL punt:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s-QOKT8zhfHfVlgZ-KMMeqyQ5HM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/crifXn0SnRt5xH387WNIL94T.jpg?f=fotoalbum_large

Blijkbaar houdt Amazon wel je bestelling vast voor een paar dagen zodat je nog kan betalen. Goede service!

Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14:38
Morgen is tweede loting van Coolblue? Ik dacht even vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
Piet_Piraat7 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 13:52:
Morgen is tweede loting van Coolblue? Ik dacht even vandaag
Yepp morgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
[...]

Met gmail 3 variaties van email adres gebruikt, en ik heb voor alle 3 een mailtje gekregen dat ik niet ingeloot was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-04-2021
maxxie85 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 11:17:

Je kan ff klagen dat hij te laat binnen is gekomen, dan krijg je je premium leveringskosten terug. Ook gehad bij een uk levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph93
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 11-06-2021
Dankzij Gamer.nl via Nedgame de disc bundel kunnen kopen.

na 100 pogingen lukte het eindelijk om via Ideal erdoor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-10 02:30
Ralph93 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:31:
Dankzij Gamer.nl via Nedgame de disc bundel kunnen kopen.

na 100 pogingen lukte het eindelijk om via Ideal erdoor te komen.
En heb je hem al binnen? :) nedgame schijnt ook niet een van de betrouwbaarste te zijn, maar ik hoop voor je dat ik dat mis heb.

[ Voor 15% gewijzigd door bvbal79 op 22-03-2021 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph93
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 11-06-2021
bvbal79 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 16:41:
[...]

En heb je hem al binnen? :) nedgame schijnt ook niet een van de betrouwbaarste te zijn, maar ik hoop voor je dat ik dat mis heb.
Nee heb hem letterlijk net gekocht, heb al wel een e-mailbevestiging met ordernummer en de betaling is doorgekomen. Ik heb zelf wel redelijke ervaring met Nedgame dus vertrouw erop haha.

Heb eerder een slechte ervaring met MediaMarkt, die waren echt drama.

[ Voor 16% gewijzigd door Ralph93 op 22-03-2021 16:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Jo9-nObddKA5g-LCXqFq97nSN0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NwYWaCMaVWpRbTAcpRApDoQJ.jpg?f=fotoalbum_large

Nou hij staat eindelijk ook bij mij op een mooi plekje! Succes allen die nog aan het "jagen" zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Mr.Whitewolf88 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:17:
[Afbeelding]

Nou hij staat eindelijk ook bij mij op een mooi plekje! Succes allen die nog aan het "jagen" zijn :)
DE drop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
Yes, van vorige week woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:35
Vandaag maar even berichtje gestuurd naar ACN, klantenservice weigert gewoon enige vorm van duidelijkheid te verschaffen over de pre-orders van 13-3-2021. Elke keer een andere medewerker die vanaf stap 1 weer alles wil weten. Ben geen schaap. Had ook al gebeld moeten worden omdat er incident ticket gemaakt was met urgentie hoog. Tis allemaal onzin, de klantenservice wordt geïnstrueerd te liegen en je niets te doen.

Zag ook dat het terug betalen 3 dagen is, maar andere medewerkers zeggen 18 dagen. Er zijn mensen die al 4 maanden wachten op terugbetalingen. Dit wordt een beetje echt een lang verhaal ben ik bang.

Tis ook de laatste keer dat mijn broer of ik daar nog een keer bestellen of binnen komen. Dit nog nooit mee gemaakt. Coolblue is heel hipster, en soms tikkeltje irritant. Maar de klantenservice is altijd behulpzaam.
Tis gewoon een tenenkrommend slecht bedrijf.
Dat uit ik maar al te graag uit het straatbeeld zie verdwijnen ter faveure van een Amazon bv.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:13
Dutchzilla schreef op maandag 22 maart 2021 @ 22:36:
Vandaag maar even berichtje gestuurd naar ACN, klantenservice weigert gewoon enige vorm van duidelijkheid te verschaffen over de pre-orders van 13-3-2021. Elke keer een andere medewerker die vanaf stap 1 weer alles wil weten. Ben geen schaap. Had ook al gebeld moeten worden omdat er incident ticket gemaakt was met urgentie hoog. Tis allemaal onzin, de klantenservice wordt geïnstrueerd te liegen en je niets te doen.

Zag ook dat het terug betalen 3 dagen is, maar andere medewerkers zeggen 18 dagen. Er zijn mensen die al 4 maanden wachten op terugbetalingen. Dit wordt een beetje echt een lang verhaal ben ik bang.

Tis ook de laatste keer dat mijn broer of ik daar nog een keer bestellen of binnen komen. Dit nog nooit mee gemaakt. Coolblue is heel hipster, en soms tikkeltje irritant. Maar de klantenservice is altijd behulpzaam.
Tis gewoon een tenenkrommend slecht bedrijf.
Dat uit ik maar al te graag uit het straatbeeld zie verdwijnen ter faveure van een Amazon bv.
Nog nooit van ACN gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 07:39
ElMayo schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 01:32:
[...]

Nog nooit van ACN gehoord
Ik vermoed dat de ACM (Autoriteit Consument & Markt) bedoeld wordt...maar ik kan het mis hebben natuurlijk 😜

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 16:25
Is er ergens bekend hoeveel consoles CB dit keer verloot en hoeveel mensen er ingeschreven zijn? Ik ben zo slim geweest het afgelopen jaar CB bonnen voor de verjaardag verzameld te hebben.. We duimen voor vandaag!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
jordyyyys schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:08:
Is er ergens bekend hoeveel consoles CB dit keer verloot en hoeveel mensen er ingeschreven zijn? Ik ben zo slim geweest het afgelopen jaar CB bonnen voor de verjaardag verzameld te hebben.. We duimen voor vandaag!
800 stuks zeiden ze de vorige keer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:35
Muyz schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 01:36:
[...]

Ik vermoed dat de ACM (Autoriteit Consument & Markt) bedoeld wordt...maar ik kan het mis hebben natuurlijk 😜
Acm, inderdaad. ACN was een telecom provider waarvoor ik gewerkt heb 😆

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
En weer Amazon (FR) die zonder gedoe werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door Paprika op 23-03-2021 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:47:
En, eentje kunnen scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bureauwlamp
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 21-11-2024
Mij niet gelukt anders :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
26-27 komt ie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:56
ik heb er wel 1 meegepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023
Mij ook niet

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
En dat was de digital. :+ Beide komen 26-27.

[ Voor 32% gewijzigd door Paprika op 23-03-2021 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Laatst online: 10:56
Paprika schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 08:55:
En dat was de digital. :+ Beide komen 26-27.
damn die heb ik gemist..haha..ging wel heel snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetor
Amazon.fr, bestelling ontvangen (disc).

We sturen je een e-mail als we de geschatte leverdatum weten. Ah daar gaan we weer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heerlen1987
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 02-02 18:32
Ik was helaas te laat voor disc. Ik was wel heel snel met digital, maar die heb ik niet doorgezet. Wil een disc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bureauwlamp
Damn PSX Sense didn't even trigger for Digital

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
Meteen geklikt maar kwam er helaas niet doorheen.
Kreeg de melding: 'een technische fout....'

Balen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KontI
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-01-2024
Bij Amazon.de en amazon.fr wat zijn de makkelijkste betalings methoden voor ons? Ik werk buiten. Dus heb alleen mijn mobiel beschikbaar. Mediamarkt support nog PayPal. Maar van Amazon ben ik niet ze zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bureauwlamp
KontI schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:04:
Bij Amazon.de en amazon.fr wat zijn de makkelijkste betalings methoden voor ons? Ik werk buiten. Dus heb alleen mijn mobiel beschikbaar. Mediamarkt support nog PayPal. Maar van Amazon ben ik niet ze zeker.
Credit card ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
Bureauwlamp schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:03:
Damn PSX Sense didn't even trigger for Digital
Alvast een oude link voor de digital van die Amazon site erbij zoeken nadat een Disc online is gekomen ;). Het is altijd kort erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-10 18:42
Nou niet echt, zowel op mobiel als de website een foutmelding en kort daarna was de "voorraad" er doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bureauwlamp
Paprika schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:05:
[...]

Alvast een oude link voor de digital van die Amazon site erbij zoeken nadat een Disc online is gekomen ;). Het is altijd kort erna.
Goeie tip! Ging er vanuit dat de link elke keer uniek zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
Evernote schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:05:
[...]

Nou niet echt, zowel op mobiel als de website een foutmelding en kort daarna was de "voorraad" er doorheen.
Als je er direct bij bent dan moet je nog even doorgaan als die foutmelding komt. Tussen de eerste drop van de link en daadwerkelijk kunnen bestellen zaten 2 minuten en 14 seconden, dus als je daarvoor gaat opgeven... O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 23-03-2021 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evernote
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-10 18:42
Paprika schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:07:
[...]

Als je er direct bij bent dan moet je nog even doorgaan als die foutmelding komt. Tussen de eerste drop van de link en daadwerkelijk kunnen bestellen zaten 2 minuten en 14 seconden, dus als je daarvoor gaat opgeven... O-)
Heb 't geprobeerd tot er daadwerkelijk stond dat er geen voorraad meer maar 't mocht niet zo zijn blijkbaar.
Ik snap ook niet echt waarom ik zo graag een PS5 wil.. er zijn geen games en de eerste iteratie van een Sony console is altijd ruk..

Edit:
Net de PS4 "Pro" nog even aangezet en ik weet het weer.. repurposed raptor van SpaceX wat een klote apparaat. 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Evernote op 23-03-2021 09:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zoarakrzs
Mijn DE bestelling van vorige week woensdag wordt vanavond eindelijk bezorgd. Can’t wait! 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 15:33
https://www.google.nl/url...Vaw0mormy7hJGr5AC4z8jVisu

Nog een pagina om de kansen te spreiden. Was vandaag wat eerder dan twee van de Nederlandse pagina's.

Jammer genoeg ook Xbox meldingen.

[ Voor 6% gewijzigd door JSTPS op 23-03-2021 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 15:23
Evernote schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:09:
[...]

Heb 't geprobeerd tot er daadwerkelijk stond dat er geen voorraad meer maar 't mocht niet zo zijn blijkbaar.
Ik snap ook niet echt waarom ik zo graag een PS5 wil.. er zijn geen games en de eerste iteratie van een Sony console is altijd ruk..

Edit:
Net de PS4 "Pro" nog even aangezet en ik weet het weer.. repurposed raptor van SpaceX wat een klote apparaat. 8)7
Demon Souls, Bugsnax, Astro's Playroom, Miles Morales, Ratchet and Clank straks.... genoeg om je mee te vermaken hoor ;) .
PS4 Pro was ook een prima console imo.

Ontopic: Vanaf hoe laat zou Coolblue vandaag bellen?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• -En4Cer-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-10 11:18
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/7YD5kzdF/ps5-klein.png

Ik heb hem inmiddels ontvangen van Amazon (DE). Gisteren afgehaald bij een DHL punt. Eindelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
Het lijkt erop dat er steeds frequenter een Drop is. Is alleen maar goed de PS5 community groeit steeds meer.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Mr.Whitewolf88 schreef op maandag 22 maart 2021 @ 20:17:
[Afbeelding]

Bij mij ook. Hou vol iedereen die nu nog op zoek is.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BU2KvOFkGR3xS_llZedB8xsNpxw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HIrCf8StndBi9n8Jl4aQ09yP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 17:39
HaskoF schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:49:
Het lijkt erop dat er steeds frequenter een Drop is. Is alleen maar goed de PS5 community groeit steeds meer.
Zojuist een Drop bij Amazon NL van de Digital Edition, maar de aantallen waren minimaal en de site vertoonde al snel kuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Amazon.nl... dat was lang geleden. Een Digital, ging af (alleen bij PSX), gelijk geklikt en was al weg.
Zullen er niet veel geweest zijn, hopelijk zo ook nog een disc. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bureauwlamp
Krijg em bij NL niet verder dan adres, daarna zegt ie dat ie niet available is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvilTurkey
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 19-07-2023

EvilTurkey

New World Order

Heeft iemand al iets gehoord over de trekking bij Coolblue? Dat zou vandaag plaats moeten vinden... :|

Scientia Potentia Est

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 01-10 00:06
Helaas nu net bij Amazon.nl niet gelukt terwijl ik er echt wel in de eerste 20 seconden bij was.
Helaas, vorige week had ik geluk maar een vriend die er eentje wilde niet. Blijft een strijd. 8)7

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ridicuul
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-10 14:31
Ik kwam er direct doorheen, meteen naar de Ideal-betaalomgeving en toen ik op de ING-app inlogde realiseerde ik me dat ik net een rekening van €300 betaald had en daardoor net geen €400 meer op de betaalrekening had staan. De betaling mislukte, ik snel 100 euro van de spaarrekening gehaald en opnieuw geprobeerd maar de Digital was al uitverkocht. Jammer...

Krijg ik 1 minuut laten een mailtje van Amazon. Of ik de betaling wil voltooien. Ik dus netjes overgemaakt, en er staat nu dat de PS5 Digital vrijdag geleverd wordt. Ik ben benieuwd...

This is absolutely ridiculous

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-10 15:53
Ridicuul schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:01:
Ik kwam er direct doorheen, meteen naar de Ideal-betaalomgeving en toen ik op de ING-app inlogde realiseerde ik me dat ik net een rekening van €300 betaald had en daardoor net geen €400 meer op de betaalrekening had staan. De betaling mislukte, ik snel 100 euro van de spaarrekening gehaald en opnieuw geprobeerd maar de Digital was al uitverkocht. Jammer...

Krijg ik 1 minuut laten een mailtje van Amazon. Of ik de betaling wil voltooien. Ik dus netjes overgemaakt, en er staat nu dat de PS5 Digital vrijdag geleverd wordt. Ik ben benieuwd...
Het was een hele kleine drop, dus dan heb je heel veel geluk gehad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phentaq
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 18-09 13:16
MelvinW schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:08:
[...]

Het was een hele kleine drop, dus dan heb je heel veel geluk gehad :P
Bij mij is het meteen gelukt zonder problemen, dankzij de PSX-sense bot. Thanks Melvin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 09:48
pelidee schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:53:
Amazon.nl... dat was lang geleden. Een Digital, ging af (alleen bij PSX), gelijk geklikt en was al weg.
Zullen er niet veel geweest zijn, hopelijk zo ook nog een disc. :)
Digital bij amazon.nl was niet zo erg lang geleden, een discversie is wel al maanden geleden.... blijkbaar gaan alle discs naar DE of FR.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
EvilTurkey schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 10:55:
Heeft iemand al iets gehoord over de trekking bij Coolblue? Dat zou vandaag plaats moeten vinden... :|
Vandaag verloten ze 800 stuks, ze konden via de whatsapp verder geen tijd of aantal inschrijvingen bekend maken helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-10 15:40
jordyyyys schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:12:
[...]

Vandaag verloten ze 800 stuks, ze konden via de whatsapp verder geen tijd of aantal inschrijvingen bekend maken helaas.
Verwacht het tussen 1130 en 1230. Dan hebben ze nog tijd om te versturen. (de Mail dan. Ze moeten ook 800 man nabellen :> ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bureauwlamp

Zou goed moeten komen! Mijn order bij Amazon FR werd 5 dagen vastgehouden om betaling te voltooien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online

Bij mij was het nog erger. Ik had per ongeluk de betaling geannuleerd, omdat ik juist niet met iDeal wilde betalen en die betaalmethode heb ik alleen bij Amazon NL actief en daardoor kwam ik een loop terecht, waarbij ie weer naar iDeal ging en die zei dat de betaling was mislukt. Een minuut geleden mocht ik het opnieuw proberen en nu werkt het en er staat nog altijd levering op vrijdag, dus ik ben benieuwd.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 23-03-2021 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:53

Heb ik ook al een keer gehad, omdat ik mijn CC-betaling moest goedkeuren. Werd bij mij gewoon geleverd op de juiste datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicuul
Paprika schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:17:
[...]

Bij mij was het nog erger. Ik had per ongeluk de betaling geannuleerd, omdat ik juist niet met iDeal wilde betalen en die betaalmethode heb ik alleen bij Amazon NL actief en daardoor kwam ik een loop terecht, waarbij ie weer naar iDeal ging en die zei dat de betaling was mislukt. Een minuut geleden mocht ik het opnieuw proberen en nu werkt het en er staat nog altijd levering op vrijdag, dus ik ben benieuwd.
Ai, dat is inderdaad wel spannend. Ik heb de PS5 zelf gelukkig al sinds launch, maar deze is voor mijn broer. De Telegram-chat is me zeer goed bevallen. Deze keer was het die van PSX, en ik heb eerder al via PS5 Stock Alerts een PS5 Disk edition weten te bemachtigen. Ik zat dit keer net op mijn telefoon toen ik de melding kreeg, dat geluk moet je dan ook maar net hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
Als je eenmaal in de betaalomgeving zit bij Amazon heb je hem al. Dan maakt het niet uit of je het proces afbreekt, je kan de betaling altijd nog in orde maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ridicuul
NotSoSteady schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:19:
[...]

Heb ik ook al een keer gehad, omdat ik mijn CC-betaling moest goedkeuren. Werd bij mij gewoon geleverd op de juiste datum.
Top, wel fijn dat dit gewoon kan. Vreesde even dat ik mijn kans verkeken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:18

Fjeze

AllesPerfect!

-En4Cer- schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 09:46:
[Afbeelding]

Ik heb hem inmiddels ontvangen van Amazon (DE). Gisteren afgehaald bij een DHL punt. Eindelijk..
Beetje offtopic, maar wat is dat voor een blad/kastje met die marmer look? Ziet er wel tof uit!

Fly or Die

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15:27
En daar is de disc op amazon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
JSTPS schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:21:
Als je eenmaal in de betaalomgeving zit bij Amazon heb je hem al. Dan maakt het niet uit of je het proces afbreekt, je kan de betaling altijd nog in orde maken.
Goed om te weten voor de volgende drop. Zit vandaag een keer de hele dag op kantoor, dus kan het eindelijk een beetje in de gaten houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 21:11
Huh, is er nou gewoon een voorraad bij amazon.nl ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S-RS
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:06
Bam! En een disc versie kunnen bestellen op Amazon.nl. Verwachte levering a.s. vrijdag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaki-1101
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-06-2021
Check, net besteld Amazon NL, disc versie. wordt vrijdag geleverd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
Goed Amazon dagje weer. Kan weer wat whatsapp berichten uitzetten naar vrienden/kennissen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
Peter_Aragorn schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:23:
[...]

Goed om te weten voor de volgende drop. Zit vandaag een keer de hele dag op kantoor, dus kan het eindelijk een beetje in de gaten houden :)
Lol. Ik zeg dit en bam: amazon.nl met een disc versie. En nog gelukt te bestellen ook _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rs5racer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 20:07
Paprika schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:25:
Goed Amazon dagje weer. Kan weer wat whatsapp berichten uitzetten naar vrienden/kennissen.
Heb jij er niet inmiddels al stuk of 20? Veel vrienden/kennissen dan haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donnie1992
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 02-10 21:11
Heb nog nooit zolang een voorraad zien staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjetor
Ja, de bestelling via Amazon.nl disc, as vrijdag, gaat een stuk eenvoudiger dan bij de Fransen, daar nog geen bezorgdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Gelukt om er 1tje voor een collega te scoren, betaling mislukt maar bestelling gelukt :).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0ghXYD3cbaPwFO3nK0CEKn5DvAI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0pnOrnsvDXDkng6E6RG44IZy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 12th
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 28-05-2024
Voor degene met wat meer ervaring op amazon:
Ik heb nu de melding op de app: Je bestelling is geplaatst.

Maar ik heb met mijn creditcard besteld. Het probleem is dat mijn creditcard helemaal geen 500 euro meer aankan.
Heb ik nog een kans om mijn betalingsmethode te wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PenguinEmperor
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-09 19:41
Wow, het is ook mij deze keer gelukt om een bestelling (voor de disc versie) te doen, en bij amazon.nl nog wel!

Bedankt, Melvin & andere app knutselaars!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:29
Besteld via amazon.nl maar bij mij staat: Delivery date pending 🤨

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:14
Hier kreeg ik foutmelding. Niet gelukt helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens291
  • Laatst online: 29-12-2021
Alleen maar foutmeldingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

Ook net een bestelling gedaan bij Amazon NL, wel nog geen duidelijkheid over een leverdatum. Is dat gek? Bij anderen blijkbaar wel?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
DM89 schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:27:
Bij mij ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Hier ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRbn
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14:00
Idem, enig idee wat dit betekent? Is dit een soort "pre order"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1988
  • Laatst online: 25-02-2022
Helaas niet gelukt bij Amazon.nl; het was schijnbaar nodig om ineens e.e.a. te verifiëren dat ik het écht ben :'( eer ik weer op de site terug was, was de voorraad natuurlijk weer weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Nu online
rs5racer schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:26:
[...]

Heb jij er niet inmiddels al stuk of 20? Veel vrienden/kennissen dan haha
Inmiddels appen mensen mij voor zwagers, neven, huisgenoten, verjaardagen :+.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MlqBwAj4amqZI9j8aalg8jhGOQA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/b4M8M4VxVTbSWMWE85Pwqa2p.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
Het verleden leert dat dit niet positief is, maar we gaan het meemaken :). Normaal gesproken komt gelijk de levertijd in beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:40

Aid

12th schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:27:
Voor degene met wat meer ervaring op amazon:
Ik heb nu de melding op de app: Je bestelling is geplaatst.

Maar ik heb met mijn creditcard besteld. Het probleem is dat mijn creditcard helemaal geen 500 euro meer aankan.
Heb ik nog een kans om mijn betalingsmethode te wijzigen?
Als het goed is krijg je straks een berichtje dat je op een andere manier moet betalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
WidgetTWW schreef op dinsdag 23 maart 2021 @ 11:29:
[...]

Het verleden leert dat dit niet positief is, maar we gaan het meemaken :). Normaal gesproken komt gelijk de levertijd in beeld.
Hoeft niet, duurde bij mijn amazon.de drop ook 3 dagen tot die verscheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
Gefeliciteerd iedereen die er één te pakken heeft gehad!

Als jullie nog ingeschreven staan voor de Coolblue loting, je weet me te vinden haha 8)7

Pagina: 1 ... 445 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord