Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:50

KingCrash

Angry Rabbit

Niet meer verwacht . Maar zojuist verzendbevestiging binnengekregen (10:50/11:19).
Voor ik het pakketje in handen heb geen champagne, maar een klein biertje kan nu wel 😁

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Escrimador
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-09 21:54
Muyz schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:33:
FWIW: ik heb net na 37 minuten in de wacht te hebben gestaan gesproken met een medewerker van de MM. Hij vertelde me dat de order weliswaar is geannuleerd, maar dat het geld niet wordt terugbetaald.
Ik begreep dat je binnen 3 werkdagen je geld terug zou krijgen?

Heb 1 mail gezien waar 3 werkdagen staat en 1 mail in de trant van je krijgt het terug op dezelfde manier als je betaald hebt

Krijg beetje gevoel dat het een soort crowdfunding voor die grote bedrijven is geworden.

Only dead fish go with the flow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Muyz schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:33:
FWIW: ik heb net na 37 minuten in de wacht te hebben gestaan gesproken met een medewerker van de MM. Hij vertelde me dat de order weliswaar is geannuleerd, maar dat het geld niet wordt terugbetaald. Blijkbaar sta ik op een pre-order lijst. Hoef verder niks te doen. Naar zeggen krijg ik in de week van 29 maart een bevestiging van verzending. Ik geloof er niks van, maar goed, ik laat me graag positief verrassen 😊
Dat is nog redelijk positief, op zich kan het wel kloppen aangezien de bundel ook niet meer leverbaar gaat zijn.
Zullen wel een andere order inschieten met de nieuwe bundel.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-10 23:52
mustiej schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:12:
[...]

Dit is van 18:00 uur dus ik gok dat ik nog net t rijtje heb gehaald? :D
Zojuist email gekregen met T&T, morgen afgeleverd door PostNL(MM) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 29-04 11:17
Hoeveel mensen die afgelopen woensdag hebben besteld moeten nog een levering van Amazon ontvangen? Wat is de status van de bestelling bij jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
Zitten hier ook nuttige reacties tussen dan? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telrunya
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 26-04-2021
zoarakrzs schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 23:20:
Hoeveel mensen die afgelopen woensdag hebben besteld moeten nog een levering van Amazon ontvangen? Wat is de status van de bestelling bij jullie?
Is zonet over gegaan in 'Wordt nu verzonden"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch Renegade
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-03-2024
Bij mij nog steeds status “zending wordt voorbereid”
Ik heb gemaild en er is geen voorraad momenteel .
Zodra er wat vrij komt ,wordt de PS5 verzonden.
Wanneer is onbekend .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadpoolunicorn
  • Laatst online: 26-11-2023
Ik heb nog een pre-order lopen bij MM. Worden deze ook geleverd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stef91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10-09 09:34
Heel bizar die MM. Heb 13-3 poging gedaan voor een ps5. Niets gehoord niet gebeld ging er eigenlijk vanuit dat ze hem gister zouden versturen omdat er nieuwe voorraad was. Gister een medewerker gesproken die wist nergens iets van af en ik moet maar gewoon wachten maar ik vertrouw het niet meer. Mijn bestelling zijn ze gewoon vergeten denk ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
Ondanks dat ik om 9:50 al zat te F5'en heb ik de boot gemist.
Mocht iemand toch van z'n bestelling afwillen denk dan aan mij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 09:48
zoarakrzs schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 23:20:
Mijne moet vanavond bezorgd worden.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-04-2021
418O2 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:28:
10:54 'bedankt voor je bestelling' mail MediaMarkt is geannuleerd
Ik zei toch doei ps5 voor mn neefje :'(

Mijne is ook geannuleerd 8)7 heb geen vertrouwen in mm of bcc, amazon is echt prima daar in tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

Ik vraag me toch af hoe MM de bestellingen heeft verdeeld, om 11:12 uur besteld om 11:19 de bevestiging en om 20:41 de verzend bevestiging.
Volgens post.nl wordt hij vandaag tussen 12:30 en 15:00 bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laser
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:21
Het is mij ook gelukt.
Bestellingummer 10:50
Bevestiging 11:24
T&T 20:41

PostNL levert begin van de middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Jur schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:31:
Ik vraag me toch af hoe MM de bestellingen heeft verdeeld, om 11:12 uur besteld om 11:19 de bevestiging en om 20:41 de verzend bevestiging.
Volgens post.nl wordt hij vandaag tussen 12:30 en 15:00 bezorgd.
Dat is inderdaad wel bizar, ik heb om 10:48 bestelmail en pas om 11:40 bevestiging en wel geannulleerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jur

Dus....

LordLynx schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:49:
[...]

Dat is inderdaad wel bizar, ik heb om 10:48 bestelmail en pas om 11:40 bevestiging en wel geannulleerd :(
Hoe heb jij betaald met creditcard of ideal? Misschien dat dat het verschil maakt. Ben je lid van de MM club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Jur schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:01:
[...]

Hoe heb jij betaald met creditcard of ideal? Misschien dat dat het verschil maakt. Ben je lid van de MM club?
Betaald met cc (was ook meteen afgeschreven) en ben inderdaad lid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-09 08:32
LordLynx schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 09:49:
[...]

Ik zelfs 2 minuten eerder een bestelmail en ook niks.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainstay
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 10:32
De hele gang van zaken is echt te bizar voor woorden.

Bestelling 8475...... 10.53uur
Bestel bevestiging 11.36uur
Nieuwe bundel 5 april 18.51uur

Wat ik raar vind is dat ze gewoon op eigen houtje mijn bestelling hebben aangepast binnen mijn mediamarkt account. Bedrag is hetzelfde gezien ik al betaald heb maar bundel is aangepast. Toch wel fijn dat ze dit in overleg met de klant zouden doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Mainstay schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:40:

Wat ik raar vind is dat ze gewoon op eigen houtje mijn bestelling hebben aangepast binnen mijn mediamarkt account. Bedrag is hetzelfde gezien ik al betaald heb maar bundel is aangepast. Toch wel fijn dat ze dit in overleg met de klant zouden doen.
Hebben ze bij jouw bestelling in je account de bundel aangepast? Ik heb namelijk ook die 28 maart mail gehad en laat in de avond is het een annulering geworden en staat er niets meer in mijn account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwitWit
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-03-2022
Ik heb de mediamarkt order maar geannuleerd. Aangezien er 7800 nog te leveren zijn en ik niet verwacht dat alles snel geleverd kan worden. Dan maakt iemand anders weer een kansje om sneller te worden geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwitWit
zoarakrzs schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 16:22:
[...]

Is ie uiteindelijk wel geleverd? [mbr]* nogmaals, lees de topicwaarschuwing. Ongefundeerd zulke uitspraken doen is niet de bedoeling.[/mbr]
Hij is uiteindelijk geleverd gisterenavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mainstay
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 10:32
johoo schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:46:
[...]

Hebben ze bij jouw bestelling in je account de bundel aangepast? Ik heb namelijk ook die 28 maart mail gehad en laat in de avond is het een annulering geworden en staat er niets meer in mijn account
Ja, mijn bundel is nu een duurdere koptelefoon en een extra controller. Mijn bestelling is niet geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordLynx
Mainstay schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:40:

Ach, jij hebt tenminste nog een bundel erin staan, ik bestelde 5 minuten eerder en alles compleet geannuleerd.

Waarschijnlijk kansloos maar ik ga er toch een mailtje aan wagen om eens te vragen waar ze mee bezig zijn daar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 02-10 22:17
LordLynx schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 10:58:
[...]

Ach, jij hebt tenminste nog een bundel erin staan, ik bestelde 5 minuten eerder en alles compleet geannuleerd.

Waarschijnlijk kansloos maar ik ga er toch een mailtje aan wagen om eens te vragen waar ze mee bezig zijn daar.....
Hier ook... zelfs geen annuleringsmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18:36
Stef91 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 08:23:
Heel bizar die MM. Heb 13-3 poging gedaan voor een ps5. Niets gehoord niet gebeld ging er eigenlijk vanuit dat ze hem gister zouden versturen omdat er nieuwe voorraad was. Gister een medewerker gesproken die wist nergens iets van af en ik moet maar gewoon wachten maar ik vertrouw het niet meer. Mijn bestelling zijn ze gewoon vergeten denk ik....
Contacteer mij even, zelfde probleem hier. Wil
Wat dingen weten over jouw order

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_LQ9y-l_5LCfuc_pvR2mBVMipPw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BpWkffpvLluY2AgT9n0lJAWI.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yGx1W5p0RocGgHEqZJBHAgnwKfQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HHmO73FHYmq80sA4GjJBHCaU.jpg?f=fotoalbum_large

De hunt is nu definitief voorbij. Zij die wel eens een poging op een PS5 hebben gewaagd bij de Intertoys zouden deze moeten herkennen :+.

MediaMarkt the Wall had het pakket van gisteren klaarliggen, dus meteen even bij de Toychamp ernaast deze bijbehorende accessoire opgehaald.

[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 20-03-2021 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankLucas
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-10-2021
Wat is dit voor gang van zaken.

Gisteravond 18:51 een mail dat mijn order is omgezet in een nieuwe (betere) bundel voor hetzelfde bedrag met een latere leveringstijd.

20:41 een bevestiging van annulering. Hele order weggehaald.

Dit kan Mediamarkt toch niet serieus menen? Zelden zoiets vreemds meegemaakt. Knal dan gewoon meteen die hele order eruit. Ga me niet eerst een worst voorhouden om er een paar uur later toch weer achter te moeten komen dat het om een dode mus ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 11:06
Hier ook de hunt voorbij.
2x bij Amazon.de kunnen bestellen. (digi en disk, eigen gebruik) gisteren netjes volgens afsprak binnen gekomen.
In tegenstelling tot de rest lijkt Amazon de enige die het wel voor elkaar heeft en afspraken nakomt

Na het debacle bij BCC... moet mn geld nog terugkrijgen :X
alles super netjes via Amazon.

Suc6 allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StePri
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-09 12:48
Weer een nieuwe mail (nr 5) van de mediamarkt:
Beste gamer,

We kunnen ons voorstellen dat jij door de bomen het bos niet meer ziet. Hiervoor willen wij onze excuses aan jou aanbieden, want wij hebben jouw PlayStation 5 bestelling onterecht geannuleerd. Gelukkig hebben wij goed nieuws: jij kunt alsnog de gelukkige eigenaar van een PlayStation 5 worden!

Hoe gaat het in zijn werk?
Zoals in ons eerdere bericht aangegeven, ontvangen wij in de week van 29 maart nieuwe voorraad. Doordat wij onterecht jouw bestelling geannuleerd hebben en de terugbetaling al naar jou onderweg is, kunnen wij jou enkel de mogelijkheid geven om jouw PlayStation 5 bundel, bestaande uit de PlayStation 5, een extra controller en een PlayStation 5 headset, in een door jouw geselecteerde winkel op te halen. Hierover zullen wij jou volgende week een e-mail sturen met verdere instructies.

Nogmaals excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
StePri schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 12:04:
Weer een nieuwe mail (nr 5) van de mediamarkt:

[...]
Hier ook, tis echt een zooitje daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Laatst online: 08-09 08:43
Mikemkm schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 11:55:
Hier ook de hunt voorbij.
2x bij Amazon.de kunnen bestellen. (digi en disk, eigen gebruik) gisteren netjes volgens afsprak binnen gekomen.
In tegenstelling tot de rest lijkt Amazon de enige die het wel voor elkaar heeft en afspraken nakomt

Na het debacle bij BCC... moet mn geld nog terugkrijgen :X
alles super netjes via Amazon.

Suc6 allen!
Mag ik vragen hoe je er twee hebt kunnen bemachtigen? Ik vind 1 al een hele uitdaging _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
michielvz schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 12:13:
[...]

Mag ik vragen hoe je er twee hebt kunnen bemachtigen? Ik vind 1 al een hele uitdaging _/-\o_
Je kunt bij één Amazon winkel tegelijkertijd een digital en een disc bestellen op dezelfde dag. Veelal volgt digital een half uur later, dus als je dan al klaar zat heb je vaak beide in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 07:39
Beste gamer,

We kunnen ons voorstellen dat jij door de bomen het bos niet meer ziet. Hiervoor willen wij onze excuses aan jou aanbieden, want wij hebben jouw PlayStation 5 bestelling onterecht geannuleerd. Gelukkig hebben wij goed nieuws: jij kunt alsnog de gelukkige eigenaar van een PlayStation 5 worden!

Zoals in ons eerdere bericht aangegeven, ontvangen wij in de week van 29 maart nieuwe voorraad. Doordat wij onterecht jouw bestelling geannuleerd hebben en de terugbetaling al naar jou onderweg is, kunnen wij jou enkel de mogelijkheid geven om jouw PlayStation 5 bundel, bestaande uit de PlayStation 5, een extra controller en een PlayStation 5 headset, in een door jouw geselecteerde winkel op te halen. Hierover zullen wij jou volgende week een e-mail sturen met verdere instructies.

Met vriendelijke groet,

MediaMarkt

|:( Wat een soap…

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TwitWit
[...]

Die bot van Melvin is wel een geniale uitvinding hoor. Nu vragen mensen in mijn omgeving of ik ze voor hun de PS5 kan scoren :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:44
Muyz schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 12:19:
Beste gamer,

Met vriendelijke groet,

MediaMarkt

|:( Wat een soap…
"Sorry, maar we willen je nog een keer naaien door er nu verplicht een headset bij te doen!" :p

Zag overigens dat de loting van Coolblue aanstaande dinsdag is voor de mensen die met de vorige loting mee hebben gedaan.

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:14
Disk versie van Amazon.de gisteravond geleverd, collega heel blij mee gemaakt 😁

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mPB79goW-BL8LRt25lQGsgpblww=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g5dHs57nVZVV39mHlkr9Lqqf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 17:39
Pfff, krijg je de bestelling van Mediamarkt binnen, ziet de doos eruit alsof deze 100x over de kop is gevlogen. Deze gaat retour!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Laatst online: 19:27
WidgetTWW schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 12:45:
Pfff, krijg je de bestelling van Mediamarkt binnen, ziet de doos eruit alsof deze 100x over de kop is gevlogen. Deze gaat retour!
De doos van de console of de doos van Media Markt?

Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 30-09 07:39
WidgetTWW schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 12:45:
Heb je een foto?

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:17
Hier Mediamarkt bestelling ook binnen.
Doos van de mediamarkt was wel echt drama viel zowat uit elkaar maar met de rest was gelukkig niks mis mee.

Aangezien niemand van mijn vrienden interesse had in alle extra accessoires een liefhebber blij gemaakt voor de normale prijs en als beloning een flesje bacardi erbij 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-10 17:39
Timothy3000 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 13:00:
[...]

De doos van de console of de doos van Media Markt?

Gefeliciteerd met je verjaardag trouwens. :)
Thanks! Beiden. De verpakking van de PS5 en de doos van Mediamarkt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PoM5cMCPLGOqmi4f4FQ1iNOeveU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/45FnB3WUBXpd2cjK7sDR0DGK.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is 1 van de zoveel scheuren/gaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
Maar opmerkingen plaatsen over bepaalde winkels krijgen we waarschuwingen voor. Ik zeg al niks meer :)

[ Voor 9% gewijzigd door zoarakrzs op 20-03-2021 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Holy shit zo veel drama weer. :X Ik ben blij dat ik van deze ellende af ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19:08
TwitWit schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 12:25:
[...]

Die bot van Melvin is wel een geniale uitvinding hoor. Nu vragen mensen in mijn omgeving of ik ze voor hun de PS5 kan scoren :9
Dat heb ik dus ook. Inmiddels bij verschillende Amazon website 6 keer een PS5 kunnen bestellen. Daarom verbaasd het me een beetje dat andere het nooit is gelukt. Ik doe niks speciaals of zo...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DM89 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 12:40:
Disk versie van Amazon.de gisteravond geleverd, collega heel blij mee gemaakt 😁

[Afbeelding]
Zo kreeg ik gisteren de AD versie binnen en net zoals die van jou keurig verpakt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Verwijderd schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 13:34:
[...]

Zo kreeg ik gisteren de AD versie binnen en net zoals die van jou keurig verpakt :)
Toch maar wel voor de PS5 gegaan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
WidgetTWW schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 13:22:
[...]

[Afbeelding]

Super zuur. Misschien Media Markt even een bericht doen op Facebook. Als de console wel goed werkt kunnen ze je misschien een nieuwe doos oid toesturen. Of korting geven ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Timothy3000 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 13:38:
[...]

Toch maar wel voor de PS5 gegaan? ;)
Ja, ik heb het er gewoon op gewaagd en hij is echt fluisterstil, hoor echt helemaal niets.

Heb dan wel de AD versie dus kan ik niets zeggen over de niet aanwezige Blu-ray speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Laatst online: 08-09 08:43
kw_nl schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 13:33:
[...]

Dat heb ik dus ook. Inmiddels bij verschillende Amazon website 6 keer een PS5 kunnen bestellen. Daarom verbaasd het me een beetje dat andere het nooit is gelukt. Ik doe niks speciaals of zo...
Ik ken het telegram kanaal van psx sense en de pu site (soldier 24) maar een bot van Melvin ken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:11
michielvz schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 13:55:
[...]

Ik ken het telegram kanaal van psx sense en de pu site (soldier 24) maar een bot van Melvin ken ik niet.
PSX-sense is van Melvin. Veruit de beste bot van allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkfoxie
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 23-08-2023
Bestelling MediaMarkt is geleverd. Doos buitenkant ook iets beschadigd en open. Inhoud wel netjes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jon156
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:57
Hij is binnen, dank aan de beheerders van de bots.

Succes aan alle anderen die nog blijven zoeken.
Ik ga gamen :-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z-OPxJFQQQ1vh--Oap3tD10jLLU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AoqMk7HpHKdRwHdaMYmh8GUH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooms
  • Laatst online: 27-03-2021
Mediamarkt bestelling is onderweg, inmiddels 4 keer de tijd veranderd door PostNL. Nu is het nog de vraag of hij vandaag überhaupt binnenkomt... :'( _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0619tje
Is er ook nog een actieve ps accesoires telegram groep?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikemkm
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-07 11:06
[...]

Hi, idd zoals iemand onder je bericht had beschreven. Ik had voor 2 kids er 2 nodig.
Eerst kwam de Disk en dit lukte en daarna de Digital en ook deze lukte gelukkig. Je mag dus wel 2 verschillende bestellen (waarschijnlijk vanwege verschillende artikelnummers)

Bijzonder genoeg kwam de ene via DHL en de ander via PostNL :-) maar gelukkig wel beide op dezelfde dag.
(oh en btw... hiervoor vele malen misgevist en met mn |:( omdat het niet lukte... oa een BCC die gecanceld werd)

[ Voor 11% gewijzigd door Mikemkm op 20-03-2021 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cannoli
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
WidgetTWW schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 13:22:
[...]

[Afbeelding]

Hier een vergelijkbare situatie. Waarschijnlijk heeft iemand de doos opgetild aan het vierkante gat in de doos waar je het serienummer kan zien. Doos is daar helemaal gescheurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Wat ik mij nu afvraag, kan ik mijn ps5 nou wel of niet voor 5 april verwachten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 18-09 20:06

CyberDonky

DealBytes

0619tje schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 15:13:
Is er ook nog een actieve ps accesoires telegram groep?
Yes, https://t.me/ps5accessoire 😁👍

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0619tje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxxie85
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 15:06
Nieuwevolger schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 17:06:
Wat ik mij nu afvraag, kan ik mijn ps5 nou wel of niet voor 5 april verwachten?
Deze mail heb ik ook gekregen, echter kreeg ik vandaag de melding dat ik hem al mog ophalen. Dus ik ben blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Ook raar dat ze daar spreken over een nieuwe kans in juni, en ik in mijn mail in de week van 29 maart eentje lokaal ergens kan ophalen. Communicatief echt een grote janboel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
Nou vandaag in vol verwachting gehoopt op enig update over mijn order van 13-3-2021. Niets. Ik heb vanuit media markt sinds 13-3 niets gehoord.
Mensen van gister hebben meer gehoord dan ik.

Overweeg morgen maar eens richting mediamarkt Amsterdam noord te gaan. Ben toch in de buurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
shadowkid053 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 18:49:
[...]

Ook raar dat ze daar spreken over een nieuwe kans in juni, en ik in mijn mail in de week van 29 maart eentje lokaal ergens kan ophalen. Communicatief echt een grote janboel.
Simpel, degene die op tijd waren passen in de ps5 levering van 29 maart, die hebben de mail van 5 april gehad.
Diezelfde mensen daar hebben ze gisteravond per ongeluk de order van geannuleerd. Die krijgen aankomende week een email met uitleg hoe ze hun ps5 bij een lokale mediamarkt kunnen ophalen.

Iedereen die niet in de levering van 29 maart past heeft een mail gehad over juli.

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
Verderf schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:13:
[...]

Simpel, degene die op tijd waren passen in de ps5 levering van 29 maart, die hebben de mail van 5 april gehad.
Diezelfde mensen daar hebben ze gisteravond per ongeluk de order van geannuleerd. Die krijgen aankomende week een email met uitleg hoe ze hun ps5 bij een lokale mediamarkt kunnen ophalen.

Iedereen die niet in de levering van 29 maart past heeft een mail gehad over juli.
Ook weer gek, want die mail van 5 april heb ik dus ook niet gehad. Ik heb aantoonbaar eerder besteld dan anderen, aantoonbaar eerder bevestigenen gekregen etc, maar ze hebben het gewoon zonder reden geannuleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-05-2023
shadowkid053 schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:19:
[...]

Ook weer gek, want die mail van 5 april heb ik dus ook niet gehad. Ik heb aantoonbaar eerder besteld dan anderen, aantoonbaar eerder bevestigenen gekregen etc, maar ze hebben het gewoon zonder reden geannuleerd.
Dit heb ik dus ook. Daarnaast Pre-order van MediaMarkt heb ik niet omgezet naar een bundel omdat ik de bundel aangeboden wat gortig vond.
ACM is nu aan het kijken of dit als misleidend bestempeld wordt.

Tijdens de Amazon drops was ik aan het werk.

Alle hoop staat nu op de loting van Coolblue komende dinsdag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 27-09 16:21

UTADDICT

NERF

[m]engineer schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 19:47:
[...]

Dit heb ik dus ook. Daarnaast Pre-order van MediaMarkt heb ik niet omgezet naar een bundel omdat ik de bundel aangeboden wat gortig vond.
ACM is nu aan het kijken of dit als misleidend bestempeld wordt.

Tijdens de Amazon drops was ik aan het werk.

Alle hoop staat nu op de loting van Coolblue komende dinsdag!
Is er dinsdag weer een loting?

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [m]engineer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-09 01:53
Ben eerder benieuw hoeveel aantallen beschikbaar was gesteld door Media Markt en hoeveel mensen op de website was op dat moment.

Ik kreeg een melding via Telegram en moest eerst lopen richting mijn telefoon, laptop uit slaapmodus, ingelogd, bestel nu knop aantikken, thuis bezorgen gekozen, dacht zal allemaal wel dus Klarna maar aangeklikt en geboortedatum ingevoerd, volgende laadvenster wachten op Klarna bevestiging, oops verificatie of iets in die zin mislukt melding, nogmaals geprobeerd en nog steeds vrij rustig en 2e poging ging het goed :)

Maar website was ook niet traag en schijnbaar weet Media Markt's systeem niet van stoppen maar ook gebeurd dit bij Amazon.
Ik had het Media Markt niet kwalijk genomen want had ook 4 keer eerder besteld bij Amazon maar geen voorraad dus jammer dan.
Dinsdag/woensdag de laatste keer bij Amazon, ideal gaf een probleem dus later alsnog via mijn account betaald maar bleek ik weer misgegrepen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
beezjeh schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:18:
[...]

Ben eerder benieuw hoeveel aantallen beschikbaar was gesteld door Media Markt en hoeveel mensen op de website was op dat moment.

Ik kreeg een melding via Telegram en moest eerst lopen richting mijn telefoon, laptop uit slaapmodus, ingelogd, bestel nu knop aantikken, thuis bezorgen gekozen, dacht zal allemaal wel dus Klarna maar aangeklikt en geboortedatum ingevoerd, volgende laadvenster wachten op Klarna bevestiging, oops verificatie of iets in die zin mislukt melding, nogmaals geprobeerd en nog steeds vrij rustig en 2e poging ging het goed :)

Maar website was ook niet traag en schijnbaar weet Media Markt's systeem niet van stoppen maar ook gebeurd dit bij Amazon.
Ik had het Media Markt niet kwalijk genomen want had ook 4 keer eerder besteld bij Amazon maar geen voorraad dus jammer dan.
Dinsdag/woensdag de laatste keer bij Amazon, ideal gaf een probleem dus later alsnog via mijn account betaald maar bleek ik weer misgegrepen te hebben.
Er stond helemaal geen grens op de aantallen, je kon hem ook een half uur lang bestellen op de site. Ik was er als de kippen erbij, maar het heeft iets van 4 minuten geduurd bij mij voordat ik de betaling kon voltooien, omdat alles zo traag werkte, daardoor was ik net 1 minuut te laat klaar, om hem meteen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 30-09 01:53
Nieuwevolger schreef op zaterdag 20 maart 2021 @ 20:24:
[...]

Er stond helemaal geen grens op de aantallen, je kon hem ook een half uur lang bestellen op de site. Ik was er als de kippen erbij, maar het heeft iets van 4 minuten geduurd bij mij voordat ik de betaling kon voltooien, omdat alles zo traag werkte, daardoor was ik net 1 minuut te laat klaar, om hem meteen te krijgen.
Ik probeer een tijd te achterhalen maar kan het niet vinden hoe laat ik was, kreeg een bevestiging om 10.51.
Maar 30 minuten nadat voorraad op was is wel heel erg lang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• johoo
Ik heb het vermoeden dat MM niet alle PS5 verkocht heeft maar dat ze door de voorraad van die Qware heen waren. Dat denk ik omdat ze vanaf 28 maart weer gaan leveren met een ander Qware bundel item.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Gisteren besteld bij mediamarkt en vanmiddag thuis gekregen. Ik ben heel gelukkig en wens iedereen veel succes met het vinden van een ps5

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eren
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 01-10 15:56

Eren

Boss of this gym

In de ochtend pakket van Mediamarkt gekregen :) . Heb een PlayStation 5 Disk Edition + Extra Controller & Accessoirespakket kunnen scoren in één keer door de PSX-Sense BOT die mij direct een link gaf toen de PS5's in voorraad kwamen.

Hier is de link als je nog niet in de Telegram Chat zit. https://t.me/joinchat/AAAAAFh2wzYcW-ZNTUX4WQ

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vzzppu6rbbADWeouigqvI5tulMk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OmqRBTekZhGNR1kmFwISK16B.jpg?f=fotoalbum_large

Ik wens de andere veel geluk! O+

4HEad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• desleyog
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 02-08 01:48
Even een vraag hè: zijn alle pre orders van de PlayStation 5 allang uitgeleverd? Ik heb namelijk nooit een mail ontvangen.. Of staat deze online drop daar los van? Zou ik wel raar vinden, ik zou toch aannemen dat je eerst alle pre-orders wegwerkt, voordat je de rest online gooit. :?

Gaat trouwens om de Mediamarkt

[ Voor 5% gewijzigd door desleyog op 21-03-2021 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:14
desleyog schreef op zondag 21 maart 2021 @ 00:35:
Even een vraag hè: zijn alle pre orders van de PlayStation 5 allang uitgeleverd? Ik heb namelijk nooit een mail ontvangen.. Of staat deze online drop daar los van? Zou ik wel raar vinden, ik zou toch aannemen dat je eerst alle pre-orders wegwerkt, voordat je de rest online gooit. :?

Gaat trouwens om de Mediamarkt
Is al eerder gemeld. Voorraad online staat los van de winkels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
prld schreef op zondag 21 maart 2021 @ 07:56:
[...]

Is al eerder gemeld. Voorraad online staat los van de winkels
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gp9bmEiuXLwyoSwBV68T2ZNX_A0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FrTh5QqVKQASZVM9swx534fc.png?f=fotoalbum_large

Dan mogen ze deze tekst eerst wel even aanpassen.
Overigens ik had via de webshop besteld, dit bericht klopt sowieso niet op de website. Er is geen volgorde als ik de berichten overal lees. Gaat iets niet goed daar.
Ik heb overigens maar een klacht ingediend via het klachten formulier. Klantenservice antwoord niet meer, en er komen geen mails met updates. Ga ze maar in gebreke stellen. Ze hadden dit kunnen voorkomen door duidelijkheid te verschaffen aan de mensen die 13-3-2021 besteld hebben. Die horen gewoon helemaal niets meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Ik heb nog een Amazon.de order staan. Sinds gisteren staat die op “wordt nu verzonden” maar er staat geen datum. We sturen je een e-mail als het item beschikbaar is.

Wat moet ik me hierbij voorstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roboer
  • Laatst online: 16-04-2021
Heb je een pakbon bij je factuur van Amazon ? Ik heb namelijk precies hetzelfde maar wel met pakbon sinds gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Ja, bij mij ook garantie/pakbon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
johoo schreef op zondag 21 maart 2021 @ 11:35:
Ja, bij mij ook garantie/pakbon.
Gameze morgen 🙄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
johoo schreef op zondag 21 maart 2021 @ 10:51:
Ik heb nog een Amazon.de order staan. Sinds gisteren staat die op “wordt nu verzonden” maar er staat geen datum. We sturen je een e-mail als het item beschikbaar is.

Wat moet ik me hierbij voorstellen?
Mijn bestelling van woensdagochtend is ook vrijdag pas verzonden en staat nu in Schonefeld te wachten i.v.m weekend geloof ik. Denk dat de orders vanavond/vannacht weer in beweging komen en uiterlijk maandag of dinsdag bezorgd zullen zijn.

Het is iig aangemeld bij DHL en ook verzonden.

[ Voor 4% gewijzigd door zoarakrzs op 21-03-2021 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
zoarakrzs schreef op zondag 21 maart 2021 @ 14:04:
[...]

Mijn bestelling van woensdagochtend is ook vrijdag pas verzonden en staat nu in Schonefeld te wachten i.v.m weekend geloof ik. Denk dat de orders vanavond/vannacht weer in beweging komen en uiterlijk maandag of dinsdag bezorgd zullen zijn.

Het is iig aangemeld bij DHL en ook verzonden.
Dan heb je m morgen wel als t goed is.

Amazon update meestal erg laat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
0619tje schreef op zondag 21 maart 2021 @ 14:11:
[...]

Dan heb je m morgen wel als t goed is.

Amazon update meestal erg laat.
De TT van DHL geeft ook aan dat ie is aangemeld, maar verder geen beweging. Ik hoop dat ie er morgen is inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
Ik heb geen TT code en ook geen verwachte datum. Alleen maar “bezorgdatum in afwachting” en dat ze een e-mail sturen als het item beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
zoarakrzs schreef op zondag 21 maart 2021 @ 14:14:
[...]

De TT van DHL geeft ook aan dat ie is aangemeld, maar verder geen beweging. Ik hoop dat ie er morgen is inderdaad.
Die van mij laatst was zelfs nog niet eens bij post nl, kreeg in de nacht een bericht van post nl dat de over 2 dagen ik n pakket kreeg, en kwam de dag er na al. Zonder enige updates of iets.

Pas nadat hij bezorgd was, ruim een uur erna kwam er een update: bezorger is onderweg. En in de middag pas bezorgd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
0619tje schreef op zondag 21 maart 2021 @ 14:32:
[...]

Die van mij laatst was zelfs nog niet eens bij post nl, kreeg in de nacht een bericht van post nl dat de over 2 dagen ik n pakket kreeg, en kwam de dag er na al. Zonder enige updates of iets.

Pas nadat hij bezorgd was, ruim een uur erna kwam er een update: bezorger is onderweg. En in de middag pas bezorgd
Denk inderdaad dat Amazon express langere levertijden hanteert soms puur om de consument blij te maken wanneer het eerder aankomt. Underpromise overdeliver concept.

Hoe eerder hoe beter. Heb nog een lange backlog staan als voorgaande Xbox eigenaar.

[ Voor 6% gewijzigd door zoarakrzs op 21-03-2021 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12:21
Mijn Amazon.de bestelling van afgelopen woensdag is zojuist verzonden, krijg net het mailtje binnen.
Wel laat maar eindelijk onderweg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoarakrzs
Mr.Whitewolf88 schreef op zondag 21 maart 2021 @ 22:39:
Mijn Amazon.de bestelling van afgelopen woensdag is zojuist verzonden, krijg net het mailtje binnen.
Wel laat maar eindelijk onderweg!
Heb je al een indicatie datum voor een levering? Die van mij geeft telkens woensdag aan, maar ik zou niet weten waarom. Is er iets met maandag en dinsdag waardoor levering door DHL niet zou moeten plaatsvinden ofzo? Lijkt mij genoeg tijd om een order van afgelopen woensdag morgen te kunnen bezorgen uit Duitsland.

[ Voor 9% gewijzigd door zoarakrzs op 22-03-2021 01:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
zoarakrzs schreef op maandag 22 maart 2021 @ 01:53:
[...]

Heb je al een indicatie datum voor een levering? Die van mij geeft telkens woensdag aan, maar ik zou niet weten waarom. Is er iets met maandag en dinsdag waardoor levering door DHL niet zou moeten plaatsvinden ofzo? Lijkt mij genoeg tijd om een order van afgelopen woensdag morgen te kunnen bezorgen uit Duitsland.
Dat woensdag is altijd een schatting van Amazon. Komt over het algemeen 1-2 dagen eerder is mijn eigen ervaring.

Jouw PS5 moet uit een amazon pakhuis komen ergens uit europa. Amazon regelt zelf het vervoer tot aan de 'vervoerder'. Dit is dan DHL. Als Amazon het pakket vandaag bij DHL krijgt heb je hem morgen.

Als je op 'bekijk updates' druk op je verzendpagina binnen Amazon zie je waar die is, welk depot. Daar staat ook een T&T van DHL. Die zal totdat DHL het pakket heeft ontvangen, altijd staan op aangemeld, niet ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 12:21
zoarakrzs schreef op maandag 22 maart 2021 @ 01:53:
[...]

Die van mij staat ook voor woensdag gepland maar hou zelf de DHL link in de gaten, denk dat die er wel eerder gaat zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [m]engineer
Ik zag op de Twitter van CB voorbij komen dat vandaag ook als dag voor de loting genoemd werd. Dus wie weet gaan er vandaag weer 800 PlayStations gedropt worden. (Mocht je net als ik voor de vorige loting ingeschreven hebben gestaan.)

:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 18:45
Ondanks de blamage van Media Markt heb ik wel het idee dat ze aardig wat hebben geleverd, hopelijk heeft dat ook wat hoop voor de andere leveranciers. Succes met de CB poging!

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Predje
  • Laatst online: 03-03 11:55
Dankzij een superaardige medetweakers heb ik dit weekend een PS5 kunnen bemachtingen! :D
Wat is de controller vet!

Iedereen succes verder met the hunt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Laatst online: 02-10 16:25
[m]engineer schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:18:
Ik zag op de Twitter van CB voorbij komen dat vandaag ook als dag voor de loting genoemd werd. Dus wie weet gaan er vandaag weer 800 PlayStations gedropt worden. (Mocht je net als ik voor de vorige loting ingeschreven hebben gestaan.)

:9~
Is het niet zo dat de loting pas morgen weer is?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nomresh9811
  • Laatst online: 31-08-2022
Loting inderdaad 23 maart CB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• [m]engineer
jordyyyys schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:53:
[...]

Is het niet zo dat de loting pas morgen weer is?
Klopt, las gisteren dat er morgen gezegd werd. Maar ik denk dat die medewerker dacht dat het maandag was. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Verderf
J-M-T schreef op maandag 22 maart 2021 @ 08:20:
Ondanks de blamage van Media Markt heb ik wel het idee dat ze aardig wat hebben geleverd, hopelijk heeft dat ook wat hoop voor de andere leveranciers. Succes met de CB poging!
Behalve dan dat ze orders niet chronologisch hebben uitgeleverd.

Pagina: 1 ... 444 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord