Ook hier een fijne annuleringsmail. Goed bezig, Mediamarkt.
Nog niks gehad, zou dat een goed teken zijn...
Nog geen bevestiging.PiB schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 14:17:
[...]
Dank, mijn "stats"
10:51 Bedankt voor bestelling
11:31 Bestelbevestiging
Nog geen - Verzendbevestiging
Ook nog geen annulering
Net ook een MM annulering gehad, als het mee zit maandag de ps5 binnen van Amazon.de ff afwachten 😎
De mijne met 84742XXX is er in ieder geval definitief doorheen dus als je daaronder zit zou het goed moeten zitten
.
Zojuist een mail met annulering van MM ontvangen. Vanochtend rond 10.50 besteld. Had een bestelbevestiging per mail ontvangen.
10:58 bestelnummer
12:02 officiële bevestiging
18:40 annuleringsmail
12:02 officiële bevestiging
18:40 annuleringsmail
Annuleringsmail ontvangen maar ik krijg hem uiterlijk 5 april geleverd
Hier ook!StePri schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:54:
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Jammer, dacht dat ik er was omdat er verzonden stond op de product pagina van mediamarkt.Beste gamer,
WOW! Zelfs onze webshop kon al je enthousiasme en F5-en eventjes niet meer aan.
Hierdoor moeten we je informeren dat de PlayStation 5 bundel is uitverkocht, maar voor jou hebben we goed nieuws! In de week van 29 maart krijgen wij nieuwe voorraad. Dit betekent dat jij dan toch eindelijk, uiterlijk 5 april, jouw PlayStation 5 bundel gaat ontvangen.
Doordat de door jou gekochte bundel is uitverkocht, hebben we een gelijkwaardige bundel voor je samengesteld. Deze bundel bestaat uit jouw PlayStation 5, een extra controller en een PlayStation 5 headset.
Wanneer krijg ik precies mijn PlayStation 5?
Zodra jouw PlayStation 5 bundel onderweg is, ontvang jij een e-mail met Track&Trace-informatie.
Wij wensen jou veel game plezier toe. Wil je meteen goed van start, bekijk dan hier onze nieuwste PlayStation 5 games.
Met vriendelijke groet,
MediaMarkt
Dit zag ik wel aankomen.
Maar nu krijg ik een andere goedkope koptelefoon, dan de gene in de originele bundel....
Maar nu krijg ik een andere goedkope koptelefoon, dan de gene in de originele bundel....
Is dat een andere annulleringsmail dan hierboven?StePri schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:54:
Edit: ja, dus. Ik sta op de 'unieke lijst' ipv 5 april levering.
[ Voor 12% gewijzigd door MrMistral op 19-03-2021 18:57 ]
PSN: MrMistral
Ook een e-mail ontvangen dat ze in de week van 29 maart nieuwe voorraad krijgen. Ze hebben een gelijkwaardige bundel samengesteld. Krijg geen laadstation voor twee controllers, maar een duurdere headset. Uiterlijk 5 april zou ik de PS5 ontvangen.
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Ik moet toch beter lezen:
"Beste gamer,
Hierdoor moeten we je informeren dat de PlayStation 5 bundel is uitverkocht, maar voor jou hebben we goed nieuws! In de week van 29 maart krijgen wij nieuwe voorraad. Dit betekent dat jij dan toch eindelijk, uiterlijk 5 april, jouw PlayStation 5 bundel gaat ontvangen.
Doordat de door jou gekochte bundel is uitverkocht, hebben we een gelijkwaardige bundel voor je samengesteld. Deze bundel bestaat uit jouw PlayStation 5, een extra controller en een PlayStation 5 headset.
Zodra jouw PlayStation 5 bundel onderweg is, ontvang jij een e-mail met Track&Trace-informatie.
Wij wensen jou veel game plezier toe. Wil je meteen goed van start, bekijk dan hier onze nieuwste PlayStation 5 games.
Met vriendelijke groet,
MediaMarkt"
Idem! Hier kan ik dan nog wel mee leven
Apart detail, de bundel die we besteld hebben was de kit met charging dock EN headset, nu krijgen we blijkbaar alleen maar de headset?PiB schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:55:
[...]
Ik moet toch beter lezen:
"Beste gamer,
Met vriendelijke groet,
MediaMarkt"
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Dus geen crappy headset meer? Dan is dat wel het wachten waard. Zeker als je nu de Sony headset kunt verwachten.
Is gewoon de Qware headset blijkbaar.Joosie200 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:57:
Dus geen crappy headset meer? Dan is dat wel het wachten waard. Zeker als je nu de Sony headset kunt verwachten.
Nee dat is niet de sony headset helaas. De link in de mail https://www.mediamarkt.nl...ming-headset-1682003.htmlJoosie200 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:57:
Ook een QWare headset, maar dan minder crappy
Deze is ook niet van SonyJoosie200 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:57:
Ook mail ontvangen dat ik buiten de bood ben gevallen en op uiterlijk 5 April een aangepaste bundel krijg.
Bundel bevat wel minder accessoires dan het origineel voor hetzelfde geld.
ordernummer: 8475XXXX
bestellingsmail: 10:54
bevestigingsmail: 11:36
Bundel bevat wel minder accessoires dan het origineel voor hetzelfde geld.
ordernummer: 8475XXXX
bestellingsmail: 10:54
bevestigingsmail: 11:36
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE
Wel crap, had liever dat laadstation en die lange kabel gehad 😒 Maar goed, het is geen annulering 😉
i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20
Ziet er iig minder plastic fantastic uit. Al hadden ze toch ook gewoon meer bundels met extra dual sense kunnen samenstellen? Niemand koopt die Qware.maxxie85 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:58:
[...]
Nee dat is niet de sony headset helaas. De link in de mail https://www.mediamarkt.nl...ming-headset-1682003.html
Dat zullen ze wel extra doen, ik denk dat winkels een hogere marge op een ander merk krijgen.Joosie200 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:59:
[...]
Ziet er iig minder plastic fantastic uit. Al hadden ze toch ook gewoon meer bundels met extra dual sense kunnen samenstellen? Niemand koopt die Qware.
Dat is ook exact de reden waarom ze wel Qware in de bundel gooienJoosie200 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:59:
[...]
Ziet er iig minder plastic fantastic uit. Al hadden ze toch ook gewoon meer bundels met extra dual sense kunnen samenstellen? Niemand koopt die Qware.
Heel eerlijk, I'm not even mad. die 2 weekjes extra kan ik wel wachtenmaxxie85 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:58:
[...]
Nee dat is niet de sony headset helaas. De link in de mail https://www.mediamarkt.nl...ming-headset-1682003.html
En om scalpers met een shitload aan qware meuk op te zadelen?MrMistral schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:02:
[...]
Dat is ook exact de reden waarom ze wel Qware in de bundel gooien
[ Voor 24% gewijzigd door Verderf op 19-03-2021 19:03 ]
"Beste gamer,
WOW! Zelfs onze webshop kon al je enthousiasme en F5-en eventjes niet meer aan. Hierdoor moeten we je informeren dat de PlayStation 5 is uitverkocht. Dit betekent dat we met tegenzin je order moeten annuleren en wij jouw geld binnen 3 werkdagen terugstorten op jouw rekening.
Omdat wij weten hoe graag je deze PlayStation 5 wilt, kom jij op onze unieke pre-order lijst te staan. Wanneer wij weer nieuwe voorraad van de PlayStation 5 krijgen, zorgen wij ervoor dat jij als eerste de mogelijkheid krijgt om alsnog de PlayStation 5 in jouw favoriete MediaMarkt winkel af te halen.
Wanneer kan ik dan eindelijk gamen?
Wij verwachten dat jij uiterlijk in juli je vrienden kan gaan uitdagen op jouw PlayStation 5. Tot die tijd zal je dus nog even op je oude console de battle aan moeten gaan.
Wij zullen je informeren wanneer we voor jou weer een PlayStation 5 op voorraad hebben.
Met vriendelijke groet,
MediaMarkt"
WOW! Zelfs onze webshop kon al je enthousiasme en F5-en eventjes niet meer aan. Hierdoor moeten we je informeren dat de PlayStation 5 is uitverkocht. Dit betekent dat we met tegenzin je order moeten annuleren en wij jouw geld binnen 3 werkdagen terugstorten op jouw rekening.
Omdat wij weten hoe graag je deze PlayStation 5 wilt, kom jij op onze unieke pre-order lijst te staan. Wanneer wij weer nieuwe voorraad van de PlayStation 5 krijgen, zorgen wij ervoor dat jij als eerste de mogelijkheid krijgt om alsnog de PlayStation 5 in jouw favoriete MediaMarkt winkel af te halen.
Wij verwachten dat jij uiterlijk in juli je vrienden kan gaan uitdagen op jouw PlayStation 5. Tot die tijd zal je dus nog even op je oude console de battle aan moeten gaan.
Wij zullen je informeren wanneer we voor jou weer een PlayStation 5 op voorraad hebben.
Met vriendelijke groet,
MediaMarkt"

Haha ik schat MM niet zo nobel inVerderf schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:02:
[...]
Heel eerlijk, I'm not even mad. die 2 weekjes extra kan ik wel wachten
[...]
En om scalpers met een shitload aan qware meuk op te zadelen?
Nog netjes dat ze er wel een aparte lijst op na houden.Djehoetie schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:03:
"Beste gamer,
Met vriendelijke groet,
MediaMarkt"
Wat ik niet snap: waarom gaan er verschillende mails en data rond in de annuleringsmails van MM? Waarom moet ik tot juli wachten en krijg ik niet eerder een vergelijkbare bundel? Of zijn er mensen aan het trollen hier? 😅
Ja snap dat ook niet helemaal , ik moet ook tot juli wachten , zie mijn reactie hierboven.kesj schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:06:
Wat ik niet snap: waarom gaan er verschillende mails en data rond in de annuleringsmails van MM? Waarom moet ik tot juli wachten en krijg ik niet eerder een vergelijkbare bundel? Of zijn er mensen aan het trollen hier? 😅
hier ook zelfde cancel mail, 10:54 1 11:43 andere. Dus .
Dit is geen troll. Ik kreeg echt die mail met PS5 uiterlijk 5 April.kesj schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:06:
Ik zit niet te trollen. Mogelijk is de volgende levering niet groot genoeg om alle bestellingen te vullen.kesj schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:06:
We blijven jagen. Volgens mij is er volgende week weer een loting bij CB. Daar werd je na de eerste loting ook meteen voor ingeschreven.
[ Voor 13% gewijzigd door Mr. Rawnar op 19-03-2021 19:10 ]
AMD Ryzen 9 5900x; Gigabyte B550 Aorus Pro V2; G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC; Sapphire Pulse Radeon RX 7900 GRE
Ik denk dat MM verschillende "pre-order" lijsten er op na houd met hun verwachte leveringen vanuit Sony.kesj schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:06:
Vermoed dat ze gewoon gekeken hebben hoeveel units er nog binnen komen.
Hier overigens mijn mailtje:
:fill(white):strip_exif()/f/image/VdHoTzpdX1jsQ514s6TZJTsM.png?f=user_large)
Hier ook op de lijst van 5 april. Kan ik mee leven
Om het even over de vervangende headset. Kan er geen review over vinden. Dat word waarschijnlijk een cadeau aan iemand.
Om het even over de vervangende headset. Kan er geen review over vinden. Dat word waarschijnlijk een cadeau aan iemand.
Vochtend besteld bij mediamarkt en ik krijg het morgen!!! Track n trace is binnen. Super happy
Wat is jou status in de order?Verderf schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:10:
Vermoed dat ze gewoon gekeken hebben hoeveel units er nog binnen komen.
[Afbeelding]
De mijne is:
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
"Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending."shadowkid053 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:13:
[...]
Wat is jou status in de order?
De mijne is:
Je bestelling is doorgezet naar ons magazijn en wordt voorbereid voor verzending.
Zijn er mensen die er meer dan één hebben weten te bestellen? Ik had er één voor mezelf en op het account van mijn vrouw één voor een kameraad besteld. De eerste is verzonden, de tweede (binnen 10 seconden na de eerste besteld) is geannuleerd en staat op de 'uiterlijk juli' lijst. Krijg de indruk dat ze er max. 1 per adres versturen.
Ik ben ook 5 april, maar had mijn eerste mail ook al op 10:51.
DuhCannoli schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:17:
Zijn er mensen die er meer dan één hebben weten te bestellen? Ik had er één voor mezelf en op het account van mijn vrouw één voor een kameraad besteld. De eerste is verzonden, de tweede (binnen 10 seconden na de eerste besteld) is geannuleerd en staat op de 'uiterlijk juli' lijst. Krijg de indruk dat ze er max. 1 per adres versturen.
Heeft het verschil in data niet te maken met bundel vs losse aankoop? 5 april lijkt de bundel te zijn?
Hier ook de mail van 5 april. Kan ik mee leven, prima!
Wel apart als ik naar de besteltijden van anderen in dit topic kijk die er wél doorheen zijn gekomen. Lijkt alsof afhalen in de winkel dan later aan bod komt dan verzending?
Maar goed, ik wacht dit mooi af.
Wel apart als ik naar de besteltijden van anderen in dit topic kijk die er wél doorheen zijn gekomen. Lijkt alsof afhalen in de winkel dan later aan bod komt dan verzending?
Maar goed, ik wacht dit mooi af.
Gebukt is genomen.
Weet niet zo goed wat ik van die ''unieke lijst'' moet geloven eerlijk gezegd.Verderf schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:04:
[...]
Nog netjes dat ze er wel een aparte lijst op na houden.
Vooral niet omdat ze zeggen ; ''ja maar voor juli heb jij er ook één''
nou gefeliciteerd aan iedereen die vandaag besteld heeft en een track trace heeft gekregen voor levering. hier niets veranderd. vorige week besteld er komt geen playstation morgen.
alleen maar bullshit van de klantenservice en een onbeschofte .... vanaf Amsterdam Noord aan de lijn gehad.
en 0,0 duidelijkheid. Ik hoop dat Amazon, mediamarkt volledig uit het straatbeeld weet te drukken in 2021.
want dit slaat nergens op, je kan mensen die vandaag bestellen niet voorrang geven op een bestelling van een week geleden. gewoon besteld via website voor thuis levering.
was 39 op de lijst van mensen die net mis grepen.
alleen maar bullshit van de klantenservice en een onbeschofte .... vanaf Amsterdam Noord aan de lijn gehad.
en 0,0 duidelijkheid. Ik hoop dat Amazon, mediamarkt volledig uit het straatbeeld weet te drukken in 2021.
want dit slaat nergens op, je kan mensen die vandaag bestellen niet voorrang geven op een bestelling van een week geleden. gewoon besteld via website voor thuis levering.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Nee hoor, ik had ook een bundel en bij mij staat er ook juli.J-M-T schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:18:
Heeft het verschil in data niet te maken met bundel vs losse aankoop? 5 april lijkt de bundel te zijn?
Voor die tijd verwacht ik dat amazon al 4 keer geweest is dus hoef ik ook die qwaretroep niet af te nemen.
Bundel besteld om 10:52, vreemde gang van zaken dat sommige in april alsnog krijgen.
Bundel besteld om 10:52, vreemde gang van zaken dat sommige in april alsnog krijgen.
Ik was nummer 28, verder ook niks meer gehoord vandaag over mijn bestelling van afgelopen zaterdag. Teleurstellend.Dutchzilla schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:25:
nou gefeliciteerd aan iedereen die vandaag besteld heeft en een track trace heeft gekregen voor levering. hier niets veranderd. vorige week besteld er komt geen playstation morgen.
Ik zou me over die lijst ook niet teveel druk maken, waarschijnlijk betekend het alleen dat die mensen een mailtje krijgen en moeten ze gewoon net als de rest gewoon weer een uur gaan F5en met kans op annuleringen. Gewoon de diverse amazons in de gaten houden, ik heb er afgelopen week 2 vandaan gehaald.Pjetor schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:28:
10:49 besteld, 11:13 bestelbevestiging, nog geen T&T of annulering. Bijzonder.roysijnesael schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 17:58:
[...]
Besteld op 10:49, Bestelbevestiging gekregen op 11:25, T&T ontvangen op 17:17.
Zelfde statsBGumble schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:44:
[...]
10:49 besteld, 11:13 bestelbevestiging, nog geen T&T of annulering. Bijzonder.
Had ik ook, maar in de app nu wel een T&T!
Hier ook in ene status verzonden met een T&T.
Uit nieuwsgierigheid, mensen die nu hopen op nog een batch bij de MM of CoolBlue. Is het bij jullie nooit gelukt om bij Amazon te bestellen? Daar zijn echt al heel wat batches geweest de laatste weken.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Nope. Op de een of andere manier altijd naast het net gevist. En vandaag blij gemaakt met een dooie mus door MM.kw_nl schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:50:
Uit nieuwsgierigheid, mensen die nu hopen op nog een batch bij de MM of CoolBlue. Is het bij jullie nooit gelukt om bij Amazon te bestellen? Daar zijn echt al heel wat batches geweest de laatste weken.
Dan heb ik met 10:50 er ook net naast gezeten
mij is het eindelijk wel gelukt, de amazon.de ps5 vanavond rond 18.30u ontvangen.
Ondanks dat ik om 16.30u nog een email v Amazon kreeg dat het pakket 1 a 2 werkdagen vertraagd zou zijn.
Kwam een mannetje met een huurbusje met alleen mn ps5 er zo te zien in; speciaal voor langs.
Ondanks dat ik om 16.30u nog een email v Amazon kreeg dat het pakket 1 a 2 werkdagen vertraagd zou zijn.
Kwam een mannetje met een huurbusje met alleen mn ps5 er zo te zien in; speciaal voor langs.
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
T&T net ontvangen van mediamarkt first try.
. Gateron 1 - 0 Scalpers
4HEad
De scalpers stonden al met >100 - 0 voor...Eren schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:05:
T&T net ontvangen van mediamarkt first try.. Gateron 1 - 0 Scalpers
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Yess hier ook finally de disk versie mogen ontvangenna een vloeiende Amazon.de bestelling afgelopen week. Levering zaterdag, toch vrijdag, vanmiddag vertraging van 2 werkdagen en zonet eindelijk uitgepakt.
Alle actievelingen hier bedankt voor de hulp! Let’s Play 🕺
Alle actievelingen hier bedankt voor de hulp! Let’s Play 🕺
Nutteloze reactie!Eren schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:05:
T&T net ontvangen van mediamarkt first try.. Gateron 1 - 0 Scalpers
ZuurMrMistral schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 19:51:
[...]
Nope. Op de een of andere manier altijd naast het net gevist. En vandaag blij gemaakt met een dooie mus door MM.
Je gebruikt wel gewoon de Telegram groep voor notificaties?
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
10.50 besteld 1e mail
11:19 bestelbevestiging
17:17 track n tracé gekregen
Komt morgen binnen, en ook Amazon.de komt ook morgen binnen!
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
wat is de status van je amazon bestelling/dhl status? Ik had ook gehoopt op een levering morgen, maar amazon geeft woensdag als verwacht aan..rikadoo schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:26:
10.50 besteld 1e mail
Deze staat al sinds woensdag op vrijdag en zo te zien word deze morgenavond geleverd. Vannacht heb ik de mail ook pas gehad dat deze echt verstuurd is.zoarakrzs schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:28:
[...]
wat is de status van je amazon bestelling/dhl status? Ik had ook gehoopt op een levering morgen, maar amazon geeft woensdag als verwacht aan..
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Ben er eindelijk klaar mee.
In december 2 maal digitaal en 1 disc weten te scoren, 1 digitaal verkocht maar andere gehouden.
Zoon had de disc en ik moest het doen met digitaal. Meerdere keren een disc misgelopen 3 maanden verder tot vandaag bij Media Markt wat vrij simpel ging btw één gescoord.
Binnen een 1 uur digitaal verkocht en ik ben verlost van mijn zoektocht tot de PS5 Pro.
Bijzonder om te zien dat de Amazon en Mediamarkt drop massaal staat op Vraag en Aanbod + Marktplaats.
In december 2 maal digitaal en 1 disc weten te scoren, 1 digitaal verkocht maar andere gehouden.
Zoon had de disc en ik moest het doen met digitaal. Meerdere keren een disc misgelopen 3 maanden verder tot vandaag bij Media Markt wat vrij simpel ging btw één gescoord.
Binnen een 1 uur digitaal verkocht en ik ben verlost van mijn zoektocht tot de PS5 Pro.
Bijzonder om te zien dat de Amazon en Mediamarkt drop massaal staat op Vraag en Aanbod + Marktplaats.
[ Voor 3% gewijzigd door beezjeh op 19-03-2021 20:33 ]
Jazeker! Psx botjekw_nl schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:25:
[...]
Zuur
Je gebruikt wel gewoon de Telegram groep voor notificaties?

Wat geeft je DHL track and trace aan als je deze kunt checken voor mij? Is ie al ontvangen door hen of alleen aangemeld? Thanks voor de moeite alvast!rikadoo schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:32:
[...]
Deze staat al sinds woensdag op vrijdag en zo te zien word deze morgenavond geleverd. Vannacht heb ik de mail ook pas gehad dat deze echt verstuurd is.
nvtzoarakrzs schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:35:
[...]
Wat geeft je DHL track and trace aan als je deze kunt checken voor mij? Is ie al ontvangen door hen of alleen aangemeld? Thanks voor de moeite alvast!
[ Voor 51% gewijzigd door DutchDragon op 19-03-2021 20:41 ]
Nvt
[ Voor 99% gewijzigd door zoarakrzs op 19-03-2021 20:47 ]
Is aangemeld om 03.30, daarna geen update meer geweest op de track en tracé.zoarakrzs schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:35:
[...]
Wat geeft je DHL track and trace aan als je deze kunt checken voor mij? Is ie al ontvangen door hen of alleen aangemeld? Thanks voor de moeite alvast!
WTF, krijg ik eerst een e-mail dat ik uiterlijk 5 april een PS5 toegestuurd krijg en nu net een annulering
Oke, ja die van mij rond 05:00 uur. Ik verwacht dus dat ik het ook morgen ga krijgen ipv woensdag. Snap sowieso niet waar Amazon die woensdag vandaan haalt? Van niemand anders gehoord hier die ook op de woensdagochtend heeft besteld.rikadoo schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:42:
[...]
Is aangemeld om 03.30, daarna geen update meer geweest op de track en tracé.
Op Amazon staat er ook aangegeven dat het is aangekomen op Schoenefeld. Laten we hopen dat ie er morgen is 🤞
Hier ook, wat een top winkelMuyz schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:45:
WTF, krijg ik eerst een e-mail dat ik uiterlijk 5 april een PS5 toegestuurd krijg en nu net een annulering
Ik wacht het lekker af, die van Amazon gaat naar een collega maandag als die er morgen is👍zoarakrzs schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:45:
[...]
Oke, ja die van mij rond 05:00 uur. Ik verwacht dus dat ik het ook morgen ga krijgen ipv woensdag. Snap sowieso niet waar Amazon die woensdag vandaan haalt? Van niemand anders gehoord hier die ook op de woensdagochtend heeft besteld.
Op Amazon staat er ook aangegeven dat het is aangekomen op Schoenefeld. Laten we hopen dat ie er morgen is 🤞
Ja, ik ook. Het word steeds gekker. Er zijn luitjes die later besteld hebben krijgen de ps5 morgen in huis.Muyz schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:45:
Het kan dus wel gekker zal de nieuwe slogan worden
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Jullie krijgen tenminste mail haha. Mijn bestelling met bestelnummer 8475xxxx staat al de hele dag op Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending. Dan heb ik nog liever de mail dat ik m'n geld terug krijg dan dat ik aan het lijntje gehouden wordt en er zelf achter aan moet

Dat klopt ook met elkaar; eerst storten ze het geld terug (dus een annulering), daarna kom je op de lijst voor een volgende zending.Muyz schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:45:
Super! Hier staat ‘ie inmiddels ook tevreden te zoemen. Inderdaad nogmaals veel dank aan Melvin c.s. en iedereen die nog op jacht is veel succes!Aimad1981 schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 18:01:
[...]
mijn ps5 van Amazon.de is nu gearriveerd!!
Ik wens iedereen veel succes met de hunt en ik bedank de eigenaar van de psx-sense telegrambot!
Nee, dat klopt niet. Ik heb een andere e-mail en daar wordt niks gezegd over terugstorting/annulering.PenguinEmperor schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:56:
[...]
Dat klopt ook met elkaar; eerst storten ze het geld terug (dus een annulering), daarna kom je op de lijst voor een volgende zending.
[...]
Hier hetzelfdeMuyz schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:45:
" Play the violent strings of my symphony "
Ik zweer het, ik las een email van Mediamarkt dat aangaf dat m'n bestelling met de volgende batch van 29 maart zou geleverd worden. Paar uur later, check ik m'n inbox weer omdat ik eerder beetje haastig ging lezen, en opeens kan ik het email niet meer terug vinden. Onder m'n bestelling op de website staat het inmiddels al op verzonden.
Zag ik het in m'n dromen ofzo?
Same, 8474xxx, ik heb ook nog niks gehoord na de twee orderbevestigingsmailtjes vanochtend.Neobender schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:53:
[...]
Jullie krijgen tenminste mail haha. Mijn bestelling met bestelnummer 8475xxxx staat al de hele dag op Je bestelling is aangemaakt en wordt voorbereid voor verzending. Dan heb ik nog liever de mail dat ik m'n geld terug krijg dan dat ik aan het lijntje gehouden wordt en er zelf achter aan moet
Tja, ik zou er van uit gaan dat je op dezelfde lijst komt als de anderen die een mail hebben gehad dat ze op de lijst worden gezet en tegen april kunnen verwachten om een PS5 bundle te krijgen. Onder de streep maakt het niets uit, alleen heb je nu je geld nog op je bankrekening.Muyz schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 20:57:
[...]
Nee, dat klopt niet. Ik heb een andere e-mail en daar wordt niks gezegd over terugstorting/annulering.
Nee. De mensen die een mail over april hadden kwamen niet op een lijst maar zouden de console uiterlijk 5 april ontvangen.PenguinEmperor schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:03:
[...]
Tja, ik zou er van uit gaan dat je op dezelfde lijst komt als de anderen die een mail hebben gehad dat ze op de lijst worden gezet en tegen april kunnen verwachten om een PS5 bundle te krijgen. Onder de streep maakt het niets uit, alleen heb je nu je geld nog op je bankrekening.
Maar blijkbaar wordt hij gewoon geannuleerd. Gaat iets niet helemaal goed bij MediaMarkt.
https://imgur.com/KrGLHPgmustiej schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:01:
Ik zweer het, ik las een email van Mediamarkt dat aangaf dat m'n bestelling met de volgende batch van 29 maart zou geleverd worden. Paar uur later, check ik m'n inbox weer omdat ik eerder beetje haastig ging lezen, en opeens kan ik het email niet meer terug vinden. Onder m'n bestelling op de website staat het inmiddels al op verzonden.
Ik was toch niet aan het spacen. Niemand kreeg dit?
Ja, die kreeg ik dus; anderen ook. En een paar uur later alsnog een annulering...mustiej schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:10:
[...]
https://imgur.com/KrGLHPg
Ik was toch niet aan het spacen. Niemand kreeg dit?
Dit is van 18:00 uur dus ik gok dat ik nog net t rijtje heb gehaald?Muyz schreef op vrijdag 19 maart 2021 @ 21:11:
[...]
Ja, die kreeg ik dus; anderen ook. En een paar uur later alsnog een annulering...
Mijn bestelling van Amazon is vandaag binnen gekomen ipv morgen. Succes allen!
Hier vanmiddag via DHL ook 2 x disc versie vanuit Amazon.DE binnengekomen. Veel dank aan dit forum en met name de tips rondom Telegram en de psx-sense bot van Melvin
hebben er voor gezorgd dat er 2 blije gezinnen bij zijn gekomen. En dat alles binnen 9 dagen jagen....
De rest die helaas nog geen suc6 heeft gehad, hou vol en dan komt het vast wel goed
De rest die helaas nog geen suc6 heeft gehad, hou vol en dan komt het vast wel goed
FWIW: ik heb net na 37 minuten in de wacht te hebben gestaan gesproken met een medewerker van de MM. Hij vertelde me dat de order weliswaar is geannuleerd, maar dat het geld niet wordt terugbetaald. Blijkbaar sta ik op een pre-order lijst. Hoef verder niks te doen. Naar zeggen krijg ik in de week van 29 maart een bevestiging van verzending. Ik geloof er niks van, maar goed, ik laat me graag positief verrassen 😊
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |