Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slvans
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-10 18:39
Bij mij staat er zowel bij DHL als bij Amazon dat hij nog niet ontvangen is maar wel verzonden.
Het lijkt alsof ik nog de enige hiermee ben vanuit Italië. Wat balen zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatchss
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-12-2021
slvans schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:55:
Bij mij staat er zowel bij DHL als bij Amazon dat hij nog niet ontvangen is maar wel verzonden.
Bij mij is er ook nog geen pakket ontvangen door UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 21:08

siemenz

Koetje

nee hoor , dat heb ik ook.

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 08:11
Hier idem dito. Zal morgen/vannacht wel wijzigen. Zal wel in batches gaan. Als die maar komt helemaal priem

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjestraatman
  • Laatst online: 05-05-2021
Gisteren bij amazon.fr en bij amazon.it weten te bestellen. Bij amazon.fr en amazon.it allebei problemen met betalen. Die van amazon.fr heeft inmiddels de betaling geaccepteerd met rabo creditcard (na ondertekenen in de app) alleen na contact met de klantenservice zeggen ze dat ze geen playstation's meer hebben en ik er pas een krijg bij de eerstvolgende bevoorrading.
Bij Amazon.it krijg ik de betaling niet rond. Hij annulleerd hem steeds terwijl er wel een reservering wordt aangegeven op de creditcard. Ik kom hier ook niet op de stap met het ondertekenen in de app.
Ben bang dat ik twee maal pech heb :(

Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
bartjestraatman schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:10:
Gisteren bij amazon.fr en bij amazon.it weten te bestellen. Bij amazon.fr en amazon.it allebei problemen met betalen.

Iemand hier ervaringen mee?
Ik had het bij Amazon Frankrijk. Uiteindelijk kon ik wel op Amazon.fr cadeau vouchers afrekenen met diezelfde creditcard die ik niet mocht gebruiken om te betalen voor de Playstation 5 rechtstreeks. Via betaalmethode aanpassen kon ik zo het via vouchers toegevoegde saldo aanvinken via de pc (kreeg die optie niet op mijn smartphone) en betalen.

Amazon.it ging vlekkeloos gisteren. Met dezelfde creditcard kon ik gisteren wel in de cc app de betaling goedkeuren wat dus mislukte bij Amazon.fr Raar dat het bij jou andersom is. Vouchers scoren via Dundle lukte me niet, ook die betaling werd geweigerd via CC en ideal. Via cc want ik kon hem niet goedkeuren en via ideal omdat een eerste bestelling met 500 euro amazon tegoed een red flag was aldus Dundle :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartjestraatman
  • Laatst online: 05-05-2021
Joosie200 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:18:
[...]

Ik had het bij Amazon Frankrijk. Uiteindelijk kon ik wel op Amazon.fr cadeau vouchers afrekenen met diezelfde creditcard die ik niet mocht gebruiken om te betalen voor de Playstation 5 rechtstreeks. Via betaalmethode aanpassen kon ik zo het via vouchers toegevoegde saldo aanvinken via de pc (kreeg die optie niet op mijn smartphone) en betalen.

Amazon.it ging vlekkeloos gisteren. Met dezelfde creditcard kon ik gisteren wel in de cc app de betaling goedkeuren wat dus mislukte bij Amazon.fr Raar dat het bij jou andersom is. Vouchers scoren via Dundle lukte me niet, ook die betaling werd geweigerd via CC en ideal. Via cc want ik kon hem niet goedkeuren en via ideal omdat een eerste bestelling met 500 euro amazon tegoed een red flag was aldus Dundle :P
Dankjewel voor je antwoord! :)
Inderdaad raar dat het andersom is bij ons. Ik heb net ook voor 510 euro aan cadeautegoed gekocht bij amazon.it. Hier pakte hij ook gelijk het scherm met goedkeuren in de app van de Rabo. Heel apart allemaal. Maar goed nu nog even wachten tot mijn account wordt opgewaardeerd en dan hopelijk komt deze wel direct mijn kant op als hij de betaling nu wel accepteerd. Fingers crossed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Paprika schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:41:
[...]

Bezigheidstherapie. Misschien is het voor Amazon goedkoper om mensen hiermee aan de lijn te houden, dan dat ze zelf de hele dag de klantenservice gaan lastigvallen met vragen als "waar blijft ie?" "is mn betaling gelukt?" etc.
Ja als je 3x onzinnig belt met de servicedesk over je ps5 bestelling verkopen ze gewoon je gegevens als compensatie. :P

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-10 12:09
Eentje komt morgen en eentje moet nog verzonden worden allemaal via .fr

Toch handig als je je telefoon een keer vast hebt als ze komen :D:D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-10 14:34

lasharor

7 december 2004

Ik heb de mijne weer geannuleerd. Merkte toch dat ik wellicht meer plezier beleef in dit hele "kijken of het mij wel lukt om te bestellen" dan dat ik daadwerkelijk wat met die PS5 ga doen :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
  • Laatst online: 08:23
lasharor schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 16:44:
Ik heb de mijne weer geannuleerd. Merkte toch dat ik wellicht meer plezier beleef in dit hele "kijken of het mij wel lukt om te bestellen" dan dat ik daadwerkelijk wat met die PS5 ga doen :')
Denk dat genoeg tweakers in dit topic hem graag van je hadden overgenomen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 08:09
pelidee schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 15:14:
[...]

Kunnen nog heel de dag bellen. Dat eerst maar afwachten :?
Klantenservice weet vaak ook niks, omdat er aparte groepen op zitten.
Geloof dat alles is goed gekomen. Hij werd toch vanmiddag gebeld. Wordt morgen geleverd (FIFA21 + controller + PS5 disc). Goed om te zien dat Coolblue zich aan hun afspraken houdt, alleen dat gebeld worden kan dus t/m donderdag zijn. Lekker weekje in de stress als je pech hebt ;-)

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06-10 17:07

Cordon

Lievelings jankert

DHL zal pas een status update geven als hij in hun sorteercentrum is, en dat is pas wanneer hij in Nederland is. Gewoon geduld hebben, er is iets onderweg, dat is zeker. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-04-2021
Digi editie van amazon fr is zojuist verzonden!

Edit, ook de disc editie is nu verzonden!

[ Voor 32% gewijzigd door 0619tje op 10-03-2021 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 16:42

CyberDonky

DealBytes

Voor de geïnteresseerden, PS5 Stock Alerts monitort ook naast consoles ook op PS5 accessoires (oplaadstation, Pulse 3d & Arctis koptelefoon etc.) & Playstation deals voor de liefhebbers. O+

Accessoires
https://t.me/ps5accessoire

Playstation Deals
https://t.me/ps5deals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DexterDee
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 06-10 18:56

DexterDee

I doubt, therefore I might be

https://www.game-outlet.n...9640032333230323339313210

Wow.... gewoon wow :/

Voor de echte liefhebbers dus uit voorraad te bestellen. Kwam net online in de Pricewatch

Klik hier om mij een DM te sturen • 3245 WP op ZW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 08:09
DexterDee schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:56:
https://www.game-outlet.n...9640032333230323339313210

Wow.... gewoon wow :/

Voor de echte liefhebbers dus uit voorraad te bestellen. Kwam net online in de Pricewatch
Dat kan toch helemaal niet, nog steeds "on stock" ?

EDIT: okay +200 euro .. gewoon omdat het kan

[ Voor 5% gewijzigd door loekf2 op 10-03-2021 17:58 ]

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-10 13:03
Kreeg ook die melding. Ik dacht, TIS DE MOMENT :*)

Had 'm al bijna besteld, tot ik door had, 799 EUR.. ;w

+300 EUR btw.

[ Voor 7% gewijzigd door Unrealiac op 10-03-2021 18:02 ]

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06-10 01:32
loekf2 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 17:58:
[...]

Dat kan toch helemaal niet, nog steeds "on stock" ?

EDIT: okay +200 euro .. gewoon omdat het kan
Nog erger zelfs, +300 euro.

Edit;
@Unrealiac was me net voor, zie ik nu.

[ Voor 9% gewijzigd door Merdera op 10-03-2021 18:04 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy1308
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 23:13
Drnigg schreef op dinsdag 9 maart 2021 @ 10:57:
[...]

Ga naar je order > modifica tempi die spedizione > kies voor Rapida
Heb gisteren een PlayStation 5 kunnen reserveren maar nog niet kunnen betalen omdat iets aan cc was. Nu krijg ik elke dag mail om betaling in orde te brengen. Is gewoon omdat ik in België woon, maar kameraad van me woont in Duitsland

Nu mijn vraag, als ik betaling doe, heb ik hem dan nog? En heb ik hem dan voor vrijdag? Want kameraad is maar tot vrijdag in Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0619tje
Boy1308 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:21:
[...]

Heb gisteren een PlayStation 5 kunnen reserveren maar nog niet kunnen betalen omdat iets aan cc was. Nu krijg ik elke dag mail om betaling in orde te brengen. Is gewoon omdat ik in België woon, maar kameraad van me woont in Duitsland

Nu mijn vraag, als ik betaling doe, heb ik hem dan nog? En heb ik hem dan voor vrijdag? Want kameraad is maar tot vrijdag in Duitsland
Sorry dit is erg lastig om te begrijpen?

Maar als je zo snel mogelijk de betaling doet, krijg je meestal de ps nog op tijd. Maar aangezien je al vrij laat bent zou het ook zo kunnen zijn dat je pas bij de volgende batch weer zit.

Je kan altijd betalen, mocht hij verlaat worden dan kan je hem annuleren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finwe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-09 11:58
amazon.fr disc editie hier ook verzonden, ETA nog steeds vrijdag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Justdoit
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-10 12:11
Mijn ETA voor de disc via Amazon IT is zojuist gewijzigd naar vrijdag! Dat scheelt toch weer 4 dagen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 08:20
Ik zie als ik het pakket via UPS traceer bij adres alleen mijn woonplaats en het land staan, postcode en straat/huisnummer oa missen. Alle adresgegevens staan wel correct bij verzendadres online op amazon.it. Maar ook de verzend en bestelmail geven maar halve gegevens aan. Hebben meer dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Nu online
Ah de digital van Amazon.fr is onderweg, mooi op tijd voor het weekend binnen als het goed is.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
Veertien14 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:30:
Ik zie als ik het pakket via UPS traceer bij adres alleen mijn woonplaats en het land staan, postcode en straat/huisnummer oa missen. Alle adresgegevens staan wel correct bij verzendadres online op amazon.it. Maar ook de verzend en bestelmail geven maar halve gegevens aan. Hebben meer dit?
In de beide mails had ik ook incomplete naw gegevens. Bij dhl t&t en op amazon.it is alles wel goed hier.

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 08:20
Merdera schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:36:
[...]

In de beide mails had ik ook incomplete naw gegevens. Bij dhl t&t en op amazon.it is alles wel goed hier.
Ja klopt dus, ik kreeg van amazon dit door: 'om onbedoelde openbaarmaking van klantgegevens in e-mails te voorkomen, schrijven we niet het volledige adres. De koerier kreeg het adres zoals het is geschreven op de bestelpagina op de volgende link'. en daar staat dan het juiste adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
19:38
De zending is aangekomen bij de Amazon-fabriek
Barcelona, ​​Barcelona ES

Grappig, mijn .it bestelling (disk versie), welke met post nl komt aanstaande dinsdag, maakt nu nog even een ommetje naar Barcelona 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy1308
0619tje schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 18:51:
[...]

Sorry dit is erg lastig om te begrijpen?

Maar als je zo snel mogelijk de betaling doet, krijg je meestal de ps nog op tijd. Maar aangezien je al vrij laat bent zou het ook zo kunnen zijn dat je pas bij de volgende batch weer zit.

Je kan altijd betalen, mocht hij verlaat worden dan kan je hem annuleren
Ja ik kon enkel bestellen en betalen als ik hem liet leveren naar kameraad in Duitsland. Maar nu heb ik optie genomen op spoed verzending en nu kon ik toch mijn thuis address selecteren (België). Kan dit?

Heb betaald en kreeg melding dat hij dinsdag zou arriveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Laatst online: 08:11
pelidee schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:48:
19:38
De zending is aangekomen bij de Amazon-fabriek
Barcelona, ​​Barcelona ES

Grappig, mijn .it bestelling (disk versie), welke met post nl komt aanstaande dinsdag, maakt nu nog even een ommetje naar Barcelona 8)
Wanneer besteld? Haha. Zit maar huiverig te kijken naar mijn status maar blijft op: Il pacco è stato spedito
, The package was sent.

Is al sinds vannacht verzonden 0:22 maar geen beweging in. Hopelijk gaat die zaterdag redden! Al krijg ik meer het gevoel dat het na het weekend wordt

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
Pukson schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:32:
[...]

Wanneer besteld? Haha. Zit maar huiverig te kijken naar mijn status maar blijft op: Il pacco è stato spedito
, The package was sent.

Is al sinds vannacht verzonden 0:22 maar geen beweging in. Hopelijk gaat die zaterdag redden! Al krijg ik meer het gevoel dat het na het weekend wordt
Ik heb precies het zelfde, sinds 1:30 vannacht, komt vanzelf allemaal goed, heb ik alle vertrouwen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatchss
Justdoit schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:20:
Mijn ETA voor de disc via Amazon IT is zojuist gewijzigd naar vrijdag! Dat scheelt toch weer 4 dagen. *O*
Lekker man, had jij ook via UPS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0619tje
Boy1308 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 19:50:
[...]

Ja ik kon enkel bestellen en betalen als ik hem liet leveren naar kameraad in Duitsland. Maar nu heb ik optie genomen op spoed verzending en nu kon ik toch mijn thuis address selecteren (België). Kan dit?

Heb betaald en kreeg melding dat hij dinsdag zou arriveren
Ah oke nu is het duidelijk.

Ja dit komt wel goed hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Pukson schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 20:32:
[...]

, The package was sent.

09.08 bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Ik blijf betaal problemen houden bij de Franse amazon terwijl het bij de Italiaanse wel goed gaat. Iemand hetzelfde probleem + een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy1308
siemenz schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:14:
Ik blijf betaal problemen houden bij de Franse amazon terwijl het bij de Italiaanse wel goed gaat. Iemand hetzelfde probleem + een oplossing?
Wat zegt Amazon je dan in fr?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Boy1308 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:17:
[...]

Wat zegt Amazon je dan in fr?
Bij automatische incasso dat het niet kan, bij creditcard betaling reserveert hij 0 euro op mijn creditcard. Dit kan ik ook zien op mijn cc afschrift. Na een paar uur zegt hij dat het niet goed is gegaan..

er is ook zoiets als bancontact.... maar hoe werkt dat?

[ Voor 7% gewijzigd door siemenz op 10-03-2021 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy1308
siemenz schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:20:
[...]

Bij automatische incasso dat het niet kan, bij creditcard betaling reserveert hij 0 euro op mijn creditcard. Dit kan ik ook zien op mijn cc afschrift. Na een paar uur zegt hij dat het niet goed is gegaan..

er is ook zoiets als bancontact.... maar hoe werkt dat?
Oh dat is vreemd, Miss dat iemand die vaak bij amazon koopt, raad kan geven. Ben een noob hierin maar ik kan goed Frans en dacht misschien zo te kunnen helpen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemenz

siemenz

Koetje

Boy1308 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:23:
[...]

Oh dat is vreemd, Miss dat iemand die vaak bij amazon koopt, raad kan geven. Ben een noob hierin maar ik kan goed Frans en dacht misschien zo te kunnen helpen :-(
Dank. De Chrome vertaling werkt prima denk ik dus daar kom ik wel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-12-2024
siemenz schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:26:
[...]

Dank. De Chrome vertaling werkt prima denk ik dus daar kom ik wel uit!
Nadat je betaling via cc hebt gedaan, heb je daarna de betaling goedgekeurd in de Creditcard app? Dit is sinds kort volgens mij.. extra beveiliging..

"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Delete

[ Voor 147% gewijzigd door krablander op 10-03-2021 22:08 . Reden: Verwijderen (dubbel post) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchdragon81
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-12-2024
https://www.amazon.nl/gp/...6k_applink_bb_marketplace

☝️ Info over creditcard verificatie proces op amazon

"Absorb what is useful, discard what is useless and add what is specifically your own"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-10 16:56
roel.bosmans schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 14:23:
Ik ben net mijn PS5 disc gaan afhalen in de GM Hasselt (BE). Mijn bestelling was van 18 september.
Ik heb op 19 sept besteld, disc versie ook. Maar wel in Kontich. Hopelijk ik deze week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister8
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
krablander schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:46:
Wie wacht er op dit moment nog steeds op verzendbevestiging van Amazon FR?
Yes hier. Levering staat nog op vrijdag, maar dat lijkt me nu wel sterk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Justdoit
  • Laatst online: 01-10 12:11
Swatchss schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:01:
[...]

Lekker man, had jij ook via UPS?
Ja klopt. Ik had een foutje in m’n account dat ik een bestelling zonder huisnr had geplaatst. UPS gebeld en dat hebben ze vanochtend nog even snel aangepast. Direct daarna de melding dat leverdatum gewijzigd was van dinsdag naar vrijdag. 8)7 Heel vreemd maar blij om!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Update:
Nog altijd geen verzendbevestiging van FR voor de disc. Wel nog steeds een datum (Vrijdag) en status “in voorbereiding”.

(Vorige bericht was een dubbel post)

[ Voor 12% gewijzigd door krablander op 10-03-2021 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister8
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Stefmeister8 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 21:51:
[...]

Yes hier. Levering staat nog op vrijdag, maar dat lijkt me nu wel sterk.
Zojuist verzendbevestiging.. misschien dus toch vrijdag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Limitted
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-09 12:02
Mijn ps5 van amazon.it (standaard verzending) komt aanstaande vrijdag binnen volgens UPS, dat is wel snel en zeker omdat ik geen express shipping had aangevinkt. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swatchss
Ik zit de hele tijd helemaal verkeerd te kijken... er staat bij mij levering 12 maart, op een of andere manier dacht ik steeds dat dat dinsdag was... maar dat is dus vrijdag haha, aangename verrassing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinny98
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-02 01:07
Man zoeken achter zelfs een plek om te pre-orderen is lastig... Bij welke plekken komen er nog geregeld bestellingen binnen? (BE) Ik zie hier veel amazon?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Azerty123456
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 03-04-2021
vinny98 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:52:
Man zoeken achter zelfs een plek om te pre-orderen is lastig... Bij welke plekken komen er nog geregeld bestellingen binnen? (BE) Ik zie hier veel amazon?
Voor een disk versie in België heb je denk ik het meeste kans bij MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinny98
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-02 01:07
Azerty123456 schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 23:00:
[...]

Voor een disk versie in België heb je denk ik het meeste kans bij MM
En dan regelmatig hun site checken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robindd
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02:25
Van Amazon.it eindelijk de pre notification gehad. Gaat met DHL en aankomst nu 18de. Ze vinden me niet lief denk ik :+

PVOutput Youless - 9600Wp OZO+WNW | 38° | Goodwe GW6K-DT | Mitsubishi PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | Zonneplan Nexus | Gasloos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 0619tje
De rapide levering van amazon it komt morgen, hij is nu in duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sidjoesz
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:11
Heb afgelopen dinsdag geprobeerd een PS5 te bestellen via Amazon.fr. Kwam tot aan de iDeal betaling toe en daarna verdween die uit mijn mandje.

Het rare is dat ik nu wel een verzendbevestiging heb gekregen terwijl ik dus nog niet heb betaald... Heb ook geen CC aan gekoppeld oid.

Iemand dit ook gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
0619tje schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 07:35:
De rapide levering van amazon it komt morgen, hij is nu in duitsland
5:25
La spedizione è arrivata allo stabilimento Amazon
Eggolsheim, Forchheim DE

Klopt dus wel. Eerst intern via Amazon warehouses en daarna pas richting DHL voor het laatste stuk. Ben benieuwd hoe rapide hij nu uit Eggolsheim richting mijn cityhub gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bastard
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-10 08:41
Mijn amazon.fr disc komt vanavond als het goed is, ligt volgens Amazon hier al in het dorp te wachten op een depot van dhl.

Even los van het stressmoment met een verouderde creditcard was het best makkelijk om te bestellen met die telegram-bot. Ik moet alleen nog even kijken hoe ik 'm kwijt kan, ik had helemaal niet door dat de ps5 zoveel groter was dan de ps4 die ik vroeger had 8)7.

[ Voor 10% gewijzigd door Bastard op 11-03-2021 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 06-10 16:42

CyberDonky

DealBytes

krablander schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 22:06:
Update:
Nog altijd geen verzendbevestiging van FR voor de disc. Wel nog steeds een datum (Vrijdag) en status “in voorbereiding”.

(Vorige bericht was een dubbel post)
Ik heb hetzelfde.. bij mij is die ook nog niet vanuit Amazon FR verzonden. je bent niet de enige gelukkig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donverdi073
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-05 11:19
Bastard schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:03:
Mijn amazon.fr disc komt vanavond als het goed is, ligt volgens Amazon hier al in het dorp te wachten op een depot van dhl.

Even los van het stressmoment met een verouderde creditcard was het best makkelijk om te bestellen met die telegram-bot. Ik moet alleen nog even kijken hoe ik 'm kwijt kan, ik had helemaal niet door dat de ps5 zoveel groter was dan de ps4 die ik vroeger had 8)7.
Mijn Disc van amazon.fr komt ook al vanavond zie ik :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:02
BCC voorraad en weer kom ik er daar niet door. Helaas.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07:24
johoo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:25:
Hier ook helaas niet, elke keer het zelfde gezeik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mebrein
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-08 10:49
Die van BCC heb ik in mijn winkelwagentje.... Maar de site ligt er volledig uit nu. Kleine kans dat de koop doorgaat zo, maar fingers crossed.

7680Wp NO/ZW 24xQCells 320Wp Enphase IQ7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 06-10 17:34
sidjoesz schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 07:48:
Heb afgelopen dinsdag geprobeerd een PS5 te bestellen via Amazon.fr. Kwam tot aan de iDeal betaling toe en daarna verdween die uit mijn mandje.

Het rare is dat ik nu wel een verzendbevestiging heb gekregen terwijl ik dus nog niet heb betaald... Heb ook geen CC aan gekoppeld oid.

Iemand dit ook gehad?
iDeal bij Amazon FR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23:11
FireBladeX schreef op woensdag 10 maart 2021 @ 11:03:
PS5 Disc op amazon.it besteld (normale verzending).
  • Bestelling om 09.10 uur geplaats (tijd is van e-mail bevestiging)
  • Geld was per direct gereserveerd op CC.
  • In eerste instantie levering 12-18 maart.
  • E-mail ontvangen om 16.46 uur met verzendbevestiging.
  • Op amazon.it kon ik zien dat het geleverd zou worden op maandag 15 maart.
  • Track en trace van UPS laat zien dat geleverd wordt op donderdag 11 maart (pakketje is al onderweg maar nog in Italië).
Als die morgen bezorgd wordt vind ik het echt rete snelle verzending :D .
Vannacht aangekomen in Duitsland.
Vanmorgen in Eindhoven.
En dan is het nog maar klein stukje naar mijn woning... best netjes levering in 2 dagen vanuit italie.
PostNL moest met mijn aangetekend pakket er toch echt 13 dagen over doen om naar Amsterdam te sturen :9 .

BCC drop kwam ik er ook niet doorheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-10 11:40

Aid

mebrein schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:27:
Die van BCC heb ik in mijn winkelwagentje.... Maar de site ligt er volledig uit nu. Kleine kans dat de koop doorgaat zo, maar fingers crossed.
Ook al ligt de site nu plat, heb geduld. Ik had precies hetzelfde de vorige keer. BCC lijkt hem dan toch voor je te reserveren. Zodra de website up and running was kon ik rustig het bestelproces doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khazan
  • Laatst online: 27-05-2021
In de winkelwagen gekregen bij BCC maar uiteindelijk er uit gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:49
johoo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:25:
"Er ging iets mis, probeer het opnieuw." -O-

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mebrein
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 31-08 10:49
Aid schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:30:
[...]

Ook al ligt de site nu plat, heb geduld. Ik had precies hetzelfde de vorige keer. BCC lijkt hem dan toch voor je te reserveren. Zodra de website up and running was kon ik rustig het bestelproces doorlopen.
Helaas, winkelwagen ineens weer leeg.

7680Wp NO/ZW 24xQCells 320Wp Enphase IQ7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7JaarGarantie
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 19-03-2021
BCC site doet het bij mij tot dat ik een Ps5 in mijn winkelwagen doe, vervolgens stopt de pagina met laden en blijft hij hangen. Werk toch gewoon met pre orders |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-10 11:40

Aid

mebrein schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:32:
[...]

Helaas, winkelwagen ineens weer leeg.
Jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meister Sachs
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 26-09 15:25
7JaarGarantie schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:33:
BCC site doet het bij mij tot dat ik een Ps5 in mijn winkelwagen doe, vervolgens stopt de pagina met laden en blijft hij hangen. Werk toch gewoon met pre orders |:(
Hier precies hetzelfde :|.

"Es hört doch jeder nur, was er versteht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08:10
Amazon.fr Digital versie

Nu al in Den Haag. Wordt vanavond bezorgd door DHL.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:02
Weer niks helaas. Ennu, sneller dan wat ik nu had kon ik gewoonweg niet. Ik had de telefoon in mijn hand toen de melding kwam. Met een seconde op de BCC site op de telefoon.
Binnen 10 seconden 3 verschillende links op de pc geopend.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
mebrein schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:27:
Ik zit al twee minuten te wachten op het laatste scherm in de checkout. Ik duim voor je ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27

dr.lowtune

Deugt niet

Ik heb direct de klantenservice gebeld, want ik zag het al aankomen dat het lastig zou gaan.....maar die hebben instructie gekregen dat het alleen via de website verkocht mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Blonde
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:46
johoo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:36:
Weer niks helaas. Ennu, sneller dan wat ik nu had kon ik gewoonweg niet. Ik had de telefoon in mijn hand toen de melding kwam. Met een seconde op de BCC site op de telefoon.
Binnen 10 seconden 3 verschillende links op de pc geopend.
Hier ook op 2 telefoons en een PC binnen 30 sec maar krijg de ps5 niet in mijn winkelwagen :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cORT3X
  • Laatst online: 26-09 18:33
gelukt bij bcc...
geduld wordt zeer op de proef gesteld :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:30
Joosie200 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 07:59:
[...]

5:25
La spedizione è arrivata allo stabilimento Amazon
Eggolsheim, Forchheim DE

Klopt dus wel. Eerst intern via Amazon warehouses en daarna pas richting DHL voor het laatste stuk. Ben benieuwd hoe rapide hij nu uit Eggolsheim richting mijn cityhub gaat.
Mijn PS5 van amazon.it is van Eggolsheim eerst nog naar Schoenefeld gegaan (vannacht om 3 uur aangekomen). Las elders in dit topic dat dit gebruikelijk is en daarna pas DHL aan de beurt komt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BP14
  • Nu online
cORT3X schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:38:
gelukt bij bcc...
geduld wordt zeer op de proef gesteld :9
geduld is er wel maar ik kom niet in een gevulde winkelwagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DazAlex
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-02-2024
Hoe is dat gelukt dan? Ik heb het met meerdere browsers en telefoon geprobeerd. En meteen in 1 seconde naar de site gegaan en daar liep ik al vast..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 06-10 15:11
Hier direct op betalen via applepay geklikt, scheelt weer een stap dacht ik. Procedure doorlopen, geen foutmelding maar ook geen instant notificatie dat ik betaald heb. Vrees dat ik weer heb misgegrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subnets-202
  • Registratie: April 2019
  • Laatst online: 07-08-2021
Sluuz schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:34:
Amazon.fr Digital versie

Nu al in Den Haag. Wordt vanavond bezorgd door DHL.
Wat vaag
Mijn amazon.fr bestelling laat zien "Nous vous enverrons un e-mail lorsque nous connaitrons la date de livraison estimée." vertaald naar "We will email you when we know the estimated delivery date. "
Initieel in de e-mail stond hij op vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:38

backupdevice

No Risk , Full Push

Hier zit de bcc ps5 in de winkelwagen maar de knop afrekenen doet niks. Dit vanaf het begin

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cORT3X
  • Laatst online: 26-09 18:33
had hem vrijwel meteen in de winkelwagen.
daarna is het wachten wachten en nog eens wachten...
maar bovenin staat wel dat ie gereserveerd is en dat je 30 minuten hebt om de bestelling af te ronden.

bolletje blijft maar draaien en dan opeens kan je verder klikken.
dat een paar paginas achter elkaar, ben je zo 15 minuten verder

heb bestelbevestiging en betaal bevestiging, dus ga er wel vanuit dat het rond is

[ Voor 11% gewijzigd door cORT3X op 11-03-2021 08:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boy1308
BCc sucks... want leveren niet naar België :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01-10 22:49
Subnets-202 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:40:
[...]

Wat vaag
Mijn amazon.fr bestelling laat zien "Nous vous enverrons un e-mail lorsque nous connaitrons la date de livraison estimée." vertaald naar "We will email you when we know the estimated delivery date. "
Initieel in de e-mail stond hij op vrijdag.
Heb ik helaas ook. We zitten dus niet meer bij deze batch. We zullen moeten wachten tot de volgende. Hopelijk annuleren ze hem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
Nog een poging via applepay gedaan. Nu lijkt het op de bcc site gelukt te zijn want heb een 'bedankt voor je bestelling scherm', maar de betaling is geweigerd lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

holy shit! kwam er met apple pay door! bevestiging in de mail!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
dr.lowtune schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:43:
holy shit! kwam er met apple pay door! bevestiging in de mail!
En wat zie je als je in je apple wallet kijkt, daar is bij mij de betaling geweigerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArnoldSmiley
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 03-10 10:17
Jeeuh, mijn PS5 is inmiddels in Schonefeld aangekomen :D Kwestie van tijd, maybe morgen in huis hoop ik stiekem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
Ik ben er ook zojuist doorheen gekomen bij BCC. Heb de bevestigingsmail gekregen! Geen enkele keer refreshed in het checkout process. Denk dat het anders een verloren zaak was geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:38

backupdevice

No Risk , Full Push

Gelukt! Naar de website gaan van bcc en dan ps5 zoeken en bestellen!

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik zou het blijven proberen. Ik had de melding pas na bijna 10 minuten door. Zojuist betaald en een bevestigingsmail ontvangen. Durf nog niet daadwerkelijk te geloven dat het echt gelukt is. Ben benieuwd of de PS5 eindelijk deze kant op komt!

FFXIV: Brawny Brawler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Methacus
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 30-08 16:42
Ben er ook net doorheen gekomen, betaling bevestigd en orderbevestiging ook ontvangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune

dr.lowtune

Deugt niet

Malt007 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:44:
[...]

En wat zie je als je in je apple wallet kijkt, daar is bij mij de betaling geweigerd.
Het is al van mijn bankrekening afgeschreven zelfs....ook bevestigingsmail gekregen. Wallet is in behandeling (maar zoals gezegd: geld voor bcc is al van mijn rekening afgeschreven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schrinde
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 08:26
Hier gelukt via BCC! Ik ben ook gewoon blijven proberen, niet refreshen. Uiteindelijk kwam ik erdoor. Het afronden van de bestelling liep vervolgens wel erg soepel. Bevestigingsmail gehad. Succes met de hunt allen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NBAasDOGG
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-08 23:02
Zojuist 2 besteld van BCC, met PayPal betaald! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07:24
Bij mij blijft ook het bolletje hangen, ik durf geen refresh te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schaapiej
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 07:49
Zat net rustig Hearthstone te spelen, ineens een pop-up van Telegram!
Na 12834619234684x het product aan te klikken geen succes... poging gedaan via incognito browser en kwam er direct doorheen. Checkout duurde wel echt superrrrrrrr lang, maar uiteindelijk met succes een orderbevestiging binnen! En tijdens het typen van dit bericht is het mijn vrouw ook gelukt om er 1 te bestellen voor mijn broer! Bij haar wel via de normale browser...

Edit: deze poppetjes uiteraard pas als ie morgen echt is afgeleverd!
*O* *O* *O* *O* *O*

[ Voor 6% gewijzigd door schaapiej op 11-03-2021 09:02 ]

<GoT>NightStalker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rundfunk28
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06:43
Blijf volhouden mensen! Op de BCC sites kreeg ik ook 10 foutmeldingen en bij 11e poging ben ik er doorheen en betaald. Morgen al levering:)
Pagina: 1 ... 429 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord