Betaling uitgevoerd / geslaagd. Ook al afgeschreven van de rekening. Alleen nog geen bevestiging ontvangen / account laat geen bestelling zien. Zou ik er weer naast grijpen? Nu in de wachtrij bij de Klantenservice. To be continued
Heb er ook 1 kunnen bestellen via BCC.
Als je ziet hoeveel mensen hier op GoT er al 1 (of meer) te pakken hebben kunnen krijgen vrees ik dat we flink wat teleurstellingen gaan zien.
Als je ziet hoeveel mensen hier op GoT er al 1 (of meer) te pakken hebben kunnen krijgen vrees ik dat we flink wat teleurstellingen gaan zien.
Hier ookTechnofreakz schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:51:
Bij mij blijft ook het bolletje hangen, ik durf geen refresh te doen.
Bolletje draaien bij afrekenen met Ideal.. Alleen bank kunnen selecteren
Bij mij duurde het ook even voor de status pagina iets liet zien. Zal wel een update zijn die elke x minuten loopt.Hans1988 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:52:
Betaling uitgevoerd / geslaagd. Ook al afgeschreven van de rekening. Alleen nog geen bevestiging ontvangen / account laat geen bestelling zien. Zou ik er weer naast grijpen? Nu in de wachtrij bij de Klantenservice. To be continued
Nou, het lijkt te zijn gelukt bij BCC! Bevestiging van bestelling en betaling via iDeal gelukt
. Hopen dat ie nu ook daadwerkelijk wordt afgeleverd lol.
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
En nu helaas uitverkochtSubnets-202 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:53:
[...]
Hier ook
Bolletje draaien bij afrekenen met Ideal.. Alleen bank kunnen selecteren
Grappig dat de site het opeens wel begint te doen zodra dat ding uitverkocht is

Mocht er iemand contact krijgen met de klantenservice na een succesvolle bestelling, laat het even weten wat ze zeggen en of er niet meer verkocht is dan er voorraad was. Anders zitten hier straks tientallen mensen te wachten op niets.
Ook gelukt om bij BCC te bestellen. Zelfs minuten na melding telegram bot.
Mij lukt het eerste instantie ook niet. Toen naar de website gegaan, ingelogd in account, playstation 5 opgezocht en kunnen bestellen.
Ook nog eens rustig kunnen doen aangezien je een halfuur had om het af te ronden.
Bevestiging in de email, morgen wordt ie bezorgd.
Mij lukt het eerste instantie ook niet. Toen naar de website gegaan, ingelogd in account, playstation 5 opgezocht en kunnen bestellen.
Ook nog eens rustig kunnen doen aangezien je een halfuur had om het af te ronden.
Hmm wel van mijn CC afgeschreven, maar geen orderbevestiging...

Ik baal echt als een stekker. Meteen erbij, tot in de afrekenen pagina kunnen komen en dan gewoon niks hebben. Terwijl er later ingelogd hebben en wel hebben.
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Ja, wellicht is het met name gelukt door vooral niet te refreshen, wie weet. Hopelijk gaat alles goedKorstend schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:57:
Ook gelukt om bij BCC te bestellen. Zelfs minuten na melding telegram bot.
@Postman zou wel balen zijn, zeg.
Dit is altijd zoJoosie200 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 07:59:
[...]
5:25
La spedizione è arrivata allo stabilimento Amazon
Eggolsheim, Forchheim DE
Klopt dus wel. Eerst intern via Amazon warehouses en daarna pas richting DHL voor het laatste stuk. Ben benieuwd hoe rapide hij nu uit Eggolsheim richting mijn cityhub gaat.
Echt t laatste stuk pas vanaf je cityhub krijg je updates van dhl
Precies dit..johoo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:59:
Ik baal echt als een stekker. Meteen erbij, tot in de afrekenen pagina kunnen komen en dan gewoon niks hebben. Terwijl er later ingelogd hebben en wel hebben.
Balen dit zeg
Angry Rabbit
Ik vrees dat ik ook in de groep val van later en vandaag of morgen een bericht ga krijgen dat ze niet leveren omdat er niet voldoende voorraad is.johoo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:59:
Dit zelfde maak je ook mee bij Coolblue en RTX 3080 drops.
Zul je zien dat het mijn vriendin het dan ineens wél lukt op haar oude Surface. Er is betaald, bevestigingsmail is binnen, wordt morgen geleverd! Balen voor mij, want die krijg ik er komende weken niet achter vandaan.

Yes!! Ben er door gekomen bij BCC, betaling gelukt en order bevestigd. Morgen ochtend gaat de DHL hem bij mij thuis brengen, zo blij
Order bevestiging ontvangen via mail. Nou dat ging lekker met Paypal.
Hier lijkt het gelukt. Na paar pogingen en veel geduld kon ik afrekenen (iDeal). Laatste scherm duurde zo'n 10min.
Orderbevestiging in de mail.
Nu maar afwachten op een T&T link/bevestiging...
Cons:::BB4E
Ik wil niet negatief zijn, maar ik zou pas een gat in de lucht springen als je ook echt een tracking link van DHL hebt gekregen.
Tot die tijd is een bevestigingsmail en/of geld afgeschreven van de rekening geen enkele garantie voor succes. Al te vaak hetzelfde meegemaakt met het kopen van RTX 3080 GPU.
Tot die tijd is een bevestigingsmail en/of geld afgeschreven van de rekening geen enkele garantie voor succes. Al te vaak hetzelfde meegemaakt met het kopen van RTX 3080 GPU.
Kreeg die optie bij het betalen. Weet alleen niet meer of ik het via de Amazon app of via de webbrowser had gedaan. In de mail staat als betaalmethode die ik gebruikt heb: Prélèvement SEPA.
Helaas niet gelukt, volgende keer dan maar weer.
Ik kwam tot de Ideal betaling, maar kreeg op de Rabobank site een "algemene error" na het scannen van de code, waardoor de betaling geannuleerd werd.
Tweede poging was al te laat. Achja ik hoop dat alle bestellingen door kunnen gaan voor de mensen die het wel gelukt is.
Ik kwam tot de Ideal betaling, maar kreeg op de Rabobank site een "algemene error" na het scannen van de code, waardoor de betaling geannuleerd werd.
Tweede poging was al te laat. Achja ik hoop dat alle bestellingen door kunnen gaan voor de mensen die het wel gelukt is.
8.53 kwam ik uit bed en pakte mijn telefoon. Zag de melding van de bot om 8.23 uur. Kansloos maar toch via laptop geprobeerd. Was nog voorraad dus ik kreeg hoop. Tandwieltje bleef maar draaien bij ieder scherm. Stap voor stap zonder refresh ging hij steeds iets door. Nu de bevestiging in de mail van bestelling en betalen.
Morgen geleverd geeft de mail aan. Vandaag moet er een track trace komen.
So far so good maar durf het mijn zoon nog niet te vertellen
Morgen geleverd geeft de mail aan. Vandaag moet er een track trace komen.
So far so good maar durf het mijn zoon nog niet te vertellen
Tijdens mijn gesprek met de Klantenservice heb ik mijn orderbevestiging per mail ontvangen. Hoewel mevrouw deze wel nog niet (succesvol) kon inzien. Moet dit van haar in de gaten houden en even afwachten. Uiteraard ga ik pas juichen zodra ik een T&T heb ontvangen, maar ik kan niet ontkennen dat het bij mij nu erg begint te kriebelen
Bizar dat er binnen 1 minuut circa 10 duizend mensen BCC hebben bestormd

Zorgt toch wel voor extra spanning om ook nog eens op een track-en-trace-code te moeten wachtenHans1988 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:05:
Tijdens mijn gesprek met de Klantenservice heb ik mijn orderbevestiging per mail ontvangen. Hoewel mevrouw deze wel nog niet (succesvol) kon inzien. Moet dit van haar in de gaten houden en even afwachten. Uiteraard ga ik pas juichen zodra ik een T&T heb ontvangen, maar ik kan niet ontkennen dat het bij mij nu erg begint te kriebelen
Hier ook gelukt via BCC.
Was snel met de app, maar helaas ging niet verder.
tegen beter weten in toch maar blijven proberen op 2 apparaten.
ineens liep hij bij 1 wel door richting bestellen en met heel veel geduld er 1 kunnen bestellen.
Hij bleef heel lang dat wieltje laten zien idd. Spanning stijgt ... als ie maar niet stopt/vastloopt.
maar uiteindelijk met veel geduld kunnen afronden en bevestiging in mijn mail...
durf het de kids idd niet te vertellen..ff wachten nog
Was snel met de app, maar helaas ging niet verder.
tegen beter weten in toch maar blijven proberen op 2 apparaten.
ineens liep hij bij 1 wel door richting bestellen en met heel veel geduld er 1 kunnen bestellen.
Hij bleef heel lang dat wieltje laten zien idd. Spanning stijgt ... als ie maar niet stopt/vastloopt.
maar uiteindelijk met veel geduld kunnen afronden en bevestiging in mijn mail...
durf het de kids idd niet te vertellen..ff wachten nog
BCC had er redelijk wat. Ik had hier en daar al gehoord dat ze er 500 stuks hadden gekregen een tijdje terug. Wellicht hebben ze gewacht op nog een levering en nu de hele bende te koop gezet. Hoop dat ze veel van jullie blij hebben gemaakt
Dat zou mooi zijn als ze inderdaad zoveel ontvangen hebben.MelvinW schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:09:
BCC had er redelijk wat. Ik had hier en daar al gehoord dat ze er 500 stuks hadden gekregen een tijdje terug. Wellicht hebben ze gewacht op nog een levering en nu de hele bende te koop gezet. Hoop dat ze veel van jullie blij hebben gemaakt
Ik wacht het met geduld af, helaas is levering voor mij pas mogelijk volgende week dinsdag. Hoop wel dat ze daar rekening mee houden
Bij mij draait hij ook al zeker 10 minuten op het betaal scherm. Maar nog geen foutmelding, dus er is nog hoop?shameblaster schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:02:
Hier lijkt het gelukt. Na paar pogingen en veel geduld kon ik afrekenen (iDeal). Laatste scherm duurde zo'n 10min.

Nee, zijn al mensen die een foutmelding kregen bij afrekenen op hun bank. Voorraad lijkt nu echt weg te zijn.BP14 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:11:
[...]
Bij mij draait hij ook al zeker 10 minuten op het betaal scherm. Maar nog geen foutmelding, dus er is nog hoop?
Hier ook gewacht. Uiteindelijk kon ik betalen. Maar plots de pop-up dat dingen in mijn winkelwagen uitverkocht waren.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Bijzonder dit. Niet zo goed voor mij ook. 😅Toch maar gewoon rustig mijn reservering afwachten.
Ik heb dit nog nooit meegemaakt. Bijzonder dit. Niet zo goed voor mij ook. 😅Toch maar gewoon rustig mijn reservering afwachten.
[ Voor 13% gewijzigd door 4acesNL op 11-03-2021 09:17 ]
Ook één kunnen bemachtigen incl. bestelbevestiging per mail. Op de BCC site dus vooral niet refreshen voor een volgende drop.
15x Astronergy 325Wp Full Black || SMA Sunny Boy 4.0 1-fase || Zuid 40°
zag ook de melding in telegram rond 08.30u. Heb dr uiteindelijk ca 20 min over gedaan (flink wat refreshen op zowel prive macbook als werklaptop) en één van beiden kwam er uiteindelijk door.
Kreeg eerst nog wel een hickup bij t invoeren v mijn adres dat mn postcode huisnummer niet bekend zijn in Nederland (huh?), maar na een refresh kon ik door.
Dus na maanden ook de bevestigingsmail ontvangen waar ik begin deze week nog zonder CC @ work was bij de amazon drop.
Kids blij en gaan op zoek naar een game. Volgens mij is het de disc versie toch? Gezien de prijs.
Kreeg eerst nog wel een hickup bij t invoeren v mijn adres dat mn postcode huisnummer niet bekend zijn in Nederland (huh?), maar na een refresh kon ik door.
Dus na maanden ook de bevestigingsmail ontvangen waar ik begin deze week nog zonder CC @ work was bij de amazon drop.
Kids blij en gaan op zoek naar een game. Volgens mij is het de disc versie toch? Gezien de prijs.
Erik heeft bij ons in het dorp best wel een slechte naam. Ik geloof Hans ofzo, of Rob.....
Snap het niet zo goed. Ik ''jaag'' al maanden mee tijdens het thuiswerken. ik ben er ALTIJD snel bij maar toch lukt het gewoon niet, elke keer vastlopers in het mandje of net niet in het mandje kunnen krijgen. Loting BCC ook niet gelukt. Moet eerlijk bekennen dat het me behoorlijk frustreert en toch denk te stoppen met jagen.

Hoe zou het eigenlijk met MediaMarkt zijn? Daar hoor ik maar weinig van. Heel af en toe zie ik er dat er ergens 1 geleverd is. Een grote drop daar is toch ook alweer een tijdje geleden.
Vreemd.. Ik heb in februari een PS5 kunnen bemachtigen via amazon.it en de laatste drop daarvan was 2 dagen geleden geloof ik. Voor de fun nog eens geklikt op de link toen ik de melding kreeg, en had hem zo besteld.. Ik heb hem uiteindelijk geannuleerd ook.bakkie1985 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:24:
Snap het niet zo goed. Ik ''jaag'' al maanden mee tijdens het thuiswerken. ik ben er ALTIJD snel bij maar toch lukt het gewoon niet, elke keer vastlopers in het mandje of net niet in het mandje kunnen krijgen. Loting BCC ook niet gelukt. Moet eerlijk bekennen dat het me behoorlijk frustreert en toch denk te stoppen met jagen.
Mij zegt dat je niet helemaal voorbereid bent (1-click payment in amazon, inloggen op alle websites, etc)..
Als je écht moeite doet, dan heb je hem.
Edit: Oh, en het is me voor de disc & digital gelukt. Op 10 minuten had ik 2 PS5's. Allebei geannuleerd, nogmaals (vooraleer mensen hier moord en brand roepen dat ik scalp
[ Voor 9% gewijzigd door jmignolet op 11-03-2021 09:26 ]
Het is naast goed voorbereid zijn ook gewoon een kwestie van geluk hebben.jmignolet schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:25:
[...]
Vreemd.. Ik heb in februari een PS5 kunnen bemachtigen via amazon.it en de laatste drop daarvan was 2 dagen geleden geloof ik. Voor de fun nog eens geklikt op de link toen ik de melding kreeg, en had hem zo besteld.. Ik heb hem uiteindelijk geannuleerd ook.
Mij zegt dat je niet helemaal voorbereid bent (1-click payment in amazon, inloggen op alle websites, etc)..
Dat anderen voor de fun blijven bestellen en dan weer annuleren helpt dan weer niet mee.
[ Voor 6% gewijzigd door Timothy3000 op 11-03-2021 09:27 ]
Heb nog mijn gepost ge-edit: Dus 3x geluk in totaal? Mjah.Timothy3000 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:26:
[...]
Het is naast goed voorbereid zijn ook gewoon een kwestie van geluk hebben.
Als jij nou de volgende keer voor mij de bestelling plaatst, krijg je €25 voor de moeitejmignolet schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:25:
[...]
Vreemd.. Ik heb in februari een PS5 kunnen bemachtigen via amazon.it en de laatste drop daarvan was 2 dagen geleden geloof ik. Voor de fun nog eens geklikt op de link toen ik de melding kreeg, en had hem zo besteld.. Ik heb hem uiteindelijk geannuleerd ook.
Edit: Oh, en het is me voor de disc & digital gelukt. Op 10 minuten had ik 2 PS5's. Allebei geannuleerd, nogmaals (vooraleer mensen hier moord en brand roepen dat ik scalp)
SEPA is geen iDeal. Dit is een incasso achteraf.sidjoesz schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:02:
[...]
Kreeg die optie bij het betalen. Weet alleen niet meer of ik het via de Amazon app of via de webbrowser had gedaan. In de mail staat als betaalmethode die ik gebruikt heb: Prélèvement SEPA.
Zal van het filiaal afhangen. Ik had bij het filiaal in Amersfoort 1 maart besteld, en sta daar nu 46e op de wachtlijst. Kan me zo voorstellen dat bij een beetje grote voorraad daar ik volgende keer aan de beurt ben.johoo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:24:
Hoe zou het eigenlijk met MediaMarkt zijn? Daar hoor ik maar weinig van. Heel af en toe zie ik er dat er ergens 1 geleverd is. Een grote drop daar is toch ook alweer een tijdje geleden.
Voor degene die de PS5 via Amazon.it besteld hebben:
Hebben we hiervoor adapters nodig om de stekkers te kunnen inpluggen?
Ik lees namelijk op internet dat stekkers in Italie met 3 pinnetjes zijn?
https://www.kabelshop.nl/...er-voor-Italie-p5750.html
Ik snap ook niet zo goed waarom mensen voor de lol bestellen en later annuleren. Laat die bestelling dan gewoon op zijn minst staan om er een ander een plezier mee te doen. Of bestel gewoon niet.hexagram schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:29:
[...]
Als jij nou de volgende keer voor mij de bestelling plaatst, krijg je €25 voor de moeite. Blijkbaar lukt het jou dus wel, maar anderen (zoals ikzelf) hebben meer moeite. Denk dat we allemaal op het puntje van onze stoel zitten, en dat het niet een kwestie is van niet voorbereid zijn..
Vorige week mijn pre order van 4 December op kunnen halen in Rotterdam. Mediamarkt is de afgelopen 3 weken flink bezig geweest met die orders wegwerken.johoo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:24:
Juist door te annuleren gun je iemand anders de kansTimothy3000 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:31:
[...]
Ik snap ook niet zo goed waarom mensen voor de lol bestellen en later annuleren. Laat die bestelling dan gewoon op zijn minst staan om er een ander een plezier mee te doen. Of bestel gewoon niet.
Nee hoor is identiek aan de variant die in nederland wordt verstuurd.ArnoldSmiley schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:31:
Ah tuurlijk. Komt omdat ik in een iDeal omgeving terechtkwam dat ik daar niet aan dacht. Thnx voor de opheldering.Paprika schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:30:
[...]
SEPA is geen iDeal. Dit is een incasso achteraf.
Edit: Als ik via de app kijk zie ik dit bij betaling staan:
Moyen de paiement:
Compte bancaire **** (laatste cijfers van mn bankrekeningnr)
Houd dat ook in dat het een incasso achteraf wordt? Heb eerlijk gezegd niet echt ervaring met dit soort betalingen bij webshop aankopen.
[ Voor 33% gewijzigd door sidjoesz op 11-03-2021 09:43 ]
Jij reist niet veel binnen Europa zeker?ArnoldSmiley schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:31:
Waar haal je dat vandaan? Er is een telegram groep waar de geleverde MM gemeld worden. Dan heb je het over een handje vol per week. Deze week bv maar 10 stuks over heel NLPascalS50 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:32:
[...]
Vorige week mijn pre order van 4 December op kunnen halen in Rotterdam. Mediamarkt is de afgelopen 3 weken flink bezig geweest met die orders wegwerken.
Voorgaande weken dezelfde aantallen.
[ Voor 4% gewijzigd door johoo op 11-03-2021 09:36 ]
In de winkel zelf neem ik aan? (online die optie nooit gezien)PenguinEmperor schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:30:
[...]
Zal van het filiaal afhangen. Ik had bij het filiaal in Amersfoort 1 maart besteld, en sta daar nu 46e op de wachtlijst. Kan me zo voorstellen dat bij een beetje grote voorraad daar ik volgende keer aan de beurt ben.
Maar het gaat nu om precies andersom tochPaprika schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:35:
[...]
Jij reist niet veel binnen Europa zeker?Hun aarde zit bij sommige regio's wat anders in elkaar dan bij ons, maar onze standaard past ook in die met 3 gaten.
PVOutput Youless - 9600Wp OZO+WNW | 38° | Goodwe GW6K-DT | Mitsubishi PUHZ-SW75YAA + ERSD-VM2D | Zonneplan Nexus | Gasloos
Rechtstreeks gebeld naar het filiaal via een telefoonnummer dat een vriendelijke forumposter in dit topic had achtergelaten.Mizgala28 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:36:
[...] In de winkel zelf neem ik aan? (online die optie nooit gezien)
Mijn ps5 uit italie paste zonder enig probleem. Daar hoef je je niet druk om te maken.Robindd schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:38:
[...]
Maar het gaat nu om precies andersom tochDus die 3 pinnen gaat hier niet passen. Maar neem aan dat voor Italie Sony niet speciale stekkers heeft geleverd inderdaad.
oja? ik had hem liever direct besteld op het moment dat ik er klaar voor zat. Feit dat anderen annuleren om dit soort redenen maakt het dus voor andere kansloos.Korstend schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:33:
[...]
Juist door te annuleren gun je iemand anders de kans
Ik ben overal ingelogd en echt goed voorbereid. Op de dagen dat er vermoedens bestaan op bepaalde shops open ik deze vaak al op de productpagina om er nog iets sneller bij te kunnen zijn.
Klopt, want deze worden geleverd zonder aarde aansluiting.Robindd schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:38:
[...]
Maar het gaat nu om precies andersom tochDus die 3 pinnen gaat hier niet passen. Maar neem aan dat voor Italie Sony niet speciale stekkers heeft geleverd inderdaad.
Stekkers van Playstations zijn nooit geaard geweest in de landen met zo'n platte eurostekker.
[ Voor 26% gewijzigd door Sluuz op 11-03-2021 09:41 ]
PSN: Sluuz
Ik heb een internationale sales job, dus ik kom nog wel eens ergens jaPaprika schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:35:
[...]
Jij reist niet veel binnen Europa zeker?Hun aarde zit bij sommige regio's wat anders in elkaar dan bij ons, maar onze standaard past ook in die met 3 gaten.
Ja op die manier, dan is het uiterst zuur inderdaad. Zo had ik het nog niet bekeken.bakkie1985 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:39:
[...]
oja? ik had hem liever direct besteld op het moment dat ik er klaar voor zat. Feit dat anderen annuleren om dit soort redenen maakt het dus voor andere kansloos.
Ik ben overal ingelogd en echt goed voorbereid. Op de dagen dat er vermoedens bestaan op bepaalde shops open ik deze vaak al op de productpagina om er nog iets sneller bij te kunnen zijn.
Ik hoop dat je binnenkort meer geluk hebt. Het hoeft maar 1x te lukken.
En nu maar weer afwachten hoeveel nieuwe PS5 op marktplaats verschijnen...
PS5 disc op 9 maart besteld via amazon.it, wordt vanavond geleverd door DHL.
MediaMarkt bereidt zich op online verkoop. Hebben bundels klaar gezet en wachten waarschijnlijk op een levering, dan kunnen zij ook online verkopen.johoo schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:24:
Hoe ging jouw ps5 reis door duitsland? Ook Eggolsheim en dan nog naar Schoenefeld gegaan, of een andere route?FireBladeX schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 08:30:
[...]
Vannacht aangekomen in Duitsland.
Vanmorgen in Eindhoven.
En dan is het nog maar klein stukje naar mijn woning... best netjes levering in 2 dagen vanuit italie.
PostNL moest met mijn aangetekend pakket er toch echt 13 dagen over doen om naar Amsterdam te sturen.
BCC drop kwam ik er ook niet doorheen.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
dat is mijn route ook en staat nu nog in shoenefeld. besteld met priority shipping maar dat lijkt dus zonde geld te zijn.Merdera schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:59:
[...]
Hoe ging jouw ps5 reis door duitsland? Ook Eggolsheim en dan nog naar Schoenefeld gegaan, of een andere route?
Inderdaad, dat werd hier al gezegd, maar toen had ik ook al snel gekozen, gelukkig maar 1,50 extra. Maar blijft wel beetje vreemd uiteraard. Het zou sneller moeten zijn, of bied het niet aan, vind ikRenaldoN schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:00:
[...]
dat is mijn route ook en staat nu nog in shoenefeld. besteld met priority shipping maar dat lijkt dus zonde geld te zijn.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Kan ik mij erg goed voorstellen, ik heb zo vaak naast de pot gepist. Irritant én vooral frustrerend. Maar ja, toch ben ik blijven proberen. Het lijkt erop dat dit vruchten heeft afgeworpen. Helaas is de situatie niet anders, en naar wat ik begrijp van andere mensen zal het nog een tijd duren voordat voorraden normaliseren.bakkie1985 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:24:
Milan (it) - - Herne-Boernig (DE) - - Eindhoven (NL).Merdera schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:59:
[...]
Hoe ging jouw ps5 reis door duitsland? Ook Eggolsheim en dan nog naar Schoenefeld gegaan, of een andere route?
Inmiddels wel een update gehad dat het vertraagd is in Eindhoven. Dus denk dat het morgen wordt. Jammer, zou het bijzonder hebben gevonden als het binnen 48u werd bezorgd.
Mag ik vragen waar deze info vandaan komt?MelvinW schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:56:
[...]
MediaMarkt bereidt zich op online verkoop. Hebben bundels klaar gezet en wachten waarschijnlijk op een levering, dan kunnen zij ook online verkopen.
Een paar pagina's terug in dit topic kwamen diverse bundels voorbij met headset en controller dacht ik. Alleen kon ik ze niet op de website vinden maar daar komt deze aanname vandaan gok ik.Boelmeister schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:06:
[...]
Mag ik vragen waar deze info vandaan komt?
Geloof het ook inderdaad.
De pre orders laten op zich wachten waar nu wel zometeen online bundels gaan worden
aangeboden bij MM.
De pre orders laten op zich wachten waar nu wel zometeen online bundels gaan worden
aangeboden bij MM.

Waarom zou je er tijd insteken als je ze toch annuleert? Het enige wat je hiermee bereikt is dat je door extra druk op de website te generen iemand anders de kans ontneemt om er 1 te bestellen.....jmignolet schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 09:25:
[...]
Edit: Oh, en het is me voor de disc & digital gelukt. Op 10 minuten had ik 2 PS5's. Allebei geannuleerd, nogmaals (vooraleer mensen hier moord en brand roepen dat ik scalp)

Mediamarkt online heeft bij mijn weten nooit aan preorders gedaan, dus hoe kunnen die dan op zich laten wachten?Nomresh9811 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 10:27:
Geloof het ook inderdaad.
aangeboden bij MM.
Op zich zouden bundels best een aardig idee kunnen zijn om scalpers tegen te gaan, maar aan de andere kant zie je dat bij Nedgame en Coolblue ze ook niet aan te slepen zijn.......
Scherp
thanx
Bedoelde ook winkel pre order laat op zich wachten inderdaad excuses.
Online en winkel staan los van elkaar
Bedoelde ook winkel pre order laat op zich wachten inderdaad excuses.
Online en winkel staan los van elkaar
Vanmorgen ook de link van BCC gekregen via Telegram. Direct op geklikt. Kwam er echter niet doorheen.
Telkens bleef hij hangen op het karten. Vervolgens het bericht dat er geen voorraad meer was.
Na 10 minuten nog maar een poging gedaan door zelf naar de site te gaan en te zoeken op PS5.
Hier werkte het wel. Vervolgens afgerekend d.m.v. Apple Pay. Hier moest ik nog wel even mijn bezorgadres toevoegen. Maar dit was snel gedaan en kwam er zowaar doorheen.
Vervolgens afgerekend en een bevestigingsmail ontvangen.
Toen maar even op de tracking in de mail geklikt, en zie tot mijn verbazing dat de postcode niet klopt; PANIEK!!
Er stond PP in plaats van PN. Gelijk maar even de klantenservice van BCC gebeld. Uitgelegd dat mijn postcode niet klopte. Daarop volgde een hoop "OJEE" vanaf de andere kant van de telefoon.
De beste meneer zou even contact opnemen met zijn collega om te kijken wat hij kon doen. Na een aantal minuten kwam hij bij mij terug en vroeg naar welke straat het zou moeten. Wat bleek, beide postcodes kwamen op dezelfde straat uit. Raar verhaal dus.
Vervolgens klonk meneer wat geïrriteerd en gaf aan dat hij het verdacht vond. Ik was al de 7e in een uur tijd die belde om een postcode aan te laten passen bij een PS5. Ik vond het ook erg raar dat mijn postcode niet klopte, ik was er immers voor 95% zeker van dat ik mijn postcode juist had ingevoerd. Achteraf nog maar eens mijn Apple Pay gegevens gecheckt, en ook daar staat gewoon de juiste postcode. Het "probleem" lijkt dus eerder aan de kant van BCC te liggen.
TLDR: tip voor alle mensen voor wie het gelukt is te bestellen bij BCC, check de postcode van de T&T even..
Telkens bleef hij hangen op het karten. Vervolgens het bericht dat er geen voorraad meer was.
Na 10 minuten nog maar een poging gedaan door zelf naar de site te gaan en te zoeken op PS5.
Hier werkte het wel. Vervolgens afgerekend d.m.v. Apple Pay. Hier moest ik nog wel even mijn bezorgadres toevoegen. Maar dit was snel gedaan en kwam er zowaar doorheen.
Vervolgens afgerekend en een bevestigingsmail ontvangen.
Toen maar even op de tracking in de mail geklikt, en zie tot mijn verbazing dat de postcode niet klopt; PANIEK!!
Er stond PP in plaats van PN. Gelijk maar even de klantenservice van BCC gebeld. Uitgelegd dat mijn postcode niet klopte. Daarop volgde een hoop "OJEE" vanaf de andere kant van de telefoon.
De beste meneer zou even contact opnemen met zijn collega om te kijken wat hij kon doen. Na een aantal minuten kwam hij bij mij terug en vroeg naar welke straat het zou moeten. Wat bleek, beide postcodes kwamen op dezelfde straat uit. Raar verhaal dus.
Vervolgens klonk meneer wat geïrriteerd en gaf aan dat hij het verdacht vond. Ik was al de 7e in een uur tijd die belde om een postcode aan te laten passen bij een PS5. Ik vond het ook erg raar dat mijn postcode niet klopte, ik was er immers voor 95% zeker van dat ik mijn postcode juist had ingevoerd. Achteraf nog maar eens mijn Apple Pay gegevens gecheckt, en ook daar staat gewoon de juiste postcode. Het "probleem" lijkt dus eerder aan de kant van BCC te liggen.
TLDR: tip voor alle mensen voor wie het gelukt is te bestellen bij BCC, check de postcode van de T&T even..
PSN: RenoDeezy // XboxOne: RenoDeezy026
AAI en het zag er nog zo goed uit doordat het zo lang duurde dat er soort echte check werd gedaan of er nog wel voorraad was.
Hm, dan ben ik blij dat ik met paypal betaald heb.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Waarom leveren ze dan niet eerst de Wehkamp orders uit?!
Zo ontstaan er dubbele wachtlijsten.
Zo ontstaan er dubbele wachtlijsten.
Vanmorgen weten te bestellen via BCC, denk dat ik er als een van de eersten bij ben geweest want bij mij werkte het als een zonnetje. Maak me alleen wel enigszins zorgen over het twitter bericht
Hahaha rip, ik had een 8:51 bevestiging dus dat zal wel GG zijn.
Volgende keer beter.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Hier ook precies om 8:51GekkeR schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:17:
[...]
Hahaha rip, ik had een 8:51 bevestiging dus dat zal wel GG zijn.
Volgende keer beter.
| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR
Ik vind het ook spannend nu nadat ik het bericht op twitter had gelezen.
8:44 bevestigingsmail gekregen.
Ben benieuwd. Eerste keer dat ik een bestelling heb geprobeerd. Bevestiging om 8:38
Athlon 700 | Gigabyte 7IXE | 2x128mb pc133 | Voodoo Banshee
Iemand al een TT gekregen via BCC?
Order status staat op afleveren morgen tussen 14.00 & 18.00 . Maar nog geen TT
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Oh dan zijn er dus een hoop mensen voor mij geweest, mijn bevestiging is pas gekomen om 08:56. Ik houd jullie wel op de hoogte
Nee, inderdaad alleen die status via de bestelbevestiging.backupdevice schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:26:
Iemand al een TT gekregen via BCC?
De knop "volg mijn bestelling" werkt ook niet.
Ordernummer niet bekend op de bcc site.
Verwacht er zelf niet veel van, maar we wachten af
Cons:::BB4E
Die werkt dan wel weer bij mij. Wat een vaag gedoe zeg.shameblaster schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:27:
Die werk bij mij wel. Postcode en order nummer worden herkentshameblaster schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:27:
Same here, ben benieuwd of dit uitmaakt.backupdevice schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:28:
[...]
Die werk bij mij wel. Postcode en order nummer worden herkent
Bij mij werkt dat ook, bezorgmoment is daar ook te vinden, alleen de T&T van DHL nog niet, maar die zal later op de dag wel komen (of het annuleringsbericht, dat kan natuurlijk ook).backupdevice schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:28:
[...]
Die werk bij mij wel. Postcode en order nummer worden herkent
Ik kreeg mijn bevestigingsmail trouwens om 8:43, betaling was meteen afgeschreven en mijn adresgegevens kloppen gelukkig ook volledig. Aan mij zal het dus niet liggen
Ik heb een bevestigingsmail gekregen om 08:35. Betalen met apple pay ging eigenlijk probleemloos bij mij. Nu hopen dat ik bij de gelukkige zit haha
Hier ook meteen afgeschreven via IDeal. Via de bot linken werkte niet, direct op de website vloog het er doorheen . Bevestiging op 08.44dr.lowtune schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:30:
[...]
Bij mij werkt dat ook, bezorgmoment is daar ook te vinden, alleen de T&T van DHL nog niet, maar die zal later op de dag wel komen (of het annuleringsbericht, dat kan natuurlijk ook).
Ik kreeg mijn bevestigingsmail trouwens om 8:43, betaling was meteen afgeschreven en mijn adresgegevens kloppen gelukkig ook volledig. Aan mij zal het dus niet liggen
[ Voor 6% gewijzigd door backupdevice op 11-03-2021 11:36 ]
Precies hetzelfde hier, betaling om 8:50 en bevestigingsmail om 8:50 ontvangen.dr.lowtune schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:30:
[...]
Bij mij werkt dat ook, bezorgmoment is daar ook te vinden, alleen de T&T van DHL nog niet, maar die zal later op de dag wel komen (of het annuleringsbericht, dat kan natuurlijk ook).
Heb al meerdere pogingen gewaagd via Nedgame en Amazon. Voor de verandering eens Paypal geprobeerd ipv Ideal en nu gelukt. Of het daar aan ligt weet ik niet, maar ik kan me zo voorstellen dat de druk op Paypal wat minder is dan op Ideal waardoor je makkelijker/sneller door de traffic heen komt.
Zit nu met klamme handjes te wachten tot T&T of afbericht

Bevestiging om 08:54 uur ontvangen; bestelling is om 08:47 uur geplaatst, afgerekend en geld is geïncasseerd via iDeal. Order is (nog) niet online zichtbaar op mijn account. Ordernummer is wel bekend bij T&T (met juiste postcode) met leverdatum morgen tussen 11.00 en 15.00 uur. Ik wacht nog in spanning af.
Ik kreeg net het bericht door van de "helaas", 8:51 is dus geannuleerd.
[ pctje te zien hier ] - Miauw
Ik heb net een mail gehad dat er geen voorraad is
Zojuist sorry mail ontvangen.
---------
Je zit met smart te wachten op de levering van de Playstation 5, alleen tot onze spijt hebben wij geen voorraad voor jouw bestelling. Door de enorme schaarste wereldwijd in combinatie met de hele grote vraag hebben wij vandaag binnen een hele korte tijd teveel Playstation 5 consoles verkocht. Om deze reden hebben we momenteel niet genoeg voorraad om alle orders uit te leveren.
Wij doen er alles aan om jouw Playstation 5 zo spoedig mogelijk te leveren.
Wanneer dit precies is kunnen wij nog niet vertellen, maar zodra er voorraad binnenkomt zullen wij deze meteen versturen.
Mocht je de order om deze reden willen annuleren kan dat door een reply op deze mail.
Onze excuses en wij wensen je alvast veel game plezier toe!
-----------
Inmiddels dus 1000+ euro geparkeerd staan bij organisaties die steeds niet kunnen leveren
gelukkig wensen ze mij nog wel veel game plezier
---------
Je zit met smart te wachten op de levering van de Playstation 5, alleen tot onze spijt hebben wij geen voorraad voor jouw bestelling. Door de enorme schaarste wereldwijd in combinatie met de hele grote vraag hebben wij vandaag binnen een hele korte tijd teveel Playstation 5 consoles verkocht. Om deze reden hebben we momenteel niet genoeg voorraad om alle orders uit te leveren.
Wanneer dit precies is kunnen wij nog niet vertellen, maar zodra er voorraad binnenkomt zullen wij deze meteen versturen.
Mocht je de order om deze reden willen annuleren kan dat door een reply op deze mail.
-----------
Inmiddels dus 1000+ euro geparkeerd staan bij organisaties die steeds niet kunnen leveren
Ik kreeg ook net bericht van "sorry, sorry". Wat een waardeloos gedoe, zeg.
Laat je de bestelling wel gewoon staan?Hans1988 schreef op donderdag 11 maart 2021 @ 11:41:
Zojuist sorry mail ontvangen.
---------
-----------
Inmiddels dus 1000+ euro geparkeerd staan bij organisaties die steeds niet kunnen leverengelukkig wensen ze mij nog wel veel game plezier
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |