Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vindepin
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 17-10-2022
pessimist07 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 14:00:
[...]

Moet je wel het handvat uitlaten steken :O

Mijn PS5 is zojuist binnengekomen!
Nu de BCC order maar annuleren en het geld terugvangen 😄

Succes met de Hunt!
Ik heb bij Game mania besteld en moet waarschijnlijk nog een maand of 2 wachten; als je de BCC order nog niet hebt geannuleerd en er voor open staat hebt zou ik hem heel graag van je over kopen!

Edit: Heb je ook een PM gestuurd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Vindepin op 19-02-2021 18:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frederic318is
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 07-10-2021
fredkroket schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:41:
[...]

Bij .es .it. en .fr heb ik echt al van alles gekocht (Hue-sets, computers, PS5, Nintendo Switches, Lego sets). Allemaal probleemloos aangekomen (duurt vaak wel paar dagen langer) en ook qua retour sturen is er niets aan de hand (ik heb naar .fr iets retour gestuurd --> gaat gewoon naar een punt in Nederland).

Echt... Ik zou er blind kopen als je de kans heb eindelijk een PS5 te scoren.
Sommige dingen zitten gewoon tussen de oren eh 8)7 :9
Maar toch bedankt voor de info, wie weet, misschien komt de drang toch nog te groot..
Maar zoals de Duitsers zeggen, "Vorfreude ist die schönste Freude", klopt heel veel van deze simpele spreuk.

Dan maar terug ontopic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:15
frederic318is schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:11:
[...]

Sommige dingen zitten gewoon tussen de oren eh 8)7 :9
Maar toch bedankt voor de info, wie weet, misschien komt de drang toch nog te groot..
Maar zoals de Duitsers zeggen, "Vorfreude ist die schönste Freude", klopt heel veel van deze simpele spreuk.

Dan maar terug ontopic :)
Das stimmt auf jeden Fall 👍

Tegen dat de grote kaskrakers er zijn, zal de PS5 wel goed (of beter dan nu in elk geval) te verkrijgen zijn denk ik. Momenteel mis je dus niet zo veel vind ik.

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brabants
  • Laatst online: 09-03-2021
Brabants schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:26:
Man man man, wat een week was dit zeg.
Afgelopen dinsdag DE besteld bij amazon.fr, maar mijn american express cc werd geweigerd. Alleen in mijn account stond dat er niks mis was met mijn bestelling, ik had alleen geen leverdatum. Ook kon ik nergens mijn betaalmethode veranderen. Na de Amazon klantenservice te hebben gebombardeerd kreeg ik vandaag opnieuw een betalingsprobleem mailtje en ik kon het zowaar aanpassen! Dus nu komt ie dinsdag binnen.
Ik weet niet hoe het gefixt is, maar het is gefixt en ik stel er verder geen vragen over! _/-\o_
Ik vanochtend:
Ik nu:
Amazon weigerde 2 uur later de andere credit card en na het toevoegen van de 3e(!) creditcard pakte ze die ook niet. Hierop heb ik op Amazon een giftcard gekocht van 510eu om zo de PS5 te financieren met mijn geweigerde credit card nota bene. Dit lukte wel en zo hoefde ik opeens nog maar 0eu te betalen via mijn credit card.
Krijg ik net een mailtje van Amazon.fr dat mijn bestelling is geannuleerd omdat mijn creditcard de betaling van 0eu heeft geweigerd. Na lang gedoe wel mijn giftcard kunnen annuleren (al moet ik dat eerst zien, dan geloven) maar eindstand: ik heb geen playstation en een week van mijn leven verkloot aan deze achterlijke emotionele roller coaster.
Ik denk dat ik amazon de komende tijd even probeer te vermijden, tenzij ik 510eu aan giftcardwaarde moet gaan opmaken 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• majid1979
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 11-09 16:15
Heb met m'n telegram app (nl) geen melding gehad sinds 16 feb klopt dat of heb ik iets verkeerds staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JaspW
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 18-10-2021
majid1979 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:41:
Heb met m'n telegram app (nl) geen melding gehad sinds 16 feb klopt dat of heb ik iets verkeerds staan?
Niks gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino199
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-04-2024
Brabants schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 18:31:
[...]

Ik vanochtend:
Ik nu:
Amazon weigerde 2 uur later de andere credit card en na het toevoegen van de 3e(!) creditcard pakte ze die ook niet. Hierop heb ik op Amazon een giftcard gekocht van 510eu om zo de PS5 te financieren met mijn geweigerde credit card nota bene. Dit lukte wel en zo hoefde ik opeens nog maar 0eu te betalen via mijn credit card.
Krijg ik net een mailtje van Amazon.fr dat mijn bestelling is geannuleerd omdat mijn creditcard de betaling van 0eu heeft geweigerd. Na lang gedoe wel mijn giftcard kunnen annuleren (al moet ik dat eerst zien, dan geloven) maar eindstand: ik heb geen playstation en een week van mijn leven verkloot aan deze achterlijke emotionele roller coaster.
Ik denk dat ik amazon de komende tijd even probeer te vermijden, tenzij ik 510eu aan giftcardwaarde moet gaan opmaken 8)7
Ik heb hetzelfde gedaan als jou met amazon.it giftcard. Mijn creditcard betaling werd niet geaccepteerd toen giftcard bij Amazon.it gekocht maar kreeg later bericht bestelling geannuleerd. Ik ben al 2 weken bezig met die giftcard terug te annuleren en refund naar creditcard. Tot nu toe geen succes en met mij 7 anderen die hetzelfde is overkomen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gerder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 07:13

Gerder

Gerder

Ook ik krijg zojuist een DHL verzendnummer van BCC. Status in mijn account blijft echter ongewijzigd. Hopelijk is het nu echt zover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
Valentino199 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:19:
[...]

Ik heb hetzelfde gedaan als jou met amazon.it giftcard. Mijn creditcard betaling werd niet geaccepteerd toen giftcard bij Amazon.it gekocht maar kreeg later bericht bestelling geannuleerd. Ik ben al 2 weken bezig met die giftcard terug te annuleren en refund naar creditcard. Tot nu toe geen succes en met mij 7 anderen die hetzelfde is overkomen
Mijn annulering is in ieder geval bevestigd. Over 5-7 dagen terug op mijn rekening. In dat opzicht heb ik misschien geluk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino199
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 22-04-2024
Brabants schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:27:
[...]

Mijn annulering is in ieder geval bevestigd. Over 5-7 dagen terug op mijn rekening. In dat opzicht heb ik misschien geluk?
Die bevestiging kreeg ik ook meteen. Na 7 dagen niets. Gemaild kreeg toen wacht 3 dagen. Weer gemaild nog steeds wachten. Ik en de andere groepje die met giftcards hebben betaald hebben al meerdere malen beloftes gekregen maar tot nu toe niets. Hoop voor jou dat het lukt maar bij mij zeiden ze ook binnen 5-7 dagen en na 2 week nog niets.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spenker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
Gerder schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:25:
Ook ik krijg zojuist een DHL verzendnummer van BCC. Status in mijn account blijft echter ongewijzigd. Hopelijk is het nu echt zover.
Ik ben zeer benieuwd hoeveel personen al hebben betaald en nog wachten t.o.v. de levering die BCC vandaag heeft gekregen. Ik hoop dat ze nu nog aan het inpakken zijn. Fingers crossed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khazan
  • Laatst online: 27-05-2021
Khazan schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:14:
Bij mij staat er ook ineens een tweede PS5 bestelling in de Wehkamp app. Hopen dat deze wel wordt goedgekeurd.
Uiteindelijk toch goedgekeurd! Succes iedereen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swatchss
  • Laatst online: 29-12-2021
Inmiddels een track and trace gekregen vanuit mijn bestelling van MediaMarkt Belgie. Track and trace code wordt nog niet herkend, meestal duurt dat even dus ik hou hoop. Het lijkt er steeds meer op dat het is gelukt, maar het is pas zeker als die geleverd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Spenker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
Spenker schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:54:
[...]

Ik ben zeer benieuwd hoeveel personen al hebben betaald en nog wachten t.o.v. de levering die BCC vandaag heeft gekregen. Ik hoop dat ze nu nog aan het inpakken zijn. Fingers crossed.
Ik heb zojuist (20:14) ook een verzendbevestiging ontvangen! Het voelt nu als een sinterklaasavond in de jaren 90. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
Valentino199 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 19:46:
[...]

Die bevestiging kreeg ik ook meteen. Na 7 dagen niets. Gemaild kreeg toen wacht 3 dagen. Weer gemaild nog steeds wachten. Ik en de andere groepje die met giftcards hebben betaald hebben al meerdere malen beloftes gekregen maar tot nu toe niets. Hoop voor jou dat het lukt maar bij mij zeiden ze ook binnen 5-7 dagen en na 2 week nog niets.
Dit zou wel zonde zijn, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerder

Gerder

Gerder

Spenker schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 20:39:
[...]

Ik heb zojuist (20:14) ook een verzendbevestiging ontvangen! Het voelt nu als een sinterklaasavond in de jaren 90. :D
Dat is inderdaad een mooie beschrijving _O-. Je weet dat er aangeklopt gaat worden en toch komt het onverwachts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Wehkamp heeft nu in de app een status van 'met 2 weken in huis'. @Melvinw wat zie jij nog aan voorraden staan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 18:40
pelidee schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:33:
Wehkamp heeft nu in de app een status van 'met 2 weken in huis'. @Melvinw wat zie jij nog aan voorraden staan?
Een voorraad van 95 stuks met een verwachte levertijd van 5-10 werkdagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:02
MelvinW schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:35:
[...]

Een voorraad van 95 stuks met een verwachte levertijd van 5-10 werkdagen.
Heb jij echt bronnen binnen de verschillende winkels hun voorraden of doe je dit echt middels een api of iets. Blijft me verbazen hoe je dit allemaal weet haha

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Pukson schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:53:
[...]

Heb jij echt bronnen binnen de verschillende winkels hun voorraden of doe je dit echt middels een api of iets. Blijft me verbazen hoe je dit allemaal weet haha
Nee, dit is allemaal uit te lezen via de app api

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
Snap nog steeds niet hoe Wehkamp nou mensen uitkiest om te bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oBi-eend
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18:02
pelidee schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 22:33:
Geprobeerd toe te voegen maar bij mij zowel op website als in app niet meer te vinden. Zowel naam als artikelnummer (16644186) geprobeerd. Is dit gewijzigd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mauriess
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-03-2021
Ik volg nu een aantal weken dit topic, en heb gisteren - dankzij de PS Stock Bot [BE] - een PS5 bemachtigd via MM België. Eind van de middag lukte het, 's avonds een track&trace gekregen, en deze ochtend wordt ie bezorgd bij een vriendin in België. _/-\o_
Dank allemaal!

(blijf dit topic wel nog even volgen om er nog een voor een mede-hunter te bemachtigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
oBi-eend schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:09:
[...]

Geprobeerd toe te voegen maar bij mij zowel op website als in app niet meer te vinden. Zowel naam als artikelnummer (16644186) geprobeerd. Is dit gewijzigd?
Is al een tijdje zo, de bestellingen zijn ook allemaal telefonisch gedaan.
Heel veel mensen (waaronder ik) wachten nog op goedkeuren, terwijl er ook al heel veel zijn uitgeleverd.

Die 95 stuks waar @melvinw het over had zullen waarschijnlijk gebruikt gaan worden om de orders van afgelopen dagen weg te werken.

Mensen die nu opnieuw bellen krijgen te horen dat bestellen niet mogelijk is. Maar goed, misschien dat je het vandaag nog eens kan proberen. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bubblegum_40
  • Laatst online: 08-05-2021
Ook ik mag vandaag eindelijk mijn ps5 disk edition ophalen bij de MM :*)

Iedereen nog veel succes!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• renedk
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-10 15:43
Pre order gedaan augustus 2020 bij Game Mania.

Levering volgende week vrijdag🥳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
[...]

Het bedrag is inmiddels uit mijn Amazon account verdwenen en de terugbetaling is bevestigd, is dat ook bij jou gebeurd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thijs18
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-10 13:18
mauriess schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:31:
Ik volg nu een aantal weken dit topic, en heb gisteren - dankzij de PS Stock Bot [BE] - een PS5 bemachtigd via MM België. Eind van de middag lukte het, 's avonds een track&trace gekregen, en deze ochtend wordt ie bezorgd bij een vriendin in België. _/-\o_
Dank allemaal!

(blijf dit topic wel nog even volgen om er nog een voor een mede-hunter te bemachtigen)
Veel plezier ermee. Mijne is vanmorgen al bezorgd door de Bpost, weliswaar bij de buren |:( maar ik heb hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Heb mijn order van 5 februari bij Amazon.se ook maar laten refunden. Geloof niet dat er nog wat komt.

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PascalS50
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 29-01 17:36
bubblegum_40 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:42:
Ook ik mag vandaag eindelijk mijn ps5 disk edition ophalen bij de MM :*)

Iedereen nog veel succes!
Welk filliaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatchss
renedk schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 09:47:
Pre order gedaan augustus 2020 bij Game Mania.

Levering volgende week vrijdag🥳
Is dat de Disk of Digital Edition? En Nederland of Belgie?

Wel lekker dat je hem bijna hebt, geniet ervan :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renedk
  • Laatst online: 04-10 15:43
Swatchss schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 11:43:
[...]

Is dat de Disk of Digital Edition? En Nederland of Belgie?

Wel lekker dat je hem bijna hebt, geniet ervan :D
Nederland. Disk versie. Met tweede controller.
Nu nog even bekijken of ik de PS headset erbij doe of de Astro A40 of A50.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swatchss
Dat is goed nieuws, ze zijn dus nu in Augustus beland voor de disk versie. Het lijkt er wel op dat het laatste tijd wat sneller gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bubblegum_40
  • Laatst online: 08-05-2021
Groningen centrum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-03-2021
renedk schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 12:20:
[...]

Nederland. Disk versie. Met tweede controller.
Nu nog even bekijken of ik de PS headset erbij doe of de Astro A40 of A50.
Geeft mij heel veel hoop ik ben eindelijk bijna aan de beurt (8/8/2020)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Gerder

Gerder

Gerder

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8FESxraR-yr6TYlgfOomCmQQ-hg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XVooXjXtz4Obl680aGJ0whti.jpg?f=fotoalbum_large

Ook ik ben eindelijk voorzien dankzij een onverwacht snelle levering vanuit BCC. Iedereen ontzettend veel succes met de hunt.

Mijn grote dank gaat uit naar de mensen van PSX-Sense. Zonder de telegram bot was het me nooit gelukt.

P.S. ja ook ik heb dat prachtige Ikea laminaat. Bedank m'n vriendin maar. Die heeft smaak. Ik niet :w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
Mooi laminaatje dude! Mooi kleurtje enzo..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 17:15
Die laminaat ziet er echt adembenemend uit!

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 18:15
Zwartkijker schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 17:41:
Die laminaat ziet er echt adembenemend uit!
Krijg alleen een beetje rillingen van die rieten mand met “Home” erop....

Moet alleen niet gekker worden, BCC die PS5s kan uitleveren.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jdevries189
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 29-08-2023
loekf2 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:52:
[...]

Krijg alleen een beetje rillingen van die rieten mand met “Home” erop...
Of de tekst LOVE. Is mijn vriendin ook gek op. Tuthola’s :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Khazan
  • Laatst online: 27-05-2021
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gTNwKTNhsWpC-UlVzMqAiKYcG84=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9EgcjP8fB5qG87EpmMerpAQq.jpg?f=fotoalbum_large

2e bestelling van Wehkamp was goedgekeurd en nu ook nog binnengekomen. Had om 13:30 besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerder

Gerder

Gerder

loekf2 schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 18:52:
[...]

Krijg alleen een beetje rillingen van die rieten mand met “Home” erop....

Moet alleen niet gekker worden, BCC die PS5s kan uitleveren.
Een vriendin hebben is voor de gemiddelde tweaker volgens mij al een hele prestatie. Daar moet je soms offers voor brengen. Don't judge me :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 09:50
Gerder schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 15:42:
[Afbeelding]

Ook ik ben eindelijk voorzien dankzij een onverwacht snelle levering vanuit BCC. Iedereen ontzettend veel succes met de hunt.

Mijn grote dank gaat uit naar de mensen van PSX-Sense. Zonder de telegram bot was het me nooit gelukt.

P.S. ja ook ik heb dat prachtige Ikea laminaat. Bedank m'n vriendin maar. Die heeft smaak. Ik niet :w
Hier ook ontvangen van BCC vandaag. Heb er alleen naar kunnen kijken omdat m'n zoontje hem gelijk bezet hield.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j.f.otten
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:46
Audiojunky schreef op zaterdag 20 februari 2021 @ 20:44:
[...]

Hier ook ontvangen van BCC vandaag. Heb er alleen naar kunnen kijken omdat m'n zoontje hem gelijk bezet hield.
dat is waarom ik er 1 wil hebben. MIjn zoon en ik hebben nu ruzie over de PS4. 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 09:50
j.f.otten schreef op zondag 21 februari 2021 @ 08:38:
[...]

dat is waarom ik er 1 wil hebben. MIjn zoon en ik hebben nu ruzie over de PS4. 8)7
Dat is ook de reden waarom ik de ps5 heb aangeschaft, maar het ziet er naar uit dat ik met de ps4 eindig :F :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias2020
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 12:55

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

[...]

Ik blijf graag op de hoogte hoe dit gaat. Ik heb ook 510 euro aan giftcards gekocht (bij dundle).

Vrijdag kreeg ik weer hetzelfde annuleringsmailtje als antwoord: ik schend hun terms en daarmee vervalt mijn order en mijn saldo van de giftcards.

Ik lees in de terms dat je naast de giftcards minimaal een geverifieerde betalingsmethode moet hebben staan en dat je nooit een order met alleen giftcards kan betalen. Vet gaar aangezien ik op amazon de en nl regelmatig bestel met ideal (sepa is zelfde kaart) en amazon geen 3d code gaf bij de ps5 order voor de cc. Het geld terugkrijgen naar een rekening of cc heb ik al opgegeven. Op mijn Italië account nog niet. Maarja, hoe ga ik dat dan uitgeven?

Je kan trouwens een klacht indienen op een overkoepelend amazon platform als je vindt dat het te lang duurt en de geboden oplossing niet naar wens.

Ik heb er na bijna twee weken een hard hoofd in dat dit nog goed komt eigenlijk... En dan heb ik ook nog een wacht op goedkeuring bij wehkamp. Ik zal zo blij zijn als deze hunt voorbij is en het amazon geld weer in bezit is. Mamamia..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SideShow118
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 11:13
Elias2020 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:12:
[...]

Ik blijf graag op de hoogte hoe dit gaat. Ik heb ook 510 euro aan giftcards gekocht (bij dundle).

Vrijdag kreeg ik weer hetzelfde annuleringsmailtje als antwoord: ik schend hun terms en daarmee vervalt mijn order en mijn saldo van de giftcards.

Ik lees in de terms dat je naast de giftcards minimaal een geverifieerde betalingsmethode moet hebben staan en dat je nooit een order met alleen giftcards kan betalen. Vet gaar aangezien ik op amazon de en nl regelmatig bestel met ideal (sepa is zelfde kaart) en amazon geen 3d code gaf bij de ps5 order voor de cc. Het geld terugkrijgen naar een rekening of cc heb ik al opgegeven. Op mijn Italië account nog niet. Maarja, hoe ga ik dat dan uitgeven?

Je kan trouwens een klacht indienen op een overkoepelend amazon platform als je vindt dat het te lang duurt en de geboden oplossing niet naar wens.

Ik heb er na bijna twee weken een hard hoofd in dat dit nog goed komt eigenlijk... En dan heb ik ook nog een wacht op goedkeuring bij wehkamp. Ik zal zo blij zijn als deze hunt voorbij is en het amazon geld weer in bezit is. Mamamia..
Mag ik vragen wat de reden is dat jullie ervoor kiezen om dit via gift cards te doen en niet gewoon via een CC? (Dan wel een eenmalige CC kaart)

Dit geouwehoer met giftcards lijkt me alleen maar een partij gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prld
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-10 18:23
SideShow118 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 18:32:
[...]

Mag ik vragen wat de reden is dat jullie ervoor kiezen om dit via gift cards te doen en niet gewoon via een CC? (Dan wel een eenmalige CC kaart)

Als je geen CC hebt, of deze niet meer geldig is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

[...]

Wij hebben een cc, althans mijn vrouw dan. Die stond geregistreerd. De cc maatschappij zei dat ze niet konden afschrijven omdat Amazon niet aan de nieuwe Europese beveiligsvoorwaarden voldeed. Ze zendden geen extra 3d code.

Dusja, ik was hyped. Zag betaal met cadeaubonnen staan en the rest was history. Achteraf had ik het ff een dag moeten laten rusten, want amazon laat je order een paar dagen staan. Maarja dat is achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Laatst online: 20:26
Elias2020 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:17:
[...]

Wij hebben een cc, althans mijn vrouw dan. Die stond geregistreerd. De cc maatschappij zei dat ze niet konden afschrijven omdat Amazon niet aan de nieuwe Europese beveiligsvoorwaarden voldeed. Ze zendden geen extra 3d code.

Dusja, ik was hyped. Zag betaal met cadeaubonnen staan en the rest was history. Achteraf had ik het ff een dag moeten laten rusten, want amazon laat je order een paar dagen staan. Maarja dat is achteraf.
Misschien voor in het vervolg. Ik gebruik al jaren transferwise. Je kan daar gewoon een account openen en daar een debet mastercard bij aanvragen. Geld zet je er makkelijk op met ideal en je hebt geen jaarlijkse kosten. Je betaald alleen eenmalig paar euro om die mastercard opgestuurd te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elias2020

Elias2020

NIER AUTOMATA T-SHIRT!

ElMayo schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:31:
[...]

Misschien voor in het vervolg. Ik gebruik al jaren transferwise. Je kan daar gewoon een account openen en daar een debet mastercard bij aanvragen. Geld zet je er makkelijk op met ideal en je hebt geen jaarlijkse kosten. Je betaald alleen eenmalig paar euro om die mastercard opgestuurd te krijgen.
Thanks, goede tip. Misschien sowieso handig voor mij om te doen. Als die kaart dan bij amazon registreer heb ik iig één geverifieerd betaalmiddel gekoppeld aan mijn account.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Pukson
Tip voor degene die nog moeten betalen bij Wehkamp.

Maak bij Vivid een account aan. Heb je nu super deal bij BP 15% cashback tot max 50 euro per maand.

Bij onze BP kon ik wehkamp bonnen scoren. Dus voor 500 euro aan bonnen gehaald.

50 euro direct terug op mn rekening.

Scheelt toch leuk bedrag

Ps. Als je nieuw registreert krijg je ook nog eens 20 euro cadeau! Dus eigenlijk kan je op deze manier 70 euro korting pakken.

PS5 voor 430 wie wilt dat nou niet :)

[ Voor 22% gewijzigd door Pukson op 21-02-2021 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stan43nl
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 21-07 16:40
Elias2020 schreef op zondag 21 februari 2021 @ 19:17:
[...]

...
Had ik dus ook. Betaalwijze niet correct, toen maar de creditcard van de zaak aangemeld ( betaal toch alles met giftcards ). Mijn FR PlayStation is netjes zaterdag aangekomen, dus ze hebben zelfs de leverdatum nog gehaald. Ook de zeer slecht Engels sprekende maar zeer goed helpende Amazon-mevrouw dacht niet dat ik de PlayStation nog zou krijgen, maar toch heeft Amazon hem vastgehouden. Betaling uiteindelijk iets van 3 dagen na bestellen rond gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 12:14
[...]

Je kan toch prima bij Amazon zelf hun eigen giftcards halen. Elke Amazon verkoopt haar eigen giftcards. Deze betaad je vervolgens met je CC waardoor je weer nieuwe MFA krijgt. Vervolgens vul je de giftcardcode in en betaal je. Helaas ben ik zo ook een .FR order misgelopen doordat Amazon geen 2FA stuurt voor de betaling.

Solar Edge 2,96 Wp 8x 370 ZZO (6x 45° en 2x plat dak 15°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:19
knny schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:46:
[...]

Je kan toch prima bij Amazon zelf hun eigen giftcards halen. Elke Amazon verkoopt haar eigen giftcards. Deze betaad je vervolgens met je CC waardoor je weer nieuwe MFA krijgt. Vervolgens vul je de giftcardcode in en betaal je. Helaas ben ik zo ook een .FR order misgelopen doordat Amazon geen 2FA stuurt voor de betaling.
ik heb ook een keer een videokaart bestelling misgelopen omdat ik geen 2FA kreeg (ING) maar de laatste paar bestellingen gingen weer prima..dus ze hebben het nu wel opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Michel242186 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:58:
[...]

ik heb ook een keer een videokaart bestelling misgelopen omdat ik geen 2FA kreeg (ING) maar de laatste paar bestellingen gingen weer prima..dus ze hebben het nu wel opgelost.
Ik heb zelf ABN (ICS) en daar werkte het opnieuw doorvoeren van mijn CC niet en ook de ING CC van mijn vrouw gaf geen 2FA in haar app. Helaas na aantal keren proberen werd order gecanceld door Amazon...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22:02
knny schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:46:
[...]
Je kan toch prima bij Amazon zelf hun eigen giftcards halen. Elke Amazon verkoopt haar eigen giftcards. Deze betaad je vervolgens met je CC waardoor je weer nieuwe MFA krijgt. Vervolgens vul je de giftcardcode in en betaal je.
Tsja, in januari ging dat ook niet (ING), vandaar de uitwijk naar andere manieren om te betalen.

Het CC probleem is net zo simpel te omzeilen en aangezien het zich lijkt te verspreiden naar meer en meer banken verwacht ik dat alle Amazon (Behalve DE, want die heeft iDeal) drops een flink aantal posts met betaling issues blijft opleveren, totdat Amazon het fixt (lijkt er niet op dat dit issue bij de bank ligt).
Michel242186 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 08:58:
[...]
Dat moet nog blijken.

Die initiële 2FA krijg je bij het bestellen wel en dat gaat vaak prima (ook bij de ING). Het probleem is dat Amazon bij sommige items (waaronder de Ps5) een nul euro reservering doet waarna ze op een later tijdstip proberen af te boeken, maar dat triggert geen 2FA (zelfs dan, kan ook midden in de nacht zijn terwijl je slaapt) en loopt vast.

[ Voor 30% gewijzigd door roffeltjes op 22-02-2021 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:31

Joran

<3 natalee

Ik ververste net op amazon.de en zag dat de disc versie beschikbaar was. Via een provider genaamd `tipptoys` voor 999 euro + 15 euro verzendkosten.

Inmiddels weg, maar wel wat duur zeg

Send me your gameboys

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
Mocht iemand nog op zoek zijn naar indicaties: een maatje van me is gebeld dat Game Mania Arnhem een Disc voor hem klaar heeft staan, reservering half augustus 2020.

[ Voor 9% gewijzigd door Dennisdn op 22-02-2021 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
  • Laatst online: 08-10 16:18
jgsr schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 09:15:
Super de psx-sense bot @MelvinW , net ruim op tijd bij amazone spanje. Bevestiging is binnen, levering 9-11 februari.
laatste melding die ik heb van PSX-sense is van 16 februari? Is er net een drop geweest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Kashika schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:02:
[...]

laatste melding die ik heb van PSX-sense is van 16 februari? Is er net een drop geweest?
Je quote een bericht van 4 februari.
Nee, geen drop, is 1 los exemplaar voor een veel te hoge prijs. Dit is bij de bot er al uitgefilterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
pelidee schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:03:
[...]

Je quote een bericht van 4 februari.
Nee, geen drop, is 1 los exemplaar voor een veel te hoge prijs. Dit is bij de bot er al uitgefilterd.
Oh weird?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Pukson schreef op zondag 21 februari 2021 @ 23:17:
Dat is een nog betere deal dan via wissel.nl bonnen halen en zo betalen. Heeft mij een PS5 voor 470 euro opgeleverd. Zo hou je geld over voor een tweede controller + el cheapo game voor de prijs van 1 console.

Mijn Amazon.fr Playstation ligt atm via Lauwin Planque al bij het DHL distributiecentrum in mijn eigen woonplaats. Maar ik krijg hem pas morgen voor 20u :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
Is er nog een groep waar we Patrick of iemand die informatie heeft over de voorraden van de ps5 kan vermelden?

[ Voor 6% gewijzigd door dragonwith op 22-02-2021 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooh
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10-09 13:17
Pukson schreef op zondag 21 februari 2021 @ 23:17:

Maak bij Vivid een account aan. Heb je nu super deal bij BP 15% cashback tot max 50 euro per maand.

Bij onze BP kon ik wehkamp bonnen scoren. Dus voor 500 euro aan bonnen gehaald.

50 euro direct terug op mn rekening.

Scheelt toch leuk bedrag

Ps. Als je nieuw registreert krijg je ook nog eens 20 euro cadeau! Dus eigenlijk kan je op deze manier 70 euro korting pakken.

Hoe gaat de betaling dan bij de BP? moet je de betaling achteraf declareren of heb je een (virtuele) vivid creditcard?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pukson
nooh schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:20:
[...]

Hoe gaat de betaling dan bij de BP? moet je de betaling achteraf declareren of heb je een (virtuele) vivid creditcard?
Virtuele cc maar je krijgt ook gewoon een pas. Vivid is een bank en je krijgt dus gewoon een rekening. Je zet er dan geld op en als je aankopen doet bij 1 van de Super Deals krijg je cashback op de aankoop

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• MelvinW
dragonwith schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:20:
Is er nog een groep waar we Patrick of iemand die informatie heeft over de voorraden van de ps5 kan vermelden?
Je bedoelt de Patrick die riep dat Bol er 4000 had ontvangen op 5 februari waar we, 2,5 weken later, helemaal niks van hebben gezien? Ah ja, die Patrick is van de aardbodem verdwenen :p. Zal inmiddels wel tevreden zijn met de donaties die hij daarvoor heeft gekregen. Gewoon de bot afwachten, als er voorraad is ergens kom je daar snel genoeg achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
MelvinW schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:50:
[...]

Je bedoelt de Patrick die riep dat Bol er 4000 had ontvangen op 5 februari waar we, 2,5 weken later, helemaal niks van hebben gezien? Ah ja, die Patrick is van de aardbodem verdwenen :p. Zal inmiddels wel tevreden zijn met de donaties die hij daarvoor heeft gekregen. Gewoon de bot afwachten, als er voorraad is ergens kom je daar snel genoeg achter.
De keren daarvoor kwam alles wel overeen :*)

Wat is nu de status van Wehkamp @melvinw? Ik zie dat in de app de aanpassing weer is gedaan naar binnen 3-5 werkdagen in huis, zie jij nog nieuwe dingen ten opzichte van vrijdag? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
pelidee schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:53:
[...]

De keren daarvoor kwam alles wel overeen :*)

Wat is nu de status van Wehkamp @melvinw? Ik zie dat in de app de aanpassing weer is gedaan naar binnen 3-5 werkdagen in huis, zie jij nog nieuwe dingen ten opzichte van vrijdag? :)
Je zou bijna gaan denken dat ze verkeerde informatie gevoed hebben om er achter te komen wie aan het lekken was ;). Wehkamp 47 stock, verwachte levertijd 3-5 werkdagen zoals je zelf ook al zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
MelvinW schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:55:
[...]

Je zou bijna gaan denken dat ze verkeerde informatie gevoed hebben om er achter te komen wie aan het lekken was ;). Wehkamp 47 stock, verwachte levertijd 3-5 werkdagen zoals je zelf ook al zag.
Dat zijn er al een stuk minder dan de 95 eerder. Heb nog steeds een wacht op goedkeuring.
Hoe is dat bij @Elias2020 @Rendo @Pannekoek81 @RobvG ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobvG
  • Laatst online: 20:30
pelidee schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:57:
[...]

Dat zijn er al een stuk minder dan de 95 eerder. Heb nog steeds een wacht op goedkeuring.
Hoe is dat bij @Elias2020 @Rendo @Pannekoek81 ?
Hier ook nog in afwachting van goedkeuring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rendo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-09 23:40
[...]

Nog steeds aan het wachten... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:20
[...]

Wachten op goedkeuring

-O-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Hier ook nog steeds in afwachting van goedkeuring. Mijn hoop wordt wel minder ;p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• johoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-10 21:02
En Nedgame ligt meteen op z'n gat. :?

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15:49

spaceboy

Op grote hoogte

johoo schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:12:
En Nedgame ligt meteen op z'n gat. :?
Inderdaad. Wederom kansloos. Blijven proberen, mannen...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karpertjuh
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-06 15:15
* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 23-02-2021 18:21 ]

psn: Arco1981

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ap3nr0ts
  • Laatst online: 02-10 17:22

ap3nr0ts

hoi

Ga het niet bestellen, maar houd rekening met dit:
Omschrijving
Gezien de schaarste van de PlayStation 5 console bieden wij tijdelijk bundels aan om handelaren te weren. De artikelen in deze bundel staan vast en zijn niet te ruilen / wisselen. Maximaal 1 actiebundel per klant. De PlayStation 5 consoles worden niet los verkocht.

Levering uiterlijk 12 maart.

Inhoud van Playstation 5 Bundel:

- Playstation 5 Disc Edition
- 1 extra Sony DualSense Wireless Controller
- Spider-Man Miles Morales Ultimate Edition (boxed versie)
- Demon's Souls Remake (boxed versie)
- Sackboy a Big Adventure (boxed versie)
Ik vind het een beetje doorzichtig geld happen, maar dat ben ik. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashika
*knip*

Het is ook de bundel voor 750. Ook maar de vraag of je dit wel wilt.

[ Voor 56% gewijzigd door Geronimous op 23-02-2021 18:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menkoro
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-10 20:56
He bah, Nedgame direct down, dit gaat weer nergens over. Voor mij is de lol van de PS5-hunt er inmiddels alweer een poosje vanaf -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NepGangster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 13:18
* zie topicwaarschuwing, niet ranten

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 23-02-2021 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelleJ
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 24-09 16:31
Tja, en de seconde dat de bundle op 'Uitverkocht' staat is de site opeens te bereiken. Ik gok omdat de bots direct ermee stoppen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:31

Joran

<3 natalee

En uitverkocht op Nedgame, heb welgeteld 2 keer een pagina zonder CSS gehad 8)7

Send me your gameboys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bgeijsen
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 19-08 16:47
Zooo.. dat ging weer snel haha. Gelukkig was het weer die niet al te voordelige bundel. De Telegram groep is inmiddels een DDoS tool geworden... ;) 16,2k en t blijft iedere dag maar groeien xD

Acties:
  • +1 Henk 'm!
*offtopic*

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 23-02-2021 18:23 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thetrueman2
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:22
De lol is er wel af. Probeer inmiddels ook al enige weken via de PSX groep een PS te bestellen, maar ik heb welgeteld 1x de pagina geladen gekregen en de bestelknop gaf alleen maar 503 meldingen terug..

Snap werkelijk niet hoe bots dit dan wel voor elkaar krijgen, tenzij ze met heel veel clients tegelijk proberen te bestellen 8)7

I can tell by your lack of interest that I was kidding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowheart
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-10 11:23
ik kwam tot aan de winkelwagen maar daarna deed niks het wat een *&%$ bende..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oBi-eend
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 18:02
Kwam jij nog ver... ik kwam amper op de product pagina. Minder interessant voor mij want dus laat ze deze maar hebben. Geeft wel weer kansloos gevoel. Lijkt erop dat via deze weg een ps bemachtigen ook steeds lastiger tot onmogelijk aan het worden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brabants
Alle “kleine” websites crashen gewoon, ben benieuwd of bol en coolblue het volhouden als ze droppen binnenkort..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
thetrueman2 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:22:
De lol is er wel af. Probeer inmiddels ook al enige weken via de PSX groep een PS te bestellen, maar ik heb welgeteld 1x de pagina geladen gekregen en de bestelknop gaf alleen maar 503 meldingen terug..

Snap werkelijk niet hoe bots dit dan wel voor elkaar krijgen, tenzij ze met heel veel clients tegelijk proberen te bestellen 8)7
Het wordt ook allemaal makkelijker voorgesteld dan dat het is door sommigen. De kans is helemaal niet groot dat je er een weet te bemachtigen via die bot want er springt meteen 10.000+ man op af. En dan heb ik het enkel over de mensen die in die app zitten. Laat staan andere geïnteresseerden.

Het blijft at the end of the day geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Santiago2019 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:35:
[...]

Het wordt ook allemaal makkelijker voorgesteld dan dat het is door sommigen. De kans is helemaal niet groot dat je er een weet te bemachtigen via die bot want er springt meteen 10.000+ man op af. En dan heb ik het enkel over de mensen die in die app zitten. Laat staan andere geïnteresseerden.

Het blijft at the end of the day geluk.
10k is overdreven. Het bericht in de PSX-sense bot is nu door 7,5K gezien en dat bericht staat er inmiddels bijna een half uur op.

Meestal worden de berichten binnen 5 minuten door 3-4K man gelezen, dus 10K is erg overdreven.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:23
16.000 die hardcore zoeken naar een PS5. En 100.000 die dit ook doen, maar niet in een telegram groep zitten. En dan te bedenken dat in Juli vorig jaar op je dooie gemak een PS5 kon pre-orderen bij MM. Komt deze schaarste dan echt zo onverwacht?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Santiago2019
miicker schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:37:
[...]

10k is overdreven. Het bericht in de PSX-sense bot is nu door 7,5K gezien en dat bericht staat er inmiddels bijna een half uur op.

Meestal worden de berichten binnen 5 minuten door 3-4K man gelezen, dus 10K is erg overdreven.
Omdat die bundel voor velen zelfs niet interessant is. Toen er vorige keer op Amazon iets vrij kwam stond die teller na een minuut ook al rond de 9k. Niet zo overdreven dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Santiago2019 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:39:
[...]

Omdat die bundel voor velen zelfs niet interessant is. Toen er vorige keer op Amazon iets vrij kwam stond die teller na een minuut ook al rond de 9k. Niet zo overdreven dus.
Die van BCC stond na drie minuten op 4K, toen had de groep iets van 14-15K leden, dus lijkt me toch redelijk overdreven. Neemt niet weg dat het een behoorlijk aantal is.

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
miicker schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:40:
[...]

Die van BCC stond na drie minuten op 4K, toen had de groep iets van 14-15K leden, dus lijkt me toch redelijk overdreven. Neemt niet weg dat het een behoorlijk aantal is.
Het blijven inderdaad hoe dan ook enorme aantallen. Ik ken de nummers niet qua leveringen van grote ketens, maar de kans is groot dat het op die manier allemaal razend snel weg is. De vraag is gewoon veel te groot.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• johoo
  • Laatst online: 06-10 21:02
Misschien moeten ze accounts die al een keer besteld hebben even achteraan laten sluiten. ;)

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-10 18:15
johoo schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:49:
Misschien moeten ze accounts die al een keer besteld hebben even achteraan laten sluiten. ;)
En "anoniem" bestellen (dus zonder account aanmaken) uitzetten, en adres check doen.

Die bundels gaan echt niet helpen om scalpers af te schrikken, die extra 60 euro voor een controller is peanuts vergeleken met de winst die je pakt op Marktplaats.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gomez12
  • Laatst online: 17-10-2023
Donstil schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:21:
[...]

nou ja niet alles is de schuld van scalpers natuurlijk.
16.259 leden van een telegram groep waarvan minimaal de helft direct gaat F5’en helpt natuurlijk ook niet mee voor de bereikbaarheid van een webshop.
En dat is enkel maar een NL/BE telegram groep. Ik ga ervanuit dat elk land soortgelijke groepen heeft.
En de scalpers zitten ook gewoon in die groepen, de echte scalpers hoeven nu namelijk enkel maar een check-out bot te maken.
Lekkerboeie86 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:38:
16.000 die hardcore zoeken naar een PS5. En 100.000 die dit ook doen, maar niet in een telegram groep zitten.
Die 100.000 zoekt er simpelweg niet meer naar hoor, die probeert het gewoon 1x per week en ziet het voor de rest wel.
De telegram groepen zijn ondertussen zo ver verspreid dat er op zich weinig mensen buiten vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knny
Nog iemand hier iets gehoord vandaag van de Wehkamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
knny schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:06:
Nog iemand hier iets gehoord vandaag van de Wehkamp?
:/
"wachten op goedkeuring
bezorgmomenten volgen nog"
Pagina: 1 ... 414 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord