Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwitWit
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 22-03-2022
Karpertjuh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:28:
Mag ook wel een keer tijd worden dat Bol en/of coolblue wat krijgen. Ik vind het maar raar dat bedrijven als Wehkamp en BCC wel PS5's geleverd krijgen en grote ketens als Bol en Coolblue (tot op heden) niet.
Coolblue gaat als goed is loten....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-10 15:30
RKD schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:32:
[...]

Ik heb ze even gebeld (had hem ook in mijn wenslijst staan) en dom gehouden, mevrouw keek in mijn account maar gaf aan dat hij voor mij niet beschikbaar was. Als je hem in je wenslijst hebt staan dan kom je op een soort wachtrij uit maakt ik op uit haar verhaal. De voorraad die ze nu dus hebben is echt al gereserveerd.

Als je de PS5 op je wenslijst hebt staan en er komt voorraad dan brengen ze je wel op de hoogte werd mij verteld.
Wehkamp zeker. Maar die kan ik niet in mijn wensenlijst zetten. Al heel lang niet meer. Jammer en vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
TwitWit schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:33:
[...]

Coolblue gaat als goed is loten....
Volgens hun niet. Maar voor wat dat waard is. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwitWit
  • Laatst online: 22-03-2022
Shaker74 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:34:
[...]

Iemand had hier een screenshot geplaatst, dus dat is dan wel weer raar. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

Joran

<3 natalee

TwitWit schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:35:
[...]

En daarna een screenshot geplaatst waarin ze zeggen dat het niet gaat gebeuren.

Send me your gameboys

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09-10 17:35

RKD

Shaker74 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:33:
[...]

Wehkamp zeker. Maar die kan ik niet in mijn wensenlijst zetten. Al heel lang niet meer. Jammer en vreemd.
Je kan in de app zoeken op artikel nummer : 16644186 en dan kan je hem wel toevoegen aan je wenslijst ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Pannekoek81 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:23:
[...]

Dan hoop ik dat wij bij die 11 zitten. Status: "Wacht op goedkeuring". Ik had rond 13:40 een medewerker aan de lijn en paar minuten later opgehangen. Afwachten maar en anders hopen dat Bol.com nog een keer gaat bewegen.

Bedankt voor de informatie _/-\o_
Ja hier hetzelfde, nog steeds op goedkeuren.
Twitter, hier ook op het forum. Complete willekeur in uitlevering van die orders als je de beltijden mag geloven van iedereen.

Ook het feit dat er orders van latere tijdstippen geannuleerd worden, dan daarna opnieuw ingeboekt worden en uitgeleverd. Spoor compleet bijster hoe dat nou loopt daar haha 8)7

[ Voor 13% gewijzigd door pelidee op 19-02-2021 09:40 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Shaker74
RKD schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:35:
[...]

Je kan in de app zoeken op artikel nummer : 16644186 en dan kan je hem wel toevoegen aan je wenslijst ;)
Gister niet maar dat lukt nu wel. Tx..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
TwitWit schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:35:
[...]

Niets is zeker. Ze roepen dit en morgen doen ze anders. Lijkt soms geen pijl op te trekken. Wat ik zeker weet is dat ik er nog geen 5 heb. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-10 18:04

backupdevice

No Risk , Full Push

Via de Wehkamp app beide versies toegevoegd op de wensenlijst. Zie ik dat je de Diskversie in je winkel mandje kan zetten..... druk je er op zie je een foutmelding ... damn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cUZrQZ1PjsySFi_1LuZj2TvIWBM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/tNO32VygcgbDwdPZ6K33Qz9e.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 49% gewijzigd door backupdevice op 19-02-2021 09:57 ]

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
backupdevice schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:56:
Via de Wehkamp app beide versies toegevoegd op de wensenlijst. Zie ik dat je de Diskversie in je winkel mandje kan zetten..... druk je er op zie je een foutmelding ... damn

[Afbeelding]
haha bij mij staat zelfs 9 op voorraad. :+ Maar helaas error hehe. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boy1308
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 09-10 13:58
Shaker74 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:01:
[...]

Leveren die ook naar België?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
Boy1308 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:02:
[...]

Leveren die ook naar België?
Vast niet. Allemaal foute meldingen. Ben al blij dat ik hem in wensenlijst heb staan. Heb ik toch een klein beetje het gevoel dat ik ergens op wacht. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 09-10 18:40
Karpertjuh schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:28:
Mag ook wel een keer tijd worden dat Bol en/of coolblue wat krijgen. Ik vind het maar raar dat bedrijven als Wehkamp en BCC wel PS5's geleverd krijgen en grote ketens als Bol en Coolblue (tot op heden) niet.
Bol.com heeft in januari zijn levering gebruikt voor orders die op 4 december waren geannuleerd. Het is dus niet zo dat ze niks gekregen hebben, ze hebben het gewoon niet voor vrije verkoop beschikbaar gesteld. Coolblue is een geval apart en kreeg bij vorige drops ook al heel weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• backupdevice
  • Laatst online: 08-10 18:04

backupdevice

No Risk , Full Push

Shaker74 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:04:
[...]

Vast niet. Allemaal foute meldingen. Ben al blij dat ik hem in wensenlijst heb staan. Heb ik toch een klein beetje het gevoel dat ik ergens op wacht. :9~
Lol hier ook

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Gomez12
  • Laatst online: 17-10-2023
Shaker74 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:34:
[...]

Tja, CoolBlue en Bol zitten momenteel gewoon te sparen tot ze een voorraadje hebben.

Die hebben er gewoon geen zin er meer in om de klantenservice een week onbereikbaar en over de zeik te hebben om 300 ps5's te verkopen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Khazan
  • Laatst online: 27-05-2021
Bij mij staat er ook ineens een tweede PS5 bestelling in de Wehkamp app. Hopen dat deze wel wordt goedgekeurd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rs5racer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 20:07
Volgens DHL komt Amazon.FR pakket vandaag tussen 9:00 en 13:00. Hij is in ieder geval aangekomen in mijn CityHub dus nu nog wachten totdat hij echt onderweg is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shikaziku
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 19-06 19:41
Khazan schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:14:
Bij mij staat er ook ineens een tweede PS5 bestelling in de Wehkamp app. Hopen dat deze wel wordt goedgekeurd.
Was dit al een tijdje geleden gebeurd of echt net net?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GamezMaster
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 14:43
Khazan schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:14:
Hoe laat had je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Shaker74 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:01:
[...]

Nu nog maar 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khazan
Shikaziku schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 10:39:
[...]

Was dit al een tijdje geleden gebeurd of echt net net?
Gisteren, hoelaat weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khazan
Rond 13:30.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
haha en ik maar drukken en drukken 8) :+ :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JayKay1987
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2021
Pulse 3d Bol.com te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 09-10 22:02
Ik heb eigenlijk geen idee of Dundle de beste manier is, er zijn een heleboel van die sites.

Ik zelf vond Dundle door te googlen en heb het gevoel dat het betrouwbaar is, het is allemaal heel gestroomlijnd, totaal niet het gevoel dat je op een rare site zit die met gejat spul jongleerd.

- Je kiest bij Dundle een giftcard (juiste Amazon shop kiezen, giftcards zijn shop afhankelijk!)
- Je betaald met ideal
- Je krijgt direct een scherm met de gift code die je dan meteen bij Amazon kan invullen.

Ik en een paar anderen hebben het op die manier gedaan. Was een fluitje van een cent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
roffeltjes schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:00:
[...]

Ik heb eigenlijk geen idee of Dundle de beste manier is, er zijn een heleboel van die sites.

Ik zelf vond Dundle door te googlen en heb het gevoel dat het betrouwbaar is, het is allemaal heel gestroomlijnd, totaal niet het gevoel dat je op een rare site zit die met gejat spul jongleerd.

- Je kiest bij Dundle een giftcard (juiste Amazon shop kiezen, giftcards zijn shop afhankelijk!)
- Je betaald met ideal
- Je krijgt direct een scherm met de gift code die je dan meteen bij Amazon kan invullen.

Ik en een paar anderen hebben het op die manier gedaan. Was een fluitje van een cent.
Ik heb Dundle geprobeerd, betaald via ideal voor Amazon fr bonnen.
De betaling werd geweigerd, kennelijk een te hoog bedrag aan bonnen in 1 keer voor een nieuwe klant :+
Gek genoeg mocht ik wel via Amazon.fr rechtstreeks mijn account rechargen met cadeautegoed en dat wel betalen met mijn creditcard. Maar de PS5 rechtstreeks via de mastercard afrekenen ho maar. Enfin: dinsdag is de PS5 hier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
Stan43nl schreef op woensdag 17 februari 2021 @ 11:54:

Ik heb het complete bedrag betaald met giftcards. Ik mag dan toch verwachten dat het pakket gewoon verzonden wordt? Volgens de klantenservice gisteren was er niets mis met mijn order, alleen krijg ik bovenstaande mail net binnen...
Het hoort goed te gaan volgens Amazon en uit eigen ervaring is dat ook zo.

Ik had echter ook nog een dag last van naijlende mail over mijn CC en een vage betaalstatus. Uiteraard Amazon over gebeld en de dame die mee keek verzekerde me dat het in orde was, wat de volgende dag ook zo bleek te zijn.

Ik ben Amazon niet, dus ik kan echt alleen maar mijn ervaring delen, maar giftcards zijn de methode die ze zelf in hun mail over betalingsissues adviseren, dus het is niet iets wat ik zelf heb verzonnen (ik was ook niet de eerste Tweaker die dit deed, ik heb ook weer een voorbeeld gevolgd).

Maar ik benadruk: Als je pech hebt zit je straks met 500,- aan bonnen van Amazon, je moet zelf overwegen of dat een probleem is. In mijn geval voorzag ik dat ik in het worst-kaas scenario ik zo'n tegoed ook nog wel aan andere dingen kan opmaken, dus ik vond het risico heel acceptabel.

Het is een overweging die je zelf moet maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
Phntm schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 08:30:
[...]

Dat is wel heel vreemd dat het niet lukt met een MasterCard. Dat soort dingen werken zelfs over de continent grenzen... Apart. Vermoed dat als er wordt besteld uit andere gebieden dat er wat strenger wordt gecontroleerd? Na ja games en een Philips hue set zijn goedkoper dan een ps5...
Het is al vaker uitgelegd waarom het niet werkt. De nieuwe regelgeving wordt langzaam uitgerold over de banken en dat leidt tot deze issues. ING was er vroeg bij, maar ABN AMRO heeft het nu ook aanstaan, je mag aannemen dat andere banken ook gaan volgen.

Het ligt echt aan hoe Amazon betalingen probeert af te boeken via een methode die tegenwoordig niet meer mag volgens de Europese regelgeving. Je kan niet meer een nul euro reservering doen en dan de volgende dag de volle mep eraf jassen zonder MFA. Amazon zal dit ongetwijfeld fixen, maar vooralsnog is het nogal chaotisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
roffeltjes schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:21:
[...]

Het is al vaker uitgelegd waarom het niet werkt. De nieuwe regelgeving wordt langzaam uitgerold over de banken en dat leidt tot deze issues. ING was er vroeg bij, maar ABN AMRO heeft het nu ook aanstaan, je mag aannemen dat andere banken ook gaan volgen.

Het ligt echt aan hoe Amazon betalingen probeert af te boeken via een methode die tegenwoordig niet meer mag volgens de Europese regelgeving. Je kan niet meer een nul euro reservering doen en dan de volgende dag de volle mep eraf jassen zonder MFA. Amazon zal dit ongetwijfeld fixen, maar vooralsnog is het nogal chaotisch.
ABN/ICS vertelde mij: sinds 4/6 januari 2021 verplichten wij MFA bij creditcard betalingen. Winkeliers/webshops die hier geen rekening mee houden daarvan worden de betalingen/reserveringen geweigerd. Zo dwingen wij ze om MFA te gaan inzetten om zo creditcardbetalingen te beveiligen/veiliger te maken. Leuk verhaal maar als consument heb ik er geen boodschap aan. Ik wil betalen met een CC waarvoor ik elke maand geld neer leg om überhaupt te kunnen gebruiken. Als de CC gegevens kloppen met je adresgegevens, saldo toereikend is moet je gewoon kunnen betalen. ICS verwees naar de wetgeving /mooi excuus. Amazon schijnt zelf ook een pagina te hebben over MFA, maar mooi nergens een optie om dit toe te passen op de CC die je aan je account toevoegt 8)7

https://www.amazon.fr/gp/...l?nodeId=GVVYMGYFHWPU7MFD

Pour vérifier votre paiement par carte :

Suivez les instructions du site internet de la banque.
L'une des méthodes utilisées par les banques comprend un code de vérification unique. Consultez votre téléphone ou votre boîte de réception pour connaître votre code.
Saisissez le code comme demandé.
Votre banque peut aussi vous demander de vérifier l'achat à l'aide de la technologie de reconnaissance faciale ou d'empreinte digitale, si vous avez déjà mis en place cette technologie.

Wat moet je doen om je CC betaling te verifiëren?

Volg de instructies op de site van je bank/CC maatschappij
Je bank/CC maatschappij gebruikt een methode om een code te genereren. Raadpleeg je smartphone of [onbekend] om die code te checken.
Vul de gevraagde code in.
Uw bank kan ook vragen om uw aankoop te verifiëren met behulp van gezichtsherkenning technologie of vingerafdrukscanner, indien dergelijke technologie reeds in gebruik is.

Ja leuk, maar denk maar niet dat je zo je CC betaling kunt verifiëren. Die popt niet op. Er staat gewoon: bestelling geslaagd en that's it.

[ Voor 28% gewijzigd door Joosie200 op 19-02-2021 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
timpie81 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:09:
[...]

Het zijn vooral de nieuwe games die ontzettend duur zijn in de PlayStation store. Als je geduld hebt komen de spellen vanzelf in de uitverkoop en de wat oudere spellen zijn zelfs niet rendabel om op disc te kopen. Tekken 7 nu 4,99 bijvoorbeeld. Dat gaat niemand nog tweedehands willen kopen want versturen met post nl kost al 4 euro.
OT, maar je kan met de disc versie in voordelig PS4 discs kopen van games die een Ps5 upgrade hebben, zoals Sackboy.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roffeltjes
Dennisdn schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:48:
[...]

Horloges en sieraden met waardes van 20x een PS5 worden ook gewoon door diezelfde bezorger afgegeven, met de naam van de juwelier in grote letters op de doos. Er wordt echt te negatief over bezorgers gedacht. Zoveel stelt een PS5 nou ook weer niet voor.
AMEN.

Meeste mensen zijn eerlijk en gaan hun baan niet op het spel zetten voor een paar honderd euro.

Dat is zuur voor de mensen die wel slachtoffer worden, maar laten we vooral niet met een grote kwast mensen zwart maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 09-10 16:26
Gamemania is weer wat opgeschoven. Volgende week komt mijn digital edition binnen (eind september besteld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B5R
  • Laatst online: 21-02-2021
Hoe weet je dat er volgende week weer een voorraad komt bij GM?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Speculaes
Mr.B5R schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:35:
Hoe weet je dat er volgende week weer een voorraad komt bij GM?
Omdat ik net ben gebeld door GameMania en zij gaven aan dat mijn PlayStation volgende week binnenkomt. Kon een afspraak maken om de PS volgend weekend op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B5R
  • Laatst online: 21-02-2021
Kijk dat zijn mooie berichten! Ik sta 4de met mijn digital dus hoop volgende week ook een belletje te ontvangen.. :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
Amazon heeft gewoon zijn zaakjes niet op orde, toen ik voor mijn UK versie belde was de Indiase Amazon medewerker ook al op de hoogte. Uiteindelijk gaat dit ze verkopen kosten dus zullen ze dit repareren, maar hoe lang dat duurt is natuurlijk onbekend.

De instructies die Amazon momenteel meegeeft zijn zinloos voor dit specifieke probleem. Je bank zal je niet helpen, want dit is niet hun probleem, ze gaan echt niet MFA uitgooien voor een Amazon aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
roffeltjes schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:28:
[...]

AMEN.

Meeste mensen zijn eerlijk en gaan hun baan niet op het spel zetten voor een paar honderd euro.

Dat is zuur voor de mensen die wel slachtoffer worden, maar laten we vooral niet met een grote kwast mensen zwart maken.
PostNL is afgelopen weken al 2x een pakketje van mij kwijt geraakt. Met een strijkplankhoes en een paar rollen ducktape. Ik snap heus wel dat het bij een PS5 iets vervelender is…. Maar nu alles dicht zit merk je pas hoe hard je ducktape nodig hebt! Ik zou bijna de bezorger verdenken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
Loopt wel steeds af de voorraad in de Wehkamp app.
Nu nog maar 4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lometje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-09 07:33

lometje

Multimediant

Net nog nav 4 op voorraad in de app, toch nog even gebeld met Wehkamp, maar de dame kon vertellen dat alles is verkocht en de app als kanaal nog foutieve weergave geeft van de werkelijkheid. Dinsdag was wel een hectisch dagje geweest.
Helaas en dank voor de goede hulp mevr van de Wehkamp ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
lometje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:54:
Net nog nav 4 op voorraad in de app, toch nog even gebeld met Wehkamp, maar de dame kon vertellen dat alles is verkocht en de app als kanaal nog foutieve weergave geeft van de werkelijkheid. Dinsdag was wel een hectisch dagje geweest.
Helaas en dank voor de goede hulp mevr van de Wehkamp ;w
Ja zullen de backorders wel wegwerken met wat ze hebben, en daarna kan het grote annuleringsfeest beginnen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stan43nl
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 21-07 16:40
roffeltjes schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:12:
[...]

Het hoort goed te gaan volgens Amazon en uit eigen ervaring is dat ook zo.

Ik had echter ook nog een dag last van naijlende mail over mijn CC en een vage betaalstatus. Uiteraard Amazon over gebeld en de dame die mee keek verzekerde me dat het in orde was, wat de volgende dag ook zo bleek te zijn.

Ik ben Amazon niet, dus ik kan echt alleen maar mijn ervaring delen, maar giftcards zijn de methode die ze zelf in hun mail over betalingsissues adviseren, dus het is niet iets wat ik zelf heb verzonnen (ik was ook niet de eerste Tweaker die dit deed, ik heb ook weer een voorbeeld gevolgd).

Maar ik benadruk: Als je pech hebt zit je straks met 500,- aan bonnen van Amazon, je moet zelf overwegen of dat een probleem is. In mijn geval voorzag ik dat ik in het worst-kaas scenario ik zo'n tegoed ook nog wel aan andere dingen kan opmaken, dus ik vond het risico heel acceptabel.

Het is een overweging die je zelf moet maken.
Het lijkt tot nu toe ook goed te gaan. Het is inderdaad een gok die ik genomen heb dat ik straks met €500,- aan bonnen blijf zitten, maar zoals je zegt heb ik daar ook wel een goede bestemming voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johoo
  • Laatst online: 06-10 21:02
pelidee schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:53:
Loopt wel steeds af de voorraad in de Wehkamp app.
Nu nog maar 4.
Waar kun je dat in de app zien? Ik zie geen aantallen, wel "in winkelmandje" wat je kan klikken.

Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
Dennisdn schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 11:44:
[...]
PostNL is afgelopen weken al 2x een pakketje van mij kwijt geraakt. Met een strijkplankhoes en een paar rollen ducktape. Ik snap heus wel dat het bij een PS5 iets vervelender is…. Maar nu alles dicht zit merk je pas hoe hard je ducktape nodig hebt! Ik zou bijna de bezorger verdenken ;)
Ik hoop dat je wel lief bent voor eendjes! Duct tape: tape om o.a. een afvoer (duct) mee te plakken. Geen idee wat jij met duck-tape wil doen :+

Betreft post kwijtraken, je zou niet verwachten dat iemand tape en strijkplankhoezen jat, dus er lijkt iets niet goed te gaan in het sorteercentrum in jouw regio :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Niet online
johoo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:02:
[...]

Waar kun je dat in de app zien? Ik zie geen aantallen, wel "in winkelmandje" wat je kan klikken.
Een regeltje boven 'in winkelmandje'.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0m8yivUr34gfG40uHj8OndgYhSQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/44A77ExRBC7ZGfjWDTfmg2DA.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• rs5racer
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23-09 20:07
Naar wat spanning en sensatie is de amazon.fr ps5 binnen! Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AaB01kdpEVklovL215AC7L1ArY0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TRQwDxaGKysli4t3yKPu08s2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs18
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-10 13:18
Zojuist via mediamarkt Belgie 1 kunnen bestellen, hopelijk volgt er geen annulatie.
Ben zelf woonachtig in Belgie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erooij
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-07 16:51
pelidee schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:11:
[...]

Een regeltje boven 'in winkelmandje'.

[Afbeelding]
Bij de IOS app zie je dit niet

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• roffeltjes
rs5racer schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:17:
Naar wat spanning en sensatie is de amazon.fr ps5 binnen!
Amazon FTW.

We zullen het nooit weten, maar mijn gevoel zegt dat er relatief veel PS5's naar Nederland verdwijnen dankzij Melvin. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
rs5racer schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:17:
Naar wat spanning en sensatie is de amazon.fr ps5 binnen! [Afbeelding]
Stomme vraag: maar past-ie gewoon in een grote boodschappen tas van de Appie/Jumbo :+ . Voel er weinig voor om dat ding met de auto op te gaan halen, als ik het gewoon kan fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
roffeltjes schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:09:
[...]

Ik hoop dat je wel lief bent voor eendjes! Duct tape: tape om o.a. een afvoer (duct) mee te plakken. Geen idee wat jij met duck-tape wil doen :+
Heb je zoveel tijd over dat je je drukt kunt maken om een schrijffoutje op een forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Speculaes schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:22:
[...]

Stomme vraag: maar past-ie gewoon in een grote boodschappen tas van de Appie/Jumbo :+ . Voel er weinig voor om dat ding met de auto op te gaan halen, als ik het gewoon kan fietsen.
Nee, het is een joekel van een doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 08-10 21:02

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Thijs18 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:18:
Zojuist via mediamarkt Belgie 1 kunnen bestellen, hopelijk volgt er geen annulatie.
Afhaling of thuisbezorgd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
MediaMarkt België had net een kleine drop voor bezorging :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

MelvinW schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:27:
[...]

MediaMarkt België had net een kleine drop voor bezorging :P
Nu niet meer blijkbaar :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Zoals in het verleden gemeld, tis een bunker hier dus ik vrees dat tijdens werkuren ik het moet hebben van Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RingcoV1
  • Laatst online: 31-03-2021
Onlangs contact gehad met de MM Tilburg nadat ik had vernomen dat er verschillende mensen zijn die hun ps5 al hebben ontvangen met een reservering van Oktober. Ik heb de ps5 DE op 24 September gereserveerd. MM Tilburg geeft aan nog bezig te zijn met de reserveringen van begin September.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PsrYjq9j6cm2PKNVQ8PV1CrX94Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SuqaoAqZQYvDrrO0ip0RJ6eH.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• interp
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Thijs18 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:18:
Is vorige week bij mij helemaal goed gegaan. Om 16:47 besteld, 16:49 bestel bevestiging, 20:08 T&T mail van MM en Bpost. Volgende dag om 10:00 aangekomen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs18
interp schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:39:
[...]

Is vorige week bij mij helemaal goed gegaan. Om 16:47 besteld, 16:49 bestel bevestiging, 20:08 T&T mail van MM en Bpost. Volgende dag om 10:00 aangekomen. :)
Dat geeft hoop. Dank je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeYentel
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-04-2021
Vorige week kunnen bestellen bij MM en nu net ook weer voor een vriend van me.

Echter staat er deze keer bij : Via winkel Oostende, terwijl het vorige keer van de online voorraad uit hun centraal magazijn kwam. Ik hoop dat het goed komt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jcj1982
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
RingcoV1 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:36:
Onlangs contact gehad met de MM Tilburg nadat ik had vernomen dat er verschillende mensen zijn die hun ps5 al hebben ontvangen met een reservering van Oktober. Ik heb de ps5 DE op 24 September gereserveerd. MM Tilburg geeft aan nog bezig te zijn met de reserveringen van begin September.

[Afbeelding]
Inderdaad erg vervelend dat er per vestigingen verschillende aantallen binnen komen. Zelf had ik online besteld op 18-11-2021 (PS5 met disk) (weet niet wat mensen met DE bedoelen, kan beide zijn?) en heb afgelopen dinsdag mijn PS5 ontvangen. Kom zelf ook uit Tilburg. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs18
DeYentel schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:44:
Vorige week kunnen bestellen bij MM en nu net ook weer voor een vriend van me.

Echter staat er deze keer bij : Via winkel Oostende, terwijl het vorige keer van de online voorraad uit hun centraal magazijn kwam. Ik hoop dat het goed komt..
Bij mij is Antwerpen de verantwoordelijke winkel. _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SideShow118
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 16-09 11:13
TylerMayhem schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:33:
[...]

Zoals in het verleden gemeld, tis een bunker hier dus ik vrees dat tijdens werkuren ik het moet hebben van Tweakers.
Telegram werkt gewoon via internet (telegram web via browser) en niet zoals Whatsapp.
Dus zelfs al heeft je telefoon geen bereik, dan werkt Telegram gewoon wel en krijg je via de browser updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeYentel
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 27-04-2021
Thijs18 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:46:
[...]

Bij mij is Antwerpen de verantwoordelijke winkel. _/-\o_
Mijne werd net geannuleerd.. UGH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrE911
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-10 20:06
DeYentel schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:49:
[...]

Ook net die mail gehad. Wat een onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

SideShow118 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:48:
[...]

Telegram werkt gewoon via internet (telegram web via browser) en niet zoals Whatsapp.
Dus zelfs al heeft je telefoon geen bereik, dan werkt Telegram gewoon wel en krijg je via de browser updates.
Inderdaad, als ik da geweten had, tnx voor deze tip. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlreturns
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wi0GMj4t_RMb2KekyG85jgFyVpY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/SnPCCo2GJXRLokUZ3FUV6RKN.png?f=user_large

Dat deden jullie toch echt zelf MM....

Belgen hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSettenbandje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-03 09:43
Voor onze Belgische buren, PS5 Disc beschikbaar bij MediaMarkt https://www.mediamarkt.be...5-gb-9395201-1907411.html

Versturen niet naar NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaker74
KSettenbandje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:10:
Voor onze Belgische buren, PS5 Disc beschikbaar bij MediaMarkt https://www.mediamarkt.be...5-gb-9395201-1907411.html

Versturen niet naar NL
Wrm eigenlijk niet? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joran
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

Joran

<3 natalee

Versturen niet naar NL
Toch maar even zelf geprobeerd haha

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9UEw-hpG8rMsNNDrOI7ZSuXy078=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nU889yyWF2XltWkewhHSOcjy.png?f=user_large

Send me your gameboys

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW

Versturen niet naar NL
Je bent een uur te laat :p. Voorraad is nog zichtbaar, maar laatste stap in bestelproces is niet meer uit te voeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs18
DeYentel schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:49:
[...]

Ik heb zojuist de bevestiging gehad dat de bestelling is verwerkt met de factuur.

In mijn account staat bestelling is afgehaald. 8)7
Ben daar toch echt niet geweest.

[ Voor 15% gewijzigd door Thijs18 op 19-02-2021 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlreturns
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-09-2023
Thijs18 schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:24:
[...]

Ik heb zojuist de bevestiging gehad dat de bestelling is verwerkt met de factuur.
Bij mij was mijn factuuradres in NL... dus ik denk dat het daar misschien aan ligt 8)7
Heb gewoon een normaal Vlaams adres van mijn schoonouders ingevuld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSettenbandje
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 27-03 09:43
MelvinW schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:22:
[...]

Je bent een uur te laat :p. Voorraad is nog zichtbaar, maar laatste stap in bestelproces is niet meer uit te voeren.
Kwam hem tegen, dacht dat het waard was om even te vermelden voor iemand die het nog niet had gezien.
Wist alleen niet dat de laatste stap niet uit te voeren was! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• krablander
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 03-03-2024
Speculaes schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 12:22:
[...]

Je hebt niet eens een boodschappen tas nodig. Er zit een handvat op de ps5 doos. *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

krablander schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:38:
[...]

Je hebt niet eens een boodschappen tas nodig. Er zit een handvat op de ps5 doos. *O*
Nu zijn de meeste mensen eerlijk he, maar wel iedereen ziet je met een idioot grote doos lopen, waarvan de gemiddelde boef wel ongeveer weet wat de verkoopwaarde zal zijn. Misschien ben ik te voorzichtig, maar kan me voorstellen dat je daar niet zomaar mee door de stad wilt wandelen :X

[ Voor 0% gewijzigd door lometje op 19-02-2021 13:43 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-uuc
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09-04-2021
[...]

Als je hier in Amsterdam zichtbaar met een PS5 over straat loopt wordt je waarschijnlijk binnen 5 minuten overvallen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
[...]

Ja, ik hoef niet per se met die doos rond te fietsen. Misschien vragen of ze er cadeaupapier omheen kunnen doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09-10 20:26
Speculaes schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:49:
[...]

Ja, ik hoef niet per se met die doos rond te fietsen. Misschien vragen of ze er cadeaupapier omheen kunnen doen :+
Ik zou het niet proberen de doos is enorm en best “zwaar” voor op de fiets.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
lometje schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:41:
[...]

Nu zijn de meeste mensen eerlijk he, maar wel iedereen ziet je met een idioot grote doos lopen, waarvan de gemiddelde boef wel ongeveer weet wat de verkoopwaarde zal zijn. Misschien ben ik te voorzichtig, maar kan me voorstellen dat je daar niet zomaar mee door de stad wilt wandelen :X
De gemiddelde telefoon is meer waard dan een PS5 en daar loop je toch ook gewoon mee over straat? Ik snap dit overdreven gedoe echt niet..

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xDanniq
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07-12-2021
ElMayo schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 13:54:
[...]

Ik zou het niet proberen de doos is enorm en best “zwaar” voor op de fiets.
Je zal hem maar perongelijk laten vallen :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Extramuros
  • Laatst online: 11-03-2021
Preorder 19-06-20

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pessimist07
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20-08-2021
[...]

Moet je wel het handvat uitlaten steken :O

Mijn PS5 is zojuist binnengekomen!
Nu de BCC order maar annuleren en het geld terugvangen 😄

Succes met de Hunt!

[ Voor 17% gewijzigd door pessimist07 op 19-02-2021 14:16 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-10 07:15
[...]

Ik vertrouw die hendel op de doos ook niet genoeg voor zo'n tocht voelt toch wat zwak ofzo. Lekker de auto even pakken :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-10 16:48

CSB

:D

* zie topicwaarschuwing : dit valt onder 'bedelen' en gaan we niet doen.

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 20-02-2021 13:11 ]

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lometje

lometje

Multimediant

* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 20-02-2021 13:06 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-10 16:48

CSB

:D

* zie topicwaarschuwing *
Ontopic: nog steeds niks kunnen bestellen.

[ Voor 66% gewijzigd door Geronimous op 20-02-2021 13:06 ]

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frederic318is
  • Laatst online: 07-10-2021
hallo
heeft iemand weet van goede bots, à la PS5 Stock Bot by PSX-sense, voor duitsland only?
Voornamelijk dan voor amazon.de, saturn.de, MM.de, otto.de, ...
zou tof zijn als iemand me kan helpen, dan waag ik misschien wel eens m'n kans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiojunky
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 03-10 09:50
Ik krijg zojuist een mail van BCC en een DHL verzendingsnummer. Kreeg ook het sorry sorry sorry mailtje, maar de bestelling laten staan.

Nog meer gelukkigen bij BCC?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Audiojunky schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:25:
Ik krijg zojuist een mail van BCC en een DHL verzendingsnummer. Kreeg ook het sorry sorry sorry mailtje, maar de bestelling laten staan.

BCC heeft, net als Wehkamp gister, een nieuwe levering gehad en kan dus weer wat orders uitleveren. Hopelijk genoeg voor iedereen die niet bij de vorige levering zat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gerder
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 07:13

Gerder

Gerder

Audiojunky schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:25:

Heb m ook nog open staan, maar geen mail. Hopen op goed nieuws dan maar.

EDIT: kijk net in m'n account. Status levertijd is veranderd van onbekend naar 13-02-2021. Dat is natuurlijk al geweest, maar er is kennelijk enige beweging.

[ Voor 18% gewijzigd door Gerder op 19-02-2021 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatchss
  • Laatst online: 29-12-2021
Is het iemand uit Nederland nog gelukt om te bestellen uit MediaMarkt Belgie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GenetiX
  • Laatst online: 21-03 14:36
Swatchss schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:52:
Is het iemand uit Nederland nog gelukt om te bestellen uit MediaMarkt Belgie?
Nope. Liep vast op selectie PostBE pakketpunt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tim14ww
  • Laatst online: 13-08 09:55
GenetiX schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:52:
[...]

Moet je ook niet willen. Je riskeert een boete van 250 euro als je naar België gaat nu, want je hebt geen geldige reden. Daarnaast vrij treurig om tegen alle adviezen in nu de landsgrenzen over te gaan.

Komen vanzelf weer NL supplies binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swatchss
  • Laatst online: 29-12-2021
GenetiX schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:52:
[...]

Ik ook, al heb ik geen idee wat dat inhoudt. Daarna heb ik tegen beter weten in gekozen voor thuisbezorging. Eerder op de dag stond er dat bezorging alleen in Belgie is, nu leek dat niet het geval.

Voor wat het waard is, heb ik een mail gekregen dat de bestelling is gelukt en dat ik een mail krijg zodra de goederen zijn vertrokken uit het magazijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spenker
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20-02-2021
MelvinW schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:26:
[...]

BCC heeft, net als Wehkamp gister, een nieuwe levering gehad en kan dus weer wat orders uitleveren. Hopelijk genoeg voor iedereen die niet bij de vorige levering zat.
Ik heb de vorige keer ook een bestelling geplaatst en betaald bij BCC. Toen heb ik ook een sorry-mail ontvangen. Ik heb nu nog geen nieuwe mail ontvangen over een levering, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zwartkijker
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-10 17:15
frederic318is schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 16:22:
hallo
heeft iemand weet van goede bots, à la PS5 Stock Bot by PSX-sense, voor duitsland only?
Voornamelijk dan voor amazon.de, saturn.de, MM.de, otto.de, ...
zou tof zijn als iemand me kan helpen, dan waag ik misschien wel eens m'n kans.
Ik woon in Duitsland en heb danzij de telegram groep via Amazon.fr kunnen bestellen. Aangezien Amazon het meest regelmatig voorraad krijgt zou ik die gewoon aanhouden hoor.
Verder heb ik ook geen weet van een Duitse tegenhanger met een soortgelijke community als deze hier (voel jullie allemaal maar gevleid) 😉

PSN: Zwartkijker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frederic318is
  • Laatst online: 07-10-2021
Zwartkijker schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:11:
[...]

Ik woon in Duitsland en heb danzij de telegram groep via Amazon.fr kunnen bestellen. Aangezien Amazon het meest regelmatig voorraad krijgt zou ik die gewoon aanhouden hoor.
Verder heb ik ook geen weet van een Duitse tegenhanger met een soortgelijke community als deze hier (voel jullie allemaal maar gevleid) 😉
Ben wel meest aan aankoop in iets fysieks, dus winkel waar je naartoe kan. Bij uitzondering zou ik nog amazon.de doen. Maar buitenlandse webshops .es, .it .fr zijn me allemaal beetje te exotisch ;D Met het hier wat te volgen ben ik best wel geïntigreerd geraakt :p van 'de jacht'.
Heb zelf namelijk (via m'n broer) een pre order gedaan bij game mania in kortrijk,(10-15 jan). maar aangezien het zo lang duurt dacht ik waarom m'n kans niet mee wagen. Indien ik er eentje scoor is de aanbetaling toch terugvorderbaar..
Maar ik blijf het hier dan verder volgen, dat was sowieso al het plan :)
Bedankt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fredkroket
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
frederic318is schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 17:32:
[...]

Ben wel meest aan aankoop in iets fysieks, dus winkel waar je naartoe kan. Bij uitzondering zou ik nog amazon.de doen. Maar buitenlandse webshops .es, .it .fr zijn me allemaal beetje te exotisch ;D Met het hier wat te volgen ben ik best wel geïntigreerd geraakt :p van 'de jacht'.
Heb zelf namelijk (via m'n broer) een pre order gedaan bij game mania in kortrijk,(10-15 jan). maar aangezien het zo lang duurt dacht ik waarom m'n kans niet mee wagen. Indien ik er eentje scoor is de aanbetaling toch terugvorderbaar..
Maar ik blijf het hier dan verder volgen, dat was sowieso al het plan :)
Bedankt!
Bij .es .it. en .fr heb ik echt al van alles gekocht (Hue-sets, computers, PS5, Nintendo Switches, Lego sets). Allemaal probleemloos aangekomen (duurt vaak wel paar dagen langer) en ook qua retour sturen is er niets aan de hand (ik heb naar .fr iets retour gestuurd --> gaat gewoon naar een punt in Nederland).

Echt... Ik zou er blind kopen als je de kans heb eindelijk een PS5 te scoren.
Pagina: 1 ... 413 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord