Dat is vrij overtrokken. Nieuwe games zijn inderdaad 70 euro in de store, maar games die niet net gereleased zijn zijn erg vaak in de aanbieding. Daarnaast kun je via het instellen van primary PS4/PS5 de games op je account delen met n vriend. Wanneer je dan een nieuw spel samen koopt is het ineens nog maar 50%. Doe ik al jaren zo op de PS4, ik geloof dat in m'n PS4 nog steeds het schijfje van FIFA 18 zit.SparksNL schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:07:
[...]
Jij hebt verder ook geen bezwaar om vrijwel altijd 60-70 euro voor games te betalen die voor 15-20 euro op marktplaats -/ Gamemania (2e hands) zijn te verkrijgen? Eventueel zelf doorverkopen van games ook niet?
* zie topicwaarschuwing *
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 18-02-2021 19:19 ]
*knip* lees de topicwaarschuwing eens goed..
[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 18-02-2021 19:19 ]
Misschien omdat die bron (Patrick uit het PS5 Chat-kanaal) het iedere keer juist heeft gehad en Bol.com geen informatie deelt over toekomstige drops. Wehkamp en BCC zeiden vorige week ook dat het nog wel even zou duren, enkele dagen later stonden de leveringen al online.NBAasDOGG schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:09:
Zojuist contact gehad met Bol, en zij verwachten hoogwaarschijnlijk nieuwe voorraad eind maart.
Geen idee waar die bullshit geruchten vandaan komen dat Bol sinds 5 Feb 4000 units heeft ontvangen.
De mensen die de tweets versturen gaan niet over het assortiment van de PS5. Zodra er nieuws is, kun je dit zien op de productpagina. Wij worden niet op de hoogte gesteld, voordat de informatie daar terecht komt. Dat is wel zo eerlijk.
— bol (@bol_com) 9 februari 2021
[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 18-02-2021 12:17 ]
[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 18-02-2021 19:21 ]
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Ik vernam die 4000 eergister via de chat van een Bol medewerker.NBAasDOGG schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:09:
Zojuist contact gehad met Bol, en zij verwachten hoogwaarschijnlijk nieuwe voorraad eind maart.
Geen idee waar die bullshit geruchten vandaan komen dat Bol sinds 5 Feb 4000 units heeft ontvangen.
Weet iemand hoe je ontdekt dat je bijv. telefonisch terecht kunt bij wehkamp?
Of is er iemand geweest die dit per ongeluk heeft ontdekt deze drop?
Voor mij spaanse bestelling konden ze ronduit geen uitleg geven wat was er misgegaan. Ook geen enkele mogelijkheid om vervanger later te versturen. Nou, ik ga gewoon ervandoor en tot ps5 slim verschijnt met eventueel waardevolle collectie nieuwe titels lekker op Series X blijven spelen. Bye bye sony.TwitWit schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 11:59:
[...]
Ik heb dus een email gestuurd naar Amazon Italie (in het engels). Kreeg de reactie terug. Sorry, maar hij komt maandag er was een technisch defect bij de vervoerder (auto was stuk). Ik ga het met prioriteit laten versturen. Krijg ik 10 minuten later ineens een annulering email. Dus nu maar weer een boze email teruggestuurd van hoe komt dit nou weer...... Dit heb ik nog nooit meegemaakt bij Amazon.
* zie topicwaarschuwing * reageren op slechte reacties is net zo slecht, zeker als je er met gedtrekt been ingaat.
[ Voor 81% gewijzigd door Geronimous op 18-02-2021 19:22 ]
mensen werden gebeld door Wehkamp die een soort van preorder hadden staan.pessimist07 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:43:
Die melden dat hier, vervolgens gaan mensen zelf bellen zonder preorder en rapporteren ze dat ze een bestelling konden plaatsen.
Dit werd opgepikt door de botmakers en die posten het in Telegram.
Klantenservice kapot gebeld (letterlijk) en 15min later was alles op.
[ Voor 3% gewijzigd door SideShow118 op 18-02-2021 12:48 ]
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 18-02-2021 19:23 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 18-02-2021 20:37 ]
*knip*
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 18-02-2021 20:37 ]
Eind maart loopt ook het fiscale jaar af. Het is niet te hopen dat dit meespeelt hiermee.NBAasDOGG schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:09:
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Waar haal je dat vandaan? Bol.com loop gewoon gelijk met kalenderjaar.Marcievg schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:11:
[...]
Eind maart loopt ook het fiscale jaar af. Het is niet te hopen dat dit meespeelt hiermee.
En je moet wel een hele gekke manager hebben om specifiek 1 product later te verkopen ivm in welk boekjaar het valt. Zoveel is het nou ook weer niet voor bol.
Ik zag dat iemand hier in het forum was gebeld door Wehkamp of hij nog een ps5 wilde hebben. Ik zat toevallig in de Wehkamp app en hing gelijk in de chat met de vraag of ze inderdaad consoles binnen hadden. TOen werd ik dus vriendelijk geholpen door de medewerkster. Dag later had ik hem binnen.pessimist07 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:43:
Het verschilt dus wel echt welke medewerker je spreekt. Ik belde bijvoorbeeld en de 1e medewerker gaf aan dat het niet mogelijk was. Belde gelijk daarna opnieuw, sprak ik iemand anders en toen kon het wel.PascalS50 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:46:
[...]
Ik zag dat iemand hier in het forum was gebeld door Wehkamp of hij nog een ps5 wilde hebben. Ik zat toevallig in de Wehkamp app en hing gelijk in de chat met de vraag of ze inderdaad consoles binnen hadden. TOen werd ik dus vriendelijk geholpen door de medewerkster. Dag later had ik hem binnen.
Tip mocht zoiets weer bij wehkamp gebeuren: Noem alleen het artikel nummer (16644186) op en zeg vooral geen PS5.
Grappig Wehkamp detail. Ik heb de PS5 al weken in mijn verlanglijstje. Kon hem toevoegen aan winkelmandje maar niet afrekenen. Vanaf vandaag staat daar ineens ''uitverkocht'' bij.
[ Voor 24% gewijzigd door Timothy3000 op 18-02-2021 13:53 ]
Was gisteren al en sinds vandaag ook de digitalTimothy3000 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:53:
Grappig Wehkamp detail. Ik heb de PS5 al weken in mijn verlanglijstje. Kon hem toevoegen aan winkelmandje maar niet afrekenen. Vanaf vandaag staat daar ineens ''uitverkocht'' bij.
Snap niet helemaal hoe wehkamp te werk ging.
Belde ze iedereen die een ps5 als favoriet had? Of hoe kozen ze die mensen uit?
Belde ze iedereen die een ps5 als favoriet had? Of hoe kozen ze die mensen uit?
Nou een update van mijn MFA debakel.
Ik heb via N26 cc geen rechtstreekse betaling kunnen doen voor de Playstation 5. Elke keer geannuleerd. Maar ik kan wel cadeautegoed van Amazon.fr zelf ermee afrekenen. Via mijn android toestel kreeg ik geen optie tot het benutten van mijn cadeautegoed. Hij verscheen wel op de pc. Via die loophole toch nog de betaling kunnen regelen.
Duurt lang, de bezorging is logischerwijs opgeschoven naar volgende week. Maar de drempel qua betaling is genomen.
Ik heb via N26 cc geen rechtstreekse betaling kunnen doen voor de Playstation 5. Elke keer geannuleerd. Maar ik kan wel cadeautegoed van Amazon.fr zelf ermee afrekenen. Via mijn android toestel kreeg ik geen optie tot het benutten van mijn cadeautegoed. Hij verscheen wel op de pc. Via die loophole toch nog de betaling kunnen regelen.
Duurt lang, de bezorging is logischerwijs opgeschoven naar volgende week. Maar de drempel qua betaling is genomen.
? Wat is dit voor *knip* redenering?Marcievg schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 13:11:
[...]
Eind maart loopt ook het fiscale jaar af. Het is niet te hopen dat dit meespeelt hiermee.
Het gaat om een paar duizend PS5's, peanuts voor Bol. Die 4000 zogenaamde PS5's vertegenwoordigen 2 miljoen aan omzet.
Bol heeft net bekend gemaakt in 2020 een omzet te hebben gehad van 4.3 miljard euro. Zelfs al hadden ze 10.000 PS5's liggen dan hebben we het nog steeds maar over 0.1% van de omzet van Bol.
"Ja baas we laten pallets vol met consoles in ons magazijn liggen voor 2 maanden zodat we een 0.05% betere kwartaalomzet kunnen rapporteren"
Volgens mij maak je het belang van deze consoles veel groter dan hij is.
De switch had in 2017 ook vrijwel het hele jaar leveringsproblemen en daar zijn er uiteindelijk 15 miljoen van verkocht in 2017. Sony gaf aan 4.5 miljoen consoles verkocht te hebben in 2020. Nintendo kon 3 miljoen Switches verkopen binnen een maand na release.
De vraag is idd groter dan in het verleden maar ook weer niet zo spectaculair. Het is een leveringsprobleem bij Sony, geen kwartaalcijfer propagande bij winkeliers.
Deze hele console launch heisa kost de verkopende bedrijven als Bol, Coolblue en Wehkamp alleen maar tijd en geld vergeleken bij elke ander product.
Hou het netjes, je kunt best normaal en inhoudelijk tegelijkertijd reageren!
[ Voor 8% gewijzigd door Geronimous op 18-02-2021 20:39 ]
Daarbij schijnt de marge op producten als deze erg tegen te vallen en voor sommige winkelketens ook niet op te wegen tegen alle hectiek/problemen die ontstaan omtrent het voorraad te kort van de PS5.SideShow118 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:15:
[...]
? Wat is dit voor debiele redenering?
Het gaat om een paar duizend PS5's, peanuts voor Bol.
Die 4000 zogenaamde PS5's vertegenwoordigen 2 miljoen aan omzet.
Bol heeft net bekend gemaakt in 2020 een omzet te hebben gehad van 4.3 miljard euro. Zelfs al hadden ze 10.000 PS5's liggen dan hebben we het nog steeds maar over 0.1% van de omzet van Bol.
Volgens mij maak je het belang van deze consoles iets groter dan hij is.
De switch had in 2017 ook vrijwel het hele jaar leveringsproblemen en daar zijn er uiteindelijk 15 miljoen van verkocht in 2017. Sony gaf aan 4.5 miljoen consoles verkocht te hebben in 2020. Nintendo kon 3 miljoen Switches verkopen binnen een maand na release.
De vraag is idd groter dan in het verleden maar ook weer niet zo spectaculair. Het is een leveringsprobleem bij Sony, geen kwartaalcijfer propagande bij winkeliers.
Deze hele console launch heisa kost de verkopende bedrijven als Bol, Coolblue en Wehkamp alleen maar tijd en geld vergeleken bij elke ander product.
Het enige dat ik nog kan voorstellen is dat een winkelketen als bol.com liever grote batches verkoopt dan te kleine die veel impact op klantenservice hebben. Maargoed, dat is puur giswerk.
*knip* alleen maar lopen ranten is ongewenst. lees de topicwaarschuwing
[ Voor 123% gewijzigd door Geronimous op 18-02-2021 20:57 ]
Fake melding van de ps5 bij amazon.es toevallig?
PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279
Er was een vertraging inderdaad, mijne was ook vertraagd. heb mijne inmiddels wel binnen, die van jou zal ook wel aankomen binnenkortTwitWit schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 10:36:
[Afbeelding]
Ik heb voor een Tweaker een Ps5 digitaal besteld (want hunten en mensen in NL blij maken ipv een ander land vind ik leuk). Alleen nu dit bovenstaand bericht. Ik vrees denk ik het ergste. Pakket was namelijk vorige week donderdag nog in Duitsland. Is toen vertrokken en niks meer over gehoord. Bestelling is gedaan in Italië. Dus berichtje is via Google Translate vertaald.
Ja lijkt het wel op.Headblast schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:35:
Waar zag je die?Headblast schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:35:
Op gamemania kan je nu volgen waar zelfs zitten met de bestellingen!
https://www.gamemania.nl/info/ps5-reserveren
Ps5 stock alerts op telegram maar hij kwam niet tevoorschijn bij psx telegram.
Pagina is verdwenen, want in het berichtje stond ook prijs:nullHeadblast schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:38:
[...]
Heb ondertussen contact opgenomen, eerst goed nieuws met apparaat komt maandag. Vervolgens 10 min later een email: order is geannuleerd..Wesselkoning schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:36:
[...]
Er was een vertraging inderdaad, mijne was ook vertraagd. heb mijne inmiddels wel binnen, die van jou zal ook wel aankomen binnenkort
Hoe kan ik de PS5 reserveren bij Game Mania?
Het is vanaf 4 februari tijdelijk niet meer mogelijk om via onze webshop of in onze winkels een nieuwe reservering op de PS5 of PS5 Digital Edition te plaatsen. Dit vanwege het enorme succes van deze toestellen in combinatie met de beperkte informatie vanuit Sony omtrent toekomstige leveringen.
Het is vanaf 4 februari tijdelijk niet meer mogelijk om via onze webshop of in onze winkels een nieuwe reservering op de PS5 of PS5 Digital Edition te plaatsen. Dit vanwege het enorme succes van deze toestellen in combinatie met de beperkte informatie vanuit Sony omtrent toekomstige leveringen.
Ik was helemaal blij, want een keer geen vergadering tijdens een melding. Klik op de link, wordt ik ondertussne gebeld en paniek paniek. Ik klikken en klikken, tijdens het bellen, maar nee het werkte niet. Dus ben ik wel een beetje blij om te horen dat ik niet de enige was met problemen.Headblast schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:38:
[...]
Haha herkenbaar, maar was inderdaad gewoon iets fout aan de amazon kant.j.f.otten schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:43:
[...]
Ik was helemaal blij, want een keer geen vergadering tijdens een melding. Klik op de link, wordt ik ondertussne gebeld en paniek paniek. Ik klikken en klikken, tijdens het bellen, maar nee het werkte niet. Dus ben ik wel een beetje blij om te horen dat ik niet de enige was met problemen.
Moet je dat nu nog wel willen? Game Mania is nog maar bij juli 2020 bij het uitleveren van pre-orders. Als je nu een PS5 zou reserveren bij hun zit je waarschijnlijk nog een half jaar te wachten op je console.TylerMayhem schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:42:
Hoe kan ik de PS5 reserveren bij Game Mania?
Als je op enigszins afzienbare termijn een PS5 wilt kun je je beter abonneren op de PSX Sense bot op Telegram en je hoop vestigen op nieuwe drops bij Amazon, of wellicht dat één van de andere grote Nederlandse webshops binnenkort weer eens over de brug komt.
DIt is balen voor de Amazon.fr bestelling, *knip* lees de topicwaarschuwing. Zulke loze beschudigingen wordt niemand vrolijk van. Een beetje geduld is een schone zaak.
/f/image/akzrTX0Fy8itpqUiDL6wXFTp.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 17% gewijzigd door Geronimous op 18-02-2021 20:42 ]
Altijd zo'n pijnlijk aanzicht deze meldingrs5racer schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:56:
DIt is balen voor de Amazon.fr bestelling, wat is DHL toch k*t. Zal wel gejat gaan worden ofzo?
[Afbeelding]

Of, en ik weet dat dit raar klinkt, er is misschien echt vertraging? Dit had mijn Amazon UK pakket ook namelijk.rs5racer schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:56:
DIt is balen voor de Amazon.fr bestelling, wat is DHL toch k*t. Zal wel gejat gaan worden ofzo?
[Afbeelding]
Dit had ik ook en wacht nu al ruim 2 weken. Waarschijnlijk 'kwijt'.rs5racer schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:56:
[Afbeelding]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Kan zijn dat de CityHub vol zit ivm drukte en ze daarom het niet kunnen transporteren van het (landelijke) sorteercentrum naar de CityHub. Had ik vorige week met andere pakket. Denk dat er nog hoop is.dehardstyler schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:00:
[...]
Of, en ik weet dat dit raar klinkt, er is misschien echt vertraging? Dit had mijn Amazon UK pakket ook namelijk.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Oh ook via amazon? Mag aannemen dat ze de Ps5 wel in een andere doos doen zonder informatie?hmr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:04:
[...]
Dit had ik ook en wacht nu al ruim 2 weken. Waarschijnlijk 'kwijt'.
Amazon.es. Schijnt in een Amazon doos te zitten, maar met sticker met "Game console" erop. Maar dat heb ik van horen zeggen.rs5racer schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:12:
[...]
Oh ook via amazon? Mag aannemen dat ze de Ps5 wel in een andere doos doen zonder informatie?
Je bent inmiddels de 3e in 24 uur..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Krijg je wel geld terug van Amazon of doen ze daar moeilijk over?hmr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:13:
[...]
Amazon.es. Schijnt in een Amazon doos te zitten, maar met sticker met "Game console" erop. Maar dat heb ik van horen zeggen.
Niet moeilijk. Wel moeilijk over vervanging regelen.rs5racer schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:16:
[...]
Krijg je wel geld terug van Amazon of doen ze daar moeilijk over?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
nee was niets.dragonwith schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:17:
Die drop van amazon ES was niks?
Geen sticker met game console hier op de doos hoor. Alsof elke bezorger ook opeens amazon dozen gaat jatten met de hoop dat het een PS5 is. Dan kan je beter voor telefoons gaan.hmr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:13:
[...]
Amazon.es. Schijnt in een Amazon doos te zitten, maar met sticker met "Game console" erop. Maar dat heb ik van horen zeggen.
Ik ga er nu maar vanuit dat die niet meer gaat komen en als die wel komt is het leuk meegenomen... Hopen dat het een daadwerkelijke vertraging is.hmr schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:18:
[...]
Niet moeilijk. Wel moeilijk over vervanging regelen.
Geen idee. Vind het opvallend dat er veel bezorgingen kwijtraken. Geen idee wat meer winstgevend is en het interesseert me verder geen moer.jaspermeul schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:26:
[...]
Geen sticker met game console hier op de doos hoor. Alsof elke bezorger ook opeens amazon dozen gaat jatten met de hoop dat het een PS5 is. Dan kan je beter voor telefoons gaan.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Horloges en sieraden met waardes van 20x een PS5 worden ook gewoon door diezelfde bezorger afgegeven, met de naam van de juwelier in grote letters op de doos. Er wordt echt te negatief over bezorgers gedacht. Zoveel stelt een PS5 nou ook weer niet voor.jaspermeul schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 15:26:
[...]
Geen sticker met game console hier op de doos hoor. Alsof elke bezorger ook opeens amazon dozen gaat jatten met de hoop dat het een PS5 is. Dan kan je beter voor telefoons gaan.
verwijderd
[ Voor 93% gewijzigd door j.f.otten op 18-02-2021 15:51 ]
Ik vind het vreemd als allerlei retailers deze maand nieuwe batches krijgen en Bol niet, wat volgens mij de grootste is.NBAasDOGG schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 12:09:
Hoop het man!rs5racer schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:04:
Misschien toch een te snelle conclusie getrokken over bezorgers?[Afbeelding]
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Het zou prima kunnen dat ze ze hebben, maar even een stuwmeertje aanmaken om niet weer zoveel mensen teleur te stellen. Het zou ook prima kunnen dat Sony dacht "nou, we sturen die andere shops ook maar eens wat". We weten het gewoon niet zeker. Ja, als je in het Bol.com magazijn werkt en je ziet met je eigen ogen een paar pallets vol PS5 staan, dan weet je het zeker (en mag je er waarschijnlijk niks over zeggenRobvG schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:10:
[...]
Ik vind het vreemd als allerlei retailers deze maand nieuwe batches krijgen en Bol niet, wat volgens mij de grootste is.
Zou wel een mooie stunt zijn: dat ze er opeens 100.000 op de markt gooien.dr.lowtune schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:18:
[...]
Het zou prima kunnen dat ze ze hebben, maar even een stuwmeertje aanmaken om niet weer zoveel mensen teleur te stellen. Het zou ook prima kunnen dat Sony dacht "nou, we sturen die andere shops ook maar eens wat". We weten het gewoon niet zeker. Ja, als je in het Bol.com magazijn werkt en je ziet met je eigen ogen een paar pallets vol PS5 staan, dan weet je het zeker (en mag je er waarschijnlijk niks over zeggen)
Ik blijf het af en toe in de gaten houden al moet ik zeggen dat mijn sprankje hoop steeds kleiner wordt als ik de Telegram ping weer hoor afgaan en er een of andere gare Spaanse Amazon niet-meer-bestaande-aanbieding langskomt.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 18-02-2021 20:58 ]
Voorlopig is er wereldwijde schaarste voor chips. Ook Volkswagen maakt 100.000 auto's per maand minder door gebrek aan chips.
[ Voor 17% gewijzigd door Geronimous op 18-02-2021 20:59 ]
Hey allemaal,
Zojuist heb ik vernomen dat een vriend van mij zijn playstation 5 vandaag mag ophalen bij MM Alexandrium Rotterdam.
Hij stond op plaats 224e.
Deze info kan perspectief bieden. Ik dacht, laat me maar een keertje nuttig zijn door dit met jullie te delen.
Zojuist heb ik vernomen dat een vriend van mij zijn playstation 5 vandaag mag ophalen bij MM Alexandrium Rotterdam.
Deze info kan perspectief bieden. Ik dacht, laat me maar een keertje nuttig zijn door dit met jullie te delen.
Kleedje315 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:30:
Hey allemaal,
Dan zouden ze bijna alles geleverd hebben of lees ik dit verkeerd?
Bijna wel ja. Want ik zelf sta op 264e plaats.lometje schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:47:
[...]
[...]
Van wanneer zijn die plaatsen? Begin van het jaar? Of recent?Kleedje315 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:55:
[...]
Bijna wel ja. Want ik zelf sta op 264e plaats.
ik reserveerde op 20 november 2020, ik stond toen op 264. Maar die maat van mag nu zijn ps5 halen. Hij stond, toen hij reserveerde op 224e. Dus dat zou nu dus betekenen dat ik dan: 264 - 224 = 40, recent op 40e staMrTuinstra schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:57:
[...]
Van wanneer zijn die plaatsen? Begin van het jaar? Of recent?
Dat lees je dan verkeerd. Die plek was 224 was natuurlijk lang geleden zo, er waren misschien ook wel mensen met plek 500. Vorige week was die 224 bv al gedaald naar 20 en 500 naar 260.lometje schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 16:47:
[...]
[...]
Dat linkje zijn de openstaande orders nog op dit moment.
Weer een valse beschikbaarheidsmelding vanuit de ps5 stock alert telegram. Is al de 3e vandaag
4970Wp | 14* 355 | IQ7+ | PVoutput
PS5 Stock bot van PSX sense pakt die niet op? Beter geprogrammeerd?itguy013 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:04:
Weer een valse beschikbaarheidsmelding vanuit de ps5 stock alert telegram. Is al de 3e vandaag
Geen stock, geen melding, lijkt me niet zo lastig toch?pessimist07 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:08:
[...]
PS5 Stock bot van PSX sense pakt die niet op? Beter geprogrammeerd?
Dat zijn warehouse deals. Dus dat zijn PS5's die terug zijn gevallen door bijvoorbeeld betalingen die niet afgeschreven konden worden. Zijn enkele PS5's (dus letterlijk 1 of 2 iedere keer) en die worden alleen verzonden naar Spaanse adressen op Amazon.es.itguy013 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:04:
Kansloos dus om te volgen.
Thanks man!Cowboy_Henk schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:37:
Niet eens, wat er aan de hand is, is dat op een productpagina van de PS5 soms een add-to-cart button te zien is, zonder dat daar een offer aan gekoppeld is. Er is dus niets te koop. Ik dacht in het begin ook dat het om warehouse deals ging, maar dat lijkt niet te kloppen. Het is puur een glitch op de productpagina, wellicht een methode van Amazon om bots te irriteren, zoals ze ook doen met redirects naar camera, controller etc. Bots die controleren op een add-to-cart button gaan daardoor af. PSX bot controleert op een andere manier.Tim14ww schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:10:
[...]
Dat zijn warehouse deals. Dus dat zijn PS5's die terug zijn gevallen door bijvoorbeeld betalingen die niet afgeschreven konden worden. Zijn enkele PS5's (dus letterlijk 1 of 2 iedere keer) en die worden alleen verzonden naar Spaanse adressen op Amazon.es.
Kansloos dus om te volgen.
Op de site van GM is de pulse hoofdtelefoon wee te koop voor wie hem zoekt.
Hey gaat goed bij GM zie ik. Uitgeleverd tot begin september. Ik heb een bestelling (digital edition) van richting eind novemberCowboy_Henk schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 14:37:
Voor de personen met interesse...de Arctis 7P is ook weer verkrijgbaar na een lange tijd. Weet niet hoe groot de voorraad is.Joris8580 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 17:22:
Op de site van GM is de pulse hoofdtelefoon wee te koop voor wie hem zoekt.
https://www.bol.com/nl/p/...s4/9300000009317765/?s2a=
Vraaagje,
Zijn er mensen geweest die bij BCC een order hebben geplaatst, deze hebben betaald en achteraf te horen kregen dat er teveel PS5's waren verkocht in de afgelopen drop van 12-02?
Ik probeer te achterhalen hoeveel ps5's er te veel zijn verkocht en of het dus de moeite waard is om de order te laten staan ipv. te annuleren en geld terug te vragen.
Zijn er mensen geweest die bij BCC een order hebben geplaatst, deze hebben betaald en achteraf te horen kregen dat er teveel PS5's waren verkocht in de afgelopen drop van 12-02?
Ik probeer te achterhalen hoeveel ps5's er te veel zijn verkocht en of het dus de moeite waard is om de order te laten staan ipv. te annuleren en geld terug te vragen.
Ja +1. Betaald en al. De beruchte 'sorry, sorry, sorry' mail gehad.pessimist07 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:39:
Vraaagje,
Jup ik ookpessimist07 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:39:
Vraaagje,
Ook hierpessimist07 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:39:
Vraaagje,
Reeds geannuleerd en eindelijk na 4 dagen geld terug gehad.pessimist07 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:39:
Vraaagje,
Tegen alle verwachtingen in kijk ik in mijn wehkamp app en zie ik dat er morgen een PS5 mijn kant op komt.
Yesss
Yesss

Add me op Stadia: Gloogle
Gefeliciteerd!Pukson schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:16:
Tegen alle verwachtingen in kijk ik in mijn wehkamp app en zie ik dat er morgen een PS5 mijn kant op komt.
Yesss
Volgens mij ook al eerder gevraagd, maar jij had rond 14:00 toch pas de bestelling erin gekregen?
Hier nog steeds wacht op goedkeuren namelijk. Had dit soort berichten eerlijk gezegd ook niet meer verwacht!
Ja klopt zo rond 1400 besteld aan de telefoon:)pelidee schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:37:
[...]
Gefeliciteerd!
Volgens mij ook al eerder gevraagd, maar jij had rond 14:00 toch pas de bestelling erin gekregen?
Hier nog steeds wacht op goedkeuren namelijk. Had dit soort berichten eerlijk gezegd ook niet meer verwacht!
Ok, ik zit daar nog voor en nog geen veranderde status. Ben erg benieuwd op welke basis ze dan uitleveren. Hopelijk komt het hier ook nog goed dan.Pukson schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:38:
[...]
Ja klopt zo rond 1400 besteld aan de telefoon:)
Ik een uur eerder en sta nog in afwachting. Lekker geregeld weer daar. Wel gefeliciteerd aan jou! Veel plezier ermee.Pukson schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:38:
[...]
Ja klopt zo rond 1400 besteld aan de telefoon:)
Stond jouw status eerder vanavond nog op "in afwachting" of kan het ook vanmiddag al versprongen zijn?
[ Voor 15% gewijzigd door RobvG op 18-02-2021 22:47 ]
Je triggerde mij om ook te kijken...Pukson schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 22:16:
Yesss
Mijn bestelling van 16 februari was geannuleerd...
Nu staat er opeens een nieuwe bestelling in met levering morgen??
Ik heb nog niets betaald en geen bevestigen/betaal link in de e-mail

Eerst zien dan geloven haha.
Ik hing overigens 13:56 de telefoon op...
[ Voor 14% gewijzigd door pessimist07 op 18-02-2021 23:15 ]
Haha, ook gefeliciteerd!pessimist07 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:11:
[...]
Je triggerde mij om ook te kijken...
Wel een apart verhaal.
Hier om 13.42 de lijn verbroken na de bestelling.
Ik had de hoop al opgegeven na de annulering van de order:pelidee schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:19:
[...]
Haha, ook gefeliciteerd!
Wel een apart verhaal.
Hier om 13.42 de lijn verbroken na de bestelling.
/f/image/GvXzJb1fiMP3UoMblgJMCGxu.png?f=fotoalbum_large)
Blijkbaar blijft er zelfs dan nog hoop??
Ik vertrouw het om eerlijk te zijn nog niet

Het wachten voor mij is gelukkig voorbij, gisteren m’n PS5 op kunnen halen met dank aan GameMania!. Veel succes iedereen met de ‘hunt’ of wachten op je preorder, uiteindelijk zullen we er allemaal een in huis hebben!
:strip_exif()/f/image/ZsWRWaIGVjh6KFZbSO0DeRTK.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 47% gewijzigd door Extramuros op 18-02-2021 23:28 ]
Ik zie zojuist in de app dat de disk editie niet meer op uitverkocht staat (de digital nog wel), morgen nieuwe bel ronde?pessimist07 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:24:
[...]
Ik had de hoop al opgegeven na de annulering van de order: [Afbeelding]
Blijkbaar blijft er zelfs dan nog hoop??
Ik vertrouw het om eerlijk te zijn nog niet

/f/image/5uNogJGxrP0uMPBSBrSsARet.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 21% gewijzigd door pessimist07 op 18-02-2021 23:31 ]
Wanneer had je besteld?Extramuros schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:26:
Het wachten voor mij is gelukkig voorbij, gisteren m’n PS5 op kunnen halen met dank aan GameMania!. Veel succes iedereen met de ‘hunt’ of wachten op je preorder, uiteindelijk zullen we er allemaal een in huis hebben!
[Afbeelding]
Exact hetzelfde. Dacht nog huh waarom staat er een tweede Sony 5 bij mij bestellingen.pessimist07 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:11:
[...]
Je triggerde mij om ook te kijken...
Heb inmiddels al de track code ontvangen!
Man man man, wat een week was dit zeg.
Afgelopen dinsdag DE besteld bij amazon.fr, maar mijn american express cc werd geweigerd. Alleen in mijn account stond dat er niks mis was met mijn bestelling, ik had alleen geen leverdatum. Ook kon ik nergens mijn betaalmethode veranderen. Na de Amazon klantenservice te hebben gebombardeerd kreeg ik vandaag opnieuw een betalingsprobleem mailtje en ik kon het zowaar aanpassen! Dus nu komt ie dinsdag binnen.
Ik weet niet hoe het gefixt is, maar het is gefixt en ik stel er verder geen vragen over!
Afgelopen dinsdag DE besteld bij amazon.fr, maar mijn american express cc werd geweigerd. Alleen in mijn account stond dat er niks mis was met mijn bestelling, ik had alleen geen leverdatum. Ook kon ik nergens mijn betaalmethode veranderen. Na de Amazon klantenservice te hebben gebombardeerd kreeg ik vandaag opnieuw een betalingsprobleem mailtje en ik kon het zowaar aanpassen! Dus nu komt ie dinsdag binnen.
Ik weet niet hoe het gefixt is, maar het is gefixt en ik stel er verder geen vragen over!
@MelvinW wat kan jij hierover uitlezen?pessimist07 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:30:
[...]
Ik zie zojuist in de app dat de disk editie niet meer op uitverkocht staat (de digital nog wel), morgen nieuwe bel ronde?
[Afbeelding]
Leuk moment voor velen het unboxen van de Playstation. Na zo'n lange en bittere strijd zal dat wel een kippenvel momentje opleveren...
Tnx! Ik had m op Amazon al in de reservering staan maar hij is heel lastig te leveren. En op Steelseries zelf is ie altijd binnen no-time uitverkocht.Santiago2019 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 18:02:
[...]
Voor de personen met interesse...de Arctis 7P is ook weer verkrijgbaar na een lange tijd. Weet niet hoe groot de voorraad is.
https://www.bol.com/nl/p/...s4/9300000009317765/?s2a=
Dat was het zeker! Helemaal als je de console zelf in je handen hebt. Heerlijk gevoel. Hahahaha!!Massief schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 08:55:
Leuk moment voor velen het unboxen van de Playstation. Na zo'n lange en bittere strijd zal dat wel een kippenvel momentje opleveren...
Nog 11 over, maar er zijn nog mensen die geen goedkeuring hebben. Daar krijgen een aantal vast nog goed nieuws door. Een nee, ondanks dat er stock is betekent dat niet dat er ook nieuwe orders worden aangenomen. Alles is gereserveerd.
Dan hoop ik dat wij bij die 11 zitten. Status: "Wacht op goedkeuring". Ik had rond 13:40 een medewerker aan de lijn en paar minuten later opgehangen. Afwachten maar en anders hopen dat Bol.com nog een keer gaat bewegen.MelvinW schreef op vrijdag 19 februari 2021 @ 09:20:
[...]
Nog 11 over, maar er zijn nog mensen die geen goedkeuring hebben. Daar krijgen een aantal vast nog goed nieuws door. Een nee, ondanks dat er stock is betekent dat niet dat er ook nieuwe orders worden aangenomen. Alles is gereserveerd.
Bedankt voor de informatie
Mag ook wel een keer tijd worden dat Bol en/of coolblue wat krijgen. Ik vind het maar raar dat bedrijven als Wehkamp en BCC wel PS5's geleverd krijgen en grote ketens als Bol en Coolblue (tot op heden) niet.
psn: Arco1981
Ik heb ze (wehkamp) even gebeld (had hem ook in mijn wenslijst staan) en dom gehouden, mevrouw keek in mijn account maar gaf aan dat hij voor mij niet beschikbaar was. Als je hem in je wenslijst hebt staan dan kom je op een soort wachtrij uit maakt ik op uit haar verhaal. De voorraad die ze nu dus hebben is echt al gereserveerd.pessimist07 schreef op donderdag 18 februari 2021 @ 23:30:
[...]
Ik zie zojuist in de app dat de disk editie niet meer op uitverkocht staat (de digital nog wel), morgen nieuwe bel ronde?
[Afbeelding]
Als je de PS5 op je wenslijst hebt staan en er komt voorraad dan brengen ze je wel op de hoogte werd mij verteld.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |