Zojuist bevestiging gehad dat mn nedgame bundel verzonden is. Besteld tijdens de eerste ronde in februari.
Oh ja. Ik weet niet of dit voor iemand boeiend is, maar MediaMarkt Leidschendam belde me vorige week, dus nu kon ik eindelijk mijn 50 euro terughalen en MM-bonnen van kerst verwerken. Besteld op de dag van release volgens mij, dus 19 november.
Ik laat het ook maar aan me voorbij gaan voorlopig. Gelet op de problemen met de controller en gebrek aan games is het ook niet super erg.. de rest succes natuurlijk.
Gezien het feit dat GM nu in augustus begint te komen en ik begin augustus zit denk ik dat het erg slim zou zijn nu gewoon af te wachten tot deze uitleveren... ik houd jullie op de hoogte.
Ben zojuist gebeld door GM en kan vrijdag mn ps5 disc afhalen in Groningen. 13-9 besteld.
Vanmiddag gebeld door de MediaMarkt in Alphen aan den Rijn dat ik mijn PlayStation 5 kan afhalen.
Ik wacht ook nog op goedkeuring. Ik heb er wel vertrouwen in! Als het een pre-order zou worden zou ik al blij zijn.pelidee schreef op maandag 22 februari 2021 @ 10:57:
[...]
Dat zijn er al een stuk minder dan de 95 eerder. Heb nog steeds een wacht op goedkeuring.
Hoe is dat bij @Elias2020 @Rendo @Pannekoek81 @RobvG ?
Het is niet meer te doen met 16k man in een app. Bedoeld om bots te weren, maar nu heeft iedereen ineens de kans om te gaan scalpen. Gezien de aantallen (en dezelfde foto's) op MP wordt de bot daar veelvuldig voor gebruikt.
Zo, volgens mij is er een grote lading binnen gekomen bij de MM, voorraad bij Amsterdam noord is van 139 naar 35 gegaan
Rotterdam Centrum ook. Van 300 nog wat naar 145. Lekker bezigHelox-in-a-box schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:50:
Zo, volgens mij is er een grote lading binnen gekomen bij de MM, voorraad bij Amsterdam noord is van 139 naar 35 gegaan
Zwolle ook
Wie weet zit ik (en mede tweakers) er nu wel bij
...hoe kan ik dit vinden voor Amersfoort?Helox-in-a-box schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:50:
https://ps5-nieuws.nl/ps5-supply/lometje schreef op maandag 22 februari 2021 @ 20:52:
[...]
...hoe kan ik dit vinden voor Amersfoort?
Zou volgens de geruchtenmolen om 3700 Disk Editions gaan.Helox-in-a-box schreef op maandag 22 februari 2021 @ 19:50:
Voor de app: ommetje ging ik een blokje om: ik zag een DHL bestelbus de wijk in rijden. Denk nog zo: zul je net zien dat mijn pakket nu bezorgd wordt. Rara: de PS5 van Amazon.fr zat er in. Terwijl de track en trace update van Amazon aangaf: bezorging op mardi aka dinsdag.
Naja, morgen tweede afleverpoging dan maar. Nooit meegemaakt dat Amazon pakketjes te vroeg aankomen.
Naja, morgen tweede afleverpoging dan maar. Nooit meegemaakt dat Amazon pakketjes te vroeg aankomen.
Ik heb ook al gehoord dat Amazon pakketjes van DHL meteen retour afzender gaan na eerste afleverpoging.Joosie200 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:22:
Voor de app: ommetje ging ik een blokje om: ik zag een DHL bestelbus de wijk in rijden. Denk nog zo: zul je net zien dat mijn pakket nu bezorgd wordt. Rara: de PS5 van Amazon.fr zat er in. Terwijl de track en trace update van Amazon aangaf: bezorging op mardi aka dinsdag.
Gelukkig bij jou niet blijkbaar (?)
Dat is niet mijn ervaring. Meestal komen ze wel 2e keer.krablander schreef op maandag 22 februari 2021 @ 22:51:
[...]
Ik heb ook al gehoord dat Amazon pakketjes van DHL meteen retour afzender gaan na eerste afleverpoging.
Gelukkig bij jou niet blijkbaar (?)
Wel heb ik meegemaakt dat ze de 2e keer niet kwamen en het dan wel retour gaat inplaats van afleverpunt. Heel irritant.
De groep groeit inderdaad erg hard de laatste tijd:bgeijsen schreef op maandag 22 februari 2021 @ 14:20:
Zooo.. dat ging weer snel haha. Gelukkig was het weer die niet al te voordelige bundel. De Telegram groep is inmiddels een DDoS tool geworden...16,2k en t blijft iedere dag maar groeien xD
:strip_exif()/f/image/8v04MtBILuORvxxGKmJKsZdt.jpg?f=fotoalbum_large)
Merk je eigenlijk ook zichtbare afname na wat drops of valt dat eigenlijk wel mee?MelvinW schreef op maandag 22 februari 2021 @ 23:56:
[...]
De groep groeit inderdaad erg hard de laatste tijd:
[Afbeelding]
Kan natuurlijk ook de andere kant op. Mensen die niet weten van bot en zoveelste keer naast de boot piesen komen er dan ook wel weer bij, lijkt mij. Hoe dan ook, wat een aantal zeg!
[ Voor 15% gewijzigd door Sannies op 23-02-2021 00:03 ]
Toevallig herken ik beide dingen. Amazon komt meestal eerder dan aangegeven. (Afgelopen weekend nog een tv-standaard die eerst in de PostNL-app op zaterdag stond, maar op vrijdagochtend ineens wijzigde naar vrijdagmiddag).Joosie200 schreef op maandag 22 februari 2021 @ 21:22:
En bij ons gaan alle DHL-pakket steeds rechtstreeks retour afzender als ze hem niet kwijt konden. Zelfs bij een rechtstreekse aflevering op een DHL-punt kreeg ik de melding “DHL-punt gesloten na 17u.” Retour afzender....
Ik zoek dan ook direct een andere webshop zodra ik de letters DHL zie staan. Alleen mijn wederhelft blijft hardnekkig doorshoppen....
[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 23-02-2021 08:47 ]
Bij mij stond er sinds zondag dat de ps5 binnen 3-5 dagen bezorgt zou worden. Vandaag staat er dat hij niet meer leverbaar en uitverkocht is...knny schreef op maandag 22 februari 2021 @ 15:06:
Nog iemand hier iets gehoord vandaag van de Wehkamp?
De status in de app neem ik aan? Want in de app als ik nu doorklik op de PS5 staat hij inderdaad niet meer. Krijg ik een lege witte pagina met wat knoppen, zoals 'kies je maat' etc.Juicy reign schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:01:
[...]
Bij mij stond er sinds zondag dat de ps5 binnen 3-5 dagen bezorgt zou worden. Vandaag staat er dat hij niet meer leverbaar en uitverkocht is...
Of echt bij je bestelling?
Hier is het nog 'wacht op goedkeuren'.
Wellicht dat @melvinw ons weer een update wilt geven wat hij nu ziet, na de +- 90 van voor het weekend en de 45 van gisteren
[ Voor 11% gewijzigd door pelidee op 23-02-2021 09:05 ]
Ja dit staat bij mijn bestellingen. Veranderd bijna dagelijks maar had nu wel goede hoop aangezien de levertijd maar max 5 dagen zou zijn.pelidee schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:03:
[...]
De status in de app neem ik aan? Want in de app als ik nu doorklik op de PS5 staat hij inderdaad niet meer. Krijg ik een lege witte pagina met wat knoppen, zoals 'kies je maat' etc.
Wellicht dat @melvinw ons weer een update wilt geven wat hij nu ziet, na de +- 90 van voor het weekend en de 45 van gisteren
Niks veranderdpelidee schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:03:
[...]
De status in de app neem ik aan? Want in de app als ik nu doorklik op de PS5 staat hij inderdaad niet meer. Krijg ik een lege witte pagina met wat knoppen, zoals 'kies je maat' etc.
Tering dat ging snel. Heb direct op bestellen gedrukt met prime en was te laat.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Net eentje kunnen bestellen via Amazon.nl. Dit is volgens mij de eerste keer dat Amazon.nl wat aanbiedt?
Iemand die het is gelukt bij Amazon.nl?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
ikke net, klikte gelijk maar was al te laat..miicker schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:51:
Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop
Letterlijk gereageerd binnen 5 seconden van het bericht.
PS5 in de winkelmand, kon doorgaan.
Volgende pagina dat "het aantal dat je geselecteerd hebt niet meer verkrijgbaar is"
Nu faalt de link.
Wat moet je in godsnaam doen om iets te bemachtigen op deze manier?
Lijken wel festival tickets.
Volgende pagina dat "het aantal dat je geselecteerd hebt niet meer verkrijgbaar is"
Nu faalt de link.
Aah shit te laat. Direct na het bericht ingelogd, had hem in de winkelwagen maar al weg.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Had dit ook, direct op betalen gedrukt, maar was al te laat.SideShow118 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:52:
Letterlijk gereageerd binnen 5 seconden van het bericht.
Nu faalt de link.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ging alleen om de digital versie.. wilde em wel.. maar te laat..
Kreeg niet meer dan
Er ging iets mis toen je verzoek in behandeling was.
We verwachten dat we het probleem snel hebben opgelost. Als je een bestelling probeerde te plaatsen, is die niet verwerkt. Probeer het later nog een keer.
Onze excuses voor het ongemak.
En dat direct na de link in de PSX Sense telegramgroep.
We verwachten dat we het probleem snel hebben opgelost. Als je een bestelling probeerde te plaatsen, is die niet verwerkt. Probeer het later nog een keer.
Ik was ook net te laat, hij zat in mijn winkelwagen, maar toen was hij toch al weg
Kannonen. Onmogelijke missie dit.
Life is meant to be experienced
Meteen een 503 melding bij het openen van de site. De zoektocht duurt voort..
Als de ene dropt, dropt de ander meestal ook. Wellicht zo een Disk Edition drop?
Alles automatisch netjes ingevuld, maar uiteindelijk bij bestel nu er uit gegooid..
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Er moet een nieuwe telegram groep komen van
@MelvinW met alleen tweakers en/of met invite/code.
Dan maken we nog kans haha. Ik zocht juist de digital versie
@MelvinW met alleen tweakers en/of met invite/code.
Dan maken we nog kans haha. Ik zocht juist de digital versie
Maar is dit een primeur? Eerste drop bij Amazon.nl zelf geloof ik. En als ze eerst de DE doen kan de disc niet lang op zich laten wachten lijkt mij?
10 december is er daar ook een drop geweest.Joosie200 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:55:
Maar is dit een primeur? Eerste drop bij Amazon.nl zelf geloof ik. En als ze eerst de DE doen kan de disc niet lang op zich laten wachten lijkt mij?
Een andere bot op telegram was dit keer trouwens 2 minuten eerder dan PSX-sense.
Kan dat? hahamiicker schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:56:
Een andere bot op telegram was dit keer trouwens 2 minuten eerder dan PSX-sense.
[ Voor 6% gewijzigd door pelidee op 23-02-2021 09:57 ]
Welke?miicker schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:56:
Omdat wij pas melden wanneer er een offering ID beschikbaar is voor het product, en dus te kopen is. Hij was al ff zichtbaar maar niet koopbaar. Als we een melding sturen en er is niks te kopen dan geven mensen op, vandaar.miicker schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:56:
Ik grijp ook mis. Zat toevallig op mijn telefoon, zag de melding , drukte binnen 2 seconden op de link, Amazon zet hem in mijn account en voordat ik kom afrekenen met CC kreeg ik een foutmelding. Dit alles in een tijdsbestek van Max 20 sec...
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
Helaas vaak genoeg alleen een drop geweest van de disc versie. Dus helaas geeft dat geen garantie.Joosie200 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:55:
Ja dat is die van fcksclprs, maar ook daar kwam ik er niet doorheen.miicker schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:56:
En dan niet zeggen welkemiicker schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:56:
edit: toch wel, bedankt
[ Voor 6% gewijzigd door LordLynx op 23-02-2021 10:03 ]
Twee hele cruciale minuten met zulke drops. Zelfs al is de bestelknop er nog niet heb je al wel voorsprong. Het lijkt me stug dat er later vandaag geen discs verschijnen bij Amazon.nl, eerdere disc versies zijn volledig aan mij voorbij gegaan. Wel de eerste keer DE only dus?miicker schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:56:
Inderdaad. Ik had namelijk wel de afrekenoptieJoosie200 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:01:
[...]
Twee hele cruciale minuten met zulke drops. Zelfs al is de bestelknop er nog niet heb je al wel voorsprong. Het lijkt me stug dat er later vandaag geen discs verschijnen bij Amazon.nl, eerdere disc versies zijn volledig aan mij voorbij gegaan. Wel de eerste keer DE only dus?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Join je toch ook die andere. Des te meer kans. Denk niet dat we mogen klagen over de bot van PSX Sense ;-)Joosie200 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:01:
[...]
Twee hele cruciale minuten met zulke drops. Zelfs al is de bestelknop er nog niet heb je al wel voorsprong. Het lijkt me stug dat er later vandaag geen discs verschijnen bij Amazon.nl, eerdere disc versies zijn volledig aan mij voorbij gegaan. Wel de eerste keer DE only dus?
Zeker niet! Maar ik denk niet dat er iemand met de PSX Sense bot het gelukt is, die 2 minuten zijn cruciaal.pelidee schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:06:
[...]
Join je toch ook die andere. Des te meer kans. Denk niet dat we mogen klagen over de bot van PSX Sense ;-)
Zeker niet. Door PSX was het vorige week dinsdag raak bij Amazon.fr voor mij. En dankzij dit topic Wehkamp voor €470pelidee schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:06:
[...]
Join je toch ook die andere. Des te meer kans. Denk niet dat we mogen klagen over de bot van PSX Sense ;-)
Yes, hier een via amzon. komt Donderdag als het goed ismiicker schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:51:
Weer een etentje van een maatje tegoed! Laat die horeca maar snel open gaan!
klikte direct op die link van die bot. Had toevallig de telefoon in de hand.miicker schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:06:
[...]
Zeker niet! Maar ik denk niet dat er iemand met de PSX Sense bot het gelukt is, die 2 minuten zijn cruciaal.
[ Voor 35% gewijzigd door cypher21 op 23-02-2021 10:09 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
PSX bot, zonder problemen.miicker schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:06:
[...]
Zeker niet! Maar ik denk niet dat er iemand met de PSX Sense bot het gelukt is, die 2 minuten zijn cruciaal.
PreciesJoosie200 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:07:
[...]
Zeker niet. Door PSX was het vorige week dinsdag raak bij Amazon.fr voor mij. En dankzij dit topic Wehkamp voor €470
IK heb ook via de psx sense kunnen bestellen met de link direct bestellen. Kon meteen afrekenen via ideal
En dat is waarom wij wachten op een offering ID, zodat we een direct buy link kunnen doorpushen. Cruciaal bij elke drop imo. Zeker met alle cache issues dat Amazon heeft.nosfertu schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:10:
IK heb ook via de psx sense kunnen bestellen met de link direct bestellen. Kon meteen afrekenen via ideal
Hier weer niet... Het lijkt er op dat ik gewoon niet MAG bestellen ofzo.
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Net bij Amazon in mijn winkelwagentje gekregen.
Nu de melding: Verifieer de betaalmethode die is gebruikt voor deze bestelling of gebruik een andere betaalmethode. Zonder verificatie wordt deze bestelling na een dag geannuleerd.
Twijfel alleen of wij een digital willen
Sta bij de Wehkamp ook nog steeds in de wacht.
Nu de melding: Verifieer de betaalmethode die is gebruikt voor deze bestelling of gebruik een andere betaalmethode. Zonder verificatie wordt deze bestelling na een dag geannuleerd.

[ Voor 9% gewijzigd door Pannekoek81 op 23-02-2021 10:12 ]
Omdat jij elke keer geluk hebt. Zou jij mijn maatje willen worden voor een happy mealcypher21 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:07:
[...]
Yes, hier een via amzon. komt Donderdag als het goed is
Weer een etentje van een maatje tegoed! Laat die horeca maar snel open gaan!
[...]
klikte direct op die link van die bot. Had toevallig de telefoon in de hand.
psn: Arco1981
Neem hem graag over:)Pannekoek81 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:11:
Twijfel alleen of ik een digital wil
Als je hem kwijt wilt!Pannekoek81 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:11:
En de MFA soap continuesPannekoek81 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:11:
Al krijg je bij Frankrijk, Spanje netjes vijf dagen. Probeer eens rechtstreeks Amazon.nl gift vouchers te kopen en die af te rekenen. Lukt dat: verzilver ze voor je zojuist bemachtigde PS5.
Ik koop hem wel dan.Pannekoek81 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:11:
Er zijn genoeg mensen die via PSX bot een PS5 hebben binnengehaald. Er zullen wel veel meer Bots actief zijn en in plaats van te klagen kan je beter een bedankje achterlaten. Die Bot is er juist om jou en mij aan een PS5 te helpen .
Nog niet genoeg hoor, ik heb hem nog niet!HaskoF schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:13:
Er zijn genoeg mensen die via PSX bot een PS5 hebben binnengehaald.
Send me your gameboys
Als je echt twijfelt... misschien annuleren, je kunt bij amazon maar 1 per account bestellen. Dus mocht je deze verkopen dan kun je iig Amazon.nl als toekomstige optie voor een disc versie vergetenPannekoek81 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:11:
Bestellen en als je een disc edition te pakken krijgt kan je de digitale verkopen zonder je broek te scheuren 😉.Pannekoek81 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:11:
PSN: Zwartkijker
Digital en disk edition zijn andere producten toch? Ik heb bij UK drop beide in mijn mandje bestellingen gehad en dat ging prima.cypher21 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:19:
[...]
Als je echt twijfelt... misschien annuleren, je kunt bij amazon maar 1 per account bestellen. Dus mocht je deze verkopen dan kun je iig Amazon.nl als toekomstige optie voor een disc versie vergeten
Uiteindelijk was de digital geannuleerd maar was pas een week later dus volgens mij is dat geen probleem!
Maar die bezorgen toch niet meer in NL?reeging schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:20:
[...]
Digital en disk edition zijn andere producten toch? Ik heb bij UK drop beide in mijn mandje bestellingen gehad en dat ging prima.
Uiteindelijk was de digital geannuleerd maar was pas een week later dus volgens mij is dat geen probleem!
Kreeg precies de zelfde melding, nu bij NL en toen ook bij amazon ES/IT...Joosie200 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:53:
Kreeg niet meer dan
Snap niet waarom steeds precies de zelfde
Error krijg.
Onzin, zijn 2 verschillende producten.cypher21 schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:19:
[...]
Als je echt twijfelt... misschien annuleren, je kunt bij amazon maar 1 per account bestellen. Dus mocht je deze verkopen dan kun je iig Amazon.nl als toekomstige optie voor een disc versie vergeten
Zelfs met Warehouse deals kan je gewoon meerdere bestellingen hebben binnen Amazon.
Ben nog sceptisch, maar heb het idee dat mijn bestelling er doorheen is gekomen. Bestelbevestiging gehad + een paar minuten geleden het volledige bedrag van mijn cc afgeschreven. Zat toevallig op mijn telefoon toen de melding binnenkwam dus was er direct bij, maar was nog niet eens ingelogd dus dat duurde ook nog wel een paar seconden

Hmmm ok...pelidee schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:33:
[...]
Onzin, zijn 2 verschillende producten.
Zelfs met Warehouse deals kan je gewoon meerdere bestellingen hebben binnen Amazon.
Ik kreeg het niet voor elkaar via Amazon.de de laatste keer, kreeg een melding dat er al een PS5 besteld was...
probeer het de volgende keer nog wel eens dan.
Als er een leverdag/datum in je account staat, dan zit je goedJustin. schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:35:
Ben nog sceptisch, maar heb het idee dat mijn bestelling er doorheen is gekomen. Bestelbevestiging gehad + een paar minuten geleden het volledige bedrag van mijn cc afgeschreven. Zat toevallig op mijn telefoon toen de melding binnenkwam dus was er direct bij, maar was nog niet eens ingelogd dus dat duurde ook nog wel een paar seconden
Hoe/waar kreeg je een notificatie hiervan? Zie niks voorbij komen in de Telegram groepAid schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 09:51:
Net eentje kunnen bestellen via Amazon.nl. Dit is volgens mij de eerste keer dat Amazon.nl wat aanbiedt?
Ja hoor, de PSX Sense bot afgegaan om 09:48 en direct buy link kwam minuutje later door.tweegroenethee schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:43:
[...]
Hoe/waar kreeg je een notificatie hiervan? Zie niks voorbij komen in de Telegram groep
In de psxsense Telegram groep een melding om 09:49 gehad.tweegroenethee schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:43:
[...]
Hoe/waar kreeg je een notificatie hiervan? Zie niks voorbij komen in de Telegram groep
Bedankt voor het melden, had hem per ongeluk gemuteNepGangster schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:44:
[...]
Ja hoor, de PSX Sense bot afgegaan om 09:48 en direct buy link kwam minuutje later door.

Send me your gameboys
Je bent niet de enige, 10% heeft 'm op mute xDJoran schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:46:
[...]
Bedankt voor het melden, had hem per ongeluk gemute
Kan je dat allemaal zien?MelvinW schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:46:
[...]
Je bent niet de enige, 10% heeft 'm op mute xD
Top! Leverdatum staat op donderdagRKD schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:39:
[...]
Als er een leverdag/datum in je account staat, dan zit je goed

Ah ik kreeg em pas om 09.51. Vandaar dat ik misgreepNepGangster schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 10:44:
[...]
Ja hoor, de PSX Sense bot afgegaan om 09:48 en direct buy link kwam minuutje later door.
Bij Wehkamp is de status bij mij nog steeds "Wachten op goedkeuring". Bij mijn wenslijst zie ik dat er inmiddels geen voorraad meer is, maar hij is dus ook nog niet geannuleerd.
Pulse 3D headset op voorraad bij MM
https://www.mediamarkt.nl...set-1665135.html?rbtc=tra|con|1441745|0c73476a99f850e8c26a98622772f1a5|p|&tduid=0c73476a99f850e8c26a98622772f1a5
https://www.mediamarkt.nl...set-1665135.html?rbtc=tra|con|1441745|0c73476a99f850e8c26a98622772f1a5|p|&tduid=0c73476a99f850e8c26a98622772f1a5
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Gelukkig alleen digitaal, ik zat weer in een vergadering vast
Surfin' paradise!
Ben net gebeld door Mediamarkt Ekkersrijt om mijn pre order op te komen halen. Had die op 3-12 besteld. Heb het afgezegd aangezien ik er al 1 heb zodat iemand anders weer sneller blij kan worden gemaakt.
Ik was hem graag onder je naam op gaan halenbenitostyle schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:41:
Ben net gebeld door Mediamarkt Ekkersrijt om mijn pre order op te komen halen. Had die op 3-12 besteld. Heb het afgezegd aangezien ik er al 1 heb zodat iemand anders weer sneller blij kan worden gemaakt.

net melding Intertoys en gelijk geklikt krijg ik de melding het is te druk op de website
Hij was nog niet beschikbaar, komt denk ik straks pas.j.f.otten schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:51:
net melding Intertoys en gelijk geklikt krijg ik de melding het is te druk op de website
Ook alweer uitverkocht! Direct geklikt en nog te laatj.f.otten schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:51:
Volgens mij is de melding dat hij vandaag beschikbaar komt op de website van Intertoys.r_ketting schreef op dinsdag 23 februari 2021 @ 11:52:
[...]
Ook alweer uitverkocht! Direct geklikt en nog te laat
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |