Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijsonly1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08-2021
roffeltjes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:20:
[...]

Ja, hier is ervaring mee (o.a. ikzelf!). Het is al een keer uitgelegd, maar de draad gaat heel hard:

Het probleem is de nieuwe regelgeving voor MFA op de CC. De initiele nul euro reservering gaat goed en kan je MFA-en, maar daarna gaat Amazon pollen tegen je CC om de order te verzenden (en het daadwerkelijk af te schrijven). Sommige CC's vinden het allemaal prima na de nul euro reservering, maar andere banken/CC (met name de ING) willen ook voor die poll een MFA signaal, maar gaat fout.

Slechte nieuws: Dit is met een ING pas haast niet op te lossen.

Goede nieuws: Je reservering voor de PS5 blijft vijf dagen staan waarbij je op zoek kan naar een nieuwe betaal methode. Helaas is dat bijna altijd giftcards.

Je moet de giftcards kopen voor de juiste Amazon shop. Dundle.com haalde ik ze vandaan, kan gewoon met iDeal worden betaald.
Zowaar had Amazon.se support gelijk, de volgende dag kon ik mijn creditcard wel weer aanklikken! _/-\o_ en mijn bestelling lijkt nu 12 februari aan te komen. Dit is dan het verschil met het ING issue, of dat de betaling met enige andere kaart 1 keer is mislukt.

Nu maar even afwachten : :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ummRS7u1EqgngQnVuR5HL-h9jYc=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/z02yTXJzZumvPixkpE2o2RBM.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 27-09 21:33
Hier is de PS5 van Amazon DE gisteravond ook gearriveerd. Wat me opviel toen ik hem naast mijn PS4 Pro zette was wat een bakbeest het is!

Toen nog wat geneuzel met 4K en HDR ondersteuning van mijn Sony 4K tv, maar uiteindelijk goed gekomen.

Neemt niet weg dat ik er zeer content mee ben. Iedereen veel succes met het bestellen van een PS5! Houd de Telegram Bot goed in de gaten en wees supersnel. Dat is het enige wat je kan doen.

Succes iedereen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziglar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:03

Ziglar

humulus lupulus

gister avond bijna een "Gebruikte - me vlekken" retour gekomen PS5 gekocht bij Amazon DE.
durfde het toch niet aan toen amazon het niet op mijn ing creditcard kon belasten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 13:38
flab007 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:20:
[...]
Jawel, ik betaal bijna dagelijks op Amazon met een ING CC. Gaat altijd zonder problemen.
Sure, wij ook met kleinere uitgaven, maar nu loopt het bij dit soort dingen spaak (dus reserveringen van Amazon op CC). Anders gezegd:

1. Er is een flinke groep mensen hier die dit probleem hebben met een ING CC.
2. Geen van die mensen heeft dit tot nu toe weten op te lossen met de Klantenservice van de ING CC
3. ING zelf geeft aan onbekende foutcodes te krijgen vanaf Amazon

Dat het een enkeling wel lukt is prachtig, maar het is hier heel consistent fout aan het gaan. Omdat dit niet wordt opgelost binnen die vijf dagen is het een heel goed idee om mensen direct te waarschuwen dat dit een probleem is. YOLO, "komt wel goed" terwijl zowel Amazon als ING aangeven dat het niet goed komt is daarentegen heel slecht advies ;)

Tenzij jij weet wie we moeten bellen en wat ze moeten aanpassen aan het MFA systeem bij ING?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BlackPink
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 31-03-2021
timetje100 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:12:
Zijn er mensen die de ps5 al binnen hebben van Amazon UK? Bij mij staat er nog steeds custom clearance completed
Hier 0 beweging staat al 2 dagen in een depot in FR. Meestal levert Amazon eerder dan opgegeven levertijd, maar zou kunnen dat hij maandag pas vertrekt naar NL en dan dinsdag wordt uitgeleverd zoals opgegeven. Uiteraard is het jammer dat hij niet voor het weekend binnen is ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coronazooi
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 29-05-2023
Gisteren een 2e hands PS5 besteld op Amazon DE en viel mij op dat meerdere mensen hadden gedaan. Heb Amazon gevraagd hoe het zit met de bestelling en dit is hun antwoord:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gqAgYdyT1kIfiVR4i0oD_iQ0pDY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AXOY1oR1lh2zkFzT6bRxSg6Z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 15:17
Dit gaat wel een beetje off topic maar kan het niet liggen aan het betalingslimiet? Ik weet dat de goedkopere creditcard van ING maar een limiet van 1000 euro heeft. Als men dan al krediet heeft openstaan kan het zijn dat de reservering geweigerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-10 19:58
BlackPink schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:37:
[...]

Hier 0 beweging staat al 2 dagen in een depot in FR. Meestal levert Amazon eerder dan opgegeven levertijd, maar zou kunnen dat hij maandag pas vertrekt naar NL en dan dinsdag wordt uitgeleverd zoals opgegeven. Uiteraard is het jammer dat hij niet voor het weekend binnen is ;)
Inderdaad, duurt erg lang

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lagune
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-10 15:27

Lagune

Its time for warp

Wednesday, 3 February
3:24 AM
Package arrived at an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR

die voor mn neefje is wel binnen (amazon.de), frustrerenddddd :) gelukkig nog een xbox van de mediamarkt drop om me bezig te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
roffeltjes schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:36:
[...]

Sure, wij ook met kleinere uitgaven, maar nu loopt het bij dit soort dingen spaak (dus reserveringen van Amazon op CC). Anders gezegd:

1. Er is een flinke groep mensen hier die dit probleem hebben met een ING CC.
2. Geen van die mensen heeft dit tot nu toe weten op te lossen met de Klantenservice van de ING CC
3. ING zelf geeft aan onbekende foutcodes te krijgen vanaf Amazon

Dat het een enkeling wel lukt is prachtig, maar het is hier heel consistent fout aan het gaan. Omdat dit niet wordt opgelost binnen die vijf dagen is het een heel goed idee om mensen direct te waarschuwen dat dit een probleem is. YOLO, "komt wel goed" terwijl zowel Amazon als ING aangeven dat het niet goed komt is daarentegen heel slecht advies ;)

Tenzij jij weet wie we moeten bellen en wat ze moeten aanpassen aan het MFA systeem bij ING?
Geen flauw idee maar ik doe kleine en grote bestellingen met deze ING CC op Amazon. Van idd tientjes tot honderden euro's. Ik heb zowel de XSX als de PS5 met deze CC besteld Nog geen enkel probleem gehad. Ik vermoed dat het dus niet specifiek de CC of ING is maar eerder een combinatie van factoren. Wat dat dan is dat weet ik ook niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:47
Naar aanleiding van alle Amazon UK order vragen een korte update bij mij vanmorgen.

Tussen accepted en verschepen naar het vaste land kan dus wat tijd zitten.. (lang leven brexit :( )

Kijkend naar de andere reacties kan het vervolgens ook nog wel even duren.

Mijn postNL t&t doet het NOG niet.

Wederom is geduld een schone zaak :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HBNis_ABcJMsXZGlHfbWNCMIgTI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vbOFxpvG6a2addVRam3SpYmL.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 19% gewijzigd door reeging op 05-02-2021 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
timetje100 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:12:
Zijn er mensen die de ps5 al binnen hebben van Amazon UK? Bij mij staat er nog steeds custom clearance completed
Die van mij sinds een uurtje in Frankrijk.. stond vanaf 2 feb nog in Belgie, Moescron.
Dus komt later vandaag vast een update van (Y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ivokenevil
reeging schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:42:
Naar aanleiding van alle Amazon UK order vragen een korte update bij mij vanmorgen.

Tussen accepted en verschepen naar het vaste land kan dus wat tijd zitten.. (lang leven brexit :( )

[Afbeelding]
Die van ons lopen gelijk qua voortgang.. ga er maar vanuit dat de ps5 maandag of dinsdag arriveert... mits de sneeuwstorm het toe laat straks...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:23
coronazooi schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:39:
Gisteren een 2e hands PS5 besteld op Amazon DE en viel mij op dat meerdere mensen hadden gedaan. Heb Amazon gevraagd hoe het zit met de bestelling en dit is hun antwoord:

[Afbeelding]
Deze persoon heeft een standaard antwoord gegeven en niet eens gekeken naar het feit dat dit een retour order zou zijn en je dus vrij weinig met Sony te maken hebt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• EricHens
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-04 11:37
Mijn Amazon.de bestelling is (na betalingsproblemen met ing cc) eindelijk aangepast naar de status ‘bestelling wordt nu verzonden’. Hopelijk komt het dan toch nog goed. Hoe lang duurde het bij anderen voordat een t&t verstuurd werd na de status ‘wordt nu verzonden’ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coronazooi
  • Laatst online: 29-05-2023
Paprika schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:00:
[...]

Deze persoon heeft een standaard antwoord gegeven en niet eens gekeken naar het feit dat dit een retour order zou zijn en je dus vrij weinig met Sony te maken hebt.
Ja inderdaad! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:01
ferryc schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:23:
[...]

Dit had ik ook bij Amazon.de, men schijnt een vervoerder te zoeken nu..
Ik wacht het nog even af. Er staat nu het volgende, in plaats van een leverdatum:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0l24EKexyuCwUsJnq-FiH3fpM2I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QoVLEn0EeCWAnjihquGlFi2Z.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
flab007 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:41:
[...]
Geen flauw idee maar ik doe kleine en grote bestellingen met deze ING CC op Amazon. Van idd tientjes tot honderden euro's. Ik heb zowel de XSX als de PS5 met deze CC besteld Nog geen enkel probleem gehad. Ik vermoed dat het dus niet specifiek de CC of ING is maar eerder een combinatie van factoren. Wat dat dan is dat weet ik ook niet.
Als ik even check heb jij je PS5 in 2020 besteld, dus je hebt geen ervaring met de 2021 regelgeving.

Het is consistent dat mensen een probleem hebben bij de ING, sterker nog de ING zegt zelf ook dat het niet werkt (CC helpdesk weet niet hoe ze dit moeten oplossen, uren met ze aan de lijn gezeten). Dus tenzij iemand de oplossing heeft voor die mensen met een ING CC en die een payment declined mail van Amazon krijgen is de realiteit dat je een andere oplossing moet vinden.

Zolang niemand weet wat je moet doen om de ING zo ver te krijgen is die route weinig hoopgevend.

[ Voor 5% gewijzigd door roffeltjes op 05-02-2021 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
roffeltjes schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:11:
[...]

Het is consistent dat mensen een probleem hebben bij de ING, sterker nog de ING zegt zelf ook dat het niet werkt (CC helpdesk weet niet hoe ze dit moeten oplossen, uren met ze aan de lijn gezeten). Dus tenzij iemand de oplossing heeft voor die mensen met een ING CC en die een payment declined mail van Amazon krijgen is de realiteit dat je een andere oplossing moet vinden.

Zolang niemand weet wat je moet doen om de ING zo ver te krijgen is die route weinig hoopgevend.
Ik heb ook een ING creditcard. En na 3x verifiëren (op de Amazon website, en 3x via de ING app) is de betaling gelukt. Resultaat: 3 reserveringen op de creditcard en een orderbevestiging vanuit Amazon. Nu de spullen nog ontvangen.

Helaas lijkt dit normaal te zijn bij de ING, wellicht overstappen naar een andere kaart.

[ Voor 5% gewijzigd door WidgetTWW op 05-02-2021 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
iRobert schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:23:
Mijn Spaanse PS5 is ook onderweg inmiddels! Betaald met ING CC, zonder problemen.
Vanaf welk depot wordt deze verzonden, uit spanje gewoon? Ben ik wel benieuwd naar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
pelidee schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:14:
[...]

Vanaf welk depot wordt deze verzonden, uit spanje gewoon? Ben ik wel benieuwd naar.
Die zal waarschijnlijk met expres verzending hebben betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flab007
[...]

Heel vaag idd. Geen idee waarom dat dan bij sommigen wel zo is en bij anderen weer niet. Ik heb mijn CC al 30 jaar dus misschien dat daar een verschil zit en dat het issue alleen bij nieuwere zit. Net vorige week nog nieuwe Ubiquiti spullen zitten bestellen bij Amazon en ook daar geen issue mee gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackPink
  • Laatst online: 31-03-2021
reeging schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:42:

[Afbeelding]
Voor je idee dit is mijn tracking en die van vele.

URL="https://tweakers.net/i/7P642Xq-XQFdauR_ad8yXYfBgGI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/bK4bHL1KZ6Yh9Eoi0fPqTEQs.jpg?f=user_large",,"1"]Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u4T-e_-glLHo7qDnlxl6_xgAy3M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bK4bHL1KZ6Yh9Eoi0fPqTEQs.jpg?f=fotoalbum_large[/URL]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
WidgetTWW schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:13:
[...]

Ik heb ook een ING creditcard. En na 3x verifiëren (op de Amazon website, en 3x via de ING app) is de betaling gelukt. Resultaat: 3 reserveringen op de creditcard en een orderbevestiging vanuit Amazon. Nu de spullen nog ontvangen.

Helaas lijkt dit normaal te zijn bij de ING, wellicht overstappen naar een andere kaart.
Dat nul euro reserveren lukt wel, maar het probleem begint meestal als ze proberen af te boeken. Hou je mail op dit punt in de gaten. Bij sommigen lijkt het wel te lukken, maar wees alert.

Misschien dat ING het heeft opgelost en dat het wel gaat werken, maar de laatste declined mail zat bij mij woensdag nog in mijn mailbox.
flab007 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:16:
[...]
Heel vaag idd. Geen idee waarom dat dan bij sommigen wel zo is en bij anderen weer niet. Ik heb mijn CC al 30 jaar dus misschien dat daar een verschil zit en dat het issue alleen bij nieuwere zit. Net vorige week nog nieuwe Ubiquiti spullen zitten bestellen bij Amazon en ook daar geen issue mee gehad.
Ja het is redelijk stupide, vooral omdat het met andere kaarten een stuk soepeler lijkt te gaan. Wij hebben ook al 25 jaar die kaart met prima saldo. Het kan worden opgelost, maar niemand bij de ING lijkt te weten "hoe".

Ik gok dat binnen een paar weken dit onder de waterspiegel geruisloos wordt opgelost (ze hadden veel klachten^^), maar ja.

[ Voor 33% gewijzigd door roffeltjes op 05-02-2021 09:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flab007
[...]

Als ik even check heb jij je PS5 in 2020 besteld, dus je hebt geen ervaring met de 2021 regelgeving.
Klopt. Maar begin vorige week heb ik een Ubiquiti router en accesspoints zitten bestellen en die order zat ook rond de 400 euro dus vergelijkbaar met de PS5. Geen problemen mee gehad. Spullen zijn net aangekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sekky
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-10 22:30
Komt er vandaag nog een drop aan? Ik vernam dat vandaag de dag was :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TMT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-10 09:43

TMT

voor de Belgiers: net bericht gekregen van Dreamland dat mijn PS5 pre-order klaarstaat in de winkel.
Dan hebben ze toch ergens voorraad vandaan getoverd want enkele dagen geleden nog contact gehad en ze verwachtten toen pas een 400tal voorraad tegen eind februari.

Ik ga de hunt nog missen! Had gisterenavond op amazon.de ook nog die 2 PS5 geordered :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
[...]

Tja, en dan kom ik: afgelopen dinsdag de PS5 besteld van Amazon DE, betaald met m'n ING MasterCard, één keer moeten bevestigen met de ING app en daarna is alles goed gegaan wat betreft betaling en bezorging.

Wellicht dat het ook te maken heeft met hoe lang je de creditcard hebt, hoe vaak je hem gebruikt, en hoe 'kredietwaardig' je bent bestempeld door de ING. Ik denk niet dat je veel inzage en transparantie zult krijgen in hoe dat proces achter de schermen werkt. Creditcards zijn maar rare dingen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ferryc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 18:33
WidgetTWW schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:10:
[...]

Ik wacht het nog even af. Er staat nu het volgende, in plaats van een leverdatum:

[Afbeelding]
Als je een factuur hebt moet het goed komen, bij twijfel gewoon even contact opnemen. Succes man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
sekky schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:25:
Komt er vandaag nog een drop aan? Ik vernam dat vandaag de dag was :P
Van wie? :z

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ferryc
EricHens schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:02:
Mijn Amazon.de bestelling is (na betalingsproblemen met ing cc) eindelijk aangepast naar de status ‘bestelling wordt nu verzonden’. Hopelijk komt het dan toch nog goed. Hoe lang duurde het bij anderen voordat een t&t verstuurd werd na de status ‘wordt nu verzonden’ ?
Bij mij 2 dagen, bij anderen 2 min..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Devil N schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:37:
[...]

Tja, en dan kom ik: afgelopen dinsdag de PS5 besteld van Amazon DE, betaald met m'n ING MasterCard, één keer moeten bevestigen met de ING app en daarna is alles goed gegaan wat betreft betaling en bezorging.

Wellicht dat het ook te maken heeft met hoe lang je de creditcard hebt, hoe vaak je hem gebruikt, en hoe 'kredietwaardig' je bent bestempeld door de ING. Ik denk niet dat je veel inzage en transparantie zult krijgen in hoe dat proces achter de schermen werkt. Creditcards zijn maar rare dingen.
Absoluut, credit cards zijn rare dingen met allerlei opties op gebruikersniveau. Maar dat wetende schiet helaas niet op :+

25 jaar en een uitstekende kredietwaardigheid. Zowel de zakelijke kaart als de prive kaart zelfde issue bij de Amazon.co.uk shop. Misschien dat De beter gaat, maar het is en blijft een gegeven dat het gros van de CC problemen het zelfde patroon volgt; ING en Amazon die niet kan afboeken. Dat het bij sommigen wel werkt maakt het alleen maar frustrerender :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-10 10:28
ivokenevil schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:48:
[...]

Die van ons lopen gelijk qua voortgang.. ga er maar vanuit dat de ps5 maandag of dinsdag arriveert... mits de sneeuwstorm het toe laat straks...
Tja, ik ben heel benieuwd, de mijne is ook nog steeds in Frankrijk (sinds 3 feb). Ben benieuwd of de sneeuwstorm nog roet in het eten gooit. Had eigenlijk gehoopt dat die voor het weekend zou komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
Okay nu het schrikbeeld van een scharende oplegger die het kanaal in plompt :o

*Kan niet genoeg leverstress zijn in dit topic* :+ :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
pelidee schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:14:
[...]

Staat er helaas nog niet bij. T&T geeft ook nog geen locatie.
Nitwitt1991 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:16:
[...]

Die zal waarschijnlijk met expres verzending hebben betaald.
Reguliere orders vlogen al de deur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
roffeltjes schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:00:
[...]

Absoluut, credit cards zijn rare dingen met allerlei opties op gebruikersniveau. Maar dat wetende schiet helaas niet op :+

25 jaar en een uitstekende kredietwaardigheid. Zowel de zakelijke kaart als de prive kaart zelfde issue bij de Amazon.co.uk shop. Misschien dat De beter gaat, maar het is en blijft een gegeven dat het gros van de CC problemen het zelfde patroon volgt; ING en Amazon die niet kan afboeken. Dat het bij sommigen wel werkt maakt het alleen maar frustrerender :(
Wat ik vooral apart vind is dat bij sommigen eerst dat nul-bedrag is gereserveerd, en later pas het echte bedrag werd afgeboekt. Bij mij werd meteen de eerste keer het volledige bedrag gereserveerd, en daarom ook dat ik maar één keer hoefde te bevestigen met de ING app bij het uitchecken. Ik snap niet helemaal de logica daarachter. Is het wellicht omdat Amazon de CC-gegevens naar hun idee nog niet geverifieerd heeft en een proef-afboeking doet om de ingevoerde gegevens te controleren? Mijn CC-gegevens stonden al veel langer ingevoerd in Amazon en heb ik vaker gebruikt om artikelen uit het buitenland te bestellen.

[ Voor 5% gewijzigd door Devil N op 05-02-2021 10:08 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WidgetTWW
ferryc schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:52:
[...]

Als je een factuur hebt moet het goed komen, bij twijfel gewoon even contact opnemen. Succes man!
Wachten wordt beloond ;). Status is nu veranderd naar: In Shipping process. Vanaf nu even geduld hebben, maar zal wel goed komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Devil N schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:07:
[...]

Wat ik vooral apart vind is dat bij sommigen eerst dat nul-bedrag is gereserveerd, en later pas het echte bedrag werd afgeboekt. Bij mij werd meteen de eerste keer het volledige bedrag gereserveerd, en daarom ook dat ik maar één keer hoefde te bevestigen met de ING app bij het uitchecken. Ik snap niet helemaal de logica daarachter. Is het wellicht omdat Amazon de CC-gegevens naar hun idee nog niet geverifieerd heeft en een proef-afboeking doet om de ingevoerde gegevens te controleren? Mijn CC-gegevens stonden al veel langer ingevoerd in Amazon en heb ik vaker gebruikt om artikelen uit het buitenland te bestellen.
0 euro reserveringen horen alleen te gebeuren bij een tweedehands exemplaar. Een proef reservering is 't altijd, want ze plaatsen alleen 'n reservering en geen definitieve betaling.

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 05-02-2021 10:11 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• WidgetTWW
Paprika schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:10:
[...]

0 euro reserveringen horen alleen te gebeuren bij een tweedehands exemplaar.
Nee hoor, ook bij nieuwe bestellingen. Als ik overige artikelen bij Amazon bestel krijg ik ook eerst een reservering van 0. Zodra de artikelen verstuurd zijn, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
WidgetTWW schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:11:
[...]

Nee hoor, ook bij nieuwe bestellingen. Als ik overige artikelen bij Amazon bestel krijg ik ook eerst een reservering van 0. Zodra de artikelen verstuurd zijn, wordt het volledige bedrag in rekening gebracht.
Dat heb ik nog nooit gezien bij mijn creditcard, grappig. En m'n account voor DE zit in de vijf cijfers...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:34
WidgetTWW schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:11:
[...]

Dat heb ik nog nooit gehad. Alleen een reservering van het te betalen bedrag, nooit €0,00.

Edit: Wacht, check het net nu even en toevallig met een bestelde videogame op Amazon.nl is het nu wel zo. Maar de andere reserveringen staan gewoon op het bedrag.

[ Voor 16% gewijzigd door Timothy3000 op 05-02-2021 10:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WidgetTWW
Timothy3000 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:13:
[...]

Dat heb ik nog nooit gehad. Alleen een reservering van het te betalen bedrag, nooit €0,00.
Misschien een ING kwaaltje, haha. Laten we het erop houden dat de ING CC een 'bijzonder' product is,

[ Voor 11% gewijzigd door WidgetTWW op 05-02-2021 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
iRobert schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 08:39:
Dit gaat wel een beetje off topic maar kan het niet liggen aan het betalingslimiet? Ik weet dat de goedkopere creditcard van ING maar een limiet van 1000 euro heeft. Als men dan al krediet heeft openstaan kan het zijn dat de reservering geweigerd wordt.
Dat hebben wij natuurlijk meteen gecontroleerd. Daar zat het probleem niet.

De reservering ging bij ons wel goed, gelijk met een nette MFA pop-up (anders heb je geen orderbevestiging). Het ging in de dagen daarna mis toen Amazon wilde aftikken. Overschakelen naar een andere (zakelijke) ING CC via "change payment method" leverde geen MFA pop-up op (want de initiele order was al geplaatst), dus op die kaart kwam geen reservering.

Amazon pollt in de drie uur na bevestiging en dan at random een aantal keer in de komende vijf dagen net zolang totdat het lukt. ING ziet ze wel binnenkomen met een onbekende foutcode (heb een uurtje met de ING aan de lijn gezeten). De ING cc medewerker nam ook aan dat het probleem bij hun zat omdat het andere kaarten wel lukt (en de hoeveelheid klachten), maar daar strandde het gesprek (uit mijn hoofd was dit vorige week vrijdag). Antwoord was: we hebben het gemeld, misschien doet het het morgen weer.

De symptomen van andere posters hier zijn allemaal gelijkend, dus er is wel iets breeds aan de hand bij de ING. Ook omdat mensen er nog steeds last van hebben gok ik dat het lek nog niet boven is. Ik ga ervan uit dat dit in de komende weken wel wordt aangepast (genoeg klachten bij de KS en er gaat wel iemand wakker worden en even echt kijken wat er gebeurd).

Ja, het is stupide, andere CC's hebben het niet, sommige ING klanten hebben het niet, het is ongetwijfeld een stom schuifje ergens in je profiel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Misschien ligt het aan het bedrag van de bestelling.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• djfrankel
  • Laatst online: 10-10 19:09

djfrankel

It's a trap!

Ik snap inmiddels dat sommigen hier zeggen dat je het bestel/lever proces van Amazon niet moet proberen te doorgronden. Ik heb dinsdag een PS5 gekocht bij amazon.de, die bleef tot gisteravond op de status staan "wel'll e-mail you when we have an estimated delivery date". Gisteravond ging hij opeens naar dispatching now, nadat ik die 2e hands deel ook had besteld. Nu zie ik dat er ook een "Lieferschein" bij de bestelling staat met een versanddatum van 02-02-2021. Waaruit ik dan zou concluderen, dat ding is al lang onderweg 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Paprika schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:16:
Misschien ligt het aan het bedrag van de bestelling.
Who knows.... de ING wist het in ieder geval niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
djfrankel schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:17:
Ik snap inmiddels dat sommigen hier zeggen dat je het bestel/lever proces van Amazon niet moet proberen te doorgronden. Ik heb dinsdag een PS5 gekocht bij amazon.de, die bleef tot gisteravond op de status staan "wel'll e-mail you when we have an estimated delivery date". Gisteravond ging hij opeens naar dispatching now, nadat ik die 2e hands deel ook had besteld. Nu zie ik dat er ook een "Lieferschein" bij de bestelling staat met een versanddatum van 02-02-2021. Waaruit ik dan zou concluderen, dat ding is al lang onderweg 8)7
Als je dat grappig vind moet je maar niet kijken wat mensen die een UK order hebben uitstaan zien. Het kijkje in de Brexit keuken is wat mij betreft ontnuchterend. :+

Ik heb zowel een UK als een DE onderweg en het verschil is hilarisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vrank
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 09-10 16:40
roffeltjes schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:16:
[...]

Dat hebben wij natuurlijk meteen gecontroleerd. Daar zat het probleem niet.

De reservering ging bij ons wel goed, gelijk met een nette MFA pop-up (anders heb je geen orderbevestiging). Het ging in de dagen daarna mis toen Amazon wilde aftikken. Overschakelen naar een andere (zakelijke) ING CC via "change payment method" leverde geen MFA pop-up op (want de initiele order was al geplaatst), dus op die kaart kwam geen reservering.

Amazon pollt in de drie uur na bevestiging en dan at random een aantal keer in de komende vijf dagen net zolang totdat het lukt. ING ziet ze wel binnenkomen met een onbekende foutcode (heb een uurtje met de ING aan de lijn gezeten). De ING cc medewerker nam ook aan dat het probleem bij hun zat omdat het andere kaarten wel lukt (en de hoeveelheid klachten), maar daar strandde het gesprek (uit mijn hoofd was dit vorige week vrijdag). Antwoord was: we hebben het gemeld, misschien doet het het morgen weer.

De symptomen van andere posters hier zijn allemaal gelijkend, dus er is wel iets breeds aan de hand bij de ING. Ook omdat mensen er nog steeds last van hebben gok ik dat het lek nog niet boven is. Ik ga ervan uit dat dit in de komende weken wel wordt aangepast (genoeg klachten bij de KS en er gaat wel iemand wakker worden en even echt kijken wat er gebeurd).

Ja, het is stupide, andere CC's hebben het niet, sommige ING klanten hebben het niet, het is ongetwijfeld een stom schuifje ergens in je profiel.
Hier zelfde symptomen, zowel Rabo Zakelijk (co.uk) als een ABN Amro privé (ICS) (amazon.es) bestelling...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
vrank schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:21:
[...]

Hier zelfde symptomen, zowel Rabo Zakelijk (co.uk) als een ABN Amro privé (ICS) (amazon.es) bestelling...
Misschien moeten we maar een jonge maagd gaan offeren aan de CC goden :+

[ Voor 4% gewijzigd door roffeltjes op 05-02-2021 10:23 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paprika
djfrankel schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:17:
Ach, ik ben al lang blij dat Amazon bestaat. Daar kun je met behulp van de bekende Telegram bot gemakkelijk bij meerdere landen meeprofiteren van de drops en er valt met weinig moeite succesvol een console te bestellen. Binnen Nederland moet je het hebben van Game Mania dat nog altijd 'n drama is, een Mediamarkt waar je gewoon afgelopen zomer een pre-order had moeten plaatsen zodat je hem in 2020 al had gehad en voor de rest niet aan wilt beginnen, een Coolblue die niets krijgen, een bol.com met veel foute bestellingen (al hebben ze de laatste lichting netjes opgelost) en een intertoys waarbij een drop Russian roulette is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Het staat hier al wel vaker, maar hier ook de reactie die ik net kreeg op mijn bestelling van gisteravond (19:23) van 1 van de 2 "tweedehands PS5 consoles" bij amazon.de.
Gezien de lastige verkrijgbaarheid in combinatie met de toch wel massale gewildheid van dit product kan het voorkomen dat er tijdens het moment dat u dit artikel in uw winkelwagen plaatste en daarna afrekende, diezelfde handeling door meerdere klanten is gedaan. Het betreffende exemplaar gaat in zo'n situatie naar de klant die de bestelling als eerste heeft geplaatst mits deze de bestelling niet annuleert.
Annuleren kan tot het moment dat het verzendproces wordt opgestart. Mocht u dus niet de eerste zijn dan kan het artikel alsnog bij u terechtkomen vanwege een annulering door de eerdere besteller.

Zodra het betreffende exemplaar verzonden is naar de eerste besteller zullen eventuele latere bestellingen op dit exemplaar geannuleerd worden van onze zijde.
Indien u niet langer wilt wachten, dan kunt u de bestelling ook annuleren.

Ik hoop dat u de gelukkige zult blijken te zijn maar helaas kan ik dit proces niet tot in detail inzien.

Wat u kunt doen is afwachten of u daadwerkelijk de eerste besteller bleek te zijn.
Wanneer e.e.a. u te lang duurt kunt u natuurlijk de bestelling annuleren via het account op Amazon.de

Daarmee vertrouw ik erop dat ik u hiermee voldoende heb geïnformeerd en wens ik u nog een hele fijne dag.
Op zich netjes. Ik heb 'm in elk geval geannuleerd. Ik geloof het wel (en eigenlijk wil ik gewoon ook een nieuwe, niet dat halfgare 2ehands gelul) :P

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 12:37
spaceboy schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:34:
Het staat hier al wel vaker, maar hier ook de reactie die ik net kreeg op mijn bestelling van gisteravond (19:23) van 1 van de 2 "tweedehands PS5 consoles" bij amazon.de.

[...]

Op zich netjes. Ik heb 'm in elk geval geannuleerd. Ik geloof het wel (en eigenlijk wil ik gewoon ook een nieuwe, niet dat halfgare 2ehands gelul) :P
waarom bestel je hem dan? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
spaceboy schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 10:34:

[...]

Mocht u dus niet de eerste zijn dan kan het artikel alsnog bij u terechtkomen vanwege een annulering door honderden anderen voor u :+.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Goeie vraag. In de heat of the moment (was voor mij de eerste keer dat ik uberhaupt iets wat op een PS5 leek in m'n winkelmandje wist te krijgen sinds een half jaar) zag ik pas te laat dat het een 2ehands was. En ik dacht nog "dan verkoop ik hem wel weer als het me niet bevalt", maar na een nachtje slapen ben ik weer bij zinnen gekomen...

Ik wacht wel net als de rest van het gepeupel tot ze bij Mediamarkt in het schap liggen. En omdat je de komende 15 maanden toch geen winkel in mag, zal het inderdaad wel eind 2022 worden voor mij. Gelukkig duurt AC Valhalla met die laadtijden op m'n PS4 Pro zó gruwelijk lang dat ik er tot die tijd wel mee zoet ben... :D

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.B5R
  • Laatst online: 21-02-2021
Iemand al iets gehoord van GameMania over de PS5 Digital Edition order?
Bij mij staat er sinds twee weken order 'in behandeling genomen' maar nog niets gehoord helaas. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-10 09:33
Ik heb mijn order van Amazon.de tijdstip: 20:35, 433,- toch maar geannuleerd. ;w
Heb toch liever een nieuwe, voor degene die mazzel heb, veel plezier ermee. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
TMT schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:26:
voor de Belgiers: net bericht gekregen van Dreamland dat mijn PS5 pre-order klaarstaat in de winkel.
Dan hebben ze toch ergens voorraad vandaan getoverd want enkele dagen geleden nog contact gehad en ze verwachtten toen pas een 400tal voorraad tegen eind februari.

Ik ga de hunt nog missen! Had gisterenavond op amazon.de ook nog die 2 PS5 geordered :D
Hoe laat had je op de 18de besteld? En welke versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NepGangster
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-10 13:18
Reem0nN schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:04:
Ik heb mijn order van Amazon.de tijdstip: 20:35, 433,- toch maar geannuleerd. ;w
Heb toch liever een nieuwe, voor degene die mazzel heb, veel plezier ermee. _/-\o_
Volgens mij wordt Amazon helemaal gek van jullie.
Enorm schaars product, en dan telkens kunnen verkopen en dan toch weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-10 23:36

CSB

:D

NepGangster schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:12:
[...]

Ach, sommigen hebben er toch al twee of drie, dus die ene maakt dan ook niet meer uit. :p

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
[...]
Dit gaat om die tweede kansjes via de warehouse, per console zijn er duizenden bestellingen geplaatst en in geval van ideal ook al betaald.

De chaos bij het warehouse heeft Amazon toch echt aan zichzelf te danken, want de reguliere shop zorgt ervoor dat ze niet teveel orders per console hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
[...]

Amazon wordt helemaal niet gek.

- Het is een geautomatiseerd process
- Het product wordt wel verkocht aan 1 persoon, maar niet aan de 9999 anderen die hetzelfde enkele exemplaar hebben besteld

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Paprika
Amazon ES verstuurt zowel de Disc als Digital bestellingen vandaag, vergeet dus niet je mail te checken, zodat je niet meer hoeft te stuiteren van de stress :+.

[ Voor 10% gewijzigd door Paprika op 05-02-2021 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:07

Vuvuzela

My spire is forming

Paprika schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:26:
Amazon ES verstuurt zowel de Disc als Digital bestellingen vandaag, vergeet dus niet je mail te checken, zodat je niet meer hoeft te stuiteren van de stress :+.
Yes, kreeg vanochtend half 9 een mail dat hij onderweg is. DHL. Amazon.es zegt nu 11feb. Toen ik m'n betaling hersteld had was mijn bezorgdatum weg.

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
Onder het motto "lekker nerveus"; hoe lang duurde het bij jullie tot een Amazon.de-shipment van het moment van het distributiecentrum Dormagen, Cologne (Keulen) in-huis was (DHL)? Hij staat gepland voor maandag maar hoop stiekem...

[ Voor 12% gewijzigd door ferryc op 05-02-2021 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
ferryc schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:36:
Onder het motto "lekker nerveus"; hoe lang duurde het bij jullie tot een Amazon.de-shipment van het moment van het distributiecentrum Dormagen, Cologne (Keulen) in-huis was (DHL)?
Was bij mij de dag na verzending ‘s avonds in huis..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stan43nl
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 21-07 16:40
Onder het motto "lekker nerveus"; hoe lang duurde het bij jullie tot een Amazon.de-shipment van het moment van het distributiecentrum Dormagen, Cologne (Keulen) in-huis was (DHL)? Hij staat gepland voor maandag maar hoop stiekem...
Bij mij ook de volgende avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArniD
  • Laatst online: 12-10 12:46
Ik heb hem ook geannuleerd, betreft de 2e hands van gister van 411 euro.
Waren al velen voor mij, dus kans dat ik hem alsnog krijg is extreem klein.
Wel met iDeal betaald, benieuwd wanneer het geld terug gestort word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
Als je PostNL hebt kan je met de hand reschedulen (maar geen idee of ze ruimte hebben). Ik heb geen idee of dat ook bij andere vervoerders kan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 20:34
roffeltjes schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:40:
[...]

Als je PostNL hebt kan je met de hand reschedulen (maar geen idee of ze ruimte hebben). Ik heb geen idee of dat ook bij andere vervoerders kan.
Kan bij DHL ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benitostyle
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-02-2022
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een pakketje wordt verzonden vanuit Amazon? Heb gister besteld uit Spanje.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TweakerDwayne
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-03-2021
ArniD schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:40:
Ik heb hem ook geannuleerd, betreft de 2e hands van gister van 411 euro.
Waren al velen voor mij, dus kans dat ik hem alsnog krijg is extreem klein.
Wel met iDeal betaald, benieuwd wanneer het geld terug gestort word.
Ik heb ook geannuleerd en met iDeal betaald. Volgens mij moet het geld in 5 tot 7 werkdagen teruggestort zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
benitostyle schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:44:
Hoe lang duurt het gemiddeld voordat een pakketje wordt verzonden vanuit Amazon? Heb gister besteld uit Spanje.
Ga eens naar je bestelling en klik dan op het linkje 'Factura' en dan 'Resumen del pedido'. Als je dan de grote zwarte tekst in google translate plakt weet je wat de status is. Waarschijnlijk iets als 'wordt klaargemaakt voor verzending' of hij is zelfs al verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArniD
TweakerDwayne schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:45:
[...]

Ik heb ook geannuleerd en met iDeal betaald. Volgens mij moet het geld in 5 tot 7 werkdagen teruggestort zijn.
Ik kon nergens een indicatie vinden, maar dank! Ik wacht gewoon rustig af :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivokenevil
ArniD schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:59:
[...]

Hier hetzelfde gedaan... ideal terug betaling is idd 5 tot 7 werkdagen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• roffeltjes
Ervaring uit dit topic leert dat tussen de eerste en de laatste batch zeker 5 dagen kunnen zitten. Dus als mensen nu al een verzendbevestiging hebben en jij niet is dat geen reden voor paniek.

Het lijkt er ook niet op dat een bevestiging van 9.02 eerder wordt verstuurd dan een bevestiging van 9.03 heeft, het is volgens mij vrij willekeurig.

Wel zorgen betaal issues tot later leveren, ze versturen pas als dat rond is. Het zou dus heel goed kunnen dat verzendvolgorde bepaald wordt door de snelheid van verwerken van betalingen, maar aangezien we niet kunnen kijken op de bankrekening van Amazon is dat een onbekende :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Reem0nN
  • Laatst online: 10-10 09:33
ArniD schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:59:
[...]

Alsjeblieft :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JwgNnUz-DzgN_k6TiON9GwLor-0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/7PN5juPyPIMm9TG9fk23oB09.png?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• EricHens
Zojuist heb ik (na veel stress ;) ) eindelijk een verzendbevestiging van mijn DE bestelling van afgelopen dinsdag ontvangen. Kan dus even duren..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArniD
Oh handig! Dan heb ik niet goed gekeken blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
EricHens schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 12:04:
[...]

Zojuist heb ik (na veel stress ;) ) eindelijk een verzendbevestiging van mijn DE bestelling van afgelopen dinsdag ontvangen. Kan dus even duren..
Ken het gevoel; van harte :) . Van welke plaats uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EricHens
ferryc schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 12:13:
[...]

Ken het gevoel; van harte :) . Van welke plaats uit?
Haha, dankje! Ik zie er niet bij staan van waar uit. Ook de t&t werkt nog niet. Verwachte leverdatum staat op donderdag volgens Amazon.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• doomin
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-09 18:26
Ik heb zojuist de mail gekregen van Amazon.de dat hij verzonden is en dinsdag binnenkomt :) Dit was van de drop van afgelopen dinsdag!

[ Voor 6% gewijzigd door doomin op 05-02-2021 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cowboy_Henk
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 15:32
En ik ben benieuwd wat er nu in Gamemania bezig is. Volgens telegram 2500 leveringen naar Gamemania. In welke maand van pre-orders zouden ze nu zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
Weet iemand of de Razer Raiju TE op de PS5 werkt? Zie vraag op forum hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Laatst online: 17:32

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
1200,- op Amazon.se?

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 08:20
Yup, 1200 heb ik er nou ook weer niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-10 12:37
ja LOL dat dacht ik ook |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10-10 13:50
Ja, pas op €1.200,-

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-10 08:47
Iemand waarvan de digital edition via amazon spanje al verzonden is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrie
  • Laatst online: 17:32

Terrie

Titelspecialist Tweakers Partners
Word ook niet door Amazon zelf verkocht, maar door Gameman store (ergens in Spanje).

Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1sectionone1
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-10 10:31
dNyw schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:13:
Vanochtend een berichtje dat het verzonden is. Digital Edition Amazon Spanje, gisterenochtend besteld. Track en Trace nummer van DHL Parcel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
1sectionone1 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:16:
[...]

Vanochtend een berichtje dat het verzonden is. Digital Edition Amazon Spanje, gisterenochtend besteld. Track en Trace nummer van DHL Parcel
Thanks voor de info, mijne helaas nog niet :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonsJerry
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-05-2021
Zijn er mensen die gisteren ook bij Amazon ES hebben besteld? Mijn order staat in het besteloverzicht nu op "Nu verzenden/A enviar agora" en na het knopje order volgen staat "Pedido recebida/Bestelling ontvangen"

Voor de rest nog geen mail ontvangen met T&T of iets dergelijks.

[ Voor 13% gewijzigd door SimonsJerry op 05-02-2021 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Een vraagje over de DE drop: Bij mijn Amazon order kreeg ik een kortingsbon voor Playstation Plus, ik zie hierover geen mail bij de DE console, klopt dat, of komt die alsnog?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:29
SimonsJerry schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:21:
Zijn er mensen die gisteren ook bij Amazon ES hebben besteld? Mijn order staat in het besteloverzicht nu op "Nu verzenden/A enviar agora" en na het knopje order volgen staat "Pedido recebida/Bestelling ontvangen"
Nu verzenden betekent dat ze bezig zijn met het te verzenden.

Bestelling ontvangen, betekent dat ze je bestelling hebben ontvangen.

Ik hoop dat dit duidelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
  • Laatst online: 03-05-2022
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-te28DcO3pnmowsfHgkE30Pn_yM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/invJXDeSG2fTELLU7OGwbdxb.png?f=fotoalbum_large

Eindelijk een update van Amazon, ik happy toen ik een mailtje zag binnenvliegen. Lekker nietszeggend, toch? (Ik had de eerste tweedehands van gisteren gekocht, voor 411)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dNyw
Zijn er meer mensen die nog geen verzending hebben vanuit amazon spanje?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mathijsonly1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08-2021
dNyw schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:13:
het streepje is bijna bij Enviado, maar ok, ik had wat problemen met de creditcard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:30

Fjeze

AllesPerfect!

WiFiKabelNodig schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:24:
[Afbeelding]

Eindelijk een update van Amazon, ik happy toen ik een mailtje zag binnenvliegen. Lekker nietszeggend, toch? (Ik had de eerste tweedehands van gisteren gekocht, voor 411)
Ik had die ook besteld, en zelf maar geannuleerd. Als je geen verzenddatum hebt dan was je te laat met de order en krijg je dus niks... Dan wordt hij over week of 2/3 geannuleerd door Amazon.
Helaas..

Fly or Die

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-10 19:10
dNyw schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:14:
Zijn er meer mensen die nog geen verzending hebben vanuit amazon spanje?
Nope, het streepje tikt bijna verzenden aan.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TMT
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-10 09:43

TMT

Santiago2019 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 11:06:
[...]

Hoe laat had je op de 18de besteld? En welke versie?
8:39 disc.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CO2h8JWdu9HQ5DYfiBUJUS7BNMU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YFrkVekK5qX9Dvsx40CYyna2.jpg?f=fotoalbum_large

Snap niet dat iedereen zoveel troubles heeft met de PS5 vast te krijgen. Gewoon halen in de winkel. Gratis bij een pak eieren! :*)
Pagina: 1 ... 396 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord