Ah oke. Ja thanks voor de info, hopelijk volgt er snel een drop ergensFjeze schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:18:
[...]
Ik had die ook besteld, en zelf maar geannuleerd. Als je geen verzenddatum hebt dan was je te laat met de order en krijg je dus niks... Dan wordt hij over week of 2/3 geannuleerd door Amazon.
Helaas..
Oke man, ook de digital?Poulske schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:19:
[...]
Nope, het streepje tikt bijna verzenden aan.
Nee, disc. Geld is wel op de creditcard gereserveerd.
[ Voor 12% gewijzigd door Poulske op 05-02-2021 14:21 ]
Van beide varianten zijn er al honderden verzonden en eveneens zijn er nog honderden wachtend. Als er een datum in je order staat heb je 0 reden om je zorgen te maken. Ga lekker in de sneeuw spelen de komende dagen, of bestel nog even een paar schaatsen. Ik zou me eerder zorgen maken over wat DHL (of welke vervoerder dan ook) gaat doen wanneer er hier sneeuw en/of ijzel ligt.
Ik heb namelijk het gevoel dat jouw orderstatus er goed uitziet en je zit dus te stressen om niets.
Voor GameMania (GM) fans: volgende week!

[ Voor 4% gewijzigd door SqueakyClean op 05-02-2021 14:59 ]
2500? Zou goed nieuws zijn dan zit mijne er ook bij negen kansen op 10. Ze zitten nu in juni dacht ik mijn pre order is van augustus.Cowboy_Henk schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 12:54:
En ik ben benieuwd wat er nu in Gamemania bezig is. Volgens telegram 2500 leveringen naar Gamemania. In welke maand van pre-orders zouden ze nu zitten?
Ben benieuwd of mijn 386 euro kostende PS5 bij Amazon.de wordt geleverd.. haha. Toch een goede aanbieding die tweedehandse.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Zouden ze ook de pre orders van begin augustus al kunnen leveren denk je?
Heb jij hem al ontvangen?empoirky schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 07:06:
[...]
Sure. Keep in mind that I live in Belgium though - so usually whenever I have an Amazon order and the package arrives in Lauwin-Planque, I get it on the following day with bpost.
[Afbeelding]
Bij mijn Spaanse PS5 ook bijna Envivado, zo ging het ook bij m'n Duitse PS5 (beide deze wkPaprika schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 14:24:
[...]
Van beide varianten zijn er al honderden verzonden en eveneens zijn er nog honderden wachtend. Als er een datum in je order staat heb je 0 reden om je zorgen te maken. Ga lekker in de sneeuw spelen de komende dagen, of bestel nog even een paar schaatsen. Ik zou me eerder zorgen maken over wat DHL (of welke vervoerder dan ook) gaat doen wanneer er hier sneeuw en/of ijzel ligt.
Ik heb namelijk het gevoel dat jouw orderstatus er goed uitziet en je zit dus te stressen om niets.
Oef, lastig. De PS5 game showcase was 11-06-2020 met vast daarna een flinke golf bestellingen. Alleen is het aantal van 2.500 (gerucht) wel vrij hoog, dus kans dat ze iig een paar maanden uitleveren.Joris8580 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:02:
[...]
Zouden ze ook de pre orders van begin augustus al kunnen leveren denk je?
Dus het blijft nog even afwachten. Vind het persoonlijk niet erg dat ik wat langer wacht. Koop 'm liever bij GM dan bij Amazon.

Niet helemaal eens.. GM nam gewoon oneindig pre-orders aan zonder door te geven dat ze al wisten dat hij niet meer zou kunnen worden geleverd.SqueakyClean schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:17:
[...]
Oef, lastig. De PS5 game showcase was 11-06-2020 met vast daarna een flinke golf bestellingen. Alleen is het aantal van 2.500 (gerucht) wel vrij hoog, dus kans dat ze iig een paar maanden uitleveren.
Dus het blijft nog even afwachten. Vind het persoonlijk niet erg dat ik wat langer wacht. Koop 'm liever bij GM dan bij Amazon.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Datzelfde geldt toch voor MM, Nedgame, Intertoys etc. etc.?hmr schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:19:
[...]
Niet helemaal eens.. GM nam gewoon oneindig pre-orders aan zonder door te geven dat ze al wisten dat hij niet meer zou kunnen worden geleverd.
Maar daar refereerde hij niet aan.Tijnio schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:20:
[...]
Datzelfde geldt toch voor MM, Nedgame, Intertoys etc. etc.?
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Als je lang genoeg wacht wel natuurlijk. Hun pre-order beleid is idd een beetje apart, maar dan nog vind ik het prima. Wellicht makkelijk praten omdat ik 'm binnenkort heb (pre-order 17-06-2020).hmr schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:19:
[...]
Niet helemaal eens.. GM nam gewoon oneindig pre-orders aan zonder door te geven dat ze al wisten dat hij niet meer zou kunnen worden geleverd.
Ik zit 8 augustus. Dus is maar dikke maand verschil denk dat de kans wel reel is dat ik er bij zit. Gm is mss wachten maar blijft een goede keuze.SqueakyClean schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:21:
[...]
Als je lang genoeg wacht wel natuurlijk. Hun pre-order beleid is idd een beetje apart, maar dan nog vind ik het prima. Wellicht makkelijk praten omdat ik 'm binnenkort heb (pre-order 17-06-2020).
Oftewel, eerst analyseren hoeveel mensen dat ding hebben besteld en hierna deze loten aan 1 iemand...WiFiKabelNodig schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 13:24:
[Afbeelding]
Eindelijk een update van Amazon, ik happy toen ik een mailtje zag binnenvliegen. Lekker nietszeggend, toch? (Ik had de eerste tweedehands van gisteren gekocht, voor 411)

Ik blijf het voor GM lastig vinden. Kennelijk hebben ze zoveel pre-orders dat ze 7 maanden achter lopen. Maar omdat we geen idee hebben hoeveel het in totaal zijn en hoeveel ze al hebben geleverd, blijft het lastig inschatten. Dadelijk is 2500 genoeg om t/m JAN '21 uit te leveren.Joris8580 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:32:
[...]
Ik zit 8 augustus. Dus is maar dikke maand verschil denk dat de kans wel reel is dat ik er bij zit. Gm is mss wachten maar blijft een goede keuze.
Mijn bestelling ligt daar al 2 dagen....
Heb net even naar de vestiging in Kortrijk gebeld en zij zeggen van niets te weten en dat het een gerucht zou zijn. Maar het kan natuurlijk ook dat ze me gewoon afgewimpeld hebben.SqueakyClean schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:46:
[...]
Ik blijf het voor GM lastig vinden. Kennelijk hebben ze zoveel pre-orders dat ze 7 maanden achter lopen. Maar omdat we geen idee hebben hoeveel het in totaal zijn en hoeveel ze al hebben geleverd, blijft het lastig inschatten. Dadelijk is 2500 genoeg om t/m JAN '21 uit te leveren.
De Sony DualSense Charging Station staat nu op voorraad bij nedgameRaikkonen_WC schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:25:
Is er trouwens ook al meer bekend wanneer diverse accessoires zoals de PULSE 3D Wireless Headset en de Controller DualSense Charging Station weer op voorraad gaan komen?
Intertoys kon met de tweede drop al gewoon weer online verkopen, dus die waren niet super agressief geweest met hun Preorders. Ik kan ze alleen verwijten dat hun website dikke poep is.Tijnio schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:20:
[...]
Datzelfde geldt toch voor MM, Nedgame, Intertoys etc. etc.?
Mediamarkt had 2-300 per type bij de grootste filialen en rond de 100 bij de kleinere. Aangezien ze de grootste brick and mortar zijn vind ik dat ook niet extreem wild. De meeste filialen zijn relatief transparant geweest met je plek op de lijst en hebben zo goed ne kwaad als mogelijk uitgeleverd gedurende de lockdown.
NedGame en GameMania zijn kleine spelers en zal zeker niet vooraan staan bij uitleveringen. Ik vind het wel kwalijk dat niemand weet waar ze aan toe zijn. Bovendien heb ik het idee dat er daar ook al snel een paar duizend pre-orders staan, dus kan dat nog wel even duren.
Ik ben sympathiek richting NG en GM, maar voor dit soort dingen zijn ze niet mijn eerste keus... te klein.
Bedankt, toevallig vandaag naar op zoek gegaan en het was niet op voorraad in Pricewatch. Nu meteen bestelddrinnian schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:36:
[...]
De Sony DualSense Charging Station staat nu op voorraad bij nedgame
Mediamarkt ook op voorraad.Thermometer schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:49:
[...]
Bedankt, toevallig vandaag naar op zoek gegaan en het was niet op voorraad in Pricewatch. Nu meteen besteld
Mijn Amazon UK bestelling met standaard levering van 25-1 is sinds vandaag in Frankrijk bij Amazon, eindelijk door de douane, dan zal er nu wel schot in de zaak zitten voor de aflevering dinsdag.
Dat dacht ik ook.... Die van mij ligt al 2 dagen in FR en is ook al die tijd door de douane. Ben bang dat ze zich echt aan 9 feb houden.me_mrtn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:07:
Mijn Amazon UK bestelling met standaard levering van 25-1 is sinds vandaag in Frankrijk bij Amazon, eindelijk door de douane, dan zal er nu wel schot in de zaak zitten voor de aflevering dinsdag.
Dat denkt Pricewatch, maar als je dan naar de website gaat staat er bij mij 'Online uitverkocht'

Status update Amazon ES. 15-02 geleverd. En een t&t code
Als die datum al realistisch is. Bezorgdienst icm met langdurig lage temperaturen en dus sneeuw en ijzel? Ik verwacht veel uitgestelde pakketjes.Maverick271280 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:08:
[...]
Dat dacht ik ook.... Die van mij ligt al 2 dagen in FR en is ook al die tijd door de douane. Ben bang dat ze zich echt aan 9 feb houden.
Bezorgers zitten nu al terug in hun busje voordat je de deur opendoet, omdat ze in tijdnood zitten. Dat gaat met gladheid alleen maar erger worden.
[ Voor 15% gewijzigd door Paprika op 05-02-2021 17:22 ]
Amazon wacht gewoon tot de hele batch/shipment/container door de douane is. Ik maak mij weinig zorgen. Zal nog wel in Nederland verdeeld worden en dan op de route. Kan met gemak.Maverick271280 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:08:
[...]
Dat dacht ik ook.... Die van mij ligt al 2 dagen in FR en is ook al die tijd door de douane. Ben bang dat ze zich echt aan 9 feb houden.
Vandaag nog even contact gehad met de klantenservice waarom mijn bestelling geannuleerd is:
klantenservice: Deze is gewoon onderweg en zal geleverd worden
ik: nee, want hij is door jullie geannuleerd en ook bij dhl staat alleen zending gemeld
ks: ow, dan moet ik even overleggen met duitsland
even later: ja, hij is in nederland geweest en toen bleek dat de doos beschadigd was, hij komt inderdaad terug
ik: mooi, dan kunnen jullie hem nog een keer opsturen
ks: eh, nee want ze hebben hem daar opengemaakt en hij ligt in 3 stukken in de doos
ik: als je leugens verteld moet het wel kloppen, ik kreeg een mail dat hij verzonden is (aangemeld) en een half uur later een mail van geannuleerd, in dat half uur is hij niet opgehaald, naar nederland gebracht, daar door dhl opengemaakt, dhl maakt geen dozen open, en in hetzelfde half uur terug naar duitsland
ks: eeeh wil je een 10 euro kortingsbon
man man wat een niveau daar,
ik: nee, want hij is door jullie geannuleerd en ook bij dhl staat alleen zending gemeld
even later: ja, hij is in nederland geweest en toen bleek dat de doos beschadigd was, hij komt inderdaad terug
ks: eh, nee want ze hebben hem daar opengemaakt en hij ligt in 3 stukken in de doos
ik: als je leugens verteld moet het wel kloppen, ik kreeg een mail dat hij verzonden is (aangemeld) en een half uur later een mail van geannuleerd, in dat half uur is hij niet opgehaald, naar nederland gebracht, daar door dhl opengemaakt, dhl maakt geen dozen open, en in hetzelfde half uur terug naar duitsland
Ik maak me ook geen zorgen dat die dinsdag niet gehaald wordt, wellicht alleen door het weer dat het vertraging oploopt. Alleen hier werd eerder een aantal keer gezegd dat Amazon ook eerder bezorgd dan de datum. Die illusie heb ik niet meer.me_mrtn schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:29:
[...]
Amazon wacht gewoon tot de hele batch/shipment/container door de douane is. Ik maak mij weinig zorgen. Zal nog wel in Nederland verdeeld worden en dan op de route. Kan met gemak.
Yes, after two months of hunting and a week and a half of impatient waiting I finally received my PS5 ordered from Amazon UK yesterday. The customs checks took ages!
I hope this is also the case with other who ordered from Amazon UK and every tweaker who is looking for a PS5
Thank you to all of you guys, with all the time spent here on the forum (thanks god I am working from home
And once again, huge shout out to everyone behind PSX-Sense bot - by far the fastest out there, and the best bet for everyone looking to get a PS5
Zojuist verzendbevestiging ontvangen van amazon.es, met T&T, pakket is overgedragen aan DHL. Verwachte levering op 11 februari.
Daar kan die kerel van de klantenservice toch niks aan doen? En ik zag bij een eerdere post dat je twee bestellingen hebt staan? Als je niet bij deze lading zit, komt het vast wel goed bij de volgende.akatar schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:47:
Vandaag nog even contact gehad met de klantenservice waarom mijn bestelling geannuleerd is:
Congrats and have fun playing!empoirky schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:54:
[...]
Yes, after two months of hunting and a week and a half of impatient waiting I finally received my PS5 ordered from Amazon UK yesterday. The customs checks took ages!
I hope this is also the case with other who ordered from Amazon UK and every tweaker who is looking for a PS5![]()
Thank you to all of you guys, with all the time spent here on the forum (thanks god I am working from home) ) I almost started speaking Dutch
![]()
And once again, huge shout out to everyone behind PSX-Sense bot - by far the fastest out there, and the best bet for everyone looking to get a PS5
Hope our UK shipments make it over to the Netherlands soon so we can join you.
De waarheid vertellen is iets wat je wel kan doen, de andere bestelling is een warehouse deal waarvan de klantenservice al had aangegeven dat die waarschijnlijk nooit komt.ap3nr0ts schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:10:
[...]
Daar kan die kerel van de klantenservice toch niks aan doen? En ik zag bij een eerdere post dat je twee bestellingen hebt staan? Als je niet bij deze lading zit, komt het vast wel goed bij de volgende.
Raar verhaal dan en vervelend, maar er gaat heus niks expres mis. Gok dat die kerel ook maar opzoekt wat hij kan vinden. Gewoon die bot blijven volgen, geduld hebben, en je niet te veel opwinden, want dat vergroot ook de kans dat hier iemand met een extra PS5 je er eentje doorspeelt.akatar schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:11:
[...]
De waarheid vertellen is iets wat je wel kan doen, de andere bestelling is een warehouse deal waarvan de klantenservice al had aangegeven dat die waarschijnlijk nooit komt.
Ow dat er dingen misgaan is logisch, maar ik heb liever de waarheid: bv we hebben hem al aan een ander verzonden oid dan een heel reisverhaal van mijn ps5 (wat niet klopt)ap3nr0ts schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:14:
[...]
Raar verhaal dan en vervelend, maar er gaat heus niks expres mis. Gok dat die kerel ook maar opzoekt wat hij kan vinden. Gewoon die bot blijven volgen, geduld hebben, en je niet te veel opwinden, want dat vergroot ook de kans dat hier iemand met een extra PS5 je er eentje doorspeelt.
Enne, kalmte kan iedereen redden
Net een mailtje gehad van Amazon.es dat mijn ps5 met DHL wordt verstuurd. Verwachte datum is de 12e.
Net een mailtje van Amazon.de gehad dat mijn warehouse deal van gisteren gecancelled is.. Krijg wel 10 euro tegoed als compensatie.
Ik had ook net een mailtje van amazon:benitostyle schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:19:
Net een mailtje gehad van Amazon.es dat mijn ps5 met DHL wordt verstuurd. Verwachte datum is de 12e.
Wir wissen, wie sehr Sie sich auf Ihre PlayStation 5 Bestellung gefreut haben und es tut uns leid, dass wir sie nicht erfüllen können. Aufgrund eines technischen Fehlers konnten Sie eine Bestellung aufgeben, obwohl der Artikel bei Amazon Warehouse nicht mehr verfügbar war. Wir können Ihre Bestellung daher leider nicht bearbeiten und mussten sie stornieren. Selbstverständlich werden Ihnen stornierte Artikel nicht in Rechnung gestellt. Sollte eine Belastung Ihres Kontos bereits erfolgt sein, erhalten Sie eine automatische Rückerstattung innerhalb der nächsten 2-5 Werktage.
Hier ook jammer dat ik de 2 andere zelf geannuleerd hebJordan schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:25:
Net een mailtje van Amazon.de gehad dat mijn warehouse deal van gisteren gecancelled is.. Krijg wel 10 euro tegoed als compensatie.
Mijne ook zojuist, wordt echter al op de 11e geleverd!SimonsJerry schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:16:
Haha ja ik had er ook iets van 20 gedaan. Nu €200 promotional credit gekregen. Had er 100 moeten doenJordan schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:25:
Had je die allemaal op 1 account kunnen bestellen of moet je dan verschillende accounts gebruiken. Dat is inderdaad lekker meegenomen is een halve digital gratisMelvinW schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:29:
[...]
Haha ja ik had er ook iets van 20 gedaan. Nu €200 promotional credit gekregen. Had er 100 moeten doen
Warehouse deals hebben geen quantity limit per account, nieuwe wel.timpie81 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:44:
[...]
Had je die allemaal op 1 account kunnen bestellen of moet je dan verschillende accounts gebruiken. Dat is inderdaad lekker meegenomen is een halve digital gratis
Lol een keer eerder had ik er een besteld die werd geannuleerd maar toen heb ik geen coupon gehad. Anders was dit een leuke strategie inderdaad. Je weet alleen niet zeker of ze elke keer met coupons gaan gooien:)MelvinW schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 18:46:
[...]
Warehouse deals hebben geen quantity limit per account, nieuwe wel.
Ook ik heb een mailtje gehad van Amazon DE. Mijn warehouse deal van vorige week is geannuleerd en ik krijg idd ook een voucher. Was te verwachten, maar heb wel in ieder geval meegemaakt dat ik een PS5 in mijn winkelmand had haha.
Wat betreft GameMania, ik heb ook een pre order lopen daar... erg laat (half december) en toen zeiden ze dat ze zo'n 5000 pre orders hadden staan. Weet niet hoe serieus dat was, maar vond het toen wel veel... nu hoop ik dat het maar 5000 waren
Wat betreft GameMania, ik heb ook een pre order lopen daar... erg laat (half december) en toen zeiden ze dat ze zo'n 5000 pre orders hadden staan. Weet niet hoe serieus dat was, maar vond het toen wel veel... nu hoop ik dat het maar 5000 waren
Hier ook geannuleerd bij Amazon.de. Had wel 2 orders. €20 gratis. Dus maar een DS5 besteld voor €45.
Prima deal. Ging er toch niet vanuit dat het geleverd ging worden.
Nu maar hopen dat mijn €433,85 snel wordt teruggestort.
Prima deal. Ging er toch niet vanuit dat het geleverd ging worden.
Nu maar hopen dat mijn €433,85 snel wordt teruggestort.
[ Voor 14% gewijzigd door Sefaex op 05-02-2021 19:20 ]
Ik snap wat je bedoeld. Maar heb wel een paar opmerkingen vanuit mijn ervaring. De online verkoop van Intertoys stond (helaas voor degene die besteld hebben in een fysieke winkel) los van de pre-orders. Die zijn bij Intertoys nog steeds niet allemaal geleverd.roffeltjes schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 16:40:
[...]
Intertoys kon met de tweede drop al gewoon weer online verkopen, dus die waren niet super agressief geweest met hun Preorders. Ik kan ze alleen verwijten dat hun website dikke poep is.
Mediamarkt had 2-300 per type bij de grootste filialen en rond de 100 bij de kleinere. Aangezien ze de grootste brick and mortar zijn vind ik dat ook niet extreem wild. De meeste filialen zijn relatief transparant geweest met je plek op de lijst en hebben zo goed ne kwaad als mogelijk uitgeleverd gedurende de lockdown.
NedGame en GameMania zijn kleine spelers en zal zeker niet vooraan staan bij uitleveringen. Ik vind het wel kwalijk dat niemand weet waar ze aan toe zijn. Bovendien heb ik het idee dat er daar ook al snel een paar duizend pre-orders staan, dus kan dat nog wel even duren.
Ik ben sympathiek richting NG en GM, maar voor dit soort dingen zijn ze niet mijn eerste keus... te klein.
En wat je over de MM zegt geldt natuurlijk ook voor de GM. Ik had mijn PS5 in mei 2020 gepreorderd bij GM Leiden en ben daar altijd netjes op de hoogte gehouden op welke plek ik stond en wat de verwachting was qua levertijd. Ik zat bij de levering in januari, waar ze in de lockdown hebben gezorgd dat ik de PS5 thuis had op dezelfde dag dat deze binnenkwam in hun magazijn. Maargoed, een goede ervaring met GM Leiden is natuurlijk geen weerspiegeling van alle andere winkels.
Buiten dat had ik wel spijt dat ik enkel bij GM een pre-order had staan, omdat ik had verwacht bij de eerste levering te zitten. Maargoed, die vertraging heeft natuurlijk weer met andere factoren te maken.
* zie topicwaarschuwing *
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 07-02-2021 00:30 ]
Zouden ze die ene van 1200 euro op amazon.es nu 1150 trouwens erop gezet hebben om de bot te misleiden?
Nu is er altijd voorraad, maar moet je dus eerst kijken welke je wil in een subscherm.
Nu is er altijd voorraad, maar moet je dus eerst kijken welke je wil in een subscherm.
Dus het blijft ff afwachten. Zodra ik wat hoor post ik het hier!Joris8580 schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 15:59:
[...]
Heb net even naar de vestiging in Kortrijk gebeld en zij zeggen van niets te weten en dat het een gerucht zou zijn. Maar het kan natuurlijk ook dat ze me gewoon afgewimpeld hebben.
Natuurlijk niet. Die PS5 die er staat wordt niet door Amazon zelf aangeboden, maar door een "shop" die hoopt dat iemand die niet goed op zit te letten dit exemplaar gaat kopen. Daarnaast, waarom zou je dit bij de Spaanse webshop doen, en niet bij de populaire DE/UK/FR variantenActualFantasy schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:00:
Zouden ze die ene van 1200 euro op amazon.es nu 1150 trouwens erop gezet hebben om de bot te misleiden?
Vanavond stond DHL op de stoep met een laat kerstcadeautje, helemaal blij 😎
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
Dank je. Al denk ik ergens dat de filialen het gewoon nog niet weten dat ze voorraad gaan krijgen.SqueakyClean schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 20:42:
[...]
Dus het blijft ff afwachten. Zodra ik wat hoor post ik het hier!
Nou mijn console van Amazon DE is binnen
PSN+ gekocht, krijg ik (onverwacht, totaal niet bij stil gestaan!) meteen een paar spellen waar de kinderen blij van worden(Crash Bandicot en Ratchet&Clank) en GOW/Uncharted waar mijn vrouw zich graag mee vermaakt.
Ik gok dat Pappa het minst ermee gaat doen
*Kids zijn net thuis van Oma (deel van de bubble) en gaan helemaal uit hun dak met Astro's playroom
PSN+ gekocht, krijg ik (onverwacht, totaal niet bij stil gestaan!) meteen een paar spellen waar de kinderen blij van worden(Crash Bandicot en Ratchet&Clank) en GOW/Uncharted waar mijn vrouw zich graag mee vermaakt.
Ik gok dat Pappa het minst ermee gaat doen
*Kids zijn net thuis van Oma (deel van de bubble) en gaan helemaal uit hun dak met Astro's playroom

[ Voor 19% gewijzigd door roffeltjes op 06-02-2021 10:33 ]
Terugkomende nog even op deze vraag, het lijkt erop dat hij vanuit het Depot in Marseille verstuurd is.pelidee schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:14:
[...]
Vanaf welk depot wordt deze verzonden, uit spanje gewoon? Ben ik wel benieuwd naar.
Hier vanuit Barcelona, ondertussen in de buurt van Lyon.pelidee schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 09:14:
[...]
Vanaf welk depot wordt deze verzonden, uit spanje gewoon? Ben ik wel benieuwd naar.
Disk or digital edition? Mijne is een disk versie.jaspermeul schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 10:58:
[...]
Hier vanuit Barcelona, ondertussen in de buurt van Lyon.
DiskiRobert schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:19:
[...]
Disk or digital edition? Mijne is een disk versie.
Mijn broertje wordt ongeduldig al een hele tijd:
Wednesday, 3 February
3:19 AM
Package arrived at an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
Monday, 1 February
10:18 AM
Initiated customs clearance process
Mouscron, BE
Wednesday, 3 February
Monday, 1 February
Mouscron, BE
Die van mij is vanochtend verzonden uit die facility.. dus dinsdag zou kunnen als het lukt met het weer.rob01786 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:23:
Wednesday, 3 February
Monday, 1 February
Mouscron, BE
Vaak gaat ie nu naar Duitsland toe en vanaf daar naar Nederland. Dus vandaag in Duitsland, maandag naar Nederland voor postsortering en dinsdag uitleveren.
Goed om te lezen dat er eindelijk bij iemand gang in zit. Ik hoopte eigenlijk dat hij rechtstreeks naar NL zou gaan omdat het maar op 2.5 uur van Rdam is.ivokenevil schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:49:
[...]
Die van mij is vanochtend verzonden uit die facility.. dus dinsdag zou kunnen als het lukt met het weer.
Vaak gaat ie nu naar Duitsland toe en vanaf daar naar Nederland. Dus vandaag in Duitsland, maandag naar Nederland voor postsortering en dinsdag uitleveren.
Damn, nog steeds moeilijk om een PS5 te kunnen krijgen, ik leef met jullie mee 👏
Veel succes toegewenst
Veel succes toegewenst
Hier ook nog steeds hetzelfde, begin ook ongeduldig te wordenrob01786 schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 11:23:
Wednesday, 3 February
Monday, 1 February
Mouscron, BE
Heeft iemand nog nieuws over levering preorders mediamarkt?ik begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden het is angstvallig stil.
Het schijnt dat deze week de grote MM filialen gekregen hebben en volgende week volgen ook de ander filialenGamemunk schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 13:51:
Heeft iemand nog nieuws over levering preorders mediamarkt?ik begin nu toch wel een beetje ongeduldig te worden het is angstvallig stil.
En de Amazon UK bestelling is zojuist weer het pakhuis in Frankrijk de deur uitgegaan.
Mocht iemand nog een bot voor PS5 accessoires zoeken: https://t.me/ps5accessoires
Bot voor Belgische webshops voor PS5 is ook work in progress. Hoop die komende week af te hebben.
Bot voor Belgische webshops voor PS5 is ook work in progress. Hoop die komende week af te hebben.
MelvinW, the god.MelvinW schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 14:23:
Mocht iemand nog een bot voor PS5 accessoires zoeken: https://t.me/ps5accessoires
En in aanvulling op de verzending uit de UK een melding in de PostNL-app.
Leuk dat er gang in zit. Die van mij staat nog steeds in het FR pakhuis.me_mrtn schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 15:08:
En in aanvulling op de verzending uit de UK een melding in de PostNL-app.
Hier ligt hij ook al ff stil te wezen.BlackPink schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 17:35:
[...]
Leuk dat er gang in zit. Die van mij staat nog steeds in het FR pakhuis.
Op deze site: https://www.google.nl/amp...ag-bevoorraden-shops/amp/.
Staat dat er 800 disk ps5 zijn geleverd bij Nedgame. Zijn er mensen die bericht hebben gekregen van Nedgame. Zo ja welke datum heb je besteld?😬
Staat dat er 800 disk ps5 zijn geleverd bij Nedgame. Zijn er mensen die bericht hebben gekregen van Nedgame. Zo ja welke datum heb je besteld?😬
Ik had eigenlijk ook wel verwacht dat er hier een aantal berichten zouden worden geplaatst van mensen die een email hebben ontvangen dat Nedgame de pre order ging leveren. Maar tot mijn verbazing heb ik er geen een gezien.Cks schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:17:
Ik heb op 8 October een disk versie besteld en betaald maar heb tot nu toe nog geen bericht mogen ontvangen dat er iets mijn kant op komt.
[img]http://card.mygamercard.net/cylinder/ZSPaulus.png[/img]
PS5 Stock Bot - België [beta]: https://t.me/PS5BE
Ik ben zelf niet zo bekend met Belgische webshops, maar als iemand nog wat shops weet, dan graag ff productlinkje van de PS5 sturen, zodat ik die winkel kan toevoegen.
Ik ben zelf niet zo bekend met Belgische webshops, maar als iemand nog wat shops weet, dan graag ff productlinkje van de PS5 sturen, zodat ik die winkel kan toevoegen.
Volgens jou link zouden er aan GM ook 2500 discs worden geleverd. Ik belde vande week met de vestiging van Kortrijk en deze beweerde van niks te weten. Het kan natuurlijk dat deze hier niets over mogen zeggen of het gewoon nog niet wisten.Cks schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:17:
Vanuit PostNL alvast de melding gekregen dat de UK versie dinsdagavond geleverd gaat worden. Vanuit Amazon nog geen status wijziging.
Hier ook een verwachte bezorgtijd op dinsdag gekregen van PostNL. Pakket heeft volgens Amazon om 7 uur vanochtend het pakhuis verlaten.
Bij mij ook!Warduss schreef op zondag 7 februari 2021 @ 08:39:
Hier ook een verwachte bezorgtijd op dinsdag gekregen van PostNL. Pakket heeft volgens Amazon om 7 uur vanochtend het pakhuis verlaten.
Als je iets vanuit Amazon Frankrijk besteld, gaat het ook langs een aantal warehouses en daarna is die ook snel in NL. Als jullie bestelling nu in Frankrijk in beweging is, zal hij begin volgende week ook wel bezorgd gaan worden. Maar wat een traag proces is dat vanuit de UK geworden zeg. Ik kon er in december bestellen. Vrijdags verstuurd en maandag hier in huis.
Mijn Amazon.uk zending heeft vanochtend het pakhuis in Frankrijk verlaten. Ik had liever gehad dat ze een dagje hadden gewacht met dit weer
Grappig, mijn PS5 werd een paar dagen later uit de UK verzonden vanwege die betalingsproblemen, maar hij loopt nu gelijk met die van jullie
Ik had express levering, zodra de console binnen is eens kijken of ik daar nog wat van terug krijg (lig er verder niet wakker van, maar ik hoorde mensen die aangeven dat je dat terug kan vragen).
Ik ben benieuwd hoeveel dagen dit gaat duren met die sneeuwchaos. Wat dat betreft is het natuurlijk makkelijk praten nu we de DE console hier hebben draaien. Wel fijn dat die binnen was voor deze storm. De kinderen en ik gaan nog wel buiten spelen, maar als ik zo buiten kijk wordt het al heel snel (terecht) piepende kindjes dat die wind ondanks de sneeuwpret niet fijn is
Ik had express levering, zodra de console binnen is eens kijken of ik daar nog wat van terug krijg (lig er verder niet wakker van, maar ik hoorde mensen die aangeven dat je dat terug kan vragen).
Ik ben benieuwd hoeveel dagen dit gaat duren met die sneeuwchaos. Wat dat betreft is het natuurlijk makkelijk praten nu we de DE console hier hebben draaien. Wel fijn dat die binnen was voor deze storm. De kinderen en ik gaan nog wel buiten spelen, maar als ik zo buiten kijk wordt het al heel snel (terecht) piepende kindjes dat die wind ondanks de sneeuwpret niet fijn is

Gister ochtend me ps5 opgehaald bij intertoys Waddinxveen,echt super blij mee. Iedereen nog succes met de hunt verder.
Begin november (9e) besteld, nog geen bericht gehad.Cks schreef op zaterdag 6 februari 2021 @ 21:17:
Yes! Die van mij gisteren ookSimonsJerry schreef op vrijdag 5 februari 2021 @ 17:16:
Mijn Amazon.es (4e) wordt op donderdag (11e) geleverd volgens Amazon. Heb een DHL code maar als ik het goed begrijp doet Amazon het transport naar NL en krijgt DHL pas hier in de buurt het pakketje.
Saturday, February 6
10:41 AM
The order has arrived at an Amazon facility
Saint-Martin-de-Crau, Marseille FR
Friday, February 5
The order has been shipped
Saturday, February 6
Friday, February 5
[ Voor 3% gewijzigd door Vuvuzela op 07-02-2021 16:10 ]
I served in a company of heroes.
Posts over wie wel/niet (Duitsers) voor een botgroep worden uitgenodigd weggeknikkerd. dat bespreken jullie maar in die groep ofzo.
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
En nu ook van PostNL het aflevertijdstip voor dinsdag ontvangen. Ben benieuwd, afzender is Amazon Zwolle trouwens.
Toch bij PostNL gekozen voor levering morgen, ben benieuwd of dat lukt.
Toch bij PostNL gekozen voor levering morgen, ben benieuwd of dat lukt.
[ Voor 24% gewijzigd door me_mrtn op 07-02-2021 17:55 ]
Waarschijnlijk eerst naar de Amazon hub in Louwin Planque, bij Lille, dan is ie meestal de volgende dag in NL.Vuvuzela schreef op zondag 7 februari 2021 @ 16:09:
Mijn Amazon.es (4e) wordt op donderdag (11e) geleverd volgens Amazon. Heb een DHL code maar als ik het goed begrijp doet Amazon het transport naar NL en krijgt DHL pas hier in de buurt het pakketje.
Saturday, February 6
Friday, February 5
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mijn Duitse PS (di besteld) is toch al gisteren aangekomen ipv maandag! Heeft al flink wat uurtjes gedraaid en wat een feest!!
Heel veel succes allen, hopelijk snel normale supply.
Heel veel succes allen, hopelijk snel normale supply.
Eindelijk beweging in de Amazon UK order, hij is ondertussen bij PostNL. En voor slechts 2 euro extra beloven ze hem zelfs morgen al te leveren!
[ Voor 4% gewijzigd door jaspermeul op 07-02-2021 21:01 ]
Iemand hier nog top als Amazon.es telkens je CC (Rabobank) niet accepteert? Als ik alles netjes, doe lijkt alles goed. Maar na een aantal minuten staat alles weer op betalingsverficatie vereist.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 08-02-2021 08:43 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |