ING?Jumpman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 08:30:
Iemand hier nog top als Amazon.ex telkens je CC niet accepteert? Als ik alles netjes, doe lijkt alles goed. Maar na een aantal minuten staat alles weer op betalingsverficatie vereist.
Rabobank
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Disc Editie uit de UK is vanochtend al afgeleverd hier. Volgens mij gaf de eerste melding dinsdag aan. Had ik niet verwacht gezien de situatie op de weg.
Ik heb ook issues gehad met Rabocard van Rabobank. Uiteindelijk kwam de goedkeuring er niet door, ondanks dat alles goed geactiveerd was volgens de Rabo.
Ik heb het toen opgelost door mijn betaling van die order aan te passen naar iDeal. 3 Dagen later werd hij geleverd

[ Voor 4% gewijzigd door bramgg op 08-02-2021 09:13 . Reden: quoted wrong post ]
Lead, follow, or get out the way.
Amazon.es heeft geen iDeal helaas.bramgg schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:10:
[...]
Ik heb ook issues gehad met Rabocard van Rabobank. Uiteindelijk kwam de goedkeuring er niet door, ondanks dat alles goed geactiveerd was volgens de Rabo.
Ik heb het toen opgelost door mijn betaling van die order aan te passen naar iDeal. 3 Dagen later werd hij geleverd
Mocht je er niet uitkomen met de CC kan je het met giftcards afronden. Amazon houdt je bestelling vijf dagen na je order vast om het financieel rond te maken, je console zou dus beschikbaar horen te blijven.Jumpman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 08:30:
Iemand hier nog top als Amazon.es telkens je CC (Rabobank) niet accepteert? Als ik alles netjes, doe lijkt alles goed. Maar na een aantal minuten staat alles weer op betalingsverficatie vereist.
Directe link naar de Amazon ES cards:
https://dundle.com/nl/amazon/?c=es
Zolang je een Amazon.es kaart koopt zit je goed. Ik zelf kocht de eerste keer per ongeluk een NL kaart, dus was blij dat ik met tien euro was begonnen
Je kan gewoon via iDeal betalen. Ik heb het op deze manier opgelost, maar hou er dus rekening mee dat als je pech zou hebben je met dat saldo zit, in tegenstelling to CC/iDeal waar je je geld terug krijgt.
Ik vond dat een acceptabel risico en dat was met de UK. Jij zit op de ES site dus dat is gewoon EU zonder al die invoervertraging. Ik zou het dus zeker aandurven (ik koop wel vaker wat bij Amazon, meestal bij DE, dus dan zou ik gewoon even een tijdje de ES site gebruiken tot mijn Saldo op is. Maar ik ben jou niet en kan niet in je portemonnee/koopgedrag kijken.
Hou dus rekening met het scenario dat je 500 euro Amazon ES tegoed overhoudt als het misgaat, al hoort Amazon netjes je order vast te houden (en was dat bij mij ook zo).
Nieuwe week. Nieuwe kansen. Ik hoop voor jullie dat ook nog Amazon Frankrijk en Italië wat gaan verkopen. Maar dat blijven allemaal aannames.
Het zal zich langzaam vanzelf oplossen. Zeker na deze drie recente drops zijn er heel wat mensen in die groep geholpen en is de druk al minder groot.Nitwitt1991 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:22:
Nieuwe week. Nieuwe kansen. Ik hoop voor jullie dat ook nog Amazon Frankrijk en Italië wat gaan verkopen. Maar dat blijven allemaal aannames.
Ik blijf erbij dat als je netjes die groep in de gaten kan houden je in Q1 een console hebt bemachtigd.
Er zijn ook heel veel stille meelezers in dit forum, die geen berichtje achterlaten dat ze op jacht zijn. Moet je maar eens in die Telegram groepen kijkenroffeltjes schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:25:
[...]
Het zal zich langzaam vanzelf oplossen. Zeker na deze drie recente drops zijn er heel wat mensen in die groep geholpen en is de druk al minder groot.
Ik blijf erbij dat als je netjes die groep in de gaten kan houden je in Q1 een console hebt bemachtigd.
afgelopen week in de spanje drop er een bemachtigd. dus het kanNitwitt1991 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:32:
[...]
Er zijn ook heel veel stille meelezers in dit forum, die geen berichtje achterlaten dat ze op jacht zijn. Moet je maar eens in die Telegram groepen kijken
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Heb je extra kosten moeten betalen achteraf?Paprika schreef op maandag 8 februari 2021 @ 08:56:
Disc Editie uit de UK is vanochtend al afgeleverd hier. Volgens mij gaf de eerste melding dinsdag aan. Had ik niet verwacht gezien de situatie op de weg.
Wanneer was die bij postnl? En woon je in een sneeuwvrij deel van het land?Paprika schreef op maandag 8 februari 2021 @ 08:56:
Ik heb het idee dat naast de kleine drops er elke maand een grote drop is zo richting het einde van de maand.
Vorige week is er een grote drop geweest, dus ik verwacht dat de volgende grote drop over een paar weken is.
Time will tell.
Vorige week is er een grote drop geweest, dus ik verwacht dat de volgende grote drop over een paar weken is.
Time will tell.
Yessssssss, ik zie net op de site van nedgame dat mijn bestelling nu verwerkt gaat worden. Bestelling gedaan 29-09-2020 08:26. Aangemeld bij PostNL.
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Nee.blackshelve schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:37:
[...]
Heb je extra kosten moeten betalen achteraf?
Ik kreeg de melding op m'n telefoon toen andere Tweakers dit nieuws deelden hier op 't forum. Precieze moment zou ik niet meer weten. Ik woon zeker niet in een sneeuwvrij gedeelte. Midden Nederland (Randstad).jaspermeul schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:41:
[...]
Wanneer was die bij postnl? En woon je in een sneeuwvrij deel van het land?
Respect voor je geduld hoor Zijn die geruchten over Nedgame en flinke levering dan toch waar ?makkie ;) schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:46:
Yessssssss, ik zie net op de site van nedgame dat mijn bestelling nu verwerkt gaat worden. Bestelling gedaan 29-09-2020 08:26. Aangemeld bij PostNL.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Tot nu toe zijn de berichten die op oa. Techtastic voorbij komen altijd wel juist geweest.loekf2 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:54:
[...]
Respect voor je geduld hoor Zijn die geruchten over Nedgame en flinke levering dan toch waar ?
Amazon.de klopte, voorraden bij bol en het wegwerken daarvan klopte.
Wat nu bekend is, zouden bol en coolblue dus weer nieuwe voorraad gehad moeten hebben en gene pre-order lijsten hebben. Die moeten dus komende dagen in vrije verkoop komen.
Bot in de gaten houden, die gaat vanzelf gillen :-)
Heb je de digitale of disc editie besteld? Doordat mijn vorige levering (april 2020 disc editie besteld en begin december verzonden) kwijt is geraakt bij verzending is mij toegezegd dat ik bovenaan de lijst voor de disc versie zou staan. Heb helaas nog niets gehoord en zie ook geen wijziging op de site 😔makkie ;) schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:46:
Ik heb een DiscEditie besteld. Ik zou gelijk even bellen als ik jou was.twan1980 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:29:
[...]
Heb je de digitale of disc editie besteld? Doordat mijn vorige levering (april 2020 disc editie besteld en begin december verzonden) kwijt is geraakt bij verzending is mij toegezegd dat ik bovenaan de lijst voor de disc versie zou staan. Heb helaas nog niets gehoord en zie ook geen wijziging op de site 😔
Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)
Meteen bellen. Met een beetje mazzel heb je er dan morgen ook één.twan1980 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:29:
[...]
Heb je de digitale of disc editie besteld? Doordat mijn vorige levering (april 2020 disc editie besteld en begin december verzonden) kwijt is geraakt bij verzending is mij toegezegd dat ik bovenaan de lijst voor de disc versie zou staan. Heb helaas nog niets gehoord en zie ook geen wijziging op de site 😔
Wil je de Wehkamp website omlaag trekken?Nitwitt1991 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:13:
Toch wel heel jammer dat Wehkamp geen bestellingen aanneemt van de PS5, terwijl dit wel eens een signaal is dat deze op voorraad is. Screenshot is vanuit de app gemaakt. Maar dit is al iets van twee weken zo.
[Afbeelding]
Haha op de website ga je hem niet vinden. Dit is in de app.

En Lisa van de Chat wilde mij er geen eentje toewijzen

[ Voor 11% gewijzigd door Nitwitt1991 op 08-02-2021 11:19 ]
Ik heb hem op de website al 2 weken in mijn mandje staan doordat ik hem aan mijn verlanglijst had toegevoegd. Kan hem alleen niet afrekenen. Zodra je op verder drukt verdwijnt ie.Nitwitt1991 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:17:
[...]
Haha op de website ga je hem niet vinden. Dit is in de app.
[ Voor 10% gewijzigd door Timothy3000 op 08-02-2021 11:19 ]
Al vaak gedrukt?Timothy3000 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:18:
[...]
Ik heb hem op de website al 2 weken in mijn mandje staan doordat ik hem aan mijn verlanglijst had toegevoegd. Kan hem alleen niet afrekenen. Zodra je op verder drukt verdwijnt ie.
Normaal betekent dat dat ze hem op voorraad hebben in het systeem.... Zo heb ik dus ooit via de telefoon eentje besteld. Maar nu doen ze dat dus niet zo snel meerTimothy3000 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:18:
[...]
Ik heb hem op de website al 2 weken in mijn mandje staan doordat ik hem aan mijn verlanglijst had toegevoegd. Kan hem alleen niet afrekenen. Zodra je op verder drukt verdwijnt ie.
Tweede CC geprobeerd, helaas hetzelfde probleem.Jumpman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 08:30:
Iemand hier nog top als Amazon.es telkens je CC (Rabobank) niet accepteert? Als ik alles netjes, doe lijkt alles goed. Maar na een aantal minuten staat alles weer op betalingsverficatie vereist.
Bij mij werkte de Rabo vrijwel direct, na het “afrekenen” gaf het scherm alleen weer dat ik in de Rabo app mijn aankoop moest verifiëren. Dat was een kwestie van app openen, kijken onder creditcard betalingen en accepteren met de persoonlijke code.Jumpman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 08:30:
Gedaan, maar komt daarna weer in dezelfde status. Ik heb overigens nog gewoon iets van € 500,00 op Amazon.de uitgegeven afgelopen weekend en dat is al onderweg. Het lijkt wel of Amazon.es de order gewoon tegenhoud op één of andere manier.Camo schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:45:
[...]
Bij mij werkte de Rabo vrijwel direct, na het “afrekenen” gaf het scherm alleen weer dat ik in de Rabo app mijn aankoop moest verifiëren. Dat was een kwestie van app openen, kijken onder creditcard betalingen en accepteren met de persoonlijke code.
Overigens wel vaker dingen opgemerkt sinds Rabobank van Mastercard naar VISA is overgegaan.
[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 08-02-2021 11:52 ]
De reis van je pakket
Volg het stap voor stap
8 februari 11:32
Bezorger is onderweg
Bezorgtijd: vandaag tussen 14:00 en 16:00
Wow! PS5 zou morgen binnen komen maar blijkbaar al vandaag!
Volg het stap voor stap
Bezorger is onderweg
Hopelijk want dan zou GM er 2500 krijgen wat dus betekend dat mijn pre order van 8/8/20 eindelijk erbij zal zitten. Die telefoon kan niet snel genoeg rinkelen.pelidee schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:18:
[...]
Tot nu toe zijn de berichten die op oa. Techtastic voorbij komen altijd wel juist geweest.
Amazon.de klopte, voorraden bij bol en het wegwerken daarvan klopte.
Wat nu bekend is, zouden bol en coolblue dus weer nieuwe voorraad gehad moeten hebben en gene pre-order lijsten hebben. Die moeten dus komende dagen in vrije verkoop komen.
Bot in de gaten houden, die gaat vanzelf gillen :-)
Was bij mij ook het geval op de uk site,Jumpman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 08:30:
Op de site bleef ik boven in beeld melding krijgen dat mijn order on hold was en er verificatie vereist was. Maar op mijn creditcard overzicht was wel het juiste bedrag door amazon gereserveerd. Heb hier ook contact over gehad met de klantenservice en die vertelden me dat de betaling goed was doorgekomen.
Uiteindelijk is alles gewoon goed gelopen, wel een week lang flink zenuwachtig geweest omdat die melding maar bleef staan.
Dus ik zou zeggen neem contact op met de klantenservice om het zeker te weten
Nice. Via Amazon lijkt alles wel een dag eerder bezorgd te worden dan gepland. Hopelijk krijg ik hem donderdag al.Wackmack schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:52:
De reis van je pakket
Volg het stap voor stap
Bezorger is onderweg
Sony PS5 PULSE 3D headset op voorraad bij Game Mania:
https://www.gamemania.nl/...ulse-3d-draadloze-headset
Ik kijk zo nu en dan en overal constant uitverkocht. Nu opeens bij game mania waar hij gisteren nog uitverkocht was. Voor de rest nergens te krijgen. Ik denk dat je mazzel hebt gehad of ik heb steeds op de verkeerde momenten gekeken.Stan43nl schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:23:
[...]
Heb vorige week nog een kunnen bestellen, zonder problemen de volgende dag geleverd. Gewoon gegoogeld en besteld. Hier is toch niet een enorme schaarste van?
[ Voor 63% gewijzigd door immetjes op 08-02-2021 13:26 ]
Heb vorige week nog een kunnen bestellen, zonder problemen de volgende dag geleverd. Gewoon gegoogeld en besteld. Hier is toch niet een enorme schaarste van?immetjes schreef op maandag 8 februari 2021 @ 13:02:
Sony PS5 PULSE 3D headset op voorraad bij Game Mania:
Mijn bestelling van Amazon.de van vorige week dinsdag zou deze woensdag bezorgd worden, bezorger van de UPS belde iets voor de lunch aan.benitostyle schreef op maandag 8 februari 2021 @ 12:07:
[...]
Nice. Via Amazon lijkt alles wel een dag eerder bezorgd te worden dan gepland. Hopelijk krijg ik hem donderdag al.
Hulde aan UPS ook dat die vandaag wel bezorgen in tegenstelling tot postnl.
Succes aan iedereen die nog aan het jagen is.
De PS5 controller is nu via Amazon Duitsland met korting te bestellen!
De prijs is 55 euro en nog goedkoper als je Tweedehands PS5 is geannuleerd en je de kortingsvoucher hebt ontvangen.
https://www.amazon.de/Son...ler&qid=1612789395&sr=8-3
De prijs is 55 euro en nog goedkoper als je Tweedehands PS5 is geannuleerd en je de kortingsvoucher hebt ontvangen.
Goede deal. Andere accessoires bij Amazon lijken ook een korting te hebbenNitwitt1991 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:03:
Bedankt voor de reactie. Kreeg Nedgame vanmorgen door drukte niet telefonisch te pakken, maar bericht gestuurd en daar hebben ze inmiddels op geantwoord. Krijg deze week ook mijn exemplaar opgestuurd en heb ook al een t&t code ontvangen. Hopelijk krijgen meer mensen die op een ps5 wachten vandaag goed nieuws.makkie ;) schreef op maandag 8 februari 2021 @ 10:57:
[...]
Ik heb een DiscEditie besteld. Ik zou gelijk even bellen als ik jou was.
Mijn Amazon.es order van afgelopen donderdag, ben benieuwd of hij nog de tussenstap maakt in Lauwin-planque of meteen naar NL gaat. Ik hoop op woensdag. Amazon geeft donderdag aan.
Monday, February 8
2:32 PM
The order has arrived at an Amazon facility
Survilliers, Ile-de-France FR
12:15 AM
The package came from an Amazon installation
Saint-Martin-de-Crau, Provence-Alpes-Côte d'Azur FR
Saturday, February 6
10:41 AM
Saint-Martin-de-Crau, Marseille FR
Friday, February 5
The order has been shipped
Monday, February 8
Saturday, February 6
Friday, February 5
I served in a company of heroes.
Gok op een tussenstap. Zie hieronder bv.Vuvuzela schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:48:
Mijn Amazon.es order van afgelopen donderdag, ben benieuwd of hij nog de tussenstap maakt in Lauwin-planque of meteen naar NL gaat. Ik hoop op woensdag. Amazon geeft donderdag aan.
Monday, February 8
Saturday, February 6
Friday, February 5
Monday, February 8
12:17 PM
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
12:55 AM
Satolas-et-Bonce, Isere FR
69e op de lijst bij mm the wall what to do what to do wachten op mm
of gewoon bestellen bij de eerste beste drop waar dan ook?
Dat kan toch beide? Zodra je er één hebt zou ik hem gewoon cancelen. Heb je altijd een Plan B.jetje200 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:57:
Ik zou altijd voor optie 2 gaan. Ik heb ook een preorder bij GM staan, verwacht die overigens niet voor de zomer binnen te krijgen
.
In de tussentijd houd ik overige drops in de gaten. Mocht ik er wel eentje binnen krijgen, kan ik die van GM altijd nog cancellen en die aanbetaling besteden aan accesoires
In de tussentijd houd ik overige drops in de gaten. Mocht ik er wel eentje binnen krijgen, kan ik die van GM altijd nog cancellen en die aanbetaling besteden aan accesoires
Dan ben je al een stuk verder dan de mijne. Die staat nog altijd op aangemeld bij dhl ..Vuvuzela schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:48:
Monday, February 8
Saturday, February 6
Friday, February 5
Je kan die tweede die je binnen krijgt ook nog hier verkopen aan een ander die aan het wachten is.jetje200 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:57:
Mijn Uk bestelling is zojuist aangekomen(kan ik mijn zwager mee blij maken.) en mijn .de vorige week donderdag.
Wens iedereen die nog een ps5 wil bemachtigen veel succes.
Kijk das super Post NL hier morgenavond op de stoep1Zeydoun schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:10:
Mijn Uk bestelling is zojuist aangekomen(kan ik mijn zwager mee blij maken.) en mijn .de vorige week donderdag.
Mijne ook. Je moet op Amazon zelf de voortgang bekijken. Amazon brengt hem naar NL en dan pas krijgt DHL hem in handen. Ben wel benieuwd welke route de jouwe volgt.benitostyle schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:08:
[...]
Dan ben je al een stuk verder dan de mijne. Die staat nog altijd op aangemeld bij dhl ..
Ook prima, zolang er maar voortgang in zit. Als hij ergens 3 dagen blijft hangen word ik gekjaspermeul schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:52:
[...]
Gok op een tussenstap. Zie hieronder bv.
Monday, February 8
12:17 PM
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
12:55 AM
Satolas-et-Bonce, Isere FR
Ging idd veel sneller dan ik had verwacht, stond eerst voor morgen avond en vanochten een bericht dat het pakket vanmiddag wordt afgeleverd. En hij was ruim optijd en de bezorger met lekker warme koffie weer op pad gegaan.BlackPink schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:25:
[...]
Kijk das super Post NL hier morgenavond op de stoep
Toevallig een ander product als ps5 besteld op amazon.nl en deze werd ook verzonden vanuit spanje zie onderstaande reis. denk dat jouwe ook nog een tussenstop maakt in Lauwin-planque.Vuvuzela schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:48:
Monday, February 8
Saturday, February 6
Friday, February 5
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/brSjMVaIy5YEXZHY5N00EVBz.jpg?f=user_large)
Dank je voor het melden. Goede prijs voor een 3e controller vind ik. Kunnen we met 3 man Sackboy-en.Nitwitt1991 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:03:
De PS5 digitaal die ik had gekocht voor een Tweaker is nu in de buurt van Lyon vanuit Spanje.BlackPink schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:07:
[...]
Toevallig een ander product als ps5 besteld op amazon.nl en deze werd ook verzonden vanuit spanje zie onderstaande reis. denk dat jouwe ook nog een tussenstop maakt in Lauwin-planque.
[Afbeelding]
Hier precies hetzelfde - ik heb al 3 CCs geprobeerd. ik wacht nu tot amazon me voor de 2e keer teruggebeld. (ze belde wel overigens netjes volgens afspraak via de support chat).Jumpman schreef op maandag 8 februari 2021 @ 11:50:
[...]
Gedaan, maar komt daarna weer in dezelfde status. Ik heb overigens nog gewoon iets van € 500,00 op Amazon.de uitgegeven afgelopen weekend en dat is al onderweg. Het lijkt wel of Amazon.es de order gewoon tegenhoud op één of andere manier.
Overigens wel vaker dingen opgemerkt sinds Rabobank van Mastercard naar VISA is overgegaan.
Echt frustrerend dit.

Volgens mij maak je hier een forse denkfout. Niet alleen zal niet iedereen in die groep actief drops volgen, het belangrijkste is dat dit natuurlijk een heel kleine groep is. 13k klinkt veel, maar op de totale PS5 vraag is het een druppeltje... maar wel een druppeltje met de snelste toegang tot de voorraad en dus op de eerste rang zit. En dan ga ik ervan uit datNitwitt1991 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 09:32:
[...]
Er zijn ook heel veel stille meelezers in dit forum, die geen berichtje achterlaten dat ze op jacht zijn. Moet je maar eens in die Telegram groepen kijken
1. Een minderheid actief volgt.
2. Mensen die een console hebben niet allemaal zich uitschrijven.
Je moet hem omdenken: Iedereen die niet in een Telegram groep zit vist achter het net en wij hebben toegang tot één van de, zo niet de snelste bot.
Anders gesteld: Gaat Sony aan Amazon in Q1 nog 10k+ consoles leveren? Ja. waarschijnlijk aanzienlijk meer. Dus als je die Telegram groep strak volgt ga je slagen. Dat zie je ook hier, aantal mensen die slagen is als ze online zijn aanmerkelijk groter dan de missers.
Het grootste probleem wat hier terugkomt is dat mensen niet de gelegenheid hebben zo strak die groep te volgen, maar dat is een logistiek probleem dat mensen helaas zelf moeten oplossen via vrienden/familie, daar is geen technische oplossing voor.
En mijn UK levering heeft vertraging vandaag opgelopen. Ik zie in Amazon dat ie op een depot is waar ik praktisch langsgereden ben vandaag.
inderdaad, je hebt gelijk. Ik volg dit Topic sinds 2 of 3 dagen. Ik zit nog in geen enkele groep op telegram. Die moet ik dus maar eens gaan opzoeken begrijp ik, want anders vis ik steeds achter het net?roffeltjes schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:33:
[...]
Volgens mij maak je hier een forse denkfout. Niet alleen zal niet iedereen in die groep actief drops volgen, het belangrijkste is dat dit natuurlijk een heel kleine groep is. 13k klinkt veel, maar op de totale PS5 vraag is het een druppeltje... maar wel een druppeltje met de snelste toegang tot de voorraad en dus op de eerste rang zit. En dan ga ik ervan uit dat
Ja, IMHO ben je anders kansloos.j.f.otten schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:37:
[...]
inderdaad, je hebt gelijk. Ik volg dit Topic sinds 2 of 3 dagen. Ik zit nog in geen enkele groep op telegram. Die moet ik dus maar eens gaan opzoeken begrijp ik, want anders vis ik steeds achter het net?
https://t.me/joinchat/AAAAAFh2wzYcW-ZNTUX4WQ
1. Zorg ervoor dat bij alle Europese Amazon sites je inloggegevens goed staan.
2. Zorg ervoor dat bij alle Europese Amazon sites je betalingsgegevens goed staan.
3. Zorg dat je voldoende limiet hebt op je CC
Als je moet inloggen en daarna nog moet frutten met je CC ga je geheid te laat zijn.
[ Voor 33% gewijzigd door roffeltjes op 08-02-2021 16:42 ]
Geef me nou niet zo veel hoop..roffeltjes schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:33:
[...]
Volgens mij maak je hier een forse denkfout. Niet alleen zal niet iedereen in die groep actief drops volgen, het belangrijkste is dat dit natuurlijk een heel kleine groep is. 13k klinkt veel, maar op de totale PS5 vraag is het een druppeltje... maar wel een druppeltje met de snelste toegang tot de voorraad en dus op de eerste rang zit. En dan ga ik ervan uit dat
Je moet hem omdenken: Iedereen die niet in een Telegram groep zit vist achter het net en wij hebben toegang tot één van de, zo niet de snelste bot.
Anders gesteld: Gaat Sony aan Amazon in Q1 nog 10k+ consoles leveren? Ja. waarschijnlijk aanzienlijk meer. Dus als je die Telegram groep strak volgt ga je slagen. Dat zie je ook hier, aantal mensen die slagen is als ze online zijn aanmerkelijk groter dan de missers.
Het grootste probleem wat hier terugkomt is dat mensen niet de gelegenheid hebben zo strak die groep te volgen, maar dat is een logistiek probleem dat mensen helaas zelf moeten oplossen via vrienden/familie, daar is geen technische oplossing voor.
Ik ben een ouwe lul die niet supersnel klikt en ondanks CC issues heb ik er twee weten te scoren. Allebei de keren moest ik naar mijn laptop lopen en inloggen (dus zeker een minuutje later dan de allersnelsten).
Die Amazon drops zijn gewoon best groot, dus als je online bent heb je een paar minuten om te bestellen. Helaas is het niet meer dan die paar minuten, maar dat moet genoeg zijn.
Je merkt dat ik vooral Amazon benadruk: vaker drops en die websites zijn robuust. De backend van Intertoys implodeerde een miliseconde na de drop, dat was echt een loterij
Net een mailtje gehad van GameMania, enthousiast en vol verwachting open ik mijn mail... Het is een update zonder veel inhoud. De vraag is groot en weinig consoles, je wordt gebeld zodra ze meer weten over mijn pre order en het heeft geen nut om de klantenservice te contacten met vragen over de levertijd.
Volgens mij hebben heel veel mensen deze mail gehad, waaronder ik dus. Ben eerlijk gezegd meer nieuwsgierig naar of er uberhaupt wel consoles worden verkocht deze week haha. We gaan het zien...Swatchss schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:58:
Net een mailtje gehad van GameMania, enthousiast en vol verwachting open ik mijn mail... Het is een update zonder veel inhoud. De vraag is groot en weinig consoles, je wordt gebeld zodra ze meer weten over mijn pre order en het heeft geen nut om de klantenservice te contacten met vragen over de levertijd.
Same here, zonder enig bericht is de bezorging een dag opgeschoven. Bij jou ook ?me_mrtn schreef op maandag 8 februari 2021 @ 16:35:
En mijn UK levering heeft vertraging vandaag opgelopen. Ik zie in Amazon dat ie op een depot is waar ik praktisch langsgereden ben vandaag.
Jup, wel rond half drie een pushmelding dat de bezorger tussen 17.00 en 18.00 zou langskomen (was eerst ruimer) en later dus (stilletjes) verplaatst naar morgen. Ik kon wel alsnog voor vanavond kiezen omdat ik al had betaald, maar heb er een hard hoofd in. Nou ja, so be it.dNyw schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:15:
[...]
Same here, zonder enig bericht is de bezorging een dag opgeschoven. Bij jou ook ?
Thnx,net besteld.Nitwitt1991 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:03:
Ik had wel problemen met de Qrcode inscannen met de Abn app,meer mensen hier problemen mee?
Uiteindelijk met de Cardreader betaald,zal je maar gebeuren met de Ps5 zelf.
Oh ja met de S10+ en laatste software.
Je zult maar een eendagsvlieg zijn en je dag niet hebben.
Welk filiaal??rabotgangster schreef op maandag 8 februari 2021 @ 18:18:
[Afbeelding]
5 december besteld in mediamarkt, vandaag ontvangen 👍
Yup ik ook... denk dat iedereen die mail heeft gehad en dat er gewoon nog niets verkocht wordt nu...Bizar895 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 17:02:
[...]
Volgens mij hebben heel veel mensen deze mail gehad, waaronder ik dus. Ben eerlijk gezegd meer nieuwsgierig naar of er uberhaupt wel consoles worden verkocht deze week haha. We gaan het zien...
Niet druk maken, dan zit je hoogst waarschijnlijk bij de volgende drop. The Wall is een grote vestiging en de grote vestigingen zijn elke keer +- 100 stuks.jetje200 schreef op maandag 8 februari 2021 @ 14:57:
Succes man!
Nu zie ik het pas ja. Mijne is van Barcelona vanmorgen in Satolas-et-Bonce (Frankrijk) aangekomen.Vuvuzela schreef op maandag 8 februari 2021 @ 15:27:
[...]
Mijne ook. Je moet op Amazon zelf de voortgang bekijken. Amazon brengt hem naar NL en dan pas krijgt DHL hem in handen. Ben wel benieuwd welke route de jouwe volgt.
Ah oke andere route. Mijne is net aangekomen in Lauwin-Planque. Marseille > Parijs > Lauwin.benitostyle schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:23:
[...]
Nu zie ik het pas ja. Mijne is van Barcelona vanmorgen in Satolas-et-Bonce (Frankrijk) aangekomen.
In zwijnaarde, oostvlaanderen, België
Grappig, mijne exact hetzelfde. Ben benieuwd waar en wanneer hij overgedragen wordt aan DHL.Vuvuzela schreef op maandag 8 februari 2021 @ 20:56:
[...]
Ah oke andere route. Mijne is net aangekomen in Lauwin-Planque. Marseille > Parijs > Lauwin.
Dat wordt de volgende stap. Departed Lauwin > Arrived at carrier facility (DHL). Afhankelijk van waar je woont in NL. Tenminste zo ging het bij anderen in dit topic. Met veel geluk zou DHL morgen al kunnen bezorgen, s'nachts weg uit Lauwin, in de ochtend bij DHL en in de middag/avond bezorgen.iRobert schreef op maandag 8 februari 2021 @ 23:56:
[...]
Grappig, mijne exact hetzelfde. Ben benieuwd waar en wanneer hij overgedragen wordt aan DHL.
edit/ net Lauwin verlaten dus we liggen nog op schema
Edit// DHL. Zegt vanavond hier te bezorgen.
[ Voor 10% gewijzigd door Vuvuzela op 09-02-2021 08:06 ]
Wat is Amazon toch 'n fijne webshop
.
(amazon.it stock)
(amazon.it stock)
Zonet op amazon.it gedropt en het is mij gelukt! Levering 23 februari!
Ik wacht wel nog even af op een onverwachte annulering haha, maar voorlopig..
Ik wacht wel nog even af op een onverwachte annulering haha, maar voorlopig..
Boem, geen idee waar ik op geklikt heb, maar ik heb er een, volgende week geleverd bij Amazon IT
Me too!
13 Feb - Feb 15
Expected delivery date
Eindelijk!
I hide at work because good employees are hard to find.
Argh, ik had geen amazon.it account. Aanmaken kostte teveel tijd dus weer achter het net gegrepen. Nu maar hopen dat er nog drops op andere sites komen vandaag
Hier ook gelukt :-) Eindelijk mijn digital vervangen. Komt de 13e.
Bij mij ook gelukt. Ik ben benieuwd...
Ben ik zo traag geweest? Iedereen krijgt hem volgende week geleverd en die van mij binnen 2 weken? Haha, viel me op.
Ja hoor, was ik net weer aan het bellen. Zucht. Had volgens mij makkelijk op tijd kunnen zijn

Hier ook gelukt.. Opeens en onverwacht een melding via de bot en gelijk gedrukt, daarna ging het eigenlijk allemaal zonder problemen.
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ja hier staat echt volgende week.jmignolet schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:51:
Ben ik zo traag geweest? Iedereen krijgt hem volgende week geleverd en die van mij binnen 2 weken? Haha, viel me op.
:fill(white):strip_exif()/f/image/xmKG4nDkpKBrEMvGRxMZfTcG.png?f=user_large)
Helaas, ik was te laat, was niet ingelogged op .it.. hopelijk zo een drop op .fr
Mijn computer was niet automatisch aangemeld op amazon.it, na het inloggen was hij alweer weg
Volgende is voor mij!
Volgende is voor mij!
Send me your gameboys
*offtopic*
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 09-02-2021 12:24 ]
Gisteren nog: roffeltjes in "[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden"Kaasdipje schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:48:
Argh, ik had geen amazon.it account. Aanmaken kostte teveel tijd dus weer achter het net gegrepen. Nu maar hopen dat er nog drops op andere sites komen vandaag
*offtopic, zie topicwaarschuwing *
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 09-02-2021 12:22 ]
Ja, ik heb de .de en .fr, maar de .it had ik nog nog niet gezien.
Chrome gaf me een suggestie voor wachtwoord, geklikt en daarna gaf Amazon.it steeds aan dat dit wachtwoord incorrect was. Dus eigenlijk een beetje door Chrome (of Amazon) mis gegaan. Anders was het misschien nog wel gelukt ook. Moest nu eerst het proces van wachtwoord veranderen doorlopen, daarna kon ik pas kopen.
Same, stomme ochtend meetingsTribunus schreef op dinsdag 9 februari 2021 @ 08:51:
Ja hoor, was ik net weer aan het bellen. Zucht. Had volgens mij makkelijk op tijd kunnen zijn
Surfin' paradise!
Hou toch op, echt direct gereageerd, uitverkocht....
ondanks de melding van de digital krijg ik geen melding dat deze beschikbaar is ?
* zie topicwaarschuwing *
[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 09-02-2021 12:27 ]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |