Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:07

Vuvuzela

My spire is forming

SimonsJerry schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:58:
[...]

Ik heb nu betaald met VISA en krijg verder geen foutmelding. Even afwachten en de pakketstatus staat nu op : Bestelling ontvangen - We sturen je een e-mail als we een geschatte leverdatum hebben.
Dit heb ik nu ook. VISA lukte eerst niet, maar uiteindelijk kreeg ik alsnog 2factor authentication en tot nu toe geen error. Vanochtend had ik wel 9-11 feb en nu dus niks. Zie het wel :)

I served in a company of heroes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:01
Hmmm, vanochtend bij Amazon.ES besteld. Zo zag het eruit:

- Besteld en betaald met CC (reservering).
- Na een uur mail met CC moet bevestigd worden en gedaan.
- Levering 7 februari (balkje is gaan lopen)
- Uur later weer CC moet bevestigd worden en gedaan.
- Levering onbekend

Gaat lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricHens
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-04 11:37
WidgetTWW schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:13:

- Levering onbekend

Gaat lekker!
Exact hetzelfde gehad met bestelling bij amazon.de afgelopen dinsdag.
Resultaat na 2 dagen: Geen playstation en status bestelling op 'bestelling ontvangen'.
Toevallig ook een ING CC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:01
EricHens schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:27:
[...]

Resultaat na 2 dagen: Geen playstation en status bestelling op 'bestelling ontvangen'.
Jazeker ook ING CC. Gisteren nog iets online besteld bij een Duitse webwinkel (modelbouw ;) ) en dat ging wel goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basset
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09-10 11:45
Nice! Amazon vindt dat ik hem vrijdag binnen krijg. DHL vindt wat anders en komt hem vanavond al brengen.

Hop,hop,hop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-09 14:44
Meekoh schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:54:
[...]

Jawel Amazon heeft een DC onder andere in Zwolle.
Amazon probeerd te versturen vanuit het DC het dichtst bij jou. Ongeacht de landensite waarop je besteld hebt. Zo komen mijn bestellingen van amazon Italië gewoon uit Zwolle bijv. (Mits Zwolle het op voorraad heeft)
Dit is dan ook een doorstroomlocatie/verdeelpunt maar geen daadwerkelijk distributiecentrum waar voorraad wordt gehouden. Ook het pakketje van Amazon Italië komt via elders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 15:17
EricHens schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:27:
[...]

Heb je het bedrag tijdens de betaling bevestigd in de ING app dan? Ik gebruik ook ING met creditcard en mag/kan grote bedragen bevestigen in de IOS ING app. Op deze manier ook een Playstation 5 bij Amazon.es kunnen bestellen vanmorgen. Die ook al gereserveerd is op de betreffende CC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 10:05
flab007 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:13:
[...]

Klopt. Maar die is er al heel lang. Die was er ook al toen er alleen Amazon.de was. Ik kreeg nl jaren terug ook al eens spullen uit de Zwolle DC geleverd toen er alleen maar Amazon.de was.

Dus de stelling dat Amazon.NL en Amazon.DE 1 gedeelde voorraad hebben lijkt me wel een correcte aanname.
beetje offtopoc, maar qua stelling is het meer:
amazon.nl, amazon.it en amazon.de delen distributiecentra. Binnen die DC's is er een zeker deel van de voorraad toegewezen aan een bepaald land. Zo werken meerder grote webshops (spreek uit ervaring).

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-10 19:58

- Levering onbekend

Gaat lekker!
Had ik ook mijn CC pakte het ineens niet meer, koos ik SEPA annuleerde ze de order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 06:09
iRobert schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:39:
[...]

Heb je het bedrag tijdens de betaling bevestigd in de ING app dan? Ik gebruik ook ING met creditcard en mag/kan grote bedragen bevestigen in de IOS ING app. Op deze manier ook een Playstation 5 bij Amazon.es kunnen bestellen vanmorgen. Die ook al gereserveerd is op de betreffende CC.
klopt hier ook hetzelfd maar dan met Android...je moet de betaling boven de 250 ofzo bevestigen in de app helaas..kost wel iets tijd helaas.
Begin dit jaar is dit ingevoerd door ING en werkte eerst niet lekker..maar nu wel gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricHens
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-04 11:37
iRobert schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 15:39:
[...]

Nee, dit was mij wel bekend met eerdere betalingen via CC maar werd nu niet om gevraagd.
Waarschijnlijk is het hier dan ook misgegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

BlackPink schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:55:
[...]

Die van mij staat sinds 03-02 op deze status:

3:20 AM
Package arrived at an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR

Had stiekem gehoopt dat hij afgelopen nacht zou verscheept worden naar NL maar helaas. Deze week binnen gaat hem denk ik niet meer worden. Zijn er al mensen die hun order van UK hebnen ontvangen of die hem morgen hopen te ontvangen?
Mijn UK order voor de schoonfamilie staat daar ook nog. Ik heb net contact met Amazon erover gehad en zij geven aan dit TNT is. Inmiddels hebben zij een verzoek gestuurd naar TNT om in actie te komen... :/

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SimonsJerry
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-05-2021
Mijn order status van Amazon ES is gewijzigd naar Voorbereiding voor verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziglar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:03

Ziglar

humulus lupulus

zojuist zelf een script geschreven die elke 30 seconden een check doet tegen 7 websites en dan een pushmelding stuurt naar mijn mobiel & email. hopelijk kom ik er één deze dagen doorheen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terriongaming
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-07 15:19
Ziglar schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:17:
zojuist zelf een script geschreven die elke 30 seconden een check doet tegen 7 websites en dan een pushmelding stuurt naar mijn mobiel & email. hopelijk kom ik er één deze dagen doorheen :)
Wordt je dan niet horendol van jouw telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziglar
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 28-08 14:03

Ziglar

humulus lupulus

Terriongaming schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:18:
[...]

Wordt je dan niet horendol van jouw telefoon?
geen idee :) is nog niet voorgekomen dat 1 van de websites voorraad had.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• haaymaan
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-10 20:12
Amazon.de zou vrijdag geleverd worden. postNL net geleverd.
Bedankt en succes allemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maverick271280
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 30-09 22:02
Arx schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:07:
[...]

Mijn UK order voor de schoonfamilie staat daar ook nog. Ik heb net contact met Amazon erover gehad en zij geven aan dit TNT is. Inmiddels hebben zij een verzoek gestuurd naar TNT om in actie te komen... :/
Ik ben net ook even de chat ingeschoten door jouw post, aangezien mijn order ook sinds gisterochtend in Lauwin-Planque zit. Dit is het antwoord wat ik kreeg:

The customs etc process is taking a little longer than normal and we are still within the delivery date of 9/2/2021. We will get the order to you on or before that date : )

Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10-10 13:14
Via een Telegram bot had ik op Amazon.es hem in m'n winkelmand gekregen tot aan afrekenen.. maar het saldo op m'n CC was te laag (debet van N26).. slecht moment om er dan pas achter te komen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
BlackPink schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:55:
[...]

Die van mij staat sinds 03-02 op deze status:

3:20 AM
Package arrived at an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR

Had stiekem gehoopt dat hij afgelopen nacht zou verscheept worden naar NL maar helaas. Deze week binnen gaat hem denk ik niet meer worden. Zijn er al mensen die hun order van UK hebnen ontvangen of die hem morgen hopen te ontvangen?
Van mij staat nog steeds in Moescron, Be. Sinds 2 feb.. :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Ziglar schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:17:
Je kunt ook gewoon de PSX bot via telegram op je telefoon. Die was vanochtend eerder dan de voorraad op de site aangaf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcj1982
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
Zijn er hier mensen die meer weten omtrent de mediamarkt pre orders leveringen. Ik had vernomen dat afgelopen vrijdag een levering binnen zou moeten komen. Volgens mij is deze nog steeds niet binnen en ik had vernomen dat ze alleen de online bestellingen deze keer af zouden gaan werken, geen pre orders die in de winkels waren geplaatst.

Echter kan ik nu helemaal geen verdere informatie vinden.

Fijn dat er bij verschillende retailers voorraad komt, maar mediamarkt heeft onwijs veel pre orders staan! Terwijl er helemaal geen informatie naar buiten komt. Volgens mij heeft mediamarkt nog wel meet dan 10.000 pre order open staan.

Iemand meer info....?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 10:55
en zo staat hij op verzenden (uiteindelijk)
En dan ineens:

Onbezorgbaar
Er is helaas een probleem opgetreden tijdens het verzenden en we hebben je bezorging moeten annuleren. Het pakket wordt geretourneerd en wij zullen binnen 5 - 7 werkdagen nadat de retourzending is verwerkt, een terugbetaling uitvoeren. Onze excuses voor het ongemak.

wordt er zo moe van..............
(amazon.de)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 05-10 22:38
Mensen waarbij hun zending nog bij custom clearance in Moeskroen ligt: laat aub even weten als er bij jullie beweging is. Ik maak me toch een beetje zorgen door het verschil in berichten vanuit Amazon.co.uk.

Sinds 1 feb 10:12 uur heb ik geen beweging meer in mijn order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 18:33

- Levering onbekend

Gaat lekker!
Dit had ik ook bij Amazon.de, men schijnt een vervoerder te zoeken nu..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-10 14:49

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Joris8580 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:15:
Tussen de amzon status updates door: iemand al nieuws van GM?
Blijft angstvallig stil. Preorder 17-06-2020.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-03-2021
SqueakyClean schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:26:
[...]

Blijft angstvallig stil. Preorder 17-06-2020.
Was ik al bang voor... hier 8/8/2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaestro36
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 07-02-2021
SimonsJerry schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:13:
Die van mij staat ook op "Voorbereiding voor verzending". Nog geen leverdatum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathijsonly1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08-2021
SimonsJerry schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:40:
Ik heb hem semi binnen. De bestelling wordt niet afgerond omdat mijn betalingsmethode niet wordt geaccepteerd. Ik wacht nog op mijn volledige creditcardnummer van ING die via de post binnenkomt vandaag. ;w

SEPA betaling accepteert Amazon Spain volgens mij niet.
mijn betaling was ook geweigerd omdat ik die smsjes van 3d secure niet binnen kreeg. Heb jij ook een mail gekregen waarin staat dat je binnen 5 dagen je betaling moet bijwerken?

Updaten naar een andere creditcard geeft ook foutmeldingen op die webiste. Met die lui in de support chat gezeten - en geven ze aan dat ik het morgen weer moet proberen - al leek het meer op afschepen.

Ik vraag me af of de betaling niet gewoon mislukt omdat er geen voorraad meer is en dat hij niet werkelijk voor mij gereserveerd staat. al staat er: "You need to provide us with a payment method valid in 5 days; Otherwise, your order will be cancelled."

Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-10 07:32
Mathijsonly1 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:42:
[...]

mijn betaling was ook geweigerd omdat ik die smsjes van 3d secure niet binnen kreeg. Heb jij ook een mail gekregen waarin staat dat je binnen 5 dagen je betaling moet bijwerken?

Updaten naar een andere creditcard geeft ook foutmeldingen op die webiste. Met die lui in de support chat gezeten - en geven ze aan dat ik het morgen weer moet proberen - al leek het meer op afschepen.

Ik vraag me af of de betaling niet gewoon mislukt omdat er geen voorraad meer is en dat hij niet werkelijk voor mij gereserveerd staat. al staat er: "You need to provide us with a payment method valid in 5 days; Otherwise, your order will be cancelled."

Ja maar geen positieve.. mijne werd gecanceld toen ik hem geupdate had :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mathijsonly1
aii, jammer!
Maar ook zo'n e-mail gekregen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fbEacTX-kzCHwtMCfz0QUfkTSl8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/STkfCKn2C9eglt4N4NukvJG6.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaestro36
TrueGamer schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:46:
[...]

Ja maar geen positieve.. mijne werd gecanceld toen ik hem geupdate had :X
En wat als ik de betaling al zie staan. Het bedrag is al "gereserveerd". Tevens de status naar "Voorbereiden verzending".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijsonly1
TheMaestro36 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:50:
[...]

En wat als ik de betaling al zie staan. Het bedrag is al "gereserveerd". Tevens de status naar "Voorbereiden verzending".
dan zal het wel goed komen denk ik zo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaestro36
Mathijsonly1 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:54:
[...]

dan zal het wel goed komen denk ik zo ;)
Helaas moet ik nog wel een mail krijgen met een te verwachten leverdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-10 07:32
Mathijsonly1 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:49:
aii, jammer!
Maar ook zo'n e-mail gekregen?
Mijne leek in 1e instantie gelukt maar omdat de Rabobank besloot een nieuwe creditcard uit te geven terwijl die nog niet was verlopen moest ik mijn betaling opnieuw goedkeuren.

Alleen nadat ik dat gedaan had kreeg ik even later een mailtje dat die was geannuleerd...
TheMaestro36 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:50:
[...]
Als de betaling gelukt is en ook al veranderd naar voorbereiden voor verzenden is er geen enkele reden om zorgen te maken... kan altijd wat gebeuren maar tot nu toe de normale route.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijsonly1
TrueGamer schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:56:
[...]

Mijne leek in 1e instantie gelukt maar omdat de Rabobank besloot een nieuwe creditcard uit te geven terwijl die nog niet was verlopen moest ik mijn betaling opnieuw goedkeuren.

Alleen nadat ik dat gedaan had kreeg ik even later een mailtje dat die was geannuleerd...
dan zie ik het niet rooskleurig in :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 03:15
SimonsJerry schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:13:
Die van mij maar verzonden. Komt met DHL.
Wel expres shipping (voor 2 euro meer)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-10 13:38
[...]

Ja, hier is ervaring mee (o.a. ikzelf!). Het is al een keer uitgelegd, maar de draad gaat heel hard:

Het probleem is de nieuwe regelgeving voor MFA op de CC. De initiele nul euro reservering gaat goed en kan je MFA-en, maar daarna gaat Amazon pollen tegen je CC om de order te verzenden (en het daadwerkelijk af te schrijven). Sommige CC's vinden het allemaal prima na de nul euro reservering, maar andere banken/CC (met name de ING) willen ook voor die poll een MFA signaal, maar gaat fout.

Slechte nieuws: Dit is met een ING pas haast niet op te lossen.

Goede nieuws: Je reservering voor de PS5 blijft vijf dagen staan waarbij je op zoek kan naar een nieuwe betaal methode. Helaas is dat bijna altijd giftcards.

Je moet de giftcards kopen voor de juiste Amazon shop. Dundle.com haalde ik ze vandaan, kan gewoon met iDeal worden betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Laatst online: 09-10 17:43
Sinds wanneer kan je bestellen van de Spaanse Amazon? Dat wist ik niet.

Aardige restock zie ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithhy
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-02-2021
jcj1982 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:10:
Zijn er hier mensen die meer weten omtrent de mediamarkt pre orders leveringen. Ik had vernomen dat afgelopen vrijdag een levering binnen zou moeten komen. Volgens mij is deze nog steeds niet binnen en ik had vernomen dat ze alleen de online bestellingen deze keer af zouden gaan werken, geen pre orders die in de winkels waren geplaatst.

Echter kan ik nu helemaal geen verdere informatie vinden.

Fijn dat er bij verschillende retailers voorraad komt, maar mediamarkt heeft onwijs veel pre orders staan! Terwijl er helemaal geen informatie naar buiten komt. Volgens mij heeft mediamarkt nog wel meet dan 10.000 pre order open staan.

Iemand meer info....?
Ik ben gisteren gebeld dat mijn ps5 eind deze week wordt geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
SimonsJerry schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:40:
Ik heb hem semi binnen. De bestelling wordt niet afgerond omdat mijn betalingsmethode niet wordt geaccepteerd. Ik wacht nog op mijn volledige creditcardnummer van ING die via de post binnenkomt vandaag. ;w

SEPA betaling accepteert Amazon Spain volgens mij niet.
Bereid je er op voor dat dit met de ING CC heel lastig gaat worden. Been there, done that :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonsJerry
[...]

Die mail heb ik idd gehad. Nu afwachten op een leverdatum. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
akatar schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 17:12:

Onbezorgbaar
Er is helaas een probleem opgetreden tijdens het verzenden en we hebben je bezorging moeten annuleren. Het pakket wordt geretourneerd en wij zullen binnen 5 - 7 werkdagen nadat de retourzending is verwerkt, een terugbetaling uitvoeren. Onze excuses voor het ongemak.
Ah man dat is balen.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rb14_
  • Laatst online: 08-03-2021
Smithhy schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:22:
[...]

Ik ben gisteren gebeld dat mijn ps5 eind deze week wordt geleverd.
Bij welk filliaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaestro36
jaspermeul schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:10:
[...]

Die van mij maar verzonden. Komt met DHL.
Wel expres shipping (voor 2 euro meer)
Achteraf aanpassen naar express shipping.... ik durf het niet aan :/
Hoe laat kreeg je de bevestiging van verzending?

[ Voor 8% gewijzigd door TheMaestro36 op 04-02-2021 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithhy
  • Laatst online: 05-02-2021
Hengelo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
TheMaestro36 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:32:
[...]

Achteraf aanpassen naar express shipping.... ik durf het niet aan :/
Hoe laat kreeg je de bevestiging van verzending?
Het was bij mij direct al een optie.
Standaard met bezorging 9-11 februari.
Express met bezorging 10 februari.
Maar toch altijd sneller dus dacht doe het eens, voor die 2 euro.

Mail is van 18:08, precies 9 uur na order bevestiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qtjenl
  • Laatst online: 16-02-2021
Hij zij gister Mm Filiaal Hengelo
Op 17 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PEBKAC
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 12-10 10:28
Maverick271280 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 16:32:
[...]

Ik ben net ook even de chat ingeschoten door jouw post, aangezien mijn order ook sinds gisterochtend in Lauwin-Planque zit. Dit is het antwoord wat ik kreeg:

The customs etc process is taking a little longer than normal and we are still within the delivery date of 9/2/2021. We will get the order to you on or before that date : )

Ben benieuwd.
Die van mij zit ook in Frankrijk sinds gisterochtend. Hoop dat er vannacht wat beweging inkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaestro36
jaspermeul schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:37:
[...]

Het was bij mij direct al een optie.
Standaard met bezorging 9-11 februari.
Express met bezorging 10 februari.
Maar toch altijd sneller dus dacht doe het eens, voor die 2 euro.

Mail is van 18:08, precies 9 uur na order bevestiging.
Ik maakte gebruik van SEPA en kreeg ook een mail 9 -11 februari. Helaas werkt SEPA niet. Twee uur later aangepast naar Creditcard.
Kreeg jij bij pakket traceren ook direct een "timeline" te zien of het bericht dat je een mailtje krijgt met een verwachte leveringsdatum?

9 uur na de bevestiging. Ik hoop over 1,5 uur ook goed nieuws te hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door TheMaestro36 op 04-02-2021 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
TheMaestro36 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:46:
[...]

Ik maakte gebruik van SEPA en kreeg ook een mail 9 -11 februari. Helaas werkt SEPA niet. Twee uur later aangepast naar Creditcard.
Kreeg jij bij pakket traceren ook direct een "timeline" te zien of het bericht dat je een mailtje krijgt met een verwachte leveringsdatum?

9 uur na de bevestiging. Ik hoop over 1,5 uur ook goed nieuws te hebben.
Hoe bedoel je die timeline? Bij zowel bevestiging als bij order verzonden staat als geplande datum 10 februari. Bij tweede mailtje nu ook met track en tracé code van dhl, die werkt uiteraard nog niet. Pas als het in Nederland is.

Met CC betaald trouwens.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JipGemser
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 19-07-2022
PS5 binnengekomen vanuit Amazon, bedankt allemaal en veel succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaestro36
jaspermeul schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:51:
[...]

Hoe bedoel je die timeline? Bij zowel bevestiging als bij order verzonden staat als geplande datum 10 februari. Bij tweede mailtje nu ook met track en tracé code van dhl, die werkt uiteraard nog niet. Pas als het in Nederland is.

Met CC betaald trouwens.
Wanneer je klikt op pakket traceren.. dat noem ik de timeline.
Ik heb daar het volgende staan: We sturen je een e-mail als we een geschatte leverdatum hebben.
Er zijn er een aantal die er ook hebben staan: We sturen je een e-mail als het item beschikbaar is.

Dat bericht van mij "klinkt" positiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
TheMaestro36 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:54:
[...]

Ik heb daar het volgende staan: We sturen je een e-mail als we een geschatte leverdatum hebben.
Er zijn er een aantal die er ook hebben staan: We sturen je een e-mail als het item beschikbaar is.

Dat zegt trouwens helemaal niets. Pas als het echt verzonden is ben je zeker van je pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMaestro36
mustiej schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:55:
[...]

Dat zegt trouwens helemaal niets. Pas als het echt verzonden is ben je zeker van je pakketje.
Er zijn er een aantal met het bericht "We sturen je een e-mail als we een geschatte leverdatum hebben" en daar staat nu verzonden. Duimen dan maar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
TheMaestro36 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:54:
[...]

Aah, die timeline.
Daar staat arrives Wednesday, maar dan in het Spaans. En tweede blokje van verzonden is die nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 18:33
jaspermeul schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 18:57:
[...]

Aah, die timeline.
Daar staat arrives Wednesday, maar dan in het Spaans. En tweede blokje van verzonden is die nu.
Het aantal streepjes... is dat op enigerwijs informatief dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Zojuist Amazon Disk Versie tweede hands (teruggekomen voor 404 euro besteld). Ben ik de enige of heeft iedereen die weer besteld?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-10 19:36
Is me ook gelukt:p word vast geannuleerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek92
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 08-12-2024
Nitwitt1991 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:22:
Zojuist Amazon Disk Versie tweede hands (teruggekomen voor 404 euro besteld). Ben ik de enige of heeft iedereen die weer besteld?
Heb deze besteld en direct betaald via iDeal. Zal dit geannuleerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
Ik heb hem ook zegt ie.

met bevestigingsmail al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• acehighhugo
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 07:21
Ik heb hem ook kunnen kopen 🙃🙃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
  • Laatst online: 04-06 15:07
Ik ben inmiddels op zoek naar de Disc nadat ik de DE in december had gekocht en klikte direct, was al weg. Wie weet!

Inmiddels kon ik hem net wel weer bestellen maar heb ik niet gedaan. Die is toch al lang weg.

Lukte mij vanmorgen helaas niet op ESP. Zo makkelijk als het in december ging zo moeilijk ging het nu (niet :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonsJerry
Lol ik de PS5 die net via Amazon DE ook gekocht. Hoe dan. :D

[ Voor 26% gewijzigd door SimonsJerry op 04-02-2021 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakertjee
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 11-10 23:04
Haha, ik heb hem ook gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bendedit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 14:50
Nice, ik heb hem ook gekocht. Dat wordt delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek92
Ben dan toch bang dat op 1 na de rest teleurgesteld gaat worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
  • Laatst online: 03-05-2022
Hahahaha ik heb hem ook gekocht lol, hoe snel annuleren ze als ze niet kunnen leveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ActualFantasy
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-10 13:26
bendedit schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:27:
Nice, ik heb hem ook gekocht. Dat wordt delen
Timesharing.... op de PS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veertien14
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20-09 08:20
Ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pricecheck
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12-10-2023
Ai, ik heb ook besteld.

Nu maar hopen dat ze de mensen tegemoetkomen met een nieuwe :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Haha ik ook.

Staat: Tweedehands - Zeer goed - Kleine Schönheitsfehler an der Ober- oder Vorderseite oder an den Seiten des Artikels. Der Artikel wird in der Originalverpackung zugestellt Die Verpackung wird beschädigt sein.

Zal vast niet goed zijn he? Heb ook al betaald. 411,70 euro.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-10 12:21
Hier ook besteld, gaat spannend worden :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djfrankel
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-10 19:09

djfrankel

It's a trap!

Zal geen nieuws zijn maar net ook besteld, zullen wel niet allemaal geleverd worden ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister8
  • Registratie: November 2011
  • Niet online
Ook besteld haha. Maar hij staat ook nog steeds als beschikbaar bij mij.. dat is ook wel bijzonder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nico445
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-10 07:15
Hier ook de amazon retour besteld... en een vriend ook. ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pricecheck
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12-10-2023
Het zal er om spannen, ik zat op 19:21 ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek92
Hier ook de bevestigingsmail op 19:21 uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
Pricecheck schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:30:
[...]

Haha ik op 19:23. Ook al betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

[...]

Mijn bevestiging kwam om 19.23. Toch leuk geprobeerd.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitwitt1991
https://www.xgn.nl/nieuws...5-bij-bol-com-en-coolblue hou hoop dames en heren! Al zijn het roddels. Je weet maar nooit!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mustiej
Waarom komt dit product in aanbod? Moet toch gewoon naar teveel bestelde Amazon Warehouse orders van vorige keer gaan? Of komt het doordat het geen Used like new was maar used very good is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArniD
  • Laatst online: 12-10 12:46
Haha deze heb ik ook besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-10 11:40

Aid

Ik heb net de used van €404 te pakken kunnen krijgen via Amazon. Iemand ervaring met de used producten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurencium
  • Laatst online: 03-05-2021
Ik heb hem kunnen bestellen 19:28 ging best vlot, wss te vlot om waar te zijn :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terriongaming
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-07 15:19
Zag net op tijd dat het een gebruikt artikel is, maar weer wachten op de volgende lading.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Aid schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:33:
Ik heb net de used van €404 te pakken kunnen krijgen via Amazon. Iemand ervaring met de used producten?
De ervaring van 99,9 procent hier is dat de order geannuleerd gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-10 11:40

Aid

Aid schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:33:
Laat maar haha zie al die bestellingen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ik ben beter in het bestellen van tweedehandse versies zowel digital (december) als de disc net. _O- Tijdens de reguliere grote drops zat ik in een examen, call of vergadering door werk :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atomicblue
  • Laatst online: 04-08 14:05
Ik hoop dat 19:20:49 het winnende nummer is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
[...]

Haha ik ook 19:21 bevestiging innde email. Maar geen bezorgdatum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowkid053
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-10 01:50
Nitwitt1991 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:37:
[...]

Haha ik ook 19:21 bevestiging innde email. Maar geen bezorgdatum.
19.23. Oehf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 07-10 08:47
Als er niet direct een bezorgdatum bij je bestelling staat, dan word hij geannuleerd :-). Helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Ook hebben Amazon Frankrijk en Italië nog geen verkoop gehad deze ronde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

dNyw schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:38:
Als er niet direct een bezorgdatum bij je bestelling staat, dan word hij geannuleerd :-). Helaas..
Bullocks. Ik heb er gewoon het meeste recht op. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
Nitwitt1991 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:38:
[...]

Ook hebben Amazon Frankrijk en Italië nog geen verkoop gehad deze ronde.
DE ook niet toch? Alleen ES dacht ik of heb ik iets compleet gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anicolasgarcia
  • Laatst online: 18-02-2021
Also ordered, I was happy until I saw all you guys that also did it :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
WiFiKabelNodig schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:39:
[...]

DE ook niet toch? Alleen ES dacht ik of heb ik iets compleet gemist
Duitsland heeft ook gehad! Een hele grote lading zelfs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr.Whitewolf88
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-10 12:21
spaceboy schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:39:
[...]

Bullocks. Ik heb er gewoon het meeste recht op. :P
Niettus!!! Ik nog veel meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
Nitwitt1991 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 19:40:
[...]

Duitsland heeft ook gehad! Een hele grote lading zelfs.
Oeiiiiiii, balen. Gemist dus. Ik hoop op m'n MM reservering, en op een snelle Amazon drop bij de rest.
Pagina: 1 ... 394 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord