Op zijn zachts gezegd, klote creditcard..
Snap ik ook niet dat mensen dit doen. Digital ziet er alleen maar mooier uit doordat de hele console dan "symmetrisch" lijkt, maar het is toch juist super handig om je niet te beperken tot alleen de PSN store met soms zijn gekke prijzen en dat je gewoon 2e hands games kan kopen en weer kan verkopen?Timothy3000 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:27:
[...]
Waarom heb je dan de disc versie überhaupt besteld?
Nou ja, ik heb dinsdag geluk gehad met de Amazon DE drop en de mijne wordt vanavond afgeleverd. Ben heel benieuwd en heb nog een hele backlog van de PS4 generatie die ik moet afgaan. Heb de hele PS4 gen gemist dus ik heb wat te doen
Zojuist bevestigd gekregen dat MM deze week voorraad krijgt. Ik ken iemand die er werkte en daar nog contacten heeft
Ik mag hopen dat die medewerkster het niet bij het juiste eind heeft, want dan had ik dat wel eerder willen weten. Ik had bij de amazon.es namelijk nog een disk in mijn winkelmandje en dacht toen: "ach ik heb er al een weten te bemachtigen bij amazon.de, dit is wel wat overbodig". Vervolgens niet doorgezet met de aankoop.EricHens schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 09:50:
[...]
Zojuist gebeld met Amazon. Mevrouw gaf mij aan dat nog niet verzonden bestellingen van Amazon.de ook niet meer zullen gaan komen in verband met ontoereikende voorraad.

Hebben die niet nog bakken met Pre-orders?Biatch schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:34:
Zojuist bevestigd gekregen dat MM deze week voorraad krijgt. Ik ken iemand die er werkte en daar nog contacten heeft
Polestar 2 | SMSR | 19" | Pilot | Magnesium
Zijn er dan ook mensen die geloven/denken dat intertoys gewoon een levering van 1000 stuks krijgtNBAasDOGG schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:10:
Er waren geruchten dat Intertoys 1000 units heeft ontvangen.
Ik heb zojuist contact gehad en volgens de klanten service is dat dus niet waar en zijn alle units sinds kort uitverkocht.
(Ook via Twitter wordt dat een stuk duidelijker: https://mobile.twitter.co...tatus/1357242440521048065)

Vast. Dus die gaan blij gemaakt wordenTerrie schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:35:
[...]
Hebben die niet nog bakken met Pre-orders?
Ik heb hem semi binnen. De bestelling wordt niet afgerond omdat mijn betalingsmethode niet wordt geaccepteerd. Ik wacht nog op mijn volledige creditcardnummer van ING die via de post binnenkomt vandaag.
SEPA betaling accepteert Amazon Spain volgens mij niet.

Ja echt heel veel ook haha. Een paar honderd per vestiging wel gok ik zoTerrie schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:35:
[...]
Hebben die niet nog bakken met Pre-orders?
[ Voor 10% gewijzigd door WiFiKabelNodig op 04-02-2021 10:42 ]
Ja, twee ook nog wel.onepicnick schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:50:
[...]
IMO zou de 'geringe meerprijs' niet meer dan een spontaan kratje bier moeten zijn aangezien wij allemaal anti-scalpers zijn. Heel goed dat je andere tweakers wilt helpen als je zelf in de mogelijkheid bent om wat vaker mee te vechten voor een PS5, maar ik zou het bij een kratje bier houden
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Wacht nou even met panikeren...EricHens schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 09:50:
[...]
Zojuist gebeld met Amazon. Mevrouw gaf mij aan dat nog niet verzonden bestellingen van Amazon.de ook niet meer zullen gaan komen in verband met ontoereikende voorraad.
1. Zoals al meermaals aangetoond, Amazon KS heeft geen inzage in de vooraad/verzendproces. Antwoorden hebben een lage betrouwbaarheid (ze kunnen WEL dingen zeggen over de administratieve kant van de order (betaling).
2. Orders via de officiële Amazon shop lijken tot nu toe (i.t.t. tot de warehouse orders) niet overboekt, dit zou dan de eerste keer zijn.
3. Als er iets mis gaat dan is het bijna altijd de betaling (let dus op je mail, als je daar mail van Amazon ziet dat de betaling mislukt moet je dat fixen)! Je hebt gewoon vijf dagen de tijd, je order loopt na bevestiging niet weg! => En ook dan komt het zo te zien bij veel mensen (waaronder ikzelf) dus goed, alleen heb je wat vertraging (bijna een week).
4. Er gaan sowieso een aantal ongeleverd retour naar Amazon (zie ook deze draad) en er zijn altijd wel een aantal mensen die de betaling niet rond krijgen (duurt vijf dagen voordat die orders worden geannuleerd!). Het is allemaal nog maar twee dagen geleden dat de orders zijn geplaatst, blijf rustig!
Wat je wel kan doen:
De DE drop en orders waren van dinsdag. Heb je een orderbevestiging?
- CHECK JE BETALING Hierbij kan KS je wel bij helpen! => Als dat het probleem is, bij DE kan je gewoon met iDeal betalen.
- Geef het proces de tijd.
[ Voor 11% gewijzigd door roffeltjes op 04-02-2021 11:15 ]
Naar aanleiding van wat @EricHens postte, zelf toch ook nog maar eens Amazon customer services lastig gevallen en inderdaad. De respone van de dame die mij hielp:djfrankel schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:35:
[...]
Ik mag hopen dat die medewerkster het niet bij het juiste eind heeft, want dan had ik dat wel eerder willen weten. Ik had bij de amazon.es namelijk nog een disk in mijn winkelmandje en dacht toen: "ach ik heb er al een weten te bemachtigen bij amazon.de, dit is wel wat overbodig". Vervolgens niet doorgezet met de aankoop.
Thank you for your patience. I have checked and I regret to inform you that currently PS5 is not on stock and further information about availability date is not visible I apologize for that.
Met daarna de vraag, was het wel op voorraad dan toen je bestelde, ja tuurlijk met een verwachte leverdatum van vrijdag.
Response:
That is so unconventional. I believe the following scenario occurred: If there are only few left in stock and more people order at the same time, the system still allows you to place the order.
However, after the process, when the order is placed, if the system cannot choose a warehouse the item should be sent from, it means that the item is actually out of stock and that others reserved it already.
Of wel, het lijkt er op dat als je nu nog steeds een status hebt "We'll e-mail you when we have a delivery date" dat je toch achter het net vist
Edit: nog wat toegevoegd.
[ Voor 25% gewijzigd door djfrankel op 04-02-2021 11:15 ]
Ik zie dat de SPaanse orders ook in voorbereiding voor verzending staan.
Alternatief: Dundle.com, en dan SPAANSE giftcards kopen. *SimonsJerry schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 10:40:
Ik heb hem semi binnen. De bestelling wordt niet afgerond omdat mijn betalingsmethode niet wordt geaccepteerd. Ik wacht nog op mijn volledige creditcardnummer van ING die via de post binnenkomt vandaag.![]()
* Ik heb per ongeluk 10 euro op mijn NL account gestort, dus ik spreek uit ervaring
=> Nog over de DE orders, er gaan sowieso een aantal ongeleverd retour naar Amazon (zie ook deze draad) of een aantal mensen die de betaling niet rond krijgen (duurt vijf dagen!). Het is allemaal nog maar twee dagen geleden dat de orders zijn geplaatst, blijf rustig!
[ Voor 19% gewijzigd door roffeltjes op 04-02-2021 11:13 ]
Om hier even op terug te komen.flab007 schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 10:04:
[...]
Progressie is door een algoritme bepaald maar zegt niks over een werkelijke voorgang. Je staat echter wel op de lijst maar er is geen garantie over wanneer je je PS5 krijgt. Daarom zou ik dit als een soort vangnet beschouwen. Misschien komt ie deze maand nog los. Maar als er een andere drop komt moet je het daar zeker ook proberen en deze gewoon weer cancelen. Amazon is heel relaxed met haar cancel policy.
Volgens de klantenservice wordt mijn amazon warehouse deal binnen 48 uur verzonden en stond het pakket klaar om verzonden te worden.
Of de persoon geeft incorrecte informatie?
Ik heb ook een factuur en alles bij mijn bestelling staan
Staat nu ook bij dat het door DHL wordt geleverd
[ Voor 3% gewijzigd door dragonwith op 04-02-2021 11:20 ]
Thanks maar dat vind ik nog al tricky. Straks heb ik een giftcard van 510 euro gekocht en hebben ze de PS5 niet vastgehouden. Iemand hier ervaring mee? De bestelling is wel geaccepteerd, maar ze vragen continu om een andere betalingsmethode.roffeltjes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:10:
[...]
Alternatief: Dundle.com, en dan SPAANSE giftcards kopen. *
* Ik heb per ongeluk 10 euro op mijn NL account gestort, dus ik spreek uit ervaring
=> Nog over de DE orders, er gaan sowieso een aantal ongeleverd retour naar Amazon (zie ook deze draad) of een aantal mensen die de betaling niet rond krijgen (duurt vijf dagen!). Het is allemaal nog maar twee dagen geleden dat de orders zijn geplaatst, blijf rustig!
Ik neem aan dat ze hem niet zo lang vasthouden voor mij?
[ Voor 3% gewijzigd door SimonsJerry op 04-02-2021 11:20 ]
via Amazon ES kunnen bestellen middels mijn Amex.
Ik zie dat oproepen tot het helpen van elkaar niet wordt gewaardeerd...
(in afwachting van het wegmodden van deze post)
ontopic: die bot werkt bij jullie wellicht wel goed, maar ik kreeg vanmorgen pas een melding binnen nadat alles al was uitverkocht. Komt dat doordat ik Android gebruik ofzo?
(in afwachting van het wegmodden van deze post)

ontopic: die bot werkt bij jullie wellicht wel goed, maar ik kreeg vanmorgen pas een melding binnen nadat alles al was uitverkocht. Komt dat doordat ik Android gebruik ofzo?
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Welke bot gebruik je?CSB schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:24:
(in afwachting van het wegmodden van deze post)![]()
https://t.me/joinchat/AAAAAFh2wzYcW-ZNTUX4WQ
Deze is voor de snelste meldingen.
Soms is de bot sneller dan de site. Je moet dan blijven refreshen en dan komt de stock vanzelf.CSB schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:24:
(in afwachting van het wegmodden van deze post)![]()
Ik zat vanmorgen ook klaar met de Amazon ES pagina, echter kreeg ik het alleen voor elkaar via 'meer koopopties' o.i.d. om 'm in mijn winkelwagen te krijgen.jaspermeul schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:31:
[...]
Soms is de bot sneller dan de site. Je moet dan blijven refreshen en dan komt de stock vanzelf.
Daarna elke keer melding dat hij weer uit m'n winkelwagen verwijderd was.
Dat was vanaf 09:02 en later las ik dat het bij anderen om 09:08 nog gelukt was.
Ik snap het niet, lijkt een kwestie van geluk of doe ik iets verkeerd?
Hier exact hetzelfde:)Racierox schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:37:
[...]
Ik zat vanmorgen ook klaar met de Amazon ES pagina, echter kreeg ik het alleen voor elkaar via 'meer koopopties' o.i.d. om 'm in mijn winkelwagen te krijgen.
Dat was vanaf 09:02 en later las ik dat het bij anderen om 09:08 nog gelukt was.
Nee, de BOT was "te" snel, hij stond vermoedelijk al op de backend maar blijkbaar zijn niet alle systemen van Amazon sites even snel*. Je had even moeten doorzetten, de ES drop was vrij lang beschikbaar (vrij lang: meer dan vijf minuten^^).Racierox schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:37:
[...]
Ik zat vanmorgen ook klaar met de Amazon ES pagina, echter kreeg ik het alleen voor elkaar via 'meer koopopties' o.i.d. om 'm in mijn winkelwagen te krijgen.
*Misschien dat @MelvinW kan verklaren waarom zijn bot de toekomst kan voorspellen?
Dat had ik ook met op de DE. Vanaf minuut 1 geprobeerd en mensen zijn er later nog door geraakt...Racierox schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:37:
[...]
* zie topicwaarschuwing *
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 04-02-2021 22:08 ]
Ik zat vanaf 09:01 al op de Amazon.ES website en ik kreeg elke keer de melding dat hij in de winkelwagen zat maar dan na adres keuze bleef het scherm LEEG. Misschien had het wel met mijn VPN verbinding te maken.
Je moest dan gewoon even blijven proberen. Je bent juist te vroeg gestopt met je pogingRacierox schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:37:
[...]
Ja, ik heb hier ervaring mee en ja, ik heb het op deze manier nog drie dagen na order kunnen fixen.SimonsJerry schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:20:
[...]
Thanks maar dat vind ik nog al tricky. Straks heb ik een giftcard van 510 euro gekocht en hebben ze de PS5 niet vastgehouden. Iemand hier ervaring mee? De bestelling is wel geaccepteerd, maar ze vragen continu om een andere betalingsmethode.
Ik neem aan dat ze hem niet zo lang vasthouden voor mij?
Ze houden hem vijf dagen vast (zie ook de mail die Amazon je gaat sturen ivm je betalingsprobleem).
Ik snap je terughoudendheid, maar als je sowieso ook wat andere dingen wil bij je PS5 (controller, snellader, camera, hoofdtelefoon etc) is het op zich het overwegen waard. Gaat de PS5 order mis dan kan je het saldo benutten voor de accessoires. Het restant zou ik (maar ik ben jou niet) binnen een paar maanden ook wel op krijgen .
Dus ja ik snap je angst, maar als je sowieso nog wat dingen bij Amazon wil hebben naast je PS is het risico misschien wel acceptabel.
Ik doe bijna al mijn bestellingen via m'n Smartphone en dan via Google Chrome....Terrie schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:45:
Ik zat vanaf 09:01 al op de Amazon.ES website en ik kreeg elke keer de melding dat hij in de winkelwagen zat maar dan na adres keuze bleef het scherm LEEG. Misschien had het wel met mijn VPN verbinding te maken.
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 04-02-2021 19:03 ]
Visa en amazon.es gaan niet samen. Ik heb een order openstaan. Heeft iemand anders wel kunnen betalen?
Giftcards vind ik een te groot risico. Bank lijkt me traag?
I served in a company of heroes.
Zojuist alsnog mijn verzend bevestiging gekregen van Amazon.DE over de PS5. Hij bleef iedere keer staan op wordt verzonden, maar nu echt een datum van dinsdag 9 feb gekregen
Soms moet je iets geheim houden zodat je het kunt blijven doenroffeltjes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:41:
[...]
Nee, de BOT was "te" snel, hij stond vermoedelijk al op de backend maar blijkbaar zijn niet alle systemen van Amazon sites even snel*. Je had even moeten doorzetten, de ES drop was vrij lang beschikbaar (vrij lang: meer dan vijf minuten^^).
*Misschien dat @MelvinW kan verklaren waarom zijn bot de toekomst kan voorspellen?
Het moment is er eindelijk, na 2 dagen op voorbereiding te hebben gestaan heb ik net bericht ontvangen dat hij is verzonden en Dinsdag 9 Februari arriveert, tevens wordt deze geleverd door UPS en niet DHL.
:fill(white):strip_exif()/f/image/bENJ7nbdrHWcg0pZ800wRCM0.png?f=user_large)
JihaaaaLucien_K94 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:08:
Het moment is er eindelijk, na 2 dagen op voorbereiding te hebben gestaan heb ik net bericht ontvangen dat hij is verzonden en Dinsdag 9 Februari arriveert, tevens wordt deze geleverd door UPS en niet DHL.
[Afbeelding]
(Dan zou die van mij over 9u verzonden moeten zijn/worden

[ Voor 5% gewijzigd door __Erik__ op 04-02-2021 12:11 . Reden: Aanvulling ]
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
Er is nog hoop... Hier nog steeds 'Verzending wordt voorbereid'Lucien_K94 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:08:
[Afbeelding]
Update MM Hoog Cath. (Utrecht) m.b.t. digitale versie:
Pre order op 17 september (30ste op de lijst).
4 december ben ik langs geweest en stond ik 14e op de lijst.
Vandaag een mailtje ontvangen dat ik nr. 6 op de lijst ben. Daarbij geeft de medewerker aan geen voorraad te hebben ontvangen. Ik ben een aantal plekken opgeschoven door annuleringen.
Pre order op 17 september (30ste op de lijst).
4 december ben ik langs geweest en stond ik 14e op de lijst.
Vandaag een mailtje ontvangen dat ik nr. 6 op de lijst ben. Daarbij geeft de medewerker aan geen voorraad te hebben ontvangen. Ik ben een aantal plekken opgeschoven door annuleringen.
Bij mij is ie ook net verzonden. Dus komt wel goedEricHens schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:13:
[...]
Er is nog hoop... Hier nog steeds 'Verzending wordt voorbereid'
In de PSX bot groep zitten al 11K mensen waarvan gemiddeld 5K het bericht lezen. Als alleen al de helft daarvan direct reageert en er +/- een paar honderd PS5's beschikbaar zijn, dan kan je je ook wel bedenken dat je wel heel veel geluk nodig moet hebben om er tussen te kunnen komen.Jaco0182 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:43:
Heb via de bots op telegram 1 disc versie 2 weken geleden kunnen bestellen bij Amazon UK, staat al paar dagen vast in Mouscroun, België, zeggen dat ie 9-2 komt.
En vanochtend 1 digital edition kunnen bestellen op Amazon Spanje, ook via de bots, komt rond 11 feb.
Die laatste is voor m'n broertje. Is toch niet zo heel moeilijk als je een beetje snel bent?
Heeft Amex het ook echt geaccepteerd?dsonnaville schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 11:21:
via Amazon ES kunnen bestellen middels mijn Amex.
I served in a company of heroes.
Ik heb ook met AMEX betaald en pakket is zelfs al in voorbereiden voor verzending.
Niet mee eens: 11k is pinda's. Mediamarkt NL wachtrij was al het dubbele en die hebben ze gewoon gesloten vanwege animo. Geluk speelt nauwelijks een rol, als je online bent is het prijsschieten als je de direct link van PSX-Sense gebruikt. Dat zie je ook aan de mensen hier die elke keer raak schieten. Ik had er nu drie kunnen hebben), maar stopte na mijn tweede.Terriongaming schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:20:
[...]
In de PSX bot groep zitten al 11K mensen waarvan gemiddeld 5K het bericht lezen. Als alleen al de helft daarvan direct reageert en er +/- een paar honderd PS5's beschikbaar zijn, dan kan je je ook wel bedenken dat je wel heel veel geluk nodig moet hebben om er tussen te kunnen komen.
- Van die 11k leest misschien 5k het bericht, maar een flink deel is dan al te laat.
- Van die 11k zal een deel nu allang hun PS5 hebben, maar gewoon nooit uit die groep zijn gegaan.
- Ja er is ook interesse uit het buitenland, maar die bots zijn trager (ik heb ze ook in mij telegram staan). Het is geen toeval dat het hier in de chat massaal

Het enige wat "geluk" is, is dat je online moet zijn, maar tenzij je een presentatie staat te geven zou je toch op je telefoon even snel die koop moeten kunnen sluiten (desnoods onder het mom van "sorry, iemand stond opeens aan de deur").
[ Voor 8% gewijzigd door roffeltjes op 04-02-2021 12:43 ]
Ik snap je punt, maar toch kan je elke keer (Amazon UK, DE, ES, Intertoys, Bol.com) achter het net vissen terwijl je meteen hebt gereageerd op de links in de BOTS. Dat is gewoon dikke pech dan
Er komt zeker wel een kwestie geluk bij kijken. Ik was op het moment online, op mn laptop aan het werken en klikte gelijk door, alles werkte tot de laatste knop. Terwijl alles in mn Amazon ES ook gekoppeld is en ik voor de rest alles in 1 klik kan bestellen. Dit heb ik vervolgens 10 keer geprobeerd maar ik was alsnog te laatroffeltjes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:39:
[...]
Niet mee eens: 11k is pinda's. Mediamarkt NL wachtrij was al het dubbele. Geluk speelt nauwelijks een rol, als je online bent is het prijsschieten als je de direct link van PSX-Sense gebruikt. Dat zie je ook aan de mensen hier die elke keer raak schieten. Ik had er nu drie kunnen hebben), maar stopte na mijn tweede.
- Van die 11k leest misschien 5k het bericht, maar een flink deel is dan al te laat.
- Van die 11k zal een deel nu allang hun PS5 hebben, maar gewoon nooit uit die groep zijn gegaan.
- Ja er is ook interesse uit het buitenland, maar die bots zijn trager (ik heb ze ook in mij telegram staan). Het is geen toeval dat het hier in de chat massaalis als er een drop is.
Het enige wat "geluk" is, is dat je online moet zijn, maar tenzij je een presentatie staat te geven zou je toch op je telefoon even snel die koop moeten kunnen sluiten (desnoods onder het mom van "sorry, iemand stond opeens aan de deur").
Maar ik ben alsnog super blij met die bot, super snel ook. Kwestie van tijd voor ik er ook eentje scoor via de bot hoor
[ Voor 4% gewijzigd door WiFiKabelNodig op 04-02-2021 12:44 ]
Ik heb de bot nu al een tijd op mijn telefoon staan en ik reageer direct/sta overal ingelogd, maar toch schiet ik mis. Dit geldt voor heel veel mensen. Persoonlijk vind ik het heel erg smug klinken als je zegt dat het een makkie is om er één te scoren, terwijl iedereen steen en been klaagt dat het zo lastig is. Is het kleine groepje mensen met een PS5 dan zó goed, of hebben ze een flinke dosis geluk?roffeltjes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:39:
[...]
Niet mee eens: 11k is pinda's. Mediamarkt NL wachtrij was al het dubbele en die hebben ze gewoon gesloten vanwege animo. Geluk speelt nauwelijks een rol, als je online bent is het prijsschieten als je de direct link van PSX-Sense gebruikt. Dat zie je ook aan de mensen hier die elke keer raak schieten. Ik had er nu drie kunnen hebben), maar stopte na mijn tweede.
- Ja er is ook interesse uit het buitenland, maar die bots zijn trager (ik heb ze ook in mij telegram staan). Het is geen toeval dat het hier in de chat massaalis als er een drop is.
Nogmaals, al zou maar 1/5 deel van de mensen die het bericht ziet reageren, dan heb je nog 1.000 mensen die tegelijkertijd een product willen kopen waarbij maar 1/10 a 2/10 het geluk heeft dat ze snel genoeg zijn.
Ten slotte: niet iedereen heeft een baan waardoor ze even snel op hun telefoon kunnen kijken. Vind ik ook wel uit een hoek van privilege komen.
[ Voor 4% gewijzigd door Terriongaming op 04-02-2021 12:47 ]
Heb je alles al goed staan? Betaal methode, direct inloggen, etc?Swatchss schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:43:
Ik snap je punt, maar toch kan je elke keer (Amazon UK, DE, ES, Intertoys, Bol.com) achter het net vissen terwijl je meteen hebt gereageerd op de links in de BOTS. Dat is gewoon dikke pech dan
Er zijn in de telegram channel aankondiging linkjes naar de webshops, die moet je even allemaal testen.
Ik heb volgens mij geen briljante verbinding, ik ben elke keerl nog wel een minuutje mijn laptop aan het zoeken als de melding komt en heb nu twee keer raak geschoten bij DE en UK (en de ES had ik ook in mijn wagen).
Intertoys was drama, maar die site ging finaal door de hoeven.
[ Voor 8% gewijzigd door roffeltjes op 04-02-2021 12:48 ]
Dit vind ik ook precies, heb het nu al een aantal keer geprobeerd en het lukt me telkens niet er doorheen te komen en dan om hier te lezen dat mensen er 3 hadden bij dezelfde drop is dan best wel zuur om te zien als het je nog niet 1 keer is gelukt. We blijven alleen doorzetten....Terriongaming schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:46:
[...]
Ik heb de bot nu al een tijd op mijn telefoon staan en ik reageer direct/sta overal ingelogd, maar toch schiet ik mis. Dit geldt voor heel veel mensen. Persoonlijk vind ik het heel erg smug klinken als je zegt dat het een makkie is om er één te scoren, terwijl iedereen steen en been klaagt dat het zo lastig is. Is het kleine groepje mensen met een PS5 dan zó goed, of hebben ze een flinke dosis geluk?
Nogmaals, al zou maar 1/5 deel van de mensen die het bericht ziet reageren, dan heb je nog 1.000 mensen die tegelijkertijd een product willen kopen waarbij maar 1/10 a 2/10 het geluk heeft dat ze snel genoeg zijn.
Ten slotte: niet iedereen heeft een baan waardoor ze even snel op hun telefoon kunnen kijken. Vind ik ook wel uit een hoek van privilege komen.
Doen jullie vanuit de Telegram melding naar de weblink of naar de amazon app die op je telefoon geinstalleerd is?
Dell XPS 17 3D --- Synology 918+ --- Apple TV 4K
Dat laatste is dan ook het deel waar ik geluk aan gaf.Terriongaming schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:46:
[...]
Betreft de rest, nee ik geloof niet dat het geluk is dat telkens dezelfde mensen wel raak schieten. Dat sterkt me juist in de overtuiging dat het geen geluk is.
Ik snap dat het smug klinkt, maar er wordt hier zoveel gestresst en geklaagd terwijl dat
1. Totaal niet helpt.
2. Ervaring leert dat het bij verreweg de meeste posters die hier zijn na één/twee maandjes alsnog goed komt.
En als je niet in staat bent om dit goed te monitoren, misschien een vriend/familielid in schakelen om samen met je te zoeken? Dat is actief proberen het op te lossen.
Dit.Paprika schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:51:
[...]
Er zitten mensen in de groep die inmiddels al meer dan 10 exemplaren in huis hebben. Volgens mij kun je dan niet echt meer spreken van geluk, want consistente resultaten over een langere periode zijn zelden te wijten aan geluk.
[ Voor 16% gewijzigd door roffeltjes op 04-02-2021 12:54 ]
Naar Google Chrome.johoo schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:51:
Doen jullie vanuit de Telegram melding naar de weblink of naar de amazon app die op je telefoon geinstalleerd is?
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 04-02-2021 22:03 ]
Het is meer geluk dat je achter je pc moet kunnen zitten/je telefoon en gelijk kunnen reageren als je telefoon afgaat. Ik werk gewoon in een ziekenhuis en dan is het een stuk lastiger om direct te reageren. Dusja, geluk dat je geen afleiding hebt of dat je gewoon nooit echt hoef te werken?
Bedankt voor de duidelijke uiteenzetting. Ik begrijp het dat als het jou wél lukt, je het gevoel hebt dat de rest maar beter z'n best moet doen.Dat schiet bij mensen die het al maanden proberen en het niet is gelukt, compleet in het verkeerde keelgat, zeker bij mensen die A ) die bot hebben geïnstalleerd B ) overal zijn ingelogd en betaalmethodes klaar hebben staan) C ) Klaar zitten om het apparaat te kopen. Ik ken aan mijn kant genoeg mensen die dit al sinds vorig jaar doen en niet eens in de buurt komen van een aanschaf.roffeltjes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:52:
[...]
Dat laatste is dan ook het deel waar ik geluk aan gaf.
Betreft de rest, nee ik geloof niet dat het geluk is dat telkens dezelfde mensen wel raak schieten. Dat sterkt me juist in de overtuiging dat het geen geluk is.
Ik snap dat het smug klinkt, maar er wordt hier zoveel gestresst en geklaagd terwijl dat
1. Totaal niet helpt.
2. Ervaring leert dat het bij verreweg de meeste posters die hier zijn na één/twee maandjes alsnog goed komt.
En als je niet in staat bent om dit goed te monitoren, misschien een vriend/familielid in schakelen om samen met je te zoeken? Dat is actief proberen het op te lossen.
[...]
Dit.
Als het zo makkelijk is om er één te scoren, waarom klaagt iedereen er dan over dat ze er maar niet één kunnen kopen? Zo kan je het ook bekijken.Paprika schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:59:
[...]
Dat is een onderwerp waarmee we in de valkuil gaan stappen waarbij er niet 1, maar zelfs 2 ZT regels worden overtreden. Er zijn best wel wat Tweakers die hier regelmatig reageren met een V&A feedback waarvan inmiddels de eerste pagina vol staat met reviews over een PS5 advertentie. In mijn kringen komt er ook continue geklaag dat het 'weer niet gelukt is', maar ik ben er zeer zeker van dat dat aan de persoon zelf ligt. Gelukkig hebben zij "anderen" in hun omgeving die ze een handje helpt.
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 04-02-2021 22:03 ]
We zijn hier Tweakers dus we zijn wel enigszins bekend met onze gebruikers. Hoe vaak gebeurt het niet dat een gebruiker lang komt of opbelt en stelt, "het werkt niet". De ontwikkelaar of systeembeheerder kijkt vervolgens en constateert "Alles werkt ok. Bij mij werkt het gewoon". Ik maak dit niet 1 keer mee en als je dit soort meldingen uitzet tegen het totale aantal meldingen dan zijn de meldingen die *echt* bugs zijn minimaal. Mijn conclusie is al heel snel, ik heb het anders bedacht dan dat de gebruiker het uitvoert. Het is niet goed of fout, het is anders. Dus ik ga praten met de gebruiker om er achter te komen wat deze dan anders doet.Terriongaming schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:00:
[...]
Als het zo makkelijk is om er één te scoren, waarom klaagt iedereen er dan over dat ze er maar niet één kunnen kopen? Zo kan je het ook bekijken.
Ik denk dat dit dan ook een gevalletje "ander gebruik" is. Er is blijkbaar een manier om wel goed door het bestelproces te komen. Natuurlijk zijn er ook gevallen waar de voorraad echt op is. Maar als iemand op moment x stelt dat de bestelling niet lukt en op moment x+1 kan iemand anders het wel bestellen, dat doet deze laatste het blijkbaar anders dan die van het eerste moment.
Ik heb maar 1 PS5 besteld in begin December op Amazon.co.uk en dat ging zonder enig probleem.
Tussen de amzon status updates door: iemand al nieuws van GM?
kleine update van mijn kant:
intertoys vorige week donderdag, betaald met Afterpay.
Zojuist eindelijk binnengekomen
bedankt allemaal! ik blijf nog meegluren voor een PS5 voor een familielid, hierna ben ik er wel klaar mee haha
Zojuist eindelijk binnengekomen

bedankt allemaal! ik blijf nog meegluren voor een PS5 voor een familielid, hierna ben ik er wel klaar mee haha

Over dit hele verhaal van wel/niet geluk om een PS5 te bemachtigen: is er bij bol.com ook een snellere manier van bestellen? Als ik nu bij bol probeer een artikel te bestellen moet ik toch echt een aantal keer doorklikken.
CC geen optie voor mij btw
CC geen optie voor mij btw
Ja en nee. Deel is mazzel hebben, want bijna iedereen die het gelukt is, meerdere keren of niet, is het ook weleens mislukt. Als je net de pagina refreshed en je krijgt de robot van intertoys en diegene na jou krijgt wel de site heb jij pech en die ander mazzel. Is niet zo veel anders aan als timing.flab007 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:14:
[...]
Ik denk dat dit dan ook een gevalletje "ander gebruik" is. Er is blijkbaar een manier om wel goed door het bestelproces te komen. Natuurlijk zijn er ook gevallen waar de voorraad echt op is. Maar als iemand op moment x stelt dat de bestelling niet lukt en op moment x+1 kan iemand anders het wel bestellen, dat doet deze laatste het blijkbaar anders dan die van het eerste moment.
Ik heb maar 1 PS5 besteld in begin December op Amazon.co.uk en dat ging zonder enig probleem.
Deel is ook persistentie en aantallen pogingen. Sommige hier hebben constant toegang tot hun telefoon en/of computer om direct te kunnen proberen als het ergens online komt. Andere kunnen dit niet en zullen dus vaak al de kans om het te proberen niet eens krijgen.
Voor zover ik het weet, heb ik alles goed staan. One-click pay, CC als betaalmiddel, direct inloggen etc. Maar goed, schijnbaar mis ik toch iets. Ik kan me niet voorstellen dat het aan een verbinding ligt.roffeltjes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:47:
[...]
Heb je alles al goed staan? Betaal methode, direct inloggen, etc?
Er zijn in de telegram channel aankondiging linkjes naar de webshops, die moet je even allemaal testen.
Ik heb volgens mij geen briljante verbinding, ik ben elke keerl nog wel een minuutje mijn laptop aan het zoeken als de melding komt en heb nu twee keer raak geschoten bij DE en UK (en de ES had ik ook in mijn wagen).
Intertoys was drama, maar die site ging finaal door de hoeven.
Ik hoop dat het makkelijk is, zoals door sommigen beweerd wordt. Enige wat ik nog moet weten is dus hoe ik precies moet bestellen, dan heb ik er ook makkelijk 1
Wat als het na 30 keer niet lukt?Aid schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:01:
- Indien je een ps5 in je winkelwagen hebt en opeens is ie verdwenen of je kunt niet betalen. Blijf die pagina niet verversen, maar ga weer terug naar de product pagina en begin opnieuw. Dit heb ik soms 5 a 6 keer moeten doen voordat de bestelling was gelukt. Dus niet opgeven.
Dan stoppen
Serieuzer, vanochtend bij Amazon zekere wel 20 keer naar winkelmandje, terug en weer opnieuw begonnen. Toen pas succes.
Ik had vanmorgen mijn vpn aan en problemen met inloggen. Toch is het me gelukt door daarna te blijven refreshen. Niet opgeven dus.
Is er trouwens ook al meer bekend wanneer diverse accessoires zoals de PULSE 3D Wireless Headset en de Controller DualSense Charging Station weer op voorraad gaan komen?
Ik zou bij Intertoys een bestelling kunnen plaatsen zelf ook niet onder kunde beschouwen trouwens. Dat is wel echt RNG, want waarschijnlijk is de ratio webrequests die succesvol worden afgehandeld lager dan 1 op 10 en dat voor iedere stap van het bestelproces.DaitoX schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:21:
[...]
Ja en nee. Deel is mazzel hebben, want bijna iedereen die het gelukt is, meerdere keren of niet, is het ook weleens mislukt. Als je net de pagina refreshed en je krijgt de robot van intertoys en diegene na jou krijgt wel de site heb jij pech en die ander mazzel. Is niet zo veel anders aan als timing.
*offtopic*
[ Voor 99% gewijzigd door Geronimous op 04-02-2021 22:09 ]
Excuses, maar dit is echt te makkelijk. Ik weet heel zeker dat er een aantal stappen zijn die als je ze neemt de kans heel groot maken. Dat is geen anecdote of smug, maar dat zie je hier ook in de draad. Ook bij de ES drop is hier het aantalSantiago2019 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:03:
[...]
Niet te veel op ingaan. Het is heel makkelijk om het aan de personen zelf te wijten indien je zelf bij de gelukkigen zit. Dan kan je jezelf op de schouder kloppen.

Blijft het vervelende feit dat je online en beschikbaar moet zijn (ik deed daar te makkelijk over), maar dat is een logistiek probleem waar je misschien zelf wat aan kan doen door vrienden//familie erbij te betrekken.
Verder, het blijven hameren op: "Staat alles goed" is een typisch IT dingetje. Ook als ik zelf een probleem heb is het heel vaak omdat ik toch iets niet goed deed terwijl ik ervan overtuigd was dat het ik het goed had gedaan. "Zit de stekker erin" is een kut opmerking, maar het is een fout die we allemaal wel een keer hebben gemaakt.
En tot slot geloof me dat ik hoop dat iedereen hier succes heeft

GeluksvogelIhaznobrain schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:16:
kleine update van mijn kant:
Zojuist eindelijk binnengekomen![]()
Okay, ik zoek zelf wel de uitgang.....

Hoezo wordt de PS5 wel aangeboden bij Amazon DE & ES, maar Amazon NL hoor je verder niks over?
Iemand enig idee of Amazon NL ook voorraad krijgt?
Misschien praat ik onzin, maar volgens mij delen Amazon NL en DE dezelfde voorraad.coronazooi schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:39:
Hoezo wordt de PS5 wel aangeboden bij Amazon DE & ES, maar Amazon NL hoor je verder niks over?
Er is geen amazon.nl, dit is gewoon amazon.de qua magazijn etccoronazooi schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:39:
Amazon Nederland heeft geen eigen distributiecentra en maakt gebruik van de Duitse DC's. Er is wel een klein gedeelte in de Duitse DC's gereserveerd voor exclusief bij .nl verkrijgbare artikelen maar in het geval van de PS5 gok ik dat deze voorraad gewoon gedeeld wordt met .nl en .decoronazooi schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:39:
Los van de gedeelde voorraad is Nederland ook gewoon een piepkleine markt.coronazooi schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:39:
Dat heeft direct invloed op MM, Intertoys, GM etc.
Anders gezegd, als je moet wachten op Nederlandse voorraad ben je waarschijnlijk wel even zoet

Vraagje. Ik heb geen CreditCard. Ik heb mn bankrekening rechtstreeks gekoppeld aan mn Amazon accounts. (DE, ES, FR en IT) dit moet toch ook gewoon werken? Heb daar al meerdere producten mee gekocht met 1 knop en het ging allemaal snel en goed.
Ik lees dat meerdere dit hebben. Bij mij is de status wel gewijzigd en is het in frankrijk aangekomen. Delivery staat in middels op dinsdag.Yavi06 schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 08:45:
Zijn er nog mensen die op 25-1 besteld hadden via Amazon.co.uk waarbij de zending nog steeds bij custom clearance in Moeskroen, Belgie staat? Ik zie al sinds 1 februari geen beweging meer. Amazon zegt het ene keer dat het goed gaat komen en de andere keer dat zij het niet weten...
Bij mij hangt ie ook nog. Wacht geduldig af, ga ervanuit dat het wel goed komt!1Zeydoun schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:44:
[...]
Ik lees dat meerdere dit hebben. Bij mij is de status wel gewijzigd en is het in frankrijk aangekomen. Delivery staat in middels op dinsdag.
In Zuid Europa is een creditcard (nog) zeldzamer dan hier, dus een creditcard is zeker niet de enige optie. Wel zijn NL en DE de enige (wegens gedeelde warehouse) websites waar iDeal als directe betaling wordt aangeboden.WiFiKabelNodig schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:44:
Vraagje. Ik heb geen CreditCard. Ik heb mn bankrekening rechtstreeks gekoppeld aan mn Amazon accounts. (DE, ES, FR en IT) dit moet toch ook gewoon werken? Heb daar al meerdere producten mee gekocht met 1 knop en het ging allemaal snel en goed.
WiFiKabelNodig schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:44:
Nog even verder gekeken:Lijkt me wel. Ik heb mijn DE order ook via iDeal betaald. Als jij een directe bankkoppeling hebt in je account moet dat ook werken.
Sowieso is het cruciale punt de order bevestiging. De betaling staat daar bij Amazon los van, alleen verfieerd hij op dat moment tegen je account, die moet een geldige betaalmethode hebben.
Met een orderbevestiging heb je dan vijf dagen om het te fixen, al wil je het natuurlijk in één keer goed hebben.
LET OP! Een SEPA-koppeling werkt blijkbaar niet op elke Amazon aankoop.
https://www.amazon.de/-/n...l?nodeId=GZQJ5W5UN32NC9QH
- Sommige bestellingen kunnen alleen met een creditcard of betaalpas worden betaald. (voor de PS5 kan ik bevestigen dat giftcards ook werken)
Ik durf niet te zeggen of dit ook voor de PS5 geldt, maar liever niet mijn hoofd eraf trekken als SEPA toch niet gaat werken
[ Voor 29% gewijzigd door roffeltjes op 04-02-2021 14:02 ]
Oké thanks mannen! Dan zit dat wel snor. Hopelijk meer geluk de volgende keer.
Zijn er mensen die op de hoogte zijn van de leveringen naar mediamarkt? hoor hier weinig over?
Iemand een idee of er leveringen zijn geweest of eraan komen naar hoog Catherine?
Iemand een idee of er leveringen zijn geweest of eraan komen naar hoog Catherine?
Jawel Amazon heeft een DC onder andere in Zwolle.robcoenen schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:40:
[...]
Amazon Nederland heeft geen eigen distributiecentra en maakt gebruik van de Duitse DC's. Er is wel een klein gedeelte in de Duitse DC's gereserveerd voor exclusief bij .nl verkrijgbare artikelen maar in het geval van de PS5 gok ik dat deze voorraad gewoon gedeeld wordt met .nl en .de
Amazon probeerd te versturen vanuit het DC het dichtst bij jou. Ongeacht de landensite waarop je besteld hebt. Zo komen mijn bestellingen van amazon Italië gewoon uit Zwolle bijv. (Mits Zwolle het op voorraad heeft)
Computer says no
Ondanks dat de bot een geniale uitvinding is en de kans op succes aanzienlijk vergroot (zonder bot ben je kansloos want je hebt geen idee wanneer er iets op voorraad komt), zou ik het bestellen van een PS5 niet als ‘gemakkelijk’ willen bestempelen, ook niet op Amazon.
Ik ken meer mensen die het niet lukt dan mensen die het wel lukt. De hoofd redenen;
- Te laat, je moet bovenop je telefoon zitten
- Geven te snel op, bij de 1e error stoppen
- Niet gedreven genoeg, willen gemakkelijk bestellen en als het lastig wordt haken ze af
Zodra Bol een voorraad online gooit die groot genoeg is om tientallen minuten online te staan zul je zien dat het een stuk gemakkelijker wordt om te bestellen. Dit is al meerdere malen het geval geweest met de series X. Je kon tijdens je bestelling boodschappen doen en was nog op tijd.
Tot die tijd kun je niet meer dan gewoon elke keer proberen en volhouden. Het is zuur voor die mensen waarbij het nog geen enkele keer is gelukt en die al 2 maanden actief zijn in de hunt.
Er komen nog genoeg kansen en ik adviseer iedereen in die bot van Melvin te stappen.
Ik ken meer mensen die het niet lukt dan mensen die het wel lukt. De hoofd redenen;
- Te laat, je moet bovenop je telefoon zitten
- Geven te snel op, bij de 1e error stoppen
- Niet gedreven genoeg, willen gemakkelijk bestellen en als het lastig wordt haken ze af
Zodra Bol een voorraad online gooit die groot genoeg is om tientallen minuten online te staan zul je zien dat het een stuk gemakkelijker wordt om te bestellen. Dit is al meerdere malen het geval geweest met de series X. Je kon tijdens je bestelling boodschappen doen en was nog op tijd.
Tot die tijd kun je niet meer dan gewoon elke keer proberen en volhouden. Het is zuur voor die mensen waarbij het nog geen enkele keer is gelukt en die al 2 maanden actief zijn in de hunt.
Er komen nog genoeg kansen en ik adviseer iedereen in die bot van Melvin te stappen.
Bij mij werkte SEPA nooit. Moest later alsnog betalen met creditcard.WiFiKabelNodig schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:50:
Oké thanks mannen! Dan zit dat wel snor. Hopelijk meer geluk de volgende keer.
Ja daar was ik al bang voor na het lezen van de SEPA regels van Amazon.NotSoSteady schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:00:
[...]
Bij mij werkte SEPA nooit. Moest later alsnog betalen met creditcard.
Maar dan is de order dus al wel bevestigd, dus dan kan je eventueel via een omweg met iDeal giftcards gebruiken.
Dat is dus niet 100% slecht nieuws.
Ik lees al een tijdje mee bij dit topic, in de hoop wat meer te weten te komen.
Helaas tot op de dag van vandaag nog niets gehoord.
Allereerst wil ik eerst iedereen even feliciteren die inmiddels een PS5 heeft weten te bemachtigen!
Wij hebben zelf de PS5 op 5 november gepreorderd bij de MM in Ede.
Helaas zwijgt deze in alle mogelijke toonaarden en reageren ze nergens op (niet op FB, telefonisch krijgen we geen info en ze hebben helaas geen Whatsapp-nummer). Ik begrijp dat ze geen uitsluitsel kunnen geven wanneer de PS5 wordt geleverd, maar we zijn wel enorm benieuwd waar we op de lijst staan.
Stiekem heb ik de hoop dat het komt door de sluiting en ze momenteel toch niets kunnen uitleveren (aangezien we alleen de aanbetaling hebben gedaan), maar prettig is het niet.
Mocht iemand dus info hebben over eventuele ingangen of leveringen bij de MM Ede, houd ik me zeker aanbevolen!
Allereerst wil ik eerst iedereen even feliciteren die inmiddels een PS5 heeft weten te bemachtigen!
Helaas zwijgt deze in alle mogelijke toonaarden en reageren ze nergens op (niet op FB, telefonisch krijgen we geen info en ze hebben helaas geen Whatsapp-nummer). Ik begrijp dat ze geen uitsluitsel kunnen geven wanneer de PS5 wordt geleverd, maar we zijn wel enorm benieuwd waar we op de lijst staan.
Stiekem heb ik de hoop dat het komt door de sluiting en ze momenteel toch niets kunnen uitleveren (aangezien we alleen de aanbetaling hebben gedaan), maar prettig is het niet.
Mocht iemand dus info hebben over eventuele ingangen of leveringen bij de MM Ede, houd ik me zeker aanbevolen!
Klopt. Bij mij werd de plek vastgehouden.roffeltjes schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:04:
[...]
Ja daar was ik al bang voor na het lezen van de SEPA regels van Amazon.
Maar dan is de order dus al wel bevestigd, dus dan kan je eventueel via een omweg met iDeal giftcards gebruiken.
Dat is dus niet 100% slecht nieuws.
@Kensel, heb je al op "Ede" gezocht in dit topic? Daar staan wat leveringen bij en geeft misschien een idee aan de hand van de datum waarop iemand zijn/haar pre-order heeft geplaatst in vergelijking tot wanneer deze is geleverd.
Klopt. Maar die is er al heel lang. Die was er ook al toen er alleen Amazon.de was. Ik kreeg nl jaren terug ook al eens spullen uit de Zwolle DC geleverd toen er alleen maar Amazon.de was.Meekoh schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:54:
[...]
Jawel Amazon heeft een DC onder andere in Zwolle.
Amazon probeerd te versturen vanuit het DC het dichtst bij jou. Ongeacht de landensite waarop je besteld hebt. Zo komen mijn bestellingen van amazon Italië gewoon uit Zwolle bijv. (Mits Zwolle het op voorraad heeft)
Dus de stelling dat Amazon.NL en Amazon.DE 1 gedeelde voorraad hebben lijkt me wel een correcte aanname.
Niet vanuit Ede, maar vandaag nog contact met MM Den Bosch en gaven aan dat er eigenlijk vorige wk een levering zou moeten zijn geweest maar is vertraagd tot nader orde.Kensel schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:07:
Ik lees al een tijdje mee bij dit topic, in de hoop wat meer te weten te komen.
Laten we het verder gezellig houden hier. We willen allen hetzelfde toch..
PS5 vanuit Amazon DE is zojuist afgeleverd. Dagje eerder dan voorspeld.
14:11 Post NL voor de deur, 14:13 blij maatje
14:11 Post NL voor de deur, 14:13 blij maatje
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
ik sta ook op de wachtrij in db. Hopen dat ze deze of volgende week de levering binnenkrijgen!ferryc schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:14:
[...]
Niet vanuit Ede, maar vandaag nog contact met MM Den Bosch en gaven aan dat er eigenlijk vorige wk een levering zou moeten zijn geweest maar is vertraagd tot nader orde.
Laten we het verder gezellig houden hier. We willen allen hetzelfde toch..
10 december wel een kleine voorraad geweest op Amazon.nl. De laatste keer volgens mij.dNyw schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:40:
[...]
Er is geen amazon.nl, dit is gewoon amazon.de qua magazijn etc
:strip_exif()/f/image/L9BQyKhWFfr2XoDS7PKgCqE8.jpg?f=fotoalbum_large)
Bij mij het busje inmiddels binnen gekomen!Ihaznobrain schreef op woensdag 3 februari 2021 @ 18:55:
[...]
PostNL info lijkt te kloppen, zit beweging in de T&T![]()
Nu geduldig wachten op het busje morgen
Nu nog wachten tot ik klaar ben met werken en dan lekker de hele avond gamen!
Besteld via Intertoys afterpay.
Iedereen veel succes nog met de zoektocht! Ik duim voor jullie mee!
Die van mij staat sinds 03-02 op deze status:1Zeydoun schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:44:
[...]
Ik lees dat meerdere dit hebben. Bij mij is de status wel gewijzigd en is het in frankrijk aangekomen. Delivery staat in middels op dinsdag.
3:20 AM
Package arrived at an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
Had stiekem gehoopt dat hij afgelopen nacht zou verscheept worden naar NL maar helaas. Deze week binnen gaat hem denk ik niet meer worden. Zijn er al mensen die hun order van UK hebnen ontvangen of die hem morgen hopen te ontvangen?
Ik heb nu betaald met VISA en krijg verder geen foutmelding. Even afwachten en de pakketstatus staat nu op : Bestelling ontvangen - We sturen je een e-mail als we een geschatte leverdatum hebben.Vuvuzela schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 12:04:
Visa en amazon.es gaan niet samen. Ik heb een order openstaan. Heeft iemand anders wel kunnen betalen?
Bij mij staat het precies hetzelfde, hoop nog steeds om hem in het weekend te hebben (maar verwacht het niet)BlackPink schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 14:55:
[...]
Die van mij staat sinds 03-02 op deze status:
3:20 AM
Package arrived at an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
Had stiekem gehoopt dat hij afgelopen nacht zou verscheept worden naar NL maar helaas. Deze week binnen gaat hem denk ik niet meer worden. Zijn er al mensen die hun order van UK hebnen ontvangen of die hem morgen hopen te ontvangen?
Wellicht off topic, maar weet iemand waarom de PSX bot onzichtbaar wordt in Telegram? Vanochtend zag ik hem nog maar nu is hij uit mijn lijst. Alleen als ik handmatig in Telegram zoek, zie ik de bot weer. Zodra ik naar het hoofdmenu ga van Telegram is de groep weer weg.
Edit: never mind, 'stille chat meetellen' aangezetten in Telegram heeft het probleem verholpen.
Edit: never mind, 'stille chat meetellen' aangezetten in Telegram heeft het probleem verholpen.
[ Voor 15% gewijzigd door Terriongaming op 04-02-2021 15:03 ]
Ik had mijn bankrekening ook gekoppeld via SEPA en kreeg de bestelling hiermee niet rond. Continu kreeg ik de melding om een andere betalingsmethode te kiezen.WiFiKabelNodig schreef op donderdag 4 februari 2021 @ 13:44:
Inmiddels met een Credit Card (Rabo) betaald en hopelijk wordt die gewoon geleverd. In de mail stond dat mijn bestelling 5 dagen bewaard werd totdat ik een andere betaalmethode heb ingevoerd.
Even afwachten nu.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |