Telegram van PSX triggerde op .de.
Gelijk geklikt, zie niks. Valse melding of was het echt rete snel weg?
Zag ook niks. Ja bij "Andere verkopers".pelidee schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:00:
Telegram van PSX triggerde op .de.
Amazon DE is nu live!Boterham71 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:01:
[...]
Zag ook niks. Ja bij "Andere verkopers".
[ Voor 35% gewijzigd door Stofbal op 02-02-2021 09:02 ]
Yes, gelukt :-)Stofbal schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:01:
[...]
Amazon DE is nu live!
Edit: En weer weg. Ik heb hem ongeveer 20 seconden gezien, bij Amazon zelf te koop. Met de tekst erbij "arriveert voor valentijns dag" < Als dat niet handig is..
Edit: En hij is weer online!
WTF... vrijdag geleverd ?RKD schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:04:
Yep hier ook gelukt bij Amazon
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nou nu dusPaprika schreef op maandag 1 februari 2021 @ 10:06:
Ook ik heb een PostNL T&T ontvangen. Toch apart dat het alleen Amazon UK is waar voorraad beschikbaar is gekomen.
Me and my dear friend General Protection-Error will invade your computer with our mighty army of Bugs. We will avoid the Firewall at the Gates of your PC by entering through your Windows.
Yep, nu maar afwachten of hij doorkomt, was bij mij ook via andere sellers en dan kon je amazon zelf kiezen voor 500,-
Refresh de main product page even: https://www.amazon.de/dp/B08H93ZRK9bakkie1985 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:07:
en alweer leeg omg
Shit serieus? Dan was ik nét te laat -.- Ik dacht dat ik al te laat was toen die niet wilde afrekenen tot 3x toe en toen gaf ik het op.Thermometer schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:10:
Hier ook gelukt om eentje te bemachtigen bij Amazon.de.
Was nog even tricky, leek wel de Intertoys, met product die verdween uit mandje e.d. Gewoon gerefreshed een paar keer en toen lukte het. Leek dat ze een aardige voorraad hadden! Heeft toch een paar minuten op 'Op voorraad' gestaan.
[ Voor 59% gewijzigd door Santee op 02-02-2021 09:12 ]
Ik heb zojuist naast de openstaande warehouse deal order gewoon een nieuwe playstation 5 order kunnen plaatsen bij amazon.de. Kan dus wel gewoon!dNyw schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:23:
Houd er rekening mee, dat als er een echte drop komt en je al een warehouse deal hebt open staan, je geen nieuwe order kan plaatsen. Hier zit een limiet op van 1 per account vanuit amazon. Ik zal dus goed nadenken of dit het risico waard is, aangezien ze hoogstwaarschijnlijk geannuleerd gaan worden.
krijg hem niet eens in de winkelwagen?Devil N schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:10:
[...]
Refresh de main product page even: https://www.amazon.de/dp/B08H93ZRK9
Bij mij staat daar nu "Op voorraad, verkocht en verzonden door Amazon"
Volgens XGN en FCSCLPRS was deze drop verwacht.Giga_ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:12:
Hoppa ook besteld via Amazon.de. Ik had zelfs de tijd om er twee te bestellen... maar het mocht niet.
Was deze drop verwacht??
Ik ben bang dat het nu idd te laat is...
Yes hier ook. Had de warehouse deal nog in bestelling staan en kon opnieuw bestellen gewoon.EricHens schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:13:
[...]
Ik heb zojuist naast de openstaande warehouse deal order gewoon een nieuwe playstation 5 order kunnen plaatsen bij amazon.de. Kan dus wel gewoon!
was er op tijd bij maar bij betalen liep het spaak
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Warehouse deal van gisteren staat er bij mij ook gewoon nog in, geen probleem mee.Moracin schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:14:
Kon niet bestellen op Amazon.DE terwijl ik m'n warehouse deal van gister al heb geannuleerd.
Balen.
Verwijderd
Volgens XGN en techtastic welGiga_ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:12:
Hoppa ook besteld via Amazon.de. Ik had zelfs de tijd om er twee te bestellen... maar het mocht niet.
Was deze drop verwacht??
Zelfde hier! Wellicht voor PS5 of voor Amazon DE specifiek uitgezet?Santee schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:10:
Mensen vraagje, ik heb net voor de 2e keer de PS5 gemist op Amazon. Ik heb 1-click ingesteld voor CC, maar deze optie verschijnt niet bij de PS5? Hebben ze dit bewust uitgeschakeld ofzo?
[...]
Shit serieus? Dan was ik nét te laat -.- Ik dacht dat ik al te laat was toen die niet wilde afrekenen tot 3x toe en toen gaf ik het op.
Dit is hier al zo vaak besproken en het antwoord is dus ja.Thermometer schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:17:
[...]
Zelfde hier! Wellicht voor PS5 of voor Amazon DE specifiek uitgezet?
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Gebruik de Direct kopen link die wij in de PSX bot zetten. Die brengt je meteen naar checkout. Hoef je alleen nog maar te bevestigen.Thermometer schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:17:
[...]
Zelfde hier! Wellicht voor PS5 of voor Amazon DE specifiek uitgezet?
Vond ik ook, na mijn bestelling zeker nog een kwartier gekeken naar 'op voorraad'.cypher21 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:19:
Hij was wel erg lang te koop.
Ik had mijn credit card en 1click buy aan staan maar moest alsnog via de rapoapp de betaling verifieren.
Had zelfs nog tijd om de random reader te zoeken en te valideren
precies dit had ik ookShaddix schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:18:
Hier niet gelukt, 2x tot aan het invullen van mijn betaling geraakt en er dan uitgekieperd. Daarna 10 minuten lang hem weer in mijn mandje proberen krijgen, maar helaas....
Wanneer je betaald hebt en geen problemen zijn is er hoogstwaarschijnlijk niks aan de hand en zoeken ze een warehouse waar voorraad is zodat ze die aan jou kunnen koppelen.recsto schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:20:
Bij mij is mn amazon UK ps5 nog steeds niet verzonden. begin hem nu toch wel te knijpen.
Hop,hop,hop!
Sterker nog, ik had mijn CC wel gekoppeld aan mijn account en wilde daar mee betalen. Kennelijk heeft abn nu een creditcard app waar ik niet van op de hoogte was. Dan maar annuleren en switchen naar iDeal en zelfs daar nog mee kunnen betalen. Is dit echt?cypher21 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:19:
Hij was wel erg lang te koop.
Ik had mijn credit card en 1click buy aan staan maar moest alsnog via de rapoapp de betaling verifieren.
Had zelfs nog tijd om de random reader te zoeken en te valideren
Hop,hop,hop!
Belasting in Duitsland is 19%. Je betaalde nu 420.16 pre-tax, wat dus 499.99 is inclusief die 19%, maar door EU regelgeving betalen wij het Nederlandse BTW bedrag van 21% en dan kom je dus uit op 508.39. Niets vreemds aan dus.rbnw schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:15:
Yes, zojuist ook weten te bestellen! Ik moest 508 euro betalen, ik dacht dat die 499 was, maar ach die paar euro.
Moest hier ook via ideal betalen, misschien express CC geblokkeerd om bots te blokkeren? En dat ze hem daarom ook via other sellers aanboden?djfrankel schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:21:
[...]
Sterker nog, ik had mijn CC wel gekoppeld aan mijn account en wilde daar mee betalen. Kennelijk heeft abn nu een creditcard app waar ik niet van op de hoogte was. Dan maar annuleren en switchen naar iDeal en zelfs daar nog mee kunnen betalen. Is dit echt?
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
ABN Amro heeft die app al jaren, alleen amazon gebruikte die verificatie stap nog niet.djfrankel schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:21:
[...]
Sterker nog, ik had mijn CC wel gekoppeld aan mijn account en wilde daar mee betalen. Kennelijk heeft abn nu een creditcard app waar ik niet van op de hoogte was. Dan maar annuleren en switchen naar iDeal en zelfs daar nog mee kunnen betalen. Is dit echt?
Nee was niet geblokeerd alleen ik had die app niet ingesteld of iets van een 3d code. Dus dat was mijn eigen fout.RKD schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:23:
[...]
Moest hier ook via ideal betalen, misschien express CC geblokkeerd om bots te blokkeren? En dat ze hem daarom ook via other sellers aanboden?
Ja idd, dat was heel bizarempoirky schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:23:
The PSX bot gave a warning even before there was stockMinutes before everyone else. Amazing work, guys
Hop,hop,hop!
CC van de Rabo is hier gelukt. Moest wel via de app bevestigen, maar niet in de problemen gekomen. PSX app bedankt!RKD schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:23:
[...]
Moest hier ook via ideal betalen, misschien express CC geblokkeerd om bots te blokkeren? En dat ze hem daarom ook via other sellers aanboden?
Inmiddels was hij ondanks 'op voorraad'' toen al tien minuten niet in het winkelmandje te plaatsen. Zodra je dat deed kwam je in een leeg mandje uit. Heeft iets korter dan tien minuten echt online te koop gestaan zoals het lijkt.NepGangster schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:20:
[...]
Vond ik ook, na mijn bestelling zeker nog een kwartier gekeken naar 'op voorraad'.
[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 02-02-2021 09:25 ]
Had hetzelfde, moest ineens een ICS wachtwoord invullen, wtf???, toen via IDEAL wel geluktdjfrankel schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:21:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door __Erik__ op 02-02-2021 12:21 . Reden: Aanvulling ]
Eos 600, Sigma 28-70, 50-200, 100 2.8, 430EZ
Eos 300D, 500D, 70D, 10-22, 15-85, 24, 50 1.4, 100 2.8, 100-400, 430EXII
Ik heb met ABN creditcard betaald en moest gewoon de betaling verifieren met de app. Misschien random ofzo?Paprika schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:23:
[...]
ABN Amro heeft die app al jaren, alleen amazon gebruikte die verificatie stap nog niet.
of voortaan niet meer tot 9:00 in bed liggenivokenevil schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:25:
Wanneer je nu nog misgegrepen hebt moet je jezelf echt aanmelden bij de PSX bot.. een grote drop, snelle melding van de app met een directe checkout link erin... is echt 20 seconden werk via de telegram psx groep.
Is verplicht sinds 4 januari in de EU. Daarom heb je het eerder nog niet gehad.Kalua schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:26:
[...]
Ik heb met ABN creditcard betaald en moest gewoon de betaling verifieren met de app. Misschien random ofzo?
Hier vergelijkbaar met de ING creditcard. Gisteren huisdier spulletjes besteld en moest ook verifiëren. Zo te zien heeft Amazon de extra verificatie aangezet.Kalua schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:26:
[...]
Ik heb met ABN creditcard betaald en moest gewoon de betaling verifieren met de app. Misschien random ofzo?
Ik heb me gisteren (pas) aangemeld bij de PSX bot en ik moet zeggen, die is echt essentieel om op tijd een order te kunnen plaatsen. Zonder die melding op m'n telefoon had ik deze drop compléét gemist.ivokenevil schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:25:
Wanneer je nu nog misgegrepen hebt moet je jezelf echt aanmelden bij de PSX bot.. een grote drop, snelle melding van de app met een directe checkout link erin... is echt 20 seconden werk via de telegram psx groep.
Je krijgt bij die Warehouse deal sowieso geen nieuwe. Dan kom je gewoon op de lijst voor wanneer de warehouse deals weer op voorraad zijn.mustiej schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:36:
Mensen die gisteren hadden besteld bij Amazon.de voor de warehouse deal..
Nog update nu? Misschien dat we gewoon een nieuwe krijgen?
De melding van de PSX bot kwam om 8:57. Op dat moment was de Amazon page zelf nog niet geüpdatet. Ik heb niet helemaal op de tijd gelet maar ik denk dat de PS5 inderdaad om 9:00 daadwerkelijk te bestellen was.Timothy3000 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:33:
Hoe laat gingen de PS5's nou precies online?
Het lijkt bij Amazon altijd precies op het uur te gebeuren.
hier niet: 'Bestelling ontvangen We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben'mustiej schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:36:
Was bij .co.uk ook zo volgens mij en de vorige keer bij Amazon.de was het ook op het uur. Dus wellicht als er weer een drop aankomt en je gebruikt de bot niet om het uur even Amazon refreshen in die dagen. Dan moet het zonder bot ook wel lukken.Devil N schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:37:
[...]
De melding van de PSX bot kwam om 8:57. Op dat moment was de Amazon page zelf nog niet geüpdatet. Ik heb niet helemaal op de tijd gelet maar ik denk dat de PS5 inderdaad om 9:00 daadwerkelijk te bestellen was.
[ Voor 3% gewijzigd door Timothy3000 op 02-02-2021 09:39 ]
Even zoeken in dit topic op PSX sense bot. Moet je wel Telegram installeren.SiruZ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:36:
Hoe kom ik precies aan de psx bot?
[ Voor 19% gewijzigd door LOTG op 02-02-2021 09:40 ]
Lijkt op de warehouse bestelling die ik gister had, deze stond vanochtend nog steeds op exact dezelfde status (en heb ik geannuleerd.)EricHens schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:37:
[...]
hier niet: 'Bestelling ontvangen We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben'
https://t.me/joinchat/AAAAAFh2wzYcW-ZNTUX4WQSiruZ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:36:
Hoe kom ik precies aan de psx bot?
Wen er maar alvast aan. Even Google'n op PSD2 wetgeving.LOTG schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:38:
[...]
Nog even bijna genaaid door de Visa security check via de Rabobank app, was de eerste keer dat ik dat ooit zag.
Ik haat alleen DHL op vrijdagavond, duimen dat deze met PostNL gaat.Timothy3000 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:42:
Stonden zonet twee data op Amazon.de. De ene zou deze week worden bezorgd, de andere voor Valentijnsdag.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Daar is niets mee aan de hand hoor... Ik heb gewoon zojuist ook een nieuwe kunnen bestellen, de WHD staat ook nog gewoon in bestelling.mustiej schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:36:
Wat mij betreft ideaal... Voorheen werd er wel eens random gevraagd naar de CVC-code of moest ik ineens ondertekenen met de random reader. En dat werkte gewoon af en toe niet (ik heb geregeld e-mails van Amazon gehad dat ik mijn betaling moest "fixen"). Mijn telefoon heb ik altijd bij: app even openen, accorderen en de betaling is gelukt. Altijd. In the end gewoon een verbetering.LOTG schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:38:
[...]
Nog even bijna genaaid door de Visa security check via de Rabobank app, was de eerste keer dat ik dat ooit zag.
[ Voor 32% gewijzigd door fredkroket op 02-02-2021 09:49 ]
Super off topic maar als het wel DHL is kun je met de track en trace gewoon het tijdstip van bezorgen veranderen. Dat is echt veel relaxter dan bij PostNL.loekf2 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:44:
[...]
Ik haat alleen DHL op vrijdagavond, duimen dat deze met PostNL gaat.
Ik begreep het prijsverschil alleen niet, maar het is 499 met Duitse BTW, die iets lager is.
[ Voor 9% gewijzigd door Timothy3000 op 02-02-2021 09:46 ]
Op de bestel pagina stond levering voor Valentijnsdag én dat de verwachte leverdatum aanstaande vrijdag is.Timothy3000 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:42:
Stonden zonet twee data op Amazon.de. De ene zou deze week worden bezorgd, de andere voor Valentijnsdag.
Er gingen geruchten, maar nee. Verwachting is dat de "supply chain" issue zowel bij Microsoft en Sony aanhouden tot Juni. Probleem zit bij TSMC, die niet genoeg capaciteit hebben en ook Apple en AMD moeten bedienen.Giga_ schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:12:
Was deze drop verwacht??
Ik denk dat eerste x aantal een zekere levertijd voor geldt en daarna steeds onzekerder? Mijn bestelling staat onder track pachage op "We'll email you when we have an estimated delivery date". Dus ik moet nog even afwachten helaas.Timothy3000 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:42:
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq