Vraag me af hoe beschadigd die doos zal zijn.dNyw schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:18:
Jongens, het betreft een beschadigde doos, de PS5 is nieuw.
De bot kwam een aantal keer bij mij, en de visualping ook. Volgens mij waren er een stuk of 5?Mrbbg schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:19:
Er waren er maar 3 beschikbaar, waarschijnlijk gaan er veel bestellingen geannuleerd worden
Ik had hem in mijn mandje en daarna 'ruim' de tijd. Zelfs via de visualping nog een tabblad er bij gepakt, toen was er geen stock meer. Ik dacht dus dat ik hem al kwijt was maar na een refresh op het andere tabblad nog in het mandje, en gewoon af te rekenen.
Laten we hopen dat ze gewoon geleverd worden.
Ik heb hem ook kunnen bestellen en betalen. Ik denk niet dat ik hem ga krijgen. Was er wel razendsnel bij maar we gaan het zien.
psn-id: Jacman
Dan is het inderdaad hopen dat je een van de gelukkige bentAsure schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:23:
[...]
De bot kwam een aantal keer bij mij, en de visualping ook. Volgens mij waren er een stuk of 5?
Ik had hem in mijn mandje en daarna 'ruim' de tijd. Zelfs via de visualping nog een tabblad er bij gepakt, toen was er geen stock meer. Ik dacht dus dat ik hem al kwijt was maar na een refresh op het andere tabblad nog in het mandje, en gewoon af te rekenen.
Laten we hopen dat ze gewoon geleverd worden.
Ik heb die van amazon.de ook kunnen bestellen en betaald, maar ik denk dat we wel kunnen vaststellen dat deze gegarandeerd niet geleverd kunnen worden, ik zie alleen hier al een stuk of 20 mensen die hem hebben kunnen afrekenen 
Vraag me af wat ze met dit soort orders doen als er nu later deze week een grotere drop nieuwe PS5's binnen zou komen. Zou je dan vooraan staan voor die batch, of moet je wachten tot de eerste PS5 met beschadigde doos of wat dan ook?

Vraag me af wat ze met dit soort orders doen als er nu later deze week een grotere drop nieuwe PS5's binnen zou komen. Zou je dan vooraan staan voor die batch, of moet je wachten tot de eerste PS5 met beschadigde doos of wat dan ook?
Ik denk dat het weer annuleringen gaat regenen zoals toen met die digital....
Had je vandaag bij .de besteld en was die order vandaag geannuleerd?Mrbbg schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:19:
Er waren er maar 3 beschikbaar, waarschijnlijk gaan er veel bestellingen geannuleerd worden
Dat is mij helaas niet helemaal duidelijk.
Hier geen annuleringsmail nog... fingers crossed, wishfull thinking etc..
Nee je staat niet vooraan voor de nieuwe batch, je staat wel op de lijst voor een tweedehands. Althans dat werd mij verteld toen ik een tweedehands had besteld.johnbetonschaar schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:26:
Ik heb die van amazon.de ook kunnen bestellen en betaald, maar ik denk dat we wel kunnen vaststellen dat deze gegarandeerd niet geleverd kunnen worden, ik zie alleen hier al een stuk of 20 mensen die hem hebben kunnen afrekenen
Je moet wel geluk hebben nu. Want vorige keer werden ze na twee weken bij iedereen geannuleerd....Asure schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:29:
[...]
Had je vandaag bij .de besteld en was die order vandaag geannuleerd?
Tja. Interessant is ook om te begrijpen waar deze PS5’s opeens vandaan komen? Hebben we soms een drop bij hun gemist vorige week?johnbetonschaar schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:26:
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Oh ok lekker dan... Ik ga er zoals hierboven vermeld van uit dat dit er een was die alleen maar een beschadigde doos had en geen 'gebruikte' want de prijs was maar 19 euro minder dan de nieuwprijs. Dus hopen maar dat ze er in de komende 2 weken ofzo een flinke lading nieuwe binnenkrijgen, want van zeg 1000 PS5's zullen er vast wel een handjevol ook een beschadigde doos hebben. En anders wordt het toch gewoon annuleren dan...andyvanhoeven schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:29:
[...]
Nee je staat niet vooraan voor de nieuwe batch, je staat wel op de lijst voor een tweedehands. Althans dat werd mij verteld toen ik een tweedehands had besteld.
Hoe zie jij deze status in het engels en op welke page?MelvinW schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:30:
Nieuwe bot voor PSX die ik aan het testen ben werkte in ieder geval een stuk beterSneller en een directe checkout link. Wij zijn klaar voor de drop!
Heb ‘m wel weer geannuleerd, omdat ik ‘m niet hoef. Dus kans is groot dat ‘ie naar 1 van jullie gaat.
Ik zie de order (nog?) niet terug bij Amazon.nl en Amazon.de heb ik hem netjes, maar geen 'status' knop, of ik kijk verkeerd
Precies zoals je zegt ja, vandaag besteld en geannuleerd. Maar ik blijf hoopvol voor de grote drop die er volgens geruchten aan zit te komenAsure schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:29:
[...]
Had je vandaag bij .de besteld en was die order vandaag geannuleerd?
Jij was blijkbaar zo snel, dat jij hem wel had. Ik had hem ook proberen te bestellen en ik heb geeneens een datum.MelvinW schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:30:
Nieuwe bot voor PSX die ik aan het testen ben werkte in ieder geval een stuk beterSneller en een directe checkout link. Wij zijn klaar voor de drop!
Heb ‘m wel weer geannuleerd, omdat ik ‘m niet hoef. Dus kans is groot dat ‘ie naar 1 van jullie gaat.
[Afbeelding]
Of ze hebben de grote drop al klaarstaan en halen nu de beschadigde dozen er tussen uit en gooien die vast online...Arx schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:30:
[...]
Tja. Interessant is ook om te begrijpen waar deze PS5’s opeens vandaan komen? Hebben we soms een drop bij hun gemist vorige week?
Retourperiode van alle bestelling in december liepen t/m 31-01-2021, althans, dat was het geval bij mijn Amazon UK bestelling van 3 december.Arx schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:30:
[...]
Tja. Interessant is ook om te begrijpen waar deze PS5’s opeens vandaan komen? Hebben we soms een drop bij hun gemist vorige week?
Het kunnen denk ik twee dingen zijn:
1. PlayStations van de retouren;
2. Een pallet met beschadigde dozen die in der verkoop ging.
Grappig dat er bij jou wel een datum staat, zal je dan wel bij de gelukkige gezeten hebben.MelvinW schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:30:
[Afbeelding]
Heb je een link van die bot??MelvinW schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:30:
[Afbeelding]
Ik heb hem dus ook kunnen bestellen en het afrekenen is nog niet gelukt, want ik had ineens de 3d security code nodig die ik nog nooit eerder nodig had met een creditcard bestelling van amazon.de en daarna betaalwijze op ideal gezet, maar moest ineens ook de rabo scanner hebben om dat te kunnen doen, maar die heb ik nu niet bij me op het werk. Nou kan ik hem niet meer terugzetten op creditcard. Maar kan hem nog steeds wel afrekenen via ideal, wat nu dus niet lukt. Jammer, want ondertussen alle security codes erbij gefikst... Maar ja, hoeveel zin heeft het om nog die betaling door te zetten als heel de wereld die 3 playstations 5 al heeft gekocht?
I am subscribed to at least 5 bots - UK, French, German, Dutch... For yet another time the PSX bot was by far the fastest - like 1 min before everyone else. Great job
Je kunt toch ook de rabo app op je telefoon gebruiken in combinatie met ideal? Doe ik tenminste meestal omdat ik continu die rabo scanner kwijt ben.DannyXP1600 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:43:
Ik heb hem dus ook kunnen bestellen en het afrekenen is nog niet gelukt, want ik had ineens de 3d security code nodig die ik nog nooit eerder nodig had met een creditcard bestelling van amazon.de en daarna betaalwijze op ideal gezet, maar moest ineens ook de rabo scanner hebben om dat te kunnen doen, maar die heb ik nu niet bij me op het werk. Nou kan ik hem niet meer terugzetten op creditcard. Maar kan hem nog steeds wel afrekenen via ideal, wat nu dus niet lukt. Jammer, want ondertussen alle security codes erbij gefikst... Maar ja, hoeveel zin heeft het om nog die betaling door te zetten als heel de wereld die 3 playstations 5 al heeft gekocht?
Any chance you have a link to that particular bot?empoirky schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:43:
I am subscribed to at least 5 bots - UK, French, German, Dutch... For yet another time the PSX bot was by far the fastest - like 1 min before everyone else. Great job
Telegram pingt, DIRECT op het linkje klikken, 'niet op voorraad' rinse and repeat
Maar we blijven hopen

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.
https://t.me/joinchat/WHbDNhxb5k1NRfhZMrbbg schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:46:
[...]
Any chance you have a link to that particular bot?![]()
Ja, dat is dus wat ik deed. En meestal geen scanner nodig met die app. En nu ineens wel.drinnian schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:45:
[...]
Je kunt toch ook de rabo app op je telefoon gebruiken in combinatie met ideal? Doe ik tenminste meestal omdat ik continu die rabo scanner kwijt ben.
Maar kreeg net een mailtje en via die mail kon ik wel weer naar creditcard terug veranderen dus heb nu afgerekend, al zal het waarschijnlijk geannuleerd worden...
De doos is hetzelfde als de normale uit de eu. Heb ze de 28e naast elkaar gehoudenTijnio schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:56:
[...]
Interessant! In dit geval is de doos van de UK PS5 geloof ik ook anders dan die van de rest van de EU. Maar aangezien je bericht begint met ‘theoretisch’ heb je alsnog gelijk!
Ik dacht dat het me ook gelukt was om te bestellen (inclusief betalen). Maar aangezien ik nog geen mail met leveringsdatum heb ontvangen ga ik er maar van uit dat 'ie geannuleerd wordt. Jammer de bammer
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/sW2dZfcdksYBD9k3cdLJRyUC.jpg?f=user_large)
Inderdaad beschadigde verpakking. Ben benieuwd of íe echt komt. Heb nog geen annuleringsmail ontvangen of zo. Betaald met iDeal...
Ik heb wel al extra controllers en een headphone gescoord de afgelopen tijd, voor een PS die ik nog niet eens heb

[ Voor 16% gewijzigd door garp op 01-02-2021 14:02 ]
Er waren er maar 3 en ik heb hem ook in bestelling staan (Betaald met CC). Joh, en anders sturen ze toch gewoon een nieuwe, geen puntgarp schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:00:
[Afbeelding]
Inderdaad beschadigde verpakking. Ben benieuwd of íe echt komt. Heb nog geen annuleringsmail ontvangen of zo. Betaald met iDeal...
Ik heb wel al extra controllers en een headphone gescoord de afgelopen tijd, voor een PS die ik nog niet eens heb
Duurde vorige keer twee weken....garp schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:00:
[Afbeelding]
Dan hebben ze dit aangepast, want de doos van mijn UK PS5 heeft bijvoorbeeld aan de voorzijde geen geel 'USK 6' logo en geen uitgebreide tekst daaronder.0619tje schreef op maandag 1 februari 2021 @ 13:53:
[...]
De doos is hetzelfde als de normale uit de eu. Heb ze de 28e naast elkaar gehouden
Misschien verschil in UK of DE/FR Amazon warehouse? Die van mij kwam daadwerkelijk uit de UK.
Maargoed, totaal nutteloze discussie eigenlijk
Zit er een andere stekker aan de PS5 van Duitsland?
NeeThrawni schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:14:
Zit er een andere stekker aan de PS5 van Duitsland?
Twee weken en een dag om precies te zijn.
Besteld: 22 december
Geannuleerd: 6 januari
Geld bijgeschreven: 7 januari.
Was een DE in de warehouse, betwijfel of het met de disc versie anders gaat verlopen.
Geld al afgeschreven? Bij mij nog niet (Visa); ik heb dezelfde mededeling...garp schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:00:
[Afbeelding]
Houd er rekening mee, dat als er een echte drop komt en je al een warehouse deal hebt open staan, je geen nieuwe order kan plaatsen. Hier zit een limiet op van 1 per account vanuit amazon. Ik zal dus goed nadenken of dit het risico waard is, aangezien ze hoogstwaarschijnlijk geannuleerd gaan worden.
Is dat op inlog-mail / bankgegevens / adres ??dNyw schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:23:
Houd er rekening mee, dat als er een echte drop komt en je al een warehouse deal hebt open staan, je geen nieuwe order kan plaatsen. Hier zit een limiet op van 1 per account vanuit amazon. Ik zal dus goed nadenken of dit het risico waard is, aangezien ze hoogstwaarschijnlijk geannuleerd gaan worden.
Kan ik dus wel een '2e' bestellen met ander e-mail adres maar dezelfde betalingsgegevens/adres?
Dat durf ik niet te zeggen..ferryc schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:27:
[...]
Is dat op inlog-mail / bankgegevens / adres ??
Kan ik dus wel een '2e' bestellen met ander e-mail adres maar dezelfde betalingsgegevens/adres?
Kut, dan maar deze annuleren. Hoe snel zou ik dan wel weer één kunnen bestellen? Als er nou vandaag een drop is, zou ik hem dan mislopen omdat ik vandaag deze besteld en geannuleerd heb?dNyw schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:23:
Als je hem annuleert word dit direct doorgevoerd..DannyXP1600 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:29:
[...]
Kut, dan maar deze annuleren. Hoe snel zou ik dan wel weer één kunnen bestellen? Als er nou vandaag een drop is, zou ik hem dan mislopen omdat ik vandaag deze besteld en geannuleerd heb?
Ik heb er zojuist (per ongeluk) drie besteld, schijnbaar vallen de warehouse deals niet onder deze restrictie.dNyw schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:23:
nog updates omtrent de intertoys bestellers welke nog geen t&t hadden voor het weekend?
ikzelf heb helaas nog geen t&t mogen ontvangen
Er waren wat systeem problemen, vandaar dat er bij een voorraad van slechts 3 wel duizenden mensen hebben kunnen bestellen.EricHens schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:31:
[...]
Ik heb er zojuist (per ongeluk) drie besteld, schijnbaar vallen de warehouse deals niet onder deze restrictie.
En ga je die annuleren? Ik ga die van mij denk ik maar annuleren, wil de echte drop niet missen.EricHens schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:31:
[...]
Ik heb er zojuist (per ongeluk) drie besteld, schijnbaar vallen de warehouse deals niet onder deze restrictie.
tja, lastige..garp schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:34:
[...]
En ga je die annuleren? Ik ga die van mij denk ik maar annuleren, wil de echte drop niet missen.
Als iedereen dat nou doet, krijg ik em misschien geleverddNyw schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:36:
Ik zou het niet gokken jongens, heb mijne ook geannuleerd..
Als je hem wel laat staan kom je in een wachtrij voor een warehouse deal...Niet erg aantrekkelijk lijkt me.
Ze zullen deze week vast wel wat echte stock gaan droppen!
Ze zullen deze week vast wel wat echte stock gaan droppen!
Je zou ook een nieuw account kunnen maken met adresgegevens van een vriend of familie ofzo. Lijkt me niet dat het per bank rekeningnummer gaat, maar wellicht wel per amazon account / adres
Bij mij staat gewoon ''komt aan op donderdag''
Heb mooi eentje voor m'n broertje besteld, heb ook via amazon.de op release eentje gekocht.
Ben benieuwd of die warehouse nou wordt geanulleerd.
Heb mooi eentje voor m'n broertje besteld, heb ook via amazon.de op release eentje gekocht.
Ben benieuwd of die warehouse nou wordt geanulleerd.
Een ander e-mailadres is toch een ander account simpelweg? Lijkt me sterk dat ze accountgegevens mogen vergelijken..
kleine update: zojuist gechat en de status is veranderd van: wachten op "fraudecheck" naar geaccepteerd en in verwerking gezet.Ihaznobrain schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:31:
nog updates omtrent de intertoys bestellers welke nog geen t&t hadden voor het weekend?
M'n tweedehand pakketje van 200euro komt vandaag binnen(onderweg). Ben benieuwd, een doos vol kattengrit of een ps5!
Veel eerder dan 4-9februari!
Keep us updated, could be the best deal evermustiej schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:11:
M'n tweedehand pakketje van 200euro komt vandaag binnen(onderweg). Ben benieuwd, een doos vol kattengrit of een ps5!
Top! Toevallig op ongeveer hetzelfde moment gechat haha. Bij mij zeiden ze dit: "je bestelling is vandaag geaccepteerd en in de verwerking gezet. Houd je mail in de gaten voor ontvangst van de Track en Trace code, waarmee je op de hoogte kan blijven van waar je bestelling is". Dus dat klinkt goed!Ihaznobrain schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:59:
[...]
kleine update: zojuist gechat en de status is veranderd van: wachten op "fraudecheck" naar geaccepteerd en in verwerking gezet.
De grote vraag is; komt die grote drop dan echt zoals voorspeld.....dNyw schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:36:
Ik zou het niet gokken jongens, heb mijne ook geannuleerd..
Ik heb even gesproken met de klantenservice en die geeft aan dat als ik deze order laat staan, ik ook gewoon een nieuwe kan bestellen als er weer vooraad komt. Geen idee of dat de waarheid is of dat dat anders is...
Ze bevestigde echter ook dat ik inderdaad op de wachtlijst sta voor de warehouse deal. Ze kon niet zeggen hoeveel mensen daar op staan en op welke plek ik sta. Interessant dilemma dit

[ Voor 17% gewijzigd door garp op 01-02-2021 15:23 ]
Heb je hem al aangesloten en werkt hij helemaal naar behoren? Want dan is het idd een fantastische deal.
[ Voor 26% gewijzigd door Timothy3000 op 01-02-2021 15:24 ]
Nice man congrats, best deal evaaaamustiej schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:22:
[Afbeelding]
Some tape to hold the outer case packaging. Brand new for 200euros.
Cat for perspective
Gekker kan t niet lol
Maar werkt ie ook?mustiej schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:22:
[Afbeelding]
Cat for perspective
Gekker kan t niet lol

mooie katmustiej schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:22:
[Afbeelding]
Cat for perspective
Gekker kan t niet lol
Vooral het naar behoren, ben ook echt wel benieuwd. Anders is het een super deal!Timothy3000 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:23:
Heb je hem al aangesloten en werkt hij helemaal naar behoren? Want dan is het idd een fantastische deal.
Even in de pakketje gekeken, alles zit nog in z'n originele verpakking en geen vlek/stof etc te vinden. Ik ga het nog niet aansluiten omdat m'n kamer in renovatie is. Maar goed ik geloof het wel en het is van Amazon zelf mocht het windows xp starten kan het me niet schelen. #fakeps5amazon op Twitter en ik krijg een nieuwe toegestuurd ter compensatie
If it runs Windows XP, I am offering you a 1000 EUR for itmustiej schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:49:
[...]
Even in de pakketje gekeken, alles zit nog in z'n originele verpakking en geen vlek/stof etc te vinden. Ik ga het nog niet aansluiten omdat m'n kamer in renovatie is. Maar goed ik geloof het wel en het is van Amazon zelf mocht het windows xp starten kan het me niet schelen. #fakeps5amazon op Twitter en ik krijg een nieuwe toegestuurd ter compensatie
ik zou hem wel even testen, als je er weken mee wacht dan is het lastiger claimen denk ikmustiej schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:49:
[...]
Ik zou het doen!
Om weer een update te geven, inmiddels mijn Track en Trace gekregen van de Intertoys bestellingTeocyn schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:16:
[...]
Top! Toevallig op ongeveer hetzelfde moment gechat haha. Bij mij zeiden ze dit: "je bestelling is vandaag geaccepteerd en in de verwerking gezet. Houd je mail in de gaten voor ontvangst van de Track en Trace code, waarmee je op de hoogte kan blijven van waar je bestelling is". Dus dat klinkt goed!
Ik ontving de PS5 de volgende dag (afgelopen vrijdag) van Intertoys.Teocyn schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:57:
[...]
Om weer een update te geven, inmiddels mijn Track en Trace gekregen van de Intertoys bestelling(betaald met AfterPay). Hij wordt vandaag bij Post NL aangeboden, dus levertijd staat er nu nog niet.
ook bij mij zojuist binnengekomen met nog geen levertijd!Teocyn schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:57:
[...]
Om weer een update te geven, inmiddels mijn Track en Trace gekregen van de Intertoys bestelling(betaald met AfterPay). Hij wordt vandaag bij Post NL aangeboden, dus levertijd staat er nu nog niet.
Wowww... Hoe dan.. Je bent al een lange tijd op zoek naar een PS5 hoe heb je deze voor 200 kunnen scoren? was het via Telgram? Of ergens anders gevonden?mustiej schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:22:
[Afbeelding]
Cat for perspective
Gekker kan t niet lol
Was via Amazon zo'n 2e hands pop-up via Amazon zelf.HaskoF schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:06:
[...]
Wowww... Hoe dan.. Je bent al een lange tijd op zoek naar een PS5 hoe heb je deze voor 200 kunnen scoren? was het via Telgram? Of ergens anders gevonden?
Via Telegram groepje rond 5 uur in de ochtend. Ik kwam het toevallig tegen na een minuut of 2. 1 in voorraad en ik kreeg het.HaskoF schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:06:
[...]
Wowww... Hoe dan.. Je bent al een lange tijd op zoek naar een PS5 hoe heb je deze voor 200 kunnen scoren? was het via Telgram? Of ergens anders gevonden?
Dus als ik het goed begrijp kan ik geen nieuwe ps5 order bij Amazon plaatsen als mijn Warehouse deal ps5 bestelling nog in afwachting is?
In het geval van een nieuwe bestelling zou ik de warehousedeal moeten annuleren?
Kan iemand met zekerheid dit bevestigen?
In het geval van een nieuwe bestelling zou ik de warehousedeal moeten annuleren?
Zeggen mensen, of het ook waar is is een ander verhaal...krablander schreef op maandag 1 februari 2021 @ 17:22:
Dus als ik het goed begrijp kan ik geen nieuwe ps5 order bij Amazon plaatsen als mijn Warehouse deal ps5 bestelling nog in afwachting is?
Ik heb gewoon kunnen bestellen en komt donderdag aan.
Heb al eerder besteld bij amazon.de voor mezelf.
Dat werd mij dus ook verteld dat ik gewoon een nieuwe kan bestellen.garp schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:20:
[...]
De grote vraag is; komt die grote drop dan echt zoals voorspeld.....
Ik heb even gesproken met de klantenservice en die geeft aan dat als ik deze order laat staan, ik ook gewoon een nieuwe kan bestellen als er weer vooraad komt. Geen idee of dat de waarheid is of dat dat anders is...
Ze bevestigde echter ook dat ik inderdaad op de wachtlijst sta voor de warehouse deal. Ze kon niet zeggen hoeveel mensen daar op staan en op welke plek ik sta. Interessant dilemma dit
Ik hoor helaas vaak genoeg dat meerdere agents verschillende antwoorden geven, dus ik kan daar niet op vertrouwen.
Hopelijk kan iemand die dit heeft meegemaakt bevestigen.
PS Plus kaart ruilen voor die kat?mustiej schreef op maandag 1 februari 2021 @ 15:22:
[Afbeelding]
Cat for perspective
Gekker kan t niet lol
Heeft iemand een idee welke leverancier/groothandel ps5's verkoopt? Of krijgen bedrijven als gamemania en MM deze rechtstreeks van Sony?
Het is een dure Maine coon die erg beschermend is over mij dus dat wordt lastig
For orders from Amazon UK: Anyone got through customs checks? I am starting to hate Brexit even more

Mijn pakket is vanmorgen aangekomen in België en ligt te wachten op de douane.empoirky schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:22:
For orders from Amazon UK: Anyone got through customs checks? I am starting to hate Brexit even more
Fijn, Amazon.es zit lekker te kloten met hun PS5 pagina en linkt 'm door naar de camera: https://www.amazon.es/dp/B08KKJ37F7. Excuses voor de alert guys
Nu begin ik te begrijpen waarom Amazon die levertermijn zo ruim neemt.empoirky schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:22:
Hoelang heb je moeten wachten voor de inklaring?64mike53 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 19:57:
[...]
Mijn pakket is vanmorgen aangekomen in België en ligt te wachten op de douane.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Arx schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:16:
[...]
Hoelang heb je moeten wachten voor de inklaring?
:strip_exif()/f/image/jUtFyDCJHd5wygni0jgkoAsI.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 52% gewijzigd door 64mike53 op 01-02-2021 20:19 ]
Was dat rond november december ook niet zo bij de UK site toen er nieuwe voorraad aan kwam? Je moest toen er voorraad was zelf handmatig doorklikken naar de ps5 knop om te kunnen bestellen?MelvinW schreef op maandag 1 februari 2021 @ 20:09:
Fijn, Amazon.es zit lekker te kloten met hun PS5 pagina en linkt 'm door naar de camera: https://www.amazon.es/dp/B08KKJ37F7. Excuses voor de alert guys
Lol we hebben vandaag exact dezelfde tijden ✌🏻
Deze tijden heb ik ook ongeveer. Die Belgen schieten weer niet op
Heeft iemand een idee hoelaat de nieuwe voorraad ps5 bij amazon.de bestelbaar is morgen ?
Als het al morgen is. Ben al sinds vrijdag aan het wachten om er nog 1 te scoren voor buurman. Nouja ik houd dan de Duitse versie en de Engelse gaat naar de buurman 😇bjornricardo33 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:38:
Heeft iemand een idee hoelaat de nieuwe voorraad ps5 bij amazon.de bestelbaar is morgen ?
tuurlijk nietbjornricardo33 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:38:
I served in a company of heroes.
Jazeker 11:53. Blijf F5’enbjornricardo33 schreef op maandag 1 februari 2021 @ 21:38:
En Ja dit is net zo zeker als dat jij weet dat er morgen een drop is
Leuke vraag, ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat gaat.shadowheart schreef op maandag 1 februari 2021 @ 18:30:
Heeft iemand een idee welke leverancier/groothandel ps5's verkoopt? Of krijgen bedrijven als gamemania en MM deze rechtstreeks van Sony?
Weet wel dat echte groothandels over het algemeen niet via internet zijn te vinden omdat ze geen zin hebben in alle verzoeken van MickeyMouse-webshopjes of zelfs dropshippers. De echte handelaren kennen hun weg wel, maar zullen dat dan nooit weer doorvertellen want dan is diegene meteen concurrentie.
Ik denk haast dat bijvoorbeeld partijen als MediaMarkt vanwege de grote aantallen rechtstreeks kunnen bestellen. Aan de andere kant is MM in Nederland misschien heel groot maar voor Sony maar één van de duizenden, als die met iedereen contact moet hebben....
[ Voor 17% gewijzigd door Dennisdn op 02-02-2021 07:01 ]
Goedemorgen!
Mijn PS5 is vanochtend in Moeskroen (BE) aangekomen en daar is het EU inklaringsproces gestart.
Gezien de vertragingen hier eerder gemeld, ben ik benieuwd hoelang dit proces gaat duren... Toi toi toi

Gezien de vertragingen hier eerder gemeld, ben ik benieuwd hoelang dit proces gaat duren... Toi toi toi
Dit was bij mij gisterochtend al nog geen verdere status update gehad.Arx schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 07:55:
Goedemorgen!Mijn PS5 is vanochtend in Moeskroen (BE) aangekomen en daar is het EU inklaringsproces gestart.
![]()
Ik ook niet. Bij een eerdere bestelling uit het VK duurden de douanecontroles ongeveer 24 uur. Ik hoop dat het vergelijkbaar is met de PS5.rob01786 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 07:56:
[...]
Dit was bij mij gisterochtend al nog geen verdere status update gehad.
Dennisdn schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 06:57:
[...]
Ja precies, ben dus zelf ook nieuwschierig. Intertoys is ook niet een wereldketen en ik vraag me af hoeveel ze verkopen. Ik denk haast dat er wel een bedrijf tussen zit en dat Sony niet zelf een logistiek bedrijf heeft die alles levert en ook terug neemt bij defect. Maar vraag is welke en tegen welke prijs worden de ps5's ingekocht.
Leuke vraag, ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat gaat.
Weet wel dat echte groothandels over het algemeen niet via internet zijn te vinden omdat ze geen zin hebben in alle verzoeken van MickeyMouse-webshopjes of zelfs dropshippers. De echte handelaren kennen hun weg wel, maar zullen dat dan nooit weer doorvertellen want dan is diegene meteen concurrentie.
Ik denk haast dat bijvoorbeeld partijen als MediaMarkt vanwege de grote aantallen rechtstreeks kunnen bestellen. Aan de andere kant is MM in Nederland misschien heel groot maar voor Sony maar één van de duizenden, als die met iedereen contact moet hebben....
En jawel, misschien als laatste....Raxious schreef op maandag 1 februari 2021 @ 12:30:
[...]
Zie dat je het bericht iets hebt aangepast, maar ik was een van de gelukkige die hem 1 dag na release in huis had. Mijn bestelling werd echter ook pas op het laatste minuut veranderd, en kwam ook echt pas op de datum zoals deze vermeld stond bij de bestelling. Idd dus nog even afwachten.

Had er een hard hoofd in.
Hier hetzelfde inderdaad! Ben benieuwdArx schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 07:55:
Goedemorgen!Mijn PS5 is vanochtend in Moeskroen (BE) aangekomen en daar is het EU inklaringsproces gestart.
![]()
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |