Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonsJerry
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 27-05-2021
Ik kreeg een melding dat ik niet via iDeal kon betalen? Wat is de snelste betalingsmethode om door die betalingsstap te komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Mathijsonly1 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:47:
zojuist die drop gemist op Amazon.de - verwachten we ook nog een drop voor de Digitial edition ?
Die is er toch vlak erna geweest? Ik kreeg in ieder geval van zo'n Telegrambot een melding.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-10 14:38

Aid

SimonsJerry schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:50:
Ik kreeg een melding dat ik niet via iDeal kon betalen? Wat is de snelste betalingsmethode om door die betalingsstap te komen?
CC en 1 click pay.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
SimonsJerry schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:50:
Ik gebruik Credit Card en dan doet hij bij mij de betaling automatisch (omdat ik die vaker bij Amazon Duitsland heb gebruikt).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 23:04
Nitwitt1991 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:50:
[...]

Die is er toch vlak erna geweest? Ik kreeg in ieder geval van zo'n Telegrambot een melding.
Nee, Digital is niet geweest. Lijkt er ook niet op dat die nog gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TalkingCarrot
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 13-10 17:10
Helden,

Ik heb hem ook via PSX bot bemachtigd, betaald met mijn creditcard (Amazon.DE, nieuwe PS5).

Zijn er andere mensen die op een totale prijs van 508 euro uitkomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

loekf2 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:44:
[...]

Ik haat alleen DHL op vrijdagavond, duimen dat deze met PostNL gaat.

Ik begreep het prijsverschil alleen niet, maar het is 499 met Duitse BTW, die iets lager is.
Omdat 499 in Duitsland met een lager BTW tarief is. Die halen ze er af en dan rekenen ze het hogere BTW tarief van NL er bovenop. Daarom kom je hoger uit. Dat de console ook 499 euro incl . BTW in Nederland kost dat komt omdat Sony dus de prijs heeft afgerond in NL naar 499 euro inclusief, dus ze verdienen er iets minder op in NL dan in DE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 17:34
MelvinW schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:51:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9hAbJgNkslorERiyxOa25J9qIZ4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AdkgdgocrLPbsMxJKXn0Ffqh.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonsJerry
Nitwitt1991 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:51:
[...]

Ik gebruik Credit Card en dan doet hij bij mij de betaling automatisch (omdat ik die vaker bij Amazon Duitsland heb gebruikt).
Thanks. Ik had 'm netjes in mijn winkelmandje maar struikelde bij de payment. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijsonly1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08-2021
MelvinW schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:51:
[...]

ok, vrij nemen vandaag! niet naar de WC, niet eten! en klaar zitten! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Mr Bald Duck schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:52:
Helden,

Ik heb hem ook via PSX bot bemachtigd, betaald met mijn creditcard (Amazon.DE, nieuwe PS5).

Yep, same here. Komt door het verschil in BTW tussen Duitsland (19%) en Nederland (21%). De prijs die je ziet op Amazon is inclusief Duitse BTW. Zodra je vanuit Nederland eentje bestelt wordt de ex. BTW prijs verrekend met de Nederlandse BTW en kom je dus ietsje hoger uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK1o2
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-10 11:47
Mr Bald Duck schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:52:
Helden,

Iedereen die in NL laat bezorgen krijgt dat bedrag. Komt door verschil in Duitse BTW (19%) en Nederlandse BTW (21%)

499.99 / 1.19 * 1.21 = € 508.39 :+

MK102's Milkyway 2070wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Mathijsonly1 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:53:
[...]

ok, vrij nemen vandaag! niet naar de WC, niet eten! en klaar zitten! ;)
Mobiel mee naar de WC!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terriongaming
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-07 15:19
Verwachten we vandaag nog een drop?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 13-10 18:03

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

nlreturns schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:27:
[...]

of voortaan niet meer tot 9:00 in bed liggen :(
Of werken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
Klopt niet hoor, anders had ik 'm echt wel voorbij zien komen met de PSX bot. Waarschijnlijk heeft de eigenaar van die bot een melding met de hand gestuurd omdat hij 'm verwachte? Hier ook niemand gezien met een digital order.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terriongaming
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 28-07 15:19
Ja dit dus, zat in een call met een user, kan dan lastig een PS5 bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pelidee
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
MelvinW schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:57:
[...]

Klopt niet hoor, anders had ik 'm echt wel voorbij zien komen met de PSX bot. Waarschijnlijk heeft de eigenaar van die bot een melding met de hand gestuurd omdat hij 'm verwachte? Hier ook niemand gezien met een digital order.
Nogmaals dank voor jullie effort met betrekking tot die bot!
Tijdje ook die andere bot in de gaten gehouden, maar die van jullie is gewoon sneller en zonder poes pas.
Keep up the good work _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-10 17:34
[...]

Misschien hebben ze daar toch een foutje gemaakt idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 23:21
Die hebben vermoedelijk gegokt dat beide wel online zouden komen om 9u ipv alleen de discversie.

Ik krijg trouwens nooit mails van Amazon zelf terwijl ik wel aangemeld ben voor de waarschuwing. Anderen hier die wel een berichtje krijgen?

[ Voor 47% gewijzigd door Timothy3000 op 02-02-2021 10:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
ivokenevil schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:25:
Wanneer je nu nog misgegrepen hebt moet je jezelf echt aanmelden bij de PSX bot.. een grote drop, snelle melding van de app met een directe checkout link erin... is echt 20 seconden werk via de telegram psx groep.
Via de ene bot: tussenmenu: wilt u de productpagina zien, direct in het mandje toevoegen of [insert] optie? Niks te zien.
Via de andere bot kreeg ik eerst een alarm voor verkoop via derde verkopers niks in beeld om 8u59. Had om 9u een telefonisch gesprek met een klant en refreshte handmatig de disc editie pagina. Niks in beeld. 9u02 niks op voorraad, 9u05 niet meer leverbaar.

Bij UK werd ik bij afrekenen eruit gekieperd, bij DE geeneens de kans gekregen om hem in het winkelmandje te doen. En ik zit in twee botgroepen via telegram.

Maar gefeliciteerd aan de Tweakers die geen call hebben om 9u en wel hebben kunnen afrekenen. Ik wacht wel tot een nieuwe drop in april oid. Vind de Tweaker die een tweedehandse voor 200 euro heeft te pakken gekregen nog wel de mooiste. Maar om 5u in de ochtend lig ik nog op 1 oor :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thrawni
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-10 23:25
Zit er nog verschil tussen de duitse PS5 en een PS5 die je in NL zou kopen (los van een eventueel snorretje)? Ben ook een van de blije kopers die zojuist besteld heeft bij Amazon de

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vizjee
  • Laatst online: 13-10 15:11
Thrawni schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:06:
Zit er nog verschil tussen de duitse PS5 en een PS5 die je in NL zou kopen (los van een eventueel snorretje)? Ben ook een van de blije kopers die zojuist besteld heeft bij Amazon de
Neen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Devil N
Thrawni schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:06:
Afgezien van de tekst op de doos: nee. In tegenstelling tot de UK versie is ook de stroomkabel hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-10 09:37
Joosie200 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:03:
[...]
Maar gefeliciteerd aan de Tweakers die geen call hebben om 9u en wel hebben kunnen afrekenen. Ik wacht wel tot een nieuwe drop in april oid. Vind de Tweaker die een tweedehandse voor 200 euro heeft te pakken gekregen nog wel de mooiste. Maar om 5u in de ochtend lig ik nog op 1 oor :z
Call ? Mijn projectleider moest ff 5 minuten wachten ;-)

Moet toch wel een redelijk aantal geweest zijn, collega die al maanden op Telegram zit had er ook een te pakken.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc10cue
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-10-2024
Devil N schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:07:
[...]

Afgezien van de tekst op de doos: nee. In tegenstelling tot de UK versie is ook de stroomkabel hetzelfde.
uk moet je echt niet meer willen ook ivm invoerkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
zitten hier nog eigenaren van de beide telegram chats?.(psx en die van youri)..ik ben bij beide gebanned maar geen idee waarom? ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
Michel242186 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:08:
zitten hier nog eigenaren van de beide telegram chats?.(psx en die van youri)..ik ben bij beide gebanned maar geen idee waarom? ;w
In de PSX bot is helemaal niemand gebanned. Ik zou dan ook niet weten waarom je er niet in komt. Lijkt me eerder een issue met je Telegram-app/account. Even opnieuw installeren misschien? De chat zijn wel mensen gebanned, maar alleen als je daar de regels hebt overtreden.

[ Voor 8% gewijzigd door MelvinW op 02-02-2021 10:09 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• loekf2
pelidee schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:58:
[...]

Nogmaals dank voor jullie effort met betrekking tot die bot!
Tijdje ook die andere bot in de gaten gehouden, maar die van jullie is gewoon sneller en zonder poes pas.
Keep up the good work _/-\o_
+1, diegene(n) die de bot in lucht houden _/-\o_

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 18:33
Jaa! Ik heb hem ook kunnen bestellen, vrijdag geleverd!! Had in eerste instantie automatisch via SEPA betaald, maar die werd geweigerd (e-mail). Toen kon ik alsnog 1-click met Visa (van Visa zelf, niet via een bank) betalen, zonder te hoeven verifiëren via de App oid.
Ik had gisteren ook de WHD besteld via andere account (met zelfde bank/cc/adres), maar die had nog geen leverdatum (..). Die snel geannuleerd om nog een PS5 via dat account te kunnen bestellen, maar dat lukte niet meer.

Had trouwens ook een PC 24/7 lopen met bot die automatisch zou kopen maar die deed niets...

Ik houd angstvallig m'n hart vast tot hij daadwerkelijk in-huis is.. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
MelvinW schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:09:
[...]

In de PSX bot is helemaal niemand gebanned. Ik zou dan ook niet weten waarom je er niet in komt. Lijkt me eerder een issue met je Telegram-app/account. Even opnieuw installeren misschien? De chat zijn wel mensen gebanned, maar alleen als je daar de regels hebt overtreden.
nee niet de bot maar ik bedoel gewoon het chat kanaal van de bot

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Mijn zwager heeft er ook 1 kunnen bestellen maar krijgt gewoon opeens een mail dat ie geannuleerd is want konden niet afschrijven van de CC.. alle ruimte nog beschikbaar... zou bellen met Amazon de moeite waard zijn of sowieso verloren zaak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-08 21:22
ivokenevil schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:14:
Mijn zwager heeft er ook 1 kunnen bestellen maar krijgt gewoon opeens een mail dat ie geannuleerd is want konden niet afschrijven van de CC.. alle ruimte nog beschikbaar... zou bellen met Amazon de moeite waard zijn of sowieso verloren zaak?
Niet geschoten is altijd mis!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
loekf2 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:08:
[...]

Call ? Mijn projectleider moest ff 5 minuten wachten ;-)

Moet toch wel een redelijk aantal geweest zijn, collega die al maanden op Telegram zit had er ook een te pakken.
Geen interne call, call met een externe klant die om 9u was ingepland. Eentje die je niet kunt doorschuiven. Dus wel met schuin oog de bots gecheckt maar die gingen om 8u56 en 8u59 al af zonder resultaat. Handmatig lopen refreshen maar niks niet kunnen afrekenen.

En de nieuwe lichting staat alweer op marktplaats. :O

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• -Mike84-
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 12-10 20:53
Ik was zelf in de race voor een digital. Maar vanochtend met de Amzon.de drop toch maar voor de de disc versie gegaan. Ben benieuwd of deze vrijdag binnen gaat komen.

Bij Bol kun je trouwens nu met korting PS5 games krijgen met select.
Zo kost Immortals €34,99.-,Sackboy €59.99.- en Demon Souls €69.99.-

Heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-10 11:35
fredkroket schreef op maandag 1 februari 2021 @ 14:04:
[...]

Er waren er maar 3 en ik heb hem ook in bestelling staan (Betaald met CC). Joh, en anders sturen ze toch gewoon een nieuwe, geen punt :).
Ik heb de derde dan, dus ben benieuwd. CC nog niets afgeschreven, we zullen zien. Als het niet OK is gaat ie maar Marktplaats op of retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackPink
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 31-03-2021
Hc10cue schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:08:
[...]

uk moet je echt niet meer willen ook ivm invoerkosten
Ik heb er zelf een besteld en betaal 3 tientjes meer. Dat is voor mij een verwaarloosbaar bedrag. Zou niet weten waarom dat andere tegen zou moeten houden.

[ Voor 2% gewijzigd door BlackPink op 02-02-2021 10:20 . Reden: typo ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Laatst online: 13-10 16:20

Vuvuzela

My spire is forming

Was de Digital ook te koop net op amazon.de?

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timothy3000
-Mike84- schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:19:
Ik was zelf in de race voor een digital. Maar vanochtend met de Amzon.de drop toch maar voor de de disc versie gegaan. Ben benieuwd of deze vrijdag binnen gaat komen.

Bij Bol kun je trouwens nu met korting PS5 games krijgen met select.
Zo kost Immortals €34,99.-,Sackboy €59.99.- en Demon Souls €69.99.-

Heb er zin in :)
En heb je geen Select dan kun je ze voor dezelfde prijs krijgen op Amazon.nl! :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 13:13
Vuvuzela schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:21:
Was de Digital ook te koop net op amazon.de?
nee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Laatst online: 23:51
Zou nog even door dit topic bladeren als ik jou was (hint: er waren alleen al ruim 50 man in de Telegram groepen met een "succesvolle" bestelling). Met alle andere landen die ook bij Amazon.de kunnen bestellen mag je dus reken op zo'n 500 a 1000 orders :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijsonly1
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20-08-2021
[...]

Hmm inderdaad, die stond niet onder de PSX bot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivokenevil
headphoneguy schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:15:
[...]

Niet geschoten is altijd mis!
Nee we konden zogenaamd niet afschrijven en nu is de ps5 naar een ander gegaan werd hem gezegd haha. Hij kreeg alleen een mailtje van bevestiging en daarna 1 van annulering omdat ze niet konden afschrijven. Heeft niet eens de mogelijkheid gehad om te kunnen verifieren dus dat is wel zuur voor hem..op naar de volgende batch voor hem :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonsJerry
ivokenevil schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:31:
[...]

Nee we konden zogenaamd niet afschrijven en nu is de ps5 naar een ander gegaan werd hem gezegd haha. Hij kreeg alleen een mailtje van bevestiging en daarna 1 van annulering omdat ze niet konden afschrijven. Heeft niet eens de mogelijkheid gehad om te kunnen verifieren dus dat is wel zuur voor hem..op naar de volgende batch voor hem :o
Het gevolg is dat zijn exemplaar mogelijk op marktplaats wordt verpatst. https://www.marktplaats.n...uari.html?previousPage=lr

;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-10 17:27
Heb ook 1 kunnen bemachtigen, wel een overleg gemist hahah. Had het er graag voor over. Er kwam ook tegelijk een xbox drop, per ongeluk eerst een xbox series x besteld. Daarna nog gauw een PS5. Xbox geannuleerd, die heb ik al :). Vrijdag komt ie, lekker god of war, Horizon Zero Dawn en the last of us 2 spelen. Ben echt zo blij, even weer iets leuks !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
SimonsJerry schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:34:
[...]

Het gevolg is dat zijn exemplaar mogelijk op marktplaats wordt verpatst. https://www.marktplaats.n...uari.html?previousPage=lr

;(
Dan is hier niet alleen de PS5 met een snorretje maar diegene zelf ook... is toch echt niet normaal dit soort praktijken..mja dat is offtopic doe je niks aan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerDrie
Paprika schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:24:
[...]

Zou nog even door dit topic bladeren als ik jou was (hint: er waren alleen al ruim 50 man in de Telegram groepen met een "succesvolle" bestelling). Met alle andere landen die ook bij Amazon.de kunnen bestellen mag je dus reken op zo'n 500 a 1000 orders :+.
Ik lees het, nou ja, we gaan het wel zien. Was vanmorgen helaas te laat bij de nieuwe batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doomin
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-09 18:26
Hier is het net pas van de creditcard afgeschreven. Doet Amazon dit pas als ze zeker weten dat ze kunnen leveren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18:34
Mathijsonly1 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:47:
zojuist die drop gemist op Amazon.de - verwachten we ook nog een drop voor de Digitial edition ?
Ook al geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doomin schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:38:
Hier is het net pas van de creditcard afgeschreven. Doet Amazon dit pas als ze zeker weten dat ze kunnen leveren?
Afschrijving of reservering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iandb1
  • Laatst online: 30-07-2024
Neehoor, digitale editie is nog niet geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakkie1985
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-10 13:13
iandb1 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:43:
[...]

Wilde al zeggen, dit is nog niet geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Verwijderd schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:41:
[...]

Afschrijving of reservering?
Ik zie bij AMEX een reservering al, 508.39 euro "in behandeling". Teken dat ie echt bestaat, ergens in een magazijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
iandb1 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:43:
[...]

Volgens de Telegram app is de digitale editie op Amazon.de ook geweest vlak na de disk editie drop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinxian
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 13-10 16:26
jlena schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:47:
[...]

Volgens de Telegram app is de digitale editie op Amazon.de ook geweest vlak na de disk editie drop
Niet gebeurd. Digital editie was foute informatie. Alleen Disks waren op voorraad.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jlena
Tinxian schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:50:
[...]

Niet gebeurd. Digital editie was foute informatie. Alleen Disks waren op voorraad.
Ok bedankt, maar wacht weer op een nieuwe kans op disk, Geluid van de app stond uit dus weer naast de pot gepist. Hopelijk morgen meer geluk bij Intertoys. (als ik door de Bliep Bliep kom)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iandb1
Tinxian schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:50:
[...]

Was niet fout hoor, in de url staat quantity=1 wat betekent dat het er maar 1 was die waarschijnlijk retour is ofzo :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
jlena schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:51:
[...]

Ok bedankt, maar wacht weer op een nieuwe kans op disk, Geluid van de app stond uit dus weer naast de pot gepist. Hopelijk morgen meer geluk bij Intertoys. (als ik door de Bliep Bliep kom)
Is er morgen voorraad bij Intertoys?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:33
Ik denk wel dat we allemaal een duim mogen opsteken voor @MelvinW, hij helpt GOT aan PS5jes 8)

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• MelvinW
roffeltjes schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:56:
Ik denk wel dat we allemaal een duim mogen opsteken voor @MelvinW, hij helpt GOT aan PS5jes 8)
Graag gedaan hoor ;). Hoop dat veel van jullie 'm hebben kunnen bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 11:37
MelvinW schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:57:
[...]

De bot deed het perfect, beetje jammer alleen dat ik goederen in ontvangst stond te nemen en dus "ruim" te laat was om op bestellen te drukken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:55

Cordon

Lievelings jankert

iandb1 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:55:
[...]

Was niet fout hoor, in de url staat quantity=1 wat betekent dat het er maar 1 was die waarschijnlijk retour is ofzo :)
Was handmatig, er is geen digital beschikbaar geweest op .de vandaag. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iandb1
Cordon schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:58:
[...]

Was handmatig, er is geen digital beschikbaar geweest op .de vandaag. :P
Oohh die informatie heb ik gemist haha, thanks voor het melden :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23:33
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:56:
[...]

We herhalen het maar weer: Volg de PS Sense bot op Telegram en laat een browser raampje op een PC met speakers aan staan met fksclprs.nl.

Die laatste is niet snel, maar geeft wel een lekker harde sirene zodat je weet dat je naar je PC moet hollen.

Niemand weet wanneer drops komen. Wij niet, klantenservice van de shops ook niet.Vragen heeft niet zoveel zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timothy3000
roffeltjes schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:02:
[...]
We herhalen het maar weer: Volg de PS Sense bot op Telegram en laat een browser raampje op een PC met speakers aan staan met fksclprs.nl.

Die laatste is niet snel, maar geeft wel een lekker harde sirene zodat je weet dat je naar je PC moet hollen.

Niemand weet wanneer drops komen. Wij niet, klantenservice van de shops ook niet.Vragen heeft niet zoveel zin.
Je zag dat ik de vraag stelde op basis van
jlena schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:51:
[...]

Vond ''morgen meer geluk bij Intertoys'' vrij specifiek, dus vandaar de vraag. Lijkt me niet zo raar toch? ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Ik heb enkele weken geleden een belofte gedaan wanneer ik een PS5 extra zou binnenhalen, dat die voor een Tweaker is. Zelf lukte het hem niet. Nu is @Davidas ontzettend blij volgens mij.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
MelvinW schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:57:
[...]

Zolang ze de juiste voorbereidingen treffen. Dan wel natuurlijk, maar jouw bot maakt het wel ontzettend extra eenvoudig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-10 11:37
Nitwitt1991 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:05:
Ik heb enkele weken geleden een belofte gedaan wanneer ik een PS5 extra zou binnenhalen, dat die voor een Tweaker is. Zelf lukte het hem niet. Nu is @Davidas ontzettend blij volgens mij.....
Kan ik daar ook voor in aanmerkingen komen. Ik ben echt grootmeester drops missen door omstandigheden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitwitt1991
ConZito schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:07:
[...]

Kan ik daar ook voor in aanmerkingen komen. Ik ben echt grootmeester drops missen door omstandigheden :+
Haha. Er waren nog 2 andere die na hem kwamen met dezelfde vraag. Die gaan nog voor (mits ze niet zelf al iets hebben).

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• jlena
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:56:
[...]

Volgens een bron (van telegram group) worden er morgen 1000 disk editie's geleverd aan Intertoys dus in de komende dagen een drop en hopelijk morgen al (dat hoop ik). Word gek van mezelf om de grote drops te missen (Bol in December en dan afgelopen drop bij Amazon.de)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jordan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-10 07:22
roffeltjes schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 10:56:
is er geen manier waarop we hem zouden kunnen bedanken? donatie oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Liar-
  • Laatst online: 01-10 10:36
Het lijkt er op dat mijn amazon UK pakket die ik 25 jan heb bestel eindelijk is verzonden vannacht.

Ik heb heel lang een foutmelding gehad fout met CC die niet kon verifiëren.

Uiteindelijk na veel belletjes 30e toch afgeschreven, maar mijn account stond nog steeds op Rode letters betalings gegevens bijwerken. Spannende dagen dus met veel belletjes naar Amazon die mij verzekerden dat het goed zou komen.

Nu eindelijk een mail gehad van dispatch en mijn account heb ik meteen een track and trace optie en in het groen een levertijd tot 9 feb mogelijk. .

Today
Package has shipped
Balby, Doncaster UK

Damn wat was dat spannend zeg , moet toegeven heb amazon miss net een paar keer teveel gebeld om te kijken of alles nog goed zat. O-)

Om het verhaal af te maken, is het me ook nog gelukt om een ps5 te bemachtigen met de amazon.de drop vanochtend toen ik wakker werd. Linkje op twitter van fcksclprs gebruikt. betaald met ideal en wordt 5feb geleverd.

Misschien een tip voor mensen met iphone. Open de twitter links of telegram links direct in je browser en niet via de app zelf, want daar kon ik dus aan het einde niet afrekenen omdat er dan niet beschikbaar stond opeens. Toen heb ik de link direct in safari geopend en toen lukte het wel.

Let op dit was nog voor ik de amazon UK mail had gelezen en wilde zekere voor het onzekere nemen door er nog een te bestellen om mijn kansen te vergroten..

1 van de 2 gaat iig naar een vriend van mij, als belofte aan elkaar.

Nu maar hopen dat alles goed gaat met de post. Want het is al een keer misgegaan bij amazon.de met de xbox SX,DHL die dus zogenaamd langs zijn geweest waar dus niks van waar was. Pakketje dus weer terug gestuurd en mn geld terug. Fingers crossed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
Zijn er al mensen met een UK bestelling die voorbij de douane is?

6:45 AM
Initiated customs clearance process
Mouscron, BE

Ben wel benieuwd hoelang zoiets duurt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
ivokenevil schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:47:

Mouscron, BE

Iemand zei past laatst hier dat het 24 uur kan duren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackPink
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 31-03-2021
ivokenevil schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:47:

Mouscron, BE

dit duurt wel iets langer dan aan de GB kant 8)7 Die van mij en nog vele andere staat sinds gister op deze status en tot op heden nog geen vooruitgang.

Iniated customs clearance process
Mouscron, BE
10:18 AM

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Timothy3000 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:45:
Waarom zijn mensen tegen een Credit Card? In alle opzichten veel fijner en beter dan Ideal imo.
Ik denk, onbekend maakt onbemind. Plus doordat men vaak hoort over allerlei issues met CC's in de VS in de context van lekken en misbruik, dat de CC bij mensen hier in Europa een slechte naam krijgt. Onterecht imo. Maar je moet wel verantwoordt met de CC omgaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
flab007 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:57:
[...]

Ik denk, onbekend maakt onbemind. Plus doordat men vaak hoort over allerlei issues met CC's in de VS in de context van lekken en misbruik, dat de CC bij mensen hier in Europa een slechte naam krijgt. Onterecht imo. Maar je moet wel verantwoordt met de CC omgaan.
Credit Card is heel iets Amerikaans. Die vinden ons Nederlanders gek, dat we per se NU het echte bedrag willen betalen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 22:14
Een held ben je! _/-\o_

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimonsJerry
Hoe kom ik op de reservelijst :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Igorrr
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 03-02-2021
kwamen er vandaag nog playstations beschikbaar op amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22:13
Igorrr schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:06:
kwamen er vandaag nog playstations beschikbaar op amazon.de
zijn vanmorgen geweest

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• doomin
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 12-09 18:26
De intertoys ps5 pagina is net verandert naar het robotje, vanmorgen was er nog een productpagina. Zou er vandaag een drop komen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timothy3000
Ik weet niet of het wat betekent maar de pagina voor de PS5 op Intertoys bestaat ineens niet meer. Lijkt erop alsof ze met die pagina bezig zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JerDrie
Misschien de botjes misleiden met een nieuwe productpage?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
SimonsJerry schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:00:
[...]

Hoe kom ik op de reservelijst :7
Haha ik blijf ze aanslepen. Na 6 a 7 bestellingen begint de fun er wel vanaf te raken. 8)7 . Wellicht dat ik die twee wachtende nog doe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• empoirky
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 07-03-2021
BlackPink schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 11:50:
[...]

dit duurt wel iets langer dan aan de GB kant 8)7 Die van mij en nog vele andere staat sinds gister op deze status en tot op heden nog geen vooruitgang.

Iniated customs clearance process
Mouscron, BE
10:18 AM
Mine is also still at custom checks, it’s been there since yesterday morning...

I said in a previous post that with other orders from the UK earlier this month custom checks took about 24hr. But maybe they now have a bigger backlog of imports.

Let’s hope they move today - after the customs check it should be a matter of just a day or two to get to our doorsteps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amir98
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 25-10-2021
Beste tweakers,

wellicht is de vraag al x voorbij gekomen maar kan het niet zo snel vinden.

Heb geprobeerd bij amazon.de de ps5 te bestellen alleen telaat als ik het zo zie.

Hij geeft nu aan: We sturen je een email als het item beschikbaar is. Alleen ik heb betaald.

Wat doen ze daarmee nu? gaan ze de betaling terugstorten of sta ik op een soort preorder lijst?

Zoja, gaan ze dan eerst die preorder lijst af?

Edit: Als ik op pakket volgen druk krijg ik dit.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UgHCVAgicThymMByFU5msrAyFGc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8Kku5dkqVjrROKem51visNjs.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door Amir98 op 02-02-2021 12:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivokenevil
Amir98 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:36:
Beste tweakers,

Heb geprobeerd bij amazon.de de ps5 te bestellen alleen telaat als ik het zo zie.

Hij geeft nu aan: We sturen je een email als het item beschikbaar is. Alleen ik heb betaald.

Wat doen ze daarmee nu? gaan ze de betaling terugstorten of sta ik op een soort preorder lijst?

Je hebt betaald maar geen order? Wanneer de order gecancelled is vanwege voorraad krijg jij je geld terug en begint de hunt weer opnieuw. Heb je betaald maar geen cancel of orderbevestiging gehad dan zou ik ff bellen met ze als ik jou was :)

Had de afbeelding niet gezien... Je word nu aan een ander warehouse gekoppeld die wel voorraad heeft en krijgt een update zodra dit bekend is.. kan later vandaag zijn of morgen.. en anders als je het zeker wilt weten gewoon ff bellen

[ Voor 13% gewijzigd door ivokenevil op 02-02-2021 12:39 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Beste tweakers,

[Afbeelding]
Ik gok dat je een e-mail krijgt zodra ze een leverdatum kunnen geven.... 8)7

Amazon heeft het bestelproces goed op orde, kan natuurlijk altijd iets mis gaan

[ Voor 4% gewijzigd door cypher21 op 02-02-2021 12:39 ]

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amir98
ivokenevil schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:37:
[...]

Je hebt betaald maar geen order? Wanneer de order gecancelled is vanwege voorraad krijg jij je geld terug en begint de hunt weer opnieuw. Heb je betaald maar geen cancel of orderbevestiging gehad dan zou ik ff bellen met ze als ik jou was :)
Thanks voor je reactie. Wel een order bevestiging in de mail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moracin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09-10 21:05
pelidee schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 09:16:
[...]

Warehouse deal van gisteren staat er bij mij ook gewoon nog in, geen probleem mee.
Van deze batch mocht je wel maar 1 exemplaar bestellen.
Ja ondanks dat kreeg ik die melding. Stomme pech denk ik dus.
Dan maar weer wachten op een volgende drop. Het moet ooit een keer lukken om er 1 te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13-10 17:19
Als je vanochtend nog niet hebt kunnen kopen, dan weet ik het ook niet meer.

Inmiddels zijn alle grotere partijen nu weer geweest. Volgende levering zal pas weer over een maand tot anderhalve maand zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amir98
ivokenevil schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:37:
[...]

Had de afbeelding niet gezien... Je word nu aan een ander warehouse gekoppeld die wel voorraad heeft en krijgt een update zodra dit bekend is.. kan later
vandaag zijn of morgen.. en anders als je het zeker wilt weten gewoon ff bellen
Dus jij zou sowieso order laten staan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
Ik heb ff de playstation5 gebeuren niet meer gevolgd. Eind vorig jaar maar was bijna onmogelijk om een te bestellen :(

Zijn er nieuwe batches binnenkort weer beschikbaar in NL ?

En wat zijn de kansen nu nog voor mensen die nog niks hebben?

Ik heb nu geen console in huis |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:11
Beste tweakers,

[Afbeelding]
Ik heb dezelfde melding bij mijn warehouse deal van gister staan. Mij werd verteld dat er dan nog een item aan gekoppeld is. Deze order heb ik met CC betaald, definitieve betaling bij verzending.

Het is echter onzeker of hier op korte termijn nieuwe voorraad komt.

Vanmorgen meer geluk gehad en een nieuwe kunnen bestellen.

Denk dat het antwoord dus ook een beetje afhangt van of het om een warehousedeal gaat of om een nieuwe PS?

Om meteen alle andere misverstanden de wereld uit te helpen, je kan prima een warehousedeal & nieuwe tegelijk bestellen. Daarnaast wordt er ook niet gecheckt of je bij een ander amazon land een PS besteld hebt/in bestelling hebt staan.

Lang verhaal kort, je kan per amazon site/land een warehousedeal + nieuwe exemplaar bestellen als je dat zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TylerMayhem
  • Laatst online: 13-10 18:03

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

xminator schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:48:

Inmiddels zijn alle grotere partijen nu weer geweest. Volgende levering zal pas weer over een maand tot anderhalve maand zijn.
Ik wel, werk belemmerde er direct op te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivokenevil
Amir98 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:51:
[...]

Zeker weten! Bij mijn uk order duurde het ook langer dan normaal met versturen en gaven ze ook aan dat ik aan een ander warehouse gekoppeld werd... om het zeker te zijn kun je ff chatten of bellen.
Als je geduldig bent zou ik ff wachten haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• reeging
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:11
Amir98 schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:51:
[...]

Als je niks anders hebt lopen, JA!

En vooral ook verder zoeken, je kan die eerder bestelde altijd annuleren als je ergens anders eerder geluk hebt. Zo heb ik het ook gedaan.

Misschien komt er nu 1 vanuit amazon DE & UK, maar ik juich niet te vroeg. "it ain't over till the fat lady sings"

Zolang er nog geen PS in huis staat laat ik ze beide lekker lopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onepicnick
  • Laatst online: 18-02-2023
xminator schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:48:

Ik werk in een gevangenis waar ik mijn telefoon niet mee naar binnen mag nemen. tot nu toe zijn bijna alle drops die langskomen op werkdagen voor mij geweest dus heb ik nog geen actieve kans gemaakt tijdens de grote drops. Ik weet het inmiddels ook niet meer en wacht dus maar rustig mijn MM bestelling af, ik stond 120e eind december maar het blijft akelig stil. Ik denk dat ik in april een keertje aan de beurt ben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Devil N
ThaddeusX schreef op dinsdag 2 februari 2021 @ 12:52:
Ik heb ff de playstation5 gebeuren niet meer gevolgd. Eind vorig jaar maar was bijna onmogelijk om een te bestellen :(

Zijn er nieuwe batches binnenkort weer beschikbaar in NL ?

En wat zijn de kansen nu nog voor mensen die nog niks hebben?

Ik heb nu geen console in huis |:(
Op dit moment komen de nieuwe voorraaden slechts mondjesmaat binnen en zul je er echt bovenop moeten zitten om een console te kunnen bemachtigen. Wanneer de nieuwe batches binnenkomen en waar je moet zijn om te bestellen valt niet te voorspellen.

De PSX Sense bot op Telegram die al meerdermaals genoemd is hier is vrijwel essentieel om op de hoogte te blijven en snel genoeg te kunnen reageren.
Pagina: 1 ... 388 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord