Haha, no worries.
Even though I also payed for an expedited delivery after I made my order, I never had an indication of two business days. It was always 28.01-09.02 for me. And before I got the expedited delivery it was 08.02-28.02.Warduss schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:11:
[...]
The delivery window for expedited delivery was two business days, so they've already failed at delivering within the indicated time frame unfortunately. Don't think that was realistic to be honest with brexit and customs, but we shall see if they deliver before the reassigned delivery time of the 9th of February.
Maybe because I am in Belgium, but I wouldn't think that there is a big difference with the Netherlands.
I think if they want to deliver it before 09.02, they need to dispatch at the latest mid next week. Just the customs check would take 1-2 working days (based on my experience with other orders after Brexit).
I saw, however, that a couple of tweakers already had their orders dispatched. It would be interesting to hear how long customs checks took for them, once they have their PS5s in their hands.
Is eigenlijk al de volledige lijst van Bol.com uitgeleverd? Of hebben zij bij een volgeden levering ook nog een aantal reserveringen?
Ja, reserveringen zijn afgehandeld. Volgende bulk is dus losse verkoop.Teunuzzz schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:29:
Is eigenlijk al de volledige lijst van Bol.com uitgeleverd? Of hebben zij bij een volgeden levering ook nog een aantal reserveringen?
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
Hoop doet leven..... Is deze bulk dan helemaal op? Of komt er nog een deze dagen een kleine drop?Davidas schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:31:
[...]
Ja, reserveringen zijn afgehandeld. Volgende bulk is dus losse verkoop.
Waar baseer je dat op?Davidas schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:31:
[...]
Ja, reserveringen zijn afgehandeld. Volgende bulk is dus losse verkoop.
Reserveringslijst betrof zo'n 2000 consoles, nieuwe voorraad zat rond de 2500, 1+1=2.
Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red
ah ja ik ook 18 september, om 8:36 de mail van Dreamland toen gekregen dat de verwachte levertijd april was. Misschien moet ik ook maar eens bellen dan
Ik heb geen account aangemaakt, dus kan dat niet nagaan..dNyw schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:03:
[...]
Hier ook, staat er in jouw account van intertoys ook nog "Bestelling in behandeling" ?
Ze zouden alles in 1x uitleveren en dat is gebeurd. Kan overigens natuurlijk best zijn dat ze de kleine voorraad bewaren voor een volgende levering, maar dat weet alleen Bol.com.
Ook hier gisteren een PS5 via Intertoys kunnen bestellen. Heb deze met creditcard betaald, ik had een hele poos geleden een Intertoys account aangemaakt, juist voor de momenten dat er een drop zou komen.
Vanmorgen nog gebeld met Intertoys, orderstatus op de site gaf aan dat het nog in behandeling was, de medewerkster van de klantenservice gaf aan dat de bestelling verwerkt was en dat T&T code zou volgen.
Die heb ik inderdaad het afgelopen uur binnen gehad. Even geduld dus!
Vanmorgen nog gebeld met Intertoys, orderstatus op de site gaf aan dat het nog in behandeling was, de medewerkster van de klantenservice gaf aan dat de bestelling verwerkt was en dat T&T code zou volgen.
hier betaald met AfterPay en nog geen t&t binnen. zou het leuk vinden om hem dit weekend nog te kunnen ontvangen... maar ben bang dat het volgende week gaat worden.Yo_flow schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:04:
Ook hier gisteren een PS5 via Intertoys kunnen bestellen. Heb deze met creditcard betaald, ik had een hele poos geleden een Intertoys account aangemaakt, juist voor de momenten dat er een drop zou komen.
geduld? wat is dat?

Goedendag, het valt mij op dat er geen of bijna geen ps5 worden uitgeleverd door Media Markt. Of zie ik wat over het hoofd?
We zitten in hetzelfde schuitje, lijkt erop dat AfterPay iets langer gaat duren. Had vanochtend nog gebeld en toen zei ze waarschijnlijk volgende week omdat ze bestellingen nog aan het checken waren. Zie mijn bericht hieronder:Ihaznobrain schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:10:
[...]
hier betaald met AfterPay en nog geen t&t binnen. zou het leuk vinden om hem dit weekend nog te kunnen ontvangen... maar ben bang dat het volgende week gaat worden.
geduld? wat is dat?![]()
Dus ik ging er al vanuit dat het volgende week gaat worden, helaas. Nu het eindelijk gelukt is er eentje te bestellen is elke dag extra wachten een eeuwigheidTeocyn schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:54:
[...]
Fijn om te horen! Heb zelf voor de zekerheid ook nog gebeld omdat ik met Afterpay heb afgerekend, just to be sure dat alles is goed gegaan. Bij mij zeiden ze dat de order in het systeem staat en dat alles is goed gegaan. De reden dat het wat langer duurt is dat ze nog een extra controle doen op de bestellingen die zijn gemaakt. Zij verwacht dat ik ergens volgende week waarschijnlijk mijn Playstation binnen zou krijgen. En dus inderdaad vanzelf de T&T binnen krijg.
Vandaag contact gehad met Alphen aan den Rijn en ze hebben niks binnen gehad. En ze wisten ook totaal niet wanneer er weer wat binnen zou komen.Kleedje315 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:11:
Goedendag, het valt mij op dat er geen of bijna geen ps5 worden uitgeleverd door Media Markt. Of zie ik wat over het hoofd?
En ik dacht nog slim te zijn om afterpay te gebruiken om sneller door die brakke website heen te komenTeocyn schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:18:
[...]
We zitten in hetzelfde schuitje, lijkt erop dat AfterPay iets langer gaat duren. Had vanochtend nog gebeld en toen zei ze waarschijnlijk volgende week omdat ze bestellingen nog aan het checken waren. Zie mijn bericht hieronder:
[...]
Dus ik ging er al vanuit dat het volgende week gaat worden, helaas. Nu het eindelijk gelukt is er eentje te bestellen is elke dag extra wachten een eeuwigheid. Hopelijk krijgen we begin volgende week dan wat te horen!

Okay, duidelijk. Ik ben benieuwd. Ik heb wel zin in de PS5.NotSoSteady schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:02:
[...]
Ze zouden alles in 1x uitleveren en dat is gebeurd. Kan overigens natuurlijk best zijn dat ze de kleine voorraad bewaren voor een volgende levering, maar dat weet alleen Bol.com.
Dat hebben ze in de periode gedaan toen de rest niks had, was destijds wel een grote levering.Kleedje315 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:11:
Zal inderdaad met Afterpay te maken hebben, want ook ik heb Afterpay gebruikt en dacht ook slim te zijnIhaznobrain schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:24:
[...]
En ik dacht nog slim te zijn om afterpay te gebruiken om sneller door die brakke website heen te komen
I ordered one with standard delivery and it says that it will be delivered on 9th of February. Just had a chat with customer service and asked if it may be delayed or canceleld. She said `the item would be delivered by Tuesday, 9 February 2021. Also it has changed its status to shipping soon, don't worry.`empoirky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:55:
For people who ordered from Amazon UK: I generally use google translate to write here, but since I don't trust it very much I will write in English this time.
I called Amazon UK, after in the chat they tried to convince for a couple days now that my order is in 'advanced shipment' process. Just like another tweaker on this forum, after pressing them with questions, they admitted that they don't have the stock.
They still tried to reassure me that the PS5 will be delivered by FEB 9th (for people with expedited delivery). For the normal delivery the adviser suggested end of February...
Still, I am confident that in order for Amazon to sell them, they are very certain on when they will receive the stock necessary to fulfil all orders made in line with the provided delivery windows. So I think its just a waiting game, hopefully no cancellations.
Also, for me that shows that unfortunately all the rumours (especially on French forums) that Amazon DE/EU had 124 000 PS5s in stock are completely false...
Heel raar... ik had op 19 november gepreorderd bij mediamarkt Rotterdam. Sindsdien geen enkele info gekregen. En op twitter komen ze met vage antwoorden als: we hebben geen inzage of he is ons niet bekend.
Vergeleken met andere retailers.. tast ik bij mediamarkt in het duister.
Hier nog iemand met een After Pay bestelling op intertoys. Ook ik blijf hangen op "in behandeling", en van de klantenservice word ik niks wijzer. Mijn bestelling zou in review zijn en ze hebben geen indicatie van tijd.. Oke dan.
Zelfde als bij de mede-tweakers.Bjoebel schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:37:
Hier nog iemand met een After Pay bestelling op intertoys. Ook ik blijf hangen op "in behandeling", en van de klantenservice word ik niks wijzer. Mijn bestelling zou in review zijn en ze hebben geen indicatie van tijd.. Oke dan.
Ik denk dat we pas op volgende week kunnen rekenen
Ik ben er ook bang voor. Hopen dat ze geen orders gaan annuleren.robbertg91 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:38:
[...]
Zelfde als bij de mede-tweakers.
Ik denk dat we pas op volgende week kunnen rekenen
Dit is bij de meeste retailers niet anders. Het standaard antwoord is overal wel dat ze nog geen datum hebben en dat ze je zullen contacteren indien het zover is. Heel irritant, maar wat moeten ze anders. Aan de andere kant heb ik soms wel het idee dat ze een beetje meer transparantie kunnen hebben. Bijvoorbeeld aangeven wanneer er bestellingen zijn gedaan etc...Kleedje315 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:33:
Heel raar... ik had op 19 november gepreorderd bij mediamarkt Rotterdam. Sindsdien geen enkele info gekregen. En op twitter komen ze met vage antwoorden als: we hebben geen inzage of he is ons niet bekend.
Tsja.. ben er ook een beetje bang voor dat ze de Afterpay orders gewoon niet gaan uitleveren, maar we gaan het zienBjoebel schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:47:
[...]
Ik ben er ook bang voor. Hopen dat ze geen orders gaan annuleren.
En? Hebben mensen al te horen gekregen dat ze op 4-9feb ontvangen van Amazon UK?
Ja precies dat. Meer transparantie bieden. Bij GM bijvoorbeeld, zie je af en toe berichten als "aantal preorder uitgeleverd"Santiago2019 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:48:
[...]
Dit is bij de meeste retailers niet anders. Het standaard antwoord is overal wel dat ze nog geen datum hebben en dat ze je zullen contacteren indien het zover is. Heel irritant, maar wat moeten ze anders. Aan de andere kant heb ik soms wel het idee dat ze een beetje meer transparantie kunnen hebben. Bijvoorbeeld aangeven wanneer er bestellingen zijn gedaan etc...
Hier staat de zending op preparing for dispatch en estemated delivery op 9 feb.mustiej schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 15:58:
En? Hebben mensen al te horen gekregen dat ze op 4-9feb ontvangen van Amazon UK?
Potver! Denk ik op tijd te zijn net bij Intertoys... nada-nix
Heb je geluk gehad, ook 18september besteld bij dreamland (bevestigingsmail om 8.29) en midden deze week een mail gehad waarin gezegd werd dat ik hem deze week zou mogen ophalen, ging een sms krijgen als hij klaar is. Echter geen sms gekregen en bij navraag in het winkelpunt (Deurne) zeiden ze me dat er deze week levering binnen was gekomen maar dat ik er nog niet bijzat. Levering staat bij mij op 04/02/2021 maar dat is zuiver indicatief en niet bindend 😁ZlM01 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:28:
Voor mensen uit België.
Ik heb deze morgen totaal onverwacht een mail gekregen dat mijn bestelling van Dreamland af te halen is.
Disk versie van de PS5. Heb hem gepreordered op de morgen dat ze open hebben gezet op de site, maar heb heel rap mail terug gekregen dat ik niet bij de eerste batch zit.
Ter info: verwachte levertijd was eerst april, maar onlangs (weet niet wanneer) is het aanpast naar 2/2, en nu dus blijkbaar reeds binnen.
Van een onverwachte leuke wending van de week gesproken
Geniet ervan!
Om bij MM te bestellen? Ja. GM krijgt telkens heel kleine partijen dus ga ik naar een grotere afnemer van consoles.Vincitore058 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:53:
[...]
Is dat verstandig? Dat zeggen er nu een heleboel dus volgende keer gaat het heel rap allemaal
Gisteren is het dan eindelijk gelukt, de PS5 weten te bemachtigen dankzij de PSX-Sense Telegram Bot! Zojuist heb ik hem binnen gekregen, een leuk weekend voor de boeg dus. Bedankt voor alle hulp in dit topic en succes aan iedereen die nog op zoek is!
Het wordt verstuurd 30januariBlackPink schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 16:50:
[...]
Hier staat de zending op preparing for dispatch en estemated delivery op 9 feb.
Die van mij is zojuist veranderd naar dispatching now
Ben benieuwd hoe lang het versturen gaat duren...
N.a.v. jou comment ging ik even kijken als ik op invoice klik zie ik een packing slip staan betekent dit dat hij snel onderweg is ?Maverick271280 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:29:
[...]
Alle Amazon UK naar NL worden uiterst 30 januari verstuurd. 4-9 februari thuis. Heb dit eerder al gemeld.
Twee vragen: hoe weet u dit?mustiej schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:40:
Alle Amazon UK naar NL worden uiterst 30 januari verstuurd. 4-9 februari thuis. Heb dit eerder al gemeld.
Heeft u informatie voor verzending naar België
Heb gemerkt dat alle soorten zendingen en pakketjes naar NL niet verstuurd zijn en pas op 30januari massaal de deur uitgaan en op de deurmat staan tussen 4 en 9 februari.empoirky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:42:
[...]
Twee vragen: hoe weet u dit?
Heeft u informatie voor verzending naar België?
Belgie, geen idee.
Heb alleen een email van Amazon waarin staat:
"I can see that your order is due for delivery on 9 February 2021 .
Please rest assured that your order is progressing as expected and will be delivered by then."
Staat voor de rest gewoon nog op expected 9 Feb. Als het er eerder is, leuk. Is ie er op 9 februari, ook prima. Zolang als ik m maar krijg.
*edit: typo
"I can see that your order is due for delivery on 9 February 2021 .
Please rest assured that your order is progressing as expected and will be delivered by then."
Staat voor de rest gewoon nog op expected 9 Feb. Als het er eerder is, leuk. Is ie er op 9 februari, ook prima. Zolang als ik m maar krijg.

*edit: typo
Als uw logica klopt, is het niet de vraag of ze die op voorraad hebben. Ik hoop dat je gelijk hebt.mustiej schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:44:
[...]
Heb gemerkt dat alle soorten zendingen en pakketjes naar NL niet verstuurd zijn en pas op 30januari massaal de deur uitgaan en op de deurmat staan tussen 4 en 9 februari.
Belgie, geen idee.
Als je de packing slip opent zie je de shipping date!BlackPink schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:32:
[...]
N.a.v. jou comment ging ik even kijken als ik op invoice klik zie ik een packing slip staan betekent dit dat hij snel onderweg is ?
Daar ga ik wel van uit. Zie ook de comments van mustiejBlackPink schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:32:
[...]
N.a.v. jou comment ging ik even kijken als ik op invoice klik zie ik een packing slip staan betekent dit dat hij snel onderweg is ?
Mine has also changed to 'Dispatching now'. But the shipping date on the 'packing slip' is 25.01. This doesn't make any sense - shipped 4 days ago.Tijnio schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:56:
[...]
Als je de packing slip opent zie je de shipping date!
Unless mustiej is right - maybe they are shipping many items together in bulk after Brexit, instead of shipping each item separately?
de mijne ook.Maverick271280 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 19:29:
[...]
i have the same as you packing slip shipment is 25.01 if i go to my CC the amount of money is still reservated and not charged yet.empoirky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:06:
[...]
Mine has also changed to 'Dispatching now'. But the shipping date on the 'packing slip' is 25.01. This doesn't make any sense - shipped 4 days ago.
Unless mustiej is right - maybe they are shipping many items together in bulk after Brexit, instead of shipping each item separately?
Mijn amazon UK order helaas nog steeds preparing for dispatch. Ook in de order summary.. helaas..
Ik neem aan dat je 18 september bedoeld?DiJerno schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:24:
Vandaag ps5 afgehaald bij dreamland. Pre order van 19 september. Gewoon betaald aan de kassa en buiten lopen. Echt nostalgie 😅
[Afbeelding]
Veel geluk en succes aan iedereen.
Misschien dat jouwe later op de avond naar die status gaat. Ik check mijn status wel steeds in de app hierin zit bij mij ook nog wel is wat verschil t.o.v. web browser.Stofbal schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:24:
Mijn amazon UK order helaas nog steeds preparing for dispatch. Ook in de order summary.. helaas..
bij mij ookStofbal schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:24:
* zucht * same...

Alsof ik bij de conveyor belt op Schiphol sta te wachten totdat mijn PS5 aankomt.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Haha! Ik snap dit helemaal. Ik check ook zeker niet 10x per dag de site ofzo hoor..Arx schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 20:58:
[...]
* zucht * same...![]()
Alsof ik bij de conveyor belt op Schiphol sta te wachten totdat mijn PS5 aankomt.
Weet niet of dit al gedeeld was, zie het zo snel niet terug. Anders excuses. Stukje van techtastic.
Update 29/01 (15:08) → Bol.com heeft de reserveringslijst inmiddels afgewerkt en dat betekent dat ze weer over zullen gaan in losse verkoop. Volgens Patrick, die inmiddels betrouwbaar is gebleken, ontvangen ze vandaag nog een kleine levering van 100 PS5 Digital Edition-consoles. Game Mania zou er 500 hebben ontvangen, echter gaan deze naar de pre-orders. De grootste levering zou plaats hebben gevonden bij Amazon Duitsland, waar er deze week naar verluidt 7500 PS5 Disk Edition-consoles zijn afgeleverd. Je kan hier dan ook een drop verwachten ergens in de komende 4 dagen.
Op zich plausibel, maar zoiets kan je ook zo uit je duim zuigen. Er zijn drops geweest, maar niemand weet hoever ze door de pre-orders zijn (ik geloof niet dat BOL zich hierover uit laat).
Intertoys is door de Pre-lijst heen, maar Mediamarkt had me nogal een wachtrij (al snel 10.000 of meer), ik ga ervan uit dat BOL ook nogal een mega-rij had. Dus dat Intertoys erdoor is is goed nieuws, maar dat betekent niet direct dat dat ook voor de andere partijen ook zo is.
Het maakt ook niets uit. Je moet je Telegram in de gaten houden. Of het nou een week of een maand duurt.
Intertoys is door de Pre-lijst heen, maar Mediamarkt had me nogal een wachtrij (al snel 10.000 of meer), ik ga ervan uit dat BOL ook nogal een mega-rij had. Dus dat Intertoys erdoor is is goed nieuws, maar dat betekent niet direct dat dat ook voor de andere partijen ook zo is.
Het maakt ook niets uit. Je moet je Telegram in de gaten houden. Of het nou een week of een maand duurt.
"Betrouwbare Patrick"pelidee schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 21:24:
Weet niet of dit al gedeeld was, zie het zo snel niet terug. Anders excuses. Stukje van techtastic.
[...]
En als er deze week niks dropt, dan is het volgende week betrouwbare hendrik.
Finally dispatched by Amazon UK, delivery by ... bPost
There was a discussion about PostNL earlier, trust me, every time I order from Bol I pray it’s PostNL and not bPost
But since it’s bPost and not UPS for example I wonder if it is possible that the PS5s are already on European soil.
Also, great call on the shipping date from mustiej

There was a discussion about PostNL earlier, trust me, every time I order from Bol I pray it’s PostNL and not bPost
But since it’s bPost and not UPS for example I wonder if it is possible that the PS5s are already on European soil.
[ Voor 8% gewijzigd door empoirky op 30-01-2021 05:55 ]
Hallo, ik heb mijn ps5 16 november bij de mm gepreorderd maar ze hebben nog steeds niets laten weten. Iemand een idee hoeveel maanden het nog kan duren.
Still Preparing for dispatch here.. eta is still 9febempoirky schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 05:52:
Finally dispatched by Amazon UK, delivery by ... bPost![]()
There was a discussion about PostNL earlier, trust me, every time I order from Bol I pray it’s PostNL and not bPost![]()
Hier is hij nu ook op dispatched. 😀 wordt geleverd door PostNL. Zal volgende week wel binnenkomen 🤞🏻empoirky schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 05:52:
Finally dispatched by Amazon UK, delivery by ... bPost![]()
There was a discussion about PostNL earlier, trust me, every time I order from Bol I pray it’s PostNL and not bPost![]()
Standaard of Express delivery?rob01786 schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 08:30:
[...]
Hier is hij nu ook op dispatched. 😀 wordt geleverd door PostNL. Zal volgende week wel binnenkomen 🤞🏻
Mijn Amazon bestelling is sinds gisteravond ook bijgesteld naar dispatching now met standaard levering.
Krijg je niet aan de grens last met douane/inklaringskosten? Aangezien Brexit nu echt “afgerond” is. Ik weet niet of ik nu nog wel op een order uit de UK zou willen wachten.ivokenevil schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:35:
[Afbeelding]
Bij mij nog steeds zo... hoop toch wel dat ie verstuurd word vandaag haha
Computer says no
Ik wist wel dat ik helderziend was.
Pakketjes gaan via Belgie zie ik.. misschien dat Belgie ook zelfde data worden geleverd.
Pakketjes gaan via Belgie zie ik.. misschien dat Belgie ook zelfde data worden geleverd.
Nee hoor, zit netjes bij de order in verwerkt en is dus ook inzichtelijk.Meekoh schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:41:
[...]
Krijg je niet aan de grens last met douane/inklaringskosten? Aangezien Brexit nu echt “afgerond” is. Ik weet niet of ik nu nog wel op een order uit de UK zou willen wachten.
Computers en consoles zijn 0% en daarbij regelt Amazon verder alles en is dat al betaald. Dus maak me niet drukMeekoh schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:41:
[...]
Krijg je niet aan de grens last met douane/inklaringskosten? Aangezien Brexit nu echt “afgerond” is. Ik weet niet of ik nu nog wel op een order uit de UK zou willen wachten.
Is er een manier waardoor je goed up-to date kan worden gehouden over wanneer je weer een PS5 kan orderen? Tegen de tijd dat ik hoor dat je ze weer kan kopen zijn ze allang weer uitverkocht.(Ik ben een beetje nieuw op dit topic
)
Al gezocht in het topic? Er zijn meerdere Telegram groepen langsgekomen in het topic.Lucas Wielink schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:09:
Is er een manier waardoor je goed up-to date kan worden gehouden over wanneer je weer een PS5 kan orderen? Tegen de tijd dat ik hoor dat je ze weer kan kopen zijn ze allang weer uitverkocht.(Ik ben een beetje nieuw op dit topic)
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Ik zie het nu ja, dankjewel!Yorinn schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:10:
[...]
Al gezocht in het topic? Er zijn meerdere Telegram groepen langsgekomen in het topic.
Bij mij ook nog hetzelfde, met expedited delivery terwijl mensen met standaard nu al verzendbevestigingen krijgen... Blijf voor de rest van vandaag maar van die site af en kijk aan het einde van de dag wel weer.ivokenevil schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 09:35:
[Afbeelding]
Bij mij nog steeds zo... hoop toch wel dat ie verstuurd word vandaag haha
Ik heb 26 januari een mail gehad van Game Mania Belgie over welke editie console ik wil en dit voor de 29ste moest laten weten.
Iemand een idee wanneer deze er dan zal zijn?
Iemand een idee wanneer deze er dan zal zijn?
Preparing for Dispatch
Delivery Estimate:
Wednesday, 27 January 2021 - Tuesday, 9 February 2021
Gebeurt weinig he, zzzzz. Straks mooi 20e tering, weinig express aan deze levering.
Order Summary
Items:
£374.99
Postage & Packing:
£25.13
Total before VAT:
£400.12
Total:
£400.12
Import Fees Deposit
£84.03
Order Total:
£484.15
Delivery Estimate:
Wednesday, 27 January 2021 - Tuesday, 9 February 2021
Gebeurt weinig he, zzzzz. Straks mooi 20e tering, weinig express aan deze levering.
Order Summary
Items:
£374.99
Postage & Packing:
£25.13
Total before VAT:
£400.12
Total:
£400.12
Import Fees Deposit
£84.03
Order Total:
£484.15
Zitten er limitaties aan een Britse ps5 (op de stekker na)? Ik weet dat bijvoorbeeld PSN kaarten regio gebonden zijn.
heel kort... neekrablander schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:46:
Zitten er limitaties aan een Britse ps5 (op de stekker na)? Ik weet dat bijvoorbeeld PSN kaarten regio gebonden zijn.
Nee, een vriend van mij heeft een UK PS5 van amazon draaien, werkt allemaal zonder problemen met een snoertje van 2 euro erbij.krablander schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:46:
Die regio-koppeling heeft betrekking op je PSN account, niet op de console. Dus je kunt een Nederlandse PSN prepaid card prima gebruiken op een Britse PS5, zolang je PSN account maar Nederlands is.krablander schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:46:
U hoeft niet eens een kabel te kopen. U kunt eenvoudig de VK-naar-EU-adapter gebruiken. Een paar jaar geleden heb ik mijn PS4 uit het VK meegenomen toen ik naar België verhuisde - geen enkel probleem, behalve dat ik een nieuw account moest aanmaken.LordLynx schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 10:49:
[...]
Nee, een vriend van mij heeft een UK PS5 van amazon draaien, werkt allemaal zonder problemen met een snoertje van 2 euro erbij.
[ Voor 7% gewijzigd door empoirky op 30-01-2021 11:22 ]
Ah nee, de betaling is ineens niet meer te vinden bij mijn credit card info waar deze eerst in gereserveerd stond. En had deze week ook al contact opgenomen met customer service om te checken of alles in orde was, waarna me verteld werd dat alles klopte en me geen zorgen hoefde te maken.
Wordt weer een middag bellen en dingen regelen
Hier hetzelfde. Status nog wel steeds op preparing to dispatch.drinnian schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:21:
Ah nee, de betaling is ineens niet meer te vinden bij mijn credit card info waar deze eerst in gereserveerd stond. En had deze week ook al contact opgenomen met customer service om te checken of alles in orde was, waarna me verteld werd dat alles klopte en me geen zorgen hoefde te maken.
Laat maar weten hoe het gaat bij jou
Amazon.co.uk bestelling op 25 januari zojuist dispatched (Digital edition). Stond aanvankelijk op 9 februari.
My Amazon.co.uk digital edition order was dispatched today too via postNL. Arrival time says 9th of Feb but I expect it earlier.
net gebeld, vrijwel hetzelfde verhaal gekregen. Schijnbaar klopt alles nog wel, zou de betaling wel door gekomen zijn en wordt hij deze week verzondenjaspermeul schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:25:
[...]
Hier hetzelfde. Status nog wel steeds op preparing to dispatch.
Laat maar weten hoe het gaat bij jou
Krijg er zometeen nog via email een bevestiging van.
Heb gisteren exact dezelfde mail ontvangen van ze, stelt mij niet gerust dat ze een copy/paste mail sturen. Zelfde mensen die mij op woensdag wisten te vertellen dat mijn order nog die dag de deur uit zou gaan, dus vandaar dat mijn vertrouwen hierin niet heel hoog isivokenevil schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:46:
[Afbeelding]
Als het is dus niks aan de hand
Die gasten hebben geen inzicht op de Amazon warenhuis dus als het op de werkvloer opeens geen PS5's meer te verpakken zijn en een melding van maken, krijgt de klantenservice dan pas te zien.ivokenevil schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:46:
[Afbeelding]
Als het is dus niks aan de hand
Dus zolang je geen item is dispatched melding krijgt = big if true
Hier stond het bedrag ook gereserveerd en valt ook niet meer te vinden. Customer service vertelde mij ook dat alles in orde was, en dat ik mij absoluut geen zorgen hoefde te maken.drinnian schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:21:
Hieronder de chat met de klantservice :
/f/image/KGJFXW5E8TJ9SwCIgMvzbSQU.png?f=fotoalbum_small)
/f/image/KZfSU99CDYjLOUaszIIM07ia.png?f=fotoalbum_small)
Dit! Er is geen voorraad anders was die wel verzonden. Er zal vast voorraad komen.mustiej schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:54:
[...]
Die gasten hebben geen inzicht op de Amazon warenhuis dus als het op de werkvloer opeens geen PS5's meer te verpakken zijn en een melding van maken, krijgt de klantenservice dan pas te zien.
Dus zolang je geen item is dispatched melding krijgt = big if true
Al tig keer met de klantenservice gesproken en mijn ps5 zou ik alle keren krijgen uiteindelijk nooit gekregen. Nu gelukkig weer eentje besteld, hopelijk komt de disc versie de 9e binnen.
Als je inlogt via de browser op Amazon en je gaat naar je account-> transacties zie je hier dan het bedrag staan ? Je kan ook nog op settings klikken zie je hier toevallig een rood uitroepteken staan? Dit heeft mijn order van 3 december namelijk verknalt. Telkens werd mij verteld dat de betaling goed was doorgekomen. Maar achteraf bleek door dit dat ik in een soort loop zat. Toen ik dit gefixt had was de volgende dag het bedrag opeens wel gereserveerd op mn CC.PEBKAC schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:36:
[...]
Hier stond het bedrag ook gereserveerd en valt ook niet meer te vinden. Customer service vertelde mij ook dat alles in orde was, en dat ik mij absoluut geen zorgen hoefde te maken.
[Afbeelding][Afbeelding]
Nu staat de betaling weer in het overzicht in mijn bankapp en zie ook dat de betaling voldaan is op amazon (ipv op pending). Dus hopelijk gaat het nu de goede kant opPEBKAC schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 12:36:
[...]
Hier stond het bedrag ook gereserveerd en valt ook niet meer te vinden. Customer service vertelde mij ook dat alles in orde was, en dat ik mij absoluut geen zorgen hoefde te maken.
[Afbeelding][Afbeelding]
Maar een VK-naar-EU adapter is een stuk duurder dan een kabeltje.....empoirky schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 11:11:
[...]
U hoeft niet eens een kabel te kopen. U kunt eenvoudig de VK-naar-EU-adapter gebruiken. Een paar jaar geleden heb ik mijn PS4 uit het VK meegenomen toen ik naar België verhuisde - geen enkel probleem, behalve dat ik een nieuw account moest aanmaken.
Heeft er iemand nog een link naar de juiste kabel voor UK PS5? Mijn order van Amazon UK is namelijk ook onderweg naar NL en wordt bezorgd door post NL.
Yup bij mij is de betaling (zowel bij payments op Amazon als bij mijn CC) ook definitief ipv pending/gereserveerddrinnian schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:00:
[...]
Nu staat de betaling weer in het overzicht in mijn bankapp en zie ook dat de betaling voldaan is op amazon (ipv op pending). Dus hopelijk gaat het nu de goede kant op
Google even op c7 stekker. Bij elke zaak die kabels verkoopt wel te vinden.BlackPink schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 15:04:
Heeft er iemand nog een link naar de juiste kabel voor UK PS5? Mijn order van Amazon UK is namelijk ook onderweg naar NL en wordt bezorgd door post NL.
Hier betaling inderdaad ook terug in de bankapp en nu als verwerkt ipv reservering. Amazon status nog wel preparing for dispatch.
Thanks, ik heb even gekeken, deze staat op completed. Het geld is nu ook afgeschreven van mijn CC. Dan zal het wel goed komen neem ik aanBlackPink schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 14:46:
[...]
Als je inlogt via de browser op Amazon en je gaat naar je account-> transacties zie je hier dan het bedrag staan ? Je kan ook nog op settings klikken zie je hier toevallig een rood uitroepteken staan? Dit heeft mijn order van 3 december namelijk verknalt. Telkens werd mij verteld dat de betaling goed was doorgekomen. Maar achteraf bleek door dit dat ik in een soort loop zat. Toen ik dit gefixt had was de volgende dag het bedrag opeens wel gereserveerd op mn CC.
Dan is het heel aannemelijk dat ie op kort termijn wordt verzonden.PEBKAC schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:07:
[...]
Thanks, ik heb even gekeken, deze staat op completed. Het geld is nu ook afgeschreven van mijn CC. Dan zal het wel goed komen neem ik aan
ZEKER??DiJerno schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 18:24:
Vandaag ps5 afgehaald bij dreamland. Pre order van 19 september. Gewoon betaald aan de kassa en buiten lopen. Echt nostalgie 😅
[Afbeelding]
Veel geluk en succes aan iedereen.
Vriend van mij heeft op 17 september gepreorderd telefonisch met de winkel, nog steeds niets
SPiET
Bij mij staat hij ook nog vast ondanks express levering en betalen via gift cardsBlackPink schreef op zaterdag 30 januari 2021 @ 16:26:
[...]
Dan is het heel aannemelijk dat ie op kort termijn wordt verzonden.
Zou wel lullig zijn als hij wordt gecanceld en ik dan 500 euro aan amazon gift cards zou hebben (komt wel op, maar toch)
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |