Zou een mooie stunt zijn als er iemand luiers en gewichten besteld en die gejat worden omdat ze denken dat het een PS5 is.0619tje schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:21:
[...]
Ja maar een pak luiers weegt geen 7kilo?![]()
WiFiKabelNodig schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:22:
[...]
Zou een mooie stunt zijn als er iemand luiers en gewichten besteld en die gejat worden omdat ze denken dat het een PS5 is.
Gaat om het idee dat er van alles in kan zitten, een monitor, een stel gewichten, een dildo van 7 kilo. Voor een "mogelijk" duur apparaat zet je niet je baan op t spel.0619tje schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:21:
[...]
Ja maar een pak luiers weegt geen 7kilo?![]()
Disc edition zojuist bezorgd door PostNL 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Van Bol.com
Van Bol.com
[ Voor 9% gewijzigd door SoleriusJoe op 28-01-2021 16:40 ]
Joey
T&T code van Intertoys is inmiddels ontvangen
Respect dat het je gelukt is bij Intertoys, ik kwam niet verder dan mijn gegevens invullen voor de site er alweer uit lag..Lanooooo schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:44:
ik heb helaas nog niks binnen. wel de orderbevestiging binnen en betalings bevestiging.Lanooooo schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:44:
hoelaat heb je jouw orderbevestiging binnen gekregen?
Om 10.53u.Ihaznobrain schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:54:
[...]
ik heb helaas nog niks binnen. wel de orderbevestiging binnen en betalings bevestiging.
hoelaat heb je jouw orderbevestiging binnen gekregen?
Thanks! de mijne kwam om 10:51 binnen.. fingers crossed
PS5 disc editie geleverd door Bol.com
Thanks allen voor alle tips en succes met hunten!
Nice! have funKabelKink1991 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:57:
PS5 disc editie geleverd door Bol.comThanks allen voor alle tips en succes met hunten!
Nice hier ookLanooooo schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:44:
Nice, hoe had je/jullie de betaling gedaan?
En kreeg je een mailtje van intertoys zelf met T&T, of zag je het in je account staan ofzo?
Net mail gehad van amazon.co.uk dat de disc ps5 van 25ste dispatched is!
Leuk! Wat is nu uw schatting van de levering?pirader schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 18:31:
Aw, die van mij nog niet.. Hoe zit het met mijn andere amazon UK collega’s?pirader schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 18:31:
Die van mij is vandaag aangekomen in Eindhoven. Levering is morgen in de middag.Stofbal schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 18:50:
[...]
Aw, die van mij nog niet.. Hoe zit het met mijn andere amazon UK collega’s?
Afgelopen maandag de 25ste van Januari besteld
[ Voor 8% gewijzigd door Oozie op 28-01-2021 18:58 ]
If you see me running, try to catch up
Ik neem aan dat dat met expres levering is? Mijn ps5 met standaard levering staat nog op preparing for dispatch voor 9 februari.
Kloptme_mrtn schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 18:59:
Ik neem aan dat dat met expres levering is? Mijn ps5 met standaard levering staat nog op preparing for dispatch voor 9 februari.
Hoeveel kostte die express delivery extra
En die van mij met express delivery staat nu op "expected by 9 feb" waar eerder nog preparing for dispatch stond, hmmf

Mijne was standaard verzending. Zou ten laatste 8 feb toekomen!
£23.26timpie81 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:00:
[...]
Hoeveel kostte die express delivery extra
Thanks als je hem zo spoedig mogelijk wilt hebben snap ik dat wel
Waren ze snel uitverkocht? Of had je wel even de tijd?Oozie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 18:58:
[...]
Die van mij is vandaag aangekomen in Eindhoven. Levering is morgen in de middag.
Afgelopen maandag de 25ste van Januari besteld
Je moest er weer razend snel bij zijn... waren in enkele minuten al weer uitverkochtMrTuinstra schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:31:
[...]
Waren ze snel uitverkocht? Of had je wel even de tijd?
Disc versie van bol eindelijk binnen. Postnl app zei tussen 17:30 en 19:30, nou 19:29 was de bezorger er 😂
Succes iedereen met de hunt!
Succes iedereen met de hunt!
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Heb net ook met ze gechat. Bij mij staat er ook 9 feb en ik heb ook voor express delivery gekozen. Tot 2 keer toe krijg ik nu the horen dat mijn betaling niet gelukt is terwijl het toch echt wel in mijn cc overzicht "pending" staat. Morgen telefonisch proberen. Lijkt mij gewoon dat ze niet voldoende voorraad hebben.Warduss schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:06:
[...]
En die van mij met express delivery staat nu op "expected by 9 feb" waar eerder nog preparing for dispatch stond, hmmf
Hier ook. Sommigen van ons hebben tenminste al hun verzendnotificaties. Dus we weten dat het echt kan zijnWarduss schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:06:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door empoirky op 28-01-2021 20:09 ]
Toen ik gisteren contact had via de chat vroegen ze ook naar mijn betaling (was eerste keer niet gelukt met cc, tweede keer wel). Na aangeven van mijn zijde dat het bedrag ook gereserveerd stond op mijn cc kreeg ik te horen dat het in orde was en dat hij hoogstwaarschijnlijk "vandaag of morgen" verzonden zou worden. Ga morgen nogmaals contact zoeken als de status niet wijzigt denk ik1Zeydoun schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 20:07:
[...]
Heb net ook met ze gechat. Bij mij staat er ook 9 feb en ik heb ook voor express delivery gekozen. Tot 2 keer toe krijg ik nu the horen dat mijn betaling niet gelukt is terwijl het toch echt wel in mijn cc overzicht "pending" staat. Morgen telefonisch proberen. Lijkt mij gewoon dat ze niet voldoende voorraad hebben.
Same here. Ik heb zojuist ook met Ann gechat. Maar daar kwam ik niet verder mee dan dat alles goed staat en ik mee geen zorgen hoefde te maken. Ik heb hun verteld dat hoe vaker ze dat zeggen, hoe meer ik mij zorgen maak.1Zeydoun schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 20:07:
[...]
Heb net ook met ze gechat. Bij mij staat er ook 9 feb en ik heb ook voor express delivery gekozen. Tot 2 keer toe krijg ik nu the horen dat mijn betaling niet gelukt is terwijl het toch echt wel in mijn cc overzicht "pending" staat. Morgen telefonisch proberen. Lijkt mij gewoon dat ze niet voldoende voorraad hebben.

We gaan het zien....

Dat verhaal had ik gisteren ook. Bij mijn chat met Ann zojuist heb ik dat haar teruggegeven en daarvoor heeft ze excuses gemaakt.....Warduss schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 20:12:
[...]
Toen ik gisteren contact had via de chat vroegen ze ook naar mijn betaling (was eerste keer niet gelukt met cc, tweede keer wel). Na aangeven van mijn zijde dat het bedrag ook gereserveerd stond op mijn cc kreeg ik te horen dat het in orde was en dat hij hoogstwaarschijnlijk "vandaag of morgen" verzonden zou worden. Ga morgen nogmaals contact zoeken als de status niet wijzigt denk ik
[ Voor 31% gewijzigd door Arx op 28-01-2021 20:20 ]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Heb ze toch nu gebeld (meerdere mensen gesproken waarbij ik afgeschoven word naar mijn bank), uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die het wel begreep en die zij meteen dat ze de ps5 niet meer op voorraad hebben en dat mijn betaling op pending staat totdat de ps5 weer op voorraad is. Wanneer de ps5 verzonden word kan ik de express shipping kosten terug vragen.Warduss schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 20:12:
[...]
Toen ik gisteren contact had via de chat vroegen ze ook naar mijn betaling (was eerste keer niet gelukt met cc, tweede keer wel). Na aangeven van mijn zijde dat het bedrag ook gereserveerd stond op mijn cc kreeg ik te horen dat het in orde was en dat hij hoogstwaarschijnlijk "vandaag of morgen" verzonden zou worden. Ga morgen nogmaals contact zoeken als de status niet wijzigt denk ik
Thanks, dat bevestigt mijn vrees dat ie niet meer op voorraad was na het zien van "expected by 9 feb". We wachten dan maar rustig af of er een volgende levering is begin februari, tijd voor een whisky denk ik.1Zeydoun schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 20:36:
[...]
Heb ze toch nu gebeld (meerdere mensen gesproken waarbij ik afgeschoven word naar mijn bank), uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die het wel begreep en die zij meteen dat ze de ps5 niet meer op voorraad hebben en dat mijn betaling op pending staat totdat de ps5 weer op voorraad is. Wanneer de ps5 verzonden word kan ik de express shipping kosten terug vragen.
Ik denk dat zelfs als ze niet de voorraad hebben voor alle geplaatste bestellingen, ze hebben bevestigd wanneer ze meer PS5's zullen ontvangen. Anders hadden ze ze niet verkocht. Ten minste, dat hoop ik.
Dat hoop ik ook, ga er van uit dat die anders geannuleerd zou zijn.
Maar goed, kunnen nu niets anders doen dan wachten. Weet wel dat ik de Telegram groep maar weer goed in de gaten ga houden.
Maar goed, kunnen nu niets anders doen dan wachten. Weet wel dat ik de Telegram groep maar weer goed in de gaten ga houden.
Idd even rustig afwachten. Begin februari zou mooi zijn.Warduss schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 20:43:
[...]
Thanks, dat bevestigt mijn vrees dat ie niet meer op voorraad was na het zien van "expected by 9 feb". We wachten dan maar rustig af of er een volgende levering is begin februari, tijd voor een whisky denk ik.
Die van mij zit ook nog geen beweging in. Had ook standard delivery.Stofbal schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 18:50:
[...]
Aw, die van mij nog niet.. Hoe zit het met mijn andere amazon UK collega’s?
Betaald met IDeal en kreeg mailtjecronixx schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 17:16:
[...]
Nice, hoe had je/jullie de betaling gedaan?
En kreeg je een mailtje van intertoys zelf met T&T, of zag je het in je account staan ofzo?
Aah oke, thanks.
M'n neefje met PayPal en heeft nog niets gehoord.
Hmm wel de orderbevestiging en ingenico bestelbevestiging?cronixx schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 21:38:
[...]
Aah oke, thanks.
M'n neefje met PayPal en heeft nog niets gehoord.
Yes, die beide ontvangen.TrueGamer schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:12:
[...]
Hmm wel de orderbevestiging en ingenico bestelbevestiging?
Vreemd hoop voor je dat die lukt weet wel dat bij intertoys toen met AfterPay/Paypal wat probleempjes waren met release
Zelfde situatie hier, maar betaald met cc. Bevestiging van ingenico en Intertoys ontvangen om 10:24. Ik heb webcare gevraagd de status te checken; zal de uitkomst laten weten
Cool, ben benieuwd, thanks!JJapie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:29:
[...]
Zelfde situatie hier, maar betaald met cc. Bevestiging van ingenico en Intertoys ontvangen om 10:24. Ik heb webcare gevraagd de status te checken; zal de uitkomst laten weten
Hier precies hetzelfde, weinig express deze levering 😔.Warduss schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 19:06:
[...]
Verkeerde topic
[ Voor 94% gewijzigd door Technofreakz op 29-01-2021 02:36 ]
Heb je al nieuws ?JJapie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:29:
[...]
Ben benieuwd of er mensen zijn die al wat hebben gekregen van game mania?
Bedoel je deze partij of in het algemeen?Phntm schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:57:
Ik heb buiten het telefoontje nog niets gehoord. Maar weet wel dat ze er al heel wat hebben uitgeleverd maar deze partij bij mijn weten nog niet al hoop ik dat daar snel verandering in komt.
Zou vandaag Duitsland eindelijk aan de beurt zijn?
vandaag is de MM aan de beurt zei hij hoopvol
zit zelf ook in deze situatie. gekozen voor afterpay om sneller door het proces te komen. ook beide bevestigingen gehad maar nog geen t&t.JJapie schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 22:29:
[...]
gisteren even contact gehad en ze gaven toen aan dat ik in de "wachtrij" stond voor fraudecheck

we wachten af...
Ik had er een bemachtigd toen ze de vorige keer een drop deden, het duurde een week voordat het verzonden was.. Dus wellicht zal dat nu ook wel het geval kunnen zijn, intertoys is echt traag.Ihaznobrain schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:05:
[...]
zit zelf ook in deze situatie. gekozen voor afterpay om sneller door het proces te komen. ook beide bevestigingen gehad maar nog geen t&t.
gisteren even contact gehad en ze gaven toen aan dat ik in de "wachtrij" stond voor fraudecheck![]()
we wachten af...
oh wauw, dan ga ik even mijn verwachtingen bijstellen hahatimetje100 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:08:
[...]
Ik had er een bemachtigd toen ze de vorige keer een drop deden, het duurde een week voordat het verzonden was.. Dus wellicht zal dat nu ook wel het geval kunnen zijn, intertoys is echt traag.
Het was toen volgens mij nog wel met de sinterklaas drukte. Ik had wel 3x contact gehad met intertoys maar enigste wat ze kunnen zeggen is dat het in het distributiecentrum verwerkt moet worden.Ihaznobrain schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:10:
[...]
oh wauw, dan ga ik even mijn verwachtingen bijstellen haha
Game Mania NL heeft eind vorige week en begin deze week de pre-orders tot ca. half juni uitgeleverd, dus ook zij hebben meegedaan in deze batch.Phntm schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 07:57:
Ik heb ook alles binnen. Orderbevestiging en betaalbevestiging, maar helaas nog geen verzending. Tot tweemaal toe contact gehad met Intertoys met het verzoek om geduld te hebbenIhaznobrain schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:10:
[...]
oh wauw, dan ga ik even mijn verwachtingen bijstellen haha
Ik heb exact hetzelfde gedaan. Ook gekozen voor Afterpay en ook beide bevestigingen gehad maar nog geen T&T. Ben gisteren wel gebeld door Afterpay die vroegen of het klopte dat ik een order heb geplaatst voor de Playstation 5 bij Intertoys. Daarna niets meer gehoord of ontvangen. Ik wacht nog even af tot jullie wat hebben gehoord en anders bel ik vanmiddag zelf.Ihaznobrain schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:05:
[...]
zit zelf ook in deze situatie. gekozen voor afterpay om sneller door het proces te komen. ook beide bevestigingen gehad maar nog geen t&t.
gisteren even contact gehad en ze gaven toen aan dat ik in de "wachtrij" stond voor fraudecheck![]()
we wachten af...
Joris8580 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 08:38:
[...]
Bedoel je deze partij of in het algemeen?
Ik heb buiten het telefoontje nog niets gehoord. Maar weet wel dat ze er al heel wat hebben uitgeleverd maar deze partij bij mijn weten nog niet al hoop ik dat daar snel verandering in komt.
Thanks voor de heads-up. Ik heb het pas lekker in november gedaan, dus ik kan nog wachten. Was benieuwd hoe ver ze waren op het moment.Tijnio schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:15:
[...]
Game Mania NL heeft eind vorige week en begin deze week de pre-orders tot ca. half juni uitgeleverd, dus ook zij hebben meegedaan in deze batch.
Goeie! De chat is dramatisch, nog nooit zoveel onwaarheden gehoord. Mijn PS5 zou gisteren worden geleverd, jajaja. Goed om te weten dat de kosten worden terug gestort voor de express levering. Nu hopelijk snel voorraad.1Zeydoun schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 20:36:
[...]
Heb ze toch nu gebeld (meerdere mensen gesproken waarbij ik afgeschoven word naar mijn bank), uiteindelijk iemand aan de lijn gekregen die het wel begreep en die zij meteen dat ze de ps5 niet meer op voorraad hebben en dat mijn betaling op pending staat totdat de ps5 weer op voorraad is. Wanneer de ps5 verzonden word kan ik de express shipping kosten terug vragen.
Net reactie gehad van Intertoys dat de bestelling goed is doorgekomen en dat ik bericht krijg als deze is verzonden. Geduld hebben dusTeocyn schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:18:
[...]
Ik heb exact hetzelfde gedaan. Ook gekozen voor Afterpay en ook beide bevestigingen gehad maar nog geen T&T. Ben gisteren wel gebeld door Afterpay die vroegen of het klopte dat ik een order heb geplaatst voor de Playstation 5 bij Intertoys. Daarna niets meer gehoord of ontvangen. Ik wacht nog even af tot jullie wat hebben gehoord en anders bel ik vanmiddag zelf.
we zijn niet alleen in deze dusrobbertg91 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:16:
[...]
Ik heb ook alles binnen. Orderbevestiging en betaalbevestiging, maar helaas nog geen verzending. Tot tweemaal toe contact gehad met Intertoys met het verzoek om geduld te hebben
ben ook gebeld door afterpay inderdaad.Teocyn schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:18:
[...]
Ik heb exact hetzelfde gedaan. Ook gekozen voor Afterpay en ook beide bevestigingen gehad maar nog geen T&T. Ben gisteren wel gebeld door Afterpay die vroegen of het klopte dat ik een order heb geplaatst voor de Playstation 5 bij Intertoys. Daarna niets meer gehoord of ontvangen. Ik wacht nog even af tot jullie wat hebben gehoord en anders bel ik vanmiddag zelf.
Geduld mannen, hier is de Intertoys PS5 zojuist bezorgd

nabestellingen of nieuwe beschikbaarheid?
Aanvullend nog begrepen dat verzending door Intertoys wordt verwacht binnen 1-3 werkdagen.JJapie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:33:
[...]
Net reactie gehad van Intertoys dat de bestelling goed is doorgekomen en dat ik bericht krijg als deze is verzonden. Geduld hebben dus
Ze zitten nu ergens in mei/juni. Dus kan nog even duren.Phntm schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:24:
[...]
[...]
Thanks voor de heads-up. Ik heb het pas lekker in november gedaan, dus ik kan nog wachten. Was benieuwd hoe ver ze waren op het moment.
Dat is dan erg half juni geweest. Hier op 20 juni gepre-ordered, helaas nog niets gehoord van Game Mania. We wachten het geduldig maar af...* zie topicwaarschuwing *Tijnio schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:15:
[...]
Game Mania NL heeft eind vorige week en begin deze week de pre-orders tot ca. half juni uitgeleverd, dus ook zij hebben meegedaan in deze batch.
[ Voor 19% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 13:17 ]
Is voor mij de laatste keer geweest dat ik bij GM een pre order voor een console plaatste. Ik ga in het vervolg naar MM.wintertje schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:46:
[...]
Dat is dan erg half juni geweest. Hier op 20 juni gepre-ordered, helaas nog niets gehoord van Game Mania. We wachten het geduldig maar af... al ben ik geneigd om inmiddels ook bij zaken als coolblue/bol.com/intertoys op te gaan letten of er wat in de verkoop gaat. Mocht die dan dubbel binnenkomen, dan kan die mooi op marktplaats.
* zie topicwaarschuwing *
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 13:17 ]
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
Is dat verstandig? Dat zeggen er nu een heleboel dus volgende keer gaat het heel rap allemaalJoris8580 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:49:
[...]
Is voor mij de laatste keer geweest dat ik bij GM een pre order voor een console plaatste. Ik ga in het vervolg naar MM.

Fijn om te horen! Heb zelf voor de zekerheid ook nog gebeld omdat ik met Afterpay heb afgerekend, just to be sure dat alles is goed gegaan. Bij mij zeiden ze dat de order in het systeem staat en dat alles is goed gegaan. De reden dat het wat langer duurt is dat ze nog een extra controle doen op de bestellingen die zijn gemaakt. Zij verwacht dat ik ergens volgende week waarschijnlijk mijn Playstation binnen zou krijgen. En dus inderdaad vanzelf de T&T binnen krijg.JJapie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:28:
[...]
Aanvullend nog begrepen dat verzending door Intertoys wordt verwacht binnen 1-3 werkdagen.
* zie topicwaarschuwing *
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 13:18 ]
* zie topicwaarschuwing *wintertje schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:46:
[...]
Dat is dan erg half juni geweest. Hier op 20 juni gepre-ordered, helaas nog niets gehoord van Game Mania. We wachten het geduldig maar af...*knip*
[ Voor 51% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 13:19 ]
Was dus alleen online. De lokale winkel heeft 0 gekregen.JJapie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 09:33:
[...]
Net reactie gehad van Intertoys dat de bestelling goed is doorgekomen en dat ik bericht krijg als deze is verzonden. Geduld hebben dus
Nee, want gamemanie krijgt altijd al heel weinig geleverd. Ongeacht of meer bestellen of minder.Vincitore058 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 10:53:
[...]
Is dat verstandig? Dat zeggen er nu een heleboel dus volgende keer gaat het heel rap allemaal
Voor mensen uit België.
Ik heb deze morgen totaal onverwacht een mail gekregen dat mijn bestelling van Dreamland af te halen is.
Disk versie van de PS5. Heb hem gepreordered op de morgen dat ze open hebben gezet op de site, maar heb heel rap mail terug gekregen dat ik niet bij de eerste batch zit.
Ter info: verwachte levertijd was eerst april, maar onlangs (weet niet wanneer) is het aanpast naar 2/2, en nu dus blijkbaar reeds binnen.
Van een onverwachte leuke wending van de week gesproken
Ik heb deze morgen totaal onverwacht een mail gekregen dat mijn bestelling van Dreamland af te halen is.
Disk versie van de PS5. Heb hem gepreordered op de morgen dat ze open hebben gezet op de site, maar heb heel rap mail terug gekregen dat ik niet bij de eerste batch zit.
Ter info: verwachte levertijd was eerst april, maar onlangs (weet niet wanneer) is het aanpast naar 2/2, en nu dus blijkbaar reeds binnen.
Ik had gisteren ook success bij intertoys. Ik had gisteren om 16:29 verzendbevestiging en de bezorger is onderweg als het goed is. (Betaald met iDeal)
Edit: zojuist bezorgd
Edit: zojuist bezorgd
[ Voor 19% gewijzigd door Ingrid1986 op 29-01-2021 12:26 ]
Klopt gebeld en ze zijn daar binnen maar zullen enkel de pre orders ermee kunnen afwerken. Er zullen geen over meer zijn voor vrije verkoop.ZlM01 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:28:
Voor mensen uit België.
Voor diegene die de headset nog willen kopen met korting:\
https://www.amazon.de/gp/...878P?psc=1&language=nl_NL
Voor 90,84 bij Amazon Duitsland.
https://www.amazon.de/gp/...878P?psc=1&language=nl_NL
Voor 90,84 bij Amazon Duitsland.
[ Voor 5% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 13:22 . Reden: geen referrals idd ]
Ik heb gebeld en dit klopt maar dit zou enkel gaan over de online orders en niet de orders in de filialen zelf
*knip* wat dacht je van een TR indienen ipv reageren?
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 13:22 ]
ben_jamin schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:00:
[...]
Ik heb gebeld en dit klopt maar dit zou enkel gaan over de online orders en niet de orders in de filialen zelf
*knip* doe normaal.
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 13:29 ]
Dan bestel je alsnog de online order en annuleer je de winkelorder?dannoz1 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:28:
[mbr]*knip* doe normaal.[/]
Enkel de disk versies trouwens. Ze zijn nog aan het wachten op de levering van de digitale versies lieten ze me weten.ZlM01 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:28:
Voor mensen uit België.
interesting. ik heb daar ook een pre-order gedaan, welke dag was dat nu weer?ZlM01 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 11:28:
Voor mensen uit België.
18 septemberTMT schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:33:
[...]
interesting. ik heb daar ook een pre-order gedaan, welke dag was dat nu weer?
M'n neefje heeft zojuist z'n T&T gekregen trouwens, van zijn Intertoys bestelling gisteren, betaald met PayPal.
Ik heb zojuist een T&T gekregen van mijn bestelling bij de intertoys 
Edit: net zoals post hierboven ook met paypal betaald
Edit: net zoals post hierboven ook met paypal betaald
[ Voor 28% gewijzigd door Lossie op 29-01-2021 13:41 ]
Ook zojuist de T&T van Intertoys ontvangen
Betaald met cc.

[ Voor 4% gewijzigd door JJapie op 29-01-2021 13:47 ]
For people who ordered from Amazon UK: I generally use google translate to write here, but since I don't trust it very much I will write in English this time.
I called Amazon UK, after in the chat they tried to convince for a couple days now that my order is in 'advanced shipment' process. Just like another tweaker on this forum, after pressing them with questions, they admitted that they don't have the stock.
They still tried to reassure me that the PS5 will be delivered by FEB 9th (for people with expedited delivery). For the normal delivery the adviser suggested end of February...
Still, I am confident that in order for Amazon to sell them, they are very certain on when they will receive the stock necessary to fulfil all orders made in line with the provided delivery windows. So I think its just a waiting game, hopefully no cancellations.
Also, for me that shows that unfortunately all the rumours (especially on French forums) that Amazon DE/EU had 124 000 PS5s in stock are completely false...
I called Amazon UK, after in the chat they tried to convince for a couple days now that my order is in 'advanced shipment' process. Just like another tweaker on this forum, after pressing them with questions, they admitted that they don't have the stock.
They still tried to reassure me that the PS5 will be delivered by FEB 9th (for people with expedited delivery). For the normal delivery the adviser suggested end of February...
Still, I am confident that in order for Amazon to sell them, they are very certain on when they will receive the stock necessary to fulfil all orders made in line with the provided delivery windows. So I think its just a waiting game, hopefully no cancellations.
Also, for me that shows that unfortunately all the rumours (especially on French forums) that Amazon DE/EU had 124 000 PS5s in stock are completely false...
That would be the 1st time (except of warehouse deals where there is only 1 item) that they would not deliver. So far everything I ever ordered at Amazon was delivered within the indicated time frame and often earlier. Even if the stock arrives mid next week they will make this delivery window)empoirky schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:55:
For people who ordered from Amazon UK: I generally use google translate to write here, but since I don't trust it very much I will write in English this time.
Hier ook, staat er in jouw account van intertoys ook nog "Bestelling in behandeling" ?JJapie schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:47:
Ook zojuist de T&T van Intertoys ontvangenBetaald met cc.
The delivery window for expedited delivery was two business days, so they've already failed at delivering within the indicated time frame unfortunately. Don't think that was realistic to be honest with brexit and customs, but we shall see if they deliver before the reassigned delivery time of the 9th of February.timpie81 schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 13:58:
[...]
That would be the 1st time (except of warehouse deals where there is only 1 item) that they would not deliver. So far everything I ever ordered at Amazon was delivered within the indicated time frame and often earlier. Even if the stock arrives mid next week they will make this delivery window)
Yes apologies I meant the 9th of FebWarduss schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:11:
[...]
The delivery window for expedited delivery was two business days, so they've already failed at delivering within the indicated time frame unfortunately. Don't think that was realistic to be honest with brexit and customs, but we shall see if they deliver before the reassigned delivery time of the 9th of February.
Ik heb ook nog steeds niks ontvangen hoor!dNyw schreef op vrijdag 29 januari 2021 @ 14:03:
[...]
Hier ook, staat er in jouw account van intertoys ook nog "Bestelling in behandeling" ?
Je bent niet de enige!
Ik heb wel een track en trace code ontvangen maar mijn account status is wel nog ongewijzigd...apart
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |