Bezorger is net geweest! PS5 Disk is binnen!! Success iedereen met de hunt
Vandaag besteld voor 14:00 morgen in huis.cronixx schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:04:
Weet iemand trouwens wat de verwachte leverdatum was voor de Intertoys bestellingen van zojuist?
Stond niet specifiek aangegeven (of ik heb het gemist).cronixx schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:04:
Weet iemand trouwens wat de verwachte leverdatum was voor de Intertoys bestellingen van zojuist?
We hebben beide één kunnen bestellen. Twee per account was waarschijnlijk niet mogelijk.Timothy3000 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:04:
[...]
Twee? Er zat toch een limiet op van 1 per persoon? Kans dat ze, als je ze op hetzelfde adres laat bezorgen, ze alsnog annuleren is dan aanwezig.
* zie topicwaarschuwing *
[ Voor 99% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 12:37 ]
Gefeliciteerd voor diegene die het is gelukt. Volgens de Intertoys medewerker zijn er ook maar 300 stuks binnen gekomen. Volgens hem zouden er eind volgende week weer een paar binnen moeten komen. Hoeveel en wanneer precies kon hij niet zeggen.
300 stuks? En die zijn in 30 seconden uitverkocht? Niet normaal.Benniec schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:10:
Gefeliciteerd voor diegene die het is gelukt. Volgens de Intertoys medewerker zijn er ook maar 300 stuks binnen gekomen. Volgens hem zouden er eind volgende week weer een paar binnen moeten komen. Hoeveel en wanneer precies kon hij niet zeggen.
Ook met Paypal betaald hier, maar helaas nog geen bevestigingcronixx schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:00:
[...]
Idd m'n neefje is het ook gelukt met een PayPal betaling, hij kwam op een gegeven moment netjes bij PayPal uit en kon daar zijn betaling afronden, toen hij weer terug kwam op intertoys.nl lag daar de boel plat maar hij heeft inmiddels wel gewoon netjes zijn orderbevestiging etc. ontvangen
De melding op Telegram kwam om 10:01u terwijl mijn orderbevestiging via de mail om 10:53u kwam (betaling iets daarvoor).JipGemser schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:11:
[...]
300 stuks? En die zijn in 30 seconden uitverkocht? Niet normaal.
nope, maar buiten Intertoys leveren ze allemaal in Belgie, alleen spijtig dat er redelijk wat hollanders op zitten hahamarijngermann schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:05:
[...]
weet jij toevallig of er een telegram groep is met bots die naar belgische websites kijkt?
Er schijnt vandaag ook nog een Amazond.de drop te komen verneem ik via twitter. Niet altijd even betrouwbaar maar houdt daar rekening mee.
Hij kreeg vrij snel de bevestiging van PayPal zelf, daarna van Ingenico en daarna van Intertoys zelf, al met al zat daar ongeveer 15 minuutjes tussen.NBAasDOGG schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:14:
[...]
Ook met Paypal betaald hier, maar helaas nog geen bevestiging
*knip* als je de TW goed hebt gelezen zou je beter moeten weten dan hierop te reageren, en zeker ook niet door zo persoonlijk te worden. Rapporteer gewoon en negeer het verder.
EDIT: Alle bestellingen van Amazon UK zou vanaf nu tot 30 januari op "Dispatching now" moeten staan. Levering 4 februari.
EDIT: Alle bestellingen van Amazon UK zou vanaf nu tot 30 januari op "Dispatching now" moeten staan. Levering 4 februari.
[ Voor 70% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 12:40 ]
*knip* niet trollen.
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 12:41 ]
Zouden de fysieke winkels van Intertoys ook nog wat krijgen? Ik snap dat ze gesloten zijn maar ik sta nog op de reserveringslijst hier dus als ze wat binnen krijgen zou het best kunnen dat ze langs gaan brengen.....
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 12:42 ]
Ik zou als ik jou was lekker Amazon in de gaten houden. 1 account werkt in meerdere landen. Je kan met credit card en ik weet niet of ze ook de betaling ondersteunen voor de Belgen (ik weet er alles van met Tomorrowland).marijngermann schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:05:
[...]
weet jij toevallig of er een telegram groep is met bots die naar belgische websites kijkt?
[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 12:42 ]
Ik las op Twitter een reactie van een Intertoys webcare medewerker die aangaf dat de voorraad van winkels los staat van de webwinkel voorraad.LordLynx schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:27:
Zouden de fysieke winkels van Intertoys ook nog wat krijgen? Ik snap dat ze gesloten zijn maar ik sta nog op de reserveringslijst hier dus als ze wat binnen krijgen zou het best kunnen dat ze langs gaan brengen.....
Dat vroeg ik mij ook af. sta toevallig op plek 2 bij mijn lokale intertoys. ik had al gebeld met de klantenservice bij de vorige drop. Ik vind het raar dat ze eerst via internet leveren terwijl de offline reserveringen nog niet voldaan zijn. maar ja het bedrijf wil centjes verdienen en de winkels tellen dan maar ff niet mee.LordLynx schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:27:
Gezien de staat van de site verwacht ik dat diegene ze gewoon binnenkrijgt..NotSoSteady schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:22:
[...]
Ik bedoel natuurlijk 12 consoles voor 1 iemand. Daar letten ze normaal vrij scherp op.
Had hier ook keertje wat van op twitter gezien, volgens mij is de API zo lek als een mandje

*knip* houd het aub bij een TR, zoals ook in diezelfde TW staat. Bedankt voor het extra werk.
[ Voor 80% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 12:43 ]
*knip* zie tw
[ Voor 156% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 12:44 ]
Morgen gaat dit topic weer over: Intertoys die orders cancelled omdat er teveel PS5 consoles verkocht zijn in die korte tijd. Teveel orders aangenomen door alle bots en errors...

ik had eentje in me winkelwagen en was al bij het kiezen van de betaalmethode en toch breekt z'n winkel je aankoop af. ik vind eigenlijk dat winkels je aankoop moeten vasthouden als je huisadres etc invult. nu is je aankoop pas veilig na de betaling keuze en bevestiging. er moet een soort slot mogelijk zijn die het reserveert tot je de administratie rond krijgt.
Domoticz + Fotografie + Gaming
Spanjard schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:44:
ik had eentje in me winkelwagen en was al bij het kiezen van de betaalmethode en toch breekt z'n winkel je aankoop af. ik vind eigenlijk dat winkels je aankoop moeten vasthouden als je huisadres etc invult. nu is je aankoop pas veilig na de betaling keuze en bevestiging. er moet een soort slot mogelijk zijn die het reserveert tot je de administratie rond krijgt.

*offtopic*
[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 12:45 ]
Het maakt zo'n winkel natuurlijk geen moer uit waar ze naartoe gaan, als ze maar verkocht worden.. Natuurlijk zou zo'n optie makkelijk kunnen (bij bv de bioscoop heb je die mogelijkheid meestal ook).Spanjard schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:44:
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
Ik vind trouwens alle Mediamarkten angstvallig stil..... of het kan aan mij liggen.
Vind ik ook hoorPascalS50 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:51:
Ik vind trouwens alle Mediamarkten angstvallig stil..... of het kan aan mij liggen.
Amazon UK bestellers. Als jullie naar jullie accounts gaan > Your Payments > Transactions > staat jullie creditcard betaling dan op "In progress" of "Completed".
Hier nog pendingStofbal schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:58:
Amazon UK bestellers. Als jullie naar jullie accounts gaan > Your Payments > Transactions > staat jullie creditcard betaling dan op "In progress" of "Completed".
Edit: Blijkt toch niet helemaal te kloppen.
[ Voor 182% gewijzigd door Timothy3000 op 28-01-2021 12:03 ]
in progressStofbal schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:58:
Ik lees op https://www.techtastic.nl...oorraad-drop-bij-bol-com/ dat Nedgame verzendbevestigingen heeft verstuurd voor een aantal van de mensen die een pre-order v een Disk edition hadden geplaatst.
Ik had eigenlijk gedacht dat iemand hier daar wel wat van zou hebben gemeld. Is er iemand die een mail daarover heeft gehad?
Ik had eigenlijk gedacht dat iemand hier daar wel wat van zou hebben gemeld. Is er iemand die een mail daarover heeft gehad?
[img]http://card.mygamercard.net/cylinder/ZSPaulus.png[/img]
Zojuist namelijk met Amazon gesproken over de telefoon. En blijkbaar is de betaling niet geverifieerd. Ook al staat er wel een reservering op mijn creditcard.. Vaag. Ik bel op dit moment ING om het te laten checken.Timothy3000 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:01:
Hij staat op pending tot hij verzonden is. Daarna verandert de status naar completed.
Edit: Maandag ook geen mail gehad om nogmaals creditcard te verifiëren, en ook op account geen knop om het te regelen.
[ Voor 12% gewijzigd door Stofbal op 28-01-2021 12:04 ]
Ik heb op 18 sept PS5 discversie besteld op nedgame.nl . Ik heb vandaag om 10:20 een mail gehad van nedgame dat ze mijn PS5 hebben verzonden. Ik kan hem volgens mij morgen verwachten (afhankelijk van post-NL)zspaulus schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:02:
Ik lees op https://www.techtastic.nl...oorraad-drop-bij-bol-com/ dat Nedgame verzendbevestigingen heeft verstuurd voor een aantal van de mensen die een pre-order v een Disk edition hadden geplaatst.
Heeft er ondertussen nog niemand iets gehoord van gamemania? De laatste mail die ik kreeg was van rond begin december dat ik niet bij die drop zat, maar daarna nooit meer wat van gehoord. Buiten het belletje om waarbij ik moest aangeven voor welke versie ik wilde gaan.
Maar ben nu wel benieuwd of ze op zich nog wel verzenden....
Maar ben nu wel benieuwd of ze op zich nog wel verzenden....
Heeft er iemand die via amazon.co.uk met express shipping een verzend bevestiging ontvangen? Kreeg te horen dat de ps5 9 feb word geleverd van een service medewerker.
Lijkt erop dat ze nog op voorraad wachten.
Bij mij gaf de medewerken aan dat mijn betaling niet binnnen was, terwijl het geld wel van mijn cc is geïncasseerd.
Lijkt erop dat ze nog op voorraad wachten.
Bij mij gaf de medewerken aan dat mijn betaling niet binnnen was, terwijl het geld wel van mijn cc is geïncasseerd.
[ Voor 22% gewijzigd door 1Zeydoun op 28-01-2021 12:17 ]
Hier ook Pending, maar bij mijn American Express account staat de transactie wel al in behandeling.
Ook pending maar hij is inderdaad ook nog niet verzonden. Bedrag in CC staat dat ie 26e word afgeschreven van de rekening. Dus maak je niet druk. Als er iets niet goed was met de betaling kwam de melding wel tevoorschijn in je overzichtNitwitt1991 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:17:
[...]
Hier ook Pending, maar bij mijn American Express account staat de transactie wel al in behandeling.
Ik krijg een slecht voorgevoel over die Amazon UK orders.
Ik zag nog wel bij het plaatsen van de bestelling leverdatum van 27-29 januari staan. Wellicht hadden ze iets qua voorraad om direct te versturen en de rest wat later. Maar het kan ineens hard gaan bij Amazon.ivokenevil schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:18:
[...]
Ook pending maar hij is inderdaad ook nog niet verzonden. Bedrag in CC staat dat ie 26e word afgeschreven van de rekening. Dus maak je niet druk. Als er iets niet goed was met de betaling kwam de melding wel tevoorschijn in je overzicht
Stofbal schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:58:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Maar ik heb heel vaak pending zien staan zonder problemen. Dat zou m'n zorg niet zijn. Je kunt even vragen of ie authorized is in de chat.
[ Voor 17% gewijzigd door Paprika op 28-01-2021 12:24 ]
Same. Zojuist ING gesproken, wordt niks geblokkeerd. En mijn vermoeden is wat jullie al zeiden, dat de echte betaling pas afgeschreven wordt bij verzending van de PS5.Nitwitt1991 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:21:
[...]
Ik zag nog wel bij het plaatsen van de bestelling leverdatum van 27-29 januari staan. Wellicht hadden ze iets qua voorraad om direct te versturen en de rest wat later. Maar het kan ineens hard gaan bij Amazon.
Hmm, bij mij gewoon nog In progress.. Is jouw PS5 wel al verzonden? Of nog steeds prepating for dispatch?
[ Voor 20% gewijzigd door Stofbal op 28-01-2021 12:24 ]
Ik heb mijn discversie ook op 18-9 besteld maar nog geen mail. Hopelijk snel!Sjizzle schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:05:
[...]
Ik heb op 18 sept PS5 discversie besteld op nedgame.nl . Ik heb vandaag om 10:20 een mail gehad van nedgame dat ze mijn PS5 hebben verzonden. Ik kan hem volgens mij morgen verwachten (afhankelijk van post-NL)
Dit staat ook in de voorwaarden van amazon.Stofbal schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:23:
[...]
Same. Zojuist ING gesproken, wordt niks geblokkeerd. En mijn vermoeden is wat jullie al zeiden, dat de echte betaling pas afgeschreven wordt bij verzending van de PS5.
[...]
Hmm, bij mij gewoon nog In progress.. Is jouw PS5 wel al verzonden? Of nog steeds prepating for dispatch?
Definitieve afschrijving is bij verzending of na 5 werkdagen na order (welke eerst komt)
Ook gewoon preparing. Het is geen reservering meer op m'n CC volgens de app, maar volgens mij hoef je dus alleen te vragen of ie authorized is. Zo nee, dan is dat nog een puntje. Zo ja, dan zit je volgens mij gewoon goed. In het verleden vaak genoeg naar pending staan kijken en dan boeken ze het volgens mij alsnog na 5 dagen(?) af.Stofbal schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:23:
[...]
Inderdaad 5 dagen dus.cronixx schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:25:
[...]
Dit staat ook in de voorwaarden van amazon.
Definitieve afschrijving is bij verzending of na 5 werkdagen na order (welke eerst komt)
[ Voor 20% gewijzigd door Paprika op 28-01-2021 12:26 ]
Ah je had al geantwoord boven mij, thanks!Paprika schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:23:
[...]
***members only***
Maar ik heb heel vaak pending zien staan zonder problemen. Dat zou m'n zorg niet zijn. Je kunt even vragen of ie authorized is in de chat.
[ Voor 12% gewijzigd door Stofbal op 28-01-2021 12:27 ]
Gaat dat werken nu er PSD2 is? Je moet nu betalingen groter dan 30 euro verifieren via MFA. Amazon kan niet meer zomaar afschrijven van je ING kaart (aldus de ING).
Was bij mij ook, moest de betaling goedkeuren via de amazon link en die connecte met de rabobank app waarin ik kon verifieren en toen was het goedroffeltjes schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:28:
Gaat dat werken nu er PSD2 is? Je moet nu betalingen groter dan 30 euro verifieren via MFA. Amazon kan niet meer zomaar afschrijven van je ING kaart (aldus de ING).
in progress geld was ook zelfde dag van ccStofbal schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:58:
CompletedStofbal schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:58:
If you see me running, try to catch up
Als ik zo lees is er vooral shit bij de ING. Dat komt overeen met wat de ING mij vertelde.ivokenevil schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:31:
[...]
Was bij mij ook, moest de betaling goedkeuren via de amazon link en die connecte met de rabobank app waarin ik kon verifieren en toen was het goed
Maar goed we gaan het merken, ik ben ook geen expert, dus ik wil vooral geen verkeerde info geven en mensen stressen.
[ Voor 14% gewijzigd door roffeltjes op 28-01-2021 12:36 ]
Het lijkt erop dat iedereen zich nog aan het voorbereiden is op verzending, dus ik begin te denken dat Amazon ze inderdaad niet op voorraad heeft en schattingen geeft van de bezorging, gebaseerd op wanneer ze verwachten meer PS5's te ontvangen. In de chat proberen ze me echter te overtuigen dat mijn zending zich in een "vergevorderd stadium" bevindt ... wat dat ook mag betekenen.
Hier Bol inmiddels geleverd kreeg opeens de status van Postnl bezorger onderweg en toen geleverd. We gaan er veel plezier aan beleven. Thanks iedereen en succes met de hunt.

Toen met die Duitse console (tweedehands) zag je hetzelfde totdat hij genanuleerd werd.empoirky schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:44:
Het lijkt erop dat iedereen zich nog aan het voorbereiden is op verzending, dus ik begin te denken dat Amazon ze inderdaad niet op voorraad heeft en schattingen geeft van de bezorging, gebaseerd op wanneer ze verwachten meer PS5's te ontvangen. In de chat proberen ze me echter te overtuigen dat mijn zending zich in een "vergevorderd stadium" bevindt ... wat dat ook mag betekenen.
Nogmaals, ik wil vooral geen disinformatie geven en mensen stressen, maar ik denk dat we heel voorzichtig moeten zijn met blij zijn.
Overigens zie ik dat dit loopt via Amazon.eu.sarl => krijgt het gevoel dat dit de voorraad betreft voor heel Europa en dat de UK site gewoon de eerste is die de update geeft. M.a.w. daarom komt er maar geen drop bij de andere Amazons. => Speculatie van mijn kant.
Het zou wel verklaren waarom dit al de derde UK drop is terwijl de andere Amazons na de eerste drop compleet stil zijn behalve wat geretourneerd spul.
Aan de andere kant neem ik aan dat nu Intertoys is geweest zaken als CB en BCC toch ook weer kleine vooradjes binnenkrijgen, dus ik verwacht nog wel wat actie.
[ Voor 39% gewijzigd door roffeltjes op 28-01-2021 12:58 ]
Je kan nog wel even wachten hoor heb in belgie 8/8/20 gepreorderd en ben ook nog niet aan de beurt.H1MSELF1SH schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 10:44:
Ik heb tussen kerstmis en nieuwjaar een PS5 pre-ordered bij Game Mania in België. Ik heb toen uitdrukkelijk gezegd dat ik de disk edition wilde. 3 min geleden ben ik gebeld door iemand van Game Mania. Ik hoopte al op goed nieuws maar ze zijn gewoon hun lijst aan het opkuisen want "we merken dat er klanten PS5's via meerdere plaatsen bestellen".
Er is dus helemaal geen zicht op mijn levering. Maar het is toch voorzichtig positief: als er mensen tussenuit vallen komen we sneller aan de beurt.
Edit: typo
Ik denk dat ze op een gegeven moment zullen worden verzonden, het zal gewoon even duren, vooral voor bestellingen met normale bezorging. De andere zorg is dat de levering zelf langer kan duren bij de douanecontroles.roffeltjes schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:48:
[...]
Toen met die Duitse console (tweedehands) zag je hetzelfde totdat hij genanuleerd werd.
Nogmaals, ik wil vooral geen disinformatie geven en mensen stressen, maar ik denk dat we heel voorzichtig moeten zijn met blij zijn.
Overigens zie ik dat dit loopt via Amazon.eu.sarl => krijgt het gevoel dat dit de voorraad betreft voor heel Europa en dat de UK site gewoon de eerste is die de update geeft. M.a.w. daarom komt er maar geen drop bij de andere Amazons. => Speculatie van mijn kant.
Aan de andere kant neem ik aan dat nu Intertoys is geweest zaken als CB en BCC toch ook weer kleine vooradjes binnenkrijgen, dus ik verwacht nog wel wat actie.
NEDGAME nieuws: enkele uren geleden een mailtje met daarin een track&trace ontvangen voor de disk-versie! Ingepakt en klaar voor verzending gemaakt vanuit hun distributiecentrum, morgen binnen via Post.nl.
Pre-order geplaatst op 18 september vorig jaar, dus ik was één van de eersten voor de zogenoemde 'levering begin 2021'. Mochten daar nog meer mensen op aan het wachten zijn, waarschijnlijk duurt het niet lang meer voor je
Pre-order geplaatst op 18 september vorig jaar, dus ik was één van de eersten voor de zogenoemde 'levering begin 2021'. Mochten daar nog meer mensen op aan het wachten zijn, waarschijnlijk duurt het niet lang meer voor je

Ik ga daarin met je mee en inderdaad mijn bestelde PS5 bij Amazon UK komt van Amazon.EU en is nog niet verstuurd. Het zou ook overeenkomen met een artikel vorige week uit een Britse krant waarin Amazon gequote wanneer er weer PS5’s kwamen. Hun antwoord was de eerste week van februari. Maar goed, het blijft speculatie en echt betrouwbaar is het tot nu toe niet geweest.roffeltjes schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 12:48:
[...]
Toen met die Duitse console (tweedehands) zag je hetzelfde totdat hij genanuleerd werd.
Het zou wel verklaren waarom dit al de derde UK drop is terwijl de andere Amazons na de eerste drop compleet stil zijn behalve wat geretourneerd spul.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ik denk dat Amazon.eu.sarl verwijst naar alle Amazon-sites in de EU (inclusief het VK). Het betekent dus niet noodzakelijk dat het van buiten het VK wordt verzonden.Arx schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:35:
[...]
Ik ga daarin met je mee en inderdaad mijn bestelde PS5 bij Amazon UK komt van Amazon.EU en is nog niet verstuurd. Het zou ook overeenkomen met een artikel vorige week uit een Britse krant waarin Amazon gequote wanneer er weer PS5’s kwamen. Hun antwoord was de eerste week van februari. Maar goed, het blijft speculatie en echt betrouwbaar is het tot nu toe niet geweest.
Iedereen tot nu toe netjes z'n ps5 gekregen van bol.com?
Die van mij komt vandaag, maar het blijft in je achterhoofd dat er iets kan gebeuren.
Die van mij komt vandaag, maar het blijft in je achterhoofd dat er iets kan gebeuren.
PostNL: Sorry, bezorgmoment bijgewerktoneshot1tkil schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:58:
Als het goed is komt hij nu morgen i.p.v. vandaag...
Spontane hartverzakking zeker? Hahaha!! Hopen op morgen danSubwaySandwich schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:02:
[...]
PostNL: Sorry, bezorgmoment bijgewerkt![]()
Als het goed is komt hij nu morgen i.p.v. vandaag...
Moah, ik was er al bang voor toen hij op "Nog niet gesorteerd" bleef staan bij de T&T infoPascalS50 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:04:
[...]
Spontane hartverzakking zeker? Hahaha!! Hopen op morgen dan

Geen idee hoe het logistiek werkt. Overigens zijn er wel BTW & importkosten geint op de PS5 op het moment van aanschaf.empoirky schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:46:
[...]
Ik denk dat Amazon.eu.sarl verwijst naar alle Amazon-sites in de EU (inclusief het VK). Het betekent dus niet noodzakelijk dat het van buiten het VK wordt verzonden.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Wat is het adres? Dan zorg ik er wel voor dat hij bij je aankomtoneshot1tkil schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:58:
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Die van mij is zojuist geleverd door Post NL!oneshot1tkil schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:58:
*knip* dat lijkt me een prima bericht voor in die externe groep zelf.
[ Voor 82% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 13:10 ]
Reactie van MM Utrecht Hoog Catharijne op de vraag waar ik nu op de lijst sta ongeveer (bewust niet gevraagd 'wanneer'..).
Beste Milan,
Op dit moment is er nog geen informatie vanuit Sony wanneer wij weer nieuwe voorraad ontvangen. De lockdown helpt hier helaas ook niet bij. Helaas kan ik dan ook geen informatie geven wanneer u een Playstation 5 krijgt.
Zodra hier verandering in komt, dan mail of bel ik u met relevante informatie. Mochten wij weer voorraad krijgen tijdens de lockdown, dan worden deze op afspraak thuis bezorgd, omdat u ze niet mag komen ophalen. Het restbedrag kan dan aan de deur gepind worden.
Onze excuses voor enig ongemak.
Dat lijkt me zo ongeveer het meest eerlijke antwoord wat je kan krijgen. Nobody knows.
dat klinkt goed als het waar is, maar hoe weet je dat ze tot 30 januari worden verzonden? Amazon-chat?mustiej schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 11:22:
[...]
Je kan niemand kwalijk nemen dat ze makkelijk en snel centjes willen bijverdienen en lukt het niet, kan je het altijd retourneren.
Je bent gewoon een loser.
Heb m binnen van bol! Succes verder mensen
M’n ps5 digital die ik had gekocht van Amazon UK voor 200euro is inmiddels geleverd.
Wat is de staat hier nou van? Dit is zo cheap.mustiej schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:57:
M’n ps5 digital die ik had gekocht van Amazon UK voor 200euro is inmiddels geleverd.
Verpakking is geopend, product zelf is nieuw.Boterham71 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:58:
[...]
Wat is de staat hier nou van? Dit is zo cheap.
Nieuw en compleet? Wat bizar. Veel plezier er mee.mustiej schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:59:
[...]
Verpakking is geopend, product zelf is nieuw.
Geniet ervan! Hoe lang duurde de levering vanuit het VK?mustiej schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:57:
Een maand omdat het een Amazon Warehouse deal is plus Brexit. Vandaar dat normale orders nog noet zijn verstuurd naar NL voor de sommige hier,4februari-9februari kannje het verwachtenempoirky schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 15:01:
[...]
Geniet ervan! Hoe lang duurde de levering vanuit het VK?
Top. Bolletje heeft hem geleverd. Eindelijk weg uit dit topic. Peace out!
Ja dat is iets wat denk ik niemand weet...Bizar895 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:22:
[...]
Hahah dat zou ik allemaal niet weten, vroeg me alleen af of ze alweer waren begonnen met het verzenden van preorders. Aangezien ik nu zie dat ook Nedgame weer aan het verzenden is terwijl dat eigenlijk de kleinste partij is, gok ik dat die minder voorraad binnen krijgen maar misschien ook wel veel minder pre orders. Ik heb op de 17 september mijn pre order bij game mania gedaan en lees nu dat mensen van de 18e hem al krijgen van nedgame. Dus hoopte een beetje dat het misschien niet meer zo lang hoeft te duren.
Dus als iemand nog wat gehoord heeft van GM?
Vriend van me heeft een ps5 voor me geregeld bij bolletje. Na een gestolen BCC ps5 in december eindelijk m'n eigen. Succes allemaal met de Hunt!
Mijn vriendin, die is het heeeleeemaaal ZAT dat we nog steeds geen hebben (Mediamarkt). Ik had haar Valhalla gekocht voor onder de kerstboom en die ligt daar zo mooi op onze salon te blinken en in waarde te zakken.
Ze is nog erger dan ik, ze houdt alle stock & websites in de gaten. Kreeg daarnet zelf een sms ... "FUK IT, ik speel vanavond valhalla !!! Er komen nog genoeg andere games die ik dan wel op de PS5 zal spelen". Haha ENIG!
Het helpt natuurlijk niet dat ik haar dan ook nog eens dit topic gaf. Ze leest allesinds mee want vanmorgen plots telefoon: IINTERTOOOYS!!! HELP, WEBSITE PLAT, creditcardgegevens NUUU!!!
Dag sjoe
Ze is nog erger dan ik, ze houdt alle stock & websites in de gaten. Kreeg daarnet zelf een sms ... "FUK IT, ik speel vanavond valhalla !!! Er komen nog genoeg andere games die ik dan wel op de PS5 zal spelen". Haha ENIG!
Het helpt natuurlijk niet dat ik haar dan ook nog eens dit topic gaf. Ze leest allesinds mee want vanmorgen plots telefoon: IINTERTOOOYS!!! HELP, WEBSITE PLAT, creditcardgegevens NUUU!!!
Dag sjoe
Mijn verjaardagscadeau is binnen. Iedereen succes met de hunt! Zal dit topic missen
Denk dat het bij de MM wat langer duurt i.v.m. verdelen naar de winkels.Milanvd schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 14:25:
Reactie van MM Utrecht Hoog Catharijne op de vraag waar ik nu op de lijst sta ongeveer (bewust niet gevraagd 'wanneer'..).
[...]
Lijkt mij sterk dat MM geen voorraad heeft gehad deze ronde.
We gaan het zien komende dagen
Het enige wat ik je kan vertellen is dat ik vorige week mijn pre-order van Game Mania (NL) heb mogen ontvangen. Ik had een pre-order geplaatst op 25 mei. Voor zover ik van andere weet is er ongeveer geleverd tot half juni.Bizar895 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 13:22:
[...]
Hahah dat zou ik allemaal niet weten, vroeg me alleen af of ze alweer waren begonnen met het verzenden van preorders. Aangezien ik nu zie dat ook Nedgame weer aan het verzenden is terwijl dat eigenlijk de kleinste partij is, gok ik dat die minder voorraad binnen krijgen maar misschien ook wel veel minder pre orders. Ik heb op de 17 september mijn pre order bij game mania gedaan en lees nu dat mensen van de 18e hem al krijgen van nedgame. Dus hoopte een beetje dat het misschien niet meer zo lang hoeft te duren.
Dus als iemand nog wat gehoord heeft van GM?
De pre-orders bij Game Mania stonden vanaf ca. september 2019 al lopen. In juli (bekendmaking release) en september (bekendmaking precieze datum) zijn er grote pieken in pre-orders geweest. Dus de lijst van de GM zal nog behoorlijk lang zijn.
*knip* niet doen
[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 29-01-2021 13:14 ]
Gisteren en vandaag enorm druk op het werk en zo zie je maar... Heb alles gemist. Ondanks de telgram app... Op de m9menten dat ze kwamen was ik of in meeting of even beneden en de tel lag ergens anders... Ach ja. Ziet er in ieder geval wel goed uit kwa aantallen en de mensen die hebben kunnen bestellen. Succes en veel plezier.
Bezorging vanuit postnl met mijn PS5 van Bol is vertraagd... Nu ben ik bang dat hij is gestolen als ik de verhalen op dit forum zo lees.
Of hij is vertraagd. Het schijnt nogal druk te zijn bij postNL.Sybrenb93 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:05:
Bezorging vanuit postnl met mijn PS5 van Bol is vertraagd... Nu ben ik bang dat hij is gestolen als ik de verhalen op dit forum zo lees.
Rustig een dagje wachten, zoveel verdwijnen er echt niet, straks heb je als bezorger je baan op het spel gezet voor een prachtige bestuurbare auto vsan 40 euro, want je ziet echt niet wat er in de doos zit.
Het pakket lag er zelfs al om 11:47..... zou Post NL het "minder"druk hebben?112markjanssen schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 08:02:
[...]
Let hiermee op dat het pakket dan ook vaak een dag later pas op het Post NL punt word bezorgt. Ik heb vaak gehad dat ik dat gedaan heb en daarmee het pakket ook een dag heb vertraagd!

Je ziet echt wel wat er in die doos zit hoor, de ps past er zoals is eerder heb vermeld precies in.jaspermeul schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:08:
[...]
Of hij is vertraagd. Het schijnt nogal druk te zijn bij postNL.
Rustig een dagje wachten, zoveel verdwijnen er echt niet, straks heb je als bezorger je baan op het spel gezet voor een prachtige bestuurbare auto vsan 40 euro, want je ziet echt niet wat er in de doos zit.
Wat een onzin. Ik heb de doos voor me. Hij is exact net zo groot als de doos met 3 pakken luiers die ik van de week heb laten bezorgen.0619tje schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:18:
[...]
Je ziet echt wel wat er in die doos zit hoor, de ps past er zoals is eerder heb vermeld precies in.
Ze snijden die dozen op maat, in elk geval de hoogte. Dat scheelt nogal wat verpakkingsmateriaal.0619tje schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:18:
[...]
Je ziet echt wel wat er in die doos zit hoor, de ps past er zoals is eerder heb vermeld precies in.
Dus je merkt het echt niet.
Ja maar een pak luiers weegt geen 7kilo?Boterham71 schreef op donderdag 28 januari 2021 @ 16:19:
[...]
Wat een onzin. Ik heb de doos voor me. Hij is exact net zo groot als de doos met 3 pakken luiers die ik van de week heb laten bezorgen.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
![]() | Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |