Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:27
Paprika schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:11:
[...]

Dat is wel precies wat ik heb ervaren met zo'n zelfde order ja. Overigens bij een andere ging het wel goed en was een vriend van mij juist de "sjaak". De klantenservice (aardige dame, heeft ook best wat moeite erin gestoken) gaf toen aan dat er bij zo'n bestelling normaal gesproken dezelfde dag al een product wordt gekoppeld aan je order. De enige uitzondering hierop kan zijn dat hij nog niet daadwerkelijk geretourneerd is, maar dat is natuurlijk gek, want hoe kunnen ze de "tweedehands status" erbij zetten wanneer deze nog niet binnen zou zijn. Haar conclusie was dan ook dat meer dan 1 persoon hetzelfde exemplaar had besteld.

Toen gaf ze aan dat ik nog maar even 2 dagen moest wachten (dat was oorspronkelijk de leverdatum voor mijn order) en anders contact op zou moeten nemen. Op die dag ontving een automatische email van de warehouse afdeling dat deze order geannuleerd was. Die kwam al om 3 uur in de "ochtend" binnen overigens, dus vandaar dat ik op de 30e ook een mailtje in jouw mailbox verwacht.

Daarom ben ik ook wel benieuwd wat met al die Amazon.DE orders van 22 december gebeuren. Die heeft voor mij nooit een datum gehad en staat nog altijd op "We will email you when we have an estimated delivery date.". Daarmee wijkt het dus af van die andere warehouse orders, waar wel al direct een datum aan was gekoppeld, maar schijnbaar geen product...

@Wackmack, Wackmack in "[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden" Ik moest wel even grinniken dat dit 2 dagen later al 't geval was voor jou.
Dit lijkt mij inderdaad helaas de juiste conclusie... 😔 Wat wel bijzonder blijft, heb een kleine raceauto besteld, die heeft ook op afleverdatum van 30 december. Deze auto is ten alle tijden op orde. Er is nog iets van hoop.

Maar wat jij zegt, vind ik ook. Waarom zou je bij een 2e hands model niet de order direct verwerken. Blijft bijzonder, als het mis gaat, ze dat niet direct annuleren. Nu blijf je ergens hoop houden.

Als laatste, je verwacht toch niet dat er ook dubbele bestellingen kunnen worden gedaan, bij een van de rijkste bedrijven ter wereld.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tLrYcwaRjYjKIJxKj5gs9D6wbUM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kLPzNdYbZIorWYpoOk75X6pv.jpg?f=fotoalbum_large

Er is hoop, er waren echt twee te koop. Een andere Tweaker heeft er eentje, die is al binnen, en ik de ander.

[ Voor 12% gewijzigd door Wackmack op 26-12-2020 15:29 ]

Acties:
  • +17 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:22
chulin schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:56:
[...]

Mijn zoon staat al te wachten ðŸĪŠðŸĪŠ
Kerst cadeautje is binnen ðŸ˜ąðŸ˜ą

Hulde aan mediamarkt en @raymondbdws , bezorging op tweede kerstdag 👌👌 bedankt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aQAE22JoBIViAwgkgyHC_d_zgFY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/s98yqVbCJdq6Je3cVIjoPBBT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nEmRTcAldk73MVxforkDF0UlXHk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OxcywcmXmkbtIeCXrArMmqcj.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 06-07-2023
Gefeliciteerd!!! Veel speelplezier :)
Ik ben in elk geval jaloers :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chulin
Chntl321 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 16:34:
Gefeliciteerd!!! Veel speelplezier :)
Ik ben in elk geval jaloers :Y
Bedankt, eerste indruk is zeer goed, ben een van de gelukkige met een stille exemplaar. Alles wekt super snel, ook internet verbinding is dik in orde. Nu hoop dat mijn zoon naar bed gaat, nog geen kans gehad om de controller te testen ðŸ˜ą.
Bij dezen wil ik iedereen veel succes wensen met de zoektocht naar de PS5

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• raymondbdws
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-10 20:22
chulin schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 16:16:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Haha, graag gedaan! Heel veel plezier! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 28-03-2021
chulin schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 16:16:
[...]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Kun je hem ook horizontaal zetten of moet hij echt verticaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UttiGS
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-10 16:32
Joris8580 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 17:11:
[...]

Kan beide maar de console is duidelijk gemaakt voor verticaal. Ziet er horizontaal uit als een zinkend schip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
Joris8580 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 17:11:
[...]

Bij mij staat ie horizontaal in een kast, best een groot ding hoor ðŸ˜ą

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 25-10 21:13
*offtopic*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 27-12-2020 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnio
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22-10 14:36
*offtopic*

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 27-12-2020 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 23-10 14:15
*offtopic*

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 27-12-2020 00:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-10 19:22
Chntl321 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 13:59:
Ik ben al wekenlang aan het F5- en en pak steeds mis. Het is volgens mij ook nergens meer mogelijk om nog een pre-order te plaatsen en gewoon rustig op je beurt te wachten?

Ik wilde bij de Mediamarkt een pre-order plaatsen, maar toen moesten de winkels dicht.

Iemand nog een suggestie, ook al is het een long shot?
De wachtlijsten bij MM worden ondertussen niet langer, die mazzel heb je. Gewoon geduld hebben en tot 20 januari wordt er door MM met wat mazzel weer geleverd en is de wachtlijst op 20 januari korter dan dat ie nu is. :) Geduld is een schone zaak....

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
Lekker Ventje schreef op zondag 27 december 2020 @ 10:51:
[...]

De wachtlijsten bij MM worden ondertussen niet langer, die mazzel heb je. Gewoon geduld hebben en tot 20 januari wordt er door MM met wat mazzel weer geleverd en is de wachtlijst op 20 januari korter dan dat ie nu is. :) Geduld is een schone zaak....
Dat is helemaal waar.. thanks voor een beetje positiviteit d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Chntl321 schreef op zondag 27 december 2020 @ 10:55:
[...]

Dat is helemaal waar.. thanks voor een beetje positiviteit d:)b
Hoorde ook van media markt dat ze vanaf ze een datum hebben weer een pre order op de site van start zouden laten gaan dus hou hun site goed in de gaten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
Joris8580 schreef op zondag 27 december 2020 @ 11:11:
[...]

Hoorde ook van media markt dat ze vanaf ze een datum hebben weer een pre order op de site van start zouden laten gaan dus hou hun site goed in de gaten!
Dankjewel voor de tip _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 03:19
Zijn de Sony Pulse headsets ook weer beschikbaar samen met de nieuwe levering? Dat een console niet meer verkrijgbaar is kan ik begrijpen maar een headset? Doen ze wel iets verkeerds daar ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibeau V
  • Laatst online: 03-10-2021
Wat is er wel op 20 januari?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Lashrom schreef op zondag 27 december 2020 @ 11:47:
Zijn de Sony Pulse headsets ook weer beschikbaar samen met de nieuwe levering? Dat een console niet meer verkrijgbaar is kan ik begrijpen maar een headset? Doen ze wel iets verkeerds daar ...
Geen idee game mania en MM zeiden beiden dat ze levering wellicht begin januari verwachten maar dat ze nog geen bevestiging van sony hadden maar wel verwachten dat er binnenkort weer geleverd wordt. Ik ben ook op zoek naar zo een headset al kan dat wel nog even wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Timmetey
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 03-02-2021
Lashrom schreef op zondag 27 december 2020 @ 11:47:
Ik durf je wel bijna met alle zekerheid wel te zeggen dat de headset nog schaarser dan de console zelf is. Ik heb met geluk er eentje weten te bemachtigen tijdens de pre-order van 04-12 bij Bol. Hopelijk komt er wel weer een nieuwe lading met accessoires want wil nog graag een chargingstation ÃĻn de ps5 zelf natuurlijk :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:31
Joris8580 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 14:06:
[...]

Ik hoorde va iemand hier die een pre order bij de GM had geplaatst maar die kwam wel uit belgie dus daar wel blijkbaar. Geen idee in NL
Dat was ik. En inderdaad, hier in Vlaanderen zijn ondanks de covid maatregelen niet-essentiÃŦle winkels zoals Game Mania nog wel open. Je kan er zowel de disk als digital editie pre-orderen. Een pre-order kost je 50 euro en dat brengen ze uiteraard in mindering als je telefoon gekregen heb dat je je PS5 mag komen halen en dan komt betalen. Over de verwachte leveringstermijn doen ze geen enkele uitspraak.

Op https://www.gamemania.be/Winkels kun je zien welke winkel het dichtst in jouw buurt is.

[ Voor 6% gewijzigd door H1MSELF1SH op 27-12-2020 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
H1MSELF1SH schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:43:
[...]

Dat was ik. En inderdaad, hier in Vlaanderen zijn ondanks de covid maatregelen niet-essentiÃŦle winkels zoals Game Mania nog wel open. Je kan er zowel de disk als digital editie pre-orderen. Een pre-order kost je 50 euro en dat brengen ze uiteraard in mindering als je telefoon gekregen heb dat je je PS5 mag komen halen en dan komt betalen. Over de verwachte leveringstermijn doen ze geen enkele uitspraak.

Op https://www.gamemania.be/Winkels kun je zien welke winkel het dichtst in jouw buurt is.
Dat bedoelde ik dus... bij mij nog steeds afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09:21
Is er al enig vooruitzicht wanneer de PS5 op voorraad zou zijn? Ik heb totaal geen haast en voor kerst en mijn verjaardag cadeaubonnen van Coolblue gekregen, dus ik wil hem graag komende lente/zomer gaan halen.

Is dit reÃŦel?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
  • Laatst online: 09-06-2022
zie topicwaarschuwing

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 29-12-2020 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-09 14:40

Domih

Domih.

zie topicwaarschuwing

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 29-12-2020 17:25 ]

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
jordyyyys schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:55:
Is er al enig vooruitzicht wanneer de PS5 op voorraad zou zijn? Ik heb totaal geen haast en voor kerst en mijn verjaardag cadeaubonnen van Coolblue gekregen, dus ik wil hem graag komende lente/zomer gaan halen.

Is dit reÃŦel?
Zal ervan afhangen of en waar je gepreorderd hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
Domih schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:26:
[...]

Gaat ook om het principe..
Welk principe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Vincitore058 schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:23:
Wat een geouwehoer hier. Als je echt niet wachten kan koop je er toch eentje via de bekende weg?? Beetje geduld man. Zoek even op MP en je vind er genoeg tegen woekerprijzen. The choice is yours.
Het feit dat ik een beetje ongeduldig wordt komt vooral omdat ik al zo lang op de pre order sta en er nogal op gebrand ben hem te hebben... hij was me beloofd op release en heb hem nog niet dus kopt eigenlijk eerder daardoor. En ik heb ook geen zin om een woekerprijs te betalen hij is al duur genoeg zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
jordyyyys schreef op zondag 27 december 2020 @ 15:55:

Is dit reÃŦel?
De vraag wanneer hij weer op voorraad zou zijn is al verschillende malen beantwoordt trouwens... niemand weet het. Maar vermoedelijk januari... gewoon de retailers goed in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
Joris8580 schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:32:
[...]

Het feit dat ik een beetje ongeduldig wordt komt vooral omdat ik al zo lang op de pre order sta en er nogal op gebrand ben hem te hebben... hij was me beloofd op release en heb hem nog niet dus kopt eigenlijk eerder daardoor. En ik heb ook geen zin om een woekerprijs te betalen hij is al duur genoeg zo.
Je ongeduldigheid begrijp ik. Bij Sony is het alleen iedere keer hetzelfde liedje en daar mogen zij zich best een beetje voor schamen. Ik durf trouwens ook te wedden dat wanneer Sony de prijzen op ₮699,- en ₮799,- zouden zetten, ze net zo snel de deur uit vliegen dus ja, wat is dan duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Denk dat hij bedoeld dat het nu niet echt meer pre order principe is zoals ik eerder aangaf. Als je pre orderd dan verwacht je hem op release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
Joris8580 schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:37:
[...]

Denk dat hij bedoeld dat het nu niet echt meer pre order principe is zoals ik eerder aangaf. Als je pre orderd dan verwacht je hem op release.
We weten allemaal dat Sony dat niet waar kan maken, toch?? Ze produceren altijd te weinig. Zouden ze t met opzet doen? Ik weet t niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Vincitore058 schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:37:
[...]

Je ongeduldigheid begrijp ik. Bij Sony is het alleen iedere keer hetzelfde liedje en daar mogen zij zich best een beetje voor schamen. Ik durf trouwens ook te wedden dat wanneer Sony de prijzen op ₮699,- en ₮799,- zouden zetten, ze net zo snel de deur uit vliegen dus ja, wat is dan duur...
Klopt ook wel van die prijzen... het is gewoon een hebbe dingetje... maar moest het veel duurder zijn zou ik afhaken want ga echt geen 1000 euro voor een console neertellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Vincitore058 schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:39:
[...]

We weten allemaal dat Sony dat niet waar kan maken, toch?? Ze produceren altijd te weinig. Zouden ze t met opzet doen? Ik weet t niet.
Ja het is de eerste keer dat ik pre orderde dusja had hier geen ervaring mee... maar begrijp wel wat je bedoeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincitore058
Joris8580 schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:40:
[...]

Ja het is de eerste keer dat ik pre orderde dusja had hier geen ervaring mee... maar begrijp wel wat je bedoeld.
Het is een kwestie van geluk hebben en uiteraard welke winkel zoek je ervoor uit. Beetje treurig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Vincitore058 schreef op zondag 27 december 2020 @ 16:41:
[...]

Het is een kwestie van geluk hebben en uiteraard welke winkel zoek je ervoor uit. Beetje treurig wel.
Ja klopt had ik het geweten dan had ik zoals ik eerder zei naar MM gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-10 12:53
In de telegram app wordt melding gemaakt van nieuw aanbod Amazon UK rond 1 januari en Bol rond 7 januari. Geen idee hoe serieus dit is.

Alleen durven we nog in de UK te bestellen? Erg onduidelijk allemaal. Als je wel invoer rechten + btw moet betalen dan wordt het een erg dure ps5. Ik herinner me dat hij omgerekend nu al 520 euro kost als je hem (disc) bij Amazon in de UK bestelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 25-10 19:22
Weet niet of je dit Sony in de schoenen kunt schuiven. Zover ik weet is er een onderdeel van AMD nodig wat ook door AMD zelf en de XBox gebruikt wordt. Zonder dat onderdeel heeft het weinig zin om de productie te verhogen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
timpie81 schreef op zondag 27 december 2020 @ 18:38:
In de telegram app wordt melding gemaakt van nieuw aanbod Amazon UK rond 1 januari en Bol rond 7 januari. Geen idee hoe serieus dit is.

Alleen durven we nog in de UK te bestellen? Erg onduidelijk allemaal. Als je wel invoer rechten + btw moet betalen dan wordt het een erg dure ps5. Ik herinner me dat hij omgerekend nu al 520 euro kost als je hem (disc) bij Amazon in de UK bestelt.
Als je aan google vraagt wanneer de volgende lading komt geeft deze als antwoordt ten vroegste 1 januari. Grote levering voor 7 januari.

Ik vermoed dat er wel iets van aan zal zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackPink
  • Laatst online: 31-03-2021

Zou opzich wel kunnen kloppen. Vanmorgen mail gehad van Amazon UK dat ze mijn disk versie 6 januari verwachten te verzenden. Order dateert van 3 december. Iemand die mij meer duidelijkheid kan geven voor betreft de brexit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincitore058
BlackPink schreef op zondag 27 december 2020 @ 19:12:
[...]

Zou opzich wel kunnen kloppen. Vanmorgen mail gehad van Amazon UK dat ze mijn disk versie 6 januari verwachten te verzenden. Order dateert van 3 december. Iemand die mij meer duidelijkheid kan geven voor betreft de brexit?
Brits parlement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
  • Laatst online: 17-05 22:59
Lekker Ventje schreef op zondag 27 december 2020 @ 18:46:
Weet niet of je dit Sony in de schoenen kunt schuiven. Zover ik weet is er een onderdeel van AMD nodig wat ook door AMD zelf en de XBox gebruikt wordt. Zonder dat onderdeel heeft het weinig zin om de productie te verhogen.
En komt erbij, de onthulling van je concurrent afwachten en evt. laatste aanpassingen doen voordat je met productie gaat beginnen.
En komt erbij, er is gewoon veel vraag, wellicht meer dat PS4 toendertijd. Ik weet niet hoeveel fabrieken Sony heeft maar wereldwijde release binnen 1 maand is moeilijk om iedereen te voorzien. Zie je ook met release van ander elektra!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
BlackPink schreef op zondag 27 december 2020 @ 19:12:
[...]

!! Hoogstwaarschijnlijk en worst case scenario !!
Bestellen in een Britse webshop wordt dan hetzelfde als wanneer u iets bestelt buiten de EU, zoals uit de VS of China. In dat geval moet u in Nederland 21% BTW afdragen bij producten die ₮ 22 of meer kosten. Ook moet u invoerrechten betalen als de aankoopwaarde hoger is dan ₮ 150.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Maroi schreef op zondag 27 december 2020 @ 19:33:
[...]

Bestellen in een Britse webshop wordt dan hetzelfde als wanneer u iets bestelt buiten de EU, zoals uit de VS of China. In dat geval moet u in Nederland 21% BTW afdragen bij producten die ₮ 22 of meer kosten. Ook moet u invoerrechten betalen als de aankoopwaarde hoger is dan ₮ 150.
In dat geval wordt een erg dure grap

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GW1992
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
Maroi schreef op zondag 27 december 2020 @ 19:33:
[...]

Dit klopt niet! De brexit deal heeft bepaald dat er geen invoerrechten komen tussen UK en Europa. Er komt dus helemaal niets boven op bestellingen uit Engeland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
GW1992 schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:06:
[...]

Dit klopt niet! De brexit deal heeft bepaald dat er geen invoerrechten komen tussen UK en Europa. Er komt dus helemaal niets boven op bestellingen uit Engeland.
Geen Invoer rechten of btw:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-10 12:20
timpie81 schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:14:
[...]

Geen Invoer rechten of btw:)
Er is tot nu toe geen officiÃŦle bron geweest die mij een bevestigend antwoord kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Maurice_1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:27:
[...]

Er is tot nu toe geen officiÃŦle bron geweest die mij een bevestigend antwoord kan geven.
Ik weet het ook niet vind het heel onduidelijk. Ik bedoelde hiermee of de andere Tweaker bedoelde er komen geen invoerrechten of er komen geen invoer rechten en je betaalt ook geen btw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice_1984
timpie81 schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:44:
[...]

Ik weet het ook niet vind het heel onduidelijk. Ik bedoelde hiermee of de andere Tweaker bedoelde er komen geen invoerrechten of er komen geen invoer rechten en je betaalt ook geen btw
Ooh het was meer in de vragende vorm. :) Wat mij opvalt en ook elders is dat mensen er zomaar van uit gaan nu er een handelsovereenkomst is de invoerrechten en BTW op online aankopen van de baan zijn. Ik kan dat nergens uit opmaken. Wellicht is het zo maar ik kan er echt niks over vinden. Ik zou er in ieder geval niet klakkeloos van uit gaan omdat een ander het roept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Maurice_1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:57:
[...]

Ooh het was meer in de vragende vorm. :) Wat mij opvalt en ook elders is dat mensen er zomaar van uit gaan nu er een handelsovereenkomst is de invoerrechten en BTW op online aankopen van de baan zijn. Ik kan dat nergens uit opmaken. Wellicht is het zo maar ik kan er echt niks over vinden. Ik zou er in ieder geval niet klakkeloos van uit gaan omdat een ander het roept.
Helemaal mee eens:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
GW1992 schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:06:
[...]

Voor bedrijven idd!! Voor particulieren is het nog niet duidelijk te vinden op internet.

Wat ik zei, worst-case-scenario (hoogstwaarschijnlijk had ik ff weg moeten halen) kunnen wij op luxe artikelen btw afdragen en hoger dan ₮ 150,- invoerrechten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
Maurice_1984 schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:57:
[...]

Is idd nog onduidelijk en niet duidelijk te vinden.
Enige wat ik kan vinden is dat bedrijven geen btw (bij invoer) hoeven te betalen en geen invoerrechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eld0
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-10 12:58
H1MSELF1SH schreef op zondag 27 december 2020 @ 14:43:
[...]

Sta op het punt ook 1 te bestellen bij GM maar wil me niet vastzetten aan een pre order, kan dus ook zijn dat je nog tot maart moet wachten op je PS5 terwijl ze bij een andere winkel vroeger in stock zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pakoe
  • Laatst online: 10-01-2021
https://www.postnl.nl/campagnes/brexit/

Zoals het ernaar uit ziet ga je wel invoerrechten en btw afdragen. Zelfde info heb ik inmiddels ook op de website van DHL gezien.
Maroi schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:08:
[...]

Voor bedrijven idd!! Voor particulieren is het nog niet duidelijk te vinden op internet.

Wat ik zei, worst-case-scenario (hoogstwaarschijnlijk had ik ff weg moeten halen) kunnen wij op luxe artikelen btw afdragen en hoger dan ₮ 150,- invoerrechten betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Eld0 schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:24:
[...]

Sta op het punt ook 1 te bestellen bij GM maar wil me niet vastzetten aan een pre order, kan dus ook zijn dat je nog tot maart moet wachten op je PS5 terwijl ze bij een andere winkel vroeger in stock zijn...
Bij game mania heb je geen verplichting om hem effectief te kopen als je aan de beurt bent. Nergens trouwens denk ik dan... maar goed... dat maart geval telt als je nu nog een pre order zou doen daar en niet voor de mensen die al een hebben staan van ver voor de release zou mij logisch lijken... moest ik nu nog een wille bestellen zou ik dit momenteel enkel doen bij de eerst volgende gelegenheid dat bol ofzo er weer krijgt...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
Amazon verstuurt pakketten gewoon als DDP (Delivery Duty Paid). De rekening komt bij hun terecht, niet bij jou. Als er BTW, inklaringskosten en invoerrechten betaald moet worden dan zul je dit direct bij de aanschaf van een product al moeten afrekenen bij Amazon. Zij doen dit op basis van een schatting. Valt dit hoger uit, dan betaal je niets. Valt dit lager uit, dan krijg je een deel terug. Zo werkt het op elke Amazon site buiten de EU.

[ Voor 7% gewijzigd door MelvinW op 27-12-2020 22:29 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
Eld0 schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:24:
[...]

Ik begrijp dat dat voor vele ongeduldige gamers geen optie is, maar ik kan er wel mee leven. Ik heb nog genoeg games op mijn PS4 Pro die ik nog uit de plastic moet halen zelfs, zoals RDR2. Natuurlijk zou ik liever vandaag nog dan morgen mijn PS5 gaan ophalen, maar als het duurt tot maart, dan is het zo. Ik kan wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack

Dat eerste is helemaal nergens op gebaseerd, helaas lijkt niemand het te weten. Enige wat ik zie, dat ze in de VS maar aanvoer blijven krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Wackmack schreef op zondag 27 december 2020 @ 23:10:
[...]

Dat eerste is helemaal nergens op gebaseerd, helaas lijkt niemand het te weten. Enige wat ik zie, dat ze in de VS maar aanvoer blijven krijgen.
Dat eerste heb ik enkel bevestigd geweten door google... maar inderdaad geloof ik het pas vanaf ik het hoor van sony zelf al denk ik of hoop ik stiekem dat het waar zou zijn... dat tweede van de vs heb ik ook al ondervonden... vindt het persoonlijk niet echt fair gespeeld van sony dit... sony zal veel klante verliezen die naar x doos overstappen alleen al hiervoor. Achja... wat doe je er aan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Antigo
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 08:14
Joris8580 schreef op zondag 27 december 2020 @ 23:18:
[...]

Dat eerste heb ik enkel bevestigd geweten door google... maar inderdaad geloof ik het pas vanaf ik het hoor van sony zelf al denk ik of hoop ik stiekem dat het waar zou zijn... dat tweede van de vs heb ik ook al ondervonden... vindt het persoonlijk niet echt fair gespeeld van sony dit... sony zal veel klante verliezen die naar x doos overstappen alleen al hiervoor. Achja... wat doe je er aan?
Komt omdat er in USA meer concurrentie is. Hier in Europa hebben ze veel minder te vrezen van Xbox. Dus —> voorraad eerst naar daar. Helaas.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GW1992
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
timpie81 schreef op zondag 27 december 2020 @ 20:44:
[...]

Het is inderdaad vrij onduidelijk, maar ik ben zelf in de UK op t moment en volg t op de voet. Er veranderen wel administratieve dingen, maar de consument gaat niet meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u_C422X7sZDlUtVkFNrqhrIYgLw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PR3PsnZenDliOeWLkqavrnnI.jpg?f=fotoalbum_large

Dit geven ze aan bij Amazon UK. Schijn mijn ps5 morgen te ontvangen maar geloof er weinig van. Hopelijk komt de ps5 overmorgen gewoon aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:35
Maroi schreef op zondag 27 december 2020 @ 21:08:
[...]

Als het zou is dat we BTW moeten gaan betalen bij invoer snap ik dat het een administratief drama gaat worden. Je hoeft maar in 1 land BTW te betalen, dus zou je dat in UK mogen terugvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:47
Dennisdn schreef op maandag 28 december 2020 @ 09:54:
[...]

Als het zou is dat we BTW moeten gaan betalen bij invoer snap ik dat het een administratief drama gaat worden. Je hoeft maar in 1 land BTW te betalen, dus zou je dat in UK mogen terugvragen.
Voor bedrijven zou dat een drama zijn. Particulieren hebben gewoon pech denk ik. Jij betaald dan gewoon dubbel BTW. Voor zover ik weet zijn er geen regels dat je BTW kan terugvragen in een ander land (buiten de EU dan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01 13:02
Iemand nog wat gehoord over de tweedehands ps5 order bij amazon.de?

Volgens mij nog geen annuleringen of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:35
jaspermeul schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:52:
[...]

Voor bedrijven zou dat een drama zijn. Particulieren hebben gewoon pech denk ik. Jij betaald dan gewoon dubbel BTW. Voor zover ik weet zijn er geen regels dat je BTW kan terugvragen in een ander land (buiten de EU dan)
In Nederland wel. Hetzij online via de belastingdienst, maar ook op plekken als schiphol heb je rijen met douanebalies waar toeristen van buiten de EU met stapeltjes bonnetjes hun BTW terugkrijgen op in Nederland gekochte spullen. ( staan bijvoorbeeld altijd rijen met Aziaten met koffers vol uit de Outletcentra en dure klokjes). Dus ik ga er voorzichtig vanuit dat het dan andersom ook zo werkt.

https://www.schiphol.nl/n.../diensten/btw-terugvragen

[ Voor 17% gewijzigd door Dennisdn op 28-12-2020 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-10 09:54
oneshot1tkil schreef op maandag 28 december 2020 @ 10:54:

Geen annuleringen nee. Maar al wel aangegeven door klantenservice bij anderen dat het maanden kan duren. Logisch, want er moeten Playstations terugkomen als warehouse deals...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ihaznobrain
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21-08 10:50

zojuist even gechat met Amazon.

bij mij geven ze aan dat ze gewoon alle bestelling gaan afwerken en niet gaan annuleren. ze hadden het over een wachtrij (Queue). dit is echter natuurlijk afhankelijk van hoeveel ze terug krijgen en/of beschadigd binnen krijgen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• thcshadow
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-03-2023

Mijn "2de hands" PS5 die ik met een gelukje donderdagnacht heb kunnen bestellen is vandaag verzonden :)
Geen annulatie voor mij oOo

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K66DVIuOXDlvcL4t1hT8qDFZcxc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/eDWhghK5SIvV3PUelJrhY6gG.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Voor de mensen die een Ps5 headset zoeken, te bestellen op Amazon.se ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
thcshadow schreef op maandag 28 december 2020 @ 14:00:
[...]

Mijn "2de hands" PS5 die ik met een gelukje donderdagnacht heb kunnen bestellen is vandaag verzonden :)
Geen annulatie voor mij oOo

[Afbeelding]
Wow!! Hoe relaxed zeg, totaal niet verwacht toch.

Zzzzzzz ps5 order nog steeds niet naar Dispatched. Schijnt overmorgen te worden geleverd, uit de UK. ðŸ˜ī 🙈
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UYoR3s47WJwmQfnzad1QQDsoHLM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EXhLWYSy313aTxBCGxAHeDfB.jpg?f=fotoalbum_large

Zou toch goed komen, als je dit leest he ☚ïļ

[ Voor 33% gewijzigd door Wackmack op 28-12-2020 17:22 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thcshadow
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-03-2023
Wackmack schreef op maandag 28 december 2020 @ 17:06:
[...]

Wow!! Hoe relaxed zeg, totaal niet verwacht toch.

Zzzzzzz ps5 order nog steeds niet naar Dispatched. Schijnt overmorgen te worden geleverd, uit de UK. ðŸ˜ī 🙈
[Afbeelding]

Zou toch goed komen, als je dit leest he ☚ïļ
Neen, totaal niet gedacht dat het zo vlot ging gaan. Misschien omdat het zo laat was dat ik besteld heb met de meeste mensen in bed dat er geen dubbele bestelling is kunnen gebeuren.
Intussen is de status al "Pakket is overgedragen aan de transporteur en is onderweg". <3

Ik zou me voorlopig ook geen zorgen maken om jou bestelling, zelfs al komt die van de UK. Op een paar uurtjes ben je vanuit NL/BE in de UK en omgekeerd.
Met de bevestiging nog eens van de klantendienst denk ik dat je de pakketbezorger gewoon woensdag mag verwachten. d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-10 19:08
ivokenevil schreef op maandag 28 december 2020 @ 16:39:
Voor de mensen die een Ps5 headset zoeken, te bestellen op Amazon.se ;)
Die Sony lader, media remote en camera ook trouwens.

Amazon.se is nieuw voor mij trouwens.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
loekf2 schreef op maandag 28 december 2020 @ 18:35:
[...]

Prima service daar. Heb daar de draadloze lader gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
[...]

Die remote hadden ze ook in dream land de camera ook en op de supra bazaar die beide dingen ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gregory76
  • Laatst online: 01:04

Gregory76

Sony PlayStation freak

offtopic, zie topicwaarschuwing

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 29-12-2020 17:26 ]

strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_1984
offtopic, zie topicwaarschuwing

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 29-12-2020 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maxdewaal
  • Laatst online: 06-02-2021
[...]

kan alleen niet ik NL geleverd worden toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T4FOYmFHiQ6GhtmFl77qnUQ1if0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SV3KkGOztCW4WvGtk4hH7Q3N.jpg?f=fotoalbum_large

Zie nu ineens Change payment method? Iemand dit eerder gezien? Cc is al de 19e afgeschreven en betaald, bijzonder weer!

Geeft zo weinig vertrouwen in een PS5 he ðŸĪĻ ðŸ˜‚

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VTkaSdCb1WmRWT-oEtZPEU4DQrY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b40xxkpFwp50kjOJnzfX3esa.jpg?f=fotoalbum_large

Echt het gevoel dat ze maar wat doen. Alsof het morgen om 8 pm hier is 🙈

[ Voor 29% gewijzigd door Wackmack op 29-12-2020 04:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fransf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03-2021
Heeft iemand al gehoord of Mediamarkt in Alphen aan den Rijn ook vorige week playstation 5 heeft rondgebracht. Of dat iemand gebeld is dat ze de Playstation 5 komen brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
BadWampa schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:36:
[...]

Ik zal het proberen, hou jullie wel op de hoogte. :)
Vannacht mailtje gehad van Amazon.fr dat ze het product niet kunnen leveren en dat ze de order hebben geannuleerd...helaas hier strandt het Franse avontuur... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
BadWampa schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 09:56:
[...]

Vannacht mailtje gehad van Amazon.fr dat ze het product niet kunnen leveren en dat ze de order hebben geannuleerd...helaas hier strandt het Franse avontuur... :|
Warehouse deal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Ja klopt, maar hier had ik op zich wel goede hoop op. Het was niet zoals bij die Duitse dat honderd mensen hem hadden besteld en de order heeft ook 2 weken open gestaan. In het begin zelfs enige progressie in de leveringstijdlijn. Hij zou vandaag geleverd worden en ik dacht al dat dat krap zou worden maar goed de levering van Amazon.co.uk was ook ineens heel snel dus toch nog even hoop gehad. Nou ja, pech voor m'n zwager in deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayKay1987
  • Laatst online: 09-03-2021
fransf schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 08:35:
Heeft iemand al gehoord of Mediamarkt in Alphen aan den Rijn ook vorige week playstation 5 heeft rondgebracht. Of dat iemand gebeld is dat ze de Playstation 5 komen brengen?
Nop! Ik had nog contact opgenomen, ze gaven alleen het antwoord dat ieder Filiaal hier zelf voor kan kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Ik had dus een PS5 voor een vriend besteld en hij wilde hem graag hebben. Nu heeft die hem via mij en wat speelt hij alleen maar? WARZONE! Dat geloof je toch niet :/ . Er is nog een andere vriend en die wil graag met zijn dochter gamen en daarvoor lukt het weer niet om er eentje te scoren... Zal je altijd zien...

Wel vind ik het "vreemd" dat er vorige week (na 3 weken geen verkopen) weer geen verkoop is geweest. Zou Sony nu ook alles maar per container versturen per boot en/of trein? Dat vliegen kost ze toch best veel marge....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 24-10 13:41
Nitwitt1991 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 15:37:
Ik had dus een PS5 voor een vriend besteld en hij wilde hem graag hebben. Nu heeft die hem via mij en wat speelt hij alleen maar? WARZONE! Dat geloof je toch niet :/ . Er is nog een andere vriend en die wil graag met zijn dochter gamen en daarvoor lukt het weer niet om er eentje te scoren... Zal je altijd zien...

Wel vind ik het "vreemd" dat er vorige week (na 3 weken geen verkopen) weer geen verkoop is geweest. Zou Sony nu ook alles maar per container versturen per boot en/of trein? Dat vliegen kost ze toch best veel marge....
Ken er ook een die het kopen voor zoontje van 6 zodat die fortnite kunnen spelen, want hij wilde toch echt een ps5 8)7 8)7

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
Ik hoop dat linken naar een artikel over verwachte productie van PS5's toegestaan is?
Indien ja: https://www.gematsu.com/2...-18-million-units-in-2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580

Ken nog iemand die enkel fortnite speelt en absoluut een ps5 wil... kun je volgens mij even goed op de ps4 doen. 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580

Trouwens... ik denk dat ze gewoon opnieuw moeten produceren want de vraag is gigantisch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vincitore058
Voor 7 januari toch weer een reguliere voorraad? Althans, dat lees ik dan her en der.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:37
Vincitore058 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:14:
Voor 7 januari toch weer een reguliere voorraad? Althans, dat lees ik dan her en der.
Er is nog steeds nogal een wachtrij, dus MM, GM etc. kan je waarschijnlik nog wel even schudden.

Amazon dus, maar zal wel heel snel gaan wanneer er weer stock is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-10 16:19
Kosten voor een 40ft container ex AziÃŦ zijn op dit moment ook niet mals, ook is er een gebrek aan ruimte en equipment richting Europa. Naar Usa liggen de prijzen lager en staat er veel lege containers in de USA die terug naar AziÃŦ moeten. Dat zou ook deels kunnen verklaren waarom er betere beschikbaarheid is in de USA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Santiago2019
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 04-01-2022
Nieuws gehad dat ik in ieder geval bij de volgende levering zit waar ik besteld heb.

Maar dat is wel een digitale editie en ik wil eigenlijk een disk versie dus ik moet nog even beslissen of ik hem dan toch koop of gewoon annuleer. Het laatste wat je wil is natuurlijk heel 2021 wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-10 09:54
Santiago2019 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:59:
Nieuws gehad dat ik in ieder geval bij de volgende levering zit waar ik besteld heb.

Maar dat is wel een digitale editie en ik wil eigenlijk een disk versie dus ik moet nog even beslissen of ik hem dan toch koop of gewoon annuleer. Het laatste wat je wil is natuurlijk heel 2021 wachten.
Ik wil hem wel van je overnemen hoor. Ik zou hem nooit annuleren dat is zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
roffeltjes schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:16:
[...]

Er is nog steeds nogal een wachtrij, dus MM, GM etc. kan je waarschijnlik nog wel even schudden.

Amazon dus, maar zal wel heel snel gaan wanneer er weer stock is.
Ik doel meer op zaken als Bol en Wehkamp. Bij Bol is vandaag de Xbox weer verkocht en verzonden las ik. Kan dus ook voor PS5 wel lijkt mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:37
Vincitore058 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:21:
[...]

Ik doel meer op zaken als Bol en Wehkamp. Bij Bol is vandaag de Xbox weer verkocht en verzonden las ik. Kan dus ook voor PS5 wel lijkt mij?
Jep, wordt een kwestie van net mazzel hebben dat je direct kan reageren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07-10 22:09
Ben nog steeds geÃŊrriteerd dat al die bol.com bestellingen destijds zijn geannuleerd ipv dat ze gewoon vooraan bij de volgende batch stonden. Mag ik weer gaan F5’en en misschien wÃĐÃĐr random worden geannuleerd. :(

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
Mocht je nog op zoek zijn naar accessoires voor de PS5, de voorraad bot voor accessoires checkt nu ook op voorraad van de SteelSeries 7P!

Link naar bot: https://t.me/joinchat/SLZpyUbOLCbdqimx

[ Voor 4% gewijzigd door MelvinW op 29-12-2020 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maroi
Vincitore058 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 18:21:
[...]

Xbox is landelijk (en wellicht Europees) minder vraag naar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
Maroi schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 21:04:
[...]

Xbox is landelijk (en wellicht Europees) minder vraag naar...
Kan wel zijn maar ook binnen no-time uitverkocht hoor. Gaat ook niet om hoe de vraag is maar hoe snel je hem binnen hebt nadat een dergelijke retailer uit voorraad versturen kan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Vincitore058 schreef op dinsdag 29 december 2020 @ 17:14:
Zegt google ook... google zegt als je hem vraagt wanneer de volgende lading komt 1 januari en voor 7 januari een grote levering...
Pagina: 1 ... 361 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• GÃĐÃĐn vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord