Dit lijkt mij inderdaad helaas de juiste conclusie... ð Wat wel bijzonder blijft, heb een kleine raceauto besteld, die heeft ook op afleverdatum van 30 december. Deze auto is ten alle tijden op orde. Er is nog iets van hoop.Paprika schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:11:
[...]
Dat is wel precies wat ik heb ervaren met zo'n zelfde order ja. Overigens bij een andere ging het wel goed en was een vriend van mij juist de "sjaak". De klantenservice (aardige dame, heeft ook best wat moeite erin gestoken) gaf toen aan dat er bij zo'n bestelling normaal gesproken dezelfde dag al een product wordt gekoppeld aan je order. De enige uitzondering hierop kan zijn dat hij nog niet daadwerkelijk geretourneerd is, maar dat is natuurlijk gek, want hoe kunnen ze de "tweedehands status" erbij zetten wanneer deze nog niet binnen zou zijn. Haar conclusie was dan ook dat meer dan 1 persoon hetzelfde exemplaar had besteld.
Toen gaf ze aan dat ik nog maar even 2 dagen moest wachten (dat was oorspronkelijk de leverdatum voor mijn order) en anders contact op zou moeten nemen. Op die dag ontving een automatische email van de warehouse afdeling dat deze order geannuleerd was. Die kwam al om 3 uur in de "ochtend" binnen overigens, dus vandaar dat ik op de 30e ook een mailtje in jouw mailbox verwacht.
Daarom ben ik ook wel benieuwd wat met al die Amazon.DE orders van 22 december gebeuren. Die heeft voor mij nooit een datum gehad en staat nog altijd op "We will email you when we have an estimated delivery date.". Daarmee wijkt het dus af van die andere warehouse orders, waar wel al direct een datum aan was gekoppeld, maar schijnbaar geen product...
@Wackmack, Wackmack in "[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden" Ik moest wel even grinniken dat dit 2 dagen later al 't geval was voor jou.
Maar wat jij zegt, vind ik ook. Waarom zou je bij een 2e hands model niet de order direct verwerken. Blijft bijzonder, als het mis gaat, ze dat niet direct annuleren. Nu blijf je ergens hoop houden.
Als laatste, je verwacht toch niet dat er ook dubbele bestellingen kunnen worden gedaan, bij een van de rijkste bedrijven ter wereld.
:strip_exif()/f/image/kLPzNdYbZIorWYpoOk75X6pv.jpg?f=fotoalbum_large)
Er is hoop, er waren echt twee te koop. Een andere Tweaker heeft er eentje, die is al binnen, en ik de ander.
[ Voor 12% gewijzigd door Wackmack op 26-12-2020 15:29 ]
:strip_exif()/f/image/s98yqVbCJdq6Je3cVIjoPBBT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OxcywcmXmkbtIeCXrArMmqcj.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/PR3PsnZenDliOeWLkqavrnnI.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/eDWhghK5SIvV3PUelJrhY6gG.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/EXhLWYSy313aTxBCGxAHeDfB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/SV3KkGOztCW4WvGtk4hH7Q3N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/b40xxkpFwp50kjOJnzfX3esa.jpg?f=fotoalbum_large)