Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JIRO
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09 08:01
Maurice_1984 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:12:
Heeft iemand eigenlijk nog een update ontvangen over die warehouse deal van 22 december? Zit er bij iemand beweging in of wordt er al geannuleerd?
Zit nog steeds geen beweging in: "We will email you when we have an estimated delivery date."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
JIRO schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:02:
[...]

Zit nog steeds geen beweging in: "We will email you when we have an estimated delivery date."
Ik heb toch maar weer even gechat hoe het zit. Maar zoals we weten krijgen mensen vaker andere antwoorden. In deze chat kwam het erop neer dat wanneer de PS5 digitaal retour terugkomt, ze dan naar mensen worden verstuurd. De order wordt in ieder geval niet uit zichzelf geannuleerd. Maar kan zomaar zijn, dat als je nu contact opneemt, dat je weer een ander antwoord krijgt....

• Belial_666
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 10-10 21:40
Starxyy schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:00:
Zojuist de Playstation 5 ontvangen van MM Arnhem d:)b. Ik was tevens de laatste van vandaag.
Wat was de wachtlijst? Ik stond 3 weken geleden voor de disc versie op 175

• JayKay1987
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-03-2021
cropolite schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:17:
[...]

Damn januari al ja? Welke locatie? En nog lopend of geannuleerd?
Yes in Januari in Delft! De reservering staat nog steeds.

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-10 12:53
Nitwitt1991 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 13:23:
[...]

Ik heb toch maar weer even gechat hoe het zit. Maar zoals we weten krijgen mensen vaker andere antwoorden. In deze chat kwam het erop neer dat wanneer de PS5 digitaal retour terugkomt, ze dan naar mensen worden verstuurd. De order wordt in ieder geval niet uit zichzelf geannuleerd. Maar kan zomaar zijn, dat als je nu contact opneemt, dat je weer een ander antwoord krijgt....
Worst case paar maanden wachten. Of ze moeten ineens nieuwe sturen uit coulance of wel heel veel retour/ beschadigd binnen krijgen.

• xDanniq
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 07-12-2021
raymondbdws schreef op donderdag 24 december 2020 @ 00:55:
[...]

Ik werk bij MM Hoorn en vorige week hebben wij die PlayStation 5s in Wieringerwerf en Purmerend bezorgd, vanaf Hoorn. Dat is dus circa 25 km afstand. Ik denk als je het lief vraagt dat het dan wel goed komt. :)
Dat is best ver! Leuk om te horen dat daar geen onderscheid in wordt gemaakt!
Ik neem aan dat jullie dan ook iedereen al gebeld hebben die 1 van de gelukkigen waren voor de playstation?

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Top zeg, zo'n telegram kanaal hier promoten en dan constant advertenties van teamselect aan iedereen forceren :r .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09:42
Bron schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:16:
Top zeg, zo'n telegram kanaal hier promoten en dan constant advertenties van teamselect aan iedereen forceren :r .
Is dat die trage telegram? Waarbij de eigenaar eerst zichzelf verrijkt en daarna pas deelt met een botje?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kal1mar1
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-07 23:24
Bron schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:16:
Verschrikkelijk zeg! Eerst janken dat iedereen z’n muil moet houden en dat we alleen beschikbare sites mogen aankondigen... vervolgens alleen maar spam berichten die niets met PS5’s te maken hebben...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
E.Bahram schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:21:
[...]

Verschrikkelijk zeg! Eerst janken dat iedereen z’n muil moet houden en dat we alleen beschikbare sites mogen aankondigen... vervolgens alleen maar spam berichten die niets met PS5’s te maken hebben...
Die van PSX sense is dat gelukkig niet en die meld gelukkig ook veel eerder dat er PS5 beschikbaar zijn...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kal1mar1
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-07 23:24
Nitwitt1991 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:27:
[...]

Die van PSX sense is dat gelukkig niet en die meld gelukkig ook veel eerder dat er PS5 beschikbaar zijn...
Ja die groep is idd top! En als er mensen reageren krijg je daar geen meldingen van, alleen als er beschikbaarheid is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-10 10:12

cronixx

krieuw

E.Bahram schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:21:
[...]

Haha wat een triestigheid is dat joh, gelukkig zijn er nog wat alternatieven waarbij het enige doel wél is: elkaar helpen.

• CrushOne
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-03-2024

CrushOne

Error Ω

Vincitore058 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:57:
Als je weet dat bij iedere release van een console je achter de feiten aanloopt ...
achter welke feiten lopen ze aan? Alles is uitverkocht

• raymondbdws
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-10 20:22
xDanniq schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:13:
[...]

Dat is best ver! Leuk om te horen dat daar geen onderscheid in wordt gemaakt!
Ik neem aan dat jullie dan ook iedereen al gebeld hebben die 1 van de gelukkigen waren voor de playstation?
Ja, we hebben iedereen al gebeld :l. Maar sommige klanten nemen niet op, ook na de 2de keer niet.... beetje jammer :p...

Momenteel staan 6 of 7 ps5 nog bij ons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmetey
  • Laatst online: 03-02-2021
raymondbdws schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:40:
[...]

Ja, iedereen is al gebeld :l. Maar sommige klanten nemen niet op, ook na de 2de keer niet.... beetje jammer :p...

Jullie mogen mij wel bellen hoor

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:08
[...]

Ja, iedereen is al gebeld :l. Maar sommige klanten nemen niet op, ook na de 2de keer niet.... beetje jammer :p...

Zeg maar waar ik heen moet rijden, dan ben je er van 1 af :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondbdws
Pannekoek81 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:41:
[...]

Zeg maar waar ik heen moet rijden, dan ben je er van 1 af :P
Haha, kon dat maar. Ik zou dat graag willen doen hoor. :P

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03:19
E.Bahram schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:29:
[...]

Ja die groep is idd top! En als er mensen reageren krijg je daar geen meldingen van, alleen als er beschikbaarheid is
Fijn om te horen dat je er tevreden mee bent! De bot is bedoeld om meldingen te geven, niet om het vol te proppen met reclame 8)7 Jammer, die groep begon zo goed met als voornamelijke doel om mensen aan een PS5 te helpen, maar nu het bereik groter is lijkt het een advertentieplatform te worden..

• Timmetey
Vraag me echt of wanneer er weer nieuwe voorraad online komt voor pre-order bestellingen.
Had er al in principe twee in huis kunnen hebben, eentje op 17-9 besteld bij MM.
Zou op release uitgeleverd worden maar hebben mij nogal laten hangen zonder info, een week na release de mail met een annulering vanuit henzelf.
Bij Bol op 4-12 besteld, maar zoals bekend 's avonds een annuleringsmail ontvangen.

Iemand enige info wanneer vermoedelijk weer nieuwe pre-orders zullen komen? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 03:19
Timmetey schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:54:
Vraag me echt of wanneer er weer nieuwe voorraad online komt voor pre-order bestellingen.
Had er al in principe twee in huis kunnen hebben, eentje op 17-9 besteld bij MM.
Zou op release uitgeleverd worden maar hebben mij nogal laten hangen zonder info, een week na release de mail met een annulering vanuit henzelf.
Bij Bol op 4-12 besteld, maar zoals bekend 's avonds een annuleringsmail ontvangen.

Iemand enige info wanneer vermoedelijk weer nieuwe pre-orders zullen komen? :?
De verwachting is januari. Hopelijk in de eerste week, maar het zou mij niet verbazen als het pas de 2e of 3e week van januari wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xDanniq
[...]

Ja, we hebben iedereen al gebeld :l. Maar sommige klanten nemen niet op, ook na de 2de keer niet.... beetje jammer :p...

Haha als ze niet opnemen kom ik graag mijn digital edition innen hoor ;) Maar jammer dat klanten dan niet opnemen. Ik sta zelf ook in Hoorn op de wachtlijst voor een digital edition, maar door de laatste leveringen weet ik niet precies op welke plek. Ik heb wel het gevoel dat ik echt heel dichtbij zat maar netaan niet erbij zat deze levering : (

• Timmetey
MelvinW schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:59:
[...]

De verwachting is januari. Hopelijk in de eerste week, maar het zou mij niet verbazen als het pas de 2e of 3e week van januari wordt.
Nou in dat geval laat ik mijn F5-toets voorlopig even rusten. :')

• timpie81
MelvinW schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:59:
[...]

Bij Amazon hebben ze er wel een handje van een order te verkopen die later pas binnenkomt. Wie weet komen die wat eerder:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
  • Laatst online: 28-03-2021
[...]

Kon je ze maar aan een ander geven... in dat geval had ik graag de disc editie komen ophalen haha...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:08
raymondbdws schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:43:
[...]

Haha, kon dat maar. Ik zou dat graag willen doen hoor. :P
Jammer maar te begrijpen. Indien je er echt vanaf moet, omdat de klant de derde keer nog niet heeft opgenomen, dan stuur je maar een berichtje O-) .

• Timmetey
Pannekoek81 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:17:
[...]

Jammer maar te begrijpen. Indien je er echt vanaf moet, omdat de klant de derde keer nog niet heeft opgenomen, dan stuur je maar een berichtje O-) .
Haha, dit zou wel te mooi om waard te zijn als dat een mogelijkheid zou zijn.
durf te dromen :9~

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-10 09:42
Timmetey schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:25:
[...]

Haha, dit zou wel te mooi om waard te zijn als dat een mogelijkheid zou zijn.
durf te dromen :9~
Totdat je zelf gepasseerd wordt voor je preorder omdat je je telefoon even niet kon opnemen natuurlijk...... dan is het iets minder mooi waarschijnlijk.

• Timmetey
LordLynx schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:28:
[...]

Totdat je zelf gepasseerd wordt voor je preorder omdat je je telefoon even niet kon opnemen natuurlijk...... dan is het iets minder mooi waarschijnlijk.
Ik ben de pijn inmiddels al wel gewend door twee keer geannuleerd te worden door MM en Bol, dus het zou me niet veel zwaarder meer moeten vallen haha.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• chulin
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10:22
Net terug van mijn werk, mijn zoontje had een verrassing voor me.
Mediamarkt Hoorn belde met goede nieuws, mijn ps5 is binnen, volgende week moet ik een afspraak maken voor bezorging.
Ik was nummer 91 geloof ik, maar weet ik niet zeker.
Ik had de PS5 dit jaar niet meer verwacht dus.... me happy 🥰

• xDanniq
chulin schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:34:
Mediamarkt Hoorn belde met goede nieuws, mijn ps5 is binnen, volgende week moet ik een afspraak maken voor bezorging.
Wat leuk veel plezier! Dat ik mijn pre order plaatste was ik 56 van de digital volgens mij, ik weet niet hoe het nu zit, maar ik wil ze ook niet bellen en overbelasten, de mediamarkt wordt vast vaak gebeld met de vraag op welke plek op de lijst je nu staat haha.

• chulin
Bedankt.
Heb zelf nooit gebeld, de jonge dame die mij geholpen had met de preorder zei dat ongeveer 75 stuks waren bij de eerste levering dus ik had de PS5 januari of begin februari verwacht.

• jcj1982
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
chulin schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:41:
Bedankt.
Heb zelf nooit gebeld, de jonge dame die mij geholpen had met de preorder zei dat ongeveer 75 stuks waren bij de eerste levering dus ik had de PS5 januari of begin februari verwacht.
Waanneer heb je de pre-order geplaatst ?

• Joris8580
jcj1982 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:21:
[...]

Wou ik ook net vragen... ik wil namelijk inzicht krijgen in of het zin heeft om nu nog van GM naar MM overstap...

• Joris8580
Even een vraagje: ik weet niet of ik dit mag vragen maar raden jullie aan om zelfs al heb ik die pre order van game mania ook nog een in MM te doen en zo te zien wat het vlotste gaat? Of toch beter bij 1 winkel blijven? Nu ja ik weet het niet... het nadeel aan de pre order te annuleren van GM is dat ik dan mss mijn kans misloop en opnieuw in de rush moet gaan bestellen... ik weet niet goed wat ik ermee moet... iemand tips?

• jcj1982
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
Joris8580 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:33:
Even een vraagje: ik weet niet of ik dit mag vragen maar raden jullie aan om zelfs al heb ik die pre order van game mania ook nog een in MM te doen en zo te zien wat het vlotste gaat? Of toch beter bij 1 winkel blijven? Nu ja ik weet het niet... het nadeel aan de pre order te annuleren van GM is dat ik dan mss mijn kans misloop en opnieuw in de rush moet gaan bestellen... ik weet niet goed wat ik ermee moet... iemand tips?
Ik denk niet dat het nog veel zin heeft om bij MM een pre-order te plaatsen. Sommige MM nemen geen pre-orders meer aan.
Rotterman centrum alleen al heeft +- 700 PS5 in de - staan als pre-order. disk en digitaal
Als er elke keer ongeveer 60 a 70 per vestiging binnen komt, kun je ook daar nog lang wachten denk ik.

Zeker die van GM NIET annuleren gewoon laten staan en bol.com in de gaten houden begin januari.

• Joris8580
jcj1982 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:37:
[...]

Ik denk niet dat het nog veel zin heeft om bij MM een pre-order te plaatsen. Sommige MM nemen geen pre-orders meer aan.
Rotterman centrum alleen al heeft +- 700 PS5 in de - staan als pre-order. disk en digitaal
Als er elke keer ongeveer 60 a 70 per vestiging binnen komt, kun je ook daar nog lang wachten denk ik.

Zeker die van GM NIET annuleren gewoon laten staan en bol.com in de gaten houden begin januari.
Oké bedankt! Het enige probleem is dat ik gezien mijn bewind niet online mag kopen en dus gebonden zit aan fysieke winkels. Ik heb zo een gevoel dat ik niet meer al te lang zal hoeven te wachten bij GM afhankelijk van hoeveelheid uiteraard... en als dit binnen de 60 dagen is dan kan ik mijn 7,50 euro van mijn XP gebruiken... :+

• Timmetey
De Sony 3D Pulse Headset is weer op voorraad op Bol,
wel door een externe verkoper.
> https://www.bol.com/nl/p/...8257/?promo=upPS521082020 <

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• chulin
jcj1982 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:21:
[...]

Ik kijk nu naar mijn bonnetje...
Om precies te zijn 20-09-2020

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:02
Timmetey schreef op donderdag 24 december 2020 @ 16:48:
De Sony 3D Pulse Headset is weer op voorraad op Bol,
wel door een externe verkoper.
> https://www.bol.com/nl/p/...8257/?promo=upPS521082020 <
'Alleen tweedehands', Verkoop door BuyBay Retourkansjes.

The devil is in the details.

• Joris8580
Ik weet niet of het van belang is maar de controller is op voorraad bij GM heb net gekeken de afstandsbediening dacht ik eerst ook kon hem bestellen maar als ik dan nog eens refreshte dan was ie weer weg

• Joris8580
In de dreamland is de remote control weer op voorraad voor wie wil

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raymondbdws
xDanniq schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:02:
[...]

Haha als ze niet opnemen kom ik graag mijn digital edition innen hoor ;) Maar jammer dat klanten dan niet opnemen. Ik sta zelf ook in Hoorn op de wachtlijst voor een digital edition, maar door de laatste leveringen weet ik niet precies op welke plek. Ik heb wel het gevoel dat ik echt heel dichtbij zat maar netaan niet erbij zat deze levering : (
Nou, er is 1 klant die heeft aangegeven dat hij best kan wachten omdat hij het momenteel heel erg druk heeft en geen tijd heeft om te gamen. Dat was toevallig een digital versie.

Maar als je wilt kan ik wel even checken op welke plek je zit met je pre order?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• raymondbdws
chulin schreef op donderdag 24 december 2020 @ 15:34:
Als je wilt, kan ik ervoor zorgen dat je die ps5 deze week al binnen krijgt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raymondbdws
raymondbdws schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:49:
[...]

Als je wilt, kan ik ervoor zorgen dat je die ps5 deze week al binnen krijgt.
Mits je in de buurt van Hoorn woont, natuurlijk :D.

• chulin
raymondbdws schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:50:
[...]

Mits je in de buurt van Hoorn woont, natuurlijk :D.
Ik woon in Enkhuizen.....
10 minuten rijden dus... graag 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondbdws
chulin schreef op donderdag 24 december 2020 @ 18:32:
[...]

Ik woon in Enkhuizen.....
10 minuten rijden dus... graag 😉
Ik kom zaterdag hierop terug :)

• chulin
Top 🥰

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stekkermans
  • Laatst online: 18-02-2021
martin666 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:35:
[...]

Heb jij dat telefoonnummer nog van the wall? Stond 36e, aangezien ze al 2dagen aan het bezorgen zijn vraag ik me af wat de status van mijn pre order is..
Sorry zie je berichtje nu pas. Heb je hem al binnen gekregen? Stuur anders zal ik het nummer even doorsturen.

Mijn ps5 heb ik dinsdag binnen gekregen! Wat een aparaat zeg, heerlijk!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• thcshadow
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-03-2023
Met een gelukje op deze vroege uurtjes tijdens het binge watchen op Netflix toch nog een fijne kerst kunnen versieren. Zonder usb-c oplaadkabel maar daar kan ik met leven :)

Melding via Distill app op Chrome, direct gekocht. Zeker mijn 10de poging in de laatste weken!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pgtIOx_scZ1LrcB5zT4EmRx8v4E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VRcfJUZNDnmSa3oiDfXwFfOe.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:31
thcshadow schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 04:37:
Met een gelukje op deze vroege uurtjes tijdens het binge watchen op Netflix toch nog een fijne kerst kunnen versieren. Zonder usb-c oplaadkabel maar daar kan ik met leven :)

Melding via Distill app op Chrome, direct gekocht. Zeker mijn 10de poging in de laatste weken!

[Afbeelding]
Ben benieuwd of het inderdaad daar om een beschadigd verpakking. En niet verder schade heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-10 19:08
thcshadow schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 04:37:

[Afbeelding]
Is dit een Warehouse deal van Amazon zelf of iemand die hem probeert door te verkopen ? Maakt me wat zorgen over “adapter fehlt, zum bespiel USB-C zu USB-A), andere. Kan ook iemand zijn die z’n controllers niet opgeladen krijgt in rest mode ?

Andere kant, Warehouse deals zijn niet 100% ok. Wel eens Airpods zo gekocht, wat gewoon een volop gebruikt exemplaar was (je bestelt een nieuwe, stuurt de oude terug alsof die je niet bevallen). Dus de checks van Amazon niet altijd ok.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:02
Ik ga ook alleen voor een volledig nieuwe. Ik wil er verder geen gedoe mee hebben. Dan maar iets langer wachten en iets meer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thcshadow
Het is een 2de hands verkocht door Amazon zelf, moest het door 3de partij zijn had ik het niet gedaan.

Zelf ook benieuwd maar ze zeggen dat de staat zeer goed is, ik weet ook dat Amazon niet zomaar teruggestuurde artikelen verkoopt zonder 25 punten checkup ofzoiets. Meestal gaan die toestellen gewoon naar de vuilnisbelt.

Als ik hem ontvang laat ik de staat hier wel weten!

Is het niet goed of zijn er issues, gaat die direct terug op retour :/
Fingers crossed!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:27
thcshadow schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 13:54:
Het is een 2de hands verkocht door Amazon zelf, moest het door 3de partij zijn had ik het niet gedaan.

Zelf ook benieuwd maar ze zeggen dat de staat zeer goed is, ik weet ook dat Amazon niet zomaar teruggestuurde artikelen verkoopt zonder 25 punten checkup ofzoiets. Meestal gaan die toestellen gewoon naar de vuilnisbelt.

Als ik hem ontvang laat ik de staat hier wel weten!

Is het niet goed of zijn er issues, gaat die direct terug op retour :/
Fingers crossed!
Waarom neem je genoegen met een 2e handse PS5 met mankementen? Waarom moet je hem nu perse hebben? Ook al zijn het in het beste geval kleine mankementen. Ik vind het zeer dubieus dat iemand tijdens deze schaarste zijn/haar PS5 voor minder dan de aanschafprijs verkoopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timpie81
SparksNL schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:16:
[...]

Waarom neem je genoegen met een 2e handse PS5 met mankementen? Waarom moet je hem nu perse hebben? Ook al zijn het in het beste geval kleine mankementen. Ik vind het zeer dubieus dat iemand tijdens deze schaarste zijn/haar PS5 voor minder dan de aanschafprijs verkoopt.
Zou er geen seconde wakker van liggen jongens. Ga eens een tweede hands exemplaar zoeken op v&a of mp en je ziet dat deze meneer spekkoper is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thcshadow
SparksNL schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:16:
[...]

Als je midden in de nacht de Playstation te koop ziet staan, door Amazon Warehouse verkocht zou je het dan zelf niet doen?
Ik maak me weinig zorgen, in het slechtste geval stuur ik hem gewoon terug en storten ze het geld terug op mijn rekening :)
Toestel met mankementen verkopen gaat Amazon niet snel doen, zeker niet van hun eigen warehouse. Zij hebben ook een reputatie hoog te houden en versturen ze een slecht exemplaar dan komt daar ook een pak gedoe bij voor hen. Zeker met de schaarste en dat ze geen reservetoestellen hebben om met te wisselen.
Ff afwachten tot die aan mn voordeur staat en laat ik het wel weten hier :)

[ Voor 4% gewijzigd door thcshadow op 25-12-2020 14:26 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JD88
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02-2022
thcshadow schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 14:24:
[...]

Als je midden in de nacht de Playstation te koop ziet staan, door Amazon Warehouse verkocht zou je het dan zelf niet doen?
Ik maak me weinig zorgen, in het slechtste geval stuur ik hem gewoon terug en storten ze het geld terug op mijn rekening :)
Toestel met mankementen verkopen gaat Amazon niet snel doen, zeker niet van hun eigen warehouse. Zij hebben ook een reputatie hoog te houden en versturen ze een slecht exemplaar dan komt daar ook een pak gedoe bij voor hen.
En ziet ie er van de buiten goed uit en er is een defect. Stuur je hem op naar Sony (garantie) 👍👌

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:44
[...]

Toestel met mankementen verkopen gaat Amazon niet snel doen, zeker niet van hun eigen warehouse. Zij hebben ook een reputatie hoog te houden en versturen ze een slecht exemplaar dan komt daar ook een pak gedoe bij voor hen. Zeker met de schaarste en dat ze geen reservetoestellen hebben om met te wisselen.
Ik zou mij bij Amazon ook geen zorgen maken. Ga er van uit dat hij niet goed is en je hem terug moet sturen... dan heeft het wat voorpret en tijd gekost, meer niet. Maar de kans dat hij wél goed is is ook heel groot. Een gok die je niet kan verliezen dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
[...]

Ik zou hetzelfde gedaan hebben als jij hoor. Amazon is een te vertrouwen site en er zijn wel meer mensen die hier tweede kansjes van amazon hebben besteld... dusja denk dat er niet veel aan zal zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:28
Wat is het laatste nieuws over voorraad in 2020 bij de grote winkelketens in NL en eventueel Amazon Europa? Heb m'n eigen PS5 weggegeven :( Maar het was het waard :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:26
Dennisdn schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 19:18:
[...]

Ik zou mij bij Amazon ook geen zorgen maken. Ga er van uit dat hij niet goed is en je hem terug moet sturen... dan heeft het wat voorpret en tijd gekost, meer niet. Maar de kans dat hij wél goed is is ook heel groot. Een gok die je niet kan verliezen dus.
Ik heb ook een 2de handse gekocht van amazon. Toestel is hagelnieuw en geen enkele bruik spoor. Je kan hem altijd terug sturen mocht je hem niet willen, of aangeven dat je hem graag wilt houden maar dat ding toch iets van een mankement heeft, krijg je extra korting. In mijn geval 78 euro extra korting. Je kan altijd bij sony garantie claimen, standaard 2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thcshadow
touzani schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 22:14:
[...]

Ik heb ook een 2de handse gekocht van amazon. Toestel is hagelnieuw en geen enkele bruik spoor. Je kan hem altijd terug sturen mocht je hem niet willen, of aangeven dat je hem graag wilt houden maar dat ding toch iets van een mankement heeft, krijg je extra korting. In mijn geval 78 euro extra korting. Je kan altijd bij sony garantie claimen, standaard 2 jaar.
Blij om toch iemand te horen die ook een 2de hands heeft gekocht, ik maak me weinig zorgen maar je weet maar nooit.
Had de jouwe een mankement dan? Of heb je Amazon gewoon wat extra laten terugbetalen? >:)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 10:26
thcshadow schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 23:02:
[...]

Blij om toch iemand te horen die ook een 2de hands heeft gekocht, ik maak me weinig zorgen maar je weet maar nooit.
Had de jouwe een mankement dan? Of heb je Amazon gewoon wat extra laten terugbetalen? >:)
Onder mom nee heb je, ja kun je krijgen. Gezegd dat ik de fan hoorde, en toen kwamen zij zelf met een extra korting.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dt7heH3bdk_MCct4WYSEubjX6Os=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yEMyNz3WIg2W8LfBFJAqKuJi.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 30% gewijzigd door touzani op 25-12-2020 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:47

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Knip

[ Voor 98% gewijzigd door Chaoss op 26-12-2020 00:06 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xDanniq
raymondbdws schreef op donderdag 24 december 2020 @ 17:45:
[...]

Nou, er is 1 klant die heeft aangegeven dat hij best kan wachten omdat hij het momenteel heel erg druk heeft en geen tijd heeft om te gamen. Dat was toevallig een digital versie.

Maar als je wilt kan ik wel even checken op welke plek je zit met je pre order?
Dat zou echt te gek zijn als je dat wilt doen! Heb je alleen mijn naam nodig of ook nog andere gegevens om dat te controlleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
mustiej schreef op vrijdag 25 december 2020 @ 21:14:
Wat is het laatste nieuws over voorraad in 2020 bij de grote winkelketens in NL en eventueel Amazon Europa? Heb m'n eigen PS5 weggegeven :( Maar het was het waard :)
Niet veel beweging i de winkelketens behalve bijn MM dan... en af en toe tweede kansjes op amazon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22-10 22:54

Phntm

Tlingelingeling

Joris8580 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 07:29:
[...]

Niet veel beweging i de winkelketens behalve bijn MM dan... en af en toe tweede kansjes op amazon.
Begrepen dat game mania ook een voorraadje krijgt. Maar deze is enkel voor pre orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:27
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yLnkRi1h40G3_pozMX6djrzvcF4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9p7ZA3YWKDJeTTiA6dQ8T6UZ.jpg?f=fotoalbum_large

Order afgelopen zaterdagochtend besteld. Helemaal blij, vervolgens gebeurt er helemaal niks meer. Was nog iemand die hem ook had besteld in deze groep. Deze persoon had hem donderdag al, hoe dan?

Dus nog geen idee of het echt doorgaat. Is een 2e return model. Alleen de doos is beschadigd, zeggen ze. Gebeurt dit vaker bij Amazon?

Als test, een kleine raceauto erbij besteld. Het proces is daarbij precies hetzelfde. Die had ik zondag besteld en schijnt de 30ste ook te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-10 19:00
*offtopic*

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 26-12-2020 23:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentinoa88
  • Laatst online: 08-06-2024
Wackmack schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 08:52:
[Afbeelding]

Order afgelopen zaterdagochtend besteld. Helemaal blij, vervolgens gebeurt er helemaal niks meer. Was nog iemand die hem ook had besteld in deze groep. Deze persoon had hem donderdag al, hoe dan?

Dus nog geen idee of het echt doorgaat. Is een 2e return model. Alleen de doos is beschadigd, zeggen ze. Gebeurt dit vaker bij Amazon?

Als test, een kleine raceauto erbij besteld. Het proces is daarbij precies hetzelfde. Die had ik zondag besteld en schijnt de 30ste ook te komen.
Wat zijn je verwachtingen nu, gezien de totale chaos in Dover? “Normaal gesproken” had ie misschien rond die datum moeten aankomen. Gezien de huidige situatie wordt het denk ik later. Maar het kan zomaar snel gaan, dus wie weet!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iLLuSion_xGen
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 15-05 08:41
*offtopic*

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 26-12-2020 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
[Afbeelding]

Je moet bij Amazon eerst de status van de order zien bewegen dus naar dispatched en dan verzonden. Pas als hij verzonden is (verzend label aangemaakt) dan krijg je een track and trace. Zolang de datum zo blijft staan maar er geen verandering komt in de order status en geen track and trace volgt gaat er iets niet goed.

Hij kan binnen 2 dagen binnen zijn dus als ze maandag hem verzenden zou het theoretisch nog kunnen aankomen binnen de indicatie datum.

Het zou kunnen zijn dat er geen voorraad is en dat er inderdaad meerdere mensen dit item hebben kunnen bestellen, terwijl er maar een op voorraad was. In dat geval is het afwachten tot er weer een terug komt.

[ Voor 12% gewijzigd door timpie81 op 26-12-2020 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-10 12:20
[Afbeelding]

Dit is wel het punt waarop ik het spannend zou gaan vinden qua invoerrechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Phntm schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 08:07:
[...]

Begrepen dat game mania ook een voorraadje krijgt. Maar deze is enkel voor pre orders.
Goed nieuws sta op de pre order daar sinds 8/8/2020 dus zou kunnen dat ik eindelijk aan de beurt ben...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wackmack
timpie81 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 09:53:
[...]

Je moet bij Amazon eerst de status van de order zien bewegen dus naar dispatched en dan verzonden. Pas als hij verzonden is (verzend label aangemaakt) dan krijg je een track and trace. Zolang de datum zo blijft staan maar er geen verandering komt in de order status en geen track and trace volgt gaat er iets niet goed.

Hij kan binnen 2 dagen binnen zijn dus als ze maandag hem verzenden zou het theoretisch nog kunnen aankomen binnen de indicatie datum.

Het zou kunnen zijn dat er geen voorraad is en dat er inderdaad meerdere mensen dit item hebben kunnen bestellen, terwijl er maar een op voorraad was. In dat geval is het afwachten tot er weer een terug komt.
Heb bewust iets erbij gekocht, wat op voorraad is, en dat proces is precies hetzelfde. Dus her lijkt erop dat het vrij traag gaat, misschien iets met achterstanden.

Zag net ook, het meeste wat je nu besteld, ontvang je pas 7 januari. Hopelijk voor 1 Jan hier een ps5 😳 😂 🙈

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Wackmack schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 10:45:
[...]

Heb bewust iets erbij gekocht, wat op voorraad is, en dat proces is precies hetzelfde. Dus her lijkt erop dat het vrij traag gaat, misschien iets met achterstanden.

Zag net ook, het meeste wat je nu besteld, ontvang je pas 7 januari. Hopelijk voor 1 Jan hier een ps5 😳 😂 🙈
Ik denk dat het eerder met de covid toestanden te maken heeft dat ze europa niet binnen raken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-10 00:10
Warehouse order zeker. Ik verwacht dat deze automatisch geannuleerd gaat worden op de dertigste einde dag. Mooi oudejaars cadeautje van ze. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondbdws
xDanniq schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 00:47:
[...]

Dat zou echt te gek zijn als je dat wilt doen! Heb je alleen mijn naam nodig of ook nog andere gegevens om dat te controlleren?
Achternaam en woonplaats is wel voldoende, stuur maar via pm :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-10 15:34
aaaido schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 09:12:
Wanneer komen de eerste ps5 exclusive games uit (en dan niet de remakes).
Waarschijnlijk ratchet and clank lijkt me, volgens mij komt die in de eerste helft van 2021 uit.

Overigens kunnen dit soort vragen beter in het algemene PS5 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondbdws
Goed nieuws. We hebben 1 ps5 die in Enkhuizen bezorgd moet worden. Ik vermoed dat jij dat bent. Deze zal in de planning zetten en zal je hem vandaag krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JD88
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02-2022
raymondbdws schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:45:
[...]

Goed nieuws. We hebben 1 ps5 die in Enkhuizen bezorgd moet worden. Ik vermoed dat jij dat bent. Deze zal in de planning zetten en zal je hem vandaag krijgen.
Gekke vraag... kun je ook bij MM Maastricht kijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chulin
raymondbdws schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:45:
[...]

Mijn zoon staat al te wachten 🤪🤪

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRodeKreeft
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 02-03 14:26
Zijn er nog meer mensen die op 10 december bij Amazon NL hebben besteld maar nog niks ontvangen? Hij staat nog steeds öp "bezorgdatum in afwachting". Na contact zeggen ze dat ze het doorgeven aan het magezijn met "prio"maar er is nog steeds niks in veranderd. Las dat sommige hem wel al ontvangen hebben :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
DeRodeKreeft schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:59:
Zijn er nog meer mensen die op 10 december bij Amazon NL hebben besteld maar nog niks ontvangen? Hij staat nog steeds öp "bezorgdatum in afwachting". Na contact zeggen ze dat ze het doorgeven aan het magezijn met "prio"maar er is nog steeds niks in veranderd. Las dat sommige hem wel al ontvangen hebben :'(
Hoe heb je contact gehad? Via de app en dan de Chat functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Paprika schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:41:
[...]

Warehouse order zeker. Ik verwacht dat deze automatisch geannuleerd gaat worden op de dertigste einde dag. Mooi oudejaars cadeautje van ze. :+
Hopelijk bewijs ik het tegendeel! Ben wel nieuwsgierig hoe het proces gaat bij Amazon. Je koopt iets, vervolgens moet er dan toch een proces gaan lopen? Nu ligt het al 7 dagen stil. .. 😔 Of misschien heeft die andere Tweaker, de order wel gekregen, dat er uiteindelijk maar 1 is. Ach ja, zal vast goed komen ☺️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondbdws
JD88 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:56:
[...]

Gekke vraag... kun je ook bij MM Maastricht kijken?
Helaas niet :l

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
Wackmack schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:04:
[...]

Hopelijk bewijs ik het tegendeel! Ben wel nieuwsgierig hoe het proces gaat bij Amazon. Je koopt iets, vervolgens moet er dan toch een proces gaan lopen? Nu ligt het al 7 dagen stil. .. 😔 Of misschien heeft die andere Tweaker, de order wel gekregen, dat er uiteindelijk maar 1 is. Ach ja, zal vast goed komen ☺️
Dat is wel precies wat ik heb ervaren met zo'n zelfde order ja. Overigens bij een andere ging het wel goed en was een vriend van mij juist de "sjaak". De klantenservice (aardige dame, heeft ook best wat moeite erin gestoken) gaf toen aan dat er bij zo'n bestelling normaal gesproken dezelfde dag al een product wordt gekoppeld aan je order. De enige uitzondering hierop kan zijn dat hij nog niet daadwerkelijk geretourneerd is, maar dat is natuurlijk gek, want hoe kunnen ze de "tweedehands status" erbij zetten wanneer deze nog niet binnen zou zijn. Haar conclusie was dan ook dat meer dan 1 persoon hetzelfde exemplaar had besteld.

Toen gaf ze aan dat ik nog maar even 2 dagen moest wachten (dat was oorspronkelijk de leverdatum voor mijn order) en anders contact op zou moeten nemen. Op die dag ontving een automatische email van de warehouse afdeling dat deze order geannuleerd was. Die kwam al om 3 uur in de "ochtend" binnen overigens, dus vandaar dat ik op de 30e ook een mailtje in jouw mailbox verwacht.

Daarom ben ik ook wel benieuwd wat met al die Amazon.DE orders van 22 december gebeuren. Die heeft voor mij nooit een datum gehad en staat nog altijd op "We will email you when we have an estimated delivery date.". Daarmee wijkt het dus af van die andere warehouse orders, waar wel al direct een datum aan was gekoppeld, maar schijnbaar geen product...

@Wackmack, Wackmack in "[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden" Ik moest wel even grinniken dat dit 2 dagen later al 't geval was voor jou.

[ Voor 17% gewijzigd door Paprika op 26-12-2020 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRodeKreeft
Wackmack schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:02:
[...]

Hoe heb je contact gehad? Via de app en dan de Chat functie?
Ik heb meerdere malen via de chat contact gehad. Zeiden dat alles in orde was, maar daar heb ikjmijn vraag tekens bij omdat het ook al zo lang duurt en op meerder plekken hoor dat mensen hem wel al ontvangen hebben.

[ Voor 26% gewijzigd door DeRodeKreeft op 26-12-2020 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xDanniq
raymondbdws schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:42:
[...]

Achternaam en woonplaats is wel voldoende, stuur maar via pm :p.
Top! Ik heb je een bericht gestuurd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
  • Laatst online: 09-06-2022
CrushOne schreef op donderdag 24 december 2020 @ 14:33:
[...]

achter welke feiten lopen ze aan? Alles is uitverkocht
Te weinig produceren dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:44
DeRodeKreeft schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 11:59:
Heb ook 'prio' gehad. dat is onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRodeKreeft
Beavbusi schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:32:
[...]

Heb ook 'prio' gehad. dat is onzin.
Maar ook niks ontvangen? Blijkbaar omdat dit een pre-order was hebben ze een deel al wel kunnen leveren en een ander deel niet. Wat ik ook raar vond is dat er eerst wel gelde gereserveerd stond op mijn creditcard, maar nu ineens niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:37
Paprika schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:11:
[...]
Daarom ben ik ook wel benieuwd wat met al die Amazon.DE orders van 22 december gebeuren. Die heeft voor mij nooit een datum gehad en staat nog altijd op "We will email you when we have an estimated delivery date.". Daarmee wijkt het dus af van die andere warehouse orders, waar wel al direct een datum aan was gekoppeld, maar schijnbaar geen product...
Die gaan ze ongetwijfeld cancelen, alleen al in Nederland tegen de 100 man die dat ding hebben aangeklikt.

Jammer, ik dacht heel even dat ik mazzel zou hebben :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
roffeltjes schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:55:
[...]

Die gaan ze ongetwijfeld cancelen, alleen al in Nederland tegen de 100 man die dat ding hebben aangeklikt.

Jammer, ik dacht heel even dat ik mazzel zou hebben :+
Bedoel meer wanneer, want er zit dus geen datum aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
Paprika schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 12:58:
[...]

Bedoel meer wanneer, want er zit dus geen datum aan.
Sowieso lullig als je hem hebt betaald via je bank :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik ben al wekenlang aan het F5- en en pak steeds mis. Het is volgens mij ook nergens meer mogelijk om nog een pre-order te plaatsen en gewoon rustig op je beurt te wachten?

Ik wilde bij de Mediamarkt een pre-order plaatsen, maar toen moesten de winkels dicht.

Iemand nog een suggestie, ook al is het een long shot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-10 12:24
Chntl321 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 13:59:
Ik ben al wekenlang aan het F5- en en pak steeds mis. Het is volgens mij ook nergens meer mogelijk om nog een pre-order te plaatsen en gewoon rustig op je beurt te wachten?

Ik wilde bij de Mediamarkt een pre-order plaatsen, maar toen moesten de winkels dicht.

Geduld. Het is lastig om nog ergens een preorder te plaatsen. Je beste shot is rond 20 januari bij winkels langsgaan en in de tussentijd bol en amazon in de gaten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
Chntl321 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 13:59:

Ik hoorde va iemand hier die een pre order bij de GM had geplaatst maar die kwam wel uit belgie dus daar wel blijkbaar. Geen idee in NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chntl321
  • Laatst online: 06-07-2023
HaskoF schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 14:02:
[...]

Geduld. Het is lastig om nog ergens een preorder te plaatsen. Je beste shot is rond 20 januari bij winkels langsgaan en in de tussentijd bol en amazon in de gaten houden.
Joris8580 schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 14:06:
[...]

Ik hoorde va iemand hier die een pre order bij de GM had geplaatst maar die kwam wel uit belgie dus daar wel blijkbaar. Geen idee in NL
Ok, dankjewel voor de tips d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
HaskoF schreef op zaterdag 26 december 2020 @ 14:02:
[...]

Precies. Komt vanzelf wel goed, al zal het wel een tijdje duren.
Pagina: 1 ... 360 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord