Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13:28
botwood schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:29:
Hoe zit het met bol.com eigenlijk? Weet iemand of daar nog wat te halen valt één dezer dagen?
Vraag is vaker gesteld maar dat weet echt niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starxyy
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11-03-2021
Jostariza schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:06:
[...]

Een vriend van mij is net gebeld door MM Arnhem dus ze zijn wel aan het bellen. Ik was een uurtje later met de pre-order 17 september dus hoop ergens dat ik ook nog gebeld wordt.
Had een medewerker gesproken van MM Arnhem en die vertelde mij dat mijn Digital Edition er lag. Dus, maar hopen, hou je op de hoogte!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GW1992
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
Hoe zit het met bol.com eigenlijk? Weet iemand of daar nog wat te halen valt één dezer dagen?
Ja hoor, gewoon te bestellen.

Doe maar niet ;)

[ Voor 15% gewijzigd door BM op 23-12-2020 11:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Die gaven vorige week al aan dit jaar niks meer binnen te krijgen.
Dat houdt in, of ze krijgen echt niks meer, of ze houden het achter tot na de jaarwisseling wegens de enorme drukte bij PostNL. Zie ik ze ook nog wel doen. En dan straks ineens een paar leveringen beschikbaar stellen. One can hope ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botwood
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20-10 23:10
Scrisissszzz schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:32:
[...]

Die gaven vorige week al aan dit jaar niks meer binnen te krijgen.
Dat houdt in, of ze krijgen echt niks meer, of ze houden het achter tot na de jaarwisseling wegens de enorme drukte bij PostNL. Zie ik ze ook nog wel doen. En dan straks ineens een paar leveringen beschikbaar stellen. One can hope ;)
Nou ik vraag het omdat ze dit onlangs met de switch ook hebben gedaan. Zeggen dat ze niks hebben en vervolgens weer een kleine lading online zetten. Misschien had iemand inside information :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-10 00:39
Bol.com heeft al allerlei producten uit hun assortiment geschrapt, dus zal me niks verbazen dat ze gewoon wachten totdat alles weer een beetje naar normaal gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01 13:02
Voor de lockdown hadden ze al gezegd dat ze pas begin 2021 weer wat krijgen.

Inmiddels hebben ze waarschijnlijk onverwachts weer wat gekregen, kans kan er zijn dat ze dit online gooien zonder het te melden omdat het waarschijnlijk een kleinere voorraad is en in 2021 pas weer de grotere voorraden komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AerodynamiX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 05-10 11:05
Toch blijft dit fenomeen redelijk bizar. Geen idee hoe de situatie met de PS4 release was, maar het blijft bijzonder dat we inmiddels een maand verder zijn en we nog steeds genoodzaakt zijn om ons in allerlei Telegramgroepen te begeven om een een alert te krijgen dat een webshop er een paar op voorraad heeft die binnen een paar seconde verkocht is terwijl er bosjes op de marktplaatsen van deze wereld staan die voor veel te veel geld worden aangeboden :X.

Sony lijkt ook een beetje wereldvreemd door een paar dagen geleden nog maar eens een PS5 hardware trailer op Youtube te zetten. Hartstikke leuk Sony, alleen in de winkels is je hardware nergens te koop :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AerodynamiX schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:18:
Toch blijft dit fenomeen redelijk bizar. Geen idee hoe de situatie met de PS4 release was, maar het blijft bijzonder dat we inmiddels een maand verder zijn en we nog steeds genoodzaakt zijn om ons in allerlei Telegramgroepen te begeven om een een alert te krijgen dat een webshop er een paar op voorraad heeft die binnen een paar seconde verkocht is terwijl er bosjes op de marktplaatsen van deze wereld staan die voor veel te veel geld worden aangeboden :X.

Sony lijkt ook een beetje wereldvreemd door een paar dagen geleden nog maar eens een PS5 hardware trailer op Youtube te zetten. Hartstikke leuk Sony, alleen in de winkels is je hardware nergens te koop :+.
Het is natuurlijk een hele andere tijd. Met de ps4 hadden wij geen corona. De populariteit van de ps5 is vele malen hoger dan bij de ps4. Tevens is de ps5 binnen een maand ook veel meer verkocht. En tja veel bedrijven hebben last van tekorten (AMD, nvidia etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:22:
[...]

Het is natuurlijk een hele andere tijd. Met de ps4 hadden wij geen corona. De populariteit van de ps5 is vele malen hoger dan bij de ps4. Tevens is de ps5 binnen een maand ook veel meer verkocht. En tja veel bedrijven hebben last van tekorten (AMD, nvidia etc).
En bovendien is doordat winkels niet fysiek verkopen het risico van online scalpers veel groter nu.

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
AerodynamiX schreef op woensdag 23 december 2020 @ 12:18:

We zitten simpelweg in een perfect storm:

- Eén fabriek die alle chips voor AMD, Xbox, iPones en PS5 moet leveren bovenop de rush aan videokaarten die aan de gang is
- Huawei is met duizenden medewerkers alle chips aan het opkopen waar ze aan kunnen komen ivm de aankomende handelsbeperkingen
- Containers in Azie zijn vrijwel op omdat vanuit Europa geen afval meer naar China mag, de retour-containers werden daarmee gevuld omdat schepen niet met lege containers kúnnen varen.
- Covid (fabrieken zijn gesloten geweest)
- Covid (schepen liggen op verkeerde plaatsen)

en de rest van de logistieke keten die op zijn gat ligt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:44
Ik heb een ps5 kunnen bestellen via amazon.de die door hun fulfilled wordt. betreft een tweede kans model van de digital voor 330. Iemand ervaringen hiermee? De data wordt niet aangepast en de klantenservice gaf via email aan dat ze hem nu niet hadden, maar dat er zo snel mogelijk eentje met prio mijn kant op komt.. snap er niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
Beavbusi schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:34:
Ik heb een ps5 kunnen bestellen via amazon.de die door hun fulfilled wordt. betreft een tweede kans model van de digital voor 330. Iemand ervaringen hiermee? De data wordt niet aangepast en de klantenservice gaf via email aan dat ze hem nu niet hadden, maar dat er zo snel mogelijk eentje met prio mijn kant op komt.. snap er niks van.
er zijn 1000 andere die er eentje besteld hebben, verwacht maar een annulering zoals de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beavbusi schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:34:
Lees even alle reacties de afgelopen paar pagina's...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 00:44
Verwijderd schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:42:
[...]

Lees even alle reacties de afgelopen paar pagina's...
Hm, heb er zelf al een dus was al even niet in dit topic geweest, sorry ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-10 00:10
Gaming is ook gewoonweg meer en meer mainstream geworden. Zo zijn de meest gespeelde console games ook helemaal niet al die exclusives, maar games als GTA, CoD, Fortnite, Minecraft, Rocket League, Apex Legends etc. In aantallen zijn er niet eens zoveel meer verkocht dan van de PS4 in dezelfde periode (en dan bedoel ik dus dat het overduidelijk geen factor 10 betreft, maar het zullen er wel meer zijn), maar het aantal mensen met interesse in de aankoop van een console is harder gestegen dan de productie. TSMC loopt gewoon over door de grote orders van oa Apple en AMD.

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 23-12-2020 13:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oneshot1tkil
Paprika schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:46:
Gaming is ook gewoonweg meer en meer mainstream geworden. Zo zijn de meest gespeelde console games ook helemaal niet al die exclusives, maar games als GTA, CoD, Fortnite, Minecraft, Rocket League, Apex Legends etc. In aantallen zijn er niet eens zoveel meer verkocht dan van de PS4 in dezelfde periode (en dan bedoel ik dus dat het overduidelijk geen factor 10 betreft, maar het zullen er wel meer zijn), maar het aantal mensen met interesse in de aankoop van een console is harder gestegen dan de productie. TSMC loopt gewoon over door de grote orders van oa Apple en AMD.
Als je vroeger gamede was je een nerd, als je nu niet gamed ben je een nerd.
Gamen wordt veel en veel meer mainstream en een normale bezigheid van de dag.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jostariza
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09-2021
Starxyy schreef op woensdag 23 december 2020 @ 11:31:
[...]

Had een medewerker gesproken van MM Arnhem en die vertelde mij dat mijn Digital Edition er lag. Dus, maar hopen, hou je op de hoogte!
Ik ben net gebeld en ze komen hem vandaag ook afleveren! Yeahh! Ik kon ook nog aangeven of ik spellen en eventueel een joystick erbij wilde dus heb aangegeven dat ik Assesins Creed en COD erbij wilde hebben. Pinnen kan dan aan de deur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starxyy
Jostariza schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:49:
[...]

Ik ben net gebeld en ze komen hem vandaag ook afleveren! Yeahh! Ik kon ook nog aangeven of ik spellen en eventueel een joystick erbij wilde dus heb aangegeven dat ik Assesins Creed en COD erbij wilde hebben. Pinnen kan dan aan de deur!
Een klein uurtje geleden ook gebeld dat ze hem vandaag nog komen brengen! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timhtc
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:01

timhtc

Home Energy Management

Starxyy schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:54:
[...]

Nice! Veel plezier!

XC40SMER|11kWp|HA Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelle956
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-04-2021
[...]

Ik wacht ook al de hele dag in spanning maar dan besteld in Duiven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincitore058
  • Laatst online: 09-06-2022
[...]

Vraag even meteen hoe en wat. Misschien wat inside info los te peuteren?? Have fun with it man!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jlena
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17:15
oneshot1tkil schreef op woensdag 23 december 2020 @ 13:49:
[...]

Als je vroeger gamede was je een nerd, als je nu niet gamed ben je een nerd.
Gamen wordt veel en veel meer mainstream en een normale bezigheid van de dag.
Helaas waar en daarom stappen er veel investeerders in de scene die heel de gaming scene verrot maken omdat ze allemaal short term willen cashen en daardoor de druk opleggen op developers en ook nog mt's in de meeste spellen willen zien. Graag terug naar toen het echt zo was met vele studio's: Het wordt uitgebracht wanneer het echt pas klaar is!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Ik heb gisteren net zoals meerdere mensen in dit topic die "tweedehands"PS5 digitale editie aangeschaft.

Toch maar even contact gezocht met Amazon per email. Uiteraard de hele situatie uitgelegd, maar ik krijg een vrij basic antwoord terug: De PS5 kan niet worden geleverd, omdat deze niet op voorraad is. Onze inkoopafdeling is bezig met meer producten in te kopen.

Eigenlijk niet het antwoord op mijn vraag. Maar het lijkt mij sterk, dat ze nieuwe stuks voor die lage prijs gaan leveren...... Mocht die wel komen voor die prijs, mag iemand die een digitale editie voor de normale prijs wil deze best bij mij kopen. Al denk ik eerder dat het een annulering wordt. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08:46
Ik ben ook benieuwd naar die ‘tweedehands’ versie. Al een aantal keer misgegrepen. Kan me haast niet voorstellen eigenlijk dat iemand de ps5 retourneert vanwege een deukje in de dood :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roffeltjes
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:37
Natuurlijk wordt het geannuleerd... het idee dat ze nu een lijst gaan opbouwen voor tweedekansjes is nul. Alleen al omdat de prijs zal fluctueren. 8)7

In Q1 2020 komen wij wel aan de beurt. Ook al zijn er nu misschien 5000 man die de stock in de gaten houden, zolang je bij die 5000 zit heb je al een veel grotere kans dan de meerderheid van gelegenheidskopers.

En anders wordt het Q2 *shrug*, nog geen man overboord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
roffeltjes schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:33:
Natuurlijk wordt het geannuleerd... het idee dat ze nu een lijst gaan opbouwen voor tweedekansjes is nul. Alleen al omdat de prijs zal fluctueren. 8)7

In Q1 2020 komen wij wel aan de beurt. Ook al zijn er nu misschien 5000 man die de stock in de gaten houden, zolang je bij die 5000 zit heb je al een veel grotere kans dan de meerderheid van gelegenheidskopers.

En anders wordt het Q2 *shrug*, nog geen man overboord.
Ik had meer van: Liever dat die in Nederland terechtkomt dan in een ander land :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starxyy
Vincitore058 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:12:
[...]

Vraag even meteen hoe en wat. Misschien wat inside info los te peuteren?? Have fun with it man!! _/-\o_
Enige wat ik weet, is dat ze op dat moment bezig waren met de eerste levering, ze niet weten hoe laat ze bij mij zijn, maar dat ze gaan leveren tot ongeveer 21:30

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Denk dat "Wie heeft er gisteren geen PS5 Digital Edition kunnen bestellen bij Amazon.de?" inmiddels een betere vraag is! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timpie81
  • Laatst online: 25-10 12:53
BadWampa schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:44:
Denk dat "Wie heeft er gisteren geen PS5 Digital Edition kunnen bestellen bij Amazon.de?" inmiddels een betere vraag is! :D
Ze kunnen denk ik het beste gewoon hun verlies pakken en iedereen een nieuwe leveren:) vanuit klantvriendelijkheid. Ik had vannacht nog een andere droom namelijk dat mijn hele bad vol goud lag. Laten we hoop en dromen houden maar ik heb zelf ook bang dat er erg veel mensen gisteren hebben besteld. Heeft zeker 6 minuten opengestaan. Mijn oma van 96 kon nog op haar gemak bestellen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
timpie81 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:46:
[...]

Ze kunnen denk ik het beste gewoon hun verlies pakken en iedereen een nieuwe leveren:) vanuit klantvriendelijkheid. Ik had vannacht nog een andere droom namelijk dat mijn hele bad vol goud lag. Laten we hoop en dromen houden maar ik ben zelf ook bang dat er erg veel mensen gisteren hebben besteld. Heeft zeker 6 minuten opengestaan. Mijn oma van 96 kon nog op haar gemak bestellen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
BadWampa schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:44:
Haha zal vast, maar is het dan niet verstandiger van Amazon om dan de restorders te annuleren? Ik bedoel het geld behouden voor rente heeft nu ook niet echt nut met de rentestanden..... :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timhtc

timhtc

Home Energy Management

Starxyy schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:42:
[...]

Enige wat ik weet, is dat ze op dat moment bezig waren met de eerste levering, ze niet weten hoe laat ze bij mij zijn, maar dat ze gaan leveren tot ongeveer 21:30
Ben benieuwd! Heb nog geen telefoontje gehad. Stond op ongeveer nummer 80, nu nog op rond 20.
Hoop dat ze geen onderscheid maken op afstand van het filiaal. Woon op ca. 16 km en las dat hun reguliere filiaal bezorgservice tot 10km bezorgd.

XC40SMER|11kWp|HA Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Nitwitt1991 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:48:
[...]

Haha zal vast, maar is het dan niet verstandiger van Amazon om dan de restorders te annuleren? Ik bedoel het geld behouden voor rente heeft nu ook niet echt nut met de rentestanden..... :+ :+
Ik denk nog steeds niet dat ze alle orders gaan annuleren. Misschien de laatste orders wel. Er komt af en toe voorraad binnen, een pallet kan beschadigd raken etc. Zal alleen lang duren eer je hem krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oneshot1tkil
Het volgende kan gebeuren bij amazon.de:

Scenario 1: Het is 1 tweedehands ps5 die te lang open stond, alles wordt geannuleerd.
Scenario 2: Het is een batch aan tweedehands ps5's die terug waren gestuurd door misschien een scalper of meerdere mensen.
Scenario 3: Het was 1 tweedehands ps5, Amazon laat de orders staan en bij elke tweedehandse ps5 die ze terug krijgen gaan ze sturen naar de openstaande orders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timpie81
oneshot1tkil schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:54:
Het volgende kan gebeuren bij amazon.de:

Scenario 1: Het is 1 tweedehands ps5 die te lang open stond, alles wordt geannuleerd.
Scenario 2: Het is een batch aan tweedehands ps5's die terug waren gestuurd door misschien een scalper of meerdere mensen.
Scenario 3: Het was 1 tweedehands ps5, Amazon laat de orders staan en bij elke tweedehandse ps5 die ze terug krijgen gaan ze sturen naar de openstaande orders.
Ik gok scenario 3. Er is nog een scenario 4 er waren er veel meer dan 1, het betreft geen exemplaren die zijn terug gestuurd maar een lading die is aangekomen als onderdeel van voorraad die binnenkort de verkoop in gaat. Alleen de dozen zijn beschadigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xDanniq
  • Laatst online: 07-12-2021
timhtc schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:48:
[...]

Ben benieuwd! Heb nog geen telefoontje gehad. Stond op ongeveer nummer 80, nu nog op rond 20.
Hoop dat ze geen onderscheid maken op afstand van het filiaal. Woon op ca. 16 km en las dat hun reguliere filiaal bezorgservice tot 10km bezorgd.
Ik hoop dat je 1 van de gelukkigen bent! Heb je gebeld om erachter te komen dat je opgeschoven bent naar rond de 20e van de lijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timhtc

timhtc

Home Energy Management

xDanniq schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:02:
[...]

Ik hoop dat je 1 van de gelukkigen bent! Heb je gebeld om erachter te komen dat je opgeschoven bent naar rond de 20e van de lijst?
Heb twee weken geleden in de winkel de manager games gesproken. Die gaf aan dat er ca 60 stuks van de disk editie uitgeleverd zijn in de eerste twee uitleverronde. Dat ik ergens op ca 80 stond kreeg ik te horen toen ik de pre-order plaatste op 17-09.

XC40SMER|11kWp|HA Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defconnl1
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 21-06-2022
Mm Zaandam is ook aan het rond rijden om de ps5's af te leveren. Ben vanmorgen gebeld dat die morgen wordt bezorgd! Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Hmm, krijg nu wel net deze mail binnen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z8raiv305QGk5pqgcqb4aQwE4S0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/YGifqR8riehoV9TQyvUnNoh2.jpg?f=user_large

Weet niet zeker of het naar aanleiding van die ps5 bestelling is, heb ook een headset daar gekocht namelijk.

Wie hem trouwens wil hebben, die code, moet me maar een pm sturen. Mijn ps plus is doorlopend dus ik heb er weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
BadWampa schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:15:

[Afbeelding]

Weet niet zeker of het naar aanleiding van die ps5 bestelling is, heb ook een headset daar gekocht namelijk.

Wie hem trouwens wil hebben, die code, moet me maar een pm sturen. Mijn ps plus is doorlopend dus ik heb er weinig aan.
Moet je even op je ordernummer klikken in de email. Ik kreeg die vanwege een andere PS5 die ik voor een vriend had gekocht bij Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 25-10 00:39

[Afbeelding]

Probleem is dat ze geen NL-kaarten hebben. Ik kreeg ook al een code, maar je hebt er niks aan zover ik kan zien.

[ Voor 5% gewijzigd door NotSoSteady op 23-12-2020 15:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991

[Afbeelding]

Je kan die gewoon toevoegen aan je eigen account, dan wordt alleen je betaaldatum voor je volgende jaar een jaar verschoven. De PSN kaarten zijn stapelbaar.

Alleen zoals hierboven aangegeven, als het alleen voor PSN Duitsland is, moet je weer een duits account aanmaken...

[ Voor 7% gewijzigd door Nitwitt1991 op 23-12-2020 15:18 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jelle956
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 13-04-2021
Playstation hier ontvangen vanuit de Mediamarkt in Duiven!

Iedereen veel succes met scoren van een ps5 en bedankt voor de uren vermaak op het forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
Nitwitt1991 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:18:
[...]

Je kan die gewoon toevoegen aan je eigen account, dan wordt alleen je betaaldatum voor je volgende jaar een jaar verschoven. De PSN kaarten zijn stapelbaar.

Alleen zoals hierboven aangegeven, als het alleen voor PSN Duitsland is, moet je weer een duits account aanmaken...
Oh ok, dat van dat stapelen wist ik niet. Thanks

...het was trouwens inderdaad naar aanleiding van die headset.

[ Voor 6% gewijzigd door BadWampa op 23-12-2020 15:25 . Reden: dubbelpost voorkomen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcj1982
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 15:09
jelle956 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:19:
Playstation hier ontvangen vanuit de Mediamarkt in Duiven!

Iedereen veel succes met scoren van een ps5 en bedankt voor de uren vermaak op het forum :)
Wanneer besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin666
  • Laatst online: 27-12-2020
Stekkermans schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:14:
Net gebeld door mm the wall dat ze hem morgen komen bezorgen! _/-\o_ :)
Heb jij dat telefoonnummer nog van the wall? Stond 36e, aangezien ze al 2dagen aan het bezorgen zijn vraag ik me af wat de status van mijn pre order is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanderapper
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-01-2021
martin666 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:35:
[...]

Heb jij dat telefoonnummer nog van the wall? Stond 36e, aangezien ze al 2dagen aan het bezorgen zijn vraag ik me af wat de status van mijn pre order is..
Ik kwam precies online om dit te posten... hahaha! Of er nog meer mensen waren die wel een belletje verwachtte, maar nog niet zijn gebeld...

Maandag vertelden me dat iedereen (die een ps5 kon verwachten) binnen 2 dsgen zou worden gebeld en dat ze de levering binnen 4 dagen zouden afronden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin666
nathanderapper schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:40:
[...]

Ik kwam precies online om dit te posten... hahaha! Of er nog meer mensen waren die wel een belletje verwachtte, maar nog niet zijn gebeld...

Maandag vertelden me dat iedereen (die een ps5 kon verwachten) binnen 2 dsgen zou worden gebeld en dat ze de levering binnen 4 dagen zouden afronden
Ja idd zou verwachten met plek 36 dat ik daar wel bij zou zitten. Dat zeiden ze destijds aan de balie van wel iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xDanniq
  • Laatst online: 07-12-2021
Ik heb 18 november een pré order geplaatst bij MediaMarkt voor de digital edition. Destijds 56 op de lijst bij het filiaal, er zijn nu dan 2 nieuwe ladingen geweest, maar ik zal denk ik net buiten het bootje vallen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanderapper
martin666 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:47:
[...]

Ja idd zou verwachten met plek 36 dat ik daar wel bij zou zitten. Dat zeiden ze destijds aan de balie van wel iig.
Ja 100%, ik heb er ook meer dan genoeg zien liggen op een pallet...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nathanderapper
martin666 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 15:47:
[...]

Wow oke ik ben net gebeld, anoniem. Ze staan opeens met een kwartier voor mn deur😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martin666
nathanderapper schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:06:
[...]

Wow oke ik ben net gebeld, anoniem. Ze staan opeens met een kwartier voor mn deur😂
Hahaha wtf, dan zal het wel op postcode gaan.. Kan je misschien vragen wat hun plan is? mijn postcode is 3531

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-10 21:55
martin666 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:21:
[...]

Hahaha wtf, dan zal het wel op postcode gaan.. Kan je misschien vragen wat hun plan is? mijn postcode is 3531
Geduld! 8)7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• YousFF
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-03-2021
Ik heb gebeld met Amazon. Ze gaven aan dat ze niet op voorraad hebben en ze zei: excuses voor het ongemak. Je kunt je bestelling laten staan tot de voorraad wordt aangevuld of je kunt je geld terugkrijgen.
Goedemiddag meneer xxxx,

Hartelijk dank voor uw telefoontje naar Amazon waarin u vraagt naar de verzendstatus van de Play Station 5 uit bestelling xxxx. Het spijt me dat er nog geen informatie bekend is over wanneer deze verzonden wordt. Ik vind het erg vervelend dat we uw geduld zo op de proef moeten stellen.

Ik moet u echter vragen nog wat langer geduld te hebben, omdat onze groothandel deze Play Station momenteel niet kan verzenden. De afdeling inkoop is op de hoogte gebracht en houdt uw bestelling extra goed in de gaten.

We laten het u per e-mail weten als we een verwachte leverdatum hebben.

U kunt het huidige besteloverzicht van wanneer we uw items naar u kunnen opsturen, vinden door op onze website (www.amazon.de) naar “Je account” te gaan.
Als een wachtperiode te lang is voor u, kunt u uitstaande bestellingen daar ook annuleren.

Rest mij u verder nog een fijne dag en alvast prettige feestdagen toe te wensen.
We stellen uw feedback op prijs. Gebruik de onderstaande knoppen om uw mening over uw ervaring van vandaag met ons te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
YousFF schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:47:
Ik heb gebeld met Amazon. Ze gaven aan dat ze niet op voorraad hebben en ze zei: excuses voor het ongemak. Je kunt je bestelling laten staan tot de voorraad wordt aangevuld of je kunt je geld terugkrijgen.

[...]
Worst case gaat het een tijd duren voor je er een hebt. Maar ik denk dat de nodige ongeduldige mensen binnen een week hun order al annuleren waardoor de lijst vanzelf korter wordt

Zeker als er ineens een lading van 1000 stuks bij bol in de verkoop gaat

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jostariza
Heb net mijn playstation ontvangen van MM Arnhem. Ik had nog even gevraagd hoeveel ze er gekregen n hadden. Bij de laatste hadden ze er 47 gekregen en bij de 2 vorige twee drops waren het er 30.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
YousFF schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:47:

[...]
Het MM scenario dus. Gezien vanmiddag ook er tweedekansjes voorbij kwamen op co.uk DE versie wacht ik het wel af. Amazon gaat niet snel failliet, ze krijgen vanzelf wel nieuwe retour exemplaren binnen. We gaan het zien. Zolang de inkoop dan maar geen seintje doet naar afdeling facturatie door de order die niet vervuld is automatisch geannuleerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timhtc

timhtc

Home Energy Management

Jostariza schreef op woensdag 23 december 2020 @ 17:15:
Heb net mijn playstation ontvangen van MM Arnhem. Ik had nog even gevraagd hoeveel ze er gekregen n hadden. Bij de laatste hadden ze er 47 gekregen en bij de 2 vorige twee drops waren het er 30.
Bedankt voor het delen! Veel speelplezier!
Weet je of ze vandaag alle 47 gaan uitleveren? Nog geen telefoontje gehad helaas.

XC40SMER|11kWp|HA Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timhtc

timhtc

Home Energy Management

ben net gebeld! ze komen morgen langs :)

XC40SMER|11kWp|HA Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jcj1982
Wanneer had je de Pre order geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
  • Laatst online: 28-03-2021
Tjonge jonge wat heb ik een spijt van GM pre order...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smithhy
  • Laatst online: 05-02-2021
Iemand al bericht van MM Hengelo? ik sta zelf plaats 8 en heb nog niks gehoord. Wel hebben ze gezegd dat ze gaan leveren aan huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:31
Ik ben net in de Game Mania geweest om een PS5 te bestellen. De verkoper zei zelf dat hij geen idee heeft wanneer ik aan de beurt zou komen. Mijn naam is onderaan op de lijst erbij gezet.
Ik quote: "het kan dagen, weken of maanden duren. We hebben geen idee." Ik ga deze post quoten en een update meegeven zodra ik meer feedback van hen krijg.

Natuurlijk zou ik liever morgen al telefoon krijgen dat ik de 'm kan komen halen, maar op zich is dat niet erg. Ik heb nog genoeg games voor de PS4 Pro waar ik nog aan moet beginnen zelfs zoals RDR2 of Dark Souls 3...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
H1MSELF1SH schreef op woensdag 23 december 2020 @ 18:17:
Ik ben net in de Game Mania geweest om een PS5 te bestellen. De verkoper zei zelf dat hij geen idee heeft wanneer ik aan de beurt zou komen. Mijn naam is onderaan op de lijst erbij gezet.
Ik quote: "het kan dagen, weken of maanden duren. We hebben geen idee." Ik ga deze post quoten en een update meegeven zodra ik meer feedback van hen krijg.

Natuurlijk zou ik liever morgen al telefoon krijgen dat ik de 'm kan komen halen, maar op zich is dat niet erg. Ik heb nog genoeg games voor de PS4 Pro waar ik nog aan moet beginnen zelfs zoals RDR2 of Dark Souls 3...
Heb je de Disk gereserveerd voor de Digitale Editie?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-10 10:12

cronixx

krieuw

Maar de echte vraag:
Waarom was de Game Mania überhaupt open?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JayKay1987
  • Laatst online: 09-03-2021
cronixx schreef op woensdag 23 december 2020 @ 18:20:
[...]

Maar de echte vraag:
Die vraag vroeg ik me ook al af hahaha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• H1MSELF1SH
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08:31
@Nitwitt1991: de disk versie. Game Mania vroeg welke versie ik wou maar ik vind het fijn om met vrienden games uit te kunnen wisselen als ze uitgespeeld zijn dus ik koop nog lekker oldschool games op bluray.

@cronixx: uh...In België mag de Game Mania gewoon open zijn. Door de covid maatregelen zijn horeca en contactberoepen (zoals kappers enz) gesloten, maar winkels zoals Game Mania mogen open zijn hier.

edit: * H1MSELF1SH is Belg. :)

[ Voor 4% gewijzigd door H1MSELF1SH op 23-12-2020 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jostariza
timhtc schreef op woensdag 23 december 2020 @ 17:48:
[...]

ben net gebeld! ze komen morgen langs :)
Top fijn om te horen! Thanks en jij ook veel speel plezier morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanderapper
martin666 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 16:21:
[...]

Ik was postcode 3446, Woerden. Maar ik gok dat ze vanuit veiligheidsoverwegingen zijn geswitched naar last minute laten weten dat ze eraan komen.

Mede-tweaked stekkermans was namelijk WEL een dag van te voren gebeld.

Misschien is er iets ergs gebeurd of hebben ze een dreiging van overval gehad? Als de route van te voren bekend is, is het makkelijk targeten.

Ik wil alle forum leden bedanken voor de bewuste en onbewuste mentale support. De hunt was good😁 maar hopelijk is de ps5 beter!

Ik zie jullie over ca 8 jaar weer bij de ps6 (neem even een moment om te beseffen dat bij de eventuele ps6 launch, er ook mensen zijn gelaunched naar de maan en naar mars).

Bye en succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

JayKay1987 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 18:22:
[...]

Die vraag vroeg ik me ook al af hahaha
Maar was dit een Nederlands of Vlaams filiaal? In België zijn de niet-essentiele winkels inmiddels weer open.

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martin666
op een forum waarbij de vraag of mensen die hun levering over 3 weken zou aankomen, nu al moeten bellen? kom op :p

geduld is er ook wel maar de onduidelijkheid is een beetje vervelend. Afin Heb het nummer gevonden in een comment op google. Ze zeiden dat mijn ps5 er is. Maar wanneer ze de komen brengen was nog onduidelijk dus denk ergens in de komende 3/4 dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
cronixx schreef op woensdag 23 december 2020 @ 18:20:
[...]

Maar de echte vraag:
Waarschijnlijk is deze gebruiker net als ik van belgie en hier zijn de game mania winkels allemaal open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580

Reken maar eerder maanden want ik sta bvb al van 8/8/2020 op die lijst en heb hem nog niet. En hoorde van mensen die eerder bestelde dan ik dat ze ook nog niets hadden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cropolite
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-10 22:53
Joris8580 schreef op woensdag 23 december 2020 @ 19:27:
[...]

Reken maar eerder maanden want ik sta bvb al van 8/8/2020 op die lijst en heb hem nog niet. En hoorde van mensen die eerder bestelde dan ik dat ze ook nog niets hadden.
Juni 20 hier hahaha. Bij hem geldt maanden ja hah. Hoop bij ons weken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
Die bot elke keer weer af gaat bij aanbiedingen van rond de 1000 euro, dat zou toch ingesteld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackPink
  • Laatst online: 31-03-2021
Iemand die mij hier misschien wat meer duidelijk kan bezorgen? 8)7
Het zit als volgt: Op 3 december een order geplaatst voor de Disk Editie Amazon UK. Afijn zo blij als een kind ik had er ook een kunnen bemachtigen. Netjes betaald met CC opdracht goedgekeurd in de app en nu maar afwachten tot 18/19 december. Order kwam niet verder als'' Dispatching now'' ik contact opgenomen met Amazon en er was iets fout gegaan met de creditcard. Samen met de medewerker de CC verwijderd en opnieuw gekoppeld. Hij zou nog een fullfilment reqeust doen zodat de order binnen 48 uur verstuurd zou worden. Gisteren ging mijn status naar Not yet dispatched. :? Vanavond opnieuw gebeld met een medewerker en werd mij gezegd dat ze aan het wachten zijn op: ''a full authorisation for the amount of the purchase.'' Voordat de order kan worden verzonden. Ik begrijp hier dus geen snars van zover ik heb kunnen lezen bij mede Tweakers wordt het volledige bedrag pas afgeschreven als hij ook daadwerkelijk verzonden wordt. ik heb ca 1.5 week geleden wel een bedrag van 0.0 gezien op mijn CC app ondertussen is dit bedrag ook al weer verdwenen. Ik heb vanmorgen contact opgenomen met de CC maatschappij en deze zeggen Amazon heeft geen reqeust gedaan voor het volledige bedrag...

In het verleden zijn met deze kaart ook diverse aankopen gedaan bij Amazon wel bij de NL variant.

Wordt ik hier van het kastje naar de muur gestuurd omdat er geen voorraad meer is of zit ik vast in een loophole... :( 8)7

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sbq7P6z01Kj4ci2DJJKB_KacMw0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MLQheNnReTbiV84BYsh0cdd4.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door BlackPink op 23-12-2020 21:14 . Reden: wijziging ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Starxyy
Zojuist de Playstation 5 ontvangen van MM Arnhem d:)b. Ik was tevens de laatste van vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
cropolite schreef op woensdag 23 december 2020 @ 19:56:
[...]

Juni 20 hier hahaha. Bij hem geldt maanden ja hah. Hoop bij ons weken :)
Dat hoop ik ook voor ons... al ben ik bang nu dat gezeur met die nieuwe covid variant weer roet in het eten zal strooien...

[ Voor 17% gewijzigd door Joris8580 op 23-12-2020 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris8580
H1MSELF1SH schreef op woensdag 23 december 2020 @ 18:24:
@Nitwitt1991: de disk versie. Game Mania vroeg welke versie ik wou maar ik vind het fijn om met vrienden games uit te kunnen wisselen als ze uitgespeeld zijn dus ik koop nog lekker oldschool games op bluray.

@cronixx: uh...In België mag de Game Mania gewoon open zijn. Door de covid maatregelen zijn horeca en contactberoepen (zoals kappers enz) gesloten, maar winkels zoals Game Mania mogen open zijn hier.

edit: * H1MSELF1SH is Belg. :)
Welk filiaal in belgie heb je besteld? Ik in Kortrijk.. zoals ik eerder zei is daar uitgeleverd tot ‘tegen de zomer’ een exacte datum heb ik niet. Ze wisten me daar ook te vertellen dat ik nog vóór de rush van september was want in die maand hebben ze er erg veel binnengekregen. Ze wouden geen uitspraken doen maar afhankelijk van het aantal ps5 per levering en hoeveel leveringen ze ontvangen kan ik hooguit nog een paar weken tot een twee tal maanden wachten en zoals gezegd ben ik een pre order van augustus... dus maak je aub geen illusies dat je voor de zomer nog een hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondbdws
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-10 20:22
timhtc schreef op woensdag 23 december 2020 @ 14:48:
[...]

Ik werk bij MM Hoorn en vorige week hebben wij die PlayStation 5s in Wieringerwerf en Purmerend bezorgd, vanaf Hoorn. Dat is dus circa 25 km afstand. Ik denk als je het lief vraagt dat het dan wel goed komt. :)

• Dennisdn
  • Nu online

Ik zou zeggen dat GameMania nou wel echt de aller laatste winkel is waar ik een preorder zou plaatsen. Ten eerste zie ik hun er wel voor aan dat eerst alle vrienden en bekenden van de lokale manager aan de beurt zijn... en daarbij zullen hun aantallen verwaarloosbaar zijn ten opzichte van de grote jongens. Ik denk dat er eerder pallets vol bij de MediaMarkt liggen dan dat GM de wachtlijst krijgt weg gewerkt....

• cropolite
Dennisdn schreef op donderdag 24 december 2020 @ 07:53:
[...]

Ik zou zeggen dat GameMania nou wel echt de aller laatste winkel is waar ik een preorder zou plaatsen. Ten eerste zie ik hun er wel voor aan dat eerst alle vrienden en bekenden van de lokale manager aan de beurt zijn... en daarbij zullen hun aantallen verwaarloosbaar zijn ten opzichte van de grote jongens. Ik denk dat er eerder pallets vol bij de MediaMarkt liggen dan dat GM de wachtlijst krijgt weg gewerkt....
Ja nu zeker. Zit te overwegen om er nog een te plaatsen bij de Mm wanneer dit kan. Maar geen idee hoeveel zin dat heeft. Had bij de ps4 dat alles gewoon goed ging, vandaar bij GM. Maar is ook wel de laatste keer haha.

• Joris8580
cropolite schreef op donderdag 24 december 2020 @ 08:53:
[...]

Ja nu zeker. Zit te overwegen om er nog een te plaatsen bij de Mm wanneer dit kan. Maar geen idee hoeveel zin dat heeft. Had bij de ps4 dat alles gewoon goed ging, vandaar bij GM. Maar is ook wel de laatste keer haha.
Ben hetzelfde aan het denken ben er zeker van dat ik bij GM in maart nog geen heb... maar als ik bij de volgende er weer niet bij zit dan annuleer ik mijn pre order en ga ik naar MM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris8580
Heb even mijn bewindvoerster gemaild die tevens ook advocate is. Heb haar gezegd dat ik bij mediamarkt zal informeren naar de wachttijd daar en als dat goed meevalt daar een zal bestellen. Heb haar gevraagd of ze akkoord is.

• Joris8580
Net contact gehad met MM. ze zeiden dat het waarschijnlijk voor januari zal zijn en ze vanaf ze een datum hebben de pre order weer online gooien let aanbetaling van 50 euro.

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22-10 14:45

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Dennisdn schreef op donderdag 24 december 2020 @ 07:53:
[...]

Was mijn mening ook maar aangezien de MM geen optie meer was (meerdere malen geweest en telkens zelfde antwoord, ze doen geen reservaties meer. Mocht niet meer van hoofdkantoor omdat ze met een stock van -1000 zaten). Dus om ERGENS op een lijst te staan maar bij GM me op de lijst van de reservaties gezet. Daar ook direct antwoord gekregen dat ze niet weten wanneer maar dat het zeker voor volgend jaar gaat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Nu online
TylerMayhem schreef op donderdag 24 december 2020 @ 10:45:
[...]

Was mijn mening ook maar aangezien de MM geen optie meer was (meerdere malen geweest en telkens zelfde antwoord, ze doen geen reservaties meer. Mocht niet meer van hoofdkantoor omdat ze met een stock van -1000 zaten). Dus om ERGENS op een lijst te staan maar bij GM me op de lijst van de reservaties gezet. Daar ook direct antwoord gekregen dat ze niet weten wanneer maar dat het zeker voor volgend jaar gaat zijn.
Kan ik mij wel goed voorstellen, dan sta je in ieder geval érgens op een lijst. En een maatje van mij die bij MM én GM op lijst staat zegt dat je van beide de aanbetaling gewoon terug krijgt als je er ergens anders eerder tussen komt.

Ik denk dat stocks in de gaten houden de meest snelle methode blijft. Nu MM blijkbaar een grote lading heeft gehad, kan het haast niet anders dan dat Bol enzo ook weer wat heeft/krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jcj1982
Starxyy schreef op woensdag 23 december 2020 @ 22:00:
Zojuist de Playstation 5 ontvangen van MM Arnhem d:)b. Ik was tevens de laatste van vandaag.
Waarom zetten mensen er toch niet bij wanneer ze de preorder hebben geplaatst!! Wanneer heb je hem besteld???

• JayKay1987
  • Laatst online: 09-03-2021
Daarnet MM Zoetermeer aan de telefoon gehad. Helaas zijn alle Ps5 voor dit jaar al afgeleverd aan klanten.
Ikzelf heb 14-11-2020 preorder geplaatst en helaas te laat (had teveel vertrouwen in GM gezet want die staat al sinds Januari 2020)
Ze wist / kon / wou niet kijken hoeveelste plek ik sta, maar kon me wel vertellen dat ik zeer waarschijnlijk bij de volgende batch zal zitten.
Wanneer deze binnenkomt is totaal onbekend maar zekerheid kon ze wel zeggen dat dat niet dit jaar zal zijn.
De gelukkige worden op de hoogte gesteld via Email en vervolg stappen.
Balen is het zeker maar het is niet anders. Het gaat mij nu niet eens om de PS5 omdat hij zoveel beter zou zijn maar meer om de hunt.
|:( |:(

[ Voor 5% gewijzigd door JayKay1987 op 24-12-2020 11:41 ]

• jcj1982
Wanneer pre-order geplaatst?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starxyy
jcj1982 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:23:
[...]

Waarom zetten mensen er toch niet bij wanneer ze de preorder hebben geplaatst!! Wanneer heb je hem besteld???
17 september. 21ste plek digital edition

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• martin666
Uurtje geleden gebeld door MM The wall dat ze mijn ps5 komen brengen! Worden mooie kerstdagen zo, succes met de hunt iedereen!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-10 12:20
Heeft iemand eigenlijk nog een update ontvangen over die warehouse deal van 22 december? Zit er bij iemand beweging in of wordt er al geannuleerd?

• Nitwitt1991
Maurice_1984 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 12:12:
Heeft iemand eigenlijk nog een update ontvangen over die warehouse deal van 22 december? Zit er bij iemand beweging in of wordt er al geannuleerd?
Helemaal niks gehoord van Amazon. Een email sturen gaf ook geen antwoord....

• oneshot1tkil
Neemt dit met een groot korrel zout!
Iemand in de Telegram app zei:

''Voor iedereen die de 22e een digital heeft besteld, je kunt het binnen 5 dagen verwachten''

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
Nog steeds geen update, bij een maat van me ook niet.

[ Voor 4% gewijzigd door SwooX op 24-12-2020 12:15 ]

Once again open up your bag of tricks!

• cropolite
JayKay1987 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:24:
Daarnet MM Zoetermeer aan de telefoon gehad. Helaas zijn alle Ps5 voor dit jaar al afgeleverd aan klanten.
Ikzelf heb 14-11-2020 preorder geplaatst en helaas te laat (had teveel vertrouwen in GM gezet want die staat al sinds Januari 2020)
Ze wist / kon / wou niet kijken hoeveelste plek ik sta, maar kon me wel vertellen dat ik zeer waarschijnlijk bij de volgende batch zal zitten.
Wanneer deze binnenkomt is totaal onbekend maar zekerheid kon ze wel zeggen dat dat niet dit jaar zal zijn.
De gelukkige worden op de hoogte gesteld via Email en vervolg stappen.
Balen is het zeker maar het is niet anders. Het gaat mij nu niet eens om de PS5 omdat hij zoveel beter zou zijn maar meer om de hunt.
|:( |:(
Damn januari al ja? Welke locatie? En nog lopend of geannuleerd?

• Jostariza
jcj1982 schreef op donderdag 24 december 2020 @ 11:31:
[...]

Wanneer pre-order geplaatst?
17 september

• Vincitore058
  • Laatst online: 09-06-2022
Hoe zit het nu met die Europese PS Direct Store?? Waar blijft dat nu? Ze zoeken een CEO toch? Nou ik weet er wel 1!

Waarom had men dat bij Sony niet eerder gedaan? Als je weet dat bij iedere release van een console je achter de feiten aanloopt en het in de States werkt, dan zet je dat toch neer VOOR release van de PS5?! Wat dat betreft vind ik het echt waardeloos hoe Sony daarmee om springt, en dom bovendien. Om maar niet te spreken over het aantal geproduceerde consoles... Er zullen genoeg mensen zijn die hierom misschien toch naar Xdoos overstappen. Het is dat ik PS addict ben maar anders...

[ Voor 5% gewijzigd door Vincitore058 op 24-12-2020 12:58 ]

Pagina: 1 ... 359 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord