• Cks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 18-09-2024

Cks

Iemand al van nedgame gehoord die binnen de levering “begin 2021” valt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kente91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-11-2023
Iemand contact gehad met MM Amsterdam Centrum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanderapper
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-01-2021
Uit betrouwbare bronnen vernomen dat MM the wall binnen een week zorgt voor bezorging van de Playstations. Ze nemen de beveiliging serieus of zo.

Vrienden van me hebben contacten die daar werkzaam zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rohitpenace
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 11:38
raymondbdws schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:21:
[...]

😀 Het zou wel moeten, het waren er best veel. 28 stuks en morgen weer 15-28 stuks. We waren tot 20.30 bezig met bezorgen. Hahah XD
Wow nice!!
Ik heb ook een pre order staan bij MM hoorn met aanbetaling, dus misschien bof ik! Echter staat dacht ik mijn oud adres nog in het systeem... Geven jullie eerst een telefoontje ofzo, of moet ik hiermee naar de zaak bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-10 13:28
Intertoys en BOL nog laatste keer voorraad in 2020?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 04-06 15:07
mustiej schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 01:47:
Intertoys en BOL nog laatste keer voorraad in 2020?
Ik verwacht het wel. Bol in ieder geval zeker. Kan mij niet voorstellen dat een Bol.com wat een grote speler is een week of 3 niet wat leveringen krijgt.

Al dacht ik persoonlijk zelf ook dat Amazon deze week wel weer wat zou doen maar helaas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
Open net mijn Telegram weer eens... Ik zie echt 108320948 meldingen over Amazon FR? Deed die een dump of waren het losse consoles zoals een Tweaker eerder hier over vertelde? Zie echt heel de dag door terug meldingen op meerdere groups :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
nathanderapper schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 01:03:
Uit betrouwbare bronnen vernomen dat MM the wall binnen een week zorgt voor bezorging van de Playstations. Ze nemen de beveiliging serieus of zo.

Weet je ook toevallig iets over MM Amersfoort?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondbdws
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-10 20:22
rohitpenace schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 01:04:
[...]

Wow nice!!
Ik heb ook een pre order staan bij MM hoorn met aanbetaling, dus misschien bof ik! Echter staat dacht ik mijn oud adres nog in het systeem... Geven jullie eerst een telefoontje ofzo, of moet ik hiermee naar de zaak bellen?
wanneer heb je die pré order geplaatst en hoe laat? Je wordt eerst gebeld over de betaling, daarna word je nogmaals gebeld over de bezorging als je hebt betaald. Als je gebeld wordt, dan kan je gelijk een nieuw adres opgeven.

Momenteel hebben we alle gelukkige op de hoogte gehouden. Sommige namen niet op of ze wilde even wachten ivm persoonlijke omstandigheden. Sommige mensen gaven zelfs aan dat ze best kunnen wachten op de volgende batch. Dus er is nog een beetje hoop voor je :p

Maar stuur anders je voornaam en achternaam via pm. Dan kan ik het even voor je checken en hoef je dan niet te bellen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door raymondbdws op 18-12-2020 07:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13:21
Sannies schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 04:24:
Open net mijn Telegram weer eens... Ik zie echt 108320948 meldingen over Amazon FR? Deed die een dump of waren het losse consoles zoals een Tweaker eerder hier over vertelde? Zie echt heel de dag door terug meldingen op meerdere groups :o
Gisteren waren er overdag een aantal keer meldingen van een enkele PS5, zowel bij amazon.fr als .de. Er zaten ook tweedehands tussen, waar de doos beschadigd zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
mr.JamesBond schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 07:20:
[...]

Gisteren waren er overdag een aantal keer meldingen van een enkele PS5, zowel bij amazon.fr als .de. Er zaten ook tweedehands tussen, waar de doos beschadigd zou zijn
.DE helemaal gemist zelfs. Was best een zooitje, zag in ieder geval veel meldingen. Wel allemaal normale bedragen dus dank voor verduidelijking. Wel fijn dat het dan vooral zulke dingen waren. Doos beschadiging, who cares. Lucky ones wie hem dan hebben kunnen kopen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 13:21
Sannies schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 07:50:
[...]

.DE helemaal gemist zelfs. Was best een zooitje, zag in ieder geval veel meldingen. Wel allemaal normale bedragen dus dank voor verduidelijking. Wel fijn dat het dan vooral zulke dingen waren. Doos beschadiging, who cares. Lucky ones wie hem dan hebben kunnen kopen!
Over het algemeen een paar tientjes goedkoper dan het normale bedrag, maar allemaal verkocht door Amazon zelf. Mij is het helemaal niet gelukt om er een te bestellen, bij .fr was ik er wel heel dichtbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:15
Sannies schreef op maandag 14 december 2020 @ 13:57:
Ter info voor wie nog op zoek is. Geen idee hoe het voor de mensen zal gaan aankomende tijd met MM etc maar ik kreeg vanmorgen wederom een mailtje van Alternate.DE dat die daar te koop was. Zou het in de gaten gaan houden mocht het je nergens gelukt zijn.

Dit is al de 2e keer dat ik een mail van hen kreeg. Vorige keer was het de Digi Edition.

[Afbeelding]

e: Dat was om 09:54
Ik had hier trouwens naar gekeken, maar Alternate.de verkocht ze voor 999 euro. Daarom besloten om niet in de bot toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
MelvinW schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:11:
[...]

Ik had hier trouwens naar gekeken, maar Alternate.de verkocht ze voor 999 euro. Daarom besloten om niet in de bot toe te voegen.
Geheel terecht dan. Dat had ik dan weer niet ontvangen van hen, zeg maar. Ook niet van hen verwacht, eigenlijk.

Goed dat je er naar gekeken hebt. Dan stop ik bij deze ook bij het wijzen naar Alternate wat dat betreft.

Ik heb de mails ook maar 2x ontvangen en omdat ik zelf niet meer op jacht was na ontvangen van mijn PS5 liep mijn Distill ook niet meer dus helaas zelf niet kunnen spotten. Anders was mij dat wel opgevallen, excuses als het moeite heeft gekost. :P

[ Voor 6% gewijzigd door Sannies op 18-12-2020 08:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:15
Sannies schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:32:
[...]

Geheel terecht dan. Dat had ik dan weer niet ontvangen van hen, zeg maar. Ook niet van hen verwacht, eigenlijk.

Goed dat je er naar gekeken hebt. Dan stop ik bij deze ook bij het wijzen naar Alternate wat dat betreft.

Ik heb de mails ook maar 2x ontvangen en omdat ik zelf niet meer op jacht was na ontvangen van mijn PS5 liep mijn Distill ook niet meer dus helaas zelf niet kunnen spotten. Anders was mij dat wel opgevallen, excuses als het moeite heeft gekost. :P
Het was overigens een bundel dat ze verkochten, PS5 + 2 controllers + afstandsbediening + 3 spellen voor €999. Los ben je nog steeds 150 euro minder kwijt. Inmiddels zelfs 1129 euro zie ik: https://www.alternate.de/...sole/html/product/1676874

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dhPocD8-Jh3sgHv8zZSbybDQ6GM=/800x/filters:strip_exif()/f/image/TzEJ390SU4Z2honBNPYEUHJO.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 6% gewijzigd door MelvinW op 18-12-2020 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
MelvinW schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:46:
[...]

Het was overigens een bundel dat ze verkochten, PS5 + 2 controllers + afstandsbediening + 3 spellen voor €999. Los ben je nog steeds 150 euro minder kwijt. Inmiddels zelfs 1129 euro zie ik: https://www.alternate.de/...sole/html/product/1676874

[Afbeelding]
Oof, nou ja, in ieder geval het bewijs dat ik zelf ook niet meer Distill draai e.d. dan :+

Prima besluit, geen problemen mee al is het gezien alles niet de meest slechte deal ware het niet dat het van een retailer komt. Van een Marktplaats iemand zou je kunnen denken 'mwoh, die is veel te redelijk, zo waar een beetje gek!' maar een retailer moet dit niet doen.

e) de 999 prijs dan. De 1129 is waanzin, Marktplaats of retailer.

[ Voor 3% gewijzigd door Sannies op 18-12-2020 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vnijman
  • Laatst online: 20-02-2021
raymondbdws schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 07:14:
[...]

wanneer heb je die pré order geplaatst en hoe laat? Je wordt eerst gebeld over de betaling, daarna word je nogmaals gebeld over de bezorging als je hebt betaald. Als je gebeld wordt, dan kan je gelijk een nieuw adres opgeven.

Momenteel hebben we alle gelukkige op de hoogte gehouden. Sommige namen niet op of ze wilde even wachten ivm persoonlijke omstandigheden. Sommige mensen gaven zelfs aan dat ze best kunnen wachten op de volgende batch. Dus er is nog een beetje hoop voor je :p

Maar stuur anders je voornaam en achternaam via pm. Dan kan ik het even voor je checken en hoef je dan niet te bellen. :)
Werk je bij de mediamarkt?

Ik heb hem 25 oktober gepreorderd bij de mediamarkt in assen een digitale editie ben nummer 24 van de 2de lichting vorige week even heen geweest voor meer informatie ze zeiden dat bij de eerste batch maar 6 digitaal waren geleverd en de 2de batch allen disk
ben benieuwd of ik ook een telefoontje krijg over de betaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVisr
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 29-03-2024
Vnijman schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 08:58:
[...]

Werk je bij de mediamarkt?

Ik heb hem 25 oktober gepreorderd bij de mediamarkt in assen een digitale editie ben nummer 24 van de 2de lichting vorige week even heen geweest voor meer informatie ze zeiden dat bij de eerste batch maar 6 digitaal waren geleverd en de 2de batch allen disk
ben benieuwd of ik ook een telefoontje krijg over de betaling
Weinig kans denk ik, als je ziet hoe weinig Digitale versies er worden uitgegeven per filiaal..
Stond zelf begin oktober op nr 30 voor de Digitale.

If you’re in control, you’re not going fast enough.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glennos1988
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 26-10 19:24
raymondbdws schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:03:
[...]

Maar je werd gebeld door mijn collega? Als je nu het geld overmaakt naar dat rekening nummer op je bon, dan krijg je het morgen ook thuis bezorgd. Morgenochtend rond 09.00 gaan we weer checken wie er allemaal betaald heeft.
Woensdag gebeld dat de ps5 beschikbaar is en gisteren heb ik het restbedrag overgemaakt naar het rek nr op de factuur. Grote kans dat ik jou of je collega aan de lijn krijg straks :)

In ieder geval ontzettend veel respect voor je betrokkenheid in dit forum.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nathanderapper
Gieter90 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 07:01:
[...]

Weet je ook toevallig iets over MM Amersfoort?
Zo ver reiken mn kringen niet😂 kom zelf uit omgeving Woerden/utrecht vandaar.

+elk filiaal opereert op zn eigen houtje blijkbaar.. helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stekkermans
  • Laatst online: 18-02-2021
nathanderapper schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 01:03:

Dus we kunnen ervan uit gaan dat we hem volgende week krijgen? Hoopte vandaag een berichtje te krijgen haha! Hou ons op de hoogte via je contacten! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NippleWarrior
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 22:49
onepicnick schreef op donderdag 17 december 2020 @ 18:15:
[...]

Lekker man ! Wanneer had je hem gepreorderd?
Zeker lekker! 18-09 was dat volgens mij. Blijkbaar was ik toen blijkbaar 329ste.
Op 5-12 was ik in de winkel langs geweest om de nieuwe plek op te vragen. Op dat moment was ik 29ste.
Ik geloof dat ze deze batch rond de 60 stuks hebben ontvangen (Disc).

Edit: Was trouwens tijdens het belletje aangegeven dat er aan de deur het restbedrag moest worden gepind.

[ Voor 11% gewijzigd door NippleWarrior op 18-12-2020 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jostariza
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 13-09-2021
Zelf stond ik op positie 91 toen ik op 17-9 mijn pre-order plaatste bij bij Mediamarkt Arnhem voor de Disc Edition. Wat ik in de PS5 telegram chat vernomen had zijn er zo'n 60 bij de vorige 2 batches uit zijn gegaan. Helaas na de eerste mail is er niet meer gecommuniceerd. Ik hoop dat MM Arnhem ook dus nog PS5's gaat uitleveren. Mochten er anderen wel een telefoontje of berichtje ontvangen van MM Arnhem dan zou ik dat graag horen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timhtc
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14:53

timhtc

Home Energy Management

Jostariza schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:13:
Zelf stond ik op positie 91 toen ik op 17-9 mijn pre-order plaatste bij bij Mediamarkt Arnhem voor de Disc Edition. Wat ik in de PS5 telegram chat vernomen had zijn er zo'n 60 bij de vorige 2 batches uit zijn gegaan. Helaas na de eerste mail is er niet meer gecommuniceerd. Ik hoop dat MM Arnhem ook dus nog PS5's gaat uitleveren. Mochten er anderen wel een telefoontje of berichtje ontvangen van MM Arnhem dan zou ik dat graag horen :)
Zelfde situatie hier. Nog niks gehoord van MM Arnhem

XC40SMER|11kWp|HA Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueEx
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 11:39
Cks schreef op donderdag 17 december 2020 @ 23:35:
Iemand al van nedgame gehoord die binnen de levering “begin 2021” valt?
Heb gistermiddag toevallig mijn PS5 via Nedgame ontvangen. Was een aangename verassing! :)

1x PlayStation 5 (Levering begin 2021)
PlayStation 5 € 499,00 € 499,00

De reis van je pakket
Volg het stap voor stap

17 december 14:44 Zending is bezorgd
17 december 11:48 Bezorger is onderweg
17 december 11:21 Zending is gesorteerd
16 december 23:45 Zending is ontvangen door PostNL
18 september 4:15 Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Starxyy
  • Laatst online: 11-03-2021
Nou, MM Arnhem aan de telefoon gekregen. Ze hebben de PS liggen, maar mogen ze niet uitgeven vanwege de lockdown, mits je online besteld hebt. Moet je nog aanbetalen dan kan dat niet. Duiven heeft wel bezorgd met betaling aan de deur.

Er word nu gebeld naar hoofdkantoor om te kijken hoe het zit. Dit was voor hun ook nieuw, en ze bellen me later vandaag weer. Als mensen willen, doe ik via hier een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NicksterNL
  • Laatst online: 08-03-2021
Starxyy schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:47:
Nou, MM Arnhem aan de telefoon gekregen. Ze hebben de PS liggen, maar mogen ze niet uitgeven vanwege de lockdown, mits je online besteld hebt. Moet je nog aanbetalen dan kan dat niet. Duiven heeft wel bezorgd met betaling aan de deur.

Er word nu gebeld naar hoofdkantoor om te kijken hoe het zit. Dit was voor hun ook nieuw, en ze bellen me later vandaag weer. Als mensen willen, doe ik via hier een update.
Uiteraard, updates zijn altijd goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thibeau V
  • Laatst online: 03-10-2021
Komt er nu nog een levering voor 2021 bij alle ketens of niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jostariza

Dat klinkt voor mij niet bepaald hoopgevend. Ik heb €50 aanbetaald dus zou nog €449 moeten betalen maar je zou zeggen als andere vestigingen kunnen laten betalen aan de deur dan moet dat voor Arnhem ook gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie93
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 16:22
Thibeau V schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:52:
Als we dat wisten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
Thibeau V schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:52:
Mijn glazen bol is stuk...

bol zelf zegt echter van niet
https://twitter.com/bol_com/status/1338785289343528960

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12:33
Waarom levert Sony zo weinig DE? Dat strookt niet met de gedachte dat ze liefst volledig digitaal gaan om meer te kunnen verdienen.
Toen ik mijn preorder plaatste waren er in Breda ongeveer net zoveel DE als met disc gepreordered. Dus dan kan ik nog wel even wachten als Sony zo weinig DE laat maken.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timhtc

timhtc

Home Energy Management

Ben benieuwd naar hun aanpak!

XC40SMER|11kWp|HA Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kente91
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-11-2023
Ik heb de voorraad bij MM amsterdam Centrum zien oplopen van -133 naar -139 deze week. Betekent dit dat er nog steeds pre-orders worden aangenomen of dat hun voorraad niet kloot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BJBoes
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 06-03 20:56
koop nu je PS 5 bij max ict voor 1309 euro

pricewatch: Sony PlayStation 5 Wit, Zwart

:P iemand? Ik wist niet dat het scalping nu ook al door "normale" winkels gebeurde

als je heel diep over iets nadenkt dan kom je altijd uit op iets wat niet klopt. Doe maar is klopt altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-10 12:24
Is het woord van het jaar 2020 gekozen? Anders wil ik Scalpers voordragen als het woord van het jaar. oOo _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:08
BJBoes schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:43:

:P iemand? Ik wist niet dat het scalping nu ook al door "normale" winkels gebeurde
had het ook gezien een week geleden toen was die 1100 btw maar goed gaat nergens meer over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
HaskoF schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:45:
Is het woord van het jaar 2020 gekozen? Anders wil ik Scalpers voordragen als het woord van het jaar. oOo _O-
Helaas wel, anderhalvemetersamenleving, anders was scalpers een goeie geweest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marb!
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-08 18:49
Zit er iemand in een groep voor ps5 accessoires?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.lautan
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 27-09 21:30
Ik heb begrepen dat ze bij de MM in Arnhem geen officiële bezorgservice hebben en dus ook geen busjes. Dat zal nog wel de reden kunnen zijn dat deze MM dus nog niet stappen heeft gemaakt in de bezorging van de pakketjes. Jammer voor ons als ze geen oplossing kunnen vinden :-( ...

[ Voor 0% gewijzigd door r.lautan op 18-12-2020 12:22 . Reden: boos gezichtje naar frowney :p ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redox
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 19-10 18:39

Redox

Motion Design / VFX

BJBoes schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 11:43:

Eigenlijk best storend dat een normale winkel aan dit soort praktijken bijdraagt. Daarentegen, MAX ICT staat bij mij niet hoog aangeschreven. Beetje louche dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ferryc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 18:33
Zojuist bij MaxICT een PS5 besteld, stond blijkbaar even open. Wel voor 614 euro maar goed. Hopelijk snel binnen! Keep u posted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ferryc
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22-07 18:33
Redox schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:03:
[...]

Eigenlijk best storend dat een normale winkel aan dit soort praktijken bijdraagt. Daarentegen, MAX ICT staat bij mij niet hoog aangeschreven. Beetje louche dit.
Dit zag ik dus ook, maar bij doorklikken bleek et 614 te zijn. Heb betaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 25-10 12:53
ferryc schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:04:
[...]

Dit zag ik dus ook, maar bij doorklikken bleek et 614 te zijn. Heb betaald.
Gelukkig waren jullie er snel bij is alweer weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
Amersfoort geeft aan dat ze nog geen ps5’s hebben ontvangen (in tegenstelling tot wat de API zegt, 42 stuks). Ze geven wel aan elke dag voorraad te krijgen van verschillende artikelen en een mobiele pin in gebruik te hebben voor bezorgafspraken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RMX
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-10 07:43

RMX

RMX schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:36:
Amazon zou maandag leveren. Word nu ineens zaterdag.
Hou je gewoon aan je afspraken.
Nu heb ik mijn ps5 2 dagen eerder..
Wat een soap.
Krijg net melding:
VERWACHT BEZORGMOMENT
VRIJDAG 18 DECEMBER
17:30 - 21:30
Nog een dag eerder... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 14:42
RMX schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:15:
[...]

Wat een soap.
Krijg net melding:

[...]

Is me opgevallen dat je bij amazon echt niet moet blindstaren op de datum die ze aangeven in het begin.. je zou maar vrij van je werk nemen of iets en dan word tie 3/4 dagen eerder geleverd 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
ferryc schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:03:
Zojuist bij MaxICT een PS5 besteld, stond blijkbaar even open. Wel voor 614 euro maar goed. Hopelijk snel binnen! Keep u posted.
MaxICT is verder inderdaad wel een goede winkel. Althans, ik heb er in het ver verleden regelmatig wel wat gekocht maar valt mij inderdaad wel tegen dat zij mee zijn gegaan in de FOMO. Maar al met al, voor 614? Tja, als het snel komt zou ik verder dan ook weer niet klagen als het je waard is. Degelijke prijs gezien de markt elders!
RMX schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:15:
[...]

Wat een soap.
Krijg net melding:

[...]

Heb je hapjes en bier klaar? Die komt inderdaad vandaag (mits tracker mail van DHL/UPS - edit : dat moet DHL zijn en heb je tracker binnen / in beweging, nu ik even opnieuw lees. Yup, komt vandaag!)

Amazon en datums moet je ruim nemen. In ergste geval is het in gevallen zoals deze juist 'een dag eerder'. Ze leveren vreselijk snel, als je maar vrede hebt met acceptatie van datum ten tijde van aankoop lijkt wel.

Echt, oprecht, ik koop heel veel via Amazon en nooit is iets te laat. Soms té snel, wat geen klacht is, maar het kan.

[ Voor 4% gewijzigd door Sannies op 18-12-2020 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Laatst online: 21-10 16:39
ElMayo schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:17:
[...]

Is me opgevallen dat je bij amazon echt niet moet blindstaren op de datum die ze aangeven in het begin.. je zou maar vrij van je werk nemen of iets en dan word tie 3/4 dagen eerder geleverd 8)7
Underpromise, overdeliver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boterham71
  • Laatst online: 21-10 16:39
Sannies schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:22:
[...]

MaxICT is verder inderdaad wel een goede winkel. Althans, ik heb er in het ver verleden regelmatig wel wat gekocht maar valt mij inderdaad wel tegen dat zij mee zijn gegaan in de FOMO. Maar al met al, voor 614? Tja, als het snel komt zou ik verder dan ook weer niet klagen als het je waard is. Degelijke prijs gezien de markt elders!

[...]

Heb je hapjes en bier klaar? Die komt inderdaad vandaag (mits tracker mail van DHL/UPS)

Amazon en datums moet je ruim nemen. In ergste geval is het in gevallen zoals deze juist 'een dag eerder'. Ze leveren vreselijk snel, als je maar vrede hebt met acceptatie van datum ten tijde van aankoop lijkt wel.

Echt, oprecht, ik koop heel veel via Amazon en nooit is iets te laat. Soms té snel, wat geen klacht is, maar het kan.
Wel prima webshop, maar wel altijd 1 van de duurste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sannies
Nou, in feite wel inderdaad. Vat het precies goed samen :-)

Bedoel, niemand hier heeft zijn PS5 bijvoorbeeld te laat ontvangen. Uitzonderingen met betalingsproblemen, diefstal e.d. of extreme gevallen na uitgesloten natuurlijk. Als men koopt terwijl zij 23 december zeggen ten tijde van aankoop en ergens deze week al leveren is het fantastisch, ongeacht of je denkt dat het eerlijk is of niet dat latere aankopen eerder ontvangen zijn door anderen.

Amazon is écht een prima bedrijf en tussen al het gemekker en gedoe om en dat mag ook wel eens / vaker benadrukt worden, hoor!

[ Voor 21% gewijzigd door Sannies op 18-12-2020 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01 13:02
Die telegram is ook maar vaag.

Ik heb supersnel internet in klik echt binnen een seconde op die link maar er blijft staan ''niet op voorraad''

Tot nu toe ook alleen tweedehandse die binnen 0,5 seconde word gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-10 12:24
oneshot1tkil schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:37:

Ik heb supersnel internet in klik echt binnen een seconde op die link maar er blijft staan ''niet op voorraad''

Je benoemt het probleem zelf al. Je moet dus niet binnen een seconde klikken, maar binnen 0,5 seconde :Y

Er zijn 10 duizenden andere die het ook willen hebben. En met maar 1 artikel heb je bijna geen kans.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sannies
oneshot1tkil schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:37:

Ergens denk ik dat het beste is om die dingen te negeren. Tot heden kwamen de geruchten van 'dumps' wel redelijk uit.

Het heeft geen zin om te jagen op doosjes met schade. Leuk als het je lukt, oprecht, maar dan moet je een bot voor zijn (die weer 5k mensen of wat uit NL alleen al triggered op Telegram, laat staan bots elders in landen...) en heftige refreshers. Een wonder.

Mijn tip is echt... Laat het los, komen de geruchten, dan kan je alert gaan zijn. Stel je Telegram / browsers op desktop / mobiel goed in en sta dan klaar.

Die luttele examplaren die vrij komen najagen heeft geen zin. Komen er nu 5 vrij? Heb je al op F5 gedrukt toen je dit las? Nee? Jammer. De bot was al te traag, jammer, maar je krijgt wel de melding over 5 seconde. De toevallige F5'er heeft 'em al, of xxx of xxx. Kansloos, negeren die meldingen. Geluk telt in die gevallen :P

Wacht op de grote ladingen maar zorg juist dat je op die momenten klaar bent en niet moet frummelen met van alles en nog wat!

e-

Late edit maar... Point being, mensen lijken zo hun focus te hebben op Telegrams volgen en direct links klikken maar niet het SNEL HANDELEN feit wat ze niet in orde hebben als er daadwerkelijk een drop komt van enige inhoud van Amazon / Bol of welke grote partij dan ook. Je hebt best tijd, als alles goed voorbereid is en het niet tegenzit. Het kan je ook vervelend verlopen, geloof mij maar, maar het voorwerk is alles.

[ Voor 23% gewijzigd door Sannies op 18-12-2020 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
Volgens mij is er ook niks bekend voor nieuwe voorraad bij Amazon volgens mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sannies
oneshot1tkil schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:58:
Volgens mij is er ook niks bekend voor nieuwe voorraad bij Amazon volgens mij?
Mijn punt ook. Die is er niet, maar er komen wel hints / geruchten vrij meestal. En goed voorwerk is succes tot alles. Het gaat écht telkens per regio, en per console.

Bijvoorbeeld, random made up -

UK Console 10 minuten
Stilte 5 minuten of wat
UK Digital 10 minuten

DE Console 10 minuten
Stile 5 minuten of wat
DE Digital console 10 minuten

Even kort door de bocht, maar als 1 Amazon winkel tijden lang open staat weet je dat er waarschijnlijk meer komt.

Tijdstippen uit duim gezogen voor gemak, maar punt is duidelijk. Je moet voorbereid zijn. Die eerste kan je missen, die tweede ook nog, maar bij de derde moet jij als een idioot klaar zitten, wachtende op elk bericht dan ook. Je weet dat het komt (tot heden, althans)

Die 1 per stuk of wat dingen kan je niets mee, daar komen er vast meer van over de dag maar die scoor je niet tenzij heel veel geluk.

Ik had oprecht geen haast of snel stress bij mijn UK bestelling. Mede allicht door eerdere gebeurtenissen die dag, maar afijn, be prepared.

Volgens mij was 3 december dat ik kocht eerst BCC waar ik faalde, toen kwam Amazon dus ik was al 'scherp'

[ Voor 17% gewijzigd door Sannies op 18-12-2020 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneshot1tkil
Overigens heb ik nog een bestelling in amazon.fr staan zonder leverdatum.

Betekent dat nu dat ik ook geen ps5 meer kan bestellen met leverdatum bij amazon.fr? Zoiets had ik gelezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sannies
oneshot1tkil schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:05:
Overigens heb ik nog een bestelling in amazon.fr staan zonder leverdatum.

Betekent dat nu dat ik ook geen ps5 meer kan bestellen met leverdatum bij amazon.fr? Zoiets had ik gelezen.
Kan gewoon, kijken ze niet naar

Soort van fabeltje dat heerst volgens mij

[ Voor 6% gewijzigd door Sannies op 18-12-2020 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zonekill
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 02-02 17:11
Ik had gehoopt dit jaar nog een PS5 te kunnen bemachtigen voor de donkere dagen maar het lijkt erop dat ik/we moeten wachten tot het volgend jaar. In januari weer nieuwe kansen.
"Einige große Versender haben bereits durchblicken lassen, dass sie vor Silvester nicht mehr mit Nachschub rechnen – das gilt sowohl für Konsolen als auch für begehrtes Zubehör wie Ladestationen und Headsets. Erst Anfang Januar soll wieder ein größeres PS5-Kontingent nach Europa gelangen." gamewirtschaft.de
Vertaling:
Sommige grote postorderbedrijven hebben al aangegeven dat ze voor oudejaarsavond geen bevoorrading meer zullen verwachten - dit geldt zowel voor consoles als voor populaire accessoires zoals laadstations en headsets. Een groter PS5-contingent komt pas begin januari in Europa aan

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Stekkermans
  • Laatst online: 18-02-2021
Net contact gehad met mm the wall. Heb ze gebeld op het nummer waarmee ik vorige week vrijdag gebeld was.

Ze vertelde mij dat ze gaan bezorgen vanaf volgende week. De route die zij gaan rijden is voor dag 1 al bekend is rond de omgeving van maarssen, ze gaan intotaal 3 a 4 dagen rijden. De reden dat ze nog niet kunnen gaan beginnen met rondrijden is dat ze aan het wachten zijn op een mobiele pin waarmee we aan de deur kunnen betalen!

We moesten uitgaan van dinsdag, maar zou ook maandag kunnen zijn dit ligt eraan wanneer ze de pin automaat binnen kregen. De mensen bij wie ze langs gaan worden een dag van te voren gebeld. _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raycter
  • Laatst online: 30-12-2022
Gieter90 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 12:11:
Amersfoort geeft aan dat ze nog geen ps5’s hebben ontvangen (in tegenstelling tot wat de API zegt, 42 stuks). Ze geven wel aan elke dag voorraad te krijgen van verschillende artikelen en een mobiele pin in gebruik te hebben voor bezorgafspraken.
Hmm vreemd van die voorraad! Ben benieuwd of je alsnog snel wat hoort. Hoe heb jij contact met hun opgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMX

RMX

Zojuist op mijn PSN Account uit HongKong voor 32 € 1 jaar PSN Plus, + Marvel's Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition voor de prijs van de standaard versie in NL gekocht.

Tip voor sommige misschien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanderapper
Stekkermans schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:09:
Net contact gehad met mm the wall. Heb ze gebeld op het nummer waarmee ik vorige week vrijdag gebeld was.

Ze vertelde mij dat ze gaan bezorgen vanaf volgende week. De route die zij gaan rijden is voor dag 1 al bekend is rond de omgeving van maarssen, ze gaan intotaal 3 a 4 dagen rijden. De reden dat ze nog niet kunnen gaan beginnen met rondrijden is dat ze aan het wachten zijn op een mobiele pin waarmee we aan de deur kunnen betalen!

We moesten uitgaan van dinsdag, maar zou ook maandag kunnen zijn dit ligt eraan wanneer ze de pin automaat binnen kregen. De mensen bij wie ze langs gaan worden een dag van te voren gebeld. _/-\o_ ;)
Kijkkk.. zo komt alles bij elkaar. Lekker man dat je ff hebt gebeld.

Ik heb vooruitlopend op alles al een controller besteld samen met God of war(ps4, 10€!!) en ghost of Tsushima. Ik wil nog de ACV voor de ps5 scoren😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timpie81
RMX schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:43:
Zojuist op mijn PSN Account uit HongKong voor 32 € 1 jaar PSN Plus, + Marvel's Spider-Man: Miles Morales Ultimate Edition voor de prijs van de standaard versie in NL gekocht.

Tip voor sommige misschien!
Staat er ergens hoe dat werkt? Heb je bijv een 2e account nodig hiervoor, vpn, waar koop je die keys etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-10 10:12

cronixx

krieuw

nathanderapper schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:44:
[...]

Kijkkk.. zo komt alles bij elkaar. Lekker man dat je ff hebt gebeld.

Ik heb vooruitlopend op alles al een controller besteld samen met God of war(ps4, 10€!!) en ghost of Tsushima. Ik wil nog de ACV voor de ps5 scoren😄
God of War is "gratis" als onderdeel van PS+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RMX

RMX

timpie81 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:44:
[...]

Staat er ergens hoe dat werkt? Heb je bijv een 2e account nodig hiervoor, vpn, waar koop je die keys etc
Gewoon 2de account aanmaken, registeren in Hong Kong. Op PlayAsia koop je credits: https://www.play-asia.com...twork-hong-kong/13/707ex7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieter90
Raycter schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:40:
[...]

Hmm vreemd van die voorraad! Ben benieuwd of je alsnog snel wat hoort. Hoe heb jij contact met hun opgenomen?
Telefonisch. Je kunt ze gewoon bellen op 033 nummer 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OinkOink
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-11-2023
RMX schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:46:
[...]

Gewoon 2de account aanmaken, registeren in Hong Kong. Op PlayAsia koop je credits: https://www.play-asia.com...twork-hong-kong/13/707ex7
Zoals ik het eerst las dacht ik 32 euro voor PS plus en miles morales, maar Miles Morales ultimate edition is dus evengoed nog bijna 60 euro exclusief PS plus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nathanderapper
cronixx schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:45:
[...]

God of War is "gratis" als onderdeel van PS+
Played myself.

Ik heb de bon nog(:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RMX

RMX

OinkOink schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:52:
[...]

Zoals ik het eerst las dacht ik 32 euro voor PS plus en miles morales, maar Miles Morales ultimate edition is dus evengoed nog bijna 60 euro exclusief PS plus
Ultimate kost in NL al 75 euro.
PSN Plus 53 euro.

Aardige besparing toch?
Kun je bijna een 2de controller van halen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:23
Nog één DE op voorraad bij Game Mania Helmond en Uden á €399
Let op: Anti scalper! Alleen voor eigen gebruik, verkoop kale PS5 niet toegestaan ivm met doorverkoop.
Voor voorwaarden, bel 0492 477 500 (GM Helmond) of 0413 289 369 (GM Uden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentinoa88
  • Laatst online: 08-06-2024
doobieters schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:11:
Let op: Anti scalper! Alleen voor eigen gebruik, verkoop kale PS5 niet toegestaan ivm met doorverkoop.
Onzin. Net gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdareren
  • Laatst online: 26-12-2020
Iemand nog iets gehoord van zijn of haar 03/12 bestelling van Amazon UK? Staat bij mij nog steeds vanaf 9 december dispatched uit Frankrijk, maar niet verder dan aangemeld bij DHL nog steeds.

Contact gehad met de klantenservice en die geven aan dat het voor de 19e moet binnenkomen, maar daar heb ik lichte twijfels over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07:50
doobieters schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:11:
Helmond wist van niks. Uden had er 1 maar die is al weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timhtc

timhtc

Home Energy Management

Al wat gehoord?

XC40SMER|11kWp|HA Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentinoa88
serdareren schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:16:
Iemand nog iets gehoord van zijn of haar 03/12 bestelling van Amazon UK? Staat bij mij nog steeds vanaf 9 december dispatched uit Frankrijk, maar niet verder dan aangemeld bij DHL nog steeds.

Contact gehad met de klantenservice en die geven aan dat het voor de 19e moet binnenkomen, maar daar heb ik lichte twijfels over.
Ik heb precies het zelfde. Meerdere malen contact gehad. Het wachten is idd tot morgen. Dan kunnen we een nieuwe aanvragen.
Heb een bevestig per mail hier over gehad. Mocht je een kopie van de mail willen hebben kan je me een dm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackPink
  • Laatst online: 31-03-2021
serdareren schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:16:

Hier ook. Eind vorige week te horen gekregen dat er geen voorraad meer is. Ik hoef hem dus ook niet de 18e /19e te verwachten. Ze konden helaas helemaal niks zeggen over wanneer dan wel. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiFiKabelNodig
  • Laatst online: 03-05-2022
Heeel nice dit forum. Leuk om te zien dat er een hoop mensen al een PS5 hebben kunnen bemachtigen. Zelf heb ik gepre-orderd bij de Mediamarkt Den Bosch. Echter heb ik géén idee hoeveelste ik op de lijst sta. Is https://ps5-nieuws.nl/ps5-supply/ een beetje een accurate website? Dan zouden er nu nog 319 op de lijst staan voor een Disk versie. Benieuwd wanneer de volgende batch bij ze binnenkomt en of de vorige al bezorgd zijn. Iemand die bij MM Den Bosch gepre-orderd had en er deze week of volgende week een binnen kreeg/krijgt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NicksterNL
  • Laatst online: 08-03-2021
Mediamarkt Dordrecht maakt nog geen gebruik van een bezorgservice omdat ze geen omzet mogen draaien tijdens de lockdown.

Dus het komt er op neer dat ik mijn ps5 op 19 januari kan afhalen in de winkel..
Ze zoeken nog naar een oplossing, maar wel apart dat andere vestigingen het wel kunnen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joelie
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 14-06 22:29
Bram313 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:20:
Net gebeld door MM Nieuwegein. Ik was voor de disk-editie op het moment van pre-orderen de 62ste.
Ik had mijn pre-order geplaatst op 19-9

Morgen, of na het weekend wordt ie bezorgd.

Klote lockdown was net 2 dagen te vroeg....
Jij nog iets gehoord? Had gehoopt dat ze vandaag zouden terugbellen om duidelijkheid te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackPink
Valentinoa88 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:17:
[...]

Ik heb precies het zelfde. Meerdere malen contact gehad. Het wachten is idd tot morgen. Dan kunnen we een nieuwe aanvragen.
Heb een bevestig per mail hier over gehad. Mocht je een kopie van de mail willen hebben kan je me een dm sturen.
Hier ook. Eind vorige week te horen gekregen dat er geen voorraad meer is. Ik hoef hem dus ook niet de 18e /19e te verwachten. Ze konden helaas helemaal niks zeggen over wanneer dan wel. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentinoa88
BlackPink schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:04:
[...]

Thanks voor je respons. Is je status wel aangepast dan? Of staat ie dat ie vandaag nog geleverd wordt? (Ook al gaat ie niet komen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:11
Ik zie vaak mensen de term “DE” gebruiken maar hoe is er onderscheid te maken tussen Disk Edition en Digital Edition gezien beiden dezelfde initialen hebben?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlackPink
Valentinoa88 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:05:
[...]

Thanks voor je respons. Is je status wel aangepast dan? Of staat ie dat ie vandaag nog geleverd wordt? (Ook al gaat ie niet komen)
Status staat op dispatching now al een hele lange tijd (als ik op mijn pc kijk) Maar als ik op de app kijk dan staat er nog een regel onder we will email you when availabe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-10 09:54
AlexMurphy schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:07:
Ik zie vaak mensen de term “DE” gebruiken maar hoe is er onderscheid te maken tussen Disk Edition en Digital Edition gezien beiden dezelfde initialen hebben?
Of Amazon.DE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Ik had wel verwacht, dat er toch nog wat in de verkoop ging.... Maar blijkbaar nog niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:08
Nitwitt1991 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:20:
Ik had wel verwacht, dat er toch nog wat in de verkoop ging.... Maar blijkbaar nog niet....
ik ook voor de kerst denk dat het dit jaar niet meer gaat lukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
bie100 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:23:
[...]

ik ook voor de kerst denk dat het dit jaar niet meer gaat lukken
Toch vind ik het raar, want Wehkamp heeft voorraad maar verkoopt ze niet. Tenzij ze nog allemaal preorders moesten wegwerken....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-10 10:12

cronixx

krieuw

AlexMurphy schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:07:
Omdat de Disc Edition officieel gewoon de PS5 heet, dus standaard of whatever.

en DE = dus Digital.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrueGamer
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 21-10 22:32
Hier Algemene Info van MM Arnhem:

Hi,

Onze winkels mogen dan wel gesloten zijn, maar dat betekent nog niet dat we stil blijven zitten. Integendeel zelfs, de afgelopen dagen hebben we alles op alles gezet om ervoor te zorgen dat we onze service vanuit onze winkels naar het volgende niveau brengen. Het team in jouw MediaMarkt staat dan ook vol enthousiasme klaar om jouw bestelling persoonlijk en binnen 24 uur bij jou af te komen leveren. Uiteraard met gepaste afstand aan de deur. Zo ben jij verzekerd van een cadeaucollectie die op tijd onder de kerstboom ligt.

Misschien dat diegene daar toch nog geluk hebben. Heb zelf daar niet besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timpie81
Al iets bekend van mogelijke import heffing op uk orders met levering na 1 januari?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jaspermeul
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10:18
timpie81 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:40:
Al iets bekend van mogelijke import heffing op uk orders met levering na 1 januari?
Edit, was te snel. Gaan tarieven worden zoals ze ook voor China en dergelijke gelden als er geen verlenging/uitstel/deal komt.

https://www.belastingdien...de-invoer-van-mijn-pakket

[ Voor 34% gewijzigd door jaspermeul op 18-12-2020 15:45 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• timhtc

timhtc

Home Energy Management

TrueGamer schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 15:38:
Hier Algemene Info van MM Arnhem:

Hi,

Onze winkels mogen dan wel gesloten zijn, maar dat betekent nog niet dat we stil blijven zitten. Integendeel zelfs, de afgelopen dagen hebben we alles op alles gezet om ervoor te zorgen dat we onze service vanuit onze winkels naar het volgende niveau brengen. Het team in jouw MediaMarkt staat dan ook vol enthousiasme klaar om jouw bestelling persoonlijk en binnen 24 uur bij jou af te komen leveren. Uiteraard met gepaste afstand aan de deur. Zo ben jij verzekerd van een cadeaucollectie die op tijd onder de kerstboom ligt.

Misschien dat diegene daar toch nog geluk hebben. Heb zelf daar niet besteld.
net gebeld, ze beginnen volgende week uit te leveren

XC40SMER|11kWp|HA Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 26-10 20:32
Gisteren de PS5 in ontvangst mogen nemen (preorder van de MM), maar nu ben ik nog op zoek naar de DualSense Charging Station, maar deze is nergens op voorraad. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat deze ook niet aan te slepen is. Zijn er plekken waar je deze ergens kan reserveren? Geen tijd/zin om elke dag websites e.d. in de gaten te moeten houden namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cropolite
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-10 22:53
Nou m'n DHL ps5 is niet gevonden. Er is hoe dan ook een dief ergens met een ps5. Je kan mij niet wijsmaken dat zo een groot pakket kwijt raakt. Geld komt helaas terug, ze hebben bij Bcc ook nergens zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jostariza
timhtc schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 16:12:
[...]

net gebeld, ze beginnen volgende week uit te leveren
Dat is top. Geldt dit ook voor degene die een aanbetaling hebben gedaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shaker74
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:57
SparksNL schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 16:12:
Gisteren de PS5 in ontvangst mogen nemen (preorder van de MM), maar nu ben ik nog op zoek naar de DualSense Charging Station, maar deze is nergens op voorraad. Ik heb zo'n donkerbruin vermoeden dat deze ook niet aan te slepen is. Zijn er plekken waar je deze ergens kan reserveren? Geen tijd/zin om elke dag websites e.d. in de gaten te moeten houden namelijk :)
Niet dat ik weet. Wel weet ik dat ze hier en daar zo nu en dan binnenkomen maar in kleine hoeveelheden. Ik heb die van mij bij BCC besteld paar weken geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
Shaker74 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 16:26:
[...]

Niet dat ik weet. Wel weet ik dat ze hier en daar zo nu en dan binnenkomen maar in kleine hoeveelheden. Ik heb die van mij bij BCC besteld paar weken geleden.
En nooit aangekomen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timhtc

timhtc

Home Energy Management

Jostariza schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 16:25:
[...]

Dat is top. Geldt dit ook voor degene die een aanbetaling hebben gedaan?
Geldt voor de mensen die een pre-order hebben lopen en welke 'aan de beurt' zijn.

XC40SMER|11kWp|HA Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raycter
  • Laatst online: 30-12-2022
Gieter90 schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 13:48:
[...]

Telefonisch. Je kunt ze gewoon bellen op 033 nummer 😁
Nice! Ook maar even gebeld, plekje 28! Verder kon hij ook weinig zeggen over voorraad en leveringen, dat weet de chef alleen haha.
Pagina: 1 ... 355 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord