Het verlossende telefoontje gehad van MM rotterdam centrum.
Van mijn pre-order op 17-09-20
Zo dalijk wordt mijn ps5 bezorgt
Zo dalijk wordt mijn ps5 bezorgt
Hoe krijg je nu contact met een vestiging? Heb hem zelf al, maar wel zo'n ticket bij MM gekocht. Een vriend zoekt nog een PS5, dus wel nieuwsgierig voor hem.crazynuts schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:07:
[...]
Ik heb net contact gehad met HHW. Ze geven aan ook te zijn gaan bezorgen van de PS5 bestellingen. Helaas zit er net niet bij deze levering. Sta nu op plek 6/7. Ze konden me niet vertellen wanneer de volgende levering zou zijn, of dit voor of na de lockdown zou zijn. Is nog afwachten en hopelijk dat de volgende levering snel is.![]()
Vind het wel erg netjes van ze! Mijn complimenten!
Vragen in de winkel of via whatsapp met de vestiging.Bamisaus schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:50:
Ik zie veel mensen reageren over hun plek in de wachtrij van Mediamarkt.
Hoe kun je zien hoeveelste je staat? Kan daar niets over vinden op de website, noch staat het op mijn aanbetalingsformulier/bon vermeld.
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Kon je in de winkel vragen. Bij mij gaven ze het aan toen ik ging aanbetalen.. afhankelijk van het filiaal vertellen ze het je of niet. Is in principe interne informatie, maar sommige geven/gaven het vrij.Bamisaus schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:50:
Ik zie veel mensen reageren over hun plek in de wachtrij van Mediamarkt.
Hoe kun je zien hoeveelste je staat? Kan daar niets over vinden op de website, noch staat het op mijn aanbetalingsformulier/bon vermeld.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
wat was daar je "oorspronkelijke" plek?Zinedi schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:28:
Ik kan bevestigen dat er ps5 voorraad is en dat MM het langs brengt.
Vandaag gebeld door MM Duiven waarbij ik 1e op de wachtlijst stond.
Word vanmiddag nog langs gebracht en je moet betalen via een Pin automaat.
Ze hebben ook spellen en controllers die je kan bij bestellen.
Veel geluk iedereen!
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Haha ik zit ook nog steeds te wachten tot mm the wall wat laat horen, hoop straks een telefoontje te ontvangennathanderapper schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:55:
UTRECHT MM’s I Wanna hear youuu.
Juist vandaag krijg ik allemaal belletjes van anonieme of onbekende nummers. 😂
Ik houd hoop!
Hengelo ook spannend.. Ik zou bij de eerstevolgende levering moeten zitten...Defconnl1 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:57:
Mm zaandam helaas nog niets van gehoord. Heb op 17sept een pre-order geplaatst. En stond op plek 106, had toch wel de hoop dat ik bij de 3de batch zou zitten. We wachten het af...
Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED
Zit ook met smart te wachten op reactie van The wall, helaas kan je ze zelf niet bereiken.. Heb maar een bericht op hun insta gepost maar die pagina is ook een beetje dood..Stekkermans schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:56:
[...]
Haha ik zit ook nog steeds te wachten tot mm the wall wat laat horen, hoop straks een telefoontje te ontvangen
Ze zijn niet zo vlot bij mm the wall haha, heb ze geprobeerd te bellen op het nummer waarmee ik gebeld was afgelopen vrijdag. Helaas geen gehoormartin666 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:59:
[...]
Zit ook met smart te wachten op reactie van The wall, helaas kan je ze zelf niet bereiken.. Heb maar een bericht op hun insta gepost maar die pagina is ook een beetje dood..
Elke vestiging krijgt zijn eigen voorraad, en daar leveren ze af via een lijst.Shaker74 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:03:
Weet iemand dit. De PS5's worden bij MM op chronologische volgorde afgeleverd. Is dat landelijk of per vestiging. Zal toch per vestiging zijn? Ik vrees dat ik me ook moet gaan inschrijven na de lock-down. Dan kan ik bepalen naar welke MM ik ga. Ik heb er drie om heen hier.
Per vestiging en chronologische volgorde (datum van plaatsen pre-order).Shaker74 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:03:
Weet iemand dit. De PS5's worden bij MM op chronologische volgorde afgeleverd. Is dat landelijk of per vestiging. Zal toch per vestiging zijn? Ik vrees dat ik me ook moet gaan inschrijven na de lock-down. Dan kan ik bepalen naar welke MM ik ga. Ik heb er drie om heen hier.
Zonde! ik ben zelf niet gebeld afgelopen vrijdag dus heb verder helemaal geen contact gegevens.. We zullen moeten afwachten.Stekkermans schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:04:
[...]
Ze zijn niet zo vlot bij mm the wall haha, heb ze geprobeerd te bellen op het nummer waarmee ik gebeld was afgelopen vrijdag. Helaas geen gehoor
Op 17 november kreeg ik een mail van een medewerker van de vestiging Heerhugowaard dat ik niet bij de eerste levering zat. Daarin stond dat ik haar ook eventueel kon mailen voor vragen of spellen of accessoires bij te bestellen. Dat adres heb ik gemaild en binnen een uur kreeg ik al een belletje van die medewerker. Erg netjes van haar.ap3nr0ts schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:46:
[...]
Hoe krijg je nu contact met een vestiging? Heb hem zelf al, maar wel zo'n ticket bij MM gekocht. Een vriend zoekt nog een PS5, dus wel nieuwsgierig voor hem.
Ah, netjes. Dat doen ze in Leidschendam niet inderdaad.crazynuts schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:08:
[...]
Op 17 november kreeg ik een mail van een medewerker van de vestiging Heerhugowaard dat ik niet bij de eerste levering zat. Daarin stond dat ik haar ook eventueel kon mailen voor vragen of spellen of accessoires bij te bestellen. Dat adres heb ik gemaild en binnen een uur kreeg ik al een belletje van die medewerker. Erg netjes van haar.
Ik hoop dat ik snel wat hoor van Rotterdam zuid. Ik had op 25 november besteld maar niet gevraagd op welke plek ik stond.....baal er best wel vanChris_K schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:46:
Het verlossende telefoontje gehad van MM rotterdam centrum.
Zo dalijk wordt mijn ps5 bezorgt![]()
wel..ap3nr0ts schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:08:
[...]
Ah, netjes. Dat doen ze in Leidschendam niet inderdaad.
Hilary Duff 4-Life
OK. Prima. Bij mij niet.
YEEEH veel plezier! En die telefoon heb ik ook! #xiaomiVince_DD schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:53:
[Afbeelding]
Die van mij is zojuist afgeleverd door MM Alkmaar.
Veel succes allemaal met het scoren van een console en natuurlijk fijne feestdagen!!
Helemaal vergeten te vragen toen ik hem pre-orderde en online/telefonisch kunnen of willen ze het niet zeggen.
Ik heb vanmiddag met de MM Zaandam gebeld. Ze gaven aan dat ze binnen 3 werkdagen mails gaan versturen met hoe ze de uitlevering gaan doen. De medewerkster aan de telefoon zei ook dat ze hebben aangevraagd of ze een pick-up point mochten openen. Of ze gaan bezorgen, kon ze nog niet zeggen. Ik moet wachten op de mail.Defconnl1 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:57:
Mm zaandam helaas nog niets van gehoord. Heb op 17sept een pre-order geplaatst. En stond op plek 106, had toch wel de hoop dat ik bij de 3de batch zou zitten. We wachten het af...
ja dit heb ik dus hetzelfde met 2 bestellingenToeterJ85 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:42:
[...]
Ik heb vanmiddag met de MM Zaandam gebeld. Ze gaven aan dat ze binnen 3 werkdagen mails gaan versturen met hoe ze de uitlevering gaan doen. De medewerkster aan de telefoon zei ook dat ze hebben aangevraagd of ze een pick-up point mochten openen. Of ze gaan bezorgen, kon ze nog niet zeggen. Ik moet wachten op de mail.
Ikzelf stond op 17 sept ergens tussen 60 en 70 en aan de telefoon is mij iig gemeld dat mijn PS5 bij deze levering zat. Maar ik moet dus nog een paar dagen geduld hebben.
[ Voor 15% gewijzigd door stride82 op 17-12-2020 16:48 ]
25 november...MB87 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:21:
[...]
Ik hoop dat ik snel wat hoor van Rotterdam zuid. Ik had op 25 november besteld maar niet gevraagd op welke plek ik stond.....baal er best wel van
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Stuur anders even je live locatie door via whatsappraymondbdws schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:02:
[Afbeelding]
Wij zijn momenteel aan het bezorgen namens MM Hoorn. Mensen blij maken.
Haha, nou ik kan je vertellen dat we autopech hebben hahah XDTrueGamer schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:07:
[...]
Stuur anders even je live locatie door via whatsapp
Ja dan word je overvallen straks, is allemaal onderdeel van het planraymondbdws schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:12:
[...]
Haha, nou ik kan je vertellen dat we autopech hebben hahah XD
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Ik ben erg handig met auto´s...raymondbdws schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:12:
[...]
Haha, nou ik kan je vertellen dat we autopech hebben hahah XD
welk jaar?dragonwith schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:30:
Ik kan me herinneren toen de ps5 was uitverkocht bij amazon.uk dat er stond ''more stock on 17 December''
Of las ik dit nou verkeerd.
Oh man ik ben vet jaloers! ;-) Gefeliciteerd en veel plezier er mee. Wanneer had je ongeveer de pre-order geplaatst?fifanoob schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:07:
@Benniec
Ik ben net gebeld door MM Groningen westerhaven, die van mij wordt vandaag nog bezorgt voor 18:00.
Ik stond op plek 25, digitale versie!
Damn ik zit echt in spanning te wachten op de MM Hengelo..Joelie schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:52:
Ik ben ook gebeld door MM Nieuwegein, de mijne is ook binnen 😊. Ze gaan ook bezorgen. Konden nog niet aangeven wanneer dit zal zijn. Ook betaling per pin aan de deur. Wilde weten of ik nog andere accessoires erbij wilde hebben. Bellen zsm terug wanneer ze langs komen.
Zou iedereen erbij willen zetten wanneer ze de pre order hebben geplaatst zou fijn zijn.Joelie schreef op donderdag 17 december 2020 @ 15:52:
Ik ben ook gebeld door MM Nieuwegein, de mijne is ook binnen 😊. Ze gaan ook bezorgen. Konden nog niet aangeven wanneer dit zal zijn. Ook betaling per pin aan de deur. Wilde weten of ik nog andere accessoires erbij wilde hebben. Bellen zsm terug wanneer ze langs komen.
Welke MM en wanneer het jij je pre-order geplaatst?! (Wellicht dat ik een beetje kan inschatten voor je...)dannoz1 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:14:
Ik ben niet tevreden over het MM-beheer voor ps5-pre-orders, ik heb vooraf 50 euro gegeven, ik weet mijn positie op de wachtlijst niet, ze geven geen info via telefoon of twitter, de winkel is gesloten. Een statuswebpagina zou zeer gewaardeerd kunnen worden, precies dat.
besteld op 18-09, was 134e en 135e op de lijst en vandaag te horen gekregen dat ik ze krijg. (MM Rijswijk)jcj1982 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:14:
[...]
Zou iedereen erbij willen zetten wanneer ze de pre order hebben geplaatst zou fijn zijn.
Techniek - Gaming - Audio - Video
Ik had op 17-9 een pre-order gedaan.jcj1982 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:14:
[...]
Zou iedereen erbij willen zetten wanneer ze de pre order hebben geplaatst zou fijn zijn.
Ik zou echt ver wegblijven van dit soort advertenties. Waarom zou je het risico willen nemen? Beter wachten op een fatsoenlijke PS5. Die PS4 (PRO) speelt de PS4 games ook gewoon af héBadWampa schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:21:
Hmm, nu was ik net op tijd voor een order bij Amazon FR. Eigenlijk vrijwel direct alles doorgeklikt zonder te lezen omdat je anders te laat bent.
Nu zit ik alleen aan de hand van Google Translate de details te bekijken en krijg ik wat twijfels.
Originele tekst:
Livraison prévue entre le 22 déc. et le 29 déc.
Suivre votre colis
Sony PlayStation 5 Édition Standard, Avec 1 Manette Sans Fil DualSense, Couleur : Blanche
Vendu par : Amazon EU S.a.r.L.
EUR 481,85
Etat : D'occasion - Très bon - Petit défaut esthétique sur le dessus, le devant ou les côtés de l'article. Base/station de recharge absent(e). Le contenu du code numérique peut être manquant. Manuel manquant. L'article sera dans son emballage d'origine. L'emballage sera endommagé.
Vertaalde tekst:
Levering verwacht tussen dec. en op dec.
Volg uw pakket
Sony PlayStation 5 Standard Edition, Met 1 DualSense Wireless Controller, Kleur: Wit
Verkocht door: Amazon EU S.a.r.L.
EUR 481,85
Conditie: Gebruikt - Zeer goed - Klein cosmetisch defect aan de bovenkant, voorkant of zijkanten van het item. Basis / laadstation afwezig. Mogelijk ontbreekt de inhoud van de digitale code. Handleiding ontbreekt. Het artikel zal in de originele verpakking zitten. De verpakking raakt beschadigd.
Hij komt van Amazon zelf dus wat dat betreft geen zorgen. 'Cosmetisch defect' zou ook geen probleem moeten opleveren. Ik vraag me alleen af wat er precies bedoelt wordt met 'Basis / laadstation afwezig'
Iemand een idee? Is dit in orde of misschien maar beter niet doen?
Ik kocht er eentje van Amazon die was teruggestuurd voor een beschadigde doos (de PS5 zelf was dus niet eens uitgepakt) voor amper 400 euro. 481,85 voor deze staat vind ik dan relatief gezien wel apart.BadWampa schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:21:
Hmm, nu was ik net op tijd voor een order bij Amazon FR. Eigenlijk vrijwel direct alles doorgeklikt zonder te lezen omdat je anders te laat bent.
Nu zit ik alleen aan de hand van Google Translate de details te bekijken en krijg ik wat twijfels.
Originele tekst:
Suivre votre colis
Sony PlayStation 5 Édition Standard, Avec 1 Manette Sans Fil DualSense, Couleur : Blanche
EUR 481,85
Etat : D'occasion - Très bon - Petit défaut esthétique sur le dessus, le devant ou les côtés de l'article. Base/station de recharge absent(e). Le contenu du code numérique peut être manquant. Manuel manquant. L'article sera dans son emballage d'origine. L'emballage sera endommagé.
Vertaalde tekst:
Volg uw pakket
Sony PlayStation 5 Standard Edition, Met 1 DualSense Wireless Controller, Kleur: Wit
EUR 481,85
Conditie: Gebruikt - Zeer goed - Klein cosmetisch defect aan de bovenkant, voorkant of zijkanten van het item. Basis / laadstation afwezig. Mogelijk ontbreekt de inhoud van de digitale code. Handleiding ontbreekt. Het artikel zal in de originele verpakking zitten. De verpakking raakt beschadigd.
Hij komt van Amazon zelf dus wat dat betreft geen zorgen. 'Cosmetisch defect' zou ook geen probleem moeten opleveren. Ik vraag me alleen af wat er precies bedoelt wordt met 'Basis / laadstation afwezig'
Die basis laadstation is fout vertaald denk ik. Ik denk dat ze de stand bedoelen om ps5 stabiel te zetten.BadWampa schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:21:
Originele tekst:
Suivre votre colis
EUR 481,85
Vertaalde tekst:
Volg uw pakket
EUR 481,85
Tja, hij is ook niet eens voor mezelf. Ik heb er gelukkig zelf eentje kunnen bemachtigen 2 weken geleden. Deze is voor m'n zwager die wat minder handig is met computers en voorraad trackers.SparksNL schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:23:
[...]
Ik zou echt ver wegblijven van dit soort advertenties. Waarom zou je het risico willen nemen? Beter wachten op een fatsoenlijke PS5. Die PS4 (PRO) speelt de PS4 games ook gewoon af hé
Nou ja inderdaad, die heb ik ook voorbij zien komen. Voor enkel een beschadigde doos zou ik 481 een prima korting vinden maar als er echt zaken ontbreken zoals ik nu denk de standaard dan is de prijs wel hoog.Paprika schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:25:
[...]
Ik kocht er eentje van Amazon die was teruggestuurd voor een beschadigde doos (de PS5 zelf was dus niet eens uitgepakt) voor amper 400 euro. 481,85 voor deze staat vind ik dan relatief gezien wel apart.
Misschien dat ik een poging ga doen met een online chat om de status te achterhalen. Spreken die lui ook engels? Of is het aan de hand van Google Translate chatten?XPowerStef schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:25:
Lekker laten komen toch? Misschien zijn de beschadigingen alleen op de doos, bevalt ie niet of issie echt beschadigd stuur je hem weer terug.
Je kunt ze vragen of ze engels spreken, soms niet, probeer je het opnieuw[b]BadWampa in "[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden"BadWampa schreef op donderdag 17 december 2020 @i.Stijn
[...]
Misschien dat ik een poging ga doen met een online chat om de status te achterhalen. Spreken die lui ook engels? Of is het aan de hand van Google Translate chatten?
Ik zal het proberen, hou jullie wel op de hoogte.XPowerStef schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:35:
[...]
Je kunt ze vragen of ze engels spreken, soms niet, probeer je het opnieuw
Paprika schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:25:
[...]
Ik kocht er eentje van Amazon die was teruggestuurd voor een beschadigde doos (de PS5 zelf was dus niet eens uitgepakt) voor amper 400 euro. 481,85 voor deze staat vind ik dan wel apart eerlijk gezegd.
Ik denk dat zij echt niks meer weten dan dat er online staat. Het is geen bedrijf waarbij je even naar het magazijn loopt. Heb zelf een keer een iRobot gekocht met staat 'zeer goed' en dat bleek alleen een opengemaakt verpakking te zijn, terwijl er in de beschrijving werd gesproken over beschadigingen. Volgens mij zijn dat allemaal standaard omschrijvingen. Lekker laten komen, bevalt die niet stuur je de PS5 weer terug.BadWampa schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:31:
[...]
Tja, hij is ook niet eens voor mezelf. Ik heb er gelukkig zelf eentje kunnen bemachtigen 2 weken geleden. Deze is voor m'n zwager die wat minder handig is met computers en voorraad trackers.
[...]
Nou ja inderdaad, die heb ik ook voorbij zien komen. Voor enkel een beschadigde doos zou ik 481 een prima korting vinden maar als er echt zaken ontbreken zoals ik nu denk de standaard dan is de prijs wel hoog.
[...]
Misschien dat ik een poging ga doen met een online chat om de status te achterhalen. Spreken die lui ook engels? Of is het aan de hand van Google Translate chatten?
[ Voor 10% gewijzigd door NotSoSteady op 17-12-2020 17:38 ]
Zou me er niet druk om maken. Mocht je hem annuleren geef even een seintje lol je mede Tweakers vinden het niet erg hem dan bij Amazon te bestellen denk ikBadWampa schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:21:
Originele tekst:
Suivre votre colis
EUR 481,85
Vertaalde tekst:
Volg uw pakket
EUR 481,85
Heb ik al zeker aan gedacht ja! Of er misschien een manier was om de order door te geven mocht ik hem uiteindelijk zelf niet willen.timpie81 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 17:38:
[...]
Zou me er niet druk om maken. Mocht je hem annuleren geef even een seintje lol je mede Tweakers vinden het niet erg hem dan bij Amazon te bestellen denk ik
Amsterdam West!Maroi schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:20:
[...]
Welke MM en wanneer het jij je pre-order geplaatst?! (Wellicht dat ik een beetje kan inschatten voor je...)
[ Voor 8% gewijzigd door dannoz1 op 17-12-2020 17:50 ]
Lekker man ! Wanneer had je hem gepreorderd?NippleWarrior schreef op donderdag 17 december 2020 @ 14:46:
Zojuist gebeld door Mediamarkt Heerhugowaard dat ik er bij zit.
Meneer aan de telefoon gaf zelfs al aan dat ze hem vandaag gingen bezorgen.
Hulde!
Ik 17-10 (DE), volgens mij stond er hier twee weken terug nog dat er 100 binnengekomen waren in Breda. Heb zelf geen idee op welke plaats ik sta.Schej87 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 16:22:
Ik heb de mijne gepreorderd in Breda MM op 27-09, ben benieuwd wanneer ik aan de beurt ben...
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Heb gewoon geduld mensen hebben wel wat anders aan hun hoofd dan ps5 vragen...Starxyy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:24:
MM Arnhem geen communicatie niks. Stond 21ste op de lijst van de digitale in ‘t begin, maar nog steeds niks gehoord. Maar lees hier wel dat iemand uit Groningen als 25ste hem al wel binnen heeft...
Vriendin had vanmiddag rond 15:00 nog gebeld en die zei dat ze nog niet uitgeleverd mochten worden en dat ik gebeld werd of verdere informatie zal krijgen. Nog steeds niks ontvangen en krijg ze zelf niet aan de lijn. Morgen maar even bellen voor nog een poging, maar zover nog geen succes, onderhand echt om te huilen.
A person who never made a mistake never tried anything new.
Of, hear my out, je wacht tot je gebeld wordtStarxyy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:57:
Gaat er vooral om dat ze duidelijker kunnen communiceren met eventuele updates over je plek en/of vermelden hoe veel exemplaren bij een levering zitten d.m.v. een makkelijk mailtje.
Nu moet je er constant achteraan, heeft mijn winkel voorraad? Hoe veel dan, en welke plek sta ik? Zo voorkom je ook irriterende belletjes over de PlayStations, want ik wil niet eens weten hoe veel belletjes ze daar vandaag over hebben gehad.
Het is maar 1 stukje elektronica van hun totale assortiment. Je weet dat je PS5 op backorder is en je weet dat er regelmatig leveringen zijn.Starxyy schreef op donderdag 17 december 2020 @ 19:57:
Gaat er vooral om dat ze duidelijker kunnen communiceren met eventuele updates over je plek en/of vermelden hoe veel exemplaren bij een levering zitten d.m.v. een makkelijk mailtje.
Nu moet je er constant achteraan, heeft mijn winkel voorraad? Hoe veel dan, en welke plek sta ik? Zo voorkom je ook irriterende belletjes over de PlayStations, want ik wil niet eens weten hoe veel belletjes ze daar vandaag over hebben gehad.
Verschil is wel dat je bij een tv de levertijd weet. Wat het wachten er alsnog niet makkelijker op maaktMaroi schreef op donderdag 17 december 2020 @ 20:04:
[...]
Het is maar 1 stukje elektronica van hun totale assortiment. Je weet dat je PS5 op backorder is en je weet dat er regelmatig leveringen zijn.
Wat moet een koper van een tv oid wat niet op voorraad is dan?Die moet ook gewoon wachten totdat zijn item weer op voorraad is...
MM geeft niet voor niks ruime periodes van naleveringen aan omdat zij ook niks weten.
Alleen kalmte kan u redden....
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 18-12-2020 09:32 ]
Dan zou je verwachten dat je bij de huidige of volgende zending zit!!
dat is wat de medewerker me vertelde, bij de voorbestelling stond ik 24ste op de lijstMaroi schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:10:
[...]
Dan zou je verwachten dat je bij de huidige of volgende zending zit!!
Helden! Bezorgen jullie op meerdere dagen? of was deze actie voorlopig eenmalig?wij zijn momenteel aan het bezorgen namens MM Hoorn. Mensen blij maken.
[ Voor 6% gewijzigd door Glennos1988 op 17-12-2020 21:54 ]
Wij bezorgen vanaf vandaag elke dag tijdelijk vanuit de vestiging, na de lockdown worden waarschijnlijk alle pakketten dan weer via pakketbezorgers verstuurd.Glennos1988 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:44:
Wij zijn momenteel aan het bezorgen namens MM Hoorn. Mensen blij maken.
[/quote]
Noice! Bezorgen jullie op meerdere dagen? of was deze actie voorlopig eenmalig?
Maar je werd gebeld door mijn collega? Als je nu het geld overmaakt naar dat rekening nummer op je bon, dan krijg je het morgen ook thuis bezorgd. Morgenochtend rond 09.00 gaan we weer checken wie er allemaal betaald heeft.Glennos1988 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 21:44:
[...]
Helden! Bezorgen jullie op meerdere dagen? of was deze actie voorlopig eenmalig?
Nicely done van Mediamarkt. Ik rekende persoonlijk op dat MM wel een manier zou vinden om op te halen in combinatie met eventueel leveringen waar het zou schikken in een route maar hele routes rijden voor enkel PS5's vind ik wel erg tofraymondbdws schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:00:
[...]
Wij bezorgen vanaf vandaag elke dag tijdelijk vanuit de vestiging, na de lockdown worden waarschijnlijk alle pakketten dan weer via pakketbezorgers verstuurd.
Vandaag had ik alleen Ps5 en morgen wordt het een mix tussen ps5 en andere producten die ik dan moet bezorgen.
😀 Het zou wel moeten, het waren er best veel. 28 stuks en morgen weer 15-28 stuks. We waren tot 20.30 bezig met bezorgen. Hahah XDSannies schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:09:
[...]
Nicely done van Mediamarkt. Ik rekende persoonlijk op dat MM wel een manier zou vinden om op te halen in combinatie met eventueel leveringen waar het zou schikken in een route maar hele routes rijden voor enkel PS5's vind ik wel erg tof
Niet eentje over voor me?raymondbdws schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:03:
[...]
Maar je werd gebeld door mijn collega? Als je nu het geld overmaakt naar dat rekening nummer op je bon, dan krijg je het morgen ook thuis bezorgd. Morgenochtend rond 09.00 gaan we weer checken wie er allemaal betaald heeft.
[ Voor 5% gewijzigd door cropolite op 17-12-2020 22:29 ]
Jullie zullen het als eerst weten indien ik iets hoor...Stekkermans schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:24:
Heeft er iemand iets gehoord van mm the wall? Nog steeds niks gehoord namelijk, hopelijk morgen dan maar!
Ik wil het wel 2 dagen van je lenen en kom het maandag weer bij je lwverenRMX schreef op donderdag 17 december 2020 @ 22:36:
Amazon zou maandag leveren. Word nu ineens zaterdag.
Hou je gewoon aan je afspraken.
Nu heb ik mijn ps5 2 dagen eerder..
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq