• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:31
SparksNL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:07:
[...]

Laat je niet zo opnaaien _O- Voor diegene die oprecht denken dat de MM de moeite neemt om de PS5 te bezorgen. Denk eens na hoe dat er in de praktijk uit komt te zien. Een fysieke MM winkel, die normaliter niets bezorgd, moet nu opeens 50-100 PS5's gaan bezorgen. In tegenstelling tot de webshop hebben de fysieke winkels geen transportafdeling of zo. Men moet dus zelf maar gaan uitdokteren wat de beste transport route is, ervan uitgaande dat iedereen ook netjes thuis is, anders kan men de volgende dag weer dezelfde rondes gaan maken. En dat alles voor een PS5. Een van de vele artikelen die men verkoopt.
Alle MediaMarkt- minivrachtwagentjes op de weg zijn toch van de lokale winkels? Die bezorgen altijd al.
+ daarbij hebben een heleboel medewerkers nu niks te doen, de winkels zijn inmiddels wel gestofzuigd. Niet alleen voor de PS5, maar de binnenkomende koelkasten zullen zich ook wel opstapelen waar ze vanaf willen.

Overigens kreeg ik een mail dat de Smartbar in alle vestigingen gewoon open is voor reparatie en wellicht afhalen van lopende bestellingen. Want dat laatste mag de bouwmarkt ook.

[ Voor 4% gewijzigd door Dennisdn op 17-12-2020 06:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hemdek
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 14:51
raymondbdws schreef op donderdag 17 december 2020 @ 06:45:
[...]

Voor de release waren er meer dan 200 preorders, de eerste batch bestond uit 30 Ps5 met disc en 8 zonder disc.

Deze week hebben we 48 stuks met disc en 8 zonder ontvangen en zullen wij vandaag 26 stuks of meer gaan bezorgen. :)
Weet jij toevallig ook hoe het gaat bij andere fillialen? Dinsdag had het filliaal waar ik besteld had 42 stuks disc binnen gekregen en stond op nr 33 maar heb tot op heden nog steeeeds niks gehoord..

Me geduld begint echt op te raken :|

• adem9elf
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-10 17:13
Niels_vdL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:20:
[...]

Hier update 2.0 status: "Wordt nu verzonden" zonder exacte leverdatum..

#hyped
Mijne komt dinsdag 🙃

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G7SBn_PoSJI8yKzZEuPhO05tQYw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EHwr3qTmMWbSYWWyGXAnIAxH.jpg?f=fotoalbum_large

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:53
raymondbdws schreef op donderdag 17 december 2020 @ 01:57:
[...]

Geloof het of niet., Maar wij gaan vandaag beginnen met bezorgen vanuit MM in Hoorn. 🤫
OK, inmiddels roepen wel erg veel mensen dat MM aan het bezorgen is, dus dan wil ik mijn ongelijk best toegeven. (Of dit is wel een erg goed georganiseerde troll actie :+ )

Ik denk alleen niet dat de MM Eindhoven Ekkersrijt hier aan meewerkt, aangezien ik tot op heden nog niet gebeld ben terwijl ik als 2e op de lijst sta. (Men heeft maandag een levering gekregen.)

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Ga er maar vanuit dat die eerder komt.

• timhtc
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:03

timhtc

Home Energy Management

SparksNL schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:55:
[...]

OK, inmiddels roepen wel erg veel mensen dat MM aan het bezorgen is, dus dan wil ik mijn ongelijk best toegeven. (Of dit is wel een erg goed georganiseerde troll actie :+ )

Ik denk alleen niet dat de MM Eindhoven Ekkersrijt hier aan meewerkt, aangezien ik tot op heden nog niet gebeld ben terwijl ik als 2e op de lijst sta. (Men heeft maandag een levering gekregen.)
Met 50 filialen lijkt het dat er pas enkele filialen zijn die met klanten in contact treden om tot bezorgen over te gaan. Heb het niet heel scherp maar ik dacht te horen:
- Hoorn
- Emmen
- Alkmaar
- Hoofddorp

Wacht zelf op reactie van MM Arnhem. Nog even geduld...

XC40SMER|11kWp|HA Yellow

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raymondbdws
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 25-10 20:22
Hemdek schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:50:
[...]

Weet jij toevallig ook hoe het gaat bij andere fillialen? Dinsdag had het filliaal waar ik besteld had 42 stuks disc binnen gekregen en stond op nr 33 maar heb tot op heden nog steeeeds niks gehoord..

Me geduld begint echt op te raken :|
Helaas weet ik dat niet : ( . Miss zijn ze nog opzoek naar een oplossing? Ik vermoed dat elke vestiging een eigen aanpak heeft...

Ik weet iig dat Alkmaar ook bezig zijn met bezorgen.

• crazynuts
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024
raymondbdws schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:15:
[...]

Helaas weet ik dat niet : ( . Miss zijn ze nog opzoek naar een oplossing? Ik vermoed dat elke vestiging een eigen aanpak heeft...

Ik weet iig dat Alkmaar ook bezig zijn met bezorgen.
Doen jullie en Alkmaar goed! _/-\o_ Weet je toevallig ook wat Heerhugowaard doet of gaat doen?

• raymondbdws
[...]

Ik stuur later wel een foto :p. Maar wel balen dat je nog niks hebt gehoord. Ik zou ook niet weten wat er gaande is bij mm Ekkersrijt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• raymondbdws
crazynuts schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:18:
[...]

Doen jullie en Alkmaar goed! _/-\o_ Weet je toevallig ook wat Heerhugowaard doet of gaat doen?
Hoorn, Alkmaar en HHW, werken regelmatig samen. Heb wel vaker onderlinge transfers vervoerd.

Ik zou dan denken dat ze dan ook gaan bezorgen. Maar ik werk daar niet, dus ik weet ook niet wat zij gaan doen.

• Niels_vdL
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 20-08 15:52
Awesome! Mijne staat nu voor kerstavond.. hoop dat ie eerder komt
Nitwitt1991 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 07:57:
[...]

Ga er maar vanuit dat die eerder komt.
Hier nog een week met UPS.. gaat het vaak sneller dan aangegeven?

• Nitwitt1991
Niels_vdL schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:41:
[...]

Awesome! Mijne staat nu voor kerstavond.. hoop dat ie eerder komt

[...]

Meestal komen pakketten van Amazon veel eerder aan dan dat de website aangeeft. Dus ik verwacht zeker wel dat die er eerder is. Kans zelfs dat die er misschien zaterdag al is _/-\o_

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:14
Nitwitt1991 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:46:
[...]

Meestal komen pakketten van Amazon veel eerder aan dan dat de website aangeeft. Dus ik verwacht zeker wel dat die er eerder is. Kans zelfs dat die er misschien zaterdag al is _/-\o_
Als je UPS als vervoerder krijgt en hij geeft de 24e aan kun je er van uit gaan dat hij eerder komt. Zeker als het pakket vanuit Nederland moet komen. UK en Italië kwamen met UPS beide 2-3 dagen eerder aan, terwijl de track and trace nog aangaf ‘in transit’ en niet in delivery

• 70Rocks
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-12-2024
Als ik nu een PS5 wil bestellen, hoe en waar zou ik dat dan het beste kunnen doen als ik ‘m het liefst in januari wil hebben?

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
70Rocks schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:03:
Als ik nu een PS5 wil bestellen, hoe en waar zou ik dat dan het beste kunnen doen als ik ‘m het liefst in januari wil hebben?
Als prijs je niet interesseert, Marktplaats. Als je de reguliere prijs wilt betalen is je grootste kans door je op 1 of meerdere Telegram groepen te abonneren. Daar komen vaak genoeg kansen voorbij.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 20:26
flab007 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:05:
[...]

Als prijs je niet interesseert, Marktplaats. Als je de reguliere prijs wilt betalen is je grootste kans door je op 1 of meerdere Telegram groepen te abonneren. Daar komen vaak genoeg kansen voorbij.
dan moet je wel heeeeeel snel zijn op de Telegram groepen :9 maar goed je heb dan inderdaad een kans

• flab007
bie100 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:06:
[...]

dan moet je wel heeeeeel snel zijn op de Telegram groepen :9 maar goed je heb dan inderdaad een kans
True, maar er zijn momenten bij dat je echt een goede kans hebt. Op 3 december heb ik die van mij kunnen bestellen. Op amazon.co.uk was er toen zo'n 10 minuten tijd om er eentje te bestellen. Ik heb toen op m'n relatieve gemakkie (was niet ingelogd, moest 2FA invoeren, website checken of t wel legit was, niet in deze volgorde btw ;)) een PS5 digital besteld.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kadoendra
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20-10 15:57
Pre-order bestelling van 10/12 op Amazon NL heeft een datum! 24 december. Toch nog voor kerst. *O*

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10 10:27
kadoendra schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:12:
Pre-order bestelling van 10/12 op Amazon NL heeft een datum! 24 december. Toch nog voor kerst. *O*
Goed zeg! Nog een tip hoe jij zo snel de order op 10/12 hebt kunnen bestellen?

• Stekkermans
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 18-02-2021
[...]

Heb ook nog niks gehoord, en sta op nummer 1 bij mm the wall. Zou hem vandaag mogen ophalen, dus hoop vandaag iets te horen van ze. Laten we hopen dat iedere mm gaat bezorgen! _/-\o_

• XPowerStef
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-10 15:31
Het is ook een groot deel geluk, mijn tips:

Zorg dat je bent ingelogd op alle amazons (FR, DE, UK, NL, IT, ES)
Zet one-click-buy aan.
Zet de meldingen van de telegrambots aan.
Klik meteen als je een melding krijgt.
Heb geluk.

Ik had zelf ook een 10-dec order van Amazon-nl, was wel snel bij met klikken, had one-click niet aan staan en ben er net voor betalen nog een keer uitgegooid, uiteindelijk toch in 1.5 minuut gedaan (tijd tussen melding Telegram en mail Amazon).

• kadoendra
Wackmack schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:14:
[...]

Ik had deze via de psx-sense telegram group. En dan via de desktopapplicatie. Zorg dat je ingelogd bent op alle sites waar je een account hebt en dat je bij de amazon-accounts "one click buy" hebt geactiveerd.

edit: alles wat XpowerStef hierboven zegt dus :)

[ Voor 5% gewijzigd door kadoendra op 17-12-2020 09:23 ]

• seeKo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 25-10 09:54
Die one-click buy option doet het bij mij niet altijd overigens. Ook al staat hij aan.

• FlyingHorseman
  • Laatst online: 27-08-2023
Hier komt het wachten ook binnenkort tot een eind :)

Mijn bestelling van 3/12 via amazon.fr staat op voor 24/12 met UPS.

• kadoendra
FlyingHorseman schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:27:
Hier komt het wachten ook binnenkort tot een eind :)

Mijn bestelling van 3/12 via amazon.fr staat op voor 24/12 met UPS.
Mijn pre-order via Amazon NL komt ook via UPS en volgens de tracking-info is hij nu nog in Frankrijk. Die komen dus met dezelfde levering mee.

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:35
Amazon.fr bestelling van 23 NOV komt verassend genoeg vandaag 17/12 al binnen nadat het geld pas twee dagen terug afgeschreven was van me CC.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iandb1
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-07-2024
XPowerStef schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:21:
Het is ook een groot deel geluk, mijn tips:

Zorg dat je bent ingelogd op alle amazons (FR, DE, UK, NL, IT, ES)
Zet one-click-buy aan.
Zet de meldingen van de telegrambots aan.
Klik meteen als je een melding krijgt.
Heb geluk.

Ik had zelf ook een 10-dec order van Amazon-nl, was wel snel bij met klikken, had one-click niet aan staan en ben er net voor betalen nog een keer uitgegooid, uiteindelijk toch in 1.5 minuut gedaan (tijd tussen melding Telegram en mail Amazon).
One-click-buy staat uit voor de ps5 i.v.m. bots ;)

• JesseSebastian
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 24-10 12:43
Volg dit topic nu ook een weekje in de hunt voor een PS5.

Gister dacht ik even blij te zijn door een playstation van amazon.fr in mn basket te hebben, bezorgen ze niet naar Nederland..

Ik zie wel mensen die hem daar besteld hebben, komt dit door externe verkopers of doe ik iets verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
JesseSebastian schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:40:

Gister dacht ik even blij te zijn door een playstation van amazon.fr in mn basket te hebben, bezorgen ze niet naar Nederland..

Ik zie wel mensen die hem daar besteld hebben, komt dit door externe verkopers of doe ik iets verkeerd?
VOnd die raar. Was een normale PS5 voor 400 euro....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54

Die van gisteren was van een third-party. Dus niet van Amazon zelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flab007

Dat is wel vreemd. Tot nu toe deden ze dat wel maar Amazon heeft nog wel eens de neiging om bepaalde zaken onbestelbaar te maken voor andere landen. Ik heb ooit in het verre verleden een Kindle op de .com site besteld. Later, toen ik dacht om dat ding te vervangen zag ik dat ze niet meer op mijn adres konden leveren. Het zou kunnen dat ze hun beleid t.a.v. PS5 bestellingen van buiten Frankrijk hebben aangepast. Maar goed, dit is speculatie van mijn kant. Om het zeker te weten zou je ze het kunnen vragen.

[edit]
Never mind, de voorgaande poster heeft het beter verklaard!

[ Voor 4% gewijzigd door flab007 op 17-12-2020 09:43 ]

• Wackmack
seeKo schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:26:
Die one-click buy option doet het bij mij niet altijd overigens. Ook al staat hij aan.
Hier ook niet, het heeft nog nooit gewerkt voor de PS5. Overigens wel voor alle andere producten, jammer.

• rob01786
  • Laatst online: 28-10-2023
Ik zit ik een telegram groep Ps5 pre order editie. Zijn er zoals ik lees naast deze nog meer? Kan iemand hier een invité voor wegzetten zodat ik ook kan joinen en wellicht meerdere of gaat dat niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:11
Wackmack schreef op donderdag 17 december 2020 @ 09:14:
[...]

Niets meer dan in het winkelwagentje stoppen en de checkout flow doorlopen. Dat doe ik gewoon op mijn telefoon en dat is dusver bij iedere Amazon drop na launch voldoende geweest. Zelfs een geretourneerd exemplaar via DE kunnen bestellen zo zonder problemen en dat was dus een voorraad van één...

[ Voor 13% gewijzigd door Paprika op 17-12-2020 10:05 ]

• Wackmack
Paprika schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:04:
[...]

Niets meer dan in het winkelwagentje stoppen en de checkout flow doorlopen. Dat doe ik gewoon op mijn telefoon en dat is dusver bij iedere Amazon drop na launch voldoende geweest. Zelfs een geretourneerd exemplaar via DE kunnen bestellen zo zonder problemen en dat was dus een voorraad van één...
Oke, relaxed, nu nog "even" wachten op een goede drop.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:11
Wackmack schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:12:
[...]

Oke, relaxed, nu nog "even" wachten op een goede drop.
Uiteraard moet je wel ook in staat zijn om dit te doen op het moment dat het gebeurt. Zelf heb ik Bol.com bijvoorbeeld gemist omdat ik in de auto zat toen er een boel notificaties binnenkwamen. Ik zit zelf "maar in één" Telegram groep overigens. Zoveel haast zit er niet achter. De meeste mensen om mij heen hebben nu wel een exemplaar. Nu nog de "het zou leuk zijn maar het hoeft niet want geen games" groep.

[ Voor 22% gewijzigd door Paprika op 17-12-2020 10:17 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Nitwitt1991 schreef op maandag 7 december 2020 @ 09:50:
Hoi Mede-Tweakers/PS5 liefhebbers.

Gelukkig hebben vele van jullie een mooie PS5 gekocht, maar ook veel actieve plaatsers en stille volgers van dit forum hebben geen PS5 kunnen kopen.

Ik zal voor jullie een aantal tips onder elkaar zetten, die jullie kunnen helpen (als je echt niet kan wachten tot aankoop van je PS5 kunt gebruiken om bij de volgende lading eentje te kunnen bemachtigen).

- Meld je aan voor tenminste 1 telegramgroep. Er is een grote waar 5800 inzitten en daar heb ik er een aantal via kunnen kopen. Ook PSX Sense heeft er eentje gemaakt, maar daar heb ik nog niks voorbij zien komen. Tip daarbij: hou je aan de regels van de Telegram groep.
- Zet je geluid aan, zodat je de meldingen hoort
- Stel de app zo in, dat hij websites opent in je standaard browser
Aanpassen Telegram Android
Ga naar Telegram
Ga naar de drie streepjes links bovenin (dit is bij Android zo)
Ga naar Instellingen
Ga naar Chat Instellingen
Scroll naar beneden en je ziet ergens staan onder Instellingen: In-app browser. Vink deze uit.

Aanpassen Telegram iOS (Thanks to @Eppo)
Ga naar Telegram
Ga naar Instellingen
Data en opslag
Links openen in

Er is ook een Desktop client
https://desktop.telegram.org/

- Zorg dat je bij zoveel mogelijk websites al een account hebt en log deze in op je browsers (zowel laptop als mobiel). Dit scheelt aanzienlijke tijd.
- Maak accounts aan bij alle Amazons in Europa (vaak kan je met 1 account ergens anders ook inloggen, maar doe dat voor de zekerheid), want Amazon is zo groot die zegt tegen Sony beter lever jij mij meer consoles dan aan heel NL en dat gebeurt ook door de machtspositie van Amazon. Haal je voordeel hiermee. Over 3 a 4 weken zal er vast weer wat voorraad zijn (en met geluk nog VOOR kerst).
- Vink altijd aan: Ingelogd blijven en als je 2 trapsverificatie hebt: Niet meer vragen voor deze browser.
- Doe dit voor elke Amazon apart
- Stel alle mogelijk betaalmethoden in, i-deal, Credit Card (als je die hebt) en bij Frankrijk ook SEPA. Stel ze van te voren in!
- Stel bij je Amazon 1 click buy optie in in al je browsers
- Als iemand in dit forum post: in de API van app X staat dat winkel A voorraad heeft, maar deze is niet te koop? Bel de klantenservice op en zeg niet: IK WIL EEN PLAYSTATION 5. Maar benoem de productcode zoals deze bij hun in het systeem staat (staat vaak in de URL van het product). Zo heb ik er eentje bij Wehkamp kunnen krijgen, terwijl mensen hier continue gingen F5-en.... Bij Wehkamp en Media Markt kan je bestellingen plaatsen via de klantenservice (alleen Media Markt kan nu besluiten vanwege de drukte om dat niet te doen). Wees respectvol en geduldig naar diegene die je spreekt, dan kan je zomaar ineens een PS5 de volgende dag hebben.
- Kan je ergens al een PS5 in je winkelmandje zetten, doe dat vooral, daar zijn soms tips voor zoals bij de BCC (alleen die werkte bij mij helaas weer niet).
- Gebruik je Google Chrome, dan kan het lonen om bijvoorbeeld de Distill Plugin te gebruiken. Die scant specifieke plekken op een pagina, om te kijken of er veranderen zijn zoals het verschijnen van een koopknop. Dan hoef je dat zelf ook niet te doen.
- Koop niet bij onbekende websites. Als het te mooi is om waar te zijn, dan is dat ook altijd zo. Google altijd naar reviews, vind je ze onder de vier sterren of geen reviews. NIET DOEN.
- Hou alle signalen in het forum hier in de gaten. Want er zijn nog meer tips die hier vaak voorbij komen.
- Koop alleen voor jezelf en echt vrienden en koop niet om ze voor gigantische bedragen door te verkopen.

Aanvullingen op de lijst zijn altijd welkom en iedereen die dit leest, sla deze info op. Dan weet ik zeker dat je voor eind januari thuis een Playstation5 hebt staan
Vermoedelijk is er weer voorraad in Nederland en bij Amazon in Europa. Dus mogelijk vandaag en morgen weer verkopen. Dus nog even mijn tips op een rijtje. Aanvullen mag altijd!

• thcshadow
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16-03-2023
Nitwitt1991 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:38:
[...]

Vermoedelijk is er weer voorraad in Nederland en bij Amazon in Europa. Dus mogelijk vandaag en morgen weer verkopen. Dus nog even mijn tips op een rijtje. Aanvullen mag altijd!
Bedankt voor de tips, altijd handig!
Moest je nu nog een invite erbij kunnen zetten van die telegram groepen zou het helemaal af zijn _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zekicc
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-08-2023
thcshadow schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:47:
[...]

Bedankt voor de tips, altijd handig!
Moest je nu nog een invite erbij kunnen zetten van die telegram groepen zou het helemaal af zijn _/-\o_
* post edit voor een soort van overzicht *
PS5 Pre order editie: https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1Djdg
PSX-Sense.nl: https://t.me/joinchat/AAAAAFh2wzYcW-ZNTUX4WQ

Ik heb tevens deze gezien, maar weet niet of het dezelfde is (ik gebruik immers geen Telegram).
https://t.me/joinchat/E2sEAxo7t_moQ_Dx1wNfZw

[ Voor 13% gewijzigd door Zekicc op 17-12-2020 10:59 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Zekicc schreef op donderdag 17 december 2020 @ 10:48:
[...]

Volgens mij is dit de invite: https://t.me/joinchat/T3L7LBo7t_n1sk1O-1Djdg

Ik heb tevens deze gezien, maar weet niet of het dezelfde is (ik gebruik immers geen Telegram).
Ik zou ook zeker via deze joinen (van PSX sense) die is altijd heel erg snel met meldingen, soms iets te snel en dan moet de echte link nog online komen:

https://t.me/joinchat/AAAAAFh2wzYcW-ZNTUX4WQ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jimmya3
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13:12
[...]

https://t.me/joinchat/AAAAAFh2wzYcW-ZNTUX4WQ

nitwitt was me net voor :+

[ Voor 3% gewijzigd door jimmya3 op 17-12-2020 10:50 ]

• thcshadow
  • Laatst online: 16-03-2023
[...]

Bedankt!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Haha beter dit, dan weten de stille lezers van dit forum, dat ze die ECHT moeten volgen. _/-\o_

• fransf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03-2021
Weet iemand of Mediamarkt in Alphen aan den Rijn ook gaat bezorgen?

• jellek92
  • Laatst online: 17-03-2021
Nog iemand hier met een Amazon NL order die nog niet verstuurd is en dus nog op 'Zending wordt voorbereid' staat? Veel orders lijken al verder in het verzendproces te zitten..

• Nitwitt1991
jellek92 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:10:
Nog iemand hier met een Amazon NL order die nog niet verstuurd is en dus nog op 'Zending wordt voorbereid' staat? Veel orders lijken al verder in het verzendproces te zitten..
Het zou kunnen dat DHL jouw pakketje vandaag pas aanneemt/vannacht, omdat ze het kneiterdruk hebben en niet alles tegelijk mee kunnen nemen vanwege drukte. Maar dat is maar een gokje. Anders morgen even Amazon contacten! O-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NippleWarrior
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 22:49
Na een lange tijd stil te volgen, plaats ik ook maar bericht.
Heeft iemand toevallig wat gehoord van Mediamarkt Heerhugowaard?
Ik sta nu op plek 29/30 maar heb helaas nog niks vernomen van ze.

Volgens https://www.ps5-nieuws.nl/ps5-supply/ zouden ze ruimschoots voorraad moeten hebben gehad van de Disc versie namelijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NicksterNL
  • Laatst online: 08-03-2021
NippleWarrior schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:17:
Na een lange tijd stil te volgen, plaats ik ook maar bericht.
Heeft iemand toevallig wat gehoord van Mediamarkt Heerhugowaard?
Ik sta nu op plek 29/30 maar heb helaas nog niks vernomen van ze.

Volgens https://www.ps5-nieuws.nl/ps5-supply/ zouden ze ruimschoots voorraad moeten hebben gehad van de Disc versie namelijk.
Zelfde in MM Dordrecht, sta daar op plek 2 .. ook nog geen nieuws

• Mimezz
  • Laatst online: 25-07 15:18
Voor media markt mensen die hoog op de lijst staan:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4bKfC9-x2Gn_14DVoF9vlbV5yMI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/plU69FVMSceNMBeLPZbLi0ZR.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dZrnrDv6zjA5oaR_bOBDnbSa0mE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/vlGyKAz1uALTFH5GsMtTMl90.png?f=user_large

Laten we het hopen!!

• Nitwitt1991
Mimezz schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:21:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Laten we het hopen!!
Tegenstrijdige antwoorden. Tweede lading komt januari. Maar winkels krijgen wel en mensen worden gebeld, ja hou dan toch maar je telefoon in de gaten :+ .

Na de vorige levering zijn we weer drie weken verder, dus er zijn echt wel wat voorraaden beschikbaar.

• BekSide
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:32

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Laten we het hopen!!
Plek 134 & 135 zal ergens augustus 2021 zijn denk ik.

• bie100
Nitwitt1991 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:23:
[...]

Tegenstrijdige antwoorden. Tweede lading komt januari. Maar winkels krijgen wel en mensen worden gebeld, ja hou dan toch maar je telefoon in de gaten :+ .

Na de vorige levering zijn we weer drie weken verder, dus er zijn echt wel wat voorraaden beschikbaar.
voor de kerst niet ben ik bang voor nou ja bang >:)

• Sannies
  • Laatst online: 04-06 15:07

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Laten we het hopen!!
Ik lees het meer alsof dat 'ie het eigenlijk ook niet echt weet wanneer, maaaaaaaarrrrrrrrr, wie weet, blijf je telefoon in de gaten houden :+

Ik hoop van harte dat de zendingen komen voor mensen!

• Nitwitt1991
bie100 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:24:
[...]

voor de kerst niet ben ik bang voor nou ja bang >:)
Haha als een Intertoys weer verkoopt en je scoort er daar eentje heb je de volgende dag je PS5 al (en ja de prijs voor de PS5 staat weer op de website)....

• Mimezz
BekSide schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:24:
[...]

Plek 134 & 135 zal ergens augustus 2021 zijn denk ik.
ze zijn al sinds de vorige batch voorbij de 100 bij MM Rijswijk goos ;)

ik stond toen 134 en 135, nu rond de 30

• bie100
Nitwitt1991 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:25:
[...]

Haha als een Intertoys weer verkoopt en je scoort er daar eentje heb je de volgende dag je PS5 al (en ja de prijs voor de PS5 staat weer op de website)....
ach ja krijg de mijne in 2021 heb ik het eerder leuk zo niet is het ook geen ramp de wereld vergaat dan niet( een beetje dan de laatste tijd)

• modelstudent
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09-10 08:40
Niels_vdL schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:41:

Vorige keer duurde het 2 dagen. Ups levert volgens mij niet in het weekend, dus dan mag je hem maandag verwachten

[ Voor 13% gewijzigd door modelstudent op 17-12-2020 11:36 ]

• BlackPink
  • Laatst online: 31-03-2021
Zijn er nog rumors/verwachtingen wanneer Amazon of een andere retailer weer iets dropt? >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nitwitt1991
BlackPink schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:41:
Zijn er nog rumors/verwachtingen wanneer Amazon of een andere retailer weer iets dropt? >:)
Ben je lui of wat? Op deze pagina staat het zelfs...

• TwiiisT
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 30-06 12:59
Order Amazon Italië is zojuist binnen gekomen!

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• SparksNL
Zojuist gebeld door een medewerker van MM Eindhoven Ekkersrijt dat de PS5 vandaag bezorgd gaat worden. Resterende bedrag moet aan de deur gepind worden. Ik sta als 2e op de lijst. Bij deze moet ik dus nogmaals mijn ongelijk toegeven 8)

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
SparksNL schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:49:
Zojuist gebeld door een medewerker van MM Eindhoven Ekkersrijt dat de PS5 vandaag bezorgd gaat worden. Resterende bedrag moet aan de deur gepind worden. Ik sta als 2e op de lijst. Bij deze moet ik dus nogmaals mijn ongelijk toegeven 8)
Haha nice. Enjoy!

• NicksterNL
  • Laatst online: 08-03-2021
Lucky you,

Zou vervelend zijn als ze bellen dat ze vandaag komen en er is niemand thuis?
Of had je de mogelijkheid om een dag af te spreken?

• Mimezz
enjoy!!

• SparksNL
NicksterNL schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:51:
[...]

Lucky you,

Zou vervelend zijn als ze bellen dat ze vandaag komen en er is niemand thuis?
Of had je de mogelijkheid om een dag af te spreken?
Geen idee. Ik ben zelf niet thuis maar mijn vriendin wel en die mag hem gewoon in ontvangst nemen. (Zolang ze maar betaald :P )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kevinn
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-10 16:33

kevinn

PSN; southation

TwiiisT schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:47:
Order Amazon Italië is zojuist binnen gekomen!
Die van mij is ook binnen! Vanochtend om half 8 was die al Rotterdam maar afleverdatum stond nog op morgen.

Veel plezier ermee

• BlackPink
Nitwitt1991 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 11:47:
[...]

Ben je lui of wat? Op deze pagina staat het zelfs...
Nee zeker niet. Alleen niet de gehele dag tijd om alles te checken. En de laatste pagina's gingen over mensen hun MM bestellingen eventuele bezorging

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-10 12:20
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Amazon deze week nog wel wat online zou gooien. Behalve dan de warehouse exemplaren is het angstvallig stil. Zou dit het dan toch zijn geweest voor dit jaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
Maurice_1984 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:25:
Ik had eigenlijk wel verwacht dat Amazon deze week nog wel wat online zou gooien. Behalve dan de warehouse exemplaren is het angstvallig stil. Zou dit het dan toch zijn geweest voor dit jaar?
Vanmiddag of anders morgen vermoed ik. Was bij alle andere verkopen ook zo. Meer en deel in de middag. Dan gaan ze vast weer alle stores in Europa langs. Althans ik hoop het voor diegene die nog zoeken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Mimezz
JAJAJA

net bericht van MM Rijswijk dat mn PS5 binnen is en dat ze alleen nog f moeten kijken hoe we het doen met leveren en betalen!!

Zo mega blij gek!!!!

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 05-10 12:20
Nitwitt1991 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:27:
[...]

Vanmiddag of anders morgen vermoed ik. Was bij alle andere verkopen ook zo. Meer en deel in de middag. Dan gaan ze vast weer alle stores in Europa langs. Althans ik hoop het voor diegene die nog zoeken.
3 december was in de ochtend geloof ik.

• Skievar
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-09-2022
Maurice_1984 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:31:
[...]

Dat was rond 11 uur in de ochtend inderdaad.

• Nitwitt1991
Maurice_1984 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:31:
[...]

Ja je hebt gelijk bij de UK in ieder geval. Hmmm. Laten we maar hopen dat er nog iets los in de verkoop gaat.

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:14
Nitwitt1991 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:33:
[...]

Ja je hebt gelijk bij de UK in ieder geval. Hmmm. Laten we maar hopen dat er nog iets los in de verkoop gaat.
Nergens op rekenen dan kan het alleen maar meevallen. Ik denk wel dat als media markt weer voorraad heeft gehad deze week er wat andere winkels wat gehad hebben of nog gaan krijgen

• BlackPink
toch zijn er nog genoeg backorders bij Amazon. zeer benieuwd of er nog beweging inkomt voor kerst.

• FlyingHorseman
BlackPink schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:37:
toch zijn er nog genoeg backorders bij Amazon. zeer benieuwd of er nog beweging inkomt voor kerst.
Is er bij jou wat veranderd? Hier bericht gehad dat ik een levering op 24/12 mag verwachten (wrs een paar dagen vroeger)

• Nitwitt1991
FlyingHorseman schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:38:
[...]

Is er bij jou wat veranderd? Hier bericht gehad dat ik een levering op 24/12 mag verwachten (wrs een paar dagen vroeger)
Die van mij is nu in Frankrijk (dus daar lag hij in de opslag). Uit ervaring weet ik dat die nog 1 tussenstop maakt en dan met de transporteur meegaat (in dit geval weer DHL).

• Sannies
Collega heeft gisteren zijn PS5 Disc ook binnen gekregen van Amazon UK.

Ik sla de volgende drop zelf even over aangezien ik al een digital heb maar probeer ergens in voorjaar toch wel te wisselen :+

• BlackPink
FlyingHorseman schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:38:
[...]

00000000000000000000000
Kijk dat is goed nieuws had je een email van amazon gehad? hier nog steeds we will email you when avalable

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Gieter90
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 14-03-2024
Mimezz schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:31:
JAJAJA

net bericht van MM Rijswijk dat mn PS5 binnen is en dat ze alleen nog f moeten kijken hoe we het doen met leveren en betalen!!

Zo mega blij gek!!!!
Nice! Goed om te horen dat er steeds meer beweging in zit..

Hier nog steeds wachtende op Amersfoort. Sinds dinsdag voorraad, nog niets gehoord.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 21:27
Mediamarkt bezorgd gewoon, net gebeld door mediamarkt. Om kwart voor 4 krijg ik hem. :)

Battle.net tag

• timhtc
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21:03

timhtc

Home Energy Management

regi schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:45:
Mediamarkt bezorgd gewoon, net gebeld door mediamarkt. Om kwart voor 4 krijg ik hem. :)
Welk filiaal?

XC40SMER|11kWp|HA Yellow

• fifanoob
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 23-10 19:19
Al groningers hier die iets hebben gehoord van de MM? plek 25 digital versie hier bij mm centrum/westerhaven maar nog niks gehoord..Had toch wel gehoopt dat ik hem voor de kerst zou krijgen :(

• Ferry Bouman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 24-10 19:45
Die lijsten van MM zijn ook ellenlang waarschijnlijk?

Heeft het eigenlijk nog wel zin om mezelf ergens op een lijst te gaan zetten? Ik ben heel die telegram even beu, is niet goed voor me tikker.

• Sannies
Ferry Bouman schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:50:
Die lijsten van MM zijn ook ellenlang waarschijnlijk?

Heeft het eigenlijk nog wel zin om mezelf ergens op een lijst te gaan zetten? Ik ben heel die telegram even beu, is niet goed voor me tikker.
Als het je rust geeft dan is dat het al waard. Je krijgt hem dan vanzelf en mocht je toevallig ergens eerder wat hebben kunnen kopen kan je de pre-order gewoon weer annuleren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FlyingHorseman
BlackPink schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:43:
[...]

Kijk dat is goed nieuws had je een email van amazon gehad? hier nog steeds we will email you when avalable
Gisterenavond laat, na 23u, veranderde de status van ‘in voorbereiding’ naar ‘verzending wordt voorbereid’. Deze ochtend kreeg ik rond 8u de mail dat de PS5 verzonden is. Hopelijk gaan ze vandaag alle openstaande orders van alle vestigingen afwerken!

• Mimezz
Gieter90 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:45:
[...]

Nice! Goed om te horen dat er steeds meer beweging in zit..

Hier nog steeds wachtende op Amersfoort. Sinds dinsdag voorraad, nog niets gehoord.
zeker zeker :) Ja ik stond 134e en 135e. had goede hoop voor deze batch maar werd maar niet gebeld. Heb vandaag een mail gehad dat die binnen is (134), waarschijnlijk straks ook een mail voor 135 (voor mn broer).

nu hopen dat ze hem morgen komen bezorgen, dan ben ik vrij en thuis hahaha

• crazynuts
raymondbdws schreef op donderdag 17 december 2020 @ 08:24:
[...]

Hoorn, Alkmaar en HHW, werken regelmatig samen. Heb wel vaker onderlinge transfers vervoerd.

Ik zou dan denken dat ze dan ook gaan bezorgen. Maar ik werk daar niet, dus ik weet ook niet wat zij gaan doen.
Ik heb net contact gehad met HHW. Ze geven aan ook te zijn gaan bezorgen van de PS5 bestellingen. Helaas zit er net niet bij deze levering. Sta nu op plek 6/7. Ze konden me niet vertellen wanneer de volgende levering zou zijn, of dit voor of na de lockdown zou zijn. Is nog afwachten en hopelijk dat de volgende levering snel is. O-)
Vind het wel erg netjes van ze! Mijn complimenten!

• KabelKink1991
  • Laatst online: 29-09-2021
Is het mogelijk om op de wachtlijst van MM te komen? :)

• crazynuts
KabelKink1991 schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:11:
Is het mogelijk om op de wachtlijst van MM te komen? :)
Zal lastig worden nu denk ik, aangezien alle winkels gesloten zijn. :/

• BlackPink
FlyingHorseman schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:55:
[...]

Gisterenavond laat, na 23u, veranderde de status van ‘in voorbereiding’ naar ‘verzending wordt voorbereid’. Deze ochtend kreeg ik rond 8u de mail dat de PS5 verzonden is. Hopelijk gaan ze vandaag alle openstaande orders van alle vestigingen afwerken!
dat is leuk om te zien! Als ik op mijn pc kijk bij order status staat er dispatching now. ( wat er volgens mij al meer als een week staat. Als ik op mijn app kijk van mobiel staat er we will email you when avalaible :) ik wacht maar rustig af :'(

• Benniec
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 26-03-2023
fifanoob schreef op donderdag 17 december 2020 @ 12:50:
Al groningers hier die iets hebben gehoord van de MM? plek 25 digital versie hier bij mm centrum/westerhaven maar nog niks gehoord..Had toch wel gehoopt dat ik hem voor de kerst zou krijgen :(
Groningen Sontplein hier. Ook nog niets gehoord...

• regi
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 06-10 21:27

Battle.net tag

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-10 12:37
Hmm vreemd, De MediaMarkt Hengelo heeft volgens eigen zeggen geen nieuwe voorraad gekregen.. Sta nog steeds op #7 en wil 'm zo graag! O+

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

• Zinedi
  • Laatst online: 19-12-2020
Ik kan bevestigen dat er ps5 voorraad is en dat MM het langs brengt.
Vandaag gebeld door MM Duiven waarbij ik 1e op de wachtlijst stond.
Word vanmiddag nog langs gebracht en je moet betalen via een Pin automaat.
Ze hebben ook spellen en controllers die je kan bij bestellen.
Veel geluk iedereen!

• Kimberly
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-10 12:37
Zinedi schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:28:
Veel geluk iedereen!
Behalve Hengelo? :|

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maroi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-05 22:59
“Bij deze moet ik dus nogmaals mijn ongelijk toegeven”
Sorry, wat zei je? Lees ik het goed?!? :P

• fifanoob
Benniec schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:16:
[...]

Groningen Sontplein hier. Ook nog niets gehoord...
Op welke plek sta je?

• fifanoob
Zinedi schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:28:
Veel geluk iedereen!
Hoe krijg je hem nu pas als je 1e op de wachtlijst stond? De eerste levering is al geweest.

• Mimezz
fifanoob schreef op donderdag 17 december 2020 @ 13:38:
[...]

Hoe krijg je hem nu pas als je 1e op de wachtlijst stond? De eerste levering is al geweest.
denk 1e op de wachtlijst na de vorige 2 batches ;)

ik stond 134e en 135e aan het begin. stond nu 20e en 21e en kan ze beide de aankomende dagen verwachten
Pagina: 1 ... 353 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord