Hebben ze jou gebeld of kreeg je een mailtje? En welke vestiging was dit? Dus gewoon het resterende deel per pin betalen aan de deur. Fijn iig dat jij al duidelijkheid hebt!Nomresh9811 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 10:37:
Om er nog even op terug te komen Betaling aan de deur pin Niet verwacht maar dat is hoe het hier bij ons gaat
En morgen krijg ik de mijne bezorgd van MM dus ze zijn bezig
MM Amersfoort heeft volgens de api vanmorgen 42 stuks disc en 6 digital ontvangen.
Apeldoorn MM gisteren 4 digital ontvangen, gaat niet heel snel zo.Gieter90 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:22:
MM Amersfoort heeft volgens de api vanmorgen 42 stuks disc en 6 digital ontvangen.
Ik sta op plek 7 voor disc. Hoop dus dat Amersfoort ook een manier gaat aanbieden om pre-orders in ontvangst te nemen.. weet niet of elke MM zo flexibel is/wilt zijn.Wackmack schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:24:
[...]
Apeldoorn MM gisteren 4 digital ontvangen, gaat niet heel snel zo.
De status van mijn bestelling bij Amazon NL van 10 december is nog steeds "in afwachting van leverdatum".
Wat ik me wel afvraag, wat nou eigenlijk de gedachte is achter die actie van Amazon. Vooral omdat maar een beperkt aantal mensen die konden bestellen. Je zou toch denken dat Amazon dan een signaal krijgt dat er voorraad aankomt en dan de pre-order open zet voor een x-aantal exemplaren. Dan weet je toch ongeveer wanneer je die binnen krijgt en kun je ook een geschatte leverdatum geven?
Het is immers niet dat als ze dit niet hadden gedaan, en de bestelknop pas weer daadwerkelijk open hadden gezet als er echte voorraad was, ze ze dan niet kwijt zouden raken.
Wat hebben ze nou aan 50 (als het er al zoveel waren, maar hij stond echt niet langer dan een minuutje open) pre-orders?
Wat ik me wel afvraag, wat nou eigenlijk de gedachte is achter die actie van Amazon. Vooral omdat maar een beperkt aantal mensen die konden bestellen. Je zou toch denken dat Amazon dan een signaal krijgt dat er voorraad aankomt en dan de pre-order open zet voor een x-aantal exemplaren. Dan weet je toch ongeveer wanneer je die binnen krijgt en kun je ook een geschatte leverdatum geven?
Het is immers niet dat als ze dit niet hadden gedaan, en de bestelknop pas weer daadwerkelijk open hadden gezet als er echte voorraad was, ze ze dan niet kwijt zouden raken.
Wat hebben ze nou aan 50 (als het er al zoveel waren, maar hij stond echt niet langer dan een minuutje open) pre-orders?
Nou, naar aanleiding van mijn bonnenverhaal de MM een chat gestuurd. Prima geholpen. Blijkt dat mijn pre-order prima verwerkt is en de jongen via de chat zei: ergens Februari. Enerzijds kan het ook zijn om geen verwachtingen te scheppen, dus januari zou wellicht kunnen. We gaan het zien, ik heb nog genoeg plezier aan de PS4 met FIFA en kan nu niets anders doen dan MM en Telegram afwachten.
exact dezelfde route als de mijne idd. Alleen is status bij mij nog steeds op 'aangemeld bij DHL'. Very strange.DHV schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:44:
[...]
Ja, via DHL. Engeland>Frankrijk>NL is z'n route geweest
check de t&t van dpd in je mail en daarmee krijgje iets meer infoEpixx1337 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:58:
Iemand ervaring met dpd? Hij staat zo al de hele dag.
[Afbeelding]
Nog geen tijdvak, hij zit sinds vanacht 02:20 in de depot op rdam. Moet een tijdsvak krijgen als het goed is nu maar nog niks.HaskoF schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:04:
[...]
check de t&t van dpd in je mail en daarmee krijgje iets meer info
Pure speculatie want niemand weet het zeker, maar ik denk dat amazon van Sony zelf niet echt heel zeker doorkrijgt wanneer en hoeveel stuks ze krijgen tot het daadwerkelijke levermoment er is. Ik heb zelf een bestelling van 3/12 bij amazon FR die ook nog geen leverdatum heeft, maar oorspronkelijk stond daar 30/12. Ik vermoed dat dat voor hun een schatting was van wanneer ze door Sony bevoorraad gingen worden en dat ik opschoof naar een volgende levering (waarvan ze het moment nog niet weten) toen ze de eigenlijke aantallen van Sony doorkregen. Alleen weten ze misschien nog niet precies genoeg wanneer dat dan is.kadoendra schreef op woensdag 16 december 2020 @ 12:33:
De status van mijn bestelling bij Amazon NL van 10 december is nog steeds "in afwachting van leverdatum".
Misschien dat ze al een pre-order voor NL open gezet hebben om een beetje te kunnen bijhouden hoe de PS5’s moeten verdeeld worden over de verschillende vestigingen. Maar ik denk dus dat je gewoon bij de volgende levering zit en dat amazon zelf nog geen juist tijdstip ervoor heeft.
MM Apeldoorn en ben gebeld vanochtend
Dan is de bezorger nog niet onderweg. Dan krijg je vanzelf een mailtje.Epixx1337 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:08:
[...]
Nog geen tijdvak, hij zit sinds vanacht 02:20 in de depot op rdam. Moet een tijdsvak krijgen als het goed is nu maar nog niks.
[Afbeelding]
Hoop voor 18:00, heb mijn werk locatie gekozen als afleverpunt =X Om 20:00 sluiten we de rolluiken.jaspermeul schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:13:
[...]
Dan is de bezorger nog niet onderweg. Dan krijg je vanzelf een mailtje.
MaxIt heeft sowieso geen eigen voorraad, is een dropshipper 😅Mr.Whitewolf88 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 11:41:
[...]
Met voorraad die ze niet hebben waarschijnlijk
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
en wanneer had je hem besteld?Nomresh9811 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:12:
MM Apeldoorn en ben gebeld vanochtend
Techniek - Gaming - Audio - Video
Zaandam had er zo’n 42 binnengekregen (disc versies) en stond op nummer 33 maar ben tot op heden nog niet gebeld 😩
Toch wel frappand dat Amazon Fr mondjesmaat bestellingen verstuurd.FlyingHorseman schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:11:
[...]
Pure speculatie want niemand weet het zeker, maar ik denk dat amazon van Sony zelf niet echt heel zeker doorkrijgt wanneer en hoeveel stuks ze krijgen tot het daadwerkelijke levermoment er is. Ik heb zelf een bestelling van 3/12 bij amazon FR die ook nog geen leverdatum heeft, maar oorspronkelijk stond daar 30/12. Ik vermoed dat dat voor hun een schatting was van wanneer ze door Sony bevoorraad gingen worden en dat ik opschoof naar een volgende levering (waarvan ze het moment nog niet weten) toen ze de eigenlijke aantallen van Sony doorkregen. Alleen weten ze misschien nog niet precies genoeg wanneer dat dan is.
Misschien dat ze al een pre-order voor NL open gezet hebben om een beetje te kunnen bijhouden hoe de PS5’s moeten verdeeld worden over de verschillende vestigingen. Maar ik denk dus dat je gewoon bij de volgende levering zit en dat amazon zelf nog geen juist tijdstip ervoor heeft.
Ik ook nog niet gebeld, sta op plek 7 en er zijn er 42 geleverd in Amersfoort.Hemdek schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:37:
Zaandam had er zo’n 42 binnengekregen (disc versies) en stond op nummer 33 maar ben tot op heden nog niet gebeld 😩
bevestigt u dat MM telefonisch belt?
Ik veronderstel dat ze e-mails sturen
Zodra jij blij kan posten dat je hem krijgt zal ik in spanning af gaan wachten of ik tussen de 42 zitGieter90 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:40:
[...]
Ik ook nog niet gebeld, sta op plek 7 en er zijn er 42 geleverd in Amersfoort.
Ze kunnen bellen, emailen of sms'en is mij gisteravond vertelddannoz1 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:42:
bevestigt u dat MM telefonisch belt?
Bij MM Nieuwegein zijn er 74 geleverd (& 10 DE) iig als ik die voorraad site moet geloven. Moet er nu ook bij zitten, dus ben heel benieuwd wanneer we wat horen 😊Gieter90 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:40:
[...]
Ik ook nog niet gebeld, sta op plek 7 en er zijn er 42 geleverd in Amersfoort.
Zelfde hier. Zelfde route. Zelfde order. Ze zijn ze gewoon kwijt. Geen opvolging track en trace dhl.serdareren schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:00:
[...]
exact dezelfde route als de mijne idd. Alleen is status bij mij nog steeds op 'aangemeld bij DHL'. Very strange.
Ben net gebeld dat ze mijn XSX binnen hebben gekregen en dat ze die langs willen brengen!
Heb gezegd dat ik wacht op de PS5 en dat ze de volgende mogen bellen.
Maar MM doet super met hun service! Erg netjes!! 😉 🥳
Mediamarkt Emmen btwMaroi schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:00:
Ben net gebeld dat ze mijn XSX binnen hebben gekregen en dat ze die langs willen brengen!
Krijg ook wel de indruk dat het bij FR allemaal wat trager loopt dan bij UK en DE, maar op enkele uitzonderingen leveren ze precies wel altijd voor de oorspronkelijke leverdatum. Vandaar dat ik dus denk dat ze van Sony op voorhand een aantal levermomenten hebben doorgekregen voor de korte termijn.Nitwitt1991 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:37:
[...]
Toch wel frappand dat Amazon Fr mondjesmaat bestellingen verstuurd.
Dat ik oorspronkelijk opstond op 30/12, zou dus misschien kunnen betekenen dat er nog zeker één levermoment dit jaar zou volgen. Maar dat het veranderd werd, zou ook kunnen zijn dat ze niks meer krijgen en enkel nog de zekere orders uitleveren en ik pas bij een levering volgend jaar zit. Afwachten..
Misschien was UK wat sneller met verzenden met de orders van 3 december. Echter zit ik en waarschijnlijk nog vele in hetzelfde schuitje als jou. Mijn order stond bevestigd voor 18/12. Helaas is de status gewijzigd naar we will email you when available. Mijn order gaat ook opgeschoven worden maar men kon mij niks zeggen over eventuele nieuwe leverdata/ of hij dit jaar nog komt. Jammer maar helaas nu rustig afwachtenFlyingHorseman schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:01:
[...]
Krijg ook wel de indruk dat het bij FR allemaal wat trager loopt dan bij UK en DE, maar op enkele uitzonderingen leveren ze precies wel altijd voor de oorspronkelijke leverdatum. Vandaar dat ik dus denk dat ze van Sony op voorhand een aantal levermomenten hebben doorgekregen voor de korte termijn.
Dat ik oorspronkelijk opstond op 30/12, zou dus misschien kunnen betekenen dat er nog zeker één levermoment dit jaar zou volgen. Maar dat het veranderd werd, zou ook kunnen zijn dat ze niks meer krijgen en enkel nog de zekere orders uitleveren en ik pas bij een levering volgend jaar zit. Afwachten..
Daarnet gebeld geweest dat mijn PS5 lag te wachten in MM (Gent), was die ter plaatse gaan bestellen op 17 november.
Even gebabbeld met de verkoper, die het volgende wist te vertellen:
- ze hadden deze week een levering gekregen van 18 consoles
- er staan momenteel nog altijd meer dan 80 mensen op de wachtlijst
- de volgende levering verwachten ze pas voor begin maart volgende jaar?!! (weet niet of ik dat mag geloven maar hij zei dat)
- er is een opvallend verschil in vraag naar PS5 vs XSX: beide zijn uitverkocht, maar de vraag naar PS5 is véél groter.
- de volgende levering verwachten ze pas voor begin maart volgende jaar?!! (weet niet of ik dat mag geloven maar hij zei dat)
- er is een opvallend verschil in vraag naar PS5 vs XSX: beide zijn uitverkocht, maar de vraag naar PS5 is véél groter.
Hier hetzelfde, had eerst een datum en nu niet meer (disk versie amazon FR 3 December). Gisteren gechat wanneer ik hem zou krijgen, het antwoord: “2 a 3 dagen na verzending”. In elk geval hebben ze humor.BlackPink schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:07:
[...]
Misschien was UK wat sneller met verzenden met de orders van 3 december. Echter zit ik en waarschijnlijk nog vele in hetzelfde schuitje als jou. Mijn order stond bevestigd voor 18/12. Helaas is de status gewijzigd naar we will email you when available. Mijn order gaat ook opgeschoven worden maar men kon mij niks zeggen over eventuele nieuwe leverdata/ of hij dit jaar nog komt. Jammer maar helaas nu rustig afwachten
Friends & family firstHemdek schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:37:
Oh, echt? Was niet bekend dat de vraag tussen PS5 en XsX een wereld van verschil in zit...PearlChoco schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:22:
Daarnet gebeld geweest dat mijn PS5 lag te wachten in MM (Gent), was die ter plaatse gaan bestellen op 17 november.
Het valt me ook wat op dat een pak mensen in onze situatie betaalproblemen hadden en de bestelling niet meteen konden afronden. Vermoed dat er daardoor iets meer orders aangenomen zijn dan ze gepland hadden, wat ergens wel begrijpelijk is bij zo'n hectische verkoop.BlackPink schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:07:
[...]
Misschien was UK wat sneller met verzenden met de orders van 3 december. Echter zit ik en waarschijnlijk nog vele in hetzelfde schuitje als jou. Mijn order stond bevestigd voor 18/12. Helaas is de status gewijzigd naar we will email you when available. Mijn order gaat ook opgeschoven worden maar men kon mij niks zeggen over eventuele nieuwe leverdata/ of hij dit jaar nog komt. Jammer maar helaas nu rustig afwachten
Ach, vervelend voor ons dat we geen datum hebben, ik moet toegeven dat ik toch stiekem dagelijks wel kijk of er iets veranderd is. Maar uiteindelijk kunnen we er wel vanuit gaan dat we aan beurt komen bij een volgende levering, en dan zullen we 'm nog wel eerder hebben dan mensen die op plaats 120 staan bij Mediamarkt of Gamemania.
Zijn er meer mensen waarbij op telegram staat dat het moet verbinden?
Ja zelfde probleem hier. Hopelijk doen de bots het nog wel...timetje100 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:31:
Zijn er meer mensen waarbij op telegram staat dat het moet verbinden?
[ Voor 7% gewijzigd door Japie93 op 16-12-2020 14:37 ]
Telegram is down dus neeJapie93 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:37:
[...]
Ja zelfde probleem hier. Hopelijk doen de bots het nog wel...
Er is zeker een groot verschil. Vorige week begonnen om ook maar een XsX te bemachtigen, omdat een PS5 voor de kerstvakantie er niet meer in zat.xminator schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:30:
[...]
Friends & family first, kan zo zijn dat je nog moet wachten tot de volgende levering.
[...]
Oh, echt? Was niet bekend dat de vraag tussen PS5 en XsX een wereld van verschil in zit...
Vorige week vrijdag bij de drop van Amazon.de vrij gemakkelijk een XsX besteld en die kwam zaterdag al binnen. En ik had de MM drop van vorige week dinsdag zelfs gemist.
PS5 meerdere malen al geprobeerd de afgelopen weken en nog steeds vis ik achter het net (Alle grote drops geprobeerd)
NL is echt een PS-land.xminator schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:30:
[...]
Friends & family first, kan zo zijn dat je nog moet wachten tot de volgende levering.
[...]
Oh, echt? Was niet bekend dat de vraag tussen PS5 en XsX een wereld van verschil in zit...
Ik heb mij 14-11-20 ingeschreven bij MM Emmen en was nr. 210 op de lijst.
Ik heb mij begin december ingeschreven voor een XSX en was nr. 14 (!!) op de lijst en vandaag belde ze mij.
Er is gewoon minder vraag naar de Xbox. Ik had mij ingeschreven voor mijn vakantie om iets te doen te hebben maar zie er toch vanaf...maak dan liever iemand blij die m echt wil en niet meer hoeft te wachten.
Ik red mij wel ff met mn geleende PS4...
Sarcasme...
Was al maanden en maanden bekend dat het verschil zo groot zou zijn. Echter, waar een wil is is een weg. Zo lastig is het uiteindelijk niet om er eentje te bemachtigen imo.
Was al maanden en maanden bekend dat het verschil zo groot zou zijn. Echter, waar een wil is is een weg. Zo lastig is het uiteindelijk niet om er eentje te bemachtigen imo.
i’ll keep you posted 😉Raycter schreef op woensdag 16 december 2020 @ 13:50:
[...]
Zodra jij blij kan posten dat je hem krijgt zal ik in spanning af gaan wachten of ik tussen de 42 zitben benieuwd! Als we uberhaupt al iets gaan horen uiteraard.
Dat vermoedde ik ook (sarcasme) maar er zijn luitjes die het niet weten... 😉xminator schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:49:
Sarcasme...
Zijn nog flinke tekorten. De XSS is wel voorradig bij diverse leveranciers maar de XSX is nog hard-to-get!
Gelukkig ben ik niet de enige dat verzacht de pijnFlyingHorseman schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:31:
[...]
Het valt me ook wat op dat een pak mensen in onze situatie betaalproblemen hadden en de bestelling niet meteen konden afronden. Vermoed dat er daardoor iets meer orders aangenomen zijn dan ze gepland hadden, wat ergens wel begrijpelijk is bij zo'n hectische verkoop.
Ach, vervelend voor ons dat we geen datum hebben, ik moet toegeven dat ik toch stiekem dagelijks wel kijk of er iets veranderd is. Maar uiteindelijk kunnen we er wel vanuit gaan dat we aan beurt komen bij een volgende levering, en dan zullen we 'm nog wel eerder hebben dan mensen die op plaats 120 staan bij Mediamarkt of Gamemania.
Nu zoeken naar een Dualsense Charging Station. Hopelijk kan ik er ergens eentje vinden.
Ben ik ook al een tijdje mee bezig... Helaas nergens te verkrijgen, of ik ben scheelstfnz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:06:
Nu zoeken naar een Dualsense Charging Station. Hopelijk kan ik er ergens eentje vinden.
er zijn 100 soorten te krijgen, maar jullie gaan zeker voor het echte spul? Ik heb gewoon een willekeurig ding gekocht om controllers op te laden, verder niksstfnz schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:06:
Mag ff duren met telegram. Hoop dat we niks missen..
Heb me distill draaiende nu omdat de telegram off is
Gister nog kunnen bestellen, via de telegram groep kom hij (bijna) dagelijks wel voorbij.LvMaij88 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:07:
[...]
Ben ik ook al een tijdje mee bezig... Helaas nergens te verkrijgen, of ik ben scheel
welke telegram groep is dit?cronixx schreef op woensdag 16 december 2020 @ 15:22:
[...]
Gister nog kunnen bestellen, via de telegram groep kom hij (bijna) dagelijks wel voorbij.
Hier ook een telefoontje gehad van MM - kan de ervaring beamenMaroi schreef op woensdag 16 december 2020 @ 14:00:
Welk filiaal? Komen ze hem bij jou ook brengen en dan vooraf betalen met iDeal link via de mail?Saumaran schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:53:
[...]
Hier ook een telefoontje gehad van MM - kan de ervaring beamen. Hebben ze super gedaan! Succes iedereen!
Welke mm?Saumaran schreef op woensdag 16 december 2020 @ 16:53:
[...]
Hier ook een telefoontje gehad van MM - kan de ervaring beamen. Hebben ze super gedaan! Succes iedereen!
ik heb nog steeds niks gehoord
Laat je niet zo opnaaien
Prima om te blijven hopen dat je je PS5 deze maand nog gaat krijgen. Maar als je gewoon even logisch nadenkt begrijp je zelf ook wel dat hij gewoon tot 19 januari in het magazijn blijft liggen. (Als je geluk hebt.
[ Voor 72% gewijzigd door SparksNL op 16-12-2020 17:36 ]
Zojuist via WhatsApp contact gehad met MM Alkmaar.
Had de betalingsmail klaarblijkelijk niet gehad, nu alsnog gehad en het resterende bedrag betaald.
PS 5 wordt volgens de mail nu z.s.m. verzonden.
Ben benieuwd hoe lang het duurt
Stond op plek 32 trouwens...
Had de betalingsmail klaarblijkelijk niet gehad, nu alsnog gehad en het resterende bedrag betaald.
Ben benieuwd hoe lang het duurt
Je valt in herhaling.SparksNL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:07:
[...]
Laat je niet zo opnaaienVoor diegene die oprecht denken dat de MM de moeite neemt om de PS5 te bezorgen. Denk eens na hoe dat er in de praktijk uit komt te zien. Een fysieke MM winkel, die normaliter niets bezorgd, moet nu opeens 50-100 PS5's gaan bezorgen. In tegenstelling tot de webshop hebben de fysieke winkels geen transportafdeling of zo. Men moet dus zelf maar gaan uitdokteren wat de beste transport route is, ervan uitgaande dat iedereen ook netjes thuis is, anders kan men de volgende dag weer dezelfde rondes gaan maken. En dat alles voor een PS5. Een van de vele artikelen die men verkoopt.
Prima om te blijven hopen dat je je PS5 deze maand nog gaat krijgen. Maar als je gewoon even logisch nadenkt begrijp je zelf ook wel dat hij gewoon tot 19 januari in het magazijn blijft liggen. (Als je geluk hebt.) En als er tóch mensen zijn die wél een PS5 bezorgd hebben gekregen, dan zal dat eerder de uitzondering op de regel zijn. Mensen die bijvoorbeeld al een toezegging hebben gekregen.
Logisch of niet. Een aantal winkels hebben besloten hun voorraad te versturen.
XC40SMER|11kWp|HA Yellow
Amazon.nl heeft net m'n creditcard belast voor de order van vorigr week
Het volledige bedrag of 0 euro. En gereserveerd of echt afgeschrevenBoinkie schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:42:
Amazon.nl heeft net m'n creditcard belast voor de order van vorigr week
Volledige bedrag van 499 is vandaag afgeschreven bij mijtimpie81 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:45:
[...]
Het volledige bedrag of 0 euro. En gereserveerd of echt afgeschreven
is standaard na x aantal dagenadem9elf schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:47:
[...]
Volledige bedrag van 499 is vandaag afgeschreven bij mij
Nice dat kan een goed teken zijn. Bij mijn uk order was het destijds precies na 5 dagen afgeschreven. Wel eens gelezen dat het na 5 dagen of wanneer verzonden wordt afgeschrevenadem9elf schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:47:
[...]
Volledige bedrag van 499 is vandaag afgeschreven bij mij
Laat me niet opnaaien hoor haha. Is gewoon jammer dat je niks hoort terwijl je weet dat de voorraad binnen is. En wacht al sinds 17 september haha, dus ben ongeduldig nu.SparksNL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:07:
[...]
Laat je niet zo opnaaienVoor diegene die oprecht denken dat de MM de moeite neemt om de PS5 te bezorgen. Denk eens na hoe dat er in de praktijk uit komt te zien. Een fysieke MM winkel, die normaliter niets bezorgd, moet nu opeens 50-100 PS5's gaan bezorgen. In tegenstelling tot de webshop hebben de fysieke winkels geen transportafdeling of zo. Men moet dus zelf maar gaan uitdokteren wat de beste transport route is, ervan uitgaande dat iedereen ook netjes thuis is, anders kan men de volgende dag weer dezelfde rondes gaan maken. En dat alles voor een PS5. Een van de vele artikelen die men verkoopt.
Prima om te blijven hopen dat je je PS5 deze maand nog gaat krijgen. Maar als je gewoon even logisch nadenkt begrijp je zelf ook wel dat hij gewoon tot 19 januari in het magazijn blijft liggen. (Als je geluk hebt.) En als er tóch mensen zijn die wél een PS5 bezorgd hebben gekregen, dan zal dat eerder de uitzondering op de regel zijn. Mensen die bijvoorbeeld al een toezegging hebben gekregen.
Waar kan je de Whatsapp nummers vinden van de vestigingen? Kan enkel een telefoonnummer vinden maar kom dan op een centrale uit. Die weten helaas helemaal niks over de vestigingen.Vince_DD schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:28:
Zojuist via WhatsApp contact gehad met MM Alkmaar.
Ben benieuwd hoe lang het duurt![]()
Op de website zelf kan je de vestiging selecteren.
Bij de vestiging Alkmaar staat halverwege de pagina het nr. 06-13514504
Is wel alleen bedoeld voor whatsapp, denk niet dat ze opnemen als je ze belt.
Bij de vestiging Alkmaar staat halverwege de pagina het nr. 06-13514504
Is wel alleen bedoeld voor whatsapp, denk niet dat ze opnemen als je ze belt.
Nog niemand hier iets van MM The Wall in Utrecht gehoord denk ik?
@SparksNL, er zijn hier ook oprechte mensen. 😉SparksNL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:07:
[...]
Ik weet niet of alle Mediamarkt filialen het doen maar Emmen heeft mij om 13:55 uur gebeld om te vertellen dat mijn bestelde XSX binnen was en dat ze die wilde leveren. Ik heb vriendelijk bedankt en aangegeven dat ze de computer aan een andere gelukkige mogen leveren. Ik wacht wel op mijn PS5 (ben nu nr. 68 dus nog 1 a 2 leveringen
Jongen was licht verbaasd maar ging het aanpassen in het systeem...
Maar ok, hoop voor jullie dat meer filialen overgaan op directe leveringen!!
Sta bovenaan, en heb nog niks gehoord. Hoop op vanavond of morgen!martin666 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:07:
Nog niemand hier iets van MM The Wall in Utrecht gehoord denk ik?
Cool, wil je het laten weten als je iets hoort? ik sta op 36 en zou ook bij de aankomende levering zitten.Stekkermans schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:28:
[...]
Sta bovenaan, en heb nog niks gehoord. Hoop op vanavond of morgen!
Ik zal een berichtje plaatsen zodra ik wat hoor!martin666 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:29:
[...]
Cool, wil je het laten weten als je iets hoort? ik sta op 36 en zou ook bij de aankomende levering zitten.
Thanks!Stekkermans schreef op woensdag 16 december 2020 @ 18:30:
[...]
Ik zal een berichtje plaatsen zodra ik wat hoor!
*offtopic*
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 16-12-2020 19:07 ]
Sparks is erg nega merk ik elke keer Net of hij de boel bij MM regeld qua lockdown Zal wel niet gebeld zijn
vermoed ik Maar we posten onze ervaringen hier voor degenen die op hun pre order wachten
en zich afvragen hoe nu verder Niet voor betweters die het niet weten
vermoed ik Maar we posten onze ervaringen hier voor degenen die op hun pre order wachten
en zich afvragen hoe nu verder Niet voor betweters die het niet weten
Toch zijn er echt media markt fillialen die de ps5 gaan bezorgenSparksNL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:07:
[...]
Iemand de digitale versie besteld bij mm the wall en ook daadwerkelijk iets van hun gehoord
Hier 18sept. Digitale geprorderd niks gehoord nog.
Stuur maar pm
Hier 18sept. Digitale geprorderd niks gehoord nog.
Stuur maar pm
Mijn Amazon NL Order van 10 december is zojuist veranderd van status "wordt voorbereid voor verzending". Nog meer mensen die dat hebben? Enig idee wat het zou betekenen?
Dat de zending wordt voorbereid voor verzending.Niels_vdL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:10:
Mijn Amazon NL Order van 10 december is zojuist veranderd van status "wordt voorbereid voor verzending". Nog meer mensen die dat hebben? Enig idee wat het zou betekenen?
Hmmmm... lastig.Niels_vdL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:10:
Misschien wordt de order voorbereid voor verzending?
roffeltjes schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:13:
[...]
Hmmmm... lastig.
AlexMurphy schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:13:
[...]
Dat de zending wordt voorbereid voor verzending.
De opmerking komt wellicht stommer over dan het bedoelt is hahah
Welke status had je hiervoor?Niels_vdL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:10:
"Nog niet verzonden".
Zit dus weldegelijk beweging in.
Ik zit op hetzelfde punt met mijn bestelling van 3/12 van amazon.fr. Staat nu wel al op die status sinds 8 of 9/12, dus best nog niet te hard van stapel lopenNiels_vdL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:16:
[...]
"Nog niet verzonden".
Zit dus weldegelijk beweging in.
Ah ok! Dank voor je antwoordFlyingHorseman schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:20:
[...]
Ik zit op hetzelfde punt met mijn bestelling van 3/12 van amazon.fr. Staat nu wel al op die status sinds 8 of 9/12, dus best nog niet te hard van stapel lopen
Hier ook "wordt voorbereid voorverzending" ben benieuwd, stond dat ze op de hoogte zouden houden bij een status wijziging maar geen melding van gekregen.Niels_vdL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:10:
sta 25e MM groningen, digitaal. Via die link zie ik al dat er ps5 bezorgd zijn. Echter alleen een mail in begin gehad dat ik er nog niet bij zat.. Duurt lang. Word gek van mijn blazende ps4 pro. Stofzuiger dat het is.
Alleen staat er nog geen datum bij wat er normaal wel bij staat. Datum van levering.... Dus wel grappig dat de status nu vooruit is gegaan zonder datum....roffeltjes schreef op woensdag 16 december 2020 @ 19:13:
[...]
Hmmmm... lastig.
Krijg zojuist een update van Amazon!
Geplaatst op 10 december 2020
Nieuwe verwachte bezorgdatum:
21 december 2020
21 december 2020
Heeft er iemand toevallig ook bij MM Rotterdam Zuid besteld? Had op 25 november een pre order geplaatst maar het kwam niet in me op om te vragen op welke plek ik stond. Enige indicatie wanneer ik een levering kan verwachten?
Ook voorbereid voor verzenden?RMX schreef op woensdag 16 december 2020 @ 21:57:
Krijg zojuist een update van Amazon!
21 december 2020
Tot mijn verbazing vandaag gebeld door mm Hoorn met de mededeling dat mijn ps5 disc volgende week bezorgd wordt door één van de medewerkers van dit filiaal. Moet alleen nog het restbedrag overmaken naar het rekeningnummer die op de factuur staat vermeld.
top service!
Hier update 2.0 status: "Wordt nu verzonden" zonder exacte leverdatum..
#hyped
Dan heb je em begin komende week of zaterdagNiels_vdL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 23:20:
[...]
Hier update 2.0 status: "Wordt nu verzonden" zonder exacte leverdatum..
#hyped
Proficiat !
Hey Glennos,Glennos1988 schreef op woensdag 16 december 2020 @ 22:36:
Tot mijn verbazing vandaag gebeld door mm Hoorn met de mededeling dat mijn ps5 disc volgende week bezorgd wordt door één van de medewerkers van dit filiaal. Moet alleen nog het restbedrag overmaken naar het rekeningnummer die op de factuur staat vermeld.top service!
Als je deze ochtend gebeld wordt door mij, dan kan je het vandaag nog verwachten. 🤫
Geloof het of niet., Maar wij gaan vandaag beginnen met bezorgen vanuit MM in Hoorn. 🤫SparksNL schreef op woensdag 16 december 2020 @ 17:07:
[...]
Weet iemand hoe ik de pulse headset en dockcharger voorraad kan volgen?
Heeft er iemand ervaring met de huidige levertijden van de MediaMarkt webshop? Gisteren een XBX weten te bestellen, maar status is verandert naar "bestelling vertraagd". Zonder enige verdere uitleg.
Voor de release waren er meer dan 200 preorders, de eerste batch bestond uit 30 Ps5 met disc en 8 zonder disc.DonSleutel schreef op woensdag 2 december 2020 @ 12:43:
[...]
zie net dat Hoorn er 24 binnen heeft gekregen, is van 187 naar 163 gegaan
Blij dat ik niet heb gereserveerd daar
Deze week hebben we 48 stuks met disc en 8 zonder ontvangen en zullen wij vandaag 26 stuks of meer gaan bezorgen.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/BNV1zGWOkjHvOVouEqFqmq4W.png?f=fotoalbum_large)