Nee, vandaag niets van ze gehoord. Heel hard te drang weerstaan om zelf te gaan bellen, maar dat zullen ze vast meer dan genoeg hebben. Nouja, na het weekend dan maar.Joelie schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 14:58:
[...]
Jij nog iets gehoord? Had gehoopt dat ze vandaag zouden terugbellen om duidelijkheid te geven.
Top zeg! Mooi om te horentimhtc schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:02:
[...]
Geldt voor de mensen die een pre-order hebben lopen en welke 'aan de beurt' zijn.
Ben net gebeld door MM Arnhem. Door de informatie doe ik ze heb gegeven kunnen ze hoogstwaarschijnlijk gaan leveren vanaf aankomende maandag/dinsdag. Ze hebben een mobiele pinapparaat besteld en die moest maandag binnenkomen. Ze hebben de mijne apart gelegd en zodra ze meer weten word ik gebeld. Mocht t zo ver zijn deel ik dat hier uiteraard ook.
Wij zitten in dezelfde batch 💪🏼Raycter schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 17:16:
[...]
Nice! Ook maar even gebeld, plekje 28! Verder kon hij ook weinig zeggen over voorraad en leveringen, dat weet de chef alleen haha.
Dat klinkt goed! Weet je toevallig ook op welke plek je stond vanaf het begin. Ik ben toch erg benieuwd hoeveel er gedropt zijn.Starxyy schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 19:24:
Ben net gebeld door MM Arnhem. Door de informatie doe ik ze heb gegeven kunnen ze hoogstwaarschijnlijk gaan leveren vanaf aankomende maandag/dinsdag. Ze hebben een mobiele pinapparaat besteld en die moest maandag binnenkomen. Ze hebben de mijne apart gelegd en zodra ze meer weten word ik gebeld. Mocht t zo ver zijn deel ik dat hier uiteraard ook.
Wanneer heb je precies besteld?BlueEx schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 10:27:
[...]
Heb gistermiddag toevallig mijn PS5 via Nedgame ontvangen. Was een aangename verassing!![]()
1x PlayStation 5 (Levering begin 2021)
PlayStation 5 € 499,00 € 499,00
De reis van je pakket
Volg het stap voor stap
17 december 14:44 Zending is bezorgd
17 december 11:48 Bezorger is onderweg
17 december 11:21 Zending is gesorteerd
16 december 23:45 Zending is ontvangen door PostNL
18 september 4:15 Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt
Ik stond op plek 21 van de Digitale Editie. Ze hadden er 10 liggen van de digitale, disk weet ik helaas niet.Jostariza schreef op vrijdag 18 december 2020 @ 22:56:
[...]
Dat klinkt goed! Weet je toevallig ook op welke plek je stond vanaf het begin. Ik ben toch erg benieuwd hoeveel er gedropt zijn.
Krijg officieel een refund van Amazon.Uk 3 december order. Liefst anders gezien en dat ze m in back order hielden.
Opnieuw jagen. Aardige klantgerichte oplossing dit 😅
Yes!! Werd vanmorgen wakker en pakte mijn telefoon. Kreeg toen vrij snel de melding van Amazon. 3 kliks later, zonder te lezen, deze mooie ps5 besteld.
Hoe snel is Amazon UK met leveren? Staat nu op 30 dec. Zou mooi zijn, als het er al voor de kerst is. Zie dat het bedrag al direct van mijn cc is afgeschreven.
Hoe snel is Amazon UK met leveren? Staat nu op 30 dec. Zou mooi zijn, als het er al voor de kerst is. Zie dat het bedrag al direct van mijn cc is afgeschreven.
[ Voor 38% gewijzigd door Wackmack op 19-12-2020 14:59 ]
Vaak zijn ze sneller dan de geplande datum. Wellicht wordt het al eind volgende week. Die van mij stond gepland op 22 dec, maar al 11 dec in ontvangst mogen nemen.Wackmack schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 08:19:
[Afbeelding]
Yes!! Werd vanmorgen wakker en pakte mijn telefoon. Kreeg toen vrij snel de melding van Amazon. 3 kliks later, zonder te lezen, deze mooie ps5 besteld.
Veel plezier ermee. Prachtige deal. Normaal is Amazon altijd sneller alleen nu met de kerst hangt het van de bezorgdiensten af. Als ze hem maandag nog versturen dan heb je hem uiterlijk woensdag gok ik.Wackmack schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 08:19:
[Afbeelding]
Toevoeging: dan moet hij echt verstuurd zijn en bij de bezorgdienst liggen. Ik had dpd vanuit uk en was er binnen 2 dagen. Als ze hem later pas versturen kun je met de kerstdagen zitten
[ Voor 9% gewijzigd door timpie81 op 19-12-2020 09:13 ]
Wow, dat klinkt heel goed, thnx!Aid schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 09:04:
[...]
Vaak zijn ze sneller dan de geplande datum. Wellicht wordt het al eind volgende week. Die van mij stond gepland op 22 dec, maar al 11 dec in ontvangst mogen nemen.
Aha, goed om te horen, zou wat zijn als die er voor de kerst al is.timpie81 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 09:05:
[...]
Veel plezier ermee. Prachtige deal. Normaal is Amazon altijd sneller alleen nu met de kerst hangt het van de bezorgdiensten af. Als ze hem maandag nog versturen dan heb je hem uiterlijk woensdag gok ik.
Toevoeging: dan moet hij echt verstuurd zijn en bij de bezorgdienst liggen. Ik had dpd vanuit uk en was er binnen 2 dagen. Als ze hem later pas versturen kun je met de kerstdagen zitten
Lekker gedaan, ik werd vannochtend ook wakker maar toen ik er op klikte stond er al product niet beschikbaar, moet wel binnen een halve seconde zijn geweest.Wackmack schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 08:19:
[Afbeelding]
Spannend... Als het 1jan wordt of later moet je invoerrechten en btw betalenWackmack schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 08:19:
[Afbeelding]
Die is echt wel over de grens voor 1 januariS0epkip schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 09:34:
[...]
Spannend... Als het 1jan wordt of later moet je invoerrechten en btw betalen
Wat is er mis mee dat de prijs zo veel lager is?
2e model maar stelt niks voor. Alleen de doos is beschadigd zie ik vaak. Al heel blij dat die binnen is! Kan hem later vast omruilen voor een disc versie, mocht dat nodig.Boterham71 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 10:09:
Wat is er mis mee dat de prijs zo veel lager is?
Ik krijg ook wat van BCC, namelijk geld terug.... Dus in januari verder hunten. Iemand hier die toevallig iets van een game mania heeft gehoord. Je zou denken dat zij ook stock hebben ontvangen.Shaker74 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 11:05:
[...]
Ja hoor ik kreeg hem. Wel met vertraging.
Zojuist een mailtje van MM ('s-Hertogenbosch) ontvangen:
"Beste klant,
Naar aanleiding van de vele vragen over de Playstation 5 versturen wij u deze mail. Aangezien u in december een bestelling heeft geplaatst voor de disk versie komen wij met een kleine update. Zoals u inmiddels weet zijn de eerste orders uitgeleverd aan de klant op chronologische wijze in onze lijst. Wij hebben helaas geen inzicht en dus duidelijkheid in wanneer wij vracht van de Playstation binnen krijgen die wij kunnen uitleveren. Echter zodra wij vracht binnen krijgen zullen wij u contacteren wanneer u aan de beurt bent. Dit zal altijd in chronologische volgorde zijn. Zodra wij uw Playstation binnen hebben hoort u meer van ons!
Mochten deze tijdens de lockdown binnenkomen dan zullen wij direct contact met u opnemen om deze te komen bezorgen."
"Beste klant,
Naar aanleiding van de vele vragen over de Playstation 5 versturen wij u deze mail. Aangezien u in december een bestelling heeft geplaatst voor de disk versie komen wij met een kleine update. Zoals u inmiddels weet zijn de eerste orders uitgeleverd aan de klant op chronologische wijze in onze lijst. Wij hebben helaas geen inzicht en dus duidelijkheid in wanneer wij vracht van de Playstation binnen krijgen die wij kunnen uitleveren. Echter zodra wij vracht binnen krijgen zullen wij u contacteren wanneer u aan de beurt bent. Dit zal altijd in chronologische volgorde zijn. Zodra wij uw Playstation binnen hebben hoort u meer van ons!
Mochten deze tijdens de lockdown binnenkomen dan zullen wij direct contact met u opnemen om deze te komen bezorgen."
Game Mania is behoorlijk stil, én hebben een langere wachtlijst, omdat ze al eerder begonnen zijn met het aannemen van bestellingen.cropolite schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:23:
[...]
Ik krijg ook wat van BCC, namelijk geld terug.... Dus in januari verder hunten. Iemand hier die toevallig iets van een game mania heeft gehoord. Je zou denken dat zij ook stock hebben ontvangen.
Heeft iemand die UPS als bezorger had via Amazon wel eens op zaterdag bezorgd gekregen of bezorgen ze niet op zaterdag?
Kreeg zojuist dezelfde mail binnen. Wel fijn dat ze even wat duidelijkheid verschaffen. Hopelijk zijn we snel aan de beurt!ferryc schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:23:
"Beste klant,
Als elke MM dit nou gewoon doet, scheelt heel veel klant vragen denk ik..ferryc schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 12:23:
"Beste klant,
Weten jullie of een website al eauxg online betrouwbaar is? Zij verkopen nu een bundle voor 700 euro met 2 controllers en spiderman... Alleen ik weet dus niet of dit betrouwbaar is...
Niet gebeld, maar krijg net een SMS van dynalogic dat ze morgen m'n bestelling komen brengen 😅
MediaMarkt duiven besteld op 17 september
Ga er niet van uit dat dat The Last Of Us Part II is 😅
[ Voor 12% gewijzigd door cypher21 op 19-12-2020 16:36 ]
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Wat denk je nu zelf??StefanFr12 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:20:
Weten jullie of een website al eauxg online betrouwbaar is? Zij verkopen nu een bundle voor 700 euro met 2 controllers en spiderman... Alleen ik weet dus niet of dit betrouwbaar is...
Als iedere grote retailer geen voorraad heeft dan zal die onbekende website toch zeker geen hebben?
Man, man, man, miserie, miserie
SPiET
Ja dat dacht ik dus ook al... maar had een klein beetje hoopspietie schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:26:
[...]
Wat denk je nu zelf??![]()
![]()
Als iedere grote retailer geen voorraad heeft dan zal die onbekende website toch zeker geen hebben?
Man, man, man, miserie, miserie
Ook als ik kijk naar hun post adres is het een of andere tokkie wijk
-knip- zie topicwaarschuwing
[ Voor 88% gewijzigd door Geronimous op 20-12-2020 22:05 ]
hahaha ja precies,Vincitore058 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:40:
Sommige mensen hier zijn wel echt wanhopig. Geen wonder dat er op marktplaats goede handel is. Waarom daar dan niet €700-€750 betalen vraag ik me dan af. Dan haal je hem toch gewoon bij iemand op?? Als je twijfelt of een site wel te vertrouwen is kan ik je zo wel zeggen dat hij dat waarschijnlijk niet is. Als je van je €700,- af wilt, heb ik nog wel een rekeningnummer voor je
Is er niet iets van een website of iets waar we hun website bij kunnen aangeven?
Er zullen ongetwijfeld mensen in trappen...
-knip V&A, ook verkapt, niet toegestaan. Lees de topicwaarschuwing-
[ Voor 81% gewijzigd door Geronimous op 20-12-2020 22:07 ]
SPiET
Geen vraag en aanbod hier.spietie schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:47:
[...]
Ja idd, dan nog is het niet te vertrouwen. Een vriend van me heeft ook nog een disc, te koop maar duurder maar is wel te vertrouwen (wel in BE). anders pm
En hoe heb je het gedaan met de rest betaling? Niks over gehoord?cypher21 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:21:
Niet gebeld, maar krijg net een SMS van dynalogic dat ze morgen m'n bestelling komen brengen 😅
Ik heb een preorder staan voor de levering begin 2021 bij Nedgame. Ik hoorde laatst van iemand dat ook Nedgame nog een nieuwe batch ps5's zou gaan uitleveren. Iemand hier ook voor die datum een preorder staan en enig idee of begin 2021 misschien nu al aan de beurt zou kunnen zijn?
Wat voor Preorder heb je gedaan? In de winkel of online?cypher21 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:21:
Niks van gehoord 😅Joelie schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:26:
[...]
En hoe heb je het gedaan met de rest betaling? Niks over gehoord?
17 september in de winkelJayKay1987 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:11:
[...]
Wat voor Preorder heb je gedaan? In de winkel of online?
[ Voor 33% gewijzigd door cypher21 op 19-12-2020 20:47 ]
ik heb een preorder voor begin 2021 bij Nedgame maar ik heb daar niks over gehoord dat ze het dit jaar nog gaan leverenCrystalViriS schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 17:30:
Ik heb een preorder staan voor de levering begin 2021 bij Nedgame. Ik hoorde laatst van iemand dat ook Nedgame nog een nieuwe batch ps5's zou gaan uitleveren. Iemand hier ook voor die datum een preorder staan en enig idee of begin 2021 misschien nu al aan de beurt zou kunnen zijn?
Hoezo krijg je een refund als ik vragen mag ? Jij had toch ook een leverdata van 18/19 december? Of ik ben nu volledig in de warValentinoa88 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 07:49:
Krijg officieel een refund van Amazon.Uk 3 december order. Liefst anders gezien en dat ze m in back order hielden.
Oorspronkelijke leverdatum was 8-9 november.BlackPink schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 19:38:
[...]
Hoezo krijg je een refund als ik vragen mag ? Jij had toch ook een leverdata van 18/19 december? Of ik ben nu volledig in de war
Vertraging opgelopen en toen 12-13 november. Toen is ie in Frankrijk kwijt geraakt -knip-. hij is toen niet vertrokken uit Frankrijk, wel aangekomen. Erna hadden ze gezegd. Er is een vertraging, wacht tot uiterlijk 18 november. Ik wist wel beter, want er was geen progressie in het zend proces. En vanaf vandaag, 19 november mocht ik weer klagen. Gaven ze aan dat ie idd echt weg was.... maar ze geen nieuwe order konden aanmaken omdat er geen voorraad was. En aan een back order aanhouden, konden ze niet. Dus enige optie een refund. Baal er nog steeds van... lekker “klant vriendelijk” daar!
* Beschuldigingen die je niet kunt bewijzen zijn ongewenst.
/f/image/Bdg2JmTRYkJDBKL5E1fiLkUl.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/xE5PxyFyJef8M8eje31ooiGD.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 2% gewijzigd door Geronimous op 20-12-2020 22:04 ]
Zo, das mooi kut allemaal. Wat je al zei; vooral jammer dat ze je niet gewoon een nieuwe plaatsje in de rij aanbieden i.p.v. je geld terug.Valentinoa88 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:05:
[...]
Oorspronkelijke leverdatum was 8-9 november.
Vertraging opgelopen en toen 12-13 november. Toen is ie in Frankrijk kwijt geraakt (gewoon gejat) hij is toen niet vertrokken uit Frankrijk, wel aangekomen. Erna hadden ze gezegd. Er is een vertraging, wacht tot uiterlijk 18 november. Ik wist wel beter, want er was geen progressie in het zend proces. En vanaf vandaag, 19 november mocht ik weer klagen. Gaven ze aan dat ie idd echt weg was.... maar ze geen nieuwe order konden aanmaken omdat er geen voorraad was. En aan een back order aanhouden, konden ze niet. Dus enige optie een refund. Baal er nog steeds van... lekker “klant vriendelijk” daar!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
ohh en November = December*
Volgens mij ook geen kansen voor begin 2021. Eind Januari/begin February denk ik.bie100 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 18:39:
[...]
ik heb een preorder voor begin 2021 bij Nedgame maar ik heb daar niks over gehoord dat ze het dit jaar nog gaan leveren
tja dat is ook nog begin 2021WinterX schreef op zondag 20 december 2020 @ 01:11:
[...]
Volgens mij ook geen kansen voor begin 2021. Eind Januari/begin February denk ik.
Denk dat we voor deze maand niks meer gaan zien van amazon helaas.
Ben er ook bang voor ja. Heb ook het idee dat andere aanbieders wachten tot januari. Zou het raar vinden als alleen mediamarkt een levering krijgt. Maar goed heb nog zat te doen op de ps4.oneshot1tkil schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:32:
Ik zou je wel aanraden als dat nog lukt nog een paar keer te bellen en dan te kijken wat andere medewerkers van de klantenservice zeggen. Meestal krijg je wel de goeie aan de lijn die net wel wat meer moeite voor je wilt doen!! Ik zag trouwens wel iemand met een soort gelijk iets in deze topic die alsnog een nieuwe order kreeg ipv een refund.
Valentinoa88 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 20:05:
[...]
Oorspronkelijke leverdatum was 8-9 november.
Vertraging opgelopen en toen 12-13 november. Toen is ie in Frankrijk kwijt geraakt (gewoon gejat) hij is toen niet vertrokken uit Frankrijk, wel aangekomen. Erna hadden ze gezegd. Er is een vertraging, wacht tot uiterlijk 18 november. Ik wist wel beter, want er was geen progressie in het zend proces. En vanaf vandaag, 19 november mocht ik weer klagen. Gaven ze aan dat ie idd echt weg was.... maar ze geen nieuwe order konden aanmaken omdat er geen voorraad was. En aan een back order aanhouden, konden ze niet. Dus enige optie een refund. Baal er nog steeds van... lekker “klant vriendelijk” daar!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ik heb dezelfde SMS ontvangen en vandaag een mail van Dynalogic dat bestelling vertraagd is en ik gebeld word voor een nieuwe bezorgafspraak. Heb echter geen PS5 in bestelling staan, wel TLOU2 vrijdag besteld.. dus ik vrees dat het daarover gaat indien je die ook besteld hebt....cypher21 schreef op zaterdag 19 december 2020 @ 16:21:
Maar waarom komt een game met een pakketdienst?bureno schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:25:
[...]
Ik heb dezelfde SMS ontvangen en vandaag een mail van Dynalogic dat bestelling vertraagd is en ik gebeld word voor een nieuwe bezorgafspraak. Heb echter geen PS5 in bestelling staan, wel TLOU2 vrijdag besteld.. dus ik vrees dat het daarover gaat indien je die ook besteld hebt....
Daarop weet Mediamarkt ongetwijfeld het antwoord, een game past gewoon door de brievenbus lijkt me ook..cronixx schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:07:
[...]
Maar waarom komt een game met een pakketdienst?
Precies, normaal gesproken komen de games die ik bestel gewoon door de brievenbus...bureno schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:20:
[...]
Daarop weet Mediamarkt ongetwijfeld het antwoord, een game past gewoon door de brievenbus lijkt me ook..
Ik heb die game ook besteld gisteren, en werd een half uur later gebeld door de MM the Wall of ik ‘s middags thuis was. Kwamen ze die game vanuit de winkel bezorgen.cronixx schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:31:
[...]
Precies, normaal gesproken komen de games die ik bestel gewoon door de brievenbus...
Whaha het was idd TLOU2 die net bezorgd werdbureno schreef op zondag 20 december 2020 @ 14:25:
[...]
Ik heb dezelfde SMS ontvangen en vandaag een mail van Dynalogic dat bestelling vertraagd is en ik gebeld word voor een nieuwe bezorgafspraak. Heb echter geen PS5 in bestelling staan, wel TLOU2 vrijdag besteld.. dus ik vrees dat het daarover gaat indien je die ook besteld hebt....
.. 🤣😭
Wat een grap.
Had niet verwacht dat ze die bezorgdienst inzetten voor een spel wat door de brievenbus past....
Tsja bizar toch...cronixx schreef op zondag 20 december 2020 @ 15:07:
[...]
Maar waarom komt een game met een pakketdienst?
[ Voor 14% gewijzigd door cypher21 op 20-12-2020 18:43 ]
Pff wat een trieste boel bij game mania BE sinds 8 augustus 2020 op de pre order maar nog steeds geen ps5 kreeg de beruchte mail van dat het voor 2021 zou zijn... ik ben het wachten wel een beetje zat als je het mij vraagt.
vragen over games is offtopic
zie topicwaarschuwing; geen discussies over doorverkoop
vragen over games is offtopic
zie topicwaarschuwing; geen discussies over doorverkoop
[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 20-12-2020 21:59 ]
Denk dat dat voor alle retailers geld...oneshot1tkil schreef op zondag 20 december 2020 @ 10:32:
Gisteren met veel geluk een ps5 Digital edition gekocht bij Amazon Co.uk. Heel benieuwd wat hiermee gebeurt ivm het nieuwe virus.
Las in de telegram groep dat het vracht verkeer ook tijdelijk stil ligt. Hopelijk valt het allemaal mee. Brexit natuurlijk ook nog straks.
https://twitter.com/PaulB.../1340752654675394560?s=19
Las in de telegram groep dat het vracht verkeer ook tijdelijk stil ligt. Hopelijk valt het allemaal mee. Brexit natuurlijk ook nog straks.
[ Voor 11% gewijzigd door Wackmack op 20-12-2020 21:45 ]
Voor de mensen die nog steeds op zoek zijn naar een PS5 starten we maandag met een nieuw kanaal, het oude kanaal word uitgezet, op Telegram te vinden: PS5 stock alerts
Pfff was te denken he dat dat weer ging gebeuren. Wel fijn dat je er een hebt kunnen kopen alvast proficiat!Wackmack schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:39:
Gisteren met veel geluk een ps5 Digital edition gekocht bij Amazon Co.uk. Heel benieuwd wat hiermee gebeurt ivm het nieuwe virus.
Het zou me inderdaad niet verbazen moest die een tijdje onderweg zijn grenzen zijn gesloten voor uk hier in belgie dan toch...
Geldt dit ook voor dit topic op tweakers?colorsone schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:18:
Voor de mensen die nog steeds op zoek zijn naar een PS5 starten we maandag met een nieuw kanaal, het oude kanaal word uitgezet, op Telegram te vinden: PS5 stock alerts
Ik begrijp je vraag niet.Joris8580 schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:20:
[...]
Geldt dit ook voor dit topic op tweakers?
Ik bedoel of dit topic hier waar we nu reageren ook sluit...
Nee, dit topic heeft niks te maken met dat kanaal 👍Joris8580 schreef op zondag 20 december 2020 @ 22:38:
[...]
Ik bedoel of dit topic hier waar we nu reageren ook sluit...
Vanaf volgend jaar invoerrechten en 21% btw betalen of niet omdat de bon op dit jaar staat ?Wackmack schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:39:
Mogelijk beetje importheffing en btw betalen na 1 januari.Wackmack schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:39:
Verder geen probleem.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Gisteren nog iets hij besteld bij Amazon uk. Het hele land is lockdown dus het lijkt toch logisch dat de warehouse medewerkers ook thuis zitten? Zou mij verbazen als er iets gebeurt deze week met de orders.
Ik denk dat er momenteel ook geen vrachtverkeer is. Dus echt volledige lockdown. Toch zeker voor 24u.Wackmack schreef op maandag 21 december 2020 @ 07:43:
Gisteren nog iets hij besteld bij Amazon uk. Het hele land is lockdown dus het lijkt toch logisch dat de warehouse medewerkers ook thuis zitten? Zou mij verbazen als er iets gebeurt deze week met de orders.
Voor zover het nieuws het weet: vrachtverkeer uitgezonderd zeiden ze vanochtend. Maar je moet wel rekening houden met vertragingen. Topdrukte bij de havens omdat iedereen wil bevoorraden voor de overgang en eventuele no-deal.Antigo schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:14:
[...]
Ik denk dat er momenteel ook geen vrachtverkeer is. Dus echt volledige lockdown. Toch zeker voor 24u.
Ik was ook degene die er zaterdag een scoorden vanuit UK, die van mij is al vanuit engeland naar frankrijk depot van amazon gegaan. Hoever is die van jou?Wackmack schreef op zondag 20 december 2020 @ 21:39:
Mocht er een PS5 met een vrachtwagen 90 een veerboot gaan dan heb je dikke pech. De Fransen willen alleen vracht zonder mensen op de boot, incl. de chauffeur.cropolite schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:18:
[...]
Voor zover het nieuws het weet: vrachtverkeer uitgezonderd zeiden ze vanochtend. Maar je moet wel rekening houden met vertragingen. Topdrukte bij de havens omdat iedereen wil bevoorraden voor de overgang en eventuele no-deal.
Perfect storm zo.. met bijna een no deal Brexit.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Zijn er meer mensen die eind november/ begin december hebben besteld bij Amazon en waar er nog geen klote is gebeurd met hun zending?
Had zelf de leverdatum van 18/19 december maar tot nu toe noppes nada. Ook nog geen nieuwe orderbevestiging met eventuele leverdata.
Al kan het zijn, dat de bestellingen van Amazon UK ook soms direct vanuit Frankrijk worden verscheept en je daardoor de importheffing ontloopt. Mijn Amazon NL bestelling (PS5) kwam ook via een warehouse in Frankrijk (en niet eens Duitsland).loekf2 schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:37:
[...]
Mocht er een PS5 met een vrachtwagen 90 een veerboot gaan dan heb je dikke pech. De Fransen willen alleen vracht zonder mensen op de boot, incl. de chauffeur.
Perfect storm zo.. met bijna een no deal Brexit.
Toch wel raar eigelijk, bestellingen van 3-12 die gepland stonden voor 19-22 zijn al geleverd.BlackPink schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:49:
Zijn er meer mensen die eind november/ begin december hebben besteld bij Amazon en waar er nog geen klote is gebeurd met hun zending?Had zelf de leverdatum van 18/19 december maar tot nu toe noppes nada. Ook nog geen nieuwe orderbevestiging met eventuele leverdata.
Ik zou vandaag nog afwachten, daarna bellen. UPS bezorgt niet op zaterdag dus dat kan het zijn. Mocht je ook nog geen bericht van UPS hebben dan kun je er vanuit gaan dat het mis is. Even contact opnemen dus.BlackPink schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:49:
Zijn er meer mensen die eind november/ begin december hebben besteld bij Amazon en waar er nog geen klote is gebeurd met hun zending?Had zelf de leverdatum van 18/19 december maar tot nu toe noppes nada. Ook nog geen nieuwe orderbevestiging met eventuele leverdata.
Amazon wijst een order toe aan een magazijn, daarna is het afhankelijk van wanneer het magazijn nieuwe voorraad krijgt wanneer jij het krijgt.Jieve schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:53:
[...]
Toch wel raar eigelijk, bestellingen van 3-12 die gepland stonden voor 19-22 zijn al geleverd.
Amazon verstuurt op dit moment geen ps5's van het ene magazijn naar het andere, puur omdat ze overal backorders hebben.
Zijn er nog mensen gecontact over MM leveringen vanuit de winkel?
Zowel bij Amazon NL, Amazon DE en Amazon UK zijn bestellingen uitgeleverd bij mij en een aantal vrienden. Denk dat hier iets niet goed gaat.BlackPink schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:49:
Vanuit MM Arnhem nog geen bericht.Gieter90 schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:09:
Zijn er nog mensen gecontact over MM leveringen vanuit de winkel?
XC40SMER|11kWp|HA Yellow
Vanmorgen even gebeld n.a.v. van jullie berichten. Het is inderdaad fout gegaan met de CC ik had in mijn account mijn creditcard toegevoegd als betalingsmethode. Deze stond gekoppeld in mijn wallet, echter is er dan ook nog een kopje settings, en daar staat ''Your default purchase preference'' Hier had ik de kaart ook nog moeten koppelenElectromonkey schreef op maandag 21 december 2020 @ 10:10:
[...]
Zowel bij Amazon NL, Amazon DE en Amazon UK zijn bestellingen uitgeleverd bij mij en een aantal vrienden. Denk dat hier iets niet goed gaat.
Ik kan je wel vertellen hoe verder... Je moet gewoon wachten op de volgende levering. Als ze het niet geannuleerd hebben, en daar lijkt het niet op, dan zit je gewoon bij de volgende batch.BlackPink schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:20:
[...]
Vanmorgen even gebeld n.a.v. van jullie berichten. Het is inderdaad fout gegaan met de CC ik had in mijn account mijn creditcard toegevoegd als betalingsmethode. Deze stond gekoppeld in mijn wallet, echter is er dan ook nog een kopje settings, en daar staat ''Your default purchase preference'' Hier had ik de kaart ook nog moeten koppelen![]()
De afgelopen weken diverse mensen gesproken van Amazon maar was hier nog niet eerder op gewezen. Dit is ook de reden dat er nog niks verstuurd is. Afijn alles nu geüpdatet en moet nu 48 uur wachten en zal dan een email ontvangen met hoe nu verder.
Wie heeft er bij Max ict kunnen bestellen afgelopen week? Erg benieuwd hoe dat verder zal verlopen.
Jup zo ziet het er wel naar uit. Opzich vind ik dat niet erg als er dan hopelijk een nieuwe verwachte leverdatum in beeld komt. Nu staat mijn order al ruim 2 weken op dispatching now en werden er allerlei dingen gezegd zoals nee hij komt echt of gaat wegens drukte iets later weg. Terwijl dat hij op deze manier nooit zou weggaan als ik dit niet had aangepast.Boterham71 schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:24:
[...]
Ik kan je wel vertellen hoe verder... Je moet gewoon wachten op de volgende levering. Als ze het niet geannuleerd hebben, en daar lijkt het niet op, dan zit je gewoon bij de volgende batch.
Als je voor de bezorgdatum al belt, dan krijg je ook gewoon onzinverhalen te horen. Die datum is nu enkele dagen verstreken en dan gaan ze echt kijken.BlackPink schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:30:
[...]
Jup zo ziet het er wel naar uit. Opzich vind ik dat niet erg als er dan hopelijk een nieuwe verwachte leverdatum in beeld komt. Nu staat mijn order al ruim 2 weken op dispatching now en werden er allerlei dingen gezegd zoals nee hij komt echt of gaat wegens drukte iets later weg. Terwijl dat hij op deze manier nooit zou weggaan als ik dit niet had aangepast.
Ik heb een bestelling kunnen plaatsen op 10 december op Amazon.nl. In die window van 30 seconden. De afgelopen dagen volg ik de bestelling en is die vanuit Corbeil Essonnes nu vanacht in Apeldoorn aangekomen. Leverdatum is morgen tussen 11u en 15u :)! Ik denk dat ik dus van geluk kan spreken... Wel hopen dat het niet een doos Lego of een koffiezet apparaat is... Die hebben we net al nieuw gekocht ;(!BlackPink schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:49:
=== EDIT
Ok, oke... Ik realiseer me dat ik nu misschien wel de biggest D van het forum zal zijn... Maar nog geen 5 minuten na het posten van mijn update... Staat hier de UPS bezorger voor de deur... Ik ga dus de boel installeren... Ik kon het niet geloven... Ik maak de deur open, mijn vrouw kijkt mee. Ik neem het pakketje aan, bedank de man en doe de deur rustig dicht... Ik leg het pakket neer en begin meteen in de doos te scheuren...
Success met de hunt iedereen
[ Voor 23% gewijzigd door r.lautan op 21-12-2020 11:49 . Reden: Ongeloof ]
Veel plezier ermee goed te horenr.lautan schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:33:
[...]
Ik heb een bestelling kunnen plaatsen op 10 december op Amazon.nl. In die window van 30 seconden. De afgelopen dagen volg ik de bestelling en is die vanuit Corbeil Essonnes nu vanacht in Apeldoorn aangekomen. Leverdatum is morgen tussen 11u en 15u :)! Ik denk dat ik dus van geluk kan spreken... Wel hopen dat het niet een doos Lego of een koffiezet apparaat is... Die hebben we net al nieuw gekocht ;(!
=== EDIT
Ok, oke... Ik realiseer me dat ik nu misschien wel de biggest D van het forum zal zijn... Maar nog geen 5 minuten na het posten van mijn update... Staat hier de UPS bezorger voor de deur... Ik ga dus de boel installeren... Ik kon het niet geloven... Ik maak de deur open, mijn vrouw kijkt mee. Ik neem het pakketje aan, bedank de man en doe de deur rustig dicht... Ik leg het pakket neer en begin meteen in de doos te scheuren...
Success met de hunt iedereen<3!
Hier gebeurt weinig, hij is halverwege bij dispached. Zal dus helaas niet voor de kerst zijn. Maar ben al lang blij, dat ik überhaupt een playstation 5 heb kunnen bestellen.timetje100 schreef op maandag 21 december 2020 @ 09:33:
[...]
Ik was ook degene die er zaterdag een scoorden vanuit UK, die van mij is al vanuit engeland naar frankrijk depot van amazon gegaan. Hoever is die van jou?
Ik gun het je van harte had zelf ook gehoopt op zo'n soort levertraject maar helaasr.lautan schreef op maandag 21 december 2020 @ 11:33:
[...]
Ik heb een bestelling kunnen plaatsen op 10 december op Amazon.nl. In die window van 30 seconden. De afgelopen dagen volg ik de bestelling en is die vanuit Corbeil Essonnes nu vanacht in Apeldoorn aangekomen. Leverdatum is morgen tussen 11u en 15u :)! Ik denk dat ik dus van geluk kan spreken... Wel hopen dat het niet een doos Lego of een koffiezet apparaat is... Die hebben we net al nieuw gekocht ;(!
=== EDIT
Success met de hunt iedereen<3!
Net gebeld door mm the wall dat ze hem morgen komen bezorgen!
Nice man! Gelukkig gebeurd er toch nog wat... hopelijk volgen er snel meer filialen..Stekkermans schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:14:
Net gebeld door mm the wall dat ze hem morgen komen bezorgen!![]()
Ben mijn telefoontje hier van MM Arnhem ook nog aan t afwachten. Anders hopen dat ze plots voor de deur staan toch
Lekker man! Ik reed vandaag langs en zag dat die service balie open was. Ik ben gelijk naar binnen gerend. Ze vertelden dat in de loop van de dag, uiterlijk morgen iedereen gebeld is. Binnen 4 dagen proberen ze alles te leveren.💪🏾Stekkermans schreef op maandag 21 december 2020 @ 15:14:
Net gebeld door mm the wall dat ze hem morgen komen bezorgen!![]()
Hoorde je hem al roepen vanuit het magazijn? Zo zuur dat ze hem niet even mochten pakken. Was je direct klaar geweest.😊nathanderapper schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:31:
[...]
Lekker man! Ik reed vandaag langs en zag dat die service balie open was. Ik ben gelijk naar binnen gerend. Ze vertelden dat in de loop van de dag, uiterlijk morgen iedereen gebeld is. Binnen 4 dagen proberen ze alles te leveren.💪🏾
Er is dus weer voorraad... en nu maar hopen dat die game mania ook weer voorraad krijgt dan ben ik eindelijk ook klaar. Maar vrees er wat voornathanderapper schreef op maandag 21 december 2020 @ 16:31:
[...]
Lekker man! Ik reed vandaag langs en zag dat die service balie open was. Ik ben gelijk naar binnen gerend. Ze vertelden dat in de loop van de dag, uiterlijk morgen iedereen gebeld is. Binnen 4 dagen proberen ze alles te leveren.💪🏾
Deze voorraad ligt er sinds vorige week dinsdag alJoris8580 schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:37:
[...]
Er is dus weer voorraad... en nu maar hopen dat die game mania ook weer voorraad krijgt dan ben ik eindelijk ook klaar. Maar vrees er wat voor
Wacht zelf ook op de GM maar die zijn echt al even stil. Jammer dat ik niet bij de mediamarkt heb besteld.Joris8580 schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:37:
[...]
Er is dus weer voorraad... en nu maar hopen dat die game mania ook weer voorraad krijgt dan ben ik eindelijk ook klaar. Maar vrees er wat voor
Ow was me niet helemaal duidelijk... zal dus weer noppes worden...nathanderapper schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:41:
[...]
Deze voorraad ligt er sinds vorige week dinsdag al
Ja echt wel... ik sta op de pre order sinds 8 augustus en ben het wachten wel zat nu... maar ja niets aan te doen.cropolite schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:48:
[...]
Wacht zelf ook op de GM maar die zijn echt al even stil. Jammer dat ik niet bij de mediamarkt heb besteld.
Same hoor! Ik sinds juni 2020Joris8580 schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:49:
[...]
Ja echt wel... ik sta op de pre order sinds 8 augustus en ben het wachten wel zat nu... maar ja niets aan te doen.
Ja ik in Kortrijk BE de vorige keer dat ik belde zaten ze de pre orders tot tegen de zomer uit te leveren maar was voor de derde zeer kleine levering. Ik denk dat we hem niet meer moete verwachten voor 2021.cropolite schreef op maandag 21 december 2020 @ 17:50:
[...]
Same hoor! Ik sinds juni 2020Welk filiaal heb jij? Ik Utrecht. Zal wel een flinke lijst zijn 😂
Had ik dit geweten was ik naar MM gegaan
MM Amersfoort heeft al sinds dinsdag voorraad (volgens de API). Vrijdag heb ik ze gebeld om te vragen wat hun beleid is met de pre-orders tijdens lockdown, daar waren ze toen nog niet uit. Ze konden ook niet bevestigen dat de voorraad al binnen was.. of de API klopt niet, of ze geven bewust geen info..
Ja toch een beetje vreemd hoe groot de verschillen zijn per filiaal. De een is al aan het leveren en de ander laat niets los. Wachten is niet zo erg, maar een beetje transparantie zou fijn zijn.Gieter90 schreef op maandag 21 december 2020 @ 19:25:
MM Amersfoort heeft al sinds dinsdag voorraad (volgens de API). Vrijdag heb ik ze gebeld om te vragen wat hun beleid is met de pre-orders tijdens lockdown, daar waren ze toen nog niet uit. Ze konden ook niet bevestigen dat de voorraad al binnen was.. of de API klopt niet, of ze geven bewust geen info..
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/NxjxXYK2OacAsTueWZzY8c5G.png?f=fotoalbum_large)