• BlackPink
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 31-03-2021
Meer mensen hier last van als ze op PC/laptop de tracking willen checken.
Heel de dag heb ik helaas deze melding al.
Vervolgens word ik doorgestuurd naar de beginpagina.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r7FBpmJBYviW7GN5iQDMBj0C4Hk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ipsy8PeAkTjz8G3e01lcAsGS.png?f=fotoalbum_large

• raishel70
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-10 10:42
Hier ook mijn bestelling overhandigd aan DPD. Geschatte levering is vrijdag 11 december.

Amazon uk

[ Voor 6% gewijzigd door raishel70 op 08-12-2020 20:54 ]

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-11 20:51

Zyron

BWRAAAAP

Argh, ik zit mezelf zo vreselijk in de weg, haha.

Ergens heb ik alle geduld van de wereld en boeit het me echt niet of mijn PS5 vrijdag, zaterdag of volgende week geleverd wordt. Anderzijds -> met de factuur met shipdate vandaag ben ik toch wel zo benieuwd of dat kreng vanavond nog de deur uit gaat... :D

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Mijn amazon.co.uk reservering v/d creditcard is ook vandaag omgezet naar een volledige afschrijving. Dus ondanks dat er in het overzicht weinig lijkt te gebeuren zijn ze er toch mee bezig denk ik dan maar. :)

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:29
BadWampa schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:17:
Mijn amazon.co.uk reservering v/d creditcard is ook vandaag omgezet naar een volledige afschrijving. Dus ondanks dat er in het overzicht weinig lijkt te gebeuren zijn ze er toch mee bezig denk ik dan maar. :)
Had jij een 0 CC reservering of volledig bedrag? Mijne is al vanaf dag 1 volledig in pending.

Signature

• Vaenir
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06-10-2023
BadWampa schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:17:
Ik gun het je van hart maar geloof mij, dit zegt niks. Ik spreek uit ervaring.. :+

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
mouzetc schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:18:
[...]

Had jij een 0 CC reservering of volledig bedrag? Mijne is al vanaf dag 1 volledig in pending.
Volledig bedrag was al gereserveerd, maar nu staat het echt als een afboeking genoteerd.
Vaenir schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:20:
[...]

Ik gun het je van hart maar geloof mij, dit zegt niks. Ik spreek uit ervaring.. :+
Nee, ben ik me van bewust maar het is wel fijn om te zien als er wat actie plaats vindt. Nu staat de levering pas op volgende week dus maak me verder nog niet druk. :)

• rvandeven
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-08-2022
had bij Amazon UK 8/9 dec, maar zoals een aantal mensen hier is delivery date pending geworden.
Heb een paar keer contact gehad met customer support, omdat er ook wat issues op de dag van de bestelling met credit card was, zit ik er boven op.

Het officiele verhaal lijkt nu te zijn vertraging met dispatching, op het moment van schrijven wat gisteren om 09:00 was gingen ze proberen binnen 48 uur de PS5 disc editie te versturen, en automatisch shipping type upgraden (vraag is wat daar op dit punt nog impact van zal zijn).

Zal dus mogelijk combinatie zijn dus van voorraad allocatie van ps5 over de fullfilment centers en dat die fullfilment centers die voorraad hebben achter lopen op de algehele amazon orders weg te werken.

Maar ik zie van de ene kant liever een harde datum voor volgende week, dan dat ze dagen in onzekerheid laten zitten terwijl ik em dan deze week wss alsnog krijg.

• MarinoFalco
  • Laatst online: 16-02-2021
Mijn bestelling van Amazon FR is ook eindelijk in 'en cours de preparation' geschoten. Wil dit iets zeggen?Bestelling van 3/12, nog geen leveringsdatum. Ben wel al blij dat er beweging is.

• diamonddimroy
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-12-2020
rvandeven schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:49:
had bij Amazon UK 8/9 dec, maar zoals een aantal mensen hier is delivery date pending geworden.
Heb een paar keer contact gehad met customer support, omdat er ook wat issues op de dag van de bestelling met credit card was, zit ik er boven op.

Het officiele verhaal lijkt nu te zijn vertraging met dispatching, op het moment van schrijven wat gisteren om 09:00 was gingen ze proberen binnen 48 uur de PS5 disc editie te versturen, en automatisch shipping type upgraden (vraag is wat daar op dit punt nog impact van zal zijn).

Zal dus mogelijk combinatie zijn dus van voorraad allocatie van ps5 over de fullfilment centers en dat die fullfilment centers die voorraad hebben achter lopen op de algehele amazon orders weg te werken.

Maar ik zie van de ene kant liever een harde datum voor volgende week, dan dat ze dagen in onzekerheid laten zitten terwijl ik em dan deze week wss alsnog krijg.
zeker mee eens

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-11 23:04
Playstation van de media markt online is eindelijk verstuurd bestelt op 18 november

• phxzy
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-08-2022
MarinoFalco schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:59:
Mijn bestelling van Amazon FR is ook eindelijk in 'en cours de preparation' geschoten. Wil dit iets zeggen?Bestelling van 3/12, nog geen leveringsdatum. Ben wel al blij dat er beweging is.
Zou ik ook wel willen weten. Enige is dat bij mij staat gepande levering op 22 dec.

• mouzetc
Heb ik al 3 dagen helaas (levering 8-9) december. Heb geen idee wat het inhoud..

Signature

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
Helaas heb ik dit al een week... Ook geen idee wat dit precies betekent.

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:26
Alle amazon fr bestellingen van 3 december. Het kan altijd erger er zijn mensen die 23 november besteld hebben en er nog niks veranderd is in de bestelling;)

• BooYooToo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-11 10:44
3 dec disc versie besteld bij amazon.co.uk. verwachte levering was 8-9 dec. Vanochtend naar dispatching now gegaan en net naar dispatched. Pakketje vertrekt uit GB balby.

Leverdatum is nu 15 december!

• mouzetc
ElMayo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:05:
Alle amazon fr bestellingen van 3 december. Het kan altijd erger er zijn mensen die 23 november besteld hebben en er nog niks veranderd is in de bestelling;)
Wel afhankelijk van je geplande leverdatum natuurlijk :p Als je 18-19dec hebt dan snap ik dat er nog weinig gebeurd is. Als ie vroeger gepland is wel extra zuur natuurlijk!

Signature

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:26
mouzetc schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:06:
[...]

Wel afhankelijk van je geplande leverdatum natuurlijk :p Als je 18-19dec hebt dan snap ik dat er nog weinig gebeurd is. Als ie vroeger gepland is wel extra zuur natuurlijk!
Het is toch raar dat een bestelling die later geplaatst is sowieso voorrang heeft of ben ik raar?.. :p ongeacht leverdatum

• mouzetc
ElMayo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:07:
[...]

Het is toch raar dat een bestelling die later geplaatst is sowieso voorrang heeft of ben ik raar?.. :p ongeacht leverdatum
True, maar als ze order koppelen aan verwachte vracht/producten is het wel iets logischer te verklaren voor een mega bedrijf. Alleen twijfel ik er wel aan of dat wel allemaal zo goed werkt en krom is het natuurlijk wel!

Signature

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 05-11 08:48
Zojuist vetrokken uit amazon uk magazijn en de t&t van dpd geeft al aan dat hij nog een dag eerder aankomt namelijk de 10e ipv 11e

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 19:31
EL-Nino-1980 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:12:
Zojuist vetrokken uit amazon uk magazijn en de t&t van dpd geeft al aan dat hij nog een dag eerder aankomt namelijk de 10e ipv 11e
Hoe kom je daaraan

Steam: CatBearCow

• EL-Nino-1980
Staat in de t&t link van mail van dpd

• touzani
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:52
EL-Nino-1980 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:12:
Hier ook levering a.s. donderdag volgens trace.

• MartinH86
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16-09-2024
Besteld op 3-12 via amazon.de met verwachte bezorgdatum 19 - 22 december.
Betreft Digital Edition.
Levering morgen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mAnuJ3cvtWzPl65Y9OSIEEeMI5o=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tKTuLiqSFO1KkywJVNqKuW33.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 11% gewijzigd door MartinH86 op 08-12-2020 22:38 ]

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 31-10 19:31
Iets meer info mag best, zegt zo weinig anders..

Steam: CatBearCow

• Pricecheck
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12-10-2023
PlayStation 5 Console https://www.amazon.co.uk/...5D93?_encoding=UTF8&psc=1

Klopt niet lijkt mij...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DtxGZ84X0rKPdyG0RLJfSxD1dEY=/x800/filters:strip_exif()/f/image/XpvPSJ97ebkMkURwJDO1P0g4.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 60% gewijzigd door Pricecheck op 08-12-2020 22:38 ]

• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21-10 16:39
Aardige pricecheck. Ik zeg doen!

Edit: sorry deze kwam vanmiddag ook al langs. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Boterham71 op 08-12-2020 22:39 ]

• Pricecheck
Boterham71 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 22:38:
[...]

Aardige pricecheck. Ik zeg doen!
😂😅 mijn naam heeft er mee te maken, maar dit is te mooi om waar te zijn!

• LQG
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-12-2022

LQG

Zojuist T&T ontvangen van mijn order bij Amazon.de DE versie. Zou vandaag geleverd worden en sprong vandaag om naar ‘levertijd onbekend’.

Wordt morgen geleverd *O*

• raishel70
  • Laatst online: 22-10 10:42
Verzend kosten zijn duurder dan de c7 kabel

😥

• ryderb
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-02 12:47
raishel70 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:04:
Verzend kosten zijn duurder dan de c7 kabel

😥
3,99 bij de Praxis

• Pricecheck
LQG schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:00:
Zojuist T&T ontvangen van mijn order bij Amazon.de DE versie. Zou vandaag geleverd worden en sprong vandaag om naar ‘levertijd onbekend’.

Wordt morgen geleverd *O*
Netjes, gefeliciteerd!

• rvandeven
rvandeven schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 21:49:

Dispatch email gekregen. Zegt nu wel 15 dec, DHL doet er dus een week over? Weird, maar blij.

• FurankuNL
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Ook mijn bestelling van 3 december op Amazon.de is vanavond verzonden en wordt morgen bezorgd. Deze stond eerst op 19 - 22 december.

• Kakwin
  • Laatst online: 28-11-2023
FurankuNL schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:43:
Ook mijn bestelling van 3 december op Amazon.de is vanavond verzonden en wordt morgen bezorgd. Deze stond eerst op 19 - 22 december.
Zeker een digital? Lijkt dat de Digital verzonden worden vandaag op De.

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-10 10:08
Mijn Amazon UK order van 3 December, geplant voor 18-19 December, staat nu op Dispatching Now. Of dit dan ook echt gaat gebeuren weet ik niet, hier spraken mensen eerder dat dit er bij hun al een paar dagen stond.

Ik kan nu ook een packing slip bekijken, dit was vanmiddag nog niet.

• Sannies
  • Laatst online: 04-06 15:07
stfnz schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:46:
Mijn Amazon UK order van 3 December, geplant voor 18-19 December, staat nu op Dispatching Now. Of dit dan ook echt gaat gebeuren weet ik niet, hier spraken mensen eerder dat dit er bij hun al een paar dagen stond.

Maak maar alvast plek voor je PS5 dan. Die komt er spoedig aan :-)

Fijn dat er zo links en rechts vooruitgang is bij velen!

• FurankuNL
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
Kakwin schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:45:
[...]

Zeker een digital? Lijkt dat de Digital verzonden worden vandaag op De.
Klopt, is een digital!

• rvandeven
stfnz schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:46:

Ja, er lijkt weer beweging te zijn in de UK. Net een dispatch email gehad op mijn order van 3 dec

• diamonddimroy
rvandeven schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:57:
[...]

Ja, er lijkt weer beweging te zijn in de UK. Net een dispatch email gehad op mijn order van 3 dec
waar komt dit te staan prepare fir dispatch of dispatched.
hier?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fKKo7B_bUpF8aCjWSDNaGZw4844=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RAa0qkC7cdHLqmIhVbwVKcvB.jpg?f=fotoalbum_large

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-11 20:51

Zyron

BWRAAAAP

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vq-is1yEIG58zuMA_160fjv4pDA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wFFxa8Es12y7A0vUqVddMzHg.jpg?f=fotoalbum_large

Dit lijkt me toch weinig realistisch.. 😅

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• diamonddimroy
Zyron schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:07:
[Afbeelding]

Dit lijkt me toch weinig realistisch.. 😅
zou wel lekker zijn,best knap ook trouwens

• Sannies
diamonddimroy schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:04:
[...]

waar komt dit te staan prepare fir dispatch of dispatched.
hier?[Afbeelding]
Je zou kunnen klikken op 'invoice' en daar 'order summary' kunnen klikken. Staat daar in de invoice nog iets van 'not yet dispatched' (meen ik) dan zal het voorlopig nog niet worden. (Al kan dat ook zo omslaan, vergis je niet, het kan SNEL gaan)

Het is geen waterdichte check maar als er staat preparing for dispatch dan weet je in ieder geval dat er een keer wat gaat gebeuren. Dan kan het nog wel even duren maar dan is er tenminste iets aan de hand.

Krijg je daadwerkelijk ook een bon / nota etc te zien dan komt het heel snel goed maar dan zal je vast en zeker ook al mail hebben ontvangen.

Mijn ervaring althans... Niet alleen met de PS5.

[ Voor 11% gewijzigd door Sannies op 09-12-2020 00:19 ]

• 0619tje
  • Laatst online: 15-04-2021
Nadat mijn bestelling de 6e onderweg was gegaan werd mijn bezorg indicatie een dag vertraagd naar de 10e.

Nu dat hij vandaag in frankrijk aankwam, is hij nu weer naar de originele bezorgdag gegaan. Oftewel, morgen word mijn disk editie uit de UK bezorgd _/-\o_

Heb al een compensatie gekregen voor de vertraging maar ach

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:51
Sannies schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:14:
[...]

Je zou kunnen klikken op 'invoice' en daar 'order summary' kunnen klikken. Staat daar in de invoice nog iets van 'not yet dispatched' (meen ik) dan zal het voorlopig nog niet worden. (Al kan dat ook zo omslaan, vergis je niet, het kan SNEL gaan)

Het is geen waterdichte check maar als er staat preparing for dispatch dan weet je in ieder geval dat er een keer wat gaat gebeuren. Dan kan het nog wel even duren maar dan is er tenminste iets aan de hand.

Krijg je daadwerkelijk ook een bon / nota etc te zien dan komt het heel snel goed maar dan zal je vast en zeker ook al mail hebben ontvangen.

Mijn ervaring althans... Niet alleen met de PS5.
Franse order staat al een tijdje op preparing for dispatch, de disc zelfs met zo een pickbon (vanaf 2 december). Echter nog steeds niet verzonden. Dus dat zegt ook niet alles.

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:51
0619tje schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:22:
Nadat mijn bestelling de 6e onderweg was gegaan werd mijn bezorg indicatie een dag vertraagd naar de 10e.

Nu dat hij vandaag in frankrijk aankwam, is hij nu weer naar de originele bezorgdag gegaan. Oftewel, morgen word mijn disk editie uit de UK bezorgd _/-\o_

Heb je compensatie gekregen of alleen refund van de verzendkosten die je te veel hebt betaald wat niet nodig was?

Ik had namelijk en refund en compensatie gekregen in cadeaubon amazon.

• Sannies
xminator schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:24:
[...]

Franse order staat al een tijdje op preparing for dispatch, de disc zelfs met zo een pickbon (vanaf 2 december). Echter nog steeds niet verzonden. Dus dat zegt ook niet alles.
Klopt, zeer zeker niet. Over algemeen echter meestal wel is mijn ervaring met bestellingen rond de levertijd en bij mij liep dat ook zo met mijn PS5 maar uiteindelijk kan je er gewoon weinig vat op krijgen. Al die 'bewegingen' zullen niet veel zeggen als de leverdatum nog 2 weken verder is maar rond de verwachte levertijd is het wel (meestal) een goede indicatie. Meestal.

Uiteindelijk is het gewoon afwachten tot je de T&T mail krijgt :+

E) iets meer verduidelijking, het is laat :P

[ Voor 5% gewijzigd door Sannies op 09-12-2020 00:30 ]

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Hoop echt dat de PS5 de komende dagen gewoon goed beschikbaar komt. Lees hier al genoeg verhalen over Amazon leveringen. Had er zelf 4 besteld, waarvan ik er uiteindelijk 3 weer geannuleerd heb (stonden op punt van verzending). Inmiddels ook al de PS5 twee weken in huis van Amazon UK.

* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 36% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 18:16 ]

hi!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05-11 11:41

luppien

All u have R Belong To Me

Ik heb nu een factuur bij mijn .fr order van 23 november, die had ik eerder nog niet. Er beginnen dus dingen te bewegen. Opvallend is dat er een .co.uk bestelnummer bijzit, is dat normaal?

• 0619tje
xminator schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:25:
[...]

Heb je compensatie gekregen of alleen refund van de verzendkosten die je te veel hebt betaald wat niet nodig was?

Ik had namelijk en refund en compensatie gekregen in cadeaubon amazon.
Ik heb een refund gekregen van amazon voor de verzendkosten, iets meer dan €10 terug geboekt gekregen op de CC

• 0619tje
0619tje schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:22:

Ik ben wel een sukkel, want dit was natuurlijk na middernacht 😂 word hem dus niet ‘vandaag’

• Sannies
0619tje schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:47:
[...]

Ik ben wel een sukkel, want dit was natuurlijk na middernacht 😂 word hem dus niet ‘vandaag’
Ach, UK loopt een uur achter, toch. Wie weet! :+

Haha, ach, je krijgt hem snel in ieder geval! Erg fijn!

Edit : en ik lees het helemaal verkeerd dus ik denk dat ik naar bed moet, haha

[ Voor 10% gewijzigd door Sannies op 09-12-2020 00:54 ]

• 0619tje
Sannies schreef op woensdag 9 december 2020 @ 00:53:
[...]

Ach, UK loopt een uur achter, toch. Wie weet! :+

Haha, ach, je krijgt hem snel in ieder geval! Erg fijn!

Edit : en ik lees het helemaal verkeerd dus ik denk dat ik naar bed moet, haha
Ik ook 😂 goede nacht allen

• MarinoFalco
En nu naar 'En préparation pour expédition' 🤞

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-11 19:49

TradeMarkNL

Videoproducer
Mijn bestelling van Amazon.fr is inmiddels verzonden en de verwachtte leverdatum van de 19e is aangepast naar de 12e. *O*

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-10 21:39
Voor de mensen die hun bestelling uit Frankrijk verzonden zien worden: betreft dit digital of disk? Bij mij gebeurt er mooi niks!

• TradeMarkNL
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 03-11 19:49

TradeMarkNL

Videoproducer
Digital hier.

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-10 10:08
3-12 bestelling, voormalige leverdatum 18-19 dec van Amazon UK nu onderweg. Verwacht op Maandag.

• rvanp
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 10:52
stfnz schreef op woensdag 9 december 2020 @ 04:08:
3-12 bestelling, voormalige leverdatum 18-19 dec van Amazon UK nu onderweg. Verwacht op Maandag.
Dat is mooi!
Hier nu het bedrag van de CC afgeschreven, gisteren nog niet. Status bestelling hier nog steeds op “Getting ready for dispatch”. Leverdatum 18-19 december
- Besteld op 3 december (Amazon uk) disk editie standaard delivery.
:)

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:31
Mijn Amazon UK order staat in mijn account nog niet eens op dispatched, krijg ik zojuist een mail van DHL dat ze voor de deur staan vanavond met een pakket van Amazon... *O*

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 03-11 22:32
Electromonkey schreef op woensdag 9 december 2020 @ 06:22:
Mijn Amazon UK order staat in mijn account nog niet eens op dispatched, krijg ik zojuist een mail van DHL dat ze voor de deur staan vanavond met een pakket van Amazon... *O*
Met je Braun Oral-B tandenborstel die je vriendin op black friday had besteld. *O* -O- :( :+

• Kakwin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dizfCeTEDKqES3o_H2JXbuuqEDw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BHGdQL22S6FoRDB6LFr71ffH.jpg?f=fotoalbum_large

Van de Franse discord van consolefun.Fr die zouden een amazon medewerker als tipgever hebben. Ook de site waar die 20k gerucht van is, waar toen ook die orderlijst gepost werd . Heb even google translate erop gegooid. Volgens dit zou amazon dus nieuwe voorraad binnenkrijgen waarschijnlijk voor de 3 Dec orders. Dus als waar is zullen veel 3 dec orders vandaag verwerkt/verstuurd gaan worden
Ze zouden vanochtend al wat binnen hebben gekregen en nog 2 ladingen van 1548 stuks later vandaag.
Mischien dat er dus ook nog wat in de verkoop gaat.
Vraag of de tipgever echt is maar dat zal vandaag/morgen wel duidelijk zijn

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KH5qjuR_VIBzG8T0afSeBm0Ohh4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/WrWUgnOIiz7j3dU76n5uY8eM.png?f=fotoalbum_large

Dit was de orderlijst die ze toen op hun discord hadden geplaatst over die 20k gerucht.

• pirader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Kakwin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 06:48:
[Afbeelding]

Van de Franse discord van consolefun.Fr die zouden een amazon medewerker als tipgever hebben. Ook de site waar die 20k gerucht van is, waar toen ook die orderlijst gepost werd . Heb even google translate erop gegooid. Volgens dit zou amazon dus nieuwe voorraad binnenkrijgen waarschijnlijk voor de 3 Dec orders. Dus als waar is zullen veel 3 dec orders vandaag verwerkt/verstuurd gaan worden
Ze zouden vanochtend al wat binnen hebben gekregen en nog 2 ladingen van 1548 stuks later vandaag.
Mischien dat er dus ook nog wat in de verkoop gaat.
Vraag of de tipgever echt is maar dat zal vandaag/morgen wel duidelijk zijn

[Afbeelding]

Dit was de orderlijst die ze toen op hun discord hadden geplaatst over die 20k gerucht.
ik snap alleen niet waarom ze de 3dec orders zouden verwerken als de orders van 23 november nog niet eens verwerkt zijn :?

• Kakwin
pirader schreef op woensdag 9 december 2020 @ 06:50:
[...]

ik snap alleen niet waarom ze de 3dec orders zouden verwerken als de orders van 23 november nog niet eens verwerkt zijn :?
Neem aan dat die er dan ook bij horen

• pirader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Kakwin schreef op woensdag 9 december 2020 @ 06:51:
[...]

Neem aan dat die er dan ook bij horen
ik ben benieuwd of er dan vandaag / morgen beweging gaat komen in de orders die openstaan van 23 november en 3 december :D

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
FurankuNL schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 23:43:
D
Same here 👌

Verwijderd

Zojuist een mail ontvangen van Amazon UK dat mijn PS5 onderweg is en wordt geleverd op de 14e *O* . Levertijd stond eerst op 18/19 december.

• Electromonkey
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:31
MaXeRs schreef op woensdag 9 december 2020 @ 06:48:
[...]

Met je Braun Oral-B tandenborstel die je vriendin op black friday had besteld. *O* -O- :( :+
_O- haha nou dan word ik gek

• MarinoFalco
Disc
hollabizack12 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 02:19:
Voor de mensen die hun bestelling uit Frankrijk verzonden zien worden: betreft dit digital of disk? Bij mij gebeurt er mooi niks!

• timpie81
  • Laatst online: 05-11 19:48
Hier Italië en uk besteld op de 3e.
Uk staat sinds gisteren op ready for dispatch maar levertijd blijft 18-19 dec
Italië staat op 1e stap en levertijd nog steeds 22 dec

Een vriend die op UK de digital had besteld op 3 december heeft vanmorgen de track and trace gekregen. Die komt morgen al binnen.

Kan het zijn dat de disk versie wat langer op zich laat wachten? Mooi te zien dat er beweging komt in orders van veel Tweakers

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
timpie81 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 07:23:
Hier Italië en uk besteld op de 3e.
Uk staat sinds gisteren op ready for dispatch maar levertijd blijft 18-19 dec
Italië staat op 1e stap en levertijd nog steeds 22 dec

Een vriend die op UK de digital had besteld op 3 december heeft vanmorgen de track and trace gekregen. Die komt morgen al binnen.

Kan het zijn dat de disk versie wat langer op zich laat wachten? Mooi te zien dat er beweging komt in orders van veel Tweakers
Ik krijg vandaag de disk versie dus ook die gaat verder.

• deltre
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 02-11 12:17
* zie topicwaarschuwing * geen onderwerp voor discussie

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 18:52 ]

• jeroenstaman
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 05-11 16:41

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 18:52 ]

• jvanlith
  • Laatst online: 08-02-2024

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 18:53 ]

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:43
Betreft het Digital of Disc? Ik heb zelf de Disc versie bij Amazon, maar helaas nog geen update mogen ontvangen (nog steeds 19 -22)

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• timpie81
  • Laatst online: 05-11 19:48

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 18:53 ]

• EL-Nino-1980
Gewoon ff moed houden, komen deze en komende week echt wel weer nieuwe voorraden online.

[ Voor 70% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 18:53 ]

• niels.hen
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 23-10-2021
* zie topicwaarschuwing * geen V&A, geen gebedel

[ Voor 78% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 18:53 ]

• Pizzaklapper
  • Laatst online: 21-11-2022
De 19 november order op Amazon.de met levering 19/22 is vervroegd met levering vandaag om 8 uur *O*

Edit: ik bedoel morgen om 8 uur

[ Voor 16% gewijzigd door Pizzaklapper op 09-12-2020 08:12 ]

• onepicnick
  • Laatst online: 18-02-2023
* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 90% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 18:53 ]

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-10 13:16

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 18:54 ]

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-11 13:29
stfnz schreef op woensdag 9 december 2020 @ 04:08:
mijne ook zie ik! nu nog een voor mezelf want deze is voor mn broer die wilde hem factor 10x zo graag hebben dus ben ik de lieve broer die m doorgeeft :)

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 18:55 ]

• HertogJack
  • Laatst online: 06:58

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 18:55 ]

psn: HertogJack

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:50
Pizzaklapper schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:10:
De 19 november order op Amazon.de met levering 19/22 is vervroegd met levering vandaag om 8 uur *O*

Edit: ik bedoel morgen om 8 uur
Disk or digital?

• lentenaro
  • Laatst online: 05-08-2024

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 18:55 ]

• CorteX
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik heb een PS5 disc-versie besteld op 3 december bij Amazon UK, met originele leverdatum 16-17 december, en deze wordt ineens morgen al bezorgd. :9

Amazon heeft de beveiliging ook opgeschroefd, want ik moet een passcode aan de delivery driver geven die hij moet invoeren denk ik bij aflevering. (Dit is in de UK.)

(Die "invoice note" op de Amazon website was dus wel een goede indicatie dat de levering eerder zou komen, voor mij in ieder geval, want daar stond ineens al een shipping date van 7 december.)

• Kakwin
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UrS67c2sZjCGaHipNeMIl1eWCoE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MoyEGlT6U4sfgPmn16E7JuIL.jpg?f=fotoalbum_large

• rvanp
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 27-05 10:52
Mijn Amazon UK bestellen heeft nu ook status "Dispatching now"

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6V3oQY66pW9De8op-No_n01OHAg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/lCFqAJljggC3SOGvjHMglMwA.png?f=user_large

:)

• Pizzaklapper
Disk versie

• BrokenTable
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 19:00 ]

• NicksterNL
  • Laatst online: 08-03-2021
Is er ook een Telegram groep voor de accessoires van de PS5?

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 18:58 ]

• Nitwitt1991
NicksterNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:49:
Is er ook een Telegram groep voor de accessoires van de PS5?
Soms hebben winkels zelf voorraad, maar staat online dat er in die winkel niks is. Media Markt heeft daar bijvoorbeeld last van. Heb je al winkels bij je in de buurt gebeld? Kans is daar veel groter dan online :-)

• Tarz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-10 17:56
PS5 Disk versie voor mijn oude buurman via Amazon UK. Order van 3-12 staat nu op preparing for dispatch.
Originele levertijd was 18-19 dec. Hij ook blij :)

Mijn Bol.com order was er 5-12, netjes dag na order. Verdien er geen cent aan, maar wel blije vriend. Ook belangrijk.

Krijg alleen mijn oude PS4 Pro niet echt verkocht zo als iedereen al een 5 kan scoren :P

• NicksterNL
Nitwitt1991 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:51:
[...]

Soms hebben winkels zelf voorraad, maar staat online dat er in die winkel niks is. Media Markt heeft daar bijvoorbeeld last van. Heb je al winkels bij je in de buurt gebeld? Kans is daar veel groter dan online :-)
Ja helaas al 4 MM geprobeerd, maar geen voorraad..

• Nitwitt1991
NicksterNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:53:
[...]

Ja helaas al 4 MM geprobeerd, maar geen voorraad..
Hmm vervelend! Wel goed dat je hebt gebeld! Wat zoek je precies?

• NicksterNL
Nitwitt1991 schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:54:
[...]

Hmm vervelend! Wel goed dat je hebt gebeld! Wat zoek je precies?
Sony Pulse 3D headset...
Rest van de accessoires zijn goed op voorraad, tenminste wel hier in de winkels.
Echter is deze gewoon niet te krijgen, en die scalpers op marktplaats ga ik ook niet voorzien van €150 8)7

• Pizzaklapper
NicksterNL schreef op woensdag 9 december 2020 @ 08:55:
[...]

Sony Pulse 3D headset...
Rest van de accessoires zijn goed op voorraad, tenminste wel hier in de winkels.
Echter is deze gewoon niet te krijgen, en die scalpers op marktplaats ga ik ook niet voorzien van €150 8)7
is dit iets? https://www.otto.nl/p/117...eadsets&itemId=1170617127

• diamonddimroy
mijn disc versie van 3 december amazon uk is veranderd naar dispatching now. iemand ervaring hoe het daarna verdergaat qua tijdsstek
Pagina: 1 ... 334 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord