Oohja dat is t verschil, mijne zal direct door gaan naar nederland denk ikEliasM93 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:58:
[...]
Amai, dat is snel!
Bij mij nog niets te zien, heb zelf wel standard delivery ipv priority shipping, zal misschien daar aan liggen. Moet ook naar België ipv Nederland, kan ook een verschil zijn, al hoop ik momenteel dat ze hem binnen een paar minuten nog gaan scannen
Ook op telegram? zit hier in 2 channels, zal er wel bij zitten zeker, hoe is het logotje van jouw?MelvinW schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:01:
[...]
Ah ja, ik maak zelf vooral gebruik van de winkels hun API en dan is het puur checken of de instock value true of false is. Kan weinig mee mis gaan
SPiET
Mijne is in samenwerking met PSX-Sense.spietie schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:03:
[...]
Ook op telegram? zit hier in 2 channels, zal er wel bij zitten zeker, hoe is het logotje van jouw?
Zelfde datum en leverdatum, bij mij staat er:CasimirKoelman schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:59:
[...]
Bedankt voor de tip! Bij mij (op 23 november bestelling geplaatst bij Amazon.FR en levering voor 18-19 dec) staat sinds net ook de pakbon, datum op pakbon is 2 december en status is naar 'En préperation pour expédition'. Waarschijnlijk allemaal voorbereidingen om het snel te versturen zodra er een nieuwe batch komt? We gaan het meemaken!
En cours de préparation(Expédition nº 1)
Dat staat er al sinds 23 nov haha
Kan je bij Amazon gratis gebruik maken van hun Product API?MelvinW schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:01:
[...]
Ah ja, ik maak zelf vooral gebruik van de winkels hun API en dan is het puur checken of de instock value true of false is. Kan weinig mee mis gaan
Mijn truc voor Amazon API ga ik niet onthullenJefson schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:09:
[...]
Kan je bij Amazon gratis gebruik maken van hun Product API?
Oh, dat hoeft ook niet hoor ;)! Ben zeer tevreden met m'n eigen setupMelvinW schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:10:
[...]
Mijn truc voor Amazon API ga ik niet onthullen
Zit ik ook in maar die laat niks van zich horen. Ik begrijp dat dit komt doordat er wordt gechecked op de verkopende partij?
[img]http://card.mygamercard.net/cylinder/ZSPaulus.png[/img]
Precies hetzelfde hier. Lijkt wel alsof de disk versie uit Duitsland een van de weinige is die niet vervroegd wordtjellesteeg schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 15:31:
Niet heel gek met de verwachte leverdatum, maar ben toch benieuwd: iemand al ontwikkeling bij zij of haar order van Amazon.de van 3 december?
[Afbeelding]
Zelfde Hier 19-22 Deciandb1 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:16:
[...]
Precies hetzelfde hier. Lijkt wel alsof de disk versie uit Duitsland een van de weinige is die niet vervroegd wordt
Stond bij mij ook een tijd op die status, sinds vandaag dus ' En préperation pour expédition' en die pakbon is ook ineens zichtbaar. We gaan het meemaken.Boterham71 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:09:
[...]
Zelfde datum en leverdatum, bij mij staat er:
En cours de préparation(Expédition nº 1)
Dat staat er al sinds 23 nov haha
Ik heb een digital besteld, die staat in .de ook nog op 19 dec+, jij zal een disc hebben?CasimirKoelman schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:20:
[...]
Stond bij mij ook een tijd op die status, sinds vandaag dus ' En préperation pour expédition' en die pakbon is ook ineens zichtbaar. We gaan het meemaken.
Hopelijk ga ik dit binnenkort ook meemaken! Staat bij mij ook al een tijdje op ''preparation''CasimirKoelman schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:20:
[...]
Stond bij mij ook een tijd op die status, sinds vandaag dus ' En préperation pour expédition' en die pakbon is ook ineens zichtbaar. We gaan het meemaken.
Vriend van mij heeft ook bij Amazon.de besteld op 19 november, hij heeft sinds die dag al 19/22 december staan als verwachte verzenddatum.
Heeft helemala geen nut om het te vergelijken met anderen. Ze hebben ruim 20k stuks verkocht.Boterham71 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:20:
[...]
Ik heb een digital besteld, die staat in .de ook nog op 19 dec+, jij zal een disc hebben?
Ik heb een DE uit DE en die komt naar verwachting morgen.
Een disc uit DE wat nog op 19 december staat.
Een DE en Disc uit FR wat op 19 december staat wat al een week geleden is afgeschreven met volgend processtap maar nog geen vooruitgang etc. etc. etc.
[ Voor 21% gewijzigd door xminator op 08-12-2020 16:22 ]
Klopt, ik heb de disc versie in bestelling.Boterham71 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:20:
[...]
Ik heb een digital besteld, die staat in .de ook nog op 19 dec+, jij zal een disc hebben?
Ik heb er eentje in november bij Amazon Frankrijk besteld en staat nog op 18/19 december leveringsdag. Als er bij jullie Amazons ook staat rond 19 december. Kunnen we vaststellen dat er rond die tijd weer wat voorraad komt.
Mijn order van amazon.fr begint ook te leven. van not shipped naar preparing naar in preparation for the expedition.
3 dec besteld met leverdatum 8-9 dec.
3 dec besteld met leverdatum 8-9 dec.
Hier ook disc-edition, besteld op 3 december bij Amazon.de. Arriving 22 december (ik zou zweren dat daar eerst 19-22 december stond).Nitwitt1991 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:23:
Ik heb er eentje in november bij Amazon Frankrijk besteld en staat nog op 18/19 december leveringsdag. Als er bij jullie Amazons ook staat rond 19 december. Kunnen we vaststellen dat er rond die tijd weer wat voorraad komt.
Geheel andere vraag (houdt me al even bezig) ik kom er niet met zekerheid achter waar [ZT] voor staat in de topicnaam. Iemand die me uit de deze uitzichtloze situatie helpt?
Ik ken karate, taekwondo en nog 19 andere gevaarlijke woorden
Let op:Inbox4me schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:29:
[...]
Hier ook disc-edition, besteld op 3 december bij Amazon.de. Arriving 22 december (ik zou zweren dat daar eerst 19-22 december stond).
Geheel andere vraag (houdt me al even bezig) ik kom er niet met zekerheid achter waar [ZT] voor staat in de topicnaam. Iemand die me uit de deze uitzichtloze situatie helpt?
Zero Tolerance topic
Zero ToleranceInbox4me schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:29:
[...]
Hier ook disc-edition, besteld op 3 december bij Amazon.de. Arriving 22 december (ik zou zweren dat daar eerst 19-22 december stond).
Zero ToleranceInbox4me schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:29:
[...]
Dat er ZeroTransactions zijn tav PS5.Inbox4me schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:29:
[...]
btw kan je misschien es mediamarkt BE ook effe erin steken ipv enkel de NL variant?
Thanks!
SPiET
Zo voor de hand liggend en ik kon er niet op komen
Bedankt allemaal ik kan weer rustig slapen
Graag dan wel in een andere groep.spietie schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:30:
[...]
btw kan je misschien es mediamarkt BE ook effe erin steken ipv enkel de NL variant?
Thanks!
Nee, sorry. De bot is gericht op Nederlandse webshops en ik ga geen meldingen doen voor een webwinkel waar 90%+ in de groep niets aan heeft.spietie schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:30:
[...]
Thanks!
* zie topicwaarschuwing *
[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 09-12-2020 01:08 ]
Wellicht kun je distill gebruiken? Dat is wel gemakkelijk om op te zetten. Het heeft wel een aantal nadelen, maar dan heb je in ieder geval ietsspietie schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:30:
[...]
Thanks!
Streetmerchant is je vriend. Gaat niet op basis van API maar op basis van webelementen op de productpagina dus wel meer false positives. Zijn vast mensen op tweakers die je kunnen helpen hoe je streetmerchant kan instellen.spietie schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:30:
[...]
Thanks!
*verwijderd*
[ Voor 98% gewijzigd door Pricecheck op 08-12-2020 20:48 ]
lol gefeliciteerd. waar was dit?Pricecheck schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 17:07:
Zojuist bij de BCC een PS5 DE kunnen ophalen, gek genoeg hadden ze gewoon voorraad!
(Waarschijnlijk is het nu op, heb een x aantal vrienden geïnformeerd, ze verkochten namelijk maar 1 per persoon)
HAPPY![Afbeelding]
Bij BCC
Dit is gewoon reclame, dus doe maar niet
[ Voor 93% gewijzigd door BM op 08-12-2020 18:37 ]
Welke vestiging was dit?Pricecheck schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 17:07:
Zojuist bij de BCC een PS5 DE kunnen ophalen, gek genoeg hadden ze gewoon voorraad!
(Waarschijnlijk is het nu op, heb een x aantal vrienden geïnformeerd, ze verkochten namelijk maar 1 per persoon)
HAPPY![Afbeelding]
Click & Collect / De afhaalbalie van de online webshop
Verwijderd
Als er niks nieuws te melden is, is het ook niet nodig om je vorige bericht te herhalen, en al helemaal niet zo snel.
[ Voor 89% gewijzigd door BM op 08-12-2020 18:44 ]
Duimpje voor de volledigheidVerwijderd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:28:
PS 5 acquisitie status update #3
Wat heb je besteld? : PS5 disc
Waar heb je besteld? : amazon.fr
Wanneer heb je besteld? : 23 november 2020
Wat is de verwachte leverdatum? : 18/19 december 2020
Welke betalingsmethode? : SEPA betaling
Is er al geld afgeschreven/gereserveerd? : Neen
Wat is de status van je bestelling? : En course de preparation
Welke enabling technology heb je gebruikt om tijdig te kunnen bestellen? : Telegram groep
Wat is je buikgevoel bij je bestelling?: Gematigd positief, maar het is wel wrang dat anderen die later bestelden de PS5 al in bezit hebben![]()
![]()
Order uit uk van disk editie staat sinds vanmorgen op ready for dispatch.
Geld is nu ook net afgeschreven van credit card (volledige bedrag was eerst alleen gereserveerd)
Er komt beweging in. Verwachte aankomst 18-19 december
Geld is nu ook net afgeschreven van credit card (volledige bedrag was eerst alleen gereserveerd)
yep hier hetzelfde, volledig afgeschreven en leverdatum 9-12timpie81 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:43:
Order uit uk van disk editie staat sinds vanmorgen op ready for dispatch.
Apart, hier nog altijd "dispatching now", (UK disc edition, besteld 03/12, leverdatum 08/09 dec) -> reservering van CC is weg maar ook nog geen geld afgeschreven.
Heel fascinerend dat het bij iedereen weer anders gaat, mede daardoor geen peil op te trekken.
Heel fascinerend dat het bij iedereen weer anders gaat, mede daardoor geen peil op te trekken.
[ Voor 7% gewijzigd door Zyron op 08-12-2020 18:54 ]
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Wees gerust. Je bent niet de enige. Ook 0,0 schot in de zaak. Wordt morgen niet geleverd zolang ie nog niet dispatched is.Zyron schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:53:
Apart, hier nog altijd "dispatching now", (UK disc edition, besteld 03/12, leverdatum 08/09 dec) -> reservering van CC is weg maar ook nog geen geld afgeschreven.
Verwijderd
Meneer de moderator, U begrijpt het niet helemaal. Mijn post is informerend bedoeld en stel ook anderen in staat hun situatie in te schatten. Er waren ook drie duimpjes gegeven notabene. Als iedereen dit formaat zou hanteren zou het veel eenvoudiger zijn om leveringsvoortgang te vergelijken.Verwijderd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 18:28:
[mbr]Als er niks nieuws te melden is, is het ook niet nodig om je vorige bericht te herhalen, en al helemaal niet zo snel.[/]
Ik begrijp eigenlijk niets meer van mijn bestellingen bij Amazon. Naast dat ik hier lees over mensen die dagen later besteld hebben en ze al wel binnen hebben snap ik niet hoe ze de betalingen verwerken. Ik heb zowel bij UK als FR een bestelling staan, de UK staat op levering 18-19 december en FR op 'wij informeren U als we iets weten' maar beiden hebben het volledige bedrag al een week geleden van mijn CC afgeschreven terwijl Amazon normaal pas belast als ze versturen. Zijn er meer mensen die dit hebben?
Heb er ook een kunnen bestellen dankzij een studiegenootje die handig is met Python
Via zijn manier kreeg ik de link een stuk sneller dan via de Telegram groep die hier eerder gepost was. Voor de mensen die nog aan het hunten zijn heeft hij nu een alternatieve groep gemaakt https://t.me/PS5StockHunter
Edit: heb hem zelf via Amazon UK bemachtigd, maar zijn botje scant ook de NL, DE, FR, IT en ES versies.
Via zijn manier kreeg ik de link een stuk sneller dan via de Telegram groep die hier eerder gepost was. Voor de mensen die nog aan het hunten zijn heeft hij nu een alternatieve groep gemaakt https://t.me/PS5StockHunter
Edit: heb hem zelf via Amazon UK bemachtigd, maar zijn botje scant ook de NL, DE, FR, IT en ES versies.
[ Voor 16% gewijzigd door Gingerbread op 08-12-2020 19:24 ]
Hier zelfde datum, ook met cc al een afschrijving gehadLordLynx schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:13:
Ik begrijp eigenlijk niets meer van mijn bestellingen bij Amazon. Naast dat ik hier lees over mensen die dagen later besteld hebben en ze al wel binnen hebben snap ik niet hoe ze de betalingen verwerken. Ik heb zowel bij UK als FR een bestelling staan, de UK staat op levering 18-19 december en FR op 'wij informeren U als we iets weten' maar beiden hebben het volledige bedrag al een week geleden van mijn CC afgeschreven terwijl Amazon normaal pas belast als ze versturen. Zijn er meer mensen die dit hebben?
Order van 3-12 bij Amazon uk ps5 disc met leverindicatie 8-9 dec leveren is verstuurd en heb t&t voor levering vrijdag 11-12
Begreep via @Kapitein187 dat ze, als het niet om een pre-order gaat, afschrijven bij verzenden of 5 dagen na de bestelling, afhankelijk wat eerst komt.ph4nt0m schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:19:
[...]
Hier zelfde datum, ook met cc al een afschrijving gehad
Kijk, dat geeft hoop.EL-Nino-1980 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:20:
Order van 3-12 bij Amazon uk ps5 disc met leverindicatie 8-9 dec leveren is verstuurd en heb t&t voor levering vrijdag 11-12
Zelfde hier. Disc versie van 3dec komt vrijdag hier aan.EL-Nino-1980 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:20:
Klopte die pakbon toch
Steam: CatBearCow
Mijn order, ook leverdatum 8/9 12 staat sinds vandaag ook op "dispatching now". Hopelijk voor het weekend afgeleverd.
Update:
Inmiddels ook een track and trace ontvangen van dpd voor a.s. vrijdag
[ Voor 13% gewijzigd door touzani op 08-12-2020 19:36 ]
Zojuist verzend bevestiging met tracking gekregen vanuit Amazon.fr !
Bezorging staat voor zaterdag
23 november besteld met geschatte levering 19/20 december
Ik heb de digitale editie gepreorderd bij de mediamarkt in assen ik was nummer 24 van de 2de lichting
Ik ben net even langs de mediamarkt geweest en er was bij de eerste batch maar 6 digitale geleverd en bij de 2de batch alleen maar disk edities
Ze zeiden tegen mij dat wordt deze of volgende maand
Ik ben net even langs de mediamarkt geweest en er was bij de eerste batch maar 6 digitale geleverd en bij de 2de batch alleen maar disk edities
Disc of digital? Ik verwacht ook een levering van een disc met als leverdatum 18/19 12 maar status nog steeds op "in voorbereiding"AP3X schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:28:
Zojuist verzend bevestiging met tracking gekregen vanuit Amazon.fr !
Wordt het niet eerder over 5 maanden? Gezien ze max een aantal DE editions geleverd krijgen per keer?Vnijman schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:34:
Ik heb de digitale editie gepreorderd bij de mediamarkt in assen ik was nummer 24 van de 2de lichting
Zojuist de verzendbevestiging ontvangen van amazon.co.uk. Zal vrijdag geleverd via dpd, hopen dat ze eerder komen.
[ Voor 18% gewijzigd door KoningAfhalen op 08-12-2020 19:41 ]
Lekker zelf doen! | Lekker zelf doen!
Same.touzani schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:39:
[...]
Disc of digital? Ik verwacht ook een levering van een disc met als leverdatum 18/19 12 maar status nog steeds op "in voorbereiding"
Wanneer krijg je een bestellingbevesting?
Bij mij 16:43
Zijn er nog meer mensen die 23 nov bij amazon.fr hebben besteld en eerst een verwachte datum van 18/19 dec hadden die daarna in geen datum is veranderd ( we mailen als wij meer weten)?
En zijn er ook mensen die zonder datum al een verzendbevestiging hebben ontvangen?
En zijn er ook mensen die zonder datum al een verzendbevestiging hebben ontvangen?
Ook 16:43dragonwith schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:41:
[...]
Same.
Wanneer krijg je een bestellingbevesting?
Bij mij 16:43
Ah dan zal het tijd gebonden zijn, iig lijkt het me wel een eerlijke manier van verdelen, snelste krijgen eerder.
Iemand nog meer met 16:43 of later die niet verzonden is?
Ik hoop het niet maar denk het wel ook al ben je nummer 24 van de digitale editie kan je wachten tot eind 2021 hahaxminator schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:40:
[...]
Wordt het niet eerder over 5 maanden? Gezien ze max een aantal DE editions geleverd krijgen per keer?
Ben tenminste wel 6 plekken opgeschoven naar voren als je het positief wil zien
Dan in mijn geval de 5 dagen:)cronixx schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:22:
[...]
Begreep via @Kapitein187 dat ze, als het niet om een pre-order gaat, afschrijven bij verzenden of 5 dagen na de bestelling, afhankelijk wat eerst komt.
Ja 16:45 en nog geen vorderingendragonwith schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:47:
[...]
Ah dan zal het tijd gebonden zijn, iig lijkt het me wel een eerlijke manier van verdelen, snelste krijgen eerder.
Iemand nog meer met 16:43 of later die niet verzonden is?
Besteltijd is irrelevant volgens mij. Hier 16:41 bevestiging en sindsdien niks meer van gehoord. Leverdatum 18-19
Welke status had jij afgelopen dagen?Bartjeuhz schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:28:
[...]
Zelfde hier. Disc versie van 3dec komt vrijdag hier aan.
Klopte die pakbon toch
Signature
Disctouzani schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:39:
[...]
Disc of digital? Ik verwacht ook een levering van een disc met als leverdatum 18/19 12 maar status nog steeds op "in voorbereiding"
Jullie berichten gaven me hoop. Net gekeken. Dispatched en delivery voor komende vrijdag!!
Ordered. Leverdatum bleef op 8-9 dec staan.
Net pas door naar dispatched.
Ik concludeerde dat hij vandaar verzonden zou worden door de pakbon op amazon. Zie deze post
Bartjeuhz in "[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden"
[ Voor 28% gewijzigd door Bartjeuhz op 08-12-2020 19:57 ]
was je leverdatum 12 of 18?Valentinoa88 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:55:
Jullie berichten gaven me hoop. Net gekeken. Dispatched en delivery voor komende vrijdag!!
Verwijderd
Same:pindaman99 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:52:
Besteltijd is irrelevant volgens mij. Hier 16:41 bevestiging en sindsdien niks meer van gehoord. Leverdatum 18-19
PS 5 acquisitie status update #4
Wanneer had je bestelbevestiging binnen? : 23 november 2020, 16:43 CET
Welke enabling technology heb je gebruikt om tijdig te kunnen bestellen? : Telegram groep
Wat is je buikgevoel bij je bestelling? : Gematigd positief, maar het is wel wrang dat anderen die later bestelden de PS5 al in bezit hebben
Hmmm, heel vreemd! Zouden ze dan gewoon random mensen uitkiezen i guess?pindaman99 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:52:
Jaa ik denk het man haha, van wat iedereen hier heeft laten weten concludeer ik dat er echt geen pijl op te trekken is.dragonwith schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:58:
[...]
Hmmm, heel vreemd! Zouden ze dan gewoon random mensen uitkiezen i guess?
Mijn .fr bestelling digital van 23nov. ook nog geen beweging.
En wanneer had jij je order bevestiging binnen gehad? De mijne was om 16:43
Serieus ja? Ga je nu weer hetzelfde riedeltje posten? Waarom ga je niet lekker iets leuks doen joh. Ga lekker een serie op Netflix kijken of zoVerwijderd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:58:
[...]
Same:
PS 5 acquisitie status update #4
Wanneer had je bestelbevestiging binnen? : 23 november 2020, 16:43 CET
Wat is je buikgevoel bij je bestelling? : Gematigd positief, maar het is wel wrang dat anderen die later bestelden de PS5 al in bezit hebben![]()
![]()
Was 8-9 dec. Maar na meerdere maken contact gehad te hebben met Amazon chat gingen hun er vanuit dat het halverwege / eind dec ging worden.
Verwijderd
Ik had het tijdstip van bestelling bevestingsmailtje toegevoegd, Netflix heb ik niet. Lees hier gewoon rustig mee en laten we elkander in vrede houden. Ik zie vaak mailwisselingen waarbij telkens een klein stukje info in afzonderlijke reacties heen en weer geping-ponged wordt ik stel de info in een keer volledige beschikbaar.SparksNL schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:10:
[...]
Serieus ja? Ga je nu weer hetzelfde riedeltje posten? Waarom ga je niet lekker iets leuks doen joh. Ga lekker een serie op Netflix kijken of zo
Ah, oke dat heb ik helaas niet. Ik sta zelf op 'Dispatching now', maar dat al langer dan een dag. Zie verder geen invoice oid. Amazon CS heb je verder ook weinig aan haha. We wachten nog even, thanks iig!Bartjeuhz schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 19:55:
[...]
Ordered. Leverdatum bleef op 8-9 dec staan.
Net pas door naar dispatched.
Ik concludeerde dat hij vandaar verzonden zou worden door de pakbon op amazon. Zie deze post
Bartjeuhz in "[ZT] [PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden"
Signature
Blijf je aan de gang met het constant herhalen van dezelfde informatie? Iedereen weet het ondertussen wel.Verwijderd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:16:
[...]
Ik had het tijdstip van bestelling bevestingsmailtje toegevoegd, Netflix heb ik niet. Lees hier gewoon rustig mee en laten we elkander in vrede houden. Ik zie vaak mailwisselingen waarbij telkens een klein stukje info in afzonderlijke reacties heen en weer geping-ponged wordt ik stel de info in een keer volledige beschikbaar.![]()
![]()
Net telefoontje gehad van MM the wall dat ik bovenaan sta op de pre order lijst. Heb besteld op 17-9. Gelijk maar even gevraagd wanneer ze de volgende lading verwachten. Ze hoopte net voor kerst en anders tussen kerst en oud en nieuw! Ze vertelde dat hij inegeval dit jaar nog kwam!
16:42touzani schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:06:
[...]
En wanneer had jij je order bevestiging binnen gehad? De mijne was om 16:43
Ik heb wel vorige week nog contact gezocht met english@amazon.fr om te vragen wat de verwachting is. Nooit een reactie op gehad
Er was er net een via Amazon.es via een reseller voor 599. Heb hem zelf laten schieten
NL webshops? En al de AMAZONS? DE, UK, FR en IT?MelvinW schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 16:33:
[...]
Nee, sorry. De bot is gericht op Nederlandse webshops en ik ga geen meldingen doen voor een webwinkel waar 90%+ in de groep niets aan heeft.
SPiET
Die leveren allemaal naar Nederland? En ook naar België, dus daar heb jij ook wat aanspietie schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:31:
[...]
NL webshops? En al de AMAZONS? DE, UK, FR en IT?Is toch geen verschil tussen dit en een BE ??
[ Voor 13% gewijzigd door MelvinW op 08-12-2020 20:33 ]
Hoe kom je op Amazon UK daadwerkelijk in contact met een medewerker? Krijg alleen die gare bot die volhoudt dat ik mijn order morgen ga binnenkrijgen.
Maar mocht 'ie vannacht niet daadwerkelijk dispatched worden (en levering morgen lijkt me een utopie, maar dat is prima), dan wil ik morgen toch even menselijk contact hebben en kijken of mss de verzendkosten ofzo vergoed worden.
Maar mocht 'ie vannacht niet daadwerkelijk dispatched worden (en levering morgen lijkt me een utopie, maar dat is prima), dan wil ik morgen toch even menselijk contact hebben en kijken of mss de verzendkosten ofzo vergoed worden.
En nu opeens van no idea what's going on naar shipped.Paprika schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 10:16:
[...]
Mijn Amazon.fr order van 23 november zegt al twee weken:
En cours de préparation
Nous vous enverrons un e-mail lorsqu'il sera disponible.
[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 08-12-2020 20:34 ]
Verwijderd
WTF, wanneer had je besteld?Paprika schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:34:
[...]
En nu opeens van no idea what's going on naar shipped.
Denk IT en ES niet altijd hoor; was ook zo idem de XBS X.MelvinW schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:32:
[...]
Die leveren allemaal naar Nederland? En ook naar België, dus daar heb jij ook wat aan. Als je met een Belgische webshop komt die ook naar Nederland levert, dan wil ik er best naar kijken.
SPiET
Op desktop. Mobiel krijg ik ook niet voor elkaar.Zyron schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:34:
Hoe kom je op Amazon UK daadwerkelijk in contact met een medewerker? Krijg alleen die gare bot die volhoudt dat ik mijn order morgen ga binnenkrijgen.
Genoeg mensen in mijn groep die bij IT en ES hebben kunnen bestellen tijdens de afgelopen drop en inmiddels geleverd gekregen.spietie schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:36:
[...]
Denk IT en ES niet altijd hoor; was ook zo idem de XBS X.
Ik heb mn priority shipping vergoed gekregen omdat ze hem mogelijk 1 dag te laat aanbiedenZyron schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:34:
Zit ik op, maar kom alsnog niet verder dan die bot. Of moet ik gewoon eigenwijs niet voor een vraag over mijn enige openstaande order kiezen?Bartjeuhz schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:36:
[...]
Op desktop. Mobiel krijg ik ook niet voor elkaar.
Zyron schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 20:40:
[...]
Zit ik op, maar kom alsnog niet verder dan die bot. Of moet ik gewoon eigenwijs niet voor een vraag over mijn enige openstaande order kiezen?
[ Voor 15% gewijzigd door Bartjeuhz op 08-12-2020 20:45 ]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/w8TV4RKQNF2pmMvJPB7KQFAG.jpg?f=fotoalbum_large)