oud account => https://tweakers.net/gallery/85509/
Je moet ff niet op tracking link klikken maar op order details, dan kun je zien of ze m al aan dispatchen zijn.xofnez schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:17:
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/65123212
Update [Afbeelding]
Godverdomme spannond allemaal
Fuck, neeEL-Nino-1980 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:19:
[...]
Je moet ff niet op tracking link klikken maar op order details, dan kun je zien of ze m al aan dispatchen zijn.
oud account => https://tweakers.net/gallery/85509/
Kijk is bij customer serice > contact us. Links boven menu onderaan staat customer service. Als je dat gedaan hebt staat je ps5 in beeld met meer up to date info. (not dispatched, preparing for dispatch, dispatched) wat geeft hij daar aan. Die tracking laat minder zien.xofnez schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:17:
Update [Afbeelding]
Status staat momenteel op: Dispatching now.
xofnez schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:17:
Update [Afbeelding]
[ Voor 94% gewijzigd door BM op 08-12-2020 12:11 ]
Als ze hem dispatchen heb je hem in een dag. Al mijn amazon bestellingen die ik ooit gedaan heb zijn netjes in 1 dag geleverd.BRG_92 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:23:
Exact hetzelfde hier! Zou mij verbazen als ze hem binnen een dag hier op de stoep hebben maar we houden goede hoop!
[...]
Voor mij eerste keer dat ik bij Amazon bestel (op het EU stekkertje na danKakwin schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:25:
[...]
Als ze hem dispatchen heb je hem in een dag. Al mijn amazon bestellingen die ik ooit gedaan heb zijn netjes in 1 dag geleverd.
Van mij staat al dagen zo. Gaat pas verandering in komen zodra er weer voorraad is.xofnez schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:17:
Update [Afbeelding]
De order is nu met iDeal afgetikt en betaling staat goed in het systeem. Enige probleem is dat de order dus pas sinds vandaag is afgerond en zodoende ook op chronologische volgorde wordt uitgeleverd. Met andere woorden, verre van zeker dat ik nog in een batch zit voor dit jaar. Shit happens, er zijn ergere dingen. Maar toch wel frustrerend.
Ik deel dit bericht alleen zodat mensen die in onzekerheid zitten met een 0 euro reservering sinds 3 december, ervan op de hoogte zijn dat dit kan liggen aan een issue met de credit card waardoor de order er niet doorgeen komt. Ook al heb je een orderbevestigingsemail ontvangen, dat zegt dus vrij weinig.
Lead, follow, or get out the way.
Ja ff zoeken binnen dit forum...standaard C7 stekkerHaskoF schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:40:
Iemand nog een tip welke kabel ik kan bestellen voor mijn UK versie die 18 december wordt verwacht?
https://www.amazon.nl/gp/...age_o00_s00?ie=UTF8&psc=1HaskoF schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:40:
Iemand nog een tip welke kabel ik kan bestellen voor mijn UK versie die 18 december wordt verwacht?
Waar kan ik deze zoekopdracht naartoe factureren?
Hij geeft overigens wel standard delivery aan, maar heb ook Prime. Was het niet mogelijk om priority shipping te kiezen met Prime vraag ik me nu af? Ik moest alles zo snel doen die dag met half slaperig hoofd xD
Master_A
:fill(white):strip_exif()/f/image/2LPhJzQKmp8sz3dwrDNcsBZN.png?f=user_large)
Staat bij mij al een weekje ''in preparation'' bij amazon.fr.
iemand een idee wat deze status precies betekent?
Heb overigens geen leverdatum van amazon.fr gekregen.
Dan sta je zover ik weet op de 'wachtlijst' tot er een nieuwe voorraad komtoneshot1tkil schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:51:
[Afbeelding]
Staat bij mij al een weekje ''in preparation'' bij amazon.fr.
iemand een idee wat deze status precies betekent?
Heb overigens geen leverdatum van amazon.fr gekregen.
Daarnaast weet ik niet of de bots ook Alternate.Be en Alternate.De volgen? Ik heb ze daar nog niet in de verkoop zien gaan, dus kans is dat ze ook nog wel binnenkort iets ontvangen.
Wie niet waagt, die niet wint toch?!
ah, ik steeds maar denken dat ze bedoelen met in preparation to send hahaenrico1101 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:54:
[...]
Dan sta je zover ik weet op de 'wachtlijst' tot er een nieuwe voorraad komt
De meeste mensen die deze melding hebben wordt door de livechat erop verwezen dat er momenteel voor hun geen voorraad is en dat ze bij de eerst volgende lading zitten. Als ik jou was zal ik even de live chat inschakelen. Dan weet je het zeker!oneshot1tkil schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:56:
[...]
ah, ik steeds maar denken dat ze bedoelen met in preparation to send haha
Prime shipping was er niet, priority wel. Maar dit heeft geen reet uit gemaakt want die van mij is nog steeds onderweg.. mensen die hem met standaard hadden besteld hadden hem al binnen. ( niet iedereen natuurlijk maar wel een paar)Amiet01 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:42:
Bij mij staat hij ook al gewoon sinds 3 december bij Amazon UK op ordered met een klein streepje richting dispatched.
Hij geeft overigens wel standard delivery aan, maar heb ook Prime. Was het niet mogelijk om priority shipping te kiezen met Prime vraag ik me nu af? Ik moest alles zo snel doen die dag met half slaperig hoofd xD
Met Dispatching now zou je toch zeggen dat 'ie er vandaag uit gaat in elk geval.. hoop het voor je!BRG_92 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 11:23:
Exact hetzelfde hier! Zou mij verbazen als ze hem binnen een dag hier op de stoep hebben maar we houden goede hoop!
[...]
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Ondertussen zijn wij vanuit leverancier Sony op de hoogte gebracht over een nieuwe levering aan PlayStation 5 consoles. Op basis van deze informatie en de beperkte aantallen die beschikbaar zullen zijn, hebben wij chronologisch contact opgenomen met alle pre-orders op de PlayStation 5 die hun console binnenkort in ontvangst mogen nemen.
Ook nu hebben we niet genoeg PS5-toestellen ontvangen om al onze openstaande PS5 pre-orders van een console te voorzien. Jammer genoeg zit jij hierdoor niet bij de klanten die de PlayStation 5 binnenkort kunnen komen afhalen. Ondertussen kunnen wij ook met zekerheid zeggen dat wij dit jaar geen extra levering aan PlayStation 5 consoles meer zullen ontvangen. Helaas kun jij hierdoor je PS5 pas vanaf 2021 in ontvangst nemen.
Vanaf het moment dat wij in 2021 bericht krijgen vanuit leverancier Sony over een nieuwe levering aan PlayStation 5 consoles nemen wij op basis van de beschikbare aantallen opnieuw chronologisch contact op met alle nog openstaande pre-orders die hun console in ontvangst kunnen nemen.
Heel netjes, mijn MM preorder laat niks van zich horen, ook niet bij de vorige batch. Ik wacht het rustig af en tot die tijd speel ik nog een beetje League of Legends met vrienden (die hun ps5 wel al binnen hebben, maar nogsteeds samen willen gamen met mij #respect)Speculaes schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:02:
Zojuist bericht vanuit GameMania:
Ondertussen zijn wij vanuit leverancier Sony op de hoogte gebracht over een nieuwe levering aan PlayStation 5 consoles. Op basis van deze informatie en de beperkte aantallen die beschikbaar zullen zijn, hebben wij chronologisch contact opgenomen met alle pre-orders op de PlayStation 5 die hun console binnenkort in ontvangst mogen nemen.
Ook nu hebben we niet genoeg PS5-toestellen ontvangen om al onze openstaande PS5 pre-orders van een console te voorzien. Jammer genoeg zit jij hierdoor niet bij de klanten die de PlayStation 5 binnenkort kunnen komen afhalen. Ondertussen kunnen wij ook met zekerheid zeggen dat wij dit jaar geen extra levering aan PlayStation 5 consoles meer zullen ontvangen. Helaas kun jij hierdoor je PS5 pas vanaf 2021 in ontvangst nemen.
Vanaf het moment dat wij in 2021 bericht krijgen vanuit leverancier Sony over een nieuwe levering aan PlayStation 5 consoles nemen wij op basis van de beschikbare aantallen opnieuw chronologisch contact op met alle nog openstaande pre-orders die hun console in ontvangst kunnen nemen.
Hier laat MM ook helemaal niks horen. Moet er steeds zelf achteraan gaan...onepicnick schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:04:
[...]
Heel netjes, mijn MM preorder laat niks van zich horen, ook niet bij de vorige batch. Ik wacht het rustig af en tot die tijd speel ik nog een beetje League of Legends met vrienden (die hun ps5 wel al binnen hebben, maar nogsteeds samen willen gamen met mij #respect)
Hier dezelfde mail ontvangen. Wel vorige week een belletje gehad met de vraag welke versie ik wil hebben. Dan kunnen ze beter inventariseren wat ze nog nodig hebben voor de geplaatste pre-orders.Speculaes schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:02:
"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord
Pakketcode is al wel aangemaakt en aangemeld bij PostNL sinds vrijdag.
Ik heb de mail nog niet gehad. Wanneer heb je de pre-order geplaatst?Speculaes schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:02:
Verwijderd
Wat heb je besteld? : PS5 disc
Waar heb je besteld? : amazon.fr
Wanneer heb je besteld? : 23 november 2020
Wat is de verwachte leverdatum? : 18/19 december 2020
Welke betalingsmethode? : SEPA betaling
Is er al geld afgeschreven/gereserveerd? : Neen
Wat is de status van je bestelling? : En course de preparation
Welke enabling technology heb je gebruikt om tijdig te kunnen bestellen? : Telegram groep
Wat is je buikgevoel bij je bestelling?: Gematigd positief, maar het is wel wrang dat anderen die later bestelden de PS5 al in bezit hebben
Dat is ook bij mijn Amazon. Fr bestelling en ik maar denken dat ik alleen maar SEPA gedoe had.....Verwijderd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:16:
PS 5 acquisitie status update #2
Welke enabling technology heb je gebruikt om tijdig te kunnen bestellen? : Telegram groep
Wat is je buikgevoel bij je bestelling?: Gematigd positief, maar het is wel wrang dat anderen die later bestelden de PS5 al in bezit hebben![]()
![]()
Half juni. Ik stond 92 toen ik bestelde in mijn filiaal.Dagoeman schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:12:
[...]
Ik heb de mail nog niet gehad. Wanneer heb je de pre-order geplaatst?
Tweakers Discord
Ik vroeg, waarom is mijn order verlaat terwijl ik wel priority shipping heb? De beste jonge zei: het product is vrij moeilijk te krijgen vanuit sony en daarom is het een beetje verlaat. Maar om je wel goed van dienst te zijn krijg je je verzendkosten terug.
Dus ik kon kiezen tussen terug op de cc of een amazon gift card.
Heb het terug laten storten op de cc en heb het vandaag binnen gekregen. (10 euro)
Nu is het wachten op de ps5, die hopelijk morgen aan de deur komt. Hij is onderweg vanuit de UK naar mogelijk duitsland
Was bij mij bij Amazon.fr exact hetzelfde, no worriesSjuuls92 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:30:
Op 3 december ps5 disc besteld op Amazon UK met leverdatum 18/19 december. Het bedrag was netjes op m'n cc gereserveerd. Nu zie ik helaas vandaag opeens nergens meer mijn reservering staan op mijn cc en ook geen 0 euro gereserveerd. Meer mensen die dit hebben?
Sjuuls92 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:30:
Op 3 december ps5 disc besteld op Amazon UK met leverdatum 18/19 december. Het bedrag was netjes op m'n cc gereserveerd. Nu zie ik helaas vandaag opeens nergens meer mijn reservering staan op mijn cc en ook geen 0 euro gereserveerd. Meer mensen die dit hebben? De bestelling is niet geannuleerd.
Nee, maar ik zie er bij mij wel bij staan "Pending - Will be reverted if unclaimed by merchant within 7 days". Hij zal niet verzonden worden binnen nu en 2 dagen, dus krijgen we dan allemaal het bedrag terug, en doen ze het later nog eens. Hoe werkt dat?Sjuuls92 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:30:
Op 3 december ps5 disc besteld op Amazon UK met leverdatum 18/19 december. Het bedrag was netjes op m'n cc gereserveerd. Nu zie ik helaas vandaag opeens nergens meer mijn reservering staan op mijn cc en ook geen 0 euro gereserveerd. Meer mensen die dit hebben?
27 september een digital edition.Dagoeman schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:12:
[...]
Ik heb de mail nog niet gehad. Wanneer heb je de pre-order geplaatst?
Bij mij hetzelfde, dit betekende dat Amazon om wat voor reden dan ook het volledige bedrag niet kon reserveren (ook al moest dat geen probleem zijn volgens de bank). Daarom de complete reservering er uit gehaald door Amazon.Sjuuls92 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:30:
Ah oke, ik hoop het maar en wacht wel geduldig af!EvolutionX schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:33:
[...]
Was bij mij bij Amazon.fr exact hetzelfde, no worriesEen weekje later was er ineens een afschrijving te zien.
Ik heb hetzelfde.. ook deze statusVerwijderd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:16:
PS 5 acquisitie status update #2
Wat is je buikgevoel bij je bestelling?: Gematigd positief, maar het is wel wrang dat anderen die later bestelden de PS5 al in bezit hebben![]()
![]()
Maar dan met Visa en al wel volledig afgeschreven
Je verzint het man. Ze halen de reservering er standaard uit. Deze wordt dan vervangen door de normale afschrijving.bramgg schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:39:
[...]
Bij mij hetzelfde, dit betekende dat Amazon om wat voor reden dan ook het volledige bedrag niet kon reserveren (ook al moest dat geen probleem zijn volgens de bank). Daarom de complete reservering er uit gehaald door Amazon.
Welke vestiging heb je besteld?Yorinn schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:22:
[...]
Half juni. Ik stond 92 toen ik bestelde in mijn filiaal.
https://psnprofiles.com/leFibo
Ik verzin niks, was het maar zo'n feest. Dit is precies wat er vandaag bij mij is gebeurd, bevestigd door Amazon klantenservice.Boterham71 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:42:
[...]
Je verzint het man. Ze halen de reservering er standaard uit. Deze wordt dan vervangen door de normale afschrijving.
[ Voor 62% gewijzigd door bramgg op 08-12-2020 12:45 ]
Ondanks het vervelende nieuws weet je wel waar je aan toe bent.. daar kan MediaMarkt echt nog wat van leren.leFibo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:43:
Ik ook net de mail van Gamemania gehad en bevestigd werd wat ik al dacht. Dit jaar geen PS5. In Mei een pre-order geplaatst. Ongelooflijk. Maarja.. Is niet anders.
Tja game mania is ook geen grote speler als amazon / mediamarkt / bol etc. Wel zuur ja, mei al besteld en er zijn mensen die hebben niks besteld en lekker aan het gamen al..leFibo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:43:
Ik ook net de mail van Gamemania gehad en bevestigd werd wat ik al dacht. Dit jaar geen PS5. In Mei een pre-order geplaatst. Ongelooflijk. Maarja.. Is niet anders.
Naam/adressgegevens verschillen met de CC gegevens waarschijnlijkbramgg schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:44:
[...]
Ik verzin niks, was het maar zo'n feest. Dit is precies wat er vandaag bij mij is gebeurd, bevestigd door Amazon klantenservice.
Jouw order was toch ook verkut door Amazon..?bramgg schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:44:
[...]
Ik verzin niks, was het maar zo'n feest. Dit is precies wat er vandaag bij mij is gebeurd, bevestigd door Amazon klantenservice.
Ik heb al vaker spullen met lange levertijden besteld. Ze reserveren eerst, die wordt er uit gehaald en een dag later wordt het bedrag afgeschreven.
Nope, komt allemaal perfect overeen.Epixx1337 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:46:
[...]
Naam/adressgegevens verschillen met de CC gegevens waarschijnlijk
Balen! Ik werd vorige week gebeld dat ik hem deze week op kan halen. Zojuist een mailtje gekregen waarin stond dat ik hem de 2e helft van deze week kan ophalen wanneer ik een smsje ontvang. Net even gebeld om mijn vriendin te machtigen om hem voor mij op te halen (aangezien ik zelf ook tijdens winkeltijden werk) en toen gaf de medewerker aan dat hij waarschijnlijk morgen binnen komt!Yorinn schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:22:
[...]
Half juni. Ik stond 92 toen ik bestelde in mijn filiaal.
Ik heb hem op 15 juni gepreorderd in Heerhugowaard. Hopelijk zit je bij de volgende levering.
Bestelling is bij mij niet geannuleerd en leverdatum is nog steeds rond de 18/19 dec.bramgg schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:39:
[...]
Bij mij hetzelfde, dit betekende dat Amazon om wat voor reden dan ook het volledige bedrag niet kon reserveren (ook al moest dat geen probleem zijn volgens de bank). Daarom de complete reservering er uit gehaald door Amazon.
[ Voor 83% gewijzigd door Geronimous op 08-12-2020 13:08 ]
Nu alleen geduld hebben en niet je vrienden spreken die wel al rustig op de PS5 zitten
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Rond 20 december.timano schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:00:
Denken jullie dat er nog voorraad komt in nederland in december van de ps5 ?
Tweakers Discord
Ik hoop dat er dan genoeg voorraad is voor iedereen , maar ik ben er bang voor
Daar wordt ook niet op gecontroleerd..
Ik denk eerder dat ze nog niet helemaal meedoen met 3d Secure waardoor de issuer zegt, ik vertrouw deze transactie niet. Ik wil een e-code zien of een andere 2fa mogelijkheid.
Als een kind zo blij natuurlijk
Of niet. Gratis PS5... Jeff Bezos zal het geld niet missen.Zymotic2007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:07:
Als een kind zo blij natuurlijkIk neem aan dat Amazon vanzelf een melding krijgt van DHL dat de bezorging gelukt is en de refund wordt stopgezet.
Heb je hem al opengemaakt? Misschien zitten er slechts 2 pakken melk in je playstation verpakking, haha.Zymotic2007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:07:
Bizar! Gister met Amazon gechat omdat mijn PS5 pakket zoek was geraakt. Dit werd ook bevestigd door Amazon. Hierop een refund request aan laten maken, zoals voorgesteld door Amazon. Staat er net een DHL bezorger voor de deur met de PS5!!
Als een kind zo blij natuurlijkIk neem aan dat Amazon vanzelf een melding krijgt van DHL dat de bezorging gelukt is en de refund wordt stopgezet.
Gelukkig zit de PS5 er ook invhrgamer schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:09:
[...]
Heb je hem al opengemaakt? Misschien zitten er slechts 2 pakken melk in je playstation verpakking, haha.
/f/image/WrWUgnOIiz7j3dU76n5uY8eM.png?f=fotoalbum_large)
Weet niet of dit eerder gepost is. Had dit van consolefun.fr discord. Die hadden over amazon order van 20k units. Weet niet of fake is. zij hadden dit van een member ontvangen die bij Amazon werkt.
iig volgens die lijst hebben ze flink wat orders geplaatst vraag of Sony natuurlijk leverd.
Die zouden dan rond 17de moeten binnenkomen.
Vernoed dat die dan voor de 3dec preorders zijn. Dat zou redelijk overeen komen met de DE datums van 19-22 Dec en de UK datums van 18-19 dec
Die 20k zullen dan vast niet alleen voor DE zijn maar voor Europa vestigingen. Meende hier te lezen dat hoofd distributiepunt in Berlijn zit.
[ Voor 8% gewijzigd door Kakwin op 08-12-2020 13:12 ]
Was ie volgens de t&t ook zoek?Zymotic2007 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:07:
Bizar! Gister met Amazon gechat omdat mijn PS5 pakket zoek was geraakt. Dit werd ook bevestigd door Amazon. Hierop een refund request aan laten maken, zoals voorgesteld door Amazon. Staat er net een DHL bezorger voor de deur met de PS5!!
Of uberhoudt geen t&t gehad?
Geniet er van!!
Nee dat gaat zeker niet gebeuren. Op zn vroegst is er in het voorjaar genoeg voor iedereen..timano schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:05:
[...]
Ik hoop dat er dan genoeg voorraad is voor iedereen , maar ik ben er bang voor
Volgens de t&t van DHL was deze vertraagd. Bij de t&t van Amazon stond dat het pakket zoek was geraakt bij de vervoerder. Daar schrok ik natuurlijk van en heb dus meteen contact opgezocht via de chat van Amazon. Daar werd mij bevestigd dat het pakket zoek was geraakt en ik mijn geld terug kreeg.Valentinoa88 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:14:
[...]
Was ie volgens de t&t ook zoek?
Of uberhoudt geen t&t gehad?
Geniet er van!!
Thx!
Eerlijkheid duurt het langst..redrohX schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:08:
[...]
Of niet. Gratis PS5... Jeff Bezos zal het geld niet missen.
Same, als dit er staat betekent dat je afhankelijk bent van de voorraad, mensen die er wel wat hebben staan zijn gelinked aan een voorraad die komt.mikey1983 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:16:
Amazon heeft reservering gedaan op mijn cc van 510 euro maar bij order staat dit nog.
[Afbeelding]
timano schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:18:
Op amazon uk staat die tekoop voor £100 zal wel niet betrouwbaar zijn neem ik aan
Steam: CatBearCow
Ga is op amazon naar menu links boven. Kies dan customer sevice (onderaan) daarna klik op contact us. Daar zul je je ps5 zien staan. Er staat dan not yet dispatched. Preparing for dispatch of dispatched. Die trace geeft niet de status aan. Wat staat daar bij je order.mikey1983 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:16:
Amazon heeft reservering gedaan op mijn cc van 510 euro maar bij order staat dit nog.
[Afbeelding]
Had zelfde maar als ik daar kijk is hij sinds vandaag veranderd naar preparing for dispatch. Ook volledig bedrag gereserveerd sinds vandaag. Bij trace staat nog zelfde van geen datum
Trek die lijn dan door en ga bejaarden overvallen, die hebben vaak ook geld zat. Mensen oplichten via Marktplaats kan ook lucratief zijn.redrohX schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:08:
[...]
Of niet. Gratis PS5... Jeff Bezos zal het geld niet missen.
Of werk gewoon voor je geld en betaal netjes voor je spullen.
Jeff zal de laatste zijn die het voelt als ze geld verliezen. De eerste slachtoffers zijn de mensen die het nu al bar slecht hebben in die DC's.
Jawel, 100% betrouwbaar. Heb er 4 besteld.timano schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:18:
Op amazon uk staat die tekoop voor £100 zal wel niet betrouwbaar zijn neem ik aan
Mijn engels is niet zo best dus weet niet goed wat het betekent haha
Of er staat ''in preparation'' zoals bij mijKakwin schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:23:
[...]
Ga is op amazon naar menu links boven. Kies dan customer sevice (onderaan) daarna klik op contact us. Daar zul je je ps5 zien staan. Er staat dan not yet dispatched. Preparing for dispatch of dispatched. Die trace geeft niet de status aan. Wat staat daar bij je order.
Had zelfde maar als ik daar kijk is hij sinds vandaag veranderd naar preparing for dispatch. Ook volledig bedrag gereserveerd sinds vandaag. Bij trace staat nog zelfde van geen datum
Er staat weer een cc reservering van 519 euro gelukkig! Apart zeg dat het opeens weg was.. pff ik ging er toch een beetje van zweten eerlijk gezegd.Sjuuls92 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 12:30:
Kakwin schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:23:
[...]
Ga is op amazon naar menu links boven. Kies dan customer sevice (onderaan) daarna klik op contact us. Daar zul je je ps5 zien staan. Er staat dan not yet dispatched. Preparing for dispatch of dispatched. Die trace geeft niet de status aan. Wat staat daar bij je order.
:strip_exif()/f/image/IlGDEtfJPbmoK9Ps3ulK8eFY.jpg?f=fotoalbum_large)
waar dan?
Dit is geen reservering denk ik hoor. Zoals aangegeven dit is normaal. Dit bedrag zal nu openstaan op je CC.Sjuuls92 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:27:
[...]
Er staat weer een cc reservering van 519 euro gelukkig! Apart zeg dat het opeens weg was.. pff ik ging er toch een beetje van zweten eerlijk gezegd.
https://www.amazon.co.uk/...source=csp&_encoding=UTF8
Echt, het vermogen om te lezen is bij sommige mensen zo laag dat je je afvraagt hoe ze überhaupt op het internet zijn aangesloten.
Klopt openstaand bedrag is het nuBoterham71 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:27:
[...]
Dit is geen reservering denk ik hoor. Zoals aangegeven dit is normaal. Dit bedrag zal nu openstaan op je CC.
Kan alleen in desktop modus. Meeste browser op telefoon hebben die optie wel.
Dan is het definitief en wordt aan het einde van de maand van je bankrekening afgeschreven.
heeft niks met vermogen te maken of begrijpend lezen. als je aangeeft dat je moet chatten met die bot had het niet zon probleem geweest.alsnog bedankt😄internetinfo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:28:
[...]
Echt, het vermogen om te lezen is bij sommige mensen zo laag dat je je afvraagt hoe ze überhaupt op het internet zijn aangesloten.
Best denigrerend niet? Mobiele site werkt net wat anders dan de desktop site. Op mobiel kom je op die pagina van de screenshot terecht met jouw link.internetinfo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:28:
[...]
In desktop modus hoef je niet te chatten. Na het klikken van contact us staat de ps5 direct in beeld met de status er van.diamonddimroy schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:30:
[...]
heeft niks met vermogen te maken of begrijpend lezen. als je aangeeft dat je moet chatten met die bot had het niet zon probleem geweest.alsnog bedankt😄
[ Voor 31% gewijzigd door Kakwin op 08-12-2020 13:33 ]
Haha nou ik ben niet benieuwd.. ik weet precies wat er gaat gebeuren als je die zou bestellen.
Natuurlijk moet je geen bejaarden overvallen of mensen oplichten. Maar ik bedoel er precies hetzelfde mee als jij:RobvG schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:24:
Trek die lijn dan door en ga bejaarden overvallen, die hebben vaak ook geld zat. Mensen oplichten via Marktplaats kan ook lucratief zijn.
Of werk gewoon voor je geld en betaal netjes voor je spullen.
Inderdaad, Jeff weet heel goed hoe je mensen uitbuit en zal de laatste zijn die 500 euro mist. Ik zal er niet wakker van liggen.Jeff zal de laatste zijn die het voelt als ze geld verliezen. De eerste slachtoffers zijn de mensen die het nu al bar slecht hebben in die DC's.
dit is een grap? die heb jij toch niet werkelijk besteld he?
Besef ook wel dat het dubieus is, maar vendor blijft Amazon. Worst-case geld terug (hopelijk)
Je hebt hem ook echt besteld? Moedig hoor :)!ferryc schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 13:38:
[...]
Besef ook wel dat het dubieus is, maar vendor blijft Amazon. Worst-case geld terug (hopelijk)
Customer Services Address:
ShiXiaQuTaiHaoLuYuGongNongLuJiaoChaKouZiJingCheng
24HaoLou2DanYuan305
ZhouKouShi
HeNanSheng
466000
CN
hij biedt er iig een hoop aan want zijn nog steeds beschikbaar haha
[ Voor 21% gewijzigd door Lagune op 08-12-2020 13:39 ]
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/SjJgM9BtVkAnUXkvPj4rpSAb.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BZD1s93pRk6dVRkfZoS5vhBJ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/PjDOEl4YeS8xVJFngllrM2Ug.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mxTS5AnAshEjaol8ypQIknwQ.png?f=fotoalbum_large)
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DUTRJCLmrkH7BUrnjWFc5IGO.jpg?f=user_large)