LOL zat denk ik. Toch wel fijn als je niet de enige bent.....Zymotic2007 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:00:
Hoeveel Playstations zijn er wel niet achterover gedrukt bij DHL??!!
https://www.eurogamer.net...-on-the-run-to-steal-ps5s
LOL wat mensen willen doen om die console te verkopen
LOL wat mensen willen doen om die console te verkopen
Ik was er de hele dag wel bang voor. Die van mij was in city hub Den Haag aangekomen en ik zat de uren af te tellen. Gelukkig is er niks gebeurd en zit ik het apparaat nu vrolijk te installeren.Zymotic2007 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:00:
Klein beetje jaloers wel joh. Maar het is je gegund.flab007 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:10:
[...]
Ik was er de hele dag wel bang voor. Die van mij was in city hub Den Haag aangekomen en ik zat de uren af te tellen. Gelukkig is er niks gebeurd en zit ik het apparaat nu vrolijk te installeren.
Intertoys vandaag gebeld. Ook hun gaven aan rond de 20ste weer binnen te krijgen :)!
Online sale of backorders wegwerken?Jefson schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:32:
Intertoys vandaag gebeld. Ook hun gaven aan rond de 20ste weer binnen te krijgen :)!
Ik was ook even bang na al die DHL horror verhalen hier, maar hij is gelukkig bezorgd en compleet
.
Aantal ads op de bepaalde sites zeer weer met honderden toegenomen....Zymotic2007 schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:00:
Ik ga niet meer vechten met bots. PS en Xbox al meerdere keren niet gered. Wacht wel op mijn inschrijving bij MM. Met huidige leveringen wordt het wel eind jan ‘21 voor mij... achja
Hoe zeker is dit? ik sta of derde of zesde in een Intertoys winkel
Verwijderd
Gefeliciteerd met je purchase.hopkin schreef op maandag 7 december 2020 @ 17:14:
[...]
Ik heb die van mij vandaag ontvangen, ook 23 nov besteld en 18-19 dec leverdatum. Draait als een zonnetje!
* zie topicwaarschuwing *
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 22:17 ]
Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...
[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 22:18 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 22:18 ]
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 22:18 ]
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 22:18 ]
Vandaag mijn DE ontvangen, besteld op 24 april bij Nedgame. Man man man, wat ziet het er mooi uit op een OLED scherm. Iedereen die aan het wachten is. Heel veel succes. En veel plezier straks.
PSN ID: TheJackal83
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 22:18 ]
vanmiddag werd ik gebeld door Bol. Ik kan een disc versie morgen komen ophalen in Utrecht. Had in september ge-preorderd, maar was "zoek geraakt" bij PostNL.
PSN: TDBtje
Dat is wel echt super netjes opgelost!TDB schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:24:
vanmiddag werd ik gebeld door Bol. Ik kan een disc versie morgen komen ophalen in Utrecht. Had in september ge-preorderd, maar was "zoek geraakt" bij PostNL.
Amazon UK ps5 DE ook binnen!
Ik loop net de Media Markt binnen voor een c7 voedingskabel en zie doodleuk stapel Dualsense charging stations liggen. Ik heb er maar 1 meegenomen..
Ik loop net de Media Markt binnen voor een c7 voedingskabel en zie doodleuk stapel Dualsense charging stations liggen. Ik heb er maar 1 meegenomen..
Yesss eindelijk na 13 uren wachten in rochester medway, is mijn disk editie nu vanuit rochester kent vertrokken naar (of duitsland of nederland of le france) ik denk duitsland, en volgt mogelijk de zelfde route als maurice
Kan je er eentje voor mij meenemen mocht je nog in de gelegenheid zijn?Elnino90 schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:27:
Amazon UK ps5 DE ook binnen!
Hij heeft geen percentage van zekerheid genoemdPizzaklapper schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:52:
[...]
Hoe zeker is dit? ik sta of derde of zesde in een Intertoys winkel
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 22:19 ]
[ Voor 123% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 22:19 ]
Lead, follow, or get out the way.
[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 22:19 ]
Die heb je woensdag wel in huis.0619tje schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:30:
Yesss eindelijk na 13 uren wachten in rochester medway, is mijn disk editie nu vanuit rochester kent vertrokken naar (of duitsland of nederland of le france) ik denk duitsland, en volgt mogelijk de zelfde route als maurice
*offtopic*
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 22:55 ]
Blijft het maar vreemd vinden dat ik zoveel verhalen lees van Amazon orders die wel verstuurd zijn. Ik heb op amazon.fr op 23-11 een disc versie besteld en op 03-12 op Amazon.co.uk een disc versie. Beide staan nog steeds op leverdatum 18-19 dec. Maar dan blijft het wel apart dat er bij andere het wel wordt verstuurd..
gefeliciteerd man!pstlnd schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:19:
Jaaaaa hij is binnen!! Amazon UK bestelling van 3 Dec.
Mag ik iedereen hier even gigantisch bedanken voor alle positieve energie en hulp! Echt geweldig om te zien hoe het web ook nog supportive kan zijn!
[Afbeelding]
ik had op hetzelfde moment besteld maar mijne is nog geen eens gedispatched.. dus hoop dat t nog goed komt😊🤞
Jaa ik hoop het!
Hoe bevalt jouwe maurice?
Bij mij hetzelfde. 23-11 besteld bij .fr en geen dag verschuiving tot nu toe.Vaenir schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:49:
Blijft het maar vreemd vinden dat ik zoveel verhalen lees van Amazon orders die wel verstuurd zijn. Ik heb op amazon.fr op 23-11 een disc versie besteld en op 03-12 op Amazon.co.uk een disc versie. Beide staan nog steeds op leverdatum 18-19 dec. Maar dan blijft het wel apart dat er bij andere het wel wordt verstuurd..
Amazon.uk en amazon.de zijn over het algemeen vrij snel.ianmacd schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:55:
[...]
Bij mij hetzelfde. 23-11 besteld bij .fr en geen dag verschuiving tot nu toe.
Amazon.fr is een van de sloomste.
Voor de geïnteresseerden, hier liep het hele proces voorspoedig.
Donderdag besteld, bij amazon uk.
Vrijdag verstuurd
Eerste update van het verzendproces was Amazon Krefeld, daarna Keulen, daarna DHL landelijk sorteercentrum, daarna city hub en vanavond geleverd. Al met al zeer spoedig, het lijkt er tevens op dat die ps5 nooit in de UK geweest is
Het ging om een disk editie.
Donderdag besteld, bij amazon uk.
Vrijdag verstuurd
Eerste update van het verzendproces was Amazon Krefeld, daarna Keulen, daarna DHL landelijk sorteercentrum, daarna city hub en vanavond geleverd. Al met al zeer spoedig, het lijkt er tevens op dat die ps5 nooit in de UK geweest is
Het ging om een disk editie.
[ Voor 8% gewijzigd door Nachtapotheker op 07-12-2020 22:08 ]
Heb ik ook last van..LQG schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:12:
[Afbeelding]
Begin me toch wel af te vragen of dit ‘m gaat worden. Amazon.de DE versie, vorige week donderdag besteld (3-12). Lijkt me stug dat ze morgen halen.
Het kan snel gaan ineens. Met launch van Amazon.de vandaan is ‘ie bij mij ook pas rond middernacht verzonden en volgende dag in huis met DHL.LQG schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:12:
[Afbeelding]
Begin me toch wel af te vragen of dit ‘m gaat worden. Amazon.de DE versie, vorige week donderdag besteld (3-12). Lijkt me stug dat ze morgen halen.
Same.LQG schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:14:
[...]
Ook 3-12 besteld, of staat jouw order al langer open?
Hoe laat had jij de orderbevestiging mail binnen?LQG schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:12:
[Afbeelding]
Apart, gezien er eerder een ander artikel meldde dat ze voor 2021 geen nieuwe voorraad meer zouden krijgen.WinterX schreef op maandag 7 december 2020 @ 21:50:
Gisteravond met bol.com klantenservice gesproken. Ze krijgen meer consoles rond 20 December.
Zie: https://www.techtastic.nl...rdt-pas-in-2021-verwacht/
als je de tijdslijn doortrekt kan je denk k wel stellen dat er elke 2 weken een nieuwe lading komt.Diamanic schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:38:
[...]
Apart, gezien er eerder een ander artikel meldde dat ze voor 2021 geen nieuwe voorraad meer zouden krijgen.
Zie: https://www.techtastic.nl...rdt-pas-in-2021-verwacht/
Release was 19-11
2e lading was 3-12
3e lading zou dan 20-12 zijn...
Ik had ‘m om 10.21 binnen... jij?bramgg schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:37:
[...]
Hoe laat had jij de orderbevestiging mail binnen?
Klinkt idd logisch, alleen vraag ik me dan af hoe geloofwaardig dit is:HaskoF schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:41:
[...]
als je de tijdslijn doortrekt kan je denk k wel stellen dat er elke 2 weken een nieuwe lading komt.
Release was 19-11
2e lading was 3-12
3e lading zou dan 20-12 zijn...
https://www.xgn.nl/nieuws...tation-5-meer-op-voorraad
*offtopic* Ervaringen mogen nu dan in het algemene PS5 topic.
[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 23:27 ]
Ik twijfel. Meestal moeten zendingen dan ‘s nachts uit Duitsland of Frankrijk richting Nederland, zodat ze voor de middag sortering in NL zijn. Pakket is nog niet verzonden, dus is ook nog niet aangemeld bij DHL.LQG schreef op maandag 7 december 2020 @ 22:12:
[Afbeelding]
DHL is een top bedrijf, een pakket wat ik vrijdag had moeten hebben is weer opgedoken, morgen geleverd, Hoop ik.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mijn bestelling bij amazon.de ging 's avonds rond middernacht pas naar "dispatched" maar was de volgende dag gewoon binnen.loekf2 schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:04:
[...]
Ik twijfel. Meestal moeten zendingen dan ‘s nachts uit Duitsland of Frankrijk richting Nederland, zodat ze voor de middag sortering in NL zijn. Pakket is nog niet verzonden, dus is ook nog niet aangemeld bij DHL.
DHL is een top bedrijf, een pakket wat ik vrijdag had moeten hebben is weer opgedoken, morgen geleverd, Hoop ik.
Nee, een disk editieVerwijderd schreef op maandag 7 december 2020 @ 20:58:
[...]
Gefeliciteerd met je purchase.![]()
![]()
Een digital versie neem ik aan?
*offtopic* mag in het algemene PS5 topic
[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 23:25 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
*offtopic*
[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 23:24 ]
*offtopic*
[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 23:24 ]
Amazon UK bestelling hier ook inmiddels gearriveerd
Doos zag er nog goed uit en de PS5 werkt naar behoren!
Staat in een tv kastje die aan de achterkant een kleine opening heeft voor evt kabels.. met deurtje open na een paar uurtjes gegamed even gevoeld met mijn hand. Best warm maar niet schokkend verder
PC blaast denk warmere lucht naar buiten.
De promo game is echt heel nice btw.
Thanks voor alle hulp en gl with the hunt!
Staat in een tv kastje die aan de achterkant een kleine opening heeft voor evt kabels.. met deurtje open na een paar uurtjes gegamed even gevoeld met mijn hand. Best warm maar niet schokkend verder
De promo game is echt heel nice btw.
Thanks voor alle hulp en gl with the hunt!
Nee was het maar zo'n feest, gewoon een simpele administrateurHaskoF schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:20:
[mbr]*offtopic*[/mbr]
de mensen die op 3 december bij amazon uk besteld hadden die hem nu hebben of morgen krijgen, was de leverdatum eerst ook tussen 17 en 19 dec?
Nee, kreeg als leverdatum woensdag 9 december, hij is 2 dagen te vroeg geleverddiamonddimroy schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:54:
de mensen die op 3 december bij amazon uk besteld hadden die hem nu hebben of morgen krijgen, was de leverdatum eerdt ook tussen 17 en 19 dec?
Nee leverdatum 8/9 dec. Maar komt mogelijk 10e pas aan de deur...diamonddimroy schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:54:
de mensen die op 3 december bij amazon uk besteld hadden die hem nu hebben of morgen krijgen, was de leverdatum eerst ook tussen 17 en 19 dec?
(Berekening van mezelf en van de T&T gang zegt mij woensdag)
Ik heb de Digital en die gaf aan 8/9 december aan bij bestelling. Deze is vandaag (nou ja, gisteren) netjes gebracht dus eigenlijk te vroeg.diamonddimroy schreef op maandag 7 december 2020 @ 23:54:
Het gaat heel snel als het eenmaal verzonden is.
[ Voor 6% gewijzigd door Sannies op 08-12-2020 00:34 ]
Ik had hem 10.14 binnen. Ondertussen lijkt het voortgangsstreepje met halve millimeters op te schuiven 😂
Leverdatum is 19-22 december
Verwijderd
Oh weird, ik heb sinds 23 november een ps5 disc order staan met levering 18/19 december en die wordt wss dan ook pas geleverd. Blijft raar hoe dat zo kan variëren bij Amazon.fr
Na het verdwijnen van mijn ps5 , uiteraard contact opgenomen met Amazone, zoals jullie hier hebben kunnen lezen.
Afgelopen vrijdag keurig (eind van de middag ) de boel besproken en geld zou terug gestort worden maar dat moest via een hogere functie gedaan worden.
Vanacht is het keurig gestort, dus mocht er helaas iets fout zijn gegaan bij sommigen dan weet je dat het bij Amazon.de in ieder geval goed geregeld is. Top Service daar.
Helaas zijn verkopers ook afhankelijk van een transporteur met helaas soms ook rotte appels er tussen in .
Afgelopen vrijdag keurig (eind van de middag ) de boel besproken en geld zou terug gestort worden maar dat moest via een hogere functie gedaan worden.
Vanacht is het keurig gestort, dus mocht er helaas iets fout zijn gegaan bij sommigen dan weet je dat het bij Amazon.de in ieder geval goed geregeld is. Top Service daar.
Helaas zijn verkopers ook afhankelijk van een transporteur met helaas soms ook rotte appels er tussen in .
Kon je niet wachten op nieuwe voorraad?Gandalf68 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 07:29:
Na het verdwijnen van mijn ps5 , uiteraard contact opgenomen met Amazone, zoals jullie hier hebben kunnen lezen.
nee gaat alleen als je betaalt met een creditcard (zit in het systeem daar kennelijk ) heb me er bij neergelegd ga niet stressen en zo , geld gaat naar de zolder (verbouwing ) en ik kijk volgend jaar wel heb nog een 27e plek bij intertoys.
Dus even door de zure appel heen bijten.
Maar ik wilde even laten weten hoe het is afgelopen en dat het goed geregeld is bij Amazone.
Balen joh. Maak je niet druk het komt goed.Gandalf68 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 07:35:
[...]
nee gaat alleen als je betaalt met een creditcard (zit in het systeem daar kennelijk ) heb me er bij neergelegd ga niet stressen en zo , geld gaat naar de zolder (verbouwing ) en ik kijk volgend jaar wel heb nog een 27e plek bij intertoys.
Dus even door de zure appel heen bijten.
Maar ik wilde even laten weten hoe het is afgelopen en dat het goed geregeld is bij Amazone.
De hype is leuk totdat je het een paar maanden in bezit hebt. Dan zal je merken dat het is zoals alle andere materie in je leven. Meaning, just another piece of tech. Volgend jaar is dat ding vrij verkrijgbaar.
Dat niet alleen, er is ook nog enkele noemenswaardige PS5 game te verkrijgen. Merendeel van de mensen hier hebben zichzelf er zo van overtuigd dat ze de PS5 NU moeten hebben, maar dat is puur vanwege de hype. Als je gewoon even rationeel nadenkt weet je dat je ook prima tot 2021 kan wachtenraishel70 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 07:51:
[...]
Balen joh. Maak je niet druk het komt goed.
De hype is leuk totdat je het een paar maanden in bezit hebt. Dan zal je merken dat het is zoals alle andere materie in je leven. Meaning, just another piece of tech. Volgend jaar is dat ding vrij verkrijgbaar.
Keuze die ik poos geleden al heb gemaakt. Ik wacht wel tot een leuek aanbieding, mijn PS4 Pro kan echt nog wel goed mee. Enige waar ik echt benieuwd naar ben is de controller. En Cyberpunk 2077SparksNL schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 07:56:
[...]
Dat niet alleen, er is ook nog enkele noemenswaardige PS5 game te verkrijgen. Merendeel van de mensen hier hebben zichzelf er zo van overtuigd dat ze de PS5 NU moeten hebben, maar dat is puur vanwege de hype. Als je gewoon even rationeel nadenkt weet je dat je ook prima tot 2021 kan wachten(Luxeproblemen!)
Ik dacht kijk ook eens naar mijn bestelling op Amazon.de.
3 dec. besteld en staat nog steeds Verwacht tussen 19 dec - 22 dec
betreft de disc versie
betreft de disc versie
PSN: McMillan0984
Same...Clavat schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:05:
betreft de disc versie
Verwijderd
En je hebt dan ook kans op een PS5 revisie waar de kinderziektes niet meer aanwezig zijn.SparksNL schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 07:56:
[...]
Dat niet alleen, er is ook nog enkele noemenswaardige PS5 game te verkrijgen. Merendeel van de mensen hier hebben zichzelf er zo van overtuigd dat ze de PS5 NU moeten hebben, maar dat is puur vanwege de hype. Als je gewoon even rationeel nadenkt weet je dat je ook prima tot 2021 kan wachten(Luxeproblemen!)
Herkenbaar. Toch vind ik het geen probleem. Zolang hij maar wordt geleverdClavat schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:05:
betreft de disc versie
Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Dat sowieso inderdaad. Mensen steken zoveel tijd/energie in het proberen te verkrijgen van een PS5. Heel de dag diverse websites in de gaten houden (F5'en). Als er dan ergens iets beschikbaar komt, als een malle proberen te bestellen. Dat bestelproces gaat dan natuurlijk alles behalve vlekkeloos. PS5 verdwijnt uit winkelmandje. Betaalproces moet meerdere malen geprobeerd worden. En ALS het dan gelukt is, dan is het nog maar afwachten of je bestelling niet wordt geannuleerd, een malafide bezorger je PS5 niet achterover drukt, of dat je PS5 wel compleet in een onbeschadigde doos wordt geleverd.Verwijderd schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:07:
[...]
En je hebt dan ook kans op een PS5 revisie waar de kinderziektes niet meer aanwezig zijn.
En dan na weken "zwoegen" heb je hem eindelijk aan je TV aangesloten. En wat ga je dan spelen? Juist, PS4 games
Gister avond rond 20:00 uur ontvangen via DHL. Ik schrok me een hoedje toen ik zag dat de bovenste flap van de PS5 doos open was (de tape was letterlijk netjes open gesneden). Ik dacht het zal niet waar zijn... Meteen alles gecontroleerd en gelukkig zat alles in de doos. Ik vind de Digital Edition echt een mooi apparaat en staat ook keurig naast mijn 75 inch TV. Daarnaast was het een magisch moment toen ik de controller voor het eerst in mijn hand nam. Voelt echt als een product van een hoge kwaliteit.
Een vraagje: is er normaal gesproken ook een USB-C kabel meegeleverd in de doos? Ik heb die niet kunnen vinden.
Een vraagje: is er normaal gesproken ook een USB-C kabel meegeleverd in de doos? Ik heb die niet kunnen vinden.
[ Voor 23% gewijzigd door Yavi06 op 08-12-2020 08:22 ]
ja die hoort er bij te zitten om je controller op te ladenYavi06 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:20:
Gister avond rond 20:00 uur ontvangen via DHL. Ik schrok me een hoedje toen ik zag dat de bovenste flap van de PS5 doos open was (de tape was letterlijk netjes open gesneden). Ik dacht het zal niet waar zijn... Meteen alles gecontroleerd en gelukkig zat alles in de doos. Ik vind de Digital Edition echt een mooi apparaat en staat ook keurig naast mijn 75 inch TV. Daarnaast was het een magisch moment toen ik de controller voor het eerst in mijn hand nam. Voelt echt als een product van een hoge kwaliteit.
[Afbeelding]
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Hmm zal vanavond eens goed zoeken. Heb eerlijk gezegd meteen de essentials eruit gehaald en verder geen aandacht aan besteed.BaRF schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:23:
[...]
ja die hoort er bij te zitten om je controller op te laden
Kabeltje is inderdaad vrij goed verstopt. Hij zit achter karton verborgen in een apart vakje in het bovenste gedeelte van de doos, waar ook de controller etc. in zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door Grobbelboy op 08-12-2020 08:27 ]
Ik had precies hetzelfde, kon hem aanvankelijk niet vinden maar het leek mij sterk dat ze deze kabel er niet bij deden. Maar hij zat inderdaad goed verstopt in het kleine kartonne vakje bij de controller!Grobbelboy schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:26:
Kabeltje is inderdaad vrij goed verstopt. Hij zit achter karton verborgen in een apart vakje in het bovenste gedeelte van de doos, waar ook de controller etc. in zitten.
Ik heb ook op 3 december een disc versie besteld bij amazon.co.uk. Verwachte leverdatum is 8-9 december.
Deze is zojuist op dispatching now gesprongen.
Ik heb hier geen mail van gehad.
spannend...
Deze is zojuist op dispatching now gesprongen.
spannend...
Niet om je ongerust te maken, maar ik zou ze wel vragen naar dat opengesneden plasticje. Dat hoort echt niet. Hij kan eruit zien alsof hij even open is geweest en weer dicht is geplakt, maar gesneden is echt niet "ongerept". Best case: je haalt er wat geld uit. 
@Yavi06
@Yavi06
[ Voor 9% gewijzigd door ap3nr0ts op 08-12-2020 08:45 ]
Morning,
Ik zie dat verschillende mensen al een levering gehad hebben welke zij op 3 december besteld hebben. Op 3 december heb ook ik geluk gehad en een PS5 disc versie weten te bemachtigen. Mijn order komt echter rond 18-19 december bij mij binnen (verwachting). Hebben meer mensen dit?
Besteld bij Amazon.Co.UK en via Credit Card!
Ik zie dat verschillende mensen al een levering gehad hebben welke zij op 3 december besteld hebben. Op 3 december heb ook ik geluk gehad en een PS5 disc versie weten te bemachtigen. Mijn order komt echter rond 18-19 december bij mij binnen (verwachting). Hebben meer mensen dit?
Mijn Amazon (UK) bestelling is ook gisteravond binnengekomen. Ik schrok even want het plasticje was afgeplakt met wit plakband. Inhoud is voor de rest in orde, maar als ik de doos optil dan schiet het standaard plasticje gelijk los. De verpakking is echt wel 'cheap', maar het gaat uiteindelijk om de inhoud.ap3nr0ts schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:44:
Niet om je ongerust te maken, maar ik zou ze wel vragen naar dat opengesneden plasticje. Dat hoort echt niet. Hij kan eruit zien alsof hij even open is geweest en weer dicht is geplakt, maar gesneden is echt niet "ongerept". Best case: je haalt er wat geld uit.
@Yavi06
Mijn vermoeden is dat ze tijdens het inpakken een extra plakbandje eroverheen hebben gedaan tegen het losschieten.
[ Voor 7% gewijzigd door WidgetTWW op 08-12-2020 08:52 ]
Ja, mijn amazon.co.uk bestelling staat ook nog op levering 18/19 december.diegott schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:50:
Morning,
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Die van mij staat ook op dezelfde status sinds 4 december, is die van jou al geleverd?Harm92 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:15:
Had op 18.11 via de mediamarkt website besteld (toen die 2 minuutjes bestelbaar was) maar was blijkbaar net te laat want mijn bestelling heeft tot een uur geleden op "vertraagd" gestaan. Zie zojuist dat de bestelling is verzonden, lijkt er dus op dat de mediamarkt webshop ook weer voorraad heeft binnen gekregen. [Afbeelding]
Geluksvogel. Mijne moet nog dispatched worden. Maar hebben niks meer, dus komt later. Back order blijft staan en wordt zsm geleverd. Afwachten. Geduld hebben, komt goed!BooYooToo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:44:
Ik heb ook op 3 december een disc versie besteld bij amazon.co.uk. Verwachte leverdatum is 8-9 december.
Deze is zojuist op dispatching now gesprongen.![]()
spannend...
Dan krijg ik toch weer hoopBooYooToo schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:44:
Deze is zojuist op dispatching now gesprongen.![]()
spannend...
Er zijn er nog velen met dit probleem. Je kan je status opvragen via chat. Daar zie je dat hij in het magazijn wel al is gepakt, echter was er gisteren een storing en zal deze hopelijk dus vandaag/vanavond verstuurd worden. Ik heb wel al een track en trace code, maar is nog niet aangemeld bij postnl.Iloledingame schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:52:
[...]
Die van mij staat ook op dezelfde status sinds 4 december, is die van jou al geleverd?
Signature
zelfde als jij! geen voortgangdiegott schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:50:
Morning,
Mijn amazon.fr order van 23 november zit ook weinig tot geen schot in; nog steeds op 18/19 dec.
psn: HertogJack
Ik zou dan inderdaad denken aan iemand die vind dat de PS5 niet goed functioneerde (coil whine wat eigenlijk iedereen heeft ding hoort geluid te maken) en daarom terugstuurt.ap3nr0ts schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:44:
@Yavi06
Deze is dan weer als nieuw verkocht
jadiegott schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:50:
Morning,
Net Amazon gesproken over mijn bestelling van 3 december op amazon.de (disk versie). Leverdatum 19-22 december, reservering van 0 euro op de CC. Zij vertelde mij dat in het systeem levering op onbekend staat. Dat ze dus niet weten wanneer geleverd gaat worden omdat het volledig is uitverkocht.
Dat vind ik vreemd want als het totaal uitverkocht is dan heb je niet de mogelijkheid om het product in je mandje te doen en af te rekenen. Dat is bij mij wel gelukt en op 10.14 de bestelbevestiging ontvangen. Maar tot nu toe zit er dus geen schot in de zaak en lijkt het erop dat de leverdatum van 19-22 december niet zeker is. (het ministreepje in het traceer systeem van Amazon lijkt wel elke dag met een millimeter toe te nemen, ik weet alleen niet of dat überhaupt iets betekend.
Meer mensen in hetzelfde schuitje?
Dat vind ik vreemd want als het totaal uitverkocht is dan heb je niet de mogelijkheid om het product in je mandje te doen en af te rekenen. Dat is bij mij wel gelukt en op 10.14 de bestelbevestiging ontvangen. Maar tot nu toe zit er dus geen schot in de zaak en lijkt het erop dat de leverdatum van 19-22 december niet zeker is. (het ministreepje in het traceer systeem van Amazon lijkt wel elke dag met een millimeter toe te nemen, ik weet alleen niet of dat überhaupt iets betekend.
k heb het ook. Verder geen wijzigingen in mijn order details.diegott schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 08:50:
Morning,
Nog een keer bellen en je hard maken... de ps5 is wel ergens bij hun of ze kunnen er wel aankomen. Zoiets heb ik ook gehad bij Amazon uk... mijn vraag werd doorgestuurd naar een hogere afdeling via de supervisor, jezelf nog een keer hard maken dat je iets besteld hebt waar je lang mee bezig bent geweest en het heel gek vind dat je betaald hebt voor iets wat je nu niet lijkt te krijgen en je niet kan voorstellen dat er nergens op de wereld binnen Amazon een ps5 te verkrijgen is...bramgg schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:21:
Net Amazon gesproken over mijn bestelling van 3 december op amazon.de (disk versie). Leverdatum 19-22 december, reservering van 0 euro op de CC. Zij vertelde mij dat in het systeem levering op onbekend staat. Dat ze dus niet weten wanneer geleverd gaat worden omdat het volledig is uitverkocht.
Ik heb ook op de zelfde dag besteld (de disc versie) en heb ook als lever datum 19 - 22 december.bramgg schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:21:
Ik was ook aan het denken om conact op te nemen maar door je info ben ik op de hoogte.
Ik denk eerder rustig afwachten en dat "streepje" is bij mij ook iets langer geworden maar of dat veel zegt......
Nou breekt mijn klomp. 5 minuten geleden helpdesk gesproken, toen had ik nog een traceer overzicht. Nu hang ik net op en zie ik dat dit overzicht is veranderd van geschatte leverdatum 19-22 december naar: 'Bestelling ontvangen, we sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben'.
Zou de helpdeskmedewerker hier in iets hebben veranderd?
jabramgg schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:25:
Nou breekt mijn klomp. 5 minuten geleden helpdesk gesproken, toen had ik nog een traceer overzicht. Nu hang ik net op en zie ik dat dit overzicht is veranderd van geschatte leverdatum 19-22 december naar: 'Bestelling ontvangen, we sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben'.
![]()
Kun jij even refreshen? Blijft het traceer overzicht dan aanwezig? Of verspringt het dan ook naar 'We sturen je een e-mail wanneer we een geschatte bezorgdatum hebben.'?JD88 schreef op dinsdag 8 december 2020 @ 09:25:
[...]
Ik heb ook op de zelfde dag besteld (de disc versie) en heb ook als lever datum 19 - 22 december.
Ik was ook aan het denken om conact op te nemen maar door je info ben ik op de hoogte.
Ik denk eerder rustig afwachten en dat "streepje" is bij mij ook iets langer geworden maar of dat veel zegt......
Hoe laat had je de orderbevestigingsmail van Amazon binnen?
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/6Bbth4NKwXpRGBco3VCgtahR.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/88dfq2gcskeiYFaCcKXPKlB0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/OVswDyh6tgJ1PS6ZLFnMn48n.jpg?f=fotoalbum_large)