Mijn digital van een account is 17:07 vandaag:vato55 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:06:
Zijn er al mede-tweaker die donderdag via Amazon UK hebben besteld en er voortgang is in het proces? Die van mij staat sinds vrijdag op dispatched maar het pakket is nog niet geleverd aan DHL.
Package departed an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR
Digital van een ander account is pas vandaag aangekomen daar. Dus die loopt een dag achter. Wel interessant want zelfde adres.
[ Voor 29% gewijzigd door seeKo op 06-12-2020 18:11 ]
Steam: CatBearCow
Ja die van mij heeft gisterenavond een magazijn in Wolfhagen DL verlaten. Staat gepland voor woensdag.vato55 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:06:
Zijn er al mede-tweaker die donderdag via Amazon UK hebben besteld en er voortgang is in het proces? Die van mij staat sinds vrijdag op dispatched maar het pakket is nog niet geleverd aan DHL.
Mijn disk is sinds vandaag op being dispatched gegaan. Ik heb overigens wel priority shipping.vato55 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:06:
vato55 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:06:
:strip_exif()/f/image/KeSwfPmUaPo8ufMcHqQalJYH.jpg?f=fotoalbum_large)
Die van mijn is zaterdag aangekomen in Frankrijk maar nog niet daar weg gestuurd.
Hijs is ook nog niet overgedragen aan DHL, hij volgt eerst een interne Amazon shipping route voordat hij over wordt gedragen aan DHL en naar jou komt.vato55 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:27:
[Afbeelding]
Bizar, via track en trace van DHL gebeurt er niks maar als ik via Amazon zelf kijk zie ik dat m'n pakketje inmiddels in Cologne Duitsland is gearriveerd, dus er is hoop
Ah zo, ik kreeg een t&t dus ik om de vijf minuten refreshencronixx schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:28:
[...]
Hijs is ook nog niet overgedragen aan DHL, hij volgt eerst een interne Amazon shipping route voordat hij over wordt gedragen aan DHL en naar jou komt.
Kan ook geen kwaad, zodra hij bij DHL is zie je daar wel een statusupdatevato55 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:32:
[...]
Ah zo, ik kreeg een t&t dus ik om de vijf minuten refreshen
Maar voor the time being is hij alleen bij DHL aangemeld en is er een verzendlabel bekend.
ja ik, die van mij staat nog op ordered met een klein streepje naar dispatchedvato55 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:06:
[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 23:39 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
*knip* geen rants.Vrijdag avond bezorging van Amazon, chauffeur claimt dat ik niet thuis ben. Zaterdag hadden ze te druk met 5 december, want nu morgen. Hoop ik.cronixx schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:35:
[...]
Kan ook geen kwaad, zodra hij bij DHL is zie je daar wel een statusupdate
Maar voor the time being is hij alleen bij DHL aangemeld en is er een verzendlabel bekend.
*knip*
[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 07-12-2020 23:37 ]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
of je blijft een keer een dag/avond thuis als ze zeggen dat hij die dag aankomt. en anders maar klacht bij dhl indienen dat ze niet voor jou tot 21:30 omrijden 😂loekf2 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:40:
[...]
DHL is evil. Vrijdag avond bezorging van Amazon, chauffeur claimt dat ik niet thuis ben. Zaterdag hadden ze te druk met 5 december, want nu morgen. Hoop ik.
Ik haat Amazon zo langzamerhand met die avond leveringen, die vaak mis gaan omdat de chauffeur geen zin heeft tot 21:30 te rijden.
Ik heb precies het zelfde. Ook 14.17 uur vertrokken.TIGER1125 schreef op zondag 6 december 2020 @ 16:08:
[...]
Same here, 14.17 uur "vetrokken" kan me overigens ook voorstellen dat het gewoon het moment van scannen is en ze daarna allemaal alsnog in dezelfde wagen geschoven worden op weg naar het volgende tussenstop alvorens ze bij DHL aan komen.
Ik weet dat het te mooi is om waar te zijn maar de site is niet fake.
*knip* Dubieuze site
Gisteren was die daar ook verkrijgbaar en in de avond uitverkocht. Nu weer leverbaar.
[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 07-12-2020 10:24 ]
Ik klik bij sites die ik nooit helemaal vertrouw altijd even op die social media links. Kijken of daar historie op is, hoe lang, en de toon.LordFather schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:05:
Hoe denken jullie hierover?
Ik weet dat het te mooi is om waar te zijn maar de site is niet fake.
*knip*
Gisteren was die daar ook verkrijgbaar en in de avond uitverkocht. Nu weer leverbaar.
Soms staan de icoontjes daar maar linken nergens naar toe. Dan haak ik voor ik verder onderzoek altijd al af
I know, een verre van goede check om te kijken of iets betrouwbaar is maar wel goede eerste indicatie. De links op die sites naar social media verwijzen nergens naar dus mijn gevoel zegt al 'negeren'.
Wat niet wil zeggen dat ik zeg dat die shop eventueel fake, nep of slecht is, maar meer mijn persoonlijk gevoel bij zaken zoals deze.
E) en bij verder doorklikken / kijken gewoon inderdaad negeren, zoals posts na mij ook al zeggen. Is het risico niet waard joh
[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 07-12-2020 10:24 ]
Er is zeker voortgang alleen het pakket is nog niet bij DHL. Kijk ff op de link van Amazon zelf. Dan zie je wat er binnen Amazon gebeurd. Die van mij is vanmiddag vroeg weg gegaan uit Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR.vato55 schreef op zondag 6 december 2020 @ 18:06:
Welke link? Gewoon binnen je account de progress volgen?flab007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:29:
[...]
Er is zeker voortgang alleen het pakket is nog niet bij DHL. Kijk ff op de link van Amazon zelf. Dan zie je wat er binnen Amazon gebeurd. Die van mij is vanmiddag vroeg weg gegaan uit Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR.
[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 07-12-2020 10:27 ]
Ik grijp telkens maar mis!
*knip*Dubieuze site site legit zijn?
[ Voor 25% gewijzigd door Chaoss op 07-12-2020 10:26 ]
Waar nu een een PlayStation te koop is kan nooit legit zijn 😉patrickp0078 schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:14:
Heeft iemand al enig idee wanneer er een volgende batch PlayStation's komen?
*knip* site legit zijn?
[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 07-12-2020 10:26 ]
Ik zag ze net ook op marktplaats staan. business account maar wel enkel 6 dagen actief. kvk geregistreerd onder een andere naam en enkel betalingen via iDeal. Volgens mij is dit gewoon een scheme.patrickp0078 schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:14:
*knip*
Oh ja... de social media links bovenaan werken ook niet
Kortom genoeg belletjes die rinkelen.
[ Voor 17% gewijzigd door Chaoss op 07-12-2020 10:27 ]
Nee je kan alleen betalen met Ideal andere mogelijkheden zijn er niet. Fake dus.patrickp0078 schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:14:
Ps. Zal deze site legit zijn?
Jammer dat zulke sites bestaan.
[ Voor 105% gewijzigd door Chaoss op 07-12-2020 10:29 ]
[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 07-12-2020 10:38 ]
Ik zie ook alleen maar het bestaande schema.enrico1101 schreef op zondag 6 december 2020 @ 21:02:
[...]
Welke link? Gewoon binnen je account de progress volgen?
Ordered
Dispatched
Out for delivery
Arriving on......
Geen tussenschemas of tijden. Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Verwijderd
Gefeliciteerd, nog geen beweging in mijn amazon.fr ps5 disc order van 23 november, levering 18/19 december betalingsmethode SEPA, maar volgens de amazon.fr chat gisteren komt het allemaal goed!Cordon schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:04:
Hoppa! Bestelling van 19 november van Amazon.de wordt morgen bezorgdDHL heeft ‘m binnen.
Kwam jouw unit via Schoenefeld, Duitsland?Cordon schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:04:
Hoppa! Bestelling van 19 november van Amazon.de wordt morgen bezorgdDHL heeft ‘m binnen.
Ja, vrijdag verzonden vanuit Shoenefeld/Shonefeld.itsyours2relive schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:18:
[...]
Kwam jouw unit via Schoenefeld, Duitsland?
[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 07-12-2020 10:38 ]
Ik kreeg zojuist een mailtje van DHL: uw Amazon pakket wordt morgen tussen 14:00 - 18:00 uur bezorgd! Ik denk dat iedereen dir een PS5 DE had besteld bij Amazon UK (op 3 dec), een soortgelijk mailtje krijgt!flab007 schreef op zondag 6 december 2020 @ 20:29:
[...]
Er is zeker voortgang alleen het pakket is nog niet bij DHL. Kijk ff op de link van Amazon zelf. Dan zie je wat er binnen Amazon gebeurd. Die van mij is vanmiddag vroeg weg gegaan uit Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Zelfde hier. Ze hebben dus knus samen gezeten in de vrachtwagenYavi06 schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:37:
[...]
Ik kreeg zojuist een mailtje van DHL: uw Amazon pakket wordt morgen tussen 14:00 - 18:00 uur bezorgd! Ik denk dat iedereen een PS5 DE had besteld bij Amazon UK, een soortgelijk mailtje krijgt!
Helaas niet die van mijn is nog in Frankrijk sins afgelopen zaterdagYavi06 schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:37:
[...]
Ik kreeg zojuist een mailtje van DHL: uw Amazon pakket wordt morgen tussen 14:00 - 18:00 uur bezorgd! Ik denk dat iedereen een PS5 DE had besteld bij Amazon UK, een soortgelijk mailtje krijgt!
Niet te hard juichen dat had ik ook was al ol depot en ingepland in route met bezorgtijd en opeens kwijt ......Cordon schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:04:
Dit klopt niet hoor. Elke winkel houdt zijn eigen lijst bij. Volgens mij opereren alle MM winkels ook los van elkaar verder. Dit is transport technisch ook niet te doen joh. Op die manier moeten ze de PS5’s tussen de winkels onderling blijven transporteren namelijkJasonRea schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:31:
Mediamarkt zegt dat zei hun winkel pre[Afbeelding] orders lijst van heel Nederland is in plaats van per winkel.
Dan ga ik rellen. (Ze zitten hier echt zowat tegenover)Gandalf68 schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:47:
[...]
Niet te hard juichen dat had ik ook was al ol depot en ingepland in route met bezorgtijd en opeens kwijt ......
Mijn vraag aan jullie is daarom wat ze het beste kan doen om de meeste kans te maken, zonder gebruik te maken van reseller? Ik dacht zelf de verschillende Amazon sites in de gaten houden en op de wachtlijst van MM inschrijven?
Ik sta op de lijst in Arnhem. Disc versie nog 175 wachtende voor mij. 😂
[ Voor 103% gewijzigd door Chaoss op 07-12-2020 10:41 ]
Amazon ga je de meeste kans maken, maar dan moet ze veel geluk hebben, want dat gaat heel snel. Inschrijven bij winkels kan ook helpen. Maar het gaat lang duren007Nightfire schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:50:
Mijn nichtje belde vandaag dat ze graag een PS5 digital edition wil kopen als cadeau voor haar vriend. Heb haar al gezegd dat ze daar drie maanden te laat mee is en dat het niet makkelijk gaat worden om er nu nog een te krijgen. Ik heb zelf geen interesse dus heb er verder weinig van bijgehouden.
Mijn vraag aan jullie is daarom wat ze het beste kan doen om de meeste kans te maken, zonder gebruik te maken van reseller? Ik dacht zelf de verschillende Amazon sites in de gaten houden en op de wachtlijst van MM inschrijven?
Komt goed. Meanwhile andere mensen hebben hun console besteld op amazon.fr co.uk of bol.com. Wanneer heb je besteld?Belial_666 schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:52:
Mm is papieren lijst per winkel
Ik sta op de lijst in Arnhem. Disc versie nog 175 wachtende voor mij. 😂
Verwijderd
Wanneer besteld, oorspronkelijke leverdatum, disc of digital en welke betalingsmethode?Epixx1337 schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:44:
Mijne is wel vetrokken uit fr rond 5 uur smiddags. Net zojuist een mail gekregen met een voucher. Schrok me rot, dacht een cancel of er was iets met me pakket 🤣[Afbeelding]
Ma 23ste. 1 dec. Digital. Cc.Verwijderd schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:00:
[...]
Wanneer besteld, oorspronkelijke leverdatum, disc of digital en welke betalingsmethode?
Aangezien een mede tweaker ook de mail heeft gekregen en een T&T denk ik dat ik zo mij t&t binnen krijg ook. 🤞🏽
Heb de voucher gekregen maar nog geen t&t. Mijne is wel pas 17:00 uit fr vertrokken. 4 uurtjes na joune. Dus komt hopelijk in orde.Celeone schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:03:
Mijn Amazon FR levering komt morgen!En ik kreeg ook die voucher omdat ze te laat waren met bezorgen, kan ik weer met korting een game kopen of zo.
Alvast veel plezier voor degene die 'em morgen al krijgen!
Dat gaat bijna onmogelijk zijn voor je nichtje. Ik zou haar aanraden om lid te worden van de telegram groep. In deze groep verschijnt een melding zodra er ergens voorraad is. Zelfs dan moet je binnen een minuut een bestelling plaatsen, anders pies je naast de pot..007Nightfire schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:50:
Mijn nichtje belde vandaag dat ze graag een PS5 digital edition wil kopen als cadeau voor haar vriend. Heb haar al gezegd dat ze daar drie maanden te laat mee is en dat het niet makkelijk gaat worden om er nu nog een te krijgen. Ik heb zelf geen interesse dus heb er verder weinig van bijgehouden.
Verwijderd
Thx, beetje later geleverd dus, vandaar ook de vouchers natuurlijk. Heb zelf een ps5 disc besteld bij amazon.fr op zelfde datum maar die staat gepland voor 18/19 dec. Ben hoopvol dat het voor de kerst lukken! 🙏🙏🙏Epixx1337 schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:05:
[...]
Ma 23ste. 1 dec. Digital. Cc.
Aangezien een mede tweaker ook de mail heeft gekregen en een T&T denk ik dat ik zo mij t&t binnen krijg ook. 🤞🏽
Same here. Ook mail ontvangen. Zin in!Cordon schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:41:
[...]
Zelfde hier. Ze hebben dus knus samen gezeten in de vrachtwagen
Cordon schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:54:
Amazon ga je de meeste kans maken, maar dan moet ze veel geluk hebben, want dat gaat heel snel. Inschrijven bij winkels kan ook helpen. Maar het gaat lang duren
Dank voor de reacties. Ik was er al bang voor, logisch ook. Mijn inschatting is dat ze het altijd gaat verliezen als het op snelheid gaat, dus dan geef ik aan haar door dat ze zich bij het hele rijtje aan winkels op de wachtlijst moet inschrijven. Misschien heeft ze dan een Valentijn cadeautjeJefson schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:08:
Dat gaat bijna onmogelijk zijn voor je nichtje. Ik zou haar aanraden om lid te worden van de telegram groep. In deze groep verschijnt een melding zodra er ergens voorraad is. Zelfs dan moet je binnen een minuut een bestelling plaatsen, anders pies je naast de pot..
Direct. Je kan m niet in je mandje doenEvertt schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:30:
Even een vraag wanneer wordt je Amazon geblokkeerd als je nog een ps5 wil bestellen?
Heb ook 18-19 dec en op 3 dec besteld geen voortgangstfnz schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:30:
Dan zal ik voor mijn Amazon UK order voor 18-19 Dec nog wel tot volgende week moeten wachten voordat ik een update te zien zal krijgen. Helaas.
Denk dat dat het niet eens word. Zeker weten van niet.007Nightfire schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:34:
[...]
[...]
Dank voor de reacties. Ik was er al bang voor, logisch ook. Mijn inschatting is dat ze het altijd gaat verliezen als het op snelheid gaat, dus dan geef ik aan haar door dat ze zich bij het hele rijtje aan winkels op de wachtlijst moet inschrijven. Misschien heeft ze dan een Valentijn cadeautje
https://www.joinanotherview.nl/ps5-supply/#
Check hier de plaats en kijk hoe veel orders er zijn voor dat type.
Mocht je onder de 100 zitten op Disk (wat bijna onmogelijk is) dan krijg je hem denk ik wel voor februari. En ongeveer 60 van digitaal.
Zit je daar boven dan mag je wachten tot ongeveer maart a april voor je m hebt
[ Voor 27% gewijzigd door 0619tje op 06-12-2020 23:46 ]
Is dat nog helemaal goed gekomen?
Dan zou ik in alle eerlijkheid inderdaad ook maar gewoon inschrijven om op de lijst te komen bij meerdere winkels.007Nightfire schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:34:
[...]
[...]
Dank voor de reacties. Ik was er al bang voor, logisch ook. Mijn inschatting is dat ze het altijd gaat verliezen als het op snelheid gaat, dus dan geef ik aan haar door dat ze zich bij het hele rijtje aan winkels op de wachtlijst moet inschrijven. Misschien heeft ze dan een Valentijn cadeautje
Snelheid is tot heden het meest belangrijk en een enorm portie geluk. Eigenlijk is geluk nog belangrijker, lijkt wel gezien hoe bijvoorbeeld Bol met de laatste stock om ging. Dat is voor (kort door de bocht) gemiddelde persoon niet echt haalbaar. Je moet altijd een beetje attent zijn als er geruchten gaan dat er een nieuwe shipment komt, en dan, tja... Snel zijn, geluk hebben, niet even per ongeluk een boodschap op het toilet doen.
Valentijn zou ik in ieder geval uit het hoofd zetten via die weg maar je weet maar nooit. Moeilijk te voorspellen.
Een vervelende situatie, voor iedereen en uiteindelijk draait het gewoon om geluk mijn inziens. Of in dit geval van de PS5 (of Xbox, nieuwe videokaarten, etc) vooral pech, denk ik
[ Voor 11% gewijzigd door Sannies op 07-12-2020 00:07 ]
Hoe betrouwbaar zijn de cijfers op de website?0619tje schreef op zondag 6 december 2020 @ 23:38:
[...]
Denk dat dat het niet eens word. Zeker weten van niet.
https://www.joinanotherview.nl/ps5-supply/#
Check hier de plaats en kijk hoe veel orders er zijn voor dat type.
Mocht je onder de 100 zitten op Disk (wat bijna onmogelijk is) dan krijg je hem denk ik wel voor februari. En ongeveer 60 van digitaal.
Zit je daar boven dan mag je wachten tot ongeveer maart a april voor je m hebt![]()
Ik las hier vrij betrouwbaar. Kwam bijna 1 op 1 over.Guerilla schreef op maandag 7 december 2020 @ 00:27:
[...]
Hoe betrouwbaar zijn de cijfers op de website?
Ik ben het er niet mee eens dat geluk de grootste rol speelt. Je moet echter wel dedicated zijn, iets wat veel mensen niet willen of kunnen. En met dedicated bedoel ik eigenlijk obsessedSannies schreef op maandag 7 december 2020 @ 00:03:
[...]
Dan zou ik in alle eerlijkheid inderdaad ook maar gewoon inschrijven om op de lijst te komen bij meerdere winkels.
Snelheid is tot heden het meest belangrijk en een enorm portie geluk. Eigenlijk is geluk nog belangrijker, lijkt wel gezien hoe bijvoorbeeld Bol met de laatste stock om ging. Dat is voor (kort door de bocht) gemiddelde persoon niet echt haalbaar. Je moet altijd een beetje attent zijn als er geruchten gaan dat er een nieuwe shipment komt, en dan, tja... Snel zijn, geluk hebben, niet even per ongeluk een boodschap op het toilet doen.
Valentijn zou ik in ieder geval uit het hoofd zetten via die weg maar je weet maar nooit. Moeilijk te voorspellen.
Een vervelende situatie, voor iedereen en uiteindelijk draait het gewoon om geluk mijn inziens. Of in dit geval van de PS5 (of Xbox, nieuwe videokaarten, etc) vooral pech, denk ik
Leverdatum wel een dagje opgeschoven... maar denk dat dit nog wel goed komt uit eindelijk. 10e nu ipv 9
Is ie al echt op de weg bij dhl of slechts aangemeld? Dat laatste heb ik0619tje schreef op maandag 7 december 2020 @ 01:24:
Jazeker! Mijn disk editie van 3 dec. Uit de UK is vanaf nu onderweg met dhl!
Leverdatum wel een dagje opgeschoven... maar denk dat dit nog wel goed komt uit eindelijk. 10e nu ipv 9
Tot nu toe zijn alle succesverhalen met de Telegram groep vooral overdag geweest. Dus toch maar op tijd naar bed.007Nightfire schreef op maandag 7 december 2020 @ 03:59:
De comments en de link met wachtrij bekeken, oef.. Toch zelf de Telegram groep maar in, als nachtuil heb ik misschien een voordeeltje. Als ik er een kan bemachtigen is het punten scoren bij familie, haha. Hulde aan de maker van de bot trouwens
Krijg net een mailtje dat die van mij vanavond al wordt bezorgt.0619tje schreef op maandag 7 december 2020 @ 01:24:
Jazeker! Mijn disk editie van 3 dec. Uit de UK is vanaf nu onderweg met dhl!
Zelfde hier. Digitale versie gaat het om. Disk staat nog steeds in de UK.Zymotic2007 schreef op maandag 7 december 2020 @ 06:52:
[...]
Krijg net een mailtje dat die van mij vanavond al wordt bezorgt.Oorspronkelijk levertijd 8-9 december
Steam: CatBearCow
Dat bleek bij mij wel dat geluk misschien wel de belangrijkste factor is en daarna snelheid. Ik had echt toevallig vrijdag de telefoon voor me liggen waar een ping kwam van de Telegram-bot én ik zat nét in Chrome met de muis vlakbij de klaargezette link naar Bol. En dan ook nog eens niet geannuleerd worden.....Sannies schreef op maandag 7 december 2020 @ 00:03:
[...]
Snelheid is tot heden het meest belangrijk en een enorm portie geluk.
Ik voel me bijna schuldig tegenover mijn fanatieke game-maatjes die hem nog veel liever willen hebben dan ik. Die hebben voor de zomer al gereserveerd bij MM en GameMania.... en ik... er is nog geen bijzonder PS5-spel wat ik wil spelen, maar voor mij was het alleen maar de sport om eerder dan hun te zijn. Ben eerlijk, heb wel even getwijfeld toen ik een serieus bod van 1000 euro kreeg.... Maar dan zou ik me nog héél lang lullig voelen, dus heb ik hem gister maar achter de TV opgehangen en geinstalleerd
Twee pakketjes zelfs. Ook een kabeltje 🤭
Oh absoluut. Dat alles is waar! Maar soms heb je dan nog geluk nodig. Geen storing, geen pech met alsnog annuleren, etcJefson schreef op maandag 7 december 2020 @ 00:32:
[...]
Ik ben het er niet mee eens dat geluk de grootste rol speelt. Je moet echter wel dedicated zijn, iets wat veel mensen niet willen of kunnen. En met dedicated bedoel ik eigenlijk obsessed. Je moet je leven op een bepaalde manier (kunnen) inrichten.
Als ze er echt koste wat kost eentje wilt kopen. Voor rond de 700 heb je op marktplaats wel een digital.007Nightfire schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:50:
Foutje, verkeerde actie.WinterX schreef op zondag 6 december 2020 @ 22:53:
[...]
Ik ook. Sommige mensen waren beetje "onvriendelijk". Een gozer heeft over aankoopbon gevraagd. Is het niet duidelijk? Je krijgt de bon altijd toch? Lol
[ Voor 5% gewijzigd door richards3 op 07-12-2020 07:33 ]
M'n laatste status update staat op nog op:
Sunday, 6 December
8:14 PM
Afwachten wanneer ie bij DHL is
Hahaha, 3 minuten na deze post komt er een mailtje binnen van DHL
[ Voor 13% gewijzigd door Jay_Snake op 07-12-2020 07:38 ]
Ik ben dan weer jaloers op jou, die er een via amazon heeft kunnen bestellen. tot nu toe heb ik altijd misgegrepenJay_Snake schreef op maandag 7 december 2020 @ 07:34:
Jaloers op degene die hun DE versie van Amazon.co.uk vandaag al krijgen.
M'n laatste status update staat op nog op:
Sunday, 6 December
8:14 PM
Afwachten wanneer ie bij DHL is
Betekent dat niet gewoon dat hij nog niet verzonden is? De info over de verzending kun je niet om heen. Bovendien krijg je een mail.EL-Nino-1980 schreef op maandag 7 december 2020 @ 07:51:
Ik snap echt niet waar jullie meer details vandaan halen. Mijn UK order staat al sinds 3-12 alleen op ordered en afleveren 8-9 dec. Meer zie ik niet....
Hier, staat er niks. Dan is hij nog niet verzonden.EL-Nino-1980 schreef op maandag 7 december 2020 @ 07:51:
Ik snap echt niet waar jullie meer details vandaan halen. Mijn UK order staat al sinds 3-12 alleen op ordered en afleveren 8-9 dec. Meer zie ik niet....
Overigens loopt bij mij de status achter. DHL heeft hem al.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Same helaas. 3-12 besteld.EL-Nino-1980 schreef op maandag 7 december 2020 @ 07:51:
Nog steeds aan het wachten totdat ie dispatched wordt. Denk dat we in het zelfde schuitje zitten 😝
Zelfde bestelling en heb vanochtend mail van DHL gehad. Vanavond wordt de Digital bezorgdValentinoa88 schreef op maandag 7 december 2020 @ 07:56:
[...]
Same helaas. 3-12 besteld.
Nog steeds aan het wachten totdat ie dispatched wordt. Denk dat we in het zelfde schuitje zitten 😝
Heerlijk 😀
Waar had je besteld?Pricecheck schreef op maandag 7 december 2020 @ 08:09:
Hier ook, 3/12 besteld, vanavond bezorgd!
Heerlijk 😀
Doen ze toch goed.
De jacht blijft echter doorgaan voor een disc versie
EDIT: als ik inlog bij Amazon zegt deze nog steeds levering op woensdag. Heb echter al bevestiging van DHL dat ze vanavond komen. Op Amazon is ook al te zien dat hij sinds vanochtend al op het centrale punt in mijn dorp ligt
[ Voor 31% gewijzigd door B-Real op 07-12-2020 08:20 ]
Amazon bezorgt in een amazon doos. Kleine kans dat je bezorger zomaar weet wat er in zit, tenzij er in hun magazijn mee gesjoemeld is. Met alle horrorverhalen van enkele weken geleden kan je er wel vanuit gaan dat daar iets aan is gedaan.pstlnd schreef op maandag 7 december 2020 @ 08:33:
Disc versie van 3 dec op Amazon UK staat ingeplant voor vanavond! Zo nerveus om te zien wat er in zit na sommige horror verhalen! Hopelijk is het echt een PlayStation haha Besef me wel nu pas dat ik nog geen kabel heb gekocht.
De mijne is afgelopen vrijdag iig zonder enig issue aangekomen.
Wat ik ook al eerder zei in de Telegram groep, wellicht zitten daar ook gewoon bezorgers in, iedereen post maar zijn tijden en wie het zal bezorgen.Kaaspeer90 schreef op maandag 7 december 2020 @ 08:36:
[...]
Amazon bezorgt in een amazon doos. Kleine kans dat je bezorger zomaar weet wat er in zit, tenzij er in hun magazijn mee gesjoemeld is. Met alle horrorverhalen van enkele weken geleden kan je er wel vanuit gaan dat daar iets aan is gedaan.
De mijne is afgelopen vrijdag iig zonder enig issue aangekomen.
Zo een bezorger en zn vriendjes weten dus precies wie wat krijgt, dus makkelijker kun je het ze niet maken...
Denk FR of UK!Pricecheck schreef op maandag 7 december 2020 @ 08:09:
Hier ook, 3/12 besteld, vanavond bezorgd!
Heerlijk 😀
Maakt het niet minder vervelend, maar dan ben je er wel direct bij als ze hebben lopen rotzooien met je pakketje.
Bij mij precies hetzelfde. Vanavond feest?B-Real schreef op maandag 7 december 2020 @ 08:19:
Lijkt erop dat Amazon UK wat marge heeft aangehouden in de levertijd, want mijn digital van 3 december met oorspronkelijke leverdatum 8 of 9 december komt ook vanavond al.
Doen ze toch goed.
De jacht blijft echter doorgaan voor een disc versie
EDIT: als ik inlog bij Amazon zegt deze nog steeds levering op woensdag. Heb echter al bevestiging van DHL dat ze vanavond komen. Op Amazon is ook al te zien dat hij sinds vanochtend al op het centrale punt in mijn dorp ligt
DHL zal vandaag wel heel veel dezelfde soort pakketten bezorgen, zo te lezen
[ Voor 5% gewijzigd door n41r0j op 07-12-2020 08:48 ]
DHL heeft m hier ook al. Ik klikte ff op de Amazon T&T en zag dat ie al hier in Nederland was. Ik keek in mn mailbox en zie dat ie vandaag al gepland staat voor levering. Ben benieuwd.kw_nl schreef op maandag 7 december 2020 @ 07:56:
[...]
Hier, staat er niks. Dan is hij nog niet verzonden.
Overigens loopt bij mij de status achter. DHL heeft hem al.
[Afbeelding]
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/bLug6xeIFdkufTGSaUr6cPAw.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qOylbU0p0GY9IxQvQg56Qr4c.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1wPwUWSCMqnk1oscCV3hgMS1.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Aox4Utnv9jGCSYIUwPDUjxn8.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/ZPh6JY9S2aY90HrbzFm6NG6X.png?f=fotoalbum_large)