• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-01 22:51
Wow! Had ik echt niet verwacht, top 😇

Gister bij Bol besteld

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OxKxgNQFfW4b648chaXjehaB1GQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gGaPuexrgTt21ienEIZsdOyZ.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door Cardwizard op 05-12-2020 12:30 ]

• de Foarsitter
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 08-01 16:00
Veel plezier! Via Bol.com besteld gisteren?

• Legofan33334
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 27-01-2021
* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:19 ]

• Vildhjarta
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 07:55
Mijn Bol bestelling van gisteren is onderweg volgens de Bol app voor levering lager vandaag. Ben benieuwd, als ie vandaag aankomt wel echt super vlot geregeld.

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-01 16:33

[ Voor 143% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:20 ]

Steam: CatBearCow

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 12-01 14:24

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:20 ]

• GW1992
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
*offtopic*

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:20 ]

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:59
GW1992 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:42:
[...]

Als ze voorraad binnen krijgen dan hebben ze dus stock. Dat ze een pre-order lijst hebben en ze dus al aan andere mensen beloofd zijn, betekent niet dat ze geen voorraad hebben.

Die lijst klopt dus wel, alleen weet je niet of de voorraad die ze op dat moment in de winkel hebben voor iemand hebben gereserveerd.

Volgende keer misschien van te voren even bellen om hem te reserveren als je ergens low stock ziet staan.
Ik zou denken gereserveerde playstations zijn géén voorraad. Voorraad lijkt mij datgene wat je nog over hebt nadat je alle gereserveerde backorders uitgeleverd hebt.
Maar maakt niet uit. Prima ritje gehad. En gister zag ik die veranderde stock een paar minuten voor sluitingstijd. Ik verwacht dan eigenlijk niet meer dat ze nog telefoons opnemen in een winkel, die mensen willen naar huis. Haha. En vandaag had ik eerst kunnen bellen, maar wat dan als ze om half 10 zeiden, ja er ligt er nu 1 maar we kunnen hem niet gaan vasthouden voor je. Dus ik was er gewoon om half 10 daar in de winkel toen ie open ging.
Ik heb ook al een paar maanden een pre order bij de lokale gamemania lopen, dus ik kom ooit wel aan de beurt. En als ik er eerder één kan scoren via de telegram groep of dit topic, dan kan die andere gecanceld worden. Ik heb nog steeds een prima game pc om call of duty te knallen en ben ook Hyrule Warriors Age of Calamity aan het spelen. Maar ben met die laatste volgens mij best ver klaar en God of War en Last of Us 2 liggen al een tijdje lachend naar mij te kijken. Dus zou vet zijn om die te gaan spelen in de donkere winter dagen op een PS5.

Verwijderd

timpie81 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:45:
[...]

Dat is oprecht vervelend zeker als mensen die na jou bestellen hem eerder krijgen. Maar wat doe je er aan?

Ik heb er zelf een bij Amazon co uk die eind december wordt geleverd als dat überhaupt doorgaat. We gaan het zien.

Ik heb gisteren geluk gehad bij Bol want vandaag komt de digital editie van Bol binnen als ik de track and trace mag geloven. Nu zou je denken wat is dat voor een vent. Heeft een order in de UK uitstaan terwijl hij er al een bij Bol heeft kunnen kopen. De bol order gaat door naar een goede vriend omdat hij constant zit te zeuren dat hij zo’n pech heeft en zooo lang moet wachten op zijn orders bij Intertoys en Game mania.

Ik wacht zelf nog wel even 2-3 weken tot die uit de UK komt, vermaak me hier immers prima. Ga jullie en dit nog missen straks

Even alle gekheid op een stokje. Ik hoop oprecht dat er een mega voorraad komt en dat iedereen er snel een heeft.
Goeie reactie, wordt gewaardeerd! (y) (y) (y)

• Bartjeuhz
*offtopic*

[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:21 ]

• Legofan33334
*offtopic*

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:21 ]

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21:27
*offtopic*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:22 ]

Verwijderd

*offtopic*

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:22 ]

• Xearox
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-07-2021
*offtopic* GEBRUIK DE TR FUNCTIE DAN MENSEN

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:22 ]

• bie100
*offtopic*

[ Voor 89% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:22 ]

• Legofan33334
Regel het wel op een andere manier om weer in de groep te komen straks. Dus geen zorgen meer. Maar mensen die een Ps5 hebben ontvangen veel plezier gewenst. En laten we hopen dat elk geïnteresseerde snel een exemplaar mag ontvangen.

• FerdiMasChief
  • Laatst online: 29-10-2024
*offtopic* doe normaal en houdt je aan de topicwaarschuwing

[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:22 ]

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13-01 20:53
:)

[ Voor 99% gewijzigd door timpie81 op 05-12-2020 17:58 ]

• Zerokuni
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-10-2025
Dit vind ik zo jammer van Bol.

*knip* laat de klantenservice met rust, en je hoeft die conversaties niet hier te posten. zie de topicwaarschuwing

[ Voor 87% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:23 ]

Verwijderd

*offtopic*

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:23 ]

• Shiwan
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 31-12-2020
*offtopic* maak een TR aan

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:24 ]

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-01 13:28
Bijzondere route van Amazon:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1KDkT6rujfrU9Fj9WUAmPFde1o0=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/yTtrhB6sZmAf6V2mNZdmLTL1.jpg?f=user_large

• FerdiMasChief
  • Laatst online: 29-10-2024
Nette reactie hoor door Mark van Bol

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:04
FerdiMasChief schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:21:
[...]

Nette reactie hoor door Mark van Bol
Zo'n werk zou niks voor mij zijn, ik heb geen geduld voor al die ''zeurende kinderen''.

• Zerokuni
  • Laatst online: 30-10-2025
Shiwan schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:19:
[...]

Wanneer gaan mensen beseffen dat het geen zin heeft om bij de klantenservice te gaan janken.
Je hebt gelijk..

Ik hoop dat genoeg mensen zeiken zodat het Management besluit er wat aan te doen. Overbelasting van de KS en ontevreden klanten zijn ze niet bij gebaat.

Dat hoop ik, ik vermoed net als jij dat het niets helpt.

• timpie81
*offtopic*

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:27 ]

• enrico1101
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 21:06
Ze zullen wel van depot naar depot worden gestuurd en van daaruit verdeeld worden. iig komt die binnekort :p

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-01 13:28
enrico1101 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:23:
[...]

Ze zullen wel van depot naar depot worden gestuurd en van daaruit verdeeld worden. iig komt die binnekort :p
Mijn laatste bestelling uit de UK (paar weken geleden) van Amazon ging direct door naar het depot van DHL hier in de buurt. Ik heb eens gelezen dat ze de meest efficiënte route kiezen.

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 29-12-2025
Hier ook in Wolfhagen. Ben benieuwd of er nog een intern station is of dat hij nu direct door naar DHL gaat. Ben benieuwd.

• Shiwan
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 31-12-2020
Zerokuni schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:23:
[...]

Je hebt gelijk..

Ik hoop dat genoeg mensen zeiken zodat het Management besluit er wat aan te doen. Overbelasting van de KS en ontevreden klanten zijn ze niet bij gebaat.

Dat hoop ik, ik vermoed net als jij dat het niets helpt.
Wat moet het management veranderen? Ps5’s tweedehands inslaan om aan de vraag te voldoen? Medewerker van Bol gaf een prima reden waarom ze het geld niet vasthouden. Er is gewoon een schaarste en bedrijven doen vast allemaal hun best om zoveel mogelijk winst te maken op ons, maar dat lukt ze gewoon niet altijd.

• Timmetey
  • Laatst online: 03-02-2021
Net de deur geopend voor de bezorger, geen PS5 overhandigd wegens annulering. Wel kreeg ik de 3D Pulse Headset, heb hier niet zoveel aan jammer genoeg... :-(

• Legofan33334
Excuses dat ik hier wat geeiriteerd reageerde gewoon wat pech met de ps5 bestellen. Immortal waar ik veel zin in heb vertraagd. En wat privé dingetjes die wat minder liepen vd week. Sorry voor de botte reacties. Loopt allemaal even wat minder.

Verwijderd

timpie81 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:23:
[...]

Het een en ander was sarcastisch bedoeld:)
No hard feelings hoor. Ik ben zeer ongeduldig van persoonlijkheid. Ben meer een Xbox man dus dat maakt wachten op gemakkelijker op de PS5. Ben zelfs zo ongeduldig dat ik meer heb betaald voor de Xbox series x dan de winkelprijs omdat ik niet wilde wachten. Zoiets moet iedereen natuurlijk zelf weten en kan niet als een verstandige financiële beslissing worden gezien.

Het punt wat ik meer probeerde te maken is dat als je eenmaal hebt besteld, het een stuk relaxter is dan wanneer je nog niks hebt ook al
moet je wachten tot de levering.
Oké. Mijn punt is: natuurlijk gedragen sommige mensen zich best vreemd. Lijken moeite te hebben met relativeren. Het is een spelcomputer, geen medicijnen voor levensbedreigende ziekte. Maar dat niet kunnen relativeren van sommige mensen weer bekritiseren lokt ook weer een reactie uit.

On-topic: gisteren om 11:00 een PS5 kunnen bestellen bij Bol. Las pas ‘s avonds dat er een hoop annuleringen zijn. Gelukkig had ik toen al een verzendbevestiging. Eerder werd mijn order bij Amazon FR wel geannuleerd. Dus een keertje pech gehad, en nu geluk.

En dan te bedenken dat ik mijn initiële pre-order bij Bol van september heb geannuleerd omdat ik nog twijfelde... 8)7

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:54
Legofan33334 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:30:
Excuses dat ik hier wat geeiriteerd reageerde gewoon wat pech met de ps5 bestellen. Immortal waar ik veel zin in heb vertraagd. En wat privé dingetjes die wat minder liepen vd week. Sorry voor de botte reacties. Loopt allemaal even wat minder.
Excuses aanvaard. Netjes van je.

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:32
TIGER1125 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:55:
[...]

Ik zal je nog mooier vertellen ik denk dat het merendeel van de mensen hier ook direct hun PS5 afgeven wanneer ze 1500,00 euro aangeboden kregen bij het verlaten van de winkel. :+
Zonder enige twijfel. Er zijn maar twee games speelbaar nu. Letterlijk iedere euro boven aankoopprijs is al meer dan ie mij waard is.

[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 05-12-2020 12:45 ]

• GW1992
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
Shiwan schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:27:
[...]

Wat moet het management veranderen? Ps5’s tweedehands inslaan om aan de vraag te voldoen? Medewerker van Bol gaf een prima reden waarom ze het geld niet vasthouden. Er is gewoon een schaarste en bedrijven doen vast allemaal hun best om zoveel mogelijk winst te maken op ons, maar dat lukt ze gewoon niet altijd.
Ze zouden klanten die besteld hebben gewoon als pre-order kunnen laten staan. Dan kan de klant annuleren wanneer ze willen en hebben ze toch nog recht op de eerst volgende levering die binnen komt als ze niet annuleren. Dat lijkt mij de meest nette optie.

• Legofan33334
Nee mooie was mijn vriendin was gisteren even vergeten te waarschuwen dat ze 500 euro op de betaalrekening had gezet anders had ik hem ook gisteren kunnen bestellen want de creditcard lukte door een eigen dom fout niet haha 😜 en qua reacties zat het even terug te lezen ik denk nee joh niet zo reageren als een idioot. Waarschijnlijk heb ik als ik hem pas in 2021 krijg maar 4 games gemist die de ps5 bezitter nu speelt. Waar Demon souls me niet leuk lijkt.

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-01 15:42

CyberDonky

DealBytes

Het valt me op dat ik veel berichten lees over onbegrip en slecht moderatie in de Telegram groep. Daar wil ik toch even op reageren...

Dagelijks krijgen we te maken met mensen die denken dat met ziektes schelden erg normaal is, scalping eerlijk is en het kanaal gebruiken als een soort marktplaats en elkaar uitlokken. Dat is dus niet de bedoeling!

Nu het kanaal expotioneel groeit met de dag, divers publiek hebben en vele drops hebben gekregen komen er veel leuke goede gezellige berichten en helaas ook sombere berichten (bijv. door annuleringen). Dat laatste komt nu wel erg naar voren, terwijl dat niet zo is / onterecht want ik vind het nog steeds een heel erg leuk kanaal om te beheren en dit samen met de beheerders te doen :)

Mensen weten van mij dat ik reëel ben, maar we moeten nu eenmaal strengerr optreden in het kanaal gezien de grootte van de groep. Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben.

Bedankt en ik hoop snel dat we weer nieuwe leden mogen ontvangen!

[ Voor 3% gewijzigd door CyberDonky op 05-12-2020 12:46 ]

• Paprika
Legofan33334 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:42:
Nee mooie was mijn vriendin was gisteren even vergeten te waarschuwen dat ze 500 euro op de betaalrekening had gezet anders had ik hem ook gisteren kunnen bestellen
Ik zou wel andere prioriteiten hebben als dit mijn situatie zou zijn, en nee dan heb ik het niet over de vriendin.

• Paprika
CyberDonky schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:45:
Het valt me op dat ik veel berichten lees over onbegrip en slecht moderatie in de Telegram groep. Daar wil ik toch even op reageren.
Ik ben al lang blij dat de echte groep 0 chat heeft nu. De rest interesseert me niet, dus mijn dank. Vanaf dag één had ik al iedereen die ook maar iets zegt automatisch eruit gegooid ;).

[ Voor 13% gewijzigd door Paprika op 05-12-2020 12:48 ]

• sammyke007
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-01 10:41
CyberDonky schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:45:
Het valt me op dat ik veel berichten lees over onbegrip en slecht moderatie in de Telegram groep. Daar wil ik toch even op reageren.

Dagelijks krijgen we te maken met mensen die denken dat met ziektes schelden erg normaal is, scalping eerlijk is en het kanaal gebruiken als een soort marktplaats en elkaar uitlokken. Nu het kanaal expotioneel groeit met de dag, divers publiek hebben en vele drops hebben gekregen komen er veel leuke goede berichten en geen sombere berichten (bijv. Annuleringen). Dat laatste komt nu wel erg naar voren, terwijl dat niet zo is / onterecht want ik vind het nog steeds een heel erg leuk kanaal om te beheren en dit samen met de beheerders te doen :)

Mensen weten van mij dat ik reëel ben, maar we moeten nu eenmaal strengerr optreden in het kanaal gezien de grootte van de groep. Ik hoop dat jullie hiervoor begrip hebben.

Bedankt en ik hoop snel dat we weer nieuwe leden mogen ontvangen!
Groot gelijk! Er zijn heel veel mensen die dankzij jullie een PS5 gescoord hebben. Er zullen altijd haters zijn. Wat mij betreft (Sam V), mag het soms zelfs wat strenger, maar al bij al, top, tnx!

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:31
GW1992 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:41:
[...]

Ze zouden klanten die besteld hebben gewoon als pre-order kunnen laten staan. Dan kan de klant annuleren wanneer ze willen en hebben ze toch nog recht op de eerst volgende levering die binnen komt als ze niet annuleren. Dat lijkt mij de meest nette optie.
Ongeacht krijg ze dan gedurende de maand december reacties van “hoe hoog sta ik op de lijst” en “is er nog enige kans dat jullie dit jaar voorraad krijgen” etc. ondanks dat ze al aangegeven hebben dit jaar niets meer te verwachten. Lijkt me de koppijn niet waard, dunkt me.

Verwijderd

*offtopic*

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 14:38 ]

• Yo_flow
  • Laatst online: 18:25
Wow, gisteren 11:04 bij bol.com besteld, gisterenavond een T&T binnen en net bericht dat de PS5 is bezorgd!!

Zo kan het dus ook. Helaas zelf niet thuis vandaag en de postNL app geeft niet aan op wel huisnummer het pakket dan wel is afgeleverd... Ben benieuwd!

• pirader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Yo_flow schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:51:
Wow, gisteren 11:04 bij bol.com besteld, gisterenavond een T&T binnen en net bericht dat de PS5 is bezorgd!!

Zo kan het dus ook. Helaas zelf niet thuis vandaag en de postNL app geeft niet aan op wel huisnummer het pakket dan wel is afgeleverd... Ben benieuwd!
Nu maar hopen dat ie niet gewoon voor de deur staat...

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37

m0nk

16-09-2003 15.15

Hier vanochtend afgeleverd door postNL. inmiddels aangesloten op mijn oled. :D

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Verwijderd

m0nk schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:54:
Veel plezier, mag ik vragen wat voor OLED precies? Merkte dat mijn LG E6 55 inch (2016) soms moeite heeft met het PS pro hdmi signaal, vooral het CEC gebeuren, of incidenteel niet detecteren dat de PS pro signaal aanbiedt. Maak me een beetje zorgen over de PS5 compatibiliteit met oudere LG oleds.

PS weet dat 120Hz niet gaat werken maar 4k@60Hz lijkt me ook al uitdagend voor een oudere LG oled.

meegeleverde HDMI kabel is niet erg lang had ik begrepen, is ie een beetje soepel of juist heel erg stug ? :? :? :?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2020 12:58 ]

• This-is-life
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-01 10:53
Verwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:57:
[...]

Veel plezier, mag ik vragen wat voor OLED precies? Merkte dat mijn LG E6 55 inch (2016) soms moeite heeft met het PS pro hdmi signaal, vooral het CEC gebeuren, of incidenteel niet detecteren dat de PS pro signaal aanbiedt. Maak me een beetje zorgen over de PS5 compatibiliteit met oudere LG oleds.

meegeleverde HDMI kabel is niet erg lang had ik begrepen, is ie een beetje soepel of juist heel erg stug ? :? :? :?
Ik heb de B6 en dat werkt perfect met de PS5. Maak je dus geen zorgen. Wellicht wel handig om een nieuwe HDMI te kopen wellicht zit daar het probleem?

Verwijderd

This-is-life schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:58:
[...]

Ik heb de B6 en dat werkt perfect met de PS5. Maak je dus geen zorgen. Wellicht wel handig om een nieuwe HDMI te kopen wellicht zit daar het probleem?
Ja, daarom ben ik blij dat er een 'known good' kabel meekomt met mijn PS5 levering. Dan heb ik in elk geval goed testmateriaal, alleen is die kabel wat aan de korte kant had ik begrepen.

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-12-2025
Yo_flow schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:51:

Zal je altijd zien dat elke buurman zegt het pakket niet in ontvangst te hebben genomen >:)

• cronixx
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-11-2025

cronixx

krieuw

Verwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:57:
[...]

PS weet dat 120Hz niet gaat werken maar 4k@60Hz lijkt me ook al uitdagend voor een oudere LG oled.

Lengte is 1,5m en hij is "normaal" soepel....

• timpie81
Is de pulse headset zo gewild? Was eens op mijn gemak aan het kijken wat ik straks allemaal moet aanschaffen als hij binnen is.

Nergens te koop

• CyberDonky
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 02-01 15:42

CyberDonky

DealBytes

sammyke007 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:47:
[...]

Groot gelijk! Er zijn heel veel mensen die dankzij jullie een PS5 gescoord hebben. Er zullen altijd haters zijn. Wat mij betreft (Sam V), mag het soms zelfs wat strenger, maar al bij al, top, tnx!
Thanks voor je reactie Sam! We zullen dit meenemen als feedback. :)

• Aenea
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-02-2021
TheJackal83 schreef op vrijdag 4 december 2020 @ 22:37:
[...]

Gefeliciteerd, op welke dag had jij besteld ?
Nedgame levering 2, 21 april besteld, is net afgeleverd!!!

Verwijderd

*offtopic*

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 14:37 ]

• BazzyGTR
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 27-08-2024
Met dank aan dit forum en telegram gisteren besteld (bol) en vandaag bezorging. Gaat niet de verkoop in en gelijk in mn tv kast. Als een kind op de postbode aan het wachten. :)

• cronixx

cronixx

krieuw

*offtopic*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 14:36 ]

• cronixx

cronixx

krieuw

*offtopic*

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 14:36 ]

Verwijderd

*offtopic*

[ Voor 115% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 14:36 ]

• dutchsaint
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17-09-2025
CyberDonky schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:03:
[...]

Thanks voor je reactie Sam! We zullen dit meenemen als feedback. :)
Ook door de telegram 1 kunnen bestellen in uk. Hopelijk komt deze ook :D

Maar de groep werkt goed en moet idd geen meldingen krijgen van mensen die gaan praten.
Goed bezig _/-\o_

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:48
Wat een boelshit verhaal van Bol. Vele kunnen hier 500 missen voor een levering voor een ps5 die misschien eind december of begin januari komt. Ze hadden de klanten een keuze moeten geven.
Officiële is bol verplicht om de orders te leveren en niet te annuleren. Maar dat is voor hun heel erg makkelijk.
En willen ze het goed maken met een cadeau bon.

Ik zelf zit ook op een ps5 te wachten van Amazon of van Nedgame. En ik doe niet moeilijk om die 500eur die ik niet kan uitgeven. Die heb ik zelf tijdje apart gelegt.

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17:08

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 14:32 ]

Verwijderd

*offtopic*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 14:35 ]

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:37

m0nk

16-09-2003 15.15

*offtopic*

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 14:35 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• Harm92
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 11-11-2024
Had op 18.11 via de mediamarkt website besteld (toen die 2 minuutjes bestelbaar was) maar was blijkbaar net te laat want mijn bestelling heeft tot een uur geleden op "vertraagd" gestaan. Zie zojuist dat de bestelling is verzonden, lijkt er dus op dat de mediamarkt webshop ook weer voorraad heeft binnen gekregen. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/n9UgakFUj5cfqIZzFIztAyiAWIA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/inQViZqPTw0k0Z71kLQcAOdg.jpg?f=fotoalbum_large

• beezjeh
  • Laatst online: 12-01 14:24
Evertt schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:11:
[...]

Wat een boelshit verhaal van Bol. Vele kunnen hier 500 missen voor een levering voor een ps5 die misschien eind december of begin januari komt. Ze hadden de klanten een keuze moeten geven.
Officiële is bol verplicht om de orders te leveren en niet te annuleren. Maar dat is voor hun heel erg makkelijk.
En willen ze het goed maken met een cadeau bon.

Ik zelf zit ook op een ps5 te wachten van Amazon of van Nedgame. En ik doe niet moeilijk om die 500eur die ik niet kan uitgeven. Die heb ik zelf tijdje apart gelegt.
Reken is uit indien ze bijvoorbeeld 1000 annuleringen hebben gedaan x 15 euro...

Dit zijn bestellingen op basis van voorraad en geen reservering met een wachtlijst.
Blijkbaar begint Bol niet aan een wachtlijst dus hun kwalijk nemen lijkt mij in dit geval niet gepast.

• TylerMayhem
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-01 10:14

TylerMayhem

In Tyler We Trusted

Vandaag opnieuw hier in de Mediamarkt in Antwerpen langsgeweest om mij op de lijst te laten zetten. Opnieuw kreeg ik de melding dat het in de winkel niet ging. Aangegeven dat ik in dit topic van medebelgen andere feedback gekregen had (dat dit wel ging) en vervolgens een vriendelijk gesprek gehad met deze zeer sympatieke medewerker.

Ze mogen van het hoofdkantoor niet in de winkel nog pre-orders doen (hij sprak van momenteel een stock van -1000 ps5 consoles) en hij gaf aan dat de enigste mogenlijkheid bij de MM online was. Zijn advies is online in de gaten houden en eventueel af en toe in de winkel om een update vragen.

Erna bij de Gamemania mijn geluk beproeft en daar was reservering nog wel mogelijk, dus ik sta nu toch uiteindelijk ergens achteraan op een lijst.

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 22-12-2025
Ik heb nog een Sony DualSense oplaadstation PS5 op de kop kunnen tikken. Dat ding is ook nergens meer leverbaar :S Had de laatste :) Moet hem alleen afhalen, verzenden ging niet.

• GuerrillaDawg
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 03-02-2021
TylerMayhem schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:19:
Vandaag opnieuw hier in de Mediamarkt in Antwerpen langsgeweest om mij op de lijst te laten zetten. Opnieuw kreeg ik de melding dat het in de winkel niet ging. Aangegeven dat ik in dit topic van medebelgen andere feedback gekregen had (dat dit wel ging) en vervolgens een vriendelijk gesprek gehad met deze zeer sympatieke medewerker.

Ze mogen van het hoofdkantoor niet in de winkel nog pre-orders doen (hij sprak van momenteel een stock van -1000 ps5 consoles) en hij gaf aan dat de enigste mogenlijkheid bij de MM online was. Zijn advies is online in de gaten houden en eventueel af en toe in de winkel om een update vragen.

Erna bij de Gamemania mijn geluk beproeft en daar was reservering nog wel mogelijk, dus ik sta nu toch uiteindelijk ergens achteraan op een lijst.
Zelfde hier.

Maar om nu elke keer naar MM af te zakken in de hoop dat je nu eindelijk wel één kan bestellen zie ik toch ook niet zitten.

Heb uiteindelijk naar de lokale euroshop geweest. Die hebben een lijst met maximaal 8 namen. Ik was nummer 8. Ze krijgen wel maar heel weinig stock binnen dus kans is klein dat het dit jaar nog lukt.

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:15
Modbreak:En weer eens dicht. het loopt weer echt de spuigaten uit.

Dit topic is Zero Tolerance.

LEES. DE. TOPICWAARSCHUWING.

- Ook offtopic posts met onzin zijn ongewenst
- Er wordt er veel teveel in gegaan op slechte reacties, die ons weer bergen met onnodig werk bezorgen. Reageren op een slechte reactie is net zo erg en levert net zo snel een ban op.
- Ook het wel en wee in de externe Telgram of Discord groepen is offtopic en ongewenst.

Voor alle slowchat en onderling hypen, kan dat in de Tweakers Discord.

RAPPORTEER SLECHTE REACTIES, REAGEER NIET ZELF.

[ Voor 16% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:42 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

• Kroep
  • Laatst online: 05-09-2024
m0nk schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 12:54:
Hier hetzelfde. Anderen: veel succes met hunten!

• DaVincythe2nd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-02-2021
Bol.com vandaag bezorgd. Hou vol iedereen, tot later!

• iandb1
  • Laatst online: 30-07-2024
Als je bij Amazon hebt besteld, krijg je dan een mail of melding of iets als je leverdatum is gewijzigd? Of is het gewoon de T&T in de gaten houden?

• Evertt
iandb1 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:29:
Als je bij Amazon hebt besteld, krijg je dan een mail of melding of iets als je leverdatum is gewijzigd? Of is het gewoon de T&T in de gaten houden?
Gewoon de T&T in de gaten. Soms krijg je een mail dat ze vandaag afleveren en soms ook niet.

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
timpie81 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:01:
Is de pulse headset zo gewild? Was eens op mijn gemak aan het kijken wat ik straks allemaal moet aanschaffen als hij binnen is.

Nergens te koop
Als je dan toch nog aan t rondkijken bent, kijk ook eens naar de Steelseries. Ik heb Arctix 9X voor de Xbox gekocht een poosje terug en die is echt heel goed. Dat specifieke model werkt dan wel niet met
de PS maar ook daar heeft men headsets voor.

• iandb1
Evertt schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:42:
[...]

Gewoon de T&T in de gaten. Soms krijg je een mail dat ze vandaag afleveren en soms ook niet.
Oh nou mijn disk editie uit Duitsland staat nu op 19 tot 22 december, dus die mail zal nog even op zich blijven wachten ;) . Maar thanks voor je reactie :)

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:47

Cordon

Lievelings jankert

iandb1 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:29:
Als er een significante wijzing is krijg je een mailtje dat de verwachte levertijd is veranderd. En als die daadwerkelijk verstuurd is krijg je een mail. :P

• MarinoFalco
  • Laatst online: 16-02-2021
Zijn er hier nog Franse Amazoniërs zonder geschatte leveringsdatum?

• Babicko
  • Laatst online: 18-09-2023
MarinoFalco schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:56:
Yyp, van de 23ste met volle afschrijving van cc

• benitostyle
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 15-02-2022
Gisteren maar gewoon een pre-order gedaan bij de MM. Geen zin meer om elke keer tegen bots op te moeten boksen die het de volgende dag voor 1000 euro op marktplaats zetten. Laters.

• Vin97
  • Laatst online: 11-02-2021
Meerdere mensen bij wie de bezorger (PostNL) vanochtend wel al onderweg was, maar waarbij het vandaag toch niet lukt te leveren?

Ik krijg bovendien in mijn T&T-scherm te zien dat mijn adres onjuist is en het pakket retour gaat, terwijl het adres gewoon correct is. Klantenservice zegt ‘even afwachten’, maar vooral het feit dat de T&T aangeeft dat het pakket retour gaat, baart mij zorgen. Iemand hier die mijn zorgen kan wegnemen?

• AlexMurphy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:31
Vin97 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:06:
Meerdere mensen bij wie de bezorger (PostNL) vanochtend wel al onderweg was, maar waarbij het vandaag toch niet lukt te leveren?

Ik krijg bovendien in mijn T&T-scherm te zien dat mijn adres onjuist is en het pakket retour gaat, terwijl het adres gewoon correct is. Klantenservice zegt ‘even afwachten’, maar vooral het feit dat de T&T aangeeft dat het pakket retour gaat, baart mij zorgen. Iemand hier die mijn zorgen kan wegnemen?
PostNL's Twitter account contacteren. Die kunnen je meer direct helpen.

• iandb1
Cordon schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:53:
[...]

Als er een significante wijzing is krijg je een mailtje dat de verwachte levertijd is veranderd. En als die daadwerkelijk verstuurd is krijg je een mail. :P
Ahh dankjewel! :)

• BoJa
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07-12-2025
Babicko schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 15:03:
[...]

Yyp, van de 23ste met volle afschrijving van cc
Hier ook, bij mij staat het gehele bedrag gereserveerd.

• itsyours2relive
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15-11-2025
itsyours2relive schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 08:02:
[...]

Dat is super! Kwam die toevallig ook via schoenefeld, DE? Mijn unit heeft daar gister middag een laatste scan in de Amazon tracking, daarna werd het stil. DHL enkel nog een pre-notificatie.
Helaas geen updates meer van Amazon of DHL. Dat wordt dan maandag verwacht ik

• Evertt
MarinoFalco schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 14:56:
Hier ook ik ga er vanuit dat deze snel wordt verzonden. Omdat deze op wordt voorbereid staat en de adres en cc kan niet meer gewijzigd worden. Dat was voor donderdag wel anders.

• DHV
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12-01 15:24

DHV

Amazon.de disk-editie (19-11 besteld) vandaag geleverd _/-\o_ !

Hij stond eigenlijk voor dinsdag gepland. Kreeg gister de verzendbevestiging, vandaag DHL voor de deur.

Inmiddels updates aan het draaien, erg mooi beeld op m'n LG CX oled. Laat die kerstvakantie maar komen

[ Voor 23% gewijzigd door DHV op 05-12-2020 16:11 ]

• Ferry Bouman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 12:59
Nou ik geef het op, elke keer de telegram gaat hoop ik maar elke keer word ik weer murw geslagen door de bittere realiteit, dat ik geen playstation ga hebben deze kerst. Zit met kerst ook al alleen, me ouders willen het beperkt houden dit jaar dus komt me broer met zijn kids, no worries dacht ik, dan playstation ik me wel door deze dagen, het zullen echter eenzame en donkere dagen worden. :(

• Bartjeuhz
Ferry Bouman schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 16:24:
Nou ik geef het op, elke keer de telegram gaat hoop ik maar elke keer word ik weer murw geslagen door de bittere realiteit, dat ik geen playstation ga hebben deze kerst. Zit met kerst ook al alleen, me ouders willen het beperkt houden dit jaar dus komt me broer met zijn kids, no worries dacht ik, dan playstation ik me wel door deze dagen, het zullen echter eenzame en donkere dagen worden. :(
Er zijn toch een aantal aanbieders die in de loop van december nog voorraad krijgen? Daar kun je toch nog op hopen en rond die tijd de telegram ook in de gaten houden.

[ Voor 10% gewijzigd door Bartjeuhz op 05-12-2020 16:40 ]

• dNyw
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 05-01 06:52
Psx sense heeft ook een voorraad checker http://www.psx-sense.nl/4...ation-5-voorraad-checker/

[ Voor 5% gewijzigd door dNyw op 05-12-2020 16:44 ]

• bie100
wie weet voor de kerst komt er nog wel een lading

• Schimanski81
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Een PS4 sleept je ook wel door deze barre tijden. Stay strong, broeder 💪🏻

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14:38
timpie81 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 13:01:

Nergens te koop
Is wel een paar keer vrij eenvoudig te verkrijgen geweest. Ik vind het voor het geld een vrij goede headset, hoewel ik het wel raar vind dat ik nog steeds een dongle in de PS5 moet stoppen.

• BrokenTable
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
NotSoSteady schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:01:
hoewel ik het wel raar vind dat ik nog steeds een dongle in de PS5 moet stoppen.
Dat vond ik ook altijd, dus toevallig van de week opgezocht. Ik dacht op de site van Steelseries gevonden:
Problem #1: Latency
Everyone knows that in any game, latency is the enemy. We aim for the lowest ping times, the fastest refresh rates… anything to make the game visually as quick and snappy as possible. But what about audio? If the sound from the game arrives at your ears after you see the action on the screen, what does that do to your performance?

The latency when using Bluetooth wireless audio can be substantial. Depending on your device and the codec being used, the latency can reach up to 150 ms! To put that in perspective, humans can easily detect about 25 ms of audio latency.

150 ms may be fine when you’re just listening to music from your phone, but it’s pretty much unusable for gaming when the audio needs to match the visuals.

Problem #2: Chat
Wait, but can’t I talk over a Bluetooth headset? Well, yes. Here’s the downside: the way Bluetooth audio works – the headset puts itself into different modes depending on whether it’s simply receiving audio (A2DP) or if the audio is 2-way for chat (HFP/HSP).

When you engage in chat, Bluetooth switches over to HFP and drastically reduces the bandwidth of your audio, greatly reducing quality and fidelity. Most audio has frequency content up to about 20,000 Hz. But when Bluetooth is operating in HFP, the max frequency is reduced to 4,000 or 8,000 Hz. The same is applied to your voice. The result is extremely poor audio quality when you’re using Bluetooth for chat.

Problem #3: Compression
As far as wireless technologies go, Bluetooth has a fairly low bandwidth, meaning that the rate of data that it transmits is quite low. So, in order to transmit the amount of data that audio requires, the audio needs to be compressed.

There are a number of different codecs (SBC, AAC, aptX, LDAC) that are used for this purpose, and they handle this compression in different ways. Often the amount of compression will depend on the strength of the wireless signal, which can vary over time.

This compression typically leads to a loss in audio fidelity, even when not using chat.

Problem #4: Compatibility
Quality aside, Bluetooth doesn't work with everything. And when it comes to getting wireless audio on your Switch, there are just no good options. You'll either need to use something wired, or purchase a 3rd party Bluetooth transmitter.

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-01 15:12
Ok iemand die een bestelling op AMAZON FR heeft gedaan deze week ?

Wilt u es een screenshot prive sturen of hier van je bestelling? Natuurlijk zonder bestellingsnummer en adresgegevens .

Zou die graag es tonen aan de chat van Amazon FR want volgens hen was er dus GEEN STOCK onlangs want bepaalde bestellingen van AMAZON FR zijn al reeds uitgeleverd en de bestellingen van 23 nov (of eerder) nog steeds niet!

Dus moest iemand dit es kunnen posten dan kunnen we es aantonen dat er wel bestellingen waren deze week en hoe t zit met de bestellingen van in november.

Dank!

SPiET

• Vildhjarta
  • Laatst online: 07:55
Ennnnn hij is zojuist ook bezorgd!

Veel succes iedereen!

• rayvonrk
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 13-01 08:11
:)

[ Voor 107% gewijzigd door rayvonrk op 05-12-2020 21:54 ]

• Vin97
  • Laatst online: 11-02-2021
Ongelooflijk, net als je denkt dat het niet meer mis kan gaan...
Gisteren besteld + T&T ontvangen. Vanochtend bericht dat de bezorger onderweg is. Super blij.

Dan opeens het bericht dat het adres niet klopt en het retour wordt verzonden, terwijl het adres gewoon klopt. Hele middag aan contact met klantenservice van Bol en PostNL heeft niks uitgehaald. Net gehoord dat er niks meer gedaan kan worden en de order is gecancelt :/

Je zou bijna denken dat de bezorger de PS5 hard nodig had voor pakjesavond en mijn adres 'niet kon vinden'. Ook een absurd retourbeleid bij Bol. De PS5 in kwestie bestaat, is op voorraad, maar kan door hun retourbeleid niet meer bij mij terechtkomen. Afijn, life goes on.

• JD88
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02-2022
Vin97 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 17:46:
Ongelooflijk, net als je denkt dat het niet meer mis kan gaan...
Gisteren besteld + T&T ontvangen. Vanochtend bericht dat de bezorger onderweg is. Super blij.

Dan opeens het bericht dat het adres niet klopt en het retour wordt verzonden, terwijl het adres gewoon klopt. Hele middag aan contact met klantenservice van Bol en PostNL heeft niks uitgehaald. Net gehoord dat er niks meer gedaan kan worden en de order is gecancelt :/

Je zou bijna denken dat de bezorger de PS5 hard nodig had voor pakjesavond en mijn adres 'niet kon vinden'. Ook een absurd retourbeleid bij Bol. De PS5 in kwestie bestaat, is op voorraad, maar kan door hun retourbeleid niet meer bij mij terechtkomen. Afijn, life goes on.
Dan zou je er toch vanuit gaan..... retour naar BOL en BOL neemt met jou conact op met als reden er is iets mis gegaan...... en lossen het samen op zodat je je product als nog krijgt......
Pagina: 1 ... 321 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord