• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Verwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:39:
[...]

De mijne (disk) ook besteld bij amazon.fr 23 november, leverdatum 18/19 december, betaalmethode SEPA, zit nog weinig beweging in, terwijl latere bestellingen (zelfs van deze week!!!) bij amazon.fr al thuisbezorgd zijn bij menigeen. |:( |:( |:(
Bij mij was er wat misgegaan met SEPA, omdat ik door haastig bestellen maar halve achternaam had doorgegeven.. Maar ja Engels praten tegen een fransoos is best lastig....

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11-12 17:15
Gregory76 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:38:
[...]

[...]

Hier zie ik ben verschil met gisteren volgens mij.
https://joinanotherview.nl/ps5-supply/

Welke bedoel jij? Heb jij een ander linkje?
Ben ik ook wel benieuwd naar online voorraad was niet te checken toch van de media markt maar mijn order word ook voorbereid voor verzending.

• Xearox
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-07-2021
Xearox schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 08:58:
Bij mij staat die vooralsnog enkel op 'ontvangen door PostNL'.

Nog niet gesorteerd.. dus ik ben er bang voor vandaag..
Ernstig voor m'n beurt gepraat.. de bezorger is onderweg! oOo oOo

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 13:22
Nu al af te halen van bol. :)
Pas heel laat T&T gehad en pakket niet gevonden.
Niet verwacht dat het zo snel ging.
Eindelijk gamen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/A_5p6NUvcyezPbUFyKVmWoP4jlk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/FjRXRW0oyTYcg04Ea1hIrONx.png?f=fotoalbum_large

Verwijderd

Nitwitt1991 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:42:
[...]

Bij mij was er wat misgegaan met SEPA, omdat ik door haastig bestellen maar halve achternaam had doorgegeven.. Maar ja Engels praten tegen een fransoos is best lastig....
Wanneer merkte je dat SEPA niet werkte? Bij mij staat de order sinds 23 november bij amazon.fr, de huidige status is 'En cours de preparation'. Maak me een beetje zorgen dat de SEPA betaalmethode niet goed werkt en het pakket daardoor pas 18/19 december geleverd wordt, terwijl anderen die later bestelden al een PS5 thuis hebben inmiddels. ;( ;( ;(

Betaalmethode wijzigen ga ik ook niet doen, heb bovendien geen CC. :+ Heb al wel eerder met dezelfde amazon account bij amazon.de een ideal betaling van bijna 1000 euro gedaan via zelfde rekening dus als het goed is weten ze wel dat mijn account, bankrekening en kredietwaardigheid wel snor zitten.

Zucht, wordt gek van dat wachten! 8)7 8)7 8)7

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
[...]

De mijne (disk) ook besteld bij amazon.fr 23 november, leverdatum 18/19 december, betaalmethode SEPA, zit nog weinig beweging in, terwijl latere bestellingen (zelfs van deze week!!!) bij amazon.fr al thuisbezorgd zijn bij menigeen. |:( |:( |:(
Ik heb nog niet eens een leverdatum 😂

• 0619tje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-04-2021
glydoscoop schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 07:57:
[...]

Tadaa die van mij is de deur uit ... schijnt nu achterop de scooter te liggen rechtreeks naar nederland hahaha

En die van jou?
Netjes! Mijne nog geen beweging in.. zal wel met de slee gaan

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Linius schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:24:
Ik merk alweer dat een PS5 bemachtigen alleen te doen is als je thuis werkt. Dat al die partijen het een en ander hadden verkocht is volledig langs me heen gegaan op Coolblue na. Die stuurde nog netjes een mail dat het niet mijn schoen was geworden haha. Nou tot 2021 dan maar en veel plezier voor de gelukkigen.
Ik heb m gewoon besteld toen ik op t werk was. Kreeg een melding op m’n telefoon met telegram. Heb besteld bij Amazon op m’n telefoon en de order was klaar. Was een 1 a 2 minuten aandacht die ik niet bij m’n werk had.

Verwijderd

dragonwith schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:51:
[...]

Ik heb nog niet eens een leverdatum 😂
Crisis, zelfde heb ik met Nedgame, heb al wel betaald daar voor een Digital met een vage belofte van levering ergens begin 2021. Zodra ik die trage levering van amazon.fr binnen heb ga Nedgame keihard cancellen en mijn geld terugvorderen. >:) >:) >:)

• flab007
Yavi06 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:13:
[...]

Same here. Nog niet ingescand denk ik. Ik zie alleen de melding: Delivery By DHL_CONNECT. No worries voor levering op woensdag. Na maandag zal het snel gaan.
Die van mij is vannacht ook gedispatched. Denk dat ie woensdag wel hier is.

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20-12 03:43
Zo binnen! Bedankt voor de steun!! Succes allen die nog moeten strijden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gJV9hBeIlwtDEXYZ2wFN2QYOb4M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fy6N2g8PYBzyLuY3Uis4gdMl.jpg?f=fotoalbum_large

• Osovega
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 12:12
[...]

Ik zit in dezelfde situatie maar dan betaald met CC. Het bedrag is een week geleden al afgeschreven. Dus grote kans dat je SEPA betaling gewoon goed is gegaan.

Verwijderd

flab007 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:55:
[...]

Ik heb m gewoon besteld toen ik op t werk was. Kreeg een melding op m’n telefoon met telegram. Heb besteld bij Amazon op m’n telefoon en de order was klaar. Was een 1 a 2 minuten aandacht die ik niet bij m’n werk had.
Ja zo ging het bij mij met amazon.fr ook op 23 november, iPhone Xs meldinkje op telegram, amazon app openen, one-klick en bestellen maar.

Sindsdien is de order nog niet uitgeleverd, dus de levering bij amazon.fr gaat iets minder voortvarend dan het bestellen zal ik maar zeggen. :| :| :|

• jvanlith
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-02-2024
Osovega schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:00:
[...]

Ik zit in dezelfde situatie maar dan betaald met CC. Het bedrag is een week geleden al afgeschreven. Dus grote kans dat je SEPA betaling gewoon goed is gegaan.
Net contact gehad via chat, bij mij is ook al een week afgeschreven. Ze gaan me aanstaande woensdag contacten met een update. Bij mij is disc editiie en op 23/11 besteld

Verwijderd

Osovega schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:00:
[...]

Dan zou ik dat toch moeten zien al op mijn bankrekening?

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:22
Verwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:02:
[...]

Ja zo ging het bij mij met amazon.fr ook op 23 november, iPhone Xs meldinkje op telegram, amazon app openen, one-klick en bestellen maar.

Sindsdien is de order nog niet uitgeleverd, dus de levering bij amazon.fr gaat iets minder voortvarend dan het bestellen zal ik maar zeggen. :| :| :|
nou dan kan het zijn dat nedgame nog eerder levert :9

Verwijderd

bie100 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:03:
[...]

nou dan kan het zijn dat nedgame nog eerder levert :9
:'( :'( :'(

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-12 22:46
Hebben jullie een mail gehad van Bol.com dat die op voorraad kwam? las daar iets over met als je had geklikt op hou mij op de hoogte.. Hier natuurlijk niet op de hoogte gebracht dus niks.

Ik heb de hoop inmiddels wel opgegeven om nog in 2020 een ps5 te bemachtigen. Heb eerlijk gezegd ook geen zin om alles 24/7 in de gaten te houden en heb ook alleen meegedaan aan de actie op CB en heb op release dag wat websites in de gaten gehouden op gezette tijden.

Heb nog een kleine hoop op voorraad met kerst maar kijk eigenlijk nu eerder naar 2021. Vind het wel nog steeds ruk hoe deze hele release gaat mrja niks aan te doen..

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09:40

Cordon

Lievelings jankert

*offtopic* ik snap de hype maar vervuil het topic niet met onnodige posts

[ Voor 76% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 12:49 ]

• FurankuNL
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online
aaaido schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:08:
Hebben jullie een mail gehad van Bol.com dat die op voorraad kwam? las daar iets over met als je had geklikt op hou mij op de hoogte.. Hier natuurlijk niet op de hoogte gebracht dus niks.

Ik heb de hoop inmiddels wel opgegeven om nog in 2020 een ps5 te bemachtigen. Heb eerlijk gezegd ook geen zin om alles 24/7 in de gaten te houden en heb ook alleen meegedaan aan de actie op CB en heb op release dag wat websites in de gaten gehouden op gezette tijden.

Heb nog een kleine hoop op voorraad met kerst maar kijk eigenlijk nu eerder naar 2021. Vind het wel nog steeds ruk hoe deze hele release gaat mrja niks aan te doen..
Ja, ik kreeg bij Bol een mailtje toen die online kwam (misschien bij jou in een andere mail folder terecht gekomen?)

En als je gewoon een Telegram groep joint hoef je niet 24/7 alles in de gaten te houden. Ook op dagen dat achter elkaar bij elke webshop voorraad online komt zoals eergister gewoon extra alert zijn en op alle sites alvast ingelogd zijn.

Succes

• GW1992
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-06-2021

Ja gisteren om 11uur s ochtends is die mail gestuurd. Kans dat je er een kon kopen was minimaal en als je er een had ook nog kans dat de bestelling geannuleerd is later op de dag. Als je dit jaar er een wil hebben moet je echt de moeite ervoor nemen, of gewoon wachten op volgend jaar. Geluk dat je net toevallig een kan kopen voor de normale prijs zit er bijna niet in.

Edit: ik ben actief aan het hunten geweest en heb van mijn eerste 3 bestellingen, 3 annuleringen ontvangen. Gelukkig gisteren met Bol wel een van de gelukkigen.

[ Voor 6% gewijzigd door GW1992 op 05-12-2020 10:14 ]

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Mijn order van Amazon fr van 23 november (disc edition) is ook nog niet verzonden.
Heb met de klantenservice gechat en ze gaf aan dat het zeer waarschijnlijk is dat de order een vroegere leverdatum krijgt en dat ze er mee bezig zijn.
Status is “word voorbereid”.

We wachtten rustig af, komt vast goed.

• Kedav
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-12-2024
Linius schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:24:
Ik merk alweer dat een PS5 bemachtigen alleen te doen is als je thuis werkt. Dat al die partijen het een en ander hadden verkocht is volledig langs me heen gegaan op Coolblue na. Die stuurde nog netjes een mail dat het niet mijn schoen was geworden haha. Nou tot 2021 dan maar en veel plezier voor de gelukkigen.
Denk inderdaad dat de "normale" mens echt kansloos is geweest om er één te bemachtigen. Ik ben ook totaal niet bezig geweest met pre-orderen en had ook een beetje de naïeve veronderstelling dat ik rond deze tijd wel ergens een winkel zou inlopen en hem zo mee kon nemen. Het is dat ik regelmatig op tweakers kom en ook in dit topic ging lurken waardoor ik steeds meer gehyped werd en uiteindelijk toch maar die telegram groep gejoined ben met als gevolg dat ik, als alles goed gaat, aankomende week een PS5 in bezit heb.
De die-hard gamer zal er vast wel één hebben op een paar echte pechvogels na maar huismoeder Truus en boer Jan die dachten zoon- of dochterlief leuk te verassen met een PS5 voor sinterklaas of kerst of iets dergelijks waren hier natuurlijk helemaal niet op berekend en snappen hier natuurlijk niks van. En die geven nu de PS5 allemaal 1 ster op bol.com :P

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
AeronNL schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:14:
Mijn order van Amazon fr van 23 november (disc edition) is ook nog niet verzonden.
Heb met de klantenservice gechat en ze gaf aan dat het zeer waarschijnlijk is dat de order een vroegere leverdatum krijgt en dat ze er mee bezig zijn.

Staat er bij jou ook ''je krijgt een mail wanneer we een leverdatum hebben?

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20-12 22:46
FurankuNL schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:12:
[...]

Ja, ik kreeg bij Bol een mailtje toen die online kwam (misschien bij jou in een andere mail folder terecht gekomen?)

En als je gewoon een Telegram groep joint hoef je niet 24/7 alles in de gaten te houden. Ook op dagen dat achter elkaar bij elke webshop voorraad online komt zoals eergister gewoon extra alert zijn en op alle sites alvast ingelogd zijn.

Succes
yes, ik zit in de telegram groep. Maar met alle dagelijkse taken is dat nog steeds lastig. Je moet zo snel zijn. Voor veel niet te doen imo..

Ik was bij de release aardig pissig over de gang van zaken. Inmiddels heb ik mij er bij neer gelegd dat het waarschijnlijk niet gaat lukken dit jaar. Wel kijk ik nog zo nu en dan het forum en telegram voor updates. Je weet maar nooit :)

ik heb overigens geen mail gehad van Bol.com, heb wel notificatie aangezet..

[ Voor 4% gewijzigd door aaaido op 05-12-2020 10:20 ]

• Ferry Bouman
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 16-12 22:07
Op die opvolgster van de stock zie ik soms lowstock staan, gaat het dan om een update die nog doorgevoerd moet worden? Ik neem aan dat fysiek alles verkocht is.

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:41

Heb wel een mail gehad, maar wees gerust. Toen ik het zag en erop klikte was er niets te krijgen.

Kan niet 24/7 gaat zitten wachten op een mail of bericht. Buiten dat ik gewoon werk en echt geen tijd heb om elke keer hiervoor klaar te zitten. En ik weiger om idiote bedragen aan iemand te betalen, zeker als het zo'n figuur is die ene bot heeft draaien en er weer een paar honderd op de kop heeft getikt.

Dan maar wat later. De pret voor dat apparaat is er voor mij al even af, dus dat ik hem nu per se NU moet hebben zit niet meer zo dwars. Hopen dat de rest dat ook heeft en al die scalpers straks met de handen in hun haren zitten.

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:07

GG85

.......

AeronNL schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:14:

Zelfde situatie hier dus thx voor het navragen :)

Verwijderd

Nou net ff op de chat gezeten bij Amazon.fr, en mijn 23 november order, levering 18/19 december betekent ook na de chat dat er levering is op zn laatst 18/19 december. Een consistent verhaal dus.

Ook nog even geinformeerd naar de SEPA betaling maar dat wordt pas gedaan op moment van verzenden. Misschien dat het met CC's anders werkt dat er eerder een reservering wordt gedaan en dat die pas bij verzending definitief gemaakt wordt. Heb er wel vertrouwen in dat de SEPA betalingsmethode goed gaat komen nu :) :) :)

Alleen nog een lange zit naar 18/19 december :F :F :F

• SXander
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-12 13:32
dangerpaki schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:26:
[...]

Heb wel een mail gehad, maar wees gerust. Toen ik het zag en erop klikte was er niets te krijgen.

Kan niet 24/7 gaat zitten wachten op een mail of bericht. Buiten dat ik gewoon werk en echt geen tijd heb om elke keer hiervoor klaar te zitten. En ik weiger om idiote bedragen aan iemand te betalen, zeker als het zo'n figuur is die ene bot heeft draaien en er weer een paar honderd op de kop heeft getikt.

Dan maar wat later. De pret voor dat apparaat is er voor mij al even af, dus dat ik hem nu per se NU moet hebben zit niet meer zo dwars. Hopen dat de rest dat ook heeft en al die scalpers straks met de handen in hun haren zitten.
Opzich hoef je alleen te kijken wanneer je een melding krijgt. Enige nadeel is dat er vaak ook false positives zijn maar die zijn voornamelijk van Amazon dus die zou je dan eventueel kunnen negeren. Het hing al in de lucht dat bol.com en andere winkels gingen droppen dus als je daar dan een warning van krijgt is het redelijk aannemelijk dat het klopt.

Overigens zie ik ook een hoop mensen zeggen dat er dan geen voorraad is en dan gelijk opgeven(?) Vaak wisselt het tussen wel of geen voorraad dus probeer het dan tenminste een paar minuten. Ook in de telegram groep of hier kun je zien of anderen het wel lukt dus weet je of er daadwerkelijk een kans is. Bij bol was er daarna nog het probleem dat het item telkens uit de winkelwagen verdween maar goed ook dan gewoon opnieuw blijven proberen. En nee dan lukt het heus niet altijd maar als je dit bij meerdere drops doet moet het vast wel een keer lukken.

• DannyXP1600
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:52
Gregory76 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 09:38:
[...]

[...]

Hier zie ik ben verschil met gisteren volgens mij.
https://joinanotherview.nl/ps5-supply/

Welke bedoel jij? Heb jij een ander linkje?
Bij die site klopt in ieder geval de intertoys winkel voorraad niet. Low stock staat bij sommige sinds gisteren toen ook het bericht kwam dat Intertoys.nl ze had en de site er gelijk uitklapte voordat ik de PS5 in het winkelmandje had. Net anderhalf uur gereden om erachter te komen dat ze eerst nog 200+ pre-orders open hebben staan en helemaal geen low stock hebben. Compleet out of stock dus.

• Legofan33334
  • Laatst online: 27-01-2021
* zie topicwaarschuwing * geen rants

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 12:52 ]

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:16
Verwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:28:
[...]

Nou net ff op de chat gezeten bij Amazon.fr, en mijn 23 november order, levering 18/19 december betekent ook na de chat dat er levering is op zn laatst 18/19 december. Een consistent verhaal dus.

Ook nog even geinformeerd naar de SEPA betaling maar dat wordt pas gedaan op moment van verzenden. Misschien dat het met CC's anders werkt dat er eerder een reservering wordt gedaan en dat die pas bij verzending definitief gemaakt wordt. Heb er wel vertrouwen in dat de SEPA betalingsmethode goed gaat komen nu :) :) :)

18 - 19 is volgende week vrijdag.
Bij mij staat geen datum op. Alleen staat op voorbereiding vanaf donderdag. Denk dat het snel wordt verzonden grote kans maandag denk niet dat het weekend nog wat gaat gebeuren. Amazon heeft zoveel magazijns soms met andere tijden.

En daarbij komt nog bij dat black friday nog loopt.

• GW1992
DannyXP1600 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:38:
[...]

Bij die site klopt in ieder geval de intertoys winkel voorraad niet. Low stock staat bij sommige sinds gisteren toen ook het bericht kwam dat Intertoys.nl ze had en de site er gelijk uitklapte voordat ik de PS5 in het winkelmandje had. Net anderhalf uur gereden om erachter te komen dat ze eerst nog 200+ pre-orders open hebben staan en helemaal geen low stock hebben. Compleet out of stock dus.
Als ze voorraad binnen krijgen dan hebben ze dus stock. Dat ze een pre-order lijst hebben en ze dus al aan andere mensen beloofd zijn, betekent niet dat ze geen voorraad hebben.

Die lijst klopt dus wel, alleen weet je niet of de voorraad die ze op dat moment in de winkel hebben voor iemand hebben gereserveerd.

Volgende keer misschien van te voren even bellen om hem te reserveren als je ergens low stock ziet staan.

• nathanderapper
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 22-01-2021
* zie topicwaarschuwing *

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 12:53 ]

• GW1992

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 12:53 ]

• eggsforpedro
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17-12 13:22
Voor de mensen die afgelopen week de DE bij Amazon UK hebben besteld: de levering daarvan lijkt exact hetzelfde te gaan als 2 weken geleden. Ik heb daar toen op donderdag de 19e besteld (disc voor een vriend, deze DE is voor mezelf). Die order is destijds op zaterdagochtend dispatched. Op maandagochtend was een bezorgdag zichtbaar bij DHL (namelijk dinsdag). Ik heb dat toen gelijk gewijzigd naar ophalen bij DHL punt, wat ik toen dinsdagmiddag ook heb kunnen doen.

Verwacht dat dit voor de DE's van donderdag dus redelijke hetzelfde zal gaan qua timeline (bij Amazon UK dus). Amazon lijkt altijd 1-2 dagen speling te geven bij z'n eigen delivery estimate (dus meestal iets eerder in huis).

• bigboygino
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 05-12-2020
Heeft iemand enige idee wanneer er een derde lading komt?

Ik heb er zelf een te pakken gekregen maar mijn neef wil er ook graag eentje bemachtigen.

• Legofan33334

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 12:53 ]

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 00:16
bigboygino schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:45:
Heeft iemand enige idee wanneer er een derde lading komt?

Ik heb er zelf een te pakken gekregen maar mijn neef wil er ook graag eentje bemachtigen.
Ik las ergens nog voor de kerst.

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11 13:43

[ Voor 91% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:00 ]

• pirader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04-2024

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:00 ]

• Osovega
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-10 12:12
Verwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:28:
[...]

Goed om te lezen! Vol verwachting klopt ons hart :)

• SparksNL
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13:14

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:00 ]

• Legofan33334

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:00 ]

• iandb1
  • Laatst online: 30-07-2024
Even een vraagje tussendoor, krijgen jullie een mail of iets als de leverdatum is veranderd? Of kijken jullie (net als ik) elk uur of er al iets is veranderd?

• Genestealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-12 19:13
Ik weet dat er met CC betaling Amazon een 0 euro reservering wordt gedaan. Ik heb vanochtend om 07:00 een welkoms bericht van Amazon.es ontvangen dat mijn pakket wordt voorbereid etc. Er is nog niets afgeboekt dus nog niet verzonden. Zover logisch. Echter is de 0 euro reservering nu ook ongedaan gemaakt? Is dat normaal?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JN4UJWAQotZ36zq9J18BhPrplTQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fIo72qPEulJK4LYH1KZQsFUl.jpg?f=fotoalbum_large

• pirader

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:02 ]

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-12 21:48

Terug on topic:
*offtopic* beetje geduld, je hoeft niet iedere statusupdate van de bezorger te delen.

[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:03 ]

• Legofan33334

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:02 ]

• HaskoF
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11-11 16:20
Ik zag gisteren bij MM rotterdam centeum een ps5 disk E achter de balie op de game afdeling. Heb het nog geprobeerd maar was voor iemand gereserveerd die het zou komen ophalen haha. Ik hoorde toen nog iemand een reservering doen met de boodschap verwacht het niet meer dit jaar.

• nii3k
  • Registratie: April 2010
  • Nu online

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:03 ]

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 21-11 13:43

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:03 ]

• runner83
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:00
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p6ckEbDFo8bKG1cv3UIGk2WnZ80=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/l3wtvjMHds21qpWddFkctrH4.png?f=user_large

zo dichtbij maar oh zo ver. is vannacht goed opgeschoten.

• Legofan33334

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:04 ]

• flab007
Verwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:02:
[...]

Hmm da’s wel lullig inderdaad. Je vraagt je dan wel af, waar komt dat dan door. Je gaat er vanuit dat als ze de order aannemen, ze ook binnen een redelijke tijd kunnen leveren.

• Defconnl1
  • Laatst online: 21-06-2022
runner83 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:00:
[Afbeelding]

zo dichtbij maar oh zo ver. is vannacht goed opgeschoten.
Dan ben je verder dan die van mij... die staat nog steeds op "Not yet dispatched". :-(

• Nitwitt1991
flab007 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:06:
[...]

Hmm da’s wel lullig inderdaad. Je vraagt je dan wel af, waar komt dat dan door. Je gaat er vanuit dat als ze de order aannemen, ze ook binnen een redelijke tijd kunnen leveren.
Ik had voor een vriend bij Amazon France ook een PS5 gekocht met SEPA. Alleen is die nog steeds niet verzonden zoals bij meer hier in het forum. SEPA moet nog steeds gevalideerd worden, dus daarom moet ik wachten. Maar ik kan helaas niet de betalingsmethoden nu aanpassen. Alleen bij annuleren en dat wil ik natuurlijk niet.

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
dragonwith schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:15:
[...]

Staat er bij jou ook ''je krijgt een mail wanneer we een leverdatum hebben?
Nee bij mij staat 18-19 december.

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-12 14:27
Donderdag 3 december in de ochtend 1x disk en 1x digital besteld via amazon.co.uk.
Digital staat inmiddels op verzonden: verwachte aankomst woensdag 9 dec.
Disk staat nog op niet op verzonden: verwachte aankomst 9-10 dec.

Geen idee waarom daar een verschil zit. Alles wat ik daarover kan bedenken is nergens op gebaseerd }:O

Steam: CatBearCow

• Tom Paris
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12:02
Afgelopen donderdag in de ochtend een bestelling kunnen doen bij Amazon UK, vandaag een verzendbevestiging van DHL :) Dankzij de Telegram-groep a.s. woensdag een PS5 in huis. Valt me alles mee! Houd moed iedereen!

Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.

• Bartjeuhz
Tom Paris schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:17:
Afgelopen donderdag in de ochtend een bestelling kunnen doen bij Amazon UK, vandaag een verzendbevestiging van DHL :) Dankzij de Telegram-groep a.s. woensdag een PS5 in huis. Valt me alles mee! Houd moed iedereen!
disk of digital?

• destroyer6670
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 29-11 12:42
Legofan33334 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 10:53:
[...]

Maar met bots dingen kunnen kopen vind ik wel dat dit strafbaar gesteld dient te worden. Maar helaas zal er niks tegen gedaan worden.

Enige manier dat hij het afleert is dat de desbetreffende personen een verkeerde op marktplaats treffen bij de verkoop en beroofd worden. Maar dat is niet lief om iemand dit te gunnen😜

Verder ik denk dat Sony bij de Ps6 launch gewoon niet wereldwijd meer uit moeten komen. Trouwens in Voorschoten is de low stock voor reserveringen helaas.
Ik vind zoiets iemand toewensen omdat je zelf geen kunt bemachtigen verwerpelijker dan iemand die er eentje met winst verkoopt. Bizar hoe geweld wordt verheerlijkt. Met winst maken schaad je niemand. Met overvallen wel (fysieke en of emotionele schade). Dat vind ik nogal wat. Het is maar een console..

De enige manier dat iemand dat afgeleerd wordt is dat het niet gekocht wordt. Is gewoon vraag en aanbod. Elke winkel maakt ook gewoon geld op producten die ze verkopen. Hdmi kabels voor 50 euro en switch voor 389 bij de mediamarkt op black friday. Tja

[ Voor 12% gewijzigd door destroyer6670 op 05-12-2020 11:23 ]

• burnoutpc
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-12 00:16

Zag later dat een minuut over 11 een mailtje was verstuurd met pre order nu. Levering 10 dec. Mits je hem in je wishlist had gezet

• wickeh
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-08 20:41
*knip* Nee tuurlijk niet. Dit is alleen maar reacties uitlokken

[ Voor 77% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:06 ]

• Nitwitt1991
Die van mij is vanochtend vroeg in Frankrijk aangekomen haha! Ben benieuwd hoe snel die dan in NL is....

• Statz87
  • Laatst online: 16-12 17:28
*offtopic*

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 14:57 ]

• Legofan33334
*offtopic* dit is niet de plek om te klagen over een externe groep

[ Voor 77% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:06 ]

• Pingu007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15-10 22:15
Vandaag de disk versie van Bol binnen, als de digital versie van Amazon UK vrijdag ook binnenkomt kan ik daar hopelijk een tweaker die langer dan 1 jaar lid is blij mee maken! ;)

• Zyron
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-12 20:02

Zyron

BWRAAAAP

Bartjeuhz schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:16:
Donderdag 3 december in de ochtend 1x disk en 1x digital besteld via amazon.co.uk.
Digital staat inmiddels op verzonden: verwachte aankomst woensdag 9 dec.
Disk staat nog op niet op verzonden: verwachte aankomst 9-10 dec.

Geen idee waarom daar een verschil zit. Alles wat ik daarover kan bedenken is nergens op gebaseerd }:O
Hier ook nog niets qua disc, het is ook nog geen 9-10 dec. idd. Vraag me ook het verschil af... ach ja. ;-) We gaan er van uit dat het goed komt.

Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo

• Statz87
  • Laatst online: 16-12 17:28
*offtopic*

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:11 ]

• Bartjeuhz
*offtopic*

[ Voor 94% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:11 ]

• pirader
*knip*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:13 ]

• FerdiMasChief
  • Laatst online: 29-10-2024
Ik krijg als het goed is vandaag mijn PS5 binnen via bol.com. Ik moet toch zeggen dat ik erg tevreden ben hoe zij hun orders afhandelen en verwerken. Sneu voor degene die een annulering hebben gekregen. Maar al met al had ik donderdag nog niks en wacht ik nu opmeet bezorger, zo snel kan het gaan!

• Legofan33334
*offtopic*

• FerdiMasChief
  • Laatst online: 29-10-2024
*offtopic*

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:17
*offtopic*

[ Voor 93% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:14 ]

• Xearox
*offtopic*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:14 ]

• Legofan33334
*offtopic*

• GlynnisSchaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09-08 09:05
*offtopic*

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:14 ]

• GW1992
*offtopic*

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:14 ]

Verwijderd

*offtopic*

• Nitwitt1991
*offtopic* niet zo op de man blijven doorgaan mensen, reageren op slechte reacties is net zo slecht. Rapporteer ze

[ Voor 84% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:15 ]

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:32
*offtopic*

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:15 ]

• Xearox
Ik stel voor om het on-topic te houden en bepaalde posts/reacties te laten voor wat ze zijn en er hier niet teveel op in te gaan. Rapporteren kan altijd mocht je vinden dat iets de sfeer/topic verpest. :Y

Verwijderd

Nitwitt1991 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:08:
[...]

Ik had voor een vriend bij Amazon France ook een PS5 gekocht met SEPA. Alleen is die nog steeds niet verzonden zoals bij meer hier in het forum. SEPA moet nog steeds gevalideerd worden, dus daarom moet ik wachten. Maar ik kan helaas niet de betalingsmethoden nu aanpassen. Alleen bij annuleren en dat wil ik natuurlijk niet.
Hoe weet je dat de SEPA nog gevalideerd moet worden, is dat een aparte status? Vanochtend in de chat geweest met amazon.fr en die verzekerde me dat mijn SEPA gefinancierde 23 november bestelling op zn laatst 18/19 december geleverd wordt. Afschrijving dmv SEPA zal op moment van verzending plaatsvinden, huidige status (alleen zichtbaar in amazon app volgens mij, bij 'details de commande') is 'En cours de preparation', en het streepje is halverwege 'Commande le 23 novembre' en Expedie' in 'Suivre votre colis'.

Hoe zit dat bij jouw bestelling?

Grappig dat ik mn frans alweer aardig begin op te pakken sinds de PS5 bestelling bij amazon.fr :+ :+ :+

• timpie81
  • Laatst online: 17-12 20:43
*offtopic*

[ Voor 97% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:16 ]

• PearlChoco
  • Laatst online: 29-11 12:28
*offtopic*

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:16 ]

Verwijderd

*offtopic*

[ Voor 98% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:16 ]

• Nitwitt1991
Verwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:38:
[...]

Hoe weet je dat de SEPA nog gevalideerd moet worden, is dat een aparte status? Vanochtend in de chat geweest met amazon.fr en die verzekerde me dat mijn SEPA gefinancierde 23 november bestelling op zn laatst 18/19 december geleverd wordt. Afschrijving dmv SEPA zal op moment van verzending plaatsvinden, huidige status (alleen zichtbaar in amazon app volgens mij, bij 'details de commande') is 'En cours de preparation', en het streepje is halverwege 'Commande le 23 novembre' en Expedie' in 'Suivre votre colis'.

Hoe zit dat bij jouw bestelling?

Grappig dat ik mn frans alweer aardig begin op te pakken sinds de PS5 bestelling bij amazon.fr :+ :+ :+
Dat heb ik als reactie gekregen en ook nog in een email. Echter stond in mijn account eerst een verkeerde achternaam, die stond ook bij de SEPA. Dus mijn bank dacht van ja dat klopt niet. Maar de chatmedewerker zei dat ik geduldig moest wachten en dat het vanzelf goedkwam.

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 20-12 21:48
*knip*
_O- Uiteindelijk blijven we toch diep van binnen altijd een klein kind :+

Ik moet zeggen dat ik ook al dagen ongeduldig zit te F5'en om m'n bestelstatus te zien veranderen, en op dit moment de kinderen voor het raam naar alle gele busjes zitten te roepen. :9

Ach als we hier allemaal maar een beetje om kunnen lachen is het prima toch :*) hier rijdt zojuist een DHL busje langs en dikke paniek in huis _O-

Update:"
Busje ging keren, dus de PS5 is gearriveerd *O*

[ Voor 57% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:17 ]

Verwijderd

Nitwitt1991 schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:39:
[...]

Dat heb ik als reactie gekregen en ook nog in een email. Echter stond in mijn account eerst een verkeerde achternaam, die stond ook bij de SEPA. Dus mijn bank dacht van ja dat klopt niet. Maar de chatmedewerker zei dat ik geduldig moest wachten en dat het vanzelf goedkwam.
Top, je wordt dus actief door amazon.fr benaderd als er iets niet klopt met je SEPA betalingsmethode mensen! Weer wat geleerd over de werkwijze van Amazon. oOo oOo oOo

• Legofan33334

[ Voor 96% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:07 ]

• zzattack
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:47
PearlChoco schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:38:
[...]

Da's een goeie, maak een virtueel artikelnummer aan dat 20.000 EUR kost en switch af en toe de artikelnummers eens om.
Tuurlijk, iemand die een bot opzet is niet in staat om er een simpele prijsfilter aan te koppelen..
Wat meer kansrijk zou zijn is nieuwe voorraad zodra beschikbaar onder een nieuwe URL/artikelnummer plaatsen.

• mebrein
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-11 12:07
Ik denk gisteren ik kijk eens op tweakers hoe aan een ps5 te bekomen. Dat was tien over elf 8)7. Misgegrepen dus Maar we hebben hier nog steeds heel veel lol met de ps4. Dus wij gaan komende weken daar heerlijk van genieten. Zoveel mooie spellen om te spelen. En heel gaaf om te zien dat het met die scraper gelukt is een paar topwebshops in een paar minuten van hun voorraad af te helpen :)

7680Wp NO/ZW 24xQCells 320Wp Enphase IQ7

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 11:59
Verwijderd.

[ Voor 107% gewijzigd door Rwinio op 05-12-2020 12:17 ]

• Pizzaklapper
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21-11-2022
Zijn er mensen die op de lijst staan bij een intertoys winkel en vanuit daar gehoord hebben dat ze hun order mogen ophalen?

Ik sta zelf derde of zesde (twee keer iets verschillends gehoord) bij intertoys kalverstraat.

• ShininNL
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:17
*knip* Nee, je kunt de topicreport-knop gebruiken

[ Voor 70% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:18 ]

• FurankuNL
  • Registratie: Juni 2010
  • Niet online

[ Voor 95% gewijzigd door Geronimous op 05-12-2020 13:18 ]

• timpie81
  • Laatst online: 17-12 20:43
Verwijderd schreef op zaterdag 5 december 2020 @ 11:39:
[...]

Tuurlijk, altijd ape-relaxed blijven, wacht maar tot jij een PS5 in een amazon.fr leveringstraject moet micromanagen! 8) 8) 8)
Dat is oprecht vervelend zeker als mensen die na jou bestellen hem eerder krijgen. Maar wat doe je er aan?

Ik heb er zelf een bij Amazon co uk die eind december wordt geleverd als dat überhaupt doorgaat. We gaan het zien.

Ik heb gisteren geluk gehad bij Bol want vandaag komt de digital editie van Bol binnen als ik de track and trace mag geloven. Nu zou je denken wat is dat voor een vent. Heeft een order in de UK uitstaan terwijl hij er al een bij Bol heeft kunnen kopen. De bol order gaat door naar een goede vriend omdat hij constant zit te zeuren dat hij zo’n pech heeft en zooo lang moet wachten op zijn orders bij Intertoys en Game mania.

Ik wacht zelf nog wel even 2-3 weken tot die uit de UK komt, vermaak me hier immers prima. Ga jullie en dit nog missen straks

Even alle gekheid op een stokje. Ik hoop oprecht dat er een mega voorraad komt en dat iedereen er snel een heeft.
Pagina: 1 ... 320 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord