Alleen maar beter lijkt mij. Al had bol al 1 console per account dacht ikajaxkoen93 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:01:
Wat mij opvalt dat reeds steeds meer webshops bot protectie hebben ingesteld op de Ps5 verkoop pagina's..
Klopt, maar maak meerdere accounts, en het 1 per account heeft al geen effect meer.DonSleutel schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:03:
[...]
Alleen maar beter lijkt mij. Al had bol al 1 console per account dacht ik
Zijn goed bezig naar mijn mening, natuurlijk is dat hele postNL drama minder.
In dat geval helpt een IP ban nog (ja die geven ze soms voor 1 - 24 uur)ajaxkoen93 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:04:
[...]
Klopt, maar maak meerdere accounts, en het 1 per account heeft al geen effect meer.
Er is natuurlijk een verschil tussen 1-2 bestellingen of 100 op 1 adres haha.Vizjee schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:05:
[...]
In dat geval helpt een IP ban nog (ja die geven ze soms voor 1 - 24 uur)
De laatste keer keken ze ook naar bezorg adres. Bestellingen werden in eerste instantie aangenomen. Maar in de middag werden de dubbele eruit gegooid.ajaxkoen93 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:04:
[...]
Klopt, maar maak meerdere accounts, en het 1 per account heeft al geen effect meer.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Lijkt me moeilijk controleerbaar... En wonen ook meerdere mensen op 1 adres die een console willen.kw_nl schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:08:
[...]
De laatste keer keken ze ook naar bezorg adres. Bestellingen werden in eerste instantie aangenomen. Maar in de middag werden de dubbele eruit gegooid.
Dus als er 2 bestellingen zijn onder 2 verschillende namen op het zelfde adres, lijkt het me raar als er 1 geannuleerd word.
Net bij Nedgame de PS5 Headset besteld.
Super blij. Nu nog mijn PS5 van hun. ( Levering 2)
Super blij. Nu nog mijn PS5 van hun. ( Levering 2)
PSN ID: TheJackal83
Het is heel makkelijk te controleren. Misschien dat ze bij 2 consoles niet direct annuleren. Maar als ze zien dat er 10 bestelt zijn, dan is het simpel.ajaxkoen93 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:10:
[...]
Lijkt me moeilijk controleerbaar... En wonen ook meerdere mensen op 1 adres die een console willen.
Dus als er 2 bestellingen zijn onder 2 verschillende namen op het zelfde adres, lijkt het me raar als er 1 geannuleerd word.
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
https://pmegadgets.nl/pro...sW2dU4eWpd9RIy2-mKVDiw8Eo
Weer een fake site gespot! Graag rapporteren
Geen KVK
Chinees adres
Fake email
Geen KVK
Chinees adres
Fake email
[ Voor 10% gewijzigd door timetje100 op 01-12-2020 13:20 ]
Iemand al iets gehoord van mediamarkt amersfoort? Stond 2e op de lijst maar niks vernomen nog
Enige uitleg waarom het fake is zou wel goed zijn. Ja na het te bekijken zie ik meerdere reden waarom het fake zou kunnen zijn.timetje100 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:16:
Ontbrekende KVK wat al niet magbloodlynx schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:20:
[...]
Enige uitleg waarom het fake is zou wel goed zijn. Ja na het te bekijken zie ik meerdere reden waarom het fake zou kunnen zijn.
Chinees adres in algemene voorwaarden? nep email
MM Almere ook nog niks van gehoord.Muis033 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:20:
Iemand al iets gehoord van mediamarkt amersfoort? Stond 2e op de lijst maar niks vernomen nog
Wel grappig dat er echt verschil per filiaal is, sommige kregen het gisteren al te horen.
1. Gezond verstand.bloodlynx schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:20:
[...]
Enige uitleg waarom het fake is zou wel goed zijn. Ja na het te bekijken zie ik meerdere reden waarom het fake zou kunnen zijn.
2. Overal uitverkocht, maar <insert random onbekende shop> heeft voorraad.
3. Gezond verstand.
Hahaha ja wel raar hoop iig snel wat te horenLempard2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:21:
[...]
MM Almere ook nog niks van gehoord.
Wel grappig dat er echt verschil per filiaal is, sommige kregen het gisteren al te horen.
ik begreep vanuit gamemania dat sony geen zendingen aankondigd van te voren ivm overval en diefstal gevoeligheidLempard2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:21:
[...]
MM Almere ook nog niks van gehoord.
dus ze weten dat ze voorraad krijgen maar niet wanneer
Of wellicht van andere MM's? Weet iemand of ze vandaag mailen dat je je PS5 3 december kan ophalen of zou dat morgen ook nog kunnen?Muis033 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:20:
Ik heb de pre order zelf geplaatst bij Media Markt Zoetermeer, op 17 september. Fingers crossed dat ik bij de tweede levering zit...
ik vanuit MM Tilburg ook nog niet....was 100 bij launch...ze hebben er 65 geleverd dus met geluk zou ik bij deze zending zitteMuis033 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:24:
[...]
Hahaha ja wel raar hoop iig snel wat te horen
alleen in de winkel zeggen ze ineens nee we kunnen het niet inzien en weten niet wanneer voorraad komt. toen ik zei MM Eindhoven kunnen sommige mensen donderdag ophalen kreeg ik het antwoord tja...wacht je mail maar af
Onzin, heb ze gewoon geleverd gekregen voorgaande keer.kw_nl schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:08:
[...]
De laatste keer keken ze ook naar bezorg adres. Bestellingen werden in eerste instantie aangenomen. Maar in de middag werden de dubbele eruit gegooid.
Zelfs nog korting op je playstation 🙈timetje100 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:16:
Geen KVK
Chinees adres
Fake email
Ik heb hier 1 post gezien van iemand die van MM een bericht ontving en hem donderdag op kan halen en dat was @ferrariking. Ik sta zelf op plek ~40 in Sontplein Groningen en ik ga er niet van uit dat ik (negatief) bericht krijg.Muchachomalo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:27:
[...]
Of wellicht van andere MM's? Weet iemand of ze vandaag mailen dat je je PS5 3 december kan ophalen of zou dat morgen ook nog kunnen?
edit:
En op Twitter ontkennen ze een 2e levering of willen er niks over kwijt
En op Twitter ontkennen ze een 2e levering of willen er niks over kwijt
[ Voor 8% gewijzigd door dikketittn op 01-12-2020 13:34 ]
Zal wel bulk korting gehad hebben bij de inkoopreinierkramer schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:30:
[...]
Zelfs nog korting op je playstation 🙈
Los van de verdrietige boodschap is dit wel een staaltje duidelijkheid en communicatie van je MM filiaal waar ik jaloers op ben. En als ik van die getallen uit mag gaan, dan is de 2e zending zo slecht nog niet. Laat er per 6 digital eens 24 disc zijn. Voor een betrekkelijk klein filiaal is dat nog aardig wat.mowkis schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:38:
Ik heb gesproken met de Media Markt Afdelingsverantwoordelijke, en heb ook te horen gekregen dat ik niet bij de tweede levering zit.
Ik heb MM Alkmaar vorige week nog gemaild. 0,0 reactie. Dus netjes hoe ze het daar doen.
Mij is tijdens het pre order en (17 september)
Verteld dat ze echt heel weinig digital varianten verwachten. Meen dat mm Almere 100 disk varianten had en 10-20 digitale de eerste levering.
Verteld dat ze echt heel weinig digital varianten verwachten. Meen dat mm Almere 100 disk varianten had en 10-20 digitale de eerste levering.
Ik dacht destijds dat ik met digital meer kans maakte, en daarom ben ik voor digital gegaan. Had beter voor disk kunnen gaan. Al maakt het me niet echt uit of ik een disk of geen disk edition krijg.
Iemand al een abusemelding bij namecheap gedaan? Volgens SIDN is dat namelijk de registrar.Jumpman schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:46:
Waarschuwing: Bestel niet bij https://game-mania.nl, dit is een nagemaakte fake website.
Net telefoon gekregen van Gamemania (België). Donderdag worden er nieuwe PS5 toestellen geleverd. Ik heb november 2019 besteld en ik heb mijn toestel bij deze levering. Geen idee hoe het zit bij de levering van andere winkels (Dreamland, Mediamarkt, ...).
Niet erg onlogisch als er overal nieuws is van groepen die duizenden consoles opkopen en voor dikke winst wegdoen....ajaxkoen93 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:01:
Wat mij opvalt dat reeds steeds meer webshops bot protectie hebben ingesteld op de Ps5 verkoop pagina's..
Ik heb nog een pre-order staan bij dreamland maar tot op heden nog niets van gehoordkobe_be schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:54:
Net telefoon gekregen van Gamemania (België). Donderdag worden er nieuwe PS5 toestellen geleverd. Ik heb november 2019 besteld en ik heb mijn toestel bij deze levering. Geen idee hoe het zit bij de levering van andere winkels (Dreamland, Mediamarkt, ...).
Ik heb als back-up ook bij Dreamland een pre-order geplaatst op vrijdag 18/9. Ik verwacht niet dat die nog zullen uitleveren dit jaar. Die pre-order ga ik dus ook annuleren.Callandt95 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:57:
[...]
Ik heb nog een pre-order staan bij dreamland maar tot op heden nog niets van gehoord
Charging station terug te koop op dreamland.be:
https://www.dreamland.be/...e-charging-station-211076
Alle accessoires precies. Ook de headset, afstandsbediening en hd camera.Callandt95 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:04:
Net even een lookup bij sidn.nl gedaan voor "game-mania.nl" en een abuse-report m.b.t. phishing bij namecheap gedaan. Hopelijk is ie snel uit de lucht en worden deze gasten gepakt. Echter is het een Amerikaanse registrar, dus ik acht de kans klein.
allemaal met leverdatum vanaf vrijdag, dus donderdag krijgen ze ook waarschijnlijk een nieuwe lading ps5's & accessoireskobe_be schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:09:
[...]
Alle accessoires precies. Ook de headset, afstandsbediening en hd camera.
Deze staat geregistreerd bij tucows.com:timetje100 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 13:16:
Geen KVK
Chinees adres
Fake email
https://www.sidn.nl/whois/?q=pmegadgets.nl
Op tucows.com staat een abuse e-mailadres: disputes@opensrs.org
dit is trouwens wel interessant... zou dit niet ook betekenen dat al deze partijen een nieuwe lading PS5's hebben gekregen? of is dit een aparte stroomkobe_be schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:09:
[...]
Alle accessoires precies. Ook de headset, afstandsbediening en hd camera.
Mediamarkt mensen kunnen m overmorgen ophalen, Belgie biedt weer producten aan en ook andere sites hadden weer onderdelen beschikbaar: het is zeer waarschijnlijk dat de shipment in ieder geval confirmed is dat hij er een dezer dagen aankomt bij de retailers inderdaad. Vraag blijft: hebben ze hem binnen, of komt die nogls789 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:35:
[...]
dit is trouwens wel interessant... zou dit niet ook betekenen dat al deze partijen een nieuwe lading PS5's hebben gekregen? of is dit een aparte stroom
Het lijkt alsof alle partijen donderdag weer los gaan als ik bovenstaande berichten moet geloven.ls789 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:35:
[...]
dit is trouwens wel interessant... zou dit niet ook betekenen dat al deze partijen een nieuwe lading PS5's hebben gekregen? of is dit een aparte stroom
Iemand wellicht een update van Coolshop over de potentiële half december leveringen?
Denk wel dat er een link is hoor. Zoals hier al wordt gezegd, het begint weer te bewegen allemaal...ls789 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:35:
[...]
Gister met ze gesproken. Ze weten niks over wanneer de levering binnenkomt in december, maar het zijn er iig 250. Gelukkig bleek ik daarbij te horen.Mike.Litoris schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:38:
Iemand wellicht een update van Coolshop over de potentiële half december leveringen?
Als je dus nog niks gehoord heb, kan je er van uit gaan dat je pech heb?Hims schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:38:
[...]
Mediamarkt mensen kunnen m overmorgen ophalen, Belgie biedt weer producten aan en ook andere sites hadden weer onderdelen beschikbaar: het is zeer waarschijnlijk dat de shipment in ieder geval confirmed is dat hij er een dezer dagen aankomt bij de retailers inderdaad. Vraag blijft: hebben ze hem binnen, of komt die nog
waar baseer je dat op? ik ben nr 41 nu nog bij MM TI)LBURG na mn pre order op 17 sept. maar ik heb geen mail of bevestiging gehad hoorHims schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:38:
[...]
Mediamarkt mensen kunnen m overmorgen ophalen, Belgie biedt weer producten aan en ook andere sites hadden weer onderdelen beschikbaar: het is zeer waarschijnlijk dat de shipment in ieder geval confirmed is dat hij er een dezer dagen aankomt bij de retailers inderdaad. Vraag blijft: hebben ze hem binnen, of komt die nog
Ik sta op nummer 9 in MM Zaandam en heb ook nog niks gehoord.
Nummer 24 disc MM Zwolle nog zonder bericht.:)el_stino78 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:42:
[...]
waar baseer je dat op? ik ben nr 41 nu nog bij MM TI)LBURG na mn pre order op 17 sept. maar ik heb geen mail of bevestiging gehad hoor
heel benieuwd! hopelijk kan ik er eentje bemachtigen dit keer ... via bol/amazonSapphire-Aces schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:38:
[...]
Het lijkt alsof alle partijen donderdag weer los gaan als ik bovenstaande berichten moet geloven.
Was met launch nummer 74 in Ede, ook nog geen bericht. Hoorde wel dat Ede er 50 binnen zou krijgen morgen (onbekend hoeveel digital of disc)
Wanneer je bericht krijgt van je MM filiaal hangt helemaal af van het desbetreffende filiaal. Zou niet raar ervan opkijken als de meeste filialen pas berichten op het moment dat ze daadwerkelijk de consoles in het pand hebben staan.niek536 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:54:
Was met launch nummer 74 in Ede, ook nog geen bericht. Hoorde wel dat Ede er 50 binnen zou krijgen morgen (onbekend hoeveel digital of disc)
ook wel een leuke stelling...
Sony twitterde op 25 nov er alles aan te doen om winkel in december te voorzien van nieuwe voorraad. Dat is amper een week geleden
ik verwacht dat de levering die winkels nu krijgen al gepland stond op 25 nov.. zouden er dan nog meer leveringen komen
Sony twitterde op 25 nov er alles aan te doen om winkel in december te voorzien van nieuwe voorraad. Dat is amper een week geleden
Verwijderd
Thanks! Controller, pulse headset en charging station (voor vriend) besteld.Callandt95 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:04:
Vrijdag afhalen in de winkel
Hoe weet je welk nummer je staat?Steph94 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:44:
Ik sta op nummer 9 in MM Zaandam en heb ook nog niks gehoord.
Ik was vorige week daar en ze konden mij niet vertellen welk nummer ik stond
Dat was ook mijn idee. Mochten we hier straks allemaal mensen zien die hem komende weken bestellen en geleverd krijgen terwijl wij niets krijgen is het tijd zat om aan de bel te trekken.....DjangoBangahri schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:25:
[...]
Zelfde situatie hier.
Maar ik ga niks vragen, dadelijk annuleren ze hem
Teamleider heeft het me verteldHemdek schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:11:
[...]
Hoe weet je welk nummer je staat?
Ik was vorige week daar en ze konden mij niet vertellen welk nummer ik stond
Bij de servicebalie
[ Voor 3% gewijzigd door Steph94 op 01-12-2020 15:15 ]
Zojuist kreeg ik deze e-mail van Amazon FR ten aanzien van mijn DE, besteld op 23 november, met vandaag als geschatte levertijd:
Nous avons le regret de vous informer que nous ne pourrons pas vous expédier les articles suivants dans les délais annoncés initialement sur notre site :
"Sony PlayStation 5 Digital Edition, Avec 1 manette Sans Fil DualSense, Couleur : Blanche"
Date d'arrivée prévue : 20 décembre 2020
Nous faisons tout notre possible pour obtenir ces articles et nous vous les enverrons au fur à mesure que nous les recevons.
Hebben meer mensen deze e-mail ontvangen?
Nous avons le regret de vous informer que nous ne pourrons pas vous expédier les articles suivants dans les délais annoncés initialement sur notre site :
"Sony PlayStation 5 Digital Edition, Avec 1 manette Sans Fil DualSense, Couleur : Blanche"
Nous faisons tout notre possible pour obtenir ces articles et nous vous les enverrons au fur à mesure que nous les recevons.
Nee, maar veruit het meeste deel hadden al 18-19 dec. staan bij de 19 nov. leveringen van de DE (Waaronder ik zelf), lijkt dus logisch.WindowToThePast schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:20:
Zojuist kreeg ik deze e-mail van Amazon FR ten aanzien van mijn DE, besteld op 23 november, met vandaag als geschatte levertijd:
Ik had eerst 29dec op amazon.fr en sinds gisteren heb ik ditWindowToThePast schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:20:
@XXOODDWindowToThePast schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:56:
Meer mensen die maandag 23 november de DE hebben besteld bij Amazon FR met verwachte levering vandaag? Die van mij is nog niet verzonden. Ik las gisteren het e.e.a. in het topic over een nieuwe batch van Sony waar Amazon op wacht, maar ik neem aan dat de levertijd daarop zou worden aangepast?
Ik kreeg om 15:15 dat deze is vertraagd. De verwachte leverdatum is nu 20 december. Lekker dan. De levering verwachtte ik tussen 28-11 en 1-12, toen 1-12 met levering voor 20:00 en nu dit. Ik was er al een beetje bang voor, omdat de bestelling niet was verzonden.
Jullie hetzelfde mailtje binnen?
Verwijderd
Precies dit.wilmundo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:24:
[...]
@XXOODD
Ik kreeg om 15:15 dat deze is vertraagd. De verwachte leverdatum is nu 20 december. Lekker dan. De levering verwachtte ik tussen 28-11 en 1-12, toen 1-12 met levering voor 20:00 en nu dit. Ik was er al een beetje bang voor, omdat de bestelling niet was verzonden.
Thanks. Ik zou ook bij de batch zitten. Wachten geduldig af 👍Ardoni schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 14:40:
[...]
Gister met ze gesproken. Ze weten niks over wanneer de levering binnenkomt in december, maar het zijn er iig 250. Gelukkig bleek ik daarbij te horen.
Heb precies hetzelfde mailtje binnen gekregen. Dan vraag ik me toch af waar het fout is gegaan. Ik zou denken dat er zoveel verkocht werden als dat er voorraad was, maar dat is dus niet zo.wilmundo schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:24:
[...]
@XXOODD
Ik heb die mail van Amazon FR niet gekregen (levering morgen) maar zal die morgen rond hetzelfde tijdstip dan ook wel krijgen... Tracker is nog ongewijzigd.
Bij mij nog geen enkele status verandering bij Amazon DE en Amazon FR. Op meerdere paarden wedden helpt normaal gesproken. Maar voorlopig is het leverdatum van DE: 12-16 december en FR-18-19 December.
En ja de andere is al gereserveerd door een vriend.
In snap er weinig van hoe die leverdatum werkt. Bij mij staat er Arriving 15 Dec - 17 DecNitwitt1991 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:33:
Bij mij nog geen enkele status verandering bij Amazon DE en Amazon FR. Op meerdere paarden wedden helpt normaal gesproken. Maar voorlopig is het leverdatum van DE: 12-16 december en FR-18-19 December.
ORDER PLACED: 19 November 2020
ik ook niet, levering 19 - 22 Dec op amazon.de en 19nov besteld om 14:19Banaan000 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:35:
[...]
In snap er weinig van hoe die leverdatum werkt. Bij mij staat er Arriving 15 Dec - 17 Dec
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze de voorraad pas volgende week weer krijgen. Ben benieuwd. Bol gaf wel aan dat ze hierna na de 2e batch regelmatigere voorraad gaan verwachten dus ben benieuwd.
Het is deductie.Legofan33334 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:44:
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat ze de voorraad pas volgende week weer krijgen. Ben benieuwd. Bol gaf wel aan dat ze hierna na de 2e batch regelmatigere voorraad gaan verwachten dus ben benieuwd.
Enkele mediamarkt filialen hebben aangegeven dat mensen donderdag hun ps5 op kunnen halen.
Dat betekent dat enkele mediamarkt filialen stock hebben.
Dat betekent dat donderdag waarschijnlijk alle mediamarkt filialen stock hebben.
Dat betekent dat er uiterlijk donderdag een shipment in Nederland binnen is.
MM regelt niet zijn eigen shipment: Sony regelt de shipments ps5 en levert af aan retailers.
Dat betekent dat ook andere retailers zeer waarschijnlijk uit hetzelfde shipment weer stock krijgen.
Dat betekent dat Bol (en mogelijk anderen) uiterlijk donderdag weer stock hebben.
We gaan er niet van uit dat ze dit expres een week laten liggen.
Dat betekent dat zeer waarschijnlijk deze week Bol en MM online opnieuw stock aan zullen bieden.
Wel vreemd eigenlijk dat jullie dan nu ook gelijk een latere leverdatum hebben gekregen dan degenen die 17-18-19 december hebben? Amazon is niet te volgen, haha.XXOODD schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:31:
[...]
Heb precies hetzelfde mailtje binnen gekregen. Dan vraag ik me toch af waar het fout is gegaan. Ik zou denken dat er zoveel verkocht werden als dat er voorraad was, maar dat is dus niet zo.
amazon dan waarschijnlijk ookHims schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:59:
[...]
Het is deductie.
Enkele mediamarkt filialen hebben aangegeven dat mensen donderdag hun ps5 op kunnen halen.
Dat betekent dat donderdag waarschijnlijk alle mediamarkt filialen stock hebben.
MM regelt niet zijn eigen shipment: Sony regelt de shipments ps5 en levert af aan retailers.
Dat betekent dat ook andere retailers zeer waarschijnlijk uit hetzelfde shipment weer stock krijgen.
Dat betekent dat Bol (en mogelijk anderen) uiterlijk donderdag weer stock hebben.
Dat betekent dat zeer waarschijnlijk deze week Bol en MM online opnieuw stock aan zullen bieden.
Er zijn hier een hoop leden die een bestelling bij Amazon hebben lopen met een levering van halverwege december.. Waarschijnlijk hebben zij dus (een deel van) de nieuwe batch al verkocht.
Even een update voor de mensen die een pre-order hebben bij mm Almere, de medewerker zei tegen mij dat ze deze maand voorraad krijgen, de hoeveelheid weet hij niet precies, hij zei dat de kans groot is voor de mensen die net de 1 batch hebben mis gelopen dat zij wel hun ps5 krijgen. (hij verzekerde ook voor de mensen met een digitale order die in de top 10 zitten 100% er 1 krijgen). Ik vroeg ook aan hem waarom andere filialen wel hun klanten konden vertellen of zij een ps5 krijgen, zijn antwoord was dat sommige filialen eerder hun voorraad hebben gekregen voor de 2e batch dan andere filialen. Het kan zijn dat Almere misschien volgende week zijn 2e batch kan leveren.
Omdat ik las van iemand dat hij van bol hoorde 8 december. Maar vd week is jammer haha want vol week is pas de rekening goed gevuld.Hims schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:59:
[...]
Het is deductie.
Fijn dat jij wel netjes te woord bent gestaan.Dimi23 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:09:
Even een update voor de mensen die een pre-order hebben bij mm Almere, de medewerker zei tegen mij dat ze deze maand voorraad krijgen, de hoeveelheid weet hij niet precies, hij zei dat de kans groot is voor de mensen die net de 1 batch hebben mis gelopen dat zij wel hun ps5 krijgen. (hij verzekerde ook voor de mensen met een digitale order die in de top 10 zitten 100% er 1 krijgen). Ik vroeg ook aan hem waarom andere filialen wel hun klanten konden vertellen of zij een ps5 krijgen, zijn antwoord was dat sommige filialen eerder hun voorraad hebben gekregen voor de 2e batch dan andere filialen. Het kan zijn dat Almere misschien volgende week zijn 2e batch kan leveren.
Jammer dat ze niet weten hoeveel ze er precies krijgen.
Helaas zit er niks anders op dan afwachten.. hoe moeilijk dat ook is 🤣
*knip* dit soort oproepen is niet de bedoeling.
Blijkbaar is er nu de .BE variant van
w w w . ps5online.be
Blijkbaar is er nu de .BE variant van
w w w . ps5online.be
[ Voor 39% gewijzigd door Geronimous op 01-12-2020 18:09 . Reden: hyperlink verwijderd ]
SPiET
Ik hoop dat we allemaal net voor kerst een PS5 hebben. Althans wel diegene die er echt hun best voor doen. Kerst is toch gaar dit jaar vanwege COVID-19, dat zou dus ideaal zijn om te gamen!
Er komt gelukkig wel iets deze maand. Dus laten we hopen dat we allemaal geleverd krijgen.
Er komt gelukkig wel iets deze maand. Dus laten we hopen dat we allemaal geleverd krijgen.
Waar gaven ze dat aan?Legofan33334 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:44:
Iemand zei dit op budgetgaming hij had dit bericht vernomen van Bol op Twitter
Maar ook op Twitter geeft Mediamarkt aan her niet te weten dus de datum van donderdag heb ik ook nog nergens voorbij zien komen.
[ Voor 22% gewijzigd door Legofan33334 op 01-12-2020 16:25 ]
Net mediamarkt Amersfoort gebeld, ze worden deze week geleverd en je kan vandaag/morgen een mail verwachten.
Tweet vanochtend:Legofan33334 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:20:
[...]
Iemand zei dit op budgetgaming hij had dit bericht vernomen van Bol op Twitter
[Twitter: https://twitter.com/bol_com/status/1333719919607898113]
Antwoord van 1 uur geleden op de vraag of ze deze week online komen:
Dat kunnen we helaas niet met zekerheid zeggen, gezien we momenteel geen nieuwe informatie hebben hierover.
— bol (@bol_com) 1 december 2020
Zou dus niet teveel vetrouwen op de klantenservice (van Bol).
Ik wil alle mensen bedanken die bij amazon hebben besteld en de melding kregen dat hun pakket is beschadigd en een refund kregen.
Dankzij jullie komen deze ps5 met korting te koop via warehouse deals
Net Coolblue aan de lijn gehad van die schoenen actie! Had hem zelf gescoord via Amazon dus kan mijn broertje nog gelukkig maken nu.
Bij mij staat deze ook zoBanaan000 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:35:
[...]
In snap er weinig van hoe die leverdatum werkt. Bij mij staat er Arriving 15 Dec - 17 Dec
Bellen ze vandaag dan?..MrGeek schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:38:
Net Coolblue aan de lijn gehad van die schoenen actie! Had hem zelf gescoord via Amazon dus kan mijn broertje nog gelukkig maken nu.
Huh zijn ze aan het bellen voor die overige 200 die ze binnen kregen?MrGeek schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:38:
Raar figuur ben jij.xminator schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:38:
Ik wil alle mensen bedanken die bij amazon hebben besteld en de melding kregen dat hun pakket is beschadigd en een refund kregen.
Mocht je de PlayStation 5 alleen kopen of werd je ook aangespoord accessoires en games te kopen?MrGeek schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:38:
Er zijn al meer mensen gebeld.
[ Voor 49% gewijzigd door Jumpman op 01-12-2020 16:42 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Is dit al bevestigd dan?Er zijn al meer mensen gebeld.
Zie een paar anderen het ook bevestigen dat ze gebeld zijn. Dus ja, dat kun je wel als bevestigd zien.
Was nergens bevestigd volgens mij, naja ben niet gebeld dus de kans dat dat nog gebeurt acht ik zeer kleinjellesteeg schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:46:
[...]
Zie een paar anderen het ook bevestigen dat ze gebeld zijn. Dus ja, dat kun je wel als bevestigd zien.
Ik blijf er wel mijn vraagtekens bij zetten tot Coolblue het zelf ook bevestigdjellesteeg schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:46:
[...]
Verwacht overigens niet dat ik gebeld ga worden...
Hopelijk deze nacht of morgen ochtend goed nieuws voor de mensen die via Amazon.de bestelde op 19-11.
Zie Twitter, is bevestigd.PrivateSunny schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:48:
[...]
Ik blijf er wel mijn vraagtekens bij zetten tot Coolblue het zelf ook bevestigd![]()
Verwacht overigens niet dat ik gebeld ga worden...
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ow dan is er blijkbaar echt weer voorraad onderweg en zal Bol dus ook snel weer online komen.
Wordt weer spannend dan komende dagen. Hopelijk dit keer wel geluk.. Happy hunting!
https://psnprofiles.com/leFibo
Ik zeg ook nergens dat het bevestigd is. Maar 1+1 is 2. Coolblue heeft aangegeven deze week te zullen bellen, en ik zie al meerdere personen melden dat ze gebeld zijn. Denk dat morgen Coolblue aan zal geven dat ook de tweede batch verkocht is aan de hand van de loting. Verwacht dan ook wel dat ze meer informatie gaan geven over wanneer ze meer verwachten - en hoe ze dat dan weer aan gaan pakken.Viper50 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:47:
[...]
Was nergens bevestigd volgens mij, naja ben niet gebeld dus de kans dat dat nog gebeurt acht ik zeer klein![]()
![]()
![]()
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/aSyWmIYOiof6fjEq7kJWeEaQ.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/dGviVlSsBiaxgbsgTP8RdUOC.png?f=fotoalbum_large)