Ik ook 17 septemberMuchachomalo schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:15:
[...]
Wanneer heb je je pre order geplaatst in MM Zoetermeer? Ikzelf op 17 september!
Heb even gereageerd op die tweet. Want bij mij springt die na een tijdje weer naar "Breng me op de hoogte". En heb nooit een mail van Bol.com ontvangen dat er weer voorraad is. Destijds was dit ook zo met de Switch.Hims schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:16:
[Afbeelding]
Opsteker I guess voor alle fervente f5-ers. Bok gaat waarschijnlijk geen waarschuwing vooraf geven over nieuwe stock!
Diegene zei ook niets anders over je levering wel/niet morgen?Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:05:
[...]
De chaos werd mij inderdaad bevestigd door een Amazon medewerker. BTW, heb dus net gevraagd aan een andere medewerker, maar die afschrijving betekend dus ook niks. Inderdaad na 5 dagen wordt het bedrag afgeschreven of ze nou gaan leveren of niet.
Moet hier wel een kanttekening bij plaatsen; de reservering heeft er nu ruim 7 dagen opgestaan dus helemaal kloppen doet dit verhaal ook niet echt...
(Weet dat dit überhaupt al het verhaal was, maar weet niet of dit ook daadwerkelijk door iemand bevestigd was dus bij deze.)
Spannend hoor, ben benieuwd of de reacties deze week binnen gaan druppelen met nieuwe PS5-eigenaren.
Volgens mij gaan de bestellingen sneller dan dat hun mailsysteem een trigger krijgtViper50 schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:21:
[...]
Heb even gereageerd op die tweet. Want bij mij springt die na een tijdje weer naar "Breng me op de hoogte". En heb nooit een mail van Bol.com ontvangen dat er weer voorraad is. Destijds was dit ook zo met de Switch.
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Klopt, heb nog nooit een email ontvangen...alionfire schreef op maandag 30 november 2020 @ 23:54:
[...]
Volgens mij gaan de bestellingen sneller dan dat hun mailsysteem een trigger krijgt
Is het al geweten wanneer amazon de volgende batch krijgt?
Bestelling staat op 8 december maar we blijven hopen op iets vroeger
Bestelling staat op 8 december maar we blijven hopen op iets vroeger
Heeft iemand een up to date lijstje van de reserveringen bij Mediamarkt filialen? Ga toch maar reserveren want geen zin om Telegram in de gaten te houden..
Deze wordt automatisch geüpdatet dacht ikmustiej schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 01:23:
Heeft iemand een up to date lijstje van de reserveringen bij Mediamarkt filialen? Ga toch maar reserveren want geen zin om Telegram in de gaten te houden..
https://www.joinanotherview.nl/ps5-supply/
In hoeverre is deze actueel? wil dat zeggen dat als er ergens -70 disk edition staat dat daar 70 pre orders staan en daarna ben je aan de beurt?
Ja inderdaad, deze link is afkomstig van een mede tweaker die de api van de MM en andere verkopers in een staatje verwerkt heeft.Vegetto schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:27:
In hoeverre is deze actueel? wil dat zeggen dat als er ergens -70 disk edition staat dat daar 70 pre orders staan en daarna ben je aan de beurt?
Ik ben echt benieuwd hoeveel consoles MediaMarkt deze ronde gaat krijgen. Bij Gamekings hadden ze het over een kleine batch. Dat betekent vaak niet veel goeds haha.
Als het klopt krijgt MM Zaandam maar 15-20 dus denk dat het ongeveer zoiets zal worden voor meerdere MMLempard2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:32:
Ik ben echt benieuwd hoeveel consoles MediaMarkt deze ronde gaat krijgen. Bij Gamekings hadden ze het over een kleine batch. Dat betekent vaak niet veel goeds haha.
Dat weten alleen de medewerkers van MM, er wordt niets naar buiten gecommuniceerdAggressor schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:35:
komen ze vandaag online op de site van de mm?
Volgens mij kun je er precies 0 informatie uit halen. Tenzij je exact weet hoeveelste je stond op het moment dat dit overzicht is gepubliceerd én je exact weet hoeveel voorraad ze in de tussentijd hebben gehad.Vegetto schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:27:
Ik ben een poosje offline geweest, is bol.com nog steeds on voor ergens deze week? of het gewoon nog geheel onduidelijk
Nee hoor, dit laat echt de actuele stand zien als je nu een pre order zou plaatsen.Dennisdn schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:42:
[...]
Volgens mij kun je er precies 0 informatie uit halen. Tenzij je exact weet hoeveelste je stond op het moment dat dit overzicht is gepubliceerd én je exact weet hoeveel voorraad ze in de tussentijd hebben gehad.
Zeker, dat is duidelijk.TrueGamer schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:45:
[...]
Nee hoor, dit laat echt de actuele stand zien als je nu een pre order zou plaatsen.
Maar zodra je een keer met de ogen hebt geknipperd zegt het niets meer over je huidige positie.
Haal ff adem.Evertt schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:56:
Ik check elke seconde zowat maar geen afschrijving van mij cc. Heb de disk besteld op 23 november 16:41.
Snap de hele volgorde niet meer.
nou eigenlijk wel want dat kan je onthouden. en als je redelijk vaak kijkt kan je zien hoeveel voorraad er geleverd is en dus kan jeredeneren hoeveelste je staat op de lijst, maar het is een beetje een rotklusDennisdn schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:46:
[...]
Zeker, dat is duidelijk.
Maar zodra je een keer met de ogen hebt geknipperd zegt het niets meer over je huidige positie.
Is dat n klein filiaal? De disc zou iig met een oplage van rond de 70 komen in eindhoven centrum werd mij verteld vorige week. Maar dit is misschien een groter filiaal. Ik ben vooral wel benieuwd wat de verdeelsleutel online-winkels wordt, als het 50/50 is komen er een behoorlijk aantal online...Steph94 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:36:
[...]
Als het klopt krijgt MM Zaandam maar 15-20 dus denk dat het ongeveer zoiets zal worden voor meerdere MM
Precies het geval hier ja. Reservering verdween zaterdag. Maandag opeens afgeschreven. Maar "betalen is verzenden" gaat tot dusver niet op hoor.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:05:
[...]
De chaos werd mij inderdaad bevestigd door een Amazon medewerker. BTW, heb dus net gevraagd aan een andere medewerker, maar die afschrijving betekend dus ook niks. Inderdaad na 5 dagen wordt het bedrag afgeschreven of ze nou gaan leveren of niet.
Moet hier wel een kanttekening bij plaatsen; de reservering heeft er nu ruim 7 dagen opgestaan dus helemaal kloppen doet dit verhaal ook niet echt...
(Weet dat dit überhaupt al het verhaal was, maar weet niet of dit ook daadwerkelijk door iemand bevestigd was dus bij deze.)
Lijkt me niet dat het 50/50 gaat worden. Dan zouden de pre-orders echt nog heel lang blijven liggen... Ben bang dat het online een klein aantal wordt die weg is als je 3 keer knippertHims schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:55:
[...]
Is dat n klein filiaal? De disc zou iig met een oplage van rond de 70 komen in eindhoven centrum werd mij verteld vorige week. Maar dit is misschien een groter filiaal. Ik ben vooral wel benieuwd wat de verdeelsleutel online-winkels wordt, als het 50/50 is komen er een behoorlijk aantal online...
Ben benieuwd of nog meer websites gaan doen zoals MediaMarkt.de en saturn.de
Die hebben momenteel een bot protectie Hcapcha systeem waardoor je steeds die foto's moet aanklikken bij iedere x dat je de site ververst.
Dit zou de verkoop van bots zeker tegenhouden.
Die hebben momenteel een bot protectie Hcapcha systeem waardoor je steeds die foto's moet aanklikken bij iedere x dat je de site ververst.
Dit zou de verkoop van bots zeker tegenhouden.
Wanneer wordt de tweede batch verwacht? In december toch, maar begin of midden?
deze weekmr.JamesBond schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:20:
Wanneer wordt de tweede batch verwacht? In december toch, maar begin of midden?
Mwa redelijk groot, weet niet hoe groot mm eindhoven is. Voor mij doen is het redelijk grootHims schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:55:
[...]
Is dat n klein filiaal? De disc zou iig met een oplage van rond de 70 komen in eindhoven centrum werd mij verteld vorige week. Maar dit is misschien een groter filiaal. Ik ben vooral wel benieuwd wat de verdeelsleutel online-winkels wordt, als het 50/50 is komen er een behoorlijk aantal online...
Ik mag toch hopen dat ze eerst de al bestelde en betaalde orders van 19-11 gaan verwerken.....Aggressor schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 08:35:
komen ze vandaag online op de site van de mm?
"Mediamarkt online en de winkels staan los van elkaar, en worden dus los geleverd". Er komt eea online, confirmed.LordLynx schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:50:
[...]
Ik mag toch hopen dat ze eerst de al bestelde en betaalde orders van 19-11 gaan verwerken.....
Online verkoop en verkoop via filialen zijn twee aparte entiteiten. Dus er zullen units online komen op de MM website.LordLynx schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:50:
[...]
Ik mag toch hopen dat ze eerst de al bestelde en betaalde orders van 19-11 gaan verwerken.....
Heb je een bron? Wellicht een website of een klantenservice gesprek oid.
Meerdere mensen, waaronder ikzelf, hebben een mail gehad dat ze deze week de PS5 bij de Media Markt kunnen ophalen.robcoenen schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:56:
[...]
Heb je een bron? Wellicht een website of een klantenservice gesprek oid.
Welke MM heeft dat bericht naar je gestuurd? en op welke plek stond je?Caswie schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:57:
[...]
Meerdere mensen, waaronder ikzelf, hebben een mail gehad dat ze deze week de PS5 bij de Media Markt kunnen ophalen.
MM Leidschendam. De plek weet ik niet, heb ik een aantal keer naar gevraagd, maar hebben ze me niet kunnen vertellen. Ik heb op 17 september 's 's ochtends toen de winkel open ging besteld.NicksterNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:04:
[...]
Welke MM heeft dat bericht naar je gestuurd? en op welke plek stond je?
Top, thnx voor de info!Caswie schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:05:
[...]
MM Leidschendam. De plek weet ik niet, heb ik een aantal keer naar gevraagd, maar hebben ze me niet kunnen vertellen. Ik heb op 17 september 's 's ochtends toen de winkel open ging besteld.
Had je ook al een datum gehad wanneer je deze zou kunnen afhalen?
Voor mijn Doetinchem ik was plek 23NicksterNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:04:
[...]
Welke MM heeft dat bericht naar je gestuurd? en op welke plek stond je?
Mag hem donderdag op halen heb in middag besteld daar in 17 september!
Zelf ook bij MM Almere besteld op 17 september 15:34 haha maar nog niks gehoord.
Donderdag 3 decemberNicksterNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:09:
[...]
Top, thnx voor de info!
Had je ook al een datum gehad wanneer je deze zou kunnen afhalen?
Oke!
Gefeliciteerd!
hier nog niets gehoord van MM Dordrecht helaas
Kan er me iemand uitleggen hoe ik in de telegram groep geraak aub? Thanks
Thanks! Kan niet wachten...NicksterNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:17:
[...]
Oke!
Gefeliciteerd!
hier nog niets gehoord van MM Dordrecht helaas
Hopelijk hoor je snel wat! Succes!
Welke plek stond je/ sta je?Lempard2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:13:
Zelf ook bij MM Almere besteld op 17 september 15:34 haha maar nog niks gehoord.
Dat wilde ik vragen en werd toen onbeschoft behandeld. (Vandaar een klacht uitstaan)
Maar op 17 september stond ik tussen 160-180 ergens.
Mm heeft vervolgens 100 PS5'S geleverd gekregen op 17 november. Dus hoop dat ik mazzel heb.
Mm heeft vervolgens 100 PS5'S geleverd gekregen op 17 november. Dus hoop dat ik mazzel heb.
Bovenin zoeken op 'telegram groep', paar weken geleden zijn er een aantal links hierin gezet. Ik kan zelf in telegram niet vinden hoe ik een uitnodigingslink maak, sorrytoestand schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:18:
Kan er me iemand uitleggen hoe ik in de telegram groep geraak aub? Thanks
Vreemd dat je slecht behandelt werd tegen mij hebben ze zich normaal gedragen.Lempard2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:40:
Dat wilde ik vragen en werd toen onbeschoft behandeld. (Vandaar een klacht uitstaan)
Ze hebben de eerst batch er 110 gekregen ik sta jammer genoeg rond 190 - 110(80 ste)
Ik werd helemaal blij omdat ik een email kreeg van Cyberport.... Krijg ik een herinnering dat ze niet weten wanneer de PS5 op voorraad komt 😂.
Vanuit MM Arnhem ook nog geen bericht gehad. #81 op de lijst, 17 sept preorder, Standard Edition.
XC40SMER|11kWp|HA Yellow
Ook Almere?jesha schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:43:
[...]
Vreemd dat je slecht behandelt werd tegen mij hebben ze zich normaal gedragen.
Ze hebben de eerst batch er 100 gekregen ik sta jammer genoeg rond 190 - 110(80 ste)
Meer mensen die maandag 23 november de DE hebben besteld bij Amazon FR met verwachte levering vandaag? Die van mij is nog niet verzonden. Ik las gisteren het e.e.a. in het topic over een nieuwe batch van Sony waar Amazon op wacht, maar ik neem aan dat de levertijd daarop zou worden aangepast?
Mijn order is online gedaan, 19-11 en al volledig afgeschreven van mijn CC. Ben ik de enige die zo'n bestelling heeft dan?Hims schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 09:56:
[...]
"Mediamarkt online en de winkels staan los van elkaar, en worden dus los geleverd". Er komt eea online, confirmed.
Dan denk ik dat je vanuit de online shop wel eerst aan de beurt bent inderdaadLordLynx schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:59:
[...]
Mijn order is online gedaan, 19-11 en al volledig afgeschreven van mijn CC. Ben ik de enige die zo'n bestelling heeft dan?
Zijn er meer mensen met een aakoop bij MM online die er nog op wachten?
Yup, 18-11 online besteld en betaald. Staat sindsdien in "Bestelling Vertraagd". Gewoon afwachten. De order is in ieder geval niet geanulleerd.Hims schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:03:
[...]
Dan denk ik dat je vanuit de online shop wel eerst aan de beurt bent inderdaadmag ik hopen in ieder geval. Maar er zijn weinig online pre-orders geweest geloof ik. Heb er in ieder geval weinig mensen over gehoord.
Zijn er meer mensen met een aakoop bij MM online die er nog op wachten?
Er zijn een nog een paar andere mensen in deze situatie.
[img]http://card.mygamercard.net/cylinder/ZSPaulus.png[/img]
Zou zeggen geef fv een seintje zodra dit op verzonden komt te staan, dan hebben wij evt een indicatie voor online voorraadzspaulus schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:07:
[...]
Yup, 18-11 online besteld en betaald. Staat sindsdien in "Bestelling Vertraagd". Gewoon afwachten. De order is in ieder geval niet geanulleerd.
Ik ga zelf vandaag even kijkje nemen bij mm Almere en vragen hoe het zit, ik heb daar namelijk ook een pre-order gedaan op 17 september, ik was nummer 29 voor de digitale. Ik zal jullie op de hoogte houden hoe het is gegaan.Lempard2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:40:
Ik zit ook in dezelfde situatie. Jij zat dus ook bij die late groep?zspaulus schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:07:
[...]
Yup, 18-11 online besteld en betaald. Staat sindsdien in "Bestelling Vertraagd". Gewoon afwachten. De order is in ieder geval niet geanulleerd.
De bestelling heeft op verzonden gestaan maar jammer genoeg genoeg omgezet naar vertraagd.
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
Begin oktober pas, wel voor de Digital - niet de Disk Edition.Muchachomalo schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:15:
[...]
Wanneer heb je je pre order geplaatst in MM Zoetermeer? Ikzelf op 17 september!
De lijst voor de Disk Edition was toentertijd al ontzettend lang (niet dat dit mijn keuze beïnvloed heeft)
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Zojuist eens gebeld met AMZ door alle PS hype hierBanaan000 schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:51:
[...]
Een week geleden vertelde de CS medewerker mij dat er in het systeem stond dat er 13 dec nieuwe stock kwam
Iemand anders andere informatie rondom AMZ.de bestelling met levering gesteld zo rond 16dec?
https://discord.gg/JT632ymz We hebben een discord topic met mensen die een mm online order gekocht hebben op 18-11 maar nu op bestelling vertraagd staan als je wilt kun je joinen om elkaar op de hoogte te houden!
Hoe veel deelnemers hebben jullie nu? Om te weten om hoe veel orders dit ongeveer gaat..luuk66 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:42:
https://discord.gg/JT632ymz We hebben een discord topic met mensen die een mm online order gekocht hebben op 18-11 maar nu op bestelling vertraagd staan als je wilt kun je joinen om elkaar op de hoogte te houden!
8 maar als ik hier rondkijk zijn er nog aardig meer mensen in dezelfde situatieHims schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:44:
[...]
Hoe veel deelnemers hebben jullie nu? Om te weten om hoe veel orders dit ongeveer gaat..
Dit is geen leuk grap, MEDIA MARKT
?VincentVisr schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:49:
Dit is geen leuk grap, MEDIA MARKT
[Afbeelding]
Krijg een mail met de vraag of ik nog op zoek ben, met een knop 'bestel nu' en direct eronder de informatie dat die nergens op voorraad is...
Mail dan niets..
Dit is gewoon geautomatiseerd en had met elk willekeurig product kunnen gebeuren waar je naar opzoek was.VincentVisr schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:51:
[...]
Krijg een mail met de vraag of ik nog op zoek ben, met een knop 'bestel nu' en direct eronder de informatie dat die nergens op voorraad is...
Mail dan niets..
Het is echt niet dat ze dit opzettelijk doen.
Ik heb een order lopen sinds 19-11 bij amazon.de. Vandaag heb ik nog eens een chat gestart. De vriendelijke mevrouw aan de andere kant vertelde dat hij een dezer ging verzonden worden. Kwestie van dagen... alsook heb ik levertermijn 15-17 december. Volgens deze dame zou mijn order sneller toekomen dan de datums 15-17 december. Geen idee of dit legit is maarja. LETS HOPEitsyours2relive schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:33:
[...]
Zojuist eens gebeld met AMZ door alle PS hype hier. Vriendelijke medewerker van AMZ gaf aan dat hij geen informatie had over wanneer er weer stock is. Rustig wachten is het devies. Niet dat dat lukt, maar ik ga 't proberen
.
Iemand anders andere informatie rondom AMZ.de bestelling met levering gesteld zo rond 16dec?
Wel een domme automatisering. Ze hadden wel even een filter op niet beschikbare producten kunnen leggen.Marascon schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:53:
[...]
Dit is gewoon geautomatiseerd en had met elk willekeurig product kunnen gebeuren waar je naar opzoek was.
Het is echt niet dat ze dit opzettelijk doen.
In exact hetzelfde schuitje, maar om de hoop een beetje te dempen. Ik kreeg toen ik een chat had op 22 november met een customer service medewerker exact dezelfde reactie: "Binnen 72 uur is ie zeker verzonden!" Spoiler: Dat was niet zo.HeRSteiN schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:55:
[...]
Ik heb een order lopen sinds 19-11 bij amazon.de. Vandaag heb ik nog eens een chat gestart. De vriendelijke mevrouw aan de andere kant vertelde dat hij een dezer ging verzonden worden. Kwestie van dagen... alsook heb ik levertermijn 15-17 december. Volgens deze dame zou mijn order sneller toekomen dan de datums 15-17 december. Geen idee of dit legit is maarja. LETS HOPE
Ze vertellen elke keer hetzelfde verhaal, "het wordt over 3-4 dagen verzonden". Een week later zeggen ze het nog steedsHeRSteiN schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:55:
[...]
Ik heb een order lopen sinds 19-11 bij amazon.de. Vandaag heb ik nog eens een chat gestart. De vriendelijke mevrouw aan de andere kant vertelde dat hij een dezer ging verzonden worden. Kwestie van dagen... alsook heb ik levertermijn 15-17 december. Volgens deze dame zou mijn order sneller toekomen dan de datums 15-17 december. Geen idee of dit legit is maarja. LETS HOPE
Ja ik ook. Is al afgeschreven op de CC. Ik heb verwachte levering vanavond voor 20u, maar er staat dat hij nog niet is verzonden.WindowToThePast schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 10:56:
Meer mensen die maandag 23 november de DE hebben besteld bij Amazon FR met verwachte levering vandaag? Die van mij is nog niet verzonden. Ik las gisteren het e.e.a. in het topic over een nieuwe batch van Sony waar Amazon op wacht, maar ik neem aan dat de levertijd daarop zou worden aangepast?
Ik heb nu standaard de Telegram app op desktop open om niets te missen, maar krijg constant meldingen van mensen die joinen of worden toegevoegd. Is het mogelijk om deze meldingen uit te zetten, maar niet de meldingen als de bot een bericht post?
Haha gaat top met m'n PS5. Laatste dagen veel Warzone gespeeld op PS5 en nieuwe monitor. Merk zeker veel verschil met ps4 en monitor is ook top natuurlijk. Ben benieuwd naar Cold War en andere next gen games.HeRSteiN schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:22:
[...]
Geen antwoord op je vraag. Wou je gewoon vragen hoe het gaat met je PS5
Ik ben nog steeds wachtende
Hopelijk meer nieuws deze week.
Dit stond ook uit, maar lijkt wel of het net weer is aangezet. Wel vervelend maar ik weet zeker dat ze hiermee bezig zijn op het op te lossenValigarmanda schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:08:
Ik heb nu standaard de Telegram app op desktop open om niets te missen, maar krijg constant meldingen van mensen die joinen of worden toegevoegd. Is het mogelijk om deze meldingen uit te zetten, maar niet de meldingen als de bot een bericht post?
Iemand al een mail/sms van Media Markt of je bij de tweede batch zit die morgen binnen komt (winkel pre-order). Denken jullie dat je ook weer bericht wordt als je er niet bij zit?
En was de amazon.uk digital verkoop legit zojuist??
Edit: zie al kost 1000 pond
Edit: zie al kost 1000 pond
[ Voor 25% gewijzigd door ajaxkoen93 op 01-12-2020 12:15 ]
1000 pond..ajaxkoen93 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:14:
En was de amazon.uk digital verkoop legit zojuist??
De bol.com site heeft het zwaar volgens mij.. Zal daar iets gaan gebeuren?
Ik dacht net exact hetzelfdeLaan1988 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:17:
Blijkbaar in ieder geval nog niet:Laan1988 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:17:
https://twitter.com/bol_com/status/1333731695061831680
De verkoopaccounts liggen er ook uit. Denk eerder aan een ddos...
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ekkersrijt niet. Sta tweede op de lijst voor Digital. Telefoon voor het eerst in 10 jaar op geluid staan.niek536 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:14:
Iemand al een mail/sms van Media Markt of je bij de tweede batch zit die morgen binnen komt (winkel pre-order). Denken jullie dat je ook weer bericht wordt als je er niet bij zit?
Op Twitter hebben ze zojuist geplaatst dat de verkoop nog niet van start is gegaan dus zal wel nietLaan1988 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:17:
Ik zag het hier ook ineens gebeuren, maar als daar nu iets gebeurd dan zijn alle normale klanten al buitenspel gezet door de bots.Laan1988 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:17:
Het is de hele site die plat ligt, niet alleen ps5 site. En omdat iedereen nu spastisch aan het f5-en is, wordt het extra pittig om alles in de lucht te krijgen door overload aan dataverkeer mogelijk?Laan1988 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:17:
Kan nu weer op de site van Bol.com en hij is nog steeds niet leverbaar
Gaan onze vrienden in de whatsappgroep een berichtje sturen wanneer ze ergens iets zien? Ik draag mijn steentje in ieder geval bij
Zelfde situatie hier.zspaulus schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 11:07:
[...]
Maar ik ga niks vragen, dadelijk annuleren ze hem
Ik heb ook exact dit. Geen risico lopen. Ik neem een tikkie naïef gewoon aan dat we boven op de stapel liggen.DjangoBangahri schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:25:
[...]
Zelfde situatie hier.
Maar ik ga niks vragen, dadelijk annuleren ze hem
let op, oplaadstation op voorraad bij nedgame
The space between is where you'll find me hiding, waiting for you
Hier precies dezelfde gedachte, bol.com langzaam? => Oh !@#$ is er weer ps5 voorraad ?Laan1988 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:17:
Nog niet dus
Het is 1 december dus ik keer ook maar weer terug in het forum. Hoop hier zo min mogelijk tijd te hoeven besteden, fingers crossed voor geluk met Bol.
Ik denk niet dat je bericht krijgt als je er niet bij zit. Ik denk dat er maar een klein aantal per filiaal binnen komt (als er al wat binnen komt). Stel dat er nog 200 mensen op de lijst staan, dan gaan ze niet alle 180 die em niet krijgen een bericht sturen. Maar het kan per filiaal verschillen. Sontplein Groningen zal het in elk geval niet doen want die doen alles nog per fax heb ik het idee. Ik zou op plek ~40 moeten staan maar ik ga er niet van uit.niek536 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:14:
Iemand verder nog contact gehad met Amazon.de over de bestellingen die nu op mid december staan?
Gewoon afwachten... Je kunt iedere dag wel vragen maar er zal niets aan het antwoord veranderen.jerryyy schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:53:
Iemand verder nog contact gehad met Amazon.de over de bestellingen die nu op mid december staan?
Je krijgt vanzelf een melding of het vervroegd is.
Ik wacht het ook af, maar wellicht is iemand anders minder geduldig en weet diegene meer ;-)ajaxkoen93 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 12:54:
[...]
Gewoon afwachten... Je kunt iedere dag wel vragen maar er zal niets aan het antwoord veranderen.
Je krijgt vanzelf een melding of het vervroegd is.
Wat mij opvalt dat reeds steeds meer webshops bot protectie hebben ingesteld op de Ps5 verkoop pagina's..
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:fill(white):strip_exif()/f/image/PVSxC6nunaYL4LddnXyhUnHN.png?f=user_large)