Adres is een appartement boven de Dirk. Toevallig woon ik ook in een appartement boven de Dirk. Niet te vertrouwen!koenvd90 schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:06:
[...]
Klopt, ik twijfel heel erg. Namelijk geen credit card of afterpay optie
Dag alle,
Ik heb de afgelopen weken het forum gevolgd, en nu eindelijk is een account gemaakt om wat te delen.
Ik zag namelijk net een website PME Gadgets voorbijkomen via Facebook.
Maken reclame dat ze net een lading PS5's binnen hebben gekregen.
Ze verkopen alleen iPhone 12's en PS5's... TEGEN KORTING...
Misschien is het een gevalletje open deur, maar mede tweakers, trap er niet in...
Overduidelijk oplichters die jullie zuurverdiende centen willen.
Ik heb de afgelopen weken het forum gevolgd, en nu eindelijk is een account gemaakt om wat te delen.
Ik zag namelijk net een website PME Gadgets voorbijkomen via Facebook.
Maken reclame dat ze net een lading PS5's binnen hebben gekregen.
Ze verkopen alleen iPhone 12's en PS5's... TEGEN KORTING...
Misschien is het een gevalletje open deur, maar mede tweakers, trap er niet in...
Overduidelijk oplichters die jullie zuurverdiende centen willen.
Veel dank! Dit vergroot de hype weer voor morgenEpixx1337 schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:57:
[...]
Ook net even met .fr gesproken via de chat. Ze weten denk ik niet wat ze zeggen. Bevestiging gekregen dat mijn bestelling gewoon morgen wordt bezorgd. Dusss gewoon hopen op het beste! [Afbeelding]
Rechts onderin op de site zie je PayPal, Mastercard, Visa, American Express etc.koenvd90 schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:01:
Simpelict.com betrouwbaar denken jullie?
Maar die opties heb je niet bij afrekenen.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Nee, waarom zou deze shop PS5's krijgen van Sony terwijl niemand er ooit van gehoord heeft.koenvd90 schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:01:
Simpelict.com betrouwbaar denken jullie?
Plaats alleen pre-orders bij vertrouwde partijen. Mooie vuistregel is: Als het te goed is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo.
Sultana?
Zaterdag mail van dhl ps5 komy zondag , op zondag pakket kwijt....maandag status weer gevonden en opnieuw langs.
Later op de dag weer kwijt gebeld met dhl 70 % kans echt pleitte en 30% dat wel komt.
Amazone gebeld .... met een goede reactie :
Bedankt voor het vriendelijke gesprek,
Het spijt me dat u uw bestelling:xxxxx betreffende de Sony PlayStation 5 en uw bestelling: xxxxyyy betreffende de¨ Entfernungsmesser, DTAPE DT50 50M Digitales Laser Entfernungsmesse¨ nog niet hebt ontvangen.
Mijn excuses voor het ongemak.
Helaas kan de zending momenteel niet worden getraceerd; het komt wel eens voor dat er, na overdracht aan de vervoerder, van een zending geen scan wordt gemaakt.
Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als er op het adresetiket wat krasjes staan, het etiket onleesbaar is of als het zelfs gedeeltelijk heeft losgelaten. Mijn ervaring is dat dergelijke zendingen hun bestemming toch bereiken, al is het soms met enige vertraging. Ik ga ervan uit dat u de zending binnenkort ontvangt. Volg de komende dagen de voortgang van je zending onder “Je account”.
Het ontbreken van een eerste scan kan ook betekenen dat de zending incorrect is gesorteerd of niet aan de juiste vervoerder is overgedragen. Ook in dat geval loopt de zending vertraging op of wordt deze – in uitzonderlijke gevallen – als onbezorgbaar naar ons geretourneerd.
Wij gaan ervan uit en volgens DHL dat uw bestellingen over twee dagen worden bezorgd.
U kunt contact met ons opnemen door deze e-mail te beantwoorden. Als u telefonisch contact met ons wilt opnemen, dan kunt u ook ons contactformulier gebruiken om een telefoongesprek aan
Erop vertrouwend dat ik u met deze informatie heb kunnen helpen, wens ik u nog een fijne dag
Pfff wat een drama bij dhl er is kleine hoop maar heb grote twijfels....
Over de hulp van amazone niks dan lof maat het is wel een klucht met dhl
Later op de dag weer kwijt gebeld met dhl 70 % kans echt pleitte en 30% dat wel komt.
Amazone gebeld .... met een goede reactie :
Bedankt voor het vriendelijke gesprek,
Het spijt me dat u uw bestelling:xxxxx betreffende de Sony PlayStation 5 en uw bestelling: xxxxyyy betreffende de¨ Entfernungsmesser, DTAPE DT50 50M Digitales Laser Entfernungsmesse¨ nog niet hebt ontvangen.
Mijn excuses voor het ongemak.
Helaas kan de zending momenteel niet worden getraceerd; het komt wel eens voor dat er, na overdracht aan de vervoerder, van een zending geen scan wordt gemaakt.
Dit kan bijvoorbeeld gebeuren als er op het adresetiket wat krasjes staan, het etiket onleesbaar is of als het zelfs gedeeltelijk heeft losgelaten. Mijn ervaring is dat dergelijke zendingen hun bestemming toch bereiken, al is het soms met enige vertraging. Ik ga ervan uit dat u de zending binnenkort ontvangt. Volg de komende dagen de voortgang van je zending onder “Je account”.
Het ontbreken van een eerste scan kan ook betekenen dat de zending incorrect is gesorteerd of niet aan de juiste vervoerder is overgedragen. Ook in dat geval loopt de zending vertraging op of wordt deze – in uitzonderlijke gevallen – als onbezorgbaar naar ons geretourneerd.
Wij gaan ervan uit en volgens DHL dat uw bestellingen over twee dagen worden bezorgd.
U kunt contact met ons opnemen door deze e-mail te beantwoorden. Als u telefonisch contact met ons wilt opnemen, dan kunt u ook ons contactformulier gebruiken om een telefoongesprek aan
Erop vertrouwend dat ik u met deze informatie heb kunnen helpen, wens ik u nog een fijne dag
Pfff wat een drama bij dhl er is kleine hoop maar heb grote twijfels....
Over de hulp van amazone niks dan lof maat het is wel een klucht met dhl
Juist, dit dus. Heb de man gebeld, die zegt dat het tot 100 euro kan met afterpay en cc. Heb het getest, maar ook met een klein bedrag kan het nietKing Dingeling schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:12:
[...]
Rechts onderin op de site zie je PayPal, Mastercard, Visa, American Express etc.
Maar die opties heb je niet bij afrekenen.
Hoi allemaal.
Ik heb zelf 17 september een pre order geplaatst. En ben volgens mij ingedeeld in de 2e batch van MM.
Ik wil graag hier een beetje jullie jacht bekijken, en uiteraard ook op de hoogte houden van mijn jacht naar een PS5.
Ik hoop dat ik deze week mazzel heb.
Succes 😃
Ik heb zelf 17 september een pre order geplaatst. En ben volgens mij ingedeeld in de 2e batch van MM.
Ik wil graag hier een beetje jullie jacht bekijken, en uiteraard ook op de hoogte houden van mijn jacht naar een PS5.
Succes 😃
Heb er eentje besteld met als betaalmethode sepa.koenvd90 schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:13:
[...]
Juist, dit dus. Heb de man gebeld, die zegt dat het tot 100 euro kan met afterpay en cc. Heb het getest, maar ook met een klein bedrag kan het niet
Dan krijg je een email van Mollie waar staat waarheen je het geld kan sturen. Ook links om te betalen met ideal, credit card.
Top, doe ik dat ookproximus88 schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:18:
[...]
Heb er eentje besteld met als betaalmethode sepa.
Dan krijg je een email van Mollie waar staat waarheen je het geld kan sturen. Ook links om te betalen met ideal, credit card.
Lijkt redelijk betrouwbaar, ga er zelf niet bestellen omdat ik liever bij een grote speler bestel voor 100% betrouwbaarheid.
Hey Lempard,Lempard2 schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:17:
Hoi allemaal.
Succes 😃
Ik heb ook een (online) pre-order geplaatst bij MM op 17 september. Ook ik zou bij de eerste levering zitten maar ik kreeg geen T&T.
Dagen gewacht en contact gezocht om informatie in te winnen over mijn bestelling maar die kreeg ik niet.
Afgelopen woensdag dan eindelijk bericht ontvangen dat er een fout was geconstateerd waardoor ze mijn bestelling vervolgens hebben geannuleerd.
Jammer genoeg moeten we dus vanaf nu weer helemaal voor af aan beginnen om een PS5 met headset te hopen bemachtigen
Ik wens je veel succes en hoop dat jouw bestelling wel (zsm) geleverd mag worden!
Bij google staan ook positieve reviews van ongeveer een maand.DonSleutel schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:23:
[...]
Lijkt redelijk betrouwbaar, ga er zelf niet bestellen omdat ik liever bij een grote speler bestel voor 100% betrouwbaarheid.
Daar zitten ook mensen bij die al meerdere reviews hebben gegeven van andere bedrijven.
Hier wat extra informatie wat ik heb kunnen vinden op dat adres:
https://www.oozo.nl/bedri...1309008/trading-lightning
15-12-2016 Taxi Eurocity Amsterdam
Willem Kraanstraat 68, Amsterdam Amsterdam 67488889
01-08-2016 Simpelict.com
Willem Kraanstraat 68, Amsterdam Amsterdam 65786378
Linked In Taxi EuroCity Amsterdam de eigenaar van Taxi EuroCity Amsterdam
[ Voor 50% gewijzigd door King Dingeling op 30-11-2020 16:45 ]
Want met creditcard krijg je, je geld terug als meneer niet levert, toch?proximus88 schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:18:
[...]
Heb er eentje besteld met als betaalmethode sepa.
Ik heb nog niet betaald, zit nog te kijken of ze geloofwaardig zijn. Trustpilot zijn mensen met alleen 1 of 2 reviews. Is te mooi om waar the zijn dat hij nog wel PS5's heeft.
Kan in ieder geval betalen met cc, iets van bescherming als het fout gaat. Maar niet bij mij aankloppen als het te mooi is om waar te zijn.
Hangt van je credit card afgever. Of je kopersbescherming hebt, meestal kan je het aanvechten en als de verkoper niet kan aangeven dat hij het heeft afgeleverd krijg je je geld terug.koenvd90 schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:25:
[...]
Want met creditcard krijg je, je geld terug als meneer niet levert, toch?
Ik heb ook nog niet betaald, eerst even afwachten en uitzoeken of ik verzekerd ben met cc. Weet iemand dit zo? (rabobank Mastercard)proximus88 schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:26:
[...]
Ik heb nog niet betaald, zit nog te kijken of ze geloofwaardig zijn. Trustpilot zijn mensen met alleen 1 of 2 reviews. Is te mooi om waar the zijn dat hij nog wel PS5's heeft.
Kan in ieder geval betalen met cc, iets van bescherming als het fout gaat. Maar niet bij mij aankloppen als het te mooi is om waar te zijn.
Haha, nee zeker niet. Eigen verantwoordelijkheid uiteraard
American Express wist mij te vertellen dat ik verzekert ben tegen oplichting, want ik had bijna via een Belgische website iets gekocht, maar gelukkig werd de transactie afgebroken. Daarna wel voor de zekerheid gebeld.koenvd90 schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:28:
[...]
Ik heb ook nog niet betaald, eerst even afwachten en uitzoeken of ik verzekerd ben met cc. Weet iemand dit zo?
Haha, nee zeker niet. Eigen verantwoordelijkheid uiteraard
En vaak als een website net online is met een X aantal reviews, zijn die vaak van medewerkers/eigenaren zelf....
Thanks! Ik heb het gesprek gevoerd in het Frans, maar vervolgens vertaald met Google Translate. Ik hoop natuurlijk op levering voor morgen, maar als het nu nog niet in het distributiecenter is vraag ik mezelf af of ze dat gaan halen.Epixx1337 schreef op maandag 30 november 2020 @ 15:57:
[...]
Ook net even met .fr gesproken via de chat. Ze weten denk ik niet wat ze zeggen. Bevestiging gekregen dat mijn bestelling gewoon morgen wordt bezorgd. Dusss gewoon hopen op het beste! [Afbeelding]
Verkeerd topic misschien, maar is er al bekend wanneer de 3D Pulse Headset gerestocked wordt?
Soms nog te koop in winkels zoals Media Markt. Al eens gebeld?Brammerx schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:34:
Verkeerd topic misschien, maar is er al bekend wanneer de 3D Pulse Headset gerestocked wordt?
Goede vraag, ik verwacht zelf tegelijkertijd met de nieuwe PS5 voorraad in de eerste week van december.Brammerx schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:34:
Dat is dus deze week..Timmetey schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:35:
[...]
Goede vraag, ik verwacht zelf tegelijkertijd met de nieuwe PS5 voorraad in de eerste week van december.
Zojuist in MediaMarkt Rotterdam geweest en gezien dat 2 december de nieuwe batch komt. Echter worden er maar 9 headset geleverdBrammerx schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:34:
Correct, maar vandaag is al bevestigd geen enkele voorraad m.b.t. PS5 accessoires online te komen.
Ook meteen naar het aantal PS5's gekeken 🤣Kakarot-son schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:42:
[...]
Zojuist in MediaMarkt Rotterdam geweest en gezien dat 2 december de nieuwe batch komt. Echter worden er maar 9 headset geleverd
Weet iemand toevallig hoe het zit met de resupply van amazon.de? (Mbt de orders die nu op 16 dec geleverd zouden worden)
Stiekeme hoop dat deze ook deze week geleverd gaan worden.
Ze geven ook aan dat de voorraad op is.onepicnick schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:03:
[...]
https://www.kvk.nl/zoeken...6378&start=0&site=kvk2014
volgens kvk wel, maar verder vertrouw ik niks dat een PS5 op voorraad heeft..
Ze krijgen hem tussen 10 dec en midden dec binnen.
Al staat er 5-10 werkdagen.
Ik heb het adres gegoogled en kom op een flat uit.
Als de lokale MM filialen 2 dec stock hebben: Is het dan logisch dat online eerder (1 dec) open gaat of niet?
Is dat 100% zeker dat er 2 dec stock is in de winkels? Anders lijkt het idd logisch dat 1 dec online gaat.Hims schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:01:
Als de lokale MM filialen 2 dec stock hebben: Is het dan logisch dat online eerder (1 dec) open gaat of niet?
Dit geeft wel een voorzet. Met dat meerdere MM's al aangegeven hebben dat er deze week een levering kwam, inclusief ondergetekende. Ik acht het waarschijnlijk genoeg om het nauwlettend in de gaten te houden..Kakarot-son schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:42:
[...]
Zojuist in MediaMarkt Rotterdam geweest en gezien dat 2 december de nieuwe batch komt. Echter worden er maar 9 headset geleverd
Geen antwoord op je vraag. Wou je gewoon vragen hoe het gaat met je PS5Brammerx schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:34:
Ik ben nog steeds wachtende
Hopelijk meer nieuws deze week.
Nice! Congrats!ferrariking schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:19:
Ik ben klaar heb 3 december ps5 😄[Afbeelding]
Hoop dat mm Almere ook zijn best doet.
Hopelijk wordt mijn ps5 bestelling van 18-11 bij MM dan ook uitgeleverd
Ben benieuwd...
Ben benieuwd...
Ik hoop precies hetzelfde. Iemand uit deze lichting al eens contact gezocht met Amazon hierover?Banaan000 schreef op maandag 30 november 2020 @ 16:57:
Weet iemand toevallig hoe het zit met de resupply van amazon.de? (Mbt de orders die nu op 16 dec geleverd zouden worden)
Heb er eigenlijk wel een hard hoofd in hoor dat die PS5 echt morgen-overmorgen wordt geleverd vanuit Amazon FR, maar we gaan het zien. Als ze die dingen nu nog niet binnen hebben dan kan dat toch bijna niet...
Gefeliciteerd! Gaaf! Je was toch ergens in de twintig op de lijst? Ikzelf ben nummer 24 bij MM Zwolle. Ik word hier nu wel heel nerveus vanferrariking schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:19:
Ik heb met mijn gewone bankkaart betaald, via de KBC app. Dit bedrag was dus bij het bestellen al volledig overgeschreven naar Amazon.ap3nr0ts schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:58:
[...]
Hoe ging het met je afschrijving? Bij mij staat hij sinds bestellen op 18-19, maar zaterdag was de reservering opeens weg. Nu is het bedrag daadwerkelijk "openstaand" (afgeschreven in Rabobank-taal volgens mij).Wel jammer dat het zo onvoorspelbaar is, haha. Ik heb hem volgens mij om 42 bevestigd gekregen, met leverdatum 18-19 meteen.
Hopelijk wordt die van jouw ook snel verzonden!
Een week geleden vertelde de CS medewerker mij dat er in het systeem stond dat er 13 dec nieuwe stock kwamitsyours2relive schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:29:
[...]
Ik hoop precies hetzelfde. Iemand uit deze lichting al eens contact gezocht met Amazon hierover?
hoop ik ook voor je!Lempard2 schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:23:
[...]
Nice! Congrats!
Hoop dat mm Almere ook zijn best doet.
Doetinchem krijg er 23 of meer
Lekker hoor, Ik heb nog niks gehoord @ MM Zaandamferrariking schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:19:
Ik ook nog wachten bij MM Utrecht Hoog Catharijne
Ik had 17 september in de lokale MM Alphen de PS5 gepre-orderd, en ben zojuist gebeld dat ik hem woensdag kan ophalen!
Ik was nummer 34 voor de disc, dus nu nummer 8 voor batch 2.
Ik was nummer 34 voor de disc, dus nu nummer 8 voor batch 2.
Ik heb ook maar eens op de chat geïnformeerd en hij zei dat 'hij kan zien dat de bestelling verwerkt wordt' en ik 'm inderdaad woensdag binnen zou moeten krijgen. In mijn allerbeste Frans.
Waar staat er trouwens op de factuur welk nummer je bent in de rij bij MM? Voel me een beetje dom 😅
Ik heb het idee dat ze in zaandam maar wat roepen en doen. Ik had het hier gisteren gepost maar was gisteren langs gegaan en had mijn digital edition in september gepreordered. Ik ben van plaats 31 naar 12 naar top 5 gegaan in de launch week, maar toch niet gekregen.Steph94 schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:14:
[...]
Lekker hoor, Ik heb nog niks gehoord @ MM Zaandam
Gisteren gevraagd en ineens stond ik volgens een medewerker op plaats 107, en hij kon mij niet uitleggen hoe of wat.
Geven ze aan als je besteld toch?Mijn kopje thee schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:22:
Waar staat er trouwens op de factuur welk nummer je bent in de rij bij MM? Voel me een beetje dom 😅
Ik was nummer 25 geloof ik... maar heb nog niks gehoord vanuit Zoetermeer.
Wel de digital edition, de disk edition had geloof ik 200 wachtende....
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Staat niet op je factuur, staat in het systeem van je lokale MM waar je besteld hebt.Mijn kopje thee schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:22:
Staat idd niet op de factuur, de medewerker vertelde het bij het bestellen.Mijn kopje thee schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:22:
Nee gaven ze niet, alleen dat ik achter aan de rij ben gezet. Dus hoe lang die rij is weet ik niet. Ga anders wel even naar die MM langs om het te vragen morgen.VincentVisr schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:24:
[...]
Geven ze aan als je besteld toch?
Ik was nummer 25 geloof ik... maar heb nog niks gehoord vanuit Zoetermeer.
Wel de digital edition, de disk edition had geloof ik 200 wachtende....
Vraag me dan af of het een echt systeem is of kladblaadje onder de kassacrazynuts schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:25:
[...]
Staat niet op je factuur, staat in het systeem van je lokale MM waar je besteld hebt.
"Better ask questions before you shoot"
Nice!Celeone schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:19:
Ik heb ook maar eens op de chat geïnformeerd en hij zei dat 'hij kan zien dat de bestelling verwerkt wordt' en ik 'm inderdaad woensdag binnen zou moeten krijgen. In mijn allerbeste Frans.
Wanneer heb jij besteld? En welke versie?
Moet je perse naar de winkel gaan om achter te halen op welke plaatst je zit. Wanneer je pre order hebt gedaan in een winkel ?
Diegene die m’n factuur maakte in de winkel zelf gaf me mijn “plek” aan. Dus wellicht dat je het bij 1 van de verkopers moet vragen en niet aan iemand bij de info/afreken balie.Mijn kopje thee schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:28:
[...]
Nee gaven ze niet, alleen dat ik achter aan de rij ben gezet. Dus hoe lang die rij is weet ik niet. Ga anders wel even naar die MM langs om het te vragen morgen.
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Weet waar je aan begint.. ik heb namelijk eerst de klantenservice gebeld om te vragen welk nummer ik heb. Deze verwees mij naar de winkel..Mijn kopje thee schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:28:
[...]
Nee gaven ze niet, alleen dat ik achter aan de rij ben gezet. Dus hoe lang die rij is weet ik niet. Ga anders wel even naar die MM langs om het te vragen morgen.
Ik diezelfde dag naar de winkel.. de persoon die mij wilde helpen, kon niet bij de map komen.. of ik later (van de week) terug wilde komen.
Toen ik de keer daarop terug kwam.. werd ik niet zo vriendelijk behandeld door een mm medewerker.. (hier loopt ook een klacht tegen) dus ik hoop dat de mm werkers bij jou wat vriendelijker zijn.
Zuur..Ferry18 schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:23:
[...]
Ik heb het idee dat ze in zaandam maar wat roepen en doen. Ik had het hier gisteren gepost maar was gisteren langs gegaan en had mijn digital edition in september gepreordered. Ik ben van plaats 31 naar 12 naar top 5 gegaan in de launch week, maar toch niet gekregen.
Gisteren gevraagd en ineens stond ik volgens een medewerker op plaats 107, en hij kon mij niet uitleggen hoe of wat.
Mij werd verteld dat ik op plaats 9 sta op de disc versie door de supervisor hopelijk gebeurd mij niet hetzelfde
Ja niet naar de info balie gaan werd idd duidelijk wanneer ik daarheen ging. Het is voorzover ik weet bij de game afdeling waar je moet zijn.VincentVisr schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:31:
[...]
Diegene die m’n factuur maakte in de winkel zelf gaf me mijn “plek” aan. Dus wellicht dat je het bij 1 van de verkopers moet vragen en niet aan iemand bij de info/afreken balie.
Ben benieuwd hoe het bij MM Drachten zit
Vorige week maandag, disc! Levertijd stond al op woensdag sinds bestellen maar wilde het toch even checken vanwege die 3-5 leverdagen die bij standaard levering staan. Dan heb ik in ieder geval zwart op wit dat ik bij de volgende levering hoor te zitten haha.AeronNL schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:31:
[...]
Nice!
Wanneer heb jij besteld? En welke versie?
Ik had zelf op 20 november hem ge’pre-ordered bij MM Utrecht Hoog Catharijne rond 10 uur s’ochtends.
Waarom gaat iedereen opeens melden wanneer en waar ze hun ps5 hebben geplaatst??? Wat is hier de meerwaarde van
Ja 2 weken voor launch werd er tegen me gezegd je staat op plaats 12 en we krijgen er 10. En 2 dagen voor launch zei een medewerker huh ben je niet gebeld. Je staat in de top 5. Ik laat me pre order voorlopig staan maar heb er weinig hoop voor.Steph94 schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:34:
[...]
Zuur..
Mij werd verteld dat ik op plaats 9 sta op de disc versie door de supervisor hopelijk gebeurd mij niet hetzelfde
Ik heb echt niks te klagen over beide MM's in Eindhoven. Het personeel is vriendelijk, geduldig en open over alles rondom PS5. Wanneer ze verwacht worden, hoeveel er binnen komen en hoeveelste ik zelf op de lijst sta. Nu 2e voor Digital. Gisteren met verjaardag/Sinterklaas voor in totaal 160 euro aan online tegoed gekregen. Spider-Man bundel al besteld en PS Plus ook voor 45 euro op kop getikt. Dus hopelijk aanstaande woensdag mag ik los!
Ik was 23 in Doetinchem jaMathijn76 schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:32:
[...]
Gefeliciteerd! Gaaf! Je was toch ergens in de twintig op de lijst? Ikzelf ben nummer 24 bij MM Zwolle. Ik word hier nu wel heel nerveus van
Heb ik zelf met Doetinchem MediaMarkt!Baxman schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:51:
Ik heb echt niks te klagen over beide MM's in Eindhoven. Het personeel is vriendelijk, geduldig en open over alles rondom PS5. Wanneer ze verwacht worden, hoeveel er binnen komen en hoeveelste ik zelf op de lijst sta. Nu 2e voor Digital. Gisteren met verjaardag/Sinterklaas voor in totaal 160 euro aan online tegoed gekregen. Spider-Man bundel al besteld en PS Plus ook voor 45 euro op kop getikt. Dus hopelijk aanstaande woensdag mag ik los!
#snowsander hoeveelste stond je op de lijst?
Moet wel zeggen dat Mediamarkt Rotterdam Zuid, de slechtste Mediamarkt voor mij is qua ervaring. De medewerker wilde niet eens vertellen op plaats mijn pre-order staat.
Scheen dat er idd wereldwijd vlak na/op cybermonday weer een batch uitgeleverd zou gaan worden.Hims schreef op maandag 30 november 2020 @ 17:11:
[...]
Dit geeft wel een voorzet. Met dat meerdere MM's al aangegeven hebben dat er deze week een levering kwam, inclusief ondergetekende. Ik acht het waarschijnlijk genoeg om het nauwlettend in de gaten te houden..
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik word een beetje gek van de Telegram meldingen in de "PS5 pre order editie" zodra er nieuwe mensen inkomen. Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten en alleen notificaties krijg van PS5 Stock Alert [NL]?
Top man!Celeone schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:36:
[...]
Vorige week maandag, disc! Levertijd stond al op woensdag sinds bestellen maar wilde het toch even checken vanwege die 3-5 leverdagen die bij standaard levering staan. Dan heb ik in ieder geval zwart op wit dat ik bij de volgende levering hoor te zitten haha.
Ik ook vorige week maandag de disc.
Bij mij staat ie nog op 18-19 december.
Maar dat duurt ook niet lang meer gelukkig!
Precies het zelfde, terwijl ik bij bestellen 17-18 december als lever datum had.Evertt schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:11:
[Afbeelding]
Nog steeds deze melding op amazon.fr. En geen afschrijving op mij cc.
Ben benieuwd wat onze voorrang is tegen over vrije voorraad straks
Geen idee krijg zelf die notificaties niet als iemand jointtweegroenethee schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:11:
Ik word een beetje gek van de Telegram meldingen in de "PS5 pre order editie" zodra er nieuwe mensen inkomen. Iemand enig idee hoe ik dit uit kan zetten en alleen notificaties krijg van PS5 Stock Alert [NL]?
Ik ook niet. Is ‘t misschien een instelling in Telegram?SnowSander schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:18:
[...]
Geen idee krijg zelf die notificaties niet als iemand joint
Hmmm ik heb precies het zelfde...tweegroenethee schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:11:
Dat kan niet, als er nieuwe mensen abonneren of lid worden krijg je automatisch een deun.
:strip_exif()/f/image/52AVmsZF4SObQvmgvybPeYs1.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien contact lid van telegram uitzetten.
[ Voor 6% gewijzigd door patrickt35 op 30-11-2020 19:53 ]
Verwijderd
Ik hoop oprecht dat dit voor jou dan wel klopt. Kreeg het zelfde bericht vorige week na contact met de chat. Vandaag vertelde ze me dat het nogal chaotisch was en de bestelling verlaat was.Celeone schreef op maandag 30 november 2020 @ 18:19:
Tot wanneer wisten ze niet. Hou ons op de hoogte ben benieuwd!
Voordeel is dat je bij .FR altijd kunt annuleren mocht het te lang duren.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:00:
[...]
Ik hoop oprecht dat dit voor jou dan wel klopt. Kreeg het zelfde bericht vorige week na contact met de chat. Vandaag vertelde ze me dat het nogal chaotisch was en de bestelling verlaat was.
Verwijderd
Haha ja dan gaat het vast sneller. Zou je het fijn vinden dat ik precies laat weten wanneer ik annuleer en hij dus beschikbaar komt?rvthul84 schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:02:
[...]
Voordeel is dat je bij .FR altijd kunt annuleren mocht het te lang duren.
Is wel digital btw.
Nee ik heb die digital ook gereserveerd staan daar haha.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:08:
[...]
Haha ja dan gaat het vast sneller. Zou je het fijn vinden dat ik precies laat weten wanneer ik annuleer en hij dus beschikbaar komt?![]()
Is wel digital btw.
ALleen zonder afleverdatum.
Jouwe stond ook voor deze week toch? Wel vreemd dat we verschillende dingen te horen krijgen, als ik de mijne deze week krijg zou je verwachten dat jij de jouwe ook deze week krijgt. Hopen maar dat we allemaal snel een verzendbevestiging ontvangen.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:00:
[...]
Ik hoop oprecht dat dit voor jou dan wel klopt. Kreeg het zelfde bericht vorige week na contact met de chat. Vandaag vertelde ze me dat het nogal chaotisch was en de bestelling verlaat was.
Staat al uit. Er kwam echter zojuist een "joinhider bot" in de chat. Hopelijk lost dat het probleem op.patrickt35 schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:52:
[Afbeelding]
Misschien contact lid van telegram uitzetten.
Verwijderd
Ja morgen om 20:00 zou ie binnen moeten komen. Staat ook nog bij bestellingen. Echter geen T&T en volledige afschrijving van CC dus dacht ga toch maar even contact opnemen. En toen werd er gezegd dat het niet meer ging gebeuren, in ieder geval niet morgen.Celeone schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:12:
[...]
Jouwe stond ook voor deze week toch? Wel vreemd dat we verschillende dingen te horen krijgen, als ik de mijne deze week krijg zou je verwachten dat jij de jouwe ook deze week krijgt. Hopen maar dat we allemaal snel een verzendbevestiging ontvangen.
Ben benieuwd, hoor namelijk ook niet al te veel positiefs over de klantenservice...
T&T zou ik nog niet eens heel gek vinden als ze je gewoon bumpen naar een snellere verzending, maar van die creditcard is wel gek ja. Bij mij is dat inmiddels wel helemaal afgeschreven. Nou ja, wie weet heb je hem morgen binnen of anders woensdag of érgens deze week.Verwijderd schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:18:
[...]
Ja morgen om 20:00 zou ie binnen moeten komen. Staat ook nog bij bestellingen. Echter geen T&T en volledige afschrijving van CC dus dacht ga toch maar even contact opnemen. En toen werd er gezegd dat het niet meer ging gebeuren, in ieder geval niet morgen.
Ben benieuwd, hoor namelijk ook niet al te veel positiefs over de klantenservice...
Ik vind het niet eens zo erg om hem wat later binnen te hebben, maar door al die verhalen over diefstal en dingen die misgaan heb ik hem toch het liefst asap in huis. Dan is het tenminste ook geen stressen meer.
Er wordt aan gewerkt.tweegroenethee schreef op maandag 30 november 2020 @ 20:17:
[...]
Staat al uit. Er kwam echter zojuist een "joinhider bot" in de chat. Hopelijk lost dat het probleem op.
Nou mijn 23-11 Amazon.fr bestelling is nu van reservering naar definitief betaald gegaan op mijn creditcard. Is er nou al duidelijkheid of ik mij dan tot (zeer kort
) toekomstig ps5 eigenaar mag benoemen?
Welke datum heb jij als leveringVaenir schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:23:
Nou mijn 23-11 Amazon.fr bestelling is nu van reservering naar definitief betaald gegaan op mijn creditcard. Is er nou al duidelijkheid of ik mij dan tot (zeer kort) toekomstig ps5 eigenaar mag benoemen?
Kan je mij een invite sturen?
Volgens mijn dokter ben ik een heel zeldzaam geval. Deal with it.
Verwijderd
Bij mij idem, zowel van de levering morgen als de levering 18/19 december. Zal het dan toch...?Vaenir schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:23:
Nou mijn 23-11 Amazon.fr bestelling is nu van reservering naar definitief betaald gegaan op mijn creditcard. Is er nou al duidelijkheid of ik mij dan tot (zeer kort) toekomstig ps5 eigenaar mag benoemen?
Ik check elke seconde zowat maar geen afschrijving van mij cc. Heb de disk besteld op 23 november 16:41.
Snap de hele volgorde niet meer.
mijne is besteld opm 16:40 zelfde dat en ik heb helemaal geen datum in mn ding staan, slaat ook nergens meer opEvertt schreef op maandag 30 november 2020 @ 21:56:
Ik check elke seconde zowat maar geen afschrijving van mij cc. Heb de disk besteld op 23 november 16:41.
Waren anderen die later waren en hadden m al, denk dat door alle drukte het beetje chaos is
Verwijderd
De chaos werd mij inderdaad bevestigd door een Amazon medewerker. BTW, heb dus net gevraagd aan een andere medewerker, maar die afschrijving betekend dus ook niks. Inderdaad na 5 dagen wordt het bedrag afgeschreven of ze nou gaan leveren of niet.MrHarry schreef op maandag 30 november 2020 @ 22:00:
[...]
mijne is besteld opm 16:40 zelfde dat en ik heb helemaal geen datum in mn ding staan, slaat ook nergens meer op![]()
Waren anderen die later waren en hadden m al, denk dat door alle drukte het beetje chaos is
Moet hier wel een kanttekening bij plaatsen; de reservering heeft er nu ruim 7 dagen opgestaan dus helemaal kloppen doet dit verhaal ook niet echt...
(Weet dat dit überhaupt al het verhaal was, maar weet niet of dit ook daadwerkelijk door iemand bevestigd was dus bij deze.)
Nog steeds 18-19 december voor de Disc versie. Maar gezien de berichten van andere Tweakers waarbij de leverdatum opeens verdween is elk positief zetje nu mooi meegenomen denk ik dan maar.
Is inmiddels (opnieuw) opgelost! Lijkt vooralsnog nu goed te gaan in de Telegram groeptweegroenethee schreef op maandag 30 november 2020 @ 19:11:
Wanneer heb je je pre order geplaatst in MM Zoetermeer? Ikzelf op 17 september!VincentVisr schreef op maandag 30 november 2020 @ 11:16:
[...]
Ik ben in de MM Ztm nummer 30 op de lijst...
Nog geen nieuws
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/GYji7Hn33ClSIz7GK9ljdBN4.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/FOIw3guW3Sgdy7SN8vuUxJCB.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gi90k9jNun61hLSBn0VHfKjV.jpg?f=fotoalbum_large)