Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrivateSunny
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 16-12-2020
Bevestiging genoeg inderdaad!
Nou happy hunting iedereen en hopelijk hebben mensen bij coolblue geluk die niet al een PS5 hadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGeek
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 15-06 13:08
Heb ook gevraagd hoeveel ze er hebben gekregen maar was niet duidelijk of het er echt maar 200 waren.

Heb daarna een bevestiging op mail gekregen met een betaal uitnodiging. Goed gewerkt daar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellesteeg
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 15-09-2021
Vanmiddag weer even contact gehad met mijn lokale Intertoys. Stond voor de release op plek 11, ze gaven aan er destijds drie binnen te hebben gekregen dus zal (hoop en denk ik) op plek 8 staan. Als dit zo door blijft gaan kan ik hem daar in juni volgend jaar oppikken, haha.

Helemaal geen zin om weer meerdere uurtjes per dag hier actief te zijn, zoals twee/drie weken geleden. Maar het moet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellesteeg
MrGeek schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:50:
Heb ook gevraagd hoeveel ze er hebben gekregen maar was niet duidelijk of het er echt maar 200 waren.

Heb daarna een bevestiging op mail gekregen met een betaal uitnodiging. Goed gewerkt daar!
Lucky you man. Congrats!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonSleutel
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-03-2022
Duimen dat er meer tweakers gebeld worden. Al is de kans minimaal. En anders deze week andere verkoop kanalen in de smiezen houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lempard2
  • Laatst online: 15-12-2020
Zojuist Coolblue even getweet.. de gelukkige worden deze week inderdaad gebeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05:43
Sowieso zal Sony de meeste PlayStation 5's naar de Verenigde Staten sturen, daar moet marktaandeel gewonnen worden op de concurrent. Europa is al veel meer Sony minded, vandaar ook de release eerder in de Verenigde Staten.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Viper50
  • Laatst online: 04-12-2020
Lempard2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:52:
Zojuist Coolblue even getweet.. de gelukkige worden deze week inderdaad gebeld.
Ik moet toegeven dat dit best wel leuk is met dat bellen, leek net alsof ik weer examen had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrivateSunny
Viper50 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:53:
[...]

Ik moet toegeven dat dit best wel leuk is met dat bellen, leek net alsof ik weer examen had gedaan.
Haha, ik vind het maar verschrikkelijk! Die onnozele hoop dat je telefoon mogelijk gaat, ellende :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper50
PrivateSunny schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:55:
[...]

Haha, ik vind het maar verschrikkelijk! Die onnozele hoop dat je telefoon mogelijk gaat, ellende :P
Ja als we het aan de einde van de dag bekijken slaat het eigenlijk nergens op waar me mee bezig zijn. Maarja ik krijg een soort van kick / adrenaline als ik die telegram melding af zie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Mooie marketing toch? Weer enorm veel keer overal Coolblue getwitterd en bericht overal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramgg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01 14:52
That's the hype.

Als je straks dat ding in je tv kastje probeert te vrotten is de lol er wel vanaf denk ik.

Maar ik kan nog steeds niet wachten tot dat moment 8)7

Lead, follow, or get out the way.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 11:28
jellesteeg schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:51:
...

Helemaal geen zin om weer meerdere uurtjes per dag hier actief te zijn, zoals twee/drie weken geleden. Maar het moet!
Same, kan niet wachten om dit eindelijk achter de rug te hebben. Was leuk op momenten, maar ben er ook klaar mee.

Om visueel te maken hoe deze volledige toewijding met volledige tegenzin eruit ziet:
YouTube: Barbie Girl - Aqua (METAL COVER by Jonathan Young)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PrivateSunny
Jumpman schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:58:
Mooie marketing toch? Weer enorm veel keer overal Coolblue getwitterd en bericht overal.
Ja het is een geweldige actie van Coolblue en zoveel eerlijker dan gewoon random alles online knallen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-06 16:27
Zat net te lezen dat coolblue aan het bellen is en op dat moment gaat mijn telefoon. In beeld stond 'vermoedelijk spam' maar toch maar opgenomen. Het was spam

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramgg
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 06-01 14:52
Marcievg schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:59:
Zat net te lezen dat coolblue aan het bellen is en op dat moment gaat mijn telefoon. In beeld stond 'vermoedelijk spam' maar toch maar opgenomen. Het was spam
Legitiem FML moment dus

Lead, follow, or get out the way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaVincythe2nd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 15-02-2021
Oh dus ze bellen? Nou ik ben morgen niet bij m'n telefoon, maar ik win toch nooit iets 🤡

Kun je je telefoon ook zo instellen dat alleen Telegram geluid maakt en andere apps niet?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Jumpman
De jacht is leuker dan de vangst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-06 12:37
Hims schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:59:
[...]

Het is deductie.
Enkele mediamarkt filialen hebben aangegeven dat mensen donderdag hun ps5 op kunnen halen.
Dat betekent dat enkele mediamarkt filialen stock hebben.
Dat betekent dat donderdag waarschijnlijk alle mediamarkt filialen stock hebben.
Dat betekent dat er uiterlijk donderdag een shipment in Nederland binnen is.
MM regelt niet zijn eigen shipment: Sony regelt de shipments ps5 en levert af aan retailers.
Dat betekent dat ook andere retailers zeer waarschijnlijk uit hetzelfde shipment weer stock krijgen.
Dat betekent dat Bol (en mogelijk anderen) uiterlijk donderdag weer stock hebben.
We gaan er niet van uit dat ze dit expres een week laten liggen.
Dat betekent dat zeer waarschijnlijk deze week Bol en MM online opnieuw stock aan zullen bieden.
Ik ben ook uitspraken over woensdag bij MM filialen op mogen halen tegen gekomen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eazi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-06 13:58

eazi

Vingerplant onder

Jumpman schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:03:
Mag ik de PS5 bij jou komen ophalen dan? Kun je weer jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djores
I disagree, maar wil hem best van je overkopen voor winkelbedrag zodat je kunt blijven jagen. :) Iedereen blij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PrivateSunny
Well yes, but no :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-06 15:14
Och als de winkels elke twee weken voorraad krijgen dan schiet het leuk op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Nou ik heb hem nu vanaf release, Astro's Playroom was echt een topgame, Spider-Man Miles Morales en Demonsouls erg mooi, maar niet mijn games. Van ellende nu Bugsnax begonnen met de kinderen. Gelukkig nog wel veel PlayStation 4 games in de back log.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djores
stime schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:08:
Och als de winkels elke twee weken vooraad krijgen dan schiet het leuk op.
Precies, lijkt erop dat Europa eindelijk ook eens wat liefde krijgt nu Amerika geweest is. oOo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jellesteeg
stime schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:08:
Och als de winkels elke twee weken voorraad krijgen dan schiet het leuk op.
Die twee weken zet ik wel mijn vraagtekens bij. Nergens gelezen dat het daadwerkelijk zo is. Maar een beetje hoop kan geen kwaad! O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Zo erg is het nou ook weer niet. Jammer dat ze niet hebben gebeld maar aan de andere kant liggen er wel spareribs in de oven waar ik nu naar uit kijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-06 20:58
In de mail van coolblue stond:

Zodra deze echt binnen zijn, maken we opnieuw een willekeurige selectie uit de schoenen die al zijn gezet en bellen we de gelukkigen om te bestellen.

Dus ze hebben de ps5 al binnen ;) die tweet van PlayStation over het bevoorraden was later.. ik verwacht dus nog wel een batch voor na deze voor de kerst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper50
ls789 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:12:
In de mail van coolblue stond:

Zodra deze echt binnen zijn, maken we opnieuw een willekeurige selectie uit de schoenen die al zijn gezet en bellen we de gelukkigen om te bestellen.

Dus ze hebben de ps5 al binnen ;) die tweet van PlayStation over het bevoorraden was later.. ik verwacht dus nog wel een batch voor na deze voor de kerst ;)
Dat zeker. Wat ik persoonlijk denk is dat de batches die er nu aankomen weer weer weinig zullen zijn, omdat dat al van de eerdere productie is. Ik denk dat er rond kerst wel veel voorraad zal komen en dat zal dan de voorraad zijn waar Sony over tweetten paar dagen terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZJWx43cZBKfwRi1ZJkgFDVH2D_0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PY9s7CbdCtZ0elFWFlAdgtRq.jpg?f=fotoalbum_large

Gamemania heeft/krijgt ook een 2e levering deze week.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• insanityke
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 05-04-2021
Net een ps5 besteld bij MM roeselare (België), de persoon zei dat met wat geluk hij deze week nog binnen kwam en ze me op de hoogte gingen houden, ze vragen daar blijkbaar wel het volledige bedrag en geen voorschot als je een order doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hims
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-04-2024
Yorinn schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:14:
[Afbeelding]

Gamemania heeft/krijgt ook een 2e levering deze week.
Netjes van GameMania om iedereen een bericht te doen, al doet het even pijn om gehyped to worden door n mail en het eerste helft van hun bericht (had us in the first half, not gonna lie). Weet je wel waar je aan toe bent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Ook net mail van de gamemania dat ik er weer niet bij zit... met rank 19 in mijn lokale winkel zou je toch denken van wel... maar helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Hims schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:16:
[...]

Netjes van GameMania om iedereen een bericht te doen, al doet het even pijn om gehyped to worden door n mail en het eerste helft van hun bericht (had us in the first half, not gonna lie). Weet je wel waar je aan toe bent!
Ik ga er ook niet meer vanuit dat ik hem dit jaar heb. Ik dacht dag ik hem in februari/maart besteld had, maar dit bleek eind juni geweest te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

pirader schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:16:
Ook net mail van de gamemania dat ik er weer niet bij zit... met rank 19 in mijn lokale winkel zou je toch denken van wel... maar helaas...
19e nu of op de dag dat je besteld had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirader
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-04-2024
Yorinn schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:18:
[...]

19e nu of op de dag dat je besteld had?
19de op de dag dat ik besteld had :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hims
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-04-2024
pirader schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:19:
[...]

19de op de dag dat ik besteld had :D
En wanneer was dat? Gamemania levert volledig gronologisch uit dus een winkel waar 100 bestellingen zij ngedaan, maar allemaal in april al krijgt eerder dan een gamemania waar maar 2 bestellingen zijn maar wel pas in november..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jellesteeg
Ik kom graag bij GameMania, en deze mail is ook netjes. Maar zelf zullen ze zich toch ook wel het hoofd kaal krabben daar. Je presenteert je als dé game-winkel van Nederland en België, maar met de verkoop van een nieuwe console staan ze achteraan te kijken. Natuurlijk leg je het af tegen de groteren in de wereld, maar ik vind het enorm jammer dat zulke winkels niet kunnen blijven concurreren.

En ja, er zijn op- en aanmerkingen op GameMania: ze gooien elke nieuwe game voor +5 euro in de verkoop (doe dat niet, en ik zou telkens bij ze preorderen) en geven belachelijke bedragen voor je oude console, accessoire of game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnio
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 24-02 10:12
Hims schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:22:
[...]

En wanneer was dat? Gamemania levert volledig gronologisch uit dus een winkel waar 100 bestellingen zij ngedaan, maar allemaal in april al krijgt eerder dan een gamemania waar maar 2 bestellingen zijn maar wel pas in november..
Wat ik heb vernomen is dat alle pre-orders tot 8 maart nu werden uitgeleverd door de Game Mania. Ik heb hem zelf op 26 mei gepreorderd. Dus dat gaat nog wel even duren ben ik bang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Clavat
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-06 21:19
Ook de mail van Gamemania ontvangen.
In juni gepreorderd en niet erbij.

Ik ga ook eens kijken waar ik meer geluk heb.
Dit is toch wel erg. De game winkel en dan bijna niets krijgen.

PSN: McMillan0984

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:56
Net gebeld door coolblue met de schoen win actie.. ook in de app staat die nu toegevoegd.

Hierbij nog een keer de fotoAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aQl9rjW46RWlwAqQDE5p2ZYjtl0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Si096zjTAaMTRxxH0hS8q1IN.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 05-06-2024
insanityke schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:16:
Net een ps5 besteld bij MM roeselare (België), de persoon zei dat met wat geluk hij deze week nog binnen kwam en ze me op de hoogte gingen houden, ze vragen daar blijkbaar wel het volledige bedrag en geen voorschot als je een order doet
Dus ze hebben daar totaal GEEN PRE ORDERS dan? Niemand heeft daar dan na de release eentje besteld?

Bizar, bizar 8)7 :o

SPiET

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchassasin
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 14-12-2020
Hier ook de game mania mail, als ze zo doorgaan heb ik hem in 2022 nog niet >< . pauper winkel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobvG
dutchassasin schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:52:
Hier ook de game mania mail, als ze zo doorgaan heb ik hem in 2022 nog niet >< . pauper winkel.
Bol en MM gooien hem denk ik vandaag of morgen nog in de verkoop. Dus als je bereid genoeg bent en geen pech hebt, dan heb je hem wellicht over twee dagen al in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-05 19:34
Zat te denken om bij Den Haag of Alphen aan de Rijn reservering te plaatsen voor de Disk editie.. Ene filiaal heeft -300 orders maar krijgen wss meer ps5's binnen en de andere heeft -100 backorders..

Wat is sneller? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Ik heb bijna liever dat Amazon FR mijn leverdatum nu al aanpast naar een latere datum zodat ik geen stiekeme hoop meer hou dat hij toch morgen voor de deur staat. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
mustiej schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:00:
Zat te denken om bij Den Haag of Alphen aan de Rijn reservering te plaatsen voor de Disk editie.. Ene filiaal heeft -300 orders maar krijgen wss meer ps5's binnen en de andere heeft -100 backorders..

Wat ik zojuist zei :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Je kan winnen: Een Sony PlayStation 5 kopen. Bizarre tijd, bizarre wereld. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Viper50 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:14:
[...]

Dat zeker. Wat ik persoonlijk denk is dat de batches die er nu aankomen weer weer weinig zullen zijn, omdat dat al van de eerdere productie is. Ik denk dat er rond kerst wel veel voorraad zal komen en dat zal dan de voorraad zijn waar Sony over tweetten paar dagen terug.
Lets hope so! Wil graag in de kerstvakantie gamen 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wickeh
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-06 15:44
sten123 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 17:51:
Net gebeld door coolblue met de schoen win actie.. ook in de app staat die nu toegevoegd.

Hierbij nog een keer de foto[Afbeelding]
Gefeliciteerd! *O* :)F <+:)

...trutje :'( .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-02-2021
Marcievg schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:59:
Toevallig dit nummer +31208003006 uit Amsterdam??
Word al maanden gebeld hierdoor....

Werd net weer gebeld.. pfff

[ Voor 4% gewijzigd door ajaxkoen93 op 01-12-2020 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:59
ajaxkoen93 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:14:
[...]

Kleine moeite on dat zelf op te zoeken, lijkt me.....

https://www.wieheeftgebeld.nl/nummer/31208003006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93
Begrijpend lezen... Hij zegt dat hij gebeld werd door spam, dus vandaar dat ik vroeg toevallig door dit nummer. Maar maakt ook niet uit verders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sten123
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:56
Hmm als ik wil betalen bij coolblue staat er wel NL04 ADYB 2017400157 als rekening nummer. iemand bekend met dit nummer bij coolblue.

PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Mijn schoonbroer is vandaag ook gebeld door Coolblue.

Hij had zijn schoen gezet op aanraden van mij, een beetje gezonde jaloezie voel ik wel hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
ajaxkoen93 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:14:
[...]

Werd net weer gebeld.. pfff
Nee ik was ten prooi gevallen aan een callcenter uit rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 23:59
ajaxkoen93 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:18:
[...]

Begrijpend lezen... Hij zegt dat hij gebeld werd door spam, dus vandaar dat ik vroeg toevallig door dit nummer. Maar maakt ook niet uit verders.
Gebeld door spam, kan dat? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuzanneQ
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2020
Net ook gebeld door Coolblue en net ook de Playstation 5 kunnen bestellen! Heel blij mee; maar precies wat men hier zegt; het voelt alsof je wint terwijl ik wel gewoon 500 euro mag neerleggen. 🙄

Maar ze zijn dus nu aan het terugbellen, dus ik duim voor de rest hier op Tweakers!

[ Voor 18% gewijzigd door SuzanneQ op 01-12-2020 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93
SuzanneQ schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:22:
Net ook gebeld door Coolblue en net ook de Playstation 5 kunnen bestellen! Heel blij mee; maar precies wat men hier zegt; het voelt alsof je wint terwijl ik wel gewoon 500 euro mag neerleggen. 🙄
Hmmm ja dan mag je best jaloers zijn haha.
Gewoon opeisen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
SuzanneQ schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:22:

Maar ze zijn dus nu aan het terugbellen, dus ik duim voor de rest hier op Tweakers!
500 euro mogen betalen is tegenwoordig the dream.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leo05
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-12-2020
Ik ben om 16:08 gebeld door een anoniem nummer, toch bang dat dat Coolblue was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajaxkoen93
Leo05 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:26:
Ze bellen je dan nog een keer terug op een ander tijdstip... Dus wees maar niet bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuzanneQ
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 02-12-2020
Leo05 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:26:
Maakt niet uit! Ze bellen je terug als dat het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaaspeer90
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 11-07-2024
sten123 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:20:
Hmm als ik wil betalen bij coolblue staat er wel NL04 ADYB 2017400157 als rekening nummer. iemand bekend met dit nummer bij coolblue.
Is een Iban van Adyen, betaaldienstverlener. Zo gek is dit niet. Kan je niet als schimmige handelaar zomaar aan komen. Tis immers niet een reguliere bank waar je een rekening kan openen.

[ Voor 8% gewijzigd door Kaaspeer90 op 01-12-2020 18:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitwitt1991
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 17-05-2022
Iedereen die wordt gebeld. "Gefeliciteerd" met je aankoop. Ben ik ook een beetje jaloers op eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonSleutel
Nitwitt1991 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:28:
Iedereen die wordt gebeld. "Gefeliciteerd" met je aankoop. Ben ik ook een beetje jaloers op eigenlijk.
Niet een beetje jaloers, maar idd gefeliciteerd en geniet ervan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-06 16:52
Nitwitt1991 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:28:
hoop dat ze mij ook nog bellen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lempard2

Allebei doen als je het kan missen. Cancelen kan altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaaido
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 17-06 08:41
Was vanmiddag in de Intertoys (Berkel en Rodenrijs). Daar gaven ze aan dat pre orderen geen zin had daar ze dit jaar geen voorraad meer verwachten.

Ik heb het idee dat ze het gewoon niet weten en dat ze simpelweg geen pre orders meer aannemen tot meer duidelijkheid volgt.

Ben verder wel benieuwd naar hoeveel winst een winkel maakt op de verkoop van een ps5. Als er veel winst op te behalen is maak je wat mij betreft werk van de pre orders..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lempard2
Waar kon je die backorders ook alweer zien van mm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
Denk niet dat MM filialen per keer honderden ps5's binnenkrijgen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steph94
  • Laatst online: 07-12-2020
mustiej schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:43:
[...]

Nee, Maar Winkel pre-orders en Online verkoop zijn 2 verschillende ladingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djores
[...]

Zou er niet van uit gaan, vraag na bij je MM hoeveel ze eerste keer kregen en ga uit van de helft, dan valt het altijd mee.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• onepicnick
  • Laatst online: 18-02-2023
Lempard2 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 18:41:
Waar kon je die backorders ook alweer zien van mm?
https://www.joinanotherview.nl/ps5-supply/

Alstu:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crazynuts
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-11-2024

Deze foto voldeed overduidelijk niet aan de voorwaarden. Geen schoen, tekening en/of wortel op de foto te zien.

Zo nauw keken ze dus niet bij CB. ;)

Toch gefeliciteerd! (y) d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nemesis2212
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-12-2024

good for you! 😁
ergens hoopte ik dat het op orginaliteit ging maar volgens mij is het compleet random onder de schoenzetters.
dit was mijn inzending maar ik ben nog niet gebeld helaas. dus fingers crossed!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ikwbJHMsNlMfEu2XoOHosEwNm00=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uSjr2OB272QOGtKysEwmhxiT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 24-03 15:14
Ik ben ook nog aan het duimen :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aSXhp5_KB_YY-FUbeSl5HpGAMh0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KtC4l1d6KMC34JJvmfSo5bWX.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-06 16:52
ik had sinasappels, schoen en bier neergezet owja en melk geloof ik ook..maar zo te zien is er genoeg concurrentie :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Banaan000
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-05 09:43
Vandaag gebeld door coolblue! Dit was mijn inzending.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jew7XzUeMdK-bgTfwR8bbba-OmI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/74GsMB7J6s4sPVV1HoEGBqqj.jpg?f=fotoalbum_large

Grapje natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lempard2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobvG
[...]

Ik doelde op de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
zo ze bellen laat door xD

hopelijk hebben ze er meer dan 200 binnengekregen :D hoeveel schoenen waren er uberhaupt gezet?

[ Voor 20% gewijzigd door ls789 op 01-12-2020 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 08:20
ls789 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:09:

hopelijk hebben ze er meer dan 200 binnengekregen :D hoeveel schoenen waren er uberhaupt gezet?
uh veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
Dus morgenochtend om 09:00 uur op BOL en MM webshops komen nieuwe lading binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VincentVisr
  • Laatst online: 29-03-2024
ls789 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:09:

Volgens de media waren het er 80.000...

If you’re in control, you’re not going fast enough.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
VincentVisr schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:12:
[...]

volgens mij waren dat de mensen die interesse toonde op de website... kan me bijna niet voorstellen dat er 80.000 debielen een schoen hebben gezet :+ :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
mustiej schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:11:
Dus morgenochtend om 09:00 uur op BOL en MM webshops komen nieuwe lading binnen?
Weet jij meer dan ons..

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakwin
  • Laatst online: 28-11-2023
ls789 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:13:
[...]

volgens mij waren dat de mensen die interesse toonde op de website... kan me bijna niet voorstellen dat er 80.000 debielen een schoen hebben gezet :+ :+
Helaas toch echt 80k schoentjes gezet. Elke inzending is een review op hun site bij de ps5. Kijk maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingrid1986
  • Laatst online: 05-05-2023
VincentVisr schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:12:
[...]

Lijkt er wel op.

Ze hebben voor dat schoen zetten de review mogelijkheid misbruikt. Toen ik na sluiting nog een scherm open had met de “zet je schoen” link en daar op klikte kwam ik op de pagina om een review achter te laten uit.

Op dat moment stonden er 78k reviews op.

Dus die deductie was redelijk simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ls789
Ingrid1986 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:17:
[...]

Lijkt er wel op.

Ze hebben voor dat schoen zetten de review mogelijkheid misbruikt. Toen ik na sluiting nog een scherm open had met de “zet je schoen” link en daar op klikte kwam ik op de pagina om een review achter te laten uit.

Op dat moment stonden er 78k reviews op.

Dus die deductie was redelijk simpel.
pfff ik zie het inderdaad. Wauw... ik dacht serieus dat ik debiel was met mn 31 jaar :+ gelukkig vele met mij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SayShi
  • Laatst online: 25-08-2024
EvolutionX schreef op woensdag 25 november 2020 @ 12:50:
[...]

Hoe staat het met je Bol bestelling van Bruno's shop? Al een track en trace ontvangen?

---
Ben na het BOL drama erg positief verrast over amazon.fr, disc versie is al onderweg en wordt volgens planning morgenochtend al geleverd!
Excuus voor de late reactie. Maar nog geen track en trace ontvangen. Ik heb al wel contact gehad met bol.com en ze zeiden dat het op dit moment verwerkt wordt en dat ik het vrijdag kan verwachten. Ik geloof het eerlijk gezegd niet en denk dat ik het niet zal ontvangen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBHMR
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online

Ik zou Den Haag overslaan. 1 grote clusterfuck daar. Toen ik ging bestellen in september in de winkel was ik plek 16. Nu opeens ergens rond de 40 ofzo. Iets met dat m'n order van de lijst was gehaald ofzo. Wat een slechte ervaring was dit zeg.

Tevens wordt er in die vestiging gewoon glashard tegen je gelogen als je om opheldering vraagt.

Nope, ik zou doorrijden naar Rijswijk als je de mogelijkheid hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ingrid1986
  • Laatst online: 05-05-2023
ls789 schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:19:
[...]

pfff ik zie het inderdaad. Wauw... ik dacht serieus dat ik debiel was met mn 31 jaar :+ gelukkig vele met mij :*)
Tja. Wie niet waagt wie niet wint. Ik heb hem ook gezet hoor.

[ Voor 4% gewijzigd door Ingrid1986 op 01-12-2020 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mustiej
BBHMR schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:22:
[...]

Ik zou Den Haag overslaan. 1 grote clusterfuck daar. Toen ik ging bestellen in september in de winkel was ik plek 16. Nu opeens ergens rond de 40 ofzo. Iets met dat m'n order van de lijst was gehaald ofzo. Wat een slechte ervaring was dit zeg.

Tevens wordt er in die vestiging gewoon glashard tegen je gelogen als je om opheldering vraagt.

Nope, ik zou doorrijden naar Rijswijk als je de mogelijkheid hebt.
Heb zelf ook geen goede ervaringen met Den haag. zal even vragen bij Rijswijk en anders bij Alphen aan de Rijn proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AeronNL
  • Laatst online: 30-04-2021
Kakwin schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:16:
[...]

Helaas toch echt 80k schoentjes gezet. Elke inzending is een review op hun site bij de ps5. Kijk maar
Kan het me bijna niet voorstellen, 80.000 is wel heel erg veel.
Zo lang hadden we ook weer niet de tijd om een schoen te zetten.
Maar het zou kunnen hoor, lijkt mij alleen wat veel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonSleutel
AeronNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:24:
[...]

Ben ook 1 van die 80000. En zoveel is het niet als je bekijkt dat het verdeeld is over NL en BE ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kashino
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:35
AeronNL schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 19:24:
[...]

dan nog maar te zwijgen dat er uitgebreid in elke krant een artikel stond hoe ze makkelijk voor het dubbele van de prijs verkocht konden worden.. dusja... wilt iedereen rap ff cashen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serdareren
  • Laatst online: 26-12-2020
Op 24-11 besteld bij Amazon.fr. Tot vanochtend stond de levering op 18-19 dec. en een reservering op CC van 0,0 euro. De bestelling via de Amazon website staat er nog steeds, maar de reservering op CC niet meer te vinden opeens. Iemand hetzelfde probleem?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• younistyler
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-04 01:16
Zojuist verzendbevestiging ontvangen van nedgame, PS5 disc levering 2!

Gelukkig toch sneller dan 15 Dec :)

Bestelling van april.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lupa23
  • Laatst online: 31-12-2020
Bij Emmen staat er -174 disk en -52 digital wat betekent dat? Heb ik wat aan die informatie van backorders?
Pagina: 1 ... 280 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord