• Boterham71
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 04-12 22:10
AeronNL schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 17:22:
[...]

Same here, stond er vanmorgen nog, nu weg.
Goed teken, dan is het geïncasseerd door Amazon
Mooie aanname, maar er is helemaal niks geincasseerd.

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Boterham71 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 17:46:
[...]

Mooie aanname, maar er is helemaal niks geincasseerd.
Geen reden tot paniek,leverdatum staat nog steeds op 18-19 december (bij mij althans) en er is nog niks geannuleerd.

Die reservering is alleen zodat Amazon kan zien dat het geld afgeschreven kan worden.
Waarschijnlijk gaan ze daadwerkelijk incasseren zodra ze de ps5 verzonden hebben.

[ Voor 32% gewijzigd door AeronNL op 28-11-2020 18:19 ]

• Karel.G
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-03-2021
xminator schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 17:41:
[...]

Onzin.

Sony maakt in heel boekjaar 2020 (loopt tot en met april 2021) wereldwijd 10 miljoen. Hiervan zijn er al 8 miljoen verkocht. Dus de komende vier maanden komen er wereldwijd (!) nog maar 2 miljoen ter beschikking.
Er zijn lang nog geen 8 miljoen consoles effectief verkocht wereldwijd tot nu toe. Dit word nu geschat op 2.1 en 2.5 miljoen op dag van release wereldwijd.

• ferrariking
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10 19:49
SparksNL schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 17:10:
[...]

Dit dus. Ik heb hem zelf in september gereserveerd bij de MM. Wist toen al dat ik te laat was, maar ach, kan maar op de lijst staan, want anders kun je helemaal lang wachten.

Nu krijg ik die van mij bij de eerstvolgende MM batch, dus krijg ‘m ergens begin december. Nu ik echter zie hoeveel malloten er zijn die er vlot 1000 euro voor betalen, ga ook ik overwegen (!!!) om ‘m van de hand te doen... Ik kan echt nog wel even wachten voor 500 euro. De PS4 Pro kan de discs ook afspelen hoor :)

Ik begrijp nog steeds niet waarom er zoveel mensen zijn die destijds te laks zijn geweest om te reserveren en ‘m nu met alle geweld moeten hebben. Helemaal bizar als je nagaat dat er gewoon nagenoeg geen enkele PS5 game te verkrijgen is 8)7
ik weet niet of volgen batch krijg ben 23 in Doetinchem en weet niet hoeveel ze te krijgen :P

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 11:28
ferrariking schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:11:
[...]

ik weet niet of volgen batch krijg ben 23 in Doetinchem en weet niet hoeveel ze te krijgen :P
Is wel mooie positie, sta zelf op 25. hadden eerste lading 40 gekregen

• Muis033
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 09-12-2020
Iemand toevallig al iets van mediamarkt vernomen over de 2e levering? Heb het niet helemaal kunnen volgen hier

• LeroyKaylee
  • Laatst online: 30-11-2020
AeronNL schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:04:
[...]

Geen reden tot paniek,leverdatum staat nog steeds op 18-19 december (bij mij althans) en er is nog niks geannuleerd.

Die reservering is alleen zodat Amazon kan zien dat het geld afgeschreven kan worden.
Waarschijnlijk gaan ze daadwerkelijk incasseren zodra ze de ps5 verzonden hebben.
Bij me is het sinds paar dagen volledig afgeschreven maar nog niks gehoord over verzenden

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Nog even over de “verdwenen” reservering op de cv:

“ Bij bestellen reserveren ze een bedrag can je creditcard. Ze moeten de transactie binnen x dagen definitief maken, maar omdat ze dus niks hebben verstuurd, laten ze de transactie vervallen. Pas als ze gaan verzenden, verschijnt er een nieuwe afschrijving en die wordt wel definitief. Zorg dus dat je rond de releasedatum voldoende bestedingsruimte hebt op je kaart.”

Bron: https://www.budgetgaming....300&forum_id=20&start=113

• ferrariking
Djores schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 18:16:
[...]

Is wel mooie positie, sta zelf op 25. hadden eerste lading 40 gekregen
in Doetinchem hard eerst maar 22 :p

• pstlnd
  • Laatst online: 15-06-2022
Wulfric92 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 00:52:
[...]

Dat was het inderdaad, maar toch heeft degene die de groep beheerd een grote pluim verdiend!

Enige vervelende voor ons is dat de telegram groep nu ook mensen buiten Tweakers bereikt.
Ik voeg hier graag aan toe dat ik nu al een aantal weken dagelijks dit forum in de gaten hou, en ook in de telegram groep zit, en ik nu mede door de behulpzaamheid van de community hier heb besloten een account aan te maken. Wat dat betreft misschien dus goed dat de groep ook mensen buiten Tweakers bereikt.

• Arno 1976
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 07-12 15:24
Op Marktplaats staan inmiddels ook niet zo heel veel PS5 advertenties meer,
in de rubriek Playstation 5 staan er 536, als je op gezocht filtert (265) blijven er nog maar 271 over,
trek daar nog alle advertenties af die op gereserveerd staan, een paar gevraagd en ruilen, de accessoires en spellen dan blijven er nog "maar" iets van 175 PS5 consoles over die te koop staan.
Dat waren er op een gegeven moment 1000+
Dus ze schijnen toch goed te verkopen op marktplaats voor die hoge prijzen...

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17:30
Arno 1976 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:32:
in de rubriek Playstation 5 staan er 536, als je op gezocht filtert (265) blijven er nog maar 271 over,
trek daar nog alle advertenties af die op gereserveerd staan, een paar gevraagd en ruilen, de accessoires en spellen dan blijven er nog "maar" iets van 175 PS5 consoles over die te koop staan.
of allemaal oplichters.... en advertentie wordt verwijderd

• DonSleutel
  • Laatst online: 10-03-2022
pstlnd schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:24:
[...]

Ik voeg hier graag aan toe dat ik nu al een aantal weken dagelijks dit forum in de gaten hou, en ook in de telegram groep zit, en ik nu mede door de behulpzaamheid van de community hier heb besloten een account aan te maken. Wat dat betreft misschien dus goed dat de groep ook mensen buiten Tweakers bereikt.
Uiteindelijk gaat het erom dat de mensen in de telegram groep er in zitten om een ps5 te scoren. Als maar duidelijk blijft dat die groep daarvoor is. Terecht dat de mensen gekickt en geband worden als er wat anders in de groep komt. (Vanmiddag een link van een ongenoemde site).

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:26
Arno 1976 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 20:32:
Veel zijn geblokkeerd.
Veel zijn in een dag aangemaakt alleen om een fake ps5 te verkopen.

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-12 18:08
Update : mij pakket wordt ivm black friday drukte morgen bezorgd door dhl :) joepie de ps5 dus

[ Voor 6% gewijzigd door Gandalf68 op 28-11-2020 21:15 ]

• DonSleutel
Gandalf68 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 21:14:
Update : mij pakket wordt ivm black friday drukte morgen bezorgd door dhl :) joepie de ps5 dus
Topper! Geniet ervan!

• Gandalf68
Gaat lukken, ;)

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
ZXRY schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 16:08:
Verkopen die consoles trouwens echt voor 1000 euro??
Prijsafspraken of anders misschien dat ze wel voor minder gekocht worden, maar die verkopen ze dan ook weer door voor beetje winst.

• Arno 1976
ZXRY schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 16:08:
Verkopen die consoles trouwens echt voor 1000 euro??
Ik ken 2 gasten (broers) die met pijn in hun hart ze inderdaad via mp voor €1000 per stuk hebben verkocht,
hun hadden in oktober 2019 al een preorder bij Gamemania, en hebben meerdere nieuwe preorders geplaatst en wachten nu op hun gratis PS5, dus ja hier in de Bollenstreek worden ze echt voor die prijs verkocht via mp.

• DonSleutel
Arno 1976 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 23:59:
[...]

Ik ken 2 gasten (broers) die met pijn in hun hart ze inderdaad via mp voor €1000 per stuk hebben verkocht,
hun hadden in oktober 2019 al een preorder bij Gamemania, en hebben meerdere nieuwe preorders geplaatst en wachten nu op hun gratis PS5, dus ja hier in de Bollenstreek worden ze echt voor die prijs verkocht via mp.
Als het met pijn in het hart verkocht is, rest mij de vraag waarom dan verkopen?

En zoals je het doet overkomen zijn het liefhebbers. Dus waarom dan voor €1000?

[ Voor 7% gewijzigd door DonSleutel op 29-11-2020 00:17 ]

• Arno 1976
DonSleutel schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:15:
[...]

Als het met pijn in het hart verkocht is, rest mij de vraag waarom dan verkopen?

En zoals je het doet overkomen zijn het liefhebbers. Dus waarom dan voor €1000?
Omdat hun er allebei nu toch een gratis PS5 aan overhouden, dat was hun motivatie om hem te verkopen, en geef ze is ongelijk. Dan maar een paar maanden wachten.

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
De Amazon-website bezorgde me net even een kleine hartaanval! Ik dacht: voor het slapen nog maar de tracker bekijken, staat er ineens 'levering in dec.' (er stond tot nu 28 november - 2 december). Gelukkig staat er in de tracker zelf nog steeds 'levering op woensdag' en blijkbaar als ik de taal terug verander naar Frans staat er op de pagina ervoor 'Livraison estimée le 2 déc.'
Google Translate vond het blijkbaar een goed idee me te laten denken dat alle PlayStations zijn vertraagd door in het Nederlands de 2 weg te laten. Wel bijzonder dat er ineens zo'n specifieke datum aan hangt, is dat bij jullie ook veranderd? Laatste stap van de tracker was ook steeds '28 nov - 2 dec' maar is nu ook naar woensdag veranderd.

Verwijderd

Arno 1976 schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:25:
[...]

Omdat hun er allebei nu toch een gratis PS5 aan overhouden, dat was hun motivatie om hem te verkopen, en geef ze is ongelijk. Dan maar een paar maanden wachten.
Niemand geeft ze ongelijk denk ik zo. Maar ik - en ik hoop jij ook niet - geloof er natuurlijk niets van dat het met 'pijn in hun hart' is. Niemand dwingt ze en er is absoluut geen noodzaak om te verkopen. Dus, pijn in het hart? Nee, absoluut niet.

• Arno 1976
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:27:
[...]

Niemand geeft ze ongelijk denk ik zo. Maar ik - en ik hoop jij ook niet - geloof er natuurlijk niets van dat het met 'pijn in hun hart' is. Niemand dwingt ze en er is absoluut geen noodzaak om te verkopen. Dus, pijn in het hart? Nee, absoluut niet.
Toch is het zo, ze hadden hem beiden echt heel graag zelf gehouden,
maar gezien de hoge prijzen die geboden werden deden ze hem met tegenzin weg.

• ajaxkoen93
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 06-02-2021
Iemand met geld teveel die een ps5 disk zoekt.. amazon.nl word er 1 aangeboden voor 1200 euro🤦‍♂️🤦‍♂️

• mustiej
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-11 20:49
Heeft iemand of een website met updates over de toekomstige leveringen aan PS5's? Ik wil eigenlijk m'n kansen proberen bij een Mediamarkt reservering maar geen idee welke filiaal of heeft het nog wel nut nu..

• Smits360
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 00:31
mustiej schreef op zondag 29 november 2020 @ 02:58:
Heeft iemand of een website met updates over de toekomstige leveringen aan PS5's? Ik wil eigenlijk m'n kansen proberen bij een Mediamarkt reservering maar geen idee welke filiaal of heeft het nog wel nut nu..
Jij wilt toch alleen maar verkopen of nie? ;)

• ferrariking
Al krijgen niet voor maart .

• Gandalf68
Zal ik er dannover heen gaan met de prijs voor 1000 Euro en 1 cent :p

Zo het wachten is op dhl

• Hims
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-04-2024
Ik niet, er zijn wel plaatjes rondgegaan met reserverinfsaantallen. Volgens mij krijgen veel filialen max 20% of maar 1/7e van de openstaande preorders komende levering. Zou je even op "MM" of "Mediamarkt" moeten filteren, of "mm Api" of "mediamarkt api"!

• Vegetto
  • Nu online
Arno 1976 schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:29:
[...]

Beetje krenterig om een 500 euro.. als je hem graag hebt dan boeit dat beetje geld niet. Ik zou het iig niet doen wat is nou 500 euro

Verwijderd

Celeone schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:26:
De Amazon-website bezorgde me net even een kleine hartaanval! Ik dacht: voor het slapen nog maar de tracker bekijken, staat er ineens 'levering in dec.' (er stond tot nu 28 november - 2 december). Gelukkig staat er in de tracker zelf nog steeds 'levering op woensdag' en blijkbaar als ik de taal terug verander naar Frans staat er op de pagina ervoor 'Livraison estimée le 2 déc.'
Google Translate vond het blijkbaar een goed idee me te laten denken dat alle PlayStations zijn vertraagd door in het Nederlands de 2 weg te laten. Wel bijzonder dat er ineens zo'n specifieke datum aan hangt, is dat bij jullie ook veranderd? Laatste stap van de tracker was ook steeds '28 nov - 2 dec' maar is nu ook naar woensdag veranderd.
Hier hetzelfde. Was eerst 28 november - 1 december en nu staat er 1 december / dinsdag.

Ik hoop echt dat het goed gaat.

• Gandalf68
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:03:
[...]

Hier hetzelfde. Was eerst 28 november - 1 december en nu staat er 1 december / dinsdag.

ik denk dat er een naar voren gehaalde verzending staande is, de mijne wordt door DHL bezorgd en ze bezorgen nu ivm drukte ook op zondag ... dus het gaat de goede richting op ! Duimen maar

• DonSleutel
Vegetto schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:01:
[...]

Beetje krenterig om een 500 euro.. als je hem graag hebt dan boeit dat beetje geld niet. Ik zou het iig niet doen wat is nou 500 euro
Same, al zou ik er een hebben zou ik sowieso niet verkopen. En al zou ik er meerdere hebben zou ik mede gamers blij maken voor de normale prijs.

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:19
[...]

Haha, ‘met pijn in hun hart’. Als we dan toch uitdrukkingen verkeerd gaan gebruiken, ze hebben een hart van steen om anderen zo willens en wetens af te hebben gezet.

‘Met pijn in je hart’ iets -moeten- doen is als je iets heel vervelend vindt maar geen andere keus hebt.

Maar misschien is het toch wel echt zo geweest, hadden ze 2000 euro nodig voor de nieroperatie van hun zieke moeder. Dan heb je wel gelijk, respect voor je/die broers man!

• Steph94
  • Laatst online: 07-12-2020
Vegetto schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:01:
[...]

Voor sommige mensen is 500 euro veel en laat het nou net die persoon zijn die een 500 euro extra goed kan gebruiken ook al wilt ie de ps5 houden.🤷‍♂️

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12 12:34
Natuurlijk is voor iedereen 500 euro een aanzienlijk bedrag. Wat mij er vooral zou van weerhouden hem op MP te zetten is het risico dat je een wanhopig onguur type aan de deur krijgt. Iemand zonder 1000 euro maar wel aast op jouw Playstation.

Verwijderd

Maurice_1984 schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:27:
Natuurlijk is voor iedereen 500 euro een aanzienlijk bedrag. Wat mij er vooral zou van weerhouden hem op MP te zetten is het risico dat je een wanhopig onguur type aan de deur krijgt. Iemand zonder 1000 euro maar wel aast op jouw Playstation.
Het type dat zich ook in zn recht voelt staan om iemand die voor woekerprijzen een PS5 verkoopt een lesje te leren. Kans op escalatie, geweld, ripdeals, eigen rechter spelen. Daar moet je op voorbereid zijn als scalper inderdaad.

• Korben
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-11 13:15

Korben

() => {};

[...]

Misschien moeten ze eens de film Sophie’s Choice kijken, en dan besluiten of het met ‘pijn in hun hart’ was. Eerlijk waar, tenzij ze het geld dringend ergens voor nodig hebben, is het gewoon hebzucht. :N

.oisyn: Échte programmeurs haten PHP met een passie. Ben jij soms geen echte programmeur?

• cj1181
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11-09 08:38
Arno 1976 schreef op zondag 29 november 2020 @ 00:29:
[...]

Wat een onzin zeg. Als ze het zo graag hadden gehouden dan was 500 euro ook niet voldoende geweest en dan hadden ze niet eens geweten waarvoor de ps5 op marktplaats verkocht wordt. Ieder moet voor zichzelf bepalen of ze meedoen aan dit soort praktijken maar ga niet doen alsof er geen keuze was😅

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
sverzijl schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:17:
[...]

Haha, ‘met pijn in hun hart’. Als we dan toch uitdrukkingen verkeerd gaan gebruiken, ze hebben een hart van steen om anderen zo willens en wetens af te hebben gezet.

‘Met pijn in je hart’ iets -moeten- doen is als je iets heel vervelend vindt maar geen andere keus hebt.

Maar misschien is het toch wel echt zo geweest, hadden ze 2000 euro nodig voor de nieroperatie van hun zieke moeder. Dan heb je wel gelijk, respect voor je/die broers man!
Haha inderdaad, komt beetje over als zielig doen bij verkoop. Maar gewoon puur voor persoonlijk gewin. Maar goed wat de gek er voor geeft.

• Djores
Bol.com online maar wel van 3e partij van een week oud, zou ik niet doen.

• Sapphire-Aces
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-02 10:18
Djores schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:54:
Bol.com online maar wel van 3e partij van een week oud, zou ik niet doen.
Ik heb hem zojuist bij bol kunnen bestellen. De betaling gaat toch via bol. Dus word het niks kan ik altijd mijn geld via bol terugkrijgen. Neem ik aan! Toch?

• Zymotic2007
  • Laatst online: 29-01-2021
We doen er alles aan om dit artikel optijd te leveren...

• Pricecheck
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12-10-2023
Sapphire-Aces schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:56:
[...]

Ik heb hem zojuist bij bol kunnen bestellen. De betaling gaat toch via bol. Dus word het niks kan ik altijd mijn geld via bol terugkrijgen. Neem ik aan! Toch?
550 voor de DE, mhh ik wacht liever nog 1 week

• Sapphire-Aces
Pricecheck schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:57:
[...]

550 voor de DE, mhh ik wacht liever nog 1 week
Was niet de DE versie die ik had besteld.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ps6FC5VdnxgqCKGbImLPEZQOQTg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uTLCQPiKJo8ZDrDtnM0Zxu1Y.jpg?f=fotoalbum_large

• Pricecheck
Sapphire-Aces schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:59:
[...]

Was niet de DE versie die ik had besteld.[Afbeelding]
Mij niet gezien bij deze deal

• Zymotic2007
verkoop gaat via Flex Delta Trading. Valt niets over te vinden.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 15:46
[...]

goede vraag eigenlijk is dat ook zo?

• Zymotic2007
Je koopt bij onze partner Flex Delta Trading . De verkoper is de eerste contactpersoon bij vragen en retourvoorwaarden na aankoop.

• Djores
[...]

Je bent vrij om het risico te nemen natuurlijk, misschien heb je zowaar geluk. Maar als je Bol.com weg filtert blijft het een net opgerichte verkoper die een zeer gewilde console opeens uitbrengt, met een levertijd van 2 weken.

Persoonlijk ga ik dat risico niet nemen, zou me niks verbazen als deze snel je geld wegsluist en met de noorderzon vertrekt. ''If it's to good to be true, it probably is''

• GW1992
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
Sapphire-Aces schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:59:
[...]

Was niet de DE versie die ik had besteld.[Afbeelding]
Ik zou het niet vertrouwen. Zoek het KVK nummer eens op. Dit is een eenmanszaak in rioleerindustrie.

Daarnaast al zou hij echt PS5 hebben, waarom via Bol voor 550 verkopen? Dan betaalt hij BTW en moet hij aan Bol een commissie afdragen.

• Zymotic2007
Ik vertrouw er niets van:

Gegevens Flex Delta Mechanics
Kvk nummer76272346
BrancheLeggen van rioleringen, buizen en pijpleidingen; aanleg van bronbemaling
Soort inschrijvingHoofdvestiging
Werkzame personen1 werknemer
AdresMoerkerkestraat 143B
3081RT Rotterdam

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
[...]

Ja, bij een geschil zal je het geld van Bol krijgen die het zelf uit gaat vechten met de 3e partij. Je doet de koop formeel ook gewoon bij Bol. Dat is het principe van hun 3e-partij-gebeuren en heb ik helaas al 3x aan moeten spreken in de afgelopen jaren. Telkens kreeg ik na een mailtje naar Bol direct het geld terug.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennisdn op 29-11-2020 10:07 ]

• Sapphire-Aces
Dennisdn schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:06:
[...]

Ja, bij een geschil zal je het geld van Bol krijgen die het zelf uit gaat vechten met de 3e partij. Je doet de koop formeel ook gewoon bij Bol. Dat is het principe van hun 3e-partij-gebeuren en heb ik helaas al 3x aan moeten spreken in de afgelopen jaren. Telkens kreeg ik na een mailtje naar Bol direct het geld terug.
Bol staat natuurlijk wel garant voor zijn verkopers. Ik ben benieuwd. Hou jullie op de hoogte

• Zymotic2007
Het is alleen de vraag hoe lang je moet wachten op je geld. Levertijd is 1 tot 2 weken. Maar wel met de aantekening dat het langer kan gaan duren. Misschien wacht deze "verkoper" wel tot dat ze vrij verkrijgbaar zijn en gaat dan met 50 winst alle orders verkopen.

• GW1992
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 03-06-2021
Sapphire-Aces schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:09:
[...]

Bol staat natuurlijk wel garant voor zijn verkopers. Ik ben benieuwd. Hou jullie op de hoogte
Nee Bol staat niet garant voor zijn verkopers. Lees de voorwaarden mbt 3de partijen bij Bol maar eens. Die 1-2 weken levertijd, dan heeft de verkopende partij het geld van Bol al ontvangen en verdere afhandeling loopt dan tussen jou en het riolering bedrijf.

Je moet het zelf weten, maar dit ziet er echt uit als too good to be true.

• Sapphire-Aces
GW1992 schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:11:
[...]

Nee Bol staat niet garant voor zijn verkopers. Lees de voorwaarden mbt 3de partijen bij Bol maar eens. Die 1-2 weken levertijd, dan heeft de verkopende partij het geld van Bol al ontvangen en verdere afhandeling loopt dan tussen jou en het riolering bedrijf.

Je moet het zelf weten, maar dit ziet er echt uit als too good to be true.
Ik heb net ook nog even gekeken of het te annuleren valt. Maar dit kan niet meer omdat het al verzonden zou zijn. Dit betwijfel ik ook. Ga er maar eens een telefoontje aan wagen. Bedankt voor jullie reacties. Happy hunting.

• Djores
Sapphire-Aces schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:16:
[...]

Ik heb net ook nog even gekeken of het te annuleren valt. Maar dit kan niet meer omdat het al verzonden zou zijn. Dit betwijfel ik ook. Ga er maar eens een telefoontje aan wagen. Bedankt voor jullie reacties. Happy hunting.
Ik hoop dat het goed komt, succes.

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:39
Bol.com is een mooie webshop redelijk rap om zeep aan het helpen met alle louche aanbieders die er te vinden zijn. Je bent inmiddels langer bezig om uit te zoeken waar je artikel vandaan komt en of de leverancier betrouwbaar is dan dat je naar het artikel zoekt.

Omgekeerde geld al jaren voor marktplaats. Daar moet je tussen alle landelijke aanbieders, die iets wat een klein beetje lijkt op wat je zoekt, goed zoeken naar de particulieren die echt hebben wat je zoekt.

Beide knap waardeloos

• ajaxkoen93
Volgens de klantenservice is het kopen bij deze verkopen volkomen veilig..

En ook zal het even duren voordat de site weer refreshed is zodat hij weer op niet leverbaar staat aangezien je hem nu niet meer in je winkelmandje kan zetten.

• Hotwheels
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-11 14:17
Ik kan deze niet in mijn mandje krijgen bij Bol.com

• Sapphire-Aces
Djores schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:20:
[...]

Ik hoop dat het goed komt, succes.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tCPvWvSbkUxetGIiiZxxh6RzeVs=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GnamriWScKdsbusMPOtvItiw.jpg?f=fotoalbum_large

Bol heeft me gerust gesteld.

• ajaxkoen93
Hotwheels schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:31:
Ik kan deze niet in mijn mandje krijgen bij Bol.com
Klopt, is uitverkocht.
Moeten wachten tot de site refreshed is dus word hij weer op niet leverbaar gezet.

• Baska88
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 05-12 20:08
ajaxkoen93 schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:33:
[...]

Klopt, is uitverkocht.
Moeten wachten tot de site refreshed is dus word hij weer op niet leverbaar gezet.
Toch vreemd want normaal gebeurt dit direct?

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 09:03:
[...]

Ik ben benieuwd! Dan moet ik jouw posts vandaag en morgen maar in de gaten houden haha, want moet dan toch wel uiterlijk morgen verstuurd worden. Al vind ik dat zelfs nog krap voor dinsdag.

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12 12:34
Zou er dan niemand bij Bol bij de fraude-afdeling zitten die denkt dat dit niet klopt. Die consoles zijn nergens te krijgen. Maar ineens staat er een verkoper op Bol die slechts met 5 tientjes winst die dingen vanuit een sociale huurwoning in Rotterdam gaat verkopen. 8)7

• Djores
Baska88 schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:34:
[...]

Zal wel een scalper groep zijn met 3000 ps5 8)7

Verwijderd

Celeone schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:38:
[...]

Ik ben benieuwd! Dan moet ik jouw posts vandaag en morgen maar in de gaten houden haha, want moet dan toch wel uiterlijk morgen verstuurd worden. Al vind ik dat zelfs nog krap voor dinsdag.
Ik vind het sinds donderdag al krap worden maar zodra ik wat weet gooi ik het in de groep. Ik heb wel gezien dat ze best snel zijn qua transport soms dus er is hoop.

• ajaxkoen93
Baska88 schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:34:
[...]

Klopt, volgens de klantenservice lag dit puur aan omdat het via een externe verkoper gaat dat het refreshen langer kan duren ofzo...

• Epixx1337
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10-12-2023
Verwijderd schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:41:
[...]

Ik vind het sinds donderdag al krap worden maar zodra ik wat weet gooi ik het in de groep. Ik heb wel gezien dat ze best snel zijn qua transport soms dus er is hoop.
Same. Dinsdag verwacht. Met Youri's bestelling was het ook snel. 24 uur nadat hij T&T ontving was het al thuis geleverd. Dus komt wel goed, zolang we maandag wat horen.

Verwijderd

Met de grote nadruk hier op.
Aan de andere kant, als de verhalen kloppen dat er volgende week een nieuwe lading PS5's komt zal het alsnog niet heel lang meer duren denk ik toch?

• timpie81
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 06:52
Wat is het hier ineens heerlijk rustig nu niet iedereen elke minuut hun Amazon shipping status deelt.

• Pricecheck
Mocht iemand het toch aandurven, hij is weer te bestellen bij Bol.com via een partner

[ Voor 52% gewijzigd door Pricecheck op 29-11-2020 11:14 ]

• Misiek
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Pricecheck schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:13:
Mocht iemand het toch aandurven, hij is weer te bestellen

Bekijk Sony PlayStation 5 Console op: https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp
Dit werkt voor mij nog steeds niet, maar eerlijk gezegd durf ik hem ook niet aan.

• ajaxkoen93
Mocht iemand het toch aandurven, hij is weer te bestellen bij Bol.com via een partner
Nee hoor.. werkt nog steeds niet haha
Nogmaals is uitverkocht en duurt even voordat hij van de site verwijderd is.

[ Voor 13% gewijzigd door ajaxkoen93 op 29-11-2020 11:18 ]

• Timmetey
  • Laatst online: 03-02-2021
Iemand toevallig enig idee wanneer en waar binnenkort weer PS5's besteld kunnen worden?
Heb ergens gelezen dat ze in de week van 30 november, vanaf morgen dus, weer voorraad schijnt op te duiken.
Nu ben ik wel benieuwd bij welke retailers dit ter sprake komt en wanneer, mocht iemand meer info hebben hierover quote me dan maar eventjes..! _/-\o_

• Vegetto
  • Nu online
Dude kom aub met correcte of anders geen info

• ajaxkoen93
Timmetey schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:19:
Iemand toevallig enig idee wanneer en waar binnenkort weer PS5's besteld kunnen worden?
Heb ergens gelezen dat ze in de week van 30 november, vanaf morgen dus, weer voorraad schijnt op te duiken.
Nu ben ik wel benieuwd bij welke retailers dit ter sprake komt en wanneer, mocht iemand meer info hebben hierover quote me dan maar eventjes..! _/-\o_
Tot nu toe heeft alleen bol.com laten weten dat ze begin december nieuwe voorraad verwachten.
Dat is dus aankomende week.

Voor de rest heeft niemand nog wat laten horen.

• Djores
Timmetey schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:19:
Gewoon de grote spelers in de gaten houden.
MM, amazon en bol.com (let wel op dat het bij amazon en bol ook vanuit henzelf is).
Evt. ook bcc in de gaten houden.

• Timmetey
ajaxkoen93 schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:25:
[...]

Tot nu toe heeft alleen bol.com laten weten dat ze begin december nieuwe voorraad verwachten.

Thanks voor je snelle bericht, hier ben ik ook van op de hoogte. Hopelijk horen we zsm meer informatie over een geschatte datum en tijdstip.

• Oskitz85
  • Laatst online: 31-03-2021
[...]

En ik hoop vooral niet dat ze vooraf gaan communiceren exact wanneer ze in de verkoop gaan, dan wordt het weer zo'n slachtveld...

• Timmetey
Djores schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:27:
[...]

Gewoon de grote spelers in de gaten houden.
MM, amazon en bol.com (let wel op dat het bij amazon en bol ook vanuit henzelf is).
Evt. ook bcc in de gaten houden.
Thanks, heb alle sites en Twitter kanalen alweer opengezet om niets te missen.
Heel erg benieuwd of het me een tweede keer lukt om een bestelling te plaatsen die wel geleverd gaat worden... maar we gaan het weer meemaken.

• ajaxkoen93
Oskitz85 schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:27:
[...]

En ik hoop vooral niet dat ze vooraf gaan communiceren exact wanneer ze in de verkoop gaan, dan wordt het weer zo'n slachtveld...
Dit hoop ik ook... En hopen dat ze een +1000 stuks krijgen ofzo, zodat het niet weer binnen 5sec uitverkocht is.

• JSTPS
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online
Sapphire-Aces schreef op zondag 29 november 2020 @ 10:16:
[...]

Dit probleem heeft bol.com al jaren. Laptops, Playstations, van alles wordt aangeboden door oplichters die nooit de intentie hebben om te leveren, alleen geld innen. Het direct op "verzonden" zetten is een trucje van de oplichter om de order vast te zetten. Misschien stellen ze zo het geld veilig.

Normaal krijg je het geld terug van bol.com, maar eigenlijk is dit je eigen schuld, en zou Bol hier niet voor op moeten draaien. Zou je aan een vreemde op straat 500 euro geven waarbij je de belofte krijgt op een later moment een product te ontvangen? Dat is hetzelfde, aangezien het een nieuw opgericht bedrijf is, zonder reviews, niet vindbaar op Google etc. Maarja, als Bol het eindelijk eens zat is zullen ze dit soort bedrijven vast niet zomaar meer laten verkopen op hun site. Zal een grote kostenpost zijn als ik zie hoe vaak het gebeurt.

• Timmetey
Oskitz85 schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:27:
[...]

Dit klopt wel wat je zegt, daar ben ik het gedeeltelijks wel mee eens. Maar om nu weer "24/7" als een zombie mijn F5-knop te moeten gaan slopen heb ik jammer genoeg geen tijd voor. Wat wel is, is dat de kans groter is om een bestelling te kunnen plaatsen als het onaangekondigd is inderdaad. Moge het geluk met ons zijn :+

• LordLynx
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-12 20:49
JSTPS schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:30:
[...]

Normaal krijg je het geld terug van bol.com, maar eigenlijk is dit je eigen schuld, en zou Bol hier niet voor op moeten draaien.
Ben ik het niet mee eens, zij laten een verkoper toe op hun platform (waar ze overigens dik geld aan verdienen door alle commissies van externe verkopers), je mag dan ook wel verwachten dat er enige betrouwbaarheid is van die verkopers.

• ajaxkoen93
LordLynx schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:33:
[...]

Ben ik het niet mee eens, zij laten een verkoper toe op hun platform (waar ze overigens dik geld aan verdienen door alle commissies van externe verkopers), je mag dan ook wel verwachten dat er enige betrouwbaarheid is van die verkopers.
Vanwege de commissie zou de Ps5 ook wel 550 euro kosten, anders verdiend die shop niets aan de Ps5..

• JoeBlack2k
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-12 22:44

JoeBlack2k

I Love Hilary

[...]

Dit probleem heeft bol.com al jaren. Laptops, Playstations, van alles wordt aangeboden door oplichters die nooit de bedoeling hebben om te leveren, alleen geld innen. Het direct op "verzonden" zetten is een trucje van de oplichter om de order vast te zetten. Misschien stellen ze zo het geld veilig.

Normaal krijg je het geld terug van bol.com, maar eigenlijk is dit je eigen schuld, en zou Bol hier niet voor op moeten draaien. Zou je aan een vreemde op straat 500 euro geven waarbij je de belofte krijgt op een later moment een product te ontvangen? Dat is hetzelfde, aangezien het een nieuw opgericht bedrijf is, zonder reviews, niet vindbaar op Google etc. Maarja, als Bol het eindelijk eens zat is zullen ze dit soort bedrijven vast niet zomaar meer laten verkopen op hun site. Zal een grote kostenpost zijn als ik zie hoe vaak het gebeurt.
Dit is gewoon dom gelul, ik doe zaken met Bol.com op de Bol.com website met een Bol.com factuur dat Bol.com besluit zaken te doen met derde partijen is leuk voor hun maar dat veranderd niets met mij overeenkomst met Bol.com

Hilary Duff 4-Life

• Oskitz85
Timmetey schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:31:
[...]

Dit klopt wel wat je zegt, daar ben ik het gedeeltelijks wel mee eens. Maar om nu weer "24/7" als een zombie mijn F5-knop te moeten gaan slopen heb ik jammer genoeg geen tijd voor. Wat wel is, is dat de kans groter is om een bestelling te kunnen plaatsen als het onaangekondigd is inderdaad. Moge het geluk met ons zijn :+
Dat is ook absoluut waar, maar (en ik weet niet of daar überhaupt sprake van is in Nederland) het zou wel iets verhelpen tegen bot aankopen.

Daarnaast ben ik gewoon zo ontzettend benieuwd hoeveel pre-orders Bol.com heeft verkocht. Ze zullen er nu ongetwijfeld minder gaan krijgen, ik denk zelfs maar 1/3 van dat aantal. Het zou een indicatie kunnen zijn hoe reëel het is er 1 te bemachtigen.

• Hims
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-04-2024
[...]

Is de rest echt zo heilig? Ik snap deze overweging behoorlijk. Ik vind zelf wel dat er een behoorlijke lijn zit tussen via bots zo veel mogelijk playstations binnenharken met als doel ze voor zo veel mogelijk geld te verkopen en mensen die hem eerst voor zichzelf kopen, en dan aanbiedingen krijgen om hem voor het dubbele te verkopen.
Stel dat je net een TV hebt gekocht, en je buurman komt langs en wil hem voor het dubbele overkopen. Hoe vaak je m ook uitlegt dat hij hem ook in de wiwnkel kan kopen, over een tijdje, wanneer ook, hij wil het blijven doen. Doe je het dan ook niet, of ga je er dan toch over nadenken?
Ik begrijp het idee maar al te goed wat ze hebben, en tenzij je al 10 jaar een goed betaalde baan hebt, is 500 euro toch een prima bedrag om een paar maand voor te wachten..
Blijft wel staan dat je dus inlevert op het verwachte kunnen genieten van je nieuwe ps5, en dat doet ze wel pijn. Los van dat ze zullen genieten van 500 euro waar ze andere dingen mee kunnen doen..

Maar goed, laten we er maar over ophouden, sorry:p

• Timmetey
Oskitz85 schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:36:
[...]

Dat is ook absoluut waar, maar (en ik weet niet of daar überhaupt sprake van is in Nederland) het zou wel iets verhelpen tegen bot aankopen.

Daarnaast ben ik gewoon zo ontzettend benieuwd hoeveel pre-orders Bol.com heeft verkocht. Ze zullen er nu ongetwijfeld minder gaan krijgen, ik denk zelfs maar 1/3 van dat aantal. Het zou een indicatie kunnen zijn hoe reëel het is er 1 te bemachtigen.
Daar vrees ik zelf ook voor, het zal vast en weer een chaotisch zooitje worden...
Maar wat ik me vooral afvraag, mocht je een PS5 bestelling in de pocket krijgen, wanneer de tweede levering dan plaats zal gaan vinden.

• DonSleutel
[...]

Las net op Twitter dat CB 2e week december voorraad verwacht

• Oskitz85
DonSleutel schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:44:
[...]

Haha, mijn schoentje staat nog ;-)

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
[...]

Ja, 20 ps5's die verloot zal worden onder 10000000 mensen.
hype!

• ajaxkoen93
[...]

Okeoke, maar die worden verloot onder de 75k inzendingen.

• Djores
dragonwith schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:45:
[...]

Ja, 20 ps5's die verloot zal worden onder 10000000 mensen.
hype!
volgens mij ging het om 200 op 80.000, nog steeds weinig kans maar stukken beter dan 20 op 10.000.000

• DonSleutel
Oskitz85 schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:44:
[...]

Haha, mijn schoentje staat nog ;-)
Zelfde hier! Daar zullen we komende week wat over horen volgens de ontvangen mail.

• dragonwith
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 11-03 19:39
Djores schreef op zondag 29 november 2020 @ 11:49:
[...]

volgens mij ging het om 200 op 80.000, nog steeds weinig kans maar stukken beter dan 20 op 10.000.000
0,0025% kans dat je ''wint'' _O- _O- _O-

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 17:26
[...]

Dit probleem heeft bol.com al jaren. Laptops, Playstations, van alles wordt aangeboden door oplichters die nooit de bedoeling hebben om te leveren, alleen geld innen. Het direct op "verzonden" zetten is een trucje van de oplichter om de order vast te zetten. Misschien stellen ze zo het geld veilig.

Je doet zaken met bol de factuur alles goed via bol.
Bol zal in dit geval de aanspreekpunt zijn en zijn verantwoordelijk voor de schade.

Heb het idee dat verkopers daar niet goed worden gecheckt.
Pagina: 1 ... 274 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord