• jesha
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 10-11 13:25
Baxman schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:48:
Net bij MM Eindhoven Centrum geweest om wat informatie te vragen voor de winkelbestellingen. De MM's krijgen volgende week de tweede batch binnen, de derde batch komt ook nog vóór de Kerst. Verkoper dacht dat dit landelijk was. Wel is duidelijk geworden dat de Digital beduidend minder binnen gaat komen, verhouding van vorige keer wordt dus schever nu met relatief gezien meer standard dan digital. Bij MM Centrum kwamen er 6 Digital. Een minder groot filiaal (Ekkersrijt bijvoorbeeld) gaat er minder krijgen dan. Ik sta 4e of 5e op de lijst bij Ekkersrijt voor Digital, dus mijn verwachting ligt nu rond 15 december. Maar ik sjees zo nog even naar Ekkersrijt of ze daar ook precieze aantallen hebben. Ik vind het niet erg om te wachten, maar de onwetendheid bezorgt me stress.
Er is best een kans dat de medewerker maar wat zegt om men te sussen, maar ik hoop dat het waar is.
Zelf heb ik ook een preorder bij MM almere lopen voor disc edition

• DonSleutel
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-03-2022
Steph94 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:58:
[...]

Vind alleen zo raar dat andere MM's het niet weten wanneer de tweede batch komt. Gister langs zaandam geweest en ze wisten van niks 8)7
De ene bedrijfsleider is de andere niet ;)

• zspaulus
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 03-12 18:47
Ik heb net even gebeld met de klantenservice van de mediamarkt waar ik na 25 minuten wachttijd door een hele vriendelijke dame te woord werd gestaan.

Ik had op 18 November 23:07 een Disk versie online besteld en betaald. Deze zou de volgende dag worden geleverd, maar de status stond sindsdien op "Bestelling vertraagd".

Ze kon me helaas niet vertellen wanneer de bestelling wel geleverd zou worden, maar verzekerde me er wel van dat ik bij de eerst volgende levering zou zitten. Gelukkig niet geannuleerd of iets dergelijks.

Geduldig wacht ik af...

[img]http://card.mygamercard.net/cylinder/ZSPaulus.png[/img]

• Steph94
  • Laatst online: 07-12-2020
DonSleutel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:59:
[...]

De ene bedrijfsleider is de andere niet ;)
Klopt vind alleen vreemd, is ook niks aangegeven op de site of twitter of iets vandaar. |:(

• DonSleutel
Steph94 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:01:
[...]

Klopt vind alleen vreemd, is ook niks aangegeven op de site of twitter of iets vandaar. |:(
Eens, mag best wat meer openheid richting consument. Was met de online pre-orders ook al zo.

• Robbie VB
  • Laatst online: 29-11-2020
Voor de mensen die bij Amazon.de hebben besteld, heb een telegramchat aangemaakt om elkaar op de hoogte te brengen van eventuele vorderingen! Hier de link: https://t.me/joinchat/AAAAAEbgM76OB0DqMHHOVA

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
zspaulus schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:59:
Ik heb net even gebeld met de klantenservice van de mediamarkt waar ik na 25 minuten wachttijd door een hele vriendelijke dame te woord werd gestaan.

Ik had op 18 November 23:07 een Disk versie online besteld en betaald. Deze zou de volgende dag worden geleverd, maar de status stond sindsdien op "Bestelling vertraagd".

Ze kon me helaas niet vertellen wanneer de bestelling wel geleverd zou worden, maar verzekerde me er wel van dat ik bij de eerst volgende levering zou zitten. Gelukkig niet geannuleerd of iets dergelijks.

Geduldig wacht ik af...
Ah okeee ben benieuwd. Ik heb er ook eentje zelfde tijd besteld. Zelfde verhaal.

En maar wachten..

Heb nu 3 orders openstaan.

Pre order bij MM Den Bosch. Op 17 september geplaatst.
MM webshopbestelling van 18-11,23:09
Amazon DE webshopbestelling met verwachte leverdatum 19-22 december.

Er zal er een keer eentje komen :*)

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
DjangoBangahri schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:09:
[...]

Ah okeee ben benieuwd. Ik heb er ook eentje zelfde tijd besteld. Zelfde verhaal.

En maar wachten..

Heb nu 3 orders openstaan.

Pre order bij MM Den Bosch. Op 17 september geplaatst.
MM webshopbestelling van 18-11,23:09
Amazon DE webshopbestelling met verwachte leverdatum 19-22 december.

Er zal er een keer eentje komen :*)
En als er meer komen, jezelf niet overgeven aan de darkside he, maar gewoon een maat of mede tweaker gunnen voor de normale prijs. :(:)

• GRIEZMAN
  • Laatst online: 11-06-2021
Smits360 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:07:
[...]

Ja hoe kwam je aan die melding? Kreeg je een mail of zelf contact opgenomen? Dat laatste moet je dus ook gewoon niet doen ghehe
Gewoon rustig wachten heb ook reservering van 0 euro alles wordt afgeschreven zodra het verstuurd

• GRIEZMAN
Evertt schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:01:
Net contact gehad met Amazon.fr

Hallo,

Na een mislukte poging om de kaart te verifiëren, wordt uw bestelling in de wacht gezet totdat de betaalmethode is bijgewerkt en de vereiste authenticatie is voltooid. Dit betekent dat u de bestelling kunt zien in Uw bestellingen, maar deze wordt pas verzonden als de verificatie is voltooid en uw betaling is geautoriseerd.

Als u de verificatie niet voltooit, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

Zie onze helppagina's voor meer informatie:

https://www.amazon.fr/gp/...l?nodeId=GY3EKFZ8RDXC32VN

Ik hoop dat je deze informatie nuttig vindt.

Snap er niks meer van ik zie 0 euro reservering staan van Amazon.fr en hun zeggen dat ze het bedrag niet kunnen afschrijven heb genoeg geld erop staan.
Gewoon rustig wachten heb ook reservering van 0 euro alles wordt afgeschreven zodra het verstuurd

Nu geef je hun alleen maar meer reden om de bestelling te annuleren

• ferrariking
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-10 19:49
Steph94 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:58:
[...]

Vind alleen zo raar dat andere MM's het niet weten wanneer de tweede batch komt. Gister langs zaandam geweest en ze wisten van niks 8)7
hopen komen voor kerstmis 23 binnen in Doetinchem !
wat dan sluit ik mijn op in kerstmis !

• Steph94
ferrariking schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:41:
[...]

Ik hoop volgende week al 8)7

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 11:28
ferrariking schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:41:
[...]

Same, heb hele jaar vakantie uitgesteld om straks enkele weken helemaal in games te verdiepen.

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Bulls schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:12:
[...]

En als er meer komen, jezelf niet overgeven aan de darkside he, maar gewoon een maat of mede tweaker gunnen voor de normale prijs. :(:)
Hahah mijn schoonbroer wilt er sowieso graag eentje.
Mocht ik die andere ook krijgen zal ik iedereen hier zeker niet vergeten :)

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-12 18:08
Mijn vezending bij amazon.de van mijn ps5 gaat in de stroomversnelling,

Aangemeld bij dhl en dinsdag bezorging , dat is andere koek dan 16 december.

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-12 13:25
Gandalf68 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:52:
Mijn vezending bij amazon.de van mijn ps5 gaat in de stroomversnelling,

Aangemeld bij dhl en dinsdag bezorging , dat is andere koek dan 16 december.
Wanneer heb je deze bestelling gedaan? Bevestigd gekregen om 14:19?

• Baxman
  • Laatst online: 04-06 12:17
Baxman schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:48:
Net bij MM Eindhoven Centrum geweest om wat informatie te vragen voor de winkelbestellingen. De MM's krijgen volgende week de tweede batch binnen, de derde batch komt ook nog vóór de Kerst. Verkoper dacht dat dit landelijk was. Wel is duidelijk geworden dat de Digital beduidend minder binnen gaat komen, verhouding van vorige keer wordt dus schever nu met relatief gezien meer standard dan digital. Bij MM Centrum kwamen er 6 Digital. Een minder groot filiaal (Ekkersrijt bijvoorbeeld) gaat er minder krijgen dan. Ik sta 4e of 5e op de lijst bij Ekkersrijt voor Digital, dus mijn verwachting ligt nu rond 15 december. Maar ik sjees zo nog even naar Ekkersrijt of ze daar ook precieze aantallen hebben. Ik vind het niet erg om te wachten, maar de onwetendheid bezorgt me stress.
Net in Ekkersrijt geweest. Daar konden ze niks zeggen over wanneer, maar wel dat er 72 SE binnenkomen en slechts 4 DE. Pfoe. Ik sta echter tweede op de wachtlijst, dus het moet heel gek lopen moet dit misgaan! Mensen die zich nu inschrijven kunnen maart een PS5 verwachten! Ze konden me geen beloftes maken, maar de kans is dus redelijk groot dat ik volgende week Spider-Man aan het spelen ben.

• Hims
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 08-04-2024
Baxman schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:57:
[...]

Net in Ekkersrijt geweest. Daar konden ze niks zeggen over wanneer, maar wel dat er 72 SE binnenkomen en slechts 4 DE. Pfoe. Ik sta echter tweede op de wachtlijst, dus het moet heel gek lopen moet dit misgaan! Mensen die zich nu inschrijven kunnen maart een PS5 verwachten! Ze konden me geen beloftes maken, maar de kans is dus redelijk groot dat ik volgende week Spider-Man aan het spelen ben.
Zo veel in Ekkersrijt? Wauw, ik had daar moeten bestellen. Da's best wel wat. Hopen dat de rest ook wat krijgt dan.. Maart klinkt wel ver weg. Bol.com etc ook maar in de gaten houden dan. Thanks!

• Gandalf68
  • Laatst online: 01-12 18:08
HeRSteiN schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:57:
[...]

Wanneer heb je deze bestelling gedaan? Bevestigd gekregen om 14:19?
19 november ergens besteld rond die tijd.

Precieze tijd kan ik niet terugvinden ...

• aeon1080
  • Laatst online: 28-11-2020
Hims schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:59:
[...]

Zo veel in Ekkersrijt? Wauw, ik had daar moeten bestellen. Da's best wel wat. Hopen dat de rest ook wat krijgt dan.. Maart klinkt wel ver weg. Bol.com etc ook maar in de gaten houden dan. Thanks!
Ik snap dit echt niet. Toen ik een week geleden bij een van die kerels een PS5 wilde bestellen en aan hem vroeg welke het eerst zou komen, rekening houdend met nieuwe batches, raadde hij de DE aan.. En nu dit :|

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-12 13:25
Gandalf68 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:04:
[...]

19 november ergens besteld rond die tijd.

Precieze tijd kan ik niet terugvinden ...
Ik heb steeds leverdatum: 15dec-17dec. Merk dat er net wat Tweakers die via amazon.DE besteld hebben toch snellere datums krijgen. Ik mis juist deze lijst nog :(
Ben wel blij voor je! :*)

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-12 23:18
aeon1080 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:05:
[...]

Ik snap dit echt niet. Toen ik een week geleden bij een van die kerels een PS5 wilde bestellen en aan hem vroeg welke het eerst zou komen, rekening houdend met nieuwe batches, raadde hij de DE aan.. En nu dit :|
Precies dat! Ik was dinsdag bij MM Ekkersrijt en een van de kerels raadde mij de Digital versie aan omdat de Disk storm loopt. Nu horen we dat zij er maar 4(!) krijgen?

• DonSleutel
[...]

Dus 1 MM filiaal krijgt ongeveer 1/3 van wat een BCC of CB krijgt in totaal. Redelijk duidelijk welke winkels de grote spelers zijn in het verhaal PS5

• Djores
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 18-06 11:28
DonSleutel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:36:
[...]

Dus 1 MM filiaal krijgt ongeveer 1/3 van wat een BCC of CB krijgt in totaal. Redelijk duidelijk welke winkels de grote spelers zijn in het verhaal PS5
En dan nog x49

• Smits360
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 00:31

• DonSleutel
Precies mijn punt. Als je voor de kerst nog kans wilt maken moet je je dus focussen op MM, bol of Amazon. Scheelt weer verkopers in de gaten houden

• ferrariking
Djores schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:46:
[...]

Same, heb hele jaar vakantie uitgesteld om straks enkele weken helemaal in games te verdiepen.
ik niet haha
maar heb wel 4 dagen vrij met kerstmis gewoon en ja je kan toch niet echt wat doen met kerstmis dus hoop ik dat ik mijn ps5 heb :P

• ferrariking
DonSleutel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:36:
[...]

ik wacht niet dat ik hem krijg volg week heb jammer genoeg staat 23 op lijst voor cd versie
denk dat Doetinchem er maar 15 krijgt (ze krijgen er 19 nov 22 :P )

[ Voor 3% gewijzigd door ferrariking op 27-11-2020 16:51 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
[...]

Ik heb op 10 oktober bij MM mijn bestelling in Breda gedaan en toen werd ook al maart genoemd. Ze kletsen ook maar uit de nek daar, vooral omdat ze helemaal niet weken of maanden van tevoren weten wanneer en hoeveel ze gaan krijgen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Sjuuls92
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 08:54
Zijn er mensen hier die een pre order hebben staan bij mm Zwolle en weten hoeveel ze binnen krijgen in december?

• Vegetto
  • Laatst online: 19:34
Lekker Ventje schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:51:
[...]

Ik heb op 10 oktober bij MM mijn bestelling in Breda gedaan en toen werd ook al maart genoemd. Ze kletsen ook maar uit de nek daar, vooral omdat ze helemaal niet weken of maanden van tevoren weten wanneer en hoeveel ze gaan krijgen.
volgens mij klopt daar ook helemaal niks van, mede idd omdat ze het niet weten, maart lijkt me echt bizar als dat echt zo zou zijn...

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-11 08:06
Vegetto schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:54:
[...]

volgens mij klopt daar ook helemaal niks van, mede idd omdat ze het niet weten, maart lijkt me echt bizar als dat echt zo zou zijn...
Misschien dat ze het wel weten maar ze willen het gewoon niet zeggen. Ik heb een disc editie op 18 november via de online webshop gekocht maar daar willen ze ook geen informatie over geven wanneer online dan weer voorraad krijgt.

• samhouwlo
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 16-04-2021
Het lijkt wel alsof opeens het balkje bij amazon.de steeds sneller gaat. Besteld op 19 november om 14:18, en nog steeds geplande levering uiterlijk 16 december, maar waar het wel meer dan een week duurde voor het eerste streepje vol was, is het tweede streepje vandaag binnen een paar uur 'vol' en begint hij al bijna bij het derde streepje...
Maar ik weet niet per se of dat heel veel zegt?

• Vizjee
  • Laatst online: 11:44
samhouwlo schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:01:
Het lijkt wel alsof opeens het balkje bij amazon.de steeds sneller gaat. Besteld op 19 november om 14:18, en nog steeds geplande levering uiterlijk 16 december, maar waar het wel meer dan een week duurde voor het eerste streepje vol was, is het tweede streepje vandaag binnen een paar uur 'vol' en begint hij al bijna bij het derde streepje...
Helemaal niets, willen je het gevoel geven dat er aan gewerkt wordt.. echter zijn de echte dingen die ze doen gelijk een stap verder (vaak door middel van een scan).

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-11 17:50
reinierkramer schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:56:
[...]

Misschien dat ze het wel weten maar ze willen het gewoon niet zeggen. Ik heb een disc editie op 18 november via de online webshop gekocht maar daar willen ze ook geen informatie over geven wanneer online dan weer voorraad krijgt.
Ze weten het niet want tegen mij zeiden ze maart om er meteen aan toe te voegen dat ze niet weten hoeveel ze gaan krijgen. Dus dan kun je helemaal niets zeggen over een levertijd.
Het blijft gewoon afwachten en ik merk het wel, als ie er maar is voor GT7 uitkomt :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• samhouwlo
Vizjee schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:03:
[...]

Helemaal niets, willen je het gevoel geven dat er aan gewerkt wordt.. echter zijn de echte dingen die ze doen gelijk een stap verder (vaak door middel van een scan).
Dus als het pakket klaar is gemaakt voor verzending, kan de status al worden aangepast naar Verzonden zonder dat het hele balkje eerst is gekleurd zeg maar?
Jammer, ik had gehoopt dat het om een of andere reden opeens wat sneller was gegaan :(

• Celeone
  • Laatst online: 28-02-2023
samhouwlo schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:01:
Bij mij stond het balkje binnen 24 uur vol tot de laatste kwart van het laatste streepje... waar hij sindsdien al vier dagen op vast staat. Dacht eerst dus nog dat het lekker vlot ging, maar niet dus. :D Wel Amazon FR in plaats van DE.

• Vizjee
  • Laatst online: 11:44
samhouwlo schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:06:
[...]

Dus als het pakket klaar is gemaakt voor verzending, kan de status al worden aangepast naar Verzonden zonder dat het hele balkje eerst is gekleurd zeg maar?
Jammer, ik had gehoopt dat het om een of andere reden opeens wat sneller was gegaan :(
Helaas wel, ik zit in hetzelfde vakgebied vandaar ;) De PS5 komt vanzelf :)

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:33
aeon1080 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:05:
[...]

Tsjah, had je maar vooraf moeten inlezen. Vanaf het begin werd overal duidelijk aangegeven dat de DE editie heel weinig op voorraad wordt afgegeven. Meerdere posts van te vinden.

• samhouwlo
Vizjee schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:07:
[...]

Helaas wel, ik zit in hetzelfde vakgebied vandaar ;) De PS5 komt vanzelf :)
Ach, als-ie uiteindelijk maar komt ben ik allang al blij inderdaad. Ik had hem via Amazon.fr uiterlijk woensdag al gehad waarschijnlijk, maar helaas is de betaling daar mislukt (meerdere manieren geprobeerd) en omdat ze geen oplossing konden vinden is-ie geannuleerd. Dus dat het zich via amazon.de enigszins ontwikkelt is altijd nog beter dan niks ;)

• Mathijn76
  • Laatst online: 06-08-2021
Sjuuls92 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:51:
Zijn er mensen hier die een pre order hebben staan bij mm Zwolle en weten hoeveel ze binnen krijgen in december?
Ik heb een pre-order MM Zwolle. Ik ben verleden week in de winkel geweest en ze hadden 46 disc en 14 digitaal gekregen meen ik. Ik stond 70 op de lijst voor disc en nu ergens in de 20 :)
Ik hoop zo dat een mooie lading disk gaan krijgen,

• bman2008
  • Laatst online: 06-12-2022
Ik ben net bij MM Alexandrium geweest, die kregen in de eerste ronde 80 disk versies binnen. Ze krijgen de komende weken er nog 30 binnen. Ik sta nu op nummer 93 dus dat wordt waarschijnlijk pas volgend jaar.

• ferrariking
Mathijn76 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:17:
[...]

Ik heb een pre-order MM Zwolle. Ik ben verleden week in de winkel geweest en ze hadden 46 disc en 14 digitaal gekregen meen ik. Ik stond 70 op de lijst voor disc en nu ergens in de 20 :)
in doetichem kregen ze er maar 22 en ik staat nu 23 dus dat wordt krap :P

• Muchachooo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-11 15:52
Robbie VB schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:06:
Voor de mensen die bij Amazon.de hebben besteld, heb een telegramchat aangemaakt om elkaar op de hoogte te brengen van eventuele vorderingen! Hier de link: https://t.me/joinchat/AAAAAEbgM76OB0DqMHHOVA
Kan er ook iemand een maken voor MM? :+

• aeon1080
  • Laatst online: 28-11-2020
xminator schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:08:
[...]

Tsjah, had je maar vooraf moeten inlezen. Vanaf het begin werd overal duidelijk aangegeven dat de DE editie heel weinig op voorraad wordt afgegeven. Meerdere posts van te vinden.
Waarom lezen en reageren als je ook enkel kunt reageren? Goed bezig...

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:57
GRIEZMAN schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 15:37:
[...]

Nu geef je hun alleen maar meer reden om de bestelling te annuleren
Inderdaad. Ben veel te veel ongeduldig.
Maar heb bevestiging gekregen van Amazon dat alles in orde is.

• Ingrid1986
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-05-2023
Is wel bizar toch. Dat MM zoveel consoles krijgt, terwijl Coolblue er bij start maar 180 kreeg en naar hun zeggen later nog eens 200. Beetje scheve marktverdeling wel.

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-12 20:26
Ingrid1986 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:13:
Is wel bizar toch. Dat MM zoveel consoles krijgt, terwijl Coolblue er bij start maar 180 kreeg en naar hun zeggen later nog eens 200. Beetje scheve marktverdeling wel.
Dat zegt denk ik meer over hoe serieus coolblue hun game divisie neemt

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:33
Ingrid1986 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:13:
Omdat Cb ze eerst aan haar medewerkers heeft aangeboden.

• Sjuuls92
  • Laatst online: 08:54
Mathijn76 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:17:
[...]

Ja die aantallen wist ik al, maar ik ben benieuwd hoeveel ze nu binnen krijgen 2e batch. Ik stond namelijk op plek nummer 99 1e batch. Waarschijnlijk moet ik wachten tot begin volgend jaar. ;)

• DonSleutel
Is er iemand al wat wijzer geworden over online verkoop? Wanneer dit weer van start gaat en of MM ook nog online gaat verkopen?

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Cordon

Lievelings jankert

DonSleutel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:14:
Is er iemand al wat wijzer geworden over online verkoop? Wanneer dit weer van start gaat en of MM ook nog online gaat verkopen?
Wanneer het weer gaat gebeuren, weet niemand. Maar MM zal wel effe duren, ze hebben een behoorlijke lijst reserveringen

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
DonSleutel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:14:
Playstation nederland gaf op twitter aan dat er onderweg is. Maar ja, wanneer en hoeveel precies....

• reinierkramer
Cordon schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 19:49:
[...]

Wanneer het weer gaat gebeuren, weet niemand. Maar MM zal wel effe duren, ze hebben een behoorlijke lijst reserveringen
Online staat los van de winkels dus ja dat zal ook wel binnenkort weer los gaan.

• Bulls
reinierkramer schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:12:
[...]

Online staat los van de winkels dus ja dat zal ook wel binnenkort weer los gaan.
1000 bots die meteen tegelijk de orders plaatsen waardoor de site even hapert, en dat alles weg is. Beetje als Diablo op internet spelen op hardcore, en met een lag spike, na een paar tellen zien dat je dood bent

• reinierkramer
Bulls schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:23:
[...]

1000 bots die meteen tegelijk de orders plaatsen waardoor de site even hapert, en dat alles weg is. Beetje als Diablo op internet spelen op hardcore, en met een lag spike, na een paar tellen zien dat je dood bent
Prima ik heb al een order bij de media markt online 😜dus ja als ze voorraad hebben krijg ik eerst.

• Viper50
  • Laatst online: 04-12-2020
reinierkramer schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:31:
[...]

Prima ik heb al een order bij de media markt online 😜dus ja als ze voorraad hebben krijg ik eerst.
Wanneer had je besteld?

• reinierkramer
18 november al

• Viper50
Waren ze toen op voorraad? ;)

• DonSleutel
Laten we hopen dat het de normale mens ook lukt een bestelling te plaatsen ipv alleen maar bots

• reinierkramer
Viper50 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:33:
[...]

Waren ze toen op voorraad? ;)
Ja 1 dag voor de release ik was toen de eerste die zo'n beetje bestelde maar doordat ik na het betalen het betaal scherm open liet staan kreeg ik pas later een order bevestiging en werd mijn bestelling vertraagd. Daardoor wel een hoop mensen aan een PlayStation kunnen helpen door in de groepen te reageren die hebben hem al wel 🙈 maar er is dus ook een groepje die hem nog niet heeft.

• Viper50
reinierkramer schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:37:
[...]

Ja 1 dag voor de release ik was toen de eerste die zo'n beetje bestelde maar doordat ik na het betalen het betaal scherm open liet staan kreeg ik pas later een order bevestiging en werd mijn bestelling vertraagd. Daardoor wel een hoop mensen aan een PlayStation kunnen helpen door in de groepen te reageren die hebben hem al wel 🙈 maar er is dus ook een groepje die hem nog niet heeft.
Aa oke, dat moet wel goedkomen dat weet ik zeker! Heb hem ook in mijn winkelmandje maarja beide mogelijkheden natuurlijk niet mogelijk:D ik kan stap 1 adres en stap 3 betaling wel laten vinken maar stap 2 bij de levering is het een probleem. Had gehoopt dat er een lek was waardoor ik gewoon een bestelling kon plaatsen.

• reinierkramer
Viper50 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:41:
[...]

Aa oke, dat moet wel goedkomen dat weet ik zeker! Heb hem ook in mijn winkelmandje maarja beide mogelijkheden natuurlijk niet mogelijk:D ik kan stap 1 adres en stap 3 betaling wel laten vinken maar stap 2 bij de levering is het een probleem. Had gehoopt dat er een lek was waardoor ik gewoon een bestelling kon plaatsen.
Nou soms word hie even open gegooid dus ja het is weer afwachten 😜

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:03
xminator schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:08:
[...]

De PS5 DE is wel minder populair dan de disk. Dat zag je bij Bol.com, maar zie je ook op bijvoorbeeld Marktplaats, daar zie je veel vraag naar de disk.
xminator schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:38:
[...]

Is dat echt zo? Of heb je dat van horen zeggen?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• paulvitesse
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 25-11 18:21
xminator schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 18:38:
[...]

Dat is echt bullshit. Medewerker van CB zat hier ook nog op het forum. Moest ook gewoon z'n schoen zetten.

• Julianj
  • Laatst online: 18-11 14:38
paulvitesse schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:57:
[...]

Dat is echt bullshit. Medewerker van CB zat hier ook nog op het forum. Moest ook gewoon z'n schoen zetten.
Ik heb een ps5 verkocht aan een medewerker van Coolblue die naar eigen zeggen een hoge functie bij Coolblue had.

• GRIEZMAN
Evertt schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 17:59:
[...]

Inderdaad. Ben veel te veel ongeduldig.
Maar heb bevestiging gekregen van Amazon dat alles in orde is.
Mooi hebben ze het laten staan op €0 of is het afgeschreven.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:57
GRIEZMAN schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 21:14:
[...]

Mooi hebben ze het laten staan op €0 of is het afgeschreven.
Er staat nog steeds een reservering open van €0.
Ik maak mij geen zorgen ik krijg de ps5 hopelijk nog voor de kerst.

Weet iemand hoe Amazon.fr wordt verstuurd via DHL of Postnl?

• Maurice_1984
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 06-12 12:34
Ik had gehoopt dat mijn DE bestelling van afgelopen maandag bij Amazon FR misschien toch wat sneller zou komen 18-19 december. Maar ik denk nu toch echt pas vanuit de medio december levering mijn PlayStation te gaan ontvangen. Al is dit vooruitzicht natuurlijk al een stuk beter als ik de gereserveerde aantallen van de MediaMarkt voorbij zie komen. Heeft iemand anders ook maandag de DE besteld en wat is daar de status van?

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Maurice_1984 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 21:42:
Ik had gehoopt dat mijn DE bestelling van afgelopen maandag bij Amazon FR misschien toch wat sneller zou komen 18-19 december. Maar ik denk nu toch echt pas vanuit de medio december levering mijn PlayStation te gaan ontvangen. Al is dit vooruitzicht natuurlijk al een stuk beter als ik de gereserveerde aantallen van de MediaMarkt voorbij zie komen. Heeft iemand anders ook maandag de DE besteld en wat is daar de status van?
Ik heb de disc version maandag besteld bij Amazon FR.
Leverdatum is 18-19 december.
Nog geen wijzigingen in de status op de website.

• Celeone
  • Laatst online: 28-02-2023
Ik kreeg net een mail en zag op mijn smartwatch PlayStation 5 in de titel staan, dus dacht gelijk: zou het Amazon zijn?! Maar het was Doritos met een code voor een maand PlayStation Plus (tijdje geleden gewonnen). Halve hartverzakking gelijk. De console zou woensdag moeten arriveren volgens de tracker dus ik verwacht dit weekend wel een mailtje dat hij is verstuurd eigenlijk.

Hebben de mensen die bij Amazon DE hebben besteld eigenlijk last van de staking die daar vandaag was? Dus levertijd ineens vertraagd en zo?

• bronstige
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 03-12 16:42
kw_nl schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 20:51:
[...]

De PS5 DE is wel minder populair dan de disk. Dat zag je bij Bol.com, maar zie je ook op bijvoorbeeld Marktplaats, daar zie je veel vraag naar de disk.
Ik heb 2 DE’s verkocht op MP en binnen een dag had ik voor beide ads 50 tot 100 reacties en allebei binnen een paar uur opgehaald.

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-12 21:54
HeRSteiN schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 16:07:
[...]

Ik heb steeds leverdatum: 15dec-17dec. Merk dat er net wat Tweakers die via amazon.DE besteld hebben toch snellere datums krijgen. Ik mis juist deze lijst nog :(
Ben wel blij voor je! :*)
Hier ook zo hoor. Besteld 19 november, levertermijn nog steeds 15-17 december.

• colorsone
  • Laatst online: 18:15
Celeone schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 22:15:
Ik kreeg net een mail en zag op mijn smartwatch PlayStation 5 in de titel staan, dus dacht gelijk: zou het Amazon zijn?! Maar het was Doritos met een code voor een maand PlayStation Plus (tijdje geleden gewonnen). Halve hartverzakking gelijk. De console zou woensdag moeten arriveren volgens de tracker dus ik verwacht dit weekend wel een mailtje dat hij is verstuurd eigenlijk.

Hebben de mensen die bij Amazon DE hebben besteld eigenlijk last van de staking die daar vandaag was? Dus levertijd ineens vertraagd en zo?
Zo anders ik wel, kreeg dezelfde mail om 21:53. Man man man 😂

• Darklight_93
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-12-2020
Ik heb een telegram groep voor MediaMarkt gemaakt.
https://t.me/joinchat/AAAAAFQVE1mBX7_VRrQRZg

[ Voor 29% gewijzigd door Darklight_93 op 28-11-2020 01:00 ]

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-12 19:59

ap3nr0ts

hoi

AeronNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 21:51:
[...]

Digital en Disk maandag besteld. Disk staat nog op 19 helaas. Digital al wel binnen sinds gisteren. Die wacht op een swap met Disk of tot zijn gijzeling voorbij is. :+ Er lijkt echt geen peil op te trekken met die levertijden.

• Santee
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 20:25
AeronNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 21:51:
[...]

Idem hier, maandag besteld en 18-19, nog geen updates.

• daanie32
  • Laatst online: 01-05 16:54
Ik kan niks typen in de chat

• Darklight_93
daanie32 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 00:09:
[...]

Ik kan niks typen in de chat
Nu wel?

• Darklight_93
Nieuwe link voor MediaMarkt Group https://t.me/joinchat/AAAAAFQVE1mBX7_VRrQRZg

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:54
de telegram bot is wel lekker aan et trippen

[ Voor 11% gewijzigd door Khayma op 28-11-2020 00:28 ]

• ajaxkoen93
  • Laatst online: 06-02-2021
Khayma schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 00:27:
Hartverzakking... Maar helaas iedere keer de digital.
Maar ook meteen niet op voorraad dus weet niet of het vals alarm is, of er komt letterlijk 1 exemplaar beschikbaar en is binnen miliseconden weg..

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-12 18:51
Khayma schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 00:27:
Dat was het inderdaad, maar toch heeft degene die de groep beheerd een grote pluim verdiend!

Enige vervelende voor ons is dat de telegram groep nu ook mensen buiten Tweakers bereikt.

• WinterX
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Sony wil nog meer consoles leveren tot eind van dit jaar. Waarschijnlijk voor de Kerst. Ik heb mijn console al verkocht maar ik denk er zijn grote kansen dat Sony gaat genoeg consoles leveren tot Januari.

Geen haast. Ik wilde alleen AC Valhalla spelen op dit moment. Demon's Souls vind ik ook leuk maar zeker niet voor 85 euro...

• ajaxkoen93
WinterX schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 01:38:
Sony wil nog meer consoles leveren tot eind van dit jaar. Waarschijnlijk voor de Kerst. Ik heb mijn console al verkocht maar ik denk er zijn grote kansen dat Sony gaat genoeg consoles leveren tot Januari.

Geen haast. Ik wilde alleen AC Valhalla spelen op dit moment. Demon's Souls vind ik ook leuk maar zeker niet voor 85 euro...
Oh dat zal zeker..
Maarja hoeveel krijgt Nederland er... Zeker weer stuk of 3000... Ruim +70000 mensen zijn nog opzoek.
Een tekort zul je nog maanden houden helaas.

• ajaxkoen93
Wulfric92 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 00:52:
[...]

Dat was het inderdaad, maar toch heeft degene die de groep beheerd een grote pluim verdiend!

Enige vervelende voor ons is dat de telegram groep nu ook mensen buiten Tweakers bereikt.
Ja klopt, en helaas kennen veel mensen de regels niet🤦‍♂️🤦‍♂️

• Banaan000
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-11 15:59
WinterX schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 01:38:

Nee ik ben ook vooral slachtoffer van de hype, hopelijk doet iemand rond december demons souls disk al van de hand voor niet te veel, zou leuk zijn

• JD88
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 18-02-2022
Ik heb iets gemist.... voor wat is deze? 🤔

• Pricecheck
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 12-10-2023
JD88 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 07:57:
[...]

Dit was voor de kleine voorraad die beschikbaar was via de mediamarkt gisteren avond

• Lennartvdg
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-06 13:50
Pricecheck schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 08:02:
[...]

Dit was voor de kleine voorraad die beschikbaar was via de mediamarkt gisteren avond
Heb ik gemist, lag net te pitten helaas. Heeft iemand een console kunnen kopen??

• DonSleutel
Lennartvdg schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 08:41:
[...]

Heb ik gemist, lag net te pitten helaas. Heeft iemand een console kunnen kopen??
Volgens mij niet. Zal ook geen echte voorraad geweest zijn vermoed ik. Vermoed meer om mensen met bots uit te kunnen sluiten wanneer de verkoop wel weer echt start.

• Darklight_93
JD88 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 07:57:
[...]

Dit is voor de 2e batch van MediaMarkt. Voor alle de nieuwe updates!

• flab007
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Pricecheck schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 08:02:
[...]

Ook die was al weer snel weg. Ik heb t nog binnen een minuut geprobeerd maar toen was t al weer weg.

• Steph94
Waarom zouden ze online verkopen als er mensen wachten op hun ps5? :?

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Steph94 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:12:
Waarom zouden ze online verkopen als er mensen wachten op hun ps5? :?
Omdat online en Retail ieder hun eigen voorraad krijgen

• Steph94
AeronNL schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:14:
[...]

Omdat online en Retail ieder hun eigen voorraad krijgen
Aah okeoke

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01 13:02
flab007 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:05:
[...]

Ook die was al weer snel weg. Ik heb t nog binnen een minuut geprobeerd maar toen was t al weer weg.
Wel mooi zo'n telegram app, iedereen kan joinen 1.200 man die online springt wanneer er een link wordt gegooid waarvan zeker 100 bots die toch al binnen 2 seconden afrekenen. Echt een top idee 😂

• ajaxkoen93
oneshot1tkil schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:53:
[...]

Wel mooi zo'n telegram app, iedereen kan joinen 1.200 man die online springt wanneer er een link wordt gegooid waarvan zeker 100 bots die toch al binnen 2 seconden afrekenen. Echt een top idee 😂
Het is wachten op de wat grotere voorraden, dan hebben we wel een kans... Die enkele ps5 die de afgelopen dagen beschikbaar kwamen waren voor bots.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:03
oneshot1tkil schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:53:
[...]

Dan hebben die bots zeker bij Amazone.fr afgelopen maandag zitten slapen?

Persoonlijk geloof ik niet zo in het verhaal dat bots tientallen tot honderden PS5's bestellen in een paar seconden.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Bulls
ajaxkoen93 schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 09:57:
[...]

Het is wachten op de wat grotere voorraden, dan hebben we wel een kans... Die enkele ps5 die de afgelopen dagen beschikbaar kwamen waren voor bots.
En die komen rechtstreeks op marktplaats.
Pagina: 1 ... 272 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord