• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09-10 21:50
StephaN900 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 03:59:
[...]

Ben weer te laat, krijgt er iemand uberhaupt een email als er weer voorraad is bij bol? Want ik heb mij aangemeld voor beide versies, maar nog nooit een email gehad dat hij beschikbaar is.
Die bots zijn zo snel, dat het systeem niet eens een e-mail kan sturen...

• DonSleutel
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-03-2022
Jieve schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:39:
[...]

Die bots zijn zo snel, dat het systeem niet eens een e-mail kan sturen...
Nu zal het ook elke keer om een enkele console gaan, of dat ze testen wat voor scripts er draaien zodat ze de bots tegen kunnen gaan.

• Vizjee
  • Laatst online: 08-12 11:44
DonSleutel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:44:
[...]

Nu zal het ook elke keer om een enkele console gaan, of dat ze testen wat voor scripts er draaien zodat ze de bots tegen kunnen gaan.
Het lijkt mij zo raar dat er s nachts een voorraad geüpdatet wordt. Tuurlijk zal er een automatische koppeling zijn tussen magazijn en website, maar zeker bij de PS5 wil je hier als medewerkers zelf wel bij zijn/controle op hebben. De afgelopen dagen was er ook genoeg fake voorraad, ik ga er vanuit dat dit idd ook niet een echte voorraad was.

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 12:28
Hoe moeilijk kan het eigenlijk zijn om die bots tegen te gaan?
Laat max 1 PS5 besteld worden per credit card. Opgelost

• mindgem
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-03-2023
PearlChoco schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:12:
Ja lekker wanneer je geen credit card hebt. Had hem bij .fr kunnen bestellen wanneer ik zo'n ding had of Ideal wat meer doorgevoerd was :)

• Vegetto
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:34
ajaxkoen93 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:58:
[...]

Ik zeg ook niet dat het niet goed gaat... Ik zeg alleen dat het steeds gekker word, eerst stellen mensen random vragen, en nu opeens een bol.com link met rickroll.. 3000 man hebben een hart verzakking gekregen hierdoor.

Gewoon reacties uitschakelen want die hebben toch geen meerwaarde meer, gewoon de bot zijn werk laten doen.
oja

[ Voor 22% gewijzigd door Vegetto op 27-11-2020 15:21 ]

• aeon1080
  • Laatst online: 28-11-2020
Als dit de enige zorg zou zijn van de grote retailers, sure. Echter, ze hebben miljoenen andere producten (bijv. Amazon 12 miljoen+) waar ook hun aandacht naar uit gaat. En feit is dat de PS5 zichzelf verkoopt, dat de mensen die nu achter het net vissen straks toch gaan kopen, en dat je nu (op een uitzondering na) niet voor altijd afscheid neemt van Amazon, Bol of whatever. Dus hoe groot is het probleem nou echt voor de retailer?

Ik denk dat diegenen die echt wakker liggen bij Sony verantwoordelijk zijn voor de inkoop, productie en logistieke keten naar de retailers. Maar op hoofdkantoor level ziet men dit ongetwijfeld als een enorme gratis bron van PR..

• spietie
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 25-11 09:06
Weet er iemand of je het verschil kunt zien tussen een PS5 met 17 blades fan en een andere met die 23 aan de doos zelf? Nummers ofzo?

Blijkbaar maakt de ene veel meer lawaai dan de andere. Misschien is dit zichtbaar ergens op de doos aan , waar het geproduceerd werd, of andere nummering?

SPiET

• AeronNL
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-04-2021
Vegetto schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:19:
[...]

ik heb express wat getypt zodat ik gebanned wordt, het heeft geen enkele nut daarin te zitten je bent altijd te laat en het is elke keer weer valse hoop. Ben ook die andere chat uit gegaan en gewoon mezelf voorgenomen dat ik wel zie wanneer die komt, speel toch wel pc nu.
Je weet dat je zo’n groep gewoon kunt verlaten hé?
Is makkelijker dan kinderachtig te gaan doen en express iets zeggen.

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Nog meer mensen bij wie de PS5, Amazon UK van 19 november al een aantal dagen in Frankrijk staat?

Monday, 23 November
6:49 AM
Package arrived at an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR

Sunday, 22 November
Package has shipped

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
https://www.rtvnoord.nl/n...-gesproken-let-ik-goed-op

Las net dit stuk. Echt balen voor die mensen. Ook zo raar dat ik die psonline shop telkens als eerste resultaat zag in google als ik op ps5 zocht.

• n41r0j
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-12 09:15
Ik kan bij Bunq meerdere virtuele creditcards aanvragen, dus 1 CC per klant lost niks op. Iets van Recaptcha bij het plaatsen van een order zou al meer helpen

• Ricardo07
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 17-01-2021
stime schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:36:
https://www.rtvnoord.nl/n...-gesproken-let-ik-goed-op

Las net dit stuk. Echt balen voor die mensen. Ook zo raar dat ik die psonline shop telkens als eerste resultaat zag in google als ik op ps5 zocht.
dat is ps5online dat is een hele andere site dan psonlineshop

• Vegetto
AeronNL schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:33:
[...]

Je weet dat je zo’n groep gewoon kunt verlaten hé?
Is makkelijker dan kinderachtig te gaan doen en express iets zeggen.
haha kinderachtig, voordat jij dat uberhaupt krijgt is die melding al weg en ben je gebanned, stel je niet zo aan het is maar een console he ;-)

• PearlChoco
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-11 12:28
PearlChoco schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:09:
[...]

Heb die site even bezocht, ziet er behoorlijk onbetrouwbaar uit als je't mij vraagt. Ik zou daar niet direct geld naar durven sturen.
LucasThatsMe schreef op vrijdag 13 november 2020 @ 17:16:
Ben toch wel heel stiekem benieuwd wat er gaat gebeuren met die site idd, hebben ze dan echt zoveel mensen kunnen oplichten..
Om even deze discussie van een tijdje geleden af te ronden:

http://ps5online.nl/

Site is zoals verwacht volledig opgedoekt..

• Cordon
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:21

Cordon

Lievelings jankert

PearlChoco schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:02:
[...]

[...]

[...]

Zo, is dat even overwacht :P

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13:48
spietie schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:28:
Weet er iemand of je het verschil kunt zien tussen een PS5 met 17 blades fan en een andere met die 23 aan de doos zelf? Nummers ofzo?

Blijkbaar maakt de ene veel meer lawaai dan de andere. Misschien is dit zichtbaar ergens op de doos aan , waar het geproduceerd werd, of andere nummering?
Geen idee. Maar wat wil je gaan doen dan als je een PS5 bemachtigd? Hem terug sturen omdat de verkeerde fan er in zit en dan maanden wachten op de volgende?

• spietie
  • Laatst online: 25-11 09:06
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:12:
[...]

Geen idee. Maar wat wil je gaan doen dan als je een PS5 bemachtigd? Hem terug sturen omdat de verkeerde fan er in zit en dan maanden wachten op de volgende?
Neen dat niet maar vroeg het mij gewoon af.

Van sommigen zit er zelfs een klein plastiekje die op het bord geplakt zit en die contact maakt met de fan, dus zowieso es open doen en checken.

SPiET

• Vizjee
T7D_Sneezy schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:12:
[...]

Ik denk niet dat ze hier iets mee gaan doen op dit moment, zo lang de fan maar niet zorgt voor crashes door bv oververhitting. Ik kon de mijne wel gewoon opsturen ter reparatie ( om hele andere redenen), maar verwacht een nieuwe te krijgen vanuit Playstation Nederland. Zij gaven aan dat ze gewoon een voorraad hebben voor DOA's.

• RedNas74
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-12 09:53

https://psonline.shop is gewoon nog online.

[ Voor 4% gewijzigd door RedNas74 op 27-11-2020 09:18 ]

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:32
[...]

[...]

[...]

Kan aan mij liggen maar is het erg als ik met de gedupeerde geen medelijden heb?
Aanbetalingen van 100 euro, en een aantal die het volledige bedrag AANBETAALD hebben, dus......
En het aantal gedupeerde zal best fors zijn gok ik als ik die order nummers voorbij zie komen.

• Maroi
  • Laatst online: 17-05 22:59
schumi2004 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:19:
[...]

Kan aan mij liggen maar is het erg als ik met de gedupeerde geen medelijden heb?
Aanbetalingen van 100 euro, en een aantal die het volledige bedrag AANBETAALD hebben, dus......
En het aantal gedupeerde zal best fors zijn gok ik als ik die order nummers voorbij zie komen.
Ola Michael, niet iedereen is zo goed op de hoogte van de huidige PS situatie als ons. ;)

• monaldo
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-07-2023
rrikkert schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:59:
[...]

Ik reageerde alleen op de vraag van ThaddeusX :)
De vraag was of we mensen konden die het op die manier hebben gekocht, niet die zelf er winst mee gingen maken. Prima als jij dat doet, maar zulke berichten in een forum plaatsen waar iedereen wanhopig staat te springen op een normale ps5 is gewoon ermee pronken. Nogmaals leuk voor jou maar ga lekker ergens anders schouderklopjes vragen |:(

• Vizjee
[...]

Wat is dit nou weer voor een rare reactie? Wacht maar tot je zelf ouder bent en ineens ergens intrapt. Iedereen heeft dit toch wel eens gehad. Het is jammer dat cybercriminaliteit op een steeds grotere schaal gebeurd.. en de politie er relatief weinig aan doet/kan doen, mede door capaciteit

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:21
[...]

[...]

[...]

Dit gaat nog erger worden, deze gasten doen al weet ik hoe lang pre-orders en afgelopen week verkopen voor het volledige bedrag en volgens mij is er niets geleverd.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:03
ThaddeusX schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:33:
Zijn er mensen die van scrappers gekocht hebben? Of mensen kennen die dit gedaan hebben?

Op het nieuws zie je dat bijv. 1 gast of een groepje gasten ruim 3500 stuks ps5 heeft liggen in zijn kelder.

Zouden ze alsnog de gehele 2e batch ook omkopen? Geen idee of ze het makkelijk kwijt raken namelijk.
3500 vind ik wel heel veel. Meer dan Coolblue en GameMania samen hebben gehad volgens mij. En daarbij, dan zorg je er zelf voor dat de markt verzadigd wordt.

Ik geloof nooit dat ze hele batches opkopen, financiële risico is wel heel groot. Sony kan er meer produceren dan jij kan kopen...

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• kw_nl
  • Laatst online: 13:03
[...]

Ah, victimblaming...

Gamemania vroeg ook een aanbetaling, en bij Bol.com heb ik ook het volledige bedrag betaald voordat ik hem kreeg.

Het zijn vooral ouders die een PS5 voor hun zoon\dochter willen aanschaffen. Zo'n naam klinkt betrouwbaar en trappen erin.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-12 18:08
Gisteren gebeld ivm geen bevestiging mail, alles was in orde. Bij mijn bestelling van de ps5.

En vandaag is er beweging dinsdag wordt mij ps5 van amazon.de bezorgd. Misschien heeft ie wat verschoven maar 2 december ipv 16 december is beter.

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:32
Vizjee schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:28:
[...]

Wat is dit nou weer voor een rare reactie? Wacht maar tot je zelf ouder bent en ineens ergens intrapt. Iedereen heeft dit toch wel eens gehad. Het is jammer dat cybercriminaliteit op een steeds grotere schaal gebeurd.. en de politie er relatief weinig aan doet/kan doen, mede door capaciteit
Nee daar heb je het mis, niet iedereen heeft dit wel eens gehad.
Volgens mij is er genoeg voorlichting op verschillende kanalen en als je daar geen gehoor aan geeft.
Maarja, liefde maakt blind schijnbaar.

• Xearox
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-07-2021
schumi2004 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:01:
[...]

Nee daar heb je het mis, niet iedereen heeft dit wel eens gehad.
Volgens mij is er genoeg voorlichting op verschillende kanalen en als je daar geen gehoor aan geeft.
Maarja, liefde maakt blind schijnbaar.
En de waarheid zal ergens in het midden liggen, amen. :P

• Darklight_93
  • Laatst online: 18-12-2020
Heeft iemand iets van MediaMarkt gehoord?

• Zandhaas12
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-12-2024
Darklight_93 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:05:
Gisteren geweest naar de MediaMarkt in Den Bosch (overigens voor iets anders) en daar gaven ze alleen aan dat er waarschijnlijk 1 of 2 batches binnenkomen in December. Deze vestiging heeft met de 1e batch 70 consoles ontvangen (geen idee met of zonder disk). Ikzelf sta op positie 159, dus ben benieuwd!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 30-10 22:08
Iemand al iets van game mania gehoord?

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 16:56
Thiago schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:12:
Iemand al iets van game mania gehoord?
Ik had ze vorige week gebeld en ze gaven aan dat ze alles landelijk op één hoop gooien en dan alles op tijd van aanmelding gaan verdelen.

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-11 01:39
Zou ik uitgenodigd kunnen worden voor de telegram groep? Ik zat er al een tijdje in maar ik ben opeens een aantal telegram channels kwijt waaronder de telegram groep, geen idee waarom.

• Hotwheels
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-11 14:17
Als je op psonline.shop een bestelling doet voor een PS5, moet je 100 euro vooraf betalen. Dat kun je doen met Klarna Achteraf betalen. Dan heb je toch geen risico moet de Playstation niet geleverd worden?

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-11 19:42
Vizjee schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:28:
[...]

Oplichting slachtoffer worden is makkelijk hoor.

Ik heb ooit eens vanuit de USA een videokaart gekocht op eBay, hij had een veiling lopen en in het bericht stond dat hij er meer had. Was toen der tijd een net nieuwe videokaart en net als de ps5 nu, niet te krijgen. Dat was $650.
Maar had met Paypal betaald, was ook m’n eerste keer. En nadat hij me lang aan het lijntje hield, heb ik via Paypal m’n geld terug gekregen omdat hij geen verzendbewijs kon aanleveren.
Hulde Paypal.

2e keer eBay, wederom America. Was een modulaire pc voeding, in Europa nergens te vinden. Dus weer de gok gewaagd. Hij zou er 1 speciaal voor mij bestellen en opsturen. Maar blijkbaar als je het eBay veiling systeem omzeild ruiken mensen meteen bloed. Maakt niet uit wat voor score ze hebben. Dit was iets van 125 dollar.
Wederom hield de verkoper mij aan het lijntje, iemand ziek in de familie, out of town bla bla. Op Paypal betalingen zit een x aantal weken koper bescherming, dat je klacht kan indienen om terug te vorderen. Nou toen kreeg ik toch een emmer stront over me heen. 2 kantjes text in allerlei kleuren en lettertypen. Kortom, hij kreeg met z’n Paypal account nu een slechte naam en dat had invloed op z’n eBay account. En ik was het probleem, en hij had toch een nare periode in de familie. Ja tuurlijk.

Beide keren geld terug ontvangen, maar ook nog een keer een video kaart op marktplaats uit België, was voor m’n broer. 320 euro. Hij zou hem verstuurd hebben, maar kwam nooit. Contact gehad met belgie verzend dienst, maar nooit iets uit gekomen. Zou zogenaamd in overdracht tussen BE en NL verloren zijn gegaan. Nouja succes met je 300 euro godmiljaar

[ Voor 9% gewijzigd door Bulls op 27-11-2020 10:39 ]

• DjangoBangahri
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 06-12-2020
Zandhaas12 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:10:
[...]

Gisteren geweest naar de MediaMarkt in Den Bosch (overigens voor iets anders) en daar gaven ze alleen aan dat er waarschijnlijk 1 of 2 batches binnenkomen in December. Deze vestiging heeft met de 1e batch 70 consoles ontvangen (geen idee met of zonder disk). Ikzelf sta op positie 159, dus ben benieuwd!
Ah leuk om te weten! Tegen mij konden ze telkens niks vertellen op welke positie iemand stond..

Wanneer heb jij je order geplaatst? Sta jij nu nog op 159 of was dat voor de eerste levering?

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-12 19:59

ap3nr0ts

hoi

Rickpm1 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:25:
Zou ik uitgenodigd kunnen worden voor de telegram groep? Ik zat er al een tijdje in maar ik ben opeens een aantal telegram channels kwijt waaronder de telegram groep, geen idee waarom.
Same here. Ook andere dan de PS5-groepen? Ik ben ze allebei kwijt, en heb vannacht niks bijzonders gedaan volgens mij. :)

• Rickpm1
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 25-11 01:39
ap3nr0ts schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:34:
[...]

Same here. Ook andere dan de PS5-groepen? Ik ben ze allebei kwijt, en heb vannacht niks bijzonders gedaan volgens mij. :)
Ja beide groepen zijn weg, heel raar. Op mijn PC zie ik er nu wel weer een terug maar op mijn mobiel niet. 8)7

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-12 09:06

BaRF

bijna kerst

Hotwheels schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:28:
[...]

Als je op psonline.shop een bestelling doet voor een PS5, moet je 100 euro vooraf betalen. Dat kun je doen met Klarna Achteraf betalen. Dan heb je toch geen risico moet de Playstation niet geleverd worden?
wat is precies het nut van een aanbetaling die je achteraf kan doen :+

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• Zandhaas12
  • Laatst online: 10-12-2024
DjangoBangahri schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:32:
[...]

Ah leuk om te weten! Tegen mij konden ze telkens niks vertellen op welke positie iemand stond..

Wanneer heb jij je order geplaatst? Sta jij nu nog op 159 of was dat voor de eerste levering?
Ik heb de pre-order geplaatst op de 1e dag dat het mogelijk was en helaas pas rond de avond (18:00) i.v.m. werk. Ik stond op positie 159 voor de 1e levering.

• Kakwin
  • Laatst online: 28-11-2023
Zandhaas12 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:41:
[...]

Ik heb de pre-order geplaatst op de 1e dag dat het mogelijk was en helaas pas rond de avond (18:00) i.v.m. werk. Ik stond op positie 159 voor de 1e levering.
Vermoed dat je hem in december dan al wel in huis hebt. Als je toen al op plek 159 stond en ze met de eerste levering 70 hebben gehad.

Hoe is het toendertijd met de ps4 gegaan. Weet dat ze toen ook meerdere batches kregen voor eind van jaar. Waren die batches groter of kleiner dan de eerste?

• justsander
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 28-05 13:36
Gandalf68 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 09:49:
Gisteren gebeld ivm geen bevestiging mail, alles was in orde. Bij mijn bestelling van de ps5.

En vandaag is er beweging dinsdag wordt mij ps5 van amazon.de bezorgd. Misschien heeft ie wat verschoven maar 2 december ipv 16 december is beter.
stond jou ps5 eerst op 16 dec? de mijne staat nog steeds op 16 dec, ook op 19 nov besteld...

• onepicnick
  • Laatst online: 18-02-2023
BaRF schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:38:
[...]

wat is precies het nut van een aanbetaling die je achteraf kan doen :+
alle kosten die je maakt met externe diensten (Visa/Mastercard/PayPal/Klarna bijvoorbeeld) hebben een bepaalde ingebouwde verzekering. als de aanbetaling via zoiets is gedaan en het blijkt oplichting te zijn dan kunnen hun dat geld makkelijker terughalen dan jij met je Ideal. Ik denk dat hij dat bedoelt.

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:32

Decennia

VECTORHEAD

ivokenevil schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:35:
Nog meer mensen bij wie de PS5, Amazon UK van 19 november al een aantal dagen in Frankrijk staat?

Monday, 23 November
6:49 AM
Package arrived at an Amazon facility
Lauwin-Planque, Hauts-de-France FR

Sunday, 22 November
Package has shipped
Sommigen hebben hem binnen gekregen zonder wijzigingen in de tracking. Geduld geduld.

Gegroet!

• Hotwheels
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 27-11 14:17
onepicnick schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:47:
[...]

alle kosten die je maakt met externe diensten (Visa/Mastercard/PayPal/Klarna bijvoorbeeld) hebben een bepaalde ingebouwde verzekering. als de aanbetaling via zoiets is gedaan en het blijkt oplichting te zijn dan kunnen hun dat geld makkelijker terughalen dan jij met je Ideal. Ik denk dat hij dat bedoelt.
Precies!
Als de PS5 niet wordt geleverd, dan heb je via Klarna Achteraf ook niet betaald.

• ferrariking
  • Laatst online: 28-10 19:49
Ik ben dinsdag langs geweest ben 23 en ze verwachten begin december nieuwe landing alleen weten niet hoe veel was MediaMarkt Doetinchem.

[ Voor 4% gewijzigd door ferrariking op 27-11-2020 10:55 ]

• Celeone
  • Laatst online: 28-02-2023
Ik heb eigenlijk sowieso weinig Amazon-tracker updates gezien sinds dinsdag of zo van de mensen hier. Staat allemaal een beetje stil lijkt het.

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-12 09:06

BaRF

bijna kerst

Hotwheels schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:52:
[...]

Precies!
Als de PS5 niet wordt geleverd, dan heb je via Klarna Achteraf ook niet betaald.
haha nee dat begrijp ik heel goed, ik bedoel vanuit het oogpunt van dat "bedrijf" - zouden ze dat alleen maar doen om de illusie hoog te houden dat ze een legitiem bedrijf zijn?

Ik bedoel, achteraf borg betalen voor een vakantiehuisje zou hetzelfde zijn :)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:52
Celeone schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:54:
Ik heb eigenlijk sowieso weinig Amazon-tracker updates gezien sinds dinsdag of zo van de mensen hier. Staat allemaal een beetje stil lijkt het.
Ik denk stilte voor de "storm".

Ik verwacht persoonlijk dat we ergens in de periode vanaf het weekend tot halverwege volgende week wat beweging rond de "Sinterklaas"landen zullen zien. Misschien ook nog wel wat kleine hoeveelheden qua aanbod in de rest van Europese webshops, maar de grote bulk zal pas in die periode van 14 dagen na sinterklaas voor kerst pas volgen.

• Arms2Short
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 13:31
User77 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 06:46:
Goedemorgen zonder zorgen!

Hier is de PS5 uit UK dan ook echt binnen:

[Afbeelding]

Bedankt iedereen voor de support en succes voor diegene die hem nog gaan bemachtigen.. 🙏
Zit hier wel een Europese stekker bij als je de PS5 uit de UK laat komen? Ze gebruiken daar toch een andere socket?

• King Dingeling
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13:35
Arms2Short schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:05:
[...]

Zit hier wel een Europese stekker bij als je de PS5 uit de UK laat komen? Ze gebruiken daar toch een andere socket?
Hier zit de engelse stekker bij. Je zou dan een C7 stekker erbij moeten kopen.
Die zijn maar een paar euro.

[ Voor 26% gewijzigd door King Dingeling op 27-11-2020 11:09 ]

PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling

• Rwinio
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 11:59
Cyberport doet terugbetalingen nog met paard en wagen blijkbaar. Andere mensen al geld terug?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EEie0SFxFXVmddfjpwRCqPjHoqg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RtoZLs3RSKRvGSQadPCTZwX4.jpg?f=fotoalbum_large

• Misiek
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Rwinio schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:09:
Cyberport doet terugbetalingen nog met paard en wagen blijkbaar. Andere mensen al geld terug?

[Afbeelding]
Ik had binnen 1 uur mijn geld terug.

• User77
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-12 20:58
Arms2Short schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:05:
[...]

Ik heb gewoon een wereldstekker dat werkt ook prima en hoef je geen andere kabel te kopen. Het is iig op beide manieren erg eenvoudig op te lossen..

• Jefson
  • Laatst online: 23-01 10:29
rspoe schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 10:53:
Ik heb van een Intertoys filiaalhouder begrepen dat er 27 november weer voorraad komt bij het centrale magazijn. Maar die dacht ook dat ze wel meer consoles zouden krijgen bij de launch.

Het is dus even afwachten. Maar ik zou ook geen FOMO aankoop doen nu.
Die units komen vanzelf op voorraad.
En heb je hun al gecontacteerd vandaag?

• Steph94
  • Laatst online: 07-12-2020
Gister naar MM Zaandam geweest, datum konden ze me niet geven alleen dat ze rond de 15-20 ps5 zouden krijgen. Gelukkig sta ik 9e🙏

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 09:54

[Afbeelding]
Ik moest er al op wachten vanaf 20ste, maar ze zeggen dat ze geen geld ontvangen van paypal totdat het uitgeleverd zou worden.
Ik heb via de bank het geld laten terugstorten.

• AchtungYall
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-11 16:51
Steph94 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:20:
[...]

Gister naar MM Zaandam geweest, datum konden ze me niet geven alleen dat ze rond de 15-20 ps5 zouden krijgen. Gelukkig sta ik 9e🙏
Nu maar hopen dat er minimaal 9 komen van jouw versie :X

• hollabizack12
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:23

[Afbeelding]
Ik had het binnen 1 dag terug

• Steph94
AchtungYall schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:27:
[...]

Nu maar hopen dat er minimaal 9 komen van jouw versie :X
Ze zei dat het goed zou komen dus hoop het haha

• rspoe
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 29-11 15:21
Jefson schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:17:
[...]

Nee want ik heb er al een

• colorsone
  • Laatst online: 18:15

[Afbeelding]
Na annulering had ik de betaling in 2 dagen terug.

• Celeone
Bij mij is er op Amazon FR ineens een vierde button in mijn tracker verschenen om levertijd te wijzigen, maar ik durf er niet op te klikken voor het geval ineens opnieuw levertijd gaat berekenen of zo. Wel vreemd dat die optie er eerst niet was en nu ineens wel!

• Smits360
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 00:31
Celeone schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:04:
Bij mij is er op Amazon FR ineens een vierde button in mijn tracker verschenen om levertijd te wijzigen, maar ik durf er niet op te klikken voor het geval ineens opnieuw levertijd gaat berekenen of zo. Wel vreemd dat die optie er eerst niet was en nu ineens wel!
Verrek, ik zie hem ook! Kon mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken en heb erop geklikt. Ik kreeg een error en een hartverzakking:

Nous sommes désolés !
Une erreur de système interne a été décelée. Nos équipes techniques se chargent de la résoudre. Nous vous prions de nous excuser pour la gêne causée.

Continuer les achats sur la page d'accueil d'Amazon.fr

Maar daarna zag ik dat er niets veranderd was en dat mijn order nog altijd op 18/19 dec staat. Ben benieuwd of het bij anderen wel werkt en wat je dan kunt aanpassen.

• Sapphire-Aces
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 19-02 10:18
Jefson schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 11:17:
[...]

Ik heb zojuist een chat gestart met de Intertoys.
Daar heb je ook niet zoveel aan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/V3DrsAGlkcRsHrG7tKBHCn5YRtI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ox6C7nI4JpHkvyP2AVZwXdld.jpg?f=fotoalbum_large

• DonSleutel
Ze kunnen helemaal nergens duidelijkheid geven. Wordt er ondertussen beetje moe van :P

Wil gewoon zo'n ding kunnen bestellen en gamen!

• ivokenevil
  • Laatst online: 31-07-2021
Decennia schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:48:
[...]

Sommigen hebben hem binnen gekregen zonder wijzigingen in de tracking. Geduld geduld.
Is een schone zaak :')

• Furacao86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-07-2023
Smits360 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:12:
[...]

Verrek, ik zie hem ook! Kon mijn nieuwsgierigheid niet onderdrukken en heb erop geklikt. Ik kreeg een error en een hartverzakking:

Nous sommes désolés !
Une erreur de système interne a été décelée. Nos équipes techniques se chargent de la résoudre. Nous vous prions de nous excuser pour la gêne causée.

Maar daarna zag ik dat er niets veranderd was en dat mijn order nog altijd op 18/19 dec staat. Ben benieuwd of het bij anderen wel werkt en wat je dan kunt aanpassen.
Die button komt bij mijn amazon.de bestelling ook af en toe te voorschijn. Krijg dan dezelfde foutmelding (in het Duits)

• Muchachooo
  • Laatst online: 21-11 15:52
DonSleutel schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:24:
Ze kunnen helemaal nergens duidelijkheid geven. Wordt er ondertussen beetje moe van :P

Wil gewoon zo'n ding kunnen bestellen en gamen!
De winkels worden denk ik ook een beetje moe van ons :P

Geduld!

• onepicnick
Muchachooo schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:36:
[...]

De winkels worden denk ik ook een beetje moe van ons :P

Geduld!
Risico van het vak :*) ze weten dat wij, PS5 gekkies, enthousiast zijn en mogen blij zijn dat er dik wordt besteld, verdienen ze toch de nodige muntjes aan. Dan vind ik dat wij het personeel af en toe best mogen overbelasten met (retorische) vragen:)

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-11 16:34
rrikkert schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 08:54:
[...]

Ik heb meerdere PS5's met winst doorverkocht. Je raakt ze heel makkelijk kwijt. Krijg binnen enkele minuten 10-20 reactie's van mensen die willen kopen.
Ik heb er maar 1 en wil hem voor geen goud kwijt.
Toch ben ik beste nieuwsgierig wat men ervoor wilt geven. O-)

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-12 13:25
Starscreamer schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:47:
[...]

Ik ben bereid mijn vriendin en 2 katten te ruilen voor dat ding :P :*) :*)
(Mopje)

• onepicnick
HeRSteiN schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:49:
[...]

(Mopje)
Ik bied mijn vriendin + 3 katten, alle 4 zijn ze al zindelijk en zijn per maand goedkoper dan een PS5!
(wel wat gebruikerssporen)

hehehe

• TIGER1125
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14:52
Starscreamer schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:47:
[...]

[...]

(Mopje)
onepicnick schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:50:
[...]

Ik bied mijn vriendin + 3 katten, alle 4 zijn ze al zindelijk en zijn per maand goedkoper dan een PS5!
(wel wat gebruikerssporen)

hehehe
Ik heb nog een vrouw, een hond, een hamster en 3 kinderen in de aanbieding O-) (allen redelijk zelfvoorzienend)

Ik kan alleen niet garanderen dat de 3 kinderen handelbaar zijn wanneer ze de PS5 weer zien verdwijnen. :9 :+

[ Voor 75% gewijzigd door TIGER1125 op 27-11-2020 13:00 ]

• Celeone
[...]

Nous sommes désolés !

Hm, interessant. Toch geklikt, maar ik krijg ook een error.

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13:50

Aid

Was er net nog wat te scoren bij de franse Amazon of was het vals alarm.

• HeRSteiN
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 06-12 13:25
Aid schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:59:
Melding: instant click: instant gone: instant :'(

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:55
Net contact gehad met Amazon.fr

Hallo,

Na een mislukte poging om de kaart te verifiëren, wordt uw bestelling in de wacht gezet totdat de betaalmethode is bijgewerkt en de vereiste authenticatie is voltooid. Dit betekent dat u de bestelling kunt zien in Uw bestellingen, maar deze wordt pas verzonden als de verificatie is voltooid en uw betaling is geautoriseerd.

Als u de verificatie niet voltooit, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

Zie onze helppagina's voor meer informatie:

https://www.amazon.fr/gp/...l?nodeId=GY3EKFZ8RDXC32VN

Ik hoop dat je deze informatie nuttig vindt.

Snap er niks meer van ik zie 0 euro reservering staan van Amazon.fr en hun zeggen dat ze het bedrag niet kunnen afschrijven heb genoeg geld erop staan.

• pindaman99
  • Laatst online: 14-12-2020
Evertt schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:01:

Hallo,

Na een mislukte poging om de kaart te verifiëren, wordt uw bestelling in de wacht gezet totdat de betaalmethode is bijgewerkt en de vereiste authenticatie is voltooid. Dit betekent dat u de bestelling kunt zien in Uw bestellingen, maar deze wordt pas verzonden als de verificatie is voltooid en uw betaling is geautoriseerd.

Als u de verificatie niet voltooit, wordt de bestelling automatisch geannuleerd.

Snap er niks meer van ik zie 0 euro reservering staan van Amazon.fr en hun zeggen dat ze het bedrag niet kunnen afschrijven heb genoeg geld erop staan.
Hoe kwam je erbij dat de afschrijving is mislukt? Stuurden zij een bericht of heb je ze zelf gecontact?

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:54

[Afbeelding]
Hier ook nog niks. Geannuleerd op vrijdag vorige week, bevestiging gekregen maar nog steeds niks terug op de CC.

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-11 08:06
Geld nog steeds niet terug staat wel terug betaling in behandeling maar dat duurt al 7 dagen.

• Smits360
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-11 00:31
Evertt schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:01:

Hallo,

Ja hoe kwam je aan die melding? Kreeg je een mail of zelf contact opgenomen? Dat laatste moet je dus ook gewoon niet doen ghehe

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:55
pindaman99 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:04:
[...]

Hoe kwam je erbij dat de afschrijving is mislukt? Stuurden zij een bericht of heb je ze zelf gecontact?
heb zelf contact gestuurd omdat maandag fout ging met de cc gegevens ik kreeg een mail dat ik het opnieuw moest invoeren. Zag alleen 0 eur reservering staan op mij cc.

• dikketittn
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-06-2021
Zandhaas12 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:10:
[...]

Ik kreeg precies dezelfde info vanuit MediaMarkt Sontplein Groningen waar ze 80 stuks ontvingen (digital/disc onbekend). Ik stond op #124 dus als er 50 binnen komen zou het goed moeten komen. Maar het wordt voor ons allebei spannend vrees ik :)

• DjangoBangahri
  • Laatst online: 06-12-2020
Zandhaas12 schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:41:
[...]

Ah thanks voor je antwoord.
Ik heb hem misschien een kwartiertje eerder dan jou besteld.. zal ik rond dezelfde plek zitten. Thanks!

• Vizjee
Aid schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 12:59:
Ik zie de melding nu pas, iets wat laat ;)

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 06-12 20:26
Vizjee schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 13:44:
[...]

Ik zie de melding nu pas, iets wat laat ;)
Je hebt niks gemist, ik klikte meteen en er was niks :p

• Starscreamer
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 25-11 16:34
[...]

(Mopje)
Bij zulke inruilingen zijn foto's altijd wenselijk :X

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18:32

Decennia

VECTORHEAD

[...]

Nous sommes désolés !

Zelfde bij mijn .DE

Gegroet!

• Yelti
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-12 11:17
Net aan de lijn gehangen met Bpost ivm mijn PS5 levering van 19/11.
Pakket is verloren, dus echt balen.
Benieuwd hoe MediaMarkt er zal mee omgaan....

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Speculaes schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 10:24:
[...]

Ik had ze vorige week gebeld en ze gaven aan dat ze alles landelijk op één hoop gooien en dan alles op tijd van aanmelding gaan verdelen.
Dit heb ik niet gehoord: ze krijgen batches per filiaal geleverd en gaan de lijst per filiaal af.

Maar neem het met een korrel zout: gaan genoeg verhalen rond.

• Misiek
  • Laatst online: 28-03 10:02

Misiek

PSN: MisiekFoxx

Yelti schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:38:
Net aan de lijn gehangen met Bpost ivm mijn PS5 levering van 19/11.
Pakket is verloren, dus echt balen.
Benieuwd hoe MediaMarkt er zal mee omgaan....
"verloren"...

• Jay_Snake
  • Laatst online: 06-12 23:12
Precies ja, lees met de bezorger mee naar huis gegaan

• Baxman
  • Laatst online: 04-06 12:17
Net bij MM Eindhoven Centrum geweest om wat informatie te vragen voor de winkelbestellingen. De MM's krijgen volgende week de tweede batch binnen, de derde batch komt ook nog vóór de Kerst. Verkoper dacht dat dit landelijk was. Wel is duidelijk geworden dat de Digital beduidend minder binnen gaat komen, verhouding van vorige keer wordt dus schever nu met relatief gezien meer standard dan digital. Bij MM Centrum kwamen er 6 Digital. Een minder groot filiaal (Ekkersrijt bijvoorbeeld) gaat er minder krijgen dan. Ik sta 4e of 5e op de lijst bij Ekkersrijt voor Digital, dus mijn verwachting ligt nu rond 15 december. Maar ik sjees zo nog even naar Ekkersrijt of ze daar ook precieze aantallen hebben. Ik vind het niet erg om te wachten, maar de onwetendheid bezorgt me stress.

• Vegetto
Baxman schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 14:48:
Net bij MM Eindhoven Centrum geweest om wat informatie te vragen voor de winkelbestellingen. De MM's krijgen volgende week de tweede batch binnen, de derde batch komt ook nog vóór de Kerst. Verkoper dacht dat dit landelijk was. Wel is duidelijk geworden dat de Digital beduidend minder binnen gaat komen, verhouding van vorige keer wordt dus scheer nu met relatief gezien meer standard dan digital. Bij MM Centrum kwamen er 6 Digital. Een minder groot filiaal (Ekkersrijt bijvoorbeeld) gaat er minder krijgen dan. Ik st 4e of 5e op de lijst bij Ekkersrijt voor Digital, dus mijn verwachting ligt nu rond 15 december. Maar ik sjees zo nog even naar Ekkersrijt of ze daar ook precieze aantallen hebben. Ik vind het niet erg om te wachten, maar de onwetendheid bezorgt me stress.
de stress is unreal, elke dag minder in het leven zonder ps5 is ondenkbaar. Fuck eten en drinken, gezondheid, het maakt niet uit. .. . die ps5 moet er komen

• Djores
  • Laatst online: 18-06 11:28

...maar de onwetendheid bezorgt me stress.
Precies dit, als je weet dat het bijv. 15-03 wordt dan hoef je tot die tijd niet te stressen.

• DonSleutel
Net bij MM Eindhoven Centrum geweest om wat informatie te vragen voor de winkelbestellingen. De MM's krijgen volgende week de tweede batch binnen, de derde batch komt ook nog vóór de Kerst. Verkoper dacht dat dit landelijk was. Wel is duidelijk geworden dat de Digital beduidend minder binnen gaat komen, verhouding van vorige keer wordt dus schever nu met relatief gezien meer standard dan digital. Bij MM Centrum kwamen er 6 Digital. Een minder groot filiaal (Ekkersrijt bijvoorbeeld) gaat er minder krijgen dan. Ik sta 4e of 5e op de lijst bij Ekkersrijt voor Digital, dus mijn verwachting ligt nu rond 15 december. Maar ik sjees zo nog even naar Ekkersrijt of ze daar ook precieze aantallen hebben. Ik vind het niet erg om te wachten, maar de onwetendheid bezorgt me stress.
Maar als de MM's volgende week de tweede batch krijgen, zal er dan online ook nog komen? Want daar zit ikzelf meer op te wachten. Het geeft iig wel iets meer duidelijkheid dan de afgelopen 2 weken.

• Steph94
Vind alleen zo raar dat andere MM's het niet weten wanneer de tweede batch komt. Gister langs zaandam geweest en ze wisten van niks 8)7
Pagina: 1 ... 271 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord