Ah nicee, ik nog steeds geen T&T leverdatum 28nov-1decAeronNL schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:49:
[...]
Hier ook Amazon.
Ik heb echter niets van Q-dance besteld 😂
Misschien klopt het gewicht in de track and trace niet. Dit is bij PostNL ook wel eens het geval totdat het pakket
Bij het sorteercentrum opnieuw word gescand.
Staan ook geen afmetingen bij.
We wachtten het af.
Heb met cv betaald dus als ik een lege doos krijg dan word het wel opgelost.
Ik laat het jullie weten!
Bestelling van maandag Amazon.fr nummer 1 binnen. De Digital die ik bewaar voor iemand anders.
Nu wachten op mijn Disk die als het goed is 18-19 komt. Hopelijk komt die ook eerder dan verwacht ...
Even een update van mijn kant. Vandaag door bol.com gebeld en kreeg vanavond een mail met t&t en is morgen of overmorgen in huis. Erkende het probleem ook bij de klantenservice dat dit niet heel netjes opgepakt was in mijn geval.GlenF schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:15:
Even een update van bol.com . Net weer zelf contact gezocht met bol.com voor mijn bestelling 17 september 2020 om 08:37 is het pakket kwijt geraakt in hun eigen loods en krijg me geld terug. Weet niet of ik zo hier even de mail correspondentie kan sturen maar wou jullie toch even delen. Beetje klantenservice is ver te zoeken helaas.
[mbr]plaatjes van de email correspondentie geknipt.Je geschil is met hen en ik vind het niet netjes om alle emails zo op Tweaker te plaatsen. Je mag je bevindingen hier schrijven, maar dit gaat net iets te ver.[/mbr]
TIP: Trustpilot
ben wel benieuwd wat Ibood (IbOD) gaat doen morgen met die ps5 ad van ze
Diegene wil hem niet direct hebben?ap3nr0ts schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:54:
Bestelling van maandag Amazon.fr nummer 1 binnen. De Digital die ik bewaar voor iemand anders.Nu wachten op mijn Disk die als het goed is 18-19 komt. Hopelijk komt die ook eerder dan verwacht ...
Ben benieuwd wanneer ik mij T&T krijg van Amazon.fr die ik maandag heb besteld.
Eerst was de levering tussen 28 november - 2 dec daarna 18 - 19 dec en nu staat er 3 dagen lang 'We sturen je een e-mail als we de geschatte leverdatum weten'.
Eerst was de levering tussen 28 november - 2 dec daarna 18 - 19 dec en nu staat er 3 dagen lang 'We sturen je een e-mail als we de geschatte leverdatum weten'.
Met cc betaald en de reservering van cc gekregen?Evertt schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:21:
Ben benieuwd wanneer ik mij T&T krijg van Amazon.fr die ik maandag heb besteld.
Ja van 0 eurDarklight_93 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:22:
[...]
Met cc betaald en de reservering van cc gekregen?
Was de Telegram melding misgelopen, was de Media Markt voorraad snel uitverkocht?? 🤔
Ja was zo weer weg.beezjeh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:27:
Was de Telegram melding misgelopen, was de Media Markt voorraad snel uitverkocht?? 🤔
Volgens mij was het of een foutje of was er maar eentjr ofzo.beezjeh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:27:
Had dan ook je voordeur niet op slot gedaanpaulvitesse schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:35:
Vanavond zou ie er dan eindelijk zijn. Maar blijkbaar ben ik gesloten.
[Afbeelding]
Heeft hiermee te maken.paulvitesse schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:35:
Vanavond zou ie er dan eindelijk zijn. Maar blijkbaar ben ik gesloten.
[Afbeelding]
De melding die u heeft gehad wordt helaas nog niet goed weergeven in de track en trace. Dit is namelijk een melding die eigenlijk te maken heeft met overmacht. Uw zending is die dag niet mee gegaan met een chauffeur, maar uitgesteld door de CityHub manager naar morgen.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Have fun! Welk tv & model heb je dan?AMARONE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:45:
[Afbeelding]
JAAAAAAA
Weekje wachten maar eindelijk hier. Alleen nog even uitvinden of mijn tv wel hdr met 4k aan kan.
hierook!! Enjoy!!AMARONE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:45:
[Afbeelding]
JAAAAAAA
Weekje wachten maar eindelijk hier. Alleen nog even uitvinden of mijn tv wel hdr met 4k aan kan.
Ah thnx. Wel raar dat je eerst dan een melding krijgt dat de chauffeur onderweg is en de bezorg tijd ook specifieker wordt.
Morgen helaas niet thuis om m in ontvangst te nemen.
Volgens mij zijn ze toch echt iets van plan bij iBOOD met PS5's 
https://www.instagram.com/p/CIENY12qXRi/
Sony bravia xe9305
Maar ik heb het gevonden, moest de hdmi poort activeren naar dynamic. Straks even spelen, vriendin is laat met koken
Qua geluid, hoor ik hem heel lichtjes, soort fan/ratel maar op 1 meter is het al compleet stil.
Wel vreemd dat de leverperiode van sommigen steeds naar later verschuift en bij anderen blijft staan. Vraag mee toch af hoe dat kan.
Klopt, ik heb het ook gehad met een bestelling. Zo raar en best slecht ook eigenlijk.paulvitesse schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:52:
[...]
Ah thnx. Wel raar dat je eerst dan een melding krijgt dat de chauffeur onderweg is en de bezorg tijd ook specifieker wordt.
Morgen helaas niet thuis om m in ontvangst te nemen.
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Vast wel. Maar ik wil toch eerst even zeker weten dat die Disk komt, haha.
Ook mijn fr bestelling van maandag is aangepast naar "We sturen je een e-mail als we de geschatte leverdatum weten."
Staat er in je overzicht ook niks qua leverdatum?T-Blizzard schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:10:
Ook mijn fr bestelling van maandag is aangepast naar "We sturen je een e-mail als we de geschatte leverdatum weten."
Tot vanmiddag stond er 18 - 19 decemberap3nr0ts schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:12:
[...]
Staat er in je overzicht ook niks qua leverdatum?
ben benieuwd, heb de app + instagram meldingenafrodsc schreef op donderdag 26 november 2020 @ 20:55:
Volgens mij zijn ze toch echt iets van plan bij iBOOD met PS5's
Vervelend. Gelukkig staat er bij mij nog 18 -19 december.T-Blizzard schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:16:
[...]
Tot vanmiddag stond er 18 - 19 december
Naar inderdaad. Hier ook nog 18-19.ten010 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:20:
[...]
Vervelend. Gelukkig staat er bij mij nog 18 -19 december.
Hoe laat hebben jullie de bevestiging mail ontvangen?
Ik op ma 23 nov. 16:43.
Misschien krijgen niet genoeg om iedereen te bedienen?
16:41 hier voor de disk en geen leverdatum. Er staat we sturen je een mailten010 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:24:
[...]
Hoe laat hebben jullie de bevestiging mail ontvangen?
Ik op ma 23 nov. 16:43.
Misschien krijgen niet genoeg om iedereen te bedienen?
Heeft wellicht hier mee te maken:AMARONE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:01:
[...]
Qua geluid, hoor ik hem heel lichtjes, soort fan/ratel maar op 1 meter is het al compleet stil.
nieuws: PlayStation 5-consoles worden geleverd met fans van verschillende fab...
Of de sticker zit los.
Ik ook 16:41u voor disc en 28 nov-2 dec.Epixx1337 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:26:
[...]
16:41 hier voor de disk en geen leverdatum. Er staat we sturen je een mail
16:42 en 18-19 dec. hier.......tot nog toe.
Conclusie: er is geen peil op te trekken. Lekker wachten gewoon.
Inderdaad!ap3nr0ts schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:33:
Is dat een betrouwbare club?ls789 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:17:
[...]
ben benieuwd, heb de app + instagram meldingen
Mwaaaah, veel slechte verhalen altijd. Maar het is wel een legitieme partij, maar koop er liever niks
Idd, je zou toch verwachten dat voregere bestellingen eerder geleverd wordenap3nr0ts schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:33:
Mijn geleverde disk is van 16:43..
[ Voor 5% gewijzigd door EvolutionX op 26-11-2020 21:53 ]
ik doe al jaren mee met de hunt en af en toe andere producten gekocht, nog nooit gezeur gehad hoor. Ook retour ging netjes..AchtungYall schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:52:
[...]
Mwaaaah, veel slechte verhalen altijd. Maar het is wel een legitieme partij, maar koop er liever niks
Sebastian is niet de meeste snuggere persoon in de Telegram groep....
Iedereen die reageert nog minderKhayma schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:55:
Sebastian is niet de meeste snuggere persoon in de Telegram groep....![]()
![]()
Beste mensen, bij welke MM liggen de ps5 op voorraad? Is voor Sinterklaas voor me zoontje. Bedank.
Al die anderen die erop reageren ook niet
1 sukkel die reageert en 30 andere die volgen 
Geef Telegram groep nog tot zondag dan genoeg geweest
Geef Telegram groep nog tot zondag dan genoeg geweest
Doen ze expres, echt kinderachtig. De mensen die erin praten en leuk doen hebben zelf al een PS5 weten te bemachtigen.Khayma schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:55:
Sebastian is niet de meeste snuggere persoon in de Telegram groep....![]()
![]()
Die mensen die reageren ook in dat kanaal.. 🤣
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Kan je dat hele chatten niet beter uitzetten? Laat de bot zijn werk maar doen.
Ben benieuwd of iedereen echt direct een ban krijgt zoals wordt gezegd.....Viper50 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:56:
[...]
Doen ze expres, echt kinderachtig. De mensen die erin praten en leuk doen hebben zelf al een PS5 weten te bemachtigen.
Eer dat de PS5 op voorraad is, heb ik volgens mij de ps5 gratis bij elkaar gespaard aan Bol.com bonnen 😂😂😂
Ik hoop van wel, en de gene die ook mee reageren of lach poppetjes neerzetten die mogen ze wat mij betreft ook eruit flikkeren.beezjeh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:01:
[...]
Ben benieuwd of iedereen echt direct een ban krijgt zoals wordt gezegd.....
Hm. Dan moeten wij even ruilen! Ik was eerder.EvolutionX schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:53:
[...]
Idd, je zou toch verwachten dat voregere bestellingen eerder geleverd worden![]()
Met namelijk bedoelde ik dit soort volkViper50 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:01:
[...]
De gene die ook mee reageren of lach poppetjes neerzetten die mogen ze wat mij betreft ook eruit flikkeren.
Is al vaker uitgelegd. Je bestelling wordt gekoppeld aan een warehouse. Als 'jouw' warehouse toevallig wel vooraad had of eerder kon verzenden dan gebeurt dat. Blijkbaar is de gene met 16:41 gekoppeld aan een andere warehouse.EvolutionX schreef op donderdag 26 november 2020 @ 21:53:
[...]
Idd, je zou toch verwachten dat voregere bestellingen eerder geleverd worden![]()
Jup 16:41 hier en helemaal geen datum bekend. Gewoon afwachten 😭😩Khayma schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:11:
[...]
Is al vaker uitgelegd. Je bestelling wordt gekoppeld aan een warehouse. Als 'jouw' warehouse toevallig wel vooraad had of eerder kon verzenden dan gebeurt dat. Blijkbaar is de gene met 16:41 gekoppeld aan een andere warehouse.
Ik denk dat er om 00:00 bij ibood ps5 beschikbaar zal komen. Het gaat denk ik om enkele. Ik ga het niet eens proberen. Denk dat ik toch geen kans maak. Heb het opgegeven. En ook een post van eerder iemand die zei dat de pa5 niet heel veel meerwaarde biedt op dit moment. Plus ik game op 1080p. Ik ga het wel af en toe checken via de bots en anders wanneer het fysiek te koop is.
Ja hebben ze, leden was 3190.. en is na alle reacties naar 3171 gegaan.. dus mensen zijn verwijderd en hebben een ban gekregen.beezjeh schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:01:
[...]
Ben benieuwd of iedereen echt direct een ban krijgt zoals wordt gezegd.....
Iedereen die zonder reden praat krijgt een ban.
Ik zag dat ze morgen om 16:00 ook een prijzenactie via Twitch hebben.. misschien gebruiken ze het daar wel ter promotie. Echter, er zit een soort actie achter en dat vertrouw ik niet helemaal. Dadelijk ligt je data bij 3e partijen en vraagt je vriendin (of moeder voor de jongeren onder ons) zich af waarom je mailbox vol zit met 'rijpe moeders in de buurt' (heb ik van een vriend gehoord)HaskoF schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:24:
Ik denk dat er om 00:00 bij ibood ps5 beschikbaar zal komen. Het gaat denk ik om enkele. Ik ga het niet eens proberen. Denk dat ik toch geen kans maak. Heb het opgegeven. En ook een post van eerder iemand die zei dat de pa5 niet heel veel meerwaarde biedt op dit moment. Plus ik game op 1080p. Ik ga het wel af en toe checken via de bots en anders wanneer het fysiek te koop is.
Leuk toch die rijpe moeders 🥺Vizjee schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:28:
[...]
Ik zag dat ze morgen om 16:00 ook een prijzenactie via Twitch hebben.. misschien gebruiken ze het daar wel ter promotie. Echter, er zit een soort actie achter en dat vertrouw ik niet helemaal. Dadelijk ligt je data bij 3e partijen en vraagt je vriendin (of moeder voor de jongeren onder ons) zich af waarom je mailbox vol zit met 'rijpe moeders in de buurt' (heb ik van een vriend gehoord)
uhh.. oke...Vizjee schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:28:
[...]
Ik zag dat ze morgen om 16:00 ook een prijzenactie via Twitch hebben.. misschien gebruiken ze het daar wel ter promotie. Echter, er zit een soort actie achter en dat vertrouw ik niet helemaal. Dadelijk ligt je data bij 3e partijen en vraagt je vriendin (of moeder voor de jongeren onder ons) zich af waarom je mailbox vol zit met 'rijpe moeders in de buurt' (heb ik van een vriend gehoord)
Ik heb een PS5 DE in mijn winkelwagen staan bij MediaMarkt. Ik kan gewoon door gaan naar het betaalsysteem. Doen?
Lukt je waarschijnlijk toch niet proberen zou ik zeggen.patrickt35 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:56:
Ik heb een PS5 DE in mijn winkelwagen staan bij MediaMarkt. Ik kan gewoon door gaan naar het betaalsysteem. Doen?
Maar het probleem is dat ik de DE niet wil hebben 😂reinierkramer schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:57:
[...]
Lukt je waarschijnlijk toch niet proberen zou ik zeggen.
Zijn hier genoeg mensen die hem wel willen 🙈patrickt35 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:58:
[...]
Maar het probleem is dat ik de DE niet wil hebben 😂
Dan neem ik hem wel van je over en kom ik hem morgen halen! Gewoon doen!patrickt35 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:58:
[...]
Maar het probleem is dat ik de DE niet wil hebben 😂
Maar waarschijnlijk ga ik hem dan in februari 2021 ontvangen ofzo.reinierkramer schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:58:
[...]
Zijn hier genoeg mensen die hem wel willen 🙈
Waarom dan online staat los van de winkels maar denk dat je in de war bent je kan hem wel in je winkel wagen alles doen maar niet bestellen.patrickt35 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:59:
[...]
Maar waarschijnlijk ga ik hem dan in februari 2021 ontvangen ofzo.
De winkelwagen verspringt elke keer van morgen bezorgt, naar niet online verkrijgbaar, en dan weer terug.
Dat zou ik geen probleem vinden. 400+ kratje bier voor de moeite.Smits360 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:59:
[...]
Dan neem ik hem wel van je over en kom ik hem morgen halen! Gewoon doen!
Dude, dat was ik sowieso al van plan als je dit echt zo doen: mad respect namelijk - dus een kratje is wel het minst wat je zou verdienen!patrickt35 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:02:
[...]
Dat zou ik geen probleem vinden. 400+ kratje bier voor de moeite.
Heb je nog wat anders in je winkelwagen?patrickt35 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:01:
De winkelwagen verspringt elke keer van morgen bezorgt, naar niet online verkrijgbaar, en dan weer terug.
NeeViper50 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:08:
[...]
Heb je nog wat anders in je winkelwagen?
Iedereen kan 'm in z'n mandje doen door https://www.mediamarkt.nl...766027&catEntryId=6915165 te openen en dan terug te gaan naar je winkelmandje. Bestellen lukt niet hoorpatrickt35 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 22:56:
Is het uiteindelijk gelukt? Ben nu wel extreem benieuwd en een tikkeltje nerveus...patrickt35 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:01:
De pure blijdschaptomvanzummeren schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:19:
Nou, helemaal gelukt hoor! Vorige week donderdag bij Amazon UK besteld, vanavond rond 20:00 bezorgd. Het was geen kattenvoer of stenen... echt de real deal! 😍
Ik kan jullie alvast vertellen: Demon’s Souls ziet er echt sick uit!
[Afbeelding]
Have fun 👍tomvanzummeren schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:19:
Nou, helemaal gelukt hoor! Vorige week donderdag bij Amazon UK besteld, vanavond rond 20:00 bezorgd. Het was geen kattenvoer of stenen... echt de real deal! 😍
Ik kan jullie alvast vertellen: Demon’s Souls ziet er echt sick uit!
[Afbeelding]
iBood is niks bijzonders: https://email.ibood.com/o...SU9BEOk6DwQ0lAdV7VtUTWNN9
Wauw wat een onzin zeg..MelvinW schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:37:
Ik vind het echt onzin. Zo erg dat ik zelfs niet mee ga doen. Wauwww.
Ik ga maar eens slapen. Nieuwe dag nieuwe kansen
Ik ga maar eens slapen. Nieuwe dag nieuwe kansen
Okeee... Die telegram groep word echt te groot...
Bol.com link met rickroll Youtube filmpje..
Word steeds gekker en gekker...
"Gekker en gekker"? De groep bestaat uit bijna 3200 man die zich wel aan de regels kan houden. Je doet net alsof het een groot gekkenhuis is.ajaxkoen93 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:50:
Okeee... Die telegram groep word echt te groot...
Schijnbaar let je dan niet op... Uurtje geleden 20 mensen gekickt omdat ze onzin uit kramen.. dit gebeurt dagelijks...Grawler schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:52:
[...]
"Gekker en gekker"? De groep bestaat uit bijna 3200 man die zich wel aan de regels kan houden. Je doet net alsof het een groot gekkenhuis is.
Maarja wat verwacht je anders met 3200 man.
Mensen trollen graag wanneer ze een ps5 binnen hebben.
Gewoon reacties uitschakelen en de bot zijn werk laten doen.
[ Voor 6% gewijzigd door ajaxkoen93 op 26-11-2020 23:54 ]
Het verbaast mij echt hoe gehoorzaam iedereen is rondom het verkrijgen van een PS5. Menig psychologisch experiment zal jaloers zijn dat ze dit niet monitoren. Valt allemaal reuze mee.ajaxkoen93 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:54:
[...]
Schijnbaar let je dan niet op... Uurtje geleden 20 mensen gekickt omdat ze onzin uit kramen.. dit gebeurt dagelijks...
Maarja wat verwacht je anders met 3200 man.
Mensen trollen graag wanneer ze een ps5 binnen hebben.
Ik ga eens niet mee doen met deze actie.MelvinW schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:37:
Te dom voor woorden.
Ik zeg ook niet dat het niet goed gaat... Ik zeg alleen dat het steeds gekker word, eerst stellen mensen random vragen, en nu opeens een bol.com link met rickroll.. 3000 man hebben een hart verzakking gekregen hierdoor.Vizjee schreef op donderdag 26 november 2020 @ 23:55:
[...]
Het verbaast mij echt hoe gehoorzaam iedereen is rondom het verkrijgen van een PS5. Menig psychologisch experiment zal jaloers zijn dat ze dit niet monitoren. Valt allemaal reuze mee.
Gewoon reacties uitschakelen want die hebben toch geen meerwaarde meer, gewoon de bot zijn werk laten doen.
[ Voor 4% gewijzigd door ajaxkoen93 op 27-11-2020 00:01 ]
Hij is binnen, kon hem niet eerder open maken dus nu even snel gedaan voor het slapen gaan en hij zit erin.
Voor mijn gevoel weegt die doos 10 kilo dus ook even snel in de doos gekeken of er geen bakstenen in zitten en er zit echt een PS5 in
Voor mijn gevoel weegt die doos 10 kilo dus ook even snel in de doos gekeken of er geen bakstenen in zitten en er zit echt een PS5 in
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
Zie dat je broek al omlaag is om wat lol te hebben met je ps5NosferatuX schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 00:05:
Hij is binnen, kon hem niet eerder open maken dus nu even snel gedaan voor het slapen gaan en hij zit erin.
Voor mijn gevoel weegt die doos 10 kilo dus ook even snel in de doos gekeken of er geen bakstenen in zitten en er zit echt een PS5 in![]()
[Afbeelding]
Moet wel gebruik maken van die gleuf editie heElMayo schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 00:10:
[...]
Zie dat je broek al omlaag is om wat lol te hebben met je ps5
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
heb je wel in de doos van de PS5 gekeken? daar zit vaak de bakstenen pas.NosferatuX schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 00:05:
Voor mijn gevoel weegt die doos 10 kilo dus ook even snel in de doos gekeken of er geen bakstenen in zitten en er zit echt een PS5 in![]()
[Afbeelding]
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Het heeft uiteindelijk ook wel wat he dat hunten. Met vrouwen was dat ook altijd zo.. Hoe moeilijker ze te krijgen zijn hoe interessanter 't wordt.
https://psnprofiles.com/leFibo
BOL.COM!!!!
Zonder disc op voorraad
Ik wil alleen die met disc...
snel snel snel!
Zonder disc op voorraad
snel snel snel!
Ben weer te laat, krijgt er iemand uberhaupt een email als er weer voorraad is bij bol? Want ik heb mij aangemeld voor beide versies, maar nog nooit een email gehad dat hij beschikbaar is.Pricecheck schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 02:07:
BOL.COM!!!!
Zonder disc op voorraad
snel snel snel!
Nee ik ook niet word er doodziek van.
Iemand actuele lijst van reserveringen van alle MM’s dmv api??
Alvast bedankt
Iemand actuele lijst van reserveringen van alle MM’s dmv api??
Alvast bedankt
Weet iemand wanneer de volgende batch uitkomt?
Ik heb nog geen pre-order kunnen plaatsen, helaas....
Bol verwacht begin dec, MM geeft geen duidelijkheid. Amazon heb ik geen idee van.ThaddeusX schreef op vrijdag 27 november 2020 @ 07:24:
Weet iemand wanneer de volgende batch uitkomt?
Ben zelf ook nog op jacht. Goed de verkopers in de gaten houden
[ Voor 9% gewijzigd door DonSleutel op 27-11-2020 07:32 ]
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Tw7E7WPnurNmH1hPAqxvB3C6.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zqtjGp2qsXXvAgo6yk3EtMRv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Q3CquLmTi1Fxc1HANv90y7KC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QykInaTx2916fbqaDLSTulmO.jpg?f=fotoalbum_large)