Ik heb er maandag ochtend om 10:15 eentjeVizjee schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:05:
Zijn er uberhaupt mensen die net een DE versie bij de MM besteld hebben? Ik zelf zoek/zocht alleen disk
besteld
Ik heb er maandag ochtend om 10:15 eentjeVizjee schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:05:
Zijn er uberhaupt mensen die net een DE versie bij de MM besteld hebben? Ik zelf zoek/zocht alleen disk
ze gaat hem door verkopenprld schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:11:
onderstaande zojuist op rtlnieuws gelezen:
Moeder die 's nachts voor winkel zat: 'De PS5 is binnen, godzijdank!'
https://www.rtlnieuws.nl/...ion-winkel-kaart-bedankje
Was niet daadwerkelijk op voorraad. Wel een bestelknop, voorraad 0.Vizjee schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:05:
Kijk die scalper voor de deur zittenprld schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:11:
Heb er toch 1 kunnen bestellen, levertijd zag ik in een flits op 2/3 dagen. We gaan het zien.MelvinW schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:15:
[...]
Was niet daadwerkelijk op voorraad. Wel een bestelknop, voorraad 0.
I served in a company of heroes.
Hmm, interesting.Vuvuzela schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:18:
[...]
Heb er toch 1 kunnen bestellen, levertijd zag ik in een flits op 2/3 dagen. We gaan het zien.
[ Voor 203% gewijzigd door Dennisdn op 26-11-2020 16:28 ]
Het was wel op voorraad, maar in een flits was deze weer uitverkocht.MelvinW schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:15:
[...]
Was niet daadwerkelijk op voorraad. Wel een bestelknop, voorraad 0.
Zoek functie: telegram group!Hunt3rcod schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:37:
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om de link van de Telegram groep die hier gebruikt word met mij te delen, bedankt
Ik trek dit echt slecht...Hunt3rcod schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:37:
Zou er iemand zo vriendelijk willen zijn om de link van de Telegram groep die hier gebruikt word met mij te delen, bedankt
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Wat een raar verhaal, er zou toch niets in de losse verkoop gaan bij winkels vanwege covid?prld schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:11:
[ Voor 91% gewijzigd door Arjo0o op 26-11-2020 16:53 ]
De link die je het meest tegenkomt in de topic is de verkeerde dat is het probleem vooral.
ehmm xdoos ja?Arjo0o schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:52:
verkeerde plek sos
A person who never made a mistake never tried anything new.
Deze vestiging nam vooraf geen reserveringen aan maar kreeg wel één exemplaar op launch day.KanARIEpietjes schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:50:
[...]
Wat een raar verhaal, er zou toch niets in de losse verkoop gaan bij winkels vanwege covid?
Ohja ik zie het idd https://www.msn.com/nl-nl...aal-verkleumd/vp-BB1bdePaMRDude22 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:54:
[...]
Deze vestiging nam vooraf geen reserveringen aan maar kreeg wel één exemplaar op launch day.
Idem. Stom toeval dat ik ff de bol.com pagina opende. Probeerde m in t mandje te gooien en dat lukte ook. Toen ik wilde afrekenen was t te laat. En dat zonder de telegram groep.GG85 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:07:
Digital editie even bij Bol.com maar kreeg hem niet afgerekend
Dus de laatste gebruikenLinkie1987 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 16:53:
[...]
De link die je het meest tegenkomt in de topic is de verkeerde dat is het probleem vooral.
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Wat is de uiteindelijke route van jouw bestelling - mijn bestelling staat nu namelijk ook bij Dormagen?
[ Voor 4% gewijzigd door wimkaay op 26-11-2020 17:23 ]
Hoelaat zou hij er zijn?AMARONE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:22:
Ik ga zo hard balen als die bezorger straks niet komt. Hopelijk gewoon 1 minuut over de verwachte tijd.
Nice! Enjoy! Heb jij iets van een T&T gekregen, of was het een complete verrassing?Mandarijntje schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:32:
Mijn Digital Edition van Amazon.fr van afgelopen maandag 23-11 had eigenlijk 28 nov - 2 dec als leverdatum staan maar is vanmiddag al binnen gekomen![]()
[Afbeelding]
Tussen nu en 2115. Hopelijk dus nu ipv achteraan. Hoewel het DHL sorteercentrum hier vlakbij zit dus hopelijk zit ik vooraan dan.
En zo zijn er nog wel meer, gok ikKakarot-son schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:55:
Beste ps5-Hunters,
Als er iemand geslaagd is in het binnenhalen van een ps5 disc editie en die gene wilt liever een digital editie, dan mag die gene mij contacteren want ik zou m wel willen overkopen voor de winkelprijs.
Ik ben zelf natuurlijk ook bezig met F5’en op allerlei pagina’s maar helaas zijn er snellere jagers![]()
Succes allen!
Nooit geschoten, is nooit spiderman Miles Morales op de ps5
Ik neig zelf naar digital gezien dat er ook heel veel games on the cheap zijn via digitale codes, echter het grootste nadeel is natuurlijk eenmaal gekocht kan je hem niet meer door verkopen via T.net of MP.
Als dit je eerste Playstation is zou ik juist de disk versie nemen omdat heel Marktplaats vol staat met goede 2e hands PS4 games die je voor een laag prijsje kan overnemen. Er zijn nu toch nog amper PS5 games te spelen.Ingrid1986 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:08:
Wat is eigenlijk voor jullie reden om te kiezen voor disk editie of digitale editie?
Of mag ik dat niet vragen?
Heb alle voors en tegens afgewogen, maar vind het wel interessant om de individuele keuzes te horen.
Zelf neig ik naar digitaal. Dit zal mijn eerste PlayStation worden (heb alleen een oude Xbox 360). Dus ik heb geen oude disks die ik nog steeds moet willen spelen. Digitaal lijkt me hartstikke handig. Geen gedoe met disks wisselen en zo.
Voor mij persoonlijk vind ik de met disc veel beterIngrid1986 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:08:
Wat is eigenlijk voor jullie reden om te kiezen voor disk editie of digitale editie?
Of mag ik dat niet vragen?
Heb alle voors en tegens afgewogen, maar vind het wel interessant om de individuele keuzes te horen.
Zelf neig ik naar digitaal. Dit zal mijn eerste PlayStation worden (heb alleen een oude Xbox 360). Dus ik heb geen oude disks die ik nog steeds moet willen spelen. Digitaal lijkt me hartstikke handig. Geen gedoe met disks wisselen en zo.
Mijn rede voor de disc editie is heel simpel :Ingrid1986 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:08:
welke editie heb jij en wat zijn jouw packaged details? size, gewichtAMARONE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:22:
Ik ga zo hard balen als die bezorger straks niet komt. Hopelijk gewoon 1 minuut over de verwachte tijd.
Bij mijn collega die gelijk met mij donderdag besteld had ook! Bij mij helaas nog niet, maar het geeft me hoop! 🙏🤞User77 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:17:
hier is de bezorger onderweg OMGG
Meerdere besteld?Shivante schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:18:
amazon package Disc edition
Weight 7560g
Dimensions 47cm x 22.5cm x 50.5cm
Kan het niet meer vinden maar zag toen 7,5kg.disk editieShivante schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:19:
[...]
welke editie heb jij en wat zijn jouw packaged details? size, gewicht
Van amazon ja.. wat was het bij jou?
[ Voor 6% gewijzigd door Shivante op 26-11-2020 18:28 ]
Ja dit vind ik dus enorm tegenvallen bij SonyIngrid1986 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:19:
Volgens mij kun je oudere spellen ook prima met flinke kortingen digitaal kopen als ze in de aanbieding zijn.
Ik heb daar niet besteld maar vind hem zwaar. Thats all
Nope, hier nog steeds verwacht 15-16 december, bestelling was om 14:18CptGummyBearz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:30:
Ik heb even het topic niet in de gaten kunnen houden. Enige updates voor Amazon.de? Ik was verschoven van bezorgdatum 23 November naar 15 December..
Jammer man, ik had besteld 14:16. Maandag is de levering niet gelukt helaas...link_AJ schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:31:
[...]
Nope, hier nog steeds verwacht 15-16 december, bestelling was om 14:18
Serieus? Vorige week westen zij niets en nu eind december? Mm Roermond is niet betrouwbaar! Ik ben nummer 3 voor de digitaal editie. Jij?Hernandes schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:49:
Heb het idee dat de meeste medewerkers bij MM maar wat zeggen. Ik las hier op de site dat er een aantal te horen hebben gekregen dat ze volgende week of half december binnenkomen. Was vandaag bij MM Roermond en toen zeiden zei eind december (na de feestdagen)
a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.
save the best for last!NosferatuX schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:38:
Hier ook 17:25 - 21:00 levervak van DHL voor mijn amazonUK bestelling. Depot is 5min rijden van me huis af maar volgens mij bewaard ie hem als laatste
PSN id: K1ngD1ng3l1ng | BF3 PC: KingDing3ling
Ik kreeg om 2 uur snachts de melding dat het pakketje dormagen verlaten had en was daarna om 7 uur sochtends in Nederland om vervolgens die avond bezorgd te wordenBerryBB schreef op donderdag 26 november 2020 @ 17:16:
[...]
Wat is de uiteindelijke route van jouw bestelling - mijn bestelling staat nu namelijk ook bij Dormagen?
[ Voor 138% gewijzigd door Xearox op 26-11-2020 18:58 ]
Tof! Wat was je geschatte leverdatum? En had je al een verzendbevestiging?Xearox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:55:
Afgelopen maandag bij Amazon.fr de disc-editie besteld. Krijg net een mailtje van DHL dat de bezorger morgenochtend langskomt...![]()
![]()
![]()
![]()
Zou toch wel de grootste stunt van het jaar zijn..
Op de Amazon.fr site staat deze (nog steeds) op 18-19 december. Er is niets veranderd in het scherm van Amazon, ook niet dat het pakketje naar het verzenden gestuurd is of zelfs al onderweg zou zijn. Het is echt out of the blue ineens een mailtje van DHL dat ik morgen een pakketje van 'Merchandise' krijg tussen 10 en 15u.Celeone schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:55:
[...]
Tof! Wat was je geschatte leverdatum? En had je al een verzendbevestiging?
Wat apart! Ik ook maandag besteld maar geen mailtjes gehad.. zou wat zijn!Xearox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:57:
[...]
Op de Amazon.fr site staat deze (nog steeds) op 18-19 december. Er is niets veranderd in het scherm van Amazon, ook niet dat het pakketje naar het verzenden gestuurd is of zelfs al onderweg zou zijn. Het is echt out of the blue ineens een mailtje van DHL dat ik morgen een pakketje van 'Merchandise' krijg tussen 10 en 15u.
[ Voor 5% gewijzigd door Ykev op 26-11-2020 18:59 ]
Hoe had je betaald? Via een creditcard? Zo ja, was het bedrag al afgeschreven?Xearox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:57:
[...]
Op de Amazon.fr site staat deze (nog steeds) op 18-19 december. Er is niets veranderd in het scherm van Amazon, ook niet dat het pakketje naar het verzenden gestuurd is of zelfs al onderweg zou zijn. Het is echt out of the blue ineens een mailtje van DHL dat ik morgen een pakketje van 'Merchandise' krijg tussen 10 en 15u.
Is het wel een pakketje van Amazon.fr?Xearox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:57:
[...]
Via CC. Het bedrag is gereserveerd op de CC. Het gehele aankoopbedrag + verzendkosten vanzelfsprekend. Ook is even daarvoor 0,00 gereserveerd. Afgeschreven is het niet, omdat mijn bank één keer per maand de openstaande creditcardreservering van mijn betaalrekening afschrijft, en de eerstvolgende keer is pas rond 22 december dacht ik.kw_nl schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:01:
[...]
Hoe had je betaald? Via een creditcard? Zo ja, was het bedrag al afgeschreven?
Amazon werkt ook maar met een aparte volgorde haha. Ik heb nog niets ontvangen (zou tussen 28 nov-2 dec moeten komen) maar wie weet krijg ik ook snel een mail. Wel heel fijn voor jou als het inderdaad je PS5 is!Xearox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:57:
[...]
Verwijderd
Zijn lekker bezig daar bij Amazon als je inderdaad geen verzendbevestiging hebt en de lever datum niet up to date is... misschien krijg je er wel 2Xearox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:55:
Afgelopen maandag bij Amazon.fr de disc-editie besteld. Krijg net een mailtje van DHL dat de bezorger morgenochtend langskomt...![]()
![]()
![]()
Dit zou toch wel de stunt van het jaar zijn..![]()
Dit kan ik niet zien. Het is een pakketje van 'Merchandise'. Ik verwacht geen andere pakketjes en al helemaal niet via DHL. Het pakketje is ook in het landelijke sorteercentrum nu. Ik zou oprecht niet weten wat het anders zou kunnen zijn, al durf ik het eigenlijk ook amper te geloven dat het toch echt de Amazon-bestelling zou zijn.
Ja, en daar staat 'Merchandise'.Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:05:
Je kan op de T&T toch de afzender zien?
Bij "Meer details over je verzending" kun je, na opvoeren van je Postcode, de afzender zien en het gewicht.Xearox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:04:
[...]
Dit kan ik niet zien. Het is een pakketje van 'Merchandise'. Ik verwacht geen andere pakketjes en al helemaal niet via DHL. Het pakketje is ook in het landelijke sorteercentrum nu. Ik zou oprecht niet weten wat het anders zou kunnen zijn, al durf ik het eigenlijk ook amper te geloven dat het toch echt de Amazon-bestelling zou zijn.
Verwijderd
Dit dus.cronixx schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:06:
[...]
Bij "Meer details over je verzending" kun je, na opvoeren van je Postcode, de afzender zien en de het gewicht.
Helemaal niets bijbesteld, dit was mijn eerste en enige bestelling bij Amazon ooit. Los van dat ik wel Prime op m'n TV heb.Ykev schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:59:
[...]
Wat apart! Ik ook maandag besteld maar geen mailtjes gehad.. zou wat zijn!
Edit* wellicht een controller oid welke je bijbesteld hebt?
FYI, zag er bij mij zo uit:Xearox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:08:
Nogmaals jongens, ik ben niet blind. Er staat ENKEL 'Merchandise' als afzender. GEEN afmetingen of gewichten of nadere details.
Verwijderd
Zou tof zijn, dat ik er dan ook nog een vriendin bij zou krijgen.. Die had ik nog niet namelijkVerwijderd schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:10:
Nou vaag gedoe dit, ben benieuwd hoe het afloopt.
Newsflash: je vriendin zit met je CC shit te bestellen. Dat komt morgen binnen
Daar heb je helemaal geen tijd voor met de nieuwe PlayStation! HeheheXearox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:11:
[...]
Zou tof zijn, dat ik er dan ook nog een vriendin bij zou krijgen.. Die had ik nog niet namelijk
koop een paspop van een kledingwinkelXearox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:11:
[...]
Zou tof zijn, dat ik er dan ook nog een vriendin bij zou krijgen.. Die had ik nog niet namelijk
Tot zo ver mijn euforie.. Mijn gewicht betreft 0.65 .. dat is dan óf een lege doos óf toch echt iets anders. Helaas pindakaas, vals alarm jongens. Het spijt mecronixx schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:10:
[...]
Kijk even op deze:
https://www.dhl.com/nl-nl/home.html
Ben oprecht benieuwd geworden wat het dan wel is inderdaad....Xearox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:14:
[...]
Tot zo ver mijn euforie.. Mijn gewicht betreft 0.65 .. dat is dan óf een lege doos óf toch echt iets anders. Helaas pindakaas, vals alarm jongens. Het spijt me![]()
Al maakt het dit niet minder spannend wat er dan wél in zit.
dat is je vriendin ( van plastic)Xearox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:14:
[...]
Tot zo ver mijn euforie.. Mijn gewicht betreft 0.65 ..
Dat weet ik niet. Het was zo druk vandaag. Het duurde heel lang voor ik geholpen werd. Vervolgens dacht de medewerker dat ik er één wou bestellen. Nadat ik had uitgelegd dat ik al een disc versie heb gepreorderd, heeft ze er hulp bij gevraagd maar die kwam niet dus zei ze dat ik gebeld zou worden zodra de nieuwe zending binnen is.Darklight_93 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 18:36:
[...]
Serieus? Vorige week westen zij niets en nu eind december? Mm Roermond is niet betrouwbaar! Ik ben nummer 3 voor de digitaal editie. Jij?
Zelfde verhaal bij mij, alleen van mij komt met ups.Xearox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:14:
[...]
Tot zo ver mijn euforie.. Mijn gewicht betreft 0.65 .. dat is dan óf een lege doos óf toch echt iets anders. Helaas pindakaas, vals alarm jongens. Het spijt me![]()
Misschien krijgen jullie ps5 merchAeronNL schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:40:
[...]
Zelfde verhaal bij mij, alleen van mij komt met ups.
Ook geen status verandering op Amazon.fr, ook maandag besteld.
Pakketje komt via Duitsland.
Gewicht 0.70 kgs, heel vreemd!
Zo te zien zitten we in hetzelfde schuitje.
Wow nu je dit zegt.
100% Amazon. Ik weet inmiddels wat het wél is. Een tijdje geleden iets via Q-Dance (Merchandise) besteld met een lange levertijd.. En die liet me zojuist even schrikken.ElMayo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:44:
[...]
Wow nu je dit zegt.
Voor de heren met deze mail, kunnen jullie controleren of jullie echt van amazon hebben besteld en geen reseller op de site?
Zijn wel meerdere met jou geschrokkenXearox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:46:
[...]
100% Amazon. Ik weet inmiddels wat het wél is. Een tijdje geleden iets via Q-Dance (Merchandise) besteld met een lange levertijd.. En die liet me zojuist even schrikken.
Zij hebben 14 digitaal versie gekregen. Ik weet het niet hoe veel DEHernandes schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:38:
[...]
Dat weet ik niet. Het was zo druk vandaag. Het duurde heel lang voor ik geholpen werd. Vervolgens dacht de medewerker dat ik er één wou bestellen. Nadat ik had uitgelegd dat ik al een disc versie heb gepreorderd, heeft ze er hulp bij gevraagd maar die kwam niet dus zei ze dat ik gebeld zou worden zodra de nieuwe zending binnen is.
Ik weet van de vorige keer dat ik er nét niet bij zat, zoals jij. Ik denk dat ik wel bij de eerste tien zal zijn. Weet alleen niet hoeveel ze er daadwerkelijk hebben gekregen op de 19de.
Wat waar ? Een PS5 met gratis vriendin ?Xearox schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:11:
[...]
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Hier ook Amazon.ElMayo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 19:44:
[...]
Wow nu je dit zegt.
Voor de heren met deze mail, kunnen jullie controleren of jullie echt van amazon hebben besteld en geen reseller op de site?
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq