Zijn er genoeg die medio december een leverdatum hebben bij hun amazon fr bestellingViper50 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:15:
Als het goed is, heeft iedereen die afgelopen maandag op amazon.fr hun bestelling binnen of bijna binnen... Als mijn account nou is niet werd geblokkeerd kon ik misschien nu ook op eentje spelen. Ondertussen meer dan 60 uur voorbij en nog geen reactie van Amazon om mijn account te deblokkeren.
Hier hetzelfde, vanochtend gebeld met amazon nederland en die zeiden vrolijk dat mijn account niet gemarkeerd stond als geblokkeerdViper50 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:15:
Als het goed is, heeft iedereen die afgelopen maandag op amazon.fr hun bestelling binnen of bijna binnen... Als mijn account nou is niet werd geblokkeerd kon ik misschien nu ook op eentje spelen. Ondertussen meer dan 60 uur voorbij en nog geen reactie van Amazon om mijn account te deblokkeren.
Zij heeft beloofd het nogmaals door te geven aan de betreffende afdeling
En wat moeten wij met dit verhaal?almiros schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:06:
Mijn verhaal over mediamarkt(locatie noem ik niet, wil geen verdere problemen veroorzaken): Ik heb op 11 september 2 pre orders geplaatst voor een digital ps5. Dat was geen probleem en het hoefde niet op 2 verschillende orders. 1 voor mij en 1 voor mn beste vriend.
Niets gehoord, zelfs tot de dag van release vorige week donderdag ook niet. Ik was tot een uur of 17 aan het werk, en rij richting de mediamarkt uiteindelijk rond een uur of 19.
Ik kom bij de game-afdeling en die sturen me door naar de service-balie. Die vragen, ben je gebeld of niet:
ik zeg nee ik ben niet gebeld maar het lijkt me heel sterk dat ik er niet bij zit maar vertel ze niet welke plek ik sta. Wel zeg ik dat ik precies weet welke plek ik sta. Ik wilde even testen wat ze zouden doen. Medewerker 1 begint heel zenuwachtig in het systeem te kijken. Loopt naar achteren en overlegt met een 2e medewerker.
Ze zijn zeker 10 minuten achter bezig, tot ze naar de balie terugkomen met 1 doos.
De 2 jongens werden nog zenuwachtiger en rood, ik zag hun handen trillen van spanning., ze zeiden niks en voerden wat in in het systeem etc. Dus op een gegeven moment zegt de 1, we hebben er maar 1 voor u, we kregen er precies 14 meneer. Waarop ik vraag: En waarom hebben jullie mij dan niet gebeld of gemaild? En toen met een grote lach zei ik , dat is wel heeeeel toevallig precies 14. Toen waren ze nog stiller en zenuwachtiger en hadden eigenlijk geen antwoord. Ik had hier zwaar het idee dat als ik door zou zeuren dat ik er nog 1 had gehad en dat ze echt aan het jokken waren, maar ik gunde ze op een of andere manier wel dat ze wat konden verdienen of voor zichzelf wilden hebben. Ze waren best jong en ik snap dat ook weer wel.
Mede omdat mijn vriend al eentje bij bol.com heeft weten te fixen ben ik niet door gaan zeuren om de 2e doos.
Ik wil erbij zeggen dat wij dit bijna allemaal zouden doen als wij die jongens waren geweest, maar dat men bewust moet zijn dat waar mensen werken en achter de knoppen zitten dat er ook bewust fouten worden gemaakt.
Ik heb zelf nog 3 mensen weten te helpen aan een ps5, simpelweg door op tijd voor te bestellen en dit forum op tijd te volgen. Ik heb niks verdiend ik gun het liever iemand die em graag wil en ik hoop dat anderen dit ook vaker zullen doen zodat droevige mensen wat vrolijker worden in deze toch al lastige tijd.
Succes allemaal met het hunten naar een ps5!
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Dit gaat niks worden, heb de hoop al opgegeven. Heb met .com .nl en met .fr contact gehad. Alle drie zeggen ze wat anders. Tis niet dat ze ons gaan deblokkeren en dan een PS5 ons kant gaan opsturen.Mienster schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:19:
[...]
Hier hetzelfde, vanochtend gebeld met amazon nederland en die zeiden vrolijk dat mijn account niet gemarkeerd stond als geblokkeerd![]()
Zij heeft beloofd het nogmaals door te geven aan de betreffende afdeling
Ik kreeg zojuist ook een belletje van de Gamemania Heerlen. Komende woensdag als het goed is tweede levering die aanzienlijk kleiner is dan de eerste. Ik stond midden 50 en op een haar na de eerste levering gemist. Als alles volgens plan gaat ben ik komende week aan de beurt...
Nee die order is sowieso verdwenen, alleen kan ik nu ook niet eens meer amazon prime video gebruiken, ik verwacht ook dat dit nog wel even kan duren gezien de ervaringen van mensen op diverse topics hieroverViper50 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:21:
[...]
Dit gaat niks worden, heb de hoop al opgegeven. Heb met .com .nl en met .fr contact gehad. Alle drie zeggen ze wat anders. Tis niet dat ze ons gaan deblokkeren en dan een PS5 ons kant gaan opsturen.
Hmm denk dan dat de 2e batch in het algemeen gewoon weer heel weinig gaat zijn. Maar wat er daarna komt voor het einde van het jaar, moet wel veel zijn als we de tweets van Sony mogen geloven.Frenkovic schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:22:
Ik kreeg zojuist ook een belletje van de Gamemania Heerlen. Komende woensdag als het goed is tweede levering die aanzienlijk kleiner is dan de eerste. Ik stond midden 50 en op een haar na de eerste levering gemist. Als alles volgens plan gaat ben ik komende week aan de beurt...
Een brutaal mens heeft de halve wereld..
Als ik niet brutaal zelf naar winkel was gegaan met een serieuze/brutale instelling had ik er 0 gekregen..En wellicht, wat ik niet wilde, als ik door was gaan zeuren kreeg ik er 2.
Als je zo reageert , met wat moeten wij ermee ? antwoord ik gewoon netjes
Volgens mij hebben ze alleen bevestigd dat er voor het einde van het jaar meer consoles beschikbaar zijn toch?Viper50 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:23:
[...]
Hmm denk dan dat de 2e batch in het algemeen gewoon weer heel weinig gaat zijn. Maar wat er daarna komt voor het einde van het jaar, moet wel veel zijn als we de tweets van Sony mogen geloven.
Mijn bestelling op Amazon.fr op 23-11 is vandaag van levering 19 dec naar levering onbekend gegaan.
Ben bang dat ik weer naast het net vis.
Ik had trouwens een sepa betaling als voorkeurs betaling ingesteld staan, dat heb ik maar veranderd naar CC wellicht dat de verwerking bij voorraad dan sneller gaat.
Ben bang dat ik weer naast het net vis.
Ik had trouwens een sepa betaling als voorkeurs betaling ingesteld staan, dat heb ik maar veranderd naar CC wellicht dat de verwerking bij voorraad dan sneller gaat.
Misstanden op de kaart zetten.
Eigenlijk ook belachelijk hoe mensen zijn, als er ergens geld te halen valt.
Wellicht (tussentijds) kleinere partijen via vliegtuig geleverd en half december zeecontainers aankomst in Europa/NL.Viper50 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:23:
[...]
Hmm denk dan dat de 2e batch in het algemeen gewoon weer heel weinig gaat zijn. Maar wat er daarna komt voor het einde van het jaar, moet wel veel zijn als we de tweets van Sony mogen geloven.
Ik zag zojuist dat mijn creditcard betaling van een reservering naar een betaling was gegaan voor mijn amazon.de order dus hoopte dat deze ook verzonden was omdat ik hier had gelezen dat de betaling finaal werd na verzending, maar helaas nog steeds voor 15 december.
Dus vooralsnog de conclusie dat de reservering/0 afschrift/betaling niets zegt over de status van de order
Dus vooralsnog de conclusie dat de reservering/0 afschrift/betaling niets zegt over de status van de order
En? Voor hoeveel heb je hem verkocht? 😜almiros schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:26:
[...]
Als ik niet brutaal zelf naar winkel was gegaan met een serieuze/brutale instelling had ik er 0 gekregen..En wellicht, wat ik niet wilde, als ik door was gaan zeuren kreeg ik er 2.
Als ik de PS5 zou hebben, zou ik geen tijd hebben voor zo'n lang verhaal. Lekker gaan gamen joh.
Op welke datum had je besteld bij GameMania?Frenkovic schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:22:
Poeh... oktober 2019 ergens. Een week ongeveer nadat de pre-orders bij hen open gingen. Was wel per filiaal een aparte lijst.Daquilaf schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:35:
[...]
Op welke datum had je besteld bij GameMania?
Iemand al tel aant ontvangen van game mania in België?
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
Bij mij niks geblokkeerd maar sta nog op 19 dec levering hoor bij Amazon.fr.Viper50 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:15:
"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"
Amazon doet officieel pas een CC betaling (dus geen reservering) maken bij verzenden, dat staat ook gewoon in hun eigen voorwaarden. Als dit bij jou toch niet het geval is dan gaat er iets mis in het proces, maar zegt dit niets over hoe het normaal gesproken werkt bij Amazon.Banaan000 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:32:
Ik zag zojuist dat mijn creditcard betaling van een reservering naar een betaling was gegaan voor mijn amazon.de order dus hoopte dat deze ook verzonden was omdat ik hier had gelezen dat de betaling finaal werd na verzending, maar helaas nog steeds voor 15 december.
Wat je zou kunenn doen is even kijken op de Klantenservice Pagina onder Contact (zie URL beneden), daar staat een iets andere melding bij de bestelling, iets van "preparing for dispatch". Dan zijn ze dus wel het verzend-proces gestart.
https://www.amazon.de/gp/...UTF8&ref_=hp_ss_v3_cu_t4&
Je hoeft niet te lezen he, ik vond het een goed verhaal in ieder geval.
Dat is niet waar.. het is betalen op verzending, of na 5 dagen. Welke eerder is.cronixx schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:40:
[...]
Amazon doet officieel pas een CC betaling (dus geen reservering) maken bij verzenden, dat staat ook gewoon in hun eigen voorwaarden. Als dit bij jou toch niet het geval is dan gaat er iets mis, maar zegt dit niets over hoe het normaal gesproken werkt bij Amazon.
Wat je zou kunenn doen is even kijken op de Klantenservice Pagina onder Contact (zie URL beneden), daar staat een iets andere melding bij de bestelling, iets van "preparing for dispatch". Dan zijn ze dus wel het verzend-proces gestart.
https://www.amazon.de/gp/...UTF8&ref_=hp_ss_v3_cu_t4&
Dus vandaar dat bij mij het bedrag is afgeschreven en de levering van Amazon.de nog op 15-16 december staat.
Yikes, dat maakt me ongerust met mijn mei pre-orderFrenkovic schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:39:
[...]
Poeh... oktober 2019 ergens. Een week ongeveer nadat de pre-orders bij hen open gingen. Was wel per filiaal een aparte lijst.
Staat vooralsnog nog steeds op 18-19 december hiero. Ik ga er me er niet te druk om maken in ieder geval. Het enige dat ik doe is enkele keren per week even checken of 'ie wel of niet veranderd is van levertijd (naar bijv. onbekend). Zolang er 18-19 december staat ben ik dik tevreden.Viper50 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:15:
Welke misstanden? Het verhaal staat vol met aannamen en geen harde bewijzen,Bulls schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:28:
[...]
Misstanden op de kaart zetten.
Eigenlijk ook belachelijk hoe mensen zijn, als er ergens geld te halen valt.
Als je dat echt wil noem je het filiaal bij naam en dien je een officiële klacht in bij het hoofdkantoor. Niet dat ze daar warm of koud van worden.
[ Voor 19% gewijzigd door Niek_1981 op 26-11-2020 12:51 ]
Een vrouw is een prachtige creatie, ze geeft melk zonder gras te eten, ze bloed zonder zich te bezeren, wordt nat zonder dat het regent, zuigt zonder stroom en ze kan een man laten komen zonder dat ze roept.
Ja, met je verhaal kunnen wij niet zoveel of moet iedereen nu persoonlijk gaan zeuren bij de lokale MM.almiros schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:26:
[...]
Hier is de disk versie van amazon.fr ook reeds geleverd, geen problemen met UPS i.t.t. PostNL bij Bol
Ik heb 1 vriend 1 neef en 1 nicht blijgemaakt..die vrolijke gezichten en dankbaarheid zijn onbetaalbaar , wilde het verhaal delen om jullie bewust te laten worden van die dingen die ik zei en om te laten zien dat er wel degelijk nog goeie mensen zijn of in ieder geval goeie acties van mensen..daarom ook aan iedereen help mekaar aan een ps5..had letterlijk 3 ps5 kunnen verkopen en zeker 1000 winst kunnen pakken voor wat ? 1000 euro is zo op tegenwoordig maar een goede daad blijftMaster Chieftec schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:35:
[...]
En? Voor hoeveel heb je hem verkocht? 😜
Als ik de PS5 zou hebben, zou ik geen tijd hebben voor zo'n lang verhaal. Lekker gaan gamen joh.
Wat ik nog niet snap, je was nog niet aan beurt voor de uitlevering van de PS5, maar hebt hem wel meegekregen?almiros schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:52:
[...]
Ik heb 1 vriend 1 neef en 1 nicht blijgemaakt..die vrolijke gezichten en dankbaarheid zijn onbetaalbaar , wilde het verhaal delen om jullie bewust te laten worden van die dingen die ik zei en om te laten zien dat er wel degelijk nog goeie mensen zijn of in ieder geval goeie acties van mensen..daarom ook aan iedereen help mekaar aan een ps5..had letterlijk 3 ps5 kunnen verkopen en zeker 1000 winst kunnen pakken voor wat ? 1000 euro is zo op tegenwoordig maar een goede daad blijft
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Online of winkels?Steph94 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:27:
Mediamarkt weet nog steeds niet wanneer de 2e levering komt
Kapitein187 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:43:
[...]
Dat is niet waar.. het is betalen op verzending, of na 5 dagen. Welke eerder is.
Dus vandaar dat bij mij het bedrag is afgeschreven en de levering van Amazon.de nog op 15-16 december staat.
Goed bezig 👍🏽 Je acties zijn zeker een goede les voor mensen. Maarre...als je het helemaal goed wilt doen, regel ook eentje (disk) voor mij. Ben je vriend niet, maar vanaf dan wel. Grapje, veel plezier ermee. We blijven hunten.almiros schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:52:
[...]
Ik heb 1 vriend 1 neef en 1 nicht blijgemaakt..die vrolijke gezichten en dankbaarheid zijn onbetaalbaar , wilde het verhaal delen om jullie bewust te laten worden van die dingen die ik zei en om te laten zien dat er wel degelijk nog goeie mensen zijn of in ieder geval goeie acties van mensen..daarom ook aan iedereen help mekaar aan een ps5..had letterlijk 3 ps5 kunnen verkopen en zeker 1000 winst kunnen pakken voor wat ? 1000 euro is zo op tegenwoordig maar een goede daad blijft
Net bij de MM in Heerhugowaard geweest. 217 preorders die nog moeten worden geleverd. Dhr kon mij niet vertellen hoeveelste ik stond en dat ze 'random' worden uitgereikt. Dus preorders gaan volgend hem niet op chronologische volgorde, wat wel op de site wordt vermeld. Ik kan me dit bijna niet voorstellen en denk dat hij het niet helemaal goed heeft begrepen bij de briefing, maar ik hoop echt dat hij ongelijk heeft...
Komt mooi overeen met dit lijstje dus https://www.joinanotherview.nl/ps5-supply/onepicnick schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:10:
Net bij de MM in Heerhugowaard geweest. 217 preorders die nog moeten worden geleverd. Dhr kon mij niet vertellen hoeveelste ik stond en dat ze 'random' worden uitgereikt. Dus preorders gaan volgend hem niet op chronologische volgorde, wat wel op de site wordt vermeld. Ik kan me dit bijna niet voorstellen en denk dat hij het niet helemaal goed heeft begrepen bij de briefing, maar ik hoop echt dat hij ongelijk heeft...
Zekers!Rwinio schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:15:
[...]
Komt mooi overeen met dit lijstje dus https://www.joinanotherview.nl/ps5-supply/
Mensen die nog in winkel pre-orderen, ik snap het niet. Zodra iemand van het personeel er één wil gaat hij als eerste daarna naartoe bij binnenkomst, dus het duurt eeuwig voordat die lijsten oplossen. Dat kan je oneerlijk vinden, maar zo gaat het vaak gewoon (en ik spreek uit ervaring). En dan nog een keer stel ze krijgen er op het hoofdkantoor 1000 binnen, versturen ze er 500 naar filialen en 500 gooien ze meteen in de verkoop op de website Reden: de website en de filialen hebben beide aparte targets en alle PS 5's verdelen en naar filialen versturen kost meer geld (overhead) dan ze direct naar de klant versturen, dus beter meteen verkopen en opsturen naar de klant.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Allemaal leuk en aardig maar:
/f/image/9pyx2w1y9VXSGuiX5rPsSufy.png?f=fotoalbum_large)
Dus nogmaals, daarom werd bij amazon.de het volledige bedrag exact 5 dagen na bestellen geïnd.
[ Voor 6% gewijzigd door Kapitein187 op 26-11-2020 13:19 ]
Het lijkt mij goedkoper om een bulk naar een winkel te sturen dan verzending voor elk pakket apart ??Jumpman schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:17:
Mensen die nog in winkel pre-orderen, ik snap het niet. Zodra iemand van het personeel er één wil gaat hij als eerste daarna naartoe bij binnenkomst, dus het duurt eeuwig voordat die lijsten oplossen. Dat kan je oneerlijk vinden, maar zo gaat het vaak gewoon (en ik spreek uit ervaring). En dan nog een keer stel ze krijgen er op het hoofdkantoor 1000 binnen, versturen ze er 500 naar filialen en 500 gooien ze meteen in de verkoop op de website Reden: de website en de filialen hebben beide aparte targets en alle PS 5's verdelen en naar filialen versturen kost meer geld (overhead) dan ze direct naar de klant versturen, dus beter meteen verkopen en opsturen naar de klant.
Je hebt al een aanbetaling binnen van mensen die dus al klant zijn.AchtungYall schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:20:
[...]
Het lijkt mij goedkoper om een bulk naar een winkel te sturen dan verzending voor elk pakket apart ??
Met online verkopen kan je nieuwe klanten/mensen aantrekken.
Dat zou je denken, maar is niet zo. Er zit veel werk in, tellen, vrachtwagen vullen (halfvolle vrachtwagen laat men niet rijden), etc. Weer uitpakken van rolcontainers bij het filiaal etc. Meteen naar de klant hebben ze contracten met Post NL dat alles voor een paar euro verstuurd kan worden. Dat is één keer de PlayStation 5 oppakken en versturen (in plaats van al het overhead om het naar een winkel te krijgen). Voordeel van de fysieke winkelklant is, dat hij/zij meteen games en accessoires koopt waar de meeste marge op zit. Maar ja er is nu geen accessoire meer op voorraad overal.AchtungYall schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:20:
[...]
Het lijkt mij goedkoper om een bulk naar een winkel te sturen dan verzending voor elk pakket apart ??
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 26-11-2020 13:26 ]
25 september order gedaan bij amazon.deKapitein187 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:18:
[...]
Allemaal leuk en aardig maar:
[Afbeelding]
Dus nogmaals, daarom werd bij amazon.de het volledige bedrag exact 5 dagen na bestellen geïnd.
18 november pas charge.
lijkt mij dat 30 september eerder kwam.
EDIT:
En eigenlijk iedereen met mij die op 17 of 25 september besteld hadden met CC, pas bij levering een charge, daarvoor alleen wat reserveringen.
[ Voor 11% gewijzigd door cronixx op 26-11-2020 13:27 ]
Ik sta vijfde nu in MM, dus maak me niet zo druk. Denk dat ik hoogstens rond 15 december aan de beurt ben. Maar inderdaad, op plek 200 is natuurlijk een heel ander verhaal.Jumpman schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:17:
Zojuist heeft customer service van amazon.de in het systeem gekeken wanneer er nieuwe stock kwam en dit stond op 13 december. Ik vermoed dat er meer bedrijven in europa rond deze tijd een restock krijgen (al zij het beperkt)
Wanneer heb je hem binnengehad, toevallig 19-20-21?cronixx schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:25:
[...]
25 september order gedaan bij amazon.de
18 november pas charge.
lijkt mij dat 30 september eerder kwam.
In dat geval kan ik me voorstellen dat gezien de console uitkwam op de 19e dat het met pre orders anders gaat.
Pallets met Playstations gaan gewoon mee in de reguliere voorraad-zendingen en de pallets worden gewoon in magazijn gezet, verder geen handling nodig. PS5 wordt dan per stuk uitgegeven door servicemedewerker die die dag sowieso aan het werk is!Jumpman schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:24:
[...]
Dat zou je denken, maar is niet zo. Er zit veel werk in, tellen, vrachtwagen vullen halfvolle vrachtwagen laat men niet rijden). Weer uitpakken etc. Meteen naar de klant hebben ze contracten met Post NL dat alles voor een paar euro verstuurd kan worden. Dat is één keer de PlaySation 5 oppakken en versturen (in plaats van al het overhead om het naar een winkel te vesturen). Voordeel van de winkel klant is, dat hij/zij meteen games en accessoires koopt waar de meeste marge op zit. Maar ja er is nu geen accessoire meer op voorraad overal.
@Banaan000 had je gecheckt bij het klantenservice gedeelte van amazon.de of je daar een andere status had?
19e binnen gekregen idd, 18e verzendproces gestart.Kapitein187 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:28:
[...]
Wanneer heb je hem binnengehad, toevallig 19-20-21?
In dat geval kan ik me voorstellen dat gezien de console uitkwam op de 19e dat het met pre orders anders gaat.
zou idd nog kunnen dat ze er anders mee omgaan als het gaat om een pre-order of een gewone verkoop zonder actieve voorraad.
[ Voor 15% gewijzigd door cronixx op 26-11-2020 13:31 ]
Nee, hoe doe ik dat, gewoon naar “customer service” en daarna?cronixx schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:28:
@Banaan000 had je gecheckt bij het klantenservice gedeelte van amazon.de of je daar een andere status had?
Gevonden!cronixx schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:28:
Aa ja ik wacht op een online order maar daar is ook nog niks bekend van.
Precies, regulier werkt dit zo. Maar een hoofdkantoor maakt soms andere (eigenlijk oneerlijke voor de klanten) beslissingen, maar so be it. Magazijnruimte kost ook geld, en ruimte in een vrachtwagen is beperkt, als er nog zat andere goederen naar dat filiaal moeten.Maroi schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:28:
[...]
Pallets met Playstations gaan gewoon mee in de reguliere voorraad-zendingen en de pallets worden gewoon in magazijn gezet, verder geen handling nodig. PS5 wordt dan per stuk uitgegeven door servicemedewerker die die dag sowieso aan het werk is!
yep, Dan heb je rechtsonderin de optie "Contact Us".Banaan000 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:31:
[...]
Nee, hoe doe ik dat, gewoon naar “customer service” en daarna?
Als je die aan klikt zie je jouw bestelling en staat er dus ook een status bij.. dat is als hij nog niet in het verzendproces zit gewoon "not yet dispatched" en anders "preparing for dispatch" of zelfs al "dispatched" <-- die laatste verwacht ik niet, want die wijziging zie je ook terug op je normale statusoverzicht.
Dan zou ik me ook geen zorgen maken, als er 30 komen, zit je er wel bij.Baxman schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:26:
[...]
Ik sta vijfde nu in MM, dus maak me niet zo druk. Denk dat ik hoogstens rond 15 december aan de beurt ben. Maar inderdaad, op plek 200 is natuurlijk een heel ander verhaal.
Als hij overigens het verzendproces in gaat dan vervallen die "change payment" opties ook.
Ik denk dat het dan nu te maken heeft met wat @Kapitein187 net zei, dat er voor 'normale' orders zonder voorraad andere regels gelden dan voor pre-orders.
Ja ik vermoed het ook. Nou, enige optie is ongeduldig afwachten maar 😂cronixx schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:36:
[...]
Als hij overigens het verzendproces in gaat dan vervallen die "change payment" opties ook.
Ik denk dat het dan nu te maken heeft met wat @Kapitein187 net zei, dat er voor 'normale' orders zonder voorraad andere regels gelden dan voor pre-orders.
Kon het niet laten toch maar contact te zoeken met bol.com over nieuwe voorraad. Ook gevraagd of er vtv bekend gemaakt wordt wanneer. Blijven stug antwoorden begin december zonder enige indicatie. Met als reactie ''je kan het later altijd nog een keer vragen''
Uiteindelijk niets mee opgeschoten
Uiteindelijk niets mee opgeschoten
Eens. Maar er is geen streefdatum meer en gewoon restock, dus wordt gewoon gekeken naar de goedkoopste levering/transportmogelijkheid. Maar alle reserveringen zijn aanbetaald met € 50,-.Jumpman schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:35:
[...]
Precies, regulier werkt dit zo. Maar een hoofdkantoor maakt soms andere (eigenlijk oneerlijke voor de klanten) beslissingen, maar so be it. Magazijnruimte kost ook geld, en ruimte in een vrachtwagen is beperkt, als er nog zat andere goederen naar dat filiaal moeten.
Zou heeeel krom zijn dat MM hoofdkantoor PS5’s in de online verkoop gooit terwijl ze al ‘verkocht’ zijn in alle vestigingen in het land...
Wel grappig, normaliter zou ik denken 'verzending is tussen dan en dan, rustig afwachten', maar door jullie raak ik een soort van gestrest erover haha. Nou ja, ik ga duimen dat mijn bestelling gewoon uiterlijk woensdag arriveert zoals op de website staat.
Is dat AMAZON UK want in de FR versie vind je nergens iets terug van "change shipping speed".
SPiET
Het reserveren van een PS5 bij een MediaMarkt, moet je langs het filiaal zelf of kun je er ook voor bellen?
Daarnaast; er werd hier en daar gesproken over Whatsapp / Telegram groepen, wat moet iemand doen om daar in te komen?
Daarnaast; er werd hier en daar gesproken over Whatsapp / Telegram groepen, wat moet iemand doen om daar in te komen?
Hennig an!
is .despietie schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:50:
[...]
Is dat AMAZON UK want in de FR versie vind je nergens iets terug van "change shipping speed".
Volgens mij moet je langsgaan, je moet ook meteen €50,- aanbetalenMaxForce800 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:51:
Het reserveren van een PS5 bij een MediaMarkt, moet je langs het filiaal zelf of kun je er ook voor bellen?
Moet je naar de winkel toe om 50 euro aan te betalen en voor de telegram groep even de zoek functie gebruiken.MaxForce800 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:51:
Ik ben plek 23 dus denk niet dat voor mijn dit jaar nog wordt 😂 denk dat Doetinchem maar 15 max 20 krijgJumpman schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:35:
[...]
Dan zou ik me ook geen zorgen maken, als er 30 komen, zit je er wel bij.
[ Voor 7% gewijzigd door ferrariking op 26-11-2020 14:12 ]
welke kortingscodeEvertt schreef op dinsdag 24 november 2020 @ 20:03:
[...]
Beter gewoon voor de steelseries Arctic 7pw 2020 gaan met de kortingscode.
Wanneer je deze nu koopt bij steelseries met korting koop je het 2019 model.. ter info
ja daar kwam ik net achterivokenevil schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:18:
[...]
Wanneer je deze nu koopt bij steelseries met korting koop je het 2019 model.. ter info
De 7p is pas een maand of twee uit, of heb ik het mis?ivokenevil schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:18:
[...]
Dan is het aannemelijk dat Amazon.fr ook obv die levering schattingen geeft om bestelde PS5's rond medio december te bezorgen. Ik denk steeds minder aan versnelling van de gegeven inschatting. Geduld is alleen lastig...Banaan000 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:28:
Zojuist heeft customer service van amazon.de in het systeem gekeken wanneer er nieuwe stock kwam en dit stond op 13 december. Ik vermoed dat er meer bedrijven in europa rond deze tijd een restock krijgen (al zij het beperkt)
Mijn bestelling staat op 28 nov-2 dec en is nog niet verzonden, dus neem aan dat nog niet alle PlayStations de deur uit zijn.frituurvetpet schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:32:
[...]
Dan is het aannemelijk dat Amazon.fr ook obv die levering schattingen geeft om bestelde PS5's rond medio december te bezorgen. Ik denk steeds minder aan versnelling van de gegeven inschatting. Geduld is alleen lastig...
Mijn bestelling van 23 november (Amazon fr) staat nog steeds op 18-19 december.
Bedrag wel volledig gereserveerd.
Nu krijg ik net wel een mail van UPS dat er morgen een pakket word bezorgd.
Maar ik heb buiten de PS5 om niets besteld.
Komt vanuit Duitsland. 🤔
Komt vanuit Duitsland. 🤔
Je kan de afzender toch wel zien ? Misschien als je MyChoice hebt ?AeronNL schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:42:
Komt vanuit Duitsland. 🤔
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Verwijderd
[ Voor 96% gewijzigd door paulvitesse op 26-11-2020 15:21 ]
Was hier gisteren ook een tweaker die de tracking ook niet klopte en opeens savonds dhl voor de deur had staan met een ps5, dus wie weet heb je gelukAeronNL schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:42:
Komt vanuit Duitsland. 🤔
spietie schreef op donderdag 26 november 2020 @ 13:50:
[...]
als je op change shipping speed klikt gebeurt er niks. customer service gaf ook aan dat het niet aangepast kan worden.
Zou toch wat zijn 😂🤞🏻ivokenevil schreef op donderdag 26 november 2020 @ 14:57:
[...]
Was hier gisteren ook een tweaker die de tracking ook niet klopte en opeens savonds dhl voor de deur had staan met een ps5, dus wie weet heb je geluk
Afzender is KUEHNE & NAGEL AG & CO.KG
Dat is een distributie bedrijf.
Doet wel zaken met Amazon.
Ben benieuwd!
Mediamarkt alkmaar:
Reserveren ben je nr 170 op de lijst. Tussen maart en juni heb je hem
Ik probeer mijn geluk wel elders.
“Wij krijgen hem wel als eerste hoor”
Reserveren ben je nr 170 op de lijst. Tussen maart en juni heb je hem
Ik probeer mijn geluk wel elders.
“Wij krijgen hem wel als eerste hoor”
mediamarkt had even voorraad digitale versie
ben er wel steeds op tijd bij maar ik zoek de disc!
Dat ging snel, ach! 💪🏻ls789 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:13:
mediamarkt had even voorraad digitale versie![]()
stond op groen toen ik hem toevoegde bij mm maar helaas meteen uitverkocht erna
Ik ben nieuw hier en ook nieuw met het jagen op een playstation (nooit zelf een ps4 gekocht), maar wat is nu de beste manier om er 1 te krijgen? Snap dat het allemaal onzeker is, maar is het handig om er nog 1 te pre-orderen of gewoon al het nieuws goed volgen en hopen dat ik hem binnenkort ergens kan bestellen?
Dat was wel echt heel snel. Zal wel weer 1 console geweest zijn. Letterlijk tussen de ping en de pagina openen zat er bij mij minder dan 10 seconden. En toen was ie al op rood.Vildhjarta schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:17:
[...]
stond op groen toen ik hem toevoegde bij mm maar helaas meteen uitverkocht ernaDE editie
Je kan hem altijd voor mij bestellenls789 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:13:
mediamarkt had even voorraad digitale versie![]()
Happy Hunting allemaal!
Heeft Iemand trouwens enig idee waar de 3d pulse headset nog te bestellen is?
Thanks!
Thanks!
ja kan hem sowieso verkopen... maar dan laat ik hem liever gaan in de hoop dat een andere gamer hem heeft
Als je het beste van beide werelden wilt hebben dan preorder je m lokaal bij je mediamarkt en ga je online vrolijk verder zoeken. Ik denk dat de er de komende maand nog genoeg voorbij komt, online. Als je eentje te pakken kunt krijgen dan cancel je de preorder weer. Ik doe zelf niet eens de moeite voor een preorder. Ik probeer online. Als ik geluk heb, dan heb ik er eentje. Zo niet, ach, ze komen vanzelf op voorraad.iandb1 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:18:
Ik ben nieuw hier en ook nieuw met het jagen op een playstation (nooit zelf een ps4 gekocht), maar wat is nu de beste manier om er 1 te krijgen? Snap dat het allemaal onzeker is, maar is het handig om er nog 1 te pre-orderen of gewoon al het nieuws goed volgen en hopen dat ik hem binnenkort ergens kan bestellen?
paulvitesse in "[PS5] Pre-order, bestellingen en levertijden"botsbotsbots schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:19:
Happy Hunting allemaal!
Thanks!
Metal up your ass
Ahh bedankt voor je reactieflab007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:20:
[...]
Als je het beste van beide werelden wilt hebben dan preorder je m lokaal bij je mediamarkt en ga je online vrolijk verder zoeken. Ik denk dat de er de komende maand nog genoeg voorbij komt, online. Als je eentje te pakken kunt krijgen dan cancel je de preorder weer. Ik doe zelf niet eens de moeite voor een preorder. Ik probeer online. Als ik geluk heb, dan heb ik er eentje. Zo niet, ach, ze komen vanzelf op voorraad.
Zoek functie: telegram group!iandb1 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:23:
[...]
Ahh bedankt voor je reactie. Als ik het zo hoor komen er aankomende maand inderdaad meer bij. Zijn er nog bepaalde dingen waar je je aan kunt melden om snel op de hoogte te zijn van nieuwe voorraden? Of kijk jij gewoon steeds op de site in de hoop dat er een nieuwe voorraad is?
De Telegram groep die hier veel gebruik wordt. Meldt je daarvoor aan en dan krijg je een ping als een van de bots voorraad vindt of wanneer iemand op de groep iets ziet. Zoek ff met de zoekfunctionaliteit naar de URL. Een paar pagina's terug is ie nog een keer genoemd.iandb1 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:23:
[...]
Ahh bedankt voor je reactie. Als ik het zo hoor komen er aankomende maand inderdaad meer bij. Zijn er nog bepaalde dingen waar je je aan kunt melden om snel op de hoogte te zijn van nieuwe voorraden? Of kijk jij gewoon steeds op de site in de hoop dat er een nieuwe voorraad is?
Ook voor LEGO doen ze distributie. Toevallig geen LEGO besteld voor die "man met baard en z'n assistent" die in het land zijn ?AeronNL schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:02:
[...]
Zou toch wat zijn 😂🤞🏻
Afzender is KUEHNE & NAGEL AG & CO.KG
Dat is een distributie bedrijf.
Doet wel zaken met Amazon.
Ben benieuwd!
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Mensen blijven maar praten in de groep, heel bijzonder 🤣
Idd. En bij iedere ping slaat m'n hart een slag over! lolAchtungYall schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:29:
Ahh heel erg bedankt, zoiets was ik naar op zoekflab007 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:28:
[...]
De Telegram groep die hier veel gebruik wordt. Meldt je daarvoor aan en dan krijg je een ping als een van de bots voorraad vindt of wanneer iemand op de groep iets ziet. Zoek ff met de zoekfunctionaliteit naar de URL. Een paar pagina's terug is ie nog een keer genoemd.
Echt he. Snappen ze blijkbaar toch niet helemaal. Of zijn misschien erg zenuwachtigAchtungYall schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:29:
🤔 ik zelf niet, misschien mijn vrouw voor de kids...loekf2 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 15:29:
[...]
Ook voor LEGO doen ze distributie. Toevallig geen LEGO besteld voor die "man met baard en z'n assistent" die in het land zijn ?
Damn, dat ga ik meteen ff checken straks 😂
Zijn er uberhaupt mensen die net een DE versie bij de MM besteld hebben? Ik zelf zoek/zocht alleen disk
onderstaande zojuist op rtlnieuws gelezen:
Moeder die 's nachts voor winkel zat: 'De PS5 is binnen, godzijdank!'
https://www.rtlnieuws.nl/...ion-winkel-kaart-bedankje
Moeder die 's nachts voor winkel zat: 'De PS5 is binnen, godzijdank!'
https://www.rtlnieuws.nl/...ion-winkel-kaart-bedankje
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |