• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-12 20:33
ElMayo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:21:
[...]

Nee dat zal vast kloppen maar denk dat bol.com hierin wel beter kan handelen. Betekend het niet dat als ze nog even een dagje hadden gewacht wel konden leveren? Ze werken heel vaag daar in ieder geval. Als je dan naar Amazon kijkt.. mocht dat groter worden hier in Nederland zie ik bol gauw verdwijnen
Geen enkele garantie dat we gisteren of vandaag ook daadwerkelijk PS5’s zijn verkocht hé... kan net zo goed een foutje in het systeem zijn.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• Jefson
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 23-01 10:29
kw_nl schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:24:
[...]

Geen enkele garantie dat we gisteren of vandaag ook daadwerkelijk PS5’s zijn verkocht hé... kan net zo goed een foutje in het systeem zijn.
Dat denk ik ook. Er is helemaal niets verkocht, ik was met de hand aan het F5en, de ene keer was hij wel beschikbaar en de andere keer niet. Heb wel 30 keer gezien dat hij beschikbaar was, maar kon hem geen enkele keer daadwerkelijk bestellen.

Als hij echt te bestellen zou zijn, dan zou ik hem tijdens het F5en niet zo vaak tevoorschijn moeten zien komen.

[ Voor 10% gewijzigd door Jefson op 26-11-2020 00:27 ]

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:45
kw_nl schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:24:
[...]

Uiteraard :p

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:15
ElMayo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:21:
[...]

Nee dat zal vast kloppen maar denk dat bol.com hierin wel beter kan handelen. Betekend het niet dat als ze nog even een dagje hadden gewacht wel konden leveren? Ze werken heel vaag daar in ieder geval. Als je dan naar Amazon kijkt.. mocht dat groter worden hier in Nederland zie ik bol gauw verdwijnen
Hou toch op man, Bol is een prima shop met heel vaak een prima klantenservice. Vergeet niet dat de ps5 (en xbox x series) uitzonderlijke situaties zijn waarbij het lastig in te schatten is wanneer er weer stock komt.

Dat is vervelend voor annuleringen e.d. maar wel begrijpelijk. Vergeet daarbij ook niet dat de gemiddelde tweaker niet gelijk staat aan de gemiddelde bol.com klant.

Legio mensen hier op t forum vinden t vast niet erg om 500 euro te missen; want goede banen enz. De gemiddelde bol.com klant vaak wel.

Geen product = geld terug = prima oplossing.

En nee ben geen bol fan boy. Wel iemand die t gezeik op klantenservicesmedewerkers, webshops en sony beetje zat is. Deze mensen zijn er niet doelbewust mee bezig om je van een ps5 te ontzien hoor.

• 0619tje
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-04-2021
Heb zelf ook geen enkel bericht van iemand gezien die hem had kunnen kopen. Dus zal wel fake zijn 😂

• ElMayo
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:45
JDdeV1992 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:29:
[...]

Hou toch op man, Bol is een prima shop met heel vaak een prima klantenservice. Vergeet niet dat de ps5 (en xbox x series) uitzonderlijke situaties zijn waarbij het lastig in te schatten is wanneer er weer stock komt.

Dat is vervelend voor annuleringen e.d. maar wel begrijpelijk. Vergeet daarbij ook niet dat de gemiddelde tweaker niet gelijk staat aan de gemiddelde bol.com klant.

Legio mensen hier op t forum vinden t vast niet erg om 500 euro te missen; want goede banen enz. De gemiddelde bol.com klant vaak wel.

Geen product - geld terug = prima oplossing.

En nee ben geen bol fan boy. Wel iemand die t gezeik op klantenservicesmedewerkers, webshops en sony beetje zat is. Deze mensen zijn er niet doelbewust mee bezig om je van een ps5 te ontzien hoor.
Ik had geen lopende bestelling ging me meer om het feit dat het krom is. Als mensen een bestelling hebben weten te plaatsen en geannuleerd worden en (mocht het kloppen) de volgende dag weer verkocht word hoe moet dat overkomen? Een Amazon annuleert niet maar vertraagd gewoon x aantal dagen. En goed als ze dan sturen dat er vertraging is kan je als bol klant toch zelf beslissen of je wilt annuleren of niet?

• Darklight_93
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 18-12-2020
Smeldor schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:04:
Mijn order van Amazon.de is nu afschreven van mijn creditcard maar de leverdatum is nog steeds 16-12 en verder is er nog geen update geweest

Normaal gaat het bedrag pas definitief van je creditcard af als het product daadwerkelijk klaargemaakt wordt voor verzending toch?
Binnen 5 dagen wordt het gestuurd!

• tomvanzummeren
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 19-04-2024
Wow!! Er staat nog steeds: morgen bezorgd. Maar ondertussen is ie gewoon al IN MIJN STAD.
Thursday, 26 November
4:44 AM
Parcel arrived at a carrier facility
HAARLEM,

Wednesday, 25 November
1:43 PM
Package departed an Amazon facility
Schönefeld, Brandenburg DE
Tuesday, 24 November
9:04 PM
Package arrived at an Amazon facility
Schoenefeld, Brandenburg DE
Monday, 23 November
4:22 PM
Package departed an Amazon facility
Leeds, GB
Friday, 20 November
8:41 PM
Package arrived at an Amazon facility
Leeds, Cheshire GB
Package has shipped
Als ik trackingnummer invul bij DHL zie ik nu ook voor t eerst wat anders:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3WenbV_1wJ95rTYqil-b9W1YYzM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fl5ZC2GzPQD2cDMvKLTFC20H.jpg?f=fotoalbum_large

• tomvanzummeren
Als ik omlaag scroll zie ik toch echt bevestigd dat ie vandaag al bezorgd wordt! Geweldig!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tO9xIZsrEj8x2Wpr7ldMr9D-vZ4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GzBNjhOIml3xgamHmJjiLld3.jpg?f=fotoalbum_large

En heb nu ook een mailtje binnen! Het gaat echt gebeuren!

[ Voor 6% gewijzigd door tomvanzummeren op 26-11-2020 06:40 ]

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-12 19:51
tomvanzummeren schreef op donderdag 26 november 2020 @ 05:47:
Wow!! Er staat nog steeds: morgen bezorgd. Maar ondertussen is ie gewoon al IN MIJN STAD.

[...]

[Afbeelding]
Nice, en shit. Hier nog niets. Zou betekenen dat ik hem morgen pas krijg. Hoewel de track odes bij mij wel elke keer moeilijk laat een update krijgen.

• Rembis
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 04-01-2021
Ik had op 17 September een pre-order geplaatst (bol.com), kreeg de track and trace woensdagavond 18 november netjes in mijn mail maar vervolgens is deze blijven hangen op de status (moet nog verwerkt worden/nog niet ontvangen door PostNL). Na veel contact met bol.com en stug blijven volhouden dat die de volgende dag zeker zou komen ben ik uiteindelijk gebeld op dinsdag 24 november met het verhaal dat ze de PS5's kwijt zijn (wisten niet hoe) en dat het om ca. 40+ exemplaren ging.

Hierdoor heb ik om compensatie gevraagd maar het enigste wat zij kunnen beloven is dat ik bij de eerstvolgende levering (Begin december?) bovenaan de wachtrij komt te staan. Hoop dat de volgende keer wel alles goed gaat, vind het maar een vreemd verhaal. Las ook van een aantal mensen dat zij hun bestelling moesten annuleren en niet eens kans maakte op een plek bovenin de wachtrij. Snap niet waarom dit bij sommige mensen wel werd gehanteerd en andere niet.

Als iemand hier meer info over heeft, let me know :)

• ThaddeusX
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 09-11-2021
In America stelen postbezorgers je PS5...ze halen alles er uit en zetten een pakje rijst ofzo erin en geven dat af als je PS5 8)7

• User77
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 14-12 18:12
tomvanzummeren schreef op donderdag 26 november 2020 @ 06:38:
Als ik omlaag scroll zie ik toch echt bevestigd dat ie vandaag al bezorgd wordt! Geweldig!

[Afbeelding]

En heb nu ook een mailtje binnen! Het gaat echt gebeuren!
Hier precies hetzelfde! Zou het dan toch gaan gebeuren? 👌

• UttiGS
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 16-11 06:31
ThaddeusX schreef op donderdag 26 november 2020 @ 07:33:
In America stelen postbezorgers je PS5...ze halen alles er uit en zetten een pakje rijst ofzo erin en geven dat af als je PS5 8)7
Kut land is het ook.

• TDB
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:12

TDB

Rembis schreef op donderdag 26 november 2020 @ 07:25:
Ik had op 17 September een pre-order geplaatst (bol.com), kreeg de track and trace woensdagavond 18 november netjes in mijn mail maar vervolgens is deze blijven hangen op de status (moet nog verwerkt worden/nog niet ontvangen door PostNL). Na veel contact met bol.com en stug blijven volhouden dat die de volgende dag zeker zou komen ben ik uiteindelijk gebeld op dinsdag 24 november met het verhaal dat ze de PS5's kwijt zijn (wisten niet hoe) en dat het om ca. 40+ exemplaren ging.

Hierdoor heb ik om compensatie gevraagd maar het enigste wat zij kunnen beloven is dat ik bij de eerstvolgende levering (Begin december?) bovenaan de wachtrij komt te staan. Hoop dat de volgende keer wel alles goed gaat, vind het maar een vreemd verhaal. Las ook van een aantal mensen dat zij hun bestelling moesten annuleren en niet eens kans maakte op een plek bovenin de wachtrij. Snap niet waarom dit bij sommige mensen wel werd gehanteerd en andere niet.

Als iemand hier meer info over heeft, let me know :)
Same here: kom volgende maand bovenaan te staan.

PSN: TDBtje

• Maukie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-12 16:35
TDB schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:17:
[...]

Same here: kom volgende maand bovenaan te staan.
Zelfde hier maar dan via Media Markt

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:43
ElMayo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:31:
[...]

Ik had geen lopende bestelling ging me meer om het feit dat het krom is. Als mensen een bestelling hebben weten te plaatsen en geannuleerd worden en (mocht het kloppen) de volgende dag weer verkocht word hoe moet dat overkomen? Een Amazon annuleert niet maar vertraagd gewoon x aantal dagen. En goed als ze dan sturen dat er vertraging is kan je als bol klant toch zelf beslissen of je wilt annuleren of niet?
Zie vet gedrukt maar de veroordeling is er al wel of niet?

• NosferatuX
  • Niet online
Mijn UK order gaat ook geleverd worden vandaag, gisteren vertrokken vanuit schonefeld, brandenburg.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• Jelledenkik
  • Laatst online: 15-10 08:51
Ik heb deze thread niet actief gevolgd, maar komen er zo nu en dan nog PS5's in de vrije verkoop? Kortom; als ik het hier in de gaten hou is er dan een kans om een PS5 te bemachtigen voor kerst?

• Shivante
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 22-11-2023
NosferatuX schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:39:
Mijn UK order gaat ook geleverd worden vandaag, gisteren vertrokken vanuit schonefeld, brandenburg.
Belgie?

gisteren uit keulen vertrokken maar nog niet aangekomen in belgie hier :)

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-12 19:02
Jelledenkik schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:40:
Ik heb deze thread niet actief gevolgd, maar komen er zo nu en dan nog PS5's in de vrije verkoop? Kortom; als ik het hier in de gaten hou is er dan een kans om een PS5 te bemachtigen voor kerst?
Er is altijd een kans maar echt duidelijkheid wordt er niet gegeven door de verschillende leveranciers.
Sony zegt zelf dat er voor het einde van het jaar nog een nieuwe batch komt (twitter).
Je kunt je ook aanmelden voor de telegram groep (even zoeken in dit topic) en dan krijg je automatisch een update.

[ Voor 10% gewijzigd door mannetje19 op 26-11-2020 08:47 ]

• NosferatuX
  • Niet online
Shivante schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:41:
[...]

Belgie?

Nee Nederland, NH

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-12 15:53
was hier in Europa ook hoor https://www.psx-sense.nl/...ts-van-hun-playstation-5/

A person who never made a mistake never tried anything new.

• Maukie
Open vanmorgen mijn email heb ik reactie van de Media Markt op mijn online Pre-Order.

Je hebt contact met ons opgenomen, dat je geen pakket hebt mogen ontvangen. Helaas is deze zoekgeraakt bij de vervoerder en hebben wij geen nieuwe voorraad meer. Ik wil je laten weten dat ik hierdoor ben overgegaan op de uitbetaling.

In deze e-mail wil ik bevestigen dat het aankoopbedrag aan jou wordt terugbetaald. Je kan het bedrag binnen vijf tot zeven werkdagen verwachten op je rekening. Terugbetaling gebeurt altijd op dezelfde wijze als waarop je hebt betaald.

:( :( :(

• djanssen25
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-10-2023
AMARONE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 07:21:
[...]

Nice, en shit. Hier nog niets. Zou betekenen dat ik hem morgen pas krijg. Hoewel de track odes bij mij wel elke keer moeilijk laat een update krijgen.
Bij mij nu ook de mail van DHL en een traceerbaar pakje dat vanavond bezorgd zal worden :D

• ap3nr0ts
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-12 14:00

ap3nr0ts

hoi

Maukie schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:49:
Open vanmorgen mijn email heb ik reactie van de Media Markt op mijn online Pre-Order.

Je hebt contact met ons opgenomen, dat je geen pakket hebt mogen ontvangen. Helaas is deze zoekgeraakt bij de vervoerder en hebben wij geen nieuwe voorraad meer. Ik wil je laten weten dat ik hierdoor ben overgegaan op de uitbetaling.

In deze e-mail wil ik bevestigen dat het aankoopbedrag aan jou wordt terugbetaald. Je kan het bedrag binnen vijf tot zeven werkdagen verwachten op je rekening. Terugbetaling gebeurt altijd op dezelfde wijze als waarop je hebt betaald.

Kut, man. :( Mooiste zou zijn als je vooraan stond bij nieuwe stock, maar dat interesseert MM gewoon te weinig. Dit is de goedkoopste oplossing. Hopelijk heb je snel weer raak.

• ChanceTweaks
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12-09 08:40
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4zejzhGmw278V9FvxRpUa9tWN9I=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/0MS4qAY1bmQQkPD8BHeqMwLV.png?f=user_large

In the meanwhile staat mijn Amazon.de bestelling nog altijd op besteld... :'(

Maar alvast veel (game)plezier allemaal!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-12 20:33
Bezorgers zijn de nieuwe schoonmakers. Als er iets kwijt is, dan zijn zij de eerste verdachte. Of beter gezegd, hebben ze het gewoon gedaan.

Kan ook gewoon uit hun bus zijn gejat of zo. Of uit het distributiecentrum.

Heb ooit gewerkt bij de vervoerder van Apple en Polar. Je wilt niet weten hoeveel er gestolen werd. Wat vrij dom was, want ze werden vrijwel altijd gepakt.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

• timetje100
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-11 09:54
Zijn er meer mensen die bij cyberport geannuleerd hebben en het bedrag nog niet terug hebben?
Bij mij op paypal staat het al 6 dagen op "in behandeling"

[ Voor 4% gewijzigd door timetje100 op 26-11-2020 08:59 ]

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09:00
timetje100 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:59:
Zijn er meer mensen die bij cyberport geannuleerd hebben en het bedrag nog niet terug hebben?
die lui reageren ook niet op mijn mailtjes idd.

• timetje100
MrHarry schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:02:
[...]

die lui reageren ook niet op mijn mailtjes idd.
Fijne lui, naaien ze ons 2 keer.... Bij het bestellen en bij het terugbetalen :(

• Yo_flow
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-12 13:45
Case aangemaakt via PayPal? Zo ja, gewoon terug laten boeken via je bankieren app.

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-12 09:23
Mijn PS5 is gistermiddag rond 14:00 binnen gekomen, die heb ik afgelopen maandag 23 nov 16:44 besteld via Amazon.fr (super snel!).

Als pleister voor de mensen die nog zoekende zijn, de meerwaarde van de PS5 echt minimaal tov de PS4 als je geen nieuwe spellen speelt.

• AMARONE
djanssen25 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:49:
[...]

Bij mij nu ook de mail van DHL en een traceerbaar pakje dat vanavond bezorgd zal worden :D
Dan heb ik hoop. Als alles vanavond is pas dan moet ik halverwege de dag even naar huis.

• Nick25
sbmuc schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:05:
Mijn PS5 is gistermiddag rond 14:00 binnen gekomen, die heb ik afgelopen maandag 23 nov 16:44 besteld via Amazon.fr (super snel!).

Als pleister voor de mensen die nog zoekende zijn, de meerwaarde van de PS5 echt minimaal tov de PS4 als je geen nieuwe spellen speelt.
Have fun ermee :)

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:58
Ik heb het geannuleerd via een formulier op hun website (link stond in een van hun mailtjes die je gehad heb). En dag later mail dat het naar 3 dagen terug op de rekening zou staan. Dit was met vooraf betalen maar de mail gaf aan dat dezelfde termijn ook voor paypal geldt.

Edit: Betreffende link

[ Voor 12% gewijzigd door IMarks op 26-11-2020 09:08 ]

• Pieter_VO
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 31-01-2023
Shivante schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:41:
[...]

Belgie?

Bij mij is hij nu net bij BPost binnen.
Levering zal morgen of zaterdag zijn denk ik, door de drukte bij BPost.

• timetje100
Yo_flow schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:04:
[...]

Case aangemaakt via PayPal? Zo ja, gewoon terug laten boeken via je bankieren app.
Ik kan volgens mij geen case aanmaken bij Paypal, de terugbetaling is in behandeling meer staat er niet bij...
Ik kan het wel via de bank laten terugboeken.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q7Zb4sfhPe-S0c4NTzfRMXkRO3Y=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rGRBsrL0WR6YNc6WT0JK3eeX.jpg?f=fotoalbum_large

• timetje100
Yo_flow schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:04:
[...]

Nou blijkbaar heb ik het geld al, dus niet...Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RAFifkRohbOePbvOpE6hv_D9Hok=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6A07K3PcUtXeaMUw5atGvfhP.jpg?f=fotoalbum_large

• Baxman
  • Laatst online: 04-06 12:17

Tenzij je nooit een PS4 hebt gekocht uiteraard, zoals ik. Maar heb goeie hoop op volgende week. Veel plezier!

• DonSleutel
  • Laatst online: 10-03-2022

Mwa, heb nu een PS4 slim, dus zal voor mij wel een aardige vooruitgang zijn. Heb ook al een aantal PS5 spellen d.m.v. cross gen aankopen.

• Nick25
Baxman schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:12:
[...]

Tenzij je nooit een PS4 hebt gekocht uiteraard, zoals ik. Maar heb goeie hoop op volgende week. Veel plezier!
Maar waarom nu wel een ps5 dan?
voor de hype?

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 08:43
Maukie schreef op donderdag 26 november 2020 @ 08:49:

Die is niet kwijt die staat nu op Marktplaats.

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-12 06:53
Nick25 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:17:
[...]

voor de hype?
Ik heb ook geen PS4 gehad (alleen keer geleend), maar nu wel een PS5 gekocht.
Ook een Series X, maar wil graag de Playstation games ook kunnen spelen :)

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• Sandrioni
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:55
DonSleutel schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:15:
[...]

Mwa, heb nu een PS4 slim, dus zal voor mij wel een aardige vooruitgang zijn. Heb ook al een aantal PS5 spellen d.m.v. cross gen aankopen.
Denk dat het verschil tussen PS4 Pro en PS5 voor 'reguliere' PS4 games niet al groot zal zijn. Tussen PS4 slim (of normaal), en PS5 hoop ik toch dat het 'aanzienlijk' is?

http://pvoutput.org/intraday.jsp?id=49325&sid=44923

• Baxman
  • Laatst online: 04-06 12:17
Nick25 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:17:
[...]

voor de hype?
Dit klinkt als een veroordeling. Ik heb het geld niet gehad op het begin voor een PS4. Uiteindelijk wilde ik liever een Switch, dus heb ik die gekocht. Ik ben een groot Spider-Man en Harry Potter-fan, en laten die nou allebei op de PS5 uitkomen (waarvan één exclusief). Plus ik werk nu fulltime, dus heb het geld ook te besteden. Ik heb 17 september in de MM een pre-order geplaatst, dus dat was voor al deze gekte. Fijne dag!

• DonSleutel
Sandrioni schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:24:
[...]

Denk dat het verschil tussen PS4 Pro en PS5 voor 'reguliere' PS4 games niet al groot zal zijn. Tussen PS4 slim (of normaal), en PS5 hoop ik toch dat het 'aanzienlijk' is?
Zodra het mij lukt een ps5 te bemachtigen zal ik het zeker laten weten. Voor nu nog op jacht. Tijdens pre-orders niks mee gekregen en geen bestelling geplaatst bij de lokale MM.

Dus laat ze maar online komen zodat het bestellen dit keer misschien wel lukt

Verwijderd

Das gek, ik heb inderdaad ook bij Amazon.fr besteld maandag 23 november om 16:42. Bij mij staat ie nog op 19 december... :?

De disc versie toch?

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:34:
[...]

Das gek, ik heb inderdaad ook bij Amazon.fr besteld maandag 23 november om 16:42. Bij mij staat ie nog op 19 december... :?

De disc versie toch?
Het is gewoon geluk of pech hebben. Vast iets met magazijnen waar je aan gekoppeld wordt die wel of geen stock hebben op dat moment? Ik heb bijvoorbeeld voor een groepje waarmee ik samen zoek een Digital én Disk weten te vinden. Die Disk wil ik zelf en komt pas 19 december volgens Amazon. De Digital komt ook opeens vandaag al aan, om lekker in een doos te blijven zitten. :P

Edit: ook op 23 november bij .fr dus, vandaar dat ik me met jou vergelijk.

[ Voor 5% gewijzigd door ap3nr0ts op 26-11-2020 09:38 ]

• Maukie
schumi2004 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:22:
[...]

Die is niet kwijt die staat nu op Marktplaats.
Ja dat heb ik ze ook verteld. Ze gaan kijken of ze mij op de nieuwe voorraadlijst kunnen zetten ipv geld terug. Want dat vind ik wel een hele makkelijke oplossing.

• Celeone
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 28-02-2023
Hoe lang duurt het eigenlijk tot een pakje van Amazon FR bij je thuis geleverd wordt? Bij mij moet hij ergens tussen zaterdag en woensdag arriveren, wanneer moet hij dan uiterlijk verstuurd worden? De website zegt 3 tot 5 dagen, maar vraag me dan weer af of dat alleen werkdagen zijn of ook weekenddagen.

• fransf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03-2021
Cordon schreef op woensdag 25 november 2020 @ 16:12:
Valt best mee hoeveel er gereserveerd worden bij de MediaMarkt. (Dit zijn dus de reserveringen die ze aangeven in hun API)
[Afbeelding]
Update is van 16:00, wordt vergeleken met de status van gister 18:30.

Gaan we de 11.000 gereserveerde voor de disk versie halen voor de nieuwe levering er is? :+
In Alphen aan den Rijn is de wachtlijst voor een disk versie inmiddels 160.
Vanmorgen vertelden ze mij dat ze er in december maar 20 krijgen.

Verwijderd

ap3nr0ts schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:37:
[...]

Het is gewoon geluk of pech hebben. Vast iets met magazijnen waar je aan gekoppeld wordt die wel of geen stock hebben op dat moment? Ik heb bijvoorbeeld voor een groepje waarmee ik samen zoek een Digital én Disk weten te vinden. Die Disk wil ik zelf en komt pas 19 december volgens Amazon. De Digital komt ook opeens vandaag al aan, om lekker in een doos te blijven zitten. :P

Edit: ook op 23 november bij .fr dus, vandaar dat ik me met jou vergelijk.
Oh wat gek joh, wist helemaal niet dat het zo kon werken. Ach allang blij dat m'n order er nu wel gewoon doorheen is. Is wel eens anders geweest.

• Smits360
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-12 19:56
fransf schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:47:
[...]
In Alphen aan den Rijn is de wachtlijst voor een disk versie inmiddels 160.
Vanmorgen vertelden ze mij dat ze er in december maar 20 krijgen.
Ik heb nog niet eerder gehoord dat een MM filiaal van tevoren weet hoeveel ze er gaan krijgen. Misschien is er toch al meer over de aanstaande levering van 1/2 december bekend dan wij weten?

• fransf
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-03-2021
Smits360 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:49:
[...]

Ik heb nog niet eerder gehoord dat een MM filiaal van tevoren weet hoeveel ze er gaan krijgen. Misschien is er toch al meer over de aanstaande levering van 1/2 december bekend dan wij weten?
Ben er vanmorgen geweest om er 1 te reserveren. Dit was zijn antwoord.

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:48:
[...]

Oh wat gek joh, wist helemaal niet dat het zo kon werken. Ach allang blij dat m'n order er nu wel gewoon doorheen is. Is wel eens anders geweest.
Troost je in ieder geval met de gedachte dat de ETA van mijn Digital bij bestellen 30-11 tot 2-12 was. En ik krijg hem vandaag opeens? Ik reken op niks, maar het kan zomaar ook met onze Disk gebeuren natuurlijk. :)

(Ik wil niks vervloeken. Afkloppen, afkloppen, afkloppen.) :+

Verwijderd

ap3nr0ts schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:50:
[...]

Troost je in ieder geval met de gedachte dat de ETA van mijn Digital bij bestellen 30-11 tot 2-12 was. En ik krijg hem vandaag opeens? Ik reken op niks, maar het kan zomaar ook met onze Disk gebeuren natuurlijk. :)

(Ik wil niks vervloeken. Afkloppen, afkloppen, afkloppen.) :+
Haha die Digital staat bij mij nog steeds op dinsdag... zolang ze niet geannuleerd worden ben ik allang blij.

• Brammerx
  • Laatst online: 15-04-2021

Eens, enige wat ik merk is de snelheid en verschil qua kleur en kwaliteit van het beeld.

• bloodlynx
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-01 03:52
Brammerx schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:08:
[...]

Eens, enige wat ik merk is de snelheid en verschil qua kleur en kwaliteit van het beeld.
Nou veel games had de ps4pro toch echt moeite mee om steady 30 te halen. de PS5 dropt nooit onder 30 of 60.

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-12 20:31
bloodlynx schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:10:
[...]

Nou veel games had de ps4pro toch echt moeite mee om steady 30 te halen. de PS5 dropt nooit onder 30 of 60.
ja precies dit... ik las dat veel games gewoon op 60fps kunnen draaien op de Ps5. Dat haalt de PS4 niet, ook die PRO niet.

Misschien als men het niet gewend is dat je het niet merkt. Maar als je eenmaal 60fps of hoger hebt gespeeld voelt 30 fps gewoon als dikke lag xD

• AMARONE
Een week na bestellen komt die vanavond eindelijk aan. (als het maar geen doos met rijst is).

Hopelijk zonder problemen of issues.

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Vorige week, via whatsapp
Binnen 2 dagen was het geld terug, via paypal

• djanssen25
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 02-10-2023
AMARONE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:23:
Een week na bestellen komt die vanavond eindelijk aan. (als het maar geen doos met rijst is).

Hopelijk zonder problemen of issues.
wel lekker, met een goede curry ofzo

• sbmuc
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-12 09:23
Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2020 @ 09:34:
[...]

De disc versie toch?
Yep disc versie. Ik had eerder ook nog een PS5 DE(voor een vriend) via Amazon.de besteld op do 19 nov. 14:18 en die zou pas 19 december komen.

1 ding is zeker, tijdstip van bestellen bij amazon zegt heel weinig over levertijd.

• tomvanzummeren
User77 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 07:35:
[...]

Hier precies hetzelfde! Zou het dan toch gaan gebeuren? 👌
Jaaaaa! Ik denk het wel!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
AP3X schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:24:
[...]

Vorige week, via whatsapp
Binnen 2 dagen was het geld terug, via paypal
Ik idd ook niet, ik heb ze zojuist gemaild.

• oneshot1tkil
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 31-01 13:02
Bij mij was donderdag het terug gestuurd naar m'n paypal maar nog steeds niet op mijn bank, volgens mij duurt het maximaal 10 dagen dacht ik

• Vaez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:27
Gisteren eens bij mediamarkt Middelburg de status gevraagd. Ze hebben pre orders geplaatst tot 9 september uitgeleverd. Begin december verwachten ze 36 stuks disk edition binnen te krijgen. Zodra je kan ophalen wordt je gebeld en krijg je een mail werd mij verteld.

• ls789
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 06-12 20:31
Vaez schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:48:
Gisteren eens bij mediamarkt Middelburg de status gevraagd. Ze hebben pre orders geplaatst tot 9 september uitgeleverd. Begin december verwachten ze 36 stuks disk edition binnen te krijgen. Zodra je kan ophalen wordt je gebeld en krijg je een mail werd mij verteld.
dat is best veel? klinkt positief voor de overige vestigingen / retailers. Ik hoop op wat "losse" verkoop begin dec.. kan nergens meer pre order plaatsen op een fatsoenlijke plek

• Vizjee
  • Laatst online: 12-12 10:14
Ik heb zojuist mijn Playstation opgestuurd naar Playstation Nederland ter reparatie. Als ze m niet kunnen repareren dan krijg ik een nieuwe. Wel een fijne gedachte! Alleen ik gok dat ik m pas rond Kerst binnen heb :')

• JDdeV1992
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:15
Vizjee schreef op donderdag 26 november 2020 @ 10:59:
Ik heb zojuist mijn Playstation opgestuurd naar Playstation Nederland ter reparatie. Als ze m niet kunnen repareren dan krijg ik een nieuwe. Wel een fijne gedachte! Alleen ik gok dat ik m pas rond Kerst binnen heb :')
Gezien de hectiek bij playstation op dit moment vind ik dat nog een zeer acceptabel termijn.

Gelukkig komt het in ieder geval helemaal goed voor je!

• Zymotic2007
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-01-2021
Is het mogelijk dat de beheerder van de telegram-groep, de oude meldingen van voorraad verwijderd uit de groep?
(kan het daar niet vragen en volgens mij lijst hij hier mee :) )

• MrHarry
prutsers van cyberport hebben mijn order nu gecanceld. heb ze meerdere mails gestuurd en dat is hun reactie. wat een poep service.
en ja mijn mails waren netjes en vriendelijk. weet dat niet iedereen dat doet maar ik wel :)

• GeertMuuz
  • Laatst online: 07-06-2024
MrHarry schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:11:
prutsers van cyberport hebben mijn order nu gecanceld. heb ze meerdere mails gestuurd en dat is hun reactie. wat een poep service.
en ja mijn mails waren netjes en vriendelijk. weet dat niet iedereen dat doet maar ik wel :)
hoezo is jouw order gecanceld dan

• jimmm
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 14-12-2020
Ik heb mijn PS5 de 23e besteld. Levering staat voorlopig op 19 December.Hopelijk krijg ik m ook daadwerkelijk de 19e.

• MrHarry
GeertMuuz schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:13:
[...]

hoezo is jouw order gecanceld dan
geen idee kreeg mailtje dat ze het hebben geannuleerd en ik het geld terug krijg. verder geen andere reden oid. ik vroeg wel aan ze als ze het niet kunnen leveren voor kerst ik dit wilde weten zodat ik kan overwegen om het te annuleren. Maar geen antwoord gewoon boem geannuleerd.

• GeertMuuz
  • Laatst online: 07-06-2024
MrHarry schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:15:
[...]

geen idee kreeg mailtje dat ze het hebben geannuleerd en ik het geld terug krijg. verder geen andere reden oid. ik vroeg wel aan ze als ze het niet kunnen leveren voor kerst ik dit wilde weten zodat ik kan overwegen om het te annuleren. Maar geen antwoord gewoon boem geannuleerd.
misschien hebben ze je verkeerd begrepen?

• MrHarry
dan nog zou een reactie nog altijd netjes zijn. Maar wellicht ben ik verwend met webshops die wel netjes communiceren :D

• Yavi06
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-12 23:18
MediaMarkt Ekkersrijt (Eindhoven) wilde mij niet vertellen hoe veel pre-orders er waren voor de Digital Edition. Ik heb toch maar een pre-order geplaatst. Heb ik toch ergens iets staan...

• Digiamo
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-03-2023
Iemand enig idee wanneer de Sony DualSense oplaadstation PS5 weer te bestellen zijn? 8)7

• Steph94
  • Laatst online: 07-12-2020
Mediamarkt weet nog steeds niet wanneer de 2e levering komt :(

• Darklight_93
Heeft iemand iets van MM gehoord? Wanner is de volgende levering?

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 14:47
Yavi06 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:21:
MediaMarkt Ekkersrijt (Eindhoven) wilde mij niet vertellen hoe veel pre-orders er waren voor de Digital Edition. Ik heb toch maar een pre-order geplaatst. Heb ik toch ergens iets staan...
In Arnhem (beetje vergelijkbaar wellicht) waren het er 120, 8 bij launch gekregen. Ik sta nu 52... :(

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14-12 18:21
Digiamo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:26:
Iemand enig idee wanneer de Sony DualSense oplaadstation PS5 weer te bestellen zijn? 8)7
Zodra ik antwoord heb vanuit mijn glazenbol dan laat ik het weten! 8)7

• Darklight_93
Steph94 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:27:
Mediamarkt weet nog steeds niet wanneer de 2e levering komt :(
Serieus? Waar heb dat gehoord?

• Steph94
In zaandam weten ze het blijkbaar nog niet.

• glydoscoop
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-12 19:37
Steph94 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:33:
[...]

In zaandam weten ze het blijkbaar nog niet.
Rotterdam alexandrium 40 stuks op 300+ pre orders tussen 1 en 6 december gister gehoord

• Steph94
glydoscoop schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:37:
[...]

Rotterdam alexandrium 40 stuks op 300+ pre orders tussen 1 en 6 december gister gehoord
Hopelijk ook in zaandam dan heb ik er sowieso 1 8)7

• Kakwin
  • Laatst online: 28-11-2023
Yavi06 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:21:
Ze hebben op dit moment 70 preorders voor de Digital.
Kun je hier checken: https://www.joinanotherview.nl/ps5-supply/

• Maroi
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-05 22:59
Ik ben bij MM Emmen nr 210 voor een disc-uitvoering. Ik weet niet hoeveel er vorige week uitgegeven zijn en ga hun er ook niet mee lastigvallen - zag in jullie recent overzicht nog 150 inschrijvingen over. Maar als ik jullie leveringsaantallen hoor, ben ik in worst-case scenario pas in januari aan de beurt. Boeiuuh, ik zie m wel arriveren! O-)

• DonSleutel
Kakwin schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:44:
[...]

Ze hebben op dit moment 70 preorders voor de Digital.
Kun je hier checken: https://www.joinanotherview.nl/ps5-supply/
Zie dat nu nog aanmelden in Hoorn voor een SE ook weinig nut heeft. Zal niet in een keer de hele lijst afleveren ben ik bang. Toch maar op online bestellen gokken!

• blackshelve
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08:31
Ik krijg mijn digital edition vandaag binnen, afgelopen maandag gekocht bij amzon fr.

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Op Google even opgezocht hoe je bot/script maakt om automatisch te betalen op Amazon.
Dat is erg eenvoudig. Helaas zijn wij hier de dupe van.
Jammer dat Amazon hier geen beveiliging voor heeft.

• ivokenevil
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 31-07-2021
Evertt schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:57:
Op Google even opgezocht hoe je bot/script maakt om automatisch te betalen op Amazon.
Dat is erg eenvoudig. Helaas zijn wij hier de dupe van.
Jammer dat Amazon hier geen beveiliging voor heeft.
Volgens mij is Amazon juist degene die het moeilijker maakt dan bijv Bol/MM of andere website :)

Toen deze begin van de week en vorige week de verkoop in gingen kwam je eerst op een controller uit waarna je handmatig moest doorklikken naar de console die je voorkeur had.. Dan word lastig met een bot

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-12 23:42
tomvanzummeren schreef op donderdag 26 november 2020 @ 05:47:

[...]

[Afbeelding]
Same here. Wordt vandaag bezorgd.

• almiros
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-07-2023
Mijn verhaal over mediamarkt(locatie noem ik niet, wil geen verdere problemen veroorzaken): Ik heb op 11 september 2 pre orders geplaatst voor een digital ps5. Dat was geen probleem en het hoefde niet op 2 verschillende orders. 1 voor mij en 1 voor mn beste vriend.
Niets gehoord, zelfs tot de dag van release vorige week donderdag ook niet. Ik was tot een uur of 17 aan het werk, en rij richting de mediamarkt uiteindelijk rond een uur of 19.
Ik kom bij de game-afdeling en die sturen me door naar de service-balie. Die vragen, ben je gebeld of niet:
ik zeg nee ik ben niet gebeld maar het lijkt me heel sterk dat ik er niet bij zit maar vertel ze niet welke plek ik sta. Wel zeg ik dat ik precies weet welke plek ik sta. Ik wilde even testen wat ze zouden doen. Medewerker 1 begint heel zenuwachtig in het systeem te kijken. Loopt naar achteren en overlegt met een 2e medewerker.
Ze zijn zeker 10 minuten achter bezig, tot ze naar de balie terugkomen met 1 doos.
De 2 jongens werden nog zenuwachtiger en rood, ik zag hun handen trillen van spanning., ze zeiden niks en voerden wat in in het systeem etc. Dus op een gegeven moment zegt de 1, we hebben er maar 1 voor u, we kregen er precies 14 meneer. Waarop ik vraag: En waarom hebben jullie mij dan niet gebeld of gemaild? En toen met een grote lach zei ik , dat is wel heeeeel toevallig precies 14. Toen waren ze nog stiller en zenuwachtiger en hadden eigenlijk geen antwoord. Ik had hier zwaar het idee dat als ik door zou zeuren dat ik er nog 1 had gehad en dat ze echt aan het jokken waren, maar ik gunde ze op een of andere manier wel dat ze wat konden verdienen of voor zichzelf wilden hebben. Ze waren best jong en ik snap dat ook weer wel.
Mede omdat mijn vriend al eentje bij bol.com heeft weten te fixen ben ik niet door gaan zeuren om de 2e doos.
Ik wil erbij zeggen dat wij dit bijna allemaal zouden doen als wij die jongens waren geweest, maar dat men bewust moet zijn dat waar mensen werken en achter de knoppen zitten dat er ook bewust fouten worden gemaakt.
Ik heb zelf nog 3 mensen weten te helpen aan een ps5, simpelweg door op tijd voor te bestellen en dit forum op tijd te volgen. Ik heb niks verdiend ik gun het liever iemand die em graag wil en ik hoop dat anderen dit ook vaker zullen doen zodat droevige mensen wat vrolijker worden in deze toch al lastige tijd.
Succes allemaal met het hunten naar een ps5! d:)b

• ap3nr0ts

ap3nr0ts

hoi

almiros schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:06:
Mijn verhaal over mediamarkt(locatie noem ik niet, wil geen verdere problemen veroorzaken): Ik heb op 11 september 2 pre orders geplaatst voor een digital ps5. Dat was geen probleem en het hoefde niet op 2 verschillende orders. 1 voor mij en 1 voor mn beste vriend.
Niets gehoord, zelfs tot de dag van release vorige week donderdag ook niet. Ik was tot een uur of 17 aan het werk, en rij richting de mediamarkt uiteindelijk rond een uur of 19.
Ik kom bij de game-afdeling en die sturen me door naar de service-balie. Die vragen, ben je gebeld of niet:
ik zeg nee ik ben niet gebeld maar het lijkt me heel sterk dat ik er niet bij zit maar vertel ze niet welke plek ik sta. Wel zeg ik dat ik precies weet welke plek ik sta. Ik wilde even testen wat ze zouden doen. Medewerker 1 begint heel zenuwachtig in het systeem te kijken. Loopt naar achteren en overlegt met een 2e medewerker.
Ze zijn zeker 10 minuten achter bezig, tot ze naar de balie terugkomen met 1 doos.
De 2 jongens werden nog zenuwachtiger en rood, ik zag hun handen trillen van spanning., ze zeiden niks en voerden wat in in het systeem etc. Dus op een gegeven moment zegt de 1, we hebben er maar 1 voor u, we kregen er precies 14 meneer. Waarop ik vraag: En waarom hebben jullie mij dan niet gebeld of gemaild? En toen met een grote lach zei ik , dat is wel heeeeel toevallig precies 14. Toen waren ze nog stiller en zenuwachtiger en hadden eigenlijk geen antwoord. Ik had hier zwaar het idee dat als ik door zou zeuren dat ik er nog 1 had gehad en dat ze echt aan het jokken waren, maar ik gunde ze op een of andere manier wel dat ze wat konden verdienen of voor zichzelf wilden hebben. Ze waren best jong en ik snap dat ook weer wel.
Mede omdat mijn vriend al eentje bij bol.com heeft weten te fixen ben ik niet door gaan zeuren om de 2e doos.
Ik wil erbij zeggen dat wij dit bijna allemaal zouden doen als wij die jongens waren geweest, maar dat men bewust moet zijn dat waar mensen werken en achter de knoppen zitten dat er ook bewust fouten worden gemaakt.
Ik heb zelf nog 3 mensen weten te helpen aan een ps5, simpelweg door op tijd voor te bestellen en dit forum op tijd te volgen. Ik heb niks verdiend ik gun het liever iemand die em graag wil en ik hoop dat anderen dit ook vaker zullen doen zodat droevige mensen wat vrolijker worden in deze toch al lastige tijd.
Toen ik vorige week een reservering plaatste, kende die jongen die het noteerde toevallig een vriend met een PS5 die hem wel voor 750 doorverkocht. :')

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-12 23:42
almiros schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:06:
Goed verhaal. Lekker kort ook.

• Hemdek
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 27-10 14:51
Steph94 schreef op donderdag 26 november 2020 @ 11:38:
[...]

Hopelijk ook in zaandam dan heb ik er sowieso 1 8)7
Slecht hoor van MM Zaandam,heb daar afgelopen zaterdag ook even navraag gedaan en toen wisten ze ookal niks.

• Viper50
  • Laatst online: 04-12-2020
Als het goed is, heeft iedereen die afgelopen maandag op amazon.fr hun bestelling binnen of bijna binnen... Als mijn account nou is niet werd geblokkeerd kon ik misschien nu ook op eentje spelen. Ondertussen meer dan 60 uur voorbij en nog geen reactie van Amazon om mijn account te deblokkeren.
Pagina: 1 ... 267 ... 559 Laatste

Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:

• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen

Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnmyHiDpIX5duOtwQyfWg99GF7s=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/aYnEOc9vWTETmuPnQnGMS37b.png?f=user_large
Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen?
Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord