Als de adres fout is wss wel, Ze nemen in miliseconds contact op met de eigenaar van de CC, kijken de adresgegevens of ze kloppen. De gegevens of ze ook kloppen, en dan kijken ze ook of er transacties in de verleden zijn geweest van soortgelijke bedragen. Als ze niks vinden dan is die goedgekeurd, maar als iets niet 100% in orde is is al reden om te locken. Dan locken ze de gehele account.Viper50 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:23:
Voor de mensen die hem op amazon.fr hebben besteld met CC. Ik heb nu toch maar een CC weten te fixen en heb uiteraard een nieuw account gemaakt omdat het op iemand anders naam staat... wat is de kans dat hij dit keer niet geblokkeerd gaat worden?
Jefson schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:25:
[...]
Kunnen deze bots ook de betaling automatisch doen?
Ligt het aan mij of is het ook niet zo heel gek dat we nog niets gehoord hebben van bestellingen die pas halverwege december geleverd verwachten te worden?
Daamn! Veel plezier! Mijn komt morgen aanStevenFM schreef op woensdag 25 november 2020 @ 17:54:
[...]
Uiteindelijk 3 dagen te vroeg geleverd. Chronopost doet z'n naam alle eer aan
Nee, de rest lijken wel gestreste kleuters hier. 2 dagen terug besteld,levering pas over 3 weken en dan raar vinden dat je niks gehoord hebt....pindaman99 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:39:
Ligt het aan mij of is het ook niet zo heel gek dat we nog niets gehoord hebben van bestellingen die pas halverwege december geleverd verwachten te worden?
Precies
[ Voor 98% gewijzigd door SnowSander op 25-11-2020 19:15 ]
Bol.com scheen ook weer voorraad te hebben volgens de telegram groeps app..
Meteen erop geklikt en BAM niet meer leverbaar.
Dit is gewoon weg niet te doen zo!!
Laat dat “lijken” maar gerust weg hoorBoterham71 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 18:55:
[...]
Nee, de rest lijken wel gestreste kleuters hier. 2 dagen terug besteld,levering pas over 3 weken en dan raar vinden dat je niks gehoord hebt....
Zal wel weer 1 exemplaar geweest zijn. Das vrij lastig dan om m te pakken te krijgen.038Robijno schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:47:
Bol.com scheen ook weer voorraad te hebben volgens de telegram groeps app..
https://www.bol.com/nl/p/...playstation%205&variants=
sjantang
EDIT: AL UITVERKOCHT!!
sjantang
EDIT: AL UITVERKOCHT!!
[ Voor 9% gewijzigd door DexterOV op 25-11-2020 19:54 ]
Bestaat de telegram nog waar de links op geplaatst worden?
Iemand plaatste de bol.com link en toen was de chat verwijderd.
16 x sunpower 430wp
Groep zit een slotje op private entry onlyBartholomeo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:54:
Bestaat de telegram nog waar de links op geplaatst worden?
Lees deze link maar eens..
Heb er geen woorden voor.
Sony moet hier echt iets aan gaan doen!!
Alleen in de winkel verkopen en max 1 per klant.
https://www.google.nl/amp...georganiseerde-bendes/amp
[ Voor 12% gewijzigd door 038Robijno op 25-11-2020 19:59 ]
Geen online verkoop meer!038Robijno schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:56:
Sony moet hier echt iets aan doen!!
En max 1 per klant/adres, en niet zoals de MM dat je er zoveel mocht bestellen als je wilt. Natuurlijk kan je dit nog steeds omzeilen, maar de drempel wordt wel hoger.
Legitimatie registratie per winkel per gekochte ps5?Zymotic2007 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:59:
[...]
En max 1 per klant/adres, en niet zoals de MM dat je er zoveel mocht bestellen als je wilt. Natuurlijk kan je dit nog steeds omzeilen, maar de drempel wordt wel hoger.
Dan zou je er toch meerdere kunnen kopen maar dan moeten het verschillende winkels zijn?
We wensen de koper er in ieder geval veel plezier meeflab007 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:49:
[...]
Zal wel weer 1 exemplaar geweest zijn. Das vrij lastig dan om m te pakken te krijgen.
Precies! We komen ooit allemaal wel eens aan de beurt.mindgem schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:03:
[...]
We wensen de koper er in ieder geval veel plezier mee
Of 'wij' consumenten weigeren meer dan de winkelprijs te betalen :-)038Robijno schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:56:Alleen in de winkel verkopen en max 1 per klant.
Sony had de release uit kunnen stellen tot er voldoende exemplaren zijn, maar dan benadeel je weer die mensen bij wie het nu wel gelukt is.
1 per klant kan ik nog inkomen, maar alleen in een winkel: liever niet. En in deze tijd al helemaal lastig.
Beste mensen graag wil ik wat vragen op me cc staat amazon fr 0,00 als reservering wat zou dat betekenen?
Of dat Sony ze zelf in haar eigen store zou verkopen. En dan inloggen met je PSN en 1 per inlog. Ongetwijfeld dat daar ook wel weer iets om heen te verzinnen is maar als ze nou in vroegtijdig stadium was gaan inventariseren wie geïnteresseerd was dan hadden ze al een aardig beeld gehad. En dan hoefde je ook niet meer eindeloos te zoeken maar gewoon afwachten totdat Sony er eentje voor je heeft liggen. Maar dat zal wel veel weerstand bij de tussenhandel opwerpen.BrokenTable schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:05:
[...]
Of 'wij' consumenten weigeren meer dan de winkelprijs te betalen :-)
Sony had de release uit kunnen stellen tot er voldoende exemplaren zijn, maar dan benadeel je weer die mensen bij wie het nu wel gelukt is.
1 per klant kan ik nog inkomen, maar alleen in een winkel: liever niet. En in deze tijd al helemaal lastig.
Cc verificatie.. als de bank akkoord geeft voor het totale bedrag word die gereserveerd bij verzending of afgeschreven bij verzendingDeli84 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:09:
Beste mensen graag wil ik wat vragen op me cc staat amazon fr 0,00 als reservering wat zou dat betekenen?
Helaas teveel mensen met genoeg geld of bereid zijn meer te betalen voor minder gezeik.BrokenTable schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:05:
[...]
Of 'wij' consumenten weigeren meer dan de winkelprijs te betalen :-)
Dat is een check van Amazon of je cc geldig is. Hoe noemen ze dat ook al weer? Pre validation check of zo?Deli84 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:09:
Wel gemeen dat ze dit GoT topic een georganiseerde bende noemen038Robijno schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:56:
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik denk als je de gemiddelde Nederlander zou vertellen dat er een Telegram groep bestaat met 3k leden, met een bot die iedere 5 seconden checkt, dat deze gemiddelde Nederlander denkt dat dit die georganiseerde bende is ;-)YakuzA schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:22:
[...]
Wel gemeen dat ze dit GoT topic een georganiseerde bende noemen
We zijn we meer online aan het bestellen dan tijdens de PS4 launch. En wordt er meer misbruik van gebruikt door bots die automatisch betalen. Meer valideren maar dat werkt voor nu maar tijdens de ps6 zijn de computers slimmer en werkt dit ook niet meer helaas.038Robijno schreef op woensdag 25 november 2020 @ 19:56:
De mens word ook slimmerEvertt schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:31:
[...]
We zijn we meer online aan het bestellen dan tijdens de PS4 launch. En wordt er meer misbruik van gebruikt door bots die automatisch betalen. Meer valideren maar dat werkt voor nu maar tijdens de ps6 zijn de computers slimmer en werkt dit ook niet meer helaas.
Dan mag de mens alle andere mensen eens onderwijzen.
De PS4 kopen was ook al een drama. Amper voorradig tot zeker een half jaar na launch.Evertt schreef op woensdag 25 november 2020 @ 20:31:
[...]
We zijn we meer online aan het bestellen dan tijdens de PS4 launch. En wordt er meer misbruik van gebruikt door bots die automatisch betalen. Meer valideren maar dat werkt voor nu maar tijdens de ps6 zijn de computers slimmer en werkt dit ook niet meer helaas.
PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)
Kleine update voor de geïnteresseerden:
Afgelopen donderdag (19 november) heb ik bij Amazon.DE de disk edition weten te bestellen. Om 14:19 bevestiging gehad en toen zijn er ook twee reserveringen gemaakt op mijn CC (€0 en €521,55). De verwachtte levering was tussen 19 dec - 22 dec. Sindsdien is er geen enkele verandering geweest in mijn bestellen, tot vanavond.
Zojuist is namelijk de €521,55 reservering omgezet naar een echte charge. Dus dat is goed nieuws lijkt me? (De leverdatum is nog steeds tussen 19 dec - 22 dec).
Afgelopen donderdag (19 november) heb ik bij Amazon.DE de disk edition weten te bestellen. Om 14:19 bevestiging gehad en toen zijn er ook twee reserveringen gemaakt op mijn CC (€0 en €521,55). De verwachtte levering was tussen 19 dec - 22 dec. Sindsdien is er geen enkele verandering geweest in mijn bestellen, tot vanavond.
Zojuist is namelijk de €521,55 reservering omgezet naar een echte charge. Dus dat is goed nieuws lijkt me? (De leverdatum is nog steeds tussen 19 dec - 22 dec).
Exact hetzelfde maar dan voor 15-16 december en diskmeloenboom schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:01:
Goed om te horen,neejij schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:07:
[...]
Exact hetzelfde maar dan voor 15-16 december en disk
ik heb op amazon.de om 14:18 de disk versie, had met ideal betaald en was al gelijk van mn rekening afgeschreven, fingers crossed voor morgen.
Dat doen ze standaard 5 dagen na de bestelling. Als je pakket binnen 5 dagen wordt verstuurd, dan natuurlijk eerder.meloenboom schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:01:
Nooooooooopaulvitesse schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:17:
[...]
Dat doen ze standaard 5 dagen na de bestelling. Als je pakket binnen 5 dagen wordt verstuurd, dan natuurlijk eerder.
Betekent dus niks
Ah I see, thanks. Ik hoopte dat het iets goeds betekende, maar I guess notpaulvitesse schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:17:
[...]
Dat doen ze standaard 5 dagen na de bestelling. Als je pakket binnen 5 dagen wordt verstuurd, dan natuurlijk eerder.
Was het maar zo’n feestmeloenboom schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:21:
[...]
Ah I see, thanks. Ik hoopte dat het iets goeds betekende, maar I guess not
Cc betaling bij Amazon wordt na 5 dagen afgeschreven idd, zie bijv. “
When you place an order with Amazon.co.uk, we may contact your payment card's issuing bank to confirm that your credit card has a valid number, and hasn't been reported as lost or stolen. This is communicated via a full authorization for the purchase. However, we don't actually proceed with the charge until your items ship or 5 days, whichever comes first. This is simply one of the security measures we use to protect our customers.
If you then cancel your order, before being charged, the bank may hold the authorisation on your card for up to 10 business days.”
When you place an order with Amazon.co.uk, we may contact your payment card's issuing bank to confirm that your credit card has a valid number, and hasn't been reported as lost or stolen. This is communicated via a full authorization for the purchase. However, we don't actually proceed with the charge until your items ship or 5 days, whichever comes first. This is simply one of the security measures we use to protect our customers.
If you then cancel your order, before being charged, the bank may hold the authorisation on your card for up to 10 business days.”
Wel, ik weet nier welke customer support man ik net in de chat had maar heeft wel mijn order versneld gekregen!
Initial Question: Hi, Last week, I ordered this ps5. Today I noticed that the payment was taken from my credit card. However, the arrival date still shows 15-17th of December. Does this mean my ps5 will be arriving earlier?
09:24 PM MET Pramod(Amazon): Hello and welcome to Amazon. It's my pleasure to assist you.
09:25 PM MET Pramod: I am really sorry the delivery date for the order showing long time 15-17th of December.
Could you please allow me few minutes while I can check this for you?
09:25 PM MET Matthias: Sure!
09:27 PM MET Pramod: Thanks for waiting
09:28 PM MET Pramod: I can see the delivery time is just estimated not guaranteed
I have successfully contacted our shipping team for the order and requested them to ship it soon
The order will ship to you within next 3-4 days and deliver earlier
Once the order ship we will confirm the exact delivery date via email
09:29 PM MET Matthias: Oh wow thank you very much! You are amazing!
09:29 PM MET Pramod: You're most welcome. Is there anything else I can do for you today?
09:29 PM MET Matthias: No, this was everything. Thank you very much!
09:29 PM MET Pramod: Have a nice evening
bye
Initial Question: Hi, Last week, I ordered this ps5. Today I noticed that the payment was taken from my credit card. However, the arrival date still shows 15-17th of December. Does this mean my ps5 will be arriving earlier?
09:24 PM MET Pramod(Amazon): Hello and welcome to Amazon. It's my pleasure to assist you.
09:25 PM MET Pramod: I am really sorry the delivery date for the order showing long time 15-17th of December.
09:28 PM MET Pramod: I can see the delivery time is just estimated not guaranteed
I have successfully contacted our shipping team for the order and requested them to ship it soon
09:29 PM MET Pramod: You're most welcome. Is there anything else I can do for you today?
bye
Hmm dit was niet zo toen ik twee ps5 had besteld vanuit duitsland in september. Toen was er initieel volle mep gereserveerd, daarna ging dit weg en bij verzenden werd ik gecharged.EvolutionX schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:27:
Cc betaling bij Amazon wordt na 5 dagen afgeschreven idd, zie bijv. “
Bij mijn twee bestellingen uit frankrijk van afgelopen week is weer hetzelfde, dus volledig gereserveerd en nog niet gecharged.
Pff dan heb je geluk gehad, ik heb al 2 keer in de chat gezeten met iemand van amazon.de en beide keren kreeg ik hetzelfde standaard verhaaltje te horen...Matthias975 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:50:
Wel, ik weet nier welke customer support man ik net in de chat had maar heeft wel mijn order versneld gekregen!![]()
bye
Ik ook maar met dat het nu wel degelijk van mijn cc gegaan was, wou ik toch even informeren. Ik zou zeggen, waag nog eens je kans? Wie weet krijg je ook the legend Pramod himself aan de lijnlink_AJ schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:10:
[...]
Pff dan heb je geluk gehad, ik heb al 2 keer in de chat gezeten met iemand van amazon.de en beide keren kreeg ik hetzelfde standaard verhaaltje te horen...
Scalper detectedxminator schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:51:
[...]
Hmm dit was niet zo toen ik twee ps5 had besteld vanuit duitsland in september. Toen was er initieel volle mep gereserveerd, daarna ging dit weg en bij verzenden werd ik gecharged.
Bij mijn twee bestellingen uit frankrijk van afgelopen week is weer hetzelfde, dus volledig gereserveerd en nog niet gecharged.
Haha lucky bastard! Geniet ervan als die binnenkomt!Matthias975 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:13:
[...]
Ik ook maar met dat het nu wel degelijk van mijn cc gegaan was, wou ik toch even informeren. Ik zou zeggen, waag nog eens je kans? Wie weet krijg je ook the legend Pramod himself aan de lijn
De ps5 disc edition van amazon.de 14:16 is vandaag binnen gekomen
Paar uurtjes uit geprobeerd, geen vreemde geluiden geen crashes geen andere onverklaarbare problemen. Helemaal top!
Succes met de zoektocht voor de rest!
Paar uurtjes uit geprobeerd, geen vreemde geluiden geen crashes geen andere onverklaarbare problemen. Helemaal top!
Have fun!kasper1221 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:24:
De ps5 disc edition van amazon.de 14:16 is vandaag binnen gekomen![]()
23 november heb ik een disc bij Amazon.fr besteld. Ik heb nog geen leverdatum (ze sturen mail als die bekend is) en een reservering van 0 euro op mn cc. Zijn er meer mensen die deze status ook nog steeds hebben? Ik word ongeduldig 😅 Al is de leverdatum eind december, dan heb ik tenminste zekerheid.
Same hier ook de diskMenace_1981 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:27:
23 november heb ik een disc bij Amazon.fr besteld. Ik heb nog geen leverdatum (ze sturen mail als die bekend is) en een reservering van 0 euro op mn cc. Zijn er meer mensen die deze status ook nog steeds hebben? Ik word ongeduldig 😅 Al is de leverdatum eind december, dan heb ik tenminste zekerheid.
Is dit ook gewijzigd in je order zelf? Zie je nu ook een andere leverdatum?Matthias975 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:50:
Wel, ik weet nier welke customer support man ik net in de chat had maar heeft wel mijn order versneld gekregen!![]()
bye
Gegroet!
Voor de gein ook de amazon.de chat lastiggevallen:
Veljko Jovic:I have checked the order and noticed that it is completely fine
However the delivery date is 12. Dezember 2020 - 14. Dezember 2020
Dit betreft de beruchte 19 november 14.17 bestelling, waar de levertijd op 15-16 december staat.
Volgens mij lullen ze maar wat bij die chat
Dit betreft de beruchte 19 november 14.17 bestelling, waar de levertijd op 15-16 december staat.
jep... je moet geluk hebben dat je iemand krijgt die nog een beetje zin heeft in zn werkShininNL schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:35:
Dit betreft de beruchte 17 november 14.17 bestelling, waar de levertijd op 15-16 december staat.
Ik dacht ik ga ook ff chatten... nee hoor kon niks betekenen en alles loopt zoals het hoort.. 19e besteld en 3 dec leveren :’)Decennia schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:34:
[...]
Is dit ook gewijzigd in je order zelf? Zie je nu ook een andere leverdatum?
Ah joh, 3 december is een dik weekjeivokenevil schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:42:
[...]
Ik dacht ik ga ook ff chatten... nee hoor kon niks betekenen en alles loopt zoals het hoort.. 19e besteld en 3 dec leveren :’)
Ik had ook de 19e besteld en mijne staat rustig op 19-22 december.
Maar ach, kleine maand en ik weet wanneer ik hem krijg!
Maar ach, kleine maand en ik weet wanneer ik hem krijg!
Is ook zo ik mag ook niet klagen maar hij stond eerst op afgelopen maandag dus dacht er valt misschien wat te halen
De levertijden op .de zijn wel all over the place
Bij mij staat hij op 12-16
Gegroet!
ja en extra leuk om te horen dat mensen die hem eerder deze week pas besteld hebben, hem vandaag binnen kregenDecennia schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:53:
De levertijden op .de zijn wel all over the placeBij mij staat hij op 12-16
Ligt aan het magazijn waar je bestelling aan gekoppeld is, vreemde zaak, maar zo werkt Amazon.
Ik chat ondertussen al 10 minuten met Amazon, ze is alle opties aan het bekijken.
Ze kon niks doen, maar binnen enkele dagen verwachten ze een nieuwe levering PS5 waarna hoogstwaarschijnlijk mijn bestelling wel verzonden word (staat nu op 15/16 december)
Ik chat ondertussen al 10 minuten met Amazon, ze is alle opties aan het bekijken.
Ze kon niks doen, maar binnen enkele dagen verwachten ze een nieuwe levering PS5 waarna hoogstwaarschijnlijk mijn bestelling wel verzonden word (staat nu op 15/16 december)
[ Voor 33% gewijzigd door Cordon op 25-11-2020 23:00 ]
Betreft dit amazon.de?Cordon schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:57:
Ligt aan het magazijn waar je bestelling aan gekoppeld is, vreemde zaak, maar zo werkt Amazon.
Man wat voel ik mij nog steeds zuur nadat Amazon mijn PS5 order geannuleerd heeft op amazon.de vanwege dat mijn account in de wacht was gezet..
Had hem misschien nu dan in huis gehad of eventueel komende week..
Pfff hopen dat hij ergens beschikbaar komt!
Had hem misschien nu dan in huis gehad of eventueel komende week..
Pfff hopen dat hij ergens beschikbaar komt!
Dit hoort thuis in de PS5 topic niet hier.Vizjee schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:56:
Ach, ik had graag weer zicht gehad op een werkende PS5.
Wel contact gehad met Playstation Support, na een hele dag wachten kreeg ik een korte mail met instructie hoe ik in safe mode alles kan herstellen.. terwijl ik s ochtends aan de telefoon had laten weten dat dat dus niet start. Ik hoor alleen een piep, dus iets op mn moederboard zit niet goed.
Ik verwacht dat ze mn PS5 nu in willen nemen voor reparatie, terwijl ik gewoon een nieuwe wil en niet een refurbished ding. Zij zeggen dat dat niet mogelijk is, omdat er geen voorraad is.. maar als ik de berichten moet geloven, komen er genoeg PS5's in december. Ik snap niet dat ze dan niet aan omruilen doen.
Iemand ervaring mee?
Ik heb ook bevestigd gekregen dat verzending voor 12-14 december zal zijn.ShininNL schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:35:
Als het waar is is het goed
Heb er ook nog een schepje bovenop gedaan en kreeg te horen dat ze ze 10 december binnen krijgenHeRSteiN schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:26:
[...]
Ik heb ook bevestigd gekregen dat verzending voor 12-14 december zal zijn.
Als het waar is is het goed
Gegroet!
Ik heb in Mei bij GameMania een pre-order geplaatst. Begreep vandaag van een maat van me dat er daar 400+ pre-orders zijn geplaatst. Pff.. Hopen dan maar op de volgende Bol.com levering en dat ik daar vroeg genoeg bij ben.
https://psnprofiles.com/leFibo
Ik las net mensen over de livechat van amazon.de, maar weet iemand hoe je daar komt? Bij klantenservice staat alleen mailen en bellen....
Bol.com digital. Te bestellen alleen komt niet in mandje.
Wednesday, 25 November
11:22 PM
Package arrived at an Amazon facility
Dormagen, Cologne DE
Dormagen, Cologne DE
Bol is gewoon aan het pesten. Gisteravond ook al.destroyer6670 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:44:
Ik kon net verder naar betalen, maar nadat ik de bank had gekozen was die eruit gegooid...destroyer6670 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:44:
De taal van de app/website veranderen in Engels of Duits en dan via klantenservice naar chat gaan.luukvdaa schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:39:
Ik las net mensen over de livechat van amazon.de, maar weet iemand hoe je daar komt? Bij klantenservice staat alleen mailen en bellen....
Zelfde hier haha0619tje schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:51:
Klote bol.com.... lamme vingers nu
Geef het nou gewoon op... Een groot deel van de DE bestellingen van afgelopen weekend bij bol.com zijn geannuleerd omdat ze niet konden worden geleverd en nu zou er ineens voorraad zijn?destroyer6670 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:44:
Wednesday, 25 November
11:55 PM
Package departed an Amazon facility
Dormagen, NW DE
Dormagen, Cologne DE
1:10 AM
Schönefeld, Brandenburg DE
Dormagen, NW DE
Dormagen, Cologne DE
volgende stap is sorteercentrum en uitlevering. Zou dat meten morgen gebeuren?Shivante schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:58:
Wednesday, 25 November
Dormagen, NW DE
Dormagen, Cologne DE
Its never too late to give up 😉Muchachooo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:55:
[...]
Geef het nou gewoon op... Een groot deel van de DE bestellingen van afgelopen weekend bij bol.com zijn geannuleerd omdat ze niet konden worden geleverd en nu zou er ineens voorraad zijn?
Zag m toevallig online gaan. En dan kan je t altijd proberen.
Niet geschoten is: nooit COD cold war op de PS5
Zoek optie op de site hier. Maar tot nu toe nog geen geluk gehad. En alleen maar mensen die opeens pratenlilsolid schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:59:
Hoe kom ik in de telegram groep?
Zo lijkt het.AMARONE schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:59:
[...]
volgende stap is sorteercentrum en uitlevering. Zou dat meten morgen gebeuren?
Leverdatum staat wel nog steeds op 2 dec lol
Hier nu van vrijdag naar morgen 8pm..Shivante schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:02:
[...]
Zo lijkt het.
Leverdatum staat wel nog steeds op 2 dec lol
Logisch als het eerst op vrijdag stond en het nu donderslag is
[ Voor 15% gewijzigd door AMARONE op 26-11-2020 00:05 ]
Mijn order van Amazon.de is nu afschreven van mijn creditcard maar de leverdatum is nog steeds 16-12 en verder is er nog geen update geweest
Normaal gaat het bedrag pas definitief van je creditcard af als het product daadwerkelijk klaargemaakt wordt voor verzending toch?
Normaal gaat het bedrag pas definitief van je creditcard af als het product daadwerkelijk klaargemaakt wordt voor verzending toch?
Ik zal een klacht indienen bij Bol.com. Misschien kunnen ze wat doen.Muchachooo schreef op woensdag 25 november 2020 @ 23:55:
[...]
Geef het nou gewoon op... Een groot deel van de DE bestellingen van afgelopen weekend bij bol.com zijn geannuleerd omdat ze niet konden worden geleverd en nu zou er ineens voorraad zijn?
Snap niet waarom bol niet kan leveren bij de 2de batch. Geeft wel aan dat hun systeem niet in orde.
Ze houden zich niet aan de koop contract en houden ook niet aan de wet. Bol is onbetrouwbaar om een ps5 te bestellen.
Ik hoorde ook van iemand dat bol dit vaker doet ook bij niet ps5 orders als ze niet kunnen leveren gaan ze annuleren
BE?AMARONE schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:03:
[...]
Hier nu van vrijdag naar morgen 8pm..
Logisch als het eerst op vrijdag stond en het nu donderslag is
Nee, dat is een kleine 20 keer uitgelegd.Smeldor schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:04:
Mijn order van Amazon.de is nu afschreven van mijn creditcard maar de leverdatum is nog steeds 16-12 en verder is er nog geen update geweest
XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907
Heb ik dan gemist, dat ze reserveren wist ik maar het is nu na een week definitief afgeschreven.kw_nl schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:09:
[...]
Nee, dat is een kleine 20 keer uitgelegd.
Ze hebben ze gewoon niet. Al dien je honderd klachten in...Evertt schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:05:
[...]
Ik zal een klacht indienen bij Bol.com. Misschien kunnen ze wat doen.
Snap niet waarom bol niet kan leveren bij de 2de batch. Geeft wel aan dat hun systeem niet in orde.
Ze houden zich niet aan de koop contract en houden ook niet aan de wet. Bol is onbetrouwbaar om een ps5 te bestellen.
Ik hoorde ook van iemand dat bol dit vaker doet ook bij niet ps5 orders als ze niet kunnen leveren gaan ze annuleren
Ze kunnen een product niet altijd leveren dat 5000 mensen tegelijkertijd aan het bestellen zijn en geven je gewoon je geld terug. Ik las ook dingen over de ACM contacteren of iets dergelijks. Serieus. Je snapt toch zelf wel dat dit overmacht is en je gewoon even geduld moet hebben.Evertt schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:05:
[...]
Ik zal een klacht indienen bij Bol.com. Misschien kunnen ze wat doen.
Het is niet persoonlijk hoor. Maar sommige vragen komen zonder te overdrijven 15 keer per dag langs.Smeldor schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:10:
[...]
Heb ik dan gemist, dat ze reserveren wist ik maar het is nu na een week definitief afgeschreven.
Ze boeken na ongeveer 5 dagen van je cc af.
Nee maar is wel lelijk als je bestelling geannuleerd word en dezelfde dag weer verkocht word en de dag daarop ook natuurlijkap3nr0ts schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:12:
[...]
Ze kunnen een product niet altijd leveren dat 5000 mensen tegelijkertijd aan het bestellen zijn en geven je gewoon je geld terug. Ik las ook dingen over de ACM contacteren of iets dergelijks. Serieus. Je snapt toch zelf wel dat dit overmacht is en je gewoon even geduld moet hebben.
True. Maar ik gok dat het niet die specifieke PS5 is die dan weer online komt. Het is nu eenmaal een geautomatiseerd systeem. Het enige wat dan nog een rol speelt is pech of geluk. Andere optie is alles even achterhouden tot er een grote batch is.ElMayo schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:16:
[...]
Nee maar is wel lelijk als je bestelling geannuleerd word en dezelfde dag weer verkocht word en de dag daarop ook natuurlijk
Nee dat zal vast kloppen maar denk dat bol.com hierin wel beter kan handelen. Betekend het niet dat als ze nog even een dagje hadden gewacht wel konden leveren? Ze werken heel vaag daar in ieder geval. Als je dan naar Amazon kijkt.. mocht dat groter worden hier in Nederland zie ik bol gauw verdwijnenap3nr0ts schreef op donderdag 26 november 2020 @ 00:17:
[...]
True. Maar ik gok dat het niet die specifieke PS5 is die dan weer online komt. Het is nu eenmaal een geautomatiseerd systeem. Het enige wat dan nog een rol speelt is pech of geluk. Andere optie is alles even achterhouden tot er een grote batch is.
Let op:
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
Om dit topic leesbaar te houden:
• Houd het on-topic,
• Géén vraag en aanbod,
• Geen rants naar elkaar, webwinkels, klantenservicemedewerkers, pakketbezorgers, etc.
• Geen discussie over scalping of het beleid van externe partijen
Plaats alleen orders bij vertrouwde partijen. Als het te mooi is om waar te zijn, is dat waarschijnlijk ook zo. Een goed begin is onze Pricewatch Shopreview
| Wel zin in gezellig (offtopic) kletsen? Daarvoor kun je terecht op de Tweakers Discord |
/f/image/FPpaxKLMfqR7eWN8Dj6TOp32.png?f=fotoalbum_large)